Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-11 17:33
Elysi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:54:
Heb The Witness zitten spelen vanavond. Mooi en heel zen, die stijl. Erg cool hoe zo'n simpel concept van een lijntje trekken continue uitgebouwd wordt. Ben al wat vreemde dingen tegengekomen dus ben benieuwd waar het heen gaat.
ben gisteren ook aan het spelen geweest, zitten leuke puzzels tussen. Ben ook een terminal tegen gekomen die actief is maar er staan tekens op die ik nog niet ken, die worden ergens anders duidelijk neem ik aan. Maar het vreemde is dat er maar 3 mogelijke paden zijn om op te lossen, die worden alle 3 niet goed gekeurd? Wat nog kan is dat je niet de hele puzzel ziet of zo.

PSN ID: Svennie-NL

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 06:56:
[...]

Sorry, mensen hadden er niet op gereageerd, dus ik dacht ik post em nog een keer.
Mensen reageren vrijwel nooit op je blog posts. Dat wil niet zeggen dat ze die niet gezien hebben. Beetje onzinnig om exact dezelfde post een paar uur later dan weer neer te plempen. Als mensen niet reageren, hebben ze geen interesse.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 06:56:
[...]

Sorry, mensen hadden er niet op gereageerd, dus ik dacht ik post em nog een keer.
You have earned a trophy: Karma Collector >:)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

Oke, ik heb mijn lesje voor vandaag wel weer geleerd.

Beta's zijn er om te testen en Paragon is ook een beta.

The Division beta staat voor deze vrijdag op de agenda
en daarna kan ik em alsnog annuleren.

• Scrisissszzz
The Division beta heb ik net via de webstore ook even geclaimed zodat die kan installeren. Nog steeds benieuwd naar die game maar heb zo'n zwaar Destiny gevoel erbij. En dan ook nog Ubisoft.. genoeg elementen om een game te maken die mij totaal niet boeit. Maar het idee erachter en de setting lijken me nog steeds tof.

Zaterdag moet de vrouw werken dus dan even goed tijd om die beta te proberen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• TatoJW
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-07 18:38
Zit zo te twijfel of ik bloodborne moet aanschaffen voor 30€. Ik houd wel van een uitdaging à la super meat boy (Qua trial and error) maar ik heb nooit dark souls of iets dergelijks gespeeld. Verder moet :+ ik ook nog The Witcher 3,FO4 en andere toppers spelen. Herkent iemand mijn situatie en zo ja wat heb je gedaan?

The division beta lijkt mij ook mooi. Heb the division niet vanaf het begin gevolgd waardoor ik niet zo teleurgesteld ben over de graphics en andere beloftes.

[ Voor 19% gewijzigd door TatoJW op 27-01-2016 09:12 ]

PSN: MV_Tato

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ik vond Bloodborne 10x niks, echt veel en veel te moeilijk!
de laadtijden vond ik veel te lang als je zovaak dood gaat. eigenlijk mag er helemaal geen laadtijden inzitten, kan makkelijk lijkt mij, kijk maar naar Dying Light bv, als je dood gaat kun je gelijk weer verder. jammer dat de game verkeerd gemaakt is in dat opzicht

nothing stops this train

Scrisissszzz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:08:
The Division beta heb ik net via de webstore ook even geclaimed zodat die kan installeren. Nog steeds benieuwd naar die game maar heb zo'n zwaar Destiny gevoel erbij. En dan ook nog Ubisoft.. genoeg elementen om een game te maken die mij totaal niet boeit. Maar het idee erachter en de setting lijken me nog steeds tof.

Zaterdag moet de vrouw werken dus dan even goed tijd om die beta te proberen :)
Het menu is wel alvast erg slick, voor wat het waard is. ;)
TatoJW schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:10:
Zit zo te twijfel of ik bloodborne moet aanschaffen voor 30€. Ik houd wel van een uitdaging à la super meat boy (Qua trial and error) maar ik heb nooit dark souls of iets dergelijks gespeeld. Verder moet :+ ik ook nog The Witcher 3,FO4 en andere toppers spelen. Herkent iemand mijn situatie en zo ja wat heb je gedaan?

The division beta lijkt mij ook mooi. Heb the division niet vanaf het begin gevolgd waardoor ik niet zo teleurgesteld ben over de graphics en andere beloftes.
Ik zou eerst Witcher/Fallout spelen. Het is voor veel mensen lastig die games ná BB op te pakken, vanwege de controls.
Kol Nedra schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:23:
Ik vond Bloodborne 10x niks, echt veel en veel te moeilijk!
de laadtijden vond ik vele te lang als je zovaak dood gaat. eigenlijk mag er helemaal gene laadtijden inzitten, kan makkelijk lijkt mij, kijk maar naar Dying Light bv, als je dood gaat kun je gelijk weer verder. jammer dat de game verkeerd gemaakt is in dat opzicht
De laadtijden zijn sterk verbeterd en de wereld en het design van BB zijn natuurlijk een stuk complexer dan die van Dying Light, die gewoon een open map heeft met daarin ook weer veel deuren die laadschermen veroorzaken. In BB kun je praktisch van het begin naar het einde van de game rennen zonder een laadscherm te zien. Dat lukt niet in Dying light (ga een gebouw in: laadscherm, ga het riool in: laadscherm, ga een ander gebied in: laadscherm, betreed een lift: laadscherm. Hoezo verkeerd gemaakt?

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-11 20:30
Svennie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 07:14:
[...]
Maar het vreemde is dat er maar 3 mogelijke paden zijn om op te lossen, die worden alle 3 niet goed gekeurd? Wat nog kan is dat je niet de hele puzzel ziet of zo.
Denk dat ik exact weet welke je bedoelt. Ben die ook tegengekomen. Het is duidelijk dat het idd nog maar een deel van de puzzel is, want je ziet doodlopende stukjes.
Nog maar een uurtje of zo gespeeld hier, maar is helemaal my type of game. Het is ook duidelijk dat pen en papier/tablet een absolute must is.

[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 27-01-2016 09:32 ]

• Svennie
Twixie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:29:
[...]

Denk dat ik exact weet welke je bedoelt. Ben die ook tegengekomen. Het is duidelijk dat het idd nog maar een deel van de puzzel is, want je ziet doodlopende stukjes.
Nog maar een uurtje of zo gespeeld hier, maar is helemaal my type of game.
bij een steengroeve oid, aan het water

Twixie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:29:
[...]

Nog maar een uurtje of zo gespeeld hier, maar is helemaal my type of game. Het is ook duidelijk dat pen en papier/tablet een absolute must is.
Ik heb 6 van die blauwe puzzels opgelost (achter dat huisje op het begin), maar ik begrijp totaal de logica niet met die witte puntjes.

Wellicht handig om een Witness topic te openen, om vervuiling hier te voorkomen? Ik heb alleen ff geen tot weinig tijd.

• Twixie
bram1984 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:55:
[...]
Ik heb 6 van die blauwe puzzels opgelost (achter dat huisje op het begin), maar ik begrijp totaal de logica niet met die witte puntjes.

Wellicht handig om een Witness topic te openen, om vervuiling hier te voorkomen? Ik heb alleen ff geen tot weinig tijd.
Tja, als je die 9 blauwe puzzels al niet opgelost krijgt, vrees ik toch dat dit geen spel voor jou is :). Was mij toch vrij snel duidelijk hoe het in elkaar zit. Aangezien elke review het erover heeft hoe moeilijk dit spel is, en dit eigenlijk nog maar je eerste puzzel is, vrees ik voor het vervolg :).

+1 trouwens voor een Witness topic, al denk ik niet dat ik er direct al actief ga zijn, uit schrik voor spoilers.

• Svennie
bram1984 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:55:
[...]

spoiler:
wat ik er van begrepen heb tot nu toe is dat je de zwarte puntjes met een lijn moet bedekken (die mogen dus niet meer zichtbaar zijn) en de witte moeten blijven staan. Als je witte en zwarte blokjes heb die moet je scheiden met de lijn.

Een apart topic kan geen kwaad nee.

• Twixie
Dit is dus wat ik bedoel met schrik voor spoilers (ik ben immers nog geen witte puntjes tegengekomen). Hij heeft het niet over *die* zwarte puntjes (want die worden 'uitgelegd' in de lichtgroene puzzels) maar over de grote zwarte en witte punten in de blauwe puzzels. Dat is zowat de eerste echte 'tutorial'-puzzel die je tegenkomt, i.e. een puzzel die duidelijk als doel heeft een bepaald mechanisme uit te leggen. Zonde dat je het hier dus direct al uitlegt, voor wie het spel nog moet beginnen. Al is dat dus wel nog een vrij gemakkelijke, maar het is niet de bedoeling van hier direct al oplossingen te geven, en al zeker niet zonder spoiler tags.

[ Voor 41% gewijzigd door Twixie op 27-01-2016 10:10 ]

Verwijderd

spoiler:
Gebruik spoiler tags

Zo:

[ spoiler]...[ /spoiler]

En dan zonder spaties ertussen.
Twixie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:05:
[...]

Tja, als je die 9 blauwe puzzels al niet opgelost krijgt, vrees ik toch dat dit geen spel voor jou is :). Was mij toch vrij snel duidelijk hoe het in elkaar zit. Aangezien elke review het erover heeft hoe moeilijk dit spel is, en dit eigenlijk nog maar je eerste puzzel is, vrees ik voor het vervolg :).

+1 trouwens voor een Witness topic, al denk ik niet dat ik er direct al actief ga zijn, uit schrik voor spoilers.
Tja, misschien heb ik andere puzzels weer wel opgelost en jij nog niet. Dit zegt natuurlijk weinig. Ik ben er ff 10 minuten mee bezig geweest. ;)

Kun je me een DM sturen en vertellen wat de logica is?

@Svennie: jij hebt het over een totaal andere puzzel. Er valt niks te bedekken hierbij.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 27-01-2016 10:23 ]

• Twixie
Tja, mocht ik nu nog eens vinden hoe ik een DM moet sturen :).
Ik weet inderdaad niet welke andere dingen je al wel opgelost hebt, maar van hetgeen ik in mijn eerste uur gezien heb, leek het me een vrij basis-mechanisme dat heel vaak terugkomt in verdere puzzels.

Anyway, als je niet meer dan 10 minuten wil spenderen, hier de 'oplossing' :

spoiler:
* tussen 2 vakken met beide een zwarte bol mag je lijn niet lopen
* tussen 2 vakken met beide een witte bol mag je lijn niet lopen
* tussen 2 vakken met een witte en een zwarte bol moet je lijn lopen (da's wat Svennie hierboven al verklapte).

EDIT: en nu stop ik echt met lezen over The Witness, want ik denk dat mijn uitleg hier 'onvolledig' is. Ik kon hiermee immers wel alle blauwe puzzels oplossen, maar geraakte (samen met de groene tutorial) toch nog niet in die eerste deur... en besef nu waarom :

spoiler:
* zoals Svennie zegt, moet je lijn in zijn geheel dus de zwarte van de witte bollen scheiden... In die blauwe puzzels is dat automatisch het geval met die 3 regels hierboven. Bij die deur is dat niet automatisch het geval. Ik geraakte er in elk geval niet binnen en ben dan gewoon doorgegaan in de veronderstelling dat ik nog wel iets moest ontdekken.

[ Voor 37% gewijzigd door Twixie op 27-01-2016 10:45 ]

Vandaag zullen de nieuwe plus games bekend worden gemaakt, verwacht er eigenlijk weer helemaal niks van.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:02

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nee idd.. vraag me eigenlijk nog af waarom ik de Plus heb.. behalve sporadische korting vind ik de games tot nu toe maar niks, de autoupload van savegames werkt gewoonweg niet bij mij, gebruik het helemaal niet behalve om 50 euro per jaar kwijt te raken :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:39:
Vandaag zullen de nieuwe plus games bekend worden gemaakt, verwacht er eigenlijk weer helemaal niks van.
Dat is de beste instelling, dan kan het alleen maar meevalllen ;)
BlackEyedAngel schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:41:
Nee idd.. vraag me eigenlijk nog af waarom ik de Plus heb.. behalve sporadische korting vind ik de games tot nu toe maar niks, de autoupload van savegames werkt gewoonweg niet bij mij, gebruik het helemaal niet behalve om 50 euro per jaar kwijt te raken :P
Heb zelf al meer dan genoeg lol gehad aan Plus-games het afgelopen jaar. Voor mij is het de €40 echt wel waard. Ik verwacht er niet teveel van, maar daardoor al geregeld blij verrast door genoeg Plus-games. O.a. Valiant Hearts, Grow home, Never alone, Race the sun, Grim Fandango, Rocket League, Limbo, Ether one. En ook nog games die ik wil gaan doen, maar nog niet aan toegekomen ben, zoals Unfinished swan, Entwined, Styx:Master of Shadows, Swapper, Broken Age.
En dan heb ik de Vita-games nog buiten beschouwing gelaten (maar dat aanbod is wel beduidend lager (voor mij)).

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:21
Dit is dus gewoon een spoiler aangezien de taal/mechanics van een puzzel uit zoeken een groot deel van de puzzel is. Het is niet voor niets dat de reviews zo weinig details geven.

Bram heeft genoten van de moeilijkheidsgraad van Bloodborne dus laat hem maar lekker brainstormen over deze puzzels ;)

Gisteren helaas maar kort de tijd gehad, maar tot nu toe was het vrij makkelijk. Iets met last famous words.. Wel gelijk een goed gevoel bij dit spel en ben benieuwd wat het eiland allemaal prijs gaat geven.
ralph075 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:59:

Heb zelf al meer dan genoeg lol gehad aan Plus-games het afgelopen jaar. Voor mij is het de €40 echt wel waard.
Er is ook niks mis mee, maar aangezien Sony in het verleden topgames heeft "gegeven (om ons te laten wennen aan betaald online spelen) blijven mensen dat verwachten/hopen.

Sony is nu de absolute leider in de consolemarkt en online gamen kan alleen nog maar betaald op de PS4 dus een goede reden om een AAA titel aan te bieden is weg genomen. Hoogstens nog om een volgende deel in de serie te promoten. Voor RL zelf had ik al graag de kosten van PS+ neergelegd en af en toe zitten er echt wel pareltjes tussen dus mij hoor je niet klagen.

[ Voor 37% gewijzigd door Beakzz op 27-01-2016 11:10 ]

• Twixie
Hier toch ook al serieus genoten van mijn PS+, al moet ik toegeven dat het voornamelijk door de PS3 games is. Daar zaten de voorbije 2 jaar (zo lang heb ik Plus) toch al behoorlijk wat toppers tussen zoals Tomb Raider, Bioshock Infinite, Sly Cooper, etc...
Maar zoals hierboven al aangehaald zitten er ook bij de Indies toch wel vaak heel toffe verrassingen. Toch genoten van Unfinished Swan, Two Brothers (PS3), Teslagrad, Limbo, etc...

Verwijderd

'Ubisoft maakt starttijden The Division beta bekend'

PlayStation 4 – Vrijdag 29 januari om 13.00 uur

De beta zal voor alle platformen op 31 januari aflopen, hoe laat precies is niet bekend.

Bron: Klik Hier

Ik ben zeer nieuwsgierig naar de beta en ik zit vrijdag om 13 uur klaar.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:08:
'Ubisoft maakt starttijden The Division beta bekend'

PlayStation 4 – Vrijdag 29 januari om 13.00 uur

De beta zal voor alle platformen op 31 januari aflopen, hoe laat precies is niet bekend.

Bron: Klik Hier

Ik ben zeer nieuwsgierig naar de beta en ik zit vrijdag om 13 uur klaar.
Niet om t een of ander Dennis, maar is het nu echt altijd nodig om zo'n beetje elk nieuwtje van die website hier nog eens te posten? Ik snap dat t goed bedoeld is, maar het blijft wel (mijns inziens) een vorm van karma collecting/spammen zonder enige vorm van waarde...

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03:54
TatoJW schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:10:

Bloodborne doen.. Zelf afgelopen week ook eindelijk kunnen kopen.
De uitdaging is iets minder dan in de eerdere souls games, maar daarom wel toegankelijker.
Het is natuurlijk nog wel erg lastig. Maar als je gewoon even een uurtje farmed om te levelen is het gelijk weer een stuk makkelijker.

Het is geen game waar je zo in doorheen loopt, er zit geen standaard story in waarin je alles verteld wordt, je moet alles zelf uitzoeken en zelf de nodige 'links' leggen. Voor mij is het samen met Destiny toch wel de reden dat ik een PS4 heb gekocht.

(Fallout 4 heb ik al gespeeld. Maar je kan net zo goed even wachten tot de prijs daarvan dropped. The Witcher 3 moet ik zelf ook nog spelen. Die ga ik doen nadat ik Bloodborne kapot gespeeld heb en er een GOTY (Of gewoon Game+DLC) versie uit is. Verder ben ik ook nog druk met Destiny dus dat gaat nog wel even duren)

[ Voor 11% gewijzigd door Valandin op 27-01-2016 11:27 ]

ik vind het anders wel wat toevoegen hoor dat dennis vertelt hoe laat de beta begint. heb me zelf ook wel vermaakt met een paar ps plus games voor eventjes ( sommige vond ik ook echt 100x niks), wil nog beginnen al die point en click advantures die we hebben gekregen maar heb er weinig tijd voor en wil ook gewoon fallout en the witcher spelen :(.

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:01
Nieuwevolger schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:29:
ik vind het anders wel wat toevoegen hoor dat dennis vertelt hoe laat de beta begint. heb me zelf ook wel vermaakt met een paar ps plus games voor eventjes ( sommige vond ik ook echt 100x niks), wil nog beginnen al die point en click advantures die we hebben gekregen maar heb er weinig tijd voor en wil ook gewoon fallout en the witcher spelen :(.
Eens, wees blij dat iemand het voor ons allemaal bijhoudt ;)

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 00:37

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Als je twijfel hebt over Bloodborne... Gewoon proberen, imo. Als het klikt is het echt een fenomenale game. Het is ook echt de enige game die ik sinds release minimaal iedere week wel een keer heb opgestart.

Volgens mij laten mensen zich vooral bangmaken door het internet plebs en laten zichzelf een enorme moeilijkheidsgraad aanpraten. Het valt echt wel heel erg mee.

Edit @Dennis posts:

Ik vind het grotendeels klakkeloos overnemen van marketing posts van Sony's Blog, twitter e.d. echt compleet overbodig en ongewenst. Hoelaat een beta begint vind ik niet echt een probleem, dit is nog wel nuttige info voor mensen die mee willen doen.

[ Voor 26% gewijzigd door Voxalizer op 27-01-2016 11:56 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Beakzz
Thrace Grumble schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:21:
[...]

Niet om t een of ander Dennis, maar is het nu echt altijd nodig om zo'n beetje elk nieuwtje van die website hier nog eens te posten? Ik snap dat t goed bedoeld is, maar het blijft wel (mijns inziens) een vorm van karma collecting/spammen zonder enige vorm van waarde...
Blame the maker not the user. Dennis heeft die karma collecting niet verzonnen en als er iets te verdienen valt dan zijn er altijd fans. Verder blijft hij ontopic en voelt het nog niet als spam. Ook wil ik hier niet mee zeggen dat het de reden is dat Dennis zoveel post. Volgens mij is hij gewoon uber fan en heel de dag bezig met gaming.

• ralph075
  • Niet online
Dat houd ik niet bij, dit topic wel.... ik ben dus blij met Dennis

[ Voor 6% gewijzigd door ralph075 op 27-01-2016 12:18 ]

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-11 10:08
Even een vraagje kun je ook MKV-bestanden op de PS4 zetten en deze afspelen? Of kan het alleen via een USB apparaat?

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 18:10
Voxalizer schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:52:
Als je twijfel hebt over Bloodborne... Gewoon proberen, imo. Als het klikt is het echt een fenomenale game. Het is ook echt de enige game die ik sinds release minimaal iedere week wel een keer heb opgestart.

Volgens mij laten mensen zich vooral bangmaken door het internet plebs en laten zichzelf een enorme moeilijkheidsgraad aanpraten. Het valt echt wel heel erg mee.
Juist, iedereen kan het, als je het maar (vaak) probeert en de moves bestudeert. En anders extra levelen en er is ook nog altijd de mogelijkheid voor co-op.

Over Bloodborne gesproken: dit is ook een geniale serie videos: Dark Souls Virgin Plays Bloodborne

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
ralph075 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:18:
[...]

Dat houd ik niet bij, dit topic wel.... ik ben dus blij met Dennis
Ik ben het daar ook mee eens. Ik kan mij ook wel voorstellen dat áls je je aan zijn posts ergert, je het wel een keer zat bent. Maar hey, je kan ook gewoon doorscrollen i.p.v. je tijd te verdoen aan het melden dat jij het irritant vindt? Ik persoonlijk vind het wel makkelijk dat ik geen meerdere blogs door hoef te lezen om alle info te verzamelen.

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:47
Dacht even wat PS4 controllers inslaan met de btw actie van MM, is het natuurlijk weer zonder games.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Gait schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:26:
Even een vraagje kun je ook MKV-bestanden op de PS4 zetten en deze afspelen? Of kan het alleen via een USB apparaat?
Via de Mediaplayer app of de gratis PLEX app via netwerk en/of USB.

• Scrisissszzz
Conscience NL schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:28:
[...]

Juist, iedereen kan het, als je het maar (vaak) probeert en de moves bestudeert. En anders extra levelen en er is ook nog altijd de mogelijkheid voor co-op.

Over Bloodborne gesproken: dit is ook een geniale serie videos: Dark Souls Virgin Plays Bloodborne
Smaken verschillen, want ik vind iemand die zo door z'n video's heen schreeuwt en tof doet zoooo irritant pfff haha! Zelfde als die pewdiepie of hoe hij ook heet. Niet naar te kijken echt verschrikkelijk.

Als je dan toch een serieuze walkthrough zoekt pak dan die van ENB: https://www.youtube.com/playlist?list=PLQDWoXFQ-YLqnVUES5NZmzh8sQ3VrOnnP

of die van Fighting Cowboy: https://www.youtube.com/playlist?list=PL7RtZMiaOk8j_SnoQ9k5aH57rp6IgdAvQ

Maar voor degenen die Bloodborne wel gaan spelen, ga er eerst blind in. Vraag desnoods tips in het Bloodborne topic :)

[ Voor 5% gewijzigd door Scrisissszzz op 27-01-2016 12:43 ]

• Svennie
Scrisissszzz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:42:
[...]
Smaken verschillen, want ik vind iemand die zo door z'n video's heen schreeuwt en tof doet zoooo irritant pfff haha! Zelfde als die pewdiepie of hoe hij ook heet. Niet naar te kijken echt verschrikkelijk.
heb uit nieuwsgierigheid gekeken maar hield het maar een paar minuten vol, dit ligt mij ook niet nee.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:10

On_E

Housemusic

Helldivers en Nom Nom Galaxy zijn de PS4 Plus games van februari.

Helldivers is een topgame, maar die had ik allang. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7pWqiI6.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 27-01-2016 13:25 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03:54
On_E schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:25:

[afbeelding]
Heeft Helldivers couch co-op?

• Beakzz
Valandin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:35:
[...]

Yup met 4 players en friendly fire on :p Had hem nog niet dus ben er weer blij mee.

• On_E

On_E

Housemusic

Valandin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:35:
[...]

Yep en door die friendly fire is het echt hilarisch om met vrienden te spelen. :)

met helldivers zou ik wel blij zijn, het lijkt wel op een top down destiny en lekker co-op.

• On_E

On_E

Housemusic

Nieuwevolger schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:48:
met helldivers zou ik wel blij zijn, het lijkt wel op een top down destiny en lekker co-op.
Het is imo vele malen leuker dan Destiny.

Destiny heeft geen lvl 12 planets waar je met 3 maten naartoe mag ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zbR-HNSEa5c]

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Helldivers is echt top, Campo di Casa heeft er ook een GoT community voor gemaakt. En ook een topic trouwens.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 15:47
Gaan we nu om de zoveel paginas weer klagen over wat gewoon ontopic posts zijn van dennis ?
Zou graag een mod er eens iets over willen zien zeggen want dit wordt gewoon triest.
Sowieso veelste veel gezeik in dit topic over ontopic posts... hardware revisies of nieuws of bundels wat dan ook. Dit is het juiste topic ervoor.
Maar dat is al vaak genoeg gezegd maar gezeik blijft helaas...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

iscara schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:43:
Helldivers is echt top, Campo di Casa heeft er ook een GoT community voor gemaakt. En ook een topic trouwens.
haha kijk die reactie van bram, in het topic.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 12:44

Griffin

Is mythical

Helldivers lijkt me iid erg leuk, vooral in Coop.
Binnenkort maar even vrienden uitnodigen voor een good 'old night of PS fun

Verwijderd

Ik vind het ook wel fijn dat Dennis hier die updates plaatst.

Ik heb geen zin om elke blog en twitter enz in de gaten te houden of er nog nieuwtjes zijn, dan is het fijn dat iemand hier dat doet en ik alle nieuwe nieuwtjes van de dag meteen kan lezen op 1 of 2 pagina's..

En inderdaad.
PS4 nieuws hoort thuis in het PS4 topic.

Dat er gezeurd word in dit topic als het weer eens gaat over "wat is de beste ps4 game" of als het over een specifieke game gaat... Dat vind ik wel terecht....

Maar keep the news updates coming Dennis :)

En voor de mensen die het niet willen lezen...
Scrol een beetje met je muis naar beneden....Dan heb je er geen last meer van... zo simpel is het....
Nieuwevolger schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:07:
[...]

haha kijk die reactie van bram, in het topic.
Voorspellende blik inderdaad:
bram1984 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:20:
Ik niet, maar het lijkt me wel lachen. Komt vast wel een keer in de Plus langs.
@V8
Wat doe je nu zelf dan? Was al weer een pagina terug. Verder zal een mod het ook gewoon bestempelen als spam en weghalen om een dergelijke off-topic discussie te voorkomen. Wel je dat niet dan moet je posts van Dennis aanpakken en een verandering forceren, niet de kritiek erop. Beetje onzinnig zo.

Misschien kan hij zelf een topic met Dennis-updates maken of een Twitter account een daarin alles retweeten. Want dat is het wel.

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 27-01-2016 15:13 ]

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

micmulder schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:42:
[...]

Eens, wees blij dat iemand het voor ons allemaal bijhoudt ;)
Ik ook! Scheelt zelf alle nieuwsbronnen bijhouden. En het PS4 topic is er toch ook voor om PS4 te bespreken en dus ook het nieuws?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Ik ga me ook eenmalig mengen in deze discussie (lees: mijn mening geven) :P
Nieuws: ja. Altijd handig.
Hoe laat een beta begint? Hoeft van mij niet. Is ook geen nieuws.
Iedereen die de beta wilt gaan spelen weet toch wanneer de beta begint?
Ik zie in het voetbaltopic ook niet iemand posten hoe laat iedere wedstrijd begint :+ Het gaat er puur over de wedstrijden.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

v8power67 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:54:
Gaan we nu om de zoveel paginas weer klagen over wat gewoon ontopic posts zijn van dennis ?
Zou graag een mod er eens iets over willen zien zeggen want dit wordt gewoon triest.
Sowieso veelste veel gezeik in dit topic over ontopic posts... hardware revisies of nieuws of bundels wat dan ook. Dit is het juiste topic ervoor.
Maar dat is al vaak genoeg gezegd maar gezeik blijft helaas...
De aanleiding was een post die binnen 24 uur nogmaals herhaald werd met als excuus dat nog niemand gereageerd had. Dat is in mijn optiek gewoon spammen voor karma, zoals al werd opgemerkt. Wat mij persoonlijk opvalt is dat op 95% van die copy-paste posts amper tot niet gereageerd wordt door de mensen hier. Ik vraag me dan dus af wat de toegevoegde waarde is.

De posts van Dennis kunnen inderdaad handig zijn voor mensen die het blog niet volgen. Maar er zijn ook zat mensen die het blog wel volgen (naast veel andere sites), en voor hen voegt het denk ik niets toe. Het meeste nieuws op het blog vind ik persoonlijk ook niet echt noemenswaardig, waarbij ik me afvraag of Dennis het echt post omdat hij het zelf zo tof vindt (wat de meeste mensen doen; ik ga hier geen nieuws posten over dingen die me zelf niet interesseren, want ik wil er wel zelf over kunnen praten en er reacties over lezen), of gewoon om het posten. Ik bedoel: posts over bundels, tja.

Maar goed. Genoeg over gezegd lijkt me. :)

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 27-01-2016 15:53 ]

Verwijderd

Wat een gejank weer om niks. Open lekker een eigen topic met regels. Zolang het over de PS4 gaat kun je het hier gewoon plaatsen.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:17
On_E schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:25:

[afbeelding]
Zucht en weer geen triple A game......

• On_E

On_E

Housemusic

rwbk schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:52:
[...]

Lekker boeiend, een goede game is een goede game.

rwbk schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:52:
[...]
Dat zal nog wel even duren denk ik;)
De Indie games doen het goed en worden elke maand massaal gedownload.
Daarnaast zullen er ook nog steeds mensen zijn die Killzone of Knack (de grote games die je toch als eerste een keer verwacht bij ps+) kopen, dus ik zie voor Sony geen enkele reden om nu al met AAA games te gaan strooien.

*edit
@hieronder: je betaalt voor het online gedeelte, niet voor de games.
De gratis games zijn een leuke bijkomstigheid.

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2016 15:59 ]

• rwbk
On_E schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:54:
[...]

Lekker boeiend, een goede game is een goede game.
Eigenlijk boeit het wel. De laatste paar maanden worden er alleen maar indie games naar ps plus gegooid.
Kijk eens wat ze bij Xbox One krijgen. Die games zijn vele malen groter dan de games die wij krijgen. Een killzone had er onderhand wel eens een keer in mogen zitten!
dvdkiwi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:55:
[...]

Dat zal nog wel even duren denk ik;)
De Indie games doen het goed en worden elke maand massaal gedownload.
Daarnaast zullen er ook nog steeds mensen zijn die Killzone of Knack (de grote games die je toch als eerste een keer verwacht bij ps+) kopen, dus ik zie voor Sony geen enkele reden om nu al met AAA games te gaan strooien.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het best wel eens een keer kan. Xbox krijgt wel AAA games. Waarom wij niet? Iedere maand klaagt men erover en Sony weigert toe te geven.

[ Voor 41% gewijzigd door rwbk op 27-01-2016 15:58 ]

Zie mijn *edit in mijn reactie boven je ;)

• rwbk
dvdkiwi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:59:
Zie mijn *edit in mijn reactie boven je ;)
Dat online werkt ook geweldig wil je zeggen? Sinds de laatste firmware update wordt ik telkens mijn party uitgegooid zonder enige aanleiding. Het blijft ook nog steeds schandalig hoe slecht PSN is.
EDIT
Voor mij part schaffen ze die games af en maken ze het online gedeelte gewoon weer gratis. Want in principe betalen wij nu voor de games. Want het online gedeelte is helemaal niets verbeterd sinds de PS3

[ Voor 22% gewijzigd door rwbk op 27-01-2016 16:02 ]

Ik zeg toch niet dat het geweldig werkt? ;)

• rwbk
Zie edit reactie boven je :D

• On_E

On_E

Housemusic

rwbk schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:56:
[...]

Eigenlijk boeit het wel. De laatste paar maanden worden er alleen maar indie games naar ps plus gegooid.
Kijk eens wat ze bij Xbox One krijgen. Die games zijn vele malen groter dan de games die wij krijgen. Een killzone had er onderhand wel eens een keer in mogen zitten!
:')

Helldivers is geen indie en vele malen leuker dan Killzone.
En anders koop je een Xbox One?

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 27-01-2016 16:09 ]

• rwbk
On_E schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:08:
[...]

:')

Helldivers is geen indie en vele malen leuker dan Killzone.
En anders koop je een Xbox One?
Dat is wel het laatste wat ik zou doen. Het gaat er ook gewoon om dat men al maanden aan het klagen is over de playstation plus games dat er nooit eens een AAA titel inzit.

Helaas heeft de XBONE wel een degelijke verbinding. Samen met de Xbox gold games zijn ze daar beter in. Verder gelukkig niet.

Maar ja je zou het wel niet begrijpen. Ik wordt toch weer afgestempeld als een klagende tweaker. Klagen over "gratis" games mag niet want je betaald voor het online gedeelte. Is natuurlijk gewoon onzin. Want je betaalt ook gewoon voor die games. Het online gedeelte kon gratis op de ps3. En er is vrijwel niets aan veranderd maar nu betaal je er 50 euro per jaar voor. Terwijl het zonder die games en een stabiele omgeving ook voor 30 euro per jaar had gekund.

[ Voor 30% gewijzigd door rwbk op 27-01-2016 16:15 ]

rwbk schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:56:
[...]

[...]

Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het best wel eens een keer kan. Xbox krijgt wel AAA games. Waarom wij niet? Iedere maand klaagt men erover en Sony weigert toe te geven.
Want een indie game is automatisch niet goed?

En welke AAA games heeft Xbox One dan? Ik kan me Tomb Raider herinneren, vanwege die deal. En AC: BF. Maar verder valt het wel mee toch? TR stond een tijdje terug voor een tientje in de Store (wellicht nog steeds), dus die zullen de meeste liefhebbers wel hebben. En ja: KZ en Knack worden blijkbaar nog verkocht. Waarom zou je die weggeven?

Verwijderd

Aghja..
Zo is er altijd wel wat te klagen.

Ik ben weer tevreden over de psn games van deze maand, zoals ik er al jaren tevreden over ben.
Er zal vast ook wel weer iets leuks tussen zitten voor de ps3, dus dat is ook weer mooi meegenomen..

Wat mij wel een keer leuk lijkt is dat ze 1 malig GEEN game geven, maar dat je zelf een game kan uitkiezen die de afgelopen paar jaar in de plus is geweest..(voor diegene die wat hebben gemist)

De eerste AAA titel die op de ps4 plus gaat komen zal waarschijnlijk Black Flag zijn, deze zie ik eigenlijk voor de zomer nog wel verschijnen...

Kortom..
Een gegeven paard moet men niet in de bek kijken....

• Beakzz
rwbk schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:13:
[...]

Dat is wel het laatste wat ik zou doen. Het gaat er ook gewoon om dat men al maanden aan het klagen is over de playstation plus games dat er nooit eens een AAA titel inzit.
Dus als mensen klagen moet Sony tripple A games weg geven? Die gasten kijken naar de verkopen en lachen hun je weet wel uit hun broek. Snap je dan niet dat Microsoft op dit moment "betere" games weg geeft om nieuwe zieltjes te winnen? Ik ben echt absoluut geen Playstation fan en het is dat MS me heeft weggejaagd met reclame op het dashboard (bij de 360), maar ik zie echt geen enkele reden waarom Sony nu zou investeren in het weg geven van goede games.

Ja Xbox live is beter en PSN is een netwerk van niks, maar niemand die er blijkbaar zijn PS4 voor in de vuilnisbak gooit en overstapt naar de concurrent.

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:21:
Het zou een gegeven paard zijn als je er niet voor betaalt. :P
Zoals er een paar berichten boven ons al word aangegeven.

We betalen voor de online dienst..
Niet voor de gratis games...

Dat de on-line dienst niet vlekkeloos werkt is dan wat anders :P
je betaald voor zowel online als de games, had al verwacht en gehoopt dat helldivers ooit in de plus kwam en ben er wel blij mee, altijd beter dan een 2d indie platformer tenminste.

• Beakzz
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:26:
[...]

Zoals er een paar berichten boven ons al word aangegeven.

We betalen voor de online dienst..
Niet voor de gratis games...

Dat de on-line dienst niet vlekkeloos werkt is dan wat anders :P
Op welke manier is dat waarheid geworden dan? Sony heeft vanaf het begin PS plus verkocht als betalen voor een aantal games per maand, want op de PS3 en Vita is online gamen nog steeds gratis en daar krijgen ze de games niet gratis. Ik snap wel hoe je er bij komt, maar er klopt volgens Sony's marketing niks van ;)

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Wie zijn ''men''? :)
Ik heb zelden klachten over de Plus games, natuurlijk vind ik ze lang niet allemaal even leuk maar er zijn er al zat geweest die wel de moeite waard zijn geweest voor mij.
[...]

Helaas heeft de XBONE wel een degelijke verbinding. Samen met de Xbox gold games zijn ze daar beter in. Verder gelukkig niet.

Maar ja je zou het wel niet begrijpen. Ik wordt toch weer afgestempeld als een klagende tweaker. Klagen over "gratis" games mag niet want je betaald voor het online gedeelte. Is natuurlijk gewoon onzin. Want je betaalt ook gewoon voor die games. Het online gedeelte kon gratis op de ps3. En er is vrijwel niets aan veranderd maar nu betaal je er 50 euro per jaar voor. Terwijl het zonder die games en een stabiele omgeving ook voor 30 euro per jaar had gekund.
Nee ik begrijp het niet, ik kom van de 360 en ben dus gewend om voor online te betalen, ik zie de games als extraatjes. ;)

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
[...]
Het online gedeelte kon gratis op de ps3. En er is vrijwel niets aan veranderd maar nu betaal je er 50 euro per jaar voor. Terwijl het zonder die games en een stabiele omgeving ook voor 30 euro per jaar had gekund.
8)7

Had jij op de PS3 party (cross game voice) chat?
Had jij op de PS3 net zo'n download snelheid als nu op de PS4? (oké, op de PS4 is het ook niet bizar hoog maar vele malen beter dan op de PS3).

Ik heb op de PS4 zelden last van lag. Op de PS3 constant. Verder gaat er anno 2016 véél meer data over playstation network dan in de PS3 tijd. Er wordt veel meer gedownload en veel meer online gespeeld. En dan beweer jij dat er vrijwel niets veranderd is? Dat is hetzelfde als zeggen dat er in de auto's qua techniek vrijwel niets veranderd. Er zit nog steeds een stuur in en er liggen 4 wielen onder. Het gaspedaal zit na al die jaren nog steeds rechts. Terwijl er onder de motorkop van alles veranderd.

Ik vindt het niet meer dan logisch dat Sony voor het gebruik van het playstation network een vergoeding vraagt (net als dat ik het logisch vind dat Microsoft dat doet). Verder is de prijs schappelijk ( zo'n 0,13 cent per dag voor een jaar abonnement) en krijgen we er elke maand nog leuke versnaperingen bij ook.

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:36:
[...]

Op welke manier is dat waarheid geworden dan? Sony heeft vanaf het begin PS plus verkocht als betalen voor een aantal games per maand, want op de PS3 en Vita is online gamen nog steeds gratis en daar krijgen ze de games niet gratis. Ik snap wel hoe je er bij komt, maar er klopt volgens Sony's marketing niks van ;)
Volgens mij is gezegd nadat de PS4 uitkwam dat PS Plus nu gebruikt zou worden voor het netwerk en om de on-line diensten steeds meer te verbeteren en te ontwikkelen (helaas mislukt tot nu toe..)

En dat er eventueel wel eens gratis games bij zouden kunnen zitten, maar dat als Extra'tje moet worden beschouwd..

Heb het artikel nog ergens op mijn computer thuis staan, zal het straks even opzoeken :)

• rwbk
Nilltris schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:40:
[...]

8)7

Had jij op de PS3 party (cross game voice) chat?
Had jij op de PS3 net zo'n download snelheid als nu op de PS4? (oké, op de PS4 is het ook niet bizar hoog maar vele malen beter dan op de PS3).

Ik heb op de PS4 zelden last van lag. Op de PS3 constant. Verder gaat er anno 2016 véél meer data over playstation network dan in de PS3 tijd. Er wordt veel meer gedownload en veel meer online gespeeld. En dan beweer jij dat er vrijwel niets veranderd is? Dat is hetzelfde als zeggen dat er in de auto's qua techniek vrijwel niets veranderd. Er zit nog steeds een stuur in en er liggen 4 wielen onder. Het gaspedaal zit na al die jaren nog steeds rechts. Terwijl er onder de motorkop van alles veranderd.

Ik vindt het niet meer dan logisch dat Sony voor het gebruik van het playstation network een vergoeding vraagt (net als dat ik het logisch vind dat Microsoft dat doet). Verder is de prijs schappelijk ( zo'n 0,13 cent per dag voor een jaar abonnement) en krijgen we er elke maand nog leuke versnaperingen bij ook.
Nee idd lag heb je geen last van als de servers er uitliggen.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:42:
[...]

Volgens mij is gezegd nadat de PS4 uitkwam dat PS Plus nu gebruikt zou worden voor het netwerk en om de on-line diensten steeds meer te verbeteren en te ontwikkelen (helaas mislukt tot nu toe..)

En dat er eventueel wel eens gratis games bij zouden kunnen zitten, maar dat als Extra'tje moet worden beschouwd..

Heb het artikel nog ergens op mijn computer thuis staan, zal het straks even opzoeken :)
Maar je snapt toch wel dat mensen voor 50 € per jaar voor minimaal 30€ per maand spellen gratis willen hebben, anders is het toch niet eerlijk!!

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Flagg schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:01:
[...]

Maar je snapt toch wel dat mensen voor 50 € per jaar voor minimaal 30€ per maand spellen gratis willen hebben, anders is het toch niet eerlijk!!
:*) .
Ja als je het zo bekijkt is het inderdaad heel oneerlijk allemaal.. :*) .

Kom op zeg mensen.. niet zo klagen.
Alleen in de eerste maand van dit jaar heb je de 50 euro er al uit ;)
Grim Fandago (14,99)
Hardware rivals ( 20.99)
Dragon age Origins (14,99)
Medal of Honor (29,99)
Legends of war (19,99)
Nihilumbra (8,99)

Ik ga dan eventjes uit van de PS Store prijzen aangezien je het het ook via de PS Store cadeau krijgt.
Maar dat is verdomme bijna 110 euro aan games wat je gratis krijgt... IN 1 MAAND !!!

Wat zijn mensen dan aan het zeuren joh. :D

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:09:
[...]

:*) .
Ja als je het zo bekijkt is het inderdaad heel oneerlijk allemaal.. :*) .

Kom op zeg mensen.. niet zo klagen.
Alleen in de eerste maand van dit jaar heb je de 50 euro er al uit ;)
Grim Fandago (14,99)
Hardware rivals ( 20.99)
Dragon age Origins (14,99)
Medal of Honor (29,99)
Legends of war (19,99)
Nihilumbra (8,99)

Ik ga dan eventjes uit van de PS Store prijzen aangezien je het het ook via de PS Store cadeau krijgt.
Maar dat is verdomme bijna 110 euro aan games wat je gratis krijgt... IN 1 MAAND !!!

Wat zijn mensen dan aan het zeuren joh. :D
Ja maar, ja maar, die spellen wil IK toch niet, en IK betaal toch 50 hele euro's per jaar dus ze kunnen toch gewoon aan mij vragen welke games ik wil hebben???? Hallo is wel 50€ he en ieder jaar weer!!!

Okay nu hou ik op want ik hoor mijzelf nu met een klein zeikerig verwend stemmetje. :+ :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• ralph075
  • Niet online
Flagg schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:14:
Okay nu hou ik op want ik hoor mijzelf nu met een klein zeikerig verwend stemmetje. :+ :P
Hahaha, tja... het zijn geen kinderen meer op de consoles, een kinderhand is tenslotte zo gevuld en daar is hier vaak geen sprake van.

Verwijderd

ralph075 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:28:
[...]

Hahaha, tja... het zijn geen kinderen meer op de consoles, een kinderhand is tenslotte zo gevuld en daar is hier vaak geen sprake van.
Ik heb juist wel het idee van kleine kinderen..
Maar dan onder het motto van.

Geef ze 1 vinger en ze willen meteen de hele hand :*)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

ralph075 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:28:
[...]

Das ook weer waar, ik vermoed wel dat hun handjes toen ze nog wel kinderen waren iets te vaak en te rijkelijk zijn gevuld en dat nu als hun goed recht zien.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-11 23:04

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Deze discussie is ook elke maand hetzelfde.
Ik betaal ook wegenbelasting, krijg ik goede wegen voor terug met helaas regelmatig opstoppingen. Ik vond het wel heel karig dat ik niet maandelijks een nieuwe auto uit mag zoeken van het Rijk.

https://untappd.com/user/OzzBier

Het grote voordeel voor mij zijn vooral de hoge ps+ kortingen in de store welke af en toe voorbij komen.
Neem nu een Driveclub incl season pass voor 11,99 of een Bloodborne GOTY voor 29,99. Dat is hetgene waar ik gebruik van maak als ps+ lid.
De gratis games download ik eigenlijk nooit ;)

Verwijderd

PlayStation Store deal van de week geeft korting op Uncharted: The Nathan Drake Collecion:

Klik Hier om te Kopen

Het tijdelijke prijskaartje bedraagt namelijk €29.99.

(Geen geld voor zulke remasters van 'echte' klassiekers)

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een 'gratis' PS plus game voor de PS4 heb gedownload. Het interesseert me ook vrij weinig eigenlijk. Games die ik wil hebben koop ik gewoon, games die ik niet wil hebben speel ik niet... Daar gaat een gratis download niets aan veranderen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Verwijderd

Ik speel ze ook bijna niet.

Maar ik koop ze wel allemaal, beetje stom als ik al die gratis spellen niet eventjes in mijn bibliotheek zet..
Handig voor als het financieel eventjes wat tegen zit, dan heb ik tenminste nog een bibliotheek vol met games die ik nog kan spelen..

@ Dennis.
Kijk... dat is pas een lekkere aanbieding.. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2016 18:38 ]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:16
Ik voeg ze vooral toe aan mijn catalogus :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Ik heb juist laatst bijna alle plus games weer verwijderd. Had geen plek meer op de HD. Nu gewoon mijn backlog van games even uitspelen, verwijderen en dan gewoon per maand even het een en ander downloaden.

Misschien toch maar eens binnenkort een nieuwe HD erin zetten. Ik twijfel, want nu ik geen ruimte heb, koop ik ook even wat minder games (op de PS4), ik ga op mijn pc jammer genoeg nog flink los.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

YouTube: Tom Clancy’s The Division - How to play the Beta [NL]

Vind the division er nog steeds heel graaf uit zien, hopelijk komt ubi dit keer gewoon een keer niet met een half product en is new york groot genoeg en is het verhaal goed.

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:33:

Vind the division er nog steeds heel graaf uit zien, hopelijk komt ubi dit keer gewoon een keer niet met een half product en is new york groot genoeg en is het verhaal goed.
Ik vond de announcement trailer erg gaaf. Echter als ik nu gameplay bekijk vind ik er maar weinig aan. Veel UI elementen in beeld. Downgrade in graphics... (dat zien we helaas steeds vaker). Schrappen van tablet modus enz. Voor mij is dat (en omdat het Ubisoft is) al genoeg om de game niet te kopen.

Zie ook:
YouTube: The Division: E3 2013 vs. Now - graphics and gameplay comparison
Vind het na de downgrade er gewoon nog erg netjes uitzien, het lijkt verder kwa opzet erg op destiny en dat lijkt me wel wat, als ubi de minpunten van wat destiny kan oplossen verwacht ik een hele goeie game. Heb zin in de beta.

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Nieuwevolger schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:33:

Ik gruwel echt bij deze gameplay beelden. Waar zijn de tijden van simpele minimale UIs waarbij je gewoon uit je doppen moet kijken om vijanden te zien ipv elke mug een grote indicator te geven. En dat je niet aan een balkje boven het hoofd van een vijand ziet dat hij dood is maar gewoon aan het feit dat hij dood neervalt...
Waarom toch? Denk zo'n developer dat de speler compleet blind, achterlijk en alleen maar duidelijke niet te missen objectives wil ofzo?

Ik snap dit soort dingen echt niet. Het matched ook totaal niet met de setting. Als iets post-apocalyptisch/survival achtig is verwacht je ook compleet barebones gameplay lijkt me. Niet een highly advanced UI systeem dat alles onthuld dat er gaande is.

[ Voor 20% gewijzigd door Voxalizer op 27-01-2016 21:23 ]

Zoiets hoort dus bij een rpg, denk dat veel mensen niets wetend daardoor telleurgesteld raken dat het geen nornale shooter is, maar ik hou er wel van.
Ik ben er op zich wel nieuwsgierig naar, als ik heel eerlijk ben. Hoe vaak komt er een RPG langs in een moderne setting?

Niet zo gek veel tijd alleen dit weekend. Hopelijk kan ik zaterdagmiddag even aan de gang.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:16
Voxalizer schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:20:
[...]

Ik gruwel echt bij deze gameplay beelden. Waar zijn de tijden van simpele minimale UIs waarbij je gewoon uit je doppen moet kijken om vijanden te zien ipv elke mug een grote indicator te geven. En dat je niet aan een balkje boven het hoofd van een vijand ziet dat hij dood is maar gewoon aan het feit dat hij dood neervalt...
Waarom toch? Denk zo'n developer dat de speler compleet blind, achterlijk en alleen maar duidelijke niet te missen objectives wil ofzo?

Ik snap dit soort dingen echt niet. Het matched ook totaal niet met de setting. Als iets post-apocalyptisch/survival achtig is verwacht je ook compleet barebones gameplay lijkt me. Niet een highly advanced UI systeem dat alles onthuld dat er gaande is.
Moet je Metro Redux spelen op hardcore ranger mode. Dát is pas echt hardcore.
Ik trok het niet en ben verder gegaan op easy peasy mode :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:37

spaceboy

Op grote hoogte

Heb ondanks dat ik het filmpje en screenshots matig vond vanavond The Witness gekocht. Intrigerend spel, nu al. En leuke bijkomstigheid: mijn anti-gamende vriendin is ook werkelijk enthousiast. Ze vindt het er zelfs fantastisch mooi ("mooie kleuren") uit zien. Kortom, eindelijk weer een game die je goed samen kunt spelen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Nieuwevolger schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:58:
Zoiets hoort dus bij een rpg, denk dat veel mensen niets wetend daardoor telleurgesteld raken dat het geen nornale shooter is, maar ik hou er wel van.
Ik hou op zich helemaal niet van shooters, en ben echt een RPG liefhebber. The Division leek me erg cool, juist omdat het een RPG is. Maar dan nog. Ik zie echt niet in waarom er zoveel crap in beeld moet. Echt teleurstellend. Er staat nergens geschreven dat diepgaande RPGs perse veel info in beeld moeten hebben. Ik vind het echt superoverdreven in deze gameplay beelden. Niet dat ik overigens een diepgaande RPG verwachtte van The Division. Mainstream dumbed down RPG elementjes hier en daar.

Ubisoft filosofie: "Alles moet duidelijk in beeld en mensen mogen vooral niet verdwalen of iets fout doen want stel je voor". Fucking hell. Er zullen ook wel torens zijn die je moet beklimmen (of iets dat er op lijkt). Zonde. En dan die emotes. Damn, ik kan zo'n game echt niet serieus nemen.

Sowieso ben ik echt geen fan van Ubisoft meer. Alleen al het feit dat ze in bijvoorbeeld Assassin's Creed Unity, en vast ook Syndicate, de speler de mogelijkheid geven om een missie een rating te geven na het halen ervan. Ik vind zoiets echt te zielig voor woorden. Iets met zelfrespect en achter je product staan ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 27-01-2016 22:29 ]

• Twixie
Vanavond eens herbegonnen met The Witness en na een dik uur en 69 panels is mijn eerste trophy binnen. Ook al bijna pen en papier nodig gehad want mijn aftands geheugen werd nogal op de proef gesteld :p. Al enkele typische Riven momenten meegemaakt. Het is wel duidelijk dat Blow een fan was van de Myst reeks.

• Svennie
Twixie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:38:
Vanavond eens herbegonnen met The Witness en na een dik uur en 69 panels is mijn eerste trophy binnen. Ook al bijna pen en papier nodig gehad want mijn aftands geheugen werd nogal op de proef gesteld :p. Al enkele typische Riven momenten meegemaakt. Het is wel duidelijk dat Blow een fan was van de Myst reeks.
gisteren ook mijn eerste trophy gehaald, kan je ergens zien hoeveel panels je gedaan hebt of houd je ze zelf bij? Ik heb ook pen en papier erbij liggen, wel nodig zo af en toe

• Scrisissszzz
Voxalizer schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:28:
[...]

Ik hou op zich helemaal niet van shooters, en ben echt een RPG liefhebber. The Division leek me erg cool, juist omdat het een RPG is. Maar dan nog. Ik zie echt niet in waarom er zoveel crap in beeld moet. Echt teleurstellend. Er staat nergens geschreven dat diepgaande RPGs perse veel info in beeld moeten hebben. Ik vind het echt superoverdreven in deze gameplay beelden. Niet dat ik overigens een diepgaande RPG verwachtte van The Division. Mainstream dumbed down RPG elementjes hier en daar.

Ubisoft filosofie: "Alles moet duidelijk in beeld en mensen mogen vooral niet verdwalen of iets fout doen want stel je voor". Fucking hell. Er zullen ook wel torens zijn die je moet beklimmen (of iets dat er op lijkt). Zonde. En dan die emotes. Damn, ik kan zo'n game echt niet serieus nemen.

Sowieso ben ik echt geen fan van Ubisoft meer. Alleen al het feit dat ze in bijvoorbeeld Assassin's Creed Unity, en vast ook Syndicate, de speler de mogelijkheid geven om een missie een rating te geven na het halen ervan. Ik vind zoiets echt te zielig voor woorden. Iets met zelfrespect en achter je product staan ofzo.
Ik heb precies dezelfde mening. Ik weet nog dat iemand me over The Division vertelde en ik het concept echt supervet vond! Totdat ik vroeg wie maakt die game eigenlijk? Ubisoft.. Ow ok... dan dikke kans dat ik het niks ga vinden zei ik al haha!

Ik heb wel toegang tot de beta want ergens hoop ik dat de setting zo vet is dat ik hem wel wil gaan kopen, maar ben er bang voor. Vooral na het Watch Dogs verhaal en al die melkkoeien genaamd Assassins Creed zoveel en Far Cry 4

Pagina: 1 ... 66 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link