PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Leek me erg leuk, tot ik las dat je een dek kaarten op moet bouwen. Da's voor mij gelijk einde verhaal. Vind ik niet leuk.JSchut schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:43:
Al heel lang zitten kijken naar Hand of Fate. Zag vandaag pas dat hij in de aanbieding was voor € 5,99. Gelijk maar even gekocht. Zijn er meer die deze game hebben/spelen?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik ben benieuwd hoe dat deck building zich uit in de game. Ik zie het meer als hoe verder je komt hoe meer mogelijke variaties doordat je meer kaarten hebt. En een deel van de kaarten is ook loot die je kan verkopen of gebruiken. Het lijkt dus niet echt een echte deck building maar een afgeleide.AllSeeyinEye schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:02:
[...]
Leek me erg leuk, tot ik las dat je een dek kaarten op moet bouwen. Da's voor mij gelijk einde verhaal. Vind ik niet leuk.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Jups, vond hem wel een vermakelijk spelJSchut schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:43:
Al heel lang zitten kijken naar Hand of Fate. Zag vandaag pas dat hij in de aanbieding was voor € 5,99. Gelijk maar even gekocht. Zijn er meer die deze game hebben/spelen?
.
nothing stops this train
Hier kan je toch geen buil aan vangen? Ik hoor allemaal wisselende verhalen over destiny maar voor 30 euro is het een goede deal toch?
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Heb 't net geprobeerd met 3x een PS Plus van 49,99 in m'n winkelwagentje toe te voegen.
Onder de streep staat helaas een totaal bedrag van 149,97.
Het was het proberen waard maar zo'n jaarabonnement valt dus niet onder games. Jammer.
PSN ID: MrMichel_75
Verwijderd
Ik zou dit idd niet laten liggen. Ik ben zelf inmiddels volledig uitgekeken op destiny, maar heb het zeker een uurtje of 600 gespeeld. Geen miskoop voor 30 euro! Heb er zelf een eurootje of 100 aan uitgegeven.dread schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:06:
https://store.playstation...00568_00-DESTINYTAKENLEGE
Hier kan je toch geen buil aan vangen? Ik hoor allemaal wisselende verhalen over destiny maar voor 30 euro is het een goede deal toch?
Geen BOPS3 op voorraad
Iemand hier ervaring mee?
In de winkel gewoon nog op voorraad zag ik.Griffin schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:21:
[...]
Geen BOPS3 op voorraadKijken wat ze nog meer hebben want 3=2 is niet verkeerd (zelfs icm iets van blu ray oid)
bol.com en coolblue zijn de eerste die bij me opkomen, maar beide zijn volgens mij niet de goedkoopste (over het algemeen).Macstremist schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:51:
Even een korte vraag, hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik ben onlangs verhuisd naar België, en zal hier tot September blijven. Ik wil een PS4 aanschaffen, maar ik weet niet welke winkels er 1) Zowel in NL als in België opereren (IVM garantie, contact ect.) en 2) een goede prijs hanteren.
Iemand hier ervaring mee?
Mediamarkt en Gamemania opereren ook in België.
Gewoon paar sites proberen met .be ipv .nl

[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 04-01-2016 17:00 ]
Bedankt in ieder geval! Sowieso lijkt het nu even geen goede tijd om er een aan te schaffen, overal lopen de levertijden in de wekenralph075 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:00:
[...]
bol.com en coolblue zijn de eerste die bij me opkomen, maar beide zijn volgens mij niet de goedkoopste (over het algemeen).
Mediamarkt en Gamemania opereren ook in België.
Gewoon paar sites proberen met .be ipv .nl

Ik hou de pricewatch ondertussen nauwlettend in de gaten
Mocht je in het ene land kopen met de optie om in het andere land garantie aan te kunnen spreken, dan zou ik dat van tevoren even goed uitvragen. Het is geen vanzelfsprekendheid dat het zomaar kan, ook al lijkt het dezelfde keten te zijn.Macstremist schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:12:
[...]
Ik hou de pricewatch ondertussen nauwlettend in de gaten
de laatste keer dat jij niet ingelogd was was toen je overstapte van de ps3 naar de ps4 volgens mij

ik heb verder ook nergens last van, en dat onderhoud is vaste prik op maandagavond dus snap niet dat iedereen er nog zo verbaasd over is.

serieuze vraag : ben je wel eens niet ingelogd ?
Verwijderd
Mijn PlayStation loopt continu helemaal vast. Kan bijna in geen enkel menu komen. Laat staan een spel starten.rico_fxp schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:58:
bah op het moment "PSN is currently undergoing maintenance"
Kort voor het onderhoud deed hij het prima.
Edit: geen vastlopers meer. Wel vreemd dat PS network zo'n invloed heeft op het hele systeem.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2016 18:20 ]
Het blijft mensen verbazen omdat het zo'n achterlijke tijd is, er geen duidelijke aankondiging is en omdat het nog steeds zo vaak nodig is.DigitalError schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:11:
[...]
de laatste keer dat jij niet ingelogd was was toen je overstapte van de ps3 naar de ps4 volgens mij![]()
ik heb verder ook nergens last van, en dat onderhoud is vaste prik op maandagavond dus snap niet dat iedereen er nog zo verbaasd over is.
Ik zet net mijn PS4 aan om lekker een avondje GTA in te duiken en dan krijg je deze sh*t. Dan denk ik toch weer aan de tijd dat ik Xbox live had en ik in 7 jaar ongeveer 3x niet online kon.
Dus? Dat zegt niks, ik werd er zonder pardon uitgegooid...
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
1 ding is duidelijk: ze geven geen bal om de Europese regio.Beakzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:17:
[...]
Het blijft mensen verbazen omdat het zo'n achterlijke tijd is, er geen duidelijke aankondiging is en omdat het nog steeds zo vaak nodig is.
Ik zet net mijn PS4 aan om lekker een avondje GTA in te duiken en dan krijg je deze sh*t. Dan denk ik toch weer aan de tijd dat ik Xbox live had en ik in 7 jaar ongeveer 3x niet online kon.
Het is me sowieso vaak niet helemaal duidelijk waarvoor ik betaal. De "gratis" games doen me niets en de servers lijken niet beter of betrouwbaarder te zijn dan bij PC games waarbij je er niet voor betaalt. Om nog maar te zwijgen over de tranentrekkende downloadsnelheden.xelfer schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:27:
[...]
1 ding is duidelijk: ze geven geen bal om de Europese regio.
Verwijderd
Er staat vaak bij zo'n onderhoud dat je bijvoorbeeld voor 17 uur ingelogdMGSNK schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:21:
Dus? Dat zegt niks, ik werd er zonder pardon uitgegooid...
moet zijn en dan kun je probleemloos blijven online gamen.
Heb vanmiddag op kantoor Need for Speed gekocht en gelijk naar de PS4 gedownload. Wil ik net gaan spelen.. kan niet, want geen verbinding met de server.
f712u
Dennis kan je dit niet toevoegen aan je nieuwsberichten? Ik heb geen idee waar ik die aankondiging had moeten zien.Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:46:
[...]
Er staat vaak bij zo'n onderhoud dat je bijvoorbeeld voor 17 uur ingelogd
moet zijn en dan kun je probleemloos blijven online gamen.
Net na wat googelen op een US site gevonden, maar de EU regio is niet boeiend genoeg voor Sony om de gamesites in te lichten? Of iig even op het blog te plaatsen? Anders had ik even gezorgd dat mijn vriendin de PS4 had aangezet.
In dit geval is het geen onderhoud (je krijgt alleen altijd die standaard melding als PSN offline is). Dus het maakt niks uit of je vandaag al online bent geweest. Ben zowat de hele dag online geweest en werd er gewoon uitgegooid.Beakzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:01:
[...]
Dennis kan je dit niet toevoegen aan je nieuwsberichten? Ik heb geen idee waar ik die aankondiging had moeten zien.
Net na wat googelen op een US site gevonden, maar de EU regio is niet boeiend genoeg voor Sony om de gamesites in te lichten? Of iig even op het blog te plaatsen? Anders had ik even gezorgd dat mijn vriendin de PS4 had aangezet.
Verwijderd
Dat stond er eerder altijd bij.Beakzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:01:
Dennis kan je dit niet toevoegen aan je nieuwsberichten? Ik heb geen idee waar ik die aankondiging had moeten zien.
Er is al NL nieuws:
Klik Hier
zolang ze dit keer maar wel met een goede compensatie komen vind ik dit niet heel erg
psn: taker-mart
Tijdens onderhoud zijn ook vaak alleen de Store en account wijzigen etc. Niet beschikbaar, niet alles inclusief vrienden die online zijn en online gamen.
Dus lijkt dan inderdaad eerder om een DDoS te gaan.
maar er is wat meer aan de hand dan alleen onderhoud, dat is nu wel duidelijk denk ik ...
Verwijderd
PSN Status
Het is dus down volgens de Officiële PSN site.
Toch net mijn laatste potje BOIII van de dag gedaan.
Morgen weer een nieuwe dag BOIII.
Zo niet, ga je dan niet spelen?Koendej schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:16:
Als ik nu gta5 offline gaat spelen, en ik krijg thropies. Zullen deze dan aan mijn account worden toegevoegd. Zodra psn het weer doet?
Ja, alle trophies worden opgeslagen.Koendej schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:16:
Als ik nu gta5 offline gaat spelen, en ik krijg thropies. Zullen deze dan aan mijn account worden toegevoegd. Zodra psn het weer doet?
Deze verbinding is niet beveiligd
U hebt Firefox gevraagd een beveiligde verbinding te maken met sonyentertainmentnetwork.com, maar we kunnen niet bevestigen dat uw verbinding is beveiligd.
Normaal gesproken zullen websites vertrouwde identificatie tonen wanneer u een beveiligde verbinding wilt maken, om te bewijzen dat u naar de juiste plek gaat. De identiteit van deze website kan echter niet worden bevestigd.
Wat moet ik doen?
Als u doorgaans zonder problemen verbinding maakt met deze website, kan deze fout betekenen dat iemand de website probeert na te bootsen en kunt u beter niet verdergaan.
sonyentertainmentnetwork.com gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat.
Het certificaat is alleen geldig voor de volgende namen:
www.playstationnetwork.com, playstationnetwork.com
(Foutcode: ssl_error_bad_cert_domain)
Als u begrijpt wat er aan de hand is, kunt u Firefox vertellen de identiteit van deze website te vertrouwen. Zelfs als u de website vertrouwt, kan deze fout betekenen dat iemand met uw verbinding aan het knoeien is.
U kunt beter geen uitzondering toevoegen, tenzij u weet dat er een goede reden is dat deze website geen vertrouwde identificatie gebruikt.
DDOS aanval? Het certificaat wat ze gebruiken is helemaal niet geldig op dat domein..taker1987 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:08:
ik ben bang dat we inderdaad met een DDOS aanval te maken hebben .. normaal kan ik zonder problemen of waarschuwing op de site https://sonyentertainmentnetwork.com/ komen .. nu krijg ik deze melding in Firefox
Deze verbinding is niet beveiligd
U hebt Firefox gevraagd een beveiligde verbinding te maken met sonyentertainmentnetwork.com, maar we kunnen niet bevestigen dat uw verbinding is beveiligd.
Normaal gesproken zullen websites vertrouwde identificatie tonen wanneer u een beveiligde verbinding wilt maken, om te bewijzen dat u naar de juiste plek gaat. De identiteit van deze website kan echter niet worden bevestigd.
Wat moet ik doen?
Als u doorgaans zonder problemen verbinding maakt met deze website, kan deze fout betekenen dat iemand de website probeert na te bootsen en kunt u beter niet verdergaan.
sonyentertainmentnetwork.com gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat.
Het certificaat is alleen geldig voor de volgende namen:
www.playstationnetwork.com, playstationnetwork.com
(Foutcode: ssl_error_bad_cert_domain)
Als u begrijpt wat er aan de hand is, kunt u Firefox vertellen de identiteit van deze website te vertrouwen. Zelfs als u de website vertrouwt, kan deze fout betekenen dat iemand met uw verbinding aan het knoeien is.
U kunt beter geen uitzondering toevoegen, tenzij u weet dat er een goede reden is dat deze website geen vertrouwde identificatie gebruikt.

https://www.playstationnetwork.com/nl-nl/homeTristan schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:14:
[...]
DDOS aanval? Het certificaat wat ze gebruiken is helemaal niet geldig op dat domein..
[afbeelding]
wat is dit voor site dan ??
[ Voor 4% gewijzigd door taker1987 op 04-01-2016 20:17 ]
de leukste thuis ???
Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
Trouwens, voor mij en mijn mede-studenten is dit ideaal; geen afleiding van mijn ps4 ipv studeren voor de komende examens
[ Voor 28% gewijzigd door po1son op 04-01-2016 20:42 ]
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Ja grappig... Het is nu gewoon een actueel probleem net als er over een actuele game of prijs gepraat wordt. Laten we het alleen nog over de PS4 als hardware hebben. Even kijken hoe hard dit topic dan nog gaat.po1son schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:40:
Heren, er is een aparte PSN topic. Gelieve daar te praten over bovenstaande problemen.
*Gooit laptop aan en start Football Manager op*po1son schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:40:
Heren, er is een aparte PSN topic. Gelieve daar te praten over bovenstaande problemen.
Trouwens, voor mij en mijn mede-studenten is dit ideaal; geen afleiding van mijn ps4 ipv studeren voor de komende examens.
dit onderwerp is al de hele tijd in dit topic bezig dus beter laten we het hier ..po1son schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:40:
Trouwens, voor mij en mijn mede-studenten is dit ideaal; geen afleiding van mijn ps4 ipv studeren voor de komende examens.
ga dan studeren in plaats van te vertellen waar wij moeten praten over dit onderwerppo1son schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:40:
oeps ik wou het vorige bericht bewerken maar er ging iets mis

[ Voor 6% gewijzigd door taker1987 op 04-01-2016 20:50 ]
Jij zegt toch in je post dat je surft naar https://sonyentertainmentnetwork.com/taker1987 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:17:
[...]
https://www.playstationnetwork.com/nl-nl/home
wat is dit voor site dan ??

Verwijderd
Zulke opmerkingen lijken mij niet echt nodig, is geen FOK hier....taker1987 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:49:
[...]
ga dan studeren in plaats van te vertellen waar wij moeten praten over dit onderwerp
Dat er hier gepraat word over de zoveelste netwerk storing valt niet te vermijden lijkt mij.
Elke keer als er een storing is gebeurd er weer hetzelfde.
Het gaat niet gebeuren dat mensen individueel naar het netwerk topic gaan (of dat nou door luiheid, stomheid of dat ze er gewoon geen zin in hebben weet ik niet).
Maar 20 berichten over dat PSN het niet doet lijkt mij niet echt nodig, als je 2 mensen ziet zeggen dat er storing is dan lijkt mij dat genoeg.
Bij mij werken Uncharted en Rocket League (offline) niet meer...Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:16:
Mijn PlayStation loopt continu helemaal vast. Kan bijna in geen enkel menu komen. Laat staan een spel starten.
Kort voor het onderhoud deed hij het prima.
Edit: geen vastlopers meer. Wel vreemd dat PS network zo'n invloed heeft op het hele systeem.

PSN id: NL_SToRM
wat is het verschil tussen die 2 dan ?Tristan schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:54:
[...]
Jij zegt toch in je post dat je surft naar https://sonyentertainmentnetwork.com/![]()
het was ook totaal niet serieus bedoeldVerwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:55:
[...]
Zulke opmerkingen lijken mij niet echt nodig, is geen FOK hier....
Dat er hier gepraat word over de zoveelste netwerk storing valt niet te vermijden lijkt mij.
Elke keer als er een storing is gebeurd er weer hetzelfde.
Het gaat niet gebeuren dat mensen individueel naar het netwerk topic gaan (of dat nou door luiheid, stomheid of dat ze er gewoon geen zin in hebben weet ik niet).
Maar 20 berichten over dat PSN het niet doet lijkt mij niet echt nodig, als je 2 mensen ziet zeggen dat er storing is dan lijkt mij dat genoeg.
als je je primary op een andere ps4 hebt dan is dat sowieso het geval ja (geen idee of je dat hebt)SToRM666 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:59:
[...]
Bij mij werken Uncharted en Rocket League (offline) niet meer...
sonyentertainmentnetwork.com is qua naam (qua letters dus) toch wat anders dan playstationnetwork.com of www.playstationnetwork.com? Het certificaat is alleen maar geldig voor de laatste twee namen dus krijg je een invalid certifiate melding voor sonyentertainmentnetwork.com
ooh lol nu zie ik inderdaad ook de verschillen .. excuus ik had het even over het hoofd gezienTristan schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:05:
[...]
sonyentertainmentnetwork.com is qua naam (qua letters dus) toch wat anders dan playstationnetwork.com of www.playstationnetwork.com? Het certificaat is alleen maar geldig voor de laatste twee namen dus krijg je een invalid certifiate melding voor sonyentertainmentnetwork.com
Ik heb maar één PS4, dus dat zou dan automatisch mijn primary moeten zijn.DigitalError schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:03:
als je je primary op een andere ps4 hebt dan is dat sowieso het geval ja (geen idee of je dat hebt)
PSN id: NL_SToRM
staat er een slotje op? dan zou ik ff kijken of je niet ergens *Primairy* aan kunt vinkenSToRM666 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:08:
[...]
Ik heb maar één PS4, dus dat zou dan automatisch mijn primary moeten zijn.
Je moet het wel instellen volgens mij.SToRM666 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:08:
[...]
Ik heb maar één PS4, dus dat zou dan automatisch mijn primary moeten zijn.
Ik heb zelf ooit gehad dat mn psn account gehackt was, toen heeft de hacker dus zijn ps4 als primair systeem in gesteld.

De technici zullen hopelijk hun handen vol hebben xD Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe dat allemaal in elkaar zit achter de schermen met hun servers etc.
Maar goed, niet vanavond dan

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Inderdaad, maar dat mag je hier niet zeggen, dus pas op hé!Beakzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:17:
[...]
Het blijft mensen verbazen omdat het zo'n achterlijke tijd is, er geen duidelijke aankondiging is en omdat het nog steeds zo vaak nodig is.
Ik kom van de Xbox 360 en heb sinds de lancering een PS4 en ik moet zeggen dat Xbox Live simpelweg superieur is.
Same here. Wilde plex net even opstarten voor wat bedtime-anime, maar doet niks.niekvandermeer schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:44:
Klopt het dat Plex niet werkt hierdoor? Want bij mij doet hij niets, opent de app niet eens, laat alleen het Plex logo zien.
Gek dat zoeits ook niet werkt.
Aan de onduidelijkheid lijkt een eind te komen door de Twitter van de welbekende 'hackersgroep' LizardSquad. De heren plaatsten een aantal uren geleden de onderstaande tweet, met 'excuses' aan Sony. Er lijkt vrij zeker sprake te zijn van een DDoS aanval, waar Sony al meerdere keren last van heeft gehad. Zo bijvoorbeeld ook gedurende de kerstdagen van 2014. Een dergelijke aanval bleef Sony gedurende de feestdagen van 2015 bespaard, maar nu lijkt het raak te zijn. Later meer als er iets nieuws te melden is.
https://twitter.com/Lizar...66181208064?ref_src=twsrc^tfw
Blijft ontzettend triest. Hopelijk komen er binnenkort weer berichten dat een paar van die jochies zijn gepakt, vorig jaar zijn er ook meerdere opgepakt dus er is altijd hoop.taker1987 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 22:48:
Update:
Aan de onduidelijkheid lijkt een eind te komen door de Twitter van de welbekende 'hackersgroep' LizardSquad. De heren plaatsten een aantal uren geleden de onderstaande tweet, met 'excuses' aan Sony. Er lijkt vrij zeker sprake te zijn van een DDoS aanval, waar Sony al meerdere keren last van heeft gehad. Zo bijvoorbeeld ook gedurende de kerstdagen van 2014. Een dergelijke aanval bleef Sony gedurende de feestdagen van 2015 bespaard, maar nu lijkt het raak te zijn. Later meer als er iets nieuws te melden is.
https://twitter.com/Lizar...66181208064?ref_src=twsrc^tfw
triest is het zeker .. maar wat ik me afvraag . wat heeft dit voor nut ?? stel xbox gamers die jaloers zijn op playstation ? GET A LIFE !niekvandermeer schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:02:
[...]
Blijft ontzettend triest. Hopelijk komen er binnenkort weer berichten dat een paar van die jochies zijn gepakt, vorig jaar zijn er ook meerdere opgepakt dus er is altijd hoop.
Ik zat net even te googlen, ook benieuwd wat de reden was. Ze vallen zowel Sony als Microsoft aan omdat beide bedrijven miljoenen binnenhalen via Xbox Live/PSN en dus vinden ze dat de beide netwerken ook bestand moeten zijn tegen DDOS aanvallen.... De logica ontgaat mij enigszins en ik heb ook geen idee welk plezier ze er uit halen.taker1987 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:04:
[...]
triest is het zeker .. maar wat ik me afvraag . wat heeft dit voor nut ?? stel xbox gamers die jaloers zijn op playstation ? GET A LIFE !
Verwijderd
Normaal gesproken zijn er nu minimaal 50 a 60 friends online op dit tijdstip bij mij..
Nu..... 5 haha
Daarnaast schijnt het nogal makkelijk te zijn. Het is dat ik met een lange daily challenge bezig ben in GTA, want nu blij ik er toch mee bezig.
Dat vind je grappig? Dat 45 tot 55 van je PSN vrienden niet kunnen doen waar ze nu waarschijnlijk zin in hebben? Hahaha wat een leuke humor heb jijVerwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:16:
Vind het wel grappig om te zien.
Normaal gesproken zijn er nu minimaal 50 a 60 friends online op dit tijdstip bij mij..
Nu..... 5 haha
[ Voor 42% gewijzigd door Beakzz op 04-01-2016 23:20 ]
omdat het kan slaat gewoon nergens op .. kan je ook bij elke inbraak of moord gebruiken ...Beakzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:18:
Het is toch gewoon omdat het kan? Ik snap wel dat die gastjes het doen. Heb vroeger ook dingen gedaan die ik nu niet kan begrijpen.
Daarnaast schijnt het nogal makkelijk te zijn. Het is dat ik met een lange daily challenge bezig ben in GTA, want nu blij ik er toch mee bezig.
Verwijderd
Jij begrijpt mij verkeerd.....Beakzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:18:
Het is toch gewoon omdat het kan? Ik snap wel dat die gastjes het doen. Heb vroeger ook dingen gedaan die ik nu niet kan begrijpen.
[...]
Dat vind je grappig? Dat 45 tot 55 van je PSN vrienden niet kunnen doen waar ze nu waarschijnlijk zin in hebben? Hahaha wat een leuke humor heb jij
Vind het niet "grappig" dat ze niet kunnen gamen... Mis nu ook mijn coop persoon in borderlands dus
Vind het gewoon grappig om te zien dat er zo weinig mensen off-line zijn..
Laat mijn ps4 wel lekker aan staan, dan kan ik in ieder geval "on-line"
Rot op joh met je xbox gamers die jaloers zijn. Ze hebben vorig jaar XBL ook offline gehaald.taker1987 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:04:
[...]
triest is het zeker .. maar wat ik me afvraag . wat heeft dit voor nut ?? stel xbox gamers die jaloers zijn op playstation ? GET A LIFE !
XBL: MRE Inc
playstation net zo .. voel je niet zo snel op je teentjes getrapt en vat dit vooral niet persoonlijk op .MRE-Inc schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:28:
[...]
Rot op joh met je xbox gamers die jaloers zijn. Ze hebben vorig jaar XBL ook offline gehaald.
Ah gelukkig. Schatte je al wat hoger inVerwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:26:
[...]
Jij begrijpt mij verkeerd.....
Vind het niet "grappig" dat ze niet kunnen gamen... Mis nu ook mijn coop persoon in borderlands dus.
Vind het gewoon grappig om te zien dat er zo weinig mensen off-line zijn..
Laat mijn ps4 wel lekker aan staan, dan kan ik in ieder geval "on-line"
Wordt echter tijd dat die gasten eens opgepakt worden.
Anyways, dan maar nieuws kijken:
Geen MP helaas (al is het niet helemaal onverwacht volgens mij). Wist het zelf nog niet, maar dan hopen dat de SP wat pakkender is dan die van Killzone.Guerrilla Games Explains Why Horizon Zero Dawn Doesn’t Need a Multiplayer Mode
Back in October, Guerrilla Games said that its upcoming RPG Horizon Zero Dawn will tell an “incredibly rich story,” which revolves around a hunter named Aloy. The game won’t feature a multiplayer mode, and according to Executive Producer Mark Norris, it’s because multiplayer elements wouldn’t work well what the developer is aiming to achieve. In an interview with IGN Latin America this past week, Norris said (translated):
There are questions as to why a multiplayer will not do. The reality is that we are putting together a new IP. We are making a new franchise for the first time in 10 years and what we really want to do is improve the experience for the player. When you get to face these machines as Aloy, with this great character, who is the real star of the story and everything that happens, have this connection with her, what happens when you add the elements of multiplayer? You play as a supporting character? How does that work?
Norris then made reference to The Witcher 3: Wild Hunt, stating that Horizon Zero Dawn is similar to CD Projekt RED’s RPG in that aspect.
It is an action RPG with a single player experience. I think we’re similar in that way, we want this to be the story of Aloy. Although a multiplayer mode is great and maybe we can think of something for the future, we want Horizon Zero Dawn’s story to be about Aloy and it’s going to be fantastic when you play it.
Horizon Zero Dawn is scheduled for release in 2016 and, according to Sony, is one of the games that will make PlayStation 4 “the best place to play” this year.
Nu ik de beelden wat vaker heb gezien van de trailers, hoop ik dat ze binnenkort toch wat meer dingen laten zien want het heeft nog niet echt veel afwisseling gehad.
Dus, dit jaar geen AC (helaas), maar zo te merken wel weer heel wat anders. Gezien het ook weer verder terug de tijd in gaat, vraag ik me af wat ze gaan doen met de gadgets die ze hebben geïntroduceerd. Vond die rope-gun wel erg handig eigenlijk, maakte het gaan van A naar B stukken prettiger.Sources: Next Big Assassin's Creed Set In Egypt, Skipping 2016 As Part of Possible Series Slowdown
Every fall for the past six years, Ubisoft has released at least one big new Assassin’s Creed game. This year, the mega-publisher could be breaking tradition, skipping fall for the first time since 2009, according to a number of sources speaking both to Kotaku and others.
The next Assassin’s Creed, which we believe is set in ancient Egypt and code-named Empire, won’t launch until 2017, according to both a new online rumor and sources speaking to Kotaku. One person familiar with Ubisoft’s upcoming gaming plans told me this afternoon that the decision to delay Empire from fall 2016 was made after 2014’s disappointing Unity, and that this bump will allow the development team more room to improve and polish the game. The source said this biennial approach could be a new trend for Assassin’s Creed, which has suffered from franchise fatigue in recent years.
Rumors about Empire originated this morning on the 4chan boards, of all places, where an anonymous poster claiming to be a developer at Ubisoft wrote that Assassin’s Creed would be skipping this year and that 2017’s big game would be set in Egypt. Although I haven’t been able to confirm the veracity of this 4chan poster—whose posts are compiled on NeoGAF here—everything he wrote matches up with what I’ve heard independently for months.
I’d heard last year from three different people familiar with goings-on at Ubisoft that the next big Assassin’s Creed would be set in ancient Egypt. Since this morning, two other independent sources have contacted me to corroborate that. I heard about the code name Empire from two of those sources. Three of them told me the game would indeed launch in 2017. Months ago, one source told me the game would also take place in ancient Rome, although that may have changed; the 4chan poster says some sections had been removed from the game. (“There are talks about making a trilogy of this same character, so they might explore Greece/Rome next,” the poster wrote.)
It’s a good time for a change in Ubisoft’s annual schedule. Although last fall’s Assassin’s Creed Syndicate was excellent, it still had some of the technical awkwardness—fidgety controls, easily confused enemy AI—that had become accepted as part of the annual, not-fully-polished Assassin’s Creed norm. It also continued to raise questions of franchise fatigue among even the most hardcore series fans. With staggered development teams working on each release for roughly two-year periods, Ubisoft has released nine major console and PC-based Assassin’s Creed games since the franchise started in 2007.
Many have called for the company to take a break from the annual schedule, especially after the fall of 2014. That year, Ubisoft released two major Assassin’s Creed games—the buggy Unity and the surprisingly good Rogue—on the same day. The disappointment of Unity may have even negatively impacted sales of Syndicate, according to Ubisoft executives.
With or without a big game, we’ll still see plenty of Assassin’s Creed this year; Ubisoft will release two sidescrollers in January and February as well as the Michael Fassbender movie on December 21, 2016. Ubisoft also recently registered the website domain “assassinscreedcollection.com,” which presumably refers to a compilation of older games. That could make for a nice stopgap this fall.
A possible Ubisoft substitution for this fall’s big Assassin’s Creed could be Watch Dogs 2, which we hear will be out later this year and set in San Francisco.
We’ve reached out to Ubisoft for comment, but they probably won’t get back to us.
En dit ziet er ook nog wel gaaf uit:
Van enkele Ex-bioshock mensen klinkt in ieder geval wel prima. Al vind ik het jammer dat het een horror-game is.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18:24
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Spel is net een maand oud, dus gok dat het nog veel gespeeld wordt jarwbk schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 00:37:
Twijfel om Rainbow six siege aan te schaffen. Heb wel heel veel CS GO gespeeld. En dat stijltje beviel mij altijd wel. Maar hoe speelt het op de ps4, hoe zijn de servers (niet de psn servers), wordt het nog veel gespeeld?
Is echt slecht ja. Heerlijke game hoor, geniet er van.internetinfo schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:47:
En dit onderstreept maar weer de ellende van het always online principe.
Heb vanmiddag op kantoor Need for Speed gekocht en gelijk naar de PS4 gedownload. Wil ik net gaan spelen.. kan niet, want geen verbinding met de server.
f712u
Merk in bijna alle webshops dat de controllers niet op voorraad zijn
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dan ga ik hier in Utrecht of in Den Bosch eens kijken (ergens deze dagen wanneer ik tijd heb)Kartmans1 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:59:
[...]
In de winkel gewoon nog op voorraad zag ik.
Dit inderdaad. Iedereen maar zeuren, heb Tony Hawk maar aan geslingerdLekkerboeie86 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:24:
Heel irritant inderdaad, maar dan pak je gewoon lekker een singpleplayer gameik heb me vanavond weer prima vermaakt met batman. Mooi spelletje!
ik ben begonnen met TW3, mooi spel (wat ik er in die 2 uur van heb kunnen zien)Noctonix schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:24:
[...]
Dit inderdaad. Iedereen maar zeuren, heb Tony Hawk maar aan geslingerd
PSN ID: Svennie-NL
Ik zie 'm op Amazon UK voor liefst 50 pond staan. Ik mag toch aannemen dat dit een placeholder is.
Ik vind € 30,- eigenlijk wel de max voor een dergelijke game, en al helemaal als ik 'm moet downloaden.
Was gisteren nog in de MM Den Bosch, daar lagen er zeker honderden. Verschillende kleuren ook, ook wat limited editionsGriffin schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:03:
[...]
Dan ga ik hier in Utrecht of in Den Bosch eens kijken (ergens deze dagen wanneer ik tijd heb)
PSN: Maichel
Ja het is inderdaad een afweging te kopen bij een keten die in allebei de landen zit, of een goedkopere deal en bij problemen even naar NL op en neer. Op zich is dat ook geen bizar groot probleem, ik zit tenslotte niet in Timboektoe.ralph075 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:51:
[...]
Mocht je in het ene land kopen met de optie om in het andere land garantie aan te kunnen spreken, dan zou ik dat van tevoren even goed uitvragen. Het is geen vanzelfsprekendheid dat het zomaar kan, ook al lijkt het dezelfde keten te zijn.
Verschillende kleuren?Maichel schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:18:
[...]
Was gisteren nog in de MM Den Bosch, daar lagen er zeker honderden. Verschillende kleuren ook, ook wat limited editions
Ik bedoel de BLOPS3 game, niet de PS4 zelf
Maichel heeft het ook niet over de PS4, maar over de DS4...Griffin schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:11:
[...]
Verschillende kleuren?
Ik bedoel de BLOPS3 game, niet de PS4 zelf
(althans, dat denk ik op te maken uit de context)
[quote]Mars18 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 07:16:
[...]
Is echt slecht ja. Heerlijke game hoor, geniet er van.
Merk in bijna alle webshops dat de controllers niet op voorraad zijn
[/quote]
[ Voor 37% gewijzigd door ralph075 op 05-01-2016 10:44 ]
Wat mij betreft hoeft dat niet eens, word tijd dat ze die klote kids eens aanpakken. Daar hebben we uit eindelijk veel meer aan.cardwizard schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:48:
Volgens PlayStation op twitter gaan ze wel iets van een compensatie aanbieden voor de uitval van gisteren/vannacht
Ben al blij dat het niet zo lang als een jaar geleden was .... Denk dat Sony niet zoveel er aan kan doen uiteindelijk
Verwijderd
Straks nog even de gratis PS Plus spellen downloaden en ik ben weer tevreden.
De games die voor mij dit jaar die op de lijst staan zijn:
Jaarlijks terugkerende games:
Fifa/ CoD / Battlefield en verder kijk ik uit naar The Division.
The WitnessHaskoF schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:18:
Hoe zag het jaar 2015 uit en wat zijn de verwachtingen voor 2016 wat betreft PS4 en de games?
De games die voor mij dit jaar die op de lijst staan zijn:
Jaarlijks terugkerende games:
Fifa/ CoD / Battlefield en verder kijk ik uit naar The Division.
Firewatch
Dark Souls 3
Uncharted 4
Horizon Zero Dawn
Gravity Rush 2
Rise of the Tomb Raider
Nier
Alienation
The Last Guardian
Wild
Edit: En hopelijk een nieuwe game van Quantic Dream en Santa Monica.
[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 05-01-2016 11:30 ]
Volgens mij is Wild een online survival game, net als ARK, toch? Alleen dan zonder dinosbram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:29:
[...]
The Witness
Firewatch
Dark Souls 3
Uncharted 4
Horizon Zero Dawn
Gravity Rush 2
Rise of the Tomb Raider
Nier
Alienation
The Last Guardian
Wild
Edit: En hopelijk een nieuwe game van Quantic Dream en Santa Monica.
En nee fifa/cod/bf4 enz. ben ik klaar mee.
[ Voor 15% gewijzigd door SC4RF4C3 op 05-01-2016 11:34 ]
Ge-wel-dige game! Doen!rwbk schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 00:37:
Twijfel om Rainbow six siege aan te schaffen. Heb wel heel veel CS GO gespeeld. En dat stijltje beviel mij altijd wel. Maar hoe speelt het op de ps4, hoe zijn de servers (niet de psn servers), wordt het nog veel gespeeld?
2015HaskoF schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:18:
Hoe zag het jaar 2015 uit en wat zijn de verwachtingen voor 2016 wat betreft PS4 en de games?
PS3 weg en PS4 gekocht.
Alleen MGS5, LBP3, AC Unity gespeeld
2016
AC Unity en MGS5 uitspelen
AC Syndicate
BLOPS3
Batman Arkham
Uncharted 4
Rise of the Tomb Raider
Horizon Zero Dawn
Alleen of ze allemaal gekocht gaan worden en in welke mogelijke volgorde is echt een vraag. Bovenaan lijst iig eerst AC Unity en MGS5 uitspelen. Ondertussen wel V&A in de gaten houden voor sommige SP games (AC Syndicate en Batman bijvoorbeeld)
Dit topic is gesloten.
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link