"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hmm, interessant. Al hebben ze het OS gekraakt, niet zozeer dat ze al games kunnen draaien. Wel indrukwekkend, maar vraag me af of ze daar lang mee kunnen werken en Sony niet binnen een paar weken een fix in elkaar zet.devil-strike schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:34:
Lijkt er op dat iemand de ps4 gekraakt heeft.
YouTube: PS4 Linux Fai0verflow
Rocket league zeker? Maar die heeft dan ook aardig wat dingen gewonnendvdkiwi schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:38:
Leuk om een lijst te zien waar eens geen CoD of Fifa in staat
Ik heb van de hele lijst slechts 1 game gespeeld
[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 31-12-2015 14:39 ]
Heb enkel Bloodborne gespeeld uit die lijst.
Hebben jullie ook nog een grote miskoop van het jaar gedaan?
Bij mij is dat Mortal Kombat X.
Ik dacht dat het een trage fighter was tov Street Fighter, maar niets is minder waar.
5 minuten gespeeld, meer niet... zelfs de tutorial leverde al problemen op
[ Voor 59% gewijzigd door Superkiwi op 31-12-2015 14:42 ]
Verwijderd
Sony heeft het al gefixt volgens andere berichten..Martinspire schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:39:
[...]
Hmm, interessant. Al hebben ze het OS gekraakt, niet zozeer dat ze al games kunnen draaien. Wel indrukwekkend, maar vraag me af of ze daar lang mee kunnen werken en Sony niet binnen een paar weken een fix in elkaar zet.
[...]
Rocket league zeker? Maar die heeft dan ook aardig wat dingen gewonnen
Ik vind Witcher 3 zelf qua verhaal niks. Er wordt totaal geen nadenken ge-eist. Het is compleet voorgekauwd. Rest van het spel is goed, maar dat vond ik echt minder...Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 18:59:
[...]
Gaat toch om smaak.
Ik vind Bloodboorne ook helemaal niets...
Maar ik vind The witcher fantastisch.
Jij vind het andersom.
Dan kan ik ook zeggen dat jij een goed verhaal, goede karakters en een fantastische wereld ruk vind.... Bijzonder..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Volgens mij al eens eerder ter sprake gekomen, unity is echt de grootste miskoop op de ps4 bij mij. IK kon echt niet door de vele bugs in dat spel heenkijken. Grappig want ik vind syndicate weer erg leuk heeft dus niks met assassins Creed te maken. Syndicate heeft veel minder last van de pop-in etc.dvdkiwi schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:40:
Ik heb Rocket League niet eens gewdownload
Heb enkel Bloodborne gespeeld uit die lijst.
Bij mij is dat Mortal Kombat X.
Ik dacht dat het een trage fighter was tov Street Fighter, maar niets is minder waar.
5 minuten gespeeld, meer niet... zelfs de tutorial leverde al problemen op
Verder vond ik the witcher tegenvallen. Datzelfde geld voor dragon age. Toch niet helemaal mijn genre.
Kijk, dat doe ik dus helemaal niet. Sterker: ik ben zo'n beetje de enige die de sterke punten van games erkent die ik zelf niet leuk vind en reageer juist op mensen die een game kraken om juist hun sterke punten. Een hoop mensen missen dat geloof ik en lezen alleen wat ze willen lezen. Ik onderbouw daarbij altijd alles (iets wat veel mensen zelf compleet vergeten, en als je ze dan vraagt waarom ze iets precies vinden, reageren ze geïrriteerd). Misschien moeten een paar van jullie nog eens goed de zin lezen waar ik aanvankelijk op reageerde.Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:26:
[...]
Je ziet voor het gemak even door de vingers dat ie loopt af te geven op andere games ten gunste van bijv. BB.
Ik reageer niet vaak. Maar als ik wil reageren is dat omdat Bram het spreekwoordelijke bloed onder mijn nagels vandaan haalt met zijn commentaar die hij vaak als feit bestempeld.
Niks mis met een mening hebben, zowel positief als negatief. Maar zijn reacties zijn vaak niet zo handig geformuleerd.
Edit: miskopen voor mij (maar dan vooral omdat ik ze digitaal heb aangeschaft en dus niet meer kan doorverkopen) zijn Dishonored (op zich prima game, maar voelt verouderd aan) en God of War (heeft z'n epische momenten, maar ik ben niet zo een combo button masher).
[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 31-12-2015 14:58 ]
[ Voor 94% gewijzigd door bram1984 op 31-12-2015 14:57 ]
Nou en bedankt BramKijk, dat doe ik dus helemaal niet. Sterker: ik ben zo'n beetje de enige die de sterke punten van games erkent.......
Maar genoeg hierover wat mij betreft. Ik zal erop letten, dus laten we gezellig het nieuwe jaar in gaan.
Wie kijkt er allemaal uit naar Firewatch? Lijkt me echt enorm vermakelijk. Exploratie is wel mijn ding.
O ja, vreselijk.... The Last of Us was mijn grootste miskoop by far... Gelukkig was het maar $12,99dvdkiwi schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:40:

Edit:
PS Was niet mijn intentie om een hele discussie te starten. De reactie kwam wel voort uit wat ik ook terug zie in de discussie. En verder, ach, als je hier regelmatig leest, weet je toch wel hoe bepaalde posts of reacties in te schatten. Ja toch?
Mijn geweldige headset heb ik trouwens aan het advies van Bram te danken, dus ik waardeer hem ook wel hoor
[ Voor 40% gewijzigd door ralph075 op 31-12-2015 15:54 ]
Ik kijk ook ontzettend uit naar firewatch, maar ga niet weer 17 minuten kijken want dan heb je al bijna 40 minuten gezien van het verhaal. nog een paar weekjes...bram1984 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:36:
Je vergeet een stukje.
Maar genoeg hierover wat mij betreft. Ik zal erop letten, dus laten we gezellig het nieuwe jaar in gaan.
Wie kijkt er allemaal uit naar Firewatch? Lijkt me echt enorm vermakelijk. Exploratie is wel mijn ding.
[video]
Dit lijkt me ook wel een tof spel inderdaad, de gameplay filmpjes smaken in ieder geval naar meer.bram1984 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:36:
Je vergeet een stukje.
[video]
Ik heb er alleen een beetje doorheen geskipt, dus nog niet al te veel en langs van gezien gelukkig. Stijltje ziet er erg cool uit.DigitalError schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:27:
[...]
Ik kijk ook ontzettend uit naar firewatch, maar ga niet weer 17 minuten kijken want dan heb je al bijna 40 minuten gezien van het verhaal. nog een paar weekjes...
Hij komt over een dikke maand al.
mmm das sneller dan ik dacht hehe. Dying Light addon komt volgens mij ook ergens in Feb uit daar zit ik ook op te wachten daar heb ik me ook echt mee vermaaktbram1984 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:38:
[...]
Ik heb er alleen een beetje doorheen geskipt, dus nog niet al te veel en langs van gezien gelukkig. Stijltje ziet er erg cool uit.
Hij komt over een dikke maand al.
Ik! Ik! Ik!bram1984 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:36:
Je vergeet een stukje.
[video]
Ik dacht dat ik het meest uit keek naar Uncharted 4 in 2016. Tot ik Firewatch zag, dat stijltje, o man wat ben ik daar benieuwd naar zeg!bram1984 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:36:
Je vergeet een stukje.
[video]
PSNid: robero50
Mad Max viel mij na een uur of 10/15 een beetje tegen. De besturing had beter gekund. Heb me er verder wel mee vermaakt zolang het duurde, maar helaas geen Mordor niveau. Het werd wat eentonig op den duur. Hij ziet er bij vlagen wel erg goed uit overigens.Frankaro schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:58:
Ja hier ook hoor, Firewatch kijk ik zeker naar uit!Net Mad Max vrij goedkoop via MP gekocht, lijkt mij wel wat.
Mad Max was tofFrankaro schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:58:
Ja hier ook hoor, Firewatch kijk ik zeker naar uit!Net Mad Max vrij goedkoop via MP gekocht, lijkt mij wel wat.
Ben het met je eens. Ik verwachtte overigens niet veel van de game (op PC gespeeld), denk ook dat het mij daarom zo positief heeft verrast uiteindelijk. Was een hele vermakelijke game, die eigenlijk niks perfect doet, maar gewoon alles lekker goed.bram1984 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 19:41:
[...]
Mad Max viel mij na een uur of 10/15 een beetje tegen. De besturing had beter gekund. Heb me er verder wel mee vermaakt zolang het duurde, maar helaas geen Mordor niveau. Het werd wat eentonig op den duur. Hij ziet er bij vlagen wel erg goed uit overigens.
Ben trouwens heel verrast om Rocket League te zien op zo veel lijstjes als favoriete game van 2015 (o.a. InsideGamer). Ik hoorde er goede dingen over, maar in zo veel top-5 lijstjes terugzien, in een best goed gamejaar, dat had ik niet echt verwacht zo aan het eind van 2015. Misschien moet ik dat spel toch een keertje opstarten...
Voor 2016 kijk ik voornamelijk uit naar de nieuwe Dying Light DLC. Die game vond ik zo erg ondergewaardeerd, heb mij er echt heel lang mee vermaakt. Was ook enorm blij met mijn aankoop toen (Season Pass voor geen drol gekocht, zat Fullgame in, kreeg later in inbox de Season Pass nog toegestuurd door hun 'fout'). Eindstand, volledige game plus een seasons pass (die zijn geld overigens dubbel en dwars waard gaat zijn) voor een kleine meen te herinneren $15.
Happy 2016 nog...!
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ik heb bijna alle A-titels in huis, maar wel frapant dat uitgerekend een gratis spel de meeste speel-uren van mij heeft opgeslurptKartale schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 12:29:
[...]
Ben trouwens heel verrast om Rocket League te zien op zo veel lijstjes als favoriete game van 2015 (o.a. InsideGamer). Ik hoorde er goede dingen over, maar in zo veel top-5 lijstjes terugzien, in een best goed gamejaar, dat had ik niet echt verwacht zo aan het eind van 2015. Misschien moet ik dat spel toch een keertje opstarten...
RL heeft gewoon alles wat een topgame moet hebben. Simpel op te pakken, maar hard to master, goed systeem om op eigen niveau te spelen, goed draaiende servers, 4 player splitscreen met online en perfect uitgevoerde gameplay/besturing.Trent900 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 12:55:
[...]
Ik heb bijna alle A-titels in huis, maar wel frapant dat uitgerekend een gratis spel de meeste speel-uren van mij heeft opgeslurptVerbaast mij dus niet, dat ie in zoveel lijstjes terugkomt
Een game hoeft voor mij niet groots te zijn om een GOTY te worden. 2 brothers and Trials Evolution waren dat bijvoorbeeld in eerdere jaren.
Grappig dat Bloodbourne zo hoog staat. Toch een game die veel gamers hadden overgeslagen als er wel genoeg exclusives waren uit gekomen. Niet mijn type game, maar leuk dat eens iets nieuws de lijsten aanvoert.
RL heb ik eigenlijk maar 2 of 3x gedaan. Ik begrijp de charme ervan en het concept is erg creatief, maar het greep me niet echt. Wellicht iets te kort gespeeld, maar heb geen zeeën van tijd helaas. Ik ben sowieso van nature niet echt een multiplayer liefhebber pur sang, hoewel ik Battlefront dan wel weer erg tof vind.
Edit: Deze komt ook deze maand al trouwens. Genoeg te doen dit jaar.
[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 01-01-2016 14:27 ]
(2e maand voor hier met ps4
PS+ games komen altijd op de eerste dinsdag van de maand. De PS+ update valt dus op dinsdag 5 januarippeterr schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:33:
komen die free games voor plus later in de maand > het is tenslotte een nieuwe maand
(2e maand voor hier met ps4
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
top thxASNNetworks schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:52:
[...]
PS+ games komen altijd op de eerste dinsdag van de maand. De PS+ update valt dus op dinsdag 5 januari
dan maar net gewoon JC3 gekocht, wedden dat hij in de deal terug komt volgende week
[ Voor 15% gewijzigd door ppeterr op 01-01-2016 15:38 ]
Battlefront en Fallout zijn ook al in de deals geweest dus het kan best, of het slim is is een tweede natuurlijk.bram1984 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:48:
Lijkt me sterk. Is net uit.
Verwijderd
Ik wou het net zeggen.DigitalError schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:49:
[...]
Battlefront en Fallout zijn ook al in de deals geweest dus het kan best, of het slim is is een tweede natuurlijk.
Ik gok dat er wel een deal komt waar er 10 euro af is ofzo..
Niet echt iets schokkends maar gewoon om de verkopen weer eventjes een boost te geven.
Is waar ook. Zal idd wel niet al teveel schelen.DigitalError schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:49:
[...]
Battlefront en Fallout zijn ook al in de deals geweest dus het kan best, of het slim is is een tweede natuurlijk.
speel ik dat spel nog dit jaar, misschien niet
man man 45% installing in 120min
ps4 gaat zelfs in rust stand nu naja zeg
binnenkort er maar eens een linux smaakje op zetten dan
[ Voor 25% gewijzigd door ppeterr op 01-01-2016 18:03 ]
Wat wil je daar mee bereiken dan?ppeterr schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 17:55:
Installing = downloading als het om digitale games gaat. Digitale games installeren tijdens het downloaden overigens, dus na de download kan de game direct gestart worden. Het gaat zo traag omdat de game groot is en/of de download snelheid laag.ppeterr schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 17:55:
zo zit ik al bij JC al 2 uur op dat suffe BOOM island, misschien
speel ik dat spel nog dit jaar, misschien niet
man man 45% installing in 120min
ps4 gaat zelfs in rust stand nu naja zeg
Check bij de info van de game (game highlighten en dan options) wat de huidige status is.
[ Voor 17% gewijzigd door ASNNetworks op 01-01-2016 18:16 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
dat verklaard iets haha 40 mbit hier en 2 jongens die en skypen en mincraften en youtubenASNNetworks schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 18:14:
[...]
Installing = downloading als het om digitale games gaat. Digitale games installeren tijdens het downloaden overigens, dus na de download kan de game direct gestart worden. Het gaat zo traag omdat de game groot is en/of de download snelheid laag.
Check bij de info van de game (game highlighten en dan options) wat de huidige status is.
tegelijk dus ik houd 0,005mbit over. voor ik schat zo 30gig
morgen maar dan
Toevallig afgelopen week gespeeld. Ik vind het ook wel leuk om ff tussendoor te spelen. Duurt denk ik alleen erg lang om bommen etc voor gronddoelen vrij te spelen. Maw of geld in steken of heel veel tijd, daar heb ik dan weer geen zin in.Tristan schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 17:55:
Niemand die de gratis game War Thunder speelt? Ik vind hem wel leuk om zo tussendoor te spelen.
Ik mis ergens iets maar ik weet nog niet hoe of wat
[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 01-01-2016 19:08 ]
Rocket League moet je vooral eens online met wat vrienden doen. Dan merk je het vooralbram1984 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:05:
Volgens mij komen er rond maart traditioneel sowieso niet zo heel veel exclusives uit, maar inderdaad: er was weinig anders. Ook de reden dat ik 'm oppakte, naast de goede reviews.
RL heb ik eigenlijk maar 2 of 3x gedaan. Ik begrijp de charme ervan en het concept is erg creatief, maar het greep me niet echt. Wellicht iets te kort gespeeld, maar heb geen zeeën van tijd helaas. Ik ben sowieso van nature niet echt een multiplayer liefhebber pur sang, hoewel ik Battlefront dan wel weer erg tof vind.
Edit: Deze komt ook deze maand al trouwens. Genoeg te doen dit jaar.
[video]
Anyways, die game lijkt me ook wel tof, al vraag ik me af hoe lang dat je daarmee zoet bent. Kan me niet voorstellen dat je daar langer dan 10, laat staan 20 uur mee doet.
Snap er echt niks van, zit nu net nog te kijken en kan hem via de app zelfs aan mijn winkelwagentje toevoegen maar via mijn PS4 is mijn winkelwagentje leeg en ik kan die game gewoon nergens tevoorschijn halen, niet op genre maar zelfs niet gewoon op zoeken..bram1984 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 21:12:
In mijn browser gewoon te vinden hoor. Tientje kost 'ie.

*edit* Eindelijk gevonden, ok
[ Voor 3% gewijzigd door Sipio op 02-01-2016 14:02 ]
Jep ten zeerste! Ik heb nog geen ps4, maar dit is een van de redenen dat ik dit jaar er een ga kopen (of volgend jaar, iig wanneer er een slim version uit komt). Kijk ook erg uit naar the witness, en wil al jaren journey spelen.bram1984 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:36:
Je vergeet een stukje.
[video]
Ik moet zeggen dat ik zelden iets via de Store op de console koop. Sterker: ik open 'm nagenoeg alleen maar naar via mijn smartphone/tablet/laptop/PC. Werkt een stuk beter.Sipio schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 09:42:
[...]
Snap er echt niks van, zit nu net nog te kijken en kan hem via de app zelfs aan mijn winkelwagentje toevoegen maar via mijn PS4 is mijn winkelwagentje leeg en ik kan die game gewoon nergens tevoorschijn halen, niet op genre maar zelfs niet gewoon op zoeken..
Witness wordt day 1 denk ik, voor mij. Journey is briljant. Erg van genoten. De besturing is zoveel beter dan die van The Witcher 3.JacquesDoekjes schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 10:19:
[...]
Jep ten zeerste! Ik heb nog geen ps4, maar dit is een van de redenen dat ik dit jaar er een ga kopen (of volgend jaar, iig wanneer er een slim version uit komt). Kijk ook erg uit naar the witness, en wil al jaren journey spelen.
Everybody's Gone To The Rapture en Ethan Carter vind je dan misschien ook wel vet.
Die staan ook op mijn lijstje, net als Soma en the flame in the flood (en dragen age en the witcher qua grotere spellen). Kan nog een heel jaar gamen met bestaande titels denk ik.bram1984 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 11:12:
[...]
Witness wordt day 1 denk ik, voor mij. Journey is briljant. Erg van genoten. De besturing is zoveel beter dan die van The Witcher 3.spoiler:Zonder dollen: vette game voor een indie.Geintje.
Everybody's Gone To The Rapture en Ethan Carter vind je dan misschien ook wel vet.
Maar iedereen heeft hem vast wel. Gewoon party opzetten en mensen uitnodigen om de game te doen, komt het vast volbram1984 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 08:37:
Volgens mij heb ik niemand in mijn lijst die dit speelt. Iedereen speelt CoD, Battlefield, FIFA of een singleplayer game.
Verwijderd
Mijn lvl 28 titan bestond nog. Maar toch een nieuwe char (warlock) aangemaakt. Mooi voor zitten en omhoog lvlen.
Verwijderd
Dat is het leuke van trophy hunter zijnbram1984 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 08:37:
Volgens mij heb ik niemand in mijn lijst die dit speelt. Iedereen speelt CoD, Battlefield, FIFA of een singleplayer game.
Mijn vriendenlijst bestaat grotendeels uit mensen die allemaal andere games spelen, en dan is ook wel leuk omdat je zo weer eens titels voorbij ziet komen waarvan je denkt.
O ja, die was er ook nog... FF snel kijken in de store hoe duur die is
Hier mensen die m gespeeld hebben? Schijnt erg kort te zijn lees ik overal.
Ben bij TPP bij missie 6 ofzo. Tot de uitverkoop begon en ik ground zeroes voor 5 euro zag staan. Heb die toen gekocht en ben daar gisteren mee begonnen. Weet niet hoe lang hij duurt. Las ergens op internet een uurtje maar dat lijkt me sterk.rickjehh schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:41:
Gister voor 5 euro nog even Metal Gear Solid Ground Zeroes op de kop getikt. Voor dat geld kon ik m niet laten liggen. Mooie aanloop richting The Phantom Pain die ik laatst via marktplaats heb aangeschaft.
Verwijderd
Wellicht een hele domme vraag, maar kan je je Xbox character meenemen naar PS4?Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:50:
Toch maar weer destiny gehaald. Deze keer met andere verwachtingen.
Mijn lvl 28 titan bestond nog. Maar toch een nieuwe char (warlock) aangemaakt. Mooi voor zitten en omhoog lvlen.
Verwijderd
Dat denk ik niet eigenlijk.Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:56:
[...]
Wellicht een hele domme vraag, maar kan je je Xbox character meenemen naar PS4?
Ik was er geloof ik 2 uur mee bezig en toen heb ik ook nog doelloos rondjes gerend. Ik vond er weinig aan verder.maukoo schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:45:
[...]
Ben bij TPP bij missie 6 ofzo. Tot de uitverkoop begon en ik ground zeroes voor 5 euro zag staan. Heb die toen gekocht en ben daar gisteren mee begonnen. Weet niet hoe lang hij duurt. Las ergens op internet een uurtje maar dat lijkt me sterk.
Als je enkel de missies doet een uurtje of 2 zelf heb ik er wel minimaal een uur of 10 in zitten. S ranks, alle prisoners redden, tapes vinden, no alerts en kills etc. Als je alles doet heb je extra's voor TPP. Geweldig die gamerickjehh schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:41:
Gister voor 5 euro nog even Metal Gear Solid Ground Zeroes op de kop getikt. Voor dat geld kon ik m niet laten liggen. Mooie aanloop richting The Phantom Pain die ik laatst via marktplaats heb aangeschaft.
Bedankt voor jullie antwoorden! Ben nu nog druk met Witcher 3 maar als tussendoortje is Ground Zeroes misschien juist wel fijn vanwege de korte speelduur. TPP begin ik pas mee als ik Witcher 3 helemaal heb uitgespeeldMutatie schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:03:
[...]
Als je enkel de missies doet een uurtje of 2 zelf heb ik er wel minimaal een uur of 10 in zitten. S ranks, alle prisoners redden, tapes vinden, no alerts en kills etc. Als je alles doet heb je extra's voor TPP. Geweldig die game
Het verhaal in GZ is opgedeeld in een main story dat in TPP weer verder gaat. Daarnaast zijn er nog ongeveer 5 side ops die meer een achtergrondverhaal vertellen. In beide spelvormen in GZ kan je prisoners redden die je in TPP terug krijgt wanneer je daar je mother base bouwt.maukoo schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:45:
[...]
Ben bij TPP bij missie 6 ofzo. Tot de uitverkoop begon en ik ground zeroes voor 5 euro zag staan. Heb die toen gekocht en ben daar gisteren mee begonnen. Weet niet hoe lang hij duurt. Las ergens op internet een uurtje maar dat lijkt me sterk.
Speel je GZ als completionist dan ben je al gauw 30 uur minimaal kwijt. Ik heb ongeveer die tijd besteed om alle trofeeën te halen van GZ. TPP is veel veel uitgebreider.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Jaja, lekker makkelijk trophies verdienen Bram. Beetje anderen laten gamen voor je. "Zij drukt af en toe op een knopje"... uh huh, zij kickt gewoon je ass man.bram1984 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:19:
Tearaway Unfolded is trouwens een erg vermakelijke game. Laatst gekocht om samen met mijn kleine meid (3) te spelen (ik bedien de controller, zij drukt af en toe op een knopje), en het is een groot succes. Ze vindt het prachtig en ik vermaak me er ook wel mee eigenlijk.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Haha, ze komt niet eens fatsoenlijk bij de sticks en triggers, dus dat loopt wel los.spaceboy schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 19:31:
[...]
Jaja, lekker makkelijk trophies verdienen Bram. Beetje anderen laten gamen voor je. "Zij drukt af en toe op een knopje"... uh huh, zij kickt gewoon je ass man.
Ze mag af en toe met de touchpad een cadeautje uitpakken en een appeltje gooien met vierkantje.
[ Voor 12% gewijzigd door Ashy op 03-01-2016 15:58 ]
https://nl.pepper.com/aan...voor-eur6998-bolcom-17053
[ Voor 74% gewijzigd door RaijRaij op 03-01-2016 15:58 ]
Verwijderd
En inmiddels lvl 21.. Speelt wel weer lekker wegVerwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:50:
Toch maar weer destiny gehaald. Deze keer met andere verwachtingen.

Ben benieuwd wanneer we de PS+ titels te horen krijgen.
Edit:
YouTube: PlayStation Plus Free PS4 Games Lineup January 2016
Valt me weer tegen...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2016 17:06 ]
4. Batman Arkham Knight
3. Rise of the Tomb Raider
2. Star Wars Battlefront
1. The Order 1886
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zijn vanaf donderag al bekend. Mailtje van PlayStation.Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2016 @ 17:04:
[...]
En inmiddels lvl 21.. Speelt wel weer lekker weg
Ben benieuwd wanneer we de PS+ titels te horen krijgen.
Edit:
YouTube: PlayStation Plus Free PS4 Games Lineup January 2016
Valt me weer tegen...
Ik las ook zojuist dat Bloodborne platinum eigenaren een gratis thema opgestuurd krijgen. Is dit een doorlopende actie of is deze al afgelopen?
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18:24
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Firewatch ziet er wel echt nice uit, beetje exploren etc.
Wat het reddit lijstje betreft The Witcher 3 is voor mij ook Goty, Rocket League was leuk, maar heb dat alleen maar af en toe tussen door gespeeld, nooit serieus. Fallout 4 is ook erg leuk (nog steeds mee bezig) maar krijgt me toch niet zo te pakken als TW3
[ Voor 62% gewijzigd door Chaoss op 03-01-2016 21:42 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik kreeg na een week ofzo een mail van ze met daar in een code.wes- schreef op zondag 03 januari 2016 @ 19:30:
Zojuist mijn eerst platinum ooit gehaald, Bloodborne![]()
Ik las ook zojuist dat Bloodborne platinum eigenaren een gratis thema opgestuurd krijgen. Is dit een doorlopende actie of is deze al afgelopen?
Vraag me af of dat hetzelfde thema is als die je bij de strategy guide krijgt.WeAreLegion schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:16:
[...]
Ik kreeg na een week ofzo een mail van ze met daar in een code.
Nope is een andere. Bij die strategy guide krijg je een echt dynamisch thema met de muziek van de hunter's dream e.d.bram1984 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:37:
[...]
Vraag me af of dat hetzelfde thema is als die je bij de strategy guide krijgt.
Die van het platinum thema geeft alleen andere achtergronden.
Vind die van de strategy guide mooier. Lekker rustgevend muziekje is dat van de hunter's dream
[ Voor 11% gewijzigd door Scrisissszzz op 04-01-2016 08:44 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ah is al beantwoordbram1984 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:37:
[...]
Vraag me af of dat hetzelfde thema is als die je bij de strategy guide krijgt.
[ Voor 21% gewijzigd door WeAreLegion op 04-01-2016 08:46 ]
Nice
Overigens, afgelopen dagen de Disgaea 5 demo gespeeld. Dat spel moet in huis komen! wat is dat awesome
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb dat thema helaas nooit gehad ondanks mijn platinumScrisissszzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:43:
[...]
Nope is een andere. Bij die strategy guide krijg je een echt dynamisch thema met de muziek van de hunter's dream e.d.
Die van het platinum thema geeft alleen andere achtergronden.
Vind die van de strategy guide mooier. Lekker rustgevend muziekje is dat van de hunter's dream
Kun je dat dynamische thema ook los krijgen?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Die guide is echt prachtig trouwens. Echt alles staat erin.
Ik heb beide guides, ook die van de DLC. Beide inderdaad super compleet en erg mooi gedaan.
In de DLC worden ook de aanpassingen in de originele game meegenomen die na de eerste guide nog zijn gedaan.
Puik werk hoor, ook design erg mooi.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Je moet wel in je instellingen bij je psn profiel aangevinkt hebben staan dat je promotie mails wilt ontvangen heb ik ooit begrepen. Misschien dat het uitstaat?rajackar schreef op maandag 04 januari 2016 @ 09:56:
[...]
Ik heb dat thema helaas nooit gehad ondanks mijn platinum
Kun je dat dynamische thema ook los krijgen?
Dat had ik ook gelezen ja. Helaas pas later aangezet. Ik had gelezen dat anderen het wel gelukt is om hem daarna alsnog te krijgen. Ik heb helaas nooit iets ontvangen.Scrisissszzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:20:
[...]
Je moet wel in je instellingen bij je psn profiel aangevinkt hebben staan dat je promotie mails wilt ontvangen heb ik ooit begrepen. Misschien dat het uitstaat?
Misschien toch maar eens die guide aanschaffen. Klinkt wel heel tof.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
PSVR !
Er wordt gespeculeerd dat op 5 januari (morgen!) op de CES, de PSVR wordt aangekondigd met release date en prijs..
Kan echt niet wachten!

Ik lees al langer op reddit dat bij meerdere die de platinum hebben gehaald geen mail komt. Ook bij mensen die wel promoties ontvangen.rajackar schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:24:
[...]
Dat had ik ook gelezen ja. Helaas pas later aangezet. Ik had gelezen dat anderen het wel gelukt is om hem daarna alsnog te krijgen. Ik heb helaas nooit iets ontvangen.
Misschien toch maar eens die guide aanschaffen. Klinkt wel heel tof.
Erg vaag allemaal...
Ja ik kreeg hem dus wel had er eigenlijk geen rekening mee gehouden (gebeurde ook 2 weken later volgens mij).Scrisissszzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:36:
[...]
Ik lees al langer op reddit dat bij meerdere die de platinum hebben gehaald geen mail komt. Ook bij mensen die wel promoties ontvangen.
Erg vaag allemaal...
Toch wel jammer. Het is de enige keer dat ik ooit de moeite heb gedaan om een Platinum te halen en dit is er toch wel eentje om een beetje mee te pronkenScrisissszzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:36:
[...]
Ik lees al langer op reddit dat bij meerdere die de platinum hebben gehaald geen mail komt. Ook bij mensen die wel promoties ontvangen.
Erg vaag allemaal...
Een 2 of 3 weken na de platinum aangevinkt en een paar dagen later was mijn thema binnen
Mooit thema, al moet ik zeggen dat die van de guide toffer is. Alleen dat muziekje al... brrr
*wrijft even in de ogen...
Leno?
Lenooo!!!
Ik zag je gisteren al Battlefront spelen, voor het eerst eigenlijk.
Had eigenlijk verwacht dat jij die game non-stop zou spelen zo je 'm aan het hypen was
Goed nieuws, verhaal klinkt aannemelijk. Hopelijk horen we morgen inderdaad meer, eindelijk iets concreets om op te focussen dan (prijs/release). Ook ik kan niet wachten (al weet ik nog niet zeker of ik hem day 1 haal).poor Leno schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:28:
Nou, hier het laatste nieuws (2 dagen geleden) over de Sony Morpheus, die nu officieel Playstation VR heet
PSVR !
Er wordt gespeculeerd dat op 5 januari (morgen!) op de CES, de PSVR wordt aangekondigd met release date en prijs..
Kan echt niet wachten!
Ik zou zo'n ding nooit kopen zonder hem eerst te proberen. Hoop dat je daar ook ergens de kans voor gaat hebben want het is niet aannemelijk dat iemand in mijn buurt het gaat kopen denk ik.ralph075 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:15:
[...]
Goed nieuws, verhaal klinkt aannemelijk. Hopelijk horen we morgen inderdaad meer, eindelijk iets concreets om op te focussen dan (prijs/release). Ook ik kan niet wachten (al weet ik nog niet zeker of ik hem day 1 haal).
PSN id: NL_SToRM
Wat moet je nou met 3 PS4's?Kartmans1 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:28:
Ook nog een leuke actie van 3 halen 2 betalen trouwens!
PSN ID: MrMichel_75
Hahaha, doorverkopen. Nee maar meteen twee keer black ops halen (voor mij en mijn neef) en Fallout. Kan ik lekker aan de slag!
Congratulations!Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:07:
Hehe, net een gratis thema gehad van Sony Playstation per e-mail voor mijn verjaardag.

Dit topic is gesloten.
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link