Ik heb met de Beta meegedaan en het spel viel mij tegen. Ik heb op de PS3 veel Rainbow Six en dan de gamemodusTerrorist Hunt gespeeld, maar RS-Siege viel mij tegen.
Met de Beta had ik ook best lange wachttijden, maar dat zal wellicht anders zijn nu.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb met de Beta meegedaan en het spel viel mij tegen. Ik heb op de PS3 veel Rainbow Six en dan de gamemodusTerrorist Hunt gespeeld, maar RS-Siege viel mij tegen.
Wild is ook SP als het goed is.SC4RF4C3 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:33:
[...]
Volgens mij is Wild een online survival game, net als ARK, toch? Alleen dan zonder dinosWel een game waar ik op wacht, laatste tijd weinig games (behalve RL) die je gezellig met vrienden kan spelen online.
En nee fifa/cod/bf4 enz. ben ik klaar mee.
Dat met die shooters enzo daar heb ik ook wel beetje last van. Heb Advance Warfare gekocht en Blackops III maar uit eindelijk speel ik het toch niet na paar potjes. Star Wars wel maar ook niet heel veel maar dat is Star Wars dus dat is bijvoorbaat al prima.bram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:39:
[...]
Wild is ook SP als het goed is.
Ik ben ook helemaal klaar met die jaarlijks terugkerende meuk en multiplayer an sich. Ik kan me nog wel opladen voor een paar potjes Battlefront, puur door zijn simpliciteit en epische Star Wars battles, maar verder is het wel klaar voor mij.
Kloptralph075 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:41:
[...]
Maichel heeft het ook niet over de PS4, maar over de DS4...
(althans, dat denk ik op te maken uit de context)
spoiler:een paar posts boven zijn reactie staat nl. een opmerking over controllers die nergens op voorraad zijn...
[quote]Mars18 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 07:16:
[...]
Is echt slecht ja. Heerlijke game hoor, geniet er van.
Merk in bijna alle webshops dat de controllers niet op voorraad zijn
[/quote]
PSN: Maichel
Zijn heel wat dingen veranderd, en de wachttijden is nog steeds een issue. Maar speel je de game in teamverband, dan is het telkens een uitdaging, elke map heeft zijn eigen identiteit, spel is ontzettend gebalanceerd.HaskoF schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:38:
[...]
Met de Beta had ik ook best lange wachttijden, maar dat zal wellicht anders zijn nu.
In 2015 gespeeld:HaskoF schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:18:
Hoe zag het jaar 2015 uit en wat zijn de verwachtingen voor 2016 wat betreft PS4 en de games?
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 05-01-2016 11:56 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
2015HaskoF schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:18:
Hoe zag het jaar 2015 uit en wat zijn de verwachtingen voor 2016 wat betreft PS4 en de games?
Verwijderd
Ik weet niet of er al iets bekend is, maar ik ga ervan uit dat ons PS+ abonnement een dag verlengd wordt. Dat lijkt mij voldoende. Ik zou er in ieder geval geen riante verwachtingen van hebben.cardwizard schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:48:
Volgens PlayStation op twitter gaan ze wel iets van een compensatie aanbieden voor de uitval van gisteren/vannacht
Ik heb mijn PS4 sinds december, dus ik moet de schade inhalen. Ik beperk Tot op heden heb ik dus vooral getracht mijn backlog te verkleinen voor zowel de PSVita en PS3. Ook probeer ik minder indies te spelen en meer AAA titels, die nog altijd in de folie zitten of al tijden op de harde schijf staan.HaskoF schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:18:
De games die voor mij dit jaar die op de lijst staan zijn:
Jaarlijks terugkerende games:
Fifa/ CoD / Battlefield en verder kijk ik uit naar The Division.
2015:HaskoF schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:18:
[ Voor 9% gewijzigd door Jorick op 05-01-2016 12:52 ]
2015HaskoF schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:18:
[ Voor 10% gewijzigd door Scrisissszzz op 05-01-2016 13:00 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
PSN: Finally_Chris
Dat verwacht ik ook idd. Maar goed, dit jaar, volgend jaar, welk jaar dan ook, een must have voor mebram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:22:
Mass Effect wordt vast uitgesteld. Hoor je vrijwel niets over.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Denk ik niet. Zal wel rond de E3 helemaal getoond gaan worden. Release staat ook pas voor het einde van dit jaar.bram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:22:
Mass Effect wordt vast uitgesteld. Hoor je vrijwel niets over.
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Ja man! dan sparen we ons 14 eurocent uitdutchgio schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:15:
ja heel goed nieuws, krijgen we een dag extra ps plus....
Is toch prima. Het heeft er geen 24 uur uit gelegen, dus prima. First world problems enzo. Als ik dagelijks het nieuws bekijk, is dit wel het minste waar ik me druk over kan maken.dutchgio schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:15:
ja heel goed nieuws, krijgen we een dag extra ps plus....
Precies dit. Die chaos gisteravond van iedereen over DDOS en weet ik het wat. Onderhoud was van te voren allang aangekondigd..bram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:26:
[...]
Is toch prima. Het heeft er geen 24 uur uit gelegen, dus prima. First world problems enzo. Als ik dagelijks het nieuws bekijk, is dit wel het minste waar ik me druk over kan maken.
Verwijderd
Als ik dagelijks het nieuws kijk dan denk ik bij mijzelf, heb ik dit gisteren en eergisteren ook al niet gezienbram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:26:
[...]
Is toch prima. Het heeft er geen 24 uur uit gelegen, dus prima. First world problems enzo. Als ik dagelijks het nieuws bekijk, is dit wel het minste waar ik me druk over kan maken.
[ Voor 24% gewijzigd door Scrisissszzz op 05-01-2016 14:29 ]
ik hoef die dag extra ook niet per se, voor 1 avond hoeven ze van mij geen vergoeding te geven.bram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:26:
[...]
Ik vindt het nog erger dat Bungie de Iron Banner niet een dag langer online zet. Toch een kleine moeite voor hun?dutchgio schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:31:
[...]
ik hoef die dag extra ook niet per se, voor 1 avond hoeven ze van mij geen vergoeding te geven.
het is alleen jammer dat het voorkomt.
zou mooier zijn als ze het bij de oorzaak aan kunnen pakken en voorkomen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja inderdaad. Code rood oranje in het noorden, what the hell???bram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:26:
[...]
First world problems enzo. Als ik dagelijks het nieuws bekijk, is dit wel het minste waar ik me druk over kan maken.
Pfffff.Scrisissszzz schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:46:
http://www.ad.nl/ad/nl/10...lijk-naar-de-kapper.dhtml
Dit is toch het belangrijkste nieuws van vandaag
"in totaal droeg het hoefdier zo'n 21 kilo aan overtollige ballast mee".Scrisissszzz schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:46:
http://www.ad.nl/ad/nl/10...lijk-naar-de-kapper.dhtml
Dit is toch het belangrijkste nieuws van vandaag
[ Voor 11% gewijzigd door ralph075 op 06-01-2016 00:56 ]
Verwijderd
It's dogged that does it
Hoe laat begint deze?ralph075 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:58:
Nog meer mensen die vanavond/vannacht de livestream gaan kijken van Sony op CES?
Vermoedelijk zal Sony een releasedatum en -prijs bekendmaken van Playstation VR.
Linkje naar de stream: http://www.ustream.tv/sony
Verwijderd
5PM PST, dat is 2:00u vannacht.niekvandermeer schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:18:
[...]
Hoe laat begint deze?
Vorig jaar hadden ze op game gebied alleen de aankondiging van de Tony Hawk game en vraag me ook af of CES wel de juiste beurs is voor Playstation VR.
Dat is wel handig om te vermelden inderdaad. Start om 2:00 uur Nederlandse tijd (5PM PT/8PM ET).niekvandermeer schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:18:
[...]
Hoe laat begint deze?
Vorig jaar hadden ze op game gebied alleen de aankondiging van de Tony Hawk game en vraag me ook af of CES wel de juiste beurs is voor Playstation VR.
Verwijderd
Ben erg benieuwd, tot nu toe is de sale erg goed.Beakzz schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:43:
Morgen komen er weer toevoegingen aan de January sale
Bron:
http://blog.eu.playstatio...world-of-tanks-beta-more/
6e bericht.
Ik haal jou even aan als quote, want ik zag dat jij ook wel oren hebt naar zo'n game. Uit het vorige deel van het PS4 topic: Beakzz in "[PS4] PlayStation 4 - deel 5"
[ Voor 36% gewijzigd door ralph075 op 05-01-2016 17:33 ]
leuk spel maar jammer dat het geen multiplayer heeftralph075 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:26:
O, geweldig, een variant op MicroMachines: https://store.playstation...03833_00-0000000000000000
Als Super Toy Cars ook in de US Store komt, dan haal ik hem gelijk. Kan het nu nog niet vinden in die store, daar staat sowieso nog wat $ op mijn tegoed.
psn: taker-mart
Dacht dat ze pas de 8ste zouden komen. Hoop echt dat Dying Light nu eens eindelijk in de aanbieding komt. Helemaal niet geweest vanaf kerst.Beakzz schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:43:
Morgen komen er weer toevoegingen aan de January sale
Bron:
http://blog.eu.playstatio...world-of-tanks-beta-more/
6e bericht.
PSN ID: Beest41
Ik weet niet waar jij dat vandaan hebt (of dat je online bedoelt), maar Super Toy Cars heeft gewoon (local) multiplayer. Uit de Store informatie: 1-4 spelerstaker1987 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:29:
[...]
leuk spel maar jammer dat het geen multiplayer heeft
[ Voor 18% gewijzigd door ralph075 op 05-01-2016 17:37 ]
Heel even was ik enthousiast tot ik er achter kwam dat ik deze game al een jaar op Steam hebralph075 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:26:
[...]
Ik haal jou even aan als quote, want ik zag dat jij ook wel oren hebt naar zo'n game. Uit het vorige deel van het PS4 topic: Beakzz in "[PS4] PlayStation 4 - deel 5"
Erg vergelijkbaar met Toybox Turbo's
je hebt gelijk . maar ik bedoel meer online multiplayer en dat word niet weer gegeven .. als ik ga googlen dan vind ik dit. dus wel degelijk een online multiplayer .ralph075 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:35:
[...]
Ik weet niet waar jij dat vandaan hebt (of dat je online bedoelt), maar Super Toy Cars heeft gewoon (local) multiplayer. Uit de Store informatie: 1-4 spelers
Dit spel is ook echt voor op de bank met een paar vrienden, in mijn ogen. Online multiplayer kan binnenkort met bv. Trackmania Turbo.
[ Voor 65% gewijzigd door taker1987 op 05-01-2016 18:37 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Sipio op 05-01-2016 18:53 ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Denk niet dat Dying light in de aanbieding komt. Ze komen in februari met een enhanced uitvoering, extra voertuigen wapens maps story etc. Die zal eerder als bundel komen verwacht ik dan.SCARfaceE schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:31:
[...]
Dacht dat ze pas de 8ste zouden komen. Hoop echt dat Dying Light nu eens eindelijk in de aanbieding komt. Helemaal niet geweest vanaf kerst.
zo zie je maar dat smaken verschillen, have fun ermee kerelErulezz schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:04:
Goede PS Plus games deze maandHardware Rivals is echt een verassing. Deel 1 op de PS2 kapot gespeeld en ik heb zo'n gevoel dat het met deze versie ook gaat gebeuren....
Inderdaad leuke games deze maand. Hoop niet dat Rivals net zo aanstekelijk is als Rocket Leaugue, want dan laat het me niet meer los tot ik het platinum heb.Erulezz schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:04:
Goede PS Plus games deze maandHardware Rivals is echt een verassing. Deel 1 op de PS2 kapot gespeeld en ik heb zo'n gevoel dat het met deze versie ook gaat gebeuren....
Moet alles in de fik daar ofzo?Erulezz schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:04:
Grote vraag voor mij blijft echter: kan je ook split screen online gamen?taker1987 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:30:
[...]
je hebt gelijk . maar ik bedoel meer online multiplayer en dat word niet weer gegeven .. als ik ga googlen dan vind ik dit. dus wel degelijk een online multiplayer .
Features:
16 different cars with unique handling models
12 different tracks in 4 different locations which can be played in 5 different event types
Career mode comprising 48 events
Up to 4 player local multiplayer
Up to 8 player online multiplayer
Track editor to build and share your own tracks
Die variant kende ik nog niet. Zijn er games waarin dat kan, local splitscreen multiplayer in combinatie met online mp?Pepper92 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:15:
[...]
Grote vraag voor mij blijft echter: kan je ook split screen online gamen?
Ja volgens mij met call of duty black ops 1 en 2, heb ik regelmatig op de ps3 met huisgenoten gedaan op die manier.ralph075 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:20:
[...]
Die variant kende ik nog niet. Zijn er games waarin dat kan, local splitscreen multiplayer in combinatie met online mp?![]()
in black ops 3 kan dit ook trouwens .. alleen je moet rekening houden met een kleine splitscreen .. op mijn monitor is de normale multiplayer in full screen en met splitscreen kwam er een zwarte dikke rand om het beeld waardoor het hele spel stukken kleiner is dan normaal .Fuff schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:22:
[...]
Ja volgens mij met call of duty black ops 1 en 2, heb ik regelmatig op de ps3 met huisgenoten gedaan op die manier.
Is wel leuk, als je iemand over de vloer hebt even samen online spelen.
Inmiddels heb ik hem in de US Store gevonden en gekocht. Heerlijke mp racer voor (met) de kids.Beakzz schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:48:
[...]
Heel even was ik enthousiast tot ik er achter kwam dat ik deze game al een jaar op Steam hebMaar blijven melden bij dit soort games
Blazerush hoort samen met Duckgame en Speedrunners bij mijn favo local mp spellen. Ook erg leuk om met de Oculus op te spelen (als er geen vrienden in de buurt zijnralph075 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 01:07:
[...]
Inmiddels heb ik hem in de US Store gevonden en gekocht. Heerlijke mp racer voor (met) de kids.
Zag in de store trouwens nog BlazeRush, ook een mini-racer. Deze is sinds half december uit en kost ook nog geen $10.
[video]
Leek me iets minder, dus heb in eerste instantie zelf voor Super Toy Cars gekozen.
Met Rocket League kan je zelfs met 4 man split screen en dan online tegen 4 anderen. Wordt wel lekker onoverzichtelijkralph075 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:20:
[...]
Die variant kende ik nog niet. Zijn er games waarin dat kan, local splitscreen multiplayer in combinatie met online mp?![]()
[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 06-01-2016 02:41 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Homeland op 06-01-2016 03:02 ]
Yep, was teleurstellend. Had zeker verwacht (ook vernomen uit blogs (wel slechts geruchten)) dat Sony er wel iets over zou noemen, aangezien de Rift en Vive ook voorbij komen op de CES.niekvandermeer schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 03:00:
Wow, Sony had echt een bagger presentatie... een 4k camcorder was zo ongeveer het hoogtepunt. Geen Playstation, geen VR.
[ Voor 24% gewijzigd door ralph075 op 06-01-2016 03:10 ]
[ Voor 1% gewijzigd door Griffin op 06-01-2016 08:05 . Reden: typos ]
FtfyGriffin schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 07:48:
PS Now is uitgebreid met meer PS3 titels.
http://blog.us.playstatio...og+%28PlayStation.Blog%29
Hopelijk rondt Sony de beta in de Benelux snel af en wordt het gereleased, want zitten toch wel een paar aardige spellen tussen.
Vind het ook geen slimme zet van Sony. Nu oculus en vive aanstaande zijn om nog geen concrete informatie te geven. Ik heb al een ps4 en zou playstation VR direct kopen, maar het wachten wordt steeds moeilijker. Overweeg inmiddels om toch maar een geschikte game pc aan te schaffen en voor de oculus of vive te gaan.niekvandermeer schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 03:00:
Wow, Sony had echt een bagger presentatie... een 4k camcorder was zo ongeveer het hoogtepunt. Geen Playstation, geen VR.
Hier is het terug te lezen:
https://live.theverge.com/sony-ces-2016-press-event/
EDIT: Afsluitende video van de presentatie laat snel wat gamebeelden zien en de VR bril maar niets nieuws. Aan het eind is de VR bril mega groot op het scherm te zien en dat is het enige.
Ehhmmm... tja... als ik dat plaatje zo zie denk ik niet gelijk "Goh, dat spel moet ik proberen". Laat staan het thema downloaden. Maar toch weer bedankt, Dennis.Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 06:45:
The Treasures of Montezuma 4 Theme (gratis):
Klik Hier
[afbeelding]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Iets met vroeg en dyslectisch zijn, en word met d / dt gewoon niet snappen
Verwijderd
Is de PS Now beta waar ik en vele anderen zich voor ingeschreven hebben al begonnen in NL?Griffin schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 07:48:
PS Now is uitgebreid met meer PS3 titels.
http://blog.us.playstatio...og+%28PlayStation.Blog%29
Hopelijk rondt Sony de beta in de Benelux snel af en wordt het gereleased, want zitten toch wel een paar aardige spellen tussen.
PSN, Twitter: NNY1980
Duck Game ziet er uit als een leuke game! Ik kan hem alleen niet vinden op de store. Of komt deze binnenkort uit?Beakzz schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 02:33:
[...]
Blazerush hoort samen met Duckgame en Speedrunners bij mijn favo local mp spellen. Ook erg leuk om met de Oculus op te spelen (als er geen vrienden in de buurt zijn). Vooral de party mode is erg goed met votes voor het volgende level en welke mode. Kan je echt aanraden die in een sale mee te pakken.
[...]
Met Rocket League kan je zelfs met 4 man split screen en dan online tegen 4 anderen. Wordt wel lekker onoverzichtelijkMet Blazerush kan het trouwens ook ( iig de Steam versie dus lijkt me op de PS4 ook).
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Ik gok dat Beakzz die van Steam af heeft gehaald.Millert schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:41:
[...]
Duck Game ziet er uit als een leuke game! Ik kan hem alleen niet vinden op de store. Of komt deze binnenkort uit?
Dat vraag ik me nou ook af.. Nog niemand erover gehoord, ken genoeg mensen die zich hebben ingeschreven. Iemand een idee?Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:11:
[...]
Is de PS Now beta waar ik en vele anderen zich voor ingeschreven hebben al begonnen in NL?
Ik heb mijzelf ingeschreven (net als menig andere) maar dat wilde niet zeggen dat je ook aan de Beta mee mocht doen, je zou uitgekozen worden.Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:11:
[...]
Is de PS Now beta waar ik en vele anderen zich voor ingeschreven hebben al begonnen in NL?
Enrolment for the PS Now Beta (Germany, The Netherlands, Belgium, Luxembourg and France) has now closed. We have had an exceptional response for this small scale beta test and would like to thank everyone for showing their interest. Please keep an eye on official PlayStation channels for the latest updates on future beta enrolments. Only successful applicants will be contacted.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Het was al laat dus vergeten te melden dat die (en speedrunners) niet in de PSN store staan. Maar best veel van Steam weet uiteindelijk wel zijn weg naar de consoles te vinden. Anders een Steamlink + wat Xbox controllers en je kan los met dit soort type gamesMillert schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:41:
[...]
Duck Game ziet er uit als een leuke game! Ik kan hem alleen niet vinden op de store. Of komt deze binnenkort uit?
Vanwaar zo'n impulsieve aankoop doen? Zijn er dan al zoveel games aangekondigd voor de PC? Naar mijn mening heeft Sony tot nu toe de completere lijst als het gaat om VR games. Sony hoeft de rest niet te volgen want ze zijn niet direct een platform concurrent.Tweakarim schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:01:
[...]
Vind het ook geen slimme zet van Sony. Nu oculus en vive aanstaande zijn om nog geen concrete informatie te geven. Ik heb al een ps4 en zou playstation VR direct kopen, maar het wachten wordt steeds moeilijker. Overweeg inmiddels om toch maar een geschikte game pc aan te schaffen en voor de oculus of vive te gaan.
Nou, lekker danniekvandermeer schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 03:00:
Hier is het terug te lezen:
https://live.theverge.com/sony-ces-2016-press-event/
EDIT: Afsluitende video van de presentatie laat snel wat gamebeelden zien en de VR bril maar niets nieuws. Aan het eind is de VR bril mega groot op het scherm te zien en dat is het enige.
to be honest... het kan mij mijn reet roesten. Een VR-bril voor de PS4 die niet met alle spellen werkt en waar ik 400ish euro voor neer moet tellen... persoonlijk vind ik dat een hoop geld voor iets wat je 'nu' nog niet veel gebruikt. Misschien in de toekomst als het goedkoper is en meer 'mainstream' (met spellen etc) ispoor Leno schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:41:
[...]
Nou, lekker dan
Misschien wachten ze tot t einde van de CES?.. Of totdat de concurrenten iets van zich hebben laten horen?
(maar zal wel niet..)
Dat zal sowieso wel gebeuren, dat t goedkoper wordt en meer mainstream..Griffin schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:58:
[...]
to be honest... het kan mij mijn reet roesten. Een VR-bril voor de PS4 die niet met alle spellen werkt en waar ik 400ish euro voor neer moet tellen... persoonlijk vind ik dat een hoop geld voor iets wat je 'nu' nog niet veel gebruikt. Misschien in de toekomst als het goedkoper is en meer 'mainstream' (met spellen etc) is
Heb je enig idee hoeveel spellen je nu al met de DK2 kan spelen op de pc? Ook kan je de meest originele ideeën eerst op de pc gaan verwachten omdat je met nieuwe ontwikkelingen ook nieuwe ontwikkelaars krijgt met andere ideeën over welke type games geschikt zijn voor vr. En niet om vervelend te doen, maar de PS4 heeft nu al genoeg moeite om een grootse games zonder fps drops te draaien dus ik hou mijn hart vast hoe dat met de vr gaat zijn.Recon24 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:34:
[...]
Vanwaar zo'n impulsieve aankoop doen? Zijn er dan al zoveel games aangekondigd voor de PC? Naar mijn mening heeft Sony tot nu toe de completere lijst als het gaat om VR games. Sony hoeft de rest niet te volgen want ze zijn niet direct een platform concurrent.
Het wachten wordt steeds moeilijker? Jij had het ding een week na CES verwacht ofzo? En dan? Er zijn nog geen games. Wat moet je er nu mee?Tweakarim schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:01:
[...]
Vind het ook geen slimme zet van Sony. Nu oculus en vive aanstaande zijn om nog geen concrete informatie te geven. Ik heb al een ps4 en zou playstation VR direct kopen, maar het wachten wordt steeds moeilijker. Overweeg inmiddels om toch maar een geschikte game pc aan te schaffen en voor de oculus of vive te gaan.
En dan krijg eerst Japan en US de release, daarna een keer EU denk ik.bram1984 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:35:
[...]
Het wachten wordt steeds moeilijker? Jij had het ding een week na CES verwacht ofzo?
Voor mij wel inderdaad. Ik kijk als dertig plusser als sinds de virtuaboy uit naar de komst van VR. Nu het om de hoek is kan ik nauwelijks nog wachten en zou ik de playstation VR op de eerste dag kopen. De oculus zou ik vanmiddag pre orderen als ik al geschikte PC had. Met de gear VR heb ik overigens gemerkt dat behalve voor de games VR wellicht nog wel meer geschikt is voor applicaties als netflix, (360 graden) video's, porno etc. Games of niet, ik zou me er al direct mee kunnen vermaken.bram1984 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:35:
[...]
Het wachten wordt steeds moeilijker? Jij had het ding een week na CES verwacht ofzo? En dan? Er zijn nog geen games. Wat moet je er nu mee?
Als ik het ding al ga kopen, zal dat pas 2017/2018 zijn. Ik ga niet voor 1 of 2 games € 400,- neertellen.
Dank voor de tip!! Direct aangeschaftralph075 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:26:
O, geweldig, een variant op MicroMachines: https://store.playstation...03833_00-0000000000000000
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Je kan 14 dagen gratis PS Plus krijgen, maar niet als je al een lopend abonnement hebt.dread schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:55:
[...]
Dank voor de tip!! Direct aangeschaftHet loont echt om dit topic dagelijks te volgend
Gisteren bij het unpacken van de PS4 zei mijn zoon dat je automatisch 3 maanden Playstation plus krijgt. Ik heb voor het uitpakken een jaarabbonnement afgesloten maar deze eindigt nu exact een jaar later.
Idem! (maar dan zonder de pornoTweakarim schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:47:
[...]
Voor mij wel inderdaad. Ik kijk als dertig plusser als sinds de virtuaboy uit naar de komst van VR. Nu het om de hoek is kan ik nauwelijks nog wachten en zou ik de playstation VR op de eerste dag kopen. De oculus zou ik vanmiddag pre orderen als ik al geschikte PC had. Met de gear VR heb ik overigens gemerkt dat behalve voor de games VR wellicht nog wel meer geschikt is voor applicaties als netflix, (360 graden) video's, porno etc. Games of niet, ik zou me er al direct mee kunnen vermaken.
Ik verwacht net zoveel originele ideetjes op de PS4 dan alleen PC. Waar de PC veelal uit zal bestaan zijn "VR concepts" en een hele boel Early Access VR taferelen. Het is voor devs wel makkelijker om hun concept eerst op de PC uit te werken, maar met Sony en zijn studio's en partners, verwacht ik veel sneller gewoon volwaardige titels. Deze zijn nu al aangekondigd en ik heb daarvan 1 kunnen spelen.Beakzz schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:22:
[...]
Heb je enig idee hoeveel spellen je nu al met de DK2 kan spelen op de pc? Ook kan je de meest originele ideeën eerst op de pc gaan verwachten omdat je met nieuwe ontwikkelingen ook nieuwe ontwikkelaars krijgt met andere ideeën over welke type games geschikt zijn voor vr. En niet om vervelend te doen, maar de PS4 heeft nu al genoeg moeite om een grootse games zonder fps drops te draaien dus ik hou mijn hart vast hoe dat met de vr gaat zijn.
Een framedrop zoals je het nu ervaart is hoogstens storend, maar met een bril op je hoofd simpelweg misselijkmakend ( weet er alles van aangezien ik eerst geen pc had die de Oculus aan kon). Om die reden verwacht ik juist op de PS vr simpelere games die meer om de ervaring gaan dan het mooie. En als ik kijk hoe hard Sony de Vita en PS TV heeft laten vallen mag je dat ook best meenemen in je overweging voor als de vr niet het beoogde succes heeft.
Het gaat juist om de ervaring, of verwacht je alleen maar games met high end graphics? Die zullen er ook zijn, maar in de meeste gevallen (zowel op de PC), zal je dat niet in volle glorie tegen komen.Om die reden verwacht ik juist op de PS vr simpelere games die meer om de ervaring gaan dan het mooie
En nog een idem!poor Leno schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:05:
[...]
Idem! (maar dan zonder de porno)
Ik heb wel een geschikte pc ervoor (met TitanX) maar ik wil ook weten hoe de PSVR gaat zijn voordat ik de keuze maak, of dat ik toch voor de Rift ga.
Mijn voorkeur gaat echter uit naar de PSVR
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 06-01-2016 12:00 ]
Is dit officieel bevestigd? Kan het niet vinden.poor Leno schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:15:
[...]
Maar je kunt verder alle spellen erop spelen, want als er (nog) geen VR functie in t spel zit, kun je m als gewoon scherm gebruiken. Je zit dan gewoon naar een gigantisch scherm te kijken
https://untappd.com/user/OzzBier
Voxalizer schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:49:
Al zou het alleen al in een Gran Turismo werken dan zou ik hem wel kopen denk ik, racegames lijken me het uitgelezen genre voor dit soort geintjes.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq