Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou Leno gisteravond ook doen...
niet meer gelukt of wel :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha zo typisch, eergister weer eens gamen: PSN down :(
Gister hetzelfde plan: bezoek :/

Vandaag dan maar *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 15:49
ralph075 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:20:
[...]

Die variant kende ik nog niet. Zijn er games waarin dat kan, local splitscreen multiplayer in combinatie met online mp? :S :?
http://www.co-optimus.com/games.php
Selecteer PS4 en vervolgens in de lijst: 'combo co-op'. Nadeel is dat dit alleen spellen weergeeft die echt 'co-op' zijn. Je hebt ook de optie splits screen, maar daarbij staat weer niet de optie of je ook split screen online kan. Mocht iemand een lijst hebben die split screen online games op een rijtje zet dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
nu nog twitch kunnen kijken via een app, en de console is compleet. Bizar dat de US hem wel krijgt, maar goed.. ben het zo'n beetje gewend geraakt nu.

Qua games, ik ga deze week Disgaea 5 halen :D awesome game

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
ralph075 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:12:
[...]

:Y

En er zijn al meer racegames aangekondigd met VR ondersteuning (Trackmania, Project CAR).
Voeg daar ook nog eens GT Sport en DriveClub VR aan toe, en nog andere indie race games die geweldig zullen zijn.

Zoals ik al zei en het filmpje boven ook laat zien, doet Sony helemaal niet onder met VR qua gading en in mijn ogen op het moment zelfs een betere line-up.

Hier een lijst met alle PSVR games die nu bekend zijn: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1044658
nu nog twitch kunnen kijken via een app, en de console is compleet. Bizar dat de US hem wel krijgt, maar goed.. ben het zo'n beetje gewend geraakt nu.
Gewoon uit de US store downloaden. Heb hem al sinds dag 1 op mijn PS4 staan. Er zijn in de EU ook apps geweest die de US pas later kreeg enzo.

[ Voor 21% gewijzigd door Recon24 op 06-01-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickvanozzie schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:04:
[...]

Is dit officieel bevestigd? Kan het niet vinden.
Dit zou de PSVR voor mij van een Would buy een Instant buy maken.
Ja, je sluit de PSVR namelijk ook via HDMI aan op de PS4. De VR is een doorontwikkeling van de HMZ-T serie van Sony. Ik heb de HMZ-T1 gekocht en het was/is een hele toffe en unieke ervaring. Ik gebruikte het voornamelijk voor 3D films, maar 3D games en standaard films/games waren ook erg vet op. Dying Light via de HMZ was veel meer immersive dan een TV (heb zelfs een 47" TV op 2M afstand).

De VR is daarmee alles wat de HMZ-T te bieden had en nog meer. Ik ga het ook op dag 1 kopen. Niet alleen voor de VR, maar als vervanger voor mijn HMZ-T1 (720p vs 1080p en comfortabeler).

Voor €400 koop ik em op dag 1. Ter vergelijking: de HMZ-T1 was €700, de T2 €1000 en de T3W €1200. Als de VR €400 gaat kosten, dan vind ik dat echt een koopje....

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:20
Recon24 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:19:
[...]

Ik verwacht net zoveel originele ideetjes op de PS4 dan alleen PC. Waar de PC veelal uit zal bestaan zijn "VR concepts" en een hele boel Early Access VR taferelen. Het is voor devs wel makkelijker om hun concept eerst op de PC uit te werken, maar met Sony en zijn studio's en partners, verwacht ik veel sneller gewoon volwaardige titels. Deze zijn nu al aangekondigd en ik heb daarvan 1 kunnen spelen.

Ik zeg niet dat het aanbod op de PC minder zal zijn, want veel ervan komen gewoon voor ieder VR device. Alleen bij Sony is het voor mij een stuk duidelijker waarmee zij en partners mee komen. Ik wil meteen een goede ervaring hebben en niet nog zelf heel veel moeten klooien wat op de PC zeker het geval zal moeten zijn.

Mainstream VR zal dus daarom ook niet bij Oculus of Vive VR beginnen, maar bij PSVR

[...]

Het gaat juist om de ervaring, of verwacht je alleen maar games met high end graphics? Die zullen er ook zijn, maar in de meeste gevallen (zowel op de PC), zal je dat niet in volle glorie tegen komen.

PS Vita is niet echt gedumpt door Sony. Ze laten alleen andere ontwikkelaars ervoor ontwikkelen en dat is prima want er komt ontzettend veel uit voor de Vita. PSTV heb ik ook en is net als toen met de Apple TV een product wat gewoon een inhouse project was. Het is een Vita in een kastje, maar idd veel aandacht is er ook niet voor, maar het werkt wel.
Tja ik weet niet hoor, maar ik heb hier een behoorlijke high end pc staan die aardig staat te zweten als ik Dirt Rally ( of welke sim dan ook) zit te spelen met de DK2. En dat is nog met een dik screendoor effect door een te lage resolutie. Het gaat me dus helemaal niet om high end graphics te zien op die bril, maar zelfs de simpelste games hebben gewoon power nodig om op een hoge resolutie boven de 60 fps(liefst 90 geloof ik) te blijven. Dat screendoor effect is echt heel snel vermoeiend. ( in de zomer zelfs niet te doen met zo'n zweetbril effect er bij).

Verder denk ik dat je de pc games die nu al vr ondersteunen onderschat. Heel veel is al meer dan een half jaar plug and play en ja dan heb ik het ook over "simpele" indie games. Ben je vergeten welke flapdrollengames voor de move uit zijn gekomen? Trouwens nog zo iets wat Sony heeft laten afsterven inclusief de camera die bij mijn PS4 zat. Maar idd gewoon er van uit gaan dat Sony het goede voorbeeld gaat geven. Ik hoop met je mee, maar ik heb er veel minder vertrouwen in.

Als je niet ziet dat Sony de Vita hier in Europa laat afsterven dan weet ik het ook niet meer. Wil je zeggen dat ze er goed aandacht aan hebben gegeven op persconferenties de laatste jaren? Kan me hem in een speelgoedwinkel nog kopen? Naja ik weet niet of deze discussie verder nut heeft aangezien je door 1x die bril op gehad te hebben alles lijkt te weten. Ik denk dat ik je alleen anders kan laten denken door je mijn bril voor een paar uur op te zetten en te zien wat voor problemen je dan ervaart. De eerste keer is het helemaal WoW en dat heb ik nog steeds met elke goede nieuwe vr game die ik speel, maar bij een langere speelsessie gaan andere dingen een rol spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

poor Leno schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:30:
Haha zo typisch, eergister weer eens gamen: PSN down :(
Gister hetzelfde plan: bezoek :/

Vandaag dan maar *O*
hier ook, maandag op bezoek bij ouders
gister een klein kind waarbij niets goed was (wel PS4 aangezet en even gratis games gedownload)

Vanavond meer tijd als het goed is *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Ik ben toch wel echt hyped voor dit spel.
Een vriend had voor de lol een 4-pack van Chivalry : Medieval Warfare gekocht, en toch is dat wel echt heel erg cool. (Als het goed is is die ook binnenkort verkrijgbaar op de PS4)

Deze komt in ieder geval sowieso op de PS4 uit!

YouTube: For Honor Gameplay - Multiplayer Walkthrough – E3 2015 [Europe]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
sanre4l schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:11:
Ik ben toch wel echt hyped voor dit spel.
Een vriend had voor de lol een 4-pack van Chivalry : Medieval Warfare gekocht, en toch is dat wel echt heel erg cool. (Als het goed is is die ook binnenkort verkrijgbaar op de PS4)

Deze komt in ieder geval sowieso op de PS4 uit!

YouTube: For Honor Gameplay - Multiplayer Walkthrough – E3 2015 [Europe]
[video]
Chivalry is inderdaad ook voor de PS4 en is al uit :) vond de pc versie een vermakelijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Beakzz schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:04:
[...]

Tja ik weet niet hoor, maar ik heb hier een behoorlijke high end pc staan die aardig staat te zweten als ik Dirt Rally ( of welke sim dan ook) zit te spelen met de DK2. En dat is nog met een dik screendoor effect door een te lage resolutie. Het gaat me dus helemaal niet om high end graphics te zien op die bril, maar zelfs de simpelste games hebben gewoon power nodig om op een hoge resolutie boven de 60 fps(liefst 90 geloof ik) te blijven. Dat screendoor effect is echt heel snel vermoeiend. ( in de zomer zelfs niet te doen met zo'n zweetbril effect er bij).

Verder denk ik dat je de pc games die nu al vr ondersteunen onderschat. Heel veel is al meer dan een half jaar plug and play en ja dan heb ik het ook over "simpele" indie games. Ben je vergeten welke flapdrollengames voor de move uit zijn gekomen? Trouwens nog zo iets wat Sony heeft laten afsterven inclusief de camera die bij mijn PS4 zat. Maar idd gewoon er van uit gaan dat Sony het goede voorbeeld gaat geven. Ik hoop met je mee, maar ik heb er veel minder vertrouwen in.

Als je niet ziet dat Sony de Vita hier in Europa laat afsterven dan weet ik het ook niet meer. Wil je zeggen dat ze er goed aandacht aan hebben gegeven op persconferenties de laatste jaren? Kan me hem in een speelgoedwinkel nog kopen? Naja ik weet niet of deze discussie verder nut heeft aangezien je door 1x die bril op gehad te hebben alles lijkt te weten. Ik denk dat ik je alleen anders kan laten denken door je mijn bril voor een paar uur op te zetten en te zien wat voor problemen je dan ervaart. De eerste keer is het helemaal WoW en dat heb ik nog steeds met elke goede nieuwe vr game die ik speel, maar bij een langere speelsessie gaan andere dingen een rol spelen.
Misschien handig om wat filmpjes en dev talks, en andere dingen van PSVR te bekijken? Ook handig om hands-ons van andere sites erbij te pakken.

Anyway, de PS camera is nooit afgestorven omdat het een onderdeel is van VR en ook andere games. Daarnaast ook een apparaat wat voor streaming veel in gebruik is namelijk. Move controller is straks met de VR te gebruiken namelijk. PSVR kan je totaal niet vergelijken met een accessoires, want PSVR is een platform apart. Er zullen games zijn die VR support hebben, maar ook games VR Only. Die laatste zul je dus alleen kunnen spelen als je een PSVR hebt. Ik vraag me daarom sterk af of je PSVR überhaupt hebt gevolgd sinds de aankondiging?

Je weet nogal "veel" niet als ik telkens je posts lees. Nogmaals..tijdens PSX waren veel aankondigingen voor games ook meteen met Vita ondersteuning. Of deze nou van Sony of partners af komen maakt verder niet uit. Vita krijgt nog volop games en daar gaat het uiteindelijk om. Wij hebben op werk een Rift liggen DK2 dus ik heb al vaak genoeg dat ding op mijn hoofd gehad. Daarnaast ook PSVR paar keer getest dus ik weet waar ik het over heb. Het gaat er mij om dat ik weinig echte argumenten van je krijg waarom PSVR zou "falen".

Als PSVR zou falen, dan zie ik Oculus en Vive ook niet ver komen, want ze zullen dan namelijk niet mainstream worden. Een gezin koopt namelijk eerder PSVR die plug and play is, dan die andere 2 (eerder voor de hardcode games) VR devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
WeAreLegion schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:12:
[...]

Chivalry is inderdaad ook voor de PS4 en is al uit :) vond de pc versie een vermakelijk spel.
Ah, bedankt voor de correctie. Ik verwacht dat hij waarschijnlijk ook wel eens bij de gratis PS+ games komt, hij kostte maar 3 euro op steam :D

Het is eigenlijk maar hoe je erin stapt, ik verwachtte er 0,0 van, maar begon samen met een vriend en dan kun je zeker wel lachen. Daarentegen joinde een andere vriend ons wat later en die begon gelijk al te zeuren. Om eerlijk te zijn, hij had wel allemaal videos van For Honor gezien, dus dat is een beetje oneerlijk vergelijkingsmateriaal |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De reden dat de vita aan sterven is, omdat de markt gewoon klein is en het niet meer rendabel is, helemaal vergeleken met de ps4.
Sony heeft de move ook laten sterven wat laat zien dat niet alles bij sony in goud veranderde.
Alleen op het moment alles wat de ps4 doet veranderd in goud, de userbase voor psvr is erg groot en analysten voorspellen dat psvr de grootste op de markt word. Helemaal de combi met gran turismo sport lijkt een gouden te worden. Hopelijk betekend psvr ook weer de herleving van de psmove.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:45:
[...]

Ja, je sluit de PSVR namelijk ook via HDMI aan op de PS4. De VR is een doorontwikkeling van de HMZ-T serie van Sony. Ik heb de HMZ-T1 gekocht en het was/is een hele toffe en unieke ervaring. Ik gebruikte het voornamelijk voor 3D films, maar 3D games en standaard films/games waren ook erg vet op. Dying Light via de HMZ was veel meer immersive dan een TV (heb zelfs een 47" TV op 2M afstand).

De VR is daarmee alles wat de HMZ-T te bieden had en nog meer. Ik ga het ook op dag 1 kopen. Niet alleen voor de VR, maar als vervanger voor mijn HMZ-T1 (720p vs 1080p en comfortabeler).

Voor €400 koop ik em op dag 1. Ter vergelijking: de HMZ-T1 was €700, de T2 €1000 en de T3W €1200. Als de VR €400 gaat kosten, dan vind ik dat echt een koopje....
Dit zou wel wreed zijn. Hoe zit het met latency/input lag? Een aangezien beide ogen een scherm voorgeschoteld krijgen, is het dan ook 3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-10 09:23
bram1984 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:43:
[...]

Dit zou wel wreed zijn. Hoe zit het met latency/input lag? Een aangezien beide ogen een scherm voorgeschoteld krijgen, is het dan ook 3D?
Het is zeker 3d, dat is de hele bedoeling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluw schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:44:
[...]

Het is zeker 3d, dat is de hele bedoeling :+
Hoe dan? Ik weet niet of je de gehele quote gelezen hebt, maar ik heb het over "standaard" games als Dying Light. Deze game levert geen native 3D signaal, dus zie je feitelijk hetzelfde beeld bij ieder oog. Dat is dus niet 3D, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik twijfel of PSVR 400euro gaat kosten. Het is een bril+externe processor dus een stuk meer dan de gemiddelde VR-bril en een hogere prijs zou ook niet zo gek zijn daardoor.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CVfa8N4XIAAnxU7.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Homeland op 06-01-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-10 09:23
bram1984 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:46:
[...]

Hoe dan? Ik weet niet of je de gehele quote gelezen hebt, maar ik heb het over "standaard" games als Dying Light. Deze game levert geen native 3D signaal, dus zie je feitelijk hetzelfde beeld bij ieder oog. Dat is dus niet 3D, lijkt mij.
Aaaah sorry, ik dacht al... Nee die had ik inderdaad niet gelezen en ik ben hier ook benieuwd naar. Lijkt me moeilijk omdat je meer processing power nodig hebt.

Edit: maar de PSVR heeft natuurlijk wel die extra processing unit.

[ Voor 6% gewijzigd door Sluw op 06-01-2016 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 22:37

neolite

Immer kritisch

niekvandermeer schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:49:
Ik twijfel of PSVR 400euro gaat kosten. Het is een bril+externe processor dus een stuk meer dan de gemiddelde VR-bril en een hogere prijs zou ook niet zo gek zijn daardoor.
Ik denk dat je voorbij gaat het aan het gegeven dat je er ook games bij moet kopen. Hier kunnen ze ook een gedeelte van de kosten uithalen. Ik kan mij daarnaast haast niet voorstellen dat de VR bril veel duurder zal zijn dan de adviesprijs van de Playstation 4 op het moment van uitkomen. Ze willen het ding immers aan de massa verkopen en daar helpt een te hoge prijs natuurlijk voor geen meter.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 02:21
bram1984 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:35:
[...]

Het wachten wordt steeds moeilijker? Jij had het ding een week na CES verwacht ofzo? En dan? Er zijn nog geen games. Wat moet je er nu mee?

Als ik het ding al ga kopen, zal dat pas 2017/2018 zijn. Ik ga niet voor 1 of 2 games € 400,- neertellen.
Nee maar wel een aankondiging of release datum. De meeste VR brillen komen Q1 2016 op de markt. We zitten al in Q1 2016, dus een releasedatum verwachten is niet zo heel vreemd...

[afbeelding]
Maar er zijn nog helemaal geen 'gemiddelde' VR brillen op de markt, laat staan dat bekend is voor wat voor prijzen ze over de toonbank zullen gaan. Luckey van Oculus heeft al te kennen gegeven dat 400$niet haalbaar is... ik denk zelf dat de Oculus voor tussen de $500 en $600 zal gaan. Dus afwachten wat Playstation doet...

[ Voor 38% gewijzigd door Geronimous op 06-01-2016 15:22 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Jeroenimoes schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:20:
[...]

Nee maar wel een aankondiging of release datum. De meeste VR brillen komen Q1 2016 op de markt. We zitten al in Q1 2016, dus een releasedatum verwachten is niet zo heel vreemd...

[...]

Maar er zijn nog helemaal geen 'gemiddelde' VR brillen op de markt, laat staan dat bekend is voor wat voor prijzen ze over de toonbank zullen gaan. Luckey van Oculus heeft al te kennen gegeven dat 400$niet haalbaar is... ik denk zelf dat de Oculus voor tussen de $500 en $600 zal gaan. Dus afwachten wat Playstation doet...
Oculus werd duurder door andere (duurdere) lenzen etc (volgens mij). De vraag of Sony met de PSVR de zelfde keuze heeft gemaakt, zo ja ... dan zou die ook wel eens duurder kunnen gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Vriend van me heeft wat wazigs op zijn Sony spullen, op 17/12 liep zijn PSN af, op die datum krijgt ie op zijn werk een email dat zijn psn is afgelopen, wil 's avonds inloggen op zijn ps4 en ziet dat die niet meer als zijn primaire ps4 staat ingesteld en krijgt dat niet meer geactiveerd.
Hij heeft vandaag met Sony gebeld en volgens hen heeft ie op 17/12 al zijn Playstations afgemeld, dus zowel zijn ps4, ps3 en ps vita. Aangezien dit via de site gebeurt zou zijn kan hij pas over 6 maanden dit herstellen.
Nu kende hij heel de PlayStation beheer site niet, dus ik betwijfel ten zeerste of hij dit daadwerkelijk geweest is. Heeft iemand hier eerder ervaring mee gehad?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
MeNTaL_TO schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:40:
Vriend van me heeft wat wazigs op zijn Sony spullen, op 17/12 liep zijn PSN af, op die datum krijgt ie op zijn werk een email dat zijn psn is afgelopen, wil 's avonds inloggen op zijn ps4 en ziet dat die niet meer als zijn primaire ps4 staat ingesteld en krijgt dat niet meer geactiveerd.
Hij heeft vandaag met Sony gebeld en volgens hen heeft ie op 17/12 al zijn Playstations afgemeld, dus zowel zijn ps4, ps3 en ps vita. Aangezien dit via de site gebeurt zou zijn kan hij pas over 6 maanden dit herstellen.
Nu kende hij heel de PlayStation beheer site niet, dus ik betwijfel ten zeerste of hij dit daadwerkelijk geweest is. Heeft iemand hier eerder ervaring mee gehad?
Wtf zeg. Moet zeggen, hoor dit soort verhalen de laatste tijd wel erg vaak man....dat account gehacked worden enzo (hacken...als in....password raden...)

Er zou eigenlijk een authenticator ofzo moeten komen zoals met bijv Steam.

[ Voor 3% gewijzigd door Maichel op 06-01-2016 15:55 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:57

OzzieMann

PSN: OzzieMann

ASNNetworks schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:45:
[...]

Dat klinkt hoopvol! Het gewone films kijken/games spelen zal wel in een soort van Virtual Theatre worden, anders krijg je snel het gevoel dat je op 5 cm van een gigantisch beeldscherm af staat.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat Sony niet verwacht winst te maken met de hardware van de PSVR. Daarentegen gaan ze dat natuurlijk dik doen met de spellen. Met een gigantische hoeveelheid potentiele kopers kan het bijna niet anders dan dat PSVR er voor gaat zorgen dat VR mainstream gaat worden.
Hetgeen ik zeer betwijfel voor de RIFT, als ik die zou willen kopen dan moet ik ook nog eens eerst een highend PC neer gaan zetten voor een dik bedrag. En dan nog geen garantie dat het zeker weten soepel werkt.
Ik ga 100% zeker voor het gebruikersgemak wat PSVR+PS4 met zich mee gaat brengen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:43:
[...]

Geen last van latency/input lag. Merk geen enkel verschil met mn normale TV. Kleuren zijn mooier omdat het OLED is. Nu ik 1080p gewend ben op de PS4 valt het 720p resolutie wel op. Het is niet storend, maar vanwege het 'grote' formaat en omdat ik nu 1080p gewend ben is het wel opvallend. Maar met de PSVR is dat dus ook verleden tijd gezien het 1080p is.

Nee de HMZ heeft geen 3D converter ingebouwd. Zodra hij een native Full 3D signaal detecteert wordt het beeld automatisch in 3D weergegeven. Beelden die "half" 3D zijn (Side-by-Side, dus twee keer het beeld naast elkaar of onder elkaar). Dan kan je via het menu daarvoor kiezen en wordt het als 3D weergegeven. 2D beeldmateriaal (dus normale games en videos) kunnen niet in 3D worden weergegeven. Maar eerlijk gezegd is dat een gimmick. 2D naar 3D is 'leuk' maar totaal niet te vergelijken met native Full3D (ook 3D SBS is minder dan écht 3D).

3D via de HMZ is echt niet te vergelijken met 3D via de TV of zelfs de bioscoop. Immersie is vele male hoger. Je hebt echt veel meer het gevoel dat je echt IN de film/game kijkt en niet NAAR.

Mooi anekdote: Ik keek een Full3D film, omdat alles afgeschermd is wordt je helemaal in de film gezogen. Dus niet elke paar min op je telefoon kijken e.d. Zat helemaal in de film, nadat de film was afgelopen zette ik de HMZ af. Ik was even vergeten dat ik in mn kamer op mn ligbank zat haha. Zette de HMZ af en dacht gelijk: huh, oja ik ben gewoon thuis.

Tijdens Dying Light zat ik helemaal in de game. Omdat alles afgeschermd is hoor en zie je niks om je heen. Blijkbaar werd ik 3x geroepen, had helemaal niks door. Opeens voelde ik een arm op mn schouder: tijdens Dying Light kan je mn reactie wel raden :+

Dit is mijn ervaring enkel met een head mount display. De PSVR is vele malen uitgebreider en echt geschikt voor games. Samen met headtracking en comfortable headgear ben ik echt laaiend enthousiast!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Poeh €699 voor de rift.... En dan moet je nog een beest van een PC hebben. Ben nu helemaal benieuwd naar de prijs van de PSVR....

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
6... 9... 9... ?... -O-

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-10 22:40

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

[afbeelding]
Ik hoop toch wel dat de kabel langer is dan die in die video...
Iemand die trouwens iets kan roepen over hoe lang je de PSVR kan ophouden, voordat je last van je ogen krijgt? Of valt dit erg mee?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is nog maar de vraag of de psvr de prijs van 400 euro haalt. Sony heeft niet bezuinigd op de hardware wat erin zit en die cinematic brillen van sony kosten ook een fortuin. Sony zou ocules wel keihard onderuit trappen met een prijs van 350 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
De Rift wordt al onder de kostprijs verkocht, dus nee, 400 euro is totaal niet realistisch voor PS VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:20
Ok laatste reactie op deze discussie van mijn kant.

Nergens zeg ik dat de PS VR gaat falen of dat ik dat graag zie. Ik spreek gewoon mijn bedenkingen uit aangezien ik geen fan ben van Sony als bedrijf ondanks dat ik elke console van ze heb. Het heeft gewoon geen enkel nut om verder met je in discussie te gaan aangezien je met een behoorlijk roze bril naar alles kijkt wat Sony doet. Nu komen die motion controllers en camera toevallig uit om voor de VR te gebruiken, maar ik heb meer het idee dat die er bij gesleept worden dan dat ze met dat idee zijn ontwikkeld worden.

Ook ik heb de PS VR 2x rond de 15 minuten op gehad en het heeft mij niet kunnen overtuigen net als de DK2 dat niet is gelukt. Ja het is tof, maar we zijn gewoon nog niet ver genoeg met de resoluties en de hardware die dat aan kan.

Nu ik net de prijs van de Oculus heb gezien zie ik dat ook geen succes meer worden, maar als de PS VR meer gaat kosten dan de prijs van een console dan gaat de mainstream dit ook skippen. Er zullen genoeg mensen zijn die het willen, maar alles hangt of valt met de prijs. Laten we het hier lekker bij houden en quote me volgend jaar als ik het mis had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:06
Sorry mensen wil geen party pooper zijn maar is er geen PSVR topic? Gaat wel heel erg off-topic zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maukoo schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:04:
Sorry mensen wil geen party pooper zijn maar is er geen PSVR topic? Gaat wel heel erg off-topic zo.
Ja, die is er niet.

Ik vind het totaal niet off-topic. De PSVR gaat een verlengstuk van de PS4 worden met PS4 games die VR ondersteunen, dus prima om in dit topic te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03:28
JSchut schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:27:
Gister Uncharted Collection binnen. Ter voorbereiding op Uncharted 4. Nog nooit eerder een Uncharted game gespeeld. (Pas sinds de PS4 bij playstation. Daarvoor Xbox)

Ik had geen hoge verwachtingen van deel 1 aangezien het toch een game uit ik meen 2007 is. Maar ik ben positief verrast, De graphics zijn goed genoeg. De besturing is soms een beetje klungelig maar over het algemeen prima.

Ben nog niet heel ver. Maar meer dan prima game voor mij tot nu toe.
Ik ben nu:
spoiler:
waar je de map uit het neergestorte vliegtuig haalt die in de boom hangt.

En van wat ik begrijp zijn 2 en 3 alleen maar beter.
Precies hetzelfde verhaal hier. Sinds een maandje ben ik een bezitter van PS4 (na jaren gegamed te hebben op een Xbox360). Uncharted 1 is bijna uitgespeeld en het doet mij qua gameplay denken aan Gears of Wars, alleen velen malen sfeervoller en mooier. Ik ben van plan deel 2 en 3 ook uit spelen en tegen die tijd zal Uncharted 4 ook hopelijk in de schappen liggen.

The Last of Us schijnt ook een dijk van een spel te zijn. Staat op mijn lijstje in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Waarom gaat dit offtopic? VR is gewoon onderdeel van de Playstation 4. Daar is niks offtopics aan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baba420 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:28:
[...]

Precies hetzelfde verhaal hier. Sinds een maandje ben ik een bezitter van PS4 (na jaren gegamed te hebben op een Xbox360). Uncharted 1 is bijna uitgespeeld en het doet mij qua gameplay denken aan Gears of Wars, alleen velen malen sfeervoller en mooier. Ik ben van plan deel 2 en 3 ook uit spelen en tegen die tijd zal Uncharted 4 ook hopelijk in de schappen liggen.

The Last of Us schijnt ook een dijk van een spel te zijn. Staat op mijn lijstje in ieder geval.
Is van dezelfde makers, en wat mij betreft nog ff een niveautje hoger dan Uncharted 2/3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
baba420 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:28:
[...]

Wat ben ik jaloers op iedereen die uncharted en TLOU nog niet heeft gespeeld! Wat een ervaring was dat zeg.
Geniet ervan !

Ben stiekem ook wel benieuwd naar die PSVR, nog nooit VR ervaren. Zie dat er veel positieve verhalen zijn en zou het graag zelf proberen !
Kopen doe ik wel als het wat meer mainstream wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:04
bram1984 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:12:
Lees net dat de Rift in de EU € 700,- moet gaan kosten. Zijn ze wel lekker.
€699 om precies te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:56

kaanmijo

Picobello B.V.

rwbk schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:59:
[...]

€699 om precies te zijn.
Als we dan toch precies gaan zijn, is 'ie €741,-. Bij de €699,- zaten nog geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

kaanmijo schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:00:
[...]

Als we dan toch precies gaan zijn, is 'ie €741,-. Bij de €699,- zaten nog geen verzendkosten.
En voor dat geld koop je over een tijdje misschien wel een PS4+PSVR bundel.

Bij de rift moet ook nog een PC van ongeveer 800-1000€, mocht je die niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
nickvanozzie schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:57:
[...]
Ik ga 100% zeker voor het gebruikersgemak wat PSVR+PS4 met zich mee gaat brengen.
Dit ^
Hopelijk houden ze zich aan de inschatting dat het ongeveer de prijs van een PS4 zal krijgen. En dan wil ik de prijs voor prijsverlaging van de PS nog wel schappelijk vinden (hoewel €350 een stuk prettiger in de oren klinkt ;) ).

Als het richting de prijs van de Rift gaat.... :N
ASNNetworks schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:57:
Dit is mijn ervaring enkel met een head mount display. De PSVR is vele malen uitgebreider en echt geschikt voor games. Samen met headtracking en comfortable headgear ben ik echt laaiend enthousiast!
Ik kijk er ook enorm naar uit, hoop dat het mijn verwachtingen waarmaakt, dan ben ik ook laaiend enthousiast :) Dat de vorige generatie brillen al een erg goede immersie weten te creëren is hopelijk een goed teken.

Ik zal de berichten wel wat gekleurd volgen, maar lees ook geregeld dat mensen erg onder de indruk zijn van de PS VR na hem een keer opgehad te hebben. Ook in vergelijking met de Rift.
Op zich een goed idee! Misschien kan je een mooie OP maken ;)

[ Voor 50% gewijzigd door ralph075 op 06-01-2016 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is nog maar de vraag of de psvr de 400 euro haalt, kwa hardware doet het niet veel onder van de ocules. Die 741 euro kost in nl... Hopelijk krijgen we duidelijkheid binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook voor de PSVR en ik heb een vermoeden dat die onder de prijsklasse van 400 euro ligt. Waarom? Ik denk zelf dat ze het aan massa's willen verkopen en hoe lager het bedrag des te beter voor de mensen dus meer kopers en niet alleen dat. Waarom zou Sony de PSVR verkopen voor een bedrag dat gelijk staat aan de PS4? Dat zou niet slim zijn :F .

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2016 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-10 21:50
hoop dat de ps vr ook op de pc kan worden aangesloten voor bepaalde games ....

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:15
Elysi schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:40:
De Rift wordt al onder de kostprijs verkocht, dus nee, 400 euro is totaal niet realistisch voor PS VR.
Onder kostprijs verkocht? Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Superkanjo schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 23:13:
[...]

Onder kostprijs verkocht? Bron?
https://twitter.com/PalmerLuckey/status/684809421675872256
To reiterate, we are not making money on Rift hardware. High end VR is expensive, but Rift is obscenely cheap for what it is.
Mogelijk tegen kostprijs of er dus onder. Misschien dat Sony een aankondiging niet aandurfde? Als je als eerste komt en de prijs voor Sony is bijv. 600euro dan krijgen zij de lading kritiek over zich heen. Als ze over een paar maanden komen en er zijn al VR-sets uit voor vergelijkbare prijzen dan zal het denk ik meer geaccepteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Borderlands the Pre-sequel uitgespeeld, nog een paar laatste dingen voor de platinum daar buiten gelaten..

Het spel zelf vind ik echt fantastisch, het speelt lekker weg en alles is lekker gebalanceerd.
De personages zijn leuk gedaan en het verhaal en de humor scoort ook wel een ruime voldoende bij mij..

MAAR de dlc daar in tegen valt mij zeer maar dan zeer tegen, hoewel ik het verhaal in de Claptrap DLC wel leuk vind... Is de rest echt waardeloos.
Het zit vol met glitches en vijanden die zeer irritant zijn, niet omdat ze zo sterk zijn maar meer omdat de meeste nogal bewegelijk zijn en de combat totaal niet gebalanceerd is.
De ene keer ben je lekker aan het vechten en is er niets aan de hand, en de andere keer ben je opeens binnen 1 schot je hele schild en je gezondheid kwijt...

Borderlands 1 blijft toch mijn favoriet uit de serie..
Hoop dat ze die nog een keer naar de PS4 gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik heb gelukkig niks met vr :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds lange tijd weer een goeie horror op Netflix via de PS4 gezien inplaats van op de X1.

Zo te zien hebben ze nu DTS erbij als sound opties.

Eerder was het bij mij altijd 5.1 PCM met Netflix op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Hij zal DD bedoelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
het verschil is enkel of de PS4 het geluid al decodeert en dan doorstuurt (PCM) of dat het gecodeerd doorgestuurd wordt, dan laat je versterker DD/DTS zien (ten minste die van mij)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan allebei. Maar het maakt geen bal uit of je receiver PCM of DTS aangeeft. Je hoort in beide gevallen hetzelfde, zolang je console DTS/DD doorgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:43:
Ik ga ook voor de PSVR en ik heb een vermoeden dat die onder de prijsklasse van 400 euro ligt. Waarom? Ik denk zelf dat ze het aan massa's willen verkopen en hoe lager het bedrag des te beter voor de mensen dus meer kopers en niet alleen dat.Waarom zou Sony de PSVR verkopen voor een bedrag dat gelijk staat aan de PS4? Dat zou niet slim zijnn :F .
Dat zeiden ze in ieder geval wel....

Link
Speaking to Bloomberg, House didn't specify the exact price of the new head-mounted virtual reality system, but did say that it will be a similar price to a new games console when it launches next year

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:43:
Ik ga ook voor de PSVR en ik heb een vermoeden dat die onder de prijsklasse van 400 euro ligt. Waarom? Ik denk zelf dat ze het aan massa's willen verkopen en hoe lager het bedrag des te beter voor de mensen dus meer kopers en niet alleen dat. Waarom zou Sony de PSVR verkopen voor een bedrag dat gelijk staat aan de PS4? Dat zou niet slim zijn :F .
De logica in deze post ontbreekt volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

SemperFidelis schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:53:
[...]

De logica in deze post ontbreekt volledig.
Dit dus. 100% aannames van de poster. Waarom zijn die dingen zo duur, nieuwe technologieën en onderdelen. Is de kans aanwezig dat PSVR minder kost dan de Rift, ja die is aanwezig maar dat is alleen maar giswerk omdat je niet weet welke onderdelen beide fabrikanten gebruiken.
Verder snap ik best dat de PSVR even duur kan gaan zijn als een PS4 (of meer), het is in feite de tv voor de PS4, en daar betalen mensen ook 500-1000 (of meer) euro voor.

Het principe (wat voor veel van de posts over de prijs van de PSVR geld) is dat het nieuw is, en iets nieuws kost geld + tijd (wat ook weer geld kost). Als het meer mainstream wordt, dan word het goedkoper omdat wellicht de onderdelen goedkoper worden en/of productie van het product word goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De januari sale deel 2 is volgens mij begonnen:

Klik Hier voor de Nieuwe PS4 Aanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jups, vind er maar vrij weinig bij gekomen eigenlijk. Vriend van me komt Batman dus die kan ik ook weer proberen keer vond eerste poging er niet zoveel aan, en denk dat ik Alien ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
http://www.forbes.com/sit...than-oculus-rift-in-2016/
Michael Swierczek of Evercore ISI tells me the research firm expects Sony’s PlayStation VR to launch at about $350, and my own sources suggest it won’t release any higher than $499. So, for consumers who want a VR experience on PlayStation, their “all-in” cost shouldn’t exceed $850 in a worst case scenario, which is nearly half the “all-in” cost of an Oculus Rift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 01:45

The_Worst

Unox

Enige waar ik echt bang voor ben is dat de PlayStation te snel tegen de technische limieten aanloopt. Zestig frames op 1080p is al onmogelijk en dan moeten straks 2 frames gerendered worden? Ik ben bang dat de kwaliteit achteruit holt.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:02

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Lekker de Witcher 3 in VR op 320x200 8) :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

The_Worst schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:55:
Enige waar ik echt bang voor ben is dat de PlayStation te snel tegen de technische limieten aanloopt. Zestig frames op 1080p is al onmogelijk en dan moeten straks 2 frames gerendered worden? Ik ben bang dat de kwaliteit achteruit holt.
Vandaar de extra processing unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Expensive Mame emulator ftw! :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt alsof de betere games al tijdens deel 1 van de januari sale naar voren zijn gekomen.
Al zijn Far Cry 4 en Darksiders natuurlijk ook prima games, zeker voor die prijs.
Ik had nog gehoopt op The Old Hunters DLC van Bloodborne, maar helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 01:45

The_Worst

Unox

nickvanozzie schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:03:
[...]

Vandaar de extra processing unit.
Maar dat kan alleen maar post-processing zijn. Het beeld opschalen van 720p naar 1080p of het intrapoleren van extra beelden. Geen verhoging van texturekwaliteit of iets dergelijks.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

VR wordt de eerste paar jaar imo vooral een gimmick, er zullen maar weinig AAA games voor uit komen omdat de aanschafprijs van een VR headset toch voor een behoorlijke belemmering zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
dvdkiwi schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:05:
Het lijkt alsof de betere games al tijdens deel 1 van de januari sale naar voren zijn gekomen.
Al zijn Far Cry 4 en Darksiders natuurlijk ook prima games, zeker voor die prijs.
Ik had nog gehoopt op The Old Hunters DLC van Bloodborne, maar helaas ;)
Sowieso Darksiders was ook al beschikbaar in deel 1 van de sale. Far Cry 4 volgens mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Driveclub Bikes voor een tientje lijkt me wel wat, is dat een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat denk ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 15:28
SD5k schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:25:
Driveclub Bikes voor een tientje lijkt me wel wat, is dat een aanrader?
Als je een bepaald level met de KTM X-Bow haalt, krijg je de KTM Super Duke. Kun je bikes mee proberen en kijken of het je bevalt ;)

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O nice, dat wist ik ook niet :D

*Driveclub maar eens aanslingeren gaat vanmiddag*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
https://psprices.com/regi...ay=table&sort=date&page=1

Hier kan je in 1x zien welke games vandaag in de aanbieding zijn gegaan (en hoe de prijzen zich verhouden).

edit: lijst lijkt niet helemaal volledig te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Homeland op 07-01-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Rainbow Six Gold Edition en Walking Dead Season 1 gehaald in sale deel 2.

R6 wou ik altijd al en van Walking Dead hadden we Season 2 al gratis met PS Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:14:
Alien staat al een tijdje op mijn wishlist. Volgens mij gaat die niet veel goedkoper meer worden.
Nopes dat denk ik ook niet dus die heb ik maar gehaald. De season pass is normaal 24 euro :) dus alles voor 22 euro is een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

Far Cry 4 maar in de Winkelwagen gegooid.. voor die 18 euro kan je er geen buil aan vallen.
Had m op de X360, maar na 10 minuten afgekapt en uiteindelijk sinds de komst van de PS4 verkocht.

nu in digital download... lekker handig :)

Vraagje mbt de CEC functies van de PS4:
Heb dit gisteren aangezet zodat de kids en moeders met de normale remote naar Netflix kunnen gaan. En dat werkt ook allemaal (incidentele dubbele skips als je 1x drukt op de remote) maar hij moet nog steeds met de controller aangezet worden...

De PS4 kan rustig een signaal naar de tv sturen om te switchen van input en zelfs de boel uitzetten, maar het is me andersom nog niet gelukt. Zodra de Versterker/TV schakelen naar Game input wil ik graag dat de PS4 ook aan gaat..

Zijn er meer mensen die dit ervaren??

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
RoRoo schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:21:
De PS4 kan rustig een signaal naar de tv sturen om te switchen van input en zelfs de boel uitzetten, maar het is me andersom nog niet gelukt. Zodra de Versterker/TV schakelen naar Game input wil ik graag dat de PS4 ook aan gaat..

PS4 springt hier gewoon aan bij het switchen op de receiver naar de betreffende input (Panasonic/Onkyo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Brad Pitt schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:25:
[...]

PS4 springt hier gewoon aan bij het switchen op de receiver naar de betreffende input (Panasonic/Onkyo).
Echt waar???
Crap :(

Dan moet ik vanavond toch even opnieuw naar de tekentafel..
Staat ie bij jou dan in standby of helemaal uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
RoRoo schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:28:
[...]

Echt waar???
Crap :(

Dan moet ik vanavond toch even opnieuw naar de tekentafel..
Staat ie bij jou dan in standby of helemaal uit?
Bij mij springt hij van standby naar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
niekvandermeer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:29:
En hier helemaal uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

niekvandermeer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:29:
Hmmpf.. op naar de tekentafel dus.

Dank! dan weet ik iig dat het wel móet werken en ik het bij m'n apparatuur moet zoeken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:52
Toch nog eens de vraag hier neer gooien;

Wie heeft er nog meer last van een piepende toon wanneer de PS4 op de stroomkabel is aangesloten, maar niet aan staat? Het is af en toe echt niet te harden.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er ook last van, maar kan niet zeggen dat het niet te harden is. Omdat ik het bij zowel m'n originele als refurbished PS4 heb, ga ik ervan uit dat het normaal is. (coilwhine vd voeding?) Alleen zal de ene persoon er gevoeliger voor zijn dan de ander. De PS4 op de slaapkamer gaat 's nachts dan ook van de stroom af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
SavageBrother schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:26:

Wie heeft er nog meer last van een piepende toon wanneer de PS4 op de stroomkabel is aangesloten, maar niet aan staat? Het is af en toe echt niet te harden.
mmmm heb er eigenlijk nooit op gelet en ook nooit gehoord verder. Heb je al eens andere kabel geprobeerd (just to be sure?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aanrader nu eindelijk in de januari sale deel 2:

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019

Ik gok dat je een 2TB schijf in je PS4 hebt geknald, dat is namelijk een issue met die 2TB drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:14:
Een aanrader nu eindelijk in de januari sale deel 2:

[video]

_/-\o_
Ik vind veel dingen leuk maar jij vind volgens mij echt alles goed en leuk haha. Niet erg verder hoor ieder zijn ding maar heb de beta gespeeld en vond het echt geen donder aan maar jah dat ben ik :D

edit: Ik heb ook een 2TB er in en heb nergens problemen mee hoor :)

[ Voor 7% gewijzigd door WeAreLegion op 07-01-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niekvandermeer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:53:
https://psprices.com/regi...ay=table&sort=date&page=1

Hier kan je in 1x zien welke games vandaag in de aanbieding zijn gegaan (en hoe de prijzen zich verhouden).

edit: lijst lijkt niet helemaal volledig te zijn.
Op het moment zijn er 60 games (evt. verschillende versies) afgeprijsd. Ik zag dat ook de Telltale collection voor de PS4 ook weer in de aanbieding was voor 34.99. De lijst lijkt nog steeds te worden aangevuld op psprices.com, dus je kunt beter later vandaag nog even kijken.

Over de PS VR en Oculus Rift discussie: nieuwe technologie kost geld en de early adaptors betalen dan de hoofdprijs. Ik wil me echter eerst laten overtuigen door het product en daarnaast wil ik graag zien dat het goed ondersteund wordt. Het feit dat er meerdere verschillende VR apparaten zullen verschijnen kan de ondersteuning van alle VR brillen doen toenemen. Ik ben me er ook van bewust dat de ondersteuning alleen maar op peil blijft bij een goede afzetmarkt, dus ik ben heel benieuwd naar de algemene reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 02:21

Altijd of alleen in Standby? Heb er zelf nog nooit last van gehad. Maar ik zet hem ook altijd helemaal uit, en de stroom gaat dan helemaal van het blok af. Tenzij ik weet dat er grote updates komen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik heb de Telltale Games Collectie aangeschaft voor 34,99. Daar ga ik me wel weer flink wat uurtjes mee vermaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:45:
Ik heb de Telltale Games Collectie aangeschaft voor 34,99. Daar ga ik me wel weer flink wat uurtjes mee vermaken. :)
Goede aankoop :) .

Top games zijn het, heb me er erg mee vermaakt(en zal het waarschijnlijk allemaal nog een keer spelen).
Behalve The wolf among us dan, dat is de enige die ik nogal vind tegenvallen..

Ga je je zeker mee vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:52:
[...]

Goede aankoop :) .

Top games zijn het, heb me er erg mee vermaakt(en zal het waarschijnlijk allemaal nog een keer spelen).
Behalve The wolf among us dan, dat is de enige die ik nogal vind tegenvallen..

Ga je je zeker mee vermaken :)
hehe wolf among us vond ik dan weer 1 van de betere, maar goed het is zekers een toffe collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 12-10 17:33
RoRoo schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:21:

Heb je CEC wel aanstaan in je TV (of kan hij dat überhaupt) ? Hier springt de PS4 gewoon aan wanneer ik de TV aanzet op de corresponderende HDMI input.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

World of Tanks beta alvast te preloaden:

Klik Hier voor Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 10-10 17:37
Meningen over Hardware: Rivals?

Ik vind de gameplay erg lastig om onder de knie te krijgen. Aimen terwijl je rijdt... erg frustrerende combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

yinx84 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:20:

Ik vind de gameplay erg lastig om onder de knie te krijgen. Aimen terwijl je rijdt... erg frustrerende combinatie.
Ik heb vroeger geometry wars op de xbox 360 gespeeld, dat is pas lastig met aimen en begwegen tegelijk ;).

Morgen denk ik tijd om zelf even Hardware Rivals op te starten en kijken wat ik er van vind. De video's zagen er goed uit moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
yinx84 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:20:

Heb het heel even gespeeld, viel een beetje tegen, op zich wel leuk maar qua look een beetje saai en simplistisch, zelfde als de wapens ziet er niet echt bijzonder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Twixie schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:15:
Heb je CEC wel aanstaan in je TV (of kan hij dat überhaupt) ? Hier springt de PS4 gewoon aan wanneer ik de TV aanzet op de corresponderende HDMI input.
Yeps.. TV en AMP hebben beiden CEC support en mijn andere apparatuur reageert daar wel op.
De PS4 ook, alleen hij ging niet aan.

Vanavond nog effe met settings spelen. of meer geduld tonen, schijnt ook te helpen.

Pagina: 1 ... 55 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link