Ook maar gehaald. En ik moet nog zoveel uitspelen. Ik heb zelfs games die ik nog nooit heb opgestart.WeAreLegion schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:17:
[...]
Nopes dat denk ik ook niet dus die heb ik maar gehaald. De season pass is normaal 24 eurodus alles voor 22 euro is een mooie prijs.
Ik heb hier zelfs nog games die nog in 't plastic zitten... O.a. GTA4 voor de PS3. Grote schande
.
Nu ik er zo aan denk, heb zelfs nog PS2 en wellicht zelfs PS1 games die nog in 't plastic zitten
.
Nu ik er zo aan denk, heb zelfs nog PS2 en wellicht zelfs PS1 games die nog in 't plastic zitten
[ Voor 33% gewijzigd door Twixie op 07-01-2016 17:07 ]
Bij mij springt de ps4 aan als ik met de tv remote het HDMI kanaal van de PS4 selecteer. Dat ook geprobeerd?RoRoo schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:34:
[...]
Yeps.. TV en AMP hebben beiden CEC support en mijn andere apparatuur reageert daar wel op.
De PS4 ook, alleen hij ging niet aan.
Vanavond nog effe met settings spelen. of meer geduld tonen, schijnt ook te helpen.
PSN id: PENo1
Verwijderd
Vrijheid van mening uiting.SemperFidelis schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:53:
[...]
De logica in deze post ontbreekt volledig.
En dat gaat ten koste van logica...? Vrijheid van meningsuiting moet dan maar snel ingeperkt worden...
Ook ik heb het even gespeeld en verwacht niet dat ik het vaak ga opstarten. De grafische stijl trekt mij niet heel erg (ik moest een beetje aan battlefield heroes denken) en de gameplay stelde mij ook teleur. Ik kwam overigens steeds in erg lege matches uit met maar een paar spelers. Het voelt allemaal erg plastic aan en de verwachte spanning ontbrak. Hopelijk wordt het nog beter met een patch of meer actieve spelers.niekvandermeer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:28:
[...]
Heb het heel even gespeeld, viel een beetje tegen, op zich wel leuk maar qua look een beetje saai en simplistisch, zelfde als de wapens ziet er niet echt bijzonder uit.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
ralph075 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:37:
[...]
En dat gaat ten koste van logica...? Vrijheid van meningsuiting moet dan maar snel ingeperkt worden...
Misschien dat iemand hier het weet:
Als je in het menu op een game gaat staan en pijltje omlaag drukt, kom je bij de overview van die game.
Daar wordt sinds de laatste patch (of die daarvoor) een streaming video van een willekeurige speler geladen.
Iemand een idee hoe je dit uit kunt zetten?
De PS4 wordt wat traag van het laden van die filmpjes
Als je in het menu op een game gaat staan en pijltje omlaag drukt, kom je bij de overview van die game.
Daar wordt sinds de laatste patch (of die daarvoor) een streaming video van een willekeurige speler geladen.
Iemand een idee hoe je dit uit kunt zetten?
De PS4 wordt wat traag van het laden van die filmpjes

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 07-01-2016 21:17 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zit net een beetje te testen.P.E.No.1 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:15:
Bij mij springt de ps4 aan als ik met de tv remote het HDMI kanaal van de PS4 selecteer. Dat ook geprobeerd?
CEC aan op TV (Samsung)
CEC aan op AMP (pricewatch: Pioneer VSX-S500-K)
CEC op de PS4 aan en op de AMP op ingang : Game
Alles uit.. TV aan, AMP aan, TV naar channel Game en plops.... geen PS4 die aan gaat..
Zet ik de PS4 uit, gaat de AMP naar TV (Optical) toe en de TV gaat naar de TV stand (zonder zenders)
AMP op de uitgang waar mijn Raspberry Pi aan zit waar de CEC prrrrima mee werkt... Dus CEC an sich werkt.
Ik zal wel met te oude apparatuur zitten om de PS4 mee te kunnen schakelen vrees ik.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
Alien isolation gekocht, voor 22,50 incl season pass kun je die niet laten liggen als horror fan. Had gehoopt dat until dawn ook in de aanbieding zou komen. Minimaal -50% en ik had hem gehaald.
Heb je een CUH12xx model? Ik heb van week een nieuwe PS4 aangesloten CUH12xx en bij mij deed CEC t niet meer terwijl die prima deed op mn oudere PS4.RoRoo schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:15:
[...]
Zit net een beetje te testen.
CEC aan op TV (Samsung)
Alles uit.. TV aan, AMP aan, TV naar channel Game en plops.... geen PS4 die aan gaat..
Zet ik de PS4 uit, gaat de AMP naar TV (Optical) toe en de TV gaat naar de TV stand (zonder zenders)
AMP op de uitgang waar mijn Raspberry Pi aan zit waar de CEC prrrrima mee werkt... Dus CEC an sich werkt.
Ik zal wel met te oude apparatuur zitten om de PS4 mee te kunnen schakelen vrees ik.
Until dawn moet je echt ooit kopen! Grafisch mooi en vette plottwists. Heb flink lopen schelden om sommige jumpscares haha. Vond m altijd way overpriced voor 50 euro, maar heb het er graag voor neergelegd nu ik weet wat voor vet spel dat is. Overigens wel in de 2=1 deal meegepikt voor 25 euro.Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:17:
Alien isolation gekocht, voor 22,50 incl season pass kun je die niet laten liggen als horror fan. Had gehoopt dat until dawn ook in de aanbieding zou komen. Minimaal -50% en ik had hem gehaald.
Heb alien isolation ook nog ergens liggen maar na 2u niet meer verder gespeeld door tijdgebrek.
Mijn top 2015 spellen zijn Bloodborne, Until Dawn, en Rocket league.
Vanavond mijn eerste PS4 aangeschaft, meteen het nieuwste model. De aanbieding bij de Media Markt meegenomen, 1 TB CUH-1216 
Met de 3=2 actie op games heb ik Fifa 16, Black Ops III en The Witcher 3 aangeschaft. Vooral benieuwd naar die laatste! Twijfelde nog voor The Last of Us te gaan ipv Black Ops, maar die komt ee nog wel een keer. Eerst maar eens 1 single player game tegelijk gaan spelen.
Met de 3=2 actie op games heb ik Fifa 16, Black Ops III en The Witcher 3 aangeschaft. Vooral benieuwd naar die laatste! Twijfelde nog voor The Last of Us te gaan ipv Black Ops, maar die komt ee nog wel een keer. Eerst maar eens 1 single player game tegelijk gaan spelen.
Je kan niet 1 ding tegelijk, want het is maar 1 ding
dvdkiwi schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:00:
Je kan niet 1 ding tegelijk, want het is maar 1 ding

Hmmm wel een nieuw 1tb model. Exacte moet ik uitzoekendesune schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:57:
[...]
Heb je een CUH12xx model? Ik heb van week een nieuwe PS4 aangesloten CUH12xx en bij mij deed CEC t niet meer terwijl die prima deed op mn oudere PS4.
Heb net voor de valreep The Witcher 3, Star Wars: Battlefront en Battlefield 4 premium gekocht, maar wat was het een drama om die games überhaupt aan te schaffen. Het begon eerst met dat ik Edge moest gebruiken omdat ik een vage foutmelding kreeg bij het aanmelden op Firefox. Zo een ramp was het niet (Edge werkt verdomd beter dan IE), maar het duurde niet lang of ik had een ander probleem. Ik had namelijk de games in mijn winkelwagen geplaatst en wanneer ik klikte op 'bestellen en aanschaffen' werkte het niet.
Ik heb zeker honderd keer op 'bestellen en aanschaffen' geklikt, maar iedere keer kreeg ik een foutmelding dat er iets fout was gelopen tijdens de transactie. Ik heb dan via 'tegoed toevoegen' geld willen toevoegen met mijn Paypal-account en weer werkte het niet. Wederom honderd keer erop geklikt en iedere keer kreeg ik een melding dat er iets fout liep met de transactie. Ik heb dan via een website een PSN card ter waarde van 100 euro gekocht. Stond op de site (en andere site's) voor 99.95 en toen ik het wou betalen sprong het naar 101.10 euro door mijn debit-card.
Ik heb dus 1.15 euro verspilt omdat Playstation Store wederom problemen had.
Morgenochtend alweer een mail sturen, maar ik begin het onderhand beu aan het geraken dat Sony hun systeem maar half werkt. En nu maar hopen dat er niks op mijn Paypal verschijnt morgenochtend, want dan ontplof ik gewoon.
/rant
De feature om downloads te sturen naar de PS4 werkte gelukkig wel, heerlijk.

/rant
[ Voor 3% gewijzigd door Le Enfant! op 08-01-2016 00:12 ]
Heb hier echt nooit problemen met de PS store hoor.
Until Dawn was gisteren nog in de aanbieding bij bol voor 29,99 dus als dat de prijs is wat je zoektVerwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:17:
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ik ook niet..... áls ie wil laden tenminste.DigitalError schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 00:28:
Heb hier echt nooit problemen met de PS store hoor.
Want dat doet ie niet altijd, zeker niet als ik de store probeer te openen nadat ik een game heb gespeeld of een stream heb gekeken.
Wat dat betreft werkt er best wel wat gewoon niet lekker op de PS4. Jammer.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 08-01-2016 01:03 ]
Je moet het ook niet met edge en shizzle doenLe Enfant! schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 00:10:
Heb net voor de valreep The Witcher 3, Star Wars: Battlefront en Battlefield 4 premium gekocht, maar wat was het een drama om die games überhaupt aan te schaffen. Het begon eerst met dat ik Edge moest gebruiken omdat ik een vage foutmelding kreeg bij het aanmelden op Firefox. Zo een ramp was het niet (Edge werkt verdomd beter dan IE), maar het duurde niet lang of ik had een ander probleem. Ik had namelijk de games in mijn winkelwagen geplaatst en wanneer ik klikte op 'bestellen en aanschaffen' werkte het niet.Ik heb zeker honderd keer op 'bestellen en aanschaffen' geklikt, maar iedere keer kreeg ik een foutmelding dat er iets fout was gelopen tijdens de transactie. Ik heb dan via 'tegoed toevoegen' geld willen toevoegen met mijn Paypal-account en weer werkte het niet. Wederom honderd keer erop geklikt en iedere keer kreeg ik een melding dat er iets fout liep met de transactie. Ik heb dan via een website een PSN card ter waarde van 100 euro gekocht. Stond op de site (en andere site's) voor 99.95 en toen ik het wou betalen sprong het naar 101.10 euro door mijn debit-card.
Ik heb dus 1.15 euro verspilt omdat Playstation Store wederom problemen had.
Morgenochtend alweer een mail sturen, maar ik begin het onderhand beu aan het geraken dat Sony hun systeem maar half werkt. En nu maar hopen dat er niks op mijn Paypal verschijnt morgenochtend, want dan ontplof ik gewoon.
![]()
/rant
Werkt echt geweldig, psn store > aanklikken > toevoegen aan mandje via paypal et voila!
Maar goed, das mijn ervaring
Eerst the Witcher 3; mega gamer game. dan Battlefront; uber noob game (maar goed mijn visie)
Have fun!
Zijn hier nog meer mensen die problemen en traagheid ondervinden met de 'wat is er nieuw' tabblad en PlayStation online en synchronisatiediensten?
Ik ondervind deze geschetste problemen sinds de afgelopen onaangekondigde downtime. Vandaag kreeg ik zelfs pas een stuk of 10 trofeeën van Lara Croft: ToO die ik in de zomer coöp met iemand had gespeeld op zijn ps4.
Ik ondervind deze geschetste problemen sinds de afgelopen onaangekondigde downtime. Vandaag kreeg ik zelfs pas een stuk of 10 trofeeën van Lara Croft: ToO die ik in de zomer coöp met iemand had gespeeld op zijn ps4.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dit dus.dvdkiwi schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 00:34:
[...]
Ik ook niet..... áls ie wil laden tenminste.
Want dat doet ie niet altijd, zeker niet als ik de store probeer te openen nadat ik een game heb gespeeld of een stream heb gekeken.
Wat dat betreft werkt er best wel wat gewoon niet lekker op de PS4. Jammer.
Maar ik log ook regelmatig in op de store iva Chrome, geen enkel probleem. Zeker de gratis games: allemaal in een mandje en 'afrekenen'...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Klinkt als het probleem dat ik eerder ook had: toen ik mijn PS4 in oktober aanschafte zonder problemen via Paypal mijn PS+ abonnement aangeschaft. Maar toen ik in december wat games wilde aanschaffen:
- via app of website: wat jij beschrijft, als ik op betalen klikte een melding 'er gaat iets mis, probeer later nog een keer'
- als ik het via de PS4 zelf deed: een melding dat er iets mis was met mijn creditcard gegevens (terwijl ik dus alleen mijn Paypal account geconnect had).
Uiteindelijk lukte het alleen om via iDEAL op de PS4 iets uit de store aan te schaffen. Verschillende malen met support gebeld/maild en de meest vreemde suggesties gekregen. En opeens was het opgelost, terwijl zij aangaven niks veranderd te hebben ....
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Ik koop alles via mijn browser. Gewoon op werk of via mijn tablet/smartphone. Vind in een stuk makkelijker dan via de console zelf. En ik heb dan weer een stuk meer plezier met BF.masterjula schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 01:28:
[...]
Je moet het ook niet met edge en shizzle doenGewoon via je playstation..
Werkt echt geweldig, psn store > aanklikken > toevoegen aan mandje via paypal et voila!![]()
Maar goed, das mijn ervaringWel mooi trouwens die tegenstellingen van de games die je kocht
![]()
Eerst the Witcher 3; mega gamer game. dan Battlefront; uber noob game (maar goed mijn visie)![]()
Have fun!
Ik wist niet dat jij Battlefield speeldebram1984 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 07:00:
[...]
En ik heb dan weer een stuk meer plezier met BF.
SW:BF= Battlefront.
BF= Battlefield.
Ik heb het gisteravond ook even gespeeld en moet zeggen dat ik de comicstijl erg leuk vind, besturing is redelijk te doen.niekvandermeer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:28:
[...]
Heb het heel even gespeeld, viel een beetje tegen, op zich wel leuk maar qua look een beetje saai en simplistisch, zelfde als de wapens ziet er niet echt bijzonder uit.
• Alleen als het niet extreem veel mensen in de map zitten moet je toch wel zoeken naar het andere team
• Ik merkte dat ik vooral met secundaire weapons speelde, en dan vooral die lockon rockets
• Je kan van weet ik hoe hoog 'vallen' en niets aan de hand, maar tegen een tank aan botsen en je bent direct kaput
• Matchmaking werkte goed en snel
Ik denk dat het voor mij een 'even snel spelen' game word die dus aangaat als ik niet veel tijd heb.
Faalactie van deze kant, wou gister Battlefield 4 Premium uit de sale halen, maar dacht er pas weer aan toen ik in bed lag. Ging er van uit dat de 1e sale t/m 08-01 duurde, blijkbaar was het t/m en kost hij nu weer 69,99
Wachten wel tot hij weer in de sale komt
heb nog een een aantal games liggen welke ik uit wil spelen

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
70 Euro, wat een belachelijk bedrag voor zo'n oud spel, DLC of niet. Sowieso zijn de prijzen in de store voor nieuwe games hoger dan retail. Zelfs bij zo'n "sale" zijn de prijzen veelal nog te hoog.Rickz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 07:41:
Faalactie van deze kant, wou gister Battlefield 4 Premium uit de sale halen, maar dacht er pas weer aan toen ik in bed lag. Ging er van uit dat de 1e sale t/m 08-01 duurde, blijkbaar was het t/m en kost hij nu weer 69,99Wachten wel tot hij weer in de sale komt
Daarom is het ook altijd handig ook de quote te lezen.dvdkiwi schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 07:14:
[...]
Ik wist niet dat jij Battlefield speelde
SW:BF= Battlefront.
BF= Battlefield.
Battlefield heb ik ook geloof, maar die heb ik nog maar 1x aangeraakt.
Bij bol.com is Until Dawn voor 29,99 te koop: LinkVerwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:17:
Edit: ik zie dat dvdkiwi een paar posts onder jou al dezelfde melding mbt bol.com heeft gemaakt. Beetje dubbele info van mijn kant dus. Excuses..
[ Voor 15% gewijzigd door MisterMichel op 08-01-2016 08:39 ]
PSN ID: MrMichel_75
is idd een 12xx model..desune schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:57:
Heb je een CUH12xx model? Ik heb van week een nieuwe PS4 aangesloten CUH12xx en bij mij deed CEC t niet meer terwijl die prima deed op mn oudere PS4.
Vaag.. mogelijk dat firmware updates helpen, maar die SUB is qua updates echt de miskoop v/d eeuw.
Gekocht, en nog nooit een FW update gekregen.
Het aparte is, mijn CEC capable devices reageren via de TV remote ipv de remote v/d SUB.
Misschien hoort dat zo, maar het viel mij op.
Gister uiteindelijk de CEC op de AMP maar weer uitgezet. Voegde niks toe aan functionaliteit en alles werkte erna ook.. Alleen die
Dan maar een Chromecast erbij.. Of misschien een nieuwe (Sony) TV??

Gisteravond een begin gemaakt met Tales from the Borderlands. Wat blijven die TellTale games toch leuk. Oke, de PS4 is misschien niet het meest ideale platform om deze games op te spelen (ze lijken voor tablets gemaakt te zijn) maar toch spelen ze prima weg.
Vanavond hopelijk episode 1 afronden.
Vanavond hopelijk episode 1 afronden.
PSN ID: MrMichel_75
True, spel zelf kost 30 euro in de store excl alle uitbreindingen. Ik zie nu dat de premium welke ik aan de wishlist toegevoegd heb 70 euro is, als ik zelf opnieuw in de store zoek zie ik premium staan voor 50 euroExorcist schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:08:
[...]
70 Euro, wat een belachelijk bedrag voor zo'n oud spel, DLC of niet. Sowieso zijn de prijzen in de store voor nieuwe games hoger dan retail. Zelfs bij zo'n "sale" zijn de prijzen veelal nog te hoog.
"Premium breidt het strijdveld uit met alle vijf uitbreidingen, 12 extra Battlepacks en bergen wekelijkse content." Aldus PS Store
50 euro versie
70 euro versie
Of zie ik iets helemaal over het hoofd

Movieoutlet (http://www.bol.com/nl/p/u...&sortOrder=asc&filter=new) is ie nog 1 euro goedkoper en levertijd van 1 tot 8 werkdagen. Tja goedkoper en even wachten, of wat meer betalen
Volgens mij is die van 50 de premium uitbreiding en heb je de base game dus nodig.Rickz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:21:
[...]
True, spel zelf kost 30 euro in de store excl alle uitbreindingen. Ik zie nu dat de premium welke ik aan de wishlist toegevoegd heb 70 euro is, als ik zelf opnieuw in de store zoek zie ik premium staan voor 50 euro
"Premium breidt het strijdveld uit met alle vijf uitbreidingen, 12 extra Battlepacks en bergen wekelijkse content." Aldus PS Store
50 euro versie
70 euro versie
Die van 70 is de base game + premium uitbreiding in 1.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Wel op voorraad hier voor bijna dezelfde prijs
http://jumpzgaming.nl/until-dawn-nieuw-in-seal.html
http://jumpzgaming.nl/until-dawn-nieuw-in-seal.html
BF 4 premium heb ik een paar maanden terug bij de Intertoys gekocht voor drie tientjes. Het meisje achter de balie vroeg toen zelfs nog wat het verschil was met de normale versie want die was namelijk €49,50
Paar keer gespeeld en daarna links laten liggen
BFBC vind ik toch de allerbeste, incl. Vietnam uitbreiding.
@ ergens hierboven: ja, die filmpjes zijn echt schijtirritant. Ik hoef allemaal die zooi van anderen niet te zien. Hoor ik ineens Duitsers of Fransen (waarom?) In een joeptoep filmpje. En ergerlijk is ook dat het soms door blijft spelen op de achtergrond. Opgelazerd met die social zooi, daar heb ik een hekel aan

Paar keer gespeeld en daarna links laten liggen
@ ergens hierboven: ja, die filmpjes zijn echt schijtirritant. Ik hoef allemaal die zooi van anderen niet te zien. Hoor ik ineens Duitsers of Fransen (waarom?) In een joeptoep filmpje. En ergerlijk is ook dat het soms door blijft spelen op de achtergrond. Opgelazerd met die social zooi, daar heb ik een hekel aan
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Misschien eerst je versterker aan doen en dan je tv op PS4 kanaal zetten?RoRoo schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:15:
[...]
Zit net een beetje te testen.
CEC aan op TV (Samsung)
P.E.No.1 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:59:
Misschien eerst je versterker aan doen en dan je tv op PS4 kanaal zetten?

TV staat altijd op HDMI/1
Ik ga vanavond wel eens testen door de volgorde aan te passen op de Harmony.. Het is een idee idd..
Het hele cec verhaal blijft lastig. Het is ook de merken onderling van je apparatuur die problemen kunnen geven. Met een harmony is de volgorde van aanzetten van je apparatuur belangrijk in combinatie met de vertragingstijden.RoRoo schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:07:
[...]
mijn apparatuur zit allemaal aan de versterker aangezien mijn TV geen ARC ondersteund
TV staat altijd op HDMI/1
Ik ga vanavond wel eens testen door de volgorde aan te passen op de Harmony.. Het is een idee idd..
Bij mij gaat het goed met de nieuwe versie ps4. Ik heb wel een sony tv en soundbar. Zet ik mijn ps4 aan dan gaat de rest ook aan een naar de juiste hdmi ingang.
Dat hele hdmi cec en arc is waardeloos, ben weer terug bij af door alles via de harmony aan te laten gaan en te bedienen.
Ik heb begin dit jaar een nieuwe tv gekocht (sony 55" welke ARC ondersteund) vanwege de tv instellingen (game, bioscoop en dergelijke) wilde ik gebruik maken van de HDMI ingangen op de tv. Blijkt dat ARC gewoon ruk is en bij 99% van de tv's maximaal dolby digital of stereo geluid doorstuurd.
In theorie zou maximaal DTS ondersteund worden door ARC, dus voor een PS4 prima, maar de receiver krijgt niet meer dan dolby binnnen.
Dat CEC (of braviasync zoals sony dat noemt) werkte hier verre van vlekkeloos. Ik kon mijn denon receiver niet meer fatsoenlijk bedienen wanneer de PS4 als eerst aangezet werd...
Uiteindelijk de boel weer allemaal op de receiver aangesloten en een kabel naar de tv.
Enige nadeel is dat ik nu iedere keer van scene moet switchen als ik op de ps4 wil spelen.
Ik heb begin dit jaar een nieuwe tv gekocht (sony 55" welke ARC ondersteund) vanwege de tv instellingen (game, bioscoop en dergelijke) wilde ik gebruik maken van de HDMI ingangen op de tv. Blijkt dat ARC gewoon ruk is en bij 99% van de tv's maximaal dolby digital of stereo geluid doorstuurd.
In theorie zou maximaal DTS ondersteund worden door ARC, dus voor een PS4 prima, maar de receiver krijgt niet meer dan dolby binnnen.
Dat CEC (of braviasync zoals sony dat noemt) werkte hier verre van vlekkeloos. Ik kon mijn denon receiver niet meer fatsoenlijk bedienen wanneer de PS4 als eerst aangezet werd...
Uiteindelijk de boel weer allemaal op de receiver aangesloten en een kabel naar de tv.
Enige nadeel is dat ik nu iedere keer van scene moet switchen als ik op de ps4 wil spelen.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Mijn ps4 met mijn "verkochte" receiver werkte ook niet. Dat met scène kiezen weet ik eerlijk gezegd niet of dat goed gaat. Met mijn soundbar gaat het switchen en aan -en uitzetten apparatuur wel goed iig.
Had het gisteren ook bijna vergeten, maar BF4 premium staat bijna iedere maand (of toch om de twee maand) in de aanbieding dus het is gewoon een kwestie van geduld.Rickz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 07:41:
Faalactie van deze kant, wou gister Battlefield 4 Premium uit de sale halen, maar dacht er pas weer aan toen ik in bed lag. Ging er van uit dat de 1e sale t/m 08-01 duurde, blijkbaar was het t/m en kost hij nu weer 69,99Wachten wel tot hij weer in de sale komt
Er staan nog games in de aanbieding tot 21/1, dus ik zal het waarschijnlijk de volgende keer eens proberen. En tja, ik vond de beta van Battlefront saai, maar mijn handen begonnen te kriebelen na het zien van enkele Twitch livestreams en ik moest het gewoon hebben. The Witcher 3 staat al langer in mijn wenslijst, dus die moest ik gewoon hebben. Het is al sinds Skyrim geleden dat ik nog een open RPG heb gespeeld. Ik weet al zeker dat ik er wel veel plezier mee zal hebben.masterjula schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 01:28:
[...]
Je moet het ook niet met edge en shizzle doenGewoon via je playstation..
Werkt echt geweldig, psn store > aanklikken > toevoegen aan mandje via paypal et voila!![]()
Maar goed, das mijn ervaringWel mooi trouwens die tegenstellingen van de games die je kocht
![]()
Eerst the Witcher 3; mega gamer game. dan Battlefront; uber noob game (maar goed mijn visie)![]()
Have fun!
Ik heb net een mail gestuurd, ik ben benieuwd wat ze zullen zeggen. Ik vraag me soms af ofdat Sony wel weet hoe hun systeem werkt, want ik kon ooit eens niet op de Sony Entertainment site en gisteren kon ik er wel weer op.S913 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 03:19:
[...]
Klinkt als het probleem dat ik eerder ook had: toen ik mijn PS4 in oktober aanschafte zonder problemen via Paypal mijn PS+ abonnement aangeschaft. Maar toen ik in december wat games wilde aanschaffen:
- via app of website: wat jij beschrijft, als ik op betalen klikte een melding 'er gaat iets mis, probeer later nog een keer'
- als ik het via de PS4 zelf deed: een melding dat er iets mis was met mijn creditcard gegevens (terwijl ik dus alleen mijn Paypal account geconnect had).
Uiteindelijk lukte het alleen om via iDEAL op de PS4 iets uit de store aan te schaffen. Verschillende malen met support gebeld/maild en de meest vreemde suggesties gekregen. En opeens was het opgelost, terwijl zij aangaven niks veranderd te hebben ....
De 50 euro versie is enkel Premium is, terwijl de 70 euro versie Premium inclusief het spel is.Rickz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:21:
[...]
True, spel zelf kost 30 euro in de store excl alle uitbreindingen. Ik zie nu dat de premium welke ik aan de wishlist toegevoegd heb 70 euro is, als ik zelf opnieuw in de store zoek zie ik premium staan voor 50 euro
50 euro versie
70 euro versie
JSchut schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:37:
[...]
Volgens mij is die van 50 de premium uitbreiding en heb je de base game dus nodig.
Die van 70 is de base game + premium uitbreiding in 1.
En dat kun je alleen zien omdat er bij de uitbreiding extra bij staat, en bij de complete zet bundle? Vind wel dat ze dat iets duidelijker Mogen vermelden, of zie ik dat verkeerd?Le Enfant! schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:28:
[...]
De 50 euro versie is enkel Premium is, terwijl de 70 euro versie Premium inclusief het spel is.
Wacht wel ff tot ie weer in de aanbieding is inderdaad

Voor de Raspberry Pi werkt het vlekkeloos, hoopte de PS4 er ook mee te kunnen bedienen. Daar gaat het minder soepel mee.cypher21 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:06:
Dat hele hdmi cec en arc is waardeloos, ben weer terug bij af door alles via de harmony aan te laten gaan en te bedienen.
Maar goed. ik wilde het enkel voor Netflix en Spotify, maar als die nieuwe Chromecast goed overweg kan met CEC (vind het onzin om mijn telefoon te moeten pakken om een serie te pauzeren) dan doe ik dat wel. Ga niet lopen tobben als ik met 40 euro klaar kan zijn.
En anders misschien mijn Kitesurf gear verkopen en daar een nieuwe TV van scoren met degelijke smart functies als Plex/Chromecast/Netflix integrated. Laatst bij een kennis alles ingesteld en was zeer te spreken over die Sony smart functies.
Het staat in de omschrijving eronder toch? Bij de 70 euro versie: De Battlefield 4™ Premium Edition is de ultieme Battlefield 4-ervaring met ongeëvenaarde multiplayer, dynamische vernietigbare omgevingen en epische voertuiggevechten. Dit is de ultieme collectie voor liefhebbers van totale oorlog,inclusief het Battlefield 4-spell plus Battlefield 4 Premium-lidmaatschap met vijf thematische digitale uitbreidingspakketten, heel veel nieuwe multiplayercontent, 20 nieuwe maps, nieuwe spelmodi en talloze wapens en voertuigen.Rickz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:33:
[...]
[...]
En dat kun je alleen zien omdat er bij de uitbreiding extra bij staat, en bij de complete zet bundle? Vind wel dat ze dat iets duidelijker Mogen vermelden, of zie ik dat verkeerd?
Wacht wel ff tot ie weer in de aanbieding is inderdaad
Dit staat bij de 50 euro versie niet.: Je krijgt meer en je bent meer met Battlefield 4 Premium-lidmaatschap. Premium breidt het strijdveld uit met alle vijf uitbreidingen, 12 extra Battlepacks en bergen wekelijkse content. Dat is voor alleen de content al een geweldige prijs, maar daarnaast krijg je ook nog eens de voordelen van lidmaatschap
Volgens mij best duidelijk
Stel ik klik op die van 50 euro, zie ik nergens staan dat dit alleen om de uitbreidingen gaat en het spel er dus niet bij in zit. Maar zal wel aan mij liggen danP.E.No.1 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:15:
[...]
Het staat in de omschrijving eronder toch? Bij de 70 euro versie: De Battlefield 4™ Premium Edition is de ultieme Battlefield 4-ervaring met ongeëvenaarde multiplayer, dynamische vernietigbare omgevingen en epische voertuiggevechten. Dit is de ultieme collectie voor liefhebbers van totale oorlog,inclusief het Battlefield 4-spell plus Battlefield 4 Premium-lidmaatschap met vijf thematische digitale uitbreidingspakketten, heel veel nieuwe multiplayercontent, 20 nieuwe maps, nieuwe spelmodi en talloze wapens en voertuigen.
Dit staat bij de 50 euro versie niet.: Je krijgt meer en je bent meer met Battlefield 4 Premium-lidmaatschap. Premium breidt het strijdveld uit met alle vijf uitbreidingen, 12 extra Battlepacks en bergen wekelijkse content. Dat is voor alleen de content al een geweldige prijs, maar daarnaast krijg je ook nog eens de voordelen van lidmaatschap
Volgens mij best duidelijk

Het verschil zit m erin dat bij de 70 euro versie wordt aangegeven dat dit "inclusief het Battlefield 4 spel'' is en dat staat bij de 50 euro versie niet. Maar inderdaad misschien beetje onduidelijk..Rickz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:42:
[...]
Stel ik klik op die van 50 euro, zie ik nergens staan dat dit alleen om de uitbreidingen gaat en het spel er dus niet bij in zit. Maar zal wel aan mij liggen dan
Er staat wel "Extra" onder de titelRickz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:42:
[...]
Stel ik klik op die van 50 euro, zie ik nergens staan dat dit alleen om de uitbreidingen gaat en het spel er dus niet bij in zit. Maar zal wel aan mij liggen dan
Het is inderdaad gewoonweg een slechte benaming. Noem het dan Battlefield 4 Premium uitbreiding.
En in de checkout zeggen ze volgens mij ook niet dat je de game moet hebben. Waarom maken ze het niet gewoon onmogelijk om dlc te kopen van een spel dat je niet hebt.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik vermoed dat dat komt omdat de store niet kan zien of je een game op disc gekocht hebt??JSchut schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:11:
Waarom maken ze het niet gewoon onmogelijk om dlc te kopen van een spel dat je niet hebt.
Ik ben een Far Cry fan (alles uitgespeeld behalve deel 2 vanwege de checkpoints), maar hier lijkt me nu echt geen ene reet aan.
Denigrerende meningen over personen laat je maar achterweg
[ Voor 78% gewijzigd door Gropah op 09-01-2016 00:01 ]
Dit lijkt me echt fantastisch.bram1984 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:30:
Ik ben een Far Cry fan (alles uitgespeeld behalve deel 2 vanwege de checkpoints), maar hier lijkt me nu echt geen ene reet aan.
[video]
Het ziet er grafisch hetzelfde uit als FC4. Zelfs alle HUD elementen zijn 1 op 1 overgenomen. De animaties en movements zien er ook hetzelfde uit. En er zitten geen guns (en voertuigen) meer in. Had volgens mij net zo goed DLC kunnen zijn. Far Cry is voor mij knallen met (relatief moderne) guns in bij voorkeur exotische omgevingen.
Deze komt natuurlijk ook veel te dicht op FC4 uit.
We zullen zienbram1984 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:09:
[...]
Het ziet er grafisch hetzelfde uit als FC4. Zelfs alle HUD elementen zijn 1 op 1 overgenomen. De animaties en movements zien er ook hetzelfde uit. En er zitten geen guns (en voertuigen) meer in. Had volgens mij net zo goed DLC kunnen zijn. Far Cry is voor mij knallen met (relatief moderne) guns in bij voorkeur exotische omgevingen.
Deze komt natuurlijk ook veel te dicht op FC4 uit.
Ik ben ook een FarCry fan en heb me echt super vermaakt met FC3 en FC4 op de PS3.
Maar ook ik weet nog niet wat ik hiervan moet denken. * Griffin wacht af
Maar ook ik weet nog niet wat ik hiervan moet denken. * Griffin wacht af
Heb hem gecheckt, maar was er na 5 minuten klaar mee, vanavond nog maar eens proberen, ben vandaag in een wat vrolijkere stemming, misschien scheelt dat.Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:28:
Vergeet niet de World of Tanks beta gratis op de PlayStation 4 te checken:
[video]
Klik voor Download Link
Overigens lijkt me FC primal me best aardig, zal de reviews en ontvangst ervan afwachten.
Over die telltale games collection die in de aanbieding is op t moment: is dit inclusief de aankomende seasons/episodes en de kosten waard (€35)? Omschrijving in de PS Store is vaag over de aankomende episodes.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Best leuk!Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:28:
Vergeet niet de World of Tanks beta gratis op de PlayStation 4 te checken:
[video]
Klik voor Download Link
Dit lijkt me prachtig met de PS VR bril.bram1984 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:30:
[video]
offtopic:RoRoo schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:36:
[...]
...
Maar goed. ik wilde het enkel voor Netflix en Spotify, maar als die nieuwe Chromecast goed overweg kan met CEC (vind het onzin om mijn telefoon te moeten pakken om een serie te pauzeren) dan doe ik dat wel. Ga niet lopen tobben als ik met 40 euro klaar kan zijn.
...
als ik een film/serie afspeel via 1 van mijn chromecasts (zowel v1 als v2) dan kan ik hem pauzeren/verder laten lopen met de pauze en play knop op de afstandsbediening van mijn Samsung TV.
helaas werkt vooruit- of achterspoelen niet via de tv afstandsbediening, maar je kunt tenminste even je serie/film op pauze zetten om naar de wc te gaan of om nieuwe popcorn te pakken in de keuken
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Iemand ervaring met playstation 4 en seagate/samsung 2 tb m9t drive ?
Weet niet zeker maar dacht dat ik piep hoorde, hier hoor je wel vaker horror verhalen over.
Binnenkort maar even hdd er uit halen en smart status uitlezen om te kijken of in orde is, dit had ik al gedaan voor dat ik hem installed had.
Heb hier en daar ook al gelezen dat er fixes zijn hiervoor, maar betwijfel off het gaat om fix waarschijnlijk gaat gewoon om faulty drive die ik moet rma'n.
Andere dingen zo als lang laden en laggy gameplay niks van gemerkt nog, wel dat hij stuk sneller laad in bloodborne
Weet niet zeker maar dacht dat ik piep hoorde, hier hoor je wel vaker horror verhalen over.
Binnenkort maar even hdd er uit halen en smart status uitlezen om te kijken of in orde is, dit had ik al gedaan voor dat ik hem installed had.
Heb hier en daar ook al gelezen dat er fixes zijn hiervoor, maar betwijfel off het gaat om fix waarschijnlijk gaat gewoon om faulty drive die ik moet rma'n.
Andere dingen zo als lang laden en laggy gameplay niks van gemerkt nog, wel dat hij stuk sneller laad in bloodborne
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2016 08:49 ]
Dit krijg je:Thrace Grumble schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:07:
Over die telltale games collection die in de aanbieding is op t moment: is dit inclusief de aankomende seasons/episodes en de kosten waard (€35)? Omschrijving in de PS Store is vaag over de aankomende episodes.
Je kunt in de store dan uitzoeken wat de spellen los samen kosten. En de afweging maken of je dan de collection wilt kopen.- The Walking Dead: The Complete First Season
- The Walking Dead: Season Two
- The Wolf Among Us
- Tales from the Borderlands (Episodes 1-3 nu beschikbaar, Episodes 4-5 worden periodiek uitgebracht)
- Game of Thrones - A Telltale Games Series (Episodes 1-5 nu beschikbaar, Episode 6 periodiek worden vrijgegeven)
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dat las ik ook, maar het gaat mij om het stukje 'Episodes 4-5 worden periodiek uitgebracht'. Hieruit kan ik niet afleiden of dat dan gratis is te downloaden, of dat je daar dan nog voor moet betalen.LuPo schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 08:49:
[...]
Dit krijg je:
[...]
Je kunt in de store dan uitzoeken wat de spellen los samen kosten. En de afweging maken of je dan de collection wilt kopen.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Die heb ik ook (nu een half jaar) en dat hoor ik inderdaad ook af en toe, maar verder nergens last van. Wil je laten weten wat er uit je onderzoek komt?Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 08:48:
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik ging er met die tekst vanuit dat het er bij in zat en had donderdag al gekocht. Net even in de store gekeken en bij zowel TFTB season pass als GoT season pass staat dat ik deze heb gekocht. De uit te brengen episodes zitten dus bij de collection in.Thrace Grumble schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 09:29:
[...]
Dat las ik ook, maar het gaat mij om het stukje 'Episodes 4-5 worden periodiek uitgebracht'. Hieruit kan ik niet afleiden of dat dan gratis is te downloaden, of dat je daar dan nog voor moet betalen.
GoT season pass zat bij episode 1 in en werd ook automatisch gedownload naar PS4, TFTB season pass moet je zelf in de store opzoeken en daar staat deze dan op gratis.
[ Voor 12% gewijzigd door OzzieMann op 09-01-2016 09:57 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Alle episodes zijn inmiddels al uitgekomen ,dus de text is niet helemaal actueel meer .nickvanozzie schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 09:54:
[...]
Ik ging er met die tekst vanuit dat het er bij in zat en had donderdag al gekocht. Net even in de store gekeken en bij zowel TFTB season pass als GoT season pass staat dat ik deze heb gekocht. De uit te brengen episodes zitten dus bij de collection in.
GoT season pass zat bij episode 1 in en werd ook automatisch gedownload naar PS4, TFTB season pass moet je zelf in de store opzoeken en daar staat deze dan op gratis.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verwijderd
Koop alleen digitale games, maar thanks voor de tip!sten123 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 00:30:
[...]
Until Dawn was gisteren nog in de aanbieding bij bol voor 29,99 dus als dat de prijs is wat je zoekt
Verwijderd
Die piep is niet erg, das alleen omdat het een third party HDD is. Ik zou niet gaan zitten hannessen, want je wordt niks wijzer. Zoek eens op reddit etc, zolang hij t goed doet: laten zitten, die sporadische piep maar voor lief nemen.Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 08:48:
Verwijderd
Ik zou even kijken dan hdd er uit halen smart status uitlezen via crystaldiskinfo standalone zip niet de installer zit malware in.Conscience NL schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 09:32:
[...]
Die heb ik ook (nu een half jaar) en dat hoor ik inderdaad ook af en toe, maar verder nergens last van. Wil je laten weten wat er uit je onderzoek komt?
Beetje verder zitten lezen, gene die problemen hebben hoge load unload cycle, schijf is ook dood gegaan na een tijdje.
Denk dat er issues zijn met power saving, als dat nou eens zou kunnen uitschakelen, zou kunnen testen off inderdaad probleem hiermee stopt.
even uitgelezen met crystaldiskinfo ziet er normaal uit voor nu, dus afwachten nog wat over 1 week aangeeft.
edit: leuk wil ps4 dat ik firmware opnieuw installeer alle data kwijt, omdat ps4 niet leuk vind dat je hdd er uit haalt, ook al stop je zelfde er weer in.
----------------------------------------------------------------------------
(4) ST2000LM003 HN-M201RAD
----------------------------------------------------------------------------
Enclosure : Mass Storage Device USB Device (V=14CD, P=6116, sa1) - st
Model : ST2000LM003 HN-M201RAD
Firmware : 2BE10001
Serial Number : S377J9AG900012
Disk Size : 2000,3 GB (8,4/137,4/2000,3/2000,3)
Buffer Size : 32767 KB
Queue Depth : 32
# of Sectors : 3907029168
Rotation Rate : 5400 RPM
Interface : USB (Serial ATA)
Major Version : ATA8-ACS
Minor Version : ATA8-ACS version 6
Transfer Mode : SATA/150 | SATA/600
Power On Hours : 16 uren
Power On Count : 13 keer
Temperature : 27 C (80 F)
Health Status : Goed
Features : S.M.A.R.T., APM, AAM, 48bit LBA, NCQ
APM Level : 0080h [OFF]
AAM Level : FE00h [OFF]
-- S.M.A.R.T. --------------------------------------------------------------
ID Cur Wor Thr RawValues(6) Attribute Name
01 100 100 _51 000000000000 Read Error Rate
02 252 252 __0 000000000000 Throughput Performance
03 _91 _91 _25 000000000B80 Spin-Up Time
04 100 100 __0 000000000011 Start/Stop Count
05 252 252 _10 000000000000 Reallocated Sectors Count
07 252 252 _51 000000000000 Seek Error Rate
08 252 252 _15 000000000000 Seek Time Performance
09 100 100 __0 000000000010 Power-On Hours
0A 252 252 _51 000000000000 Spin Retry Count
0C 100 100 __0 00000000000D Power Cycle Count
BF 252 252 __0 000000000000 G-Sense Error Rate
C0 252 252 __0 000000000000 Power-off Retract Count
C2 _64 _64 __0 0026000D001B Temperature
C3 100 100 __0 000000000000 Hardware ECC recovered
C4 252 252 __0 000000000000 Reallocation Event Count
C5 252 252 __0 000000000000 Current Pending Sector Count
C6 252 252 __0 000000000000 Uncorrectable Sector Count
C7 200 200 __0 000000000000 UltraDMA CRC Error Count
C8 100 100 __0 000000000003 Write Error Rate
DF 100 100 __0 000000000003 Load/Unload Retry Count
E1 100 100 __0 000000000077 Load/Unload Cycle Count
F1 _96 _96 __0 000000665FF4 Total Host Writes
F2 _98 _97 __0 0000003235E2 Total Host Reads
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2016 12:25 ]
Verwijderd
Game of Thrones - Season Pass
Zit hier seizoen 1 nou bij inbegrepen via de playstation store, of dien je seizoen 1 eerst apart downloaden? Vind het wat vaag in de store.
Ik vermoed van wel.
edit: solved.
voor degene die het zich ook af vraagt; ep1 word gedownload via season pass download, de overige episodes heb ik handmatig via store op gezocht.
Zit hier seizoen 1 nou bij inbegrepen via de playstation store, of dien je seizoen 1 eerst apart downloaden? Vind het wat vaag in de store.
edit: solved.
voor degene die het zich ook af vraagt; ep1 word gedownload via season pass download, de overige episodes heb ik handmatig via store op gezocht.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2016 14:39 ]
Verwijderd

Precies twee jaar heb ik nu een PlayStation 4.
Ik heb er elke dag op gespeeld en ik heb er veel plezier aan gehad.
De foto is van vandaag en is hoe ik het nu heb.
Haha pannenkoek. Ik heb 'm 2 weken langer 
Dat is ook hoe ik het nu heb.
Maar dan zonder die grote kast, een andere lamp, geen Black Ops III en Spotify, ander kleurtje op de muur, geen plastiek lamellen, een andere tafel (zonder kookwekker), twee witte stekkers in plaats van een witte en een zwarte, een lagere verwarming, en dan zie ik vast nog wat dingen over het hoofd.
Maar verder bijna precies zo!
Maar dan zonder die grote kast, een andere lamp, geen Black Ops III en Spotify, ander kleurtje op de muur, geen plastiek lamellen, een andere tafel (zonder kookwekker), twee witte stekkers in plaats van een witte en een zwarte, een lagere verwarming, en dan zie ik vast nog wat dingen over het hoofd.
Verwijderd
PlayStation Europe
Win tickets to the Champions League Final with PES 2016 and PlayStation Plus:
Klik hier om je in te schrijven
Win tickets to the Champions League Final with PES 2016 and PlayStation Plus:
Klik hier om je in te schrijven

Zucht, allebei nep, ik heb em sinds launch DAY!dvdkiwi schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:30:
Haha pannenkoek. Ik heb 'm 2 weken langer
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Woot!
Klein wereldje man
Ik dacht eens even wat Bloodborne streams te gaan kijken.
Bij elke stream zegt ie na 2-3% laden dat de broadcast is gestopt.
Als ik de boel refresh kan ik gelijk mijn internetverbinding testen; dat is de enige manier om het hele stream gebeuren weer soepel te laten lopen, omdat na een refresh de streamingdienst zowat blijft hangen.
Wat werkt het toch gigantisch slecht
Klein wereldje man
Als ik de boel refresh kan ik gelijk mijn internetverbinding testen; dat is de enige manier om het hele stream gebeuren weer soepel te laten lopen, omdat na een refresh de streamingdienst zowat blijft hangen.
Ik heb hem ook sinds launchday! Wel grappig, wij hebben ook precies dezelfde opstelling. Alleen ik op een 3.5 meter projectiescherm en een totaal andere settingASNNetworks schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:02:
[...]
Zucht, allebei nep, ik heb em sinds launch DAY!Ook verder precies zo, maar dan in mn slaapkamer met een ligbank, een head mount display erbij en totaal andere setting. Maar verder ook bijna precies zo!
[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 10-01-2016 13:28 ]
Elke dag gespeeld zo hoor ik het graag haha. Maar dennis game je ook altijd vanaf die afstand, want zelf kan ik dan totaal niet presteren, helemaal niet met shooters haha.
Stom dat als ik m'n privacy instellingen zo instel dat niemand m'n echte naam en profielfoto mag zien dat ik dan zelf ook m'n profielfoto niet meer zie in bijvoorbeeld Driveclub. Als ik hem instel op "alleen hechte vrienden" dan is hij wel zichtbaar..
Verwijderd
Ja ik heb een jaar of 7 met zo'n afstand gespeeld op een 47 inch TV.Nieuwevolger schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:30:
Elke dag gespeeld zo hoor ik het graag haha. Maar dennis game je ook altijd vanaf die afstand, want zelf kan ik dan totaal niet presteren, helemaal niet met shooters haha.
Werkt prima voor mij.
Haha dat doe ik al jaren niet meer, is gewoon onmogelijk voormij om dan met cod nog optijd te reageren. Ik heb een afstand van nog geen meter op een 50 inch tv...Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:43:
[...]
Ja ik heb een jaar of 7 met zo'n afstand gespeeld op een 47 inch TV.
Werkt prima voor mij.
"The router or modem in use does not support IP packet fragmentation".
Dit staat onderin beeld nadat ik mijn netwerkconnectie getest heb.
Iemand een idee wat het inhoudt?
Of het er al eerder gestaan heeft geen idee. Het is me in ieder geval nooit opgevallen.
Dit staat onderin beeld nadat ik mijn netwerkconnectie getest heb.
Iemand een idee wat het inhoudt?
Of het er al eerder gestaan heeft geen idee. Het is me in ieder geval nooit opgevallen.
De Twitch app werkt beter, kun je uit de US store downloaden.dvdkiwi schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:19:
Woot!
Klein wereldje man
Ik heb geen US account
(ga er daarvoor ook geen aanmaken)
"Live from PlayStation" is toch ook gewoon via Twitch?
Alleen jammer dat het zo buggy werkt.
[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 10-01-2016 14:04 ]
Ja, Live from PS is Twitch, Ustream en volgens mij nog een derde streamingsdienst. De Twitch app werkt gewoon een stuk fijner, hij zal binnenkort wel in de EU store komen, maar ik begrijp alleen niet waarom dat meerdere maanden moet duren.dvdkiwi schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:03:
Ik heb geen US account(ga er daarvoor ook geen aanmaken)
Verklaard meteen het campen..Nieuwevolger schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:30:
Ik speel rustig op een 32" gamingmonitor met 0,5ms reactiesnelheid.

Uiteindelijk toch die 29,99 van sony teruggekregen voor het spel in de PS Plus die om een of andere reden toch gewoon via paypal dat bedrag afschreef. (Zag het te laat, keek niet naar het bedrag in de winkelwagen..)
Twijfel nu the vanishing of ethan carter te halen. Speelt die een beetje relaxed? Everybody's gone to the rapture vind ik net iets te traag spelen eigenlijk maar spellen als the last of us en life is strange vind ik bijvoorbeeld super.
Wat dat betreft hoop ik heel erg dat er van beide (snel) een deel 2 komt.
Twijfel nu the vanishing of ethan carter te halen. Speelt die een beetje relaxed? Everybody's gone to the rapture vind ik net iets te traag spelen eigenlijk maar spellen als the last of us en life is strange vind ik bijvoorbeeld super.
Live from PS is drie keer ruk. Ook ik snap niet waarom het maanden moet duren.SD5k schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:12:
[...]
Ja, Live from PS is Twitch, Ustream en volgens mij nog een derde streamingsdienst. De Twitch app werkt gewoon een stuk fijner, hij zal binnenkort wel in de EU store komen, maar ik begrijp alleen niet waarom dat meerdere maanden moet duren.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Ethan Carter speelt sneller dan Rapture, maar tis niet bepaald een snelle game. Sfeertje is prima en de puzzels zijn redelijk moeilijk maar wel te doen. Het voelt verder wel wat leeg aan allemaal, geen interactie met npc's.warcow schreef op zondag 10 januari 2016 @ 16:17:
Uiteindelijk toch die 29,99 van sony teruggekregen voor het spel in de PS Plus die om een of andere reden toch gewoon via paypal dat bedrag afschreef. (Zag het te laat, keek niet naar het bedrag in de winkelwagen..)
Nog mensen in voor wat heists op de PS4? Heb alleen de Fleecajob gedaan en met wat randoms stukjes van de andere job gedaan.
Level maakt me niet zoveel uit (zelf 180) zolang je intentie maar is om de Heist te halen
PSN naam staat in mijn sig.
Level maakt me niet zoveel uit (zelf 180) zolang je intentie maar is om de Heist te halen
Verkeerde topic?Beakzz schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:15:
Nog mensen in voor wat heists op de PS4? Heb alleen de Fleecajob gedaan en met wat randoms stukjes van de andere job gedaan.
Level maakt me niet zoveel uit (zelf 180) zolang je intentie maar is om de Heist te halenPSN naam staat in mijn sig.
https://untappd.com/user/OzzBier
Hoi, ik kan een tweedehandse ps4 kopen, bij de advertentie staat inclusief 1 jaar online, maar de 1 jaar online is al wel geactiveerd, kan ik dan wel gebruik maken van de online mogelijkheden of moet ik dan zelf een nieuwe online abbonement aanschaffen?
het kan, maar dan krijg je dus het account van de verkoper er gratis bij, daar is de online op geactiveerd.
Eindelijk ook mijn ps4 binnen. Een 1tb 1216b, mooi strak apparaatje. Ook redelijk stil als ik hem test met fifa 16. Enige dat me opvalt is dat je een lichte hoge toon kan horen (komt mogelijk ook omdat ik in een redelijk kleine kamer zit), als het iets is stiller, is gelukkig zo zacht dat het niet stoort. Als je hem echter in rustmode zet, omdat de controllers op te laden, valt het al meer op. Ook de harde schijf lijkt een licht geluid te maken. Verder is die niet stabiel, als je op de zijkant drukt, maar ja dat doe je dan ook nooit
. Eerste indruk is op die kleine punten na, in ieder geval zeer positief.
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link