instabiel zijn ze allemaal, als je op de onderkant kijkt zie je dat er aan een kant en in het midden rubber voetjes zitten en aan de andere kant niet.
Hmm idd.. Dacht dat ik in het GTA online topic zat blijkbaar.
Hoe kunnen we dat het beste doen dan? Dan moet ik dus die account overnemen, hoe gaat dat te werk eigenlijk?dutchgio schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:54:
het kan, maar dan krijg je dus het account van de verkoper er gratis bij, daar is de online op geactiveerd.
Emailadres en wachtwoord veranderen. Mag officieel niet. Je hoeft dat account overigens niet te gebruiken, zolang die ps4 maar de hoofd ps4 van het account blijft.mhpwolf schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:27:
[...]
Hoe kunnen we dat het beste doen dan? Dan moet ik dus die account overnemen, hoe gaat dat te werk eigenlijk?
Dit kan een aantal oorzaken hebben. Bijvoorbeeld dat je router MTU hoger staat dan wat je in je PS4 hebt staan. Heb ook wel eens gelezen dat iemand zijn PS4 in een dhcp lijst had staan maar ook in de DMZ en dat wilde niet. Je PS4 in een DMZ zetten in je router helpt daarvoor.dvdkiwi schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:00:
"The router or modem in use does not support IP packet fragmentation".
Dit staat onderin beeld nadat ik mijn netwerkconnectie getest heb.
Iemand een idee wat het inhoudt?
Of het er al eerder gestaan heeft geen idee. Het is me in ieder geval nooit opgevallen.
Maar het kan zelfs aan je internet provider liggen, dat in hun backbone settings zijn aangepast.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Zoals het er staat: het account van die ander overnemen. Valt weinig meer aan toe te voegen. Gewoon met zijn gegevens inloggen.mhpwolf schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:27:
[...]
Hoe kunnen we dat het beste doen dan? Dan moet ik dus die account overnemen, hoe gaat dat te werk eigenlijk?
Verwijderd
Het is wel weer tijd voor een nieuwe PS4 Software Update aan het worden.
Op zich weinig problemen met de huidige software, maar wat meer functies
en stabiliteit is bij mij in ieder geval meer dan welkom.
Het is nu dan al meer dan twee maanden geleden sinds de laatste update:
PS4 System Software Info
PS4 System Software Info
Wat mis je dan? Instabiliteit zou altijd gefixt moeten worden, maar updaten om het updaten is ook zo watVerwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:17:
PS4 System Software Info
De meest gevraagde zaken zijn nog steeds online notification en folders. Best mee eens eigenlijk418O2 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:42:
[...]
Wat mis je dan? Instabiliteit zou altijd gefixt moeten worden, maar updaten om het updaten is ook zo wat
En aangezien Sony deze twee zaken (en meer) laatst gebruikte in een enquete zullen die ook echt wel komen.
PSN: Maichel
En de auto-upload van savegames doet het bij mij ook niet, heb alles gedelete van online, instellingen nagekeken, uit, restmode, het automatisch uploaden wil gewoon maar NIET werken 
Tenminste, ik zie niks bij uploads staan, dat moet toch daar komen?

[ Voor 18% gewijzigd door BlackEyedAngel op 11-01-2016 09:52 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Misschien stomme vraag maar heb je dat account als primary staan? Als dat niet het geval is doet upload het niet.BlackEyedAngel schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:51:
En de auto-upload van savegames doet het bij mij ook niet, heb alles gedelete van online, instellingen nagekeken, uit, restmode, het automatisch uploaden wil gewoon maar NIET werken
Yeps, account staat als primary ingesteld 
Hopelijk is het gefixt bij de volgende update.. anders maar een keer een reset van de instellingen doen, kijken of dat helpt
Hopelijk is het gefixt bij de volgende update.. anders maar een keer een reset van de instellingen doen, kijken of dat helpt
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Volgens mij staat dat niet bij uploads...BlackEyedAngel schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:51:
Ik zie bij uploads alleen staan als ik een filmpje heb geupload ofzo naar Youtube, maar geen savegame-data. Je kan het even checken als je je savegame-data nakijkt. Als het er bij staat, dan is het goed...maar zover ik weet staat dat nooit bij uploads.
PS: Je hebt wel PS+, toch?
Natuurlijk PS+
hmm ik zal het vanvond dan nog eens nakijken hoe het zit bij m'n uploaded savegames.. thnx
Wellicht niet het zelfde maar drop het hier toch maar even.BlackEyedAngel schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:51:
Ik heb dat ook gehad. Bij mij kwam her doordat mijn notificatielijst vol stond met uploaded meldingen.
Nadat ik deze verwijderd had (1 voor 1) kon ik weer uploaden. Ik kon overigens niks meer uploaden. Ook geen screenshots meer naar social media.
Ook kreeg ik telkens de melding dat het uploaden van de save games niet gelukt was. Dit krijg jij niet zeker?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Update mbt mijn CEC en PS4 power on issues....
PS4 weigert het om aan te gaan (of uit) als ik switch..
ws. compatibility issues tussen Samsung/Pioneer/Sony
Dan schakelen we lekker over naar de controller en gaat de hele CEC weer uit v/d PS4.
Tot ik de 50" nieuwe TV heb
PS4 weigert het om aan te gaan (of uit) als ik switch..
ws. compatibility issues tussen Samsung/Pioneer/Sony
Dan schakelen we lekker over naar de controller en gaat de hele CEC weer uit v/d PS4.
Tot ik de 50" nieuwe TV heb
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Nu een halve week in het bezit van een PS4 (CUH-1216B, 1TB met 2 controllers) met God of War 3 en Driveclub.
Toch een mooie machine, de PS4. De overstap gemaakt van X360 > PS4.
Al heb ik toch 1 minpunt betreffende de console en dat is dan het media gedeelte... het gemis van DTS ondersteuning vanuit MKV. Had gedacht de PS4 ook mooi als mediaplayer te kunnen gebruiken ipv de TV naar de receiver te laten sturen. Hopelijk passen ze dat nog eens aan.
Verder is het alleen maar genieten tijdens het gamen
Al heb ik toch 1 minpunt betreffende de console en dat is dan het media gedeelte... het gemis van DTS ondersteuning vanuit MKV. Had gedacht de PS4 ook mooi als mediaplayer te kunnen gebruiken ipv de TV naar de receiver te laten sturen. Hopelijk passen ze dat nog eens aan.
Dat is ook mijn gemis, erg jammer inderdaad. Had ik dat van tevoren geweten was ik misschien voor de X1 gegaan. Al is dat ding wel een stuk groter en lelijker.NegativeFreak schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:15:
Erg zonde ja.NegativeFreak schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:15:
Nu een halve week in het bezit van een PS4 (CUH-1216B, 1TB met 2 controllers) met God of War 3 en Driveclub.
It's dogged that does it
Plex?NegativeFreak schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:15:
http://www.theverge.com/2...ee-xbox-one-playstation-4
Heb ik over gelezen maar ik heb geen PC/NAS tot mijn beschikking waar ik Plex op kan gaan zetten.
Ik gebruik een simpele Seagate Central voor centrale opslag.
Handigste is gewoon dat de PS4 zelf de file transcode/encode/decode. De power heeft hij er wel voor.
Universal Media Server misschien?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Haal dan een raspberry pi 2 voor een paar tientjes en zet er KODI opNegativeFreak schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:24:
[...]
Heb ik over gelezen maar ik heb geen PC/NAS tot mijn beschikking waar ik Plex op kan gaan zetten.
Ik gebruik een simpele Seagate Central voor centrale opslag.
Handigste is gewoon dat de PS4 zelf de file transcode/encode/decode. De power heeft hij er wel voor.
Geen gezeur met een mediaserver die mag transcoden ed.
Wel weer een extra apparaat maar naar mijn mening veel idealer
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verbeterpunt voor de PS4... dat hij ook normale Audio CD's kan afspelen (kon de PS3 wel).
Is het een extreem groot gemis, nee... maar toch wel handig voor als de vrouw een audio cd voor de kleine wilt afspelen.
Nu moet ik weer uitleggen hoe ze dit moet doen via de R-pi2 met openelec etc.
Is het een extreem groot gemis, nee... maar toch wel handig voor als de vrouw een audio cd voor de kleine wilt afspelen.
Nu moet ik weer uitleggen hoe ze dit moet doen via de R-pi2 met openelec etc.
Verwijderd
PlayStation Europe
News: Ratchet & Clank hits PS4 on 20th April! Check out the box art here:
Klik voor meer Info
Klik voor meer Info

Altijd leuk, maar ik ga denk ik wachten tot die wat goedkoper isVerwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:13:
PlayStation Europe
Pff, wat is dat toch met die oude franchises waar ze de nieuwe game gewoon weer een basis-titel geven, terwijl het toch echt wel een ander spel is dan het eerste spel met dezelfde titel.
£27.99 op amazon.co.ukPannekoek_NL schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:28:
[...]
Altijd leuk, maar ik ga denk ik wachten tot die wat goedkoper isZal wel weer 60/70 euro kosten bij release schat ik.
Zal denk ik €39,95 worden
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 11-01-2016 17:48 ]
is dat wel zo?Twixie schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:43:
Pff, wat is dat toch met die oude franchises waar ze de nieuwe game gewoon weer een basis-titel geven, terwijl het toch echt wel een ander spel is dan het eerste spel met dezelfde titel.
Het is een uitgebreide remake van het eerste spelTwixie schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:43:
Ratchet & Clank blasts onto PlayStation 4 for the first time, with a new game based on elements from the original Ratchet & Clank (PS2). Ratchet & Clank (PS4) re-imagines the characters’ origin stories and modernizes the original gameplay. Featuring all-new boss fights, several new planets, new flight sequences, and much more – with completely new visuals constructed to take advantage of the power of the PS4.
Produced alongside the major motion picture coming to theatres in 2016, Ratchet & Clank (PS4) is a curated experience borrowing from the spirit of the classic PS2 titles while infusing some of the best elements from the Ratchet & Clank Future games. Return to the Solana Galaxy and find all your favorite characters: Ratchet, Clank, Captain Qwark and super villain Chairman Drek, as well as many new ones in this third-person action-adventure platformer. Explore exotic planets, collect out-of-this-world weapons, and help Ratchet and Clank save the galaxy for the first time, again.
[ Voor 30% gewijzigd door Ike. op 11-01-2016 17:52 ]
Het is een re-imagining van de 1e game, dus wel iets anders. Maar het is toch ook een soort reboot van de serie, of niet? Ik vind de titel gewoon logisch, net als met de reboot van Tomb Raider. 'T is maar waar een mens zich druk om maakt.
"a new game based on elements of..." klinkt niet echt als een remake.
EDIT: heeft niet echt met druk om maken te maken, maar vooral het ongemak als je dan ineens iets moet opzoeken over de oude titel en totaal niets meer kunt vinden omdat alle hits over de hedendaagse versie gaan. Is me al een paar keer voorgevallen, al ben ik niet meer zeker of het wel over games ging toen.
EDIT: heeft niet echt met druk om maken te maken, maar vooral het ongemak als je dan ineens iets moet opzoeken over de oude titel en totaal niets meer kunt vinden omdat alle hits over de hedendaagse versie gaan. Is me al een paar keer voorgevallen, al ben ik niet meer zeker of het wel over games ging toen.
[ Voor 69% gewijzigd door Twixie op 11-01-2016 17:54 ]
Hmm oké, dat valt nog mee dan.Ike. schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:47:
[...]
£27.99 op amazon.co.uk
Zal denk ik €39,95 worden
Bedankt voor je reactie!
Zolang je het jaartal erbij zet, zou het niet zo'n probleem moeten zijn toch?Twixie schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:53:
"a new game based on elements of..." klinkt niet echt als een remake.
Dat is wel gek, je zou verwachten dat dat niet het geval is. Ik heb het nog niet gemerkt; maar heb dan nog niet zoveel spellen gespeeld op de ps4.Tristan schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:35:
Stom dat als ik m'n privacy instellingen zo instel dat niemand m'n echte naam en profielfoto mag zien dat ik dan zelf ook m'n profielfoto niet meer zie in bijvoorbeeld Driveclub. Als ik hem instel op "alleen hechte vrienden" dan is hij wel zichtbaar..
Is er al wat meer bekend over Crash Bandicoot ?
Volgens mij niet.
Is het trouwens mogelijk om je PSN status op offline te zetten?
Volgens mij niet.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nog niks en nee.Mars18 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:48:
Is er al wat meer bekend over Crash Bandicoot ?
http://www.pcgamer.com/fi...to-complete-dev-explains/
Laat maar zitten, 5 a 6 uur is echt te weinig, tenzij het maximaal 15euro kost.Anderson said in response to queries about the game's length.
"On average, I’d say maybe 5-6 hours … ? When I play it, it feels comparable to the length of a trilogy of movies or a TV mini-series."
Hmm, al zijn devs wel wat sneller, maar replay zal ook wel kut zijn.niekvandermeer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 00:31:
[...]
Laat maar zitten, 5 a 6 uur is echt te weinig, tenzij het maximaal 15euro kost.
Moet niet te duur zijn inderdaad. Maar prima lengte om even tussendoor te doen. Ik denk dat dit 20 uur lang te eentonig wordt.niekvandermeer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 00:31:
[...]
Laat maar zitten, 5 a 6 uur is echt te weinig, tenzij het maximaal 15euro kost.
Mijn PS+ is bijna verlopen, iemand een goede aanbieding voor PS+?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
5 a 6 uur is gewoon prima voor z'n game. Het zal vast ook niet full priced zijn. Anders word het toch te langdradig.
Enkel als je de DLC hebt of de Season PassVerwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 06:39:
Call of Duty: Black Ops III - DLC1 Awakening Dynamic Theme (Gratis):
Klik Hier voor Gratis Download
[afbeelding]
'Pre-order DLC 1 - Awakening of koop de Black Ops 3 Season Pass om dit exclusieve dynamische PS4™-thema te ontvangen, met een voorproefje van wat je te wachten staat in het zombieavontuur Der Eisendrache.
[ Voor 14% gewijzigd door RoRoo op 12-01-2016 08:34 ]
Heeft niks met echte fans te maken, maar met mensen die nog een 50 euro uitgeven voor extra maps.Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:36:
[...]
Bedankt voor de toevoeging.
Voor de echte BOIII fans gratis dus.
Verwijderd
bol.com games
Deze week in de aanbieding
Sony PlayStation 4 In-ear Stereo Gaming Headset met noise reducing AudioShield Technology
Klik voor deze Aanbieding
Sony PlayStation 4 In-ear Stereo Gaming Headset met noise reducing AudioShield Technology

Dat is wel een nette prijs. Zit te dubben om hem aan te schaffen. Heb al een draadloze headset, maar die is vrij kolossaal. Deze lijkt me qua formaat veel prettiger.Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:11:
bol.com games
Deze week in de aanbieding:
Zou de PS VR bril ook een 3,5 mm audio aansluiting krijgen? Dan is de keuze vrij makkelijk. Vrees van niet en dat je dan dus alsnog van de controller afhankelijk bent. Bij games met een stuur (of met de Move controllers) is dat dan weer geen optie.... Lastig, lastig.
Mooie aanbieding! Twijfel alleen of ik niet liever voor de PS4 headset met oorkappen ga.Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:11:
bol.com games
[afbeelding]
It's dogged that does it
Volgens mij is alle audio via je controller sowieso stereo en geen (virtual) surround. Tenminste: mijn relatief prijzige Beats DNA (ooit een keer via werk gekregen), mijn nog prijzigere Sennheiser DJ hoofdtelefoon, en mijn oude Techniscs DJ hoofdtelefoon geven allen minder goed geluid in games dan mijn Sony 7.1 headset. Ik zou dit dus afraden (of heb ik een instelling gemist?).
in-ear zit bij mij niet lekker. heb uiteindelijk de Sony headset genomen. Heeeeel fijn.
pricewatch: Sony Gold Wireless Headset Zwart
pricewatch: Sony Gold Wireless Headset Zwart
[ Voor 43% gewijzigd door RoRoo op 12-01-2016 14:00 ]
Verwijderd
PlayStation Europe
New on PS Store this week: The Banner Saga, Assassin’s Creed Chronicles, Rebel Galaxy, more:
Nieuw in de PS Store deze Week
New on PS Store this week: The Banner Saga, Assassin’s Creed Chronicles, Rebel Galaxy, more:
Nieuw in de PS Store deze Week

Klopt, je bent natuurlijk beperkt tot het geluidskaartje wat in de controller zit.bram1984 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:56:
Volgens mij is alle audio via je controller sowieso stereo en geen (virtual) surround. Tenminste: mijn relatief prijzige Beats DNA (ooit een keer via werk gekregen), mijn nog prijzigere Sennheiser DJ hoofdtelefoon, en mijn oude Techniscs DJ hoofdtelefoon geven allen minder goed geluid in games dan mijn Sony 7.1 headset. Ik zou dit dus afraden (of heb ik een instelling gemist?).
En, tsja, dat kan niet heel veel zijn.
Daarnaast hebben koptelefoons veelal een verschillende impedantie (weerstand) en kan het zomaar zijn dat de controller jou koptelefoon niet lekker (lees: hard) kan aansturen).
Heb zelf (voordat ik de Sony Gold kocht vanwege het hele wireless gebeuren) veel gegamed met een Turtlebeach DSS2. Een externe geluidskaart via optisch en daar dan een headset op aangesloten.
Dit omdat mijn sennheiser gaming headset dus een hoge impedantie heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door b.o.n.s op 12-01-2016 14:36 ]
Uitgever Deep Silver bevestigt de geruchten die zich een week geleden aandienden; shooter Homefront: The Revolution is vanaf 17 mei te koop in de VS. In Europa is de game vanaf 20 mei te koop, voor Windows, de PlayStation 4 en de Xbox One.
Bron
Bron
De Europese PlayStation Store heeft vanmiddag weer een update ontvangen en deze brengt veel nieuwe games en downloadbare content met zich mee. Wel is het zo dat de nodige games pas vanaf 15 januari verkrijgbaar zijn. Hieronder het totale overzicht.
Assassins Creed Chronicles: India – €9.99 (PS4)
The Banner Saga – €19.99 (PS4)
Arc the Lad: Twilight of the Spirits – €14.99 (PS4 – PS2 Classic)
Saints Row Metro Double Pack – €54.99 (PS4)
Arcade Archives Super Dodge Ball – €6.99 (PS4)
LOOT Action-Packed Bundle – €18.99 (PS4)
Act It Out! A Game of Charades – €17.99 (PS4)
Infinifactory – €23.99 (PS4 – Vanaf 15 januari)
Rebel Galaxy – €19.99 (PS4 – Vanaf 15 januari)
Star Wars Bounty Hunter – €9.99 (PS4 – Vanaf 15 januari)
Star Wars Jedi Starfighter – €9.99 (PS4 – Vanaf 15 januari)
Star Wars Racer Revenge – €9.99 (PS4 – Vanaf 15 januari)
Puzzle Bundle – €9.99 (PS4/PS3 – Vanaf 15 januari)
Demo’s/Beta’s
Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 (Vanaf 14 januari)
Downloadbare content
Battlefield Hardline (PS4)
Getaway – €14.99 (Gratis en tijdelijk exclusief voor Battlefield Premium)
Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege (PS4)
Safari Bundle – €4.99
Dungeon Defenders II (PS4)
Collector’s Edition Upgrade – €64.99
Amplitude (PS4)
Backer Bundle – Gratis
Backer Century Club – Gratis
LittleBigPlanet 3 (PS4)
Monsters, Inc. Boo Costume – €1.99
Monsters, Inc. Mike Wazowski Costume – €1.99
Monsters, Inc. Sulley Costume – €1.99
Monsters, Inc. Abominable Snowman Costume – €1.99
Monsters, Inc. CDA Costume – €1.99
Monsters, Inc. Costume Pack – €5.99
Zen Pinball 2 (PS4)
Star Wars Pinball: The Force Awakens Pack – €4.99
WRC 5 FIA World Rally Championship (PS4)
eSports WRC Pack 1 – €7.99
Season Pass – €14.99
WRC Concept Car eSports Edition – €7.99
Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighter (PS4)
Costume Catalog LR15 – Gratis
Outcast Armor by Tamiki Wakaki – Ayane – Gratis
Outcast Armor by Tamiki Wakaki Set – Gratis
Rocksmith 2/Rocksmith 2014 (PS4 – Vanaf 13 januari)
Thirty Seconds to Mars Song Pack – €11.99
Closer to the Edge – Thirty Seconds to Mars – €2.99
From Yesterday – Thirty Seconds to Mars – €2.99
Kings and Queens – Thirty Seconds to Mars – €2.99
The Kill – Thirty Seconds to Mars – €2.99
This Is War – Thirty Seconds to Mars – €2.99
Hand of Fate – €4.99
Guns Up! – Vanaf 15 januari (PS4)
Starter Bundle – €1.99
Assassins Creed Chronicles: India – €9.99 (PS4)
The Banner Saga – €19.99 (PS4)
Arc the Lad: Twilight of the Spirits – €14.99 (PS4 – PS2 Classic)
Saints Row Metro Double Pack – €54.99 (PS4)
Arcade Archives Super Dodge Ball – €6.99 (PS4)
LOOT Action-Packed Bundle – €18.99 (PS4)
Act It Out! A Game of Charades – €17.99 (PS4)
Infinifactory – €23.99 (PS4 – Vanaf 15 januari)
Rebel Galaxy – €19.99 (PS4 – Vanaf 15 januari)
Star Wars Bounty Hunter – €9.99 (PS4 – Vanaf 15 januari)
Star Wars Jedi Starfighter – €9.99 (PS4 – Vanaf 15 januari)
Star Wars Racer Revenge – €9.99 (PS4 – Vanaf 15 januari)
Puzzle Bundle – €9.99 (PS4/PS3 – Vanaf 15 januari)
Demo’s/Beta’s
Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 (Vanaf 14 januari)
Downloadbare content
Battlefield Hardline (PS4)
Getaway – €14.99 (Gratis en tijdelijk exclusief voor Battlefield Premium)
Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege (PS4)
Safari Bundle – €4.99
Dungeon Defenders II (PS4)
Collector’s Edition Upgrade – €64.99
Amplitude (PS4)
Backer Bundle – Gratis
Backer Century Club – Gratis
LittleBigPlanet 3 (PS4)
Monsters, Inc. Boo Costume – €1.99
Monsters, Inc. Mike Wazowski Costume – €1.99
Monsters, Inc. Sulley Costume – €1.99
Monsters, Inc. Abominable Snowman Costume – €1.99
Monsters, Inc. CDA Costume – €1.99
Monsters, Inc. Costume Pack – €5.99
Zen Pinball 2 (PS4)
Star Wars Pinball: The Force Awakens Pack – €4.99
WRC 5 FIA World Rally Championship (PS4)
eSports WRC Pack 1 – €7.99
Season Pass – €14.99
WRC Concept Car eSports Edition – €7.99
Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighter (PS4)
Costume Catalog LR15 – Gratis
Outcast Armor by Tamiki Wakaki – Ayane – Gratis
Outcast Armor by Tamiki Wakaki Set – Gratis
Rocksmith 2/Rocksmith 2014 (PS4 – Vanaf 13 januari)
Thirty Seconds to Mars Song Pack – €11.99
Closer to the Edge – Thirty Seconds to Mars – €2.99
From Yesterday – Thirty Seconds to Mars – €2.99
Kings and Queens – Thirty Seconds to Mars – €2.99
The Kill – Thirty Seconds to Mars – €2.99
This Is War – Thirty Seconds to Mars – €2.99
Hand of Fate – €4.99
Guns Up! – Vanaf 15 januari (PS4)
Starter Bundle – €1.99
Ik sluit me er grotendeels wel bij aan. Al vind ik de DLC's juist wél leuk.Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 03:27:
Net Borderlands the Pre-sequel uitgespeeld, nog een paar laatste dingen voor de platinum daar buiten gelaten..
Het spel zelf vind ik echt fantastisch, het speelt lekker weg en alles is lekker gebalanceerd.
De personages zijn leuk gedaan en het verhaal en de humor scoort ook wel een ruime voldoende bij mij..
MAAR de dlc daar in tegen valt mij zeer maar dan zeer tegen, hoewel ik het verhaal in de Claptrap DLC wel leuk vind... Is de rest echt waardeloos.
Het zit vol met glitches en vijanden die zeer irritant zijn, niet omdat ze zo sterk zijn maar meer omdat de meeste nogal bewegelijk zijn en de combat totaal niet gebalanceerd is.
De ene keer ben je lekker aan het vechten en is er niets aan de hand, en de andere keer ben je opeens binnen 1 schot je hele schild en je gezondheid kwijt...
Borderlands 1 blijft toch mijn favoriet uit de serie..
Hoop dat ze die nog een keer naar de PS4 gooien
Gebalanced heb ik zo mijn twijfels over. Zelf speel ik Axton en die speelt best lekker, goed gebalanced in verhouding met de vijanden. Alleen speelt mijn vriendin met Maya, die heeft een cat mod en een SMG aan en die maait echt alles in secondes om, gaat helemaal nergens over. Een beetje sprayen en elke badass valt zo om (In TVHM iig)
Het spijt me, wist niet dat jij hier mensen op moest aanwijzen joh.. En nee, jij hebt een link naar de blogpost gepost, ik post de complete lijst.Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:07:
@djmelvee
Je maakt 2 posts achter elkaar.
Je 2de post nieuws had ik al gepost.
Verwijderd
djmelvee schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:11:
Het spijt me, wist niet dat jij hier mensen op moest aanwijzen joh.. En nee, jij hebt een link naar de blogpost gepost, ik post de complete lijst.

20 euro voor The Banner Saga, jammer.
Die heb ik vorig jaar nog voor 5 euro op de tablet aangeschaft.
Die heb ik vorig jaar nog voor 5 euro op de tablet aangeschaft.
Dennis, wat een ontzettende kanjer ben je toch. Dank voor je zeer frequente en waardevolle bijdragen binnen alle PS-gerelateerde topics. We genieten er allemaal van.Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:07:
@djmelvee
Je maakt 2 posts achter elkaar.
Je 2de post nieuws had ik al gepost.
Dennis is onze human RSS feed
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Dennis
Dat is het grote nadeel van die karma-ranglijsten.
Iedereen wil zoveel mogelijk (onzin) posten om maar hoog in die lijst te staan volgens mij.
@Dennis, ik kijk liever de filmpjes die je vroeger in het BO2 topic plaatste...
Iedereen wil zoveel mogelijk (onzin) posten om maar hoog in die lijst te staan volgens mij.
Zie ik hier een concurrentie strijd losbarsten over ps4 nieuwsdjmelvee schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:11:
[...]
Het spijt me, wist niet dat jij hier mensen op moest aanwijzen joh.. En nee, jij hebt een link naar de blogpost gepost, ik post de complete lijst.
Nee hoor, ik ben er al klaar meebukkum schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:37:
[...]
Zie ik hier een concurrentie strijd losbarsten over ps4 nieuws
De te verdienen karmapunten op forumposts zijn nagenoeg waardeloos, daarmee word je niet snel een rijzende ster op de karma-ranglijsten.baronruud schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:22:
Nou, niet iedereen. Het zal me werkelijk aan mijn bil roesten, dat hele systeem.baronruud schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:22:
Ik denk een poster.Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:12:
Goed nieuws:
[afbeelding]
Ik ben erg benieuwd wat het zal zijn.

Verwijderd
Ik ben gewoon benieuwd hoe die poster eruit gaat zien.
Ze zijn voor iedereen verschillend en persoonlijk.
De poster krijgt zekers een mooi ere plekje in mijn gameroom.
Zoiets denk ik:Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:40:
Ik ben gewoon benieuwd hoe die poster eruit gaat zien.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6710488/345924be

Verwijderd
PlayStation Europe
PSN update: check your email starting this week for details on extensions for PS Plus, PS Now and video rentals for active accounts
PSN update: check your email starting this week for details on extensions for PS Plus, PS Now and video rentals for active accounts
De nieuwe trailer van the devision ( moet je maar zelf opzoeken, staat op youtuve kannaal van ubi) ziet er heel goed uit en geeft wat meer beeld van de game.
Trailer van homefront ziet er ook wel goed uit, het heeft wel iets weg de metro games ( maar dan niet in de metro).
En als laats, rachtet and clank ziet er ook mooi uit, 35 euro is een mooie prijs.
2016 word een mooi jaar voor mn playstation.
Trailer van homefront ziet er ook wel goed uit, het heeft wel iets weg de metro games ( maar dan niet in de metro).
En als laats, rachtet and clank ziet er ook mooi uit, 35 euro is een mooie prijs.
Bedankt man.bram1984 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:04:
[...]
Zoals het er staat: het account van die ander overnemen. Valt weinig meer aan toe te voegen. Gewoon met zijn gegevens inloggen.
Ik denk dat de video hier embedden je minder tijd had gekost dan alleen die eerste zin.Nieuwevolger schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:58:
De nieuwe trailer van the devision ( moet je maar zelf opzoeken, staat op youtuve kannaal van ubi) ziet er heel goed uit en geeft wat meer beeld van de game.
Ben de nieuwe update nu aan het installeren .Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:17:
PS4 System Software Info
Versie 3.15
PSN: ghpeet
Verwijderd
Gisteren de nieuwe tafels voor Zen Pinball aangeschaft (die op PS3 en PSVita overigens ook speelbaar zijn in Star Wars Pinball (3 trofeëen per tafel)), maar daarbij bedacht ik Star Wars: The Force Awakens nog niet heb gezien. Dikke kans op spoilers dus...
Het wordt dus hoognodig tijd om op naar de film te gaan!
Het wordt dus hoognodig tijd om op naar de film te gaan!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2016 11:07 . Reden: zinsopbouw incorrect ]
Verwijderd
Bedankt voor de info.sanant schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:03:
Ben de nieuwe update nu aan het installeren .
Ik ben 3.15 nu ook aan het downloaden en installeren.
Alleen maar stabiliteit verbeteringen staat bij de details.
Vorige keer zaten er toch ook ineens wat extra (zeer kleine...)nieuwe of veranderde functies in.Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:11:
[...]
Bedankt voor de info.
Ik ben 3.15 nu ook aan het downloaden en installeren.
Alleen maar stabiliteit verbeteringen staat bij de details.
Waar blijft die Twitch app trouwens voor EU regio? Zou toch snel volgen na de US release meen ik gelezen te hebben. Vind het via de browser toch vaak net niet lekker werken.
PSN, Twitter: NNY1980
Verwijderd
Soms zitten er kleine veranderingen bij.Maichel schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:16:
Vorige keer zaten er toch ook ineens wat extra (zeer kleine...)nieuwe of veranderde functies in.
Volgens Tidux (die altijd alles over firmware van de PS4 al van te voren lekt, en vaak gelijk heeft) is de 7e Core nu unlocked
Linkje, weet niet hoe ik Twitter berichten kan embadden
Linkje, weet niet hoe ik Twitter berichten kan embadden
[ Voor 44% gewijzigd door Maichel op 13-01-2016 11:26 ]
Verwijderd
Dan gaan de games van eind van 2016 op de PS4 nog mooier worden met een extra core beschikbaar.
Denk niet dat je er iets van merkt, en mooier worden ze er al helemaal niet van want heeft daar niks mee te maken natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:28:
Dan gaan de games van eind van 2016 op de PS4 nog mooier worden met een extra core beschikbaar.
Zover ik begreep had die extra core te maken met de VR bril enzo.
Als je onder een US account de Twitch app installeert, dan kan je deze vervolgens ook met je EU account gebruiken, browser problem solvedNny schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:19:
Waar blijft die Twitch app trouwens voor EU regio? Zou toch snel volgen na de US release meen ik gelezen te hebben. Vind het via de browser toch vaak net niet lekker werken.
Wat is een stabiliteitsupdate?
De PS4 ligt hier plat; superstabiel
Reden van de vraag:
Ik merk na elke update weinig tot geen verbeteringen ten opzichte van ervoor, het zijn vooral vaak nieuwe features die ze toevoegen. Dus vraag ik me af wat een stabiliteitsupdate doet.
De zaken die aanpak nodig hebben (game-store-game-store = traag, Live from PS, laden friendlist/parties, what's new etc) worden juist niet aangepakt.
Reden van de vraag:
Ik merk na elke update weinig tot geen verbeteringen ten opzichte van ervoor, het zijn vooral vaak nieuwe features die ze toevoegen. Dus vraag ik me af wat een stabiliteitsupdate doet.
De zaken die aanpak nodig hebben (game-store-game-store = traag, Live from PS, laden friendlist/parties, what's new etc) worden juist niet aangepakt.
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 13-01-2016 11:45 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het is geen stabiliteits update maar een performance:dvdkiwi schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:45:
Reden van de vraag:
https://twitter.com/playstation/status/687137754484899840
Blijkbaar is de 7e core geunlocked:
https://twitter.com/Tidux/status/687143254089986050
PSN: Alvanosa
Thanks voor de linkjes, ik ga zeker even kijken, maar dat beantwoordt mijn vraag niet
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bekende bugs patchen voor stabiliteit, of oude code die efficienter is herschreven. Maar idd, met nieuwe functies dus mogelijk ook weer nieuwe code en mogelijke bugs.dvdkiwi schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:45:
Reden van de vraag:
stabiliteit is vaak aan de voorkant niet echt te merken; minder crashes of vastlopers
Waar ze wel echt eens naar mogen kijken is het laden van de PS store...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Niet perse. Als de doorvoer van/naar de grafische kaart al aan zijn max zit (bv voor texturestreaming) dan scheelt het helemaal niks op FPS. Hoogstens dat dan bv de physics beter worden. Het gaat om meer CPU-power, niet GPU-power. Maar het is aannemelijk dat games er wel van gaan profiteren. Al zit bij de meeste games de meeste winst in optimalisatie. De SDK is ook weer een stuk beter geworden natuurlijk. En het zal testing ook makkelijker makenVerwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:35:
More power=More Graphic Detail.
Ook een hogere FPS mogelijk met extra power.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 13-01-2016 12:12 ]
Heeft iemand hier al eens problemen gehad met een Blu-ray schijfje? Mijn Uncharted Collection Blu-ray werkt niet goed, dus ik vraag me af of ik m via Sony zou kunnen omruilen en via welk nummer ik dit het best zou kunnen regelen.
[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 13-01-2016 12:22 ]
PSN id: NL_SToRM
Wat werkt er dan niet goed? Denk als je na een tijdje een dergelijke klacht aanmeld dat ze het zullen gooien op media beschadigd enzo. Zou gewoon de normale lijn bellen en kijken wat ze zeggen.SToRM666 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:21:
Heeft iemand hier al eens problemen gehad met een Blu-ray schijfje? Mijn Uncharted Collection Blu-ray werkt niet goed, dus ik vraag me af of ik m via Sony zou kunnen omruilen en via welk nummer ik dit het best zou kunnen regelen.
Nummer vind je hier.
Deze posters waren al eind juni aangekondigd, ze hebben wat vertraging opgelopenVerwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:12:
Goed nieuws:
[afbeelding]
Ik ben erg benieuwd wat het zal zijn.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link