Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 07:05
Ik twijfel nog... Nog enkele reviews en hopelijk een demo afwachten. Ondertussen blijf ik hopen op een snelle console release van Dirt Rally. De "early access" versie verscheen dit voorjaar uitsluitend voor PC via Steam maar volgens Codemasters komt er nog een consoleversie van ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.playstation.c...lore/psnow/subscriptions/

heb net het lijstje met beschikbare plus games gekregen, zit echt niks terug waarbij ik denk dat is een abonnement waard is. lijkt me leuk om resistance 3 en god of war acsension ooit nog te spelen, wil final fantasy 13 ook wel uitproberen. gewoon zorgen dat je je 7 dagen trial goed gebruikt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Winkiller schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:37:
[...]

Precies de reactie als bij de XBO gamers, ik weet het ook niet. Blijkbaar willen ze er niet veel van verkopen.

Unlike the recent, hugely impressive Dirt Rally, WRC 5 is absolutely not an aerospace-grade simulator. Instead it blends an authentic recreation of the official championship’s teams and locations with gently widened roads and a forgiving, chuckable handling model.

Just because it’s easy to pick up doesn’t mean you won’t be challenged, though.

http://www.topgear.com/car-news/gaming/review-how-does-wrc-5-stack-against-best-rally-games
Klinkt wel interessant als de prijs wat zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo dat was Uncharted 1, en blijft een tof spel. Beetje jammer dat ik na Chapter 1 geswitched ben naar hard maar dat je dan normal trophy krijgt (heb daarna via Chapters 1 ook nog even op hard gedaan maar dat werkt helaas niet). Net begonnen met 2 op Hard en ziet er echt mooi uit. Je ziet verschil tussen 1 en 2 wel duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 00:18:
Zo dat was Uncharted 1, en blijft een tof spel. Beetje jammer dat ik na Chapter 1 geswitched ben naar hard maar dat je dan normal trophy krijgt (heb daarna via Chapters 1 ook nog even op hard gedaan maar dat werkt helaas niet). Net begonnen met 2 op Hard en ziet er echt mooi uit. Je ziet verschil tussen 1 en 2 wel duidelijk.
Hoe verander je de difficulty dan? Heb ook al zitten zoeken. Ben met Drake's Fortune bezig op hard en volgens mij ben ik al bijna klaar, maar veel stukken heb ik meerdere malen moeten proberen, waardoor de pacing een beetje verloren ging. Deel 2 en 3 ga ik op normal doen.

Edit: Voor iedereen die Uncharted op Brutal wil gaan spelen. Succes.

Edit 2: Ah, gewoon chapter selecteren.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 10-10-2015 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:13
Wat staat er bij chapter select? Als daar bij alle chapters staat "Completed on Hard" dan moet je alleen de laatste nog een keer op hard doen volgens mij. Lees/zoek het even goed na voordat je het voor niks doet :p

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik zit nu in Chapter 4, maar vind het een beetje repetitief worden. Je komt in een klein gebied, maait 10 enemies neer en klautert naar het volgende gebied waar je weer 10 enemies neermaait. Hopen dat het nog wat beter wordt, maar de hoeveelheid actie begint me tegen te staan. Ik ben meer van het puzzelen. Maar misschien moet ik me maar gewoon door deel 1 heen worstelen en wordt het daarna een stuk vetter.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Winkiller schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:27:
Zijn hier nog mensen die World Rally Championship 5 gaan halen voor de PS4?

Onder andere al verkrijgbaar bij Bol.

[video]

Bij de Xbox One gamert is tot nu toe weinig animo. }:|
Twijfel tussen WRC en Dirt. Ik ga één van de twee sowieso wel halen, wacht alleen nog op een aanbieding of prijsverlaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

WRC 5 is niet van dezelfde makers als de vorige delen en schijnt ook niet zo goed te zijn.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Heeft iemand hier Tony Hawk's Pro Skater 5 voor de PS4 al? Is de game echt zo beroerd als de reviews zeggen?

http://www.metacritic.com...4/tony-hawks-pro-skater-5
http://www.gamespot.com/tony-hawks-pro-skater-5/

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zag op Reddit ook al een waarschuwing voorbij komen om die game niet te kopen, is blijkbaar niet zo veel soeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Jammer, ik keek bij de release van de PS4 al erg uit naar een Tony Hawk game, nu is ie uit en hebben ze het compleet verpest. Ik graai hem ooit wel uit de budget bak. Erg jammer.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:55

Winkiller

De Mopperpot

On_E schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:41:
WRC 5 is niet van dezelfde makers als de vorige delen en schijnt ook niet zo goed te zijn.
Kom op nou, dat is van horen en zeggen, en als je dan iets afkraakt zie ik graag een URL. ;)
Wat ik inmiddels gelezen heb is het niet moeilijk om het onder controle te krijgen maar om echt goed te worden zouden we er tijd in moeten steken. Verder is het geen echte simulatie maar een mix tussen arcade en simulatie en is de besturing goed met duidelijk onderscheid tussen de verschillende ondergronden waarop gereden wordt. Ondanks dat wil ik voordat ik 60 euro uitgeef toch meer feedback van spelers, ik blijf intussen nog even nieuwsgierig naar ervaringen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
BoomTree schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:38:
[...]

Ik vind de gameplay van BF4 veel beter. Dit is echt een "fan" shooter, leuk voor de SW fans. De laser wapens voelen niet echt verschillend aan, cool downs ipv van reloads haalt bij mij ook wel enige shooter beleving weg. Gameplay komt ook wat simpel over, niet te vergelijken met de BF reeks maar meer in de trant van Quake Arena of Unreal Tournament, misschien wat kort door de bocht maar toch.
Grafisch ziet het er wel zeer mooi uit en is het SW universum wel een plus punt, leuk voor een paar potjes maar niet als dagelijkse online multiplayer shooter.
Als het meer een Quake feel heeft, dan haal je mij daar juist mee over. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04-2024
Meer mensen die zich storen aan het partner systeem in star wars battlefront? Ik speel graag met 3 vrienden en aangezien je maar met 1 vriend in een (squad) kunt moeten dus 2 vrienden mijn server joinen na mij. Na vaak in de wachtrij komen te staan joinen ze eindelijk de server, na deze iritatie komen ze regelmatig in het team tegen mij. Zitten ze echter wel in mijn team dan hebben ze geen andere kleur zoals de persoon waar ik mee gesquad ben.

Dit is dus echt een dealbreaker voor mij. Ik game niet veel en de beperkte tijd dat ik het kan wil ik ook social met me maten zijn. Vind de game echt top maar dit houd me wel heel erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 08:42
Hmm, een goede rally game zou ik ook nog wel eens willen.
Al meer info over WRC5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
ik dacht laatst gezien te hebben dat The last of us voor 17 of 20 euro ging in de ps store. Nu voor 40+ eu, of heb ik me vergist? Wil die game graag spelen maar 40 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 18:16
Klopt. Ik heb hem vorige week voor 17 euro ofzo gekocht in de store. Was een tijdelijke aanbieding.
Zal als ik jouw was nu gewoon ééntje 2e hand scoren op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
TheJuul schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:38:
Klopt. Ik heb hem vorige week voor 17 euro ofzo gekocht in de store. Was een tijdelijke aanbieding.
Zal als ik jouw was nu gewoon ééntje 2e hand scoren op marktplaats.
Damn.. ok. Thx. Ik zal ff rondkijken en anders leen ik m wel van iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
bram1984 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 06:53:
[...]

Hoe verander je de difficulty dan? Heb ook al zitten zoeken. Ben met Drake's Fortune bezig op hard en volgens mij ben ik al bijna klaar, maar veel stukken heb ik meerdere malen moeten proberen, waardoor de pacing een beetje verloren ging. Deel 2 en 3 ga ik op normal doen.

Edit: Voor iedereen die Uncharted op Brutal wil gaan spelen. Succes.

Edit 2: Ah, gewoon chapter selecteren.

[video]
Mijn vriendin (Uncharted veteraan) is hem nu op Crushing aan het uitspelen en dan heeft ze de platinum alweer te pakken. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 16:44
OllyNL schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:40:
[...]

Damn.. ok. Thx. Ik zal ff rondkijken en anders leen ik m wel van iemand.
Je kunt gewoon een key van die game kopen voor 11 euro :) Heb ik ook gedaan.

Ik ben op zoek naar wat nieuwe (budget)games na genoten te hebben van TLOU en MGS.
Wat zijn volgens jullie de beste games voor < 30 euro. Het maaktij niet uit als ze al wat ouder zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Y3LLoW op 10-10-2015 14:20 ]

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Y3LLoW schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:13:
[...]

Ik ben op zoek naar wat nieuwe (budget)games na genoten te hebben van TLOU en MGS.
Wat zijn volgens jullie de beste games voor < 30 euro. Het maaktij niet uit als ze al wat ouder zijn.
DriveClub, weet niet of de aanbieding van 20 eu met de season pass erbij nog geldig is in de PS store?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dying Light was voor mij een van de meest aangename verrassingen van dit jaar. Ik had de game al een tijdje in het vizier voordat hij uitkwam, maar mijn verwachtingen waren niet te hoog vanwege hun vorige games (Dead Island serie was erg leuk, maar zat vol met bugs). Maar de game overtrof al mijn verwachtingen (een hele stabiele game met nagenoeg geen merkbare bugs). Bovendien biedt de ontwikkelaar uitstekende support. Zo hebben ze een hard mode ingebouwd (de game ervaring is daarmee toch echt weer anders, stuk enger), nieuwe wapens/blueprints in de game gezet en komen ze met een groot DLC pakket (qua map even groot als de base game), geheel gratis voor Season Pass houders (was niet eens onderdeel van de Season Pass eigenlijk), €15 los. Zeer leuk in co-op, maar in je eentje ook erg tof. Het leuke is dat de game gewoon een hele ander ervaring geeft als je het solo speelt, zeker in hard mode!

Diablo III heb ik mij erg veel mee vermaakt en de nodige uren in gegooid. De game is nu toevallig ook in de aanbieding via de PS Store voor €30, als je liever digitale games haalt. Let wel, deze game moet je echt in co-op spelen voor de ultieme ervaring. Hij ondersteunt als een van de weinig games ook couch-co-op, dus samen op 1 console spelen. Mocht je geen vrienden hebben die de game spelen, kan je altijd nog voor match making gaan. Echter zijn er nog best vaak cheaters in de game te vinden (gebruiken de ps3/x360 versies met hacks en kunnen de save file importeren via PS4 versie van de game). Erg toffe game, maar raad het wel aan om met andere (bekenden) te spelen. Maar zeker ook tof omdat het offline co-op biedt!

Bloodborne is al een paar maanden oud, dus 2e hands wel te vinden onder de €30. Een van mijn toppers van dit jaar. Echt een uitdagende game met een (naar mijn mening) hele fijne combat system, echter moet je de combat mechanics echt leren. De game heeft echt een hele unieke duistere sfeer en dat is zo goed uitgewerkt. Let wel: als je niet van uitdagingen houdt en niet tegen frustratie kan: vermijd dan deze game.

Witcher III is ook een van mijn toppers. Een hele grote, uitgebreide RPG game. Als je open-world RPG games tof vind, dan MOET je deze game wel spelen. Ben je meer een TLOU fan (dus liever level based spelen, een 'helpende' hand en een duidelijk objective hebben) dan heb je hier niks te zoeken. De game is erg groot en je moet het leuk vinden om alle hoeken en gaten te exploren. Wordt je hier moe van, dan ga je deze game helemaal niks vinden. Doorheen rushen en alleen story spelen werkt ook niet, want de missies worden steeds moeilijker. Je moet dus ook levelen en sterker worden om missies aan te kunnen.

En dan zijn er nog wat oudere, maar zeker vermakelijke games zoals Infamous, Rayman Legends en Shadow of Mordor. Deze zijn vaker in de PS Store gekomen met mooie prijzen, weet niet of ze blijvend in prijs zijn verlaagd, anders kan je altijd nog een disk 2e hands zoeken.

Denk dat je je met deze games goed gaat vermaken tot de toppers gaan komen in November/December :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
tovenaar1988 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:12:
Meer mensen die zich storen aan het partner systeem in star wars battlefront? Ik speel graag met 3 vrienden en aangezien je maar met 1 vriend in een (squad) kunt moeten dus 2 vrienden mijn server joinen na mij. Na vaak in de wachtrij komen te staan joinen ze eindelijk de server, na deze iritatie komen ze regelmatig in het team tegen mij. Zitten ze echter wel in mijn team dan hebben ze geen andere kleur zoals de persoon waar ik mee gesquad ben.

Dit is dus echt een dealbreaker voor mij. Ik game niet veel en de beperkte tijd dat ik het kan wil ik ook social met me maten zijn. Vind de game echt top maar dit houd me wel heel erg tegen.
Ik zou zeggen dien het in bij DICE, het is tenslotte een beta... ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
[...]

Waar heb jij die key voor € 11,- gehaald? Zie 'm op Amazon wel staan voor $ 19

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik weet niet of de vraag hier thuis hoort: krijg net een mail dan mijn PSPlus account is verlopen. Is iemand die een mogelijkheid weet dat ik hem "goedkoop" kan verlengen? Als het hier niet thuis hoort: sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:53:
Ik weet niet of de vraag hier thuis hoort: krijg net een mail dan mijn PSPlus account is verlopen. Is iemand die een mogelijkheid weet dat ik hem "goedkoop" kan verlengen? Als het hier niet thuis hoort: sorry!
Geen idee of het nog werkt, je kon namelijk via Wehkamp €10 korting krijgen door een nieuw account te gebruiken met code 'nieuw'. De prijs is dan ~ €35. Is paar keer hier besproken, maar ik heb er geen gebruik van gemaakt omdat ik tot 2018 nog wel goed zit.

Hier meer info als je het niet kan vinden in dit forum: http://www.psx-sense.nl/2...or-34-euro-dat-doe-je-zo/

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 18:17
Je moet even dit topic in de gaten houden. Voornamelijk Wehkamp heeft de afgelopen maanden een paar leuke acties met codes gehad. Op deze manier heb ik een jaarabonnement voor € 35.95,- gehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 10-10-2015 15:02 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
[...]
Prachtig lijstje van ASN hierboven, hoewel ik zelf geen fan ben van diabolo (vond de concurrent torchlight 2 veel sterker) :9

Wat ik nog toe te voegen heb is metro redux, die speel ik zelf op dit moment en bevalt uitstekend. :)
Verder is trine 2 ook erg leuk om coöp te spelen ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 15:01:
Je moet even dit topic in de gaten houden. Voornamelijk Wehkamp heeft de afgelopen maanden een paar leuke acties met codes gehad. Op deze manier heb ik een jaarabonnement voor € 35.95,- gehaald.
Helaas, de code ''nieuw'' werkt niet meer... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04-2024
jimz93 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:43:
[...]

Ik zou zeggen dien het in bij DICE, het is tenslotte een beta... ;)
Already done. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag de eerste Uncharted afgerond. Zaten een paar stukken in die ik me niet helemaal herinnerde, maar had totaal geen last van het feit dat de game uit 2007 stamt. Deel 2 daarna direct opgestart en dan merk je wel de sprong. Grafisch een stuk gelikter en met name de animaties zijn echt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 16:44
Bedankt voor de zeer uitgebreide post! ik ga er absoluut naar kijken. Van dying light had ik nog niet gehoord 8)7

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Y3LLoW schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:41:
[...]

Bedankt voor de zeer uitgebreide post! ik ga er absoluut naar kijken. Van dying light had ik nog niet gehoord 8)7
Dying Light is wel dik ja. Paar pagina's terug heb ik ook wat games aangeraden:
Must buys wat mij betreft: Metro Redux, TLoU, Journey (indie), TR: DE, Uncharted, Bloodborne (vooral deze mag je niet missen), Arkham Knight, Shadow of Mordor, The Swapper (indie), Wolfenstein + DLC.

Iets minder, maar ook vermakelijk: Far Cry 4, AC: Black Flag, Outlast (indie), Killzone, inFamous + DLC, Dying Light, Mad Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 15:00
Goede tips gekregen hier ja, heb nu Soma, Everybody's gone to the rapture en gta v (bol.com) net aangeschaft. TLoU, wolfenstein en the witcher 3 komen er sowieso nog. Eerst ook maar wat spelen voor ik er meer bij koop. :D Net begonnen aan Soma en die begint al lekker creepy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 20:28
SOMA was erg leuk. Vooral kwa verhaal en sfeer. Maar alleen de echte horror miste naar mijn mening wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:50
Weet er iemand waarom ik steeds problemen heb met de Sony Entertainment network site? Ik ben namelijk van plan om die Battlefield bundel aan te schaffen, maar wanneer ik bij de kassa op 'een betaalmethode kiezen' klik (wat een redirect naar de SEN site is) dan laadt de site niet en kom op ik de 'Probleem bij het laden' pagina. Dit is niet de eerste keer dat ik een dergelijk probleem met de SEN-site, want toen ik mijn SEN-account moest verifiëren toen ik mijn PS4 aanschafte had ik ook problemen met de site. Het vreemde is dat enkele dagen terug de site opnieuw werkte bij mij.

Uiteraard zitten we hier op Tweakers, dus wordt er verwacht dat je een beetje onderzoek doet naar een probleem. Ik heb even tracert gedaan en mijn vermoeden is dat de firewall van de site blijkbaar problemen geeft (zie positie waar ik een time-out krijg, wat meestal de firewall is)
Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/xqbyoh.jpg

Ik heb ook even een proxy-dienst gebruikt en dat werkt dan weer wel, dus ik vermoed dat mijn IP-adres op de zwarte lijst staat bij de firewall. Maar waarom is een heel groot raadsel.

Ik denk dat het tijd wordt dat ik eens een mail stuur, maar wat de e-mailadres is kan ik niet vinden, want de contact-pagina is niet beschikbaar voor mij. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Le Enfant! schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:31:
Weet er iemand waarom ik steeds problemen heb met de Sony Entertainment network site? Ik ben namelijk van plan om die Battlefield bundel aan te schaffen, maar wanneer ik bij de kassa op 'een betaalmethode kiezen' klik (wat een redirect naar de SEN site is) dan laadt de site niet en kom op ik de 'Probleem bij het laden' pagina. Dit is niet de eerste keer dat ik een dergelijk probleem met de SEN-site, want toen ik mijn SEN-account moest verifiëren toen ik mijn PS4 aanschafte had ik ook problemen met de site. Het vreemde is dat enkele dagen terug de site opnieuw werkte bij mij.

Uiteraard zitten we hier op Tweakers, dus wordt er verwacht dat je een beetje onderzoek doet naar een probleem. Ik heb even tracert gedaan en mijn vermoeden is dat de firewall van de site blijkbaar problemen geeft (zie positie waar ik een time-out krijg, wat meestal de firewall is)
[afbeelding]

Ik heb ook even een proxy-dienst gebruikt en dat werkt dan weer wel, dus ik vermoed dat mijn IP-adres op de zwarte lijst staat bij de firewall. Maar waarom is een heel groot raadsel.

Ik denk dat het tijd wordt dat ik eens een mail stuur, maar wat de e-mailadres is kan ik niet vinden, want de contact-pagina is niet beschikbaar voor mij. :o
Al via een telefoon of tablet geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:50
DigitalError schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:53:
[...]

Al via een telefoon of tablet geprobeerd?
Jep, hetzelfde resultaat. Ik heb inmiddels al een mail gestuurd, nu nog wachten op een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
[...]

Ok nice. Waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Le Enfant! schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:03:
[...]

Jep, hetzelfde resultaat. Ik heb inmiddels al een mail gestuurd, nu nog wachten op een antwoord.
Ook via mobiel netwerk (i.p.v. WiFi)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:31
Leve marktplaats, Uncharted voor €30 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Mad max nu uitgespeeld en ik ben echt aangenaam verrast, prima spel, net lang genoeg waardoor het net niet de tijd krijgt om repetitief te worden.(farcry 4 anyone :O )Verhaal is ook prima, genoeg humor in ook en het einde is gewoon Mad Max (uitgaande dat ik vroegah alleen de eerste film gezien heb).

Replayvalue is niet aanwezig volgens mij, maar wissel hem straks wel met een collega met dying light ofzo.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo, vandaag ff een paar uur Star Wars gespeeld en ik heb t wel een beetje gezien. Ik heb 50k XP bij elkaar gespeeld en alles unlocked en geprobeerd.
Zoals iedereen wel weet is Walker Assault zwaar eenzijdig, waarbij de AT-AT's en de ST-ST's super overpowered zijn. Ik had een potje waarbij ik 22-0 ging in een ST-ST!
Maar met de Rebbels kan je ook winnen, hoor. Het is alleen iets moeilijker.

Graphics zijn erg goed. Het geluid vind ik ook erg goed. Daar ligt het dus niet aan.
De gameplay vind ik gewoon tegenvallen. Zo kan je dus beter schieten zonder in te zoomen (L2), waardoor je veel meer vuur gevechten wint. Dat je ook niet kan liggen bevalt me niet. Verder zijn de wapens en specials apart met cooldowns. Ik vind de gameplay dan ook nogal simpel. En dat is mijn grootste klacht. Het is allemaal nogal makkelijk en toegankelijk. Opzich niet verkeerd, maar ik vind skill en de learning curve erg belangrijk.

De Star Wars verpakking is trouwens bizar goed. Het geluid, de muziek en de graphics zijn gewoon Star Wars! Dat doet het wel goed bij mij.

Maar op dit moment laat ik m denk ik op release liggen. Gelukkig genoeg te spelen volgende maand... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik zou m hier halen: http://gamedealdaily.com/.../playstation-4-downloads/

Daar heb ik zelf (en anderen hier) meerdere games gekocht en geen bullshit verificatie, maar gewoon direct de sleutel. US-account vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:59:
Mad max nu uitgespeeld en ik ben echt aangenaam verrast, prima spel, net lang genoeg waardoor het net niet de tijd krijgt om repetitief te worden.(farcry 4 anyone :O )Verhaal is ook prima, genoeg humor in ook en het einde is gewoon Mad Max (uitgaande dat ik vroegah alleen de eerste film gezien heb).

Replayvalue is niet aanwezig volgens mij, maar wissel hem straks wel met een collega met dying light ofzo.
Grappig. Ik ben nog niet eens op de helft van Mad Max en ik heb de game al 2 weken niet meer aangeraakt. Wat dat betreft vind ik Far Cry echt stukken minder repetitief. Die had tenminste redelijk gevarieerde quests. Hier doe je niets meer dan kampjes innemen en scrap verzamelen. De clunky besturing en dramatische animaties zullen ook wel niet erg meehelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Far cry 4 had ik zoiets van ja hartstikke leuk je kan hartstikke veel doen maar ik zou niet weten waarom ik het allemaal zou willen doen.

En echt actief scrap verzamelen is nergens voor nodig, gewoon genoeg bases innemen en dan krijg je vanzelf genoeg scrap binnen, stond me in het begin ook tegen om iedere keer uit te stappen en een prutsbeetje scrap te gaan oppakken dus ook snel mee gestopt en daar merk je niks van. :)

Maar ik ben ook geen "echte" gamer, ik speel nu een paar maanden wat spellen omdat de ps4 nieuw is en daarna gaat ie een jaar niet aan ws omdat ik geen spellen zou kunnen verzinnen die ik wil doen. Ik speel fallout 4 en volgend jaar uncharted 4 en misschien tombraider en dan ben ik voor 2016 weer klaar vermoed ik.

En alle besturing is dramatisch met een controller dus daar stoor ik me al niet meer aan. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
SqueakyClean schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:59:

Zoals iedereen wel weet is Walker Assault zwaar eenzijdig, waarbij de AT-AT's en de ST-ST's super overpowered zijn. Ik had een potje waarbij ik 22-0 ging in een ST-ST!
Maar met de Rebbels kan je ook winnen, hoor. Het is alleen iets moeilijker.
Vind ik wel meevallen. Geef de X-Wing of de A-Wing aan een capabele piloot en er blijft geen AT-ST over. Ook als iedereen even een sniperschot erop lost gaan ze wel snel neer.

Het is zeker iets moeilijker om te winnen als Rebel, maar dat komt ook doordat er gewoon heel veel newbies spelen en niet weten wat ze moeten doen.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Flagg schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:22:
Far cry 4 had ik zoiets van ja hartstikke leuk je kan hartstikke veel doen maar ik zou niet weten waarom ik het allemaal zou willen doen.
Wat dat betreft doet The Witcher het enorm goed, enorme wereld met veel content en natuurlijk is er genoeg repetatieve gameplay maar het voelt niet zo.

Als de ingame stats van The Witcher kloppen dan heb ik er al rond de 650 uur in zitten 8)7

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
SCARfaceE schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:46:
[...]

Vind ik wel meevallen. Geef de X-Wing of de A-Wing aan een capabele piloot en er blijft geen AT-ST over. Ook als iedereen even een sniperschot erop lost gaan ze wel snel neer.

Het is zeker iets moeilijker om te winnen als Rebel, maar dat komt ook doordat er gewoon heel veel newbies spelen en niet weten wat ze moeten doen.
Mja ik zag ook al dat dat touw aardig effectief is of een orbital strike tijdens damage-periode tot bijna 90% damage kan doen. Maar probleem met al die dingen is dat je dan veel te afhankelijk bent van anderen. Als er ook maar iemand ligt te prutsen in de vliegtuigen, ben je bij voorbaat kansloos. Er moet gewoon meer geschut op de grond liggen om tegen voertuigen te schieten. Plus voertuigen voor de rebellen of iets om meer cover te hebben. Sowieso is het dom dat je beide objectives een lange tijd moet hebben en het niet gewoon begint vanaf het moment dat je zo'n ding captured (met dan een lange cooldown of iets dergelijks).

De hele modus is gewoon niet in balans en de map zelf helpt ook niet mee. Wat ik nogal raar vond is dat je prima in de spawns kunt rondhangen als Empire en dat de turrets volledig om te keren zijn zodat het tegen je gebruikt kan worden. Dat is gewoon volkomen bullshit. Plus dat elk voertuig veel te overpowered is. Killstreaks van 20 zijn niet ongewoon, zelfs ineen beschermde turret.

De 8v8 modus vind ik dan wel weer leuk om te doen en als er meer van dat soort modussen zijn waar de balans al minder krom is, dan is dat prima. Maar ook daar zie je weer dat er geen enkele balancing wordt gedaan. En ik mis de Switch Team optie.

Al met al lijkt het me toch wel boeiend genoeg en (voor mij) komt er geen andere boeiende online shooter uit komend najaar/winter. Andere omgeving, gameplay en mechanics ben ik wel even aan toe :>

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 10-10-2015 23:22 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
SqueakyClean schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:04:
[...]

Ik zou m hier halen: http://gamedealdaily.com/.../playstation-4-downloads/

Daar heb ik zelf (en anderen hier) meerdere games gekocht en geen bullshit verificatie, maar gewoon direct de sleutel. US-account vereist.
Ok thanks. Dus ik maak gewoon een nieuw account aan op eme ps4 die ik op US zet of zo? En dan moet ik elke keer wisselen als ik tlou wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
OllyNL schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:00:
[...]

Ok thanks. Dus ik maak gewoon een nieuw account aan op eme ps4 die ik op US zet of zo? En dan moet ik elke keer wisselen als ik tlou wil spelen?
Eenmaal geïnstalleerd onder het US account, kan je terug naar jouw originele account en is ie daar ook gewoon zichtbaar en speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
ralph075 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:33:
[...]

Eenmaal geïnstalleerd onder het US account, kan je terug naar jouw originele account en is ie daar ook gewoon zichtbaar en speelbaar.
is gelukt inderdaad. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Chaoss schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:17:
[...]

Wat dat betreft doet The Witcher het enorm goed, enorme wereld met veel content en natuurlijk is er genoeg repetatieve gameplay maar het voelt niet zo.

Als de ingame stats van The Witcher kloppen dan heb ik er al rond de 650 uur in zitten 8)7
De ingame timer klopt helaas niet, loopt door tijdens Rest Mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Zo'n vermoeden had ik, kheb de game ontzettend veel gespeeld maar ik had het zelf ingeschat op zo'n 300 uur, daarom leek 650 mij ook al wat veel en ik gooide ps4 de laatste tijd regelmatig in rest mode. Wel jammer zou graag een indicatie van de gespeelde uren willen weten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Usoh1RT6gkyhoT3C7uVknrMQ/full.jpg

450 Leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:12:
[...]

Grappig. Ik ben nog niet eens op de helft van Mad Max en ik heb de game al 2 weken niet meer aangeraakt. Wat dat betreft vind ik Far Cry echt stukken minder repetitief. Die had tenminste redelijk gevarieerde quests. Hier doe je niets meer dan kampjes innemen en scrap verzamelen. De clunky besturing en dramatische animaties zullen ook wel niet erg meehelpen.
Bram, 20 euro voor jouw Mad Max? ☺

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 15:00
ralph075 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:33:
[...]

Hoeft dat US account niet de hoofdaccount te zijn om ze te spelen vanuit mijn EU account en kan ik er gewoon mee online gamen op mij EU (psplus) account? Sorry voor de vragen die vast al eerder zijn beantwoord maar met google kwam ik wat tegenstrijdige dingen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Wat is jouw snelste Survival Mission tijd tot nu toe in de Star Wars Battlefront beta?

https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CRBCoomUAAEh-b5.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vinden jullie niet dat de de vliegtuigen van de empire veelste snel gaan, ik heb echt totaal geen controle. Verder is het on eerlijk dat de empire ook die verdediging torens mag gebruiken ( belangrijk dat de rebels die dingen goed gebruikt). En verder als er al gezegd word, moeten de pro's vliegen als de rebels anders ben je kansloos, alleen gaat iedereen als een gek voor de tokens, wat ik ook begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nieuwevolger schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:04:
Vinden jullie niet dat de de vliegtuigen van de empire veelste snel gaan, ik heb echt totaal geen controle. Verder is het on eerlijk dat de empire ook die verdediging torens mag gebruiken ( belangrijk dat de rebels die dingen goed gebruikt). En verder als er al gezegd word, moeten de pro's vliegen als de rebels anders ben je kansloos, alleen gaat iedereen als een gek voor de tokens, wat ik ook begrijp.
Je kunt de snelheid aanpassen met je linker pookje dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

The Order 1886 zo goed als uitgespeeld.
Grafisch werkelijk prachtig. Je kijkt je ogen uit. Zwarte balken boven en onder zijn zwak. De setting is ook gaaf en uniek neergezet. Verhaal vond ik wat warrig, werd er niet echt in meegetrokken. Blijft over de gameplay en die is mwoah. Schieten (soms sneaken), cutscene en af en toe een quicktime event. Soms gebeurde er ook wat teveel automatisch, een sprong die bijna niet lukt vang je op met één knop en de rest wat volgt is een cutscene, tot je weer verder kan spelen. Andere games werken ook vaak met vastgelegde acties, maar geven je als speler iets meer het idee controle te hebben.
Leuk om gedaan te hebben, maar blij dat ik er niet teveel voor heb betaald. Hoop vooral dat we meer van die engine te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Heb dus nu ook een US account omdat ik die last of us key had gekocht. (hele dikke game tot nu toe)
Maar kan ik nu bijvoorbeeld ook in de US ps store games kopen en die dan ook op me EU account spelen?
Ik betaal meestal met paypal, maar kan ik dus me eigen paypal, met niet hetzelfde email adres koppelen aan dat US account? bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OllyNL schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:06:
Heb dus nu ook een US account omdat ik die last of us key had gekocht. (hele dikke game tot nu toe)
Maar kan ik nu bijvoorbeeld ook in de US ps store games kopen en die dan ook op me EU account spelen?
Ik betaal meestal met paypal, maar kan ik dus me eigen paypal, met niet hetzelfde email adres koppelen aan dat US account? bvd.
Ja dat kan, dat doen veel mensen hier (waaronder ik). Zeker vorig jaar was dat er aantrekkelijk door de sterkere euro ($60 was toen €42), nu is het wat minder. Maar alsnog is digitaal dan goedkoper dan NL (~€55 vs €70).

Paypal werkt alleen als je een Amerikaans Paypal account hebt. Heb je een NL account, dan kan je deze niet gebruiken voor de US Store. Je kan $60 vouchers kopen via Amazon.com (credit card en een Amerikaans adres vereist) of via OffGamers, betalen via iDeal/Paypal dacht ik maar komt iets bij.

Ik heb zelf een Amerikaans Paypal account die ik gebruik, voor vrienden/familie koop ik soms $60 vouchers via Amazon.com (gewoon een random US adres gebruiken, code is digitaal). Dus via offgamers heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
ASNNetworks schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:36:
[...]

Ja dat kan, dat doen veel mensen hier (waaronder ik). Zeker vorig jaar was dat er aantrekkelijk door de sterkere euro ($60 was toen €42), nu is het wat minder. Maar alsnog is digitaal dan goedkoper dan NL (~€55 vs €70).

Paypal werkt alleen als je een Amerikaans Paypal account hebt. Heb je een NL account, dan kan je deze niet gebruiken voor de US Store. Je kan $60 vouchers kopen via Amazon.com (credit card en een Amerikaans adres vereist) of via OffGamers, betalen via iDeal/Paypal dacht ik maar komt iets bij.

Ik heb zelf een Amerikaans Paypal account die ik gebruik, voor vrienden/familie koop ik soms $60 vouchers via Amazon.com (gewoon een random US adres gebruiken, code is digitaal). Dus via offgamers heb ik geen ervaring mee.
Oke top.k ga dan voor de methode dat ik bij een webshop amerikaans tegoed koop denk ik.
Al doe ik dat pas als ik iets zie wat echt goedkoper is.

Ik ziebij dat gamedealdaily waar ik tlou vandaan had dat je daar dus ook credit kan kopen. Handig. Dank voor de info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke snelle shooter met veel opties en leuke gameplay.

Ik heb em meteen na dit wrede Star Wars weekend gepreordered.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
Dat had ik niet verwacht Dennis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 07:05
Hoewel ik normaal helemaal geen fan ben van zowel Star Wars als Star Trek, films en games, moet ik ook bekennen dat ik mij al prima vermaakt heb met die Star Wars Battlefront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee inderdaad, nu pas een pre-order plaatsen...
Is dat wel op tijd voor de pre-load? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 09:06:
[...]

Beetje weinig voor een game die nieuw niet onder de € 50,- te vinden is. :)
No prob. Totaal geen haast mee. Ik wacht net zolang tot ik hem op wat voor manier dan ook voor 2 tientjes of minder kan krijgen. 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu werden we een tijdje geleden erop geattendeerd dat er een Driveclub topic was, nadat we het even over Driveclub hadden.
Bij dezen, voor alle SW BF posters: [Multi] Star Wars Battlefront
:+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 15:23
Vandaag op Firstlook de PlayStation VR geprobeerd. Was een demo van RIGS van Guerrilla Games. Je richt eigenlijk met je hoofd dus dat is wel wennen, maar leuke ervaring.

En de nog uit te komen zilveren DualShock 4 gewonnen :).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 16:15

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Conscience NL schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:51:
Vandaag op Firstlook de PlayStation VR geprobeerd. Was een demo van RIGS van Guerrilla Games. Je richt eigenlijk met je hoofd dus dat is wel wennen, maar leuke ervaring.

En de nog uit te komen zilveren DualShock 4 gewonnen :).
Hoe vond je de resolutie van de playstation vr? Werd je er misselijk in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 15:23
Tweakarim schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:29:
[...]

Hoe vond je de resolutie van de playstation vr? Werd je er misselijk in?
De resolutie was wel prima en ik werd zelf niet misselijk, maar dat zul je toch zelf moeten ervaren. De afstand tussen het beeld en je ogen moet je wel even goed afstemmen, anders kan je de pixels wel duidelijk zien. Ik had nog even nagevraagd bij een ontwikkelaar van Guerrilla Games in hoeverre deze iteratie overeenkomt met de uiteindelijke, en hij dacht dat er nog een nieuwe iteratie wordt gemaakt, maar dat Sony Japan daarover vrij geheimzinnig is.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Conscience NL schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:13:
[...]

De resolutie was wel prima en ik werd zelf niet misselijk, maar dat zul je toch zelf moeten ervaren. De afstand tussen het beeld en je ogen moet je wel even goed afstemmen, anders kan je de pixels wel duidelijk zien. Ik had nog even nagevraagd bij een ontwikkelaar van Guerrilla Games in hoeverre deze iteratie overeenkomt met de uiteindelijke, en hij dacht dat er nog een nieuwe iteratie wordt gemaakt, maar dat Sony Japan daarover vrij geheimzinnig is.
Hoe zat ie? Licht/zwaar? Confortabel? Had je het idee dat je hem 2 uur achter elkaar op zou kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Bartske schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:30:
[...]

Hoe zat ie? Licht/zwaar? Confortabel? Had je het idee dat je hem 2 uur achter elkaar op zou kunnen hebben?
Naar mijn mening zat hij relaxed. Het voelde totaal niet zwaar en je kan er zeker een lange tijd mee op je hoofd zitten. Je ogen moeten duidelijk in het begin eraan wennen, maar het ziet er echt heel gaaf uit. het richten met je hoofd is ook goed gedaan en ook iets wat wennen is. Misselijk ben ik ook niet geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:50:
[video]

Heerlijke snelle shooter met veel opties en leuke gameplay.

Ik heb em meteen na dit wrede Star Wars weekend gepreordered.

_/-\o_
Goed nieuws Dennis, de beta wordt 2 dagen verlengd! :) (en ik moet zeggen, ik speelde op een map met Dennis en hij kickte echt ass ;))...

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/s960x960/12140148_925718554181455_8095197733451347094_o.jpg

Bron:
http://starwars.ea.com/st...ta-technical-test-details

[ Voor 18% gewijzigd door Mauz1978 op 12-10-2015 08:29 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Ik vind Battlefront wel leuk, maar ben er opnieuw achter gekomen dat ik helemaal niets met Star Wars heb. Hou het dus maar bij Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefront is een soort " kamikaze " gameplay.

Ik hoop dat er meer van dat soort goeie maps in komen.

CoD: BOIII en Battlefront voor mij deze winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:20

Barbas

Gallego!

Van het weekend maar eens begonnen met Bloodborne, ben tijdens het 1e stukje 30x doodgegaan volgens mij. Is voor mij even wennen, speel dit genre normaliter niet vaak maar vind het wel wat hebben! Moet wennen aan de controls maar dat is een kwestie van veel spelen. :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mauz1978 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:20:
[...]

Goed nieuws Dennis, de beta wordt 2 dagen verlengd! :) (en ik moet zeggen, ik speelde op een map met Dennis en hij kickte echt ass ;))...
Hoe kan je eigenlijk vfriends joinen? Ik zag in de pre-lobby wel de icoontjes van alle friends die spelen, maar kon eigenlijk alleen mensen uitnodigen voor een party.

Het is vast (nog) een stuk leuker als je samenspeelt....

Hebben ze trouwens nog een nieuwe map uitgegeven gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46

Mauz1978

Console War Veteran

SqueakyClean schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:55:
[...]

Hoe kan je eigenlijk vfriends joinen? Ik zag in de pre-lobby wel de icoontjes van alle friends die spelen, maar kon eigenlijk alleen mensen uitnodigen voor een party.

Het is vast (nog) een stuk leuker als je samenspeelt....

Hebben ze trouwens nog een nieuwe map uitgegeven gisteren?
Je kunt een vriend joinen in zijn/haar spel (die optie zie je zodra je die vriend aanklikt), en je kunt eventueel ingame een party aanmaken.

Ik twijfel zelf op welk platform ik m ga kopen. Op de PS4 speelt het relaxer en heb je nooit hardware issues en dergelijke... alleen op de pc ben ik beter ;)...

[ Voor 16% gewijzigd door Mauz1978 op 12-10-2015 09:01 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:38
ik speel hem liever op de ps4 dan pc, ik kan niet overweg met toetsenbord.
k/d ratio op pc: 0.3
k/d ratio op console: 0.8

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Transformers Devastation. _O_

Wat een heerlijke actiegame! En die bossfights!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Barbas schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:35:
Van het weekend maar eens begonnen met Bloodborne, ben tijdens het 1e stukje 30x doodgegaan volgens mij. Is voor mij even wennen, speel dit genre normaliter niet vaak maar vind het wel wat hebben! Moet wennen aan de controls maar dat is een kwestie van veel spelen. :)
Zoals vele notes zeggen.. Don't give up! Topgame!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 14:45
Kol Nedra schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:27:
ik speel hem liever op de ps4 dan pc, ik kan niet overweg met toetsenbord.
k/d ratio op pc: 0.3
k/d ratio op console: 0.8
Dat zegt niks over jou, dat zegt iets over hoe andere mensen met controllers overweg kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Barbas schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:35:
Goede keuze, wat mij betreft één van de beste games ooit. Vooral aan het begin volhouden!
En kom ook even hier kijken:
[PS4] Bloodborne

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dit weekend Uncharted Collectie gehaald omdat ik voor het eerst in jaren al helemaal klaar ben met Fifa na nog geen maand spelen, maar damn wat een game. :D een mix van Tomb Raider vs TLOU, heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik heb in drie dagen er ook twee delen Uncharted doorheen gespeeld. Super game! Had de delen nog nooit gespeeld, maar is zijn geld tot nu toe al waard. Binnenkort beginnen met deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Hoe kunnen jullie nou nog nooit Uncharted hebben gespeeld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Niku schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:42:
Ik had altijd een Xbox 360 ipv een Playstation 3 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 14:45
Simpel: geen PS3. En ik ben hoofdzakelijk PC gamer ;). Ik zit nog in het eerste deel en zit volgens mij richting het einde en dan kan ik beginnen aan het, volgens iedereen, beste tweede deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hier hetzelfde. Daarom zijn de PS3 remasters ook zo fijn. Zonder de remasters had ik ook TLOU nooit gespeeld en wat een bizar goed spel is dat!

Uncharted is idd. tot nog toe erg leuk. Ik heb 1 tot chapter 3 gespeeld en vind vooral de humor erg welkom, zeker vergeleken met Tombraider. Nu eerst Tombraider uitspelen voor ik met Uncharted verder ga.

Ik ben benieuwd welke remasters er nog in de pijpleiding zitten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:14
Niku schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:42:
Kwestie van Xbox(360) gehad hebben. Ik heb ook de overstap gemaakt. Ik heb niet echt een voorkeur voor het ene of het andere systeem, maar een van de voordelen van PlayStation is dus dat die Uncharted collectie nu beschikbaar is.

Ik heb 'm ook. Ben bezig met deel 2, erg leuk spel. Ook leuk dat er humor in zit, die voice acting is wel goed.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:51:
Hier hetzelfde. Daarom zijn de PS3 remasters ook zo fijn. Zonder de remasters had ik ook TLOU nooit gespeeld en wat een bizar goed spel is dat!

Uncharted is idd. tot nog toe erg leuk. Ik heb 1 tot chapter 3 gespeeld en vind vooral de humor erg welkom, zeker vergeleken met Tombraider. Nu eerst Tombraider uitspelen voor ik met Uncharted verder ga.

Ik ben benieuwd welke remasters er nog in de pijpleiding zitten.....
Geen, lijkt me.
Tijd genoeg gehad om met remasters te komen, laat ze zich nu maar richten op compleet nieuwe games en niet tot in den treure remasters uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 09:53
Ik vond de Uncharted reeks ook erg leuk om te spelen maar ik vind TLOU nog een klasse beter (dat is uiteraard persoonlijk). De hele vibe van die game is echt fenomenaal. Je wordt vanaf het eerste moment meegezogen in de sfeer van de game en vooral de onderlinge dialogen tussen Joel en Ellie vind ik echt van een bizar hoog niveau voor een game.
Pagina: 1 ... 6 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link