True...moet beste console spel geweest zijn dat ik ooit heb gespeeldrickjehh schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:04:
Ik vond de Uncharted reeks ook erg leuk om te spelen maar ik vind TLOU nog een klasse beter (dat is uiteraard persoonlijk). De hele vibe van die game is echt fenomenaal. Je wordt vanaf het eerste moment meegezogen in de sfeer van de game en vooral de onderlinge dialogen tussen Joel en Ellie vind ik echt van een bizar hoog niveau voor een game.
Absoluut mee eens. Het verhaal geeft zoveel ruimte voor een bijzonder verhaal en dat is erg goed gelukt. Zoveel verschillende personages en situaties en er gebeurt een heleboel. Ook het acteerwerk is ontzettend goed, maar vooral de wereld maken het spel voor mij de beste op de PS4.rickjehh schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:04:
Ik vond de Uncharted reeks ook erg leuk om te spelen maar ik vind TLOU nog een klasse beter (dat is uiteraard persoonlijk). De hele vibe van die game is echt fenomenaal. Je wordt vanaf het eerste moment meegezogen in de sfeer van de game en vooral de onderlinge dialogen tussen Joel en Ellie vind ik echt van een bizar hoog niveau voor een game.
Ik ben daarom erg nieuwsgierig naar wat Naughty Dog voor TLOU gedaan heeft en ik vind het nu al gaaf!
De remasters worden vooral door aparte studio's gemaakt, toch? Dus het zou de ontwikkeling van nieuwe games niet in de weg moeten staan...dutchgio schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:03:
[...]
Geen, lijkt me.
Tijd genoeg gehad om met remasters te komen, laat ze zich nu maar richten op compleet nieuwe games en niet tot in den treure remasters uitbrengen.
De Bioshocks en Mass Effects boeien me niet, maar ik zou bijv. Ico en SotC wel op de PS4 willen spelen. Ook Demon Souls zou t volgens mij goed doen.
Eens. Samen met Fallout 3 en GTA V voor mij zeker de beste console games ooit.Rebbelx schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:09:
[...]
True...moet beste console spel geweest zijn dat ik ooit heb gespeeld
[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 12-10-2015 11:23 ]
Best apart dat je als vroegere nintendo/xbox gamer nu een PS hebt en je games als The last of us(moest serious google wat nou TLOU is) nog nooit hebt aangeraakt en uncharted idem dito. En mensen verbaasd zijn. Terwijl ik games als Gears of War/Fable/Halo/Condenmed(holy christ wat een game was dat)toen ook de wereld vond en mensen raar aankeek als ze het niet kenden. 360 had destijds de meeste exclusives(wel veel rotzooi maar heey)rickjehh schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:04:
Wikipedia: List of video game exclusives (seventh generation) (natuurlijk is er ontzettend veel nu voor de pc of port maar toen ze destijds uitkwamen was dat niet het geval)
Maar nu als ps4 gamer ben ik stiekem wel blij met de remasters.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Same here!weszz schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:48:
[...]
Maar nu als ps4 gamer ben ik stiekem wel blij met de remasters.Zo ook God of War 3 mogen ervaren op next gen
Ofja, ik heb de volledige PS3/X360 generatie overgeslagen dus ben erg blij met de remasters
heb nu god of war, metro redux én de nathan drake collection liggem
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Hier ook gespeeld van het weekend. Wij zijn bij chapter 8 in deel 1.shoombak schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:33:
Dit weekend Uncharted Collectie gehaald omdat ik voor het eerst in jaren al helemaal klaar ben met Fifa na nog geen maand spelen, maar damn wat een game.een mix van Tomb Raider vs TLOU, heerlijk
Speelt heerlijk, nog genoeg te doen dus
Volgende maand weer verder met de nieuwe Tomb Raider op de xbox
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hi,
Ik moet per 5 januari mijn playstation plus weer voor een jaar verlengen. Omdat deze nu in de aanbieding zijn bij de wehkamp, wil ik deze nu kopen en dus eigenlijk in laten gaan nadat mijn nog lopende afgelopen is.
Weet iemand of en hoe dit kan? Kan ik nu bij de Wehkamp een nieuw jaar kopen en zodra ik de code heb, deze in de ps4 ingeven zodat ie later netjes in werking gaat als de oude afgelopen is? Dus meteen erachteraan?
Ik natuurlijk niet het risico lopen dat ik hem nu koop, maar hij ook gelijk ingaat; of andersom, dat ik hem laat liggen tot in januari en dat-ie dan ineens niet meer geldig zou zijn (jaja, je weet nooit:-))
(Heb gegoogeld maar bovenstaande niet kunnen vinden)
Ik moet per 5 januari mijn playstation plus weer voor een jaar verlengen. Omdat deze nu in de aanbieding zijn bij de wehkamp, wil ik deze nu kopen en dus eigenlijk in laten gaan nadat mijn nog lopende afgelopen is.
Weet iemand of en hoe dit kan? Kan ik nu bij de Wehkamp een nieuw jaar kopen en zodra ik de code heb, deze in de ps4 ingeven zodat ie later netjes in werking gaat als de oude afgelopen is? Dus meteen erachteraan?
Ik natuurlijk niet het risico lopen dat ik hem nu koop, maar hij ook gelijk ingaat; of andersom, dat ik hem laat liggen tot in januari en dat-ie dan ineens niet meer geldig zou zijn (jaja, je weet nooit:-))
Als je nu koopt en de code invoert plakt hij gewoon 365 dagen eraan vanaf 5 januari, je kunt dus gerust kopen wanneer je wilt.Zonnetje83 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:25:
Hi,
https://a.pomf.cat/nzfakv.gif
Verzin er even de *BAM*, *POW* en *WHACK* geluidjes bij en het is zelfs met een gifje genieten geblazen.
Verzin er even de *BAM*, *POW* en *WHACK* geluidjes bij en het is zelfs met een gifje genieten geblazen.
[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 12-10-2015 15:57 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Thanks voor de snelle reactie!DigitalError schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:26:
[...]
Als je nu koopt en de code invoert plakt hij gewoon 365 dagen eraan vanaf 5 januari, je kunt dus gerust kopen wanneer je wilt.
Een animated gif van friggin' 20MBOn_E schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:34:

Nickname does not reflect reality
Okay ouwe zuurpruim!Brad Pitt schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:54:
[...]
Een animated gif van friggin' 20MBVoortaan linken please. Dit gaat nergens over, wederom.
Gelukkig ook nog nooit eerder genoemd, vandaar.
Je moet die gifjes ook niet op de PS4 willen kijken met die trage downloadsnelheden.....dutchgio schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:01:
[...]
Ok.dutchgio schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:01:
[...]
Ik weet dat dit een grapje is hoor, maar de "echte" download snelheden zijn sinds 3.0 firmware wel echt goed geworden, werd tijd ook!ralph075 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:04:
[...]
Je moet die gifjes ook niet op de PS4 willen kijken met die trage downloadsnelheden.....
PSN: Maichel
oke gek probleem met me 2 weken oude ps4. Geen geluid meer. Niet in menu en niet ingaem. Wtf? Heb gerestart, input geswitched, stroom dr af, niks helpt. Iemand een idee?
Verwijderd
https://www.google.nl/#q=no+sound+ps4OllyNL schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:09:
oke gek probleem met me 2 weken oude ps4. Geen geluid meer. Niet in menu en niet ingaem. Wtf? Heb gerestart, input geswitched, stroom dr af, niks helpt. Iemand een idee?
ik heb de last of us 2.5 x uitgespeeld, steeds een keer een niveau hoger gespeelt. de cut scenes zijn leuk om naar te kijken door de geweldige kwaliteit en het verhaal. de gameplay is goed met het craften, ook al is de formule dat je steeds tegen meer zombies of mensen vecht. alleen heb tlou voor de 3e keer niet uitgespeeld omdat je bij de 1 na hoogste moeilijkheidsgraat bijna geen spullen meer tegenkomt, waardoor z'n beetje heel het craft systeem weg valt. online gedeelte is verder ook wel leuk om te spelen. maar persoonlijk kies een game als bloodborne of the witcher 3 boven tlou omdat je ze langer kan spelen.
Beyond Two Souls en Heavy Rain verwacht ik nog wel. En Gravity Rush komt ook op de PS4, maar das een Vita game.dutchgio schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:03:
[...]
Geen, lijkt me.
Tijd genoeg gehad om met remasters te komen, laat ze zich nu maar richten op compleet nieuwe games en niet tot in den treure remasters uitbrengen.
Jaaaaa!!

https://twitter.com/camposanto/status/653609191844655104

https://twitter.com/camposanto/status/653609191844655104
[ Voor 85% gewijzigd door Tristan op 12-10-2015 18:39 ]
Dat had ik natuurlijk al gedaan
Allemaal oude 2.0 issues. Heb het inmiddles gefixed door me tv te updaten hahaha
Had verder alles geprobeerd. Bizar.
Zag er leuk uit dat spel! Die ga ik ook maar eens in de gaten houden
PSN id: NL_SToRM
Nice, één van de games die me gelijk al aansprak.
Shikata ga nai.
Interessant. In de gaten houden.
mijn harde schijf is vol te veel games kom maar op met externe hardeschijf
anders word het gamen op xbox one en dat voor playstation fan
Zet er 2TB in zoals veel mensen hier hebben gedaan.loonstar schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:21:
mijn harde schijf is vol te veel games kom maar op met externe hardeschijf

En anders kan je toch gewoon ook games die je niet meer vaak speelt deleten ? Seriously... een XBox One kopen omdat de schijf van je PS4 vol is...

Er komt eindelijk een afsrandsbediening voor de PS4
Ja klopt, dat doet mijne ook af en toe, ik switch dan even naar een andere HDMI (bv. naar TV Tuner) en na 10 seconden of zo weer terug naar de PS4 waarop het geluid weer werkt. Als je zoekt op google lijkt het probleem ook in de PS3 voor te komen, hopelijk lossen ze dit ooit nog op bij Sony.OllyNL schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:09:
Level dat we al gezien hebben, maar wat verse Tomb Raider gameplay. Duurt nog een jaar, maar ach. Wat ik schrijnend vind om te zien, is dat ze nauwelijks stappen hebben gemaakt op het gebied van animaties. Zowel deze als het vorige deel blijven op dat vlak een beetje hangen op het niveau van Uncharted 2. Je ziet gewoon aan alles dat er iemand met een stick Lara bestuurt. Als je dan de sprong alleen al ziet van Uncharted 2 naar 3 (het subtiele huppeltje dat Drake maakt als je plotseling een andere kant op loopt, het handje dat hij uitsteekt als je te dicht langs een muur loopt). En straks deel 4 die daar helemaal overheen gaat (Drake die stabiliteit zoekt als je ergens schuin vanaf loopt, waarbij zijn hele loopje ook echt anders is). Daar blijft ND toch wel echt pionier in hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 12-10-2015 21:51 ]
Absoluut. Had van het weekend MGS5 aangezet, had zoiets van: die laat ik wel een nachtje doorlopen, gezien de eerdere ervaringen.Maichel schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:53:
Ik weet dat dit een grapje is hoor, maar de "echte" download snelheden zijn sinds 3.0 firmware wel echt goed geworden, werd tijd ook!
Maar nee binnen zo'n 2 uurtjes was die binnen (40 mbit, heb nieteens zo'n snelle verbinding).
Heel goed dat Rise of The Tomb Raider pas volgend jaar naar de PS4 komt: Dit najaar is toch te druk met games en dan hebben we volgend jaar lekker de volledige game met alle extras, betere resolutie, etc
GamiQ, de game notes app met game maps!
Iemand ervaring met 'shops' die spellen digitaal aanbieden?
Adv. op marktplaats voor uncharted collection voor 30 euro. Paypal betaling bij hun mogelijk. Ben altijd een beetje sceptisch via marktplaats.
Adv. op marktplaats voor uncharted collection voor 30 euro. Paypal betaling bij hun mogelijk. Ben altijd een beetje sceptisch via marktplaats.
Zo voelt het ook wel als je loopt, heb het spel op Firstlook gespeeld zag erg tof uit maar besturing voelde wat clunky aan, maar vermakelijk was het wel.bram1984 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:50:
Level dat we al gezien hebben, maar wat verse Tomb Raider gameplay. Duurt nog een jaar, maar ach. Wat ik schrijnend vind om te zien, is dat ze nauwelijks stappen hebben gemaakt op het gebied van animaties. Zowel deze als het vorige deel blijven op dat vlak een beetje hangen op het niveau van Uncharted 2. Je ziet gewoon aan alles dat er iemand met een stick Lara bestuurt. Als je dan de sprong alleen al ziet van Uncharted 2 naar 3 (het subtiele huppeltje dat Drake maakt als je plotseling een andere kant op loopt, het handje dat hij uitsteekt als je te dicht langs een muur loopt). En straks deel 4 die daar helemaal overheen gaat (Drake die stabiliteit zoekt als je ergens schuin vanaf loopt, waarbij zijn hele loopje ook echt anders is). Daar blijft ND toch wel echt pionier in hoor.
[video]
Als het gaat om een account wat je koopt, niet doen en nooit aan beginnen (en ik ga er vanuit dat het dat is).LunaTempesta schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:24:
[ Voor 16% gewijzigd door WeAreLegion op 12-10-2015 22:25 ]
gewoon niet doen, is hier ook al meerdere malen voorbijgekomen.LunaTempesta schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:24:
Mee eens. Al is Uncharted ook wel een klasse op zichzelf. Hoe graag ze ook willen, daar kan een Tomb Raider zich niet mee vergelijken. In dit geval vind ik geen probleem, doordat het een timed-exclusive is zal ie t.z.t. ook relatief goedkoop in de schappen liggen... dan hoef je niet te kritisch te zijn.bram1984 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:50:
Duurt nog een jaar, maar ach. Wat ik schrijnend vind om te zien, is dat ze nauwelijks stappen hebben gemaakt op het gebied van animaties.
Nee. Gewoon een game. Maar dan een digitale code/download.WeAreLegion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:24:
Als het gaat om een account wat je koopt, niet doen en nooit aan beginnen (en ik ga er vanuit dat het dat is).
Ik kom vanaf de PC wereld c: - ben gewend om cheap cd keys te kopen. Maar leek mij voor de ps4 al n beetje vaag. Achja naar die 5 minuten demo van uncharted zit er niet echt haast achter. 7.5gb download voor 3 keer springen en schieten.DigitalError schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:26:
[...]
gewoon niet doen, is hier ook al meerdere malen voorbijgekomen.
Ik sluit mijn laatste potje sw bf af met een score van 45 om 12.
Vraag me serieus af of ik zo goed ben of de rest zo slecht.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:48
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Iknlas dat No Man's Sky misschien eind deze maand al uit komt, vreemd omdat het al een tijdje stil is rond deze game maar aan de andere kant hoor je wel vaker niets over indy's voordat ze release.
Ik ben toch wel erg benieuwd naar deze game omdat het concept zo vernieuwend is, wellicht dat de game te weinig gameplay heeft maar ik als de prijs goed is lijkt het me fantastisch om wat in het melkweg stelsel rond te dwalen
Ik ben toch wel erg benieuwd naar deze game omdat het concept zo vernieuwend is, wellicht dat de game te weinig gameplay heeft maar ik als de prijs goed is lijkt het me fantastisch om wat in het melkweg stelsel rond te dwalen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Daadwerkelijke codes kan je prima kopen, let wel dat de meeste codes een US Account vereisen. Echter zijn 99% van die digitale games geen codes, maar accounts. Webshops zoals Amazon.com verkopen daadwerkelijk codes, deze prijzen liggen dan ook gewoon in lijn met retail. De webshops die ze voor €25-35 aanbieden zijn 100% geen codes! Ze spreken ook nooit expliciet over codes, maar zeggen enkel digitale games, download of account.LunaTempesta schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:05:
[...]
Nee. Gewoon een game. Maar dan een digitale code/download.
[...]
Ik kom vanaf de PC wereld c: - ben gewend om cheap cd keys te kopen. Maar leek mij voor de ps4 al n beetje vaag. Achja naar die 5 minuten demo van uncharted zit er niet echt haast achter. 7.5gb download voor 3 keer springen en schieten.
Er zijn maar paar games die via codes goedkoop verkocht kunnen worden. Dit zijn games die gebundeld werden met consoles, games zoals TLOU, Little Big Planet en Destiny (zonder dlc) waarvan ze de codes uit de bundels hebben gehaald en los verklpen. Is het bijvoorbeeld Fifa 16, GTA V of Metal Gear Solid, dan kán dit geen code zijn. Die games zijn simpelweg nooit als code gebundeld (enkel fysieke copy). Dus als die games voor €30 aangeboden worden, dan kan het niet anders dan een account zijn.
Voor meer info check mijn post: ASNNetworks in "[PS4] PlayStation 4 - deel 5" (dit staat ook in mn signature. In mn signature is ook een manier om games met een ander te sharen uitgelegd (€25-35 per game op die manier voor alle games)
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Waar lees je dat? Want dan wil ik het heel graag ook lezen... Dat zou heel tof zijn.Chaoss schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:11:
Iknlas dat No Man's Sky misschien eind deze maand al uit komt,
Wellicht dat het meerendeel meer om zich heen aan het kijken is, naar de graphics en animaties bijvoorbeeld, in plaats van zich vol te focussen op zijn k/d.Nieuwevolger schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:57:
Ik sluit mijn laatste potje sw bf af met een score van 45 om 12.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Op dit moment slechts een gerucht.Chaoss schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:11:
Iknlas dat No Man's Sky misschien eind deze maand al uit komt, vreemd omdat het al een tijdje stil is rond deze game maar aan de andere kant hoor je wel vaker niets over indy's voordat ze release.
Denk dat dat wel mee viel, ik speel zelf ook niet om de k/d. Ik kwam gewoon een paar keer vies van achter. Eigenlijk als je met een boogje er om heen loopt is dat al vrij makkelijk. Ook in de st st pakte ik 15 kills.dvdkiwi schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:10:
[...]
Wellicht dat het meerendeel meer om zich heen aan het kijken is, naar de graphics en animaties bijvoorbeeld, in plaats van zich vol te focussen op zijn k/d.
Ps: de season pas 50 euro voor sw in aangekondigd bevat 4 map packs. Waarschijnlijk elke pack 2 planeten.
[ Voor 9% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-10-2015 07:38 ]
Ik was al blij dat ik een kd van 1:1 scoorde
Maar dat kan ook komen omdat ik sinds vrijdag een ps4 heb, en het ruim een jaar geleden is dat ik een controller vast hield, ff inkomen dus weer
Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
Verwijderd
De meeste potjes in Battlefront schiet ik ze makkelijk "wild bill style" af.
Maar zo af en toe heb je een potje waar de tegenstanders maar niet dood willen.
Season pass komt er hier waarschijnlijk ook wel tegen die tijd.
Maar zo af en toe heb je een potje waar de tegenstanders maar niet dood willen.
Season pass komt er hier waarschijnlijk ook wel tegen die tijd.
Nog 1 keertje dan, gameplay van mezelf, Transformers Devastation:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aKjaqoJS30I]
Absoluut mijn GOTY tot nu toe.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aKjaqoJS30I]
[ Voor 28% gewijzigd door On_E op 13-10-2015 08:37 ]
Ja idd hoe vet! Gisteravond wou ik even een halfuurtje spelen... anderhalf uur later maar gestopt omdat het ineens 12 uur wasOn_E schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:37:
[video]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ik stop ook steeds vrij snel omdat ik gewoon even moet bijkomen van alle actie.Vince22 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:49:
[...]
Ja idd hoe vet! Gisteravond wou ik even een halfuurtje spelen... anderhalf uur later maar gestopt omdat het ineens 12 uur was
Really? Zo niet mijn dingOn_E schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:37:
[video]
Zeker, al zal het uiteraard helpen dat ik ben opgegroeid met deze Transformers.
True. Mijn GOTY? Hm. Dragon Age: Inquisition, by far (is niet van dit jaar, maar ik heb 'm wel dit jaar gespeeldOn_E schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:14:
[...]
Tof spel, Battlefront! Afgelopen vrijdag voor 't eerst gespeeld, speelt erg fijn weg vind ik
!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uSmO-PFTmF8]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uSmO-PFTmF8]
Ik ook, maar het is toch niet mijn ding...On_E schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:14:
[...]
Wat wel mijn ding is: de moderne variant van Lemmings (kent iemand die nog?). Flockers is Lemmings, maar dan met schaapjes. Ook van Team17, net als Lemmings.
Filmpje:
[YouTube: https://youtu.be/awckcCYoeN8]
Daar geniet ik met volle teugen van!
Lijkt wel een ps2 game!On_E schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:37:
[video]
Maar vast leuk als je fan bent van transformers en button bashen.
Een PS2 game?ChrisLNFF schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:24:
[...]
Lijkt wel een ps2 game!
Dan zou ik nog eens een PS2 game opstarten...
En nee, met button bashen kom je niet ver.
Ik heb er ook helemaal niks mee, maar heb je het filmpje wel gekeken? PS2 game? Het ziet er grafisch juist prachtig uit door de cartoony cell shaded mix met toffe licht effecten. Ook de animaties zijn meer dan prima.ChrisLNFF schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:24:
[...]
Lijkt wel een ps2 game!
Van het weekend bij een neefje Uncharted op de PS3 gezien, maar zelfs dat vind ik de moeite van het opstarten van een PS3 niet waard...On_E schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:31:
[...]
Een PS2 game?
Dan zou ik nog eens een PS2 game opstarten...
Ok, eerlijk is eerlijk, ik ben verwend en heb zelf geen PS3 gehad, dus als het grafisch minder is dan de PS4 vind ik het al snel tegenvallen...

Inderdaad, de effecten en animaties zijn top en de Transformers zien er echt heel goed uit.bram1984 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:47:
[...]
Ik heb er ook helemaal niks mee, maar heb je het filmpje wel gekeken? PS2 game? Het ziet er grafisch juist prachtig uit door de cartoony cell shaded mix met toffe licht effecten. Ook de animaties zijn meer dan prima.
Dat de omgevingen wat minder zijn vind ik persoonlijk niet zo erg, daar kijk ik toch niet naar als ik een uppercut + car slam combo uitvoer op een Insecticon.
Zojuist deze controller besteld, terug in de tijd
Ben benieuwd of die echt tijdelijk is maar goed
Ben benieuwd of die echt tijdelijk is maar goed

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gaaf ding inderdaad! Alleen wat zijn die dingen toch achterlijk duur.Mars18 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:56:
Zojuist deze controller besteld, terug in de tijd![]()
Ben benieuwd of die echt tijdelijk is maar goed![]()
[afbeelding]
Awwww yeah, ik zit in de Dark Souls 3 beta!
Kan hem nu al downloaden, helaas vanaf vrijdag pas spelen.
Aw man, die is zo vet. Twijfel...Mars18 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:56:
[afbeelding]
Ja echt belachelijk 65 euro voor een controllerNiku schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:00:
[...]
Gaaf ding inderdaad! Alleen wat zijn die dingen toch achterlijk duur.
Idd 40 had ik er MISSCHIEN voor over gehad, maar 65 is me toch echt te veel voor zoiets

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Dat is pas leven geluksvogel!!!SD5k schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:01:
Awwww yeah, ik zit in de Dark Souls 3 beta!Kan hem nu al downloaden, helaas vanaf vrijdag pas spelen.
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:11:
Idd 40 had ik er MISSCHIEN voor over gehad, maar 65 is me toch echt te veel voor zoiets
Inderdaad.Mars18 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:06
[...]
Ja echt belachelijk 65 euro voor een controller
[ Voor 8% gewijzigd door Niku op 13-10-2015 10:18 ]
M'n aars doet pijn van deze quote-verkrachting
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Daar ging even wat mis inderdaadBlackEyedAngel schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:16:
M'n aars doet pijn van deze quote-verkrachting
Is er voor 1 december, de dag waarop Just Cause 3 uit komt, nog een Must Have titel die uitkomt? Ik weet wel dat in november Fallout 4 uit komt, maar dat is niet echt mijn cup of tea, dus buiten Fallout 4?
Och ja, je moet toch wat he.
Google->PS4 november 2015Just_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:56:
Is er voor 1 december, de dag waarop Just Cause 3 uit komt, nog een Must Have titel die uitkomt? Ik weet wel dat in november Fallout 4 uit komt, maar dat is niet echt mijn cup of tea, dus buiten Fallout 4?
ja dat deed ik tegen beter weten in, maar om de eoa vage reden wil Google hier niet, die vind dat ie dingen moet laden waar ie dan tot in de eeuwigheid over doet (en effectief dus een witte pagina laat zien).
Fallout 4 niet je cup of tea?Just_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:56:
Nee, sorry, het is niet mijn ding. Ik weet ook niet waarom dat zo is, maar het is zo.
Maar, ik kan het je nog sterker vertellen. Ik koop de game wel, want het is en blijft wel een must-have titel, zo voor op die lange winteravonden waarop ik niets anders te spelen heb (als Destiny onderhoud heeft bijvoorbeeld) dat ik die game dan wel een kans kan geven

Ik kijk bv wel weer heel erg uit naar Uncharted 4 en The Division volgend jaar, en Just Cause 3 begin december.
Haha, netjes.Just_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:10:
[...]
Nee, sorry, het is niet mijn ding. Ik weet ook niet waarom dat zo is, maar het is zo.
Maar, ik kan het je nog sterker vertellen. Ik koop de game wel, want het is en blijft wel een must-have titel, zo voor op die lange winteravonden waarop ik niets anders te spelen heb (als Destiny onderhoud heeft bijvoorbeeld) dat ik die game dan wel een kans kan geven
Jammer dat ie net iets anders is dan de controller die bij de 20th anniversary PS4 zat. Die heeft een iets ander touchpad meen ik, met kruisjes , vierkantjes en driehoekjes en de 20 als patroonMars18 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:56:
[afbeelding]
Hop,hop,hop!
https://www.reddit.com/r/...#wiki_all_upcoming_titlesJust_A_User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:56:
Crosspost vanuit het Console Budget Gaming topic:
1TB PS4 vanaf 355 euro.
1TB PS4 vanaf 355 euro.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hier de directe link naar Redcoondvdkiwi schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:29:
Crosspost vanuit het Console Budget Gaming topic:
1TB PS4 vanaf 355 euro.
Verwijderd
Ik zat net midden in een spannend potje Battlefront en toen ging plotseling het beeld op zwart.
Ik schrok een beetje, maar het bleek dat de servers precies om 15 uur eruit gingen voor maintenance.
Ik schrok een beetje, maar het bleek dat de servers precies om 15 uur eruit gingen voor maintenance.
Daar is het Battlefront topic voor DennisVerwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:08:
Ik zat net midden in een spannend potje Battlefront en toen ging plotseling het beeld op zwart.
Maarja dat klopt idd, terwijl de beta tot 17.00 duurt.. vaag.. hopelijk nog een uurtje iets extra's?
kak! ik dacht nog de hele avondpoor Leno schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:20:
[...]
Daar is het Battlefront topic voor Dennis
Maarja dat klopt idd, terwijl de beta tot 17.00 duurt.. vaag.. hopelijk nog een uurtje iets extra's?

Zojuist NFS pre-order geplaatst. Denk dat die mij iets beter ligt. Ik kon vroeger in de arcades ook nooit die rally spelletjesWinkiller schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:12:
[afbeelding]
WRC 5 verkrijgbaar in de Playstation Online winkel, wie gaat hem halen ?
Verwijderd
PlayStation Europe
This week on PS Store: The Talos Principle, Minecraft: Story Mode, Tales of Zestiria, more:
http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785
This week on PS Store: The Talos Principle, Minecraft: Story Mode, Tales of Zestiria, more:
http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

waarom zou je Minecraft spelen op de PS4, doe dat lekker op een PS One (of Xbox One
)
Verwijderd
Deal of the Week (14/10/15-21/10/15)
■Project Cars
Was €69.99/£44.99/AU$99.95 Now €34.99/£29.99/AU$47.95
Deze mooie aanbieding gaat vanavond in en het spel is het echt waard.
■Project Cars
Was €69.99/£44.99/AU$99.95 Now €34.99/£29.99/AU$47.95
Deze mooie aanbieding gaat vanavond in en het spel is het echt waard.
wat een onzin johCappieL schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:29:
waarom zou je Minecraft spelen op de PS4, doe dat lekker op een PS One (of Xbox One)
Daar heeft mijn zoon wel antwoord op:CappieL schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:29:
waarom zou je Minecraft spelen op de PS4, doe dat lekker op een PS One (of Xbox One)
- Ten tijde van PS One was er geen Minecraft en
- Hij heeft geen PS One, maar wel een PS4
Verwijderd
Ik zou het zeker op de PS4 gaan spelen want vergelijk Battlefront maar is op alle systemen:CappieL schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:29:
" Star Wars Battlefront ziet er grafisch een stuk beter uit op de PS4 "
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:48
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Hier: http://www.psx-sense.nl/2...elijk-eind-deze-maand-al/Verstekbakker schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 01:42:
[...]
Waar lees je dat? Want dan wil ik het heel graag ook lezen... Dat zou heel tof zijn.
Ben wel benieuwd naar de persconferentie in Parijs Sony heeft hiervoor de Gamescon laten liggen, dan verwacht ik ook wel dat ze met iets komen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Sony heeft al gezegd dat het de groote van een gamescom krijgt. Sony heeft ook genoeg te laten zien, hopelijk krijgen we ook wat te zien van rime en wild. Denk dat sony ook groot graat uitpakken met ps vr.Chaoss schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:42:
[...]
Hier: http://www.psx-sense.nl/2...elijk-eind-deze-maand-al/
Ben wel benieuwd naar de persconferentie in Parijs Sony heeft hiervoor de Gamescon laten liggen, dan verwacht ik ook wel dat ze met iets komen
Verwijderd
PlayStation NL
Heb jij de nieuwe CoD Black Ops III Zombies Shadows of Evil video al gezien?
Heb jij de nieuwe CoD Black Ops III Zombies Shadows of Evil video al gezien?
Waarom zou je hun nu al vast je geld geven, ik wacht wel tot hij uitkomt.
Was discounted.
En of ik hem nu voor say 50EUR koop of op dag van release voor 50EUR maakt ook geen zak uit.
Nu kom ik in de middag thuis en ligt hij wss op de deurmat. Hoef ik niet eerst langs de winkel. Net zo makkelijk, als niet makkelijker.
En of ik hem nu voor say 50EUR koop of op dag van release voor 50EUR maakt ook geen zak uit.
Nu kom ik in de middag thuis en ligt hij wss op de deurmat. Hoef ik niet eerst langs de winkel. Net zo makkelijk, als niet makkelijker.
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link