Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 19:55

Winkiller

De Mopperpot

LunaTempesta schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:27:
Was discounted.
En of ik hem nu voor say 50EUR koop of op dag van release voor 50EUR maakt ook geen zak uit.
Korting of niet, als je hem een dag of 2 voor release koopt betaal je waarschijnlijk net zoveel, het lijkt veel op wat veel webshops doen "Nog 1 op voorraad". Preorder is letterlijk geld uit je zak kloppen en onzin, als je digitaal koopt zijn er voldoende exemplaren. :P Ik koop hem wel digitaal 1 dag voordat hij live gaat, kan ik nu fijn even nog iets anders kopen. ;)

Oh, ik wil geen discussie hoor, ik heb alleen een uitgesproken mening over preorders. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Winkiller schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:47:
[...]

Korting of niet, als je hem een dag of 2 voor release koopt betaal je waarschijnlijk net zoveel, het lijkt veel op wat veel webshops doen "Nog 1 op voorraad". Preorder is letterlijk geld uit je zak kloppen en onzin, als je digitaal koopt zijn er voldoende exemplaren. :P Ik koop hem wel digitaal 1 dag voordat hij live gaat, kan ik nu fijn even nog iets anders kopen. ;)

Oh, ik wil geen discussie hoor, ik heb alleen een uitgesproken mening over preorders. :O
Op zich deel ik jouw mening, maar tijdje terug kon ik hem voor €42 pre-orderen (en heb ik dat toen ook gedaan). Voor zo'n aanbieding vind ik het dat wel waard.

Inmiddels alweer geannuleerd trouwens, want na de Beta vond ik het dat geld niet meer waard.

Oh, qua mening enzo ;) Digitale games zijn sowieso (veel) te duur op release of als pre-order. Digitaal vind ik alleen een optie bij discounts en sales in de PS Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Man man man wat is dat Last of Us toch vet zeg! Die superaanbieding van gamedealdaily voor $13.99 is echt n schijntje voor dat spel. Pfff ik ben weer een mega backlog aan het bouwen.

Ook even die Flockers maar meegepakt zoals iemand hierboven aangaf, leuke tussendoor, vindt de vriendin ook goed te doen beetje puzzel erdoorheen. Verrassend uitdagend wel, nostalgisch lemming gevoel inderdaad ;)

Nu stop ik echt even met die aanschaf triggers :) ga ik toch even de verhalen doorspelen.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09
The witcher 3 op ps4 heeft glinke performance boost gehad. Wat dus al eerder gedacht werd dat de dev blijkbaar een zooitje gemaakt had van de ps4 versie blijkt wel want de game performace is nu beter dan op de x1, en ook nog eens 1080p( vs 900p en heel soms hogere reso op x1). De zwaardere scenes draaien nu zoals het hoort. Dropt soms nog wel eens onder de 30( net als de x1 versie) maar minder vaak. En al hellemaal minder vaak als voor patch 1.10. Toen bleef de game vaak op 20fps hangen.

Heb de game zelf nog niet maar heb veel intresse gehad. Maar door fps problemen laten liggen. Ga hem nu dus wel halen. Athans als weer geld heb ;)

Bron voor patch performance :
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1123944

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:48:
The witcher 3 op ps4 heeft glinke performance boost gehad. Wat dus al eerder gedacht werd dat de dev blijkbaar een zooitje gemaakt had van de ps4 versie blijkt wel want de game performace is nu beter dan op de x1, en ook nog eens 1080p( vs 900p en heel soms hogere reso op x1). De zwaardere scenes draaien nu zoals het hoort. Dropt soms nog wel eens onder de 30( net als de x1 versie) maar minder vaak. En al hellemaal minder vaak als voor patch 1.10. Toen bleef de game vaak op 20fps hangen.

Heb de game zelf nog niet maar heb veel intresse gehad. Maar door fps problemen laten liggen. Ga hem nu dus wel halen. Athans als weer geld heb ;)

Bron voor patch performance :
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1123944
Daar wachtte ik dus ook op. En tot 'ie voor 20 op MP staat. Heb er geen haast mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09
Heb de premium edition ofzo geloof al voor 30 gezien op marktplaats.
Tja was meteen duidelijk vanaf begin dat er iets mis was met de ps4 versie. Iets met dubbele buffer ofzo. Naja het is gefixed. Duurde effe maar was natuurlijk ook een MS supported spel( bundel en tv reclames etc). Wie weet had dat ermee te maken. Plus de dev had nog nooit een playstation spel gemaakt. Dus laat zo zeggen het spel heeft wat tegenslagen gehad op ps4 ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Viel allemaal wel mee hoor, nu wordt een 'Unity'-scenario geschetst. ;)
Ja, er waren fps drops, maar nee, die waren echt niet zo storend.

Gewledige game, en nu dus met betere performance al helemaal aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
bram1984 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:50:
[...]

Daar wachtte ik dus ook op. En tot 'ie voor 20 op MP staat. Heb er geen haast mee.
+1. Als ik dit zo lees moet ik ook maar eens op V&A/Marktplaats gaan rondsnuffellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen met een US account:
During the Beta, we announced that anyone that played would receive an exclusive PS4 dynamic theme free as a ‘thank you’ from the studio. That theme is now rolling out in the US. Follow the instructions below to redeem your dynamic theme:

1. Navigate to the PlayStation®Store from your PS4 system Home Screen
2. Press Triangle and select Search, then type in “Black Ops III”
3. Select “Call of Duty: Black Ops III”
4. Scroll down to “Themes” > “Morg City Zombies Theme” and download the theme
5. After the download is complete, navigate to the PS4 Home Screen > “Settings” > “Themes” to select the theme
Jammer dat we in NL geen gratis thema krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:55
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 06:02:
Voor mensen met een US account:

[...]

Jammer dat we in NL geen gratis thema krijgen.
Idd wat is dit nu weer voor onzin :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 20:53
Nieuwe dlc voor rocket league is wel aardig, beetje hetzelfde als de vorige. 2 auto's, 2 sets wielen, stickers enz.

Paar trophy's waarvan 1 vrij moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Is er ergens een lijst met welke games het meest worden gespeeld online op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Als je NFS koopt ben je sowieso niet slim bezig. Veel plezier met je non functionele game op de momenten dat je niet online kunt door of server problemen, Sony netwerkproblemen of als EA over een paar jaar de stekker van de server eruit trekt.

Dat soort games ga je toch niet belonen man die dit soort praktijken proberen te flikken. Er is ook totaal geen reden waarom de game online only zou moeten zijn.

Belachelijk om daar alvast je geld aan uit te geven, EA kan lekker teren op je centjes en jij zit straks met een halfbakken product.

Overigens het is super makkelijk om een US account aan te maken en dan die theme te downloaden. Ik zit hier toch op Tweakers? :')

[ Voor 10% gewijzigd door James Pond op 14-10-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
[quote]ChrisLNFF schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:08:
Nieuwe dlc voor rocket league is wel aardig, beetje hetzelfde als de vorige. 2 auto's, 2 sets wielen, stickers enz.

Paar trophy's waarvan 1 vrij moeilijk.
[/quote]

Edit: verkeerd bericht ge-quote....
SemperFidelis schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:12:
Is er ergens een lijst met welke games het meest worden gespeeld online op het moment?
Je kan een indicatie krijgen via PS Live op de PS4 zelf. Daar kan je streams sorteren op aantal uitzendingen per game. Daaruit kan je dus opmaken welke games het meest worden gestreamd en geeft een indicatie over wat het meest wordt gespeeld.

De lijst van dit moment laat de volgende meest gespeelde spellen zien (klikbaar voor een leesbaar plaatje):
PS Live popular
Volgens mij is de populariteit in dit lijstje redelijk steady.

[ Voor 15% gewijzigd door ralph075 op 14-10-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
[...]

Feitelijk koop je hem dan dus ook voor release :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
[...]

Je kan hem beter niet kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bent boos op EA he? :P

Mooi verhaal wat je hier hebt gepost, maar NFS gaat er hier toch zeker wel komen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dit slaat totaal nergens op.. Of je m nu maanden van te voren koopt of een dag van te voren.. Als je in de store pre-ordered, betaal je toch nog niet meteen.. Dat gebeurt pas een dag of twee voordat het spel daadwerkelijk live gaat.

Dan mag jij mij vertellen waarom dit geld uit de zakken kloppen is. Tot die tijd kun je gewoon cancellen zonder dat het je geld kost. De developers krijgen niet maanden van te voren miljoenen binnen ofzo.. Hoogstens op papier, maar zij weten echt wel dat dit geen bedragen zijn om alvast zich rijk te rekenen.

Je 'uitgesproken mening' is ongefundeerd en weldegelijk discussie uitlokkend. |:(
James Pond schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:26:

Belachelijk om daar alvast je geld aan uit te geven, EA kan lekker teren op je centjes en jij zit straks met een halfbakken product.
Zie mijn comment boven de quote.

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 14-10-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:56
Ik probeer de Battlefield bundel te kopen via de PSN-store maar bij het afrekenen gaat het fout. Normaal is ie € 79,00 maar tot 22-10-2015 voor € 24,00. Is dit misschien een foutje waardoor ik niet kan afrekenen? Of moet ik eerst een volledige Battlefield 4 kopen voordat deze bundel ook beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vj_slof schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:01:
Ik probeer de Battlefield bundel te kopen via de PSN-store maar bij het afrekenen gaat het fout. Normaal is ie € 79,00 maar tot 22-10-2015 voor € 24,00. Is dit misschien een foutje waardoor ik niet kan afrekenen? Of moet ik eerst een volledige Battlefield 4 kopen voordat deze bundel ook beschikbaar is?
Dit is em:

https://store.playstation...00420_00-BATTLEFIELDBUNDL

Wel ingelogd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
Bedankt maar helaas ook deze geeft een foutmelding: "Er is een fout opgetreden bij het verwerken van uw bestelling. De transactie is niet voltooid. Probeer het later nog eens." :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Genoeg saldo? :X

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 14-10-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
Ja. zelfs met geld op het Paypal-account doet ie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Ik zou die bundel niet halen maar alleen BF4 met premium!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
James Pond schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:31:
Daar ben ik het mee eens :)
Hardline is leuk, maar komt lang niet in de buurt van BF4. Dit is natuurlijk wel mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:37:
[...]

Daar ben ik het mee eens :)
Hardline is leuk, maar komt lang niet in de buurt van BF4. Dit is natuurlijk wel mijn persoonlijke mening.
Ik ben het dik eens met jouw persoonlijke mening :P.

Hardline komt zeker niet in de buurt van BF4.

Heeft iemand hier nog nieuwe games via de PS store gekocht? Dus bijvoorbeeld Wasteland 2 of BTTF?

[ Voor 12% gewijzigd door James Pond op 14-10-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:59
martincm schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:38:
Man man man wat is dat Last of Uss toch vet zeg! Die superaanbieding van gamedealdailyy voor $13.99 is echt n schijntje voor dat spel. Pfff ik ben weer een mega backlog aan het bouwen.
Naar aanleiding van jou post ook TLOU besteld bij gamedealdaily maar toen ik de code ingaf kreeg ik de melding dat de code al gebruikt/niet meer geldig was. :(
Ik heb al gemaild naar gamedealdaily maar moet nog antwoord krijgen.
Nu is het de eerste keer dat ik daar iets koop, had er nog nooit van gehoord. Is deze site wel betrouwbaar? Komt het meer voor dat een code niet werkt en hoe lossen ze het eventueel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

DigitalError schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:51:
[...]

Feitelijk koop je hem dan dus ook voor release :X
Ja met als doel de disk op dag van verschijnen in huis te hebben of om de download drukte voor te zijn.
Ik ga niet maanden van te voren een spel pre-orderen om de zakken van de uitgever te spekken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je spekt de zakken niet, sjeezis... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:04:
Uhh jawel. Hun kunnen toch rente trekken als iedereen pre-ordered? DIt terwijl er nog geen reviews zijn en het spel buggy kan zijn of tegen kan vallen.

Pre-orderen is niet slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je mn comment hier ergens boven niet gelezen? Je betaalt nog niet. Ze krijgen hoogstens een idee over hoe populiar het spel gaat worden.

Als je bijv pre-ordered bij bijv een Wehkamp, en daar wel direct moet betalen, dan sponsor je de wehkamp, niet EA/Dice.
ZIj hebben toch al een x-aantal besteld. Daar gaan ze geen verandering in brengen, nagelang de pre-orders op een normaal niveau blijven. Dit is allemaal vantevoren berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
botech schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:47:
[...]

Naar aanleiding van jou post ook TLOU besteld bij gamedealdaily maar toen ik de code ingaf kreeg ik de melding dat de code al gebruikt/niet meer geldig was. :(
Nu is het de eerste keer dat ik daar iets koop, had er nog nooit van gehoord. Is deze site wel betrouwbaar? Komt het meer voor dat een code niet werkt en hoe lossen ze het eventueel op?
Heb je wel een US account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
sanre4l schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:48:
[...]

Heb je wel een US account?
Die heb ik ooit wel eens aangemaakt ja, maar het was niet onder dat account dat ik de code ingegeven heb 8)7
Nooit aan gedacht. Zal het straks eens proberen onder US account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

botech schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:47:
[...]
Mijn ervaring was/is prima met GDD. En inderdaad, had al uit de eerdere post die de aanbieding had gegeven opgemaakt dat ik deze met mijn US account in moest voeren. Daar werkte dat gewoon direct, dus US account is verplicht inderdaad.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:47:
Heb je mn comment hier ergens boven niet gelezen? Je betaalt nog niet. Ze krijgen hoogstens een idee over hoe populiar het spel gaat worden.

Als je bijv pre-ordered bij bijv een Wehkamp, en daar wel direct moet betalen, dan sponsor je de wehkamp, niet EA/Dice.
ZIj hebben toch al een x-aantal besteld. Daar gaan ze geen verandering in brengen, nagelang de pre-orders op een normaal niveau blijven. Dit is allemaal vantevoren berekend.
Dan nog, pre-orders zijn nergens goed voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
martincm schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:59:
[...]

Mijn ervaring was/is prima met GDD. En inderdaad, had al uit de eerdere post die de aanbieding had gegeven opgemaakt dat ik deze met mijn US account in moest voeren. Daar werkte dat gewoon direct, dus US account is verplicht inderdaad.
OK, zal het vanavond proberen. Bedankt voor de tip in elk geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
James Pond schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:00:
[...]
Van je 10 berichten op Tweakers zijn er 6-7 in de trant van "niet kopen/ geen zakken spekken/ niet pre-orderen".
Heb je een nare ervaring gehad met pre-orderen dat je er zo fel tegen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
botech schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:56:
[...]

Die heb ik ooit wel eens aangemaakt ja, maar het was niet onder dat account dat ik de code ingegeven heb 8)7
Nooit aan gedacht. Zal het straks eens proberen onder US account.
:o Denk dat je zal zien dat daar de fout ligt :*) Succes iig

Oh en trouwens, wat ook handig is om te weten, als je dan TLOU krijgt via je U.S. account, kun je hem gewoon spelen op je NL account. Wel als je dan factions MP wilt spelen moet je even via je U.S. account die maps downloaden en dan kun je ze wel spelen via je NL account.
Too much info? :O

[ Voor 28% gewijzigd door sanre4l op 14-10-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
James Pond schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:00:
[...]

Waarom niet? Ik haal er veel fun en spanning uit.. daarbij krijg je bij Battlefront in de aanloop in totaal 6 nieuwe achtergrond themes voor de PS4 (die je anders niet krijgt, en aangezien er niet zoveel zijn voor de PS, zijn ze erg welkom), en een week eerder toegang tot de Jakku DLC, daar doe ik t wel voor hoor, als ik toch al weet dat ik m day 1 koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
sanre4l schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:09:
[...]

Oh en trouwens, wat ook handig is om te weten, als je dan TLOU krijgt via je U.S. account, kun je hem gewoon spelen op je NL account. Wel als je dan factions MP wilt spelen moet je even via je U.S. account die maps downloaden en dan kun je ze wel spelen via je NL account.
Nee hoor, bedankt voor al die info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartt
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 10:54
martincm schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:38:
Man man man wat is dat Last of Us toch vet zeg! Die superaanbieding van gamedealdaily voor $13.99 is echt n schijntje voor dat spel. Pfff ik ben weer een mega backlog aan het bouwen.
Afgelopen weekend een PS4 aangeschaft, dus hartelijk dank voor de tip! Als er zoveel mensen lovend over zijn, is dit inderdaad een koopje. Wat een verschil met de reguliere prijs zeg. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 17:50
James Pond schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:31:
Hoezo niet? Je hebt met die bundel twee spellen voor maar 24 euro, BF4 premium is de helft duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:04:
Natuurlijk wel, je betaald voor iets wat je nog niet krijgt, de ontvanger vult zijn zakken en jij hebt nog niets.
Preorders zijn ontstaan doordat mensen op de dag van uitkomen naast een disk grepen in de winkel.

Het is niets meer dan een marketingtruc om jouw geld alvast in te pikken en nergens voor nodig bij digitale produkten die gedownload worden. Als jij spanning haalt uit preorders is dat prima maar laat mij dan in de waan dat preorders marketing zijn waar alleen de fabrikanten munt uit slaan.

Hou de vraag hoog door schaarste te creëren. >:) Vertel de wereld dat een chip fabriek in de brand heeft gestaan en de vraagprijs stijgt ondanks enorme voorraden, oplichters/zakkenvullers zijn het. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*Zucht* Lees dan hierboven.. Ze krijgen je geld nog niet voordat jij daadwerkelijk het spel hebt.. misschien enekle dagen eerder. Niet op het moment dat jij op de knop drukt van "preorder now!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:21:
*Zucht* Lees dan hierboven.. Ze krijgen je geld nog niet voordat jij daadwerkelijk het spel hebt.. misschien enekle dagen eerder. Niet op het moment dat jij op de knop drukt van "preorder now!"
Jep.. want via PSN store pre-order is de enige mogelijke manier |:(

Als ik pre-order via Bol, en betaal vooraf. Raad eens? Dat geld wordt echt niet apart gehouden totdat het spel uit is...

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 14-10-2015 15:23 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:21

Yucko

One clown to rule them all !

sanre4l schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:09:
[...]

vorige week was TLOU in de aanbieding voor € 17,99 in de playstation-store d:)b

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:22:
[...]

Als ik pre-order via Bol, en betaal vooraf. Raad eens? Dat geld wordt echt niet apart gehouden totdat het spel uit is...
Dan sponsor je Bol, niet EA/Dice

Maar goed, zullen we ajb weer ontopic gaan? Headsets, masterrace CUH1200's enzo?

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 14-10-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:21:
Ik heb 2 dagen voordat Forza 6 uitkwam digitaal gekocht om de drukte voor te blijven en ik moest gewoon betalen hoor. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mmmm heb op moment issue dat ik geen aankopen kan doen (of geld op mijn account kan zetten via paypal en/of cc), krijg melding dat me CC gegevens niet goed zijn net lukte het in eens wel 1 keer, daarna weer niet. Heb ze al gebeld maar ze hebben werkelijk geen idee waar het aan ligt beetje jammer. Ik wou wasteland 2 kopen lijkt me wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:31:
[...]

Ik heb 2 dagen voordat Forza 6 uitkwam digitaal gekocht om de drukte voor te blijven en ik moest gewoon betalen hoor. :Y
ja dat klopt, enkele dagen van te voren. Maar als jij een jaar van te voren pre-ordered, dan betaal je ook pas twee dagen van te voren (of 3 oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

WeAreLegion schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:33:
Mmmm heb op moment issue dat ik geen aankopen kan doen (of geld op mijn account kan zetten via paypal en/of cc), krijg melding dat me CC gegevens niet goed zijn net lukte het in eens wel 1 keer, daarna weer niet. Heb ze al gebeld maar ze hebben werkelijk geen idee waar het aan ligt beetje jammer. Ik wou wasteland 2 kopen lijkt me wel nice.
Probeer je het over een uurtje nog een keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
Winkiller schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:35:
[...]

Bij mij sinds gisterenmiddag al dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Winkiller schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:35:
[...]

Snap ik maar probeer het al een tijdje :) en vriend van me heeft het zelfde probleem en ze weten ook daar niet wat het is (die heeft het al paar weken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
corset schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:22:
[...]

Jij denkt dat Bol dat geld rechtstreeks doorsluist naar EA ofzo? Dat geld is gewoon voor Bol. Bol krijgt achteraf gewoon een factuurtje voor alle aantallen die ze hebben afgenomen en dat is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:34:
[...]

ja dat klopt, enkele dagen van te voren. Maar als jij een jaar van te voren pre-ordered, dan betaal je ook pas twee dagen van te voren (of 3 oid)
_O- 7(8)7 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja goeie argumenten man.. Daar kan ik niets tegenin brengen.. you've got me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Het is vandaag wel nationale pre-order discussie dag zeg, en dan heb ik het niet alleen over dit ps4 topic. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

DigitalError schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:59:
Het is vandaag wel nationale pre-order discussie dag zeg, en dan heb ik het niet alleen over dit ps4 topic. 8)7
Iedereen zoekt natuurlijk iets om volgende zomer te gaan doen, bij afwezigheid van fatsoenlijk voetbal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niku schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:59:
[...]

Iedereen zoekt natuurlijk iets om volgende zomer te gaan doen, bij afwezigheid van fatsoenlijk voetbal.
Fatsoenlijk voetbal is juist aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Zinvolle toevoeging zeg.

Ook wel eens gedacht dat pre-orderen ook gewoon handig is voor mensen die werken en geen zin hebben om naar de winkel te gaan maar gewoon om 7u willen gamen zodra ze thuis komen zonder gezeik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
SemperFidelis schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:00:
[...]

Zinvolle toevoeging zeg.

Ook wel eens gedacht dat pre-orderen ook gewoon handig is voor mensen die werken en geen zin hebben om naar de winkel te gaan maar gewoon om 7u willen gamen zodra ze thuis komen zonder gezeik?
Het is gewoon standaard kleuter vs kleuter discussie over pre order. Wat een onzin blijft het.

Vind je het niks? doe het niet

Vind je het hip en awesome? doe het vooral wel

Ik pre order gewoon wat ik wil, en wanneer ik het wil. Zo simpel is het.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:03
3&4 november 10% korting op games bij de Bart Smit en 5% op de consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

DaYwaLkUr schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:05:
3&4 november 10% korting op games bij de Bart Smit en 5% op de consoles
Wist niet eens dat Bart Smit nog bestond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Yucko schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:26:
[...]
vorige week was TLOU in de aanbieding voor € 17,99 in de playstation-store d:)b
Heeft ie nu toch niks aan.
Gamedealdaily heeft m dus voor $13.99 voor The Last of US, die DLC mappen en Left Behind bij elkaar. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taube
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-07-2022
DigitalError schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:59:
Het gaat hier eigenlijk heel vaak over alleen maar prijzen. Dat is wel jammer.

[ Voor 59% gewijzigd door Taube op 14-10-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SemperFidelis schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:00:
[...]

Zinvolle toevoeging zeg.

Ja, maar niet een jaar vooruit. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martincm schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:09:
[...]

Gamedealdaily heeft m dus voor $13.99 voor The Last of US, die DLC mappen en Left Behind bij elkaar. :X
Die DLC zit er toch sowieso bij? Left Behind zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Taube schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:12:
[...]

Het gaat hier eigenlijk heel vaak over alleen maar prijzen. Dat is wel jammer.
Je hebt een account aangemaakt om dit te melden? Misschien moet je in plaats daarvan een onderwerp wat volgens jou wel interessant aansnijden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Le Enfant! schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:55:
[...]

Hoezo niet? Je hebt met die bundel twee spellen voor maar 24 euro, BF4 premium is de helft duurder.
Op dit moment.. Ik had BF4 voor 24 euro in totaal met de Premium voor BF4.

BF Hardline is slechts een reskin van BF4 met wat andere maps en modes. Ik denk dat het gros BF4 speelt.

Daarnaast viel de beta van Hardline erg tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

bram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:18:
[...]
Die DLC zit er toch sowieso bij? Left Behind zeker weten.
Is dat zo? Omdat ie los in de PS store te koop stond. Vandaar mijn melding. Anyhow, in de nl store niet meer in de aanbieding, vandaar dus die gdd melding voor diegenen die m alsnog (op us account) wilden meepakken. Maakt verder niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-07 14:25
Niemand die hier spreekt over de prijsverlaging van de Playstation 4? De console kost nu 349 euro.
UK heeft al een prijsverlaging gekregen. Amerika en Japan ook. Officiële bericht zal snel komen denk ik. De eerste shops verkopen de Playstation al voor 349 euro.
http://techcrunch.com/201...or-the-first-time-to-349/

De 1TB versie is trouwens nog de oudere (luidere) versie met de glimmende kap. De CUH-1200 versie is nu het standaard model die 349 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maulwurfje schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:26:
Niemand die hier spreekt over de prijsverlaging van de Playstation 4? De console kost nu 349 euro.
UK heeft al een prijsverlaging gekregen. Amerika en Japan ook. Officiële bericht zal snel komen denk ik. De eerste shops verkopen de Playstation al voor 349 euro.

De 1TB versie is trouwens nog de oudere (luidere) versie met de glimmende kap. De CUH-1200 versie is nu het standaard model die 349 euro kost.
Dat is al veel besproken de laatste tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond

Tenzij ze het op de PGW bekend maken verwacht ik geen prijsdaling in europa. PS4 gaat hard hier namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Nee maar de Redcoon modellen waren wel genoemd:
- 355 voor de 1TB losse variant
- 388 voor de 1TB bundel variant met 2 controllers en Helldivers.
Of dat verder de 1200 versies zijn, helaas geen idee

[ Voor 3% gewijzigd door martincm op 14-10-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-07 14:25
Naztel verkoopt voor 349 euro de 1TB (oude versie). Ik heb de prijs deze week in de gaten gehouden en zie de shops onder de 350 euro grens duiken. Ik denk dat het officiële bericht snel volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 15:33
martincm schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:30:
[...]

Nee maar de Redcoon modellen waren wel genoemd:
- 355 voor de 1TB losse variant
- 388 voor de 1TB bundel variant met 2 controllers en Helldivers.
Of dat verder de 1200 versies zijn, helaas geen idee
Of 379 voor de 1TB en 2 controllers (geen games erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:21

Yucko

One clown to rule them all !

[...]

DLC mappen en Left Behind waren inbegrepen ;)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Winkiller schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:16:
[...]

Ja, maar niet een jaar vooruit. |:(
Dat was niet het hoofdpunt van je betoog waarom pre-orderen dom was, maar ok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^ Dat dus.

En ik gaf dat gewoon als voorbeeld over wanneer je moest betalen. Dat hij twee dagen van te voren een spel koopt, dan zit je in de betaal periode ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Even mijn 'long-term' verlanglijstje:
- Tearaway
- Disgaea 5
- Tales of Zestiria

Zijn er meer die deze games (willen) hebben?

[ Voor 6% gewijzigd door Niku op 14-10-2015 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Yucko schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:41:
[...]
DLC mappen en Left Behind waren inbegrepen ;)
OK. my bad, dat wist ik niet ten tijde van aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van die 3 heb ik nog nooit gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taube
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-07-2022
Bartske schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:21:
[...]

Je hebt een account aangemaakt om dit te melden? Misschien moet je in plaats daarvan een onderwerp wat volgens jou wel interessant aansnijden dan?
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik kan helaas niet zo veel spelletjes spelen als ik zou willen. Op een forum als deze kan ik toch er iets over lezen. Vandaar dat ik het jammer vind dat het vaak over prijzen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Sandbox town-building sim Astraea announced for PS4. Build, farm, shop, socialise! More:

http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CRSUhBxUEAAl007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Taube schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:17:
[...]
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik kan helaas niet zo veel spelletjes spelen als ik zou willen. Op een forum als deze kan ik toch er iets over lezen. Vandaar dat ik het jammer vind dat het vaak over prijzen gaat.
Dan zou ik als ik jou was eerder de desbetreffende game-topics lezen, daar gaat het vrijwel uitsluitend over spellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:57:
^^ Dat dus.

En ik gaf dat gewoon als voorbeeld over wanneer je moest betalen. Dat hij twee dagen van te voren een spel koopt, dan zit je in de betaal periode ja.
NIET WAAR, als je via de online store van Playstation of Xbox digitaal koopt, ook 2/4 maanden eerder, moet je bij pre-order betalen anders kom je niet verder in het proces en kan je niet spelen op dag van release. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Winkiller schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:52:
[...]

NIET WAAR, als je via de online store van Playstation of Xbox digitaal koopt, ook 2/4 maanden eerder, moet je bij pre-order betalen anders kom je niet verder in het proces en kan je niet spelen op dag van release. ;w
Dat is onzin, heb vorige maand de uncharted collection ge-preorderd en die werd pas 2 dagen voor release afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
[...]

Dit klopt niet hoor :) als je via online store wat preorderd hoef je niet te betalen zover van te voren :) gaat gewoon netjes paar dagen paar dagen voor release afgeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

DigitalError schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:54:
[...]

Dat is onzin, heb vorige maand de uncharted collection ge-preorderd en die werd pas 2 dagen voor release afgeschreven.
Uit welke winkel ? ik ben het nog niet tegengekomen, ook niet bij Bol toen ik nog wel eens een disk kocht.
Ik zal het niet tegenspreken maar elke pre-order waar wel betaald moet worden en je langer dan een maand moet wachten op release is voor mij een reden om niet aan pre-orders te doen omdat ik dat marketing onzin vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Winkiller schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:00:
[...]

Uit welke winkel ? ik ben het nog niet tegengekomen, ook niet bij Bol toen ik nog wel eens een disk kocht.
Ik zal het niet tegenspreken maar elke pre-order waar wel betaald moet worden en je langer dan een maand moet wachten op release is voor mij een reden om niet aan pre-orders te doen omdat ik dat marketing onzin vindt.
de PS store, want daar ging je stukje over? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

[...]

Nee hoor. Uncharted pre-order is bij mij pas later afgeschreven. Dit is wel in combinatie met een credit card. Als je voldoende saldo in je PS portemonnee hebt zitten wordt het ook pas later afgeschreven. Misschien had je niet genoeg geld in je PS portemonnee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Jullie krijgen van mij het voordeel van de twijfel. :Y Ik pre-order standaard niet en als ik al deed, 2/3 dagen voor release, moest ik betalen. Daarnaast blijven pre-orders, zeker langer dan een maand voor release waar je voor moet betalen, een in mijn ogen ongewenst marketing verschijnsel waar ik mij tegen zal blijven verzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:22:
Jullie krijgen van mij het voordeel van de twijfel. :Y Ik pre-order standaard niet en als ik al deed, 2/3 dagen voor release, moest ik betalen. Daarnaast blijven pre-orders, zeker langer dan een maand voor release waar je voor moet betalen, een in mijn ogen ongewenst marketing verschijnsel waar ik mij tegen zal blijven verzetten.
Voordeel van de twijfel? Jij hebt het gewoon mis 8)7 Handig om niet te smijten met "NIET WAAR" als je het eigenlijk niet eens weet :Y

De PS Store in Europa rekent ALTIJD pre-orders af rond release, dus niet op het moment dat je pre-ordert. Je kan gewoon games pre-orderen zonder een credit card, Paypal account of bankrekening gekoppeld te hebben. Je moet zorgen dat je rond release (je krijgt altijd een datum te zien waar tussen het wordt afgeschreven) genoeg saldo hebt of een Paypal/cc hebt gekoppeld. Geen saldo/paypal/cc koppeling = game krijgt simpelweg geen licentie. Je hebt de game op je console, maar met een slotje. Je kan dus prima games pre-orderen die een bonus geven (korting, extra items etc) en 1 dag voor release (zelfs op release dag) beslissen of je de game nog wil of simpel weg annuleren (of je betaalmiddel verwijderen, tenzij je een saldo hebt)

Xbox Store weet ik niet, dit is dan ook de PS4 topic. De PS Store in USA rekent wel direct af, dat heeft echter meer te maken met de algemene voorwaarden in US vs EU (recht om aankoop op afstand te annuleren etc)

[ Voor 29% gewijzigd door ASNNetworks op 14-10-2015 18:56 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

ASNNetworks schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:50:
[...]

Voordeel van de twijfel? Jij hebt het gewoon mis 8)7 Handig om niet te smijten met "NIET WAAR" als je het eigenlijk niet eens weet :Y
Ja in het geval van PS Store blijkbaar wel, daar heb ik zelf nog geen eigen ervaring mee.
Bij Xbox moet je betalen of ze moeten dat inmiddels hebben veranderd, maar dat lijkt me sterk.
Maar goed je zal net een financiële tegenvaller hebben gehad en ze kunnen niet afschrijven wat dan ?

[ Voor 22% gewijzigd door Winkiller op 14-10-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winkiller schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:06:
[...]

Ja in het geval van PS Store blijkbaar wel, daar heb ik zelf nog geen eigen ervaring mee.
Bij Xbox moet je betalen of ze moeten dat inmiddels hebben veranderd, maar dat lijkt me sterk.
Maar goed je zal net een financiële tegenvaller hebben gehad en ze kunnen niet afschrijven wat dan ?
Niet afschrijven is niet betalen en Niet betalen is geen spel.
Dat lijkt me nogal logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:06:
[...]

Moet je nog even mn post nalezen, heb ik namelijk uitgelegd :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

ASNNetworks schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:08:
[...]

Moet je nog even mn post nalezen, heb ik namelijk uitgelegd :)
Ja je had er later nog wat aangeplakt zag ik, ik was al aan het antwoorden toen je dat aan het bijwerken was.

Okay duidelijk verhaal zo, ik heb het gecontroleerd via playstation.com, jullie hadden gelijk over de pre-orders in de PS Store. Altijd leuk om weer wat erbij te leren, dat heeft Sony dan weer goed geregeld voor de players. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:20:
[...]

Ja je had er later nog wat aangeplakt zag ik, ik was al aan het antwoorden toen je dat aan het bijwerken was.

Okay duidelijk verhaal zo, ik heb het gecontroleerd via playstation.com, jullie hadden gelijk over de pre-orders in de PS Store. Altijd leuk om weer wat erbij te leren, dat heeft Sony dan weer goed geregeld voor de players. ;)
Ze hebben nog steeds gelijk. ;)

Nadat ik Uncharted 2 en 3 heb uitgepeeld, ga ik denk ik Bloodborne maar weer eens oppakken ter voorbereiding op de DLC. Zit in NG+ in Old Yharnam. Laatste keer dat ik gespeeld heb werd ik onder de voet gelopem door die giftige dudes in die kathedraal. Weer even de feeling terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
[...]

Dat was de druppel..... >:) Eindelijk ook TLOU gehaald. Ben benieuwd of het me pakt.
Pagina: 1 ... 8 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link