Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slecht hoor, mensen die nog steeds TLoU nog niet hebben gespeeld. :p

Edit: Toch maar besloten mijn Mad Max kopie op Marktplaats te gooien. Was best leuk zolang het duurde maar ik ben mijn interesse volledig kwijt en heb geen zin meer terug te keren. Ik baal van de ronduit dramatische animaties en zeer matige besturing. Ook hadden er best wat meer interessante en gevarieerde quests in mogen zitten. Mag in ieder geval weg voor € 30,- of ruilen voor Witcher 3 of Until Dawn. Mocht het niet lukken dan trap ik de verhaallijn er wel even snel doorheen en zie ik wel verder. Ben alleen bang dat je tegen het einde niet meer verder komt zonder scrap.

[ Voor 81% gewijzigd door bram1984 op 14-10-2015 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
ralph075 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:24:
[...]

Dat was de druppel..... >:) Eindelijk ook TLOU gehaald. Ben benieuwd of het me pakt.
Ik hou normaal gesproken niet van zombie-achtige games maar tlou is gewoon een een erg goeie game tenzij je niet van verhalende lineaire games houd.

Op naar tlou 2 zou ik zeggen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

bram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:32:
Ik had geen ps3 meer ten tijde van tlou. En met de ps4 ben ik eerst koste wat kost in het gehele gta v gedoken tot 100% sp completion. En eigenlijk heeft de uncharted serie de adventure/3rd person in lineaire verhaallijn getriggered, voor mij, om ook TLoU te starten (en die prijs dan, toegegeven).
Verder is het denk ik voor mensen die er al eerder doorheen zijn geweest, wat tweakers ook over Uncharted beschreef, niet de beleving als de eerste playthrough, maar ik zie m voor t eerst en dan is dat toch echt awesome.

Wat ik ook net zag, totaal niet echt mijn genre, is die release van Guitar Hero Live over n paar dagen. Ben best wel benieuwd eigenlijk, die uitwerking is wel sick gedaan. Als zoiets ook nog met Playstation VR uitgevoerd kan worden, dan zit je wel in een andere wereld denk ik :)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry :P
Ik zal het je sterker vertellen: heb ook nog nooit een Uncharted gespeeld.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
Haha, heb TLOU ook nog niet gespeeld ;( , in tijden de PS3 niet meer aan gehad. Afgelopen weekend een PS4 gekocht en een paar games (Killzone 4, Little big planet 3, DriveClub en Watch Dogs). eerst deze spellen een beetje spelen, ondertussen mp in de gaten halen voor leuke deals voor andere games.

Wel alleen maar goede verhalen over gehoord dus hij gaat er zeker wel komen :Y

Ik ken mezelf, als ik nu meer spellen ga kopen dan komt de rest niet meer aan bod en das ook zonde :$

Wat zijn trouwens de leuke gezelschapgames, de spellen die het goed doen met de kameraden en een biertje erbij? ala LBP3

[ Voor 11% gewijzigd door Rickz op 15-10-2015 08:01 ]

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Edit: Toch maar besloten mijn Mad Max kopie op Marktplaats te gooien. Was best leuk zolang het duurde maar ik ben mijn interesse volledig kwijt en heb geen zin meer terug te keren. Ik baal van de ronduit dramatische animaties en zeer matige besturing. Ook hadden er best wat meer interessante en gevarieerde quests in mogen zitten. Mag in ieder geval weg voor € 30,- of ruilen voor Witcher 3 of Until Dawn. Mocht het niet lukken dan trap ik de verhaallijn er wel even snel doorheen en zie ik wel verder. Ben alleen bang dat je tegen het einde niet meer verder komt zonder scrap.
Mijn bod staat nog, Bram. :)
En The Witcher 3 krijg je niet, hehe. Da's hetzelfde als je afgeragte Fiat Panda te ruil aanbieden voor een nieuwe BMW 6-serie. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

spaceboy schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:14:
[...]

Mijn bod staat nog, Bram. :)
En The Witcher 3 krijg je niet, hehe. Da's hetzelfde als je afgeragte Fiat Panda te ruil aanbieden voor een nieuwe BMW 6-serie. :P
En toch hebben in dit geval de afgeragde Fiat Panda en de BMW 6-serie praktisch hetzelfde gekost in aanschaf ;)

Dat Astraea doet met trouwens een beetje denken aan Animal Crossing, maar dat kan ook aan de stijl liggen. Mocht het een beetje goede recensies krijgen dan ga ik het wellicht proberen. Heb altijd wel een zwak voor dat soort "schattige" games.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn PS4 doet vreemd. Hij zet zichzelf snachts helemaal uit vanuit rest mode en krijg hem dan met controller ook niet meer aan. Als ik hem aanzet via de knop gaat ie aan krijg ik melding system storage check, en dan melding dat hij verkeerd is uitgezet (wat dus niet het geval is). Geen idee wat dit is en heb het eignelijk sinds firmware 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:39:
Wolfenstein The New Order geruild voor Dragon Age Inquisition whoohoo :)
Das balen lol..

DAI is dikke bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:50:
[...]

Ik hou normaal gesproken niet van zombie-achtige games maar tlou is gewoon een een erg goeie game tenzij je niet van verhalende lineaire games houd.

Op naar tlou 2 zou ik zeggen.
Nee, precies, ik heb ook niks met zombie-achtige games, films of series. Echt niks. Maar voor $14 en alle goede verhalen (ook over het verhalende stuk) nu toch maar een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Goed is een overstatement :) het is even goed als uncharted, voor zover ik ben tenminste. Hopelijk niet zo'n onzin plot twist met aliens/magic powers als Uncharted.

Maar het is wel een van de betere game verhalen van de afgelopen jaren. Ben zelf wat meer van games als Silent Hill, Dark Souls, waar je qua verhaal gewoon heel veel zelf moet uitzoeken ipv dat het vol in je gezicht wordt gegooid.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 09:53
corset schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:04:
Goed is een overstatement :) het is even goed als uncharted, voor zover ik ben tenminste. Hopelijk niet zo'n onzin plot twist met aliens/magic powers als Uncharted.

Maar het is wel een van de betere game verhalen van de afgelopen jaren. Ben zelf wat meer van games als Silent Hill, Dark Souls, waar je qua verhaal gewoon heel veel zelf moet uitzoeken ipv dat het vol in je gezicht wordt gegooid.
Dat is zeker een understatement. The Last of Us is in mijn ogen een klasse beter dan de Uncharted reeks. Ik vind de dialogen tussen Joel en Ellie echt heerlijk om naar te luisteren/kijken. Tijdens de cutscenes heb je gewoon het idee dat je naar een goede film aan het kijken bent. Ik zat er in ieder geval vanaf het eerste moment helemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Hier nog een TLoU fan, terwijl ik zombies echt kut vind. En dankzij TLoU nog meer trouwens :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:00
corset schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:04:
Goed is een overstatement :) het is even goed als uncharted, voor zover ik ben tenminste. Hopelijk niet zo'n onzin plot twist met [snip].
Bedankt voor deze spoiler! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ik dacht: ik begin er niet over _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
Z'n PS4 is niet het enige wat vreemd doet O-)

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:33

On_E

Housemusic

Ik vind TLOU een van de meest overgewaardeerde games ooit. :P

Wat trouwens niet wil zeggen dat ik m slecht vind, integendeel.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is voor mij wel leuk om de Uncharted Collectie te spelen.

Veel herkenning, mooier en nu ook veel makkelijker voor mij.

Er zit inderdaad wel erg veel knalwerk in en wat minder ander werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
On_E schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:13:

compleet mee eens, helaas zien mensen dit al snel als bashen.

Het is gewoon een goed spel, maar niet meer. Er zit niks speciaals in. Gameplay is 13 in een dozijn, graphics zijn gemiddeld voor een PS3 game, ja het verhaal is goed. Maar voor mij is het gewoon.. meh, het trekt me niet zoals een Silent Hill 2 dat deed, of een Final Fantasy XII, Borderlands etc.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

corset schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:16:
[...]

Het is gewoon een goed spel, maar niet meer. Er zit niks speciaals in. Gameplay is 13 in een dozijn, graphics zijn gemiddeld voor een PS3 game, ja het verhaal is goed. Maar voor mij is het gewoon.. meh, het trekt me niet zoals een Silent Hill 2 dat deed, of een Final Fantasy XII, Borderlands etc.
Ik zit het niet als bashen, maar vind het wel onbegrijpelijk. Wat een game was TLOU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:15:
Het is voor mij wel leuk om de Uncharted Collectie te spelen.

Veel herkenning, mooier en nu ook veel makkelijker voor mij.

Er zit inderdaad wel erg veel knalwerk in en wat minder ander werk.
Tot nu toe vind ik het vooral veel schieten en weinig puzzelen, en dat valt me eigenlijk best tegen. Het spel ziet er mooi uit en speelt soepel, had gewoon meer puzzels verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]

Zolang je het onderbouwd, is het geen bashen. Dat geldt m.i. voor alle meningen... :)

Voor mij wel een pareltje, maar het spel moet je idd liggen. Het verhaal is natuurlijk het belangrijkste bij spellen als dit, maar de gameplay helpt ook een stuk. Ik vond het iig. niet 13 in een dozijn gameplay, zeker niet op de PS4. Qua gameplay is Alan Wake vergelijkbaar en ik kan geen andere games bedenken die erbij in de buurt komen.

Beste game op de PS4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SqueakyClean schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:25:
[...]

Zolang je het onderbouwd, is het geen bashen. Dat geldt m.i. voor alle meningen... :)

Voor mij wel een pareltje, maar het spel moet je idd liggen. Het verhaal is natuurlijk het belangrijkste bij spellen als dit, maar de gameplay helpt ook een stuk. Ik vond het iig. niet 13 in een dozijn gameplay, zeker niet op de PS4. Qua gameplay is Alan Wake vergelijkbaar en ik kan geen andere games bedenken die erbij in de buurt komen.

Beste game op de PS4...
Het verhaal is voor een game vrij goed te noemen maar is in vergelijking met goede films of series eigenlijk gewoon 1 groot cliché.

De combat vond ik vooral storend, ook het feit dat die clickers e.d. je vaak niet eens zagen terwijl je er bij wijze van spreken tegenaan liep haalde me vaak uit de immersie. Snapte wel waarom de makers het niet zo super nauw maakten aangezien je dan waarschijnlijk onmogelijk verder kon komen als ze je bij iedere misstap direct opmerkten maar toch.

Nee, echt wel een prima game maar voor mij persoonlijk nog niet eens in mijn top-25 games ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Nou, precies dat dus. Ik zat helemaal in die wereld. Daarom vond ik het juist zo'n super vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

On_E schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:42:
[...]

Het verhaal is voor een game vrij goed te noemen maar is in vergelijking met goede films of series eigenlijk gewoon 1 groot cliché.

De combat vond ik vooral storend, ook het feit dat die clickers e.d. je vaak niet eens zagen terwijl je er bij wijze van spreken tegenaan liep haalde me vaak uit de immersie. Snapte wel waarom de makers het niet zo super nauw maakten aangezien je dan waarschijnlijk onmogelijk verder kon komen als ze je bij iedere misstap direct opmerkten maar toch.

Nee, echt wel een prima game maar voor mij persoonlijk nog niet eens in mijn top-25 games ooit.
Het mooist aan de game vond ik de interactie tussen Joël en Ellie en het toch wel
spoiler:
controversiële
einde. Kwa gameplay was het inderdaad niet baanbrekend of iets, maar kwa emoties en ook oog voor detail is het toch echt wel een kunststukje voor mij.

Ik vind TLOU toch ook wel een pak beter dan Uncharted. Het kan er aan liggen dat ik nu alleen deel 1 bijna heb doorgespeeld. Maar daar heb ik echt een beetje het gevoel dat ik niet iets heel bijzonders aan het spelen ben. Beetje schieten, beetje puzzelen en af en toe een cutscene en dat was het wel. Wel leuk hoor, maar een beetje underwhelmed ben ik wel.

Nu snel deel 1 afmaken en dan volgende week het laatste deel van Life is Strange. Daar kijk ik wel echt naar uit. Ondanks de technische mankementen wel 1 van de tofste games die ik ooit gespeeld heb.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
er loopt weer een aanbieding van PSN cards voor de US Store op
http://www.pcgamesupply.c...-network-cards/US-Region/

$ 50 voor $ 45 / $ 20 voor $ 18 met cc of paypal

heb daar eerder besteld en ook nu weer tegoed aangeschaft voor de digital download van FallOut 4, die zou dan omgerekend op zo'n € 46 uitkomen

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:53:
[...]

Ik dacht: ik begin er niet over _O-
Sorry, heb een nieuwe playstation gekocht die staat er naast en die heeft het probleem niet :) zo bedoelde ik het. De zin was inderdaad wat krom en wat gehaast getypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Graphics gemiddeld voor een PS3 game. Tuurlijk. TLoU is grafish met afstand de mooiste game op de PS3.

Verder is het inderdaad handig om te onderbouwen. Noem nog een game waarin de voice acting en verhaalvertelling van zo een hoog niveau zijn. Redelijk speciaal, als je het mij vraagt. Ook op het gebied van animaties (die gaan bij mij hand in hand met de gameplay) is Naughty Dog zijn tijd ver vooruit en is er geen een dev die ook maar in de buurt komt. Persoonlijk vind ik de gameplay van TLoU juist uniek. Ik kan namelijk geen enkele andere game opnoemen die er op lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:00
[...]
Clickers zijn blind ;) Ze hebben wel weer een goed gehoor, maar als je dus zachtjes doet, kun je er inderdaad zo'n beetje tegen aan lopen. Wat vervolgens ook weer moet kunnen om ze te knifen, anders pakken ze je genadeloos. Runners zijn dan weer niet blind en die zien je. Jammer dat het je uit je immersie haalde, want het is een bewuste ontwerp keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Goed opgelet. Clickers zijn namelijk blind inderdaad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Siebsel schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

Clickers zijn blind ;) Ze hebben wel weer een goed gehoor, maar als je dus zachtjes doet, kun je er inderdaad zo'n beetje tegen aan lopen. Wat vervolgens ook weer moet kunnen om ze te knifen, anders pakken ze je genadeloos. Runners zijn dan weer niet blind en die zien je. Jammer dat het je uit je immersie haalde, want het is een bewuste ontwerp keuze :)
Ze heten dan ook niet voor niks Clickers, neem ik aan, als ze blind zijn. Sommige blinden zijn in staat tot een soort echo-locatie door klikgeluiden met de mond te maken.

Wikipedia: Human echolocation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dat vind ik ook zo tof aan TloU, dat de gehele infectie gebaseerd is op iets bestaands wetenschappelijks, en niet het zoveelste zombie-cliche/virus etc :z

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Uncharted 3 zit trouwens een leuke easter egg. Op het begin ligt er ergens een krant op de bar met als kop de infectie uit TLoU. Briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Games gaan volgens mij ook nooit zo goed worden kwa verhaal e.d. dan films, boeken, etc. Er zal altijd een uitdagend spel element in moeten. En dan krijg je inderdaad van die situaties dat elke vijand een zwakke/sterke plek moet hebben, vijanden gedurende het spel sterker moeten worden en je erg veel "vulling" krijgt om een game een bepaalde lengte te geven.

Het ene moment tientallen vijanden neermaaien en een seconde later een dramatische cutscene werkt gewoon niet zo mooi als wanneer er zorgvuldig naar een scene kan worden opgebouwd,

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Siebsel schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

Het is alweer 2 jaar geleden ofzo dat ik de game speelde (PS3), vergeef me. :+
Dan ging het om vijanden in het algemeen, was ook een minpunt in sommige reviews toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Sneaken is tof. In TLOU kon je soms inderdaad tot bijna op een clicker lopen. Maar dat is niet de enige game met dat probleem. In Bloodborne kun je ook gewoon vanuit de zijkant! sneaken naar sommige vijanden tot je tegen ze aan loopt en dan hebben ze het nog steeds niet door :)

Sowieso zitten er af en toe mooie dingen in Bloodborne, vijanden die ineens verdwijnen of in een muur staan :)

Net of ze ~noclip aan hebben staan :P

[ Voor 21% gewijzigd door Scrisissszzz op 15-10-2015 11:30 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

Ik ben TLoU nu voor het eerst aan het spelen, en ik ben helemaal verliefd.
Een geweldig spel en verhaallijn. VoiceActing is één van de beste die ik gespeeld heb in een lange tijd.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:11:
[...]

Graphics gemiddeld voor een PS3 game. Tuurlijk. TLoU is grafish met afstand de mooiste game op de PS3.

Verder is het inderdaad handig om te onderbouwen. Noem nog een game waarin de voice acting en verhaalvertelling van zo een hoog niveau zijn. Redelijk speciaal, als je het mij vraagt. Ook op het gebied van animaties (die gaan bij mij hand in hand met de gameplay) is Naughty Dog zijn tijd ver vooruit en is er geen een dev die ook maar in de buurt komt. Persoonlijk vind ik de gameplay van TLoU juist uniek. Ik kan namelijk geen enkele andere game opnoemen die er op lijkt.
Voice acting, ach.. meerdere games die dat goed doen hoor. Daar is TLOU niet uniek in.

Verhaalvertelling? Voor mij te rechtlijnig en uitgekauwd. Je hoeft zelf niks uit te zoeken en te bedenken. Geweldig als dat je ding is. Maar voor mij net te saai.

Graphics? Beyond 2 souls? Heavy Rain? Komen zeker in de buurt, zo niet beter dan.

Uniek? Dat is het zeker

Again, het is geen slecht spel! Voor mij zijn er alleen stukken betere spellen. En staat ook zeker niet in mijn top 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
On_E schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:13:

Same here! Vind m wel leuk...maar de mega hype niet waard nee.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09
Zou wel gaaf zijn als ze ergens het einde van uncharted 4 kunnen linken aan tlou.
Misschien per ongeluk virus ontdekken/ vrijlaten.
Mketveerlijk gezegd zeggen dat ik niet meer weet hoe virus vrijkomt in tlou. Dus ook geen idee of dat uberhaubt mogelijk te linken is met uncharted. Maar een connectie tussen de 2 zou leuk zijn :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]

Het feit dat je het vergelijkt met films en series vind ik eigenlijk al een zeer mooi compliment, want TLoU is duidelijk niet een interactieve film, à la de Telltale games.

Maar het spel moet je gewoon liggen. Buiten het "zombie"-sausje over een apocalyptische wereld, moeten ook de personages je liggen. Joel is een apart figuur en Ellie ook. Maar bijv. de droge humor van Ellie vind ik geniaal! Ik ben nog geen beter acteerwerk in een game tegengekomen...!

Gelukkig moet ik de expansion nog spelen, dus heb ik nog wat om naar uit te kijken.
ralph075 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:17:
[...]

Ze heten dan ook niet voor niks Clickers, neem ik aan, als ze blind zijn. Sommige blinden zijn in staat tot een soort echo-locatie door klikgeluiden met de mond te maken.

Wikipedia: Human echolocation
Vleermuizen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:37:
[...]

Voice acting, ach.. meerdere games die dat goed doen hoor. Daar is TLOU niet uniek in.

Verhaalvertelling? Voor mij te rechtlijnig en uitgekauwd. Je hoeft zelf niks uit te zoeken en te bedenken. Geweldig als dat je ding is. Maar voor mij net te saai.

Graphics? Beyond 2 souls? Heavy Rain? Komen zeker in de buurt, zo niet beter dan.

Uniek? Dat is het zeker

Again, het is geen slecht spel! Voor mij zijn er alleen stukken betere spellen. En staat ook zeker niet in mijn top 20
Voorbeelden waarbij de voice acting net zo goed is?

Verhaalvertelling heeft mijn insziens weinig te maken met dingen zelf uitzoeken. Moet je in een film ook dingen uitzoeken om over een goed verhaal te spreken? Verhaal gaat in mijn optiek samen met opbouw, het uitdiepen van de karakters en het acteerwerk. En dat is gewoon van een bijzonder hoog niveau. Of je het verhaal leuk vindt, is iets anders.

Heavy Rain zou ik nog eens spelen dan. Komt zeker niet in de buurt. Beyond Two Souls komt inderdaad in de buurt. Die was ik even vergeten. Maar laten we voor het gemak even niet vergeten wat voor type games dat zijn en waarom Beyond zulke graphics voor elkaar krijgt. Gevalletje The Order. Doet uiteraard niets af dat die game er ook heel goed uitziet. In dat geval zijn TLoU en Beyond met afstand de mooiste PS3 games. ;)

Uniek = dus speciaal in dit geval.

De reden waarom mensen het omlaag praten van games als TLoU vaak als bashen zien, is omdat er weinig nuance aanwezig is. Ik vind persoonlijk Fallout 3, Skyrim en GTA 5 ontzettend saaie kutgames waarmee ik met een uur wel klaar ben. Hell, misschien The Witcher 3 ook wel. Maar dat neemt nog niet weg dat dit stuk voor stuk fantastische games zijn waarin veel zaken van een enorm hoog niveau zijn. GTA 5 staat eenzaam aan de top als het gaat om een open wereld stad game in de tegenwoordige tijd (wellicht in wat voor tijd dan ook). Dat geef ik gewoon toe. Kijk, dat is iets anders dan zeggen dat het maar matige games zijn met weinig bijzondere verhalen, want dat is simpelweg niet zo. Het is gewoon niets voor mij. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:51:
[...]

Verhaalvertelling heeft mijn insziens weinig te maken met dingen zelf uitzoeken. Moet je in een film ook dingen uitzoeken om over een goed verhaal te spreken? Verhaal gaat in mijn optiek samen met opbouw, het uitdiepen van de karakters en het acteerwerk. En dat is gewoon van een bijzonder hoog niveau. Of je het verhaal leuk vindt, is iets anders.
Dit is zeer persoonlijk. Ik heb 100x liever een film waarbij je moet nadenken, en zelf de puzzelstukjes moet aanleggen, dan 1 waarbij alles in hapklare brokken wordt aangeleverd :)

Again, ik bash het spel niet. Zeker niet! Het is in zijn genre gewoon een echt goede game. Maar doen alsof er geen flaws zijn (Camera.. clunky melee combat) is net zo erg als blind bashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar andere titels die vergelijkbaar (of beter?) zijn.
Deze setting (post apocalyptisch) vind ik gewoon heel fijn. Crysis 2 vond ik daarom ook heel fijn. Crysis 3 ook..
Dat helpt natuurlijk voor mij ook om de game heel tof te vinden.. Fallout lijkt me daarentegen dan weer niks (vreemd genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

RoRoo schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:57:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar andere titels die vergelijkbaar (of beter?) zijn.
Deze setting (post apocalyptisch) vind ik gewoon heel fijn. Crysis 2 vond ik daarom ook heel fijn. Crysis 3 ook..
Dat helpt natuurlijk voor mij ook om de game heel tof te vinden.. Fallout lijkt me daarentegen dan weer niks (vreemd genoeg)
Fallout is natuurlijk wel het post-apocalyptische toppunt. Een stuk minder verhalend, maar met het voordeel van een open wereld.

Als je een PS3 hebt of een X360, zou ik t zeker proberen...

Op de PS4 heb je nu ook Wasteland 2:

Afbeeldingslocatie: http://assets.vg247.com/current//2015/05/wasteland_2_goty_edition-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
corset schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:53:
[...]

Dit is zeer persoonlijk. Ik heb 100x liever een film waarbij je moet nadenken, en zelf de puzzelstukjes moet aanleggen, dan 1 waarbij alles in hapklare brokken wordt aangeleverd :)

Again, ik bash het spel niet. Zeker niet! Het is in zijn genre gewoon een echt goede game. Maar doen alsof er geen flaws zijn (Camera.. clunky melee combat) is net zo erg als blind bashen.
Aan de andere kant doe jij net alsof iedereen die roept dat TLoU een goede game is onwijze fanboys zijn.

Waarschijnlijk liggen jullie niet eens zo ver uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

SqueakyClean schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:04:
[...]

Fallout is natuurlijk wel het post-apocalyptische toppunt. Een stuk minder verhalend, maar met het voordeel van een open wereld.

Als je een PS3 hebt of een X360, zou ik t zeker proberen...

Op de PS4 heb je nu ook Wasteland 2:

[afbeelding]
En juist dat open wereld fenomeen waar iedereen helemaal wild van wordt houdt mij juist tegen.
GTA vond ik geweldig totdat de openworld kwam.
Prototype gespeeld, snel verveeld.

Ik word door die openheid teveel afgeleid om te klojo-en en gaat het uiteindelijk vervelen waardoor ik het uiteindelijk niet meer speel.

De enige die me wél beviel was FarCry 3.

Ik hou meer van liniair de verhaallijn spelen zonder al teveel poespas eromheen.. Daarom staat denk ik het Adventure genre a la Monkey Island, Broken Sword etc bij mij op 1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 09:53
RoRoo schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:09:
[...]

En juist dat open wereld fenomeen waar iedereen helemaal wild van wordt houdt mij juist tegen.
GTA vond ik geweldig totdat de openworld kwam.
Prototype gespeeld, snel verveeld.

Ik word door die openheid teveel afgeleid om te klojo-en en gaat het uiteindelijk vervelen waardoor ik het uiteindelijk niet meer speel.

De enige die me wél beviel was FarCry 3.

Ik hou meer van liniair de verhaallijn spelen zonder al teveel poespas eromheen.. Daarom staat denk ik het Adventure genre a la Monkey Island, Broken Sword etc bij mij op 1. :)
Hier zit voor mij denk ik ook het grote pluspunt van TLOU ten opzichte van die grote open games als GTA, Skyrim etc. Ik hou ook meer van een lineair verhaal zonder al teveel afgeleid te worden door randzaken als 100 sidequests die ik kan doen waardoor ik nooit de main quest af krijg. Maar dat is zeker persoonlijk. Waar je echter niet onder uit kunt in mijn ogen is het feit dat TLOU qua voice acting en storytelling ongeëvenaard is. De dialogen tussen Joel en Ellie zijn van een heel hoog niveau en ook de setting neemt je direct mee in het verhaal. Het is niet voor niets dat alle reviews daarover reppen.

Natuurlijk moet de setting je ook aanspreken en sommige mensen houden juist wel van open wereld games en veel uitzoekwerk, maar ook dat is allemaal persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

rickjehh schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:26:

Hier zit voor mij denk ik ook het grote pluspunt van TLOU ten opzichte van die grote open games als GTA, Skyrim etc. Ik hou ook meer van een lineair verhaal zonder al teveel afgeleid te worden door randzaken als 100 sidequests die ik kan doen waardoor ik nooit de main quest af krijg. Maar dat is zeker persoonlijk. Waar je echter niet onder uit kunt in mijn ogen is het feit dat TLOU qua voice acting en storytelling ongeëvenaard is. De dialogen tussen Joel en Ellie zijn van een heel hoog niveau en ook de setting neemt je direct mee in het verhaal. Het is niet voor niets dat alle reviews daarover reppen.

Natuurlijk moet de setting je ook aanspreken en sommige mensen houden juist wel van open wereld games en veel uitzoekwerk, maar ook dat is allemaal persoonlijk.
Ben het helemaal met je eens :) Gebeurt niet vaak :+
Ik ga voor de story mode.. Sidequests leiden me idd gewoon teveel af.

Wat ik bij TLoU wél doe is alles nazoeken op extra's om m'n items te craften en mijn ammo aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
rickjehh schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:26:
[...]

Klopt :) Dialogen zijn geweldig. Dat ben ik met je eens. Alleen juist het lineare vind ik minder.

Ander probleem, dit spel werkt alleen omdat het linear is. Open world met dit was gewoon niet zo goed geweest.

Zelf hou ik echt van "half" linear om het zo maar te noemen. Denk hierbij aan Souls serie, Bloodborne, wel linear op bepaalde punten, maar toch ook de vrijheid om zelf te bepalen in welke volgorde je het aanpakt.

Het probleem over te afgeleid zijn om games als Skyrim + Fallout af te maken ken ik maar al te goed. Heb Farcry 4 nog steeds niet uitgespeeld daarom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

corset schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:53:
[...]

Helemaal mee eens. Ik kreeg af ten toe het idee dat ik de enige ben die TLOU niet zo bijzonder vindt.
Natuurlijk heeft het een sterk verhaal en karakter verdieping etc maar ik vond de gameplay echt een beetje saai. Wat mij ook tegen viel is dat je als speler eigenlijk meegenomen wordt en de levels heel rechtlijnig zijn. Eigen inbreng, ontdekking, keuzes, alternatieve paden. etc zijn er eigenlijk niet.Vooral aan het einde had ik echt heel graag een eigen keuze willen maken.
Kortom, het is een mooie game maar imho zijn alleen de graphics (voor die tijd) bijzonder.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

rajackar schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:41:
[...]

Helemaal mee eens. Ik kreeg af ten toe het idee dat ik de enige ben die TLOU niet zo bijzonder vindt.
Natuurlijk heeft het een sterk verhaal en karakter verdieping etc maar ik vond de gameplay echt een beetje saai. Wat mij ook tegen viel is dat je als speler eigenlijk meegenomen wordt en de levels heel rechtlijnig zijn. Eigen inbreng, ontdekking, keuzes, alternatieve paden. etc zijn er eigenlijk niet.Vooral aan het einde had ik echt heel graag een eigen keuze willen maken.
Kortom, het is een mooie game maar imho zijn alleen de graphics (voor die tijd) bijzonder.
Het spel is linear ja, de kunst is als je hier niet van houdt om dit soort spellen niet te spelen.

Ik vind GTA of fifa geen reet aan, die ga ik dus niet spelen.

En ga ik niet zeggen dat ik de hype niet snap en ze komen niet in mijn top 50 voor. Het is dus ook redelijk van belang dat je een beetje weet wanneer je mening ook daadwerkelijk iets toevoegt.

Ik geloof dat de algehele consensus is, onder de mensen die van het genre houden, dat het het beste spel ooit is.

En mensen die niet vamln het genre houden vinden er niets aan, maar das net zoiets als vragen aan iemand die de kleur blauw niet mooi vindt wat hij van die blauwe auto vind.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Flagg schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:53:
[...]

Het spel is linear ja, de kunst is als je hier niet van houdt om dit soort spellen niet te spelen.

Ik vind GTA of fifa geen reet aan, die ga ik dus niet spelen.

En ga ik niet zeggen dat ik de hype niet snap en ze komen niet in mijn top 50 voor. Het is dus ook redelijk van belang dat je een beetje weet wanneer je mening ook daadwerkelijk iets toevoegt.

Ik geloof dat de algehele consensus is, onder de mensen die van het genre houden, dat het het beste spel ooit is.

En mensen die niet vamln het genre houden vinden er niets aan, maar das net zoiets als vragen aan iemand die de kleur blauw niet mooi vindt wat hij van die blauwe auto vind.
Of je leest gewoon de laatste posts erover.. ipv je eigen versie ervan te maken :+

Voorbeeldje, ik zeg NIET dat ik er niks aanvind. Echter moet ik er van jou niks aan vinden, als ik je post volg :) het is een geinig spel, en in zijn genre zeker een goede. Echter het is geen super baanbrekend spel voor de PS3. Die zijn er ook gewoon bijna niet meer gekomen rond die tijd (en sinds die tijd)

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 15-10-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

martincm schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:09:
[...]

Heeft ie nu toch niks aan.
Gamedealdaily heeft m dus voor $13.99 voor The Last of US, die DLC mappen en Left Behind bij elkaar. :X
Thanks! Toch maar aangeschaft en een US account aangemaakt. In die volgorde, want ik wist niet dat het voor de US Region was :+

Wat een verschil €44,99 vs $13.99 8)7

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Mja die cdkeys kan je ook via cdkeys.com kopen, ik had daar maanden terug ook TLOU voor 14 euro gekocht :).

Zit toch wel te twijfelen om Fallout 4 via de US PSN store te kopen, want dan moet je ook alle dlc daar aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

corset schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:56:
[...]

Of je leest gewoon de laatste posts erover.. ipv je eigen versie ervan te maken :+

Voorbeeldje, ik zeg NIET dat ik er niks aanvind. Echter moet ik er van jou niks aan vinden, als ik je post volg :) het is een geinig spel, en in zijn genre zeker een goede. Echter het is geen super baanbrekend spel voor de PS3. Die zijn er ook gewoon bijna niet meer gekomen rond die tijd (en sinds die tijd)
Er zijn al 15 jaar geen baanbrekende spellen meer uitgekomen volgens mij, voor geen enkel platform, heb ook niemand dat horen zeggen over tlou.

En ik zeg nergens wat jij moet vinden geloof ik. Maar volgens mij begrijp je prima wat ik bedoel en ga je nu dingen zo letterlijk mogelijk proberen te nemen, ik had ook gewoon niks moeten zeggen. *zucht*

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tegen verwachting in toch verrassend veel mensen die hun Witcher 3 exemplaar voor mijn Mad Max kopie willen ruilen. :)

Vanavond of morgen mijzelf even in het Witcher universum inlezen, daar ik voorgaande games niet heb gespeeld en ook geen intentie heb dat te doen. Iemand nog goede beginners tips die in de online te vinden guides niet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
bram1984 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:50:
Tegen verwachting in toch verrassend veel mensen die hun Witcher 3 exemplaar voor mijn Mad Max kopie willen ruilen. :)

Vanavond of morgen mijzelf even in het Witcher universum inlezen, daar ik voorgaande games niet heb gespeeld en ook geen intentie heb dat te doen. Iemand nog goede beginners tips die in de online te vinden guides niet staan?
Niet perse nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Staat vast wel in een guide maar voor de zekerheid, als de game in het begin vraagt om een Witcher 2 save te maken dan moet je nee zeggen aangezien je die game niet hebt gespeeld. :) (veel mensen dachten juist dat ze er dan wel eentje moesten maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat gebeurt er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Uhm jawel je moet wel gewoon kiezen dat je hem hebt gespeeld dan krijg je wat vragen voor je kiezen en dan moet je ze gewoon allemaal laten leven voor extra quests

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Meld je nu aan voor de gesloten alpha van Doom op de PS4:

http://doom.com/en-gb/alpha/sony

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Check, gedaan, thnx d:)b

(Alleen voor Amerika enzo geldt die Wolfenstein code voor Doom.. Wij in Europa kunnen ons op first come/first access aanmelden, stukje naar beneden scrollen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:07:
Meld je nu aan voor de gesloten alpha van Doom op de PS4:

http://doom.com/en-gb/alpha/sony
Done! Benieuwd hiernaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
James Pond schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:07:
Uhm jawel je moet wel gewoon kiezen dat je hem hebt gespeeld dan krijg je wat vragen voor je kiezen en dan moet je ze gewoon allemaal laten leven voor extra quests
Just niet, want die vragen gaan over je verloop in Witcher 2.
Als je die niet gespeeld hebt kun je juist beter kiezen om het niet te simuleren kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

James Pond schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:07:
Als je The Witcher 3 wil ervaren zoals ie bedoeld is en je hebt geen voorgaande delen gespeeld moet je het juist niet doen, dit hebben de makers meerdere keren bevestigd.
dutchgio schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:13:
[...]

Just niet, want die vragen gaan over je verloop in Witcher 2.
Als je die niet gespeeld hebt kun je juist beter kiezen om het niet te simuleren kiezen.
Dit dus. :)

[ Voor 24% gewijzigd door On_E op 15-10-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Wanneer krijg je nou die vragenlijst dan? Als je wel of niet kiest dat je W2 hebt gespeeld.

Ik weet niet wat de standaard uitkomsten zijn voor als je W2 wel hebt gespeeld wat die dan simuleert, maar ik heb W2 ook niet gespeeld maar had wel iedereen waar ze naar vroegen in leven gelaten zodat ik in Witcher 3 gewoon meer quests en NPC's had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Net gelezen op internet, je kan zeker beter niet simuleren. Dan hou je gewoon minder quests over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

James Pond schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:23:
Wanneer krijg je nou die vragenlijst dan? Als je wel of niet kiest dat je W2 hebt gespeeld.

Ik weet niet wat de standaard uitkomsten zijn voor als je W2 wel hebt gespeeld wat die dan simuleert, maar ik heb W2 ook niet gespeeld maar had wel iedereen waar ze naar vroegen in leven gelaten zodat ik in Witcher 3 gewoon meer quests en NPC's had.
Het idee achter die save simuleren was dat als je The Witcher 2 op een ander platform had gespeeld dan op welke je deel 3 ging spelen, je toch als het ware je oude savegame mee kon nemen door dus die vragen te beantwoorden over hoe je TW2 game was verlopen.

Maar als je dus helemaal geen voorgaand deel had gespeeld dan hoefde je ook geen save te simuleren.
Kan me van de release herinneren dat dit voor veel mensen onduidelijk was. :)

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 15-10-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

En gezien je Bloodborne historie: gewoon gelijk hoogste moeilijkheidsgraad kiezen. Klinkt enger dan het is. :) Succes!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:10
spaceboy schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:48:
[...]

En gezien je Bloodborne historie: gewoon gelijk hoogste moeilijkheidsgraad kiezen. Klinkt enger dan het is. :) Succes!
Nou daar zou ik toch even mee uitkijken hoor! Dat deed ik ook toen ik direct na Bloodborne met The Witcher 3 begon, maar dan merk je hoe shitty de controls van laatst genoemde zijn. Tenminste, t.o.v. Bloodborne. Dat gaat je een hoop ergernis opleveren waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:48:
[...]

Nou...

Ik ben gisteren begonnen aan the witcher 3, en begon ook meteen op de hoogste moeilijkheidsgraad..
En ik werd toch aardig afgemaakt bij de eerste set Ghouls...

Ik zou zeggen ga eerste eventjes een avondje op normaal spelen om de gameplay te leren, kan je daarna altijd nog overnieuw beginnen op "hard"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga gewoon lekker op normal spelen. Gaat me meer om de beleving en het verhaal. Anders ga ik wel Bloodborne spelen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Game is echt gemaakt om op Deathmarch te spelen.
Aan het begin inderdaad vrij moeilijk, maar op gegeven moment ben je zelf ook sterker en dan is jet makkelijker, al blijft het dan een uitdaging. En zo hoort het. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Man... Mietjes! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door spaceboy op 15-10-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind een spel op moeilijk niet erg, graag zelfs.
Maar dan met een spel van 10 a 15 uurtjes.

Met een spel van 100 a 150 uur wil ik gewoon genieten van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Niku schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:05:
Even mijn 'long-term' verlanglijstje:
- Tearaway
- Disgaea 5
- Tales of Zestiria

Zijn er meer die deze games (willen) hebben?
jawel,

Disgaea 5 heb ik gisteren kunnen oppikken, Zestiria verwacht ik morgen :P

Sowieso heb ik een zwak voor JRPG's dus dit gaat helemaal goedkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 08:46
Kan iemand nog een game aanrader die je met 5 man tegelijkertijd online kunt spelen?

Geen cod of battlefield ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:21:
[...]

Ik vind een spel op moeilijk niet erg, graag zelfs.
Maar dan met een spel van 10 a 15 uurtjes.

Met een spel van 100 a 150 uur wil ik gewoon genieten van het spel.
Helemaal met je eens hoor. :)
En ik heb 't al eerder gezegd: ik ben écht geen game-held ofzo, maar mijn eerste playthrough van Witcher 3 was op normal. Nu ben ik bijna door de 2e playthrough op death march niveau heen en het voelt echt niet of het "moeilijk" is. Het is nu juist (bij sommige monsters) gewoon een tikkie uitdagend.
spoiler:
...tot Imlerith, terwijl ik level 29 was, ben ik zelden dood gegaan, hooguit als je per ongeluk in een groep nekkers vast kwam te zitten...

Maar ieder z'n ding. Je hebt 't in elk geval geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

micmulder schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:32:
Kan iemand nog een game aanrader die je met 5 man tegelijkertijd online kunt spelen?

Evolve?
FIFA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus

GTA Online, Farming Simulator, Minecraft, Rocket League..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online

Project CARS, The Crew, NFS Rivals

[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 15-10-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Last of Us. Hele goede ondergewaardeerde multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 08:46
Thnx! ik ga eens kijken naar de games of er iets tussen zit voor mij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Meegespeeld met Play & Win op Firstlook en 20% PS Store korting gewonnen? Bekijk op welke games je korting krijgt:

https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:13:
[...]

Nou...

Ik ben gisteren begonnen aan the witcher 3, en begon ook meteen op de hoogste moeilijkheidsgraad..
En ik werd toch aardig afgemaakt bij de eerste set Ghouls...

Ik zou zeggen ga eerste eventjes een avondje op normaal spelen om de gameplay te leren, kan je daarna altijd nog overnieuw beginnen op "hard"
Het begin is erg moeilijk op hard, maar als je wat levels omhoog bent word het ineens te makkelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Watch the world of Fallout 4 come to life in this trailer. #Fallout4 on PS4 10 November 2015:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9TL1o_NYDGU&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Akaendra schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:31:
[...]

jawel,

Disgaea 5 heb ik gisteren kunnen oppikken, Zestiria verwacht ik morgen :P

Sowieso heb ik een zwak voor JRPG's dus dit gaat helemaal goedkomen :D
Nice! Waar heb je Disgaea opgepikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Niku schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:49:
[...]

Nice! Waar heb je Disgaea opgepikt?
Kreeg em gisteren bij de Gamemania in Eindhoven al mee, was de enige die em preordered had schijnbaar daarzo :D
Leuke Launch day edition ook, soundtrack en een klein artbookje erbij, dat mag ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
bram1984 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:15:
Ik ga gewoon lekker op normal spelen. Gaat me meer om de beleving en het verhaal. Anders ga ik wel Bloodborne spelen. :p
Ik ben The Witcher begonnen met blood en broken bones. Achteraf heb ik hier spijt van omdat het af en toe echt te makkelijk word. Ik speel het spel nu wel op dit niveau uit om alle vraagtekens te verkennen ( dat zijn er erg veel) en daarna wil ik een nieuw spel met new game+ beginnen op death march.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt m ook nu al op death march zetten als het te makkelijk is he, gewoon in de instellingen aan te passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Death March it is. :+

Zit wat gameplay te kijken, maar bewegen bosjes niet eens mee als je er doorheen loopt? Mierenneukerij hoor, maar dit zit al in PS3 games. O-)

[ Voor 77% gewijzigd door bram1984 op 15-10-2015 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Klopt maar nu krijg ik de "Walked the Path" (Finish the game on the Death March difficulty level) trophy niet meer en ik wil met dit spel de platinum trophy halen. Nu alle vraagtekens afgaan en daarna op death march uitspelen. Dan hoef ik met new game+ niet opnieuw alle vraagtekens af ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:36:
Death March it is. :+

Zit wat gameplay te kijken, maar bewegen bosjes niet eens mee als je er doorheen loopt? Mierenneukerij hoor, maar dit zit al in PS3 games. O-)
Respect;)..

Ik ben gewoon lekker op normal bezig:), lekker cruisend door de story

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Dennis
jij weet dat vast wel.. Hoe kan ik in vredesnaam alle PS Stores ter wereld in 1x doorzoeken? Volgens mij vertelde je er laats iets over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:13:
@Dennis
jij weet dat vast wel.. Hoe kan ik in vredesnaam alle PS Stores ter wereld in 1x doorzoeken? Volgens mij vertelde je er laats iets over :/
Er is een site, maar ik ben de URL ook even kwijt. Iemand hier weet 'm vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44

mno

poor Leno schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:13:
@Dennis
psn4.com

Gewoon rösti

Pagina: 1 ... 9 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link