Ik begon the witcher 3 mn 2e playthroug op hoogste moeilijkheids niveau, makkelijk te doen als je weet hoe het spel in elkaar zit, maar heb het bij die missie met de baron dat die geesten steeds komen ( veruit het moeilijkste stuk van het spel) maar een niveau terug gegaan, rest van de game is echt peace of cake op de op een na moeilijkste moeilijkheidsgraad.
Moeilijkste is toch wel imlerith(?) of die cave met Keira Metz.
Dat soort quests moet je vooral niet met een te laag level instappen, want zonder eigen save van daarvoor kun je dan niet meer terug, en moet je de quest wel halen, terwijl je daar eogenlijk nog niet goed genoeg voor bent.
Dat soort quests moet je vooral niet met een te laag level instappen, want zonder eigen save van daarvoor kun je dan niet meer terug, en moet je de quest wel halen, terwijl je daar eogenlijk nog niet goed genoeg voor bent.
Damn! Wasteland 2 is echt een vette game. Ook weer eens lekker zo'n tactical turn based RPG
GamiQ, de game notes app met game maps!
Die man is op een hele simpele manier te verslaan, vind alleen geesten echt rotdingen.dutchgio schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:39:
Neem aan aan dat het geadviseerde level vooraf wordt aangegeven?dutchgio schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:39:
Ja dat staat er altijd bij, was aan mijn zijde in eerste playthrough niet zo slim om er te snel aan te beginnen.
Maar dan heb je wel een uitdaging.
Maar dan heb je wel een uitdaging.
Ik heb The Witcher 3 een paar keer geprobeerd, maar iemand zei het hier al eerder... Ik kon niet aan het vechtsysteem wennen. Komt misschien ook omdat ik daarvoor Bloodborne platgespeeld heb. Daarom The Witcher weer verkocht.
Ik wacht nu op Fallout 4 en de DLC van Bloodborne. Nu een beetje coop mensen helpen in Bloodborne
Gister waren we met 3 man tegen de Shadows Of Yarnham.. Maakt t gevecht heel anders haha...
Ik wacht nu op Fallout 4 en de DLC van Bloodborne. Nu een beetje coop mensen helpen in Bloodborne
Gister waren we met 3 man tegen de Shadows Of Yarnham.. Maakt t gevecht heel anders haha...
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Geesten zijn echt makkelijkNieuwevolger schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:25:
[...]
Die man is op een hele simpele manier te verslaan, vind alleen geesten echt rotdingen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hmm snap niet wat er te 'wennen' zou moeten zijn aan het Witcher 3 vechtsysteem. Het is toch gewoon blokje en driehoekje bashen
Dat was bij Dragon Age: Inquisition ook, paar keer bijna mis gegaandutchgio schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:39:
Shadows zijn best eenvoudig als je een beetje geleveld bent. 3 Man is redelijk OP.Scrisissszzz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:12:
Ik heb The Witcher 3 een paar keer geprobeerd, maar iemand zei het hier al eerder... Ik kon niet aan het vechtsysteem wennen. Komt misschien ook omdat ik daarvoor Bloodborne platgespeeld heb. Daarom The Witcher weer verkocht.
Als je die shadows eenmaal doorhebt zijn ze niet zo moeilijk. Zeker niet als die aggressieve met zn katana dood is.bram1984 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:59:
[...]
Shadows zijn best eenvoudig als je een beetje geleveld bent. 3 Man is redelijk OP.
Maar met 3 man was het echt peanuts haha! Ieder een van de drie uitkiezen en meppen. En die shadows wisten niet wie ze moesten aanvallen. Echt prachtig
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Hehe, het kan zomaar dat ik dat was. Ik heb TW3 wel uitgespeeld maar me eigenlijk het hele spel geërgerd aan de combat, de controls en de performance. En ja, dat heeft alles te maken met het spelen van Bloodborne daarvoor.Scrisissszzz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:12:
Ik hoop echt dat andere developers hier iets van leren. Het lijkt me geweldig om een game als TW3 of DA:I te spelen met de combat van een game als Bloodborne.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Als je Knight Enchanter bent met fatsoenlijk spirit blade ben je echt OP in die game. Blij dat ik de eerste playthrough als Rogue gedaan heb.Niku schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:26:
[...]
Dat was bij Dragon Age: Inquisition ook, paar keer bijna mis gegaan
De performance is sowieso wel goed nu met 1.10. De controls zijn tussentijds toch ook gepatched?rajackar schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:30:
[...]
Hehe, het kan zomaar dat ik dat was. Ik heb TW3 wel uitgespeeld maar me eigenlijk het hele spel geërgerd aan de combat, de controls en de performance. En ja, dat heeft alles te maken met het spelen van Bloodborne daarvoor.
Ik hoop echt dat andere developers hier iets van leren. Het lijkt me geweldig om een game als TW3 of DA:I te spelen met de combat van een game als Bloodborne.
Jah de alternatieve besturing vind ik toch net wat lekkerder spelen dan de standaard
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Heb mijn nightmare (tevens mijn eerste) playthrough als dual-wielding Rogue gedaan. Beviel prima. Was alleen wel wat grinden voor nodig af en toe.Scrisissszzz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:01:
[...]
Als je Knight Enchanter bent met fatsoenlijk spirit blade ben je echt OP in die game. Blij dat ik de eerste playthrough als Rogue gedaan heb.
Klopt en klopt. Maar ik was al halverwege toen de nieuwe controls er kwamen en al lang en breed uitgespeeld voordat 1.10 er kwam.bram1984 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:25:
[...]
De performance is sowieso wel goed nu met 1.10. De controls zijn tussentijds toch ook gepatched?
Ik zeg ook niet dat TW3 per se slecht is maar naast Bloodborne valt het gewoon heel erg op hoe veel minder de controls en combat zijn. Je zou het kunnen vergelijken met rijden in een VW Golf nadat je weken in een ferrari mocht rijden. Het is niet slecht maar als je eenmaal weet hoe veel beter het kan ga je toch merken hoeveel minder het is
En met name de boss battles waren voor mij echt een teleurstelling in TW3. Hoe saai kun je het maken
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
The controls van the witcher zijn hetzelfde alleen is iets looten wat makkelijker dan eerst. The witcher heeft zeg maar een soort van realistsiche controls zodat geralt enigzins menselijk beweegt. Bij bloodborne heb je alle vrijheid om te bewegen en kan je onmenselijk een scherpe bogt naar links rennen of 360 's doen. De combat van da:i is helemaal anders, dat draait om tactisch inzicht.
Verwijderd
Aghjoh,
Het gaat net 1 pagina over the witcher...
Zo gaat het continu in dit topic..
Dan weer 1 pagina over garantie dan weer 1 pagina over beste racespel dan weer over nieuwe versie ps4 dan weer over bloodboorne vs. witcher..
Niet interessant... dan lees je het niet...
Volgende week is de release van AC Syndicate.
Ik was ergens een beetje klaar met Ubisoft games, de onderlinge gelijkenis en herhaling erin. Toch kijk ik hier wel weer naar uit. Zeker nu het buiten koud en onguur is, dan krijg ik wel zin om lekker warm binnen uren met AC bezig te zijn.
En ik ben door m'n games heen. De Uncharted-collectie is ook gaaf, maar die heb ik allemaal al eens gespeeld. Nog een keer spelen is ook leuk, maar geen zin daar de volle mep voor te betalen. Verder is er momenteel niet veel verkrijgbaar wat ik zou willen spelen...
Maar ik wacht beter even de reviews van Syndicate af
Ik was ergens een beetje klaar met Ubisoft games, de onderlinge gelijkenis en herhaling erin. Toch kijk ik hier wel weer naar uit. Zeker nu het buiten koud en onguur is, dan krijg ik wel zin om lekker warm binnen uren met AC bezig te zijn.
En ik ben door m'n games heen. De Uncharted-collectie is ook gaaf, maar die heb ik allemaal al eens gespeeld. Nog een keer spelen is ook leuk, maar geen zin daar de volle mep voor te betalen. Verder is er momenteel niet veel verkrijgbaar wat ik zou willen spelen...
Ben benieuwd in welke mate ze geleerd hebben van Unity.Tom schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:28:
Volgende week is de release van AC Syndicate.
Is het niet een andere studio die deze maakt, zelfde als COD waar verschillende studio's om het jaar de game maken?
Ma Unity trekt AC me niet meer zo. Dat komt wel weer als ik door de rest van m'n games heen ben en ie goedkoper is. Ben je ook meteen een paar patches verder waardoor de game goed loopt.
Ma Unity trekt AC me niet meer zo. Dat komt wel weer als ik door de rest van m'n games heen ben en ie goedkoper is. Ben je ook meteen een paar patches verder waardoor de game goed loopt.
Koop AC nooit voor de volle prijs, daarvoor lijken de games me te veel op elkaar. Mijn favorieten blijven toch AC2 en zeker AC3, daarna ben ik de echte interesse enigszins verloren.dutchgio schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:31:
Is het niet een andere studio die deze maakt, zelfde als COD waar verschillende studio's om het jaar de game maken?
Ze lijken inderdaad wel allemaal op elkaar,koop ze eigenlijk altijd wel (ook voor de volle mep omdat ik toch weer benieuwd ben). Unity was qua bugs enzo wel echt een draak van een spel maar goed hoop dat ze wat geleerd hebben. Mijn favoriet tot nu toe is Black Flag die start ik soms nog wel eens op gewoon wat schepen aanvallen enzovoort.Niku schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:47:
[...]
Koop AC nooit voor de volle prijs, daarvoor lijken de games me te veel op elkaar. Mijn favorieten blijven toch AC2 en zeker AC3, daarna ben ik de echte interesse enigszins verloren.
Verwijderd
PlayStation Europe
Everything you need to know about Dragon Quest Heroes, out today on PS4:
http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Die heb ik inmiddels toegevoegd aan mijn verlanglijstje (Disgaea 5, Tales of Zestiria, Tearaway & Dragon Quest)Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:50:
PlayStation Europe
[afbeelding]
Wat Syndicate betreft, die haal ik alleen als ie echt goed blijkt te zijn. Sta er in ieder geval nog niet om te springen. De settings zijn altijd sterk, maar qua gameplay is het elke keer grotendeels hetzelfde (op de boten na in 3/4), met saaie activiteiten zoals tailing en stealth secties die op trial-and-error neerkomen.
Syndicate pluk ik wel uit de budgetbak.
Sterker nog, ben nu bezig met AC4. Daarna koop ik Unity voor een tientje en tot die tijd is Syndicate ook wel cheap.
Sterker nog, ben nu bezig met AC4. Daarna koop ik Unity voor een tientje en tot die tijd is Syndicate ook wel cheap.
Mad Max verkocht voor 25 en zo Witcher halen ook voor 25. Prima.
Verwijderd
PlayStation Europe
New Divinity: Original Sin Enhanced Edition trailer showcases combat. Watch it here:
http://blog.eu.playstatio...3&adbpl=tw&adbpr=36969785
New Divinity: Original Sin Enhanced Edition trailer showcases combat. Watch it here:
http://blog.eu.playstatio...3&adbpl=tw&adbpr=36969785

Divinity: Original Sin Enhanced Edition staat zeker op m'n wishlist, hopelijk zijn de recenties er snel
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Reviews kun je ook niet altijd van op aan. Tweakers merkte vrijwel niets aan op Unity.Elysi schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:03:
Wat Syndicate betreft, die haal ik alleen als ie echt goed blijkt te zijn. Sta er in ieder geval nog niet om te springen. De settings zijn altijd sterk, maar qua gameplay is het elke keer grotendeels hetzelfde (op de boten na in 3/4), met saaie activiteiten zoals tailing en stealth secties die op trial-and-error neerkomen.
Gaat dan vooral over de besturing hoe ze dat aangepakt hebben. De cijfers voor de PC versie zijn er natuurlijk al en was echt een tof spel. Zo tof dat ik hem op ps4 nog keer ga spelenBlackEyedAngel schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:44:
Divinity: Original Sin Enhanced Edition staat zeker op m'n wishlist, hopelijk zijn de recenties er snel
Ben wel benieuwd naar de nieuwe Tales of zestria. Iemand die al gespeeld? Zag hem wel in de store staan maar 60 euro is toch wel veel voor iets onbekends voor mij
Niet gespeeld, wel zeer geïnteresseerd!jaydenjarno schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:00:
Ben wel benieuwd naar de nieuwe Tales of zestria. Iemand die al gespeeld? Zag hem wel in de store staan maar 60 euro is toch wel veel voor iets onbekends voor mij
Waar wil je het dan over hebben, zeker over waar je het nieuwe c model kan halen?
Ben wel blij dat Syndicate bijna uitkomt, kan ik eindelijk Unity uit de eurobak trekken
Als het op reviews aankomt kijk ik vooral naar reviewers waarvan ik weet dat hun voorkeuren bij de mijnen aansluiten en in het verleden betrouwbaar zijn gebleken. De meeste gasten van Giant Bomb bijvoorbeeld, of Jim Sterling. Verder geeft de algehele consensus meestal wel een redelijke indicatie. De Metascore van Unity is bijvoorbeeld 'maar' 70.dutchgio schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:50:
[...]
Reviews kun je ook niet altijd van op aan. Tweakers merkte vrijwel niets aan op Unity.
Ik check Gamerankings altijd, heeft Unity 68% op geloof ik.Elysi schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:38:
[...]
Als het op reviews aankomt kijk ik vooral naar reviewers waarvan ik weet dat hun voorkeuren bij de mijnen aansluiten en in het verleden betrouwbaar zijn gebleken. De meeste gasten van Giant Bomb bijvoorbeeld, of Jim Sterling. Verder geeft de algehele consensus meestal wel een redelijke indicatie. De Metascore van Unity is bijvoorbeeld 'maar' 70.
Welnee, daar heb je me niet op kunnen betrappen, ben prima tevreden over mijn model.Nieuwevolger schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:28:
[...]
Waar wil je het dan over hebben, zeker over waar je het nieuwe c model kan halen?
Het kan over alles zijn, ook over Witcher, maar als het een hele pagina bijna alleen over de controls daarvan gaat, dan denk ik op een gegeven moment wel aan de topic warning onderaan....
spoiler:
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden 
Maar goed, ik zal vast te zuur zijn op vrijdagmiddag

Hier ook. Heb hem al besteld ook. Alleen nog ff kijken wanneer ik hem ga spelen met Fallout 4 en JC3 voor de deur ....BlackEyedAngel schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:44:
De GameMania komt met een erg interessante bundel:
-1tb
-AC Syndicate (disc)
-Watchdogs (download)
-Uncharted collection (disc)
Voor 379 euro
-1tb
-AC Syndicate (disc)
-Watchdogs (download)
Voor 379 euro
Ik ben aan het wachten op de reviews. Eigenlijk houd ik helemaal niet van JRPG's, maar wil deze game een kans geven. Combat ziet er goed uit en gelukkig geen random encounters.jaydenjarno schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:00:
En als het bijbehorend plaatje klopt is het ook nog eens de CUH-1216B.Anton.net schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:07:
-1tb
-AC Syndicate (disc)
-Watchdogs (download)
Voor 379 euro
Gezien het een nieuwe bundel is (AC is nog niet uit) zal het zeker een cuh12 zijn. Zit er nog verschil tussen de cuh12...?Fleximex schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:49:
[...]
En als het bijbehorend plaatje klopt is het ook nog eens de CUH-1216B.
Witcher 3 zojuist in de PS4 geschoven. Gelijk een patch van 17GB. Das niet misselijk. Ben ik ff blij met die verbeterde downloadsnelheid. Anders had Netflix aan gegaan vanavond.
Op die manier zit mijn 500gb nu al bijna volbram1984 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:09:
Witcher 3 zojuist in de PS4 geschoven. Gelijk een patch van 17GB. Das niet misselijk. Ben ik ff blij met die verbeterde downloadsnelheid. Anders had Netflix aan gegaan vanavond.
Goede deal idd! Brengt me aan het twijfelen om mijn huidige PS in de verkoop te gooien.Anton.net schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:07:
-1tb
-AC Syndicate (disc)
-Watchdogs (download)
Voor 379 euro
Fallout 4 lijkt me wel een tof spel. Lijkt dit enigszins op far cry 4?
Neen.Erik-1980 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:10:
Ik vind het niet bijzonder. WD is crap, AC moeten we maar weer zien. Alleen van Uncharted weet je zeker dat het goed is.ralph075 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:30:
[...]
Goede deal idd! Brengt me aan het twijfelen om mijn huidige PS in de verkoop te gooien.
Mag. Bijzonder is misschien teveel inderdaad, maar een aardige deal vind ik het wel. Hangt wel af van de prijs waarvoor ik eventueel mijn huidige PS kan verkopen. Stel dat ik de aanbieding kan halen met €100 bijlappen, dan vind ik dat een goede deal voor 1TB en 5 (voor mij) nieuwe spellen.
Ja, is ook het vierde deel in de reeks.Erik-1980 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:10:
Ik was het begonnen te spelen op de PC een tijdje terug op aanraden van een vriend, maar ik snapte er echt helemaal niks van. Had het wrss ook veels te moeilijk staan. (Ik heb deel 1 nooit gespeeld)-SaveMe- schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:59:
Damn! Wasteland 2 is echt een vette game. Ook weer eens lekker zo'n tactical turn based RPG
Heb deze sinds woensdag binnen, maar niet op de plek waar m'n ps4 staat. Ga er denk zondag avond aan beginnen.
Hehe... das wel heel deftig. Neen. Ik snap je wel, maar er zijn zeker wel overeenkomsten. Fallout is daarbij wel een heel stuk eigenzinniger, mar het is wel een open-world game met een verhallijn, sidequests, etc
Maar: Fallout legt veel meer de nadruk op het RPG gedeelte, Farcry is toch meer een Shooter.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Tis inderdaad geen simpele game. Je moet er wel ff voor gaan zitten. En een beetje de mechanics van de game begrijpen. Dan speelt het echt lekker en zitten er leuke details in ...sanre4l schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:40:
[...]
Ik was het begonnen te spelen op de PC een tijdje terug op aanraden van een vriend, maar ik snapte er echt helemaal niks van. Had het wrss ook veels te moeilijk staan. (Ik heb deel 1 nooit gespeeld)
Verwijderd
Is de gameplay een beetje te vergelijken met XCOM ?, het lijkt mij wel een leuk spel afgaand op de screenshots en hoe het spel word omschreven.-SaveMe- schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:12:
[...]
Tis inderdaad geen simpele game. Je moet er wel ff voor gaan zitten. En een beetje de mechanics van de game begrijpen. Dan speelt het echt lekker en zitten er leuke details in ...
Alleen weet nog niet zo goed wat ik moet verwachten van de gameplay.
Net the last of us uitgespeeld. Sneller dan gedacht. Mooie game. Nu op naar Bloodborne. Iemnd die weet waar ik een goedkope key zou kunnen krijgen net zoals ik tlou had gehaald bij gamedealdaily? Vindt m nog aardig duur voor zn "oude" game.
Daar is het perfect mee te vergelijken! Combat is vrijwel hetzelfde. Je hebt zelfs een overwatch commando (ambush heet dat hier). Gewoon echt je squad tactisch positioneren en dan een voor een de enemies uitmoordenVerwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:34:
[...]
Is de gameplay een beetje te vergelijken met XCOM ?, het lijkt mij wel een leuk spel afgaand op de screenshots en hoe het spel word omschreven.
Alleen weet nog niet zo goed wat ik moet verwachten van de gameplay.
50 euro voor Until Dawn 2e hands bij een game-mania. Wat is dat voor enorme bullshit zeg.
Af en toe kijk je wel eens in zn winkel, en dan vraag je je af hoe hun nog spullen verkopen. Over priced shit.
Af en toe kijk je wel eens in zn winkel, en dan vraag je je af hoe hun nog spullen verkopen. Over priced shit.
Verwijderd
Klopt,LunaTempesta schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:14:
50 euro voor Until Dawn 2e hands bij een game-mania. Wat is dat voor enorme bullshit zeg.
Nedgame, gamemania etc..
1 pot nat, ze naaien je waar je bij staat..
Games gewoon lekker verkopen/kopen via marktplaats of vraag en aanbod op deze site, dan heb je betere deals
Marktplaats of Vraag en aanbod?OllyNL schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:55:
Net the last of us uitgespeeld. Sneller dan gedacht. Mooie game. Nu op naar Bloodborne. Iemnd die weet waar ik een goedkope key zou kunnen krijgen net zoals ik tlou had gehaald bij gamedealdaily? Vindt m nog aardig duur voor zn "oude" game.
nothing stops this train
Snap ook niet dat GameMania al niet lang overkop is. Heel vroeger kocht ik daar af en toe, maar ben daar nu toch al zeker 5 jaar niet meer binnengestapt.LunaTempesta schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:14:
Nog een mooi voorbeeld: Elder Scrolls PS4. Nieuw €65, 2dehands €40, terwijl die op verschillende plaatsen nieuw voor €30 of minder te vinden is...

idd. was laatst bij Nedgame om mijn gesealde FiFa 16 en wat andere games in te leveren. net an een tientje..LunaTempesta schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:14:
rest nagenoeg nieuwe games: 2 euro, 3 euro..
Maar ondertussen wel voor veel meer in de winkel leggen.
Ik snap dat ze er aan moeten verdienen en dat vind ik ook echt niet erg.. Maar dit is wel heel schofterig.
Uiteindelijk op Fifa en Farcry op MP verkocht. de rest staat er nog.. Heb er geen haast mee..
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Nu ook officieel:
nieuws: Prijs Sony PlayStation 4 daalt naar 349 euro vanaf 21 oktober
Met bundels en dergelijke kan de prijs nog wel eens daaronder gaan vallen.
Verwijderd
Niet iedereen is in staat te vergelijken, of te weten dat er andere winkels zijn dan GM die de games veel goedkoper aanbieden.Twixie schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:21:
[...]
Snap ook niet dat GameMania al niet lang overkop is. Heel vroeger kocht ik daar af en toe, maar ben daar nu toch al zeker 5 jaar niet meer binnengestapt.
Nog een mooi voorbeeld: Elder Scrolls PS4. Nieuw €65, 2dehands €40, terwijl die op verschillende plaatsen nieuw voor €30 of minder te vinden is...
Ik heb het me ook vaker afgevraagd, maar hoor zo'n beetje constant om me heen dat mensen alleen maar naar GM gaan.
Gelukkig had ik een mooie aanbieding een maand geleden voor iets meer dan dat met MGSV erbij. No real dmg donedutchgio schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:14:
Nu ook officieel:
Ja ik doe dat maar. Maar een code was het mooist geweest.
Intertoys heeft in hun nieuwe folder een 1TB PS4 (nieuw model) staan inclusief Assassin's Creed Syndicate , Uncharted: The Nathan Drake Collection en Watch Dogs : prijs € 399,-
wil ik hem bestellen is de prijs 429 euro
, leek me wel een goede deal
FOLDER:

WEBSITE:
wil ik hem bestellen is de prijs 429 euro
FOLDER:

WEBSITE:

[ Voor 39% gewijzigd door Cardwizard op 18-10-2015 19:23 ]
Zelfde bundel voor €379 bij Gamemania (.be).cardwizard schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:16:
Intertoys heeft in hun nieuwe folder een 1TB PS4 (nieuw model) staan inclusief Assassin's Creed Syndicate , Uncharted: The Nathan Drake Collection en Watch Dogs : prijs € 399,-
wil ik hem bestellen is de prijs 429 euro, leek me wel een goede deal
FOLDER:
[afbeelding]
WEBSITE:
[afbeelding]
Dat is de 500GB en ook nog zonder Assassins Creed en Watch Dogsralph075 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:59:
[...]
Zelfde bundel voor €379 bij Gamemania (.be).
http://www.gamemania.be/D...spx?tabid=87&gmgame=33979cardwizard schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:05:
[...]
Dat is de 500GB en ook nog zonder Assassins Creed en Watch Dogs
In die foto van de folder staat als ik het goed zie: Verwacht: 23 oktober.cardwizard schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:16:
wil ik hem bestellen is de prijs 429 euro, leek me wel een goede deal
Ik neem dus aan dat die aanbieding vrijdag pas ingaat...
Nope. Zie ^Twixie^cardwizard schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:05:
[...]
Dat is de 500GB en ook nog zonder Assassins Creed en Watch Dogs
Edit: je had het al gezien...
[ Voor 9% gewijzigd door ralph075 op 18-10-2015 20:17 ]
Aanbiedingen geldt vanaf 17 oktober en er is nog 1 set op voorraad , denk dus echt een foutInze schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:16:
[...]
In die foto van de folder staat als ik het goed zie: Verwacht: 23 oktober.
Ik neem dus aan dat die aanbieding vrijdag pas ingaat...
Heb een bevestiging van pre-order in de mail.... maar voor volgende week.cardwizard schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:19:
[...]
Aanbiedingen geldt vanaf 17 oktober en er is nog 1 set op voorraad , denk dus echt een fout
Er komt blijkbaar een film van Ratchet and Clank uit in 2016: IMDB: Ratchet and Clank (2016)
De trailer ziet er alvast leuk uit!
Volgens mij is dat de reden uberhaupt geweest dat Ratchett & Clank niet eerder gereleased is. Meen dat ze hem gelijktijdig met de film wilden brengen, en die was uitgesteld (eerder werd eind 2015 nog genoemd, voor de film, en dus ook t spel)H1MSELF1SH schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:44:
Er komt blijkbaar een film van Ratchet and Clank uit in 2016: IMDB: Ratchet and Clank (2016)
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Is er nog ergens een PlayStation plus 365 dagen actie?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Verwijderd
Die van Wehkamp is net afgelopen.sten123 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:37:
Is er nog ergens een PlayStation plus 365 dagen actie?
Handsome Jack Collection
30 euro, maar is het het waard op de PS4.. choices, choices
30 euro, maar is het het waard op de PS4.. choices, choices
[ Voor 11% gewijzigd door corset op 19-10-2015 10:46 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bij Bartsmit ook niet
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nieuwe hele mooie star wars bf/ps4 commercial en misschien gelekte beelden van gt7.
Zie psx-sense.nl
Zie psx-sense.nl
Heb afgelopen weekend de PS4 Uncharted bundel gehaald voor naast mijn Xbox One.
Ik had Uncharted nooit gespeeld, maar stond al wel altijd op mijn lijstje. Nu met de remaster was mijn kans en het valt zeker niet tegen. Wel even wennen aan de DS4 controller. Mijn mening over de PS4 vs Xbox One zal ik jullie onthouden, aangezien ik ze nu beide heb.
Overigens mensen die straks Star Wars Battlefront gaan spelen op de PS4?
Ik had Uncharted nooit gespeeld, maar stond al wel altijd op mijn lijstje. Nu met de remaster was mijn kans en het valt zeker niet tegen. Wel even wennen aan de DS4 controller. Mijn mening over de PS4 vs Xbox One zal ik jullie onthouden, aangezien ik ze nu beide heb.
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Verwijderd
Ik ga zeker vanaf het begin spelen.Doughty schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:53:
Doe x1 sticks in je ds4. Heb ik nu in alle 3 mijn controllers en dan is het zeker weten beter. Vind sinds deze upgrade het beter spelen dan de x1 controller. Alleen zijn die rumble triggers wel heel leuk.Doughty schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:53:
Heb afgelopen weekend de PS4 Uncharted bundel gehaald voor naast mijn Xbox One.
Ik had Uncharted nooit gespeeld, maar stond al wel altijd op mijn lijstje. Nu met de remaster was mijn kans en het valt zeker niet tegen. Wel even wennen aan de DS4 controller. Mijn mening over de PS4 vs Xbox One zal ik jullie onthouden, aangezien ik ze nu beide heb.![]()
En hier ook nog een battlefront speler day one. Samen met broertje digitaal kopen. Kost hij maar 30 euro
Enne @ gt7 rumour. Lijkt wel gewoon opgepoetste gt6 beelden. Niks speciaals. Gebeurt vaker, en gt7 gaat zeker wetennbeter eruit zien. Op gtplanet al hele discussie erover.
[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 19-10-2015 11:05 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat is de gouden tip! Ik ga meteen even m'n controller modden vanavond. Offer wel een oude X1 controller op voor de sticks.v8power67 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:03:
[...]
Doe x1 sticks in je ds4. Heb ik nu in alle 3 mijn controllers en dan is het zeker weten beter. Vind sinds deze upgrade het beter spelen dan de x1 controller. Alleen zijn die rumble triggers wel heel leuk.
Had al deze tutorial gevonden. Easy.
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Het is echt zo makkelijk. Misschien omdat ik het al 4x gedaan heb, maar het is makkelijkste upgrade die te doen is met zo'n goed resultaat!!Doughty schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:19:
[...]
Dat is de gouden tip! Ik ga meteen even m'n controller modden vanavond. Offer wel een oude X1 controller op voor de sticks.Thanks!
Had al deze tutorial gevonden. Easy.
[video]
Broertje heeft aluminium sticks in x1 vorm.
En vind dat nog beter dan rubber sticky's.
Waren 5 euro via aliexpress als goed heb.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Die Xbox sticks zouden in mijn geval helemaal niets uitmaken. Ik speel met verhoogde (Hama) sticks en kan eigenlijk niet meer zonder.
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link