Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
ik heb een issue met mijn wolfenstein disc (zie problemen etc) , als ik afscheid van de disc neem en de game digitaal aanschaf kan ik dan -- zonder problemen -- verder met de savegames ?
iemand dit ooit geprobeerd?

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

F350-maniac schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:40:
ik heb een issue met mijn wolfenstein disc (zie problemen etc) , als ik afscheid van de disc neem en de game digitaal aanschaf kan ik dan -- zonder problemen -- verder met de savegames ?
iemand dit ooit geprobeerd?
Als je Plus hebt worden je savegames ook in de cloud opgeslagen dus dat zou gewoon moeten kunnen ja.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:43:
[...]

Als je Plus hebt worden je savegames ook in de cloud opgeslagen dus dat zou gewoon moeten kunnen ja.
Dat heeft er niet zoveel mee te maken. Ze worden sowieso ook lokaal op je PS4 opgeslagen, dus ook zonder Plus zou je verder moeten kunnen gaan met een oude save.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:50:
[...]

Dat heeft er niet zoveel mee te maken. Ze worden sowieso ook lokaal op je PS4 opgeslagen, dus ook zonder Plus zou je verder moeten kunnen gaan met een oude save.
Maar als je de digitale versie koopt moet je volgens mij de discversie eerst verwijderen, dan neemt ie ook je savegames mee geloof ik. (met het verwijderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Nog meer mensen die uitkijken naar de laatste episode van Life is Strange morgen?

Ik heb zelf gisteren snel nog Uncharted 1 uitgespeeld, zodat ik dinsdagavond meteen kan beginnen. De eerste 4 epsisodes vond ik echt ontzettend tof dus ben erg benieuwd wat ze van de laatste episode gemaakt hebben. Helemaal na die cliffhanger van episode 4!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:51:
Nieuwe hele mooie star wars bf/ps4 commercial en misschien gelekte beelden van gt7.
Zie psx-sense.nl
Deze.. right in the childhood :')

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mByznNYCWTY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:53:
[...]

Maar als je de digitale versie koopt moet je volgens mij de discversie eerst verwijderen, dan neemt ie ook je savegames mee geloof ik. (met het verwijderen)
Volgens mij niet. Die moet je handmatig verwijderen. Correct me if I'm wrong natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
On_E schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:43:
[...]

Dit moet je wel eers handmatig aanzetten in de instellingen van de PS4.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:14
corset schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:43:
Handsome Jack Collection

30 euro, maar is het het waard op de PS4.. choices, choices
Voor mij absoluut. Op de PC BL2 hooguit enkele uren gespeeld dus nogmaals op PS4 aangeschaft. Je krijgt een bak content waar je u tegen zegt (alle DLC zit erin) en speelt heerlijk weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:29:
[...]

[video]
poor leno hoe vond je de sw: bf beta dan als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Na een dag zitten balen over wat er niet inzat en het geen Battlefield was, me eroverheen gezet en een geweldige Beta gehad *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:08
Ik heb sinds vrijdag een vervelend probleem op mijn PS4. Ik krijg namelijk deze error voorgeschoteld: nw-31205-1, waardoor ik niet kan aanmelden op PSN.

Een kijkje in Google levert mij uiteenlopende 'oplossingen': van DNS veranderen naar 8.8.8.8 tot een reset van de PS4.

Nu heb ik DNS + LAN kabel al geprobeerd (staat standaard op Wifi), maar beide hebben het niet op weten te lossen. Voordat ik over ga tot een reset, vroeg ik mij af of iemand die probleem eerder heeft gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door chengbondkwok op 19-10-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:16:
Ik heb sinds vrijdag een vervelend probleem op mijn PS4. Ik krijg namelijk deze error voorgeschoteld: nw-31205-1, waardoor ik niet kan aanmelden op PSN.

Een kijkje in Google levert mij uiteenlopende 'oplossingen': van DNS veranderen naar 8.8.8.8 tot een reset van de PS4.

Nu heb ik DNS + LAN kabel al geprobeerd (staat standaard op Wifi), maar beide hebben het niet op weten te lossen. Voordat ik over ga tot een reset, vroeg ik mij af of iemand die probleem eerder heeft gehad.
Hier al tussen gekeken:

https://www.google.nl/#q=nw-31205-1+ps4+error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Denk het wel:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:16
[b][message=45107368,noline]Overigens mensen die straks Star Wars Battlefront gaan spelen op de PS4?
Ik ben er nog niet uit op welk platform ik het ga kopen. Sowieso ga ik het niet kopen op releasedag, ik wacht liever nog enkele weekjes af. En heel misschien doet nVidia een aanbieding waarbij je deze game gratis krijgt bij aankoop van een nieuwe videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
On_E schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:53:
[...]

mm nou we zullen eens zien of ik de discversie nog aan de praat krijg en zo niet zal Wolfenstein eerst maar eens in een goede aanbieding moeten komen voor ik dit ga proberen

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:20
Smoonshine schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:53:
Nog meer mensen die uitkijken naar de laatste episode van Life is Strange morgen?

Ik heb zelf gisteren snel nog Uncharted 1 uitgespeeld, zodat ik dinsdagavond meteen kan beginnen. De eerste 4 epsisodes vond ik echt ontzettend tof dus ben erg benieuwd wat ze van de laatste episode gemaakt hebben. Helemaal na die cliffhanger van episode 4!
Jup! Gister toevallig laatste stukje van EP4 gespeeld (vanaf het stukje
spoiler:
dat je de Vortex VIP inloopt
) en was wel ff van m'n padje door de "onthulling" helemaal aan het eind (
spoiler:
vlak voordat je op de junkyard buiten westen gaat
... Ben heel erg benieuwd hoe dit afloopt en hoe alles van eerdere episodes in elkaar gaat vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:09
Siebsel schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:25:
[...]

Jup! Gister toevallig laatste stukje van EP4 gespeeld (vanaf het stukje
spoiler:
dat je de Vortex VIP inloopt
) en was wel ff van m'n padje door de "onthulling" helemaal aan het eind (
spoiler:
vlak voordat je op de junkyard buiten westen gaat
... Ben heel erg benieuwd hoe dit afloopt en hoe alles van eerdere episodes in elkaar gaat vallen...
Heb er ook zin in, ga voor ik Ep5 ga spelen eerst nog even een keertje door EP4 heen. Echt top spel so far.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

v8power67 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:24:
[...]

Het is echt zo makkelijk. Misschien omdat ik het al 4x gedaan heb, maar het is makkelijkste upgrade die te doen is met zo'n goed resultaat!!
Broertje heeft aluminium sticks in x1 vorm.
En vind dat nog beter dan rubber sticky's.
Waren 5 euro via aliexpress als goed heb.
Klinkt interessant. Ik erger me namelijk redelijk aan de DS4 controller. Waar heb je de stricks gekocht?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:17
Voor 3 nogwat Dust an elysian tail gekocht op PSN. Leuke platformer/side scroller. Ben nooit zo van die games. Maar moest even wat goedkoops hebben om de tijd op te vullen en alleen deze sprak mij nog een beetje aan kwa actie en gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Sony heeft een hele hoop geld geïnvesteerd in PlayStation VR games

En dan vooral dit stukje:
De accessoire krijgt de prijs van ‘een nieuwe console’, aldus Sony. PlayStation VR is een exclusieve accessoire voor de PS4.
Duur dus :/

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:17
Eerder dit jaar mijn PS4 verkocht... Ik had toen voor de zekerheid een aantal games aangevinkt waarvan de savegames sowieso opgeslagen moesten worden in de cloud (heb PS Plus).
Destijds heb ik The Last of Us niet aangevinkt, gezien ik het spel toch verkocht had en had gedacht het nier meer te spelen.

Vorige maand nieuwe PS4 gekocht en weer ingelogd onder mijn profiel.. Echter heb ik laatst via de goedkope deal van 17,99 in de PSN Store wederom The Last of Us gekocht.

Weet iemand of mijn voorheen opgeslagen savegame toch nog op een of andere manier is terug te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
je gaat de game opnieuw spelen, dan heb je die savegame ook niet nodig?

Maar als die niet bij je cloud saves staat, dan ben je die kwijt, obviously ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Deze (te verwachten) prijsrange was al een hele tijd bekend, voor zover ik weet... Komt voor mij in ieder geval niet als een verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 23:32
Ik zie de afgelopen pagina's elke keer zo'n simpel antwoord als dit.. Het lijkt mij dat het gemiddelde denkniveau van een Tweaker toch wel wat hoger ligt dan dit niet doen, toch? 't Is maar een mening, maar ik vind deze reacties echt annoying. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is juist andersom, je zou denken dat erval wel gegoogled is, maar dat is dus niet zo. ;)
Verder zijn dergelijke vragen juist irritant, omdat het niet echt relevant is, zo'n specifieke 8043-nw foutmelding..
Juist dat moet je prima via Google kunnen vinden, en anders zal dat hier ook niet snel bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
[...]

[video]
Leuk.... uitgerekend de game waar ik de pre-order al weer van gecanceld heb. Kon mij niet boeien of de ontbrekende maps uit de beta moeten echt ongeloofelijk gaaf zijn. Hoth level is wat mij betreft een drama, die andere twee erg matig.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
dutchgio schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:01:
Het is juist andersom, je zou denken dat erval wel gegoogled is, maar dat is dus niet zo. ;)
Verder zijn dergelijke vragen juist irritant, omdat het niet echt relevant is, zo'n specifieke 8043-nw foutmelding..
Juist dat moet je prima via Google kunnen vinden, en anders zal dat hier ook niet snel bekend zijn.
Duidelijk, probeer ik het elders wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:02
[...]

[video]
'Not actual gameplay' _O-

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Tales of Zestiria is out now on PS4 and PS3. Find out more from series guru Hideo Baba:

http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CRr2qZKUEAAEuUu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

chengbondkwok schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:16:

Niet eerder gehad, gelukkig maaaaarrrrr :
1. Wat zijn de resultaten uit je netwerk test (bedraad of wifi maakt niet zoveel uit)?
2. Maak even van je telefoon een hotspot, en verbind via wifi daarmee, check of PSN connectie maakt.
3. Test even ofwel een van de internet apps die je hebt geinstalleerd (if any) of dat wel een connectie maakt (Netflix, Vevo, Spotify of zelfs de ingebouwde webbrowser)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:30
Heb een tijdje terug mijn PS4 verkocht , geen tijd , niet echt games die me aanspraken

Nu wil ik wel graag 1 terug kopen (heb nog veel games niet gespeeld die ik gekocht had digitaal) deze 1TB bundel lijkt me wel heel geschikt ook al zijn de games niet mijn ding , maar die kan ik altijd verkopen

Ik wil MGS V en Battlefront gaan spelen en weer verder met DriveClub

Ben ook heel benieuwd of dit nieuwe model echt een stuk stiller is dan voorheen , die kon behoorlijk blazen af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:01:
In zijn post staat letterlijk dat hij al via Google gezocht heeft. Wat wordt er gegeven: een link naar Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
martincm schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:37:
[...]

Niet eerder gehad, gelukkig maaaaarrrrr :
1. Wat zijn de resultaten uit je netwerk test (bedraad of wifi maakt niet zoveel uit)?
2. Maak even van je telefoon een hotspot, en verbind via wifi daarmee, check of PSN connectie maakt.
3. Test even ofwel een van de internet apps die je hebt geinstalleerd (if any) of dat wel een connectie maakt (Netflix, Vevo, Spotify of zelfs de ingebouwde webbrowser)
Ik denk dat ik het probleem gevonden heb. Ik heb inderdaad even mijn telefoon als hotspot gebruikt, en dat werkte prima. Vervolgens heb ik de instellingen van de PS4 uit mijn router gegooid, zodat mijn PS4 niet meer herkend werd. Opnieuw aangemeld, en voila, mijn PS4 kan weer verbinding maken met het internet, maar wel op NAT Type 3. Op het moment dat ik in mijn modem een public IP address aanwijs voor de PS4 gaat het mis.

Volgend probleem is dus dat ik moeilijk een match kan vinden in FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

chengbondkwok schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:41:
[...]

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb. Ik heb inderdaad even mijn telefoon als hotspot gebruikt, en dat werkte prima. Vervolgens heb ik de instellingen van de PS4 uit mijn router gegooid, zodat mijn PS4 niet meer herkend werd. Opnieuw aangemeld, en voila, mijn PS4 kan weer verbinding maken met het internet, maar wel op NAT Type 3. Op het moment dat ik in mijn modem een public IP address aanwijs voor de PS4 gaat het mis.

Volgend probleem is dus dat ik moeilijk een match kan vinden in FIFA.
Public ip zou ik niet aanwijzen voor alleen je ps4. Lekker op het mac adres van je router laten. Fifa kan wel kloppen, nat type 3 heb je een aantal poorten dicht waardoor ps'en niet met elkaar kunnen verbinden in het psn netwerk voor n game connectie.

Wat je dus denk ik moet doen;
- wijs een intern statisch ip in je modem/router aan op basis van het mac adres van je ps4 (eigenlijk 2, een voor wifi en een voor kabel)
- geef deze ip's toegang tot de volgende poorten:TCP: 80, 443, 3478, 3479, 3480 en UDP: 3478, 3479

Test even, moet minstens een type 2 uitkomen en you're good to go

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Net even mijn DS4 controller gemod en er Xbox One sticks in gedaan. Hemels! Dit is de perfecte oplossing en maakt de controller zoveel meer aangenaam.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 22:25
Voor wie nog een geinig casual spelletje zoekt: Lego Marvel Super Heroes voor ongeveer 6 euro in de US PSN store: https://store.playstation...00083_00-LEGOMARVEL000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 23:21
sheepdog schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:55:
Voor wie nog een geinig casual spelletje zoekt: Lego Marvel Super Heroes voor ongeveer 6 euro in de US PSN store: https://store.playstation...00083_00-LEGOMARVEL000000
Hoe koop je iets uit de US PSN store? Nieuwe account aanmaken? En kan dat ook voor andere landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 20:12

muhda

Time & Space traveler

Ja het is zo ver, PSN is weer een down. (Bijna door heel europa zelfs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Dawid127 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:26:
[...]

Hoe koop je iets uit de US PSN store? Nieuwe account aanmaken? En kan dat ook voor andere landen?
Er staat een linkje in de topicwarning hieronder, en ja.. Dat kan ook voor andere landen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09
rajackar schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:00:
[...]

Klinkt interessant. Ik erger me namelijk redelijk aan de DS4 controller. Waar heb je de stricks gekocht?
http://nl.aliexpress.com/...tive_id=AS_20151019112552

Gewoon even zoeken welke je wilt.
Heb al 3x besteld daar vandaan nu en allemaal snel en goed.
En lekker goedkoop.

http://www.consolepro.nl/...ne-controller-p-1461.html
Deze als je snel wilt. Eerste 2 komen hiervandaan. Zijn betere afwerking dan van aliexpress. Maar wel 7 euro voor 2. En heb nu ergens 6 voor 2 euro op aliexpress paar weken terug.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
muhda schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:29:
Ja het is zo ver, PSN is weer een down. (Bijna door heel europa zelfs)
Hmm, heel de avond kunnen spelen. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Zo....gisteren Uncharted 1 uitgespeeld en daar heb ik me prima mee vermaakt. Prima spel maar dat einde met die demonen, had nu wel niet gemoeten. Nuja...deze avond starten met deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 15:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Rebbelx schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:58:
Zo....gisteren Uncharted 1 uitgespeeld en daar heb ik me prima mee vermaakt. Prima spel maar dat einde met die demonen, had nu wel niet gemoeten. Nuja...deze avond starten met deel II
Ik vond het juist wel meevallen.

spoiler:
Ik was hier al gespoilerd dat er iets met Aliens zou zijn, dus had me al voorbereid op een tegenvaller. Maar dat het die gemuteerde Spanjaarden waren vond ik dan op de een of andere manier wel weer passen. Het was niet storend iig

Wat ik overigens wel een beetje dom vond:
spoiler:
Elke keer open je een onmogelijk te vinden deur met een "complexe" puzzel. Een puzzel die alleen Nathan Drake met zijn puzzelboekje kan openen. Vervolgens blijkt dat er zich alweer 100.000 vijanden achter die deur bevinden. Hoe zijn die daar gekomen dan? Dat haalde me een beetje uit de schatzoek beleving

Ik snap dat er anders weinig game overblijft, maar dat voelde gewoon heel erg stug aan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

v8power67 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:32:
[...]

En lekker goedkoop.

Deze als je snel wilt. Eerste 2 komen hiervandaan. Zijn betere afwerking dan van aliexpress. Maar wel 7 euro voor 2. En heb nu ergens 6 voor 2 euro op aliexpress paar weken terug.
Thanks!
Bestelling is geplaatst.
Ik vind de DS4 an sich prima maar heb toch wel vaak ruzie met die pookjes. Hopelijk is dat straks verleden tijd.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 09-09 11:16
Smoonshine schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:15:
[...]

Wat ik overigens wel een beetje dom vond:
spoiler:
Elke keer open je een onmogelijk te vinden deur met een "complexe" puzzel. Een puzzel die alleen Nathan Drake met zijn puzzelboekje kan openen. Vervolgens blijkt dat er zich alweer 100.000 vijanden achter die deur bevinden. Hoe zijn die daar gekomen dan? Dat haalde me een beetje uit de schatzoek beleving

Ik snap dat er anders weinig game overblijft, maar dat voelde gewoon heel erg stug aan.
Inderdaad...dat klopte gewoon niet. Hield gewoon geen steek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Rebbelx schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:29:
[...]

Inderdaad...dat klopte gewoon niet. Hield gewoon geen steek
Je speelt 't spel ook niet vanwege zijn realisme he? ;) Ik denk ook elke keer "He guys, zien jullie niet dat er hier een maat van je gewurgd op de grond ligt?".

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
rajackar schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:20:
[...]

Thanks!
Bestelling is geplaatst.
Ik vind de DS4 an sich prima maar heb toch wel vaak ruzie met die pookjes. Hopelijk is dat straks verleden tijd.
ik heb deze besteld:
http://www.ebay.com/itm/281828232057
20st $5.99 incl verzending

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Ik heb me al een tijdje zitten verheugen op Wasteland 2 op de PS4. De reviews zijn goed met de kanttekening dat teksten soms moeilijk te lezen te zijn vanwege kleine lettertjes. Nu zou ik dus eerst een screenshot van dat spel willen zien op m'n tv om zelf te bepalen of ik 't goed genoeg vind.
Gisteravond bedacht ik me ineens (ja ik ben spuit 11 denk ik ;) ) dat er veel mensen hun gameplay delen en ben ik dus op zoek gegaan naar een sessie van iemand met Wasteland 2. Na een half uurtje meekijken op mijn bank kan ik zeggen dat de lettertjes inderdaad vrij klein zijn maar niet onoverkomelijk. Ook heb ik nu een veel beter beeld van wat dat turn-based combat deel nu inhoud.
Deze feature om gameplay van anderen te bekijken van spelletjes die ik misschien zou willen kopen ga ik nu dus veel vaker gebruiken.

Eerst maar even de verbouwing en verhuizing naar onze nieuwe woning doen en dan nog maar eens kijken. Vooralsnog heb ik nog steeds heel veel zin in Wasteland 2.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Het is dat ik er maar twee nodig heb ;)

Mooie signature trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
rajackar schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:08:
[...]

Het is dat ik er maar twee nodig heb ;)

Mooie signature trouwens!
Haha, thx

Ja ik vier. Maar zag dat de prijs van 20 nagenoeg het zelfde was als 4 :P

Ooit voor de 360 nieuwe pookjes besteld, maar de helft was onderweg gesneuveld in de post. Als ze het allemaal overleven kan ik nog wat maatjes blij maken met nieuwe pookjes

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Pff, ik dacht ook een keer een maatje blij te maken met pookjes.

Bij mij zonder problemen die pookjes vervangen en er heel blij mee.

Zijn controller volledig dood toen hij weer in elkaar zat, nog steeds geen idee waarom.
Uiteindelijk maar een nieuwe controller voor hem gekocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Borderlands Pre-Sequel gekocht, ff gespeeld. En wat een heerlijke game :D Kan niet wachten om splitscreen Borderlands 2 te spelen :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
corset schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:32:
Borderlands Pre-Sequel gekocht, ff gespeeld. En wat een heerlijke game :D Kan niet wachten om splitscreen Borderlands 2 te spelen :D
Borderlands 1 en 2 waren zooo vette games! Die laatste op de maan was een beetje een domper vond ik. De setting was stuk minder...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

cypher21 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

Haha, thx

Ja ik vier. Maar zag dat de prijs van 20 nagenoeg het zelfde was als 4 :P

Ooit voor de 360 nieuwe pookjes besteld, maar de helft was onderweg gesneuveld in de post. Als ze het allemaal overleven kan ik nog wat maatjes blij maken met nieuwe pookjes
Daar heb je wel een punt ja. Toch twijfel ik altijd een beetje aan de kwaliteit van dat soort aanbiedingen, ook al is da misschien ongegrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL ‏

PS4 systeemsoftware 3.10 gaat vandaag live: volg officiële accounts en stuur berichten met nieuwe stickers van o.a. Fat Princess en Journey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:33:
PlayStation NL ‏

PS4 systeemsoftware 3.10 gaat vandaag live: volg officiële accounts en stuur berichten met nieuwe stickers van o.a. Fat Princess en Journey!
Zo, das snel.... zaten er bugs in 3.0?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MisterMichel schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:03:
Ik heb me al een tijdje zitten verheugen op Wasteland 2 op de PS4. De reviews zijn goed met de kanttekening dat teksten soms moeilijk te lezen te zijn vanwege kleine lettertjes. Nu zou ik dus eerst een screenshot van dat spel willen zien op m'n tv om zelf te bepalen of ik 't goed genoeg vind.
Gisteravond bedacht ik me ineens (ja ik ben spuit 11 denk ik ;) ) dat er veel mensen hun gameplay delen en ben ik dus op zoek gegaan naar een sessie van iemand met Wasteland 2. Na een half uurtje meekijken op mijn bank kan ik zeggen dat de lettertjes inderdaad vrij klein zijn maar niet onoverkomelijk. Ook heb ik nu een veel beter beeld van wat dat turn-based combat deel nu inhoud.
Deze feature om gameplay van anderen te bekijken van spelletjes die ik misschien zou willen kopen ga ik nu dus veel vaker gebruiken.

Eerst maar even de verbouwing en verhuizing naar onze nieuwe woning doen en dan nog maar eens kijken. Vooralsnog heb ik nog steeds heel veel zin in Wasteland 2.
Er zit ook een optie in de game waarmee je de tekst groter kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:34:
Zo, das snel.... zaten er bugs in 3.0?
Een paar kleine bugs zaten er wel in ja, maar niks noemenswaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Laatst online: 16:16
[...]

En lekker goedkoop.

Had er nog nooit van gehoord, maar ben instant enthousiast. De pookjes vind ik altijd het grootste nadeel van de DS4, bij Xbox had ik dat juist niet. Nu dus het beste van beide.
Die van consolepro heb ik besteld, stuk ongeduld dat ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

thijsmunniksma schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:45:
[...]

Had er nog nooit van gehoord, maar ben instant enthousiast. De pookjes vind ik altijd het grootste nadeel van de DS4, bij Xbox had ik dat juist niet. Nu dus het beste van beide.
Die van consolepro heb ik besteld, stuk ongeduld dat ik ben.
Ik kon niet eens wachten met bestellen haha. Ik heb ze uit een van m'n Xbox One controllers gehaald en in DS4 sticks weer in de X1 controller gezet. Mooie wissel truck. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Laatst online: 10-08 10:49
[...]

En lekker goedkoop.

Thanks man, heb ze via consolepro besteld :)

Waren maar 4 euro per set :).

Hoop dat ik ze een beetje goed en makkelijk erop kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Ow en Wasteland 2 is trouwens erg dope hoor. Had Wasteland of fallout 1/2 nooit gespeeld maar ben wel een groot Xcom fan en deze bevalt me erg goed _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 3.10 de eerste bug al gevonden:

Bij volgend krijg ik: kan niet laden en dan een error code.

Welke accounts zijn interessant om te volgen?

Wat is het officiële Sony PlayStation account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
James Pond schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:17:
Ow en Wasteland 2 is trouwens erg dope hoor. Had Wasteland of fallout 1/2 nooit gespeeld maar ben wel een groot Xcom fan en deze bevalt me erg goed _O_
Cool! Zit er zelf ook al een tijdje naar te kijken, maar twijfel nog of ik hem ga halen. Heb al vrij weinig tijd momenteel en heb ook nog aardig wat liggen momenteel (Bloodborne, Borderlands 2, Far Cry 4, Tomb Raider).

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:26

Yucko

One clown to rule them all !

* Yucko kon de verleiding niet weerstaan en heeft het volgende setje gekocht :9

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/ODAwWDgwMA==/z/r74AAOSwZd1VdPz2/$_57.JPG

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zit ook te denken aan een stelletje thumb-dingetjes ivm het gescheurde rubber van m'n huidige sticks. Maar hoe werkt dat, schroef je de oude eruit en vervang je ze, of gaat het als een soort hoesje er overheen?
Wat zijn een beetje de 'beste' voor zover iets bestaat gezien persoonlijke voorkuer?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

BlackEyedAngel schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:33:
Zit ook te denken aan een stelletje thumb-dingetjes ivm het gescheurde rubber van m'n huidige sticks. Maar hoe werkt dat, schroef je de oude eruit en vervang je ze, of gaat het als een soort hoesje er overheen?
Wat zijn een beetje de 'beste' voor zover iets bestaat gezien persoonlijke voorkuer?
Zie: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/45107524
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:19:
[...]

Cool! Zit er zelf ook al een tijdje naar te kijken, maar twijfel nog of ik hem ga halen. Heb al vrij weinig tijd momenteel en heb ook nog aardig wat liggen momenteel (Bloodborne, Borderlands 2, Far Cry 4, Tomb Raider).
Moet ook nog genoeg games uitspelen maar ach het is een leuke afwisseling. Moet zelf nog FC3, TW3, Bloodborne uitspelen ook :P

Al ben ik bij Bloodborne bij de laatste baas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor iedereen die de sticks niet fijn vindt. Onderstaande is een stuk eenvoudiger aan te brengen, en voegt bovendien veel nauwkeurigheid aan je aim toe.

http://www.bol.com/nl/p/h...ken-ps4/9200000020906866/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Profiteer nog tot en met woensdag van oktober kortingen in de PlayStation Store:

https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CRwLyLVVEAAsswD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:35
Nieuwe stickers met 3.10! Dit is nog beter dan stabiliteit updates :+

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:25:
Voor iedereen die de sticks niet fijn vindt. Onderstaande is een stuk eenvoudiger aan te brengen, en voegt bovendien veel nauwkeurigheid aan je aim toe.

http://www.bol.com/nl/p/h...ken-ps4/9200000020906866/
Die heb ik ook, maar die glibberen er nog weleens vanaf als je iets te enthousiast bent door de heat of the game. Kids hebben er vaker last van dan ik, maar ook mij overkomt het soms.

Ik ga mijn DS4 controllers nu ook customizen met alluminium XB1 thumbsticks. Zilveren pookjes lijken me wel een leuk accent op de zwarte DS4:
Afbeeldingslocatie: http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/mFHCUV_dxveR-sGc24PFzLg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Playstation Access App now available on the PS Store

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CRwaJm5W0AAobnS.jpg

https://twitter.com/HollieB/status/6...932303872?s=09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:31:
PlayStation NL ‏

Profiteer nog tot en met woensdag van oktober kortingen in de PlayStation Store:

https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306
jep :D Handsome Collection opgehaald voor 30 euro! Voorlopig weer veel gameplezier

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ralph075 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:08:
[...]

Ik ga mijn DS4 controllers nu ook customizen met alluminium XB1 thumbsticks. Zilveren pookjes lijken me wel een leuk accent op de zwarte DS4:
[afbeelding]
In de winter je controller wel ff op de verwarming leggen... ;)

Ikzelf heb in 2014 "orginele" Xbone sticks gekocht.
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/images/i/161267471809-0-0/s-l140.jpg
Ik heb ze nog niet gebruikt, maar het zijn gelukkig geen simpele hardplastic stickies. Er zit een rubbercoating omheen, wat de sticks meer grip geeft.

Ik ben benieuwd hoe metalen sticks aanvoelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
Kanaal met nieuws en videos mbt Playstation. Ook gewoon via YT te volgen !

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Peter_Aragorn schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:19:
[...]

Het eeuwige dilemma. Over 2 weekjes Blops 3, over 3 weekjes Fallout 4. Daarna DarkSouls in maart pas geloof ik en nog ergens The Division...

Dit vind ik iig. de perfecte tijd om ff wat aan m'n backlog te doen. En met Bloodborne zou dat toch wel moeten lukken!
Ik zou starten met Tomb Raider. Erg gaaf spel! Ikzelf heb 'm ook twee weekjes geleden uitgespeeld... Gewoon leuk verhaal en lekker gameplay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
SqueakyClean schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:45:
[...]

Het eeuwige dilemma. Over 2 weekjes Blops 3, over 3 weekjes Fallout 4. Daarna DarkSouls in maart pas geloof ik en nog ergens The Division...

Dit vind ik iig. de perfecte tijd om ff wat aan m'n backlog te doen. En met Bloodborne zou dat toch wel moeten lukken!
Ik zou starten met Tomb Raider. Erg gaaf spel! Ikzelf heb 'm ook twee weekjes geleden uitgespeeld... Gewoon leuk verhaal en lekker gameplay...
Tomb Raider ben ik ergens halverwege dacht ik. Paar maanden geleden mee gestopt. Kan wat moeilijk tijd vrijmaken helaas. Ik denk dat ik met Bloodborn begin, totdat Fallout 4 er is.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Viel helaas buiten de boot voor de Dark Souls 3 stress test, maar heb wat videos zitten bekijken.. Instabuy!!

Dark souls en het vecht als Bloodborne :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Scrisissszzz schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:04:
Viel helaas buiten de boot voor de Dark Souls 3 stress test, maar heb wat videos zitten bekijken.. Instabuy!!

Ik vond die van Eurogamer erg fijn. Geen gelul, just the game (30 min).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
SqueakyClean schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:06:
[...]

Ik vond die van Eurogamer erg fijn. Geen gelul, just the game (30 min).
[video]
Zeker, die heb ik ook gekeken :)

Ik vind Eurogamer sowieso een van de betere sites, ook op review gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Scrisissszzz schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:04:

Ik zat in de test, het vecht echt als Dark Souls maar het beweegt wel als Bloodborne ja. :9

Kan echt niet wachten, gelukkig nog de Bloodborne DLC als tussendoortje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
SD5k schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:16:
[...]

Ik zat in de test, het vecht echt als Dark Souls maar het beweegt wel als Bloodborne ja. :9

Kan echt niet wachten, gelukkig nog de Bloodborne DLC als tussendoortje!
Ok, nice! Het feit dat de moves en snelheid van Bloodborne voor een deel terugkomen maakt t al een instabuy! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Scrisissszzz schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:19:
[...]

Ok, nice! Het feit dat de moves en snelheid van Bloodborne voor een deel terugkomen maakt t al een instabuy! :D
Zeker wel, DS heeft nog nooit zo goed gevoeld, de combat is veel soepeler geworden en het level design was (afgaande op het hele korte stukje) naar mijn mening beter dan ooit, minstens op gelijke hoogte met BB.
Ga ook vooral je parries goed oefenen in BB, levert je wel een voordeeltje op in DS3! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
SD5k schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:22:
[...]

Zeker wel, DS heeft nog nooit zo goed gevoeld, de combat is veel soepeler geworden en het level design was (afgaande op het hele korte stukje) naar mijn mening beter dan ooit, minstens op gelijke hoogte met BB.
Ga ook vooral je parries goed oefenen in BB, levert je wel een voordeeltje op in DS3! :)
Dat zit wel goed ;)

Nu bezig met het voorbereiden van een paar builds voor de DLC van Bloodborne en upgrade materials verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik ga zelf voor een nieuwe build, wil niet overpowered zijn in m'n eerste playthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Dat zal ik ernaast ook doen denk ik. Alle opties open is eigenlijk wel goed :)

Bloodborne zelf ook blind in gesprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
Heeft iemand goede ervaring met een headset 7.1, zelf heb ik een xbox maar hij een ps4, met chat. Ik twijfel tussen SONY PLAYSTATION WIRELESS HEADSET 2.0 ZWART of TURTLE BEACH EAR FORCE STEALTH 500P DTS, of is er nog iets

[ Voor 44% gewijzigd door jarsiv op 20-10-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jarsiv schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:53:
Heeft iemand goede ervaring met een headset 7.1, zelf heb ik een xbox maar hij een ps4, met chat. Ik twijfel tussen SONY PLAYSTATION WIRELESS HEADSET 2.0 ZWART of TURTLE BEACH EAR FORCE STEALTH 500P DTS, of is er nog iets
Topic warning gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
Hoe bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Dat je moet leren lezen

Let op:

-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een [PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 16:09
-SaveMe- schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:32:
[...]

Kanaal met nieuws en videos mbt Playstation. Ook gewoon via YT te volgen !
Ik kijk nog wel eens die Friday Feature van hun. Kan ik altijd wel om lachen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

New on PS Store this week: Assassin’s Creed Syndicate, NFL 16, Laserlife, more. Full list:

http://blog.eu.playstatio...1&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CRwyY4BUAAArVvT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:45:
[...]

Uncharted 4 ook nog in maart. Black Ops en Fallout twijfel ik nog over. Weet niet of ik nog veel tijd en zin heb om te investeren in een multiplayer game en Fallout 3 vind ik echt helemaal niks. Ben net aan The Witcher begonnen en moet tussendoor nog Uncharted 2 en 3 afronden, dus daar voorlopig nog wel even zoet mee. Dark Souls gaat er wel komen als het meer op Bloodborne lijkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Als je fallout 3 niks vind moet je Fallout 4 sowieso NIET halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Laatst online: 16-10-2024
Kan ik Fallout 4 ergens mee vergelijken? Heb nog nooit een Fallout game gespeeld en hoor er wel veel goeds over. Echt duidelijke gameplay kan ik ook nog niet echt vinden voor deel 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ballantines schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:41:
Kan ik Fallout 4 ergens mee vergelijken? Heb nog nooit een Fallout game gespeeld en hoor er wel veel goeds over. Echt duidelijke gameplay kan ik ook nog niet echt vinden voor deel 4.
Schijnbaar kan je het met FarCry 4 vergelijken....... :+
Pagina: 1 ... 11 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link