Je kan het met Skyrim vergelijken
Nou ik vind de wereld in Fallout 3 niet erg geloofwaardig overkomen door de houterige personages en de clunky controls en dramatische animaties. Deze 3 zaken lijken echt stukken beter te zijn in deel 4.James Pond schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:19:
Als je fallout 3 niks vind moet je Fallout 4 sowieso NIET halen.
Het enige dat me nog tegen zit, is dat combat syteem. Ik wacht de reviews even af. Mensen zeiden ook dat je Witcher 3 niks vindt als je bijvoorbeeld Skyrim niks vindt, maar tot nu toe voel ik Witcher 3 wel.
Dan zoek je toch Fallout 3 gameplay op? Het is niet zo dat ze er een compleet ander genre van hebben gemaakt.Ballantines schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:41:
Kan ik Fallout 4 ergens mee vergelijken? Heb nog nooit een Fallout game gespeeld en hoor er wel veel goeds over. Echt duidelijke gameplay kan ik ook nog niet echt vinden voor deel 4.
[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 20-10-2015 17:28 ]
En ook die heeft houterige clunky gameplay. Het is net alsof al die open world (RPG) developers geen enkele kaas van motion capturing en animaties e.d. hebben gegeten. Bij The Witcher is het weliswaar niet zo storend, maar ook daar kom je soms in de meest rare situaties terecht en voelt het niet al te soepel aan, net als in GTA overigens. Stel je toch eens een Witcher achtige game voor waarbij men het team van Naughty Dog inhuurt voor controls en animaties.James Pond schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:50:
Je kan het met Skyrim vergelijken
Edit: sorry voor de dubbele post, foutje.
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 20-10-2015 17:32 ]
Of omdat Gamemania de goedkoopste is ?James Pond schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:22:
Mensen gaan trouwens alleen naar de Gamemania omdat ze casuals zijn..
[ Voor 50% gewijzigd door Cardwizard op 20-10-2015 18:34 ]
De 1TB bundel met Assassins Creed , Watch Dogs en Uncharted is daar toch echt het goedkoopst
[ Voor 24% gewijzigd door Cardwizard op 20-10-2015 18:34 ]
Voor al het andere kan je er beter met een grote boog omheen lopen als je graag wat minder uitgeeft dan nodig is.
PSN ID: Enzyme-NL
Klopt , ik ben er in mijn leven nog niet geweest zelfs haha
Mensen leveren daar wel hun oude games in, om met goede korting nieuwe games te kopen. geen andere winkel doet dat, dus als je niet online wil handelen kan ik het begrijpen (ik doe dat zelf niet, maar mn broer bijvoorbeeld wel)... maar mijn boog eromheen is iig zeer groot
...
[ Voor 3% gewijzigd door Mauz1978 op 20-10-2015 19:43 ]
Something under the bed is drooling
Wil nog niet dood gevonden worden in de game mania. Bij de mediamarkt is bij een release van een game bijna 15 euro goedkoper met een beetje geluk.
Volgens Budgetgaming is morgen de PS4 500GB voor €299 te koop bij de Mediamarkt in Groningen. Gaat niets boven Groningen, blijkt maar weer!
[ Voor 28% gewijzigd door D. Ninjai op 20-10-2015 20:28 ]
Hm, die tips van de pookjes is welkom; ik ga het ook maar eens proberen bij mijn originele controller: pookjes zijn versleten en ding valt buiten de garantie. Kijken of ik het fjn vind, dan volgt de tweede controller ook, daarvan gaat het rubber ook hard...(met name het linkerpookje...)
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Als ik in bv destiny naar rechts draai met de rechter thumbstick gaat dit beduidend met meer snelheid dan naar links. Zijn er meer die hier last van hebben? Heb mijn thumbsticks ook vervangen voor die van de one en hoopte dat dit het oploste. Is helaas niet.
Zo, dat is wel een flinke aanbieding, als dat klopt.D. Ninjai schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:27:
Volgens Budgetgaming is morgen de PS4 500GB voor €299 te koop bij de Mediamarkt in Groningen. Gaat niets boven Groningen, blijkt maar weer!
Die bij Gamemania voor 379 euro is toch een veel betere aanbieding lijkt me ?
1TB ipv 500GB
Nieuw model (bij mediamarkt weet ik niet welke)
Watch Dogs , Assassins Creed en Uncharted collection krijg je er ook nog bij
Als je de games verkoopt komt je onder de 299 euro uit
1TB ipv 500GB
[ Voor 6% gewijzigd door Cardwizard op 20-10-2015 23:40 ]
Ik denk niet dat al die 3 games op disc worden meegeleverd?cardwizard schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:33:
1TB ipv 500GB
Als ik het zo bekijk krijg je discs voor Assassin's Creed en Uncharted, en een code voor Watch Dogs. Een vriend van me gaat binnenkort een PS4 halen dus dit soort deals zijn interessant!LunaTempesta schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:51:
[...]
Ik denk niet dat al die 3 games op disc worden meegeleverd?
Verwijderd
Twitch app eindelijk nu ook volledig beschikbaar op de PS4 :)!Dat gaat dus uren aanstaan op mijn console dag PC streams.
Je kon altijd al streams kijken via Twitch.
Wat wordt er nu anders dan?
Wat wordt er nu anders dan?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Eerst kon je toch alleen PS4 streams bekijken als ik me niet vergis ? Nu is het de volledige app
Ah, dus ik kan nu op mijn PS4 kijken naar iemand die op de Xbox speelt bijvoorbeeld?
Wel leuk om zo af en toe eens Forza te bekijken
Wel leuk om zo af en toe eens Forza te bekijken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En weer werd er geen geld afgeschreven via paypal en/of creditcard beetje jammer. Via ideal er opzetten werkt wel maar krijg steeds melding dat creditcard gegevens niet goed zijn. Al contact gehad met sony maar die hadden geen idee wat ze er aan moesten doen.
Anyway, gister Witcher addon uitgespeeld vond hem erg tof
smaakt echt naar meer.
Anyway, gister Witcher addon uitgespeeld vond hem erg tof
Ja het klopt, het is een heropening van de Mediamarkt. Ik heb het in de folder gezien. Het is ook een kale editie zonder game. Wel een mooie prijs natuurlijk.Niku schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:27:
[...]
Zo, dat is wel een flinke aanbieding, als dat klopt.
Ik heb een belletje gehad van game mania dat ze deze niet op de release date kunnen leveren en ze niet weten wanneer wel. Dan vraag ik me ook altijd af wat ze dan doen met de Unchartered collection want die is "zo lang de voorraad strekt". Dus ik denk dat ik hem toch ergens anders ga kopen.cardwizard schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:33:
1TB ipv 500GB
bah
Sony heeft de prijsverlaging nu ook bevestigd.
http://blog.eu.playstatio...e-from-only-349-99299-99/
Helaas geen lijstje met prijzen zoals de US site dat destijds deed:
http://blog.us.playstatio...oliday-lineup-lower-cost/
Geen prijsverlaging voor limited editions zo te zien
Sony heeft de prijsverlaging nu ook bevestigd.
http://blog.eu.playstatio...e-from-only-349-99299-99/
Helaas geen lijstje met prijzen zoals de US site dat destijds deed:
http://blog.us.playstatio...oliday-lineup-lower-cost/
Geen prijsverlaging voor limited editions zo te zien
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Helemaal mee eens!Scrisissszzz schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:13:
[...]
Zeker, die heb ik ook gekeken
Ik vind Eurogamer sowieso een van de betere sites, ook op review gebied.
Whow, Uncharted dan al? Ik dacht pas in september...bram1984 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:14:
[...]
Uncharted 4 ook nog in maart. Black Ops en Fallout twijfel ik nog over. Weet niet of ik nog veel tijd en zin heb om te investeren in een multiplayer game en Fallout 3 vind ik echt helemaal niks. Ben net aan The Witcher begonnen en moet tussendoor nog Uncharted 2 en 3 afronden, dus daar voorlopig nog wel even zoet mee. Dark Souls gaat er wel komen als het meer op Bloodborne lijkt.
Het is wel jammer dat Fallout je niet ligt. Toch wel een erg goede franchise. Fallout 3 was voor mij waarschijnlijk het spel met de meeste spanning die ik ooit heb gespeeld. New Vegas vond ik ook erg goed, maar 3 blijft voor mij de topper.
Maar wat staat je tegen? Het thema? De spanning? Verhaal?
CoD moet je liggen, dat is nu wel duidelijk. En ja, er gaat heel veel tijd in zitten als je eenmaal bezig bent. Maar ik blijf het leuk vinden. AW is (helaas?) het meest gespeeld op mijn PS4... Dus kan niet wachten op Blops3!
Vandaag ? Ik heb nog niets gehoord dat het niet leverbaar zou zijndemolition_man schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:05:
[...]
Ik heb een belletje gehad van game mania dat ze deze niet op de release date kunnen leveren en ze niet weten wanneer wel. Dan vraag ik me ook altijd af wat ze dan doen met de Unchartered collection want die is "zo lang de voorraad strekt". Dus ik denk dat ik hem toch ergens anders ga kopen.
Vandaag ja gisteravond besteld. Dus misschien was jij wel op tijdcardwizard schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:31:
[...]
Vandaag ? Ik heb nog niets gehoord dat het niet leverbaar zou zijn
Uncharted 4 komt in de lente van 2016 dus dat is ergens rond maart / april / mei.SqueakyClean schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:23:
[...]
Helemaal mee eens!
[...]
Whow, Uncharted dan al? Ik dacht pas in september...
Het is wel jammer dat Fallout je niet ligt. Toch wel een erg goede franchise. Fallout 3 was voor mij waarschijnlijk het spel met de meeste spanning die ik ooit heb gespeeld. New Vegas vond ik ook erg goed, maar 3 blijft voor mij de topper.
CoD moet je liggen, dat is nu wel duidelijk. En ja, er gaat heel veel tijd in zitten als je eenmaal bezig bent. Maar ik blijf het leuk vinden. AW is (helaas?) het meest gespeeld op mijn PS4... Dus kan niet wachten op Blops3!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb zaterdag of zondag inderdaad al bestelddemolition_man schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:33:
[...]
Vandaag ja gisteravond besteld. Dus misschien was jij wel op tijd
Er is een annulering geweest en kan hem alsnog vrijdag ophalen.cardwizard schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:42:
[...]
Heb zaterdag of zondag inderdaad al besteld
Mooi toch !
Zie nu ook op de site staan dat dit pakket uitverkocht is
Zie nu ook op de site staan dat dit pakket uitverkocht is
[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 21-10-2015 11:43 ]
Ik loop tegen een muur bij Sony. Aankopen via creditcard en Paypal lukt niet meer. Ze weten het echt niet meer. De bank ook niet. Paypal ook niet. Iedereen geeft Sony de schuld en Sony geeft iedereen de schuld dat het niet werkt.
Dit probleem heb ik ook, en vriend van me ook (vriend van me al 2 maanden). Heb ook al paar keer gebeld maar ze hebben geen idee wat het is inderdaad. Ze zou het doorsturen naar Playstation UK om het daar na tevragen, maar blijkbaar begint het steeds meer te spelen.vj_slof schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:34:
Ik loop tegen een muur bij Sony. Aankopen via creditcard en Paypal lukt niet meer. Ze weten het echt niet meer. De bank ook niet. Paypal ook niet. Iedereen geeft Sony de schuld en Sony geeft iedereen de schuld dat het niet werkt.
Hij geeft steeds melding dat creditcard gegevens niet juist zijn ondanks dat ik die verwijderd heb en alleen paypal gebruik. Ideal werkt verder wel maar vind dat niet zo handig.
Verwijderd
Halloween discounts start today on Until Dawn, Bloodborne, The Order 1886, more:
http://blog.eu.playstatio...orne-the-order-1886-more/
Mooie kortingen.
Mooie kortingen.
Hmm wordt Resident Evil eindelijk een beetje richting m'n max..
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ja, de release datum van Uncharted is al enige tijd geleden wereldkundig gemaakt.SqueakyClean schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:23:
[...]
Helemaal mee eens!
[...]
Whow, Uncharted dan al? Ik dacht pas in september...
Even verder na die post heb ik toegelicht wat mij tegenstond in Fallout 4: de besturing, dat turn based achtige schietsysteem (geef mij maar gewoon real-time combat), de animaties, de controls, de ellenlange gesprekken die ik moest voeren. Na enkele uren spelen was er nog niks gebeurd en was ik er klaar mee.
Zoals inmiddels duidelijk moet zijn, hecht ik veel waarde aan animaties en controls. Dat is ook waarom ik het gros van open wereld games niet kan uitspelen. Daar is het vaak een stuk matiger uitgevoerd dan in veel lineaire games.
Verwijderd
Turn based in Fallout3+4 ?bram1984 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:26:
[...]
Ja, de release datum van Uncharted is al enige tijd geleden wereldkundig gemaakt.
Even verder na die post heb ik toegelicht wat mij tegenstond in Fallout 4: de besturing, dat turn based achtige schietsysteem (geef mij maar gewoon real-time combat), de animaties, de controls, de ellenlange gesprekken die ik moest voeren. Na enkele uren spelen was er nog niks gebeurd en was ik er klaar mee.
Zoals inmiddels duidelijk moet zijn, hecht ik veel waarde aan animaties en controls. Dat is ook waarom ik het gros van open wereld games niet kan uitspelen. Daar is het vaak een stuk matiger uitgevoerd dan in veel lineaire games.
Heb ik iets gemist?
Denk dat hij dat VATS systeem ofzo bedoeltVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:29:
[...]
Turn based in Fallout3+4 ?
Heb ik iets gemist?
Gewoon goed rekenen. Fallout (1 en 2) was ooit wel turnbasedWeAreLegion schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:31:
[...]
Denk dat hij dat VATS systeem ofzo bedoeltdat je kiest waar je op richt. Maar turn based is het niet inderdaad.
Zitten nette aanbiedingen tussen deze keer. Het is dat ik 3 weken op vakantie ga en daarna mijn vakantie verleng in Fallout 4. Wel aan het twijfelen over Bayonetta op de PS3, maar heb dat ding al zo lang niet aangehadVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:05:
Halloween discounts start today on Until Dawn, Bloodborne, The Order 1886, more:
Mooie kortingen.
[ Voor 55% gewijzigd door Beakzz op 21-10-2015 13:37 ]
hehe, ja okay dat verklaart het natuurlijkBeakzz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:33:
[...]
Gewoon goed rekenen. Fallout (1 en 2) was ooit wel turnbased
Verwijderd
Daarom staat er ook in mijn post 3+4Beakzz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:33:
[...]
Gewoon goed rekenen. Fallout (1 en 2) was ooit wel turnbased
Ik zag dat er een nieuw model uitwas van de ps4. Ceh1200.
Is deze al ergens verkrijgbaar in nederland en waaraan kan ik deze herkennen.
Wil graag de 1tb editie maar wel van het nieuwe model.
💪🏽
💪🏽
Here we go again ...

GamiQ, de game notes app met game maps!
Je komt zeker niet vaak in dit topic of wel? CUH-1216b is het 1TB model als ik me niet vergis. Je kunt het beste even naar de winkel in de buurt gaan om te kijken of ze hem daar hebben, want dat wil nog wel eens verschillen met bundel of winkel.Koendej schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:41:
Ik zag dat er een nieuw model uitwas van de ps4. Ceh1200.
💪🏽
Verwijderd
Zijn er nog leuke aanbiedingen voor een ps plus abonnement momenteel? Ik had al gekeken op o.a. budgetgaming maar daar is niets te bekennen. Misschien weet hier iemand iets toevallig?
Anders haal ik na mijn werk gewoon een 12 maanden kaartje haha.
Beide Metro voor €8 p.s.Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:05:
Mooie kortingen.
Dat ga ik toch eens doen, heb die games al heel lang willen spelen, en voor dit geld kan ik ze niet laten liggen
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Die twee metro games zijn echt de twee beste verhalende shooters. En best creepy ook. Echt super om achter elkaar te spelen en het ziet er ook nog eens goed uit!
Weet niet of ik op tijd ben maar je kunt beter de Redux bundel kopen voor 11 euro ipv beide apart:Scrisissszzz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:46:
[...]
Beide Metro voor €8 p.s.
Dat ga ik toch eens doen, heb die games al heel lang willen spelen, en voor dit geld kan ik ze niet laten liggen
https://store.playstation...00593_00-MCOMPLREDUXDISC1
[ Voor 42% gewijzigd door SemperFidelis op 21-10-2015 13:54 ]
Metro 2033 en Last Light zijn 2 verschillende spellen, Metro Redux bevat beide games
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ja zag het, dus beter koop je de bundel ipv beide los voor 8.
iemand die weet wanneer de ac: syndicate reviews online komen? hoorde al dat het een beetje buggy was.
en voor de mensen die metro willen proberen, voor beide games zijn er demos die 1/3 van de game bevatten.
en voor de mensen die metro willen proberen, voor beide games zijn er demos die 1/3 van de game bevatten.
Zag het zelf ook net op tijd, thnx!SemperFidelis schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:52:
[...]
Weet niet of ik op tijd ben maar je kunt beter de Redux bundel kopen voor 11 euro ipv beide apart:
https://store.playstation...00593_00-MCOMPLREDUXDISC1
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
"Een beetje"Nieuwevolger schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:56:
iemand die weet wanneer de ac: syndicate reviews online komen? hoorde al dat het een beetje buggy was.
Gewoon niet pre-orderen maar een echte review afwachten, vorig jaar met Unity was ook niet terug te vinden in reviews hoe brak die game was.
Over een paar maanden vast beter speelbaar als vanaf launch.
Morgen om 13:00 verloopt het embargo.Nieuwevolger schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:56:
Zowaar een dag voor release... best netjes...
Misschien beetje verkeerde topic, maar ik heb Syndicate gepreordered (waarschijnlijk een slechte keuze) bij de wehkamp. Deze komt vrijdag uit. Kan ik m dan ook vrijdag verwachten of pas op zaterdag?
sorry... glazen bol is stukthechib12 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:54:
Misschien beetje verkeerde topic, maar ik heb Syndicate gepreordered (waarschijnlijk een slechte keuze) bij de wehkamp. Deze komt vrijdag uit. Kan ik m dan ook vrijdag verwachten of pas op zaterdag?
laatste paar spellen die ik bij de wehkamp had preordered kwamen op dag van release op de mat te liggen.
Mja... hoeft niet altijd zo te zijn
Verwijderd
weet iemand een overzicht van de games die uitkomen per maand? ik heb een jaar geleden een soort wikipediapagina gezien daarover, maar kan het niet meer vinden.
Iemand toevallig iets vernomen over een 1TB versie van de Glacier White PS4? En zijn er wellicht mensen die onlangs een witte PS4 hebben besteld bij de Wehkamp en kunnen bevestigen dat deze van het type CUH-1200 zijn?
Thanks!
Thanks!
https://www.reddit.com/r/...#wiki_all_upcoming_titlesVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:59:
weet iemand een overzicht van de games die uitkomen per maand? ik heb een jaar geleden een soort wikipediapagina gezien daarover, maar kan het niet meer vinden.
Wil iemand hier trouwens zijn ervaringen delen met de NFS-beta?
We zijn zo dicht bij release dat ze t vast niet erg vinden als je wat ervaringen deelt...
We zijn zo dicht bij release dat ze t vast niet erg vinden als je wat ervaringen deelt...
Bij GameMania nu ook de Uncharted bundel (500gb) inclusief Assassins Creed: Syndicate én FarCry4 en ook nog 90 dagen PSplus voor €379.
http://www.gamemania.nl/D...95&select=Hardware&show=1
http://www.gamemania.nl/D...95&select=Hardware&show=1
"Turn based achtige schietsysteem". Je kan zelf wel bedenken dat ik daarmee VATS bedoel, zoals iemand al opmerkt.Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:29:
[...]
Turn based in Fallout3+4 ?
Heb ik iets gemist?
Het is niet real-time, dus dan vind ik het op voorhand eigenlijk al niks.
Ik heb er zat gelezen anders hier. Iedereen vindt het kut geloof ik.SqueakyClean schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:08:
VATS is awesome! Al schijnt ie wel aangepast te zijn in Fallout 4, toch?bram1984 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:20:
[...]
"Turn based achtige schietsysteem". Je kan zelf wel bedenken dat ik daarmee VATS bedoel, zoals iemand al opmerkt.
http://www.eurogamer.net/...=10&year=2015&platform=&=Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:59:
Streamen mocht niet, ervaringen delen gebeurde overal wel gewoon.SqueakyClean schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:08:
Een beetje net zo'n game als The Crew. Racen in een open wereld, online dus je komt anderen tegen, en daarbinnen kun je races doen.
Zou m niet direct aanraden als launchgame. Het is vast wel een prima game maar ook niet meer dan dat.
Verwijderd
Njaah.bram1984 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:20:
[...]
"Turn based achtige schietsysteem". Je kan zelf wel bedenken dat ik daarmee VATS bedoel, zoals iemand al opmerkt.
Ik vind het persoonlijk in dezelfde catogerie zitten als bullet-time en rewind buttons en dergelijke wat in games zitten.
En ik weet dat ik het in Fallout 3 zelden nog nooit heb gebruikt, vond het ook een beetje nep.
Het is gewoon real time allemaal.
Zelfde als Skyrim zeg maar.
klopt inderdaad:Niku schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:22:
[...]
VATS is awesome! Al schijnt ie wel aangepast te zijn in Fallout 4, toch?
In Fallout 4, however, V.A.T.S. just slows down time so that enemies are still a threat. Also, random critical strikes have been replaced with a “criticality bar”; once the bar is full, you can shoot a critical strike that could be the difference between life and death. Filling this bar depends on your stats and perks, but it also introduces a whole new level of strategy. This makes Fallout 4 more tactical, whereas in the previous games victory was often left to chance.
Mwah bullet time kan ik nog wel mee leven. Het ziet er cool uit en compenseert in de regel de aim beperking van een controller. Alleen VATS draaft er iets te ver in door.Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:55:
[...]
Njaah.
Ik vind het persoonlijk in dezelfde catogerie zitten als bullet-time en rewind buttons en dergelijke wat in games zitten.
En ik weet dat ik het in Fallout 3 zelden nog nooit heb gebruikt, vond het ook een beetje nep.
Het is gewoon real time allemaal.
Zelfde als Skyrim zeg maar.
Maar uiteraard mooi dat je het niet hoeft te gebruiken. Wellicht ga ik alsnog overstag. Ik wacht het rustig af.
Nice, like it! Hou me al jaren aan mijn voornemen om geen full-priced games meer te kopen, met Fallout 4 ga ik het toch moeilijk krijgen vrees ik.WeAreLegion schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:09:
[...]
klopt inderdaad:
In Fallout 4, however, V.A.T.S. just slows down time so that enemies are still a threat. Also, random critical strikes have been replaced with a “criticality bar”; once the bar is full, you can shoot a critical strike that could be the difference between life and death. Filling this bar depends on your stats and perks, but it also introduces a whole new level of strategy. This makes Fallout 4 more tactical, whereas in the previous games victory was often left to chance.
Vorige week The Last of Us Remastered inclusief Left Behind uitgespeeld. Erg gave game! Ik had hem op de PS3 niet gespeeld.
Ik ben nu bezig met Far Cry 4. Ook leuk! Ik moet wel weer even wennen aan een FPS als je van een TPS komt.
Ik ben nu bezig met Far Cry 4. Ook leuk! Ik moet wel weer even wennen aan een FPS als je van een TPS komt.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Bestaat er een goede sniper game voor de PS4?
google op sniper ps4...Benosa schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:42:
de titel ligt erg voor de hand
offtopic:
Sniper Elite 3
Sniper Elite 3
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer Beyond Two Souls uit komt voor de PS4. Ik zag dat meer dan een jaar geleden de Trophy's bekend waren, maar daarna is het een beetje stil...
Zou hem heel graag nog een keer willen spelen.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
CooladoodieBenosa schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:42:
Volgens velen dé snipergame bij uitstek
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Is in juni aangekondigd samen in een doosje met Heavy Rain. Ik verwacht eind deze maand een releasedatum en wellicht ook dit jaar nog een release.ReCreator schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:52:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer Beyond Two Souls uit komt voor de PS4. Ik zag dat meer dan een jaar geleden de Trophy's bekend waren, maar daarna is het een beetje stil...
http://blog.eu.playstatio...-souls-are-coming-to-ps4/
The Last of Us is dan ook geen TPS, dus geen wonder dat je moet wennen. Gears of War, The Order en Sniper Elite zijn TPS.LuPo schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:38:
Vorige week The Last of Us Remastered inclusief Left Behind uitgespeeld. Erg gave game! Ik had hem op de PS3 niet gespeeld.
Ik heb een probleem met de mediaspeler, mijn externe WD HDD 1 TB heb ik geformatteerd in exFat, maar de playstation kan deze niet lezen, ofja, hij ziet hem wel, maar kan slechts twee mappen zien, '@tmp' en 'CameraApp', Het lijkt wel of er nog een aparte kleine partitie is waar deze in staan en de andere partitie niet kan lezen. Ik heb het met disk utility op en Mac uitgevoerd en gecreëerd, bestanden kopiëren en plakken werkt allemaal naar behoren. Herkent iemand het probleem of heeft iemand goede tips?
bvd
bvd
Oh wordt het een bundel met Heavy Rain! Gaaf, ga hem sowieso kopenSiebsel schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 17:06:
[...]
Is in juni aangekondigd samen in een doosje met Heavy Rain. Ik verwacht eind deze maand een releasedatum en wellicht ook dit jaar nog een release.
http://blog.eu.playstatio...-souls-are-coming-to-ps4/
Die blog had in inderdaad gezien met TBC 2015!
Ben heel benieuwd!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Weet iemand waar die Twitch app voor de PS4 staat? Kan hem nergens vinden of komt deze pas v.d. week?
Thnx alvast!
Thnx alvast!
In principe zou je in Metal Gear Solid V: TPP vrijwel in elke missie alleen een sniper kunnen gebruiken.Benosa schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:42:
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Staat op de US store en er is volgens mij nog geen datum bekend voor Europa.epamel schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:35:
Weet iemand waar die Twitch app voor de PS4 staat? Kan hem nergens vinden of komt deze pas v.d. week?
Thnx alvast!
Ok en wie gaat er hier aan de slag met Guitar Hero Live ?

[ Voor 4% gewijzigd door Cardwizard op 21-10-2015 23:00 ]
Ik niet, enerzijds omdat me de game eigenlijk niet zo heel boeiend leek, anderzijds omdat je weer helemaal vanaf 0 moet beginnen qua DLC.cardwizard schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 23:00:
Ok en wie gaat er hier aan de slag met Guitar Hero Live ?
Maar laat zeker even weten hoe het speelt en hoe de controls na langere tijd nou zijn.
Kopen doe ik het toch wel , hier in huis erg mee vermaakt met vorige delen , dlc verhaal valt misschien wel mee als de "live" kanalen voldoende afwisseling kunnen brengen
Wait whatVrijdag schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:58:
[...]
Cooladoodie
Volgens velen dé snipergame bij uitstek
Toch wel ideaal: playStation een week op standby: 5 updates om te downloaden.
Gelukkig waren alle updates binnen 5 minuten binnen dankzij de nieuwe snelheden.

Gelukkig waren alle updates binnen 5 minuten binnen dankzij de nieuwe snelheden.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Tijd voor een feestje Dennis!!
Huur jij ff de HMH ofzo voor een avondje
Is je PS+ geschenk al binnen btw? Want het voelt als heel lang geleden dat ze dat aangekondigd hebben.
Verwijderd
Nee en ik had een tijd geleden een mail van ze gehad dat het in oktober verstuurd zou worden.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 07:48:
Is je PS+ geschenk al binnen btw? Want het voelt als heel lang geleden dat ze dat aangekondigd hebben.
Maar oktober is nog niet voorbij en ik heb nog even geduld.
Wat is The Last of Us dan wel?bram1984 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 17:13:
[...]
The Last of Us is dan ook geen TPS, dus geen wonder dat je moet wennen. Gears of War, The Order en Sniper Elite zijn TPS.
Wikipedia: The Last of Us
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Begin deze discussie aub nietLuPo schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:05:
[...]
Wat is The Last of Us dan wel?
Wat speelt iedereen eigenlijk op het moment?
Mijn lijst:
Borderlands Pre-Sequel
Bloodborne
Final Fantasy XIV
Destiny
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ok, thanks. Ik was niet van plan 'm te halen door dat hele always online geneuzel, maar ben toch wel benieuwd... Vooral door Rauh-Welt eigenlijk.dutchgio schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:45:
[...]
Streamen mocht niet, ervaringen delen gebeurde overal wel gewoon.
Een beetje net zo'n game als The Crew. Racen in een open wereld, online dus je komt anderen tegen, en daarbinnen kun je races doen.
Zou m niet direct aanraden als launchgame. Het is vast wel een prima game maar ook niet meer dan dat.
Ik ben benieuwd naar de reviews iig.
Het woordje shooter is natuurlijk een beetje misleidend, omdat TLoU niet echt een shooter hoeft te zijn. Maar MGSV is toch ook een echte TPS, dus is TLoU dat zeker ook, net als Mass Effect, Just Cause en Tomb Raider...LuPo schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:05:
[...]
Wat is The Last of Us dan wel?
Pro Evo 2016corset schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:41:
Wat speelt iedereen eigenlijk op het moment?
DriveClub
Transformers Devastation
Rocket League
Topgames waarvan ik DC al ruim een jaar speel en er geen genoeg van kan krijgen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link