Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:25
- NBA 2K16
- soms beetje Driveclub (al irriteer ik me mateloos na 5 min omdat ik met vrijwel iedere auto in het eerste rondje van elke track in een soort slip raak / over gras rijdt / tegen zijkant weg aanstoot en alle AI cars me zodanig ver inhalen dat ik me moet inhalen niet met de controller te gooien)
- onlangs opnieuw begonnen met The Last of Us (nu alle dingen verzamelen, conversations, jokes, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
[b][message=45124668,noline]corset schreef op donderdag 22 oktober 2015

Wat speelt iedereen eigenlijk op het moment?
Bijna alleen maar Destiny. Echt fantastische game geworden met The Taken king erbij. Daarnaast ook een behoorlijk grote groep Tweakers die deze game fanatiek speelt.

[ Voor 8% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 22-10-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

corset schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:41:
[...]

Mijn lijst:

...
- Metal Gear Solid 5
- Uncharted 1,2,3

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The witcher 3
Soms een potje bf4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik speel op dit moment:

- GTA V (Single Player)
- Metal Gear Solid 5
- Zo nu en dan nog The Last of US (Nog nooit gedaan! :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
[...]

Begin deze discussie aub niet :) Dat is kansloos. Het is gewoon een TPS met een zeer kaal stealth systeem :)

Speel alleen maar Destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ik speel momenteel:

- Uncharted Collection
- Gta Online
- soms nog een potje BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 12:27
Ik speel momenteel:

- Fifa 16
- Madden nfl 16

binnenkort the witcher 3 en bloodborne aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Witcher 3 is de enige game die ik speel op dit moment. Kom nergens anders aan toe, wil altijd een uurtje spelen en dan ben je opeens weer 3 uur verder.

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Destiny, geen geld meer voor andere dingen :D

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

Af en toe nog een potje Battlefield 4.
Rayman Legends (de online challenges)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Witcher 3 en Diablo 3 :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taube
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-07-2022
Ik speel momenteel: Helldivers, Diablo 3 en Witcher 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Op dit ogenblik de Uncharted Remastered serie. Ik hoop deze af te hebben rond de periode dat Star Wars Battlefront uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Heel weinig. Af en toe een potje PES 2016 en probeer Destiny ook nog af en toe aan te slingeren maar merk dat ik mijn schaarse vrije tijd nu vooral even besteed aan series kijken (Hannibal op het moment).

Ik ben alvast een beetje aan het compenseren voor alle tijd die ik straks in Fallout ga steken >:)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik speel op dit moment:

FIFA 16
DriveClub
Far Cry 4
LittleBigPlanet 3
Lara Croft and the Temple of Osiris

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Ik speel Bloodborne en om daarna te ontspannen FIFA 16.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het in een hokje moet stoppen: een action adventure survival horror.

De nadruk ligt op verhaalvertelling, stealth en exploren. Je kan de game uitspelen zonder een schot te lossen en ammo is schaars (want het is geen shooter). In een shooter ligt de nadruk op shooten. Fallout is ook geen shooter omdat je er toevallig in kan schieten.

Dat het op Wiki staat, zegt verder niet zoveel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Barbas schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:13:
Ik speel Bloodborne en om daarna te ontspannen FIFA 16.
Haha, ik speel bloodborne juist als ontspanning na een Hard mode strike in Destiny. :D (wat een rot werk is dat met randoms)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 19:56
Ik speel op 't moment eigenlijk alleen Destiny en Uncharted, waarbij de nadruk zwaar op Destiny ligt. 1 December komt Just Cause 3 uit, en dan zal die verhouding wel gaan veranderen.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:18:
[...]

Als ik het in een hokje moet stoppen: een action adventure survival horror.

De nadruk ligt op verhaalvertelling, stealth en exploren. Je kan de game uitspelen zonder een schot te lossen en ammo is schaars (want het is geen shooter). In een shooter ligt de nadruk op shooten. Fallout is ook geen shooter omdat je er toevallig in kan schieten.

Dat het op Wiki staat, zegt verder niet zoveel. ;)
Met die titel weet niemand wat je bedoelt. Jij snapt ook wel dat ik met TPS bedoelde dat je 'achter de persoon' hangt met de camera. Verder wat corset zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik lees weer veel Destiny. Toch wel een aanrader dus na de nieuwe uitbreiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:14

Diablo
GTAV
Borderlands 2
MGSV
TLOU
(verder staan Bloodborne, Witcher 3, Fallout, Uncharted collection op mijn verlanglijst, maar te veel te spelen, te weinig tijd ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Laatst online: 12-09 19:56
Cyleo schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:24:
Ja. Ik heb Destiny maanden niet aangeraakt, ik had zelfs de eerste 2 uitbreidingen niet. Die heb ik toen op t laatst toch gekocht, doorgespeeld en direct dr achteraan TTK gespeeld. Heerlijke game.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Cyleo schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:24:
Zeker! Het is een awesome spel, vooral met de changes van de Taken King. Ook endgame progress voelt goed genoeg.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik speel nogsteeds GTA V. Eigenlijk als enige game. Tussendoor wel Last of Us (was briljant, maar nu doorhene).

Iemand trouwens tips m.b.t. het kopen van (jaja, sneu ik weet het) Shark Cards voor GTA V? Ik kan via de PS store voor 75 eur een kopen, maar wellicht zijn ze goedkoper te vinden :)?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

[...]

- Uncharted (deel 1 done, moet nog een tweede playthrough, nu deel 2 eerst)
- The Last of Us (maar ga ik mee verder na Uncharted denk ik)
- Flockers
- Rocket League
- Until Dawn

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:22:
[...]

Met die titel weet niemand wat je bedoelt. Jij snapt ook wel dat ik met TPS bedoelde dat je 'achter de persoon' hangt met de camera. Verder wat corset zegt.
Tja als je alle 3rd person games zo gaat bestempelen, krijg je een hoop misverstanden (inFamous, Witcher 3, Bloodborne en ga zo maar door). ;)

Ik wilde enkel verklaren waarom je moest wennen na TLoU gespeeld te hebben. Het speelt natuurlijk heel anders dan een traditionele shooter (weinig ammo, weapons sway, trage movement, nadruk op stealth en melee combat etc.). M.a.w. als je hiervoor een echte shooter had gespeeld, had je waarschijnlijk minder moeite gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:30:
[...]

Tja als je alle 3rd person games zo gaat bestempelen, krijg je een hoop misverstanden (inFamous, Witcher 3, Bloodborne en ga zo maar door). ;)

Ik wilde enkel verklaren waarom je moest wennen na TLoU gespeeld te hebben. Het speelt natuurlijk heel anders dan een traditionele shooter (weinig ammo, weapons sway, trage movement, nadruk op stealth en melee combat etc.). M.a.w. als je hiervoor een echte shooter had gespeeld, had je waarschijnlijk minder moeite gehad.
Third Person Adventure dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 11-09 15:07
Ik speel op dit moment:
- DriveClub
- Rayman: Legends
- Broken Age (wat een leuke game van PSPlus deze maand)
- Diablo III (met mijn vrouw)

En even op de achtergrond staan de volgende nog te wachten om verder te gaan:
- BloodBorne (al vrij ver gekomen maar wil echt verder en uitspelen)
- Transistor (erg leuke game)

Teveel eigenlijk tegelijk dus. Daarnaast 'baal' ik een beetje van de leuke games die er net uit zijn en die er binnenkort komen zoals: Wasteland 2 en Fallout 4. (Zelfde setting, verschillende gameplay). Tja en dan lijkt me Witcher 3 ook nog leuk. Nu zijn dat alle 3 games waar behoorlijk wat tijd in gaat zitten en die wordt met de komst van een baby binnenkort waarschijnlijk alleen maar minder.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:55

JSchut

.....

Speel momenteel:
AC: Black Flag. Wat een heerlijke game is dat. Zit nog helemaal niet zo ver in het verhaal ondanks dat ik er behoorlijk wat uren in heb zitten. Dat varen is zo leuk/verslavend :D

Verder speel ik momenteel niks anders. Het nog wel The Order, Watch dogs en Sleeping dogs liggen. MAar die komen pas na Black Flag aan de beurt.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:30:
[...]

Heb wat voor jullie:

https://gathering.tweaker...ist_messages/1488376/last

Veel plezier! :D

Zie wel dat er een aardige verscheidenheid in games zit die gespeeld wordt, erg cool om te zien wat er wordt gespeeld.

Moet wel zeggen dat FFXIV nu bovenaan de lijst bij mij staat. Wat een relaxde MMO blijft dat toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
[...]

helemaal niks, probeer Wolfenstein aan de praat te krijgen en ondertussen wacht ik op FallOut4 en daarna Hitman,
speel meer in de herfst en winter merk ik, lekker donker, somber heerlijk op de bank kneuteren

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:05

Yucko

One clown to rule them all !

DriveClub
TLoU
PvZ:GW :')

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik ben op dit moment door de games heen die ik nog wil uitspelen voor mijn vakantie (Uncharted 1, Life is Strange). Alleen met Until Dawn ben ik nog bezig, maar die speel ik zo af en toe. Verder PES 2016 en de Halo MCC. Na de vakantie wacht Rise of the Tomb Raider en daarna ga ik beginnen met Uncharted 2. In de kerstvakantie wil ik mezelf eens gaan verdiepen in The Witcher 3.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik zit middenin AC: Black Flag.

Heb nog Tom Raider liggen om op te pakken.
Tussendoor wat PES2016, Driveclub en Rayman Legends die daar onwijs geschikt voor zijn.
BF4 online moet ik wat vaker oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Heb 3 maanden geen PS4 gehad , totaal niet gebruikt in de weken voor ik hem verkocht , begint nu wel weer te kriebelen en als het goed is komt morgen mijn PS4 binnen

Dan pak ik driveclub weer op en rayman , heb nog veel meer games digitaal gekocht die ik ga spelen Tomb Raider is er daar zeker 1 van

Erg zin in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Momenteel:
FIFA 16;
Wolfenstein: The New Order;
Battlefield 4;
Rocket League.

Verder nog bezig met GTA V en Far Cry 4.

Backlog:
AC:U Special Edition (Ligt al vanaf januari 2015 in seal te wachten, was € 28,50);
The Walking Dead GOTY (Ligt al vanaf februari 2015 in seal te wachten, was € 15,00);
The Walking Dead Season 2 (Ligt al vanaf februari 2015 in seal te wachten, was € 15,00);
Star Wars Battlefront (Pre-order € 42,50).

Deze games kon ik voor die prijzen niet laten liggen.

Verder wacht ik nog op een mooie prijs voor:
Uncharted: The Nathan Drake Collection;
Tomb Raider The Definitive Edition (hoop stiekem ook op PS+ IGC);
AC: Black Flag (Hoop stiekem ook op PS+ IGC).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel nu alleen Fifa 16 en The Witcher 3, verder af en toe wat DriveClub en Rocket League tussendoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

SemperFidelis schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:03:
Ik zit middenin AC: Black Flag.

Heb nog Tom Raider liggen om op te pakken.
Tussendoor wat PES2016, Driveclub en Rayman Legends die daar onwijs geschikt voor zijn.
BF4 online moet ik wat vaker oppakken.
AC: Black Flag is idd. erg gaaf. Ik heb 'm ergens begin dit jaar aangeschaft en de hele setting is wat het zo ontzettend gaaf maakt. Wie wil nou niet piraatje spelen...
Daarom laat ik Unity en Syndicate ook lekker liggen. Ik zie hier ook vrijwel geen hype voor Syndicate. Niet gek ook na vorig jaar.

Wat Destiny betreft kan ik dit artikel van Kotaku aanraden. Is het verhaal over de (moeilijke) ontwikkeling van Destiny.

Zo zijn ze begin 2014 het verhaal compleet anders gaan vormgeven:
Different people who saw the supercut disagreed on its quality. In an interview, one person who worked on Destiny called it terrible. “It was just a confusing, highly esoteric story that just didn’t make sense,”
(de supercut waren alle verhaalscenes achter elkaar gemonteerd)

Over hoe moeilijk de nieuwe game engine was om mee te werken:
“Let’s say a designer wants to go in and move a resource node two inches,” said one person familiar with the engine. “They go into the editor. First they have to load their map overnight. It takes eight hours to input their map overnight. They get [into the office] in the morning. If their importer didn’t fail, they open the map. It takes about 20 minutes to open. They go in and they move that node two feet. And then they’d do a 15-20 minute compile. Just to do a half-second change.”
Staat ook wat in over de toekomst (Comet was de codenaam voor TKK):
“There was a bet that was, ‘Hey if we did microtransactions, I bet you we could generate enough revenue to make up for the loss of DLCs,’” said a source. “Instead of it going Destiny, DLC1, DLC2, Comet, DLC1, DLC2, they’re actually just gonna go [big] release and then incremental release. So it’ll just be Destiny, Comet, Destiny, Comet every year. It’s basically just switching the game to an annual model.”
Over dat Rasputin oorspronkelijk een veel grotere rol zou spelen:
“The entire last third of the game took place on the Dreadnaught with you rescuing Rasputin,”
En over de ideeën die ze voor het spel hadden:
Two sources say the original plan was to release this major expansion at $60 and include a brand new planet, Europa, as well as a new area on Earth called the European Dead Zone (which itself had been pushed back from vanilla Destiny). They also hoped to add a totally new feature called multiple fireteam activities, which a source described like this: “Imagine like you and I are in a fireteam, and we’re fighting down this one path that converges with two other paths and you get three fireteams all fighting together against a boss, or against some sort of mobs.”
Ik hoor goede dingen over TTK, maar ik heb 'm toch laten liggen. Te weinig tijd voor een spel dat zo veel tijd opslokt... Al zou ik eigenlijk wel erg graag een keer een Raid spelen. Nooit aan toegekomen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Net een PS4 gehaald, eerst begonnen met Infamous: Second Son. Deze had ik vrij snel 100% uitgespeeld :P.

Momenteel speel ik:
- GTA V
- J-Stars Victory VS+

Backlog:
- Tales of Zesteria, day 1 edition gekocht. Eerst wil ik GTA V main missies uitspelen voor dat ik verder ga met een andere grote game.
- Dragonball XenoVerse
- MadMax

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ben erg benieuwd naar Dragonball Xenoverse. Had op de PS2 ook een DB spel, geweldig.

Momenteel zit ik bijna niet op de PS4. Nog even wachten op Black Ops 3 :).

Af en toe speel ik Battlefield 4 of Rocket League.
Wellicht is het een idee om een goedkope AC Black Flag te scoren. Unity al wel gespeeld overigens.

Oh en bijna platinum in NFS Rivals, dus wellicht die laatste twee trofeeën ook maar halen..

Iemand nog tips over gave spellen? Naast Black Ops 3 ben ik niet zo op de hoogte van nieuwe of oudere spellen die wel cool zijn.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

cardwizard schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:14:
Heb 3 maanden geen PS4 gehad , totaal niet gebruikt in de weken voor ik hem verkocht , begint nu wel weer te kriebelen en als het goed is komt morgen mijn PS4 binnen

Dan pak ik driveclub weer op en rayman , heb nog veel meer games digitaal gekocht die ik ga spelen Tomb Raider is er daar zeker 1 van

Erg zin in !
Tomb Raider is erg goed! Zeker als je 'm nog niet gespeeld hebt.
En voor DriveClub: de seasonpas kost nu nog slechts €12,99. Een koopje voor hoeveel content je erbij krijgt...!
Jumpman schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:16:
Momenteel:
FIFA 16;
Wolfenstein: The New Order;
Battlefield 4;
Rocket League.

Verder nog bezig met GTA V en Far Cry 4.

Backlog:
AC:U Special Edition (Ligt al vanaf januari 2015 in seal te wachten, was € 28,50);
The Walking Dead GOTY (Ligt al vanaf februari 2015 in seal te wachten, was € 15,00);
The Walking Dead Season 2 (Ligt al vanaf februari 2015 in seal te wachten, was € 15,00);

Verder wacht ik nog op een mooie prijs voor:
Uncharted: The Nathan Drake Collection;
Tomb Raider The Definitive Edition (hoop stiekem ook op PS+ IGC);
AC: Black Flag (Hoop stiekem ook op PS+ IGC).
Ik heb ook lang gewacht tot ik TR en AC:BF heb gekocht. Maar voor de juiste prijs zou ik ze niet laten liggen. Beiden erg goed en wat AC betreft, de beste op de PS4. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Over het algemeen zet ik mijn PS4 aan om voor de zoveelste keer Bloodborne te spelen, tussendoor speel ik ook nog wel eens Project Cars of Metal Gear Solid V.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Op het moment speel ik weer aardig wat Destiny als ik met vrienden samen game.

Voor SP heb ik gisteren Metro Redux gekocht. Al heel lang willen doen en nu heb ik niet echt een SP game om te doen dus komt goed uit :)

Verder wacht ik op de Bloodborne DLC en Fallout 4 :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben een week of 5 geleden begonnen met Destiny en sindsdien is de disc er niet meer uit geweest.
Er is zo verschrikkelijk veel te doen, vooral qua TTK quests :D
En dan denk je alles gedaan te hebben met je hunter, kan je weer opnieuw beginnen met je titan en warlock :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
SqueakyClean schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:33:
[...]

En voor DriveClub: de seasonpas kost nu nog slechts €12,99. Een koopje voor hoeveel content je erbij krijgt...!
Bedankt voor de tip !! die heb ik alvast gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:43:
Ik ben een week of 5 geleden begonnen met Destiny en sindsdien is de disc er niet meer uit geweest.
Er is zo verschrikkelijk veel te doen, vooral qua TTK quests :D
En dan denk je alles gedaan te hebben met je hunter, kan je weer opnieuw beginnen met je titan en warlock :P
Op het goede moment ingestapt dan! De drops zijn echt zoveel beter in TTK dan year 1. Game is echt stukken beter, vorig jaar best snel ermee opgehouden.

Maar over een maandje vol Bloodborne in neem ik aan? ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga de DLC zeker wel spelen ja!
Of het gelijk bij launch is weet ik nog niet, dat zien we dan wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Heb daar wel echt zin in!

Dark Souls 3 ook na het zien van video's van de stress test :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Jumpman schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:16:
Backlog:

Via Marktplaats gekocht of voor die prijzen bij winkels te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:41

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Momenteel bezig met Metro Redux, daarna Dragon Age 3, daarna Dying Light, en met al die games die nog uitkomen.. tijd te kort 8)7 :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Momenteel Fifa 16 en TLoU, heb gisteren nog Metro Redux gekocht, maar die komt pas na TLoU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
DIsgaea 5, DIsgaea 5 en nog meer DIsgaea 5 op dit moment.
Gisteren wel even nog Beta 2 van Street Fighter 5 gespeeld, maar geen matches (schijnbaar weer es problemen met matchmaking ofzo) maar voornamelijk DIsgaea 5. Nadat ik de story daarvan uit heb door met Tales of Zestiria, daarna zien we wel weer maar dat zullen Wii U titels a la Project Zero 5 en Xenoblade Chronicles X zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Akaendra schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:04:
DIsgaea 5, DIsgaea 5 en nog meer DIsgaea 5 op dit moment.
Ik wil ook!

Maar voor nu: Battlefield 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Momenteel vooral (maar niet beperkt tot) bezig met:
  • Driveclub
  • Flockers
  • TLOU
  • Grow Home
BlackEyedAngel schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:00:
en met al die games die nog uitkomen.. tijd te kort 8)7 :P
^dat^ en games die ik eigenlijk nog wel zou willen spelen... inderdaad... tijd te kort...

Voorlopig voorgenomen om even geen nieuwe games meer te halen (de eerste must-buy zal GT7 zijn), nog genoeg liggen waar ik me laaaaaang mee kan vermaken.

[ Voor 65% gewijzigd door ralph075 op 22-10-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voelen mensen al de spanning? over een kwartier komen de ac reviews online ( als ik het goed heb). dit is toch wel het moment of true voor assassins creed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe was die vorige AC eigenlijk? ik had black flag geprobeerd maar het was me allemaal veel te omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:51:
hoe was die vorige AC eigenlijk? ik had black flag geprobeerd maar het was me allemaal veel te omslachtig.
de vorige unity stond er om bekend dat het een bug parade was. de game was bestempelt als niet af. de gameplay was niet veel bijzonders en het verhaal stond ook als magertjes bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 12-09 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Bleh,1TB Bundle Uncharted + ACS wordt niet meer geleverd door Sony en totaal uitverkocht. Wilde er net eentje halen. Nu alleen verkrijgbaar met de 500GB versie. Krijg er wel ACS, Uncharted en FC4 bij en 90 dagen PS+. FC4 en ACS ga ik toch niet spelen op de PS4 en waarschijnlijk ook niet op de X1, dus die kunnen op marktplaats.

Kijk wel uit naar Uncharted en straks deel 4. Wellicht dat ik die ACS kan ruilen voor TLOU. Met een beetje geluk een PS4 + Uncharted voor net geen 300 euro....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
CoolBlue heeft de 1TB bundel nog wel !

http://www.consoleshop.nl...1172.656967672.1444725497

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb een paar reviews bekeken, de game scoort toch wel een mooie 8+.

en voor die man boven mijn reactie, ac syndicate ruilen voor tlou is nogal een slechte deel. tlou was laatst nog te krijgen voor 18 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mjah, ik heb ook nog een Xbox One staan en dat blijft mijn main game console. De PS4 koop ik alleen maar voor de Uncharted serie. AC Syndicate ga ik niet meer spelen. Na AC Revelations heb ik alleen nog AC 3 en Unity gekocht, maar die liggen digitaal stop te happen op de X1 en de X360. Vond het verhaal niet meer aantrekkelijk en de gehele gameplay trekt me ook niet meer. AC1, AC2 en AC Brotherhood vond ik geweldig, maar daarna viel het alleen maar tegen.

Zoveel geef ik dus niet om AC Syndicate. Die mag van mij voor 30 euro in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

AC was bij mij al klaar na een paar uur deel 1. :D

Heb Unity nog even gespeeld toen ik m van een vriend had geleend maar dat hield ik letterlijk nog geen uur uit, ik heb er echt helemaal niks mee terwijl ik bij de aankondiging van deel 1 nog superhyped was.

Dit jaar nog Battlefront halen en hopelijk ook nog Divinity Original Sin maar dat ligt eraan of een vriend m ook gaat halen zodat we co-op kunnen spelen. In mijn eentje of met een random lijkt me niet zo leuk.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Ik speel meestal maar 1 game tegelijkertijd. Totdat ik hem uit heb. Op het moment speel ik Wasteland 2 Directors cut. Heel af en toe een couch coop sessietje met zijn zus en dan spelen we Lego Jurassic World :)
Ik hoop Wasteland 2 uit te hebben voordat Fallout 4 komt :D

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:10:

en voor die man boven mijn reactie, ac syndicate ruilen voor tlou is nogal een slechte deel. tlou was laatst nog te krijgen voor 18 euro ofzo.
Maar tlou is wel een goede game... ;)
Heb je meer aan dan een AC, dat elk jaar hetzelfde speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb echt totaal geen interesse in AC. Black Flag vind ik tof door de boten en de piraten setting in de tropen, maar het verhaal is volledig langs me heen gegaan. Je weet nu alweer wat je in Syndicate gaat doen: vechten met groepen poppetjes (op treinen, daken, koetsen en de grond), hier en daar iemand stealth omleggen, klimmen en klauteren en rennen, en een voor mij persoonlijk totaal oninteressant niet boeiend verhaal meekrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Black flag heb ik me goed mee vermaakt. Meer ook denk ik omdat er op dat moment niet veel anders te doen was voor me.

Maar sinds Watch dogs ben ik zo klaar met de Ubisoft manier van Sandbox games. Far cry, watch dogs, AC, allemaal hetzelfde in een ander jasje. unlock dat torentje, zodat je weer lekker op zoek mag naar allemaal items en dezelfde kill missies maar dan wel op een ander stukje map. Nee het is iedere keer hetzelfde.

Ik hoop dat the division anders is maar ben er bang voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nieuwevolger schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:10:

Op dit moment is de metacritic rating 77 van 23 reviews en dalende. Ik verwacht dat ie rond een 74 uit gaat komen. Unity kwam op een 70 uit van 40 reviews. Black Flag staat op 83 van 29 reviews.

Ik ga deze weer fijn laten liggen... :w

Ubisoft zou verstandig zijn om de jaarlijkse cyclus te veranderen naar 2 jaar oid.

[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 22-10-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:51:
Hoe bedoel je omslachtig?
Black Flag was juist ontzettend tof imo, niets omslachtigs meegemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:47:
Black flag heb ik me goed mee vermaakt. Meer ook denk ik omdat er op dat moment niet veel anders te doen was voor me.

Maar sinds Watch dogs ben ik zo klaar met de Ubisoft manier van Sandbox games. Far cry, watch dogs, AC, allemaal hetzelfde in een ander jasje. unlock dat torentje, zodat je weer lekker op zoek mag naar allemaal items en dezelfde kill missies maar dan wel op een ander stukje map. Nee het is iedere keer hetzelfde.

Ik hoop dat the division anders is maar ben er bang voor...
Ik heb daar dan weer totaal geen moeite mee. Het is een formule die gewoon heel goed werkt en het geeft je een doel in de game dat daadwerkelijk iets oplevert. Ik hoef niet de gehele map inclusief alle POI's vanaf het begin zichtbaar te hebben. Laat maar het een en ander aan de verbeelding over, waar ik spelenderwijs achter kom. Dat torens zoals in FC steeds moeilijker worden om te beklimmen, dat hoeft dan weer niet van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 09-09 11:16
dvdkiwi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:54:
[...]

True...prima mee vermaakt. Goed spel en heel uitgebreid. Geef wel toe dat ik dit spel toen gekocht heb omdat er op dat moment heel weinig games waren en dit dan nog 1vd beteren was.

[ Voor 18% gewijzigd door Rebbelx op 22-10-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ooh oke, ik heb gekeken naar pu.nl insidegamer.nl psx-sense.nl gamer.nl nederlandse en amerikaanse ign en gamespot. moet wel gezegd worden dat gamespot en ign op z'n tijd wel een betaald krijgen voor een goeie review maar goed.

oeps de verkeerde gequote, ac staat nu op 78 op metacritic.

[ Voor 6% gewijzigd door Nieuwevolger op 22-10-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:55:
[...]

Ik heb daar dan weer totaal geen moeite mee. Het is een formule die gewoon heel goed werkt en het geeft je een doel in de game dat daadwerkelijk iets oplevert. Ik hoef niet de gehele map inclusief alle POI's vanaf het begin zichtbaar te hebben. Laat maar het een en ander aan de verbeelding over, waar ik spelenderwijs achter kom. Dat torens zoals in FC steeds moeilijker worden om te beklimmen, dat hoeft dan weer niet van mij.
Wat :P ?

Er was maar 1 ding moeilijk in far cry 4..
En dat was om dood te gaan :+ :D .

Denk dat dat het makkelijkste spel is wat tot dusver op de ps4 is uitgekomen.

Van mij mogen die torens er wel in blijven trouwens, vind het wel leuk om stukje voor stukje de map vrij te spelen, alleen ik ben het er wel mee eens dat het onderhand wel eentonig aan het worden is.
Assassins creed
far cry
dying light

En vergeet het vast nog wel 1 of 2.
Allemaal hebben ze iets met torens te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:55:
[...]

het idee erachter vind ik niet zo heel erg. Wat je zegt ik hoef inderdaad niet meteen alles te kunnen zien op een map. Ik weet niet, zoveel sandbox games laatste jaren dat ik blij ben met wat afwisseling. (Lees Tlou en Bloodborne) Verhalend zijn die ook veel boeiender vind ik. Ubisoft games hebben allemaal zo flinterdunne en cliché verhaallijnen pfff... Of ik ben gewoon klaar met Ubisoft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Watch Dogs.

Het is inderdaad allemaal hetzelfde concept.
Grote open wereld waarbinnen het verhaal zich afspeeld, volgestopt met omtiegelijk veel 'opvulling POI' die je pas ziet nadat je een 'toren' in dat gebied vrij hebt gespeeld.

Het kan wel, maar dat jaar in jaar uit voor 5 verschillende games gebruiken kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:00:
[...]

Wat :P ?

Er was maar 1 ding moeilijk in far cry 4..
En dat was om dood te gaan :+ :D .

Denk dat dat het makkelijkste spel is wat tot dusver op de ps4 is uitgekomen.

Van mij mogen die torens er wel in blijven trouwens, vind het wel leuk om stukje voor stukje de map vrij te spelen, alleen ik ben het er wel mee eens dat het onderhand wel eentonig aan het worden is.
Assassins creed
far cry
dying light

En vergeet het vast nog wel 1 of 2.
Allemaal hebben ze iets met torens te maken..
Klopt. Ik heb de game van begin af aan op de hoogste moeilijkheidsgraad gespeeld. Maar die torens kregen steeds vervelendere platform elementjes en dat werkt gewoon niet lekker in een shooter (niet zoals in Dying Light althans). Het kostte soms een hoop tijd om boven te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Personalise your PS4 with custom faceplates, available 18th November. Find out more:

http://blog.eu.playstatio...5&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CR6qMIkUsAA6DW-.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Laatst online: 10-08 10:49
MRE-Inc schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:56:
Bleh,1TB Bundle Uncharted + ACS wordt niet meer geleverd door Sony en totaal uitverkocht. Wilde er net eentje halen. Nu alleen verkrijgbaar met de 500GB versie. Krijg er wel ACS, Uncharted en FC4 bij en 90 dagen PS+. FC4 en ACS ga ik toch niet spelen op de PS4 en waarschijnlijk ook niet op de X1, dus die kunnen op marktplaats.

Kijk wel uit naar Uncharted en straks deel 4. Wellicht dat ik die ACS kan ruilen voor TLOU. Met een beetje geluk een PS4 + Uncharted voor net geen 300 euro....
Kan Tlou wel met je ruilen, is wel digitale versie. Heb een code voor je :)

Als je wilt ruilen let me know :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Laatst online: 10-08 10:49
dutchgio schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:04:
Watch Dogs.

Het is inderdaad allemaal hetzelfde concept.
Grote open wereld waarbinnen het verhaal zich afspeeld, volgestopt met omtiegelijk veel 'opvulling POI' die je pas ziet nadat je een 'toren' in dat gebied vrij hebt gespeeld.

Het kan wel, maar dat jaar in jaar uit voor 5 verschillende games gebruiken kan niet.
Het kan zeker, want de AC verkopen nog steeds goed helaas. Jammergenoeg blijven mensen deze spellen kopen zodat Ubisoft geen noodzaak tot innovatie ziet.

Ze hadden al jaren geleden een reboot van de serie moeten doen. Terug naar meer stealthy approach. Dat is de way of the assassin ( en niet in het midden van de straat gevechten met guards en guns en shit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

How to watch the Paris Games Week PlayStation Press Conference next Tuesday:

http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CR654TQU8AAixy2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

James Pond schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:09:
[...]

Kan Tlou wel met je ruilen, is wel digitale versie. Heb een code voor je :)

Als je wilt ruilen let me know :).
Ik bedoelde met ruilen: in de winkel omruilen wanneer ik hem zaterdag ophaal :) Excuses voor de verwarring. En aangezien ik van plan ben om de PS4 na Uncharted 4 weer te verkopen, wil ik liever geen digitale downloadable games, maar hardcopy's zodat ik die ook kan door verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie dat Zombi nu € 11,99 kost voor Plus leden. Das wel heel goedkoop. Iemand die al gespeeld?

Edit: Metro Redux voor € 8,-?! Die heb ik al, maar als je die nu nog laat liggen, ben je niet wijs. Twee hele dikke verhalende SP games. _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door bram1984 op 22-10-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

na de zoveelste keer een boodschap naar een plek te moeten brengen en over dezelfde daken te rennen, of het varen op zee wat steeds hetzelfde was, had ik het al gauw gezien.

maar misschien ben ik gewoon meer fan van games die je kunt uitspelen zoals je zelf wilt, gewoon rechttoe rechtaan, of de omslachtige/langdurende manier. Bijv deus ex, watch dogs, splintercell, metal gear solid, waar je of knallend door de lvl's heenkan, of sluipend.
Als ik een dagje zin heb in wat minder gedoe en gewoon lekker wil rammen kan dat, wil ik me meer vediepen kan dat ook.
Bij AC mistte ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:29:
[...]

na de zoveelste keer een boodschap naar een plek te moeten brengen en over dezelfde daken te rennen, of het varen op zee wat steeds hetzelfde was, had ik het al gauw gezien.
Welkom in de wereld van Assassins Creed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

MRE-Inc schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:56:
Ahum...: The Last of Us Remastered voor $13,99. Even een US account aanmaken en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Heeft Sony Computer Entertainment afdeling Europa nou al die Twitch app on-line gezet ?

Nooit zo begrepen waarom SCE US, EU en Japan als aparte entities opereren. Geen must-have voor mij, maar geeft je de optie om op TV te kijken ipv op bv. een iPad.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-02 06:03
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen.

Wehkamp dagdeal (Alleen vandaag 22 oktober geldig!)
PS4 500gb €333,- (excl 5,95 verrz.kosten)
http://www.wehkamp.nl/spe...nsole/C25_5EB_5EB_703304/

[ Voor 13% gewijzigd door kladje op 22-10-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
bram1984 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:28:
Ik zie dat Zombi nu € 11,99 kost voor Plus leden. Das wel heel goedkoop. Iemand die al gespeeld?

Edit: Metro Redux voor € 8,-?! Die heb ik al, maar als je die nu nog laat liggen, ben je niet wijs. Twee hele dikke verhalende SP games. _/-\o_
Heb hem met release van de Wii U gespeeld. Was toen wel leuk. Beetje sloom kwa gameplay, maar anders dan veel huidige zombie games. Ammo is schaars en richting werkt best moeilijk (kut). Moet het vooral hebben van met melee alles kapot meppen op het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Gamemania heeft de 1Tb Ps4 bundel weer beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 14:18
cardwizard schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:45:
Gamemania heeft de 1Tb Ps4 bundel weer beschikbaar
Deze is dan wel zonder de nathan drake uncharted collection. Ik kan hem al ophalen en dat zal ik vanavond ook doen maar als deze bij mijn versie ontbreekt, want die grapjes van "zo lang de voorraad strekt" vertrouw ik nooit zo, dan neem ik hem niet eens af dan betaal ik liever 20 euro meer bij bol, intertoys of bart smit. Dus hopelijk zit deze er gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:35
Je bent niet de enige. Het is alsmaar hetzelfde riedeltje waar totaal nul innovatie in is te vinden. :O

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
demolition_man schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:02:
[...]

Deze is dan wel zonder de nathan drake uncharted collection. Ik kan hem al ophalen en dat zal ik vanavond ook doen maar als deze bij mijn versie ontbreekt, want die grapjes van "zo lang de voorraad strekt" vertrouw ik nooit zo, dan neem ik hem niet eens af dan betaal ik liever 20 euro meer bij bol, intertoys of bart smit. Dus hopelijk zit deze er gewoon bij.
Inderdaad ! Zie dat je die er nu niet meer bij krijgt , dan zou ik hem bij CoolBlue bestellen , heb je ook nog eens 2 jaar garantie zonder gezeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het schijnt dat open world games als ac, far cry en watch dogs zo goed verkopen (daarom zij de grote baas bij ea dat ze ook z'n open world game willen maken). dan weten we ook meteen waarom ubisoft altijd met hetzelfde komt aankakken. de games scoren gewoon goed bij de main stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem een tijdje gespeeld op de wi en daarop vond ik hem echt geweldig..

Weet niet of die ook goed overgezet naar de ps4, maar het spel zelf is echt leuk.
Ga hem zelf ook aanschaffen :)

Maar hieronder word al aangegeven dat die blijkbaar niet goed is overgezet...dat is zeer jammer :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

ZombiU heb ik op de Wii U gespeeld. Was toen wel een leuke game. Maar als ik de review van deze versie lees, dan denk ik dat je hem zelfs voor dat bedrag beter kunt skippen. Framedrops en een spel dat er grafisch eigenlijk niet uit ziet. Dan is er wel wat beters te spelen lijkt me zo.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik zie toevallig dat Until Dawn afgeprijsd is bij Ned Game. Nu 39 euro.
Zit zo te twijfelen of ik hem moet kopen. Ik heb het spel al helemaal gezien op Youtube. Maar ergens wil ik hem heel graag ook zelf beleven. :v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
LunaTempesta schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:49:
Ik heb het spel al helemaal gezien op Youtube.
?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartt
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 10:54
SemperFidelis schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:50:
[spel al helemaal gezien op Youtube]

?!
Haha ja ik las dit ook al met verbazing
Pagina: 1 ... 13 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link