Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LunaTempesta schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:49:
Ik zie toevallig dat Until Dawn afgeprijsd is bij Ned Game. Nu 39 euro.
Zit zo te twijfelen of ik hem moet kopen. Ik heb het spel al helemaal gezien op Youtube. Maar ergens wil ik hem heel graag ook zelf beleven. :v
Ja daar zal wel een hoop aan zijn, een spel zelf beleven dat voor 95% op narratief leunt, die je al op YT bekeken hebt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
bram1984 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:03:
[...]

Ja daar zal wel een hoop aan zijn, een spel zelf beleven dat voor 95% op narratief leunt, die je al op YT bekeken hebt. 8)7
Ja daarom juist :/
Normaal kijk ik echt nooi game playthroughs. Maar bij Until Dawn was het half alsof je een film aan t kijken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
MRE-Inc schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:27:
[...]

En aangezien ik van plan ben om de PS4 na Uncharted 4 weer te verkopen
Whut..waarom dit dude? Dat slaat echt nergens op toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
James Pond schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:28:
[...]

Misschien heeft hij geen zin in Horizon Zero Dawn, Bloodborne 2, The Last of Us 2, The Last Guardian, Firewatch, The Witness, No Man's Sky, Gran Turismo 7 en Rime. Kan toch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

James Pond schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:28:
[...]

Speel al 6 jaar op de Xbox, zowel de 360 als de One. Ik heb daar een grote game collectie en straks met de backward compatibility kan ik de hele zooi 360 games die ik nog heb liggen ook weer afspelen. Als Uncharted op de Xbox One ook was uitgekomen, dan had ik has nooit een PS4 gekocht. Ik koop de PS4 puur en alleen voor Uncharted. Mocht ik TLOU er ook nog bij krijgen, dan speel ik die en Uncharted 4 nog en dan zet ik hem op marktplaats. Tevens heb ik een aardig aantal vaste x1 spelers waarmee ik regelmatig speel.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan echt 0 PS3 games noemen die ik op mijn PS4 zou willen spelen. De toppers zijn allemaal al geremastered of krijgen nog een remaster (Beyond, Heavy Rain), en ik zou me kapot ergeren aan de kwakkelende framerate en sub 720p graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Sommige mensen vinden het blijkbaar leuk om een spel te kijken via youtube, ipv er zelf invloed op uit te oefenen :').

Until Dawn is een filmische game, maar op hem op youtube te gaan kijken is ronduit belachelijk.

Zal wel een jonkie zijn, daar is dat vrij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
bram1984 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:40:
Ik kan echt 0 PS3 games noemen die ik op mijn PS4 zou willen spelen. De toppers zijn allemaal al geremastered of krijgen nog een remaster (Beyond, Heavy Rain), en ik zou me kapot ergeren aan de kwakkelende framerate en sub 720p graphics.
Red Dead Redemption please

( speel deze nog regelmatig op de Xbox 360 )

SSX

Skate 3 ( of maak 4 aub )

Max Payne 3 ( met skippable cutscenes pls )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Ik heb de AC bundle gehaald. Hierbij zou een download code voor watchdogs zitten. Maar watchdogs zit in doosje, waarin ieder spel zit. Zit er dan toch een disc in, of zit in het doosje enkel een code? (Wil het doosje van watchdogs niet openen aangezien ik deze ga verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
MRE-Inc schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:37:
[...]

Speel al 6 jaar op de Xbox, zowel de 360 als de One. Ik heb daar een grote game collectie en straks met de backward compatibility kan ik de hele zooi 360 games die ik nog heb liggen ook weer afspelen. Als Uncharted op de Xbox One ook was uitgekomen, dan had ik has nooit een PS4 gekocht. Ik koop de PS4 puur en alleen voor Uncharted. Mocht ik TLOU er ook nog bij krijgen, dan speel ik die en Uncharted 4 nog en dan zet ik hem op marktplaats. Tevens heb ik een aardig aantal vaste x1 spelers waarmee ik regelmatig speel.
Waarom?

Ga je echt oude 360 games spelen terwijl er prachtige nieuwe exclusives voor zowel de PS4 als de Xbone uit gaat komen?

Uncharted 4 is het topje van de ijsberg van de first party Sony studios. Hierna begint de bombarie pas, en komen er geweldige exclusives uit voor de PS4. Alsmede VR. Als je daarna direct je PS4 verkoopt ben je imo vrij dom bezig, en is het pure geldverspilling. Daarnaast krijg je er altijd weer spijt van.

De Xbox 360 was de beste gameconsole van de vorige generatie, maar dit keer is dat toch echt de PS4.

[ Voor 4% gewijzigd door James Pond op 22-10-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

James Pond schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:43:
Sommige mensen vinden het blijkbaar leuk om een spel te kijken via youtube, ipv er zelf invloed op uit te oefenen :').

Until Dawn is een filmische game, maar op hem op youtube te gaan kijken is ronduit belachelijk.

Uhmm wat?
Zal wel een bejaarde zijn die deze reactie heeft geplaats.......

Ik kijk ook zo nu en dan gameplay video's op youtube, soms staat zelfs de tv de hele avond daarop.
Nou gaat het mij niet 100% om de gameplay maar ook om het commentaar van de mensen die het spelen..

En ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb ook 1 complete game gekeken via het internet(achievement hunter) en dat is ook Until Dawn...
En heb daar veel plezier in gehad.
Waarom kijk ik dat?,
Omdat ik voor dat spel geen 60 euro wou uitgeven en hun hem hadden gespeeld, makkelijke oplossing toch.

Laat mensen lekker doen wat ze zelf willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

bram1984 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:40:
Tja, niet voor iedereen is 60fps op 1080p een must. Ik let daar toch al niet op tijdens een potje gamen. Het gaat mij meer om het gamen zelf dan om de eyecandy.

Verder wil ik Red Dead Redemption en Battlefield 3 graag spelen en vooral BF3. Die is zooooveeeeel beter dan BF4 met z'n halve destructie en BF Hardline.

Hoe lang is trouwens de hdmi kabel die bij de ps4 geleverd wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BF3 op de last gen.. Halve maps met een beperkt aantal spelers en 30fps. Okay. ;)

En ik geef ook niet extreem veel om graphics hoor, maar het is erg lastig teruggaan.

[ Voor 35% gewijzigd door bram1984 op 22-10-2015 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17

22 :) - Nee het kwam meer omdat de game mij interesseerde, maar ik geen PS4 had. Houd erg van de horror genre, dus van het een kwam het andere. Zo belachelijk is het overigens niet voor een game met zoveel 'cinematographic'. Nogmaals normaal doe ik het nooit, maar bij deze game was het niet erg. (Zolang je geen commentary video's bekijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

James Pond schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:45:
[...]

Waarom?

Ga je echt oude 360 games spelen terwijl er prachtige nieuwe exclusives voor zowel de PS4 als de Xbone uit gaat komen?

Uncharted 4 is het topje van de ijsberg van de first party Sony studios. Hierna begint de bombarie pas, en komen er geweldige exclusives uit voor de PS4. Alsmede VR. Als je daarna direct je PS4 verkoopt ben je imo vrij dom bezig, en is het pure geldverspilling. Daarnaast krijg je er altijd weer spijt van.

De Xbox 360 was de beste gameconsole van de vorige generatie, maar dit keer is dat toch echt de PS4.
Ja ik ga nog echt 360 games spelen. Waarom niet ? Als je er plezier in hebt in die games en die niet op de PS4 of X1 verschijnen. Mijn 360 staat naast de X1 en zaterdag komt de PS4 ernaast. De 360 staat nog regelmatig aan. Tevens speel ik ook niet alle top games. Tis maar net van wat voor games je houdt. Ik houd dus van het genre Tomb Raider / Uncharted / TLOU en BF3. Maar ik geef niks om GTA, Forza Motorsport of games waar ik mezelf niet echt in kan verplaatsen zoals futuristische games die in 2349 afspelen. Dus zolang ik nog plezier heb ik oude games blijf ik die gewoon spelen :)

Zonder er een X1 vs PS post van te maken. Ik speelde altijd op de PC, maar had geen zin meer om om de zoveel tijd te upgraden om de laatste games te kunnen spelen. Omdat mijn vrienden een 360 hadden, heb ik die toen ook gekocht. Als zij een PS3 hadden , dan had ik has een PS3 en nu en PS4 als main game platform gehad.

Ik vind beide platformen goed, maar ik zat nou eenmaal al in het Microsoft wereldje (ook zakelijk) dus de keuze voor de X360/1 was daarom iets voor de hand liggender.

[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 22-10-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Dat snap ik, maar die 360 doe je ook niet weg. En voor de PS4 komt er echt wel meer dan alleen UC4 wat jij leuk gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

James Pond schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:58:
Dat snap ik, maar die 360 doe je ook niet weg. En voor de PS4 komt er echt wel meer dan alleen UC4 wat jij leuk gaat vinden.
Mjah, die 360 had ik bijna weggegeven, ware het niet dat mijn zoon nog vaak een 360 spelletje speelde. Nu ben ik wel blij dat ik hem gehouden heb. Wellicht dat ik de PS4 ook gewoon houd hoor, maar dan moet ik wel eerst wat ruimte onder de tv maken. Zaterdag staan er een Dune HD media speler, een X1 een X360 en een PS4 naast elkaar onder de tv. Tevens moet ik iets gaan bedenken om het tekort aan hdmi poorten op te lossen nu er een PS4 bijkomt. Anyway, ik kijk uit om weer eens lekker een game als Tomb Raider te spelen maar dan in de vorm van Uncharted. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:56:
[...]

Ja ik ga nog echt 360 games spelen. Waarom niet ? Als je er plezier in hebt in die games en die niet op de PS4 of X1 verschijnen. Mijn 360 staat naast de X1 en zaterdag komt de PS4 ernaast. De 360 staat nog regelmatig aan. Tevens speel ik ook niet alle top games. Tis maar net van wat voor games je houdt. Ik houd dus van het genre Tomb Raider / Uncharted / TLOU en BF3. Maar ik geef niks om GTA, Forza Motorsport of games waar ik mezelf niet echt in kan verplaatsen zoals futuristische games die in 2349 afspelen. Dus zolang ik nog plezier heb ik oude games blijf ik die gewoon spelen :)
Mag ik uit nieuwsgierigheid vragen waarom een action adventure/platform liefhebber de voorkeur aan Xbox geeft?

PS: Uncharted, Uncharted 2, Uncharted 3, Uncharted 4, The Last of Us (en deel 2 is onvermijdelijk), inFamous, inFamous 2, inFamous 3, inFamous Second Son, Tomb Raider (met superieure framerate), Rise of the Tomb Raider (iets later, maar toch), Horizon Zero Dawn (open world RPG, maar zeker met action adventure invloeden), The Last Guardian

Xbox: ... timed exclusive Tomb Raider, Quantum Break, maar verder.. (vul gerust aan, maar ik kom ff nergens op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:47:
[...]

Uhmm wat?
Zal wel een bejaarde zijn die deze reactie heeft geplaats.......

Ik kijk ook zo nu en dan gameplay video's op youtube, soms staat zelfs de tv de hele avond daarop.
Nou gaat het mij niet 100% om de gameplay maar ook om het commentaar van de mensen die het spelen..

En ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb ook 1 complete game gekeken via het internet(achievement hunter) en dat is ook Until Dawn...
En heb daar veel plezier in gehad.
Waarom kijk ik dat?,
Omdat ik voor dat spel geen 60 euro wou uitgeven en hun hem hadden gespeeld, makkelijke oplossing toch.

Laat mensen lekker doen wat ze zelf willen..
Hier een (relatieve) bejaarde en ik kijk ook geregeld gameplay ipv zelf spelen (val er lekker bij in slaap :z, misschien is dat bejaard toch minder relatief dan ik zou willen... :| ). Nog nooit een hele game, maar kan me het best voorstellen.

Genoeg spellen die het kijken waard zijn, als je een vlotte play-through video te pakken hebt.

Inderdaad, laat lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Geen verkapte v&a reclame maar toch.....

[verkapte V&A reclame]

[ Voor 66% gewijzigd door dusty op 25-10-2015 03:08 . Reden: wel dus. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Uhuh dat is inderdaad geen verkapte maar een schaamteloze v en a post. :+
Valt me echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
lol , nee hoor zo bedoel ik het echt niet O-)

"Normaal" als ik een nieuw spel te koop heb dan is het echt in no time weg , reacties blijven nu echt uit , had ik niet gedacht

Zijn de meeste net als ik (op tweakers in ieder geval) na eerdere delen toch afgehaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zegt helemaal niks, AC is nou niet zo'n gehypte game die je per se 1 dag eerder dan de release wilt hebben.
Het komt ook omdat de game niet zo'n streng embergo had en vandaag al bij meerdere shops te koop was. Zag meerdere spelers op mijn lijst al AC spelen.
Dus concluderen dat men is afgehaakt is wat voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cardwizard schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:53:
Geen verkapte v&a reclame maar toch.....
[V&A Reclame]
Tja het doet niet zoveel bijzonders. De setting is London en daar blijft het bij. Ik vind het saai.

[ Voor 30% gewijzigd door dusty op 25-10-2015 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:33:
[...]

Hier een (relatieve) bejaarde en ik kijk ook geregeld gameplay ipv zelf spelen (val er lekker bij in slaap :z, misschien is dat bejaard toch minder relatief dan ik zou willen... :| ). Nog nooit een hele game, maar kan me het best voorstellen.

Genoeg spellen die het kijken waard zijn, als je een vlotte play-through video te pakken hebt.

Inderdaad, laat lekker..
Ja toch..
Ik vind het altijd wel leuk om een uurtje te kijken..
Ik keek vroeger(5 jaar geleden) wel al de bekende youtubers destijds, maar daar ben ik ondertussen wel overheen gegroeid..
Ik kijk nu alleen nog maar (Achievement Hunter/Lets play).
Leuke games die ze spelen, met 90% van de tijd hartstikke leuk commentaar en gameplay.

Kijk het vooral veel als ik zelf eventjes het gamen zat ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online

Ik kijk ook af en toe op YouTube en Twitch gameplay van een spel die me wel interesseert om zo op basis daarvan tot een aanschaf over te gaan of toch maar te wachten tot een interessante aanbieding. Nu is het kijken van Until Dawn misschien niet erg logisch, maar dat is verre van abnormaal. Dat denigrerend taaltje (jonkie) hoefde daar niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

bram1984 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:10:
[...]

Mag ik uit nieuwsgierigheid vragen waarom een action adventure/platform liefhebber de voorkeur aan Xbox geeft?

PS: Uncharted, Uncharted 2, Uncharted 3, Uncharted 4, The Last of Us (en deel 2 is onvermijdelijk), inFamous, inFamous 2, inFamous 3, inFamous Second Son, Tomb Raider (met superieure framerate), Rise of the Tomb Raider (iets later, maar toch), Horizon Zero Dawn (open world RPG, maar zeker met action adventure invloeden), The Last Guardian

Xbox: ... timed exclusive Tomb Raider, Quantum Break, maar verder.. (vul gerust aan, maar ik kom ff nergens op)
Zoals ik al zei, mijn vrienden hadden een Xbox 360 destijds, dus de keuze was vrij simpel. En ik speel niet alleen action adventure hoor, ook fps en andere games, maar games als Tomb raider, Uncharted, en de eerste Assassin Creed games (AC, AC2 en ACB) vind ik gewoon fantastisch. Tevens houd ik het lijstje van games welke uitkomen niet bij. Ik volg het hier op Tweakers een beetje, maar ga niet alle game sites af om te kijken wat de komende maanden uitkomt.

Zijn er verder nog dingen die ik moet weten of moet doen wanneer ik de PS4 aansluit ? Komt er bv directe een system update. Heb namelijk totaal geen ervaring met de PS4. Een paar jaar geleden ooit eens een paar potjes fifa gespeeld op een PS3, maar als snel de controller in de hoek gesmeten omdat ik niet kon wennen aan de kleine PS3 controler. Die van de 360 ligt mij veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47
MRE-Inc schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:03:
[...]

Zoals ik al zei, mijn vrienden hadden een Xbox 360 destijds, dus de keuze was vrij simpel. En ik speel niet alleen action adventure hoor, ook fps en andere games, maar games als Tomb raider, Uncharted, en de eerste Assassin Creed games (AC, AC2 en ACB) vind ik gewoon fantastisch. Tevens houd ik het lijstje van games welke uitkomen niet bij. Ik volg het hier op Tweakers een beetje, maar ga niet alle game sites af om te kijken wat de komende maanden uitkomt.

Zijn er verder nog dingen die ik moet weten of moet doen wanneer ik de PS4 aansluit ? Komt er bv directe een system update. Heb namelijk totaal geen ervaring met de PS4. Een paar jaar geleden ooit eens een paar potjes fifa gespeeld op een PS3, maar als snel de controller in de hoek gesmeten omdat ik niet kon wennen aan de kleine PS3 controler. Die van de 360 ligt mij veel beter.
Ik heb mijne pas gekocht, en gewoon niet aan i et gehangen omdat ik geen MP speel. Heel chill, 0,0 last van updates etc ;-).

Verder is het echt retesimpel. Inpluggen en gaan. Ps4 bevalt mij trouwens STUK beter dan Xone die ik na 3 maanden verkocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

MRE-Inc schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:37:
[...]

Backwards Compatibility was voor mij ook, samen met Tomb Raider, de reden om er een One bij aan te schaffen. Games als BioShock, Mass Effect en Alan Wake moet ik altijd nog een keertje uitspelen. Denk dat ik 80% van de games inlever bij de GameMania, maar de rest van de toppers houd ik er lekker bij.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Ik heb mijn 360 incl. 20 games aan mijn nichtjes gedoneerd en mijn PS3 staat nog aangesloten thuis al gebruik ik die amper nog, alleen voor Pixeljunk Monsters.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik vin het allemaal vrij logisch. Hij heeft vrienden die Xbone spelen, maar wilt de PS4 exclusives niet laten gaan. Dat hij de PS4 vervolgens verkoopt, is iets wat wij niet zouden doen, maar prima toch. Volgens mij kost het je een smak geld om steeds een nieuwe PS4 te kopen als er een exclusive uitkomt...

Heel soms speelt de gedachte bij mij ook, maar omdat ik niet weet welke Xbone exclusives echt de moeite waard zijn, hou ik t lekker bij m'n PS4.

Die krijgt eigenlijk al te weinig aandacht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Ik ben een echte Playstation gamer, zie mezelf nooit een Xbox in huis halen. Nintendo consoles wel, maar louter voor die paar Nintendo pareltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
En hier gaan we weer.. Xbox vs PS4 war.

Bij mij komt uiteindelijk gewoon de Xbox One ook in huis? Waarom, genoeg RPG's, action adventures op allebei om me bezig te houden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie

uups

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik hou het bij 1 console voortaan, in de vorige generatie had ik beiden (360 en PS3) en in de generatie daarvoor had ik ook nog een Gamecube naast de PS2 en Xbox.

Maar ik heb helemaal geen tijd meer om me te focussen op meerdere consoles en ik heb ook nog een aardige game-PC staan thuis dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik heb mijn Xbox360 nog boven staan en dacht ook dat ik wel naast mijn PS4 nog daar op zou gamen.
In de praktijk komt daar natuurlijk helemaal niets van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me dan af hoe slim het is een tweede hans console te kopen, kans is toch aardig dat er wat aan mankeert. Vriend van mij had ook een kapotte ps3 nog voor 150 euro kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik zou backwards compatibility echt wel waarderen. Ik had vorige generatie een X360 en ik zou nog wel MGS4 en wat andere mooie ps3 games willen spelen.
Maar met een beetje mazzel komt dat beschikbaar via PSnow (als dat ooit naar NL komt).

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:08:
Ik heb mijn Xbox360 nog boven staan en dacht ook dat ik wel naast mijn PS4 nog daar op zou gamen.
In de praktijk komt daar natuurlijk helemaal niets van....
Dat heb ik met mijn PS3, die staat nog gemoedelijk naast de PS4.
Toen ik de PS4 kocht was ik teleurgesteld dat ik mijn PS3 games niet meer kon spelen, maar nu mis ik 'm eigenlijk helemaal niet meer en is het puur een nostalgisch apparaat ;)

Inhakend op Xbox/PS4: Ik zou zo een Xbox One kopen voor Forza, maar ik wil niet voor twee consoles abonnementsgeld betalen om online te kunnen. Dus dan maar niet :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:19:
[...]

Dat heb ik met mijn PS3, die staat nog gemoedelijk naast de PS4.
Toen ik de PS4 kocht was ik teleurgesteld dat ik mijn PS3 games niet meer kon spelen, maar nu mis ik 'm eigenlijk helemaal niet meer en is het puur een nostalgisch apparaat ;)

Inhakend op Xbox/PS4: Ik zou zo een Xbox One kopen voor Forza, maar ik wil niet voor twee consoles abonnementsgeld betalen om online te kunnen. Dus dan maar niet :+
Wellicht dat het anders zou zijn met backwards compatibility btw, dat durf ik niet te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik had een xbox360 als main console, toen heb ik een keer god of war 2 bij iemand gespeeld. Ik was zo hooked dat ik een ps3 heb gekocht toen god of war 3 uit kwam.

Met deze generatie ben ik voor de ps4 gegaan. Maar toen kwam de halo collectie uit en het nieuws van Halo 5 en Gears of War 4. Die games heb ik zo plat gespeeld op de 360, dat ik de drang voor een X1 kopen niet meer kon weerstaan ;)

heb er totaal nog geen spijt van. Ps4 is de main console. En betalen voor de online diensten... Zo lang ik iedere keer een jaar xbox live en psn kan scoren voor rond de €35, vind ik het niet zo erg om beide te hebben, je krijgt bij beide maandelijks gratis spellen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb gewoon de tijd niet voor twee consoles. Dat houdt mij echt tegen.

Maar ik heb dan ook nog een Vita en een New3DS... Vooral die laatste ligt de laatste maanden stof te happen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ow ja een vita heb ik ook nog, ergens onder een laag stof ;)

Toen gekocht vooral voor remote play maar veel doe ik er niet mee.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk voor als je zit te poepen toch?

;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:40
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:41:
Leuk voor als je zit te poepen toch?

;)
Vlaams of Nederlands? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op z'n vlaams zit je niet toch?
Of nou ja.....

ach, nevermind.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Lol! :)

Dan moet je wel aan het ding denken voor je naar de wc gaat, dus heb ik meestal m'n gsm in m'n handen met Carmageddon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hahaha!

Je kan merken dat het bijna weekend is! :)

[ Voor 6% gewijzigd door SqueakyClean op 23-10-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Begrijp ik ook wel. Haal vooral wat je maten ook hebben, als je online wilt gamen. Wat ik dan minder goed begrijp is dat je je PS4 na Uncharted 4 wilt verkopen, terwijl er -als ik het zo zie- veel meer games in jouw smaak op te vinden zijn dan op MS platformen. Dan zou je beter beide gewoon kunnen behouden, me dunkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

bram1984 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:06:
[...]

Begrijp ik ook wel. Haal vooral wat je maten ook hebben, als je online wilt gamen. Wat ik dan minder goed begrijp is dat je je PS4 na Uncharted 4 wilt verkopen, terwijl er -als ik het zo zie- veel meer games in jouw smaak op te vinden zijn dan op MS platformen. Dan zou je beter beide gewoon kunnen behouden, me dunkt. :)
Ik heb een uur geleden nog eens ingelogd op mijn psn account en iig al mijn credit card gegevens en paypal toegevoegd. Ik ben te veel gadget liefhebber om straks alsnog de PS 4 te gaan verkopen.

Mijn gedachte in eerste instantie was om de PS4 alleen voor Uncharted te kopen. Dat wilde ik al toen bekend werd dat Uncharted in een bundel zou verschijnen ergens in het najaar van dit jaar (nu dus). Echter eerder deze week hoorde ik dat TLOU ook een soort van Tomb Raider / Uncharted game is, dus dan gaat het argument: Alleen kopen voor Uncharted al direct de prullenbak in 8) .

Ik denk dat er idd nog wel meer games komen die ik graag wil spelen. Ik heb dus ook het besluit genomen om de Playstation na Uncharted niet op marktplaats te zetten. De gedachte om de PS4 op marktplaats te zetten kwam ook een beetje door het gevoel van: En een Playstation én een Xbox One én een Xbox 360. Gevoelsmatig voor mij persoonlijk een beetje teveel van het goede. Komt een klein beetje over op mij als: verwend joch ;) Maar dan komt aan de andere kant ook weer het gevoel naar boven van: Fuck it, je leeft maar 1x en wat heb je aan al dat geld als je morgen er niet meer bent ? Ik werk hard voor mijn geld, dus plezier maken mag ook vind ik. Daarom, de PS4 blijft, de Xbox One blijft en de Xbox 360 blijf ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:31
MRE-Inc schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:16:
[...]

Ik heb een uur geleden nog eens ingelogd op mijn psn account en iig al mijn credit card gegevens en paypal toegevoegd. Ik ben te veel gadget liefhebber om straks alsnog de PS 4 te gaan verkopen.

Mijn gedachte in eerste instantie was om de PS4 alleen voor Uncharted te kopen. Dat wilde ik al toen bekend werd dat Uncharted in een bundel zou verschijnen ergens in het najaar van dit jaar (nu dus). Echter eerder deze week hoorde ik dat TLOU ook een soort van Tomb Raider / Uncharted game is, dus dan gaat het argument: Alleen kopen voor Uncharted al direct de prullenbak in 8) .

Ik denk dat er idd nog wel meer games komen die ik graag wil spelen. Ik heb dus ook het besluit genomen om de Playstation na Uncharted niet op marktplaats te zetten. De gedachte om de PS4 op marktplaats te zetten kwam ook een beetje door het gevoel van: En een Playstation én een Xbox One én een Xbox 360. Gevoelsmatig voor mij persoonlijk een beetje teveel van het goede. Komt een klein beetje over op mij als: verwend joch ;) Maar dan komt aan de andere kant ook weer het gevoel naar boven van: Fuck it, je leeft maar 1x en wat heb je aan al dat geld als je morgen er niet meer bent ? Ik werk hard voor mijn geld, dus plezier maken mag ook vind ik. Daarom, de PS4 blijft, de Xbox One blijft en de Xbox 360 blijf ook :P
Mag ik vragen waarom je een Xbox 360 hebt? Zoals ik het begrepen heb is alles nu (of binnenkort) alles backwards compatible?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
[...]

Zijn er verder nog dingen die ik moet weten of moet doen wanneer ik de PS4 aansluit ? Komt er bv directe een system update.
Je zult waarschijnlijk de laatste systeemupdate wel krijgen ja. Maar volgens mij heb je eerst de setup en dan pas de verbinding met internet waarna de update gedownload wordt. Je wordt niet geforceerd eerst de update te doen volgens mij.

Maar op zich is het niet heel veel anders dan wat je gewend bent.
Net als de systeemupdate moeten games ook geinstalleerd worden, maar ook dat duurt niet zo heel lang. En natuurlijk nog een update eroverheen van de game zelf. Wil je dat allemaal niet dan kun je ook zeggen van "ik trek internet er voorlopig even uit". Dan kun je namelijk het snelst beginnen met spelen.

Daarnaast zou ik je Rocket League nog aanraden om met je zoontje te doen. Simpel en goedkoop spel wat je toch aardig wat plezier zal brengen. En natuurlijk kun je altijd even in de store kijken wat er nog meer is wat je niet gespeeld hebt. Gezien ik je al wat langer ken, kan ik je daarvan mogelijk aanraden: Littlebigplanet (kun je ook weer met je zoontje doen), planetside (misschien, kun je iig proberen), Driveclub, Infamous (Second Son gewoon mee beginnen), Killzone en TLOU. Misschien dat je The Order nog voor een leuk prijsje kunt vinden, al denk ik dat jij dat minder vindt, net als Bloodborne.

@hierboven: zoveel krijg je niet meer voor een 2e hands 360 (of PS3). Waarom weg doen als je die ook bij je zoontje kunt laten staan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ik zie net dat ze eindelijk een wishlist hebben toegevoegd aan de PS Store!! daar zat ik al zo lang op te wachten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mensen hebben jullie al een beetje zin in de show van dinsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Wat voor show?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:41

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Mijn naakte billetje die heen en weer dansen als ik uit de douche kom :?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ik ben benieuwd ja. Shuhei zelf vroeg zich dat overigens ook af en zette daarbij Twitters nieuwe pollfunctie in.

https://twitter.com/yosp/status/657431054244950016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:05
Je moet je hier haast verantwoorden voor het feit dat je, naast je PS4, bijv. nog een PS3 hebt staan. :?

Ik heb ook nog een PS3 naast mijn PS4 staan en ik moet zeggen dat, in mijn geval, de verhouding gamen op PS3/PS4 ongeveer 50/50 is. Dit omdat ik nog een flinke backlog aan PS3 games heb staan EN omdat ik, op MGS V na, ALLE Metal Gear games (van Metal Gear t/m MGS4) kan spelen op mijn PS3.

Het kan toch heel goed zijn dat je nog een flinke backlog van PS3 hebt staan? Of misschien zijn er een aantal PS3 games die je graag wilt blijven spelen die gewoonweg niet op de PS4 beschikbaar zijn.

Ik wissel lekker af; nu lekker bezig met MGS V op PS4 om daarna lekker Bioshock: Infinite op de PS3 op te pakken. :*)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Niemand hier waaraan je toch moet verantwoorden als je nog een ps3 hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
[...]

Goed nieuws dit, ik ga je meteen toevoegen ;) Kun je bij BF5 weer bij ons groepje aanhaken (die naar PS4 is overgestapt) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:47:
Ik zie net dat ze eindelijk een wishlist hebben toegevoegd aan de PS Store!! daar zat ik al zo lang op te wachten! _/-\o_
Kunnen we eindelijk makkelijk zien hoeveel geld het ons gaat kosten de komende tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Schimanski81 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:47:
[...]

Goed nieuws dit, ik ga je meteen toevoegen ;) Kun je bij BF5 weer bij ons groepje aanhaken (die naar PS4 is overgestapt) >:)
Haha, BF5 is nog ver weg denk ik. Wellicht dat ik BF4 nog ga kopen op de PS4. Man wat heeft EA met mij een geluk zeg. Eerst de volle prijs voor BF4 betaald op de 360. Toen het volle bedrag op de X1 en straks ook nog voor de PS4.

Waren mooie potjes toen in de tijd van BF3. Een heel team van tweakers en onoverwinnelijk op het slagveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:40

Yucko

One clown to rule them all !

yay *O*, mijn Horipad FPS Plus is binnen.

Kan niet wachten om hem vanavond uit te proberen na mijn werk :*)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:59:
[...]

Kunnen we eindelijk makkelijk zien hoeveel geld het ons gaat kosten de komende tijd :P
Heel veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Eindelijk! Ik dacht nog dat het handiger zou zijn om een wishlist te hebben om bij te houden welke games ik nog wil en hoe het op dat moment kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij jou ook al :+ ..

Gelukkig wel al een paar van mijn wishlist af kunnen gooien(NFS, COD en Fallout haal ik pas zodra die volledig gepatched is).
Maar nog steeds wel een stuk of 10 a 15 games het komend half jaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:09:
[...]

Haha, BF5 is nog ver weg denk ik. Wellicht dat ik BF4 nog ga kopen op de PS4. Man wat heeft EA met mij een geluk zeg. Eerst de volle prijs voor BF4 betaald op de 360. Toen het volle bedrag op de X1 en straks ook nog voor de PS4.

Waren mooie potjes toen in de tijd van BF3. Een heel team van tweakers en onoverwinnelijk op het slagveld.
gaan al geruchten voor een nieuwe bf voor eind 2016. laats was bf4 13 euro voor de ps4, die actie heb je net gemist. verder is bf4 de beste shooter op de ps4 en denk dat dat zo nog wel eventjes blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nieuwevolger schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:24:
[...]

gaan al geruchten voor een nieuwe bf voor eind 2016. laats was bf4 13 euro voor de ps4, die actie heb je net gemist. verder is bf4 de beste shooter op de ps4 en denk dat dat zo nog wel eventjes blijft.
Zo maar even een snelle zoek actie levert dit op:

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Digitale games via MP vetrouw ik niet. Maar er is paar x per jaar een actie. Kun je BF 4 met premium voor iets van 28 euro kopen in de store. Heb ik destijds ook gedaan want had em ook al op de 360 dus wilde niets teveel betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Super ideaal! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

bram1984 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:15:
[...]

Jij koopt digitale games via MP? Good luck with that.
Neuh....was zo maar een zoek actie.....Kijk zaterdag wel even bij Gamemania als ik de PS4 ophaal. Meteen BF4 erbij als die er voor een leuke prijs ligt. Is wel weer leuk om opnieuw te beginnen met BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat verwachten jullie van de persconferentie van sony dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
[...]

Goede keuze dude!! Veel plezier met al die toffe consoles _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBx2000
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 13:45
Nieuwevolger schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:35:
Ik verwacht dat ze de verschijningsdatum van Heavy Rain/Beyond: Two Souls Remaster bekend maken.
Waarschijnlijk ook weer wat nieuwe beelden van Uncharted 4. Misschien info over de multiplayer.
Zal me ook niets verbazen als we meer gameplay gaan zien van Black Ops 3.
En ik hoop, elke keer weer, op een officiële aankondiging van God of War 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Ik hoop een release datum en prijs van Playstation VR en No Mans sky. En natuurlijk iets wat ik helemaal niet verwacht. Wordt graag verrast bij dat soort dingen.

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:41

BlackEyedAngel

Just a decent guy

[droom]
Sony kondigd i.v.m. de XBONE concurrentie aan dat ze ook werken aan Backwards compatibility
[/droom]

[ Voor 1% gewijzigd door BlackEyedAngel op 23-10-2015 15:32 . Reden: tiepvoutju ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:43:
[droom]
Sony kondingd ivm de XBONE concurrentie aan dat ze ook werken aan Backwards compatibility
[/droom]

Zou me niks verbazen als je je digitale PS2/PS1 games kan spelen op je PS4 binnenkort.

( baalt dat ie God Hand niet in de sale heeft gekocht laatst )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is al bekend dat ps2 games naar de ps4 komen ( weet niet of je ze alleen digitaal dan kan spelen). we krijgen beelden van de game dreams, dat is al bekend. hoop zelf op een aankondiging waar quantem dreams mee bezig is en voor de rest veel informatie over de ps vr waaronder de prijs, release datum en veel vr games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Nee hoor het is helemaal niet bekend (?) dat er ps2 games naar de ps4 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
James Pond schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:03:
Nee hoor het is helemaal niet bekend (?) dat er ps2 games naar de ps4 komen.
Niet helemaal, maar bij de darth vader limited edition zitten download codes voor 4 oude starwars spellen
- 4 klassieke Star Wars games (Downloadkaart):
Super Star Wars
Star Wars: Racer Revenge
Jedi Starfighter
Star Wars Bounty Hunter.

De laatste was een ps2 spel

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:43:
[droom]
Sony kondingd ivm de XBONE concurrentie aan dat ze ook werken aan Backwards compatibility
[/droom]

Zoek je het woord "kondigt" toevallig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Nny schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:41:
[...]

Ik hoop een release datum en prijs van Playstation VR en No Mans sky. En natuurlijk iets wat ik helemaal niet verwacht. Wordt graag verrast bij dat soort dingen.
No Man Sky. Release date and bekendmaking dat deze in de IGC komt.

Prijs van de VR is al bekend (min of meer) prijs van een nieuwe console dus dat zal rond de 400 euro zijn.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cypher21 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Niet helemaal, maar bij de darth vader limited edition zitten download codes voor 4 oude starwars spellen
- 4 klassieke Star Wars games (Downloadkaart):
Super Star Wars
Star Wars: Racer Revenge
Jedi Starfighter
Star Wars Bounty Hunter.

De laatste was een ps2 spel
deze en er zijn ook andere games opgedoken zoals als ik het goed heb een ps2 game van de makers van dark souls. weet niet of het al officieel is, misschien krijgen we wel een officiële aankondiging dinsdag. misschien pakken ze ook wel groots uit met ps now voor Europa. dat is onze backward compabilitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DriveClub Season Pass 2! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Mijn vernieuwde verlanglijst:
- Disgaea 5
- Tales of Zestiria
- Tearaway
- Dragon Quest Heroes
- Wasteland 2

Maar vooralsnog druk bezig met BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik verwacht van de Sony show?

Een hoop indies gaan we te zien krijgen en die we waarschijnlijk in 2016 verspreid wel een keer in de PLUS gaan krijgen..
Veel reclame voor C.O.D uiteraard
Een trailer van Uncharted uiteraard.

DLC van Driveclub, bloodborne etc.
En verwacht eigenlijk ook wel weer iets wat te maken heeft met een Infamous..

Ik HOOP op nieuws van The last of us 2(maar dat zal volgend jaar pas komen verwacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Een nieuwe Wipeout, dan wel icm met de 3d bril zou geweldig zijn

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
Wellicht ook iets over de nieuwe God of War? Santa Monica Studio is er al een tijd mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the last of us en god of war gaan ze sowieso bewaren voor de e3. denk dat er ook veel aandacht gaat liggen op games als cod bo 3 en star wars battlefront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
The Last of Us 2 lijkt me wat vroeg, die studio is nog druk met Uncharted 4 bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ik hoop op beelden van GTA VI :+

En nu even serieus, beelden van uncharted 4 en dan ben ik ook benieuwd naar het MP deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Red Dead (Redemption) 2 natuurlijk eerst. :+

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 23-10-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elysi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 17:05:
The Last of Us 2 lijkt me wat vroeg, die studio is nog druk met Uncharted 4 bezig.
Ik denk dat ze er al mee begonnen zijn. ND werkt vaker met meerdere teams aan verschillende projecten. Daarbij is het motion capturen voor Uncharted al een paar weken geleden afgerond. De komende maanden is het dus finetunen, aankleden en bugs eruit halen. Zat mensen die iets anders kunnen doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
bram1984 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 17:39:
[...]

Ik denk dat ze er al mee begonnen zijn. ND werkt vaker met meerdere teams aan verschillende projecten. Daarbij is het motion capturen voor Uncharted al een paar weken geleden afgerond. De komende maanden is het dus finetunen, aankleden en bugs eruit halen. Zat mensen die iets anders kunnen doen dus.
Dat natuurlijk wel. Ik bedoelde dat ze extern de aandacht niet op TLoU gaan richten totdat Uncharted uit is. Maximale hype voor Uncharted genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar kun je inderdaad van op aan. Daar gaan we op z'n vroegst pas E3 volgend jaar over horen.

Ik ben trouwens wel benieuwd of we AC Unity binnenkort in een mooie deal gaan zien voorbij komen. Voor twee tientjes wil ik die best meepakken. Ik vind de setting persoonlijk een stuk interessanter dan Syndicate. Heeft Unity recentelijk nog patches gehad? Hoe is de performance en zijn er nog veel bugs merkbaar?

[ Voor 66% gewijzigd door bram1984 op 23-10-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Heb me (in een opwelling) gewaagd aan Guitar Hero Live vandaag :)
Vorige delen wel eens gedaan, was niet echt mn ding maar nu met die doorlopende videoclips is het zowaar een lekkere music channel ook nog. Hang nog wel erg tussen casual en regular niveau maar volgens mij kom ik er aardig bij. Erg wennen met die 6 button combi maar inderdaad stuk leuker dan de kleurtjes uit de eerdere spellen, en denk ik ook beter te behappen door de positie van de vingers.
GHtv mode is wel erg lekker uitgewerkt, constante play, veel dingen te verdienen.

Wel heel raar dat ie al platinum is gehaald blijkbaar, terwijl er een trophy inzit die je behaald als je 10 dagen op rij inlogt. Naar mijn weten is het spel 3 dagen geleden in US gereleased, dus zelfs reviewers hebben dan deze dan wel echt lang in bezit blijkbaar gehad.

Ook frappant dat in de mediamarkt ik een van de laatste 3 dozen voor ps4 pakte terwijl de stapels voor de WiiU, x360 en x1 helemaal vol stonden, als onaangeraakt leek het wel. Ps3 versie overigens gewoon helemaal niet gezien.

Speelde het vandaag uiteindelijk nog verbazingwekkend lang, niet verwacht :)

[ Voor 45% gewijzigd door martincm op 23-10-2015 23:14 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Pagina: 1 ... 14 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link