Acties:
  • 0 Henk 'm!
martincm schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:02:
Heb me (in een opwelling) gewaagd aan Guitar Hero Live vandaag :)
Vorige delen wel eens gedaan, was niet echt mn ding maar nu met die doorlopende videoclips is het zowaar een lekkere music channel ook nog. Hang nog wel erg tussen casual en regular niveau maar volgens mij kom ik er aardig bij. Erg wennen met die 6 button combi maar inderdaad stuk leuker dan de kleurtjes uit de eerdere spellen, en denk ik ook beter te behappen door de positie van de vingers.
GHtv mode is wel erg lekker uitgewerkt, constante play, veel dingen te verdienen.

Wel heel raar dat ie al platinum is gehaald blijkbaar, terwijl er een trophy inzit die je behaald als je 10 dagen op rij inlogt. Naar mijn weten is het spel 3 dagen geleden in US gereleased, dus zelfs reviewers hebben dan deze dan wel echt lang in bezit blijkbaar gehad.

Ook frappant dat in de mediamarkt ik een van de laatste 3 dozen voor ps4 pakte terwijl de stapels voor de WiiU, x360 en x1 helemaal vol stonden, als onaangeraakt leek het wel. Ps3 versie overigens gewoon helemaal niet gezien.

Speelde het vandaag uiteindelijk nog verbazingwekkend lang, niet verwacht :)
Nou duidelijk dan dat de ps3 het verkopende platform is. Maar nu serieus de kans zit er dik in dat de ps4 een marktaandeel van 75 procent heeft op het moment, in mijn omgeving heeft echt iedereen een ps4 als console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
PS Now aankondiging voor Europa zou ook wel fijn zijn imo

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Nieuwevolger schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:06:
[...]

Maar nu serieus de kans zit er dik in dat de ps4 een marktaandeel van 75 procent heeft op het moment, in mijn omgeving heeft echt iedereen een ps4 als console.
Ligt echt wel een stuk lager, Xbox is goed terug gekomen. Nederland is niet representatief wat betreft Xbox bezitters, omdat de launch hier bizar waardeloos was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou in landen als frankrijk en spanje is sony heer en meester. Je kan wel naar gaan als de ps4 bijna 2x zoveel verkoopt en de xbox alleen kan mee komen in amerika, wat voor voorsprong ze hebben in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 00:58
Een vriend van mij heeft een webshop (.be domein, ik ga bewust geen reclame maken) in console en PC games en volgens zijn statistieken wordt voor elke Xbox One game er 1,75 PS4 games verkocht. Natuurlijk is dat wiskundig op dezelfde manier als dat het gemiddelde Belgisch gezin 1,5 kinderen heeft...

Per 4 Xbox One games verkoopt hij dus 7 PS4 games via z'n webshop.

Hij wist mij ook te zeggen dat, procentueel gezien, de Xbox One exclusives zoals Forza en Halo wel beter verkopen dan de PS4 exclusives.

[ Voor 16% gewijzigd door H1MSELF1SH op 24-10-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Halo en forza verkopen natuurlijk veel beter omdat het veel grotere titels zijn dan een until dawn natuurlijk. Halo is sowieso altijd 1 van de best verkopende games op xbox geweest. Wacht maar op uncharted 4 en gt7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:58
sheepdog schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:55:
Voor wie nog een geinig casual spelletje zoekt: Lego Marvel Super Heroes voor ongeveer 6 euro in de US PSN store: https://store.playstation...00083_00-LEGOMARVEL000000
Ik krijg eigenlijk steeds een error als ik die link volg, of moet je iets speciaal doen om die vanuit EU te bezoeken ? Vervolgens kan ik zelfs niet meer op de EU site inloggen, tot ik een timeout krijg (denk ik).
EDIT: heb eens alle playstation cookies verwijderd, maar dan redirect de bovenstaande link mij gewoon naar de EU store.

Anyway, zou wel behoorlijk degoutant zijn als LMSH idd slechts €6 kost daar, terwijl die gewoon de volle €60 kost op de EU store.

[ Voor 8% gewijzigd door Twixie op 24-10-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:13

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:30:
PS Now aankondiging voor Europa zou ook wel fijn zijn imo
Waar haal jij toch alle tijd vandaan om te gamen op xbox, ps4 en ook nog eens zo vaak te posten op GOT.
Als jij PS Now ook nog erbij krijgt heb je geen tijd meer om te eten, poepen, boodschappen doen ect. ;)
Ik zal eens kijken of je inmiddels een vriend bent op PSN, ik ben je bij Driveclub nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:18
Twixie schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 11:40:
[...]

Ik krijg eigenlijk steeds een error als ik die link volg, of moet je iets speciaal doen om die vanuit EU te bezoeken ? Vervolgens kan ik zelfs niet meer op de EU site inloggen, tot ik een timeout krijg (denk ik).
EDIT: heb eens alle playstation cookies verwijderd, maar dan redirect de bovenstaande link mij gewoon naar de EU store.

Anyway, zou wel behoorlijk degoutant zijn als LMSH idd slechts €6 kost daar, terwijl die gewoon de volle €60 kost op de EU store.
19,99 dollar staat er nu , ik kom meteen in de US store via de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'S nachts moet je je uren pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Winkiller schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 11:46:
[...]

Waar haal jij toch alle tijd vandaan om te gamen op xbox, ps4 en ook nog eens zo vaak te posten op GOT.
Als jij PS Now ook nog erbij krijgt heb je geen tijd meer om te eten, poepen, boodschappen doen ect. ;)
Ik zal eens kijken of je inmiddels een vriend bent op PSN, ik ben je bij Driveclub nog niet tegengekomen.
Haha, voor mij hoeft het ook niet. De meeste games heb ik toch al gespeeld, maar dat het nu nog US-only is, is natuurlijk bullshit. En deze presentatie is een mooi moment om uitbreiding aan te kondigen.

De kans dat je me driveclub ziet doen is inderdaad klein, daar ben ik lang geleden al mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

De kans dat je me driveclub ziet doen is inderdaad klein, daar ben ik lang geleden al mee gestopt.
Jammer, ik heb wel gein in de sprint races, de drift uitdagingen laat ik voorlopig ook links liggen.
Het viel me trouwens van de week op dat het online minder beuken is dan bij de Forza games.
Daarnaast vindt ik de uitdagingen die spelers maken vaak ook de moeite waard, vooral de sprint races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 10:16
Ik zie PS Now ook wel zitten, maar heb aan de andere kant geen zin om opnieuw te betalen voor games die ik al bezit op de PS1 t/m PS3...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Gisteren Guitar Hero Live gekocht, dikke aanrader voor iedere liefhebber van de eerdere GH games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:40:
PS Now echt nul interesse in. Hadden ze voor alle remasters mee moeten komen.
Ik hoef het ook niet, maar het blijft natuurlijk raar dat het nog steeds US-only is. En misschien dat ik even een kijkje neem naar enkele klassiekers, maar het is niet iets wat ik echt moet hebben nu nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:44
Zou het wel grappig vinden als cod4 dan weer een actieve mp zou krijgen. Mooie sneer naar troep als ghosts en advanced warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07
Ik zou alleen geïnteresseerd zijn in de eerste vier Silent Hill spellen. Stond op het punt om voor de PS3 de collectie van twee en drie te kopen maar die schijnt echt heel slecht afgewerkt te zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zo de PS4 is binnen. Gamemania belde op vanmiddag dat hij klaar stond om op te halen. Omdat de 1TB versie met AC Syndicate en Uncharted was uitverkocht, had ik donderdag de 500GB versie met uncharted besteld waarbij ik dan ook nog Far Cry 4 en Watch_dogs erbij zou krijgen. 10 minuten later belden ze weer op dat iemand die een 1TB versie had besteld toch de 500Gb versie met uncharted wilde ipv de 1TB versie met ACS en Uncharted. Hoe dom kun je zijn ? Ze vroegen of ik dan de 1TB versie wilde.....Hoefde ik niet over na te denken.

Mijn eerste ervaringen en daarbij moet ik zeggen dat ik alleen de Xbox 360 en Xbox One gewend ben, zijn uitermate positief. Wat werkt dat dashboard lekker soepel zeg en het ziet er gewoon strak en clean uit. Niet dat ik het Xbox One dashboard slecht vind, maar het is wel even wat anders, niet bepaald beter of slechter, ik vind ze allebei erg mooi, maar ze verschillen wel veel van elkaar.

Had zelf ook nog geen, maar dan ook geen enkele ervaring met het PS dashboard, maar het werkt allemaal vrij makkelijk.

Heb momenteel 1 vraagje wat ik zo snel ook niet kan vinden op internet. Ik heb een Astro A30 7.1 headset. Ik heb het voor elkaar gekregen om alle geluiden via de koptelefoon te krijgen, maar dan heb ik geen geluid via de TV. Bij de xbox one kan ik al het geluid ook via de koptelefoon krijgen en heb ik ook geluid via de tv. Ik hoef dan alleen mijn geluid te muten van de tv als het avond is en de rest van de familie ligt al in bed. Overdag heb ik de headset niet op en komt het geluid dus gewoon via de TV.

Bij de PS4 moet ik echt naar instellingen gaan om geluid weer via de TV te laten gaan. Vind ik een beetje een omweg om elke keer naar instellingen te moeten gaan om geluid via de gewenste manier te krijgen. Zie ik iets over het hoofd ? Het moet toch mogelijk zijn om het geluid via zowel de tv als de headset te laten spelen ?

Enne Uncharted is echt een leuk spel. Erg Tomb Raider achtig op de ballen van Lara na :p

Edit: nog een vraag: Hoe zit het met Playstation Plus ? Mijn zoon heeft ook een PSN id en wil graag met een vriendje online gamen, maar kan ik 1x PSN+ kopen en kan hij er dan ook gebruik van maken ? Op de Xbox One is geldt een Xbox Live Gold abo ook voor andere familie leden.

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 24-10-2015 16:49 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
MRE-Inc schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:31:
Heb momenteel 1 vraagje wat ik zo snel ook niet kan vinden op internet. Ik heb een Astro A30 7.1 headset. Ik heb het voor elkaar gekregen om alle geluiden via de koptelefoon te krijgen, maar dan heb ik geen geluid via de TV. Bij de xbox one kan ik al het geluid ook via de koptelefoon krijgen en heb ik ook geluid via de tv. Ik hoef dan alleen mijn geluid te muten van de tv als het avond is en de rest van de familie ligt al in bed. Overdag heb ik de headset niet op en komt het geluid dus gewoon via de TV.

Bij de PS4 moet ik echt naar instellingen gaan om geluid weer via de TV te laten gaan. Vind ik een beetje een omweg om elke keer naar instellingen te moeten gaan om geluid via de gewenste manier te krijgen. Zie ik iets over het hoofd ? Het moet toch mogelijk zijn om het geluid via zowel de tv als de headset te laten spelen ?
Wat ik doe is de PS knop inhouden, naar (audio?) settings gaan en het daar aanpassen, gaat op zich vrij snel.
Enne Uncharted is echt een leuk spel. Erg Tomb Raider achtig op de ballen van Lara na :p
Ik vind zelf dat de moeilijkheidsgraad erg matig geconfigureerd is. Enige verschil wat ik merk is dat je de vijanden veel meer kogels moet "aanbieden" en zelfs minder geraakt mag worden, niet helemaal mijn smaak... :|

Bij metro was het zo dat je zelf gewoon erg weinig kon hebben wat betreft hits, maar was de vijand nog gewoon kwetsbaar. Bij uncharted kun je een half magazijn p.p. weg schieten :+

Wat betreft de ballen: kan zijn maar je krijgt er wel een stoere baard en flinke balzak voor terug :9

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:31:
Edit: nog een vraag: Hoe zit het met Playstation Plus ? Mijn zoon heeft ook een PSN id en wil graag met een vriendje online gamen, maar kan ik 1x PSN+ kopen en kan hij er dan ook gebruik van maken ? Op de Xbox One is geldt een Xbox Live Gold abo ook voor andere familie leden.
Op PS hetzelfde. Als 1 account PS+ heeft, kan de rest ook online gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Wil misschien ook binnenkort een PS4 gaan aanschaffen maar heb nog in elk geval de volgende vraag:

Misschien dat het ergens vermeld staat maar kan iemand mij misschien vertellen hoe lang de kabels zijn van de controllers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 00:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Buzzie schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:33:
Misschien dat het ergens vermeld staat maar kan iemand mij misschien vertellen hoe lang de kabels zijn van de controllers??
Het zijn gewoon micro-USB kabels dus je kunt het zo 5 meter maken als je wil. Eigenlijk alleen nodig als je wil chargen tijdens het spelen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik hoop toch dat je al wist dat de controllers zelf draadloos zijn, want dat is al sinds 2007 met de PS3 :p. Uiteraard moet je ze wel opladen en dat gebeurt met een standaard micro-USB kabel. Bij de console zit die er standaard bij (lengte zal iets van een meter zijn of zo, schat ik) maar vreemd genoeg hebben los verkochte controllers geen bijgeleverd kabeltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Wil misschien ook binnenkort een PS4 gaan aanschaffen maar heb nog in elk geval de volgende vraag:

Kort. Ga uit van 1,5m.

http://lmgtfy.com/?q=ps4+controller+cable+lenght

Enne, je kan wel hier je vraag stellen maar niet aan google? :+
Ik kom niet graag zeikerig over maar dit was wel héél basic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 03-09 13:40
Exirion schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:36:
[...]

Het zijn gewoon micro-USB kabels dus je kunt het zo 5 meter maken als je wil. Eigenlijk alleen nodig als je wil chargen tijdens het spelen.
Thanks voor de info !!
Twixie schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:36:
[...]

Ik hoop toch dat je al wist dat de controllers zelf draadloos zijn, want dat is al sinds 2007 met de PS3 :p. Uiteraard moet je ze wel opladen en dat gebeurt met een standaard micro-USB kabel. Bij de console zit die er standaard bij (lengte zal iets van een meter zijn of zo, schat ik) maar vreemd genoeg hebben los verkochte controllers geen bijgeleverd kabeltje!
Nee man geen idee...ik game al heel wat jaren niet meer behalve zo nu en dan FM2015 op me laptop.
PS2 is de laatste console die ik gehad heb. PS3 heb ik nooit gehad.
jimz93 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:37:
[...]

Kort. Ga uit van 1,5m.

Ik had het ook aan Google kunnen vragen ja klopt. Sorry.

[ Voor 17% gewijzigd door Buzzie op 24-10-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maakt het uit? Als je wil koop je voor een paar Euro een kabel van 15 meter.
jimz93 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:37:
[...]

Kort. Ga uit van 1,5m.

Ik moest wel lachen toen ik zag dat je "length" verkeerd hebt gespeld. :+

[ Voor 32% gewijzigd door bram1984 op 24-10-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:41:
Maakt het uit? Als je wil koop je voor een paar Euro een kabel van 15 meter.
Te lang is niet goed. Veel van die (goedkope) lange kabels hebben een relatief hoge weerstand waardoor apparaten niet lekker kunnen opladen bij die lage spanningen. Nou zal de laadstroom van een controller niet zo hoog zijn, maar bij een telefoon of tablet levert het vaak problemen op.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:41:

Ik moest wel lachen toen ik zag dat je "length" verkeerd hebt gespeld. :+
Ik zag het ook, maar ach ging meer om het idee ;)
Tenslotte zou hij er daar niet achter zijn gekomen dat controllers tegenwoordig draadloosch zijn
#FckYeaTechnology! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exirion schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:48:
[...]

Te lang is niet goed. Veel van die (goedkope) lange kabels hebben een relatief hoge weerstand waardoor apparaten niet lekker kunnen opladen bij die lage spanningen. Nou zal de laadstroom van een controller niet zo hoog zijn, maar bij een telefoon of tablet levert het vaak problemen op.
Klopt. Was meer om duidelijk te maken dat ze geen reet kosten. Verlengen ook vooral niet doen. Werkt ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06

Yucko

One clown to rule them all !

gewoon de lader van je telefoon (of powerbank :P) gebruiken ipv een kabeltje in je PS4 te gaan steken tijdens het gamen

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Misschien n stomme vraag.

Ik heb 2 accounts aangemaakt op mn PS4, eerst voor mij, toem voor mn vriendin.

Echter is t account van mijn vriendin (geloof ik) het hoofdaccount (blauw lampje op controller) + huisje om haar naam en dat van mij het 2de account, rood lampje op controller. Is dit nog te veranderen, ik wil namelijk mijn gebruikersnaam als hoofd omdat er ook ps+ op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:52
Exterminator schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:21:
Misschien n stomme vraag.

Ik heb 2 accounts aangemaakt op mn PS4, eerst voor mij, toem voor mn vriendin.

Echter is t account van mijn vriendin (geloof ik) het hoofdaccount (blauw lampje op controller) + huisje om haar naam en dat van mij het 2de account, rood lampje op controller. Is dit nog te veranderen, ik wil namelijk mijn gebruikersnaam als hoofd omdat er ook ps+ op zit.
Gewoon aangeven dat jouw account bij het aanzetten v/d console automatisch inlogt ,en de console instellen als primair voor je eigen account.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Exterminator schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:21:
De kleur heeft niets te maken met hoofd- of ander account. De kleuren worden gewoon toegekend in de volgorde van aanmelden: 1=blauw, 2=rood, enz... Eigenlijk wel vrij belachelijk, ze hadden toch gewoon beter elke gebruiker een vaste kleur gegeven.
Idem overigens voor dat 'huisje'. Iedereen die geen PSN account heeft, krijgt gewoon dat huisje ipv zijn PSN avatar.

[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 24-10-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ASN al een PB gestuurd, maar iemand hier ervaring met een Indonesisch PSN account? Ik kan er helaas niets zinnigs over vinden. Neem aan gewoon nep adresje invoeren en gaan? Maar waar koop je je tegoed, is even de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-09 15:20
Je kan ook laden tijdens het spelen als je naast een stopcontact zit. Het kabeltje hoeft niet perse naar de ps4 te lopen.

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:57:
Heb ASN al een PB gestuurd, maar iemand hier ervaring met een Indonesisch PSN account? Ik kan er helaas niets zinnigs over vinden. Neem aan gewoon nep adresje invoeren en gaan? Maar waar koop je je tegoed, is even de vraag.
Wat is er daar in de store te vinden?
* ralph075 is nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:35

mno

iemand hier ervaring met een Indonesisch PSN account? Ik kan er helaas niets zinnigs over vinden. Neem aan gewoon nep adresje invoeren en gaan? Maar waar koop je je tegoed, is even de vraag.
Heb ik een tijdje terug ook naar zitten kijken. De prijzen op de Indonesische PNS store zijn erg laag. Een account heb ik ook aangemaakt, maar tegoed erop zetten is lastiger. Je kan wel vouchers kopen hier en daar maar die zijn meestal flink duurder dan de nominale waarde. Toevallig kwam ik vandaag deze tegen, niet geprobeerd: https://www.offgamers.com/search/index.htm?keyword=indonesia

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Zou dat met een beetje geduld ook niet in de US of EU store langskomen (relatief) binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Heerlijk weer die PS4 .... hele avond Guitar Hero Live aan het spelen geweest , lachen hoor ! maar wat moeilijk op zelfs regular haha......

kramp in de handen en lichtflitsen als ik mijn ogen dicht doe ....... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:42:
[...]

Zou dat met een beetje geduld ook niet in de US of EU store langskomen (relatief) binnenkort?
Black Flag kost nu 30. Hoeveel geduld heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 20:48
Exirion schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:48:
[...]

Dat heb ik dus ook met 2 goedkope 3 meter kabels uit China. Die doen het niet goed met de controllers helaas.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:09

SkyStreaker

Move on up!

breminem schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:40:
op MGS V na, ALLE Metal Gear games (van Metal Gear t/m MGS4) kan spelen op mijn PS3.
Verkeerd: https://store.playstation...02140_00-MAINGAME00000000

Kan wel :>

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 09:22
http://ps4daily.com/2015/...th-more-powerful-hardware
Wat moet ik van deze geruchten geloven?

[ Voor 30% gewijzigd door peppie71 op 25-10-2015 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:57
Via marktplaats? Of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:14:
[...]

Wat is er daar in de store te vinden?
* ralph075 is nieuwsgierig
Wat je wilt. Het is verder geen gerucht, aangezien het uit de mond van "SCE Executive Vice President Masayasu Ito" komt. Ze denken erover. Niets meer, niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Eén van de weinig remasters waar ik wel blij van word: Day of the Tentacle. Weet niet of ie hier al eens was langsgekomen. Hele goede herinneringen aan deze game :-)

De screens zien er iig goed uit (gek genoeg ziet het er in mijn herinnering überhaupt al zo uit. :)

[ Voor 4% gewijzigd door TTHEEBO1 op 25-10-2015 08:37 ]

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:57
Edit: laat maar zitten, te ingewikkeld via Indonesië :)

[ Voor 80% gewijzigd door DaYwaLkUr op 25-10-2015 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

TTHEEBO1 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:36:
Eén van de weinig remasters waar ik wel blij van word: Day of the Tentacle. Weet niet of ie hier al eens was langsgekomen. Hele goede herinneringen aan deze game :-)

De screens zien er iig goed uit (gek genoeg ziet het er in mijn herinnering überhaupt al zo uit. :)
Eindelijk :) Roep al jaren hierom. Als ze nou de Space Quest serie ook een remake gaan geven... Heb DOTT al zeker 3 keer gespeeld door de jaren heen, dus ik herinner me alles nog wel denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 03:13:
[...]

Black Flag kost nu 30. Hoeveel geduld heb je?
Meeeer dan genoeg ..... (geen interesse in AC ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Dat zou wel zuur zijn , zeker als het zou betekenen dat de oude PS4 niet alle games kan spelen dan , in dat geval lijkt het mij een behoorlijk stomme zet en kunnen ze beter een PS5 uitbrengen

Ik denk dat dit niet gaat gebeuren eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zal echt niet gebeuren dat er krachtigere ps4 komt. Het kan dat een beterehardeschrijf, ac wifi en een 4k blu ray speler erin proppen. Misschien een verbeterde chip op het menu sneller te laten lopen. Maar de zal echt nooit gebeuren dat je straks 2 verschillende versies van een game hebt op de ps4. Als je ziet naar games als star wars battlefront, the devision en uncharted 4 zie je dat de ps4 nog steeds in grootse dingen instaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 14:26
Nieuwevolger schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:34:
Het zal echt niet gebeuren dat er krachtigere ps4 komt. Het kan dat een beterehardeschrijf, ac wifi en een 4k blu ray speler erin proppen. Misschien een verbeterde chip op het menu sneller te laten lopen. Maar de zal echt nooit gebeuren dat je straks 2 verschillende versies van een game hebt op de ps4. Als je ziet naar games als star wars battlefront, the devision en uncharted 4 zie je dat de ps4 nog steeds in grootse dingen instaat is.
Star Wars battlefront, grappig dat je die opnoemt. 900p resolutie op ps4 en alleen dingen in directe omgeving worden enigszins optimaal gerenderd. Dingen die buiten een straal van 10 meter worden onscherp gerenderd. Framedrops zijn merkbaar bij verschillende omgevingen. Algehele ervaring valt vies tegen van dat spel, gelukkig is het nog een beta-versie.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Gaat niet gebeuren. De kracht van een console is nou juist dat het makkelijk is en dat je weet wat je krijgt. Het zou op z'n hoogst kunnen dat ze er krachtigere hardware in zetten in de zin dat het bij dezelfde performance veel minder verbruikt, maar performance-differentiatie binnen 1 generatie van een console is onverkoopbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Nieuwevolger schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:34:
Die zal er ook voor zorgen dat games beter kunnen draaien dus dat is dan toch echt een krachtigere PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cardwizard schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:13:
[...]

Die zal er ook voor zorgen dat games beter kunnen draaien dus dat is dan toch echt een krachtigere PS4
Tuurlijk niet oude 3ds games zijn toch ook niet opeens mooier op de new 3ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Nieuwevolger schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:45:
[...]

dat zeg ik toch ook niet , lezen ! 8)7

in andere woorden : een cpu uit 2015 zal er voor zorgen dat een spel of software beter/sneller/stabieler enz kan draaien dan bv een cpu uit 2013 , snap je het nu wat ik bedoel ?

[ Voor 26% gewijzigd door Cardwizard op 25-10-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06

Yucko

One clown to rule them all !

[...]

je zult moeten denken aan hogere FPS/resolutie

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dat zegt hij ook niet. Maar een Uncharted 4 zou dan wellicht ineens op 60fps kunnen lopen, of minder framedips vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-02 06:03
ralph075 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:42:
[...]

Bart smit
AC unity+ DLC "Dead Kings € 30,-
http://www.bartsmit.com/n...nk+replacer&utm_term=2987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Waar kopen jullie PSN+ ? Ik heb diverse sites vergeleken (budgetgaming) en de prijzen verschillen nauwelijks van de prijzen die Sony zelf vraagt. Klopt dat ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is al helemaal onmogelijk dat de nieuwe ps4 dan opeens 2x zoveel fps aan kan, dat betekend dat de console 2x zo sterk zou moeten zijn. Plus de ps4 in huidige vorm verkoopt als zoete broodjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:24:
Waar kopen jullie PSN+ ? Ik heb diverse sites vergeleken (budgetgaming) en de prijzen verschillen nauwelijks van de prijzen die Sony zelf vraagt. Klopt dat ?
Wachten op aanbiedingen.
Wehkamp bijvoorbeeld heeft regelmatig een jaar ps+ voor 35 euro.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:24:
Het is al helemaal onmogelijk dat de nieuwe ps4 dan opeens 2x zoveel fps aan kan, dat betekend dat de console 2x zo sterk zou moeten zijn. Plus de ps4 in huidige vorm verkoopt als zoete broodjes.
Er zijn genoeg games die 60fps halen, dus dat lijkt me overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Yucko schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:50:
[...]

je zult moeten denken aan hogere FPS/resolutie
Daarom gaan ze nog wel de kracht van een console ondermijnen, de kracht is nu eenmaal dat iedereen dezelfde hardware heeft. Als je in je toekomst 2 verschillende PS4 systemen in omloop hebt dan moeten ontwikkelaars daar weer rekening mee houden. Ook zal iedereen die een current gen PS4 heeft er een nare nasmaak aan overhouden, je koopt een console omdat je normaal gesproken de garantie krijgt dat het ding 5-6 jaar meegaat, als er nu ineens halverwege de levenscyclus een krachtiger model uit komt dan voelen veel mensen zich genaaid.

Lijkt me dus een vrij risicovolle gok voor Sony.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Chaoss schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:38:
[...]

Daarom gaan ze nog wel de kracht van een console ondermijnen, de kracht is nu eenmaal dat iedereen dezelfde hardware heeft. Als je in je toekomst 2 verschillende PS4 systemen in omloop hebt dan moeten ontwikkelaars daar weer rekening mee houden. Ook zal iedereen die een current gen PS4 heeft er een nare nasmaak aan overhouden, je koopt een console omdat je normaal gesproken de garantie krijgt dat het ding 5-6 jaar meegaat, als er nu ineens halverwege de levenscyclus een krachtiger model uit komt dan voelen veel mensen zich genaaid.

Lijkt me dus een vrij risicovolle gok voor Sony.
Ben ik niet helemaal met je eens, kijk naar de nieuwe hardware om de PS4 zuiniger en stiller te maken.
Mijn gedachte hierin is, mocht er een krachtiger model komen dan zal die precies hetzelfde kunnen als de eerste PS4 alleen hier en daar een kleine hardware verbetering net als een zuiniger en stiller model een verbetering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dead kings staat gewoon gratis in de Store, daarvoor hoef je niet naar de bartsmit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:28:
[...]

als een game 1080@30 draait, is de enige verbetering die je dan kan halen 60 fps. dus dan zou de nieuwe ps4 2x zo krachtig moeten zijn, wil het enige nut hebben. games als cod draaien als 1080@60, dan zal de nieuwe ps4 al helemaal nutteloos zijn. geloof mij er gaat echt geen nieuwe ps4 komen die games met een hogere resolutie of hogere framerate geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Winkiller schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:54:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens, kijk naar de nieuwe hardware om de PS4 zuiniger en stiller te maken.
Mijn gedachte hierin is, mocht er een krachtiger model komen dan zal die precies hetzelfde kunnen als de eerste PS4 alleen hier en daar een kleine hardware verbetering net als een zuiniger en stiller model een verbetering is.
Dat vindt ik anders en is in het verleden nooit anders geweest, ook de PS2 en PS3 kregen upgrades waarbij ze zuiniger en/of stiller werden, maar ik heb nog nooit van iemand gehoord die om die reden een nieuwe PS2 / PS3 kocht.

Als er een model komt die daadwerkelijk een betere performance neerzet en waarbij je dus games gaat krijgen die op de "oude" PS4 30fps halen en op de "nieuwe" PS4 60fps dan heb ik het gevoel dat ik iets mis. En dat is waar de geruchten over gaan een daadwerkelijk krachtige model.

Een zuiniger/stiller model kan me gestolen worden zolang mijn releasedag PS4 het blijft doen ben ik tevreden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 20:48
Chaoss schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:17:
[...]

Dat vindt ik anders en is in het verleden nooit anders geweest, ook de PS2 en PS3 kregen upgrades waarbij ze zuiniger en/of stiller werden, maar ik heb nog nooit van iemand gehoord die om die reden een nieuwe PS2 / PS3 kocht.

Als er een model komt die daadwerkelijk een betere performance neerzet en waarbij je dus games gaat krijgen die op de "oude" PS4 30fps halen en op de "nieuwe" PS4 60fps dan heb ik het gevoel dat ik iets mis. En dat is waar de geruchten over gaan een daadwerkelijk krachtige model.

Een zuiniger/stiller model kan me gestolen worden zolang mijn releasedag PS4 het blijft doen ben ik tevreden. :P
Ik wel.

PS3 Phat destijds verkocht en PS3 Slim teruggekocht met gesloten beurs. :)
Nu ook mijn day one PS4 500GB verkocht en voor 30 euro meerprijs de 1TB variant gekocht.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat ik me wel kan voorstellen is dat diverse dingen naast de game dan sneller/vloeiender worden. Denk aan de dashboard zelf of dat het opnemen gewoon met 1080p/60fps gaat oid. Maar al met al is de winst daarmee minimaal. Wil je echt stappen zetten, dan moet je inderdaad van 30fps naar 60fps toe of diverse games op 1080p renderen ipv 720p of 900p. Dat zie ik niet zo gebeuren.

Maar er is niks mis met kijken wat de opties zijn en of er nog wat gedaan kan worden. En zo heel lastig zal het ook niet zijn om je huidige PS4 te verkopen voor een krachtiger model. Ik vraag me alleen af of ze er dan niet beter voor kunnen kiezen om een PS5 wat eerder te lanceren en de PS4 als budget-model te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de ps4 gewoon krachtig genoeg games als uncharted draaien gewoon 1080P en games als star wars battlefront een stabiele 60 fps. de kans lijkt me groter dat microsoft in 2018 al met een opvolger komt van de xbox one, dan is de kans groot dat sony ook mee moet om geen achterstand op te lopen.

en martin, microsoft en sony zien hun xbox 360 en ps3 ook als budget optie. daarom zijn die dingen nog altijd te koop in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Chaoss schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:17:
[...]
Ik denk niet dat wat jij hierboven schetst realiteit gaat worden met de huidige PS4, het lijkt mij meer een marketing stunt zodat wij consument scherp blijven. Ik denk aan kleine upgrades aan de hardware zoals bijvoorbeeld stadaard een Hybrid HDD of SSD, UHD BD-speler, snellere WiFi en dat soort zaken.

Mocht het grafisch zoveel gaan verschillen dan wordt het een PlayStation-5, met StarWars Battlefront op UHD. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
bram1984 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:28:
[...]

Nope. Is niet overdreven. Je hebt letterlijk een twee keer zo sterke computer nodig voor dubbele framerate. Is op de pc gemakkelijk te testen. De ps4 zal nooit uncharted 4 op 60 fps 1080pmdraaien tenzij alle setting teruggeschroefd worden ;)

Ik kan doom twee op m'n Pentium 2 ook 60fps draaien, wil niet zeggen dat doom 3 dat ook doet... Dat klinkt toch wel zeer logisch of niet? :P

Nieuwe ps4 kan vast krachtiger zijn... Maar dat zal je in normale games niet gaan merken. Dat zou zoveel haat veroorzaken in de community.

Hoor je de mensen al roepen: als ik wil upgraden koop ik wel een pc verdomme! En dat is exact wat miljoenen zullen brullen ;)

Zie je het al voor je? Jij en je maatjes spelen de nieuwe vette shooter van het moment en maken geen schijn van kans... Waarom? De andere partij speelt op de nieuwe console die alles veel beter draait... Op de pc kan je dan je graphics settings verlagen en alsnog competitief zijn, op een console niet. Het is een boel werk om dat allemaal dan gebalanceerd te krijgen zonder een pc met niet uitwisselbare hardware te maken van de ps4...

[ Voor 43% gewijzigd door Brutal1ty op 25-10-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als sony nu met de ps4+ komt, dan naait sony al haar early adopters.
is een prima manier om het vertrouwen in je bedrijf te vergooien.
ik heb hem bij release gekocht omdat ik het de moeite vond.
zou jammer zijn als dat weg wordt gegooid en ik een nieuwe mag kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 12:03
Tikkeltje sensatieberichtgeving weer, meer achtergrond:
With the PS3 architecture and the Cell, it was impossible to expand the machine beyond the capacity of the hard disk. On the other hand, with the PS4 adopting a conventional X86 architecture, it’s easy to achieve flexible performance enhancements while using the same game assets.

That’s why providing a standard performance version of the PS4 and a high performance version of the console side-by-side is, according to Ito-san, an idea that might be considered.

It’s worth stressing on the fact that Ito-san was talking hypothetically, prompted by a specific question. So don’t go taking this as a confirmation a PS4.1 is actually in the works.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 14:33:
[...]

Nope. Is niet overdreven. Je hebt letterlijk een twee keer zo sterke computer nodig voor dubbele framerate. Is op de pc gemakkelijk te testen. De ps4 zal nooit uncharted 4 op 60 fps 1080pmdraaien tenzij alle setting teruggeschroefd worden ;)

Ik kan doom twee op m'n Pentium 2 ook 60fps draaien, wil niet zeggen dat doom 3 dat ook doet... Dat klinkt toch wel zeer logisch of niet? :P

Nieuwe ps4 kan vast krachtiger zijn... Maar dat zal je in normale games niet gaan merken. Dat zou zoveel haat veroorzaken in de community.

Hoor je de mensen al roepen: als ik wil upgraden koop ik wel een pc verdomme! En dat is exact wat miljoenen zullen brullen ;)

Zie je het al voor je? Jij en je maatjes spelen de nieuwe vette shooter van het moment en maken geen schijn van kans... Waarom? De andere partij speelt op de nieuwe console die alles veel beter draait... Op de pc kan je dan je graphics settings verlagen en alsnog competitief zijn, op een console niet. Het is een boel werk om dat allemaal dan gebalanceerd te krijgen zonder een pc met niet uitwisselbare hardware te maken van de ps4...
het zou eerst de bedoeling zijn dat uncharted 4 1080@60 werd. kijk maar naar de gameplay van de ps experience 2014 ( die is 1080@60) en die van de e3 (1080@30). kan je zien wat voor groot verschil het maakt voor de grapics. en eerlijk de meeste console players zijn toch gewent aan 30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nieuwevolger schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:32:
[...]

het zou eerst de bedoeling zijn dat uncharted 4 1080@60 werd. kijk maar naar de gameplay van de ps experience 2014 ( die is 1080@60) en die van de e3 (1080@30). kan je zien wat voor groot verschil het maakt voor de grapics. en eerlijk de meeste console players zijn toch gewent aan 30fps.
Ach heel vroeger moest je minimaal 25 fps hebben wilde je een spel goed kunnen spelen tegenwoordig moet iedereen minstens 60 hebben want anders speelt het niet lekker genoeg. En de ware zolderkamerbewoners doen het niet voor minder dan 120 fps.

De marketingafdelingen van de verschillende hardwarefabrikanten doen hun werk naar behoren moet je maar denken.

[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 25-10-2015 16:01 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:58:
[...]

Ach heel vroeger moest je minimaal 25 fps hebben wilde je een spel goed kunnen spelen tegenwoordig moet iedereen minstens 60 hebben want anders speelt het niet lekker genoeg. En de ware zolderkamerbewoners doen het niet voor minder dan 120 fps.

De marketingafdelingen van de verschillende hardwarefabrikanten doen hun werk naar behoren moet je maar denken.
wou net zeggen een beetje console gamer is wel gewent aan een goeie frame drop. heb dragon age 1 op de ps3 3x uitgespeeld terwijl de game volgens mij geen 1x normaal de 30fps aantikte, toch genoot ik ervan. het zijn alleen de pc gamers die er maar over blijven zeuren. destiny is ook 30fps en die game speelt ook gewoon lekker als een fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Sony heeft trouwens custom faceplates aangekondigd.

Het gaat om de kleuren:
  • Aqua blauw
  • Rood
  • Wit
  • Neon oranje
Wij Europeanen krijgen wel de extra keuze tussen zilver en goud, deze kleuren zijn niet beschikbaar in andere delen van de wereld.

*Silver and Gold not available in UK and Ireland. Neon Orange not available in Scandinavia.

De faceplates gaan ongeveer US$20 kosten. Dus ik denk dat we kunnen rekenen op zo'n €20-30,- per faceplate.

[ Voor 10% gewijzigd door mprkooij op 25-10-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
mprkooij schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:24:

[video]
Het gaat om de kleuren:
  • Aqua blauw
  • Rood
  • Wit
  • Neon oranje
Wij Europeanen krijgen wel de extra keuze tussen zilver en goud, deze kleuren zijn niet beschikbaar in andere delen van de wereld.

De faceplates gaan ongeveer US$20 kosten. Dus ik denk dat we kunnen rekenen op zo'n €20-30,- per faceplate.
je bedoelt dinsdag of woensdag al? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Ik denk dat er ophef is over niks... een PS4 met krachtigere hardware wordt niet gelijk een PS5.... die winst zal wel meevallen, want anders hadden ze het wel een PS5 genoemd en zo op de markt gebracht. Een winst van twee keer zoveel resolutie of fps zal sowieso niet gehaald gaan worden, dus maak je daar niet zo druk over.
het zal zo uitvallen dat de echte fanatieke gamers/tweakers die dat kleine verschil heel belangrijk vinden een nieuwe PS4 gaan aanschaffen, maar dat het grootste gedeelte van de markt het verschil niet eens merkt, of weet dat er een nieuwe hardwareversie van de PS4 uit is.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
mprkooij schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:24:

[video]
Het gaat om de kleuren:
  • Aqua blauw
  • Rood
  • Wit
  • Neon oranje

*Silver and Gold not available in UK and Ireland. Neon Orange not available in Scandinavia.

of je koopt een canister Plastidip in de favoriete kleur... is goedkoper en veel meer keuze in kleuren. Ben je er op uitgekeken, trek je het er zo vanaf... en als je wilt kun je makkelijk zo je hele console doen, niet alleen de faceplate...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Inmiddels, na een paar honderd uren, bijna klaar met The Witcher en de DLC. Nu de vraag wat ik als volgende game ga spelen, twijfel tussen Fallout 4 en AC Syndicate. Met AC Unity heb ik me prima vermaakt maar ik vond die game toch niet zo goed als blackflag, Syndicate zal denk erg op Unity lijken.

Fallout 4, zal wel een vette game worden, open wereld spreekt me aan, maar het Fallout universum spreekt me minder aan omdat ik in deel 3 vaak in tunnels en ondergrondse gebouwen kwam wat meer op gangetje gangetje leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Jeroenimoes schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:38:
[...]

of je koopt een canister Plastidip in de favoriete kleur... is goedkoper en veel meer keuze in kleuren. Ben je er op uitgekeken, trek je het er zo vanaf... en als je wilt kun je makkelijk zo je hele console doen, niet alleen de faceplate...
Sommige mensen hebben geen zin om daar tijd in te steken etc :+ . Ik koop liever een faceplate en houd m'n ps4 lekker clean i.p.v. heel dat ding onder te spuiten. ;(

Sommige video's laten zien dat het er best lastig af te krijgen is en het soms ook niet eens mooi lukt.

Je hebt natuurlijk ook altijd nog deze optie: https://dbrand.com/shop/playstation-4

[ Voor 15% gewijzigd door mprkooij op 25-10-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
mprkooij schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:15:
[...]

Sommige mensen hebben geen zin om daar tijd in te steken etc :+ . Ik koop liever een faceplate en houd m'n ps4 lekker clean i.p.v. heel dat ding onder te spuiten. ;(

Sommige video's laten zien dat het er best lastig af te krijgen is en het soms ook niet eens mooi lukt.

Je hebt natuurlijk ook altijd nog deze optie: https://dbrand.com/shop/playstation-4
Ja dat kan ook. Mijn ervaring met plastidip is dat je je ondergrond idd goed schoon moet maken en ook echt minimaal 5 lagen moet spuiten om een mooi egale finish te krijgen en het er makkelijk af te kunnen trekken. En iets egaal spuiten is ook wel een kunst idd. Er zijn wel tips voor: de canister opwarmen door in warm water te zetten, zodat de nevel iets beter uitvloeit, en precies in de aangegeven omgevingstemperatuur spuiten...

dbrand is ook topspul, heb er een houtsticker voor m'n telefoon van. Ziet er netjes uit, alleen de faceplate is nog stuk goedkoper ook :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:45:
Inmiddels, na een paar honderd uren, bijna klaar met The Witcher en de DLC. Nu de vraag wat ik als volgende game ga spelen, twijfel tussen Fallout 4 en AC Syndicate. Met AC Unity heb ik me prima vermaakt maar ik vond die game toch niet zo goed als blackflag, Syndicate zal denk erg op Unity lijken.

Fallout 4, zal wel een vette game worden, open wereld spreekt me aan, maar het Fallout universum spreekt me minder aan omdat ik in deel 3 vaak in tunnels en ondergrondse gebouwen kwam wat meer op gangetje gangetje leek.
Ik ben nu net in het tweede gebied van The Witcher aangekomen, en ik vraag mezelf heel erg af of ik dit uit ga spelen. Ik betrapte mezelf op het diep zuchtend doorskippen van dat gesprek over de oorlog met die gouverneur ofzo. Het boeit me gewoon geen ene flikker en om nu te zeggen dat de gameplay interessant genoeg is om er 200 uur in te stoppen, ik weet het niet. Ben ondertussen weer verder gegaan met Uncharted 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

bram1984 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:50:
[...]

Ik ben nu net in het tweede gebied van The Witcher aangekomen, en ik vraag mezelf heel erg af of ik dit uit ga spelen. Ik betrapte mezelf op het diep zuchtend doorskippen van dat gesprek over de oorlog met die gouverneur ofzo. Het boeit me gewoon geen ene flikker en om nu te zeggen dat de gameplay interessant genoeg is om er 200 uur in te stoppen, ik weet het niet. Ben ondertussen weer verder gegaan met Uncharted 2.
Wat jij met The Witcher hebt had ik met The Order 18weetikveel, nog nooit zo vaak "yeah whatever" gedacht in 20 minuten gameplay. :+

Nu met metro 2033 redux bezig en moet zeggen dat die best goed is, geen wereldspel maar ben weer iets dichterbij fo4 als ik deze uitgespeeld heb. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
bram1984 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:50:
[...]

Om de single player uit te spelen heb je zeker geen 200 uur nodig, het punt is wel dat als je het verhaal niet volgt je dan niet de juiste keuzes maakt en je Achteraf spijt hebt van je keuzes. Uiteindelijk beslis jij namelijk wie ruler van Skellige en het vaste land worden.

Ik heb op het vaste land alle sidequests en vraagtekens gedaan en zit op ongeveer 300-400 uur, blijft een beetje gokken want de in game teller kopt niet. vraagtekens op Skellige heb ik geen zin in omdat het veel onder water is.

Wat mij betreft is The Witcher wel een succes een van de weinige andere games waarbij ik zin had om alles te doen was Black Flag, daar heb ik ook echt elk kistje etc gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Flagg schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:58:
[...]

Weinig marketing aan hoor... Kom maar een random shooter spelen tegen mij. Mag jij 25 of 30 fps kiezen, ga ik wel voor 60 of 120. Ik kan je nu al garanderen dat je het niet gaat redden. Dan mag jij marketing de schuld geven :P

De zolderkamer bewoners die 120 fps en hz willen spelen dan ook Unreal Tournament of CSGO en geen Halo singleplayer of Uncharted...

Voor een singleplayer ervaring op een tv is 30fps met schitterende graphics altijd te verkiezen boven andere opties als hardware niet 'alles' toelaat. Voor competitief gamen niet bepaald. Maar ook al speelt iedereen met dezelfde beperking ik weet nog wel waarom ik Killzone online nooit heb aangeraakt in de pvp variatie: sluggish controls als dikke stroop en lage Frame rate. Net als dat counter strike op consoles altijd een goede faal is geweest: lage framerate (en controller input).

Het feit dat men altijd tevreden is geweest met 25 fps met framedrops is omdat men niet eens bewust was van dat het beter kon tenzij ze als uitzondering op prijzige pc's hadden gegamed en men geloofde in de ' je kan niet meer zien dan 24fps' mythe. :P En die zijn er gek genoeg nogsteeds.

Tldr; 30 fps is prima voor veel games. Niet voor allemaal en hoger heeft wel degelijk nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Chaoss schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:16:
[...]

Uiteindelijk beslis jij namelijk wie ruler van Skellige en het vaste land worden.
Bedankt voor de spoiler ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:03

Mauz1978

Console War Veteran

Flagg schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:13:
[...]

Wat jij met The Witcher hebt had ik met The Order 18weetikveel, nog nooit zo vaak "yeah whatever" gedacht in 20 minuten gameplay. :+

Nu met metro 2033 redux bezig en moet zeggen dat die best goed is, geen wereldspel maar ben weer iets dichterbij fo4 als ik deze uitgespeeld heb. :)
Verschil is dat je The Order in een paar uur hebt uitgespeeld en je met The Witcher dus honderden uren bezig kan zijn.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games ‏

Alleen deze week #PS4 500GB wit:

http://www.bol.com/nl/p/s...wit-ps4/9200000032104410/

of zwart:

http://www.bol.com/nl/p/s...art-ps4/1004004013539792/

nu voor slechts 333 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Wat leuk dat Bart Smit een gratis DLC gratis meegeeft..
https://store.playstation...00605_00-DLCUNDEADKINGS00

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Ben je een soort nieuwschannel begonnen Dennis? Zie tegenwoordig alleen nog maar posts van jou waarin je nieuwsberichten/aanbiedingen doorsluist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:44
Niku schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:50:
[...]

Ben je een soort nieuwschannel begonnen Dennis? Zie tegenwoordig alleen nog maar posts van jou waarin je nieuwsberichten/aanbiedingen doorsluist :+
Nog steeds beter dan filmpjes met gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 10:03
Tip: Bij Wehkamp Fallout 4 te pre-orderen voor €49,99 (excl. verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
paul99 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:02:
Tip: Bij Wehkamp Fallout 4 te pre-orderen voor €49,99 (excl. verzendkosten).
Hm... of gewoon bij de mediamarkt halen na release... betaal je waarschijnlijk ook 50 / 55 euro.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1 ... 15 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link