Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:05
Laat mij normaal nooit zo meevoeren op de hype-train maar Fallout schept een behoorlijk verwachting. Nooit eerder een Fallout game gespeeld, waar moet ik deze game plaatsen? Is het Skyrim in een andere setting? Is het meer in de richting van een Borderlands? Of meer een Bioshock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:39

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Skyrim is dezelfde stijl en ontwikkelaars dus daar moet je meer naar kijken, maar dan natuurlijk andere setting :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het goed heb ik de week van fallout 4 vrij, heb alles uitgepland, pak mn pa zn elektrische fiets ( extra snel) race naar de mediamarkt ( hoop op een actie), koop ook meteen een muis die ik nog moet hebben. Race weer terug en voor 10 uur heb ik fallout 4. ( weet alleen niet of de mm dan al open is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Iemand enig idee waar ik de orginele earpiece kan bestellen die bij de ps4 zat? Ik kan het nergens vinden op inet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superkanjo schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:19:
Nooit eerder een Fallout game gespeeld, waar moet ik deze game plaatsen?
Het is een open wereld strategische first person adventure shooter die je kunt spelen zoals je zelf wilt, van kannibaal met melee skills tot sniper met stealth skills tot onderhandelaar met speech skills. Speelt zich af in een Amerika uit de jaren 50 maar dan 200 jaar later na een nucleaire attack...

Zoek anders op Fallout 3 en Fallout New Vegas gameplay, dan krijg je een indruk hoe het 8 jaar geleden ofzo ging. ;-)

Ik ben aan het aftellen tot de release in ieder geval :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/dnm3f1PPJMt5D2wS01e3sp28/full.jpg?nohitcount=1

Ik heb alle drie de Uncharted games achter elkaar uitgespeeld op de PS4.

Het was een leuke en spannende "Uncharted Marathon"

Nu op naar de beta van het vierde deel in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:29

Tweakarim

PSN: Karimineel3

paul99 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:02:
Tip: Bij Wehkamp Fallout 4 te pre-orderen voor €49,99 (excl. verzendkosten).
Bedankt voor de tip. Pre order bij bol.com geannuleerd en nu bij wehkamp geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:45:
[afbeelding]

Op easy? :P
Ben nu bij chapter 11 van deel 1, maar ik merk dat het ik toch moeite heb om geboeid te blijven. Ik had meer puzzels en spanning verwacht a la Tomb Raider of TLOU, maar nu voelt het meer als wave na wave van random spawnende enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 07:25
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:45:
[afbeelding]

Ik ga er ook binnenkort mee beginnen.
Hoelang over gedaan in totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:52:
Ben nu bij chapter 11 van deel 1, maar ik merk dat het ik toch moeite heb om geboeid te blijven. Ik had meer puzzels en spanning verwacht a la Tomb Raider of TLOU, maar nu voelt het meer als wave na wave van random spawnende enemies.
Op makkelijk is het soms al moeilijk en stressvol genoeg.
Het is inderdaad een soort shooter inplaats van een puzzelaar.
Jasikevicius3 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:02:
Ik ga er ook binnenkort mee beginnen.
Hoelang over gedaan in totaal?
Ongeveer 30 uren voor de hele collectie (drie delen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
shoombak schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:52:
[...]

Die is natuurlijk ook het oudst he. Deel 2 wordt al een stuk leuker vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:18
Sluw schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:13:
[...]

Die is natuurlijk ook het oudst he. Deel 2 wordt al een stuk leuker vind ik.
De opzet van het spel gaat echter niet veel anders worden natuurlijk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:10:
[...]

Op makkelijk is het soms al moeilijk en stressvol genoeg.
Het is inderdaad een soort shooter inplaats van een puzzelaar.
Niet mee eens, op easy is het echt een walk in the park, totaal andere game dan op hard of crushing. Ik prefereer de laatst genoemde.
cardwizard schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:23:
[...]

Ook niet mee eens, deel 1 en 2 verschillen echt wezenlijk van elkaar. Deel 1 is veel meer 'shooter' dan 2, merkte ik pas echt goed toen ik ze vlak na elkaar speelde. Heb eerst 2 gespeeld, daarna 1. De eerste is ook super tof, maar in die volgorde merk je pas hoe goed deel twee is.

[ Voor 38% gewijzigd door Niku op 26-10-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
cardwizard schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:23:
[...]

Dat is absoluut waar. Maar ik vond 2 en 3 wat meer afwisseling hebben met toffe plekken, filmische stukken en leuke platformstukken. Van de fouten geleerd, wat meer verfijning. Maar het blijft natuurlijk allemaal een beetje hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Niku schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:27:
[...]

Niet mee eens, op easy is het echt een walk in the park, totaal andere game dan op hard of crushing. Ik prefereer de laatst genoemde.

[...]

Ook niet mee eens, deel 1 en 2 verschillen echt wezenlijk van elkaar. Deel 1 is veel meer 'shooter' dan 2, merkte ik pas echt goed toen ik ze vlak na elkaar speelde. Heb eerst 2 gespeeld, daarna 1. De eerste is ook super tof, maar in die volgorde merk je pas hoe goed deel twee is.
Dat het voor jou of mij een walk in the park is wil niet zeggen dat het voor iedereen zo is he ;)

maar goed ben nu met spel op hard bezig heb crushing bewaard nog hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

WeAreLegion schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:34:
[...]

Dat het voor jou of mij een walk in the park is wil niet zeggen dat het voor iedereen zo is he ;)

maar goed ben nu met spel op hard bezig heb crushing bewaard nog hehe.
Misschien, maar 'op makkelijk is het soms al moeilijk en stressvol genoeg.' geeft gewoon geen realistisch beeld van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Durft iemand voorspellingen te doen voor de PS+ games volgende maand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
yinx84 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:50:
Kunnen we niet ergens stemmen ervoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
2 indies. Zet er 100 euries op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
yinx84 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:50:
Assassin's Creed: Black Flag hoorde ik ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik zeg minimaal 3 indies :P

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:39

BlackEyedAngel

Just a decent guy

SemperFidelis schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:21:
[...]

hmm dat zou nog wel tof zijn, die schijnt nog best goed te zijn

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

BlackEyedAngel schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:32:
[...]

hmm dat zou nog wel tof zijn, die schijnt nog best goed te zijn
Nogal ja :+ http://www.gamerankings.c...-iv-black-flag/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
Black flag vond ik super gaaf. Zou het niet nog een keer spelen, maar was zeker weten een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
SemperFidelis schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:21:
[...]

Haha onzin, dat was vorige maand ook al een 'gerucht'. Dat is gewoon uit de lucht gegrepen tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Lekkerboeie86 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:35:
Black flag vond ik super gaaf. Zou het niet nog een keer spelen, maar was zeker weten een leuk spel.
Idd, Black Flag was de tofste AC game van de delen die ik heb gespeeld, by far

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Scrisissszzz schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:55:
[...]

Voor mij waren dat toch AC2 en AC3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Er komt geen krachtiger model. PUNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
James Pond schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:54:
[...]

Haha onzin, dat was vorige maand ook al een 'gerucht'. Dat is gewoon uit de lucht gegrepen tho.
Als je goed leest zou je waarschijnlijk doorhebben dat ik het niet als feit presenteerde.

En ja, Black Flag is awesome. Ben er nu toevallig mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Tweakarim schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:50:
[...]

Bedankt voor de tip. Pre order bij bol.com geannuleerd en nu bij wehkamp geplaatst.
Wehkamp is vaak LAAT met games bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
James Pond schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:15:
[...]

bestel daar altijd en nog nooit een game te laat binnen gehad.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20
Scrisissszzz schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:55:
[...]

Grappig, Black Flag voelde meer als een spinoff dan echt als een AC. Een hele goede, dat dan weer wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Theo27 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:17:
[...]

bestel daar altijd en nog nooit een game te laat binnen gehad.
Las hier of op Fok laatst nog van iemand die daar iets had besteld die pas 2 weken later binnenkwam ofzo. MGSV misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Siebsel schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:21:
[...]

Grappig, Black Flag voelde meer als een spinoff dan echt als een AC. Een hele goede, dat dan weer wel :+
Ik ben afgehaakt vlak in AC2... Black Flag vond ik een welkome afwisseling juist omdat het van de AC formule afweek. MIsschien komt het daardoor :P

Plus vond ik de setting het leukste. Piratenwereldje trok me meer dan de anderen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die geruchten over psplus zijn nooit uitgekomen. De reden dat ac black flag altijd als gerucht opkomt is omdat black flag ooit in een promo video van plplus geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
Ik heb een vraagje voor de mensen met een 12xx model. Ik heb vrijdag een PS4 500GB Uncharted pack gekocht en toen ik deze gisteren aansloot en er een disc in schoof kwam er een behoorlijk harde "triltoon" opduiken. Toen ik de PS4 nader onderzocht kwam ik erachter dat het apparaat niet vlak op de ondergrond staat (verschillende kasten, vloeren geprobeerd) maar dat hij als het ware op de twee rubbertjes in het midden balanceert. Echter blijft de vervelende toon aanwezig, zelfs als het apparaat op stoffen viltjes staat of als ik het vasthoud. Ik heb contact gehad met het verkooppunt en ik krijg een nieuw exemplaar maar ik ben benieuwd of dit vaker voorkomt. Natuurlijk is het logisch dat het draaien van de disc hoorbaar is maar vergeleken met mijn vorige PS4 die ik had (1000 serie) lijkt dit wel een grasmaaier. Ook zie ik dat de power en eject-knoppen héél erg los zitten, het is zelfs zo erg dat ze zichtbaar trillen als er een disc draait in de PS4. Ben ik de enige die dit heeft?

[ Voor 7% gewijzigd door flashingst op 26-10-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Ik zou zeggen bel Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

James Pond schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:12:
Er komt geen krachtiger model. PUNT
James Pond schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:15:
[...]

Komt er ook nog eens een inhoudelijke reactie?
Nieuwevolger schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:37:
Mensen die geruchten over psplus zijn nooit uitgekomen. De reden dat ac black flag altijd als gerucht opkomt is omdat black flag ooit in een promo video van plplus geweest.
Zou wel gaaf zijn. Leek me nooit zo heel tof, maar is gewoon een goede game volgens de reviews, dus zou 'm wel eens willen spelen. Nogmaals, mijn favoriete AC deel is AC3 (samen met deel 2), wat de spirituele voorloper van BF is, dus wellicht vind ik het juist wel heel tof als ik het een keer speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

JSchut

.....

Black Flag voelt voor mij ook niet als een "echte" AC. Het heeft de elementen van AC en je hebt ook zat missies die in AC thuis horen maar je bent gewoon een piraat en geen assassin. Je hebt wel een assassin outfit aan. (Ook niet verplicht. Er zijn verschillende "piraatachtige" outfits)

Het is echter wel een hele toffe game. Bij de vorige delen begon ik me te vervelen met het verzamelen van alles en het doen van alle side missies. Bij deze kan ik er maar geen genoeg van krijgen :D Uiteraard een persoonlijke mening en ervaring.

Wel grappig: Edward doet z'n hood af en op als je bepaalde gebieden in/uit loopt. Maar als je een outfit aan hebt zonder een hood dan doet hij dat nog steeds op bepaalde plekken en custscenes. Ziet er een beetje dom uit. :P

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 26-10-2015 16:17 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net AC Unity maar besteld. Wilde die game al een tijdje met eigen ogen aanschouwen en volgens mij zijn de meeste bugs er ook wel uit inmiddels. Tegen een framedipje hier en daar kan ik wel.

The Witcher gaat weer voor € 25,- op V&A. Ik ben erover uit dat ik die toch niet meer verder ga spelen. Het verhaal boeit me zogezegd niet en de gameplay + animaties zelf zijn te matig om er lang in geïnteresseerd te blijven, weet ik nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

JSchut

.....

bram1984 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:24:
Net AC Unity maar besteld. Wilde die game al een tijdje met eigen ogen aanschouwen en volgens mij zijn de meeste bugs er ook wel uit inmiddels. Tegen een framedipje hier en daar kan ik wel.
Deze heb ik laats "uitgespeeld". Er zitten redelijk wat popups in (Voornamelijk kleren die van 2d naar 3d laden terwijl je ze al ziet). Maar verder ben ik weinig storends tegengekomen. Het ziet er allemaal prachtig uit maar kon mij verder qua verhaal en setting niet heel erg boeien.

AC Black flag heeft trouwens ook popups. Misschien wel stukken minder dan Unity, maar hier zie ik gewoon complete mensen verdwijnen :D. Ook heb ik al meegemaakt dat een missie vastliep na het volgen van een persoon. Deze bleef dan stilstaan. (Memory quiten en opnieuw did the trick) Bij Unity heb ik dit soort dingen niet gehad.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
James Pond schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:26:
[...]

Las hier of op Fok laatst nog van iemand die daar iets had besteld die pas 2 weken later binnenkwam ofzo. MGSV misschien
Zal op fok geweest zijn dan, want hier in dit topic is dat niet voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08

The Witcher gaat weer voor € 25,- op V&A. Ik ben erover uit dat ik die toch niet meer verder ga spelen. Het verhaal boeit me zogezegd niet en de gameplay + animaties zelf zijn te matig om er lang in geïnteresseerd te blijven, weet ik nu al.
Een vraag aan jou in het algemeen. Is er een spel wat je langer dan half jaar bezig houdt? Welk spel was dat en hoe lang speelde je het? Ik bedoel dan echt alleen 1 spel dag in dag uit.

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 26-10-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:28:
[...]

Deze heb ik laats "uitgespeeld". Er zitten redelijk wat popups in (Voornamelijk kleren die van 2d naar 3d laden terwijl je ze al ziet). Maar verder ben ik weinig storends tegengekomen. Het ziet er allemaal prachtig uit maar kon mij verder qua verhaal en setting niet heel erg boeien.

AC Black flag heeft trouwens ook popups. Misschien wel stukken minder dan Unity, maar hier zie ik gewoon complete mensen verdwijnen :D. Ook heb ik al meegemaakt dat een missie vastliep na het volgen van een persoon. Deze bleef dan stilstaan. (Memory quiten en opnieuw did the trick) Bij Unity heb ik dit soort dingen niet gehad.
We zullen zien. Is het niks, dan is 'ie zo weer verkocht. Maar in de regel houd ik AC wel wat langer vol. Ik heb Black Flag ook zo goed als volledig uitgespeeld, al was er in die periode weinig anders te doen. :P
baronruud schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:33:
[...]

Een vraag aan jou in het algemeen. Is er een spel wat je langer dan half jaar bezig houdt? Welk spel was dat en hoe lang ben je actief mee geweest?
SP denk ik sowieso niet. Call of Duty houd ik in de regel wel een tijdje vol met hier en daar een dipje, samen met wat andere Tweakers. Ik speel de Batman games altijd wel flink uit en ook Shadow of Mordor heb ik kapotgespeeld. Maar daar heb ik denk ik geen half jaar over gedaan. Bloodborne heb ik ook volledig uitgespeeld en ook met de DLC ga ik aan de slag. Daar ben ik wel een paar maanden zoet mee geweest. En AC BF natuurlijk (zie hierboven). Ook met de Far Cry games ben ik altijd wel zoet tot het einde.

Mad Max heb ik daarentegen na een paar uur weer verkocht omdat ik me irriteerde aan de besturing en animaties. Dying Light ben ik redelijk ver mee, maar nog steeds niet uitgespeeld. Dishonored is ook erg lastig om naar terug te keren (grafisch niet erg bijzonder en de gameplay en AI voelen redelijk achterhaald). Het is toch voornamelijk (semi) open wereld waar ik relatief snel op uitgekeken raak, met hier en daar een uitzondering. Aan The Witcher merk ik dat het een game is waarin je gewoon echt moet investeren (wist ik van tevoren al, maar ik wilde het gewoon zelf proberen) en als het kan alle notes lezen en de lore bestuderen). Dat hele politieke geneuzen boeit me ook echt geen reet. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk voor mij, qua narratief (hoewel ik het verhaal van Bloodborne nog steeds niet snap, maar de gameplay en de art design van dat spel zijn gewoonweg briljant). Met 2 kids en een full time baan is het lastig om daar veel tijd in te steken als je maar 1 á 2 uurtjes aan een stuk kan spelen. Dan speel ik liever een lineaire game van 10-20 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fallout 4 en COD BO3 net pre-orderen (account sharing). BO3 voor mn broertje, Fallout 4 voor mij. Kan niet wachten op 10 november :D

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 26-10-2015 16:47 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
Ik heb contact gehad met Sony en het geluid aan de telefoon laten horen en de medewerker van de support zei dat dit absoluut niet normaal is. Hij vertelde mij dat het klinkt alsof er een onderdeel intern los zit. Heb even het internet afgezocht en het geluid uit deze video filmpje komt het meest overeen met het geluid dat mijn PS4 produceert.. Ik heb exact dit geluid, al lijkt het bij mij een stuk harder te zijn. Heb hier en daar iets gelezen over het plaatsen van pootjes onder de console zodat hij stabieler staat maar dit lijkt mij toch niet de bedoeling bij een nieuwe console? Mits de winkel waar ik de PS4 gekocht heb morgen een nieuwe voorraad binnenkrijgt, kan ik een vervangend exemplaar ophalen. Ik hoop dat daarmee de problemen zijn opgelost.

[ Voor 17% gewijzigd door flashingst op 26-10-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Ik heb sinds augustus een PS4 in huis en merk dat deze nogal warm wordt na enkele uurtjes gamen. Op eerste gezicht niet ernstig en nogal logisch. Nu zou ik graag mijn playstation tegen de muur mounten zodat het apparaat wat meer kan ademen.

Met een beetje googlen, kwam ik al snel op http://floatinggrip.com/nl/

Heeft iemand hier ervaring mee, of zijn er andere ideeën? Ik vraag me namelijk af in hoeverre mijn disk reader dit leuk gaat vinden..

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

ASNNetworks schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:47:
Fallout 4 en COD BO3 net pre-orderen (account sharing). BO3 voor mn broertje, Fallout 4 voor mij. Kan niet wachten op 10 november :D
Nice in het geval van Fallout! Wat minder in het geval van CoD, zie niet in waarom iemand die game zou pre-orderen :+ (Mijn bescheiden mening uiteraard.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niku schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 17:13:
[...]

Nice in het geval van Fallout! Wat minder in het geval van CoD, zie niet in waarom iemand die game zou pre-orderen :+ (Mijn bescheiden mening uiteraard.)
Ik heb zelf ook niks met COD, maar mn broertje en zn vrienden groep halen de game enkel en alleen al voor de zombie mode. De pre-order geeft je een map en een extra zombie mode die je normaliter niet krijgt, of veel later mag aanschaffen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

ASNNetworks schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 17:15:
[...]

Ik heb zelf ook niks met COD, maar mn broertje en zn vrienden groep halen de game enkel en alleen al voor de zombie mode. De pre-order geeft je een map en een extra zombie mode die je normaliter niet krijgt, of veel later mag aanschaffen.
Vertel je broertje en zijn vrienden eens heel snel Battlefield te gaan spelen.

bad company 2 als het even kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Ieder zij ding, laten we er over ophouden

[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 27-10-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Offtopic

[ Voor 118% gewijzigd door Chaoss op 27-10-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niku schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 17:16:
[...]

Vertel je broertje en zijn vrienden eens heel snel Battlefield te gaan spelen.

bad company 2 als het even kan :+
In mijn ogen is Battlefield even kut als COD :+ En in hun ogen blijkbaar ook gezien ze BF4 en Hardline allemaal hebben :p

Maargoed, de enige rede dat ze de nieuwe COD halen is zombies. BF heeft geen zombies ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 26-10-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

ASNNetworks schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 17:29:
[...]

In mijn ogen is Battlefield even kut als COD :+
Ooit Bad Company 2 gespeeld? (Beetje offtopic, maar vooruit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niku schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 17:31:
[...]

Ooit Bad Company 2 gespeeld? (Beetje offtopic, maar vooruit)
Jepp, en dat was een geweldige game. Helaas bestaat die BF niet voor de PS4 en kan je die niet mee vergelijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

ASNNetworks schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 17:48:
[...]

Jepp, en dat was een geweldige game. Helaas bestaat die BF niet voor de PS4 en kan je die niet mee vergelijken :p
True. Blijft dat BF nog steeds tof is, CoD.. not so much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speciaal voor Niku:

"Battlefield 4 ‘Fall Patch’ en ‘Community Map’ komt morgen"

Bron: http://www.psx-sense.nl/2...ate-community-operations/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Irrival schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:58:
Ik heb sinds augustus een PS4 in huis en merk dat deze nogal warm wordt na enkele uurtjes gamen. Op eerste gezicht niet ernstig en nogal logisch. Nu zou ik graag mijn playstation tegen de muur mounten zodat het apparaat wat meer kan ademen.

Met een beetje googlen, kwam ik al snel op http://floatinggrip.com/nl/

Heeft iemand hier ervaring mee, of zijn er andere ideeën? Ik vraag me namelijk af in hoeverre mijn disk reader dit leuk gaat vinden..
Geen ervaring mee, maar het ziet er wel heel strak uit zeg! Die controllers erbij dan weer echt NIET, evenals de XB1, das wel weer echt een lelijk gigantisch blok zo aan de muur.
Voor de PS4 ga ik dit wel overwegen, kan die uit het kleine kastje (met open achterkant) waar deze nu in staat, dank dus voor de link! ;)

Overigens wordt het wel gewoon ergens lager aan de muur, en zeker niet zo pontificaal naast de televisie (buiten dat het niet echt mooi is, ga ik er dat thuis met de vriendin sowieso niet doorheen krijgen ben ik bang :+ )

[ Voor 10% gewijzigd door martincm op 26-10-2015 23:43 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield heeft cod allang ingehaald ( ook al is dat niet zo moeilijk). Enigste plus punt van cod zijn de splitscreen mogelijkheden, zoals zombies. Weet iemand of je bo3 online ook weer co op kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie heg nut ook totaal niet van pre orderen ( ten zij je hem goedkoper kan krijgen). Iemand die enigzins kan nadenken koopt zn game bij de mm aangezien ze bijna altijd een actie hebben bij een launch game, Tenzij je de game natuurlijk goedkoper vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Enige* en Edit Knop-

Puur persoonlijk natuurlijk. De gameplay van CoD trekt mij persoonlijk een stuk meer. Ik vind het ook lekkerder spelen.

Voor die laatste vraag kun je best even Googlen.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 26-10-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nieuwevolger schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:16:
Ik zie heg nut ook totaal niet van pre orderen ( ten zij je hem goedkoper kan krijgen). Iemand die enigzins kan nadenken koopt zn game bij de mm aangezien ze bijna altijd een actie hebben bij een launch game, Tenzij je de game natuurlijk goedkoper vind.
Edit je post even in plaats van te dubbelposten (en let even op spelfouten, neem me niet kwalijk) :)
bram1984 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:17:

Voor die laatste vraag kun je best even Googlen.
Inderdaad, www.budgetgaming.nl en je bent erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:16:
Ik koop al m'n games digitaal (account sharing US Store en betaal zo €27 per game). Pre-orderen zorgt ervoor dat ik de game op release direct kan spelen, zonder eerst 30+GB en een update te moeten downloaden :) En digitaal ga je de game niet elders goedkoper vinden, dus als ik de game 100% ga halen pre-order ik de game, want waarom niet.

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 26-10-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tegen een framedipje hier en daar kan ik wel.
We lezen je bevindingen hier wel >:)
Have fun in ieder geval, erg tofe game.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niku schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:21:
[...]

Edit je post even in plaats van te dubbelposten (en let even op spelfouten, neem me niet kwalijk) :)

[...]

Inderdaad, www.budgetgaming.nl en je bent erachter.
Ik doelde op de BO3 co-op vraag.
dvdkiwi schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:53:
[...]

We lezen je bevindingen hier wel >:)
Have fun in ieder geval, erg tofe game.
Haha ik ben benieuwd. Heb donderdag sinds tijden weer eens een vrije dag zonder kids in de buurt. Dus ik sluit me de hele dag op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Natuurlijk spekt preorderen de zakken van een publisher ( en daarme ook de dev ). Hoe meer pre-orders een winkel ontvangt, hoe meer bestellingen ze plaatsen voor die game.

Hoe meer bestellingen een publisher binnenkrijgt, is voor de developer vaak dat ze hier een bonus voor krijgen.

Dus indirect spek je wel de publisher en daarmee ook de studio. Of het nou je eigen centjes zijn of die van de lokale Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Had trouwens de Nathan Drake collection voor 38 euro van cdkeys.com gekocht!! Bedankt voor de tip alhier wie hem postte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 22:17

Succes met unity ik kon echt niet tegen die enorme pop in. Daarom verkocht. Ik had hetzelfde wat jij hebt met the witcher kon mij echt niet lang blijven boeien het verhaal. Ook veel van hetzelfde wat ik op een gegeven moment irritant vond. Gesprek poppetje a, doe dingetje b ga weer naar poppetje a om te melden dat je dingetje b hebt gedaan en dat x op x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darksiders II Deathinitive Edition (incl alle 13(!) DLC's) ligt deze week in de winkels voor 26,95 :)
Het is dat ik 'm al platinum heb gespeeld op de PS3, anders had ik 'm zeker gehaald!
Zelfde met God of War III eigenlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 26-10-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
James Pond schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:11:
Natuurlijk spekt preorderen de zakken van een publisher ( en daarme ook de dev ). Hoe meer pre-orders een winkel ontvangt, hoe meer bestellingen ze plaatsen voor die game.

Hoe meer bestellingen een publisher binnenkrijgt, is voor de developer vaak dat ze hier een bonus voor krijgen.

Dus indirect spek je wel de publisher en daarmee ook de studio. Of het nou je eigen centjes zijn of die van de lokale Bart Smit.
Nee. Winkels hebben doorgaans al een vastgesteld aantal exemplaren dat ze binnen gaan krijgen. GTA was bijvoorbeeld overal uitverkocht van tevoren. En daarnaast: publishers factureren achteraf pas. Dus ook zonder jouw pre-order zal Bol binnengekomen games moeten betalen, of ze nu verkocht zijn of niet. En als je digitaal voorbestelt, wordt het bedrag pas enkele dagen van tevoren afgeschreven.
bukkum schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:23:
[...]

Succes met unity ik kon echt niet tegen die enorme pop in. Daarom verkocht. Ik had hetzelfde wat jij hebt met the witcher kon mij echt niet lang blijven boeien het verhaal. Ook veel van hetzelfde wat ik op een gegeven moment irritant vond. Gesprek poppetje a, doe dingetje b ga weer naar poppetje a om te melden dat je dingetje b hebt gedaan en dat x op x.
Ik irriteer me doorgaans ook wel aan pop-in, hoewel ik er meer last van heb in een game als GTA, als er ineens auto's uit het niets komen opdoemen. Hoe lang is het geleden dat je de game hebt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:42:
Darksiders II Deathinitive Edition (incl alle 13(!) DLC's) ligt deze week in de winkels voor 26,95 :)
Het is dat ik 'm al platinum heb gespeeld op de PS3, anders had ik 'm zeker gehaald!
Zelfde met God of War III eigenlijk.

[video]
Dat klinkt wel interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:55:

[...]

Ik irriteer me doorgaans ook wel aan pop-in, hoewel ik er meer last van heb in een game als GTA, als er ineens auto's uit het niets komen opdoemen. Hoe lang is het geleden dat je de game hebt gespeeld?
Ik erger me daar soms aan, maar het irriteert me zelden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 22:17
bram1984 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:55:
[...]
[...]

Zeker een half jaar geleden. Toen riep iedereen dat het ergste er wel uit was gepatched. Volgens mij is er daarna geen update meer geweest maar kan me vergissen. Wel echt jammer dat het zo erg was (vind ik) want was verder wel erg mooi en best wel leuk. Ik ben dan ook niet ac moe daar black flag mijn eerste Ac was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Gok dat de MM 55,- gaat vragen bij release, 49,95 is in ieder geval een prima aanbieding.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

JSchut schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:28:
[...]

Elke AC die ik heb gespeeld had eigenlijk wel last van bugs... ook in AC2 genoeg gekke dingen gezien of ineens onder de kaart gekomen. Toch is dat één van m'n favoriete games.
Er zijn inderdaad ontwikkelaars die kwalitatief betere games afleveren, maar een bugvrij spel staat voor mij niet gelijk aan spelplezier. Vergelijking met Uncharted die sommige mensen maken gaat ook niet helemaal op, dat is een linear spel voor één platform... dat is al gemakkelijker te testen.
Ik hoop dat ontwikkelaars de lat hoog leggen en alles goed testen. Bugvrij bestaat niet en zolang ik maar af en toe een klein foutje tegenkom zal dat mijn spelplezier niet direct verpesten. Een day-one patch vind ik ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Brutal1ty schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:10:
[...]

Weinig marketing aan hoor... Kom maar een random shooter spelen tegen mij. Mag jij 25 of 30 fps kiezen, ga ik wel voor 60 of 120. Ik kan je nu al garanderen dat je het niet gaat redden. Dan mag jij marketing de schuld geven :P

De zolderkamer bewoners die 120 fps en hz willen spelen dan ook Unreal Tournament of CSGO en geen Halo singleplayer of Uncharted...

Voor een singleplayer ervaring op een tv is 30fps met schitterende graphics altijd te verkiezen boven andere opties als hardware niet 'alles' toelaat. Voor competitief gamen niet bepaald. Maar ook al speelt iedereen met dezelfde beperking ik weet nog wel waarom ik Killzone online nooit heb aangeraakt in de pvp variatie: sluggish controls als dikke stroop en lage Frame rate. Net als dat counter strike op consoles altijd een goede faal is geweest: lage framerate (en controller input).

Het feit dat men altijd tevreden is geweest met 25 fps met framedrops is omdat men niet eens bewust was van dat het beter kon tenzij ze als uitzondering op prijzige pc's hadden gegamed en men geloofde in de ' je kan niet meer zien dan 24fps' mythe. :P En die zijn er gek genoeg nogsteeds.

Tldr; 30 fps is prima voor veel games. Niet voor allemaal en hoger heeft wel degelijk nut.
Ik speel geen online spellen meer sinds UT instagib en volgens mij is jouw post een tekenend voorbeeld waarom niet.... ;) ze nemen het veel te serieus.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Mauz1978 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:55:
[...]

Verschil is dat je The Order in een paar uur hebt uitgespeeld en je met The Witcher dus honderden uren bezig kan zijn.
Niet als je ze allebei na een half uur in de hoek gooit. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je gta 5 ziet, dan kun je zien dat grote open world games gewoon bug vrij kunnen zijn. Ubi wilt gewoon de game snel op de markt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 22:50:
Als je gta 5 ziet, dan kun je zien dat grote open world games gewoon bug vrij kunnen zijn. Ubi wilt gewoon de game snel op de markt hebben.
GTA 5 was in het begin ook niet probleemloos hoor..
Ook veel problemen mee gehad, maar dat valt minder op omdat het spel groter is.

Idem dito voor The witcher 3..
Een groot spel en uiteraard ook een fantastisch spel, maar ook zeker niet probleemloos.
Elke "open" game van deze generatie consoles heeft problemen gehad.
Het spel wat ik tot nu toe nog het minste problemen vond hebben is Dragon Age Inq...

Daarom raad ik ook iedereen van mijn vriendenkring aan om Fallout 4 absoluut niet te spelen zodra die uitkomt, gewoon een half jaar wachten tot ze de problemen met dat spel hebben opgelost(want ja die gaan er 100% zeker zijn).

Maar games zouden zoveel beter zijn als de uitgevers en klanten niet zo gehaast zouden zijn, en er gewoon tijd voor genomen word.
Maar helaas is dat ijdele hoop, zie het alleen maar erger worden in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles van gta deed het gewoon heel goed, tja tot online uitkwam dan.... De meeste mensen overdrijven altijd het gebeuren met bugs, heb the witcher ook day 1 gespeeld en al dat gelul over bugs was gewoon overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 22:50:
GTA heeft anders ook flink wat last van pop-up hoor.
Rij je op de snelweg met auto's voor je, kijk je even achterom en dan weer terug, blijken er opeens allemaal nieuwe auto's voor je gespawned te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:49
Laten we dan maar niet over Watch Dogs beginnen. :+

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Het heeft wat tijd gekost, maar ik begin eindelijk handigheid te krijgen in MGSV. Af en toe wil ik nog wel guns blazing erin rennen. Maar stealth loont zoveel meer en met wat goed plannen kom je er zonder kleurscheuren vanaf. Inmiddels worden de omgevingen wel een beetje saai. Too much sand. Wat meer variatie hieren had ik niet erg gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

DriveClub Bikes geregistreerd bij PEGI, laat die trailer maar komen vandaag!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:05
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 22:59:
Maar games zouden zoveel beter zijn als de uitgevers en klanten niet zo gehaast zouden zijn, en er gewoon tijd voor genomen word.
Maar helaas is dat ijdele hoop, zie het alleen maar erger worden in de toekomst.
Ben het met je eens dat een game bij release "af" zou moeten zijn, maar denk dat de games van tegenwoordig dusdanig complex zijn dat het een utopie is te verwachten een bug-vrije game te krijgen. Nu zit er natuurlijk wel een verchil in game breaking bugs of kleine "foutjes". Die laatste kan gebeuren en zal over het algemeen snel opgelost worden. Die eerste, dat is natuurlijk onacceptabel.

En juist de ontwikkelaar die er om bekend staat de tijd voor te nemen en een product niet af te leveren voor het af is, Blizzard, heeft ook weleens een slechte release gehad. Diablo 3 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 23:24:
[...]

GTA heeft anders ook flink wat last van pop-up hoor.
Rij je op de snelweg met auto's voor je, kijk je even achterom en dan weer terug, blijken er opeens allemaal nieuwe auto's voor je gespawned te zijn :P
Pop-in schaar ik niet zo zeer onder bugs. Dat is gewoon een beperking in de hardware of een tekortkoming van de dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Hoe laat begint vanmiddag/vanavond de SONY press conference?

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Theo27 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:29:
Hoe laat begint vanmiddag/vanavond de SONY press conference?
18:15 uur dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Dit meen je niet, wilde ik gisteren Fallout 4 pre-orderen bij wehkamp, kwam er niet aan toe, is hij vandaag €9 duurder geworden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige aanraders voor een PS4 headset budget namelijk geen headset van 200 euro +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:57:
Enige aanraders voor een PS4 headset budget namelijk geen headset van 200 euro +
Staat onderin/bovenin het topic ;) :
[PS4] PlayStation (deel) 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

martincm schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 17:59:
[...]

Geen ervaring mee, maar het ziet er wel heel strak uit zeg! Die controllers erbij dan weer echt NIET, evenals de XB1, das wel weer echt een lelijk gigantisch blok zo aan de muur.
Voor de PS4 ga ik dit wel overwegen, kan die uit het kleine kastje (met open achterkant) waar deze nu in staat, dank dus voor de link! ;)

Overigens wordt het wel gewoon ergens lager aan de muur, en zeker niet zo pontificaal naast de televisie (buiten dat het niet echt mooi is, ga ik er dat thuis met de vriendin sowieso niet doorheen krijgen ben ik bang :+ )
Dat vond ik dus ook, zo kan je die mooi wegwerken achter je TV. Controllers liggen bij mij gewoon op de tafel of anders in de la.. daar ga ik die dingen niet voor kopen ^^

Ik hoop daarmee wel dat de PS4 geen problemen ervaart bij het lezen van een disk :?

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:21
On_E schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:06:
DriveClub Bikes geregistreerd bij PEGI, laat die trailer maar komen vandaag!
Lijkt me super bruut. Laat maar komen. Zijn te weinig goeie motor race games.
Hooen dat de h2r erin zit. Snelste fabrieks motor zon beetje.

Sowieso benieuwd wat we gaan zien. Hopelijk nieuwe horizon zero dawn beelden, en wild, rime, the witness, firewatch, ark, GT7 uiteraard mag nu wel keer ;)
Uncharted4 zal wel getoond worden en cod 9000.

Vooral horizon en gt7 nieuws a.u.b !!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekent is dat ze nieuwe game dreams meer van laten gaan zien. Ik denk dat ze uncharted multiplayer showen, iets laten zien van rachtet and clank. Ik denk dat ze heel groots gaan uitpakken met ps vr. De uitsmijter word de nieuwe ip van quantem dreams en release date van hun remasters. Heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Voor mij zijn nieuwe beelden van Horizon: Zero Dawn al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Irrival schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:01:
[...]
Ik hoop daarmee wel dat de PS4 geen problemen ervaart bij het lezen van een disk :?
De PS kan je ook op z'n zijkant plaatsen met een stand. Ik verwacht dan ook geen problemen als je hem verticaal aan de muur hangt. In principe "staat" ie dan ook op z'n zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hopelijk krijgen we ook weer een gratis game, vorig jaar Plants vs Zombies Garden Warfare gekregen en die was erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
On_E schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:16:
Hopelijk krijgen we ook weer een gratis game, vorig jaar Plants vs Zombies Garden Warfare gekregen en die was erg vermakelijk.
Dat was een kadootje van EA vanwege het 20-jarig bestaan van de PlayStation.
Lijkt me sterk dat we nu weer een kadootje krijgen van EA vanwege het 21-jarig bestaan. Maar hopen mag altijd :+

PSN ID: MrMichel_75

Pagina: 1 ... 16 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link