Heb 'm al. Nog 7 minuten downloaden, gaat inderdaad lekker vlot!LunaTempesta schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:25:
Doe even een zoekopdracht in de PS store. Zo kwam ik hem wel tegen.
ik ookVerwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:33:
Bedankt voor de tips:
Ik ben de Star Wars Beta nu ook aan het downloaden.
De beta vnvd downloaden en hopen dat ik morgen vroeg tijd heb om even een uurtje te spelen.
Verwijderd
Nou...
Bijna 50 uur in metal gear gestoken, op 35% van het spel..
Save game error
..
Vind het een fantastisch spel, en ga hem zeker nog een keer opstarten in de nabije toekomst om hem alsnog uit te spelen...
Maar nu even klaar mee door dat
..
Dan maar "eindelijk" eens beginnen aan the witcher;).
En heb ook nog Destiny liggen, pff keuzes keuzes
Save game error
Vind het een fantastisch spel, en ga hem zeker nog een keer opstarten in de nabije toekomst om hem alsnog uit te spelen...
Maar nu even klaar mee door dat
Dan maar "eindelijk" eens beginnen aan the witcher;).
En heb ook nog Destiny liggen, pff keuzes keuzes
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2015 17:16 ]
Downloaden vanuit stand-by heeft niet gewerkt maar het komt de afgelopen 2 minuten met ~12mB/s binnen. 6,3gB moet in 12 minuten binnen zijn. Deze snelheden heb ik nog nooit gezien met PSN.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Da's ruk...Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:14:
Nou...
Save game error..

Restore van online savegame niet mogelijk?
[ Voor 8% gewijzigd door ralph075 op 08-10-2015 17:25 ]
Verwijderd
Battlefront schiet heerlijk weg zoals je ziet.
Mijn eerste poging was dit en het smaakt naar meer.
Verwijderd
http://blog.eu.playstatio...-your-questions-answered/-SaveMe- schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:31:
Ben niet zo'n shooter fan, maar ook maar ff de beta gehaald om te zien hoe het eruit ziet vooralTot wanneer loopt die beta ?
Enne, nog mensen die Risen 3 willen spelen ?
Kijk en daarom hou ik van betas. Was eerst niet van plan de game te halen. Maar damn eat een dikke game. Graphics/60fps/gameplay alles dik.
Echt heel gaaf, en een echt star wars gevoel. Lasers vliegen je om de oren. Dikke bommen en xwings etc om je heen. Echt lijp hoe ze dit doen zo smooth op een ps4. Ook al is ie 900p. Speelt echt fenomenaal. Ga wel veel dood maar boeit me niet. Geniet volop hiervan
En dat terwijl ik absoluut geen multiplayer gamer ben. Maar star wars maak ik een uitzondering voor hahha
Echt heel gaaf, en een echt star wars gevoel. Lasers vliegen je om de oren. Dikke bommen en xwings etc om je heen. Echt lijp hoe ze dit doen zo smooth op een ps4. Ook al is ie 900p. Speelt echt fenomenaal. Ga wel veel dood maar boeit me niet. Geniet volop hiervan
En dat terwijl ik absoluut geen multiplayer gamer ben. Maar star wars maak ik een uitzondering voor hahha
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik vind de Battlefront beta ook erg leuk, heeft me meteen overgehaald om het spel aan te schaffen ookal weet ik dat hij nog lang niet 'af' is en ze onder druk staan voor een snelle release, speelt erg fijn!
Ben in november wel echt nog een lange tijd zoet met Black Ops 3, Need for Speed & Star Wars: Battlefront
Ben in november wel echt nog een lange tijd zoet met Black Ops 3, Need for Speed & Star Wars: Battlefront
Agreed. Sta er van te kijken hoe mooi het eruit ziet, en hoe smooth alles nog loopt.v8power67 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:16:
Kijk en daarom hou ik van betas. Was eerst niet van plan de game te halen. Maar damn eat een dikke game. Graphics/60fps/gameplay alles dik.
20 vs 20 battlefield met walkers, planes en alles erop en eraan en geen een moment gehad waarop ik het gevoel had dat mn FPS laag was. Super! En het speelt heerlijk.
Star Wars speelt heerlijk! Ik ben meer een Trekkie dan een Star Wars fan maar dit spel speelt heerlijk. De sfeer, de muziek en hoe het loopt. Niet verwacht.
Slag om de arm, ik heb nog maar 2 potjes gespeeld, de variant waarbij je de pods moet veroveren en verdedigen, maar het schieten en de vloeiendheid waren top. Van het weekend maar een paar potjes meer spelen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Zoals het nu lijkt haal ik morgen toch eindelijk een ps4 op.
Naast de psplus games die ik al heb opgespaard de afgelopen 2 jaar zal ik denk ik ook soma en everybody's gone to the rapture halen in de store. Sowieso haal ik ook een fysieke kopie van gta V en witcher 3 zodra ik die goedkoop vind.
Zijn er verder nog games die absoluut de moeite waard zijn? De bovengenoemde beta van Star Wars ziet er ook goed uit.
Naast de psplus games die ik al heb opgespaard de afgelopen 2 jaar zal ik denk ik ook soma en everybody's gone to the rapture halen in de store. Sowieso haal ik ook een fysieke kopie van gta V en witcher 3 zodra ik die goedkoop vind.
Zijn er verder nog games die absoluut de moeite waard zijn? De bovengenoemde beta van Star Wars ziet er ook goed uit.
Uncharted collection sowieso!!
Driveclub, the last of us, en idd star wars beta!!
Driveclub, the last of us, en idd star wars beta!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Gewoon tweedehands kopen die games, nieuw zijn ze nog duur maar tweedehands is alles voor een prima prijsje te vinden!warcow schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:28:
Zoals het nu lijkt haal ik morgen toch eindelijk een ps4 op.![]()
Is dat nu SP of een soort horde mode?Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:30:
[video]
Battlefront schiet heerlijk weg zoals je ziet.
Mijn eerste poging was dit en het smaakt naar meer.
Must buys wat mij betreft: Metro Redux, TLoU, Journey (indie), TR: DE, Uncharted, Bloodborne (vooral deze mag je niet missen), Arkham Knight, Shadow of Mordor, The Swapper (indie), Wolfenstein + DLC.warcow schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:28:
Zoals het nu lijkt haal ik morgen toch eindelijk een ps4 op.![]()
Iets minder, maar ook vermakelijk: Far Cry 4, AC: Black Flag, Outlast (indie), Killzone, inFamous + DLC, Dying Light, Mad Max.
Zo.. Uncharted 1 weer uitgespeeld
Toch best wel snel.. in 5:57 en 37 seconde op hard. Volgens mij was dit de 5e keer. Maar nog na 5-6 jaar wist ik alles nog
Nu deeltje 2, want die is toch wel het beste/leukste!
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Allemachtig wat ziet dat Battlefront er mooi uit zeg. Dat had ik ook niet verwacht. Het loopt echt als een zonnetje, en het speelt ook echt super
Die gaat ook gelijk in de preorder.
Zo das wel rap ja. Ik speel altijd op normal, maar nu dus ook op hard. Ik vind het redelijk pittig! Ben je vaak dood gegaan?Erulezz schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:51:
Zo.. Uncharted 1 weer uitgespeeldToch best wel snel.. in 5:57 en 37 seconde op hard. Volgens mij was dit de 5e keer. Maar nog na 5-6 jaar wist ik alles nog
Nu deeltje 2, want die is toch wel het beste/leukste!
Wat zuig ik toch in FPS'en. Kill:Death ratio van 1:10 of zoiets
. Spel zelf loopt heel lekker, maar hebben jullie ook audio-hiccups in de menu's ? De achtergrondmuziek stokt bij mij regelmatig.
Heerlijk die beta van Battlefront, vermaak me prima.. die game gaat er sowieso komen in dit huis
Er zijn een paar chapters waar het wel moeilijk was: 4, in de Monastary, kerk en sommige stukken in de laatste chapters. Verder viel het wel mee. Heb het idee dat deel 1 ook het moeilijkste is van de drie delen.bram1984 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:32:
[...]
Zo das wel rap ja. Ik speel altijd op normal, maar nu dus ook op hard. Ik vind het redelijk pittig! Ben je vaak dood gegaan?
Ik heb net een video gezien van de eerste 4 chapters op Brutal. Dat is echt niet te doen gewoon!
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Brutal en crushing halen voor mij de lol er wel af.
Ben toch wel nieuwsgierig naar Battlefront geworden. Beta is gedownload maar nog geen tijd gehad. Iedereen is laaiend.
Ben toch wel nieuwsgierig naar Battlefront geworden. Beta is gedownload maar nog geen tijd gehad. Iedereen is laaiend.
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.
Als je er een beetje goed naar kijkt stelt het niet zo heel veel voor qua gameplay.
Het ziet er wel goed uit.
Als je er een beetje goed naar kijkt stelt het niet zo heel veel voor qua gameplay.
Verwijderd
Hehe..dutchgio schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:56:
Eindelijk iemand die negatief is...
Maar ben het er helemaal mee eens.
Doordat het grafisch zo overdonderend is, lijkt meteen heel het spel super..
Maar ik weet zeker dan 75% van de mensen die nu denken van WAUUUUUUW MUST BUY, die spelen het na een week nooit meer
Ziet er leuk uit, alleen wil ik graag meer zien van de game modes en dergelijken.
Tot nu toe is het voor mij meer CoD in starwars saus.
Verder vet spel en haal hem wellicht voor de PC als ik de dynamics zo zie.
Tot nu toe is het voor mij meer CoD in starwars saus.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Wat bedoel je daarmee? En wat zijn dynamics?Koos2009 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:16:
Als je kijkt naar de basis stelt Battlefield 4 ook niet extreem veel voor qua gameplay.dutchgio schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:56:
Hoewel er natuurlijk ook erg veel gestript is uit de bèta. Wat ik nu heb gezien heeft mij nog niet overtuigd om de volle pond te betalen. Ben ook erg benieuwd naar de andere modes.
Drop zone vond ik erg leuk om te spelen. Walker Assault vond ik wat minder. Had het idee dat dit niet erg gebalanceerd was. 5 potjes gespeeld en 5x wonnen de walkers met ruime marge.
De couch-coop was erg leuk om te doen. Je kon wel zien dat met splitscreen de graphics (flink) worden teruggebracht. Anti - aliasing was compleet weg. Niet storend, viel op, desondanks speelde het erg lekker.
Opeens kwam ik Luke en Darth tegen in multi-player, is dat een bonus/upgrade?
[ Voor 7% gewijzigd door The_Worst op 08-10-2015 22:45 ]
Power Up die je kunt pakken ergens.The_Worst schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:43:
[...]
Opeens kwam ik Luke en Darth tegen in multi-player, is dat een bonus/upgrade?
Ik vind de gameplay van BF4 veel beter. Dit is echt een "fan" shooter, leuk voor de SW fans. De laser wapens voelen niet echt verschillend aan, cool downs ipv van reloads haalt bij mij ook wel enige shooter beleving weg. Gameplay komt ook wat simpel over, niet te vergelijken met de BF reeks maar meer in de trant van Quake Arena of Unreal Tournament, misschien wat kort door de bocht maar toch.The_Worst schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:43:
[...]
Als je kijkt naar de basis stelt Battlefield 4 ook niet extreem veel voor qua gameplay.
Grafisch ziet het er wel zeer mooi uit en is het SW universum wel een plus punt, leuk voor een paar potjes maar niet als dagelijkse online multiplayer shooter.
De starwars beta vind ik zelf een beetje tegenvallen, moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel heb met star wars. Toen ik het vanmiddag speelde dacht ik wauw het ziet er ongelooflijk mooi uit en alles loopt snel en vloeiend ook wat hier al gezegd wordt. Enkel qua gameplay kan het mij niet echt boeien. Battlefield 4 is veel meer tactisch en moeilijker dan deze beta. Natuurlijk moeten er nog dingen afgesteld worden qua balans en is het spel nog niet af..
Ik kijk nog even de kat uit de boom en ga nog een aantal potjes proberen in de beta.
Veel plezier met spelen allen!.
Ik kijk nog even de kat uit de boom en ga nog een aantal potjes proberen in de beta.
Veel plezier met spelen allen!.
Had een tijdje terug de driveclub ps+ editie 'gekocht' toen deze in de igc zat. Was totaal onnodig omdat ik driveclub een hele tijd daarvoor al gekocht had in de aanbieding, maar ik dacht waarom niet, ik selecteer alles. Wil ik vandaag driveclub opstarten, zie ik dat ik nu nog slechts de ps+ editie heb en een upgrade moet kopen wil ik het hele spel hebben
. Toch wel teleurstellend zoiets. Morgen maar eens contact opnemen met de klantenservice.
Heb je wel de goede geïnstalleerd? Beide varianten worden apart weergegeven in de library maar beide met de naam Driveclub. Het enige verschil kan je ingame zien.
Heb namelijk hetzelfde probleem. Een variant gekozen, bleek de verkeerde te zijn. Kon ik xxgB opnieuw downloaden. (Toen het nog zo traag ging)
Heb namelijk hetzelfde probleem. Een variant gekozen, bleek de verkeerde te zijn. Kon ik xxgB opnieuw downloaden. (Toen het nog zo traag ging)
Ik had de versie die ik begin dit jaar heb gekocht al op de ps4 staan en al meerdere malen gespeeld. Daarna heb ik de ps+ versie 'gekocht' maar niet gedownload of geïnstalleerd o.i.d. Nu wilde ik de game weer eens opstarten en dan start ie op als ps+ versie. Zie ook maar 1x Driveclub in mn library.The_Worst schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:40:
Heb je wel de goede geïnstalleerd? Beide varianten worden apart weergegeven in de library maar beide met de naam Driveclub. Het enige verschil kan je ingame zien.
Wellicht het verkeerde woord, maar ik bedoelde het "rennend" gescoped schieten dat redelijk vaak gebeurdt in de video.bram1984 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:31:
[...]
Wat bedoel je daarmee? En wat zijn dynamics?
Zelf lijkt mij dat best moeilijk met een controller dus als ik het spel koop, zal dat zeer waarschijnlijk voor pc worden tenzij ik uit de rest van de game-modes merk dat een controller beter werkt. Neem bijvoorbeeld een GTA, waarin het merendeel toch rijden of vliegen is dat veel beter met een controller gaat.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Uncharted speelt heerlijk zeg, pas bij missie 3, maar gaan we dit weekend zeker spelen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gisteren paar uurtjes SW Beta gespeeld en beviel goed. Vloeiende gameplay en goede visuals en geluid. Pre-order laat ik staan (was toch maar €37).
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Gisteren ook mijn eerste stapjes in de Battlefront beta gezet. En ben aangenaam verrast! Ondanks dat ik verschrikkelijk slecht ben toch een paar kills kunnen maken en me goed vermaakt. Vond de game er ook erg mooi uitzien.
Weet nog niet of dat alles voldoende is om tot aanschaf over te gaan, blijf toch meer een singleplayer gamer. Maar wie weet...
Weet nog niet of dat alles voldoende is om tot aanschaf over te gaan, blijf toch meer een singleplayer gamer. Maar wie weet...
PSN, Twitter: NNY1980
Gisteren aan Uncharted 1 Remastered begonnen. Had nog nooit een uncharted gespeeld, wel The Last of Us Remasted. Je ziet wel dat dit van dezelfde makers is. Sommige type puzzels uit the last of us kwamen ook in uncharted terug. (bv het blokkeren van een deur door er een kar onder te duwen :-)
Even over de game zelf:
Ondanks dat dit een remasted versie is en ze er vrij goed uitziet, is deze remastered niet opgewassen tegen deze van The Last of Us of bv Tomb Raider, die zagen er mooier uit en speelden soepeler. Ergens is dit wel normaal veronderstel ik aangezien Uncharted 1 veel oudere game was om te remasteren. Qwa sfeer is het echter gewoon top. DIT zijn de soort games die ik enorm graag speel, adventuring, de boel ontdekken, alles uitpluizen. Echter lijkt Uncharted mij meer scripted, het is niet dat je enorm veel vrij ruimte hebt om rond te dolen. Die had je bij Tomb Raider en The Last of Us meer. Echter heb ik de game tot nu toe met veel plezier gespeeld en zal ik in het weekend hiermee verder gaan. Leuk dat ik deze games nu eindelijk kan spelen :-)
Even over de game zelf:
Ondanks dat dit een remasted versie is en ze er vrij goed uitziet, is deze remastered niet opgewassen tegen deze van The Last of Us of bv Tomb Raider, die zagen er mooier uit en speelden soepeler. Ergens is dit wel normaal veronderstel ik aangezien Uncharted 1 veel oudere game was om te remasteren. Qwa sfeer is het echter gewoon top. DIT zijn de soort games die ik enorm graag speel, adventuring, de boel ontdekken, alles uitpluizen. Echter lijkt Uncharted mij meer scripted, het is niet dat je enorm veel vrij ruimte hebt om rond te dolen. Die had je bij Tomb Raider en The Last of Us meer. Echter heb ik de game tot nu toe met veel plezier gespeeld en zal ik in het weekend hiermee verder gaan. Leuk dat ik deze games nu eindelijk kan spelen :-)
Je bedoelt dat sommige puzzels uit Uncharted 1 terug kwamen in the last of usRebbelx schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:02:
Gisteren aan Uncharted 1 Remastered begonnen. Had nog nooit een uncharted gespeeld, wel The Last of Us Remasted. Je ziet wel dat dit van dezelfde makers is. Sommige type puzzels uit the last of us kwamen ook in uncharted terug. (bv het blokkeren van een deur door er een kar onder te duwen :-)
Even over de game zelf:
Maar als goed is zien deel 2 en 3 er nog beter uit (daar ben ik zelf ook nog niet).
Klopt! :-) Maar aangezien ik enkel The Last of Us speelde tot nu toe lijkt dat bij mij dus in de omgekeerde volgorde. Ik ga er inderdaad wel vanuit dat Uncharted 2 en 3 er beter zullen uitzien. Maar goed, het is niet enkel de graphics die van tel zijn. De sfeer, het verhaal, moet ook allemaal goed zijn en dat is gelukkig wél het geval.WeAreLegion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:04:
[...]
Je bedoelt dat sommige puzzels uit Uncharted 1 terug kwamen in the last of us![]()
Maar als goed is zien deel 2 en 3 er nog beter uit (daar ben ik zelf ook nog niet).
Het zijn ook iets oudere games dan TLoU. Het toont mooi de evolutie van ND als developer. Ondanks dezelfde hardware, werden die games steeds beter, mooier en grootser. Als je nu Uncharted 4 bekijkt, is het haast een sandbox.Rebbelx schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:02:
Even over de game zelf:
Ik ben het volkomen vergeten, maar weet iemand waarom je vanaf Uncharted 2 bij het oppakken van sommige ammo/wapens/granaten een klein blauw hoofd als prompt tevoorschijn ziet komen?
Edit: al gevonden. Extra ammo vanwege een stealth kill.
Battlefront beta zag er inderdaad goed uit. Ga hem vanavond eens goed proberen. Wat me wel meteen ontzettend stoorde was dat je in 3rd person van schouder moest wisselen met pijltje naar onder, wat betekent dat je de linker joystick moet los laten. Vind 3rd person verder wel wat hebben, voelt wat meer ontspannen voor mij.
Zelf alleen TLoU gespeeld op PS3 en PS4. Twee vragen voor de Uncharted-experts hier:
- Ik heb dit jaar geen tijd om de eerste 3 delen te spelen, maar wil 4 wel aanschaffen bij release mits ik dan klaar ben met FFXV. Kan je het afdoen met een beknopte leesbare samenvatting of doe je jezelf dan heel erg tekort?
- In TLoU vond ik het heel erg relaxt dat het niet constant actie was. N.a.v. de demo en de gameplay video die ik hierboven zie lijkt het of Uncharted een stuk 'drukker' is. Is die indruk juist, of valt dat mee?
Zelf alleen TLoU gespeeld op PS3 en PS4. Twee vragen voor de Uncharted-experts hier:
- Ik heb dit jaar geen tijd om de eerste 3 delen te spelen, maar wil 4 wel aanschaffen bij release mits ik dan klaar ben met FFXV. Kan je het afdoen met een beknopte leesbare samenvatting of doe je jezelf dan heel erg tekort?
- In TLoU vond ik het heel erg relaxt dat het niet constant actie was. N.a.v. de demo en de gameplay video die ik hierboven zie lijkt het of Uncharted een stuk 'drukker' is. Is die indruk juist, of valt dat mee?
het zou kunnen maar je doet je zelf wel erg te kort. Het leukste van die Uncharted games vind ik zelf het avontuur waar je op gaat (het verhaal dus), de gameplay is leuk en zit goed in elkaar maar vind vooral het verhaal leukl.wolkeh schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:32:
Battlefront beta zag er inderdaad goed uit. Ga hem vanavond eens goed proberen. Wat me wel meteen ontzettend stoorde was dat je in 3rd person van schouder moest wisselen met pijltje naar onder, wat betekent dat je de linker joystick moet los laten. Vind 3rd person verder wel wat hebben, voelt wat meer ontspannen voor mij.
Verwijderd
Ik ben wss ongenuanceerd, maar: 3 minuten sw beta gespeeld, tis cod in een sw jasje... Dan speel ik liever cod, want ik heb nauwelijks iets met sw. Nfs wordt mijn volgende spel, nu gauw verder met uncharted
Is wel zo. Uncharted is wel drukker en snellere gameplay dan The Last of Us. Bij TLOU had je soms delen waar je bv een kwartier of meer geen vijanden tegenkwam. In Uncharted moet je vaker knallen. :-)wolkeh schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:32:
Toch ook maar voor de bijl gegaan met de Uncharted Collection en heb er tot nu toe geen spijt van. Gisteren de eerste 3 chapters van deel 1 doorgespeeld. Je merkt inderdaad wel goed dat het spel een stuk ouder is dan TLoU en Tomb Raider. Maar dat schijnt in deel 2 en 3 een stuk minder te zijn. De setting vind ik echter wel heel erg vet. Het is echt Indiana Jones in een net iets andere setting. Als het zo blijft heb ik me dit weekend wel door deel 1 heen geworsteld. Maar denk dat ik eerst Rise of the Tomb Raider ga spelen, voordat ik met deel 2 en 3 ga beginnen.
uhm...
Gisteren ook heel kort de tijd gehad om de Star Wars Beta te proberen, wel prachtig spel hoor en speelt heerlijk. Van het weekend maar even een paar potjes proberen 
Kon ook Diablo 3 niet laten liggen voor EU29... die ook maar aangeschaft, voorlopig genoeg te doen!
Ben op de helft ongeveer van de Witcher 3, en heb MGS nog liggen, nu ook Diablo 3, en Fallout 4 komt eraan. Heel misschien ook Star Wars dan, maar ik kom de winter wel door
Kon ook Diablo 3 niet laten liggen voor EU29... die ook maar aangeschaft, voorlopig genoeg te doen!
Ben op de helft ongeveer van de Witcher 3, en heb MGS nog liggen, nu ook Diablo 3, en Fallout 4 komt eraan. Heel misschien ook Star Wars dan, maar ik kom de winter wel door
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Een andere plaats waar ik hickups heb is in het begin van cutscenes. Ik zie nu aan de filmpjes die Bram en Dennis hierboven gepost hebben, dat ze net hetzelfde probleem hebben. Ik vind het raar dat niemand zich hier lijkt aan te storen. Zoiets werkt direct behoorlijk op mijn zenuwen, zeker omdat je net daar zeker geen issues verwacht en je je al afvraagt of het aan je console ligt. Het begint zelfs al gewoon met het titelscherm waar die TIE-Fighters voorbij vliegen op een witte achtergrond.Twixie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:36:
Spel zelf loopt heel lekker, maar hebben jullie ook audio-hiccups in de menu's ? De achtergrondmuziek stokt bij mij regelmatig.
Zal het maar aan de beta toeschrijven, al lijkt me zoiets nu net iets dat ze gewoon al ver vóór de beta moeten gezien en kunnen fixen hebben.
Na 3 minuten heb je inderdaad een uitstekend beeld van een spel.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:38:
Ik ben wss ongenuanceerd, maar: 3 minuten sw beta gespeeld, tis cod in een sw jasje... Dan speel ik liever cod, want ik heb nauwelijks iets met sw. Nfs wordt mijn volgende spel, nu gauw verder met uncharted
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Tip: Vandaag voor Eur.39 in de aanbieding bij bol.comwarcow schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:28:
...
Sowieso haal ik ook een fysieke kopie van gta V ... zodra ik die goedkoop vind.
...
Net de BF4+Hardline bundel aangeschaft op PSN. Ben benieuwd.
Gewoon alles spelen. Desnoods later met deel 4 beginnen. Binnen 20/30 uur heb je de eerste 3 wel klaar.wolkeh schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:32:
Nu ben ik ook aan het twijfelenralph075 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:32:
[...]
Tip: Vandaag voor Eur.39 in de aanbieding bij bol.com
Ik wil GTA V eigenlijk ook op de PS4 hebben, ik heb hem al sinds de release op de PS3.
Ookal heb ik hem al best lang niet meer gespeeld, online Heists waren nog lang niet beschikbaar toen
Voordeel is dat ik de PS3 niet meer aan te zetten, spel vloeiender loopt, en kan ik live streamen voor de nutteloosheid
Maar is het mij 40 euro waard...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:38:
Ik ben wss ongenuanceerd, maar: 3 minuten sw beta gespeeld, tis cod in een sw jasje... Dan speel ik liever cod, want ik heb nauwelijks iets met sw.
Sowieso: CoD??On_E schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:29:
[...]
Na 3 minuten heb je inderdaad een uitstekend beeld van een spel.
Als je had gezegd, Battelfield in een een Star Wars jasje had ik gezegd, ok je hebt een punt! Maar CoD?
[ Voor 30% gewijzigd door EddoH op 09-10-2015 10:24 ]
Kun je hem dan niet goedkoper via MP scoren?Nakebod schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:16:
[...]
Nu ben ik ook aan het twijfelen
Ik wil GTA V eigenlijk ook op de PS4 hebben, ik heb hem al sinds de release op de PS3.
Ookal heb ik hem al best lang niet meer gespeeld, online Heists waren nog lang niet beschikbaar toen
Voordeel is dat ik de PS3 niet meer aan te zetten, spel vloeiender loopt, en kan ik live streamen voor de nutteloosheid
Ik zie ze al staan vanaf "Bieden", maar voor 25 euro moet toch wel lukken?
[ Voor 6% gewijzigd door CappieL op 09-10-2015 10:32 ]
'Bieden' zegt helemaal niks over de prijs. Denk dat je eerder moet rekenen op €30. Wat ook nog een prima prijs is.CappieL schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:31:
[...]
Kun je hem dan niet goedkoper via MP scoren?
Ik zie ze al staan vanaf "Bieden", maar voor 25 euro moet toch wel lukken?
Is ook wel een optie, maar die biedingen lopen ook vaak naar de 40 euro. En voor 35 zou ik liever nieuw doen.
Plus heel vaak zie ik illegale account sharing aanbieders ertussen staan.
Daarom zou ik ook alleen voor fysieke exemplaren gaan. Met een beetje geluk kun je er eentje in de buurt vinden (ophalen), zodat je ook geen verzendkosten hoeft te betalen en je meteen de kwaliteit van het schijfje kunt checken.Nakebod schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:38:
Is ook wel een optie, maar die biedingen lopen ook vaak naar de 40 euro. En voor 35 zou ik liever nieuw doen.
Ik koop bijna al m'n games tweedehands. Als je een beetje geduld hebt dan kun je ze voor leuke prijsjes kopen. Ik ga niet altijd voor de bodem maar gewoon wat het mij waard is.
Enkele voorbeelden van games die ik gekocht heb:
Sleeping Dogs Definitive Edition (Geen idee meer wanneer ik deze gekocht heb. Maar voor € 12,50 incl verzendkosten)
Diablo 3 (Gekocht in juni voor € 25,- incl verzendkosten)
AC: Unity (Gekocht in mei voor € 20,- incl verzendkosten)
Witcher 3 (Gekocht in juni voor € 35,- incl verzendkosten)
AC: Black Flag (Deze maand gekocht voor € 15,- incl verzendkosten)
Watch Dogs (Deze maand gekocht voor € 15,- incl verzendkosten)
The Order 1886 (Deze maand gekocht voor € 15,- incl verzendkosten)
Ik verkoop de meeste ook weer door nadat ik ze uitgespeeld heb. Met weinig tot geen verlies.
GTA V had ik nieuw gekocht in januari voor € 48,- bij mediamarkt Uiteindelijk in juni verkocht voor € 35,-
Dus ik neem aan dat tweedehands nu wel voor € 30,- moet lukken. Misschien nog wel voor wat minder als je wat geduld hebt.
Black Flag lang op gewacht, omdat ik deze snel in PS plus verwacht. Echter was ik het wachten zat
Enkele voorbeelden van games die ik gekocht heb:
Sleeping Dogs Definitive Edition (Geen idee meer wanneer ik deze gekocht heb. Maar voor € 12,50 incl verzendkosten)
Diablo 3 (Gekocht in juni voor € 25,- incl verzendkosten)
AC: Unity (Gekocht in mei voor € 20,- incl verzendkosten)
Witcher 3 (Gekocht in juni voor € 35,- incl verzendkosten)
AC: Black Flag (Deze maand gekocht voor € 15,- incl verzendkosten)
Watch Dogs (Deze maand gekocht voor € 15,- incl verzendkosten)
The Order 1886 (Deze maand gekocht voor € 15,- incl verzendkosten)
Ik verkoop de meeste ook weer door nadat ik ze uitgespeeld heb. Met weinig tot geen verlies.
GTA V had ik nieuw gekocht in januari voor € 48,- bij mediamarkt Uiteindelijk in juni verkocht voor € 35,-
Dus ik neem aan dat tweedehands nu wel voor € 30,- moet lukken. Misschien nog wel voor wat minder als je wat geduld hebt.
Black Flag lang op gewacht, omdat ik deze snel in PS plus verwacht. Echter was ik het wachten zat
[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 09-10-2015 10:57 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Goed nieuws dat SW zo goed ontvangen wordt. Ik heb nog geen tijd gehad om te spelen, maar zie er nu al wel naar uit...!
Wel gaaf dat de graphics zo goed zijn. Komt wellicht ook doordat dit de eerste shooter is die niet meer voor last gen wordt ontwikkeld...
Wel gaaf dat de graphics zo goed zijn. Komt wellicht ook doordat dit de eerste shooter is die niet meer voor last gen wordt ontwikkeld...
Heb gister de bete 2 uurtjes gespeeld, speelt echt lekker. Walker aussault is pure chaos. Je kan van elke hoek geraakt worden en de maps zijn erg open. Door het snelle respawnen komt echt geen eind aan de vijanden die komen. Alleen jammer dat je als rebel vrij wel kansloos bent hopelijk kunnen ze de balans fixen. De sfeer is ook lekker van de game. Hoop alleen dat je splitscreen de multiplayer modes tegen bots kan spelen ( ben bang van niet). Ook de variatie van maps is klein met 4 planeten ( elke planeet 2 maps).
Verwijderd
PlayStation Europe
Street Fighter V Beta 2 sign up is open! Join in here >
https://psnbeta.eu.playstation.com/userInfo.php?enroll=SFV

bol.com games
Enkel vandaag in de dagdeal: Grand Theft Auto V (GTA 5) voor €39,99! Bestel snel:
http://www.bol.com/nl/p/g...o-v-ps4/9200000028809047/
Street Fighter V Beta 2 sign up is open! Join in here >
https://psnbeta.eu.playstation.com/userInfo.php?enroll=SFV

bol.com games
Enkel vandaag in de dagdeal: Grand Theft Auto V (GTA 5) voor €39,99! Bestel snel:
http://www.bol.com/nl/p/g...o-v-ps4/9200000028809047/
De price drop van de PS4 is een feit in de US. Nu EU nog :-)
http://blog.us.playstatio...oliday-lineup-lower-cost/
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Was gisteren hier al gepost, maar ik verwacht geen verlaging in prijs.DarthDavy schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:12:
De price drop van de PS4 is een feit in de US. Nu EU nog :-)
Killzone Shadow Fall.SqueakyClean schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:52:
Same here, ik koop alles via Marktplaats. Eigenlijk nog nooit iets te klagen gehad.JSchut schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:56:
Ik koop bijna al m'n games tweedehands. Als je een beetje geduld hebt dan kun je ze voor leuke prijsjes kopen. Ik ga niet altijd voor de bodem maar gewoon wat het mij waard is.
moet je wel het geduld hebben...Niku schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:28:
[...]
Same here, ik koop alles via Marktplaats. Eigenlijk nog nooit iets te klagen gehad.
ik heb tot nog toe bijna alles voor 45-50 EU kunnen kopen dus best tevreden
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Transformers Devastation net binnen, nu nog even de middag doorkomen op werk en vanavond terug naar 1984.
Ik ga voor max €30, dus dat geduld heb ik weljimz93 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:30:
[...]
moet je wel het geduld hebben...
ik heb tot nog toe bijna alles voor 45-50 EU kunnen kopen dus best tevreden
Ik wist dat ik er één vergat!
Gewoon je PS3 versie voor 15 euro verkopen, kost ie je 25 nieuw nu met dje bol.com actieNakebod schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:16:
[...]
Nu ben ik ook aan het twijfelen
Hoe zit het met de DLC? Horen die erbij of moet je die ook nog eens apart kopen?Niku schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:01:
Net de BF4+Hardline bundel aangeschaft op PSN. Ben benieuwd.
Die zit er niet bijLe Enfant! schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:33:
[...]
Hoe zit het met de DLC? Horen die erbij of moet je die ook nog eens apart kopen?
Doh! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.Mezzid schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:29:
[...]
Gewoon je PS3 versie voor 15 euro verkopen, kost ie je 25 nieuw nu met dje bol.com actie
PS3 versie heb ik dan toch niet meer nodig
Dus effectief heb ik nu 17,49 betaald. En misschien nog 10-15 euro voor de PS3 versie vangen. Goede deal.
Is het iemand al gelukt om in een potje SW 20 vs 20 beide AT AT's neer te halen?
Hier is het namelijk nog niet gelukt, maar denk dat het meer ligt aan het feit dat 80% met hun rifles op de AT AT's gaat schieten als ze vulnerable zijn. En niet de grote sateliet schotels gebruiken.
Verschillende potjes in die modes gespeeld maar iedere keer winnen de rebels.
Hier is het namelijk nog niet gelukt, maar denk dat het meer ligt aan het feit dat 80% met hun rifles op de AT AT's gaat schieten als ze vulnerable zijn. En niet de grote sateliet schotels gebruiken.
Gisteravond 1x en nu net 2 minuten geleden nog een keer.. dus het kan wel..LunaTempesta schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:21:
Is het iemand al gelukt om in een potje SW 20 vs 20 beide AT AT's neer te halen?
Edit: en nu weer de rebels gewonnen.. 3e keer dus al.
Edit: en nu weer
[ Voor 11% gewijzigd door RubenSaurus op 09-10-2015 17:52 ]
Verwijderd
PlayStation Europe
PlayStation Now subscription service starts today in the UK. Stream PS3 classic for £12.99 a month:
http://blog.eu.playstatio...1&adbpl=tw&adbpr=36969785
Al bekend wanneer dit in Nederland komt?
PlayStation Now subscription service starts today in the UK. Stream PS3 classic for £12.99 a month:
Ze durven nogal met de prijs, zou dit niet gewoon onderdeel van Plus abo moeten zijn?
PSN, Twitter: NNY1980
Zit er niet bij, maar voor €24 heb je wel een goede deal. Vond ik in ieder geval.Le Enfant! schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:33:
[...]
Hoe zit het met de DLC? Horen die erbij of moet je die ook nog eens apart kopen?
Er is niks dat ik nog wil spelen van de PS3. De games die ik interessant vind, hebben al een remaster.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:06:
PlayStation Europe
Vind het ook een beetje mosterd na de maaltijd. Die dienst had er moeten zijn toen de PS4 op de markt kwam, handig als overgang voor PS3 bezitters. Toen had ik de aanschaf uitgesteld en gewacht tot er meer games beschikbaar waren (dat is altijd een probleem bij nieuwe consoles). Uitstellen had ik niet gedaan als ik PS3 games erop kon spelen.bram1984 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:32:
[...]
Er is niks dat ik nog wil spelen van de PS3. De games die ik interessant vind, hebben al een remaster.
Net de ps4 ook opgehaald, zie nu dat er een stukje van de behuizing niet helemaal recht loopt. Is dit de bedoeling? (Heb gta V ook bij bol.com besteld ondertussen
)

Ja dat hoort.
Ik neem aan dat je 'm direct weer teruggebracht hebt? Wat ziet dat ding eruit.
Ik neem aan dat je 'm direct weer teruggebracht hebt? Wat ziet dat ding eruit.
Die kijkt wel heel smerig!
Komt misschien ook door de flitser dat ieder stofje erop zichtbaar wordt.
Komt misschien ook door de flitser dat ieder stofje erop zichtbaar wordt.
Haha komt door de foto met flits en een stoffige omgeving. Ik schrok ook van de foto, in het echt ziet hij er prima uit. Is nauwelijks gebruikt en ook maar 2 weken oud.
En nu is het zuur.. internet hier is 500 kb/s en er staan 10-20 spellen klaar om te downloaden
En dan te bedenken dat sommigen hier klagen dat ze hun gigabit lijn niet voltrekken.
En nu is het zuur.. internet hier is 500 kb/s en er staan 10-20 spellen klaar om te downloaden
[ Voor 36% gewijzigd door warcow op 09-10-2015 19:41 ]
Er zijn opzich wel games die nog het spelen waard zijn die nog geen remaster hebben, red dead redemption, bioshock en mass effect bijvoorbeeld. Maar zelf heb ik geen zin om voor een te dure prijs verouderde games spelen waar je ook nog eens kans of buffering en degelijk hebt. Ik zie psnow wel hard valen, want de bijna de meeste goeie games hebben al een remaster en waarschijnlijk zullen er nog heel veel volgen.
Maak je niet druk, dat heeft de mijne ook, ik heb hem woensdag nieuw binnen gekregen.warcow schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:53:
Net de ps4 ook opgehaald, zie nu dat er een stukje van de behuizing niet helemaal recht loopt. Is dit de bedoeling? (Heb gta V ook bij bol.com besteld ondertussen)
[afbeelding]
Volgens wiki zijn er 1062 ps3 games. Daar zou toch genoeg te kiezen moeten zijn. Keuze prima, maar lag? Vraag me dat nog steeds af. (Heb toevallig deze week nog een ps2 game voor ps3 gekocht zouden die ook meegaan, dan kan ik 10jaar vooruit
)
10 second ninja DONE
Zijn hier nog mensen die World Rally Championship 5 gaan halen voor de PS4?
Onder andere al verkrijgbaar bij Bol.
[YouTube: https://youtu.be/mQcl3SnI0MY]
Bij de Xbox One gamert is tot nu toe weinig animo.
Onder andere al verkrijgbaar bij Bol.
[YouTube: https://youtu.be/mQcl3SnI0MY]
Bij de Xbox One gamert is tot nu toe weinig animo.
In iemand in mijn friends list speelt al de hele dag WRC5
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik ben meer nieuwsgierig naar hoe het speelt en hoe de graphics zijn, een persoonlijke review of zoiets.-SaveMe- schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:28:
In iemand in mijn friends list speelt al de hele dag WRC5
Snap ik. Het was me alleen opgevallen en ik zo iets had van he, is daar een nieuwe van uit? Heb er ook nog verder niks over gehoord of gelezen ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Precies de reactie als bij de XBO gamers, ik weet het ook niet. Blijkbaar willen ze er niet veel van verkopen.-SaveMe- schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:34:
Snap ik. Het was me alleen opgevallen en ik zo iets had van he, is daar een nieuwe van uit? Heb er ook nog verder niks over gehoord of gelezen ...
Unlike the recent, hugely impressive Dirt Rally, WRC 5 is absolutely not an aerospace-grade simulator. Instead it blends an authentic recreation of the official championship’s teams and locations with gently widened roads and a forgiving, chuckable handling model.
Just because it’s easy to pick up doesn’t mean you won’t be challenged, though.
http://www.topgear.com/car-news/gaming/review-how-does-wrc-5-stack-against-best-rally-games
Falen*Nieuwevolger schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:45:
Er zijn opzich wel games die nog het spelen waard zijn die nog geen remaster hebben, red dead redemption, bioshock en mass effect bijvoorbeeld. Maar zelf heb ik geen zin om voor een te dure prijs verouderde games spelen waar je ook nog eens kans of buffering en degelijk hebt. Ik zie psnow wel hard valen, want de bijna de meeste goeie games hebben al een remaster en waarschijnlijk zullen er nog heel veel volgen.
RDR vind ik persoonlijk geen ene zak aan. Bioshock krijgt een remaster en Mass Effect verwacht ik ook (hoewel ik daar ook weinig aan vind).
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link