Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:25:
[...]

Das imo geen NG+. NG+ is de game opnieuw spelen met alle verkregen upgrades en levels uit de vorige playthrough met sterkere vijanden en soms minder hulpmiddelen.
Je kan wel dingen aan zetten als je hem keer uitgespeeld heb en bepaalde targets gehaald heb volgens mij, maar het is inderdaad geen new game + zoals het bij de meeste games is.
shenr schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:33:
Beetje rare prijsvoering bij Playstation:
Battlefield Hardline Standard Edition €30,10
Battlefield-bundel: Battlefield 4 + Battlefield Hardline € 24

Ik twijfel of ik Diablo 3 (30€) of Borderlands (€30) moet aanschaffen... Of zijn het geen hele goede aanbiedingen?
Ik heb hem zelf voor normal price gekocht en vind het zelf 1 van beste games die er is (diablo 3) maar goed ik hou van diablo maar het is zekers een mooie prijs en coop op de bank is ook erg nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

De new game plus is meer bedoeld voor de trophy's voor de speedrun.....(gok ik) :P

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 07-10-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:44:
Ik word echt oud dus.. had nog nooit van NG+ gehoord : Wikipedia: New Game Plus .
Bestaat ook nog niet zolang gelukkig. :+
The term was coined by the 1995 role-playing video game Chrono Trigger,[1] but examples can be found in earlier games, such as Super Mario Bros. (in which Princess Toadstool "present[s] you with a new quest" featuring stronger enemies), The Legend of Zelda, and Ghosts 'n Goblins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:34

JSchut

.....

shenr schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:33:
Ik twijfel of ik Diablo 3 (30€) of Borderlands (€30) moet aanschaffen... Of zijn het geen hele goede aanbiedingen?
Beide games heb ik me goed en lang mee vermaakt.

Je kan je ze tweedehands ook al voor die prijs kopen. (Tussen de 25 en 30 euro) Nieuw zijn ze beide ook te krijgen voor 38/39 euro. Dus echt dikke aanbiedingen zijn het niet.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 23:39
JSchut schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:02:
[...]

Beide games heb ik me goed en lang mee vermaakt.

Je kan je ze tweedehands ook al voor die prijs kopen. (Tussen de 25 en 30 euro) Nieuw zijn ze beide ook te krijgen voor 38/39 euro. Dus echt dikke aanbiedingen zijn het niet.
Ja dat is het probleem dat ik nu met PS4 spellen heb. Ik hou eigenlijk van alles digitaal, maar tweedehands zijn die prijzen wel erg aantrekkelijk en met CD werkt net zo goed eigenlijk. Je moet alleen steeds wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Die drake collection is wel echt heel vet! Heb maar n klein stukje van 1 meegepakt destijds met mn ps3 voordat deze de deur uitging, maar dit is een mooie de serie door te spelen. Ziet er gewoon top uit, speelt erg lekker weg! Geen idee hoe lang die spellen op zichzelf zijn maar ben erg tevreden met de aankoop!

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
martincm schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:17:
Die drake collection is wel echt heel vet! Heb maar n klein stukje van 1 meegepakt destijds met mn ps3 voordat deze de deur uitging, maar dit is een mooie de serie door te spelen. Ziet er gewoon top uit, speelt erg lekker weg! Geen idee hoe lang die spellen op zichzelf zijn maar ben erg tevreden met de aankoop!
Ongeveer 10 uur per spel, ligt natuurlijk ook wel beetje aan je moeilijkheidsgraad, maar dat is wel een okay gemiddelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Battlefield 4 en Hardline lijkt me wel wat voor 24 euro. Wat me tegenhoudt zijn de vele DLC's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399391

Dit is nu mijn 6de playstation 4 (een hele nieuwe) sinds gisteren heb ik weer zelfde probleem wat ik met de vorigen ook had. De dics ejecteren moeilijk of gaan er helemaal niet uit. Als je hem er uit wil halen met je de ps4 op de kop houden voor ze er uitgaan.

Iemand die een idee heeft hoe dit kan? Het kan denk aan 1 spel liggen, maar waarom doe hij het dan ook bij anderen spellen? vind het best vaag iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Uncharted speelt soepel, zefls deel 1 ziet er nog mooi uit :)
Audio op engels gezet, en taal op Nederlands ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:01

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Freakster86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:26:
Battlefield 4 en Hardline lijkt me wel wat voor 24 euro. Wat me tegenhoudt zijn de vele DLC's...
Het is echt geen geld. Zelfs zonder dlc staat het garant voor vele uren speelplezier. Zeker als je online speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 399391 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:39:
Dit is nu mijn 6de playstation 4 (een hele nieuwe) sinds gisteren heb ik weer zelfde probleem wat ik met de vorigen ook had. De dics ejecteren moeilijk of gaan er helemaal niet uit. Als je hem er uit wil halen met je de ps4 op de kop houden voor ze er uitgaan.

Iemand die een idee heeft hoe dit kan? Het kan denk aan 1 spel liggen, maar waarom doe hij het dan ook bij anderen spellen? vind het best vaag iets.
Waarschijnlijk heb je dus een specifieke disc die de boel verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezzid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-06 01:43
Anoniem: 399391 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:39:
Dit is nu mijn 6de playstation 4 (een hele nieuwe) sinds gisteren heb ik weer zelfde probleem wat ik met de vorigen ook had.
Dat je nu na 6 PS4's bedenkt dat het aan je disc kan liggen... :+ of je moet wel heel veel pech hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

PlayStation Europe

The second Street Fighter V beta begins on 22nd October. Find out what’s included:

http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQutDlPUEAAsjtE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mezzid schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:49:
[...]

Dat je nu na 6 PS4's bedenkt dat het aan je disc kan liggen... :+ of je moet wel heel veel pech hebben
Denk gewoon dikke pech :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg je wel echt een nieuwe mee na garantie claimen elke keer? Sturen ze je elke keer gewoon weer terug met dezelfde ps4, dan is het logisch. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dutchgio schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:23:
Kreeg je wel echt een nieuwe mee na garantie claimen elke keer? Sturen ze je elke keer gewoon weer terug met dezelfde ps4, dan is het logisch. :+
Dit is een nieuwe. Gekregen bij MM paar maand geleden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop dat de sw bf beta morgen een beetje vroeg te downloaden is, moet om 2 uur naar school en downloaden zal ook wel weer tijd kosten. Maar het zal wel weer pas aan het eind van de middag te dowbloaden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je mag dan ook meteen een paar GB downloaden,
's middags ergens te dwnloaden.

En dan massaal met nog veel anderen met jou, dus dan kakt die snelheid ook weer in.
Dus ga er maar vanuit dat voor 2 uur spelen niet lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/OXVhpFUrgTVPOj3ucDijRA4L/full.png

400 Members.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-06 23:14
Dat gaat hard met die menbers!

Uncharted is echt weer tof om te spelen. Ziet er goed uit en 60 fps is top. Ben benieuwd hoe deel 2 en 3 eruit zien want deel 1 ziet er al erg mooi uit. Wel apart dat deze glitch er nog steeds inzit:

YouTube: Uncharted Drake's Fortune Chapter 5 'Blue Room' Glitch Crushing

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:46

The_Worst

Unox

Freakster86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:26:
Wat ik ervan begrijp is dat de DLC niet zo heel veel meer gespeeld wordt. Althans de servers zijn voller bij het basisspel dan bij de uitbreidingen. Tevens worden er nog (of in ieder geval nog tot zeer recent) gratis maps vrijgegeven omdat Hardline best wel een flop is.

Ben ook enorm benieuwd naar Uncharted. Ik heb mijzelf echter verplicht om eerst Tomb Raider uit te spelen voordat ik een nieuw avonturenspel koop. Tevens vermaak ik mij nog met Dying Light en Rocket League.

[ Voor 17% gewijzigd door The_Worst op 07-10-2015 20:27 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:34:
Je mag dan ook meteen een paar GB downloaden,
's middags ergens te dwnloaden.

En dan massaal met nog veel anderen met jou, dus dan kakt die snelheid ook weer in.
Dus ga er maar vanuit dat voor 2 uur spelen niet lukt.
Hopen dat ik dan tenminste kan beginnen met downloaden voor vrijdag. De pc versie gaat pas live om 16:00 dus ben bang van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Vanavond even Broken Age gedaan via Playstation Plus! Wat een leuke game zeg! Heel erg mooie stijl en lekker nostalgisch met leuke humor :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:23
Wat is nou precies het handige van een community?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Geen idee of ik er iets aan heb maar ik heb een vriendschapsverzoek naar dennis585 verstuurt.
Sinds vandaag een PS4 naast de XBO, is wel wennen hoor als je de Xbox controller gewend bent. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:33
LunaTempesta schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:09:
Wat is nou precies het handige van een community?
Dat ben ik ook nog een beetje aan het ontdekken. Ik vind het behoorlijk minimaal. Ik had persoonlijk ook iets meer verwacht van de update mbt het categoriseren van je PSN vrienden (ik had verwacht dat je echt categorieën kon aanmaken, maar het is blijkbaar enkel een message-group aanmaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-06 18:51
Speelt idd erg lkkr weer Uncharted,heb de bundel vandaag gehaald en moet zeggen dat de PS4 toch wel stuk stiller is als me vorige PS4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Uncharted ook gekocht, vnaaf ff gespeeld, vriendin zat mee te kijken.. Dacht eerst: huh? Maar ze vond het verhaal leuk, toppie dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:08

spaceboy

Op grote hoogte

Tweakarim schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:27:
[...]

Het is echt geen geld. Zelfs zonder dlc staat het garant voor vele uren speelplezier. Zeker als je online speelt.
Heb deze bundel net ook gekocht. BF4 al grijs gespeeld. Hardline even gehad voor single play. Maar voor 24 euro idd geen geld. Ben wel benieuwd of mijn BF4 dlc die ik gekocht had mee gaat (had de disc versie van de PS3 en die toen voor een tientje geupgrade naar PS4 en toen weer de set dlc's gekocht: volgt u het nog?) ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar uurtjes Uncharted 1 achter de rug. Het is echt weer ouderwets genieten. Nu merk je pas echt dat Naughty Dog zijn tijd ver vooruit was en nog steeds is. De gameplay en mechanics staan als een huis, net als de voice acting. En de muziek blijft ook fantastisch.

Om er even een andere remaster bij te pakken die ik recent gekocht heb: Dishonored. Een game uit 2012, dus 5 jaar later op de markt gekomen. Als je deze naast Uncharted zet en je zou me wijsgemaakt hebben dat 'ie uit 2005 zou komen, had ik het ook geloofd.

Ben erg benieuwd wat voor een mijlpaal deel 4 gaat worden op het gebied van physics en animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zomaar een vraag tussendoor:
Valt het jullie ook op dat de concurrent stiekem misleidende reclames maakt?
De Fifa reclames op tv worden afgesloten met: "Alleen op Xbox One", terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is.
Zouden ze bezig zijn huismoedertjes te brainwashen zo vlak voor de feestdagen?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat misleiden doen heel veel bedrijven dvdkiwi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
dvdkiwi schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 06:28:
De Fifa reclames op tv worden afgesloten met: "Alleen op Xbox One", terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is.
Viel mij ook op inderdaad, vond het een beetje een naaistreek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat ze lekker. FIFA wordt volgens mij het meeste in de EU gespeeld en daar heeft MS de strijd al lang verloren (tijdens de PS3 al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 14:57

On_E

Housemusic

Battlefront beta is pas om 16:00 uur beschikbaar geloof ik.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS4 deals in de PS store:

Deal of the week
Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition (PS4) Was €69.99Nu €29.99
Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition (PS3) Was €39.99, Nu €19.99

October kortingen: (tot 21/10/15)
Mortal Kombat X 35% korting Was €69.99, nu € 45,50 *
Mortal Kombat X Premium Edition 45% korting Was €99.99, nu € 54,99*
Borderlands: The Handsome Collection 50% korting Was €59.99, nu € 29,99
Battlefield Bundle 50% korting Was €79.99, nu € 34,99**
EA Sports Rory McIlroy PGA Tour 50% korting Was €69.99, nu € 34,99
The Telltale Games Collection 40% korting Was €99.99, nu € 59,99**
Call of Duty: Advanced Warfare Gold Edition 40% korting Was €69.99, nu € 42,-*
Game of Thrones – Season Pass 40% korting Was €24.99, nu € 14,99*
Tales From The Borderlands – Season Pass 40% korting Was €19.99, nu € 11,99*
LittleBigPlanet 3 30% korting Was €19.99, nu € 13,99
ArcaniA – The Complete Tale 20% korting Was €29.99, nu € 24,-**
NAtURAL DOCtRINE 50% korting Was €54.99, nu € 27,49 **
Risen 3: Titan Lords Enhanced Edition 25% korting Was €39.99, nu € 29,99
Strider 60% korting Was €14.99, nu € *
Pure Chess Complete Bundle 40% korting Was €11.99, nu € 5,99 **
Arcade Apocalypse Bundle 50% korting Was €11.99, nu € 5,99**

Little Big Planet 3 voor 13,99 is wel heel aantrekkelijk zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor liefhebbers van mooie filmpjes maken:

STAR WARS™ Battlefront™ SHAREfactory™-thema:

https://store.playstation...00634_00-SHAREFACTORYTHEM

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP0006-CUSA00634_00-SHAREFACTORYTHEM/1444265520000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=225&h=225&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:01

Tweakarim

PSN: Karimineel3

spaceboy schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:22:
[...]

Heb deze bundel net ook gekocht. BF4 al grijs gespeeld. Hardline even gehad voor single play. Maar voor 24 euro idd geen geld. Ben wel benieuwd of mijn BF4 dlc die ik gekocht had mee gaat (had de disc versie van de PS3 en die toen voor een tientje geupgrade naar PS4 en toen weer de set dlc's gekocht: volgt u het nog?) ;)
Ja hoor ik volg het nog. Had ook al de ps3 disc editie met ps4 update en later alle dlc gekocht. Heb nu de bundel gekocht met hardline. Ben benieuwd of ik BF4 opnieuw moet downloaden of hem nu gewoon kan spelen zonder de ps3 disc. Vanavond meer eens proberen. Gisteren even hardline gespeeld. Speelt toch wat anders dan BF4. De actie lijkt sneller te gaan en het richten net wat fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Tot nu toe pas 1x kunnen spelen op mijn kersverse witte PS4. Uncharted is ondertussen wel gedownload denk ik en ik hoop dat ik er dit weekend aan toe kom :Y)

Het enige dat ik tot nu toe echt heb gespeeld is Lego Marvel Super Heroes met m'n zoontje. Lekker relaxed vanaf de bank, en dat gaat op zich prima, maar het valt me wel op dat mijn 42" HDReady scherm toch echt te klein is om split-screen te gamen. Ik ben nu dus ook naar een nieuwe TV aan het kijken. First world problems... :/

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 22:38

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mja, de xbone heeft wel exclusief de Legends voor dat Ultimate team gebeuren o.i.d. Dus wat dat betreft kunnen ze idd. zeggen "Alleen op xbone". :')
Gelukkig trappen ze er niet allemaal in, want toen ik gisteren Drake ging ophalen, kocht een oma mooi een PS4 met FIFA16... :)
The_Worst schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:26:
[...]

Ben ook enorm benieuwd naar Uncharted. Ik heb mijzelf echter verplicht om eerst Tomb Raider uit te spelen voordat ik een nieuw avonturenspel koop. Tevens vermaak ik mij nog met Dying Light en Rocket League.
Tomb Raider is dan ook wel een echt pareltje. Ik heb 'm zelf bijna uitgespeeld (denk ik, ben bij de kust) en ik vind het één van de beste games op de PS4. Al vind ik Lara af en toe wel irritant als ze het zielige meisje speelt. Daar heeft Drake gaan last van... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Gisteren een paar chapters gespeeld van Uncharted, heel gaaf spel. Kan niet wachten om vanavond en in het weekend lekker door te spelen :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 06:48:
Battlefront beta is pas om 16:00 uur beschikbaar geloof ik.
Damn, das laat.. Waar heb je dat gelezen? :/

Edit: Hm volgens 'bronnen' wordt het 19.00 hier :(
Anoniem: 170423 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 07:39:
Voor liefhebbers van mooie filmpjes maken:

STAR WARS™ Battlefront™ SHAREfactory™-thema:

https://store.playstation...00634_00-SHAREFACTORYTHEM

[afbeelding]
Waarom geen gewonen PS thema :(
Volgens mij is het omdat de bundel de FIFA16 deluxe (?) editie bevat.. En dat die daarom dus XBox only is? De PS4 bundel is de gewone versie dacht ik..

[ Voor 26% gewijzigd door poor Leno op 08-10-2015 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:11
SqueakyClean schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:58:

[...]

Tomb Raider is dan ook wel een echt pareltje. Ik heb 'm zelf bijna uitgespeeld (denk ik, ben bij de kust) en ik vind het één van de beste games op de PS4. Al vind ik Lara af en toe wel irritant als ze het zielige meisje speelt. Daar heeft Drake gaan last van... :+
Drake heeft er wel last van, dat hij er een stuk minder appetijtelijk uitziet. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat dat niet over FUT legends?
Dat is ook een misleiding opsich, wamt ze noemen het "FUT legends mode" of iets dergelijks, en dan exclusief op X1.
Maar het is geen aparte modus, puur alleen de legends kaarten die in FUT zitten maar zo duur zijn dat een normale speler daar eigenlijk toch niet aan toe komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:15
Pricedrop in de US is nu officieel: http://blog.us.playstatio...holiday-lineup-lower-cost

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

dvdkiwi schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 06:58:

Deal of the week

Hmm..
Dat zijn een paar goede aanbiedingen..
Moet Risen nog een keer halen, en de AW met season pass voor 40 euro is ook niet duur(kan ik eindelijk een keer alle zombies doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PlayStation NL ‏

PlayStation NL heeft Sledgehammer70 geretweet:

De #StarWarsBattlefront beta staat gepland voor vandaag 19:00 lokale tijd! Zin in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Anoniem: 170423 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:16:
PlayStation NL ‏

PlayStation NL heeft Sledgehammer70 geretweet:

De #StarWarsBattlefront beta staat gepland voor vandaag 19:00 lokale tijd! Zin in?
Geplanned als in dat je kan starten of dan pas downloaden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:42

Gotiniens

Fairly odd Tim

Nee, ze zeggen "De ultieme Fifa16 ervaring, alleen op Xbox One" subtiel verschil. En dan doelen ze inderdaad op de FUT legends kaarten die exclusief op Xbox (One?) te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah zo.
Dat zeggen ze er dus niet bij ;)
Er wordt nergens gesproken over FUT in de reclame.
Maar leuk om te zien dat er zo druk op gereageerd wordt :P

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 08-10-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

SqueakyClean schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:58:

[...]

Ik ben nooit zo heel ver gekomen. Ik zat ooit vast volgens mij en kwam er pas redelijk laat achter dat je wel een kaart tot je beschikking hebt. Nu maar eens fatsoenlijk overnieuw beginnen. 8)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 22:38

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Super Meat Boy is trouwens leuker dan ik had verwacht....!

Afbeeldingslocatie: http://www.adiumxtras.com/images/thumbs/super_meat_boy_3_35088_8040_thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De ellende is weer begonnen, zul je zien dat de sw beta pas naar 2 uur te downloaden is waardoor ik niet eens het downloaden kan starten en morgen ook niet kan spelen. Waarom zijn die updates van de store altijd zo laat :(?

Man gvd beta begint pas om 19:00 volgens pu.nl....

[ Voor 10% gewijzigd door Nieuwevolger op 08-10-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
SqueakyClean schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:07:
Super Meat Boy is trouwens leuker dan ik had verwacht....!

[afbeelding]
Erg leuk spel inderdaad, zijn alleen wel games waar de kans dat mijn controller het raam uit gaat wel aanzienlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Als je niet kan wachten een Australische account aanmaken en downloaden:

https://store.playstation...02940_00-BATTLEFRONTBETA0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:08

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 06:58:

Deal of the week

Wel apart, ik zie andere prijzen. Zo heb ik die Battlefield Bundle voor 24 euro gekocht.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:31
spaceboy schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Wel apart, ik zie andere prijzen. Zo heb ik die Battlefield Bundle voor 24 euro gekocht.
Misschien zit er nog wel extra korting op van PS Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:11
Inderdaad:
Battlefield Bundle
50% off original price
Was €79.99/£64.99/AU$107.95
Additional 20% off for PS Plus members

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

jefjef

learning by doing

op mijn PS4 heb ik dus een US account aangemaakt voor verschillende redenen. wil dat dan ook zeggen dat ik een US playstation+ abonnement moet kopen? Op de PS4 heb ik ook nog NL account opgezet. Wanneer ik een US playstation+ abonnement haal is deze dan ook voor mijn NL account bsb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-06 11:57
De Playstation is $50 goedkoper geworden in de VS. Gaat dit ook doorgang vinden naar Europa?

Bron: PS Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
jefjef schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:00:
op mijn PS4 heb ik dus een US account aangemaakt voor verschillende redenen. wil dat dan ook zeggen dat ik een US playstation+ abonnement moet kopen? Op de PS4 heb ik ook nog NL account opgezet. Wanneer ik een US playstation+ abonnement haal is deze dan ook voor mijn NL account bsb?
Je heb per playstation maar 1 plus abbo nodig (op je primary account) en dat geld dan voor alle andere accounts (je kan dan online met je amerikaanse account. niet de games downloaden) en dat werkt andersom dan net zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 06:40
wheeler schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:03:
De Playstation is $50 goedkoper geworden in de VS. Gaat dit ook doorgang vinden naar Europa?

Bron: PS Blog
Ik vrees het ergste... blah blah wisselkoers, andere import duties, moet nog BTW overheen etc.

349 x (1/1.13) x 1.21 = 373 euro. Denk dat ie hier gewoon 399 blijft kosten. Bij 349 euro zou de PS4
hier te voordelig zijn als je bv. in een US "brick & mortar" winkel koopt. Volgens mij betaal je in de US
on-line geen BTW.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Waar maken jullie je druk om? De PS4 is onofficieel al lang in prijs verlaagd, bijna elke week is er wel ergens een PS4 te kopen voor € 339,00 t/m € 349,00.

Vorig jaar november heb ik zelf een PS4 met 2 DS4 controllers een camera en Driveclub voor € 382,50 bij Bart Smit gekocht, later nog één een PS4 met 2 DS4 controllers een camera en TLOU voor € 390,00 bij www.amazon.de. Gewoon goed opletten waar je koopt.

[ Voor 45% gewijzigd door Jumpman op 08-10-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-06 11:57
Jumpman schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:24:
Waar maken jullie je druk om? De PS4 is onofficieel al lang in prijs verlaagd, bijna elke week is er wel ergens een PS4 te kopen voor € 339,00 t/m € 349,00.

Vorig jaar november heb ik zelf een PS4 met 2 DS4 controllers een camera en Driveclub voor € 382,50 bij Bart Smit gekocht, later nog één een PS4 met 2 DS4 controllers een camera en TLOU voor € 390,00 bij www.amazon.de. Gewoon goed opletten waar je koopt.
Daar heb je gelijk in, zal de aanbiedingen in de gaten houden en niet teveel hopen op officiele prijsdaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 06:40
Jumpman schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:24:

Sorry, je hebt gelijk zie bij Amazon.de prijzen tussen de 319 euro en de 399 euro voor de 500GB SKU, 378 euro bij Amazon zelf.

Kocht de mijne in November 2013 en betaalde toen nog volle pond.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Laatst was er nog een mooie aanbieding: Een PS4 1 TB Ultimate Player Edition met FIFA 16 voor € 369,00. als FIFA 16 je niet ligt, had je die meteen de eerste dag voor € 40,00 op Marktplaats kunnen verkopen, wat resulteert in een PS4 1 TB Ultimate Player Edition voor € 329,00. Goedkoper ga je het niet vinden voor de kerst, ben ik bang.

Je kan nu deze PS4 1TB Ultimate Player Edition halen met de code "shoptegoed" komt hij op € 359,00.

[ Voor 44% gewijzigd door Jumpman op 08-10-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik zit juist wel te wachten op een officiele prijsverlaging :P
Ik heb de Darth Vader Limited Edition PS4 Bundel in de preorder staan, zou leuk zijn als die voordat die kwam nog een paar tientjes goedkoper zou zijn.
prijsverschil met die Fifa16 deal is wel erg groot...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu de Battlefront beta via de AUS Store aan het downloaden. Gaat met 25-28MB/s. 3 minuten bezig, nog minuten 4 te gaan :) (nu hopen dat de snelheid zo lekker blijft)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heb ik ook nog zo'n account, aangemaakt voor de FIFA 16 demo een dag eerder te kunnen spelen. ;)

Edit: kan m op de ps4 niet vinden, en weet het wachtwoord niet meer om in te loggen via de webstore. :X

[ Voor 33% gewijzigd door dutchgio op 08-10-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-06 12:55
WeAreLegion schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:18:
[...]

Geplanned als in dat je kan starten of dan pas downloaden? :)
Ik zie hem nog nergens in de store, via web browser in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Eerste (en tevens waarschijnlijk laatste) platinum trofee binnen! Slechts voor Rocket League, maar toch. :9

Ik geef er helemaal niks om maar toen ik zag dat ik nog maar 1 trofee hoefde te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:39

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zelfde had ik met Mass Effect 2, enige Platinum die ik heb :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
cypher21 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:47:
prijsverschil met die Fifa16 deal is wel erg groot...
Dat is de consequentie van niet op het juiste moment een aankoop doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Jumpman schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:48:
[...]

Dat is de consequentie van niet op het juiste moment een aankoop doen...
Mwa, het is een bewuste keuze geweest ;)
Als het aan mij had gelegen speelde ik al een tijdje fifa op een 1tb console. Maar mijn zoontjes hebben gespaard en betalen allebei €100 mee, zij willen PER SE de darth vader versie. Ookal gaf ik aan dat ze geld over hielden als ze de fifa versie zouden nemen.
Ik vind een spelletje leuk, maar als ik er nog net zoveel waarde aan zou hechten als voorheen dan had ik er wel een bij launch gehaald, dus dan maar wachten tot 17 november

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Battlefront, Fallout 4 en NFS komen allemaal begin november.
Ohjee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
cypher21 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:52:
[...]

Mwa, het is een bewuste keuze geweest ;)
Als het aan mij had gelegen speelde ik al een tijdje fifa op een 1tb console. Maar mijn zoontjes hebben gespaard en betalen allebei €100 mee, zij willen PER SE de darth vader versie. Ookal gaf ik aan dat ze geld over hielden als ze de fifa versie zouden nemen.
Ik vind een spelletje leuk, maar als ik er nog net zoveel waarde aan zou hechten als voorheen dan had ik er wel een bij launch gehaald, dus dan maar wachten tot 17 november
Haha, ik doelde niet op jou persoonlijke keuze hoor, maar meer op de mensen die zo goedkoop mogelijk een PS4 wilde bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:39

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Af en toe denk ik dat ik m'n vriendin en werk maar eens moet dumpen om meer tijd te hebben voor al die toptitels die uitkomen de komende maanden en m'n backlog :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

LunaTempesta schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:21:
Battlefront, Fallout 4 en NFS komen allemaal begin november.
Ohjee.
Battlefront de 19e toch?

NFS ga ik niet halen, FO4 pik ik een jaar later wel op als GOTY editie ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-06 16:14

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Krijg je alleen toegang tot de multiplayer beta als je gepreordered hebt? Of zijn er andere manieren? Zou dit toch waal graag willen meepikken als het nog kan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:08
Pff heb fifa 16 sinds vandaag...
Zitten wel wat verbeteringen in. Maar wordt soms echt geowned door de ai op prof. Bv de graafschap staat laatste en scoort amper. Maar tegen mij halen ze 2 afstandschoten die messi niet eens zo mooi maakt.

Maar dat kan allemaal nog wel.
Maar onderstaande videos zijn wel.echt belachelijk.
Eerste is ado(ik) tegen twente. En de ai besluit maar gewoon zonder te kijken met eug naar doel te schieten... en dit noemen ze realisme...

En dan deze, ben blij dat de goal.telde voor me.maar zou me gods gruwelijk genaaid voelen als hij hem zo gestopt had door het net heen..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-06 17:56
vandaag 19:00 begint de open beta van Battlefield V: Star Wars voor de PS4 (voor de liefhebbers) :D ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Chrosser schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:32:
Krijg je alleen toegang tot de multiplayer beta als je gepreordered hebt? Of zijn er andere manieren? Zou dit toch waal graag willen meepikken als het nog kan..
Volgens mij heeft iedereen toegang. Ik was paar dagen geleden effen op EA site gaan kijken en daar stond ook wel weinig uitleg. Las wel iets dat je een EA account moet hebben dus heb ik die dan maar aangemaakt. Zal dan wel zien of je inderdaad in-game je EA uid/pwd moet gaan ingeven.
Ik neem dus ook gewoon aan dat hij vanavond ergens voor iedereen zal verschijnen in de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
v8power67 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:33:
En dan deze, ben blij dat de goal.telde voor me.maar zou me gods gruwelijk genaaid voelen als hij hem zo gestopt had door het net heen..
"That's a yard or two over the line" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jimz93 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:35:
[...]

vandaag 19:00 begint de open beta van Battlefield V: Star Wars voor de PS4 (voor de liefhebbers) :D ;)
Huh de een zegt 16, de ander 19.. wanneer is t nou :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:08

masauri

aka qwybyte

poor Leno schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:04:
[...]

Huh de een zegt 16, de ander 19.. wanneer is t nou :?
Neem de 20e, dan zijt ge altijd zeker :+

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Hij heeft het over welk uur vandaag. Ik had ook al 16u gelezen ipv 19u.
En inderdaad, hier spreken ze ook al dat het live is : http://starwars.ea.com/st...ntcmp=EACom_SWBFBeta_hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:06:
Hij heeft het over welk uur vandaag. Ik had ook al 16u gelezen ipv 19u.
En inderdaad, hier spreken ze ook al dat het live is : http://starwars.ea.com/st...ntcmp=EACom_SWBFBeta_hero
Thnx ik bedoelde inderdaad de tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Completely off-topic: fan van Röyksopp ? Zalig nummer :).

Om het toch een beetje on-topic te brengen: die menu-muziek van de PS4 is eigenlijk wel een serieuze rip van dit : YouTube: Jean Michel Jarre - Waiting For Cousteau (Full Song) .

[ Voor 68% gewijzigd door Twixie op 08-10-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 19:15
Leno, ik zit er klaar voor bel dice even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
SW:BF Beta staat in de PS Store!

[ Voor 8% gewijzigd door Twixie op 08-10-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Twixie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:03:
[...]

"That's a yard or two over the line" 8)7
Hahaha ja ook het commentaar kan stukken beter. Maar heb lekker.muziek aanstaan ipv het commentaar dus had dit niet gehoord. Moest de video effe kijken om te begrijpen wat je bedoelde hahah.
Maar zeg eerlijk had hij hem zo gestopt dwars door net heen dan denk dat mn ds4 in stukjes lag erna...
Deze fifa brengt echt ergste in me naar boven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Twixie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:19:
Link? Ik zie niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Heb op de website gewoon gezocht op Battlefront en die stond er tussen. Hier de link : https://store.playstation...0?smcid=nav:ps-store:home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja leuk, ik zie m ook niet..

Maar was t als grapje? SW:BF? ja die zie ik wel.. alleen de Beta niet :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06 15:42
Thnx :).

Ideaal dat automatisch downloaden in stand-by stand.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Twixie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:22:
Heb op de website gewoon gezocht op Battlefront en die stond er tussen. Hier de link : https://store.playstation...0?smcid=nav:ps-store:home
Werkt! Thanks. Kon alleen maar de Sharefactory Theme vinden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Zie hem ook staan thnx for the heads up!
Download gaat lekker snel!
Doe even een zoekopdracht in de PS store. Zo kwam ik hem wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Gewoon normale versie aanklikken van spel dan eronder zie je de beta staan.
Downloaden is in ieder geval kut ervan...
Net de uncharted colection in denk max 45 min binnen gehaald. Maar de beta staat op 28min met 7.8gb... en loopt alleen maar op.
Dat wordt weer pauze resumen heel.de tijd :p

Pagina: 1 ... 4 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link