Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Uncharted Collection en de bijbehorende thema zijn hier aan het downloaden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Uncharted Collection zal er hier ook wel weer komen, paar uurtjes naar om kijken en weer klaar met gamen, al heel lang nu het "probleem" dat ik de meeste games allemaal gewoon koop en gewoon weet dat ik het niet lang ga spelen, maar ik wil ze wel graag hebben om het zelf te bekijken en weer even aan te voelen, misschien is het omdat ik volgende maand 44 ga worden maar o.k maakt ook niet uit verder.

Ben ook gewoon te lui om iets bij v&a te plaatsen en eigenlijk wil ik ook niks verkopen, dacht dat het iets minder zou worden met games kopen toen ik een PS4 gekocht had maar nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 22:33

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

On_E schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:15:
[...]

Ik vond er na het veelbelovende begin eigenlijk vrij weinig aan, het wordt snel repetitief en de Mother Base was meer een soort van ''werk'' dan een toevoeging.
Ik moet zeggen dat ik het ook wel vrij eentonig vind worden, maar ik ben net begonnen zo lijkt het. Net mission 12 gedaan en het verhaal is alweer erg gaaf.
Maar infiltreren gaat idd. vaak op dezelfde manier: taggen, sluipen en gasten pakken en opnieuw. Ik speel compleet non-lethal, wat de uitdaging wel groter maakt en heb ook nog maar op één wapen een demper.
En toe breekt de hel los en maai ik met m'n rubberen kogeltjes vrolijk door al die gastjes heen. 8)

En Mother Base is nogal overweldigend. Erg groot en onduidelijk, maar de moeite waard.

Net pas Quiet gevonden, dus ik heb nog wel wat te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-07 07:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sipio schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:28:
Uncharted Collection zal er hier ook wel weer komen, paar uurtjes naar om kijken en weer klaar met gamen, al heel lang nu het "probleem" dat ik de meeste games allemaal gewoon koop en gewoon weet dat ik het niet lang ga spelen, maar ik wil ze wel graag hebben om het zelf te bekijken en weer even aan te voelen, misschien is het omdat ik volgende maand 44 ga worden maar o.k maakt ook niet uit verder.

Ben ook gewoon te lui om iets bij v&a te plaatsen en eigenlijk wil ik ook niks verkopen, dacht dat het iets minder zou worden met games kopen toen ik een PS4 gekocht had maar nee ;)
Ik ben 40 en ik game nog elke dag.

De Uncharted games ga ik zeker allemaal uitspelen op de PS4.
Een oude bron.

Goed nieuws dat het vandaag al gaat beginnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 170423 op 06-10-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:53

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Wolfenstein The New Order geruild voor Dragon Age Inquisition whoohoo :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-07 10:08

On_E

Housemusic

SqueakyClean schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:29:
[...]

Ik moet zeggen dat ik het ook wel vrij eentonig vind worden, maar ik ben net begonnen zo lijkt het. Net mission 12 gedaan en het verhaal is alweer erg gaaf.
Maar infiltreren gaat idd. vaak op dezelfde manier: taggen, sluipen en gasten pakken en opnieuw. Ik speel compleet non-lethal, wat de uitdaging wel groter maakt en heb ook nog maar op één wapen een demper.
En toe breekt de hel los en maai ik met m'n rubberen kogeltjes vrolijk door al die gastjes heen. 8)

En Mother Base is nogal overweldigend. Erg groot en onduidelijk, maar de moeite waard.

Net pas Quiet gevonden, dus ik heb nog wel wat te doen...
Precies, ondanks dat de creatievelingen onder ons vast 1.001 manieren hebben om een basis te infiltreren zat ik al snel steeds hetzelfde te doen. Daarbij ook nog eens die lege open wereld en het gebrek aan een normale fast-travel (ik weet van de boxes...), het vele laden tussendoor omdat je elke keer switcht naar de Heli, Mother Base en Afghanistan...

Nah, ik kan echt wel begrijpen dat fans van de serie lyrisch zijn maar ik vond het eigenlijk best wel een teleurstelling deze game.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Wijsheid komt met de jaren, zeggen ze... :+ (ook een veertiger hier)

Merk zelf ook dat ik erg de neiging moet onderdrukken om niet alle games die me aanspreken te willen kopen. 'Gelukkig' weet ik voor mezelf dat FPS games (BF, CoD, etc) en adventure/RPG (Uncharted, Witcher, Just cause, Far Cry, etc) me teveel tijd kosten. Anders gezegd, ik weet dat ik er de tijd niet voor heb, dus ik kan ze beter laten liggen.

Stiekem is er toch nog erg veel wat ik 'even' wil proberen. Als ik het dan tegen een schappelijke prijs zie, dan kan ik het toch niet laten liggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

BlackEyedAngel schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:39:
Wolfenstein The New Order geruild voor Dragon Age Inquisition whoohoo :)
Dat is geen slechte deal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ralph075 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:48:
[...]

Wijsheid komt met de jaren, zeggen ze... :+ (ook een veertiger hier)

Merk zelf ook dat ik erg de neiging moet onderdrukken om niet alle games die me aanspreken te willen kopen. 'Gelukkig' weet ik voor mezelf dat FPS games (BF, CoD, etc) en adventure/RPG (Uncharted, Witcher, Just cause, Far Cry, etc) me teveel tijd kosten. Anders gezegd, ik weet dat ik er de tijd niet voor heb, dus ik kan ze beter laten liggen.

Stiekem is er toch nog erg veel wat ik 'even' wil proberen. Als ik het dan tegen een schappelijke prijs zie, dan kan ik het toch niet laten liggen 8)7
Ik ken het probleem (dertiger hiero).

Ben je jong, heb je genoeg tijd en geen geld. Ben je wat ouder heb je genoeg geld en weinig tijd.

Ik heb dan ook bewust al wat pareltjes overgeslagen, als Diablo III, Dragon Age en laatst The Taken King. Ik heb nog Batman en Witcher verder te spelen en ben vol bezig met MGSV.
Zit dan ook te twijfelen over Uncharted. Zeker een mooie collectie, krijgt goeie beoordelingen èn ik heb de spellen nog nooit gespeeld. Dat gekoppeld aan een mooie prijs bij de MM (€53) zal me wel overhalen. Maar waar haal ik de tijd vandaan. :'(

En dan in november gaan we rustig verder. Fallout "krijg" ik gelukkig voor kerst, maar CoD gaat er zeker komen. Als de beta bevalt, komt Star Wars ook nog wel...

En dan ben ik momenteel verslaafd aan Pinball Arcade op m'n Vita... :)

Man, wat zou parttime werken toch fijn zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb ook veel te weinig tijd om de games te spelen die ik wil doen. Daarom The Witcher ook weer doorverkocht. Ik kan er gewoon niet voor gaan zitten.

Binnenkort komt inderdaad Fallout uit, ik moet en zal Halo5 op de x1 spelen, Destiny neemt sinds TTK weer meer tijd in beslag...

En dan kwam in een opwelling Bloodborne in huis en daar ben ik de afgelopen maanden verslaafd aan geweest haha....

Ipv papadag een game dag per week invoeren ofzo :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 19:48
Heb nooit Fallout op een console gespeeld, dus twijfel of ik het voor de PC of PS4 moet nemen... Mods, mods, mods... daartegenover wel het gemak van de PS4. Iemand anders die voor dezelfde keuze staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
PS4 krijgt ook mods voor Fallout 4 he.. True story google maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Hmmm, als dat waar is wordt het zeker de PS4, wist ik nog niet, thanks voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er wordt aan gewerkt. Is nog afwachten of het echt haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:55

JSchut

.....

Het is wel zeker dat ze komen. Alleen PS4 als laatst:

Coming first to Xbox One, modding will be available on both new-gen consoles, although the ground rules set by Bethesda for giving mods the greenlight includes banning assets from other games, as well as nudity.

Early next year we’ll release for free the new Creation Kit for the PC. This is the same tool we use in the studio. You'll be able to create your own mods and share them with others.

We’re especially excited these same mods will then be coming to Xbox One, and then PlayStation 4.

[ Voor 37% gewijzigd door JSchut op 06-10-2015 15:38 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er een beetje een hard hoofd in..

Denk dat het heel erg gaat tegenvallen wat we nou uiteindelijk met die mods kunnen doen op consoles, en of die uberhaubt wel naar de playstation komt.

Want Bethesda en Playstation waren de laatste jaren geen goede combinatie;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:53

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Gezien de architecture van de PS4 vs die van de PS3 heb ik er juist wel vertrouwen in, maar ben wel benieuwd hoe ze de mod-content aan gaan leveren aan de spelers

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wat wel echt waardeloos is aan die Rainbow Six beta...

Ik log zo'n 100km van mijn huis in via Remote Play en start die beta, gevolg; PS4 doet niks meer op afstand (Remote Play wordt niet ondersteund) en moet waarschijnlijk aan blijven staan tot ik donderdag terug thuis kom. Geweldig! De PS-knop zou moeten werken, maar doet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Rainbow Six beta is toch ook afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:29:
De Rainbow Six beta is toch ook afgelopen.
Dat zal best, het was ook niet de bedoeling om hem aan te klikken, maar in Remote Play klik je wel eens verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-07 10:08

On_E

Housemusic

_/-\o_

[ Voor 49% gewijzigd door On_E op 06-10-2015 16:38 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07 13:01
SqueakyClean schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:11:
[...]
Ben je jong, heb je genoeg tijd en geen geld. Ben je wat ouder heb je genoeg geld en weinig tijd.
Dit dus. Ben zelf 45 (please, iemand nog ouder ? :)) en met een enorme collectie games. Zeker vroeger ten tijde van PSX, PS2, XBox... veel te veel games gekocht die ik uiteindelijk nauwelijks aanraakte. Heb er zelf nog verschillende in shrinkwrap. Was ook wel een hobby/verzamelwoede (samen met mijn nu-echtgenote), bvb ook alle consoles op dag 1, etc... Is beetje stilgevallen toen de PS3 op de markt kwam, niet toevallig omdat we dan ook aan kinderen begonnen zijn :). Heb zelfs nog altijd GTA4 in shrinkwrap 8)7 .

Nu zijn de kinderen oud genoeg dat ze zelf ook al kunnen meegamen, en daardoor zelf ook weer meer actief aan het worden (en dus ook net een PS4 gekocht) en merk dat het toch nog steeds kriebelt om dit of dat te kopen, terwijl ik gewoon weet dat ik de tijd niet heb :). Voorlopig kan ik nog wel aan de verleiding weerstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 12:56
PS+ games zijn ook te downloaden nu: https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

niet dat ik daar tijd voor heb want uncharted is aan het preloaden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DigitalError schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:12:
niet dat ik daar tijd voor heb van uncharted is aan het preloaden >:)
Ik heb al 25GB van Uncharted gedownload.

Nog 17GB te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:28

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb jaren weinig tijd en energie gehad om te gamen. Meestal stond m'n hoofd er ook niet naar, dus ik dacht dat het aan m'n leeftijd lag. Nu ben ik bijna 39 en begin ik juist weer regelmatiger te gamen. Zeker niet dagelijks, maar met een goeie game kan ik toch wel een tijdje (bijna) dagelijks een paar uur zoet zijn. M'n zwager en zijn vriendin zijn beide achterin de 40 en behoorlijk verslingerd aan gamen (vooral Diablo 3), dus ik denk dat leeftijd niet zo'n rol speelt, ondanks dat veel mensen schijnen te vinden dat je op een gegeven moment 'te oud' bent om leuke dingen te doen. Onzin dus.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PlayStation Europe ‏

New on PlayStation Store this week: Uncharted, Super Meat Boy, Rock Band 4, more:

http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQpSFveUEAAo_Ru.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
dvdkiwi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:31:
Nu ik het niet zie, de topic-warning balk onderaan is weg ;)
Nee hoor.. is er bij jou echt geen TW zichtbaar?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:14

Vrijdag

De Zwarte

Exirion schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:29:
[...]

Ik heb jaren weinig tijd en energie gehad om te gamen. Meestal stond m'n hoofd er ook niet naar, dus ik dacht dat het aan m'n leeftijd lag. Nu ben ik bijna 39 en begin ik juist weer regelmatiger te gamen. Zeker niet dagelijks, maar met een goeie game kan ik toch wel een tijdje (bijna) dagelijks een paar uur zoet zijn. M'n zwager en zijn vriendin zijn beide achterin de 40 en behoorlijk verslingerd aan gamen (vooral Diablo 3), dus ik denk dat leeftijd niet zo'n rol speelt, ondanks dat veel mensen schijnen te vinden dat je op een gegeven moment 'te oud' bent om leuke dingen te doen. Onzin dus.
Je stopt niet met spelen omdat je ouder wordt, je wordt ouder omdat je stopt met spelen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Chaoss schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:09:
[...]

Nee hoor.. is er bij jou echt geen TW zichtbaar?
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooooow Chaos toch, heb ik het toch helemaal verkeerd gezien :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Vrijdag schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:10:
Je stopt niet met spelen omdat je ouder wordt, je wordt ouder omdat je stopt met spelen :P
Hehe.. het schijnt wel waar te zijn. Mensen die gamen hebben een beter reactievermogen en zijn mentaal 'leniger'.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jI3h5VIt4UyzP0B10bA787Rd/full.png?nohitcount=1

14.05 begonnen met downloaden en een paar minuten geleden volledig gedownload.

Nog niet perfect en het kan zeker sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-06 18:31
bram1984 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:30:
Far Cry Primal aangekondigd. Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden.

[video]
No thanks. Lijkt mij meer de farcry franchise uitmelken dan echt een game op de markt brengen die gamers graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is grofweg 2 á 2,5 MB/s Dennis, als mijn berekening klopt (5 uur downloaden = 9 GB per uur = 150 MB per minuut = 2,5 MB/s.

Sorry, maar dat is toch volkomen ruk? Ik haal met de laatste tests 10 MB/s , dus dat is 36 GB per uur. Iets meer dan een uur hoort het dus niet te duren, en het zou nog veel sneller moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:14

Vrijdag

De Zwarte

Exirion schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:24:
[...]

Hehe.. het schijnt wel waar te zijn. Mensen die gamen hebben een beter reactievermogen en zijn mentaal 'leniger'.
Tijdje terug zag ik ergens een reportage oid van een man van een jaar of 65+ die nog fanatiek Battlefield 4 aan het spelen was op zijn console 8) Was nog een Nederlander ook trouwens :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:55:
Dat is grofweg 2 á 2,5 MB/s Dennis, als mijn berekening klopt (5 uur downloaden = 9 GB per uur = 150 MB per minuut = 2,5 MB/s.

Sorry, maar dat is toch volkomen ruk? Ik haal met de laatste tests 10 MB/s , dus dat is 36 GB per uur. Iets meer dan een uur hoort het dus niet te duren, en het zou nog veel sneller moeten kunnen.
Klopt helemaal, ik heb ook liever 20MB/s.

Die download was met af en toe pauzeren.

Maximaal stukken van 8MB/s was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:11:
[...]

Klopt helemaal, ik heb ook liever 20MB/s.

Die download was met af en toe pauzeren.

Maximaal stukken van 8MB/s was het.
Met waarschijnlijk ook stukker onder de 1 MB, gezien het gemiddelde van 2,5 MB. Nauwelijks een verbetering dus. Ik heb tot nu toe nog geen grote bestanden gedownload, maar ik zal zo eens een demo aanslingeren en kijken hoe lang het duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:46:
[afbeelding]

14.05 begonnen met downloaden en een paar minuten geleden volledig gedownload.

Nog niet perfect en het kan zeker sneller.
Zit nu op de helft, valt elke keer toch weer langzaam terug helaas.

[video]
Vind dit best tegenvallen tot nu toe.

[ Voor 25% gewijzigd door RubenSaurus op 06-10-2015 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:35
Guys, hoe join ik de ps community? Moet ik daarvoor vrienden zijn met iemand die er al in zit? Kan iemand mij anders toevoegen? Psn:triitme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tritimee schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:30:
Guys, hoe join ik de ps community? Moet ik daarvoor vrienden zijn met iemand die er al in zit? Kan iemand mij anders toevoegen? Psn:triitme
Zoek naar mij: dennis585 op de PS4 en kijk onder mijn community's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:17:
[...]

Met waarschijnlijk ook stukker onder de 1 MB, gezien het gemiddelde van 2,5 MB. Nauwelijks een verbetering dus. Ik heb tot nu toe nog geen grote bestanden gedownload, maar ik zal zo eens een demo aanslingeren en kijken hoe lang het duurt.
Net 7,5GB binnen 15 minuten binnen gehaald. Zonder pauzeren. Das 500MB per minuut en 30GB per uur. Op zich oké. Benieuwd of grotere bestanden dit ook behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 23:28
Middernacht lekker aan de slag met Uncharted! Jammer dat de multiplayer er niet in zit.

Die downloadsnelheid is er in ieder geval op vooruit gegaan sinds de 3.0 update. Gaat nu zo rond de 2,5mb/s inderdaad.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Exirion schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:29:
[...]

ondanks dat veel mensen schijnen te vinden dat je op een gegeven moment 'te oud' bent om leuke dingen te doen. Onzin dus.
Daar verbaas ik mij ook over, veel mensen vinden het vooral kinderachtig. Ik zie het als ontspanning en leuk tijdverdrijf (mits je een goede balans vind in je leven, dus niet doorschiet naar een gameverslaafde die nooit buiten komt ;)). De hele avond naar domme TV programma's met zogenaamde BN'ers kijken is echter wel geaccepteerd. Gamen is vaak ook 'dom' vermaak, maar ben je toch wat sneller met tactiek bezig, competitief, etc.

[video]
Hmm. De laatste Far Cry vond ik teveel van hetzelfde, zat vrijwel geen vernieuwing in. Dit heeft wel een originele insteek, zo terug naar de oertijd. Maar het lijkt geen game te zijn waar gigantisch veel tijd ingestopt is (oktober aankondigen, februari te koop?). Zegt natuurlijk weinig, maar hoop dat het meer is dan een andere wereld en wat andere objecten in die wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah ik heb me er wel mee vermaakt op zich, maar 3 is beter. De formule is natuurlijk bekend, maar verder is FC de enige sandbox shooter voor zover ik weet. Op dat vlak is de serie relatief uniek. Of mis ik er eentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Tom schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:26:
De hele avond naar domme TV programma's met zogenaamde BN'ers kijken is echter wel geaccepteerd. Gamen is vaak ook 'dom' vermaak, maar ben je toch wat sneller met tactiek bezig, competitief, etc.
Dat kijken naar talentloze reutelaars en uren reclame heb ik al lang afgezworen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
bram1984 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:33:
Mwah ik heb me er wel mee vermaakt op zich, maar 3 is beter. De formule is natuurlijk bekend, maar verder is FC de enige sandbox shooter voor zover ik weet. Op dat vlak is de serie relatief uniek. Of mis ik er eentje?
Just cause? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:35
Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:36:
[...]

Zoek naar mij: dennis585 op de PS4 en kijk onder mijn community's.
Thanx dennis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
bram1984 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:35:
Is dat een shooter? Sowieso niet first person.
Ja, zover ik weet is dat ook een chaotic shooter. Niet first person maar wel openworld/sandbox type. Komt aardig in de buurt. Al heb ik just cause nooit gespeeld dus kan er niet echt wat van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

bram1984 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:33:
Het type spel is gaaf en uniek, maar de vernieuwing tussen deel 3 en 4 vond ik zeer minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tom schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:05:
[...]

Het type spel is gaaf en uniek, maar de vernieuwing tussen deel 3 en 4 vond ik zeer minimaal.
Ik las alleen dit stukje en wist meteen dat het om Far cry ging :P ,

Ik vond far cry 3 persoonlijk beter dan far cry 4(of beter gezegd 3.5)..
Het verhaal(het kleine beetje)was beter, de personages(vooral vaas) waren beter.
En het hele gebied vond ik gewoon leuker dan in far cry 4.

Bij deeltje vier had ik na een uur al het gevoel van.
Been there, done that...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:05:
[...]

Tja wat had je willen zien? Er zitten helikopters in, en olifanten waarop je kunt rijden. Verder heb je de forten als toevoeging. En dus een andere omgeving met sneeuw levels.

Zou niet weten wat je er verder nog aan kunt vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 13:54
Ik ben ook zo'n 'bejaarde' gamer. Lang, lang geleden het boek lezen vervangen door het spelen van games. Games zijn leuker, spannender, interactiever, plot staat vaak niet volkomen vast maar is afhankelijk van hoe je speelt, etc. TV kijken doe ik ook heel weinig. Dus nog steeds voldoende gametijd!

Ben ook nog van de generatie dat ik principe elke game zo volledig mogelijk uitspeel, dus zoveel mogelijk binnen de game doe. Trophies en Achievements doen me niet zoveel daarentegen!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou laat het maar 12 uur worden dan kan ik Uncharted nog even opstarten :) net tijdje Mad Max gedaan vermaak me daar ook echt mee. Zekers een aanrader. Het downloaden ging hier trouwens erg rap tussen de 8 en 10mb/s ofoz hij was echt zo binnen maar goed het is beter dan wat het was. Persoonlijk vind ik alles boven de 3 al wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Net nog even snel drie kwartier Uncharted gespeeld, vond het tot nu toe erg leuk! En zag er ook goed uit! Nu maar even snel slapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wehkamp pre-order Uncharted zegt ineens uitverkocht, dus ook maar via de Store besteld. Download jekkert nu met een hele steady 10MB/s (uitschieters naar 11 daargelaten) binnen. Drake's Fortune kon ik al vrijwel direct spelen.

Zit nu op 10GB totaal, gestart om 06:26. Erg fijn dit.

Edit: Drake's Deception is inmiddels ook speelbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 07-10-2015 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-07 19:33
Ik ben nog maar een broekie met 39 :p, herken veel. Huishouden, kids, sporten en partner die ook aandacht wil, so many distractions. Merk wel dat met iets oudere kids er wel iets meer tijd en ook energie overblijft. Ik hoop en verwacht met sf5 echt mijn ps4 wat vaker te gaan gebruiken!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die weet hoe laat de star wars beta begint donderdag, moet dan om 3 uur naar school en daarvoor heb ik echt goed de tijd om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Deja Vu voor mij en vele anderen:

Natuurlijk begonnen met Deel 1 van de serie.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
DigitalError schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 01:00:
Net nog even snel drie kwartier Uncharted gespeeld, vond het tot nu toe erg leuk! En zag er ook goed uit! Nu maar even snel slapen :+
Zijn erg toffe games, denk dat ik de Uncharted reeks wel tot mijn favorieten games ooit reken. Maar goed moest vroeg op dus maar niet verder gegaan alleen even opgestart voor het bekende deuntje haha. Vanmiddag maar eens even voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste post die ik erover maak. :p

Uncharted zit nu op 38GB gedownload. Om 06:26 gestart dus. Heel netjes in vergelijking met hoe het was.

Deel 1 en 3 al even gespeeld. Ik was even vergeten hoe briljant de soundtrack ook alweer was. Drake's Fortune is echt een flinke verbetering op grafisch vlak. Ik heb verder geen moeite met schieten en platforming, zoals in sommige reviews staat. Dus prima. Verder wel frappant dat een game uit 2007 gewoon fatsoenlijke traploop animaties heeft, en games als Bloodborne en Mad Max niet. Tekent ook wel he aandacht voor detail dat ND heeft. Uncharted 3 kan zich grafisch in ieder geval met sommige current gen games meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nieuwevolger schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 07:32:
Iemand die weet hoe laat de star wars beta begint donderdag, moet dan om 3 uur naar school en daarvoor heb ik echt goed de tijd om te spelen.
Denk het niet, staat nergens vermeld namelijk. Afwachten dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07 10:56

Griffin

Is mythical

Anoniem: 170423 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 07:35:

[video]

_/-\o_
Pff deze gespeeld op PS3 maar dit zet me aan het twijfelen om de collection niet te halen (als ik klaar ben met MGS5).

Maar dan iig niet de taal in het Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Griffin schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:43:
[...]

Pff deze gespeeld op PS3 maar dit zet me aan het twijfelen om de collection niet te halen (als ik klaar ben met MGS5).

Maar dan iig niet de taal in het Nederlands ;)
Inderdaad, taal in het Nederlands is echt verschrikkelijk haha! Buiten de taal zou ik me mateloos irriteren aan spraak en lippen die anders bewegen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:59:
Heeft Dennis 'm weer op Nederlands staan ja? :+
Jups haha, 1 - Hinderlaag

Maar goed ieder zijn ding verder ik moet er persoonlijk niet aan denken om het in Nederlands te spelen maar goed nog even paar uurtjes uitzitten en dan kan ik ook aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 12:04
Gister heeft een van men huisgenoten Dragon Age uit het plastic gehaald 8)7 Heb hem vorig jaar december gekocht met de media markt 3=2 actie maar nooit de tijd genomen/gehad om te spelen. Hij heeft er veel plezier van dus no biggy O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-07 10:00
Anoniem: 170423 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 07:35:

[video]

_/-\o_
Heerlijk, alle delen nooit gespeeld, en vanavond komt die hier ook binnen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wat fijn dat Dennis de eerste minuten opneemt van elke game die uitkomt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-07 15:29
WeAreLegion schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:03:
[...]

Jups haha, 1 - Hinderlaag

Maar goed ieder zijn ding verder ik moet er persoonlijk niet aan denken om het in Nederlands te spelen maar goed nog even paar uurtjes uitzitten en dan kan ik ook aan de slag!
Ik heb er ook nooit zoveel problemen mee. Plus dat het gewoon alleen om tekst gaat. De stemmen zelf zijn wel gewoon origineel. En misschien speelt Dennis samen met zijn kinderen ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:57:
[...]

Ik heb er ook nooit zoveel problemen mee. Plus dat het gewoon alleen om tekst gaat. De stemmen zelf zijn wel gewoon origineel. En misschien speelt Dennis samen met zijn kinderen ;)
Oh maakt me verder ook niet uit hoor :) ieder zijn ding verder. Vind het er alleen grappig uit zien en klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Martinspire schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:57:
[...]

Kijk het filmpje maar. De spraak is ook NL ;)

Nederlandse teksten zou ik overheen kunnen komen, het is de spraak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 19:46
Scrisissszzz schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:03:
[...]

Kijk het filmpje maar. De spraak is ook NL ;)

Nederlandse teksten zou ik overheen kunnen komen, het is de spraak....
Ik heb een deel van Uncharted op de vita in het NL gespeeld omdat ik niet wist/geen zin had om de taal te veranderen. Was er op een gegeven moment wel aardig klaar mee, het klinkt zo nep die stemmen.

Ik heb mn PS4 gewoon op Engels gezet dus heb daar hier geen last van.

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 07-10-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-07 00:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Goed om te lezen dat de nathan drake collection goed uit de verf komt en erg leuk is. Komt er hier van het weekend ook in dan. Heb er al zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

En dan heb ik ze nog nooit gespeeld! :D

Oh, happy days!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ze ook nog nooit gespeeld en dat ga ik ook niet doen :P
Ooit de demo van 2 of 3 gespeeld, ik vond het een exacte kopie van TR Underworld qua mechanics,
alleen dan met een dude in de stad. Wat niet wil zeggen dat het slecht was he ;)
Iedereen veel plezier ermee, ik zit nog volop in Destiny.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Uncharted Trilogy v1.01 patch notes (1Gb):
Version 1.01

- Stability improvements
- Performance optimizations
- Fixed rare bug with pre-order entitlement
- Improved movies
- Fixed audio issues in 5.1 and 7.1 configurations
- Fixed issue with player stats being reset
- More responsive aiming controls
- Fixed minor issues with unlockable items
- Various visual improvements
- Misc improvements to menus
- Photo mode can now capture images from all areas of the game
- Fixes to various gameplay bugs
- Able to start a new game without treasure collected from previous games
- Fixed issue where campaign save files could become labeled as speed run
New game plus! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07 10:56

Griffin

Is mythical

Vanavond hopelijk wat tijd om te gamen. Morgen ga ik trouwen dus dat betekend dat vriendin bij haar ouders gaat slapen. Mn 4.5 maand oude zoon blijft wel thuis dus hopelijk is hij lekker zoet vanavond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-07 16:31
Bartske schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:06:
[...]

Ik heb een deel van Uncharted op de vita in het NL gespeeld omdat ik niet wist/geen zin had om de taal te veranderen. Was er op een gegeven moment wel aardig klaar mee, het klinkt zo nep die stemmen.

Ik heb mn PS4 gewoon op Engels gezet dus heb daar hier geen last van.
Is dat de enige manier om die Nathan Drake Collection in het Engels te krijgen? Want mijn PS4 staat dus ook op Nederlands, maar ik vind het belachelijk dat de engelse audio dus wel gewoon bij de game erbij in zit, maar schijnbaar in-game dan geen menu optie heeft om de audio taal aan te passen?

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 19:46
Just_A_User schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:07:
[...]

Is dat de enige manier om die Nathan Drake Collection in het Engels te krijgen? Want mijn PS4 staat dus ook op Nederlands, maar ik vind het belachelijk dat de engelse audio dus wel gewoon bij de game erbij in zit, maar schijnbaar in-game dan geen menu optie heeft om de audio taal aan te passen?
In mijn post had ik het over de vita en niet de PS4, dus ik zou het niet weten hoe dat op de PS4 geregeld is. Misschien dat Dennis daar wat meer uitsluitsel over kan geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Wil uncharted vandaag ook op gaan pikken maar het lijkt me toch wel dat je hem hoe dan ook in het Engels kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:57:
Uncharted Trilogy v1.01 patch notes (1Gb):

[...]

New game plus! d:)b
Waar zie je dat staan? Vraag me überhaupt af waarom je NG+ moet hebben in Uncharted. Er zit geen enkele upgrade in verder. Het is puur verhalend.
Just_A_User schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:07:
[...]

In het main menu kun je zowel de subs als de gesproken taal aanpassen, als ik mij niet vergis. Je moet dan wel echt in het hoofmenu zitten. Dus als je aan het spelen bent en je drukt op Options, dan is deze mogelijkheid niet beschikbaar -> Quit game, en daarna kan het pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-07 14:57
Wie heeft de Digital Foundry (Eurogamer) video's en artikels gelezen over The The Nathan Drake Collection? Echt niet normaal hoe goed deze remasters zijn. Vooral Uncharted 1:
http://www.eurogamer.net/...drake-collection-face-off
Deze video is lekker in depth:
YouTube: Uncharted 1: Drake's Fortune PS4 vs PS3 Graphics Comparison

Inmiddels is ook het artikel met video's over 2 online:
http://www.eurogamer.net/...e-collection-ps4-face-off

En 3 verschijnt binnenkort.

Zeer aan te raden om allemaal te lezen/kijken. Er zijn echt gigantische aanpassingen gedaan aan de orginele games. Veel textures, geometrie, effecten en soms zelfs level design zijn aangepast.
En bij één is het hele aim systeem en response tijd van de controls ook nog eens op de schop genomen.

En dan durven mensen nog te zeggen: "Alweer een remaster".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:34:
In het main menu kun je zowel de subs als de gesproken taal aanpassen, als ik mij niet vergis. Je moet dan wel echt in het hoofmenu zitten. Dus als je aan het spelen bent en je drukt op Options, dan is deze mogelijkheid niet beschikbaar -> Quit game, en daarna kan het pas.
Je kunt inderdaad de taal kiezen in de Uncharted games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:34:
[...]

Waar zie je dat staan? Vraag me überhaupt af waarom je NG+ moet hebben in Uncharted. Er zit geen enkele upgrade in verder. Het is puur verhalend.
Hier:
- Able to start a new game without treasure collected from previous games
Toch een leuke toevoeging achteraf? Waarschijnlijk voor speedrunners. Er zijn tenslotte leaderboards.

[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 07-10-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Fleximex schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:36:

Zeer aan te raden om allemaal te lezen/kijken. Er zijn echt gigantische aanpassingen gedaan aan de orginele games. Veel textures, geometrie, effecten en soms zelfs level design zijn aangepast.
En bij één is het hele aim systeem en response tijd van de controls ook nog eens op de schop genomen.

En dan durven mensen nog te zeggen: "Alweer een remaster".
Ik dacht ook dat ze er weinig aan gedaan hadden, alleen wat hogere fps en betere textures. Niet verwacht dat ze het zo grondig opgepoetst hadden. Misschien toch maar halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tom op 07-10-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PlayStation Europe ‏

New PS Store discounts start today: Diablo III, Game of Thrones, Mortal Kombat X, more:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQtalQnUsAAQikc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-07 17:46

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Anoniem: 170423 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:01:
PlayStation Europe ‏

New PS Store discounts start today: Diablo III, Game of Thrones, Mortal Kombat X, more:

[afbeelding]
Diablo 3 is de echt de moeite waard. Ook leuk om samen te spelen in Co-op modus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Tweakarim schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:52:
Diablo 3 is de echt de moeite waard. Ook leuk om samen te spelen in Co-op modus.
Ik heb em dan ook nu gekocht.

29,99 is een leuke prijs om em te proberen.

Speciaal gewacht tot er een goeie aanbieding was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Anoniem: 170423 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:55:
[...]

Ik heb em dan ook nu gekocht.

29,99 is een leuke prijs om em te proberen.

Speciaal gewacht tot er een goeie aanbieding was.
Ik mis 'm ook nog, maar wacht tot een nog betere aanbieding.

Hoe bevalt Uncharted? Speelt t een beetje lekker weg? Ben erg benieuwd, zeker omdat ik van de X360 kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SqueakyClean schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:09:
Hoe bevalt Uncharted? Speelt t een beetje lekker weg? Ben erg benieuwd, zeker omdat ik van de X360 kom...
Uncharted is mij subliem bevallen en ik knal meesterlijk de hoofdstukken door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Beetje rare prijsvoering bij Playstation:
Battlefield Hardline Standard Edition €30,10
Battlefield-bundel: Battlefield 4 + Battlefield Hardline € 24

Ik twijfel of ik Diablo 3 (30€) of Borderlands (€30) moet aanschaffen... Of zijn het geen hele goede aanbiedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
shenr schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:33:
Beetje rare prijsvoering bij Playstation:
Battlefield Hardline Standard Edition €30,10
Battlefield-bundel: Battlefield 4 + Battlefield Hardline € 24
Zie je toch wel vaker ? Meestal gaat het overigens over tijdelijke promo's. Bvb de recente 1TB+Fifa die goedkoper was dan een standaard 500GB PS4. En onlangs zag ik nog een FarCry 3+4 voor €25 terwijl op de schap eronder FC4 lag voor €30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-07 16:35
SqueakyClean schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:50:
[...]

Hier:

[...]

Toch een leuke toevoeging achteraf? Waarschijnlijk voor speedrunners. Er zijn tenslotte leaderboards.
Dat is geen newgame+ toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:50:
[...]

Hier:

[...]

Das imo geen NG+. NG+ is de game opnieuw spelen met alle verkregen upgrades en levels uit de vorige playthrough met sterkere vijanden en soms minder hulpmiddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik word echt oud dus.. had nog nooit van NG+ gehoord : Wikipedia: New Game Plus .
Pagina: 1 ... 3 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link