Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:40
Antifon schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:24:
[...]

Thanks voor de heads-up! Net even the order besteld met deze code en de code 'welkom' (-€7,50). Spel was in de aanbieding voor €35, waardoor ik er netto €17,50 voor heb betaald. Goede deal dacht ik zo :)
Het lukt mij niet om bij een bestelling de code welkom te gebruiken. Is deze al afgelopen?

Het is een gloednieuw account

[ Voor 5% gewijzigd door Dawid127 op 04-10-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:59

thechib12

aka ChiB

Zo, net even 2*20 PSN tegoed voor 23 euro op de kop getikt! (Wehkamp met code welkom en verassing, werkt alleen met redelijk nieuwe accounts geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja leuk, maar niet heel effectief om te melden aangezien dat bij 90% van de accounts toch niet gaat werken.
Die code van verassing overigens wel, maar welkom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:54:
[...]
Credits gaan naar Jeroenimoes, ik heb niets gedaan :P
Kudos voor het goede uitbesteden dan d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-07 13:55
Anoniem: 146055 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 04:50:
Waarom willen mensen persee die revisie exemplaar. Het is namelijk niet beter. Slechtere wifi chip, besparing op het materiaal, verwaarloosbare energieverbruik en een kortere led strip. Maar goed leuk dat je kunt noemen dat je een cuh1200 hebt :'). Geluidsproductie blijft nog steeds een loterij. Ik heb mijn PS4 vijf keer mogen omruilen en allen waren hierin verschillend. Van een haardroger naar een jet engine, dan weer een ratelend geval en de laatste PS4 die ik heb is een stil exemplaar.
Ik denk dat dat gewoon de nieuw = beter gedachte is, maar ik snap het ook niet helemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:48

Turfschipper

Hup NAC

Ik snap eigenlijk niet dat de browser zo tergend slecht is. Laat dat dan gewoon weg. Heb je nu niks aan.

Ps4 zou een browser toch moeten laten knallen? Mijn 6 jaar oude gsm werkt wat dat betreft veel beter nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-06 18:31
Vanaf zaterdag 8 uur tot 7 uur in de ochtend SOMA met een groep vrienden door gespeeld.
Mooi spel. Waren niet van plan om het zo laat te maken, maar was te spannend om te stoppen.

Helaas betekend het wel dat ik weer een nieuw spel moet zoeken als opvullen tussen MGSV in, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 13:03
zo ik heb me weer eens na drukke periode op Tombraider gestort maar wat is dat een vette game, leuke actie , wat puzzelen , leuke schietpartijen en goed sfeertje op mijn surround set :) Ben nu op op het grote schip aangekomen en net het gevecht met de reus gehad.

Kortom vermaak met prima met de PS4 en dit spel , ben wel benieuwd wanneer Rime komt , The witness komt geloof ik volgende maand uit ... de goede tijden komen er weer aan , kerst etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:54
Anoniem: 146055 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 04:50:
Waarom willen mensen persee die revisie exemplaar. Het is namelijk niet beter. Slechtere wifi chip, besparing op het materiaal, verwaarloosbare energieverbruik en een kortere led strip. Maar goed leuk dat je kunt noemen dat je een cuh1200 hebt :'). Geluidsproductie blijft nog steeds een loterij. Ik heb mijn PS4 vijf keer mogen omruilen en allen waren hierin verschillend. Van een haardroger naar een jet engine, dan weer een ratelend geval en de laatste PS4 die ik heb is een stil exemplaar.
Dan is het vast toeval dat mijn nieuwe cuh-1200 een stuk stiller is dan mijn day-one PS4. :O
De led strip is korter maar feller, staat in alle reviews van het nieuwe model.
Een beetje tweaker gebruikt een bedraad netwerk vanwege stabiliteit en snelheid.
Met betrekking tot het stroomverbruik, dat is gewoon leuk meegenomen.
En besparing op het materiaal? Ik vind het een vooruitgang dat het pianolak weg is en die touch knopjes die regelmatig niet werkten.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07 10:56

Griffin

Is mythical

LuPo schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 06:30:
[...]

De led strip is korter maar feller, staat in alle reviews van het nieuwe model.
Een beetje tweaker gebruikt een bedraad netwerk vanwege stabiliteit en snelheid.
Met betrekking tot het stroomverbruik, dat is gewoon leuk meegenomen.
En besparing op het materiaal? Ik vind het een vooruitgang dat het pianolak weg is en die touch knopjes die regelmatig niet werkten.
2nd that.
Hier op het werk staat een day-one PS4 en het piano lak vind ik nog niet zo erg, maar die knopjes, grrmbl... ik vind die dingen echt niet fijn. (persoonlijk ben ik van de fysieke knoppen behalve op smartphone en tablet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:16
Voor de geinteresseerde van de Transformers Devastation game, er staat nu een walkthrough op yt. Ik ben nog steeds blij dat ik hem besteld heb, voor degene die nog twijfelde:
YouTube: Transformers Devastation Gameplay Walkthrough Part 1 Let's Play Playthrough Review 1080P 60 FPS

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Ik heb wel een CUH 1200 in de bestelling staan, omdat mijn oude luid is, de
garantie bijna afgelopen is en meer stroom verbruikt.

De verbeteringen zijn meegenomen voor de aankomende 2 jaar.

Ik speel ook elke dag op de PS4, dus verbeteringen zijn zeker welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Nu online
Chaoss schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:54:
[...]

Credits gaan naar Jeroenimoes, ik heb niets gedaan :P
@Jeroenminoes; fantastisch gedaan. Misschien kan je, als je tijd hebt, nog wat toevoegen mbt Headsets, opzetstukjes, US Accounts, dan hoeft dit onderwerp niet telkens terug te komen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:08

On_E

Housemusic

Vince22 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:10:
Voor de geinteresseerde van de Transformers Devastation game, er staat nu een walkthrough op yt. Ik ben nog steeds blij dat ik hem besteld heb, voor degene die nog twijfelde:
YouTube: Transformers Devastation Gameplay Walkthrough Part 1 Let's Play Playthrough Review 1080P 60 FPS
Er zit een loot-systeem a la Diablo in, dat wordt smullen. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed nieuws:

De PS Store op de PS4 werkt bij mij sinds de 3.0 update elke keer naar behoren.

Morgen nog even de download snelheid testen met de Uncharted Collection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:42
Het maakt niks uit dat mensen de nieuwste revisie willen hebben, zou ik ook doen.

Wat wel vervelend is, is dat de laatste tig pagina's bijna alleen maar gevuld zijn met vragen over welke winkel de nieuwe revisie verkoopt. Mensen lezen blijkbaar niet maar plempen hun vraag gewoon neer. Zo sneeuwt het echte, belangrijke nieuws onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er belangrijk nieuws dan? :P

Nu ik het niet zie, de topic-warning balk onderaan is weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-07 10:00
Zaterdag de demo gespeeld van Uncharted collectie, Speelde heerlijk, me vrouw die veel Tomb Raider speelt vind het ook een gaaf spel,

Gaan we dus samen spelen :) 47 euro bij Wehkamp prima deal. Laat maar komen vrijdag.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:18
Mars18 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:51:
Zaterdag de demo gespeeld van Uncharted collectie, Speelde heerlijk, me vrouw die veel Tomb Raider speelt vind het ook een gaaf spel,

Gaan we dus samen spelen :) 47 euro bij Wehkamp prima deal. Laat maar komen vrijdag.
plus verzendkosten zo rond de 50 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:31
Achillias schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:44:
[...]

Lastig hè een discussie voeren. Als iemand mij quote met als bedoeling een reactie te krijgen dan reageer ik daarop. Simpel. Als het je niet zint dan gebruik je maar de alert knop.
[afbeelding]
Ik discussieer niet, doe alleen de constatering dat jij je mening probeert op te dringen aan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-07 10:00
joey82 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:55:
[...]

plus verzendkosten zo rond de 50 euro?
Nee was gratis

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Serieus?
Hoe moeilijk is het verdomme :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

hmm zowel 'verassing' als 'welkom' werken niet bij mij als ik bij Wehkamp via een nieuw account probeer te bestellen.. niet meer geldig? :'(

[ Voor 8% gewijzigd door BlackEyedAngel op 05-10-2015 12:10 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:12
BlackEyedAngel schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:10:
hmm zowel 'verassing' als 'welkom' werken niet bij mij als ik bij Wehkamp via een nieuw account probeer te bestellen.. niet meer geldig? :'(
Hey welkom en ik snap dat het een nare verrassing is maar die actie liep t/m gisteren. Welkom werkt alleen als je voor de 2e keer besteld op een account dus die kan nog best geldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:25
Volgens mij was ''verrassing'' geldig t/m 4 oktober en ''welkom'' enkel bij 2e bestelling. Net te laat, helaas :P Ik heb hem wel voor 39 binnen komende woensdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Netflix is sinds de 3.0 update en een update voor Netflix zelf in positieve zin verbeterd.

Het ziet er sinds een paar weken perfect 1080p uit zonder haperen of terugval van kwaliteit.

Dat was eerder wel eens anders, maar nu is het heerlijk genieten op de PS4 met Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zucht net te laat blijkbaar 8)7

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 170423 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:17:
Netflix is sinds de 3.0 update en een update voor Netflix zelf in positieve zin verbeterd.

Het ziet er sinds een paar weken perfect 1080p uit zonder haperen of terugval van kwaliteit.

Dat was eerder wel eens anders, maar nu is het heerlijk genieten op de PS4 met Netflix.
Nooit last van gehad, alleen dat beeld dimmen na 20 minuten geen actie had ik last van, maar dat is nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

maussert schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:58:
[...]

Ik discussieer niet, doe alleen de constatering dat jij je mening probeert op te dringen aan anderen.
Jouw constatering en interpretatie is dus foutief. Dit gezegd hebbende on-topic. Het welles en niettus spelletje kun je ook in een PM bericht voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Verassing" had sowieso niet gewerkt, kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Anoniem: 170423 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:08:
Goed nieuws:

De PS Store op de PS4 werkt bij mij sinds de 3.0 update elke keer naar behoren.

Morgen nog even de download snelheid testen met de Uncharted Collection.
Downloadsnelheid is hier aanzienlijk verbeterd sinds 3.0 :*) Trekt de volle snelheid van 3 Mb/s binnen :+

[ Voor 44% gewijzigd door LuPo op 05-10-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
LuPo schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:47:

[...]

Downloadsnelheid is hier aanzienlijk verbeterd sinds 3.0 :*) Trekt de volle snelheid van 3MB/s binnen :+
Waar kan je de downloadsnelheid zien?
Ik zelf zie alleen de downloadsnelheid als ik een test doe, maar volgens mij haalt die dat bij lange na niet als die een game download.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
DaanDH schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:49:
[...]

Ik zelf zie alleen de downloadsnelheid als ik een test doe, maar volgens mij haalt die dat bij lange na niet als die een game download.
Ik kijk gewoon naar Notifications -> Downloads, bijv. een game die aan het updaten is. Dan zie ik hem elke seconde 3 Mb binnenhalen. Zodoende. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
LuPo schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:51:
[...]

Ik kijk gewoon naar Notifications -> Downloads, bijv. een game die aan het updaten is. Dan zie ik hem elke seconde 3 Mb binnenhalen. Zodoende. ;)
Ag zo! Ik dacht dat het ook ergens aangegeven stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

DaanDH schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:49:
Je kunt het bij de downloads op de PS4 ongeveer zien.

Zelf kijk ik ook weleens in mijn router bij traffic info om het precies te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Anoniem: 170423 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:02:
[...]

Je kunt het bij de downloads op de PS4 ongeveer zien.

Zelf kijk ik ook weleens in mijn router bij traffic info om het precies te zien.
Thanks Dennis, zelf nooit aan gedacht om op mijn router te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07 16:35
Ik lees her en der wat over een nieuwe revisie, maar vroeg me af of het 1TB model dit ook heeft. Ben van plan 1 deze dagen een PS4 aan te schaffen, maar zou graag de 1TB versie wil. Had vernomen dat de 500GB wel al de nieuwe revisie is namelijk. Jullie enig idee?

Edit: Ondertussen gevonden, thx!

[ Voor 7% gewijzigd door Dimiz op 05-10-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Yeps, veeeeelvuldig besproken hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-07 20:53
Hype voor Battlefront beta al aanwezig hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PlayStation Europe ‏

Rocket League gets free Halloween DLC this month. Full details here:

http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQjwcN8UwAAQbV3.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 22-06 12:56
djmelvee schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:26:
vind het nog wel meevallen tot nu toe, heb er in iedergeval onwijs veel zin in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
DigitalError schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:27:
[...]

vind het nog wel meevallen tot nu toe, heb er in iedergeval onwijs veel zin in! :)
Me too! Collega's zijn in ieder geval wel redelijk hyped haha. Alleen jammer dat 't maar een paar dagen is.. Ben bang dat die download niet klein zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-07 10:55
Ik zit op de hype train van Battlefront. Samen met mijn broer het komende weekend spelen.
Kan ik direct inschatten of we tot aanschaf over gaan. De komende periode veel spellen aan te schaffen. Dus wat moet, moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

''Server offline''

Daar ga ik vanuit. :+
Maar mijn vrienden en ik gaan m allemaal kopen ja.

[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 05-10-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PlayStation Europe ‏

Everything you need to know about Rock Band 4, out on PS4 tomorrow:

http://blog.eu.playstatio...7&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQj-KGXUcAAVD3R.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:14
Anoniem: 170423 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:15:
PlayStation Europe ‏

Everything you need to know about Rock Band 4, out on PS4 tomorrow:

http://blog.eu.playstatio...7&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]
Alleen jammer dat de gitaar bundel €150 is....daar had je toendertijd de hele world tour band voor.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kan je eigenlijk meedoen met de Battlefront beta? De game pre-orderen? Of is de beta-aanvraag al maanden geleden gehouden (kan zijn dat ik me opgegeven heb, maar vergeten ben). Of krijgt iedereen toegang tot de beta?

Iemand die het weet?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ASNNetworks schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:52:
Hoe kan je eigenlijk meedoen met de Battlefront beta? De game pre-orderen? Of is de beta-aanvraag al maanden geleden gehouden (kan zijn dat ik me opgegeven heb, maar vergeten ben). Of krijgt iedereen toegang tot de beta?

Iemand die het weet?
De beta komt voor iedereen.
skreppiedoe schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:35:
Alleen jammer dat de gitaar bundel €150 is....daar had je toendertijd de hele world tour band voor.
Guitar Hero Live komt deze maand ook uit en de guitar + game bundel daarvan is goedkoper.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 170423 op 05-10-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:14
Maar de setlist van GH Live vind ik persoonlijk stukken minder dan RB4. Voorlopig toch geen tijd voor nieuwe games dus dat scheelt :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:09
http://blog.eu.playstatio...-your-questions-answered/

Uitgebreide post over wat we van de Star Wars Battlefront demo kunnen verwachten.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 13:54
Battlefront is toch een (voornamelijk) multiplayer only game, net als BF4 ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
-SaveMe- schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:00:
Battlefront is toch een (voornamelijk) multiplayer only game, net als BF4 ?
Ja dat is correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Laat ik me hier ook maar melden aangezien ik sinds vorige week ook in het bezit van een PS4.
Bevalt tot nu toe uitstekend en ben nog niet tegen problemen aangelopen.

Mensen die Fifa16 of Destiny willen doen mogen me toevoegen PSN: Derelict-Heretic :)

Kan overigens niet wachten tot Fallout 4 uitkomt, heb er echt zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zin in de star wars beta, hopelijk gaat het downloaden snel of er moet een pre load zijn. Hopelijk heb ik genoeg tijd van het weekend om het te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 07-07 13:54
Mooi! Hoef ik me daar niet druk om te maken :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 18:58
Waarschijnlijk de enige game die ik dit najaar naast FIFA 16 ga kopen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/8z7M9YNRKIuW0QfMHj8hhVXm/full.jpg?nohitcount=1

350 Leden: Op naar de 500.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:06

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik vind die community's nog steeds hopeloos moeilijk te vinden. Heb me aangemeld voor de Tweakers community, maar heb geen flauw idee waar ik ze nou in het menu ergens terug kan vinden. Het mag van mij wel een iets integraler onderdeel worden van de ervaring. Maar misschien ben ik wel een blind paard en ben ik de enige die het niet kan vinden.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smoonshine schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:46:
Ik vind die community's nog steeds hopeloos moeilijk te vinden. Heb me aangemeld voor de Tweakers community, maar heb geen flauw idee waar ik ze nou in het menu ergens terug kan vinden. Het mag van mij wel een iets integraler onderdeel worden van de ervaring. Maar misschien ben ik wel een blind paard en ben ik de enige die het niet kan vinden.
Bij de vrienden kun je het vinden onder community's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:06

Smoonshine

Feyenoord!!

Oke, dat is ergens wel logisch, maar naar mijn idee nog steeds te goed verstopt. Daar navigeer ik nooit naar toe. Het zou leuker zijn als community's een onderdeel van het hoofdmenu zou zijn. Op ongeveer dezelfde manier als de What's New sectie. Dan zou ik er zelf in ieder geval veel vaker naar kijken. Ik heb de tweakers community na mijn aanmelding niet meer bekeken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er komen binnenkort vast wel functies bij de community's en het gaat verbeterd worden.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Metal Gear Online is nu te downloaden en het ziet er veel belovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Smoonshine schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:53:
Het zou leuker zijn als community's een onderdeel van het hoofdmenu zou zijn. Op ongeveer dezelfde manier als de What's New sectie. Dan zou ik er zelf in ieder geval veel vaker naar kijken.
Helemaal met je eens! Eerlijk gezegd had ik dat ook zo verwacht na de aankondiging. Het staat nu 2x klikken te ver op de achtergrond.
"What's new"-sectie kijk ik automatisch naar, omdat ik daar in het hoofdmenu vanzelf langs kom. Communities had gewoon een eigen plekje in het hoofdmenu moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-07 13:55
Hey, dat ziet er gezellig uit. Kun je op de een of andere manier dat via de website of app joinen? Ik weet nu al dat ik dit ga vergeten zodra ik MGS weer aanzet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

zo, dit weekend geen verplichtingen en plannen. Dus dat wordt een Uncharted-marathon. Nu alleen nog even kijken waar ik hem ga halen of bestellen...Ff kijken hoe ik hem het snelst in huis heb :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kun je via die community makkelijk games joinen van andere leden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Cyleo schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:15:
[...]

Hey, dat ziet er gezellig uit. Kun je op de een of andere manier dat via de website of app joinen? Ik weet nu al dat ik dit ga vergeten zodra ik MGS weer aanzet :P
Helaas niet, alleen via de ps4 zelf momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shoombak schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:21:
Kun je via die community makkelijk games joinen van andere leden?
Dat kan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KanARIEpietjes
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-07 21:58
Ik heb een probleem met mijn PS4, wellicht weet iemand hier een oplossing voor:

Ik kan mijn PS4 niet als primair activeren.
Het menu geeft aan dat er al een andere PS4 als primair is geregistreerd terwijl dit toch echt de eerste en enige PS4 is die ik heb.

Ik kan in het menu ook niet kiezen voor deactiveren. Deze optie is grijs.

Ik kwam hier achter omdat ik het automatisch uploaden wilde aanzetten. Hiervoor moet de PS4 blijkbaar als primair gemarkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via de website onder je account instellingen eens proberen, daar kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bol.com games ‏

Nu in de weekdeal: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain voor €49,99!

http://www.bol.com/nl/p/m...ion-ps4/9200000026374944/

Een dikke aanrader. Ik heb nu al 24 uur in de game zitten en ik zit pas op 20%.

Metal Gear Online die er gratis bijzit lijkt ook goed te gaan worden.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQn53fQUAAAgfkP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KanARIEpietjes
dutchgio schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:20:
Via de website onder je account instellingen eens proberen, daar kan het ook.
Daar wordt bij de optie deactiveren helaas alleen de instructie gegeven hoe je het op de PS4 zelf moet doen (waar de optie deactiveren dus niet te kiezen is)

Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1510/122775/SNeGUfkR.jpg

Lijkt een beetje een catch 22 situatie te zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 15:28
skreppiedoe schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:21:
Maar de setlist van GH Live vind ik persoonlijk stukken minder dan RB4. Voorlopig toch geen tijd voor nieuwe games dus dat scheelt :)
RB4 komt morgen binnen voor de PS4 dan kan ik mijn ION's weer uit het vet halen ;)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KanARIEpietjes schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:32:
[...]

Daar wordt bij de optie deactiveren helaas alleen de instructie gegeven hoe je het op de PS4 zelf moet doen (waar de optie deactiveren dus niet te kiezen is)

[afbeelding]

Lijkt een beetje een catch 22 situatie te zijn :/
Ik krijg dit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bpS4gJHdiolKknQo2USIYRzs/full.png?nohitcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Klik voor de gein is op deactiveren.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:12
Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:29:

Dat was ooit een reden voor mij om een game te kopen, maar tegenwoordig ben ik juist blij met korte games (6- 8 uur). PES, NHL, een random shooter en een Rts game zijn genoeg om al mijn gameuren op te maken.

En dan af en toe een lekkere sp van een paar uurtjes tussendoor. Geen idee hoe ik er 50 uur doorheen moet proppen :p Er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals Fallout en Mass effect die me echt opzuigen, maar ik twijfel nog steeds of MGS met zijn vage verhaal daar tussen hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Ik kan metal gear solid je echt aanraden hoor.

Ik heb er nou zo'n 16 uur inzitten(in 2 dagen), en ik kan niet wachten om verder te gaan.
Nummer 2 kwal beste spellen op de ps4 voor mij momenteel; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmelvee schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:41:
Klik voor de gein is op deactiveren.. :+
De 23ste moet ik mijn oude PS4 deactiveren en mijn nieuwe PS4 activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bol.com games ‏

[afbeelding]
Voor minder dan 4 tientjes op MP te vinden, voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

bol.com games ‏

[afbeelding]
Ik vond er na het veelbelovende begin eigenlijk vrij weinig aan, het wordt snel repetitief en de Mother Base was meer een soort van ''werk'' dan een toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand een idee hoe je oppoppende trophies zichtbaar kunt maken in je gecapturede video?
Met een capture card, ja, maar met de share functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dvdkiwi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:35:
Heeft iemand een idee hoe je oppoppende trophies zichtbaar kunt maken in je gecapturede video?
Die zie je niet terug met de video share functie is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:59:
Ik kan metal gear solid je echt aanraden hoor.

Ik heb er nou zo'n 16 uur inzitten(in 2 dagen), en ik kan niet wachten om verder te gaan.
Nummer 2 kwaliteit beste spellen op de pst voor mij momenteel; )
En de nummer 1 (voor jou) is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

ralph075 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:40:
[...]

En de nummer 1 (voor jou) is?
The last of Us Remastered...

Zonder enige twijfel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KanARIEpietjes
Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:04:
[...]

De 23ste moet ik mijn oude PS4 deactiveren en mijn nieuwe PS4 activeren.
Ik heb net met Sony gebeld.

Je mag blijkbaar maar 1x per 6 maanden deactiveren. Blijkbaar was er in augustus om onduidelijke reden een andere playstation als primair ingesteld, dat is heel raar want ik heb er maar 1.

Ik heb moeten lullen als brugman om niet 4 maanden te hoeven wachten.

Houd daar dus rekening mee bij het deactiveren :)

[ Voor 15% gewijzigd door KanARIEpietjes op 06-10-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:39:
[...]

Die zie je niet terug met de video share functie is mijn ervaring.
Dat is precies wat kiwi hier zegt/vraagt ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Scrisissszzz op 06-10-2015 12:52 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411893

KanARIEpietjes schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:45:
[...]
Je mag blijkbaar maar 1x per 6 maanden deactiveren.
Weet je/iemand toevallig of dit enkel geldt voor het deactiveren via de website (omdat je dan dus waarschijnlijk geen toegang hebt tot de te deactiveren PS4) of dat dit ook geldt voor deactiveren via de PS4 zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
dvdkiwi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:35:
Kan niet zonder capture card inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer, dat dacht ik al...
Bedankt voor je reply ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
KanARIEpietjes schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:19:
Ik heb een probleem met mijn PS4, wellicht weet iemand hier een oplossing voor:

Ik kan mijn PS4 niet als primair activeren.
Het menu geeft aan dat er al een andere PS4 als primair is geregistreerd terwijl dit toch echt de eerste en enige PS4 is die ik heb.

Ik kan in het menu ook niet kiezen voor deactiveren. Deze optie is grijs.

Ik kwam hier achter omdat ik het automatisch uploaden wilde aanzetten. Hiervoor moet de PS4 blijkbaar als primair gemarkeerd zijn.
Had hetzelfde probleem. Moest ook lullen als brugman bij Sony om de PS4's gedeactiveerd te krijgen. Uiteindelijk wel gelukt.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik baalde daar ook wel van toen ik mijn platinum voor Bloodborne haalde, snel gevecht opgeslagen. zag ik later die trophy melding niet :(

Was echt even teleurgesteld haha..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Eén keer per zes maanden deactiveren? Leuk dan als je PS4 twee keer kapot gaat in een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Jumpman schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:05:
Eén keer per zes maanden deactiveren? Leuk dan als je PS4 twee keer kapot gaat in een half jaar.
Ik denk dat de klantenservice daar wel ondersteuning voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KanARIEpietjes
Anoniem: 411893 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:54:
[...]

Weet je/iemand toevallig of dit enkel geldt voor het deactiveren via de website (omdat je dan dus waarschijnlijk geen toegang hebt tot de te deactiveren PS4) of dat dit ook geldt voor deactiveren via de PS4 zelf?
Ik kon het beide niet, de knop deactiveren op de PS4 zelf bij de instellingen om je playstation als primair te activeren was grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
KanARIEpietjes schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:45:
[...]

Ik heb net met Sony gebeld.

Je mag blijkbaar maar 1x per 6 maanden deactiveren. Blijkbaar was er in augustus om onduidelijke reden een andere playstation als primair ingesteld, dat is heel raar want ik heb er maar 1.

Ik heb moeten lullen als brugman om niet 4 maanden te hoeven wachten.

Houd daar dus rekening mee bij het deactiveren :)
Je mag dit 1 keer in de 6 maanden online doen inderdaad, dat is wel een verschil om even te melden. Als je gewoon bij je console kan dan kan je hem zo vaak deactiveren als je wil. of als het niet werkt zoals je hierboven neer zet dan ook. Maar je kan ze als het normaal werkt gewoon deactiveren om te switchen als je er 2 heb bijvoorbeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 06-10-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
WeAreLegion schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:21:
[...]

Je mag dit 1 keer in de 6 maanden online doen inderdaad, dat is wel een verschil om even te melden. Als je gewoon bij je console kan dan kan je hem zo vaak deactiveren als je wil. of als het niet werkt zoals je hierboven neer zet dan ook. Maar je kan ze als het normaal werkt gewoon deactiveren om te switchen als je er 2 heb bijvoorbeeld.
Bedankt! Goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Iemand die wel online kan komen bij Metal Gear Online?
Kom in free roam te zitten, maar krijg iedere keer een error als ik connect met online.

Kan het komen omdat ik een proef PS+ abbo heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LunaTempesta schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:53:
Iemand die wel online kan komen bij Metal Gear Online?
Kom in free roam te zitten, maar krijg iedere keer een error als ik connect met online.

Kan het komen omdat ik een proef PS+ abbo heb?
De 8ste gaat het pas werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ahh oké, dat wist ik niet. Thanks :)
Pagina: 1 2 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link