Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

The 6th of our 12 deals of Christmas is live – Need for Speed discounted for next 48 hours,

Plus, Destiny: The Taken King also discounted til Monday night! Details:

Need for Speed en Destiny: The Taken King

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CV5yH5WWwAESSdO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 11:45
Aanbiedingen moet je ook met een korreltje zout nemen. Over het algemeen is een aanbieding korting op de huidige adviesprijs. Tuurlijk zijn er regelmatig "koopjes" maar ik ga er van uit dat er nooit verlies gemaakt zal worden. Dat betekent dat als er bijv. 50% korting gegeven wordt er bij mij van alles aan alarmbellen gaat rinkelen. Niet altijd terecht, maar ik denk in de meeste gevallen wel.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja zo doen zoveel bedrijven het. En waarom ook niet, als massa's mensen er iedere keer met open ogen in trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 03:57:
The 6th of our 12 deals of Christmas is live – Need for Speed discounted for next 48 hours,
Ik had wel interesse in Need for Speed, maar zolang ze 69,99 als "normale" prijs aanhouden moeten ze wel hele flinke korting geven wil het een leuke aanbieding zijn...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

basset schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:16:
[...]

Aanbiedingen moet je ook met een korreltje zout nemen. Over het algemeen is een aanbieding korting op de huidige adviesprijs. Tuurlijk zijn er regelmatig "koopjes" maar ik ga er van uit dat er nooit verlies gemaakt zal worden. Dat betekent dat als er bijv. 50% korting gegeven wordt er bij mij van alles aan alarmbellen gaat rinkelen. Niet altijd terecht, maar ik denk in de meeste gevallen wel.
offtopic:
Noemen zo ook wel "Anchoring Sales". Als je iets ziet staan van 100EUR dan kan je denken dit is te duur. Maar als het zelfde product opeens een kaartje heeft van "Van 300EUR naar 99,99EUR" dan denken mensen wat een superdeal.

Het hele principe is erg interessant om te weten als je onderhandeling in gaat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10 13:37
dvdkiwi schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:39:
[...]

Ik had wel interesse in Need for Speed, maar zolang ze 69,99 als "normale" prijs aanhouden moeten ze wel hele flinke korting geven wil het een leuke aanbieding zijn...
ze vragen 40E voor de normale versie en 45 voor de deluxe editie, in de pricewatch staat de normale voor 53,45 dus wel korting maar op MP ongetwijfeld goedkoper te krijgen.

EDIT:
op MP tussen de 30 en 40 excl verzend kosten

Heeft iemand nog die 2 spellen kopen 1 betalen aanbieding gekocht? The order en TLOU zijn de enige 2 die me aanspreken en die zijn via MP voor ongeveer dezelfde prijs te krijgen en die versies kan je weer verkopen, denk dat ik die maar voorbij laat gaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Svennie op 11-12-2015 09:52 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:39:
[...]

Gewoon geduld hebben O-) De vorige NFS heb ik voor nog geen $15 uit de US Store gehaald, vorig jaar in de aanbieding. En dat was voor de full game incl. alle DLC packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55
Zo ps4 best verkochte console in amerika. Zelfs tijdens black friday wat normaal xbox gebied is, heeft ps4 nu november overgenomen.
Rumours gaan dat ps4 misschien wel over de 1.5 mil verkopen heen is gegaan.
Verder zag ik dat de nieuwe tomb raider niet eens in top 20 staat... spel is gedoemd door verkeerde release datum en x1 timed exclusive...
Ja verder ps4 gaat als de brandweer qua verkopen. Is goed voor sony die weer wat gezonder wordt zo financieel.
En goed voor ons want meer consoles betekend meer games.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:32

Yucko

One clown to rule them all !

Svennie schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:35:
[...]

ze vragen 40E voor de normale versie en 45 voor de deluxe editie, in de pricewatch staat de normale voor 53,45 dus wel korting maar op MP ongetwijfeld goedkoper te krijgen.

EDIT:
op MP tussen de 30 en 40 excl verzend kosten

Heeft iemand nog die 2 spellen kopen 1 betalen aanbieding gekocht? The order en TLOU zijn de enige 2 die me aanspreken en die zijn via MP voor ongeveer dezelfde prijs te krijgen en die versies kan je weer verkopen, denk dat ik die maar voorbij laat gaan.
TLoU kost je bij Bart Smit of Intertoys maar € 29,00 met gratis verzending welke je inderdaad naderhand nog kunt verkopen. Die prijs van € 49,99 in de Playstation Store gaat dan ook nergens over (de aanbieding in de PS Store een tijdje geleden van € 17,99 was tenminste een echte deal)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:39:
Tja zo doen zoveel bedrijven het. En waarom ook niet, als massa's mensen er iedere keer met open ogen in trappen.
Maar in veel landen (en fysieke winkels) mag het niet, ik weet niet precies hoe het in Nederland zit maar in bijvoorbeeld Engeland moet een product in de winkel 28 dagen prijs X hebben voordat er geadverteerd mag worden met een korting over die prijs. Dus dan mag je nooit kort van tevoren de prijs omhoog gooien want dat is in principe oplichting. Zelfde is er ook in Portugal, daar deden een aantal electronica ketens het met Black Friday en die komen nu flink in de problemen qua boetes en geld terug moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningsGap
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-10 21:37
Schweino schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:26:
[...]

Zo veel scheelt het nu toch niet meer? Vergeet niet dat je in de US in de meeste staten ook nog sales tax betaalt die bovenop de geadverteerde verkoopprijs komt.
Ik heb m'n ps4 onder een gunstige wisselkoers uit The states gehaald. Bespaarde ik 100 euro op. Enige waar je op moet Letten is dat spellen die je koopt in de US een us account nodig hebben voor dlc en dat Europese bluerays niet draaien op het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 22:04
Wil ik de Ps4 aanbieding kopen van nfs op de Ps store ....zegt ie dat het momenteel niet mogelijk is ...Meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Ik heb vandaag toch het bedrag voor de ff7 port teruggekregen jongens.

Ze deden niet eens moeilijk :)

Goede service van Sony, heel klantvriendelijk opgelost!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:25

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Mooi geregeld :) en kan je de game nog spelen, of is die geblokkeerd/gedelete, of hoe gaat dat in z'n werk?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:56
eelkoh schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:56:
Wil ik de Ps4 aanbieding kopen van nfs op de Ps store ....zegt ie dat het momenteel niet mogelijk is ...Meer mensen hier last van ?
Denk dat Sony wil voorkomen dat je een grote fout maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpijnen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-01-2023
Ik ben op zoek naar een verlenging voor mijn PSN account. Iemand nog leuke aanbiedingen voorbij zien komen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
mpijnen schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:04:
verlenging voor mijn PSN account. Iemand nog leuke aanbiedingen voorbij zien komen...?
Ehmmm...... nope... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:24

Winkiller

De Mopperpot

cardwizard schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:56:
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:24
mpijnen schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:04:
Ik ben op zoek naar een verlenging voor mijn PSN account. Iemand nog leuke aanbiedingen voorbij zien komen...?
schijnen nogal wat 10 euro coupons van coolblue in omloop te zijn, dan heb je m voor 40 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpijnen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-01-2023
Thnx voor de tips, ik ga eens even kijken of ik nog wat kortingscodes kan vinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
God of War III remastered kun je op die manier voor 9,95 krijgen bij Coolblue ;)
10 euro kortingsbon via eurosparen.nl

[ Voor 58% gewijzigd door Superkiwi op 11-12-2015 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Ik heb toen een maand of 5 geleden last of us gekocht voor de ps4 op een key site. Even een US account aanmaken en klaar. Je kan hem gewoon op je EU account spelen. een 10tje was het toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:40
Ik lees net op twitter dat bol.com de PS4 voor 299 in verkoop gooit.
Dat is de goedkoopste losse 500GB PS4 op het moment.
Hij wordt wel pas 16/12 uitgeleverd.

http://www.bol.com/nl/p/s...NLTWE002012-PFSTU7VRRFGLG

Correctie: De MM heeft hem voor 288. :)

[ Voor 8% gewijzigd door rimave op 11-12-2015 15:21 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het nieuwe model kun je voor 285 reserveren (volgende week uitgeleverd) bij de Game Mania.
Dan zou ik die van Bol laten liggen ;)
Bron: console budget gaming topic.

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 11-12-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimave schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:11:

Bij MediaMarkt (online iig) is ie 288 en bij GameMania vanaf maandag 285.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:30
[...]

ik wilde hem ook kopen, wat zou jij dan / jullie dan NU kopen uit de store ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
die eurosparen kortingsbonnen zijn uitverkocht? Had er graag gebruik van gemaakt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:20

On_E

Housemusic

ppeterr schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:19:
[...]

ik wilde hem ook kopen, wat zou jij dan / jullie dan NU kopen uit de store ?
Divinity Original Sin EE.
In mijn optiek de beste RPG op PS4 dit jaar.

Dan kun je er nog 1 game bij uitkiezen ook. (gratis)

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 11-12-2015 15:24 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 15:42
Hmm ook lekker. Heb met black friday de Drive Club Season pass gekocht. Had al de Drive Club PS Plus editie maar nog nooit gespeeld. Kom er nu achter dat je dan alsnog de volledige game moet kopen :/
Nu maar hopen dat de volledige game met de feestdagen weer in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:24:
[...]

Divinity Original Sin EE.
In mijn optiek de beste RPG op PS4 dit jaar.

Dan kun je er nog 1 game bij uitkiezen ook. (gratis)
Ho ho, dat is Bloodborne nog altijd al. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
bram1984 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:13:
[...]

Ho ho, dat is Bloodborne nog altijd al. :+
Ho ho, dat is The Witcher 3: Wild hunt nog altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
iemand enig idee of het CUH12** modellen zijn die nu in de aanbieding komen ? Kan het nergens vinden en op mail krijg ik eigenlijk geen reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:18:
[...]

Ho ho, dat is The Witcher 3: Wild hunt nog altijd.
On a serious note: die komt er niet eens een klein beetje bij in de buurt, wat mij betreft. :)

Ik ga me eens verdiepen in dat Divinity. Hoor er goede verhalen over.

Edit: turn based combat, laat maar zitten. Dat trek ik nooit.

@Hierboven: hoe moeten wij dat nu weten? Het is toch ook maar net wat een winkel nog op voorraad heeft staan. Alsof die op gaan letten welke versie ze wel en niet in een aanbieding gooien.

[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 11-12-2015 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Vraag of iemand een idee heeft , heb je dat niet hou je commentaar lekker voor je negatieveling , in een forum mag je discussie voeren en vragen stellen , het mensen afbranden kennen we nu wel brammetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10 15:49

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:29:
[...]

On a serious note: die komt er niet eens een klein beetje bij in de buurt, wat mij betreft. :)

Ik ga me eens verdiepen in dat Divinity. Hoor er goede verhalen over.

Edit: turn based combat, laat maar zitten. Dat trek ik nooit.

@Hierboven: hoe moeten wij dat nu weten? Het is toch ook maar net wat een winkel nog op voorraad heeft staan. Alsof die op gaan letten welke versie ze wel en niet in een aanbieding gooien.
Bram, ik deel je mening dat Bloodborne echt een fan-tas-ti-sche game is. Wat ik niet met je deel is dat TW3 niet eens in de buurt komt, want ik vind Bloodborne ook wel beter, maar niet heel veel beter. ;)

En belangrijker: ik vind Bloodborne ZEKER in vergelijking met TW3 toch weinig met RPG te maken hebben. Bij een RPG denk ik behalve aan karakter-ontwikkeling met eigenschappen (wat nog wel in BB zit) toch ook aan een bepaald verhaal, inter-menselijke relaties, etc. Wat DAT betreft komt BB niet in de buurt van TW3.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 23:20

On_E

Housemusic

Marc3l schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:36:
Hmm ook lekker. Heb met black friday de Drive Club Season pass gekocht. Had al de Drive Club PS Plus editie maar nog nooit gespeeld. Kom er nu achter dat je dan alsnog de volledige game moet kopen :/
Nu maar hopen dat de volledige game met de feestdagen weer in de aanbieding is.
De season pass zou moeten werken met de gratis Plus editie, dat heeft de studio een poosje terug bevestigd.

Je kunt dan alle Tour Events van de SP doen en alle auto's gebruiken, alleen zul je bij Single Events nog altijd beperkt zijn tot India.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cardwizard schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:34:
Vraag of iemand een idee heeft , heb je dat niet hou je commentaar lekker voor je negatieveling , in een forum mag je discussie voeren en vragen stellen , het mensen afbranden kennen we nu wel brammetje
Want de vraag "hoe moeten wij dat nou weten?" is negatief commentaar en afbranden? Stel je niet zo aan zeg. Dat ellenlange gejammer over versies kennen we nu wel. Wacht het lekker af en kijk op de doos, als je je daar zo druk om maakt.

@spaceboy: Is ook zo: twee totaal verschillende type RPG's. Geheel persoonlijk dus. Dat obscure vind ik persoonlijk geniaal. Ik vind Witcher met name op gameplay gebied (controls e.d.) erg teleurstellend. Vind ik toch het belangrijkst.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 11-12-2015 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:02:
[...]

Want de vraag "hoe moeten wij dat nou weten?" is negatief commentaar en afbranden? Stel je niet zo aan zeg. Dat ellenlange gejammer over versies kennen we nu wel. Wacht het lekker af en kijk op de doos, als je je daar zo druk om maakt.

@spaceboy: Is ook zo: twee totaal verschillende type RPG's. Geheel persoonlijk dus. Dat obscure vind ik persoonlijk geniaal. Ik vind Witcher met name op gameplay gebied (controls e.d.) erg teleurstellend. Vind ik toch het belangrijkst.
Nog steeds niet mee eens :P .

Voor mij was/is The witcher nog steeds de perfecte RPG ervaring, maybe komt dat ook omdat ik de voorgaande 2 delen grijs heb gespeeld en de boeken meermaals heb gelezen.
Gameplay heb ik mij totaal niet aan gestoord, is even wennen het eerste uur maar daarna speelt het heerlij weg(als ik een minpunt moet noemen dan zou ik zeggen dat het zwemmen niet altijd even soepel gaat, maar daar blijft het bij).
Bugs zijn ook grotendeels weggewerkt..

Binnenkort ook maar eens aan Fallout 4 beginnen, kijken hoe erg dat gaat tegenvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
cardwizard schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:23:
iemand enig idee of het CUH12** modellen zijn die nu in de aanbieding komen ? Kan het nergens vinden en op mail krijg ik eigenlijk geen reactie
Crosspost uit het console budget gaming topic:
Fuff schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:16:
[...]

Het is de nieuwe, via twitter bevestigd.

[ Voor 10% gewijzigd door Fuff op 11-12-2015 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Tja en zo vinden anderen het gejammer over Bloodborne ellenlang door gaan , er is immers een Bloodborne topic , gejammer over verschillende versies doen we in je ..... kunt het wel raden , het PlayStation topic

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardwizard schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:17:
Tja en zo vinden anderen het gejammer over Bloodborne ellenlang door gaan , er is immers een Bloodborne topic , gejammer over verschillende versies doen we in je kunt het wel raden PlayStation topic

d:)b
Dat is het punt niet echt,

Het is continu dezelfde vraag van iedereen, continu dezelfde vraag over het model (door de mensen die normaal gesproken niet op dit topic te vinden zijn uiteraard)

Als mensen nou eens een paar pagina's zouden terug lezen, of eerst zelf zoeken naar info dan zou het ook geen probleem zijn.
Maar 9 van de 10 mensen die de vraag stellen over welk model is het die zijn te lui(of te stom) om google te gebruiken of te bedenken hoe de toetsen van een telefoon werken.....

En nee... Dit topic is niet voor zulke vragen.

Dat zou dan altijd nog deze zijn
[PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen - Deel 2

Het PS4 Levertijden& Verkoop topic ;) :)
Maybe is het wel handig dat deze link in de PostWarning word opgenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:27
Dat levertijden, verkooppunten en prijzen topic is dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
die is inderdaad gesloten anders was mijn vraag zeker daar te vinden , telkens de vraag over de verschillen snap ik heel goed dat die makkelijk te vinden zijn , hier en elders

Gelukkig ben ik wel altijd hier te vinden en snap de zoekfunctie heel goed , zie mijzelf dan ook niet als stom..... ik kan alleen nergens informatie krijgen over wat er geleverd wordt door de verschillende winkels en dat is niet te vinden ! In hun informatie niet en via contact opnemen krijg ik ook niet echt een antwoord , ook een paar pagina's terug staat het ook al niet ;)

Aangezien er in de verschillende topics wel vaker "inside info" te krijgen/vinden is leek het me hier meer dan een geschikte plek en dat vind ik nog steeds

Verder laat ik het hier bij want zo langzamerhand gaat het echt nergens meer over

[ Voor 12% gewijzigd door Cardwizard op 11-12-2015 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Om dan maar on-topic te gaan.

Ik zoek een game die ik met 1 vriend online in co-op kan doen met progress. Dus geen losse potjes knallen ofzo, maar echt missies o.i.d. afwerken. Iemand hier tips?
Doorgaans spreken de stijl van Bloodborne/Dark Souls mij niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Dat lara croft spel misschien? Moet er zelf nog aan beginnen maar heb geen vrienden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Dat klinkt verdrietig warcow

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:20
rimave schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:11:

Correctie: De MM heeft hem voor 288. :)
Ik hoop dat Bol nog gaat zakken met hun prijs, aangezien de rest al veel goedkoper is.

Zou goed uitkomen met mn waardebonnen. Anders gebruik ik die om Media Markt waardebonnen te kopen via Bol en haal hem daar =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:41
Fuff schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 23:56:

Ik zoek een game die ik met 1 vriend online in co-op kan doen met progress. Dus geen losse potjes knallen ofzo, maar echt missies o.i.d. afwerken. Iemand hier tips?
Far Cry 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Diablo 3 of Borderlands misschien?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 20:04

Destiny is ook leuk om de story (en strikes, nightfalls etc) met 1 of 2 vrienden te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
warcow schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 00:00:
Dat lara croft spel misschien? Moet er zelf nog aan beginnen maar heb geen vrienden. :/
Voxalizer schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 00:11:
[...]

Diablo 3 of Borderlands misschien?
bukkum schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 09:45:
[...]

Destiny is ook leuk om de story (en strikes, nightfalls etc) met 1 of 2 vrienden te spelen.
Thanks voor de suggesties! Zal ze doornemen en even overleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:16

Niku

Alagaesii

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 09-10 13:33
Uhm durf het bijna niet te vragen... ;) Weet iemand waar ik goedkoop maar wel enigsinds goede kwaliteit zo'n telefoonhouder clip ding voor een ds4 kan kopen? De telefoon is een Z3 *O*

Ik ga zelf beetje kijken op deal extreme en ebay maar ben benieuwd naar ervaringen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 09-10 13:33
Ik stel een crowdfunding actie voor :D
Ik heb (had?) wel vrienden maar geen vrije tijd (en ze zijn voornamelijk pc gamers)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sagat schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:37:
Uhm durf het bijna niet te vragen... ;) Weet iemand waar ik goedkoop maar wel enigsinds goede kwaliteit zo'n telefoonhouder clip ding voor een ds4 kan kopen? De telefoon is een Z3 *O*

Ik ga zelf beetje kijken op deal extreme en ebay maar ben benieuwd naar ervaringen.
Ik heb zo'n ding weet niet meer eerlijk gezegd waar ik hem gekocht heb maar was redelijk prijzig (iets van 25 euro voor de officiele). Maar de ervaringen zijn prima op een Z3 Compact, als je en Z3 heb zal de ervaring nog wel iets beter zijn omdat het scherm wat groter is :)

Het is gewoon een vita maar dan met de juiste knoppen op de juiste plek en dat is wel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Svennie schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:35:
via MP voor ongeveer dezelfde prijs te krijgen en die versies kan je weer verkopen, denk dat ik die maar voorbij laat gaan.
Mijn gedachte, het online kopen systeem is theoretisch leuk maar na het uitspelen heb je er niets meer aan. Ik zal die methode dan ook beperken. Spellen van marktplaats zijn goedkoper en kun je na het uitspelen nog ruilen voor een ander spel. 100% winst dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10 15:49

spaceboy

Op grote hoogte

Hierboven al gezegd: Borderlands is echt fantastisch! Ik speel 'm solo, maar als ik 't zo zie is hij co-op nog toffer. Samen in zo'n karretje bv.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 18:25
Gisteren de ps4 besteld en als aflever adres de winkel opgegeven. Kreeg gister gelijk een mail dat de playstation op voorraad was en ik deze mocht ophalen.

Vandaag langsgeweest en ze waren verbaasd over het feit dat ik een ophaal bewijs had. Ze zeiden dat de aktie pas maandag begint en ookal had ik betaald zou ik de ps4 pas maandag kunnen ophalen.

Na een half uur heen en weer geloop van de manager mocht ik de ps4 meenemen (ook het kassameisje stribbelde nog tegen) en de yippie prijs vonden ze al helemaal raar.

Al met al heb ik nu voor een prima prijs een nieuwe ps4. En omdat ik zelf de doos mocht kiezen is het een cuh-1216 versie geworden.

Zijn er nog meer mensen die de ps4 al hebben gehaald/gekregen? (mediamarkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Yup Intertoys gaf hem ook mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:58

http://www.co-optimus.com/games.php en dan even filteren op platform en soort co-op :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Freshnub schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 15:36:
Gisteren de ps4 besteld en als aflever adres de winkel opgegeven. Kreeg gister gelijk een mail dat de playstation op voorraad was en ik deze mocht ophalen.

Vandaag langsgeweest en ze waren verbaasd over het feit dat ik een ophaal bewijs had. Ze zeiden dat de aktie pas maandag begint en ookal had ik betaald zou ik de ps4 pas maandag kunnen ophalen.

Na een half uur heen en weer geloop van de manager mocht ik de ps4 meenemen (ook het kassameisje stribbelde nog tegen) en de yippie prijs vonden ze al helemaal raar.

Al met al heb ik nu voor een prima prijs een nieuwe ps4. En omdat ik zelf de doos mocht kiezen is het een cuh-1216 versie geworden.

Zijn er nog meer mensen die de ps4 al hebben gehaald/gekregen? (mediamarkt)
Ha dat is mooi meegenomen zeg! Hier ook afhaaladres winkel opgegeven maar nog geen mail gehad.

Zag je nog oude typenummers tussen de voorraad staan dan (welk filiaal?)
Yes die site ken ik, veel doorgezocht. Volgens mij staan de filters daar niet goed afgesteld want krijg of ontzettende veel resultaten of geen. Maar wel een goede basis inderdaad :)

Het is trouwens Dying Light geworden, met als back-up plan Far Cry 4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:58
Ik kwam deze trouwens nog tegen: http://www.gamingheadsets...rce-stealth-500p-dts.html
Bij de Bart Smit is dezelfde (met korting) €149. Da's nogal een verschil, maakt deze headset bijna 50 euro goedkoper dan bij Bart Smit.

Is deze headset een goede? Ik ben op zoek naar een nieuwe en dit zag er wel uit als een leuke prijs.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 18:25
Fuff schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:07:
[...]

Ha dat is mooi meegenomen zeg! Hier ook afhaaladres winkel opgegeven maar nog geen mail gehad.

Zag je nog oude typenummers tussen de voorraad staan dan (welk filiaal?)

[...]

Yes die site ken ik, veel doorgezocht. Volgens mij staan de filters daar niet goed afgesteld want krijg of ontzettende veel resultaten of geen. Maar wel een goede basis inderdaad :)

Het is trouwens Dying Light geworden, met als back-up plan Far Cry 4 :+
MM Amsterdam Noord en ze hadden twee plekken in de winkel ingeruimd voor de 500gb ps4, allemaal CUH-1216. Er waren ook andere pakketten, maar die versies weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:09
Vrijdag schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:42:
Ik kwam deze trouwens nog tegen: http://www.gamingheadsets...rce-stealth-500p-dts.html
Bij de Bart Smit is dezelfde (met korting) €149. Da's nogal een verschil, maakt deze headset bijna 50 euro goedkoper dan bij Bart Smit.

Is deze headset een goede? Ik ben op zoek naar een nieuwe en dit zag er wel uit als een leuke prijs.
Heel erg goed! Gebruik hem nu een aantal maanden en nog steeds verliefd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanre4l
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:40:
Mooi geregeld :) en kan je de game nog spelen, of is die geblokkeerd/gedelete, of hoe gaat dat in z'n werk?
Ja hij staat nog op mijn harde schijf en heb hem net opgestart om te checken of het kon. Dit kan gewoon, maar ik ga hem wel verwijderen, anders zou het een beetje vies van mij zijn :D
Besides, ik ga 100% voor die remake :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Vrijdag schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:42:

Ik heb deze headset vorig weekend gehaald bij de media markt en hij bevalt mij erg goed. Zeker geen spijt van. Was daar ook 134,95 met 30 euro cash back. Aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

The 7th of our 12 deals of Christmas is live: save on Assassin’s Creed Syndicate. Details:

Assassin’s Creed Syndicate

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CWEFhW9UAAAXKLm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-10 12:42
Assassin’s Creed Syndicate
Was €69.99
Now €44.99 (until 11.59pm on 14th December)

Assassin’s Creed Syndicate Gold Edition
Was €99.99
Now €54.99 (until 11.59pm on 14th December)

Assassin’s Creed Syndicate Season Pass
Was €29.99
Now €19.99 (until 11.59pm on 14th December

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30
Elk jaar kan je rond eind december, begin januari de laatste Assassins Creed Special Edition wel vinden voor € 30,00. Je moet dan wel snel zijn om een Special Edition i.p.v. een gewone versie te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 13-12-2015 10:32 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 20:04
djmelvee schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:32:
[...]

Heel erg goed! Gebruik hem nu een aantal maanden en nog steeds verliefd.
Moet je bij deze headset steeds naar je headset instellingen als je het geluid via je tv wilt hebben? Ik had nl een turtle beach waarbij ik alle audio naar headset had aan staan en als ik dan geen headset gebruikte moest ik eerst die audio naar chat only zetten om geluid uit mijn tv te krijgen. Ging ik dan weer gamen met mijn headset moest ik weer naar de instellingen om alle audio naar headset te zetten.

Ik zit ook weer te kijken naar een headset en gok dat jij dit wel weet na een paar maanden gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:09
bukkum schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:14:
[...]

Moet je bij deze headset steeds naar je headset instellingen als je het geluid via je tv wilt hebben? Ik had nl een turtle beach waarbij ik alle audio naar headset had aan staan en als ik dan geen headset gebruikte moest ik eerst die audio naar chat only zetten om geluid uit mijn tv te krijgen. Ging ik dan weer gamen met mijn headset moest ik weer naar de instellingen om alle audio naar headset te zetten.

Ik zit ook weer te kijken naar een headset en gok dat jij dit wel weet na een paar maanden gebruik.
Volgens mij niet. Ik heb zelf een gamemonitor zonder speakers, dus ik gebruik hem standaard. Vrienden van me gebruiken hem ook over de TV, wat erg gemakkelijk schijnt te gaan. In de USB dongle zit dan ook een optische kabel voor het geluid, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyran
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-11-2020
Zit nog te twijfelen of ik een PS Gold headset moet halen of misschien toch voor de Turtle Beach Stealth 500p moet gaan. Iemand ervaring met beide toevallig?

Ik hoor in ieder geval redelijk veel positieve verhalen over de Sony headset en die scoort ook redelijk hoog bij Tweakers review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kyran schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:05:
Zit nog te twijfelen of ik een PS Gold headset moet halen of misschien toch voor de Turtle Beach Stealth 500p moet gaan. Iemand ervaring met beide toevallig?

Ik hoor in ieder geval redelijk veel positieve verhalen over de Sony headset en die scoort ook redelijk hoog bij Tweakers review.
Ja, zoek in dit topic. Ik heb inmiddels een keer of 10 mijn ervaringen geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 15:42

Anders even testen in een winkel?

Heb zelf de Sony en ben daar tevreden mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
[...]

Ach valt allemaal best wel mee.
Ik heb NFS vanaf release en vermaak me er nog erg goed mee. Er zijn al een aantal updates met extra stuff doorgevoerd waar de community om vroeg. Er gaat Neon verlichting komen. Meer auto's. Aja. Was mooi als het er allemaal direct bij zat, maar ze luisteren iig goed naar de community. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mezzid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 13:00
LunaTempesta schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:22:
[...]

Ach valt allemaal best wel mee.
Ik heb NFS vanaf release en vermaak me er nog erg goed mee. Er zijn al een aantal updates met extra stuff doorgevoerd waar de community om vroeg. Er gaat Neon verlichting komen. Meer auto's. Aja. Was mooi als het er allemaal direct bij zat, maar ze luisteren iig goed naar de community. :+
Snap ook niet dat zoveel mensen zeuren om deze NFS, vind deze letterlijk 10x beter dan alle delen van de afgelopen 5 jaar, sowieso is het geen perfect spel maar het is stukken beter dan wat het de afgelopen jaren was. Lijkt wel alsof het nu cool is om te roepen dat NFS slecht is netals met CoD :+

Vind het persoonlijk ook een mooi voornemen van ze dat ze alle DLC gratis willen houden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA kennende wordt het dan wel beschikbaar op verzoek van de community, maar geheel in stijl van EA, als betaalde DLC. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem de 500p, top ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:25
Vraag: mijn internet verbinding wordt per 28 december aangesloten kan ik ook zonder internet een spel spelen op de ps4 of moet je meteen bij aansluiten update doen ofzo. Hoop dat ik er gewoon vast een spel mee kan spelen de rest van de mogelijkheden kan ik dan later deze maand gaan gebruiken. Ik ga morgen een ps4 halen ivm prijsverlaging. ☺👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonder internet kun je de update niet doen, maar je kunt wel gewoon spelen.

Ligt er ook een beetje aan welk spel het is. Is het van Ubisoft dan zou ik toch proberen via een andere internetverbinding de update binnen te halen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 12:08
Zijn de psn-issues verholpen of heb ik geluk dat ik nu met 23MB/s Destiny aan het downloaden ben (ik dacht dat ik 100 Mbit had, maar dat zal wel opgehoogd zijn xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-10 18:41
http://ps4daily.com/2015/...-to-run-homebrew-content/

De ps4 is dus gehacked?

According to hacker CTurt, he and others have finally managed to jailbreak the PS4 console. He claims that they have managed to create a working PS4 kernel exploit that allows custom software, such as homebrew content — to run on the console.

The jailbreak apparently allows for custom firmware to be installed and run on the console, allowing the user to run all sorts of software, including pirated games.

Of course, we’ll have to wait for a working example to confirm that this is real.

[ Voor 67% gewijzigd door rejer op 14-12-2015 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

rejer schreef op maandag 14 december 2015 @ 00:07:

De ps4 is dus gehacked?

According to hacker CTurt, he and others have finally managed to jailbreak the PS4 console. He claims that they have managed to create a working PS4 kernel exploit that allows custom software, such as homebrew content — to run on the console.

The jailbreak apparently allows for custom firmware to be installed and run on the console, allowing the user to run all sorts of software, including pirated games.

Of course, we’ll have to wait for a working example to confirm that this is real.
Maar dan nog, vroeger met offline consoles was dit handig want dan kon je goedkoper games kopen. Maar tegenwoordig is alles online en zit je dus met firmware checks.
Ben benieuwd hoelang dit standhoud tegen offensief van Sony.

On a side note... MGS5 begint steeds leuker te worden als je meer en meer gadgets en wapens hebt (en natuurlijk Quiet meeneemt op missies :9~ )

[ Voor 7% gewijzigd door Griffin op 14-12-2015 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
rejer schreef op maandag 14 december 2015 @ 00:07:

De ps4 is dus gehacked?

Was al eerder voorbij gekomen.
Sterker nog, het eerste bewijs is al meer dan een jaar oud : http://wololo.net/2014/10...run-on-ps4-firmware-1-76/
maar is voor versie 1.76 en lager. Dus op zich heb je er niet veel aan gok ik

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
Pepper92 schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:25:
Zijn de psn-issues verholpen of heb ik geluk dat ik nu met 23MB/s Destiny aan het downloaden ben (ik dacht dat ik 100 Mbit had, maar dat zal wel opgehoogd zijn xD)
Bij mij duurde Destiny Legendary Edition gisteren een uurtje of 7 :X (heb 120mbit) dus je zal wel geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
wes- schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:38:
[...]

Bij mij duurde Destiny Legendary Edition gisteren een uurtje of 7 :X (heb 120mbit) dus je zal wel geluk hebben.
Dan heb jij eerder pech hoor :) ik heb sinds die 3.0 patch nooit meer gedonder gehad met lage download snelheden :) gaat bijna altijd wel met 10mb/s en soms iets minder maar dan zit het nog tussen de 5 en 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
WeAreLegion schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:46:
[...]

Dan heb jij eerder pech hoor :) ik heb sinds die 3.0 patch nooit meer gedonder gehad met lage download snelheden :) gaat bijna altijd wel met 10mb/s en soms iets minder maar dan zit het nog tussen de 5 en 10.
Dan toch maar weer eens aansluiten via ethernet, ik had de PS4 bekabeld aangesloten voorheen maar aangezien de snelheid bedroevend was en ik toch niet online speel (heb 0 psn vrienden ;w ) gewoon maar op wifi gezet.
Nu dat ik Destiny heb aangeschaft zal ik waarschijnlijk wel online willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:16
cypher21 schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:50:
[...]

Was al eerder voorbij gekomen.
Sterker nog, het eerste bewijs is al meer dan een jaar oud : http://wololo.net/2014/10...run-on-ps4-firmware-1-76/
maar is voor versie 1.76 en lager. Dus op zich heb je er niet veel aan gok ik
Maar ze hebben nu niet alleen een exploit gevonden, maar ook al kunnen uitbuiten? Dat klinkt wel als bullshit imo

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
wes- schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:11:
[...]

Dan toch maar weer eens aansluiten via ethernet, ik had de PS4 bekabeld aangesloten voorheen maar aangezien de snelheid bedroevend was en ik toch niet online speel (heb 0 psn vrienden ;w ) gewoon maar op wifi gezet.
Nu dat ik Destiny heb aangeschaft zal ik waarschijnlijk wel online willen spelen :)
Zou hem inderdaad van wifi af halen :) werkt over het algemeen niet zo goed als kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:16

Niku

Alagaesii

Heb gisteren The Walking Dead: Season 2 uitgespeeld, wat een toffe game! Wil nu ook seizoen een spelen, maar kan The Walking Dead: Game of the Year Edition echt helemaal nergens fysiek vinden, is die wel gereleased, of hoe zit dat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
Niku schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:57:
Heb gisteren The Walking Dead: Season 2 uitgespeeld, wat een toffe game! Wil nu ook seizoen een spelen, maar kan The Walking Dead: Game of the Year Edition echt helemaal nergens fysiek vinden, is die wel gereleased, of hoe zit dat? :+
Wow, dat zou ik echt raar vinden om seizoen 2 te spelen als je seizoen 1 niet hebt gedaan. Je mist toch wel een aantal dingen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Niku schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:57:
Die games zijn toch alleen als download beschikbaar?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Scrisissszzz schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:01:
[...]

Die games zijn toch alleen als download beschikbaar?
Nee hoor, kun je ook fysiek kopen. Echter vind ik de prijs van die fysieke versies behoorlijk hoog.
Link naar hele dure game
De TellTale games kun je in een collectie vaak voor zo'n 40 euro digitaal krijgen. Ik heb er helaas geen gebruik van gemaakt omdat ik toen alle games al had (voor zo'n 14-15 euro per stuk dacht ik).
Voor zover ik weet bevat de 'game of the year edition' niet meer dan standaard game + dlc. De digitale versie van seizoen 1 bevat ook de DLC 400-days.

[ Voor 11% gewijzigd door MisterMichel op 14-12-2015 13:11 ]

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
MisterMichel schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:09:
[...]

Nee hoor, kun je ook fysiek kopen. Echter vind ik de prijs van die fysieke versies behoorlijk hoog.
Link naar hele dure game
De TellTale games kun je in een collectie vaak voor zo'n 40 euro digitaal krijgen. Ik heb er helaas geen gebruik van gemaakt omdat ik toen alle games al had (voor zo'n 14-15 euro per stuk dacht ik).
Voor zover ik weet bevat de 'game of the year edition' niet meer dan standaard game + dlc. De digitale versie van seizoen 1 bevat ook de DLC 400-days.
WTF die prijs haha!

Heb Walking Dead S1 en 2 en Tales from the borderlands gedaan. Vooral tales vond ik erg tof, maar komt omdat het Borderlands wereldje ook erg gaaf is. Ze hebben de humor goed overgenomen in Tales. :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Scrisissszzz schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:22:
[...]

WTF die prijs haha!

Heb Walking Dead S1 en 2 en Tales from the borderlands gedaan. Vooral tales vond ik erg tof, maar komt omdat het Borderlands wereldje ook erg gaaf is. Ze hebben de humor goed overgenomen in Tales. :)
Die heb ik ook maar nog niet aangeraakt. The Wolf Among Us vond ik erg vermakelijk. Met Tales heb ik even gewacht tot die compleet was. Echter nu ben ik bezig met enkele andere games waardoor deze even naar achteren is geschoven.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterMichel schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:09:
[...]

Link naar hele dure game
Er was een aantal maanden geleden een keer een aanbieding voor die hele collectie.
20 of 25 euro heb ik er toen voor betaald in de store..

Maar inderdaad zonde als je seizoen 2 speelt voordat je seizoen 1 speelt, erg zonde.
Dat is net zoiets als je mass effect 3 gaat spelen voordat je mass effect 2+1 heb gespeeld :+
Tuurlijk is het dan wel een leuk spel, maar je mist een groot deel van het verhaal
Pagina: 1 ... 42 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link