Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Vorige week had ik ook driveclub gekocht maar bij mij staat overal nog een winkelmandje en moet ze handmatig nog downloaden als ik ze wil spelen. Of doe ik wat verkeerd.On_E schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:52:
Volgens mij zit al die DriveClub DLC in de reguliere updates.
Als je de DLC koopt dan unlock je eigenlijk alleen content die al op je harde schijf staat, daarom werkt de download knop niet.
Als het goed is zie je als je DC start alle content die je hebt unlocked nu gebruiksklaar staan.
Ja je moet de DLC wel nog ''kopen'' in de store, maar je hoeft het niet te downloaden, dat is al gebeurd.syntesia schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:57:
[...]
Vorige week had ik ook driveclub gekocht maar bij mij staat overal nog een winkelmandje en moet ze handmatig nog downloaden als ik ze wil spelen. Of doe ik wat verkeerd.
Ja, dat vraag ik me ook af, of een actie vergelijkbaar met Black Friday?Silversin schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:26:
Kort vraagje, weet iemand of de PS4 US holiday $299 deal ook naar Europa komt?
Misschien na nieuwjaar in de "solden" periode?

[ Voor 104% gewijzigd door Winkiller op 08-12-2015 14:40 ]
Verwijderd
New on PS Store this week: Final Fantasy VII, Fat Princess Adventures, Yakuza 5, more:
Nieuw in de PS Store deze Week

Silversin schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:26:
Kort vraagje, weet iemand of de PS4 US holiday $299 deal ook naar Europa komt?
GunterO schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:27:
[...]
Ja, dat vraag ik me ook af, of een actie vergelijkbaar met Black Friday?
Misschien na nieuwjaar in de "solden" periode?

Zoiets?
[ Voor 20% gewijzigd door ralph075 op 08-12-2015 15:22 ]
Jazeker! Thanks voor de heads up.
Ik hoop dat bol.com hier aan mee gaat doen. Heb nog een bon van twv 125 euro.
https://gear.playstation....tation-symbols-xmas-trui/
Ik vind de verzendkosten bij playstation.com nogal veel.
ik gok zomaar dat je hem alleen daar kunt kopenhtf99 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:30:
Weet een van jullie waar je deze trui in Nederland kan kopen?
Meer mensen dit probleem? Zo zonde, het spel is te gek.
Fat Princess Adventures, eindelijkVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:19:
PlayStation Europe
New on PS Store this week: Final Fantasy VII, Fat Princess Adventures, Yakuza 5, more:
Nieuw in de PS Store deze Week
[afbeelding]
Kunnen we hier thuis weer eens co-op aan de slag, hoewel ik nu sinds een week weer helemaal hooked ben aan Driveclub (even weer aangeslingerd, en weer magneet effect met die game
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Huidige situatie PS4 en 2 x een PS3 in huis
beide PS3's gebruiken oa mijn account om PS3 te spelen die op mijn account staan
Toekomstige situatie 3 x PS4 , kunnen de 2 nieuwe PS4's ook van mijn account gebruik maken ?
Dus stel ik koop een spel op mijn PS4 (digitaal) kunnen de andere die dan ook gebruiken (uiteraard liefst gelijktijdig)
Nee, max 2cardwizard schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:51:
Wie weet antwoord op het volgende , ik kom er niet helemaal uit
Huidige situatie PS4 en 2 x een PS3 in huis
beide PS3's gebruiken oa mijn account om PS3 te spelen die op mijn account staan
Toekomstige situatie 3 x PS4 , kunnen de 2 nieuwe PS4's ook van mijn account gebruik maken ?
Dus stel ik koop een spel op mijn PS4 (digitaal) kunnen de andere die dan ook gebruiken (uiteraard liefst gelijktijdig)
1 moet je als primaire ps4 instellen, dan kan een ander profiel daarop het door jou gekochte spel spelen, en op de ander kun jij met jouw eigen account spelen.
3e ps4 heeft pech
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ja en die heb je ook niet voor de kerst binnen ben ik bang. Gisteren nog een t-shirt geannuleerd daar omdat ik er al 2 maanden zonder enige update op "zat te wachten" (stond op voorraad toen ik het bestelde). Het Batman shirt was er na 3 weken.htf99 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:30:
PES 2016 Digital Version Bundle
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/pes-2016-digital-version-bundle/cid=EP0101-CUSA02640_00-DIGIEXCBUNDLE002
PES 2016 Anniversary Edition Bundle
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/pes-2016-anniversary-edition-bundle-/cid=EP0101-CUSA02640_00-DIGIANNBUNDLE001
Mis ik nou veel als ik voor de Digital versie ga i.p.v. de Anniversary?!
[ Voor 42% gewijzigd door Vads op 09-12-2015 01:50 ]
Verwijderd
Kijk anders eens op ebay .htf99 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:30:
staat er toch bij in de beschrijving?Vads schreef op woensdag 09 december 2015 @ 01:50:
PES 2016 in de Kerst Deals van Playstation!
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/pes-2016-digital-version-bundle/cid=EP0101-CUSA02640_00-DIGIEXCBUNDLE002
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/pes-2016-anniversary-edition-bundle-/cid=EP0101-CUSA02640_00-DIGIANNBUNDLE001
Anniversary:
• 1x UEFA.com Team van het jaar 2014
• 1x speler – Neymar
• 20 herstelvoorwerpen
• 10.000 GP x 20 weken
• 5 spelerscontracten
• 2000 myClub-munten
digital deluxe;
1x UEFA.com Team Van Het Jaar 2014
1x Leenspeler (10 wedstrijden ) – Neymar
10 Herstellende voorwerpen
10,000 GP x 10 weken
3x spelerscontracten
Op zich leuk geprijsd, maar voor dit soort spellen heb ik toch liever een schijfje die ik kan verpatsen of in kan ruilen.
Zodra 2017 uit komt speel ik de oude toch niet meer
[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 09-12-2015 09:22 ]
Ik zat al een tijd te wachten op de final fantasy 7 remake, en ik zag jullie vorige week allemaal al praten over dat hij wrss in delen uitgebracht zou worden.
Toen zat ik zelf eens rond te stuimen op de ps store, en zag ik ff7 gewoon staan voor een tientje.
Er stond in de beschrijving niks over in delen dus ik dacht oh, ze zullen het wel fout hebben gehad. En voor een tientje pak ik hem zeker wel op.
Oeps dus. Het was niet eens de remake, gewoon een normale port. Silly me.
Nu eens kijken of ik iets kan regelen met Sony. (kleine kans)
Juist. Nul kans dat dit lukt.bram1984 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:58:
Wat wil je regelen met Sony dan? Je krijgt echt je geld niet terug hoor. Staat ook in de voorwaarden.
PSN: Maichel
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Mochten ze het die ene keer terugstorten dan doen ze dat ook slechts naar je Store account.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Bummerbram1984 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:58:
Wat wil je regelen met Sony dan? Je krijgt echt je geld niet terug hoor. Staat ook in de voorwaarden.
Ik dacht mss dat ze me zouden willen refunden als ik zou beloven om de remake te kopen, die ongetwijfeld rond de 30-40 euro minstens zal zitten.
[ Voor 25% gewijzigd door sanre4l op 09-12-2015 10:28 ]
Klinkt goed voor een ps4 op de slaapkamer
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
In principe erg vaag want als consument heb je 7 tot 14 dagen herroepingsrecht. Ook als je iets online komt.bram1984 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:58:
Echter hoe dat dus zit met digital downloads weet ik niet. #IANAL
Die zijn uitgesloten. Als het wel kan is het vooral service vanuit de leverancier, geen verplichting vanuit de wet, zoals dat wel geldt voor overige koop-op-afstand overeenkomsten.Griffin schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:18:
[...]
Echter hoe dat dus zit met digital downloads weet ik niet. #IANAL
Zelf ben ik helemaal niet van FPS games, maar met de PS VR en de demo's die ik van London Heist heb gezien, zou het zomaar kunnen dat ik FPS games ooit misschien nog leuk ga vinden.... (let op: misschienThe_Worst schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:07:
Afgelopen weekend is iemand naar PSX gevlogen om ervaring op te doen met PlayStation VR. Hij plaatste een positieve hands-on.
[ Voor 46% gewijzigd door ralph075 op 09-12-2015 11:27 ]
Verwijderd
Ik ben het volledig met je eens, hahaha.JSchut schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:36:
[...]
Klopt. Maar als je ze wilt downloaden dan blijft hij hangen en doet hij niks. Vaag idd. Ze hadden gewoon die downloadknop weg moeten halen. En als ze dan toch bezig zijn die limiet van max 10 items in de cart eraf halen
Alleen wel maar maximaal 10 items per keer.On_E schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:15:
[...]
Ja je moet de DLC wel nog ''kopen'' in de store, maar je hoeft het niet te downloaden, dat is al gebeurd.
En Driveclub heeft nogal wat items binnen de Season Pass zitten.
Anyway, ik was even benieuwd naar jullie eventuele ervaringen met Fat Princess Adventures. Het lijkt me aan de ene kant wel leuk, maar ik vind de prijs wat aan de hoge kant (zelfs met de korting).
Verder wilde ik weten of jullie wel eens remote play gebruiken van de PS4 naar de Vita. Werkt het? Ik zoek namelijk wat afleiding wanneer mijn vrouw een tv-serie wil kijken waar ik al drie seizoenen ongeveer op uitgekeken ben.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2015 12:08 . Reden: toevoegingen en vragen alom ]
Niet helemaal hetzelfde denk ik qua kleur. De foto's geven een verschillend beeld. Maar misschien toch interessant : http://www.yellowbulldog....ols-christmas-jumper.htmlhtf99 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:30:
Heb je voor +- 55EUR in huis. En op tijd voor kerst.
[ Voor 5% gewijzigd door SonnyBBQ op 09-12-2015 12:16 ]
Door de verleiding heb ik ondertussen de volgende spellen liggen:
- The Order: 1886
- Tales from the Borderlands
- Game of Thrones
- Uncharted remastered collection
- Assassins Creed: Syndicate
- Tropico 5
Van Uncharted heb ik in deel 1 hoofdstuk 4 bereikt maar ligt nu weer stil omdat ik me met Rayman: Legends enorm vermaak.
Daarnaast heb ik nog diverse andere niet-uitgespeelde spellen zoals Bloodborne, Driveclub (ok, die kun je niet uitspelen, maar platinum zou voor mij al voldoende zijn), Diablo III, Broken Age en Transistor.
Ik dacht altijd wel de verleiding te kunnen weerstaan om nieuwe games te kopen als ik nog met 1 ander spel bezig was. Helaas niet gelukt.
Is dit een herkenbaar verhaal bij sommigen? Spelen jullie games eerst uit voor je een ander kopen of stap je vlug over naar een ander spel ondanks dat je je nog goed kon vermaken met het vorige spel?
PSN ID: MrMichel_75
Spellen als driveclub speel ik tussendoor
Verwijderd
Ja, dit is eigenlijk te herkenbaar. Hoewel het inmiddels alweer enige jaren geleden is, heb ik tijdens mijn laatste jaren op de middelbare school en tijdens mijn studie van mijn bijverdiensten heel veel games gekocht, waarvan een deel nog steeds in de seal zit. Ik heb me een aantal keer voorgenomen eerst de games door te spelen, totdat ik er genoeg had uitgespeeld om door te gaan naar de volgende. Dat is een hele tijd goed gegaan, maar door de komst van Playstation Plus en enkele verleidelijke deals in de Playstation Store is daar toch weer de klad in gekomen. Tegenwoordig gaat het beter. Ik koop aanzienlijk minder door de komst van Playstation Plus, maar bovenal omdat ik veel minder vrije tijd heb dan voorheen. Dat zorgt er dan ook wel weer voor dat ik games minder snel uitspeel.MisterMichel schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:16:
Ik begin nu toch echt wel een backlog op te bouwen helaas.
- Game of Thrones
- Tropico 5
Van Uncharted heb ik in deel 1 hoofdstuk 4 bereikt maar ligt nu weer stil omdat ik me met Rayman: Legends enorm vermaak.
Daarnaast heb ik nog diverse andere niet-uitgespeelde spellen zoals Bloodborne, Driveclub (ok, die kun je niet uitspelen, maar platinum zou voor mij al voldoende zijn), Diablo III, Broken Age en Transistor.
Ik dacht altijd wel de verleiding te kunnen weerstaan om nieuwe games te kopen als ik nog met 1 ander spel bezig was. Helaas niet gelukt.
Is dit een herkenbaar verhaal bij sommigen? Spelen jullie games eerst uit voor je een ander kopen of stap je vlug over naar een ander spel ondanks dat je je nog goed kon vermaken met het vorige spel?
Ik heb op dit moment de volgende spellen liggen;MisterMichel schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:16:
- Game of Thrones
- Tropico 5
- Assassins Creed Syndicate (toen die net uit was mee begonnen, maar nog maar in het begin en moet hier nog is tijd voor maken)
- Need for Speed (verhaal trekt me niet zo, maar moet hem nog wel uitspelen)
- Call of Duty Black Ops (voornamelijk dit aan het spelen, had blijkbaar weer behoefte aan een shooter)
- Far Cry 4 ( nog niet aan begonnen )
- DriveClub (inmiddels van ps4 gehaald omdat ik het niet speel en andere spellen op dit moment leuker vind)
- NBA 2k16 (af en toe ontspannen potje doen)
- Fifa 16 (eigenlijk was dit impuls koopje, begin gespeeld daarna alleen maar andere spellen gespeeld. Alleen tegen vrienden speel ik dit nog)
- The Witcher 3 (Ben gestopt na het spelen van main. Binnenkort na afstuderen zal ik de DLC ook uitspelen)
Hierboven een korte beschrijving achter elk spel. Ik ben voornamelijk nu COD aan het spelen, gewoon omdat ik een shooter simpelweg het lekkerst vind om even kort te spelen. Ben nu aan het afstuderen dus heb wat minder tijd in de avonden en weekend. Waardoor ik meer geneigd ben naar afleiding in de vorm van een shooter.
Edit: mede door afstuderen heb ik geen tijd om mij helemaal te verdiepen in een verhaal vandaar dat ik far cry, assassins creed en the witcher 3 aan de kant heb gelegd om gewoon even lekker te schieten.
[ Voor 4% gewijzigd door n2theb op 09-12-2015 13:25 ]
Dit hanteer ik ook voor mezelf. Als ik met meer dan 1 story game tegelijk bezig ben dan ga ik er sowieso 1 niet afronden, weet ik uit het verleden. Op dit moment ben ik bezig met Diablo 3 (wel op de pc uitgespeeld maar man wat speelt die game lekker op de PS4cardwizard schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:20:
Een mooie aanbieding pak ik wel mee , verder speel ik maar 1 game met "verhaal" voor ik een andere koop
Spellen als driveclub speel ik tussendoor

Eigenlijk dus wel, ik koop niet alle games (best prijzig) dus ik zeg mijzelf 1 game tegelijk (met uitzondering van de party game die ik samen met vrouw speel). Een uitzondering is MP natuurlijk, dat kan je mixen met andere SP games.MisterMichel schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:16:
[ Voor 55% gewijzigd door Griffin op 09-12-2015 14:12 ]
Ik speel bijna nooit spellen uit eigenlijk.MisterMichel schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:16:
Als ik een game zat ben dan hou ik er gewoon mee op, ook al is dat bijvoorbeeld pas op de helft van de game.
Hier staan er ook nog een paar.. maar niet in NL: www.merchoid.comhtf99 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:30:
En deze is net anders maar wel in NL: www.gamemania.nl
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Ik heb echt een hekel aan games tussentijds stoppen om met een andere game aan de slag te gaan.MisterMichel schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:16:
- Game of Thrones
- Tropico 5
Beetje autistisch trekje ofzo
Ik speel altijd eerst een game uit (Main story, zonder sidequest) daarna koop ik wel wat anders mits dat aanwezig is, anders gewoon verder me diezelfde game trophies halen enzo
Zo zit ik nog met een backlog die hoop ik te kunnen beginnen aan xenoblade voo rhet einde van dit jaar maar we gaan het zien, Project Zero 5 moet nog en ik gok dat ik bij Tales of Zestiria bij de Final Boss ben (daar lijkt het tenminste op
Ik heb The Witcher 3 wel eerst gespeeld tot main klaar was, maar gelijke tijd wel nieuwe spellen gekocht. In het verhaal van assassins creed had ik in het begin wel zin in, maar toen kwam NFS en toen kwam BO3.. Dus toen ben ik gestopt en speel op het moment alleen COD. Dus mijn backlog loopt nu aardig op.. Vooral omdat Far Cry al minstens 3 maanden al stof ligt te happen..Akaendra schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:00:
[...]
Ik heb echt een hekel aan games tussentijds stoppen om met een andere game aan de slag te gaan.
Beetje autistisch trekje ofzo
Ja erg herkenbaar, maar dit is wel echt uit de digitale koopjes ontstaan. Heb bijna geen enkele releasegame gekocht om vervolgens te laten liggen. Sowieso eigenlijk maar 2 releasegames gepakt denk ik (Uncharted en MK X) voor het volle pond. Digitaal pak ik wel de spellen mee die gewoon op dat moment van aanbieding moeten (The Order, DriveClub, TLoU bijvoorbeeld) maar die gaan zeker niet tegelijk aan.MisterMichel schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:16:
Zoals iemand hierboven zegt hoop ik toch in de story games minstens 100% game completion (story) te halen, alvorens te switchen naar een andere. Liefst haal ik ze allemaal Platinum natuurlijk maar dat gaat gewoonweg nooit gebeuren. GTA V ben ik ook gestopt nadat ik de 100% game completion trophy heb gehaald, terwijl dit maar 45% van de gehele lijst in het spel is. De spellen die niet direct aan story vastzit betrap ik me er nu steeds meer op wel voor de trophy list te gaan (DriveClub, Guitar Hero, Allerlei puzzel/Tower Defense games)
Yes, tegenwoordig ook een stuk verbeterd. Eigenlijk geen connectie issues meer (PS4 is dan bedraad in LAN, Vita zit op de 2.4ghz wifi voorgeconfigureerd qua adres in de router). Speel op de middelste kwaliteit setting in de instellingen voor remote play. Verder helpt het wel als je spel, of de ontwikkelaar gewoon een remote play configuratie in zn spel heeft (Evolution heeft dit ingebouwd in Driveclub bijvoorbeeld), of dat je t op zn minst kunt aanpassen qua button layout, vanwege de L2 en R2 als knop (MK X had ik bijvoorbeeld twee profielen vastgezet, 1 voor controller en 1 voor Vita). Overigens kan ik niet langer dan een uur achtereen spelen op een PS Vita, vind m er ergonomisch ook niet echt heel lekker voor (al dan niet met Remote Play of gewoon Vita native)Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:53:
[...]
Verder wilde ik weten of jullie wel eens remote play gebruiken van de PS4 naar de Vita. Werkt het? Ik zoek namelijk wat afleiding wanneer mijn vrouw een tv-serie wil kijken waar ik al drie seizoenen ongeveer op uitgekeken ben.
Als alternatief kun je de remote play app op een Android gebruiken hiervoor. Offer je dan wel een controller voor op, maar heb je die button config gelijk aan normaal.
[ Voor 3% gewijzigd door martincm op 09-12-2015 16:28 ]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Verwijderd
Just-one-more-go strategy gem Guns Up! out now on PS Store, & it's free to play. More info:
Guns Up Gratis

So many games... so little time...MisterMichel schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:16:
Is dit een herkenbaar verhaal bij sommigen?
Dat is al een iets betere prijs! Dank je wel.SonnyBBQ schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:15:
[...]
Niet helemaal hetzelfde denk ik qua kleur. De foto's geven een verschillend beeld. Maar misschien toch interessant : http://www.yellowbulldog....ols-christmas-jumper.html
Heb je voor +- 55EUR in huis. En op tijd voor kerst.
Dank je wel. De Fallout kersttrui is ook mooi!mr_zippey schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:59:
[...]
Hier staan er ook nog een paar.. maar niet in NL: www.merchoid.com
En deze is net anders maar wel in NL: www.gamemania.nl
jaVerwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:25:
Kun je de gratis versie van Pro evolution Soccer 2016 al in de store downloaden?
Van de week de kabel maar overprikken op de Asus zelf om te zien of dat helpt. Gezien de laadtijden van GTA vervelend, plus we waren aardig ver in de heist
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het is oogverblindende HD, wil niet zeggen dat de textures dit ook zijncardwizard schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:10:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu in oogverblindend HD
Ga je nog zo lang wachten ja?Mars18 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 07:26:
Ik denk dat ik in de herfstvakantie maar voor een gta 3 of vice city ga
Jazeker! Echt een leuke en interessante podcast inderdaad. Ben zelf helemaal geen podcast luisteraar maar voor Greg en Colin van KF games maak ik een uitzondering.Beakzz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 02:30:
Meer mensen hier die net als ik kunnen genieten van " PS i love you XOXO" ? Ben geen zware PS fan maar ik vind deze podcast (ook op YT) echt super. Hoe dan ook is naar mijn mening Kinda Funny games het beste wat bij IGN is weg gegaan. Altijd leuke discussies en met mijn vaste adres als ik weer eens niet kan slapen
PSNid: robero50
Vroeger op de pc speelde ik games meestal niet uit (want in veel gevallen betaalde je er niet voor). Toen ik op console over ging en je ineens moest betalen ben ik dat wel gaan doen. Al koop je soms games die gewoon niet leuk zijn, die belanden in de kast. Ik ga niet iets uitspelen waar ik geen plezier aan beleef. Meestal speel ik één game tegelijk en koop pas wat nieuws als ik daarmee klaar ben.MisterMichel schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:16:
Dat probleem heb ik ook, gelukkig maar zelden. Het lijkt alsof ie die melding geeft als er één package al niet aankomt, om maar wat te noemen (terwijl tcp/ip wel een correctie heeft voor die gevallen). Mijn netwerk: PS4->switch->router, bekabeld.Exorcist schreef op woensdag 09 december 2015 @ 22:36:
Ik krijg met enige regelmaat "LAN kabel niet aangesloten". Meestal geen probleem, maar zoals nu met maten online in GTA 5 toch wel irritant (direct uit de heist, zij ook omdat er geen vier man meer zijn).
Ik had dit regelmatig via wifi en ook via kabel en volgens mij is het weggegaan toen ik op mijn router een vast IP voor de PS4 instelde. Met andere woorden waarschijnlijk speelde er een IP conflict met andere apparatuur.Tom schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:49:
[...]
Vroeger op de pc speelde ik games meestal niet uit (want in veel gevallen betaalde je er niet voor). Toen ik op console over ging en je ineens moest betalen ben ik dat wel gaan doen. Al koop je soms games die gewoon niet leuk zijn, die belanden in de kast. Ik ga niet iets uitspelen waar ik geen plezier aan beleef. Meestal speel ik één game tegelijk en koop pas wat nieuws als ik daarmee klaar ben.
[...]
Dat probleem heb ik ook, gelukkig maar zelden. Het lijkt alsof ie die melding geeft als er één package al niet aankomt, om maar wat te noemen (terwijl tcp/ip wel een correctie heeft voor die gevallen). Mijn netwerk: PS4->switch->router, bekabeld.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 10-12-2015 10:15 ]
PSN id: NL_SToRM
Zou Sony met uitgevers bepaalde afspraken hebben over welke titels beschikbaar komen?
[ Voor 3% gewijzigd door LuNaTiC op 10-12-2015 10:42 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Wel snel even wat prijzen verhoogd.
Shit heb hem al digitaal, miskoopje.Vads schreef op woensdag 09 december 2015 @ 01:50:
PES 2016 in de Kerst Deals van Playstation!
Hoeveel kost ie nu? Kan ik niet zien namelijk.
29.99SemperFidelis schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:54:
[...]
Shit heb hem al digitaal, miskoopje.
29,99SemperFidelis schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:54:
[...]
Shit heb hem al digitaal, miskoopje.
edit: Verdomme cypher21!
[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 10-12-2015 10:55 ]
Die game is pas sinds eind november echt af.
Geen idee maar ik weet zeker dat een The Order 1886 laatst nog 29,99 was in de store en nu 49,99.niekvandermeer schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:03:
[...]
Is er een site waar je de prijshistorie kunt zien van games op de PS Store?
Verwijderd
Was vorig jaar precies hetzelfde. Vorig jaar kwam de game volgens mij zelfs pas uit in November en in december was ie al in de aanbieding voor 25euro oid. Beetje jammer.SemperFidelis schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:56:
Lesje voor volgend jaar om gewoon lekker af te wachten.
Die game is pas sinds eind november echt af.
Wat betreft de 1+1 gratis 'deal', (voor mij) niet echt aantrekkelijk nee. Games als The Order of Lego Marvel worden in US verkocht voor de standaardprijs van $20 (Waarom wordt de standaardprijs hier niet verlaagd?) Hier moet The Order 50euro kosten??? Lijkt erop dat de deal alleen interessant is als je Divinity op het oog hebt. Icm bijv. Until Dawn dan nog wel een aardige deal.
Klopt ja, was een ps Plus deal.On_E schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:04:
[...]
Geen idee maar ik weet zeker dat een The Order 1886 laatst nog 29,99 was in de store en nu 49,99.
Maar nu 2 spellen voor 49.99, dus beter dan 29.99 voor the order
Mja, voor dat geld liggen ze ongeveer ook in de winkel dus vind het geen erg scherpe aanbieding
Ik hoopte stiekem op 29,99 voor The Order en dan Blood Bowl 2 erbij voor nop ofzo.cypher21 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:07:
[...]
Klopt ja, was een ps Plus deal.
Maar nu 2 spellen voor 49.99, dus beter dan 29.99 voor the order
Mja, voor dat geld liggen ze ongeveer ook in de winkel dus vind het geen erg scherpe aanbieding
Maar helaas...
Zoiets hoopte ik ook, voor €30 2 games. Was vrij snel klaar met kijken toen ik de prijzen van €50 zag (sowieso heb ik toch al meer games dan speeltijd....On_E schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:09:
[...]
Ik hoopte stiekem op 29,99 voor The Order en dan Blood Bowl 2 erbij voor nop ofzo.
Maar helaas...

De prijzen in de PSN Store blijven belachelijk hoog.On_E schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:04:
[...]
Geen idee maar ik weet zeker dat een The Order 1886 laatst nog 29,99 was in de store en nu 49,99.
Ik had vorige maand The Order 1886 gekocht voor €15.00 via Marktplaats. Nadat ik het spel had uitgespeeld (Platinum) heb ik het voor hetzelfde bedrag weer doorverkocht. Ik heb dus alleen de verzendkosten van €2,76 uitgegeven voor het spel.
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 10-12-2015 11:36 ]
Verwijderd
Bedankt voor je reactie met tips en tricks. Helaas kan ik op dit moment zelf geen bedrade verbinding aanleggen. Tenzij ik de gehele vloer eruithaal, maar dat lijkt me wat overdreven. Het alternatief is een powerline verbinding, maar dat schijnt een beetje hit en miss te zijn qua succes. Ik heb er al eens naar gekeken, maar ik heb het nog nimmer aangeschaft of kunnen proberen.martincm schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:03:
Yes, tegenwoordig ook een stuk verbeterd. Eigenlijk geen connectie issues meer (PS4 is dan bedraad in LAN, Vita zit op de 2.4ghz wifi voorgeconfigureerd qua adres in de router). Speel op de middelste kwaliteit setting in de instellingen voor remote play. Verder helpt het wel als je spel, of de ontwikkelaar gewoon een remote play configuratie in zn spel heeft (Evolution heeft dit ingebouwd in Driveclub bijvoorbeeld), of dat je t op zn minst kunt aanpassen qua button layout, vanwege de L2 en R2 als knop (MK X had ik bijvoorbeeld twee profielen vastgezet, 1 voor controller en 1 voor Vita). Overigens kan ik niet langer dan een uur achtereen spelen op een PS Vita, vind m er ergonomisch ook niet echt heel lekker voor (al dan niet met Remote Play of gewoon Vita native)
Als alternatief kun je de remote play app op een Android gebruiken hiervoor. Offer je dan wel een controller voor op, maar heb je die button config gelijk aan normaal.
Ik denk dat remote play via de wi-fi geen pretje zal worden. Dat is online gamen namelijk ook niet. PS4 geeft momenteel bovendien nog NAT Type 3, dus dat moet ik ook nog even fixen. Daarnaast denk ik dat het ook wel eens Netflix kan gaan hinderen als ik een game ga streamen. Ik ga er nog wel eens over nadenken, want ik wil het eigenlijk wel eens gaan testen.
Klein beetje aangepast.Ike. schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:33:
[...]
De prijzen in de EU PSN Store blijven belachelijk hoog.
Ik heb vorige week The Order 1886 voor ± € 8 en Wolfenstein: The New Order voor ± € 7,50 gekocht in de US PSN store. Dat zijn pas echte koopjes!
Jah Type 3 is wel erg dichtgezet inderdaad. Even lijstje poorten openzetten en de UPnP functie activeren (indien disabled momenteel).Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:18:
[...]
Bedankt voor je reactie met tips en tricks. Helaas kan ik op dit moment zelf geen bedrade verbinding aanleggen. Tenzij ik de gehele vloer eruithaal, maar dat lijkt me wat overdreven. Het alternatief is een powerline verbinding, maar dat schijnt een beetje hit en miss te zijn qua succes. Ik heb er al eens naar gekeken, maar ik heb het nog nimmer aangeschaft of kunnen proberen.
Ik denk dat remote play via de wi-fi geen pretje zal worden. Dat is online gamen namelijk ook niet. PS4 geeft momenteel bovendien nog NAT Type 3, dus dat moet ik ook nog even fixen. Daarnaast denk ik dat het ook wel eens Netflix kan gaan hinderen als ik een game ga streamen. Ik ga er nog wel eens over nadenken, want ik wil het eigenlijk wel eens gaan testen.
Verder als je wifi netwerk gewoon sterk is (en je weinig 2.4ghz kanalen interferentie in je omgeving hebt) dan is het prima te doen. Remote play is overigens echt wel alleen offline bruikbaar, daadwerkelijk online direct te spelen (bijvoorbeeld een FPS, online race, online co-op) is niet te doen. Hier heb je gewoon een achterstand op de rest en ben je overal te laat, althans naar mijn mening dan. De functie is natuurlijk wel te gebruiken, niet uitgeschakeld of iets.
[ Voor 4% gewijzigd door martincm op 10-12-2015 12:33 ]
SqueakyClean schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:28:
[...]
Klein beetje aangepast.
Ik heb vorige week The Order 1886 voor ± € 8 en Wolfenstein: The New Order voor ± € 7,50 gekocht in de US PSN store. Dat zijn pas echte koopjes!

(als het om de EU of US store gaat, andere vage landen-stores laat ik buiten beschouwing)
kleine selectie

Vorige week ook Wolfenstein The Old Blood en The New Order voor 13 euro meegepikt
[ Voor 31% gewijzigd door Cardwizard op 10-12-2015 14:59 ]
Zow hoe doe ik dit ?SqueakyClean schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:28:
[...]
Klein beetje aangepast.
Uhhh een US account aanmaken? even zoeken in de topic's, of even google'n
PSNID : HoefMeistert
Allemaal stukje goedkoper daar.. kan hem dan meenemen..
Dank
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Ik heb hem sowieso bekabeld aangesloten (draadloos is leuk voor smartphones en tablets), maar een IP-conflict op welke manier is ook uitgesloten. De PS4 krijgt een statisch adres via DHCP (2012R2) maar ik kan me nog voorstellen dat toch daar ook iets niet lekker loopt. Ik zal hem uit de scope halen en hem direct hetzelfde IP geven maar dan letterlijk ingevoerd op de PS4 zelf.psych schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:12:
[...]
Ik had dit regelmatig via wifi en ook via kabel en volgens mij is het weggegaan toen ik op mijn router een vast IP voor de PS4 instelde. Met andere woorden waarschijnlijk speelde er een IP conflict met andere apparatuur.
Werkt prima, je hebt alleen een ander snoer nodig.ikbengoofy schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:20:
heeft iemand ervaring met een playstation 4 in de US kopen? en deze in de EU gebruiken?
Dank
Weet niet hoe het met garantie zit.
en daarbij loop je natuurlijk het risico op importheffing bij het vliegveld mocht je nog meer spullen meenemen en boven de 400 euro uitkomen. Dan is het de moeite niet waard
De PS4 is regiovrij als het om games gaat, bij Bluray films daarentegen niet. Hou daar dus rekening mee als je van plan bent om gebruik te maken van Bluray films.ikbengoofy schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:20:
heeft iemand ervaring met een playstation 4 in de US kopen? en deze in de EU gebruiken?
Dank
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Download pauzeren en weer aanzetten tot je op een snelle server komt. kan van 34 uur naar 15 minuten gaanTurfschipper schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:12:
Komt vanavond een maat langs, wilde we myclub van pes gaan checken. Vanochtend aan gezet, de download, nu zes uur later...
[afbeelding]
Nog steeds 34 uur te gaan!
Vraag wel of ie volgende week komt, haha ;-).
Wat een bullshit zeg....
Want heb nu geloof ik een server uit het kalifaat, gaat echt nergens over.
Ga het eens proberen, brb....
Yep,gewoon in het scherm waar je de foto hebt genomen. Kan rustig 30 pogingen duren voor je er 1 hebt die naar je zin is.Turfschipper schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:28:
Oh, echt? Dus aan en uit zetten totdat die goed gaat lopen?
Want heb nu geloof ik een server uit het kalifaat, gaat echt nergens over.
Ga het eens proberen, brb....
Mijn huidige persoonlijke record staat nu op 12 uur...Beakzz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:30:
[...]
Yep,gewoon in het scherm waar je de foto hebt genomen. Kan rustig 30 pogingen duren voor je er 1 hebt die naar je zin is.
Na een keer of tien, ga nog ff verder haha !
Ps. Bedankt voor de tip uiteraard. (Smiley mee een pilske)
Edit
5 uur staat die nu. Maar heb wel andere dingen te doen dan op een kruisje tikken totdat je geluk hebt.
Belachelijk!
[ Voor 21% gewijzigd door Turfschipper op 10-12-2015 18:43 ]
Volgens mij kan dat niet. Ik heb hier ook al een keer naar lopen zoekenHilverhox schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:24:
Weet iemand hoe je de changelog van ps4 app updates kan zien? Komt net een 1.03 versie van netflix binnen en vraag me af wat er nou "ge-update" is
Net als bij games.Hilverhox schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:24:
Weet iemand hoe je de changelog van ps4 app updates kan zien? Komt net een 1.03 versie van netflix binnen en vraag me af wat er nou "ge-update" is
Options op je controller en dan update history
Zo veel scheelt het nu toch niet meer? Vergeet niet dat je in de US in de meeste staten ook nog sales tax betaalt die bovenop de geadverteerde verkoopprijs komt.ikbengoofy schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:20:
Dank
ikbengoofy schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:20:
Dank
$299 of €288 (komende week bij Bart Smit)... Nee, daarvoor zou ik niet de moeite nemen om hem in US te halen (met bijkomend risico dat Sony NL een mogelijke garantieclaim afwijst (want een US unit))Schweino schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:26:
[...]
Zo veel scheelt het nu toch niet meer? Vergeet niet dat je in de US in de meeste staten ook nog sales tax betaalt die bovenop de geadverteerde verkoopprijs komt.
Even snel een paar games opgezocht en ze waren in het verleden echt een stuk goedkoper.
https://psprices.com/region-nl/game/88352/the-order-1886tm
https://psprices.com/regi...e-last-of-ustm-remastered
https://psprices.com/regi...00881/tour-de-france-2015
https://psprices.com/regi...ynasty-warriors-8-empires
https://psprices.com/regi...8820/farming-simulator-15
Dit topic is gesloten.
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link