Elke game staat bij jou op de verlanglijstVerwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:44:
PlayStation Europe
Hitman beta dated and detailed, exclusive PS4 content unveiled, new trailer debuts:
Hitman Beta Info
[afbeelding]
Lijkt me een erg vette game en staat zeker hoog op mijn verlanglijst.
Dat ziet er echt kut uit, slinger dadelijk GTA V nog wel een keer aan.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 05:55:
GTA III op de PS4:
[video]
Mijn eerste trofee is al binnen.
Verwijderd
Hitman heb ik op de vorige generaties nooit echt gespeeld,
dus deze currentgen Hitman lijkt me erg vet.
22 oktober 2001 kwam GTA III uit.Niku schreef op zondag 06 december 2015 @ 11:12:
Dat ziet er echt kut uit, slinger dadelijk GTA V nog wel een keer aan.
Vandaar dat het er ook gedateerd uitziet.
De nostalgie maakt in dit spel veel verschil.
Heb je San Andreas ook al?
Die lijkt me dan juist wel leuk om op de ps4 te kunnen spelen.
Waar staat het eigenlijk in de store?Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 11:28:
Nee, ik heb eerst voor GTA III gekozen.
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Snap ik uiteraard. Ik ga het echter niet spelen.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 11:18:
22 oktober 2001 kwam GTA III uit.
Vandaar dat het er ook gedateerd uitziet.
De nostalgie maakt in dit spel veel verschil.
Laat ze maar lullen Dennis , Sony is blij met je ..... denk dat ze zelfs vinden dat de rest een voorbeeld aan je zou moeten nemen
[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 06-12-2015 13:18 ]
Bram? Je bedoelt Dennis denk ikcardwizard schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:58:
Laat ze maar lullen Bram , Sony is blij met je ..... denk dat ze zelfs vinden dat de rest een voorbeeld aan je zou moeten nemen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zou het?cardwizard schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:58:
Laat ze maar lullen Bram , Sony is blij met je ..... denk dat ze zelfs vinden dat de rest een voorbeeld aan je zou moeten nemen
Sales +10^99
Verwijderd
Klik hier voor alle GTA's op de PS4Dmp1982 schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:44:
Waar staat het eigenlijk in de store?
Absolution vond ik een vermakelijk spel, maar het miste toch iets. Ben wel heel benieuwd naar de nieuwe Hitman, al is het geen spel wat ik persé op release wil spelen (dat zijn er maar weinig). Daarnaast gaat het me ook wel iets te ver om een half spel te kopen, dus ik wacht wel lekker tot er een complete edition isVerwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:44:
PlayStation Europe
Hitman beta dated and detailed, exclusive PS4 content unveiled, new trailer debuts:
Hitman Beta Info
[afbeelding]
Lijkt me een erg vette game en staat zeker hoog op mijn verlanglijst.
Oh en ik geloof dat er dit keer helemaal geen verhaal meer in zit, maar dat het enkel losse missies zijn. Dat vind ik dan wel weer jammer.
Haha oeps , toch die laatste BaCo niet moeten drinken vannacht
Ik vond Absolution echt super tof, moet wel zeggen dat het de eerste Hitman was die ik serieus speelde.Milan17 schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:17:
[...]
Absolution vond ik een vermakelijk spel, maar het miste toch iets. Ben wel heel benieuwd naar de nieuwe Hitman, al is het geen spel wat ik persé op release wil spelen (dat zijn er maar weinig). Daarnaast gaat het me ook wel iets te ver om een half spel te kopen, dus ik wacht wel lekker tot er een complete edition is
Oh en ik geloof dat er dit keer helemaal geen verhaal meer in zit, maar dat het enkel losse missies zijn. Dat vind ik dan wel weer jammer.
Net een tijdje de Doom alpha gespeeld, voelt allemaal heel vertrouwd aan als je Quake 3 of Doom 3 hebt gespeeld. Als ze deze game multiplayer-only maken en voor 20-30 euro in de PSN Store aanbieden zie ik het wel wat worden.
De bastards, voor 11 euro kan ik em niet laten liggen...Sinned123 schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:48:
FFVII zit dus al in de store :x
https://store.playstation...01847_00-FINALFANTASYVIIB
Ok wtf dat is een remaster van de pc versie.
De remake moet dus nog komen.
Wel throphy support.
Geen idee of ik deze versie wel moet kopen.
Heb hem al voor de ps1, die ik op vita/ps3 kan spelen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Ik zie de GTA-games niet in de store op mijn PS4, maar wel in de store als ik deze via Safari opzoek. Hoe kan dit? Zou graag Vice City en San Andreas aanschaffen.
Gewoon inloggen via de website,de games aanschaffen en daarna downloaden naar je console.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:10:
Ik zie de GTA-games niet in de store op mijn PS4, maar wel in de store als ik deze via Safari opzoek. Hoe kan dit? Zou graag Vice City en San Andreas aanschaffen.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Hey wat is dit nu ? vergeten jullie de PS4 VR compilatie trailer ? Deze trailer is een compilatie van de nieuwe games die men eerder aangekondigd heeft en games die men gisteren tijdens de keynote voor het eerst heeft laten zien.
Mag op tweakers natuurlijk niet ontbreken.
Bron: psx-sense.nl.
Mag op tweakers natuurlijk niet ontbreken.
Zijn die games alleen speelbaar met VR of ook zonder? Ik ben niet zo gehypet voor VR maar het lijkt me wel tof om weer eens lekker arcade Ace Combat 7 te doen.
Is er overigens ergens een samenvatting van de Playstation Experience met alle aankondigingen etc?
Nieuwe no man sky beelden:
Nieuwe uncharted 4 beelden met sneaky overgang naar gameplay in laatste secondes (damn mooiste game die ik ooit gezien heb zeg he damn!!)
Nieuwe uncharted 4 beelden met sneaky overgang naar gameplay in laatste secondes (damn mooiste game die ik ooit gezien heb zeg he damn!!)
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb San Andreas gekochtdutchgio schreef op zondag 06 december 2015 @ 11:23:
Heb je San Andreas ook al?
Weer erg leuk, alleen de besturing is wel wat wennen
Voor de mensen die klagen over de kosten of het grafische, je bent niet verplicht om te kopen hoor, je mag ook je PS2 weer aansluiten
Klopt, iets klopt er niet helemaal, maar je kan er via een omweg wel heen:Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:10:
Ga naar live beelden -> typ san andreas of vice city in -> ga naar een live stream, en dan daaronder staat, koop deze game in de PS store
[ Voor 36% gewijzigd door FabianGTI op 06-12-2015 16:00 ]
Just Cause 3 maar weer ingeleverd bij de Mediamarkt. Man man man wat een slechte game. Heb meer in laadschermen gezeten dan daadwerkelijk in-game en dan ook nog eens een zeer wisselvallige en brakke framerate. Zeker bij de challenges na iedere poging een paar minuten wachten is echt mega frustrerend. Vraag me af of dit er ooit nog uitgepatched gaat worden.
Zonde, want had er best naar uitgekeken.
De wisselende ervaringen blijven mij verbazen, bij mij draait hij gewoon goed, ja, soms wat framerate drops maar dat valt enorm mee en het is nooit onspeelbaar. Zelfde met de minuten aan wachttijd, slechts 1x meegemaakt dat het lang duurde.kassemans schreef op zondag 06 december 2015 @ 18:12:
Just Cause 3 maar weer ingeleverd bij de Mediamarkt. Man man man wat een slechte game. Heb meer in laadschermen gezeten dan daadwerkelijk in-game en dan ook nog eens een zeer wisselvallige en brakke framerate. Zeker bij de challenges na iedere poging een paar minuten wachten is echt mega frustrerend. Vraag me af of dit er ooit nog uitgepatched gaat worden.
Kan me normaal niet zo druk maken om het aantal frames bij een game, maar het moet niet gaan opvallen. En dat doet het nu wel. Zeker omdat de grafische pracht nou niet echt overweldigend is.niekvandermeer schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:19:
[...]
De wisselende ervaringen blijven mij verbazen, bij mij draait hij gewoon goed, ja, soms wat framerate drops maar dat valt enorm mee en het is nooit onspeelbaar. Zelfde met de minuten aan wachttijd, slechts 1x meegemaakt dat het lang duurde.
Maar het zijn hoofdzakelijk de laadtijden die het spel voor mij onspeelbaar maken. 30 seconden wingsuiten en vervolgens 3 minuten laadschermen kijken voor een retry is na 3x niet leuk meer. Ook mid-game terug naar het PS4 menu worden geknikkerd terwijl er niet bijzonder veel aan de hand was op het scherm werkt niet echt mee aan het spelplezier.
Ik vind het oprecht jammer. De uurtjes die ik heb kunnen spelen waren namelijk erg vermakelijk!
Ik heb het gebeuren op de PS4 niet echt gevolgd tot nu toe, maar is er al een datum voor die Playstation VR gegeven?Winkiller schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:52:
Hey wat is dit nu ? vergeten jullie de PS4 VR compilatie trailer ? Deze trailer is een compilatie van de nieuwe games die men eerder aangekondigd heeft en games die men gisteren tijdens de keynote voor het eerst heeft laten zien.
[video]
Mag op tweakers natuurlijk niet ontbreken.![]()
Nog belangrijker lijkt mij de prijs, ik vrees dat het best duur kan gaan worden.DCFreak schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:30:
[...]
Ik heb het gebeuren op de PS4 niet echt gevolgd tot nu toe, maar is er al een datum voor die Playstation VR gegeven?
Voogens mij hebben ze ooit aangegeven om het juist echt aan een breed publiek beschikbaar te willen stellen en daarom ook een 'lage' prijs, evenveel als een ps4 of iets in die richting is wel eens genoemd dacht ik.
Dan ga je richting de 400-500, wat voor VR eigenlijk niet eens zo duur is als de uitwerking zo goed is als men laat zien.
Dan ga je richting de 400-500, wat voor VR eigenlijk niet eens zo duur is als de uitwerking zo goed is als men laat zien.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 16:35
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Volgens mij heb ik ook gehoord van ongeveer de prijs van een PS4, dus ik zou uitgaan van ongeveer 400,-. Overigens betwijfel ik of ze daarmee wel echt een groot publiek bereiken want 400 is wel erg veel voor een accesoire.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Psvr zou de prijs van een console worden. Maar de ps4 is nu 350 (1tb) en 320(500gb) dus misschien wordt het zo rond die prijs.
Maar denk dat 400 wel redelijk is. Zeker doordat als er een nieuwe ps5 op de markt komt hij gewoon meteen werkt (neem ik aan) is het een goeie investering.
Zeker omdat het 1080p schermen zijn wat voor volgende generatie genoeg moet zijn om dan @60 of liever 90fps (wat aangeraden wordt door sony zelf) games te krijgen met graphics mooier dan driveclub en uncharted 4.
Ik ga hem wel halen alleen al voor gt7. Lijkt me super bruut.
Maar denk dat 400 wel redelijk is. Zeker doordat als er een nieuwe ps5 op de markt komt hij gewoon meteen werkt (neem ik aan) is het een goeie investering.
Zeker omdat het 1080p schermen zijn wat voor volgende generatie genoeg moet zijn om dan @60 of liever 90fps (wat aangeraden wordt door sony zelf) games te krijgen met graphics mooier dan driveclub en uncharted 4.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nu de ps4 opnieuw geinisaliseerd is heb ik nog maar 1 keer de foutmelding gehad, hoop dat het hier bij blijft verder is de harde schijf wel top:)ASNNetworks schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:01:
[...]
Al geprobeerd om je games te verwijderen en opnieuw te installeren? Dus niet enkel de disc eruit, maar alle gamedata compleet te wissen. Je kan via de systeeminstellingen alle games in een overzicht krijgen en direct games wissen. Daarna de disc weer erin en de game installeren.
Als dat niet werkt verder kijken.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Tip (tot morgen geldig): Uncharted: The Nathan Drake Collection voor 3 tientjes in de PS store. Dubbelpost, maar leek me handig hier ook te posten voor de liefhebbers
Verwijderd
PlayStation Europe
The 4th of our 12 deals of Christmas is now live – save big on WWE 2K16:
WWE 2K16 Info
The 4th of our 12 deals of Christmas is now live – save big on WWE 2K16:
WWE 2K16 Info

Ik maak me over de prijs van PSVR nog het minst zorgen eigenlijk.
Ik vraag me vooral af of zoiets langere speelsessies een beetje ondersteund en hoe het bijvoorbeeld werkt met slechte ogen of een bril.
Ik vraag me vooral af of zoiets langere speelsessies een beetje ondersteund en hoe het bijvoorbeeld werkt met slechte ogen of een bril.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Dat laatste zit ik ook een beetje mee, Ik heb de mijn vrouw inmiddels weten te overtuigen van de noodzaak om zo'n ding te kopen als hij uitkomt, maar ik hoop dat ik er zelf geen spijt van krijg in verband met mijn (multivocale) bril.Voxalizer schreef op maandag 07 december 2015 @ 06:20:
Ik maak me over de prijs van PSVR nog het minst zorgen eigenlijk.
Vincere Per Belli
Muzikale bril heb jijpeeth schreef op maandag 07 december 2015 @ 06:46:
[...]
Dat laatste zit ik ook een beetje mee, Ik heb de mijn vrouw inmiddels weten te overtuigen van de noodzaak om zo'n ding te kopen als hij uitkomt, maar ik hoop dat ik er zelf geen spijt van krijg in verband met mijn (multivocale) bril.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik ben bang dat ze hem te vroeg lanceren en dat mensen de stap terug in graphics niet echt begrijpen. Hier op tweakers natuurlijk wel maar de gewone consument misschien niet. De PS5 komt denk ik nog lang niet, die zal wel genoeg power hebben.
Voor de lol pas zo'n google cardboard achtige bril gekocht icm met mijn telefoon.peeth schreef op maandag 07 december 2015 @ 06:46:
[...]
Dat laatste zit ik ook een beetje mee, Ik heb de mijn vrouw inmiddels weten te overtuigen van de noodzaak om zo'n ding te kopen als hij uitkomt, maar ik hoop dat ik er zelf geen spijt van krijg in verband met mijn (multivocale) bril.
Mijn vader kan met zijn multifocale bril dat ding dus niet gebruiken.
Hij moet ofwel de bril een stuk van zijn hoofd houden, of zijn hoofd zo schuin houden dat hij met zijn leesdeel kijkt.
Het zou dus kunnen dat je om een VR bril te gebruiken een aparte leesbril zult moeten opzetten.
Verwijderd
Hmmm,
Ik was zeer enthiousast over de FF7 remake, maar nu word het opeens bekend dat het spel in meerdere delen word uitgebracht...
Dat vind ik toch wel zeer jammer..
Het charme van een FF game is juist dat je in die spelwereld word getrokken en dat je niet kan/wil stoppen....
Maar nu ben je dan lekker aan het gamen en krijg je straks opeens te zien, "next chapter will be released in 6 months"
Nee daar moet ik niet aan denken, voor mij is dit meteen geen pre-order meer maar een game die ik over 2 jaar wel haal als die compleet is(helaas)
Ik was zeer enthiousast over de FF7 remake, maar nu word het opeens bekend dat het spel in meerdere delen word uitgebracht...
Het charme van een FF game is juist dat je in die spelwereld word getrokken en dat je niet kan/wil stoppen....
Maar nu ben je dan lekker aan het gamen en krijg je straks opeens te zien, "next chapter will be released in 6 months"
Nee daar moet ik niet aan denken, voor mij is dit meteen geen pre-order meer maar een game die ik over 2 jaar wel haal als die compleet is(helaas)
Laten we afwachtenVerwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:55:
Hmmm,
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nou dat zou op zich natuurlijk ook geen probleem zijn, die heb ik ook nog wel liggen.M a r c o schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:40:
[...]
Voor de lol pas zo'n google cardboard achtige bril gekocht icm met mijn telefoon.
Mijn vader kan met zijn multifocale bril dat ding dus niet gebruiken.
Hij moet ofwel de bril een stuk van zijn hoofd houden, of zijn hoofd zo schuin houden dat hij met zijn leesdeel kijkt.
Het zou dus kunnen dat je om een VR bril te gebruiken een aparte leesbril zult moeten opzetten.
lol, het was vroeg hè
[ Voor 13% gewijzigd door peeth op 07-12-2015 09:57 ]
Vincere Per Belli
Dan wacht je toch gewoon totdat alle episodes uitzijn? Niet anders dan een Telltale game. Sowieso ga ik wachten totdat alles klaar is, dan kan ik ook alles in een keer uitspelen ipv maanden wachten op een volegnde episode.
Ieder voor zich maar vond dat nieuws ook wel wat minder, jammer eigenlijk.
Ieder voor zich maar vond dat nieuws ook wel wat minder, jammer eigenlijk.
Gisteren FF7 ff opgestart en 5 minuutjes gespeeld.. lekker nostalgie en scherper dan het al was
Graphic boeien mij nauwelijks maar minder pixels, beter scaling en hogere resolutie characters ga ik niet over klagen 
Alsof er eindelijk na alle jaren 3dfx ondersteuning is gekomen
Alsof er eindelijk na alle jaren 3dfx ondersteuning is gekomen
[ Voor 13% gewijzigd door BlackEyedAngel op 07-12-2015 10:08 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ben ook benieuwd hoe ze het aanpakken. Het verhaal opknippen of uitstapjes maken naar nieuwe stukken verhaal. Heb ook m'n twijfels.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:55:
Hmmm,
Mijn nostalgische onderbuik wil de oude turn based FF7 maar met super mooie graphics. Maar ze kunnen er natuurlijk een mooie nieuwe draai aan geven.
Ik heb al een tijdje contact met de PS support over een headset die het niet doet en nu willen ze dat ik mn playstation opnieuw initialiseer (alle data gaat er dus af). Ik vroeg me af of het nog handig is iets van backups te maken. Heb bijna alle spellen op disk dus gamedata hoeft niet van mij niet gebackupped. Savegames staan in de cloud toch? dan blijft er verder weinig over volgensmij.
Denk dat ze het doen omdat de game anders pas over een eeuwigheid af is, ben dan alleen bang dat we om elke episode om de 4 maand uitkomt. Plus ben benieuwd hoelang z'n episode dan duurt.
Hopelijk komen ze later nog met een zeer duidelijke persbericht zodat er geen enkele twijfel meer over bestaat hoe/wat het nou gaat worden, nu blijft het toch een beetje vaag nog..
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Toen ik een glimps van het battle-systeem in de FF7 remake trailer zag wist ik gelijk dat ik de game niet zal kopen.Sluw schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:21:
[...]
Ben ook benieuwd hoe ze het aanpakken. Het verhaal opknippen of uitstapjes maken naar nieuwe stukken verhaal. Heb ook m'n twijfels.
Mijn nostalgische onderbuik wil de oude turn based FF7 maar met super mooie graphics. Maar ze kunnen er natuurlijk een mooie nieuwe draai aan geven.
Geen turn-based geen buy.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Net ff een stukje King’s Quest Chapter 1: A Knight to Remember gespeeld, erg vermakelijk vond ik!
Ik vind het ook leuk. Alleen zitten wel lange dialogen tussen zo nu en dan.Kapot schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:30:
Net ff een stukje King’s Quest Chapter 1: A Knight to Remember gespeeld, erg vermakelijk vond ik!
Je moet even goed controleren of inderdaad al je saves in de cloud staan.Bartske schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:31:
Ik heb al een tijdje contact met de PS support over een headset die het niet doet en nu willen ze dat ik mn playstation opnieuw initialiseer (alle data gaat er dus af). Ik vroeg me af of het nog handig is iets van backups te maken. Heb bijna alle spellen op disk dus gamedata hoeft niet van mij niet gebackupped. Savegames staan in de cloud toch? dan blijft er verder weinig over volgensmij.
Heb er zelf last van dat sommige games dat upload to PSN vinkje uit hebben.
Verder zou je als backup nog je saves naar een USB stick kunnen zetten voor als er toch iets fout gaat.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja maar... graphics.On_E schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:28:
[...]
Toen ik een glimps van het battle-systeem in de FF7 remake trailer zag wist ik gelijk dat ik de game niet zal kopen.
Trouwens de reden om FF7 in delen uit te brengen is dat het te veel content is om in een modern jasje te steken voor 1 release. Te veel data, te groot, te uitgebreid.
Bron: KotakuKitase added that with the Sector 1 and Sector 8 areas shown in the most recent trailer are quite dense. “If we took everything that’s in the original game and remade it at that quality, we couldn’t get it all on a single release,” said Kitase.
The Final Fantasy VII director explained that since they won’t be dividing up the game, the substance of the original won’t be cut, and Square Enix can then take that substance and do a full-on remake.
[ Voor 50% gewijzigd door Sluw op 07-12-2015 13:01 ]
Verwijderd
Goedkopere accessoires zijn ook mislukt (PS Move, Eye(Toy)). Ik denk dat ik voor wat betreft VR de kat uit de boom ga kijken. Sony kennende zullen het in het begin heel erg promoten en daarna kijken welk effect dit heeft gehad. Er komt dan pas een goede tweede set games, wanneer blijkt dat er een redelijke markt is om het concept door te zetten. Veel zal afhangen van de support van Sony zelf.Chaoss schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:56:
Volgens mij heb ik ook gehoord van ongeveer de prijs van een PS4, dus ik zou uitgaan van ongeveer 400,-. Overigens betwijfel ik of ze daarmee wel echt een groot publiek bereiken want 400 is wel erg veel voor een accesoire.
Gezien de moeilijke financiële positie waarin Sony verkeert, zou ik 400 euro voor het apparaat een behoorlijke gok vinden.
Ik heb het ondertussen al gedaan en al mn saves voor de zekerheid op een USB stick gezet en dat werkte erg makkelijk en snel. Hij staat ondertussen al weer lekker te downloadenYakuzA schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:46:
[...]
Je moet even goed controleren of inderdaad al je saves in de cloud staan.
Heb er zelf last van dat sommige games dat upload to PSN vinkje uit hebben.
Verder zou je als backup nog je saves naar een USB stick kunnen zetten voor als er toch iets fout gaat.
Wat had je dan verwacht. hetzelfde als het origineel maar dan met betere graphics?On_E schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:28:
[...]
Toen ik een glimps van het battle-systeem in de FF7 remake trailer zag wist ik gelijk dat ik de game niet zal kopen.
Voor zover mij opviel zag ik nopg altijd een timebalkje/Limit balkje.
Het zal wat dat betreft semi-turnbased zijn ga ik even vanuit.
Zal me ook niet verbazen dat de episodes gewoon de discs gaan zijn uit het origneel en dat we dus gewoone en overworld gaan hebben met de broodnodige sidequests.
Zie het wel zitten om Ruby en Emerald Weapon in 3d om te leggen
Als het goed is wel, maar maak altijd een backup naar USB. Het zou zonde zijn als je spul kwijtraakt door een mislukte upload if iets anders.Bartske schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:31:
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik had niets verwacht, ik hoopte dat het gewoon oldschool turnbased zou zijn.Akaendra schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:04:
[...]
Wat had je dan verwacht. hetzelfde als het origineel maar dan met betere graphics?
Voor zover mij opviel zag ik nopg altijd een timebalkje/Limit balkje.
Het zal wat dat betreft semi-turnbased zijn ga ik even vanuit.
Zal me ook niet verbazen dat de episodes gewoon de discs gaan zijn uit het origneel en dat we dus gewoone en overworld gaan hebben met de broodnodige sidequests.
Zie het wel zitten om Ruby en Emerald Weapon in 3d om te leggen
Maar helaas dus.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Met de gedaalde prijs voor de PS (Sony intern wist uiteraard ook dat die zou gaan dalen), gok/hoop ik dat de PS VR voor €299 op de markt komt. Hij zou ongeveer evenveel als een console kosten. Tegen de tijd dat de VR uitkomt, zal een standaard PS4 console (500Gb, 1 controller) niet duurder zijn dan circa €330.v8power67 schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:13:
Psvr zou de prijs van een console worden. Maar de ps4 is nu 350 (1tb) en 320(500gb) dus misschien wordt het zo rond die prijs.
Overigens ondersteunt de PS VR 120fps, naar wat ik eerder begrepen heb.
Sony announced the new Project Morpheus prototype at GDC with vastly improved specs. One of the things that really stood out was that Project Morpheus will support a frame rate of 120 fps — far more than competing headsets from Oculus and HTC/Valve.
[ Voor 6% gewijzigd door ralph075 op 07-12-2015 12:39 ]
Whait..whut?Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:55:
Hmmm,
Ik wil best nog 4 jaar wachten zeg maar als het maar echt goed en compleet wordt, dit vind ik niks..ik wacht ook nog steeds op HL2 episode3
Waar heb je het vandaan?
Die quote vind ik wel vaag.Sluw schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:48:
[...]
Ja maar... graphics.Cloud in een prachtige jurk, chocobo racing, de Wutai pagoda, Sephiroth, Ifrit
Trouwens de reden om FF7 in delen uit te brengen is dat het te veel content is om in een modern jasje te steken voor 1 release. Te veel data, te groot, te uitgebreid.
[...]
Bron: Kotaku
The Final Fantasy VII director explained that since they won’t be dividing up the game, the substance of the original won’t be cut, and Square Enix can then take that substance and do a full-on remake.
Dit lijkt weer te suggereren dat het niet opgedeeld wordt?
[ Voor 31% gewijzigd door Mutatie op 07-12-2015 13:16 ]
Zoals het er nu naar uitziet, dan maar weer een jaar wachten na de 'release' tot alles hopelijk gereleased it.. ach ja wacht al zo lang en de pc versie is nu ook beschikbaar op PS4, kan nog wel langer wachten, toch nog heel veel leuks te gamen de komende jaren
Dat zeker, ik zal hem niet halen voor hij compleet gereleased is (stukjes gamen en dan wachten op het volgende stukje met de kans op cancelen begin ik niet aan), mn enthousiasme is wel een stuk minder geworden. Goed bezig Square-enixBlackEyedAngel schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:20:
Zoals het er nu naar uitziet, dan maar weer een jaar wachten na de 'release' tot alles hopelijk gereleased it.. ach ja wacht al zo lang en de pc versie is nu ook beschikbaar, kan nog wel langer wachten, toch nog heel veel leuks te gamen de komende jaren
Er word ook al gesproken dat het niet episode word alla telltela games, maar meer als ff 13-1 t/m ff13-3. En zouden ze het niet hebben gedaan, komt de game pas over 3 jaar.
Ik denk inderdaad dat het niet in hoofdstukken a la telltale zal zijn maar in twee of meer delen omdat het gewoon veel meer content is (denk kun je lezen als hoop
). Op deze manier een game remaken is natuurlijk veel meer werk dan een game van tussen de 40 en 80 uur maken met 3d modellen voor een statische achtergrond. Ik moet ook nog zien in hoe veel stukken het wordt opgedeeld maar als het 2 of 3 is vind ik het niet erg.
Edit: er kan ondertussen wel een dedicated topic komen of is dat te vroeg?
Edit: er kan ondertussen wel een dedicated topic komen of is dat te vroeg?
[ Voor 8% gewijzigd door Sluw op 07-12-2015 13:48 ]
Verwijderd
Gisteren eindelijk mijn PS4 aangezet en toen.........was er geen beeld.
Gelukkig was het euvel verholpen na het testen van een andere HDMI-kabel. De HDMI-kabel die bij de PS4 zat, gaf wel beeld op de PS3. Lekker vaag, maar ik laat het wel zo.
Ik begon wel enigszins wit weg te trekken, omdat het apparaat niet direct werkte...
Anyway, het draaide daarna lekker en aansluitend heb ik in rust-modus diverse games gedownload. Ik ga de komende week wel op ontdekkingsreis voor wat betreft de mooie fraaie games. Ik had alleen wel een vraag over een game met season pass (in dit geval #DRIVECLUB). Ik heb aangegeven het spel te willen downloaden, maar ik vroeg me af of hij dan direct de DLC mee downloadt. Er is namelijk behoorlijk wat content voor deze game om alles apart door te klikken en te downloaden.

Anyway, het draaide daarna lekker en aansluitend heb ik in rust-modus diverse games gedownload. Ik ga de komende week wel op ontdekkingsreis voor wat betreft de mooie fraaie games. Ik had alleen wel een vraag over een game met season pass (in dit geval #DRIVECLUB). Ik heb aangegeven het spel te willen downloaden, maar ik vroeg me af of hij dan direct de DLC mee downloadt. Er is namelijk behoorlijk wat content voor deze game om alles apart door te klikken en te downloaden.
Nope, de standaard dingen van de season pass worden wel gedownload, maar allerlei gratis auto's e.d. mag je ook nog eens handmatig gaan downloaden ...Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:54:
Gisteren eindelijk mijn PS4 aangezet en toen.........was er geen beeld.Gelukkig was het euvel verholpen na het testen van een andere HDMI-kabel. De HDMI-kabel die bij de PS4 zat, gaf wel beeld op de PS3. Lekker vaag, maar ik laat het wel zo.
Ik begon wel enigszins wit weg te trekken, omdat het apparaat niet direct werkte...
![]()
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik ben nu een beetje met TLOU bezig, maar wat een geweldig spel 
Blij dat ik hem op normal speel en niet op easy!
Nu zit ik bij Part 9, nu moet ik langs die Clickers sneaken
Blij dat ik hem op normal speel en niet op easy!
Nu zit ik bij Part 9, nu moet ik langs die Clickers sneaken
Heel handig ja, gelukkig zijn het ook maar een stuk of 20 downloads waarvan je geen idee hebt of ze na het downloaden wel ib de game zitten.cypher21 schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:57:
[...]
Nope, de standaard dingen van de season pass worden wel gedownload, maar allerlei gratis auto's e.d. mag je ook nog eens handmatig gaan downloaden ...
Hahaha klopt.dutchgio schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:14:
[...]
Heel handig ja, gelukkig zijn het ook maar een stuk of 20 downloads waarvan je geen idee hebt of ze na het downloaden wel ib de game zitten.
Waardeloos is dat... Ik zag een vette auto die je gratis kon downloaden. Kan ik in het spel niet eens vinden
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Kort vraagje, weet iemand of de PS4 US holiday $299 deal ook naar Europa komt?
Ik wil eigenlijk Bloodborne aanschaffen, echter de hoge moeilijkheidsgraad met de bosses houdt me tegen
op marktplaats gaat deze voor 25 euries.
Goede postDaYwaLkUr schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:36:
Ik wil eigenlijk Bloodborne aanschaffen, echter de hoge moeilijkheidsgraad met de bosses houdt me tegenop marktplaats gaat deze voor 25 euries.
On a serious note: gewoon kopen. Even erin komen en je krijgt een ervaring die je niet snel vergeet!
Dat soort opmerkingen negeer ik tegenwoordig, nadat ik heb ervaren dat de aanschaf van het door iedereen velen geprezen TLoU een miskoop was....dvdkiwi schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:37:
[...]
On a serious note: gewoon kopen. Even erin komen en je krijgt een ervaring die je niet snel vergeet!
Ik snap je.
Precies de reden waarom ik meer demo's in de store wil zien.
De mening van iemand blijft tenslotte de mening van íemand
Tsja, wat voor de één een topper is kan voor de ander een complete miskoop zijn. Dat is helemaal persoonlijk maar uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor het doorhakken van de knoopralph075 schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:41:
[...]
Dat soort opmerkingen negeer ik tegenwoordig, nadat ik heb ervaren dat de aanschaf van het door iedereen velen geprezen TLoU een miskoop was....
Ikzelf heb Bloodborne ook deels aangeschaft omdat alle reviews lyrisch zijn en ook op dit forum veel mensen het een fantastische game vinden. Helaas kon ik er echt niet inkomen, is gewoon niet mijn type game. Nou ja dan is dat maar zo, even verkopen of ruilen en door naar de volgende
[ Voor 23% gewijzigd door rickjehh op 07-12-2015 15:02 ]
Zat vandaag te denken; Leuk en aardig al die FF7 spul, maar waar is de liefde voor Chrono Trigger Square?? Daar zou ik ook wel een full remake van willen, of op z'n minst een HD versie met geupdate sprites en zo
Je hoort me dan ook niet klagen, alleen dat ik ervan heb geleerdrickjehh schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:01:
[...]
Tsja, wat voor de één een topper is kan voor de ander een complete miskoop zijn. Dat is helemaal persoonlijk maar uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor het doorhakken van de knoop
Verwijderd
Lekker dan! Dan kan ik Sony bij een volgende enquete op iets handigs attenderen. ^^ Nou ja, dan slinger ik de PC wel even aan. Met de muis gaat dat klikken net even sneller.cypher21 schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:57:
[...]
Nope, de standaard dingen van de season pass worden wel gedownload, maar allerlei gratis auto's e.d. mag je ook nog eens handmatig gaan downloaden ...
+dutchgio schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:14:
[...]
Heel handig ja, gelukkig zijn het ook maar een stuk of 20 downloads waarvan je geen idee hebt of ze na het downloaden wel ib de game zitten.
Hahaha!cypher21 schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:17:
[...]
Hahaha klopt.
Waardeloos is dat... Ik zag een vette auto die je gratis kon downloaden. Kan ik in het spel niet eens vinden. Geen idee of die unlocked moet worden of dat je die alleen in een bepaald weekend kon gebruiken

ik moet even iets kwijt...
slappe hap sony !!!! dat ik nep acounts moet aanmaken voor mijn jongens
om online te spelen als ze onder de 18 zijn.
maar ja, net zo makkelijk
slappe hap sony !!!! dat ik nep acounts moet aanmaken voor mijn jongens
om online te spelen als ze onder de 18 zijn.
maar ja, net zo makkelijk
Daarnaast geven gameplayfilmpjes ook niet altijd voldoende inzicht/gevoel over een game, ik geef je helemaal gelijk. MEER DEMO'S!!!!dvdkiwi schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:43:
Ik snap je.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Ik ben daarom de laatste tijd wel blij met de vele alpha's en beta's die voorbij komen. Zo had ik best veel interesse in Rainbow Six en Need for Speed maar na beide beta's gespeeld te hebben, heb ik ze allebei kunnen laten liggen.
Het is dan wel geen officiële demo maar het laat vaak genoeg zien van de gameplay.
Het is dan wel geen officiële demo maar het laat vaak genoeg zien van de gameplay.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Vooral doen. Hij heeft gewoon gelijk. Iets als Bloodborne zal je niet snel spelen. Ja Dark Souls, maar die zijn van dezelfde makers. DS2 is mij na Bloodborne wat tegengevallen, maar v.w.b. BB heb ik nog nooit zoiets vets en tegelijkertijd gefreakt en bizars gespeeld.ralph075 schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:41:
[...]
Dat soort opmerkingen negeer ik tegenwoordig, nadat ik heb ervaren dat de aanschaf van het door iedereen velen geprezen TLoU een miskoop was....
Dat geldt ook gewoon voor TLoU. Geen game die er verhaaltechnisch ook maar bij in de buurt komt. Maar niet voor iedereen helaas.
Die DLC kun je vrij makkelijk vanuit de game installeren wanneer je ze kiest om te spelen. Dan kost het je even 20 secs voor dat DLC pack, wel te overzien denk ikcypher21 schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:57:
[...]
Vette game wel voor 12.99 tijdens de Mega Deal vorige week (heb net 1 week een PS4)
zo ik heb de ps3 overgeslagen , uitstapje gemaakt naar de 360 , en nu weer lekker op de ps4.
Gisteren snel uncharted collectie aangeschaft , net stuk gespeeld, leuk ala tombraider met wat meer actie ! ben nu net bij het eerste deel dat de onderzee boot in de lucht vloog
en ja het is geen graphics ala nu en men zei dat het de slechtste was van 3 maar ben er al dik tevreden over... misschien stel ik niet te veel eisen maar de gameplay is leuk ! kortom ik geniet en gameplay bewijst dat graphics niet fancy hoeven te zijn ....
tales of 2 brothers is trouwens ook erg mooi ! en eindelijk eens digitaal goedkoper op de kop getikt dan fysiek !
Gisteren snel uncharted collectie aangeschaft , net stuk gespeeld, leuk ala tombraider met wat meer actie ! ben nu net bij het eerste deel dat de onderzee boot in de lucht vloog
en ja het is geen graphics ala nu en men zei dat het de slechtste was van 3 maar ben er al dik tevreden over... misschien stel ik niet te veel eisen maar de gameplay is leuk ! kortom ik geniet en gameplay bewijst dat graphics niet fancy hoeven te zijn ....
tales of 2 brothers is trouwens ook erg mooi ! en eindelijk eens digitaal goedkoper op de kop getikt dan fysiek !
Hoe denkt sony weg te komen met in ear stereo headsets welke nog duurder zijn dan hun wireless 7.1 headsets?
Dit had ik ook met uncharted 1. Toen begon ik aan deeltje 2, na de eerste 15 minuten al in alles beterGandalf68 schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:31:
zo ik heb de ps3 overgeslagen , uitstapje gemaakt naar de 360 , en nu weer lekker op de ps4.
Gisteren snel uncharted collectie aangeschaft , net stuk gespeeld, leuk ala tombraider met wat meer actie ! ben nu net bij het eerste deel dat de onderzee boot in de lucht vloog![]()
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Met de "active noise cancelling"-functie erin schijnt het een schappelijke prijs te zijn voor dat setje.SmooK schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:33:
Hoe denkt sony weg te komen met in ear stereo headsets welke nog duurder zijn dan hun wireless 7.1 headsets?
Er is eindelijk een Everybody's Golf onderweg naar de PS4
Dat wordt weer partygamen met een hoop gevloek 
http://blog.eu.playstatio...s-golf-announced-for-ps4/
Verwijderd
WATTTTTT!!!!!!!!!!!! HOE KAN DIE BAL NOU MIS GAAN!!!!!!!!!!!!! IK RAAKTE HEM PRECIES GOEDBeakzz schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 01:11:
Er is eindelijk een Everybody's Golf onderweg naar de PS4Dat wordt weer partygamen met een hoop gevloek

Ooo dat gaat dan weer een hoop gespeeld worden met vrienden en familie thuis.
Thanx voor de message;), deze gaat meteen op mijn lijstje
Verwijderd
PlayStation Europe
Introducing the PlayStation Messages app, out today for iOS and Android devices:
PlayStation Messages app
Introducing the PlayStation Messages app, out today for iOS and Android devices:
PlayStation Messages app

Mn eerste reactie was: zucht, waarom nou weer twee aparte applicaties. Toen de app even getest op mn iPhone. Erg positief! Snap goed dat ze een nieuw app hebben gemaakt hiervoor. De standaard app heeft een heel oubollig concept, waar juist messaging niet lekker werkte. Ipv de app maar steeds uit te breiden met het zelfde concept hebben ze gelijk maar een fris en modern nieuwe messages app gemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 05:57:
PlayStation Europe
PlayStation Messages app
[afbeelding]
Vind de app een stúk fijner om mee te messagen dan de vorige app! En eindelijk nu allemaal iOS functies meegekregen. Nu nog een iOS Remote Play Client en mn iPhone en iPad zijn helemaal blij
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Lijkt me een toffe game !ppeterr schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:00:
dont shoot the messenger
[ Voor 49% gewijzigd door Cardwizard op 08-12-2015 08:54 ]
Gisteren een dikke 2 uur kunnen spelen. Grafisch ziet de wereld er enorm knap uit. De actie in het spel ik ook supervet...Zowel de gevechten met Max zelf als de carbattles zijn enorm knap uitgewerkt. Betreft spelconcept is het wel niet erg vernieuwend. Het is allemaal verder borduren op zaken die reeds bestaan. Je hebt 1 main story die zich afspeelt in een grote map waarbij delen (forten) ingenomen zijn door de vijand. Deze kan je innemen door iedereen af te maken. Dan is dit gebied van jou. Beetje hetzelfde principe wat reeds gekend was uit Far Cry en Assassins Creed. Dus je kiest ervoor om de story mode te spelen of je kiest ervoor om wat gebieden vrij te spelen. Tijdens het spel zamel je zoveel mogelijk schroot bij elkaar wat dient om je wagen te upgraden waardoor je leukere kills kan maken.JSchut schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:13:
[...]
Uncharted collection meot er hier nog komen. Binnenkort maar eens een tweedehandsje opsnorren. Ben benieuwd naar de ervaringen met Mad Max. Die heb ik ook nog op m'n radar staan.
Op zich allemaal zaken waarbij ik iets had van been there done that...Maar niettemin...De wereld ziet er leuk uit, het speelt erg soepel en het is bruut geweld. Ik ben dus van plan dit spel helemaal uit te spelen en als ik de map zowat bekijk, ben je daar wel even zoet mee :-D
Verwijderd
Die (DRIVECLUB) Mega Deal heb ik ook meegepakt en toevallig ook een week geleden de PS4 aangeschaft. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!Canis Lupus schreef op maandag 07 december 2015 @ 21:33:
[...]
Die DLC kun je vrij makkelijk vanuit de game installeren wanneer je ze kiest om te spelen. Dan kost het je even 20 secs voor dat DLC pack, wel te overzien denk ik
Vette game wel voor 12.99 tijdens de Mega Deal vorige week (heb net 1 week een PS4)
Ik heb trouwens gisteravond alles aangeschaft via de Playstation Store (leuk, die limiet van 10 items

Die DLC hoef je niet in je downloadlijst te zetten. Dat gaat automatischVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:49:
[...]
Die (DRIVECLUB) Mega Deal heb ik ook meegepakt en toevallig ook een week geleden de PS4 aangeschaft. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Ik heb trouwens gisteravond alles aangeschaft via de Playstation Store (leuk, die limiet van 10 items). Vervolgens ga ik naar mijn downloadlijst en kan ik niets downloaden naar mijn PS4. Oftewel, het heeft er de schijn van dat de content al wel gedownload was, maar nog wel unlocked moest worden. Ik ga het wel zien als ik de game opstart.
Ik heb laatst ook alle content gekocht en toen ik thuis kwam stond alles er al op. (Zelf niks aan de downloadlijst toegevoegd)
En ik denk dat alles er bij driveclub er wel al staat maar locked is idd. Je kan volgens mij via challenges ook bepaalde dingen uit de DLC rijden zonder dat je deze hebt. (Of kan dat inmiddels niet meer?)
[ Voor 11% gewijzigd door JSchut op 08-12-2015 12:09 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Vaag. Aangezien ik gisteren alle 'gratis' content daadwerkelijk heb aangeschaft in de Playstation Store en deze items ook heb afgerekend. Pas daarna verschenen zij in mijn downloadlijst (zonder optie ze daadwerkelijk naar de PS4 te downloaden).JSchut schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:07:
[...]
Die DLC hoef je niet in je downloadlijst te zetten. Dat gaat automatisch
Ik heb laatst ook alle content gekocht en toen ik thuis kwam stond alles er al op. (Zelf niks aan de downloadlijst toegevoegd)
En ik denk dat alles er bij driveclub er wel al staat maar locked is idd. Je kan volgens mij via challenges ook bepaalde dingen uit de DLC rijden zonder dat je deze hebt. (Of kan dat inmiddels niet meer?)
Klopt. Maar als je ze wilt downloaden dan blijft hij hangen en doet hij niks. Vaag idd. Ze hadden gewoon die downloadknop weg moeten halen. En als ze dan toch bezig zijn die limiet van max 10 items in de cart eraf halenVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:29:
[...]
Vaag. Aangezien ik gisteren alle 'gratis' content daadwerkelijk heb aangeschaft in de Playstation Store en deze items ook heb afgerekend. Pas daarna verschenen zij in mijn downloadlijst (zonder optie ze daadwerkelijk naar de PS4 te downloaden).
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Voor de mensen die PES eens willen proberen.
PES 2016 myClub is gratis te downloaden uit de store. Is vergelijkbaar met FIFA Ultimate Team als ik het goed begrijp.

https://store.playstation...03663_00-PES2016F2P000000
PES 2016 myClub is gratis te downloaden uit de store. Is vergelijkbaar met FIFA Ultimate Team als ik het goed begrijp.
https://store.playstation...03663_00-PES2016F2P000000
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link