Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:03:
Iemand de Doom Alpha al kunnen spelen?

Bij mij kan het spel geen tegenspelers vinden
en heb ik dus nog helemaal niet kunnen spelen.

Ik probeer het al sinds gisteren.
Het spel zoekt naar spelers met dezelfde speelstijl dus ik denk dat je deze x pech hebt Dennis :+

Geintje natuurlijk :p

Staat je NAT goed? Het ene spel heeft daar meer last van dan de andere, maar dat zal wel goed zitten aangezien je zo goed als elke game speelt. Het zal dus wel aan de beta zelf liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:08
Ik sta ook maar eenzaam in de lobby te wachten bij Doom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyran
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-11-2020
Weet iemand of je bij Uncharted voor Crushing/Brutal mode echt een nieuwe game moet beginnen of kan je gewoon random chapters uitspelen op die moeilijkheidsgraad en als je dan alles heb gehaald is het ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driveclub bikes vind ik stiekem best een hele aardige toevoeging. Ik blijf me verbazen hoe soepel de game draait en hoe gelikt het eruit ziet.

JustCause3 valt me tegen qua bugs. Hoop dat er nog wat geoptimaliseerd wordt maar vrees voor het ergste..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:43:
Dark Souls is vele malen trager dan Bloodborne. Ja, het is van dezelfde makers en er zijn wat overeenkomsten maar nee, het zijn niet dezelfde soort games.
Het zijn juist absoluut wel hetzelfde soort games. Dark Souls is idd iets trager. Maar toch, Bloodborne is echt een pure Souls game. Ik durf zelfs te beweren dat Bloodborne meer op Dark Souls 1 lijkt dan dat Dark Souls 2 op Dark Souls 1 lijkt. De controle, de mechanics, leveldesign, de movesets van de wapens, de manier van upgraden, het scalen van stats, soit ik kan nog wel even doorgaan. Hell, zelfs de geluiden en andere assets uit DS1 komen terug in BB.
Bloodborne is echt Dark Souls 1 2.0. Zeker nu met de nieuwe DLC, waar zelfs het Moonlight Greatsword de overstap van DS naar BB maakt.

Overigens zijn schilden echt volledig optioneel in de Dark Souls games. Laat niemand je iets anders wijsmaken.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Kyran schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:03:
Weet iemand of je bij Uncharted voor Crushing/Brutal mode echt een nieuwe game moet beginnen of kan je gewoon random chapters uitspelen op die moeilijkheidsgraad en als je dan alles heb gehaald is het ook goed?
Helemaal vanaf het begin opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 13:58
JSchut schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:13:
[...]

Uncharted collection meot er hier nog komen. Binnenkort maar eens een tweedehandsje opsnorren. Ben benieuwd naar de ervaringen met Mad Max. Die heb ik ook nog op m'n radar staan.
Uncharted Collection is momenteel €29.99 in de Store. Bron: http://blog.eu.playstatio...2-deals-of-christmas-3-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 13:58
Ook zijn er 8 Playstation 2 games te koop voor de PS4 met oa GTA III, GTA Vice City en San Andreas. Bron: http://blog.eu.playstatio...s-launch-on-ps4-tomorrow/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Gta Vice City *O*

[ Voor 10% gewijzigd door RubenSaurus op 05-12-2015 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Le Enfant! schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 02:11:
Ook zijn er 8 Playstation 2 games te koop voor de PS4 met oa GTA III, GTA Vice City en San Andreas. Bron: http://blog.eu.playstatio...s-launch-on-ps4-tomorrow/
Pfff .. $15 voor de GTA's en de rest $10 tot $12. Die zien we wel weer een keer in een sale terug ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

#3 of our 12 deals of Christmas is live: Save 50% on Uncharted: The Nathan Drake Collection:

PlayStation Blog

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CVa41NcWIAA-cTV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Klopt het dat de garantie op een ps4 slechts 1 jaar is?
Mijn eject knop is een week naar de garantie periode van 1 jaar defect geraakt terwijl ik hem echt amper gebruikt heb.

Ik heb Sony al een mail gestuurd en ze zeggen dat er na 1 jaar inderdaad niks meer aan te doen is terwijl ik altijd dacht dat de garantie op een product als een ps4 2 jaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GabrielZ schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 04:31:
Klopt het dat de garantie op een ps4 slechts 1 jaar is?
Mijn eject knop is een week naar de garantie periode van 1 jaar defect geraakt terwijl ik hem echt amper gebruikt heb.

Ik heb Sony al een mail gestuurd en ze zeggen dat er na 1 jaar inderdaad niks meer aan te doen is terwijl ik altijd dacht dat de garantie op een product als een ps4 2 jaar zou zijn.
Het is 2 jaar garantie op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 04:32:
[...]

Het is 2 jaar garantie op de PS4.
Ik heb contact met Sony Nederland opgenomen en deze kwamen met de reactie dat de garantie inderdaad 1 jaar was en ze niks voor me konden doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GabrielZ schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 04:34:
Ik heb contact met Sony Nederland opgenomen en deze kwamen met de reactie dat de garantie inderdaad 1 jaar was en ze niks voor me konden doen? :?
Bij CoolBlue heb ik laatst een PS4 gekocht en er stond bij:

2 jaar garantie op je console

Even garantie claimen bij de winkel waar je de PS4 vandaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

GTA San Andreas op de PS4. Wat een feest!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:21
[...]

Er is een groot verschil tussen recht hebben en recht krijgen. Zoals Dennis al aangeeft moet je de winkel waar je hem hebt gekocht inschakelen. Zij moeten ervoor zorgen dat je weer een goed werkend product krijgt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:27
[...]

Ik dacht dat de wettelijke Europese garantie 2 jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Laatst online: 07-10 13:47
baronruud schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 09:40:
[...]

Ik dacht dat de wettelijke Europese garantie 2 jaar is.
Inderdaad (weliswaar wel van producten waarvan dat reel is, maar daar valt een PS4 zeker wel onder). Het eerste jaar is het het probleem van de winkel waar je 'm gekocht hebt, het tweede jaar van de fabrikant, tenzij de winkel dit voor jou wil regelen (let wel; dit is dan service van de winkel, dit zijn ze niet verplicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 08:47:
"All you had to do was follow the damn train CJ." O+

Als ze nou ook nog eens ps3 in plaats van ps2 titels gaan uitbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:28

Sandyman538

SandstorM [148839]

Siebsel schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 09:49:
[...]

Inderdaad (weliswaar wel van producten waarvan dat reel is, maar daar valt een PS4 zeker wel onder). Het eerste jaar is het het probleem van de winkel waar je 'm gekocht hebt, het tweede jaar van de fabrikant, tenzij de winkel dit voor jou wil regelen (let wel; dit is dan service van de winkel, dit zijn ze niet verplicht).
Onzin. Je hebt een overeenkomst met de verkoper, niet met de fabrikant.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Siebsel schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 09:49:
[...]

Uhh nee, het is juist andersom :S Je hebt standaard 1 jaar garantie vanuit de fabrikant, hier kan je dus het eerste jaar gebruik van maken en direct bij de fabrikant garantie claimen. Het tweede jaar kan je garantie claimen bij de winkel waar je het hebt aangeschaft.

In totaal heb je dus 2 jaar garantie, waarvan 1 jaar via de fabrikant en in totaal 2 jaar via de winkel. Het eerste jaar kan je naar de winkel of de fabrikant, het tweede jaar enkel de winkel. De fabrikant is na 1 jaar niks verplicht, al kan het voorkomen dat ze je wel helpen. De winkel is daarentegen verplicht volledig 2 jaar garantie te geven. Sommige winkels bieden zelfs 3 jaar (Dixons).

Dit geldt enkel voor consumenten. In de zakelijke markt gelden er hele andere regels, daar krijgen vaak bedrijfen slechts 1 jaar ook via de winkel.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 14:40

S913

Abusus non tollit usum

Lama

[ Voor 114% gewijzigd door S913 op 05-12-2015 11:24 ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:19
Is GTA SA een port van de 'remaster' die afgelopen zomer voor de Xbox uitkwam? Want die was behoorlijk buggy, met vastlopers en geluid dat steeds wegviel etc.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 07-10 20:12

Kiswum

Gadget reviewer

ASNNetworks schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:27:
[...]

Uhh nee, het is juist andersom :S Je hebt standaard 1 jaar garantie vanuit de fabrikant, hier kan je dus het eerste jaar gebruik van maken en direct bij de fabrikant garantie claimen. Het tweede jaar kan je garantie claimen bij de winkel waar je het hebt aangeschaft.

In totaal heb je dus 2 jaar garantie, waarvan 1 jaar via de fabrikant en in totaal 2 jaar via de winkel. Het eerste jaar kan je naar de winkel of de fabrikant, het tweede jaar enkel de winkel. De fabrikant is na 1 jaar niks verplicht, al kan het voorkomen dat ze je wel helpen. De winkel is daarentegen verplicht volledig 2 jaar garantie te geven. Sommige winkels bieden zelfs 3 jaar (Dixons).

...
Op de bon van GameMania staat toch echt 1 jaar garantie voor PS4.
Mocht er na dat jaar iets mee gebeuren, dan zal ik sowieso contact opnemen met de winkel, want naar mijn weten heb je op een degelijk product gewoon 2 jaar garantie in Europa.
Zoals reeds is aangeven: recht hebben en recht halen, zijn twee verschillende dingen.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:48:
[...]

Op de bon van GameMania staat toch echt 1 jaar garantie voor PS4.
Mocht er na dat jaar iets mee gebeuren, dan zal ik sowieso contact opnemen met de winkel, want naar mijn weten heb je op een degelijk product gewoon 2 jaar garantie in Europa.
Zoals reeds is aangeven: recht hebben en recht halen, zijn twee verschillende dingen.
Dat is de standaard fabrieksgarantie. Op de website van GameMania staat dan ook:"Op al onze consoles zijn naast de geldende fabrieksgarantie ook de wettelijk bepaalde garanties van toepassing. Bij de aankoop van je toestel krijg je steeds een formulier met de garantievoorwaarden mee!""

De wettelijke bepaalde garantie houdt in dat jij een werkend product dient te hebben. Een PS4 dat na 1 jaar stopt met werken, is niet deugdelijk. Hier heb je dus garantie op. Het feit dat GameMania op hun bon 1 jaar zet, wil niet zeggen dat je ook maar 1 jaar hebt.

Ja, recht hebben en recht halen zijn idd verschillende dingen. GameMania wil het liefst dat niemand het recht komt halen, daarom zetten ze 1 jaar op de bon. Echter, als je gewoon met wat mooie documentjes komt geven ze je die recht wel. Je moet er bij sommige bedrijven wel wat moeite voor doen. Want zoals je zei, recht hebben en recht halen zijn verschillende dingen ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09

Winkiller

De Mopperpot

ASNNetworks schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:55:
[...]
De wettelijke bepaalde garantie houdt in dat jij een werkend product dient te hebben. Een PS4 dat na 1 jaar stopt met werken, is niet deugdelijk. Hier heb je dus garantie op. Het feit dat GameMania op hun bon 1 jaar zet, wil niet zeggen dat je ook maar 1 jaar hebt.
Inderdaad want het is niet een lampje wat je even makkelijk zelf kan vervangen. Sony zal dus over de brug moeten komen en moeten overgaan tot reparatie zonder kosten.

Bescherming van Consumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Vice City.... Man wat moet dat weer oude herinneringen boven brengen.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Nu online
Winkiller schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:26:
[...]

Inderdaad want het is niet een lampje wat je even makkelijk zelf kan vervangen. Sony zal dus over de brug moeten komen en moeten overgaan tot reparatie zonder kosten.

Bescherming van Consumenten.
Bedankt voor de reacties allemaal!

Ik zal volgende week naar de intertoys om te kijken of ze actie ondernemen en me willen helpen, mocht dit niet het geval zijn neem ik weer contact op met Sony.

Ik zie dat de een zegt dat de winkel moet zorgen voor kosteloze reparatie en de ander zegt dat het door Sony afgehandeld moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 22:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Voor mensen met Batman Arkham Knight: er is DLC van de nieuwe film met een pak en een batmobil en die is nu gratis! :D Hier de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank u :)
In de download gezet!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Is er nog ergens een website waar ze een beetje cheaper Plus verkopen? Goedkoopste wat ik nu vind is 48.90. Zou mooi zijn als ik dit nog ergens iets goedkoper kon vinden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

GabrielZ schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:34:
[...]

Bedankt voor de reacties allemaal!

Ik zal volgende week naar de intertoys om te kijken of ze actie ondernemen en me willen helpen, mocht dit niet het geval zijn neem ik weer contact op met Sony.

Ik zie dat de een zegt dat de winkel moet zorgen voor kosteloze reparatie en de ander zegt dat het door Sony afgehandeld moet worden?
Uiteindelijk komt het toch bij Sony terecht, je mag na een jaar nog steeds aanspraak op garantie maken.
Sony zegt dan wel 1 jaar, maar de Europese richtlijn zegt 2 jaar, en Nederland heeft dat vertaald naar 'dat een product deugdelijk dient te zijn'. Dat kan dus 2 jaar zijn, maar ook langer. Van een Playstation 4 mag je verwachten dat die zeker langer dan een jaar zonder problemen blijft werken. Ondanks dat je waarschijnlijk een discussie gaat krijgen zou ik vasthouden aan "een deugelijk product", :Y en dus garantie hoort te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:27
Winkiller schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:49:
[...]

Uiteindelijk komt het toch bij Sony terecht, je mag na een jaar nog steeds aanspraak op garantie maken.
Sony zegt dan wel 1 jaar, maar de Europese richtlijn zegt 2 jaar, en Nederland heeft dat vertaald naar 'dat een product deugdelijk dient te zijn'. Dat kan dus 2 jaar zijn, maar ook langer. Van een Playstation 4 mag je verwachten dat die zeker langer dan een jaar zonder problemen blijft werken. Ondanks dat je waarschijnlijk een discussie gaat krijgen zou ik vasthouden aan "een deugelijk product". :Y
Alleen hij niet bij Sony gekocht dus, dus Sony hoeft zich daar niet aan te houden. Als die bij Sony gekocht is dan natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ben benieuwd naar de pers conferentie, verwacht net zoals vorig jaar wel heel veel indies. alleen jammer dat ik wel moet werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
DOOM speelt echt heerlijk. Snelle shooter met een hoge Time To Kill zie je niet zo heel vaak. Wil wel zien hoe uitgebreid (of niet) het spel uiteindelijk gaat worden.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

kimiferrari schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:52:
[...]

Alleen hij niet bij Sony gekocht dus, dus Sony hoeft zich daar niet aan te houden. Als die bij Sony gekocht is dan natuurlijk wel.
Er staat toch "uiteindelijk komt het bij Sony terecht"? Mijn reactie is dat dit mijn inziens onder garantie hoort te vallen en hoe dat tot stand komt doet niet echt ter zake.

Bij Microsoft gaat het wel een stuk makkelijker moet ik eerlijk zeggen, een defecte Kinect wordt na 15 maanden zonder problemen kosteloos vervangen onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Lees allemaal eens de volgende link door:
https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product

2 jaar is nergens op gebaseerd, behalve de beloftes die de winkelier aan je doet.
En de fabrikant is helemaal geen partij in deze, enkel de winkelier.
Dat sony alsnog binnen 12maanden wel kapotte zaken aanneemt is uit coulance vanuit Sony, dat het gros dat misschien wel 24maanden doet, doet niet ter zake.

Bij een failliete winkel, ben je compleet overgeleverd aan de fabrikant en die hoeft je artikel dus niet eens in behandeling te nemen.
Je hebt dan gewoon vette pech.

[ Voor 15% gewijzigd door Sinned123 op 05-12-2015 13:15 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1nnegan
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-09-2018
Hebben jullie enige expectaties voor de games die we op dag 4-12 nog gaan zien in deze discount guys? Ik verwacht persoonlijk iig nog : AC syndicate, Until Daw, Arkham Knight, Dying Light misg?, Witcher 3 misg?. Ik ben benieuwd naar jullie verwachting! Ook omdat ik net Black ops 3 besteld heb, stiekem verwachtende dat daar toch niks zinnigs uitkomt!

Edit: ik verwacht ook Bloodborne natuurlijk maar de DLC wss dan weer niet :(

[ Voor 10% gewijzigd door R1nnegan op 05-12-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 07-10 20:12

Kiswum

Gadget reviewer

Oxigeon schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:47:
Is er nog ergens een website waar ze een beetje cheaper Plus verkopen? Goedkoopste wat ik nu vind is 48.90. Zou mooi zijn als ik dit nog ergens iets goedkoper kon vinden.
Bij de Wehkamp kreeg je de afgelopen week €10,- korting op je bestelling (tot/met vandaag of gisteren met de code "Sint".
I.v.mm. Kerst, zullen er binnenkort meer van dergelijke kortingsacties zijn.
Houdt tevens de kortingscode/aanbiedingen pagina in de gaten hier op GOT/Tweakers forum.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Jaarlijkse Ideal actie zal ook nog wel langskomen. Waarbij je €10 PSN tegoed krijgt voor elke €50 die je via Ideal op je PSN account zet.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Dan moeten we daar eventjes op wachten. De code bij Wehkamp werkt helaas niet meer

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:54

Niku

Alagaesii

Overigens wordt mijn AC: Syndicate bestelling voor €10 nog steeds verwerkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:17:
[...]

"All you had to do was follow the damn train CJ." O+

Als ze nou ook nog eens ps3 in plaats van ps2 titels gaan uitbrengen...
Alle remasters van afgelopen 2 jaar gemist? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Griffin

Is mythical

Bol.com heeft unity nu in de aanbieding. 18 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:25
Voxalizer schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 08:47:
Zou deze ook een trophie support hebben? En zou je gewoon online kunnen blijven, dit was wel het geval met de laatste Emulatoren op de Xbox 360/PS3 :)

Hopelijk komt over een tijdje ook GTA IV beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Heb ik nou echt iets gemist of zijn PS2 games voor de PS4 het grote nieuws op de Playstation Experience ? (wie wil dat überhaupt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Laatst online: 08-10 08:11
Ik wil graag me HDD in de PS4 upgraden. Wil gelijk door naar 2TB zodat ik voorlopig even vooruit kan. Ik begrijp dat de Seagate Spinpoint M9T 2TB zou moeten werken. Is er echter iemand hier in het forum die deze hdd inderdaad heeft geplaatst zonder problemen?

Ik wil het zeker weten nml. Bij wat research op het internet zie ik nml dat regelmatig problemen worden geconstateerd voor disks boven de 1TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Een 2TB heeft nog niemand hier geplaatst , als je "research" echt goed was geweest dan had je dat gezien natuurlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
cardwizard schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:54:
Een 2TB heeft nog niemand hier geplaatst , als je "research" echt goed was geweest dan had je dat gezien natuurlijk :X
8)7 Daarom vraag ik het dus ook, aangezien ik niet kon vinden of iemand hem wel had geplaatst. Er wordt wel over gesproken nml. Misschien dan maar toch een 1TB dan, wat natuurlijk ook weer zo vol is ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:25
cardwizard schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:39:
Heb ik nou echt iets gemist of zijn PS2 games voor de PS4 het grote nieuws op de Playstation Experience ? (wie wil dat überhaupt)
Nou, ik bijvoorbeeld!
GTA San Andreas blijft in mijn ogen de beste GTA ooit, samen met Vice City

Ik heb geen PS2 of PS3 maar zou het spel best wel weer willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennos1 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:51:
Ik wil graag me HDD in de PS4 upgraden. Wil gelijk door naar 2TB zodat ik voorlopig even vooruit kan. Ik begrijp dat de Seagate Spinpoint M9T 2TB zou moeten werken. Is er echter iemand hier in het forum die deze hdd inderdaad heeft geplaatst zonder problemen?

Ik wil het zeker weten nml. Bij wat research op het internet zie ik nml dat regelmatig problemen worden geconstateerd voor disks boven de 1TB.
Ik heb in mijn PS4 8 maanden geleden een 2TB schijf geplaatst
en het werkt nog steeds zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:06:
[...]

Ik heb in mijn PS4 8 maanden geleden een 2TB schijf geplaatst
en het werkt nog steeds zonder problemen.
:9 Welke? De Seagate Spinpoint M9T 2TB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Svennos1 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:58:
[...]

8)7 Daarom vraag ik het dus ook, aangezien ik niet kon vinden of iemand hem wel had geplaatst. Er wordt wel over gesproken nml. Misschien dan maar toch een 1TB dan, wat natuurlijk ook weer zo vol is ....
Dat was uiteraard sarcastisch ;) zijn genoeg ervaringen met een 2TB hdd te vinden hier , ik heb er ook geen problemen mee gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
FabianGTI schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:01:
[...]

Nou, ik bijvoorbeeld!
GTA San Andreas blijft in mijn ogen de beste GTA ooit, samen met Vice City

Ik heb geen PS2 of PS3 maar zou het spel best wel weer willen spelen
Ah ok.... Meestal als ik een spel doe die ik goed vond van jaaaaren geleden dan valt dat erg tegen

Maar goed blijkbaar dus toch "markt" voor , persoonlijk zou ik niet eens PS3 games willen spelen op de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
cardwizard schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:15:
[...]

Dat was uiteraard sarcastisch ;) zijn genoeg ervaringen met een 2TB hdd te vinden hier , ik heb er ook geen problemen mee gehad
:) En kan je me vertellen welk model/merk jij hebt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennos1 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:09:
:9 Welke? De Seagate Spinpoint M9T 2TB?
Klopt, die heb ik, maar dan uit een externe harddisk gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Svennos1 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:19:
[...]

:) En kan je me vertellen welk model/merk jij hebt gebruikt?
exact deze : pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
Heren bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:42
Ik heb vanmiddag ook een 2 TB-schijf in de PS4 gestopt, werkte prima. Ik heb http://tweakers.net/price...-plus-slim-2tb-zwart.html deze gebruikt. Werkt prima en net een paar euro goedkoper dan de opties hierboven :). Nu 600 GB aan games opnieuw downloaden...

Edit: ik kocht 'm bij Amazon.de, daar heb ik 91,50 afgerekend.

[ Voor 10% gewijzigd door Kooj1980 op 05-12-2015 18:44 ]

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Playstation Experience begint als het goed is zo om 19:00 met een keynote: http://www.twitch.tv/playstation.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 23:13
Svennos1 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:51:

Ik heb afgelopen week deze 2TB schijf in mijn PS4 geplaatst: https://azerty.nl/0-855-7...inpoint-m9t-st2000lm.html

Volgens mij is dat dezelfde als de Seagate M9T.

Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Kooj1980 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:42:
Ik heb vanmiddag ook een 2 TB-schijf in de PS4 gestopt, werkte prima. Ik heb http://tweakers.net/price...-plus-slim-2tb-zwart.html deze gebruikt. Werkt prima en net een paar euro goedkoper dan de opties hierboven :). Nu 600 GB aan games opnieuw downloaden...

Edit: ik kocht 'm bij Amazon.de, daar heb ik 91,50 afgerekend.
werkt nu al niet meer dan ? :9

de hdd die ik gepost heb die werkt 100% , die is niet alleen hier op Tweakers veel gebruikt maar eigenlijk over de hele wereld wel , zeer veel over te vinden , maar die schijf zal wel in veel meer externe behuizingen gebruikt zijn lijkt me

ik heb ook wel gelezen dat sommige 2TB schijven problemen kunnen geven maar dat is iets van de laatste tijd

[ Voor 12% gewijzigd door Cardwizard op 05-12-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FabianGTI schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:31:
[...]

Zou deze ook een trophie support hebben? En zou je gewoon online kunnen blijven, dit was wel het geval met de laatste Emulatoren op de Xbox 360/PS3 :)

Hopelijk komt over een tijdje ook GTA IV beschikbaar
Ja, er zijn trophies toegevoegd. ;)
Lijkt me dat je ook gewoon online bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Call of Duty een weekje in bezit nu. Toevallig vandaag een TV aangeschaft zodat de PS4 niet meer beneden hoeft te staan (en ik weinig kans krijg om hem te gebruiken behalve savonds laat). Maar wow, ik weet niet of de andere TV een hoge input lag had, maar de nieuwe lijkt echt sneller te reageren (Sony Bravia W808C).
Niet dat het mij veelt helpt, zuig nog steeds even hard in de multiplayer. Maar het voelt gewoon lekkerder. En nou was de andere TV nou helemaal geen slechte.

Gelukkig kan een koptelefoon in de controller, want met het geluid van de TV lijkt het net alsof je met een blikje aan het schieten bent :+ - En ik hoor nauwelijks waar de vijand precies loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ben de afgelopen weken weer flink verdwaald in FFVII. Komt net dit even langs!
[video]https://www.youtube.com/watch?v=zPoOWVhSgys"]YouTube: Final Fantasy 7 Remake Trailer (Including a little gameplay) - PSX 2015[/video]
_/-\o_ :9~
Echt helemaal goed, zelfs de voice acting bevalt me wel O+ (zou dit nu al echte gameplay zijn of een concept CGI?)
Als ze dit zo uitwerken, wat een beest van een game gaat het dan worden zeg!

[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 05-12-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Is Life is Strange wat? Zie hem net voor $10 staan in de US PSN maar zie liever wat persoonlijke ervaringen dan reviews van sites die alles wat een beetje vaag is een hoog cijfer geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 18:51
Rez in VR. Bring it on!
Voor de rest vond ik het toch maar een lauwe Keynote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ni no Kuni 2! :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
Zeer slechte show gezien net.. alleen uncharted 4 was vet.
Allemaal bagger games, niets bijzonders of echt nieuws waardig..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:11
Ni No Kuni 2 was mooi nieuws. Maar dat VR kan me nog absoluut niet overtuigen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vond het ook maar meh, pleurig indies die weer voorbij komen.. maar goed dat is Playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Maar meteen een topique voor Ni No Kuni 2 aangemaakt, kan niet wachten!

[PS4] Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Beakzz schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:37:
Is Life is Strange wat? Zie hem net voor $10 staan in de US PSN maar zie liever wat persoonlijke ervaringen dan reviews van sites die alles wat een beetje vaag is een hoog cijfer geven.
Een van de leukste spellen die ik in tijden heb gespeeld. Verwacht (uiteraard) geen snoeiharde actie of zo maar een bijzonder leuk verhaal waar je echt aardig in op kan gaan. Ik hoop echt op een vervolg want die haal ik direct bij release. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 09:21
Ik vond het wel echt heel leuk, het is wel alternatief, maar wel weer wat anders dan gemiddeld. Voor die 10 dollar kan je er geen buil aan vallen lijkt me zo.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 23:43
Ook nu nog? Heb wel interesse maar bij mij staat ie voor 20 dollar..

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:27
Boobybandit schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:56:
[...]

Same here, voor 10 dollar had ik 'm zeker gehaald.
@Beakzz Er staat ook een demo van Life is Strange in de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Milan17 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:00:
[...]

Same here, voor 10 dollar had ik 'm zeker gehaald.
@Beakzz Er staat ook een demo van Life is Strange in de PS Store.
Boobybandit schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:56:
[...]

Helaas de deal was blijkbaar alleen maar de dag na de gameawards (gisteren). Nouja dan maar bij de volgende deal binnenslepen. Sorry voor de dode vogel ;) :+ Meestal zijn aanbiedingen wat langer bij PSN.

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 05-12-2015 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 23:43
Beakzz schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:07:
[...]

[...]

Helaas de deal was blijkbaar alleen maar de dag na de gameawards (gisteren). Nouja dan maar bij de volgende deal binnenslepen. Sorry voor de dode vogel ;) :+
;w

Oh well, on to the backlog dan maar weer :z

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
Zijn er mensen hier de de Closed-Alpha van Doom gedaan hebben op de PS4? Ik heb net de eerste paar potjes gedaan en vind het verassend leuk en soepel spelen op een console daar waar ik voor dit soort games juist toetsenbord en muis prefereer.

Kijk nu nog meer uit naar deze game :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
-

[ Voor 99% gewijzigd door ndonkersloot op 05-12-2015 23:44 . Reden: Dubbel ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:42
cardwizard schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:54:
Heb sinds een jaar een 2TB schijf er in zitten en dat werkt probleemloos.

/edit: spuit 11.../

[ Voor 3% gewijzigd door Schweino op 05-12-2015 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Show was wel iets te langdradig, cutscene van uncharted zag er goed uit, ff7 gameplay! En ni no kuni 2 waren ook goed, ook een beetje benieuwd naar gollum maar voor de rest niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

Ni No Kuni 2 is wat geweldadiger dan deel 1 zie ik wel ;)

Was Sinterklaas vieren dus een Ni No Kuni 2 announcement is voor mij een verrassing.
FF7 Remake gameplay is shut up and take my money.

Maar als ik het zo zie heb ik weinig gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Akaendra schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:51:
[video]

Ni No Kuni 2 is wat geweldadiger dan deel 1 zie ik wel ;)
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind peragon er ook wel leuk uit zien om een keer te proberen ( er is gameplay). Nu een half jaartje wachten op de e3 voor de volgende show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:11
Ik heb the Fat Princess over het hoofd gezien. Die haal ik voor de komende vakantie binnen, graphics zien er erg leuk uit en de game zelf lijkt me ook wel wat om te spelen zonder dat je na moet denken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nieuwevolger schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:02:
Vind peragon er ook wel leuk uit zien om een keer te proberen ( er is gameplay). Nu een half jaartje wachten op de e3 voor de volgende show.
Peragon? Is dat een Eragon game? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paragon hihi, een eragon game had ik op de ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Tiwazz schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:41:
Zijn er mensen hier de de Closed-Alpha van Doom gedaan hebben op de PS4? Ik heb net de eerste paar potjes gedaan en vind het verassend leuk en soepel spelen op een console daar waar ik voor dit soort games juist toetsenbord en muis prefereer.

Kijk nu nog meer uit naar deze game :).
Ik heb hem een paar potjes gespeeld, en het is best aardig als je ervan houdt. Mij gaat het iets te snel en ik kwam echt niet uit de voeten met de controls. Ik speelde BF4 zal ik maar zeggen. Als je ouderwets een Unreal achtige FPS wil dan is hij denk ik wel heel geslaagd ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:53:
Zeer slechte show gezien net.. alleen uncharted 4 was vet.
Allemaal bagger games, niets bijzonders of echt nieuws waardig..
Dat is jouw persoonlijke mening..
Ik heb juist een boel mooie dingen gezien.

FF7
Ni-no-kuni
Mlb the show 16(mooiste sportgame by far)
Ratchet and clank

Genoeg dingen gezien dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
FFVII zit dus al in de store :x
https://store.playstation...01847_00-FINALFANTASYVIIB

Ok wtf dat is een remaster van de pc versie.
De remake moet dus nog komen.
Wel throphy support.
Geen idee of ik deze versie wel moet kopen.
Heb hem al voor de ps1, die ik op vita/ps3 kan spelen.

[ Voor 42% gewijzigd door Sinned123 op 06-12-2015 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA III op de PS4:

Mijn eerste trofee is al binnen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Sinned123 schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:48:
FFVII zit dus al in de store :x
https://store.playstation...01847_00-FINALFANTASYVIIB

Ok wtf dat is een remaster van de pc versie.
De remake moet dus nog komen.
Wel throphy support.
Geen idee of ik deze versie wel moet kopen.
Heb hem al voor de ps1, die ik op vita/ps3 kan spelen.
Nog even incashen, eerst een PC port uitbrengen van FFVII (dit is namelijk volgens mij de windows versie aangepast voor PS4), en dan even later weer de andere FFVII.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Hitman beta dated and detailed, exclusive PS4 content unveiled, new trailer debuts:

Hitman Beta Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CVhihSZVEAAVAkR.jpg

Lijkt me een erg vette game en staat zeker hoog op mijn verlanglijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
corset schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:26:
[...]

Nog even incashen, eerst een PC port uitbrengen van FFVII (dit is namelijk volgens mij de windows versie aangepast voor PS4), en dan even later weer de andere FFVII.
Ja dat gevoel krijg ik er ook bij.
Voor de throphy's hoef je het ook niet te doen, want daar gaat megaveel tijd inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Strategy game Guns Up! available to download for free on PS4 on 9 Dec. Check it out:

Guns Up Info

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5759/23146083939_fc79baaaf3.jpg
Pagina: 1 ... 39 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link