Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 15:17
bram1984 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:40:
[...]

Heb ik ook gekregen helaas. Kinderachtig trouwens dat die korting alleen op die game geldt, maar goed.
Ik vind het eigenlijk heel netjes van Bol. Iedereen, maar dan ook iedereen loopt hier te verkondigen, dat ze hem gekocht hebben en benieuwd zijn of ze hem voor dat geld geleverd krijgen. Ik mag hopen dat niemand zo naief is, dat fouten gemaakt kunnen worden.

Mensen maken graag misbruik van fouten van anderen, totdat het ze zelf geld kost. Dan springen ze ineens op de barricades.

Overigens staat overal in de algemene voorwaarden dat alles onder voorbehoud van prijsfouten is, volgens mij. Consumenten worden min of meer beschermd door de wet als het gaat om garantie en leveringsplicht (oplichters daargelaten)
Laat leveranciers dan ook beschermd worden tegen dit soort problemen.

Fouten gebeuren overqal. Het is niet zo dat Bol 2 producten in zijn/haar assortiment heeft. En een kleine webwinkel die een aantal producten heeft, en de boel handmatig inklopt, kan ook fouten maken.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nog steeds geen mail gekregen, staat nog steeds op Wordt Verwerkt. Ach, ik ga er ook van uit dat ik hem niet krijg :) En de korting is een leuke goedmaker, dit terwijl ze nergens tot verplicht zijn!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:26
bram1984 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 07:23:
[...]

Dat is ook zo natuurlijk. Ik als Bol had het echter wel gedaan. Perfecte kans om goodwill bij je klanten te kweken, ook al is het niet je fout. Maar nogmaals: ze zijn me niks verschuldigd. Ging me meer om het principe.

@Hierboven: sorry dat ik niet op je reageer, maar je leest duidelijk niet wat ik schrijf.
Ik heb zo'n idee dat jij zelf geen ondernemer bent.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

basset schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:58:
[...]

Ik vind het eigenlijk heel netjes van Bol. Iedereen, maar dan ook iedereen loopt hier te verkondigen, dat ze hem gekocht hebben en benieuwd zijn of ze hem voor dat geld geleverd krijgen. Ik mag hopen dat niemand zo naief is, dat fouten gemaakt kunnen worden.
Iedereen, maar dan ook iedereen, kan hopen dat ze toch leveren, ondanks het besef dat het een fout is ;)
Mensen maken graag misbruik van fouten van anderen, totdat het ze zelf geld kost. Dan springen ze ineens op de barricades.
..
Overigens staat overal in de algemene voorwaarden dat alles onder voorbehoud van prijsfouten is, volgens mij.
Jup.
Consumenten worden min of meer beschermd door de wet als het gaat om garantie en leveringsplicht (oplichters daargelaten)
Laat leveranciers dan ook beschermd worden tegen dit soort problemen.
Jup.
Fouten gebeuren overqal.
Fouten gebeuren niet, fouten worden gemaakt.
Het is niet zo dat Bol 2 producten in zijn/haar assortiment heeft. En een kleine webwinkel die een aantal producten heeft, en de boel handmatig inklopt, kan ook fouten maken.
Jup.

Wat een verzameling open deuren en herhaling van argumenten uit een discussie die al twee dagen gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:32

Griffin

Is mythical

basset schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:58:
[...]

Fouten gebeuren overqal. Het is niet zo dat Bol 2 producten in zijn/haar assortiment heeft. En een kleine webwinkel die een aantal producten heeft, en de boel handmatig inklopt, kan ook fouten maken.
In dit geval is het nog geen eens een product van Bol en/of een fout die Bol maakt. Het is een fout van een verkoper die zijn/haar producten via Bol.com aanbied. Dus dan Bol hiervoor een kleine vergoeding geeft is alleen super netjes.

Maar genoeg offtopic over Bol.com...

* Griffin gaat vanavond hopelijk weer tijd hebben om te gamen, en anders morgen avond wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Mijn PS4 begint ondertussen ook aardig vol te raken, dus ook ik ga de overstap maken naar een 2TB HD. Heb ik hier het juiste exemplaar? pricewatch: Samsung HD204UI, 2TB

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Griffin schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:11:
[...]

In dit geval is het nog geen eens een product van Bol en/of een fout die Bol maakt. Het is een fout van een verkoper die zijn/haar producten via Bol.com aanbied. Dus dan Bol hiervoor een kleine vergoeding geeft is alleen super netjes.

Maar genoeg offtopic over Bol.com...

* Griffin gaat vanavond hopelijk weer tijd hebben om te gamen, en anders morgen avond wel
Achter de schermen zullen evt onkosten wel op de retailer worden verhaald, dat hebben ze denk even samen besproken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
SavageBrother schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:50:
Mijn PS4 begint ondertussen ook aardig vol te raken, dus ook ik ga de overstap maken naar een 2TB HD. Heb ik hier het juiste exemplaar? pricewatch: Samsung HD204UI, 2TB
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
Dat is de goedkoopste oplossing. Behuizing openmaken en de hdd in de PS4 stoppen

dit is de schijf lost:
pricewatch: Seagate Spinpoint M9T, 2TB

edit: Zie nu dat de losse schijf zelfs iets goedkoper is

[ Voor 13% gewijzigd door cypher21 op 03-12-2015 11:12 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Thanks! Ik denk dat ik de losse bestel en dan een losse case voor de 500GB versie meebestel, zodat ik direct een externe HDD heb voor als ik medio 2016 een laptop ga kopen. Hebben jullie daar eventueel nog aanraders voor, aangezien ik denk ik niet de eerste zal zijn met dit idee?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
SavageBrother schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:16:
Thanks! Ik denk dat ik de losse bestel en dan een losse case voor de 500GB versie meebestel, zodat ik direct een externe HDD heb voor als ik medio 2016 een laptop ga kopen. Hebben jullie daar eventueel nog aanraders voor, aangezien ik denk ik niet de eerste zal zijn met dit idee?
Dan zou ik de externe bestellen, 2tb in de ps4 duwen en de 500gb in de externe behuizing. Ben je in een klap klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:27
corset schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:02:
Nog steeds geen mail gekregen, staat nog steeds op Wordt Verwerkt. Ach, ik ga er ook van uit dat ik hem niet krijg :) En de korting is een leuke goedmaker, dit terwijl ze nergens tot verplicht zijn!
Als je Gmail hebt, kijk even onder sociaal. Daar kwam de mail over annulering bij mij ook terecht. Op Bol zelf staat 'ie ook nog steeds op wordt verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Officieel mailtje ter afsluiting:

Beste Kiwi,

Onlangs heb je bij ons één of meerdere exemplaren van het artikel 'Assassins Creed: Syndicate - PS4' via bol.com bij een externe verkoper besteld.
Per ongeluk heeft dit artikel met de verkeerde prijs op onze website gestaan. De werkelijke prijs van dit artikel is op dit moment €43,99. Er is hier helaas sprake van een kennelijke vergissing, zoals wij dit noemen in Artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Om die reden wordt de game niet uitgeleverd en zal de externe verkoper je bestelling annuleren. Hiervan ontvang je nog een annuleringsbevestiging per e-mail. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Uiteraard betreuren wij deze vergissing en willen wij je graag tegemoetkomen. Daarom bieden wij je een cadeauboncode aan ter waarde van €5,00. Deze cadeaubon kun je gebruiken specifiek voor deze game.
Cadeauboncode: ASSA-SSIN-SCRE-EDSY-NDIC-ATES
Waarde: €100 miljoen miljard
Geldig tot en met: 31 december 2015
Uitsluitend geldig op het artikel 'Assassins Creed: Syndicate - PS4'.

Ik vind het netjes van ze :)
Nu hopen op een forse aanbieding vóór 31 december ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mail ontvangen, heel netjes opgelost. We hebben in principe nergens recht op.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
dvdkiwi schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:33:

Cadeauboncode: ASSA-SSIN-SCRE-EDSY-NDIC-ATES
Voor iedereen die korting wil op de game, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Sjoerdiee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:07:
[...]

Voor iedereen die korting wil op de game, haha
Als je goed naar de code kijkt zie je dat hij hem heeft aangepast >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SavageBrother
cypher21 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:26:
[...]

Dan zou ik de externe bestellen, 2tb in de ps4 duwen en de 500gb in de externe behuizing. Ben je in een klap klaar ;)
Tuurlijk, zelfde formaat, dat past gewoon. Bedankt man.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
SavageBrother schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:50:
Ik heb overlaatst ook wat moeten verwijderen aangezien de schijf vol zat. Maar aangezien ik de meeste spellen toch geen 2de keer meer speel en dat het installeren vrij vlot gaat heb ik er een paar 100Gb afgegooid.

Het downloaden op PSN gaat tegenwoordig wel erg vlot trouwens. Gisteren moest ik een update van 1Gb binnenhalen en die was binnen enkele minuten al binnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 03-12-2015 12:40 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SC4RF4C3 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:11:
[...]

Als je goed naar de code kijkt zie je dat hij hem heeft aangepast >:)
Een code met een waarde van 100 miljoen miljard delen zou ook niet heel handig zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
dutchgio schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:40:
[...]

Een code met een waarde van 100 miljoen miljard delen zou ook niet heel handig zijn. :+
Daarom juist kiwi is erg scherp vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lang gewacht op de aankondiging van een Uncharted 4 bundel, maar uiteindelijk door een mooie Black Friday / Cyber Monday deal toch voortijdig gezwicht om die PS4 met 2 controllers en Uncharted trilogy aan te schaffen. Dit weekend ga ik het apparaat op mijn gemak installeren en dan bezien of ik los kan gaan met de Uncharted 4 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:08:
[...]

ben benieuwd wat er nog meer gaat volgen, de eerste 2 deals zijn niks voor mij wie weet, er komen er nog meer.
Meestal zijn de laatste 2 deals pas echt de moeite waard, afgaand op de laatste jaren tenminste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Oeh...... Nice! Dirt Rally mogelijk naar console! (met dank aan Winkiller in het Playstation Network ervaringen topic (?))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:28:
[...]

Meestal zijn de laatste 2 deals pas echt de moeite waard, afgaand op de laatste jaren tenminste..
Even de aanbiedingen van vorig jaar opgezocht en die vind ik toch een beetje mager:
http://blog.eu.playstation.com/tag/12-deals-of-christmas/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:52:
Meer mensen die geen match vinden in Uncharted 4?
Naughty Dog @Naughty_Dog 34m34 minutes ago
Quick update: We're aware of long matchmaking search times for some players, and are working on a fix. Bear with us!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Andere mensen die ook een code hebben ontvangen voor de DOOM closed alpha? Ik wist niet eens dat ik ervoor stond ingeschreven... Mailtje was ook in het Frans. Ik ben benieuwd, hij is nog niet online zegt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Verstekbakker schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 02:49:
Andere mensen die ook een code hebben ontvangen voor de DOOM closed alpha? Ik wist niet eens dat ik ervoor stond ingeschreven... Mailtje was ook in het Frans. Ik ben benieuwd, hij is nog niet online zegt hij.
Same here, ben meteen begonnen met downloaden. Mail was gewoon in het Engels voor mij.

Edit: Volgens dit begint het straks om 4 uur.

[ Voor 23% gewijzigd door SCARfaceE op 04-12-2015 02:54 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:32

Griffin

Is mythical

Hier ook de mail gekregen. Gelijk code ingewisselt en in de download rij gezet. Vanavond pas thuis helaas dus dan gaat de PS4 pas aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Hier ook een code. Download aangezet en nu op het werk. Vanavond maar eens kijken :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hier geen code, maar heb toch teveel te spelen. Wil ook de Uncharted Beta nog spelen. Hoe lang duurt die eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:39:
Oeh...... Nice! Dirt Rally mogelijk naar console! (met dank aan Winkiller in het Playstation Network ervaringen topic (?))
Laten we het hopen. Ik heb wel zin in een goede rallygame.
SqueakyClean schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:48:
Hier geen code, maar heb toch teveel te spelen. Wil ook de Uncharted Beta nog spelen. Hoe lang duurt die eigenlijk?
Behoorlijk lang, aangezien het multiplayer betreft. 8)7

En dan serieus: de beta loopt vooralsnog tot en met 13 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 11:41
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:28:
[...]

we gaan het zien, heb spellen genoeg op het moment dus niet meteen iets nodig.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:53:
[...]

Laten we het hopen. Ik heb wel zin in een goede rallygame.
Er is natuurlijk al WRC5. Heb hem zelf nog niet, dus weet niet hoe goed die is. Gevoelsmatig lijkt Dirt mij beter (maar dat is echt puur gevoel, kan het niet onderbouwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:08:
[...]

Er is natuurlijk al WRC5. Heb hem zelf nog niet, dus weet niet hoe goed die is. Gevoelsmatig lijkt Dirt mij beter (maar dat is echt puur gevoel, kan het niet onderbouwen).
Daar heb je gelijk in. Van die serie heb ik deel 1, 3 en 4 gespeeld, maar die vond ik niet echt geweldig. Ik heb me daarentegen met DIRT 2 wekenlang vermaakt (incl. vele uren online).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uncharted multiplayer beta maar meteen weer verwijderd.

Ik had de savegame van de collection nodig en die had ik
al eerder van de ps4 verwijderd door de game te verwijderen.
Opnieuw downloaden van de collection heb ik geen zin in.

Vanavond aan de slag met de Doom Alpha op de PS4
die er zeer belovend uitziet qua coole snelle gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Games Awards nieuws!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=X2-h6l9-y0I]

En de winnaars:
  • Game of the Year: The Witcher 3: Wild Hunt
  • Beste verhaal: Her Story
  • Beste RPG: The Witcher 3: Wild Hunt
  • Beste indie-game: Rocket League
  • Beste mobiele/handheldgame: Lara Croft GO
  • Beste art direction: Ori and the Blind Forest
  • Beste soundtrack: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
  • Beste (stem)acteur: Viva Seifert in Her Story
  • Beste shooter: Splatoon
  • Beste action/adventure: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
  • Beste vechtspel: Mortal Kombat X
  • Beste gezinsspel: Super Mario Maker
  • Beste sportgame: Rocket League
  • Beste multiplayer: Splatoon
  • Beste esports-game: Counter-Strike: Global Offensive
  • Meest verwachte game: No man's Sky
  • Games for Change Award: Life is Strange
Niet echt bijzondere winnaars imo. Rocket League wel terecht als beste indie en beste sportgame :9

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Uncharted 4: A Thief's End World Premiere

Want hier hebben we natuurlijk nog nooit wat van gezien ;( :F

Vond de stab naar Konami echt geweldig, wat een k*t actie van ze, maar ja. Verwacht je anders van zo'n bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
ralph075 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:08:
[...]

Je gevoel is goed ;) Ondanks dat WRC 5 de beste uit de serie is gaat Dirt Rally er aan alle kanten voorbij. Wel moet ik er bij zeggen dat Dirt 2 ook niet op Dirt Rally lijkt. Dirt Rally is veel minder arcade en je wordt echt afgestraft voor fouten. Track leren is dan ook een must om redelijke tijden neer te zetten.

Het is zoals het nu is ook zo goed als onspeelbaar zonder stuur naar mijn mening dus daar mogen ze dan nog wel wat aan doen voor ze het spel op de console uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 17:18
SqueakyClean schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:48:
Vaag, ik helaas ook geen code. Wel beide Wolvenstein spellen gespeeld en aangemeld voor de Beta.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een praise voor Witcher 3 zeg. Beste RPG ook, wat een lachertje. Die game komt niet eens bij Bloodborne in de buurt qua gameplay, art direction en graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:02

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Lekker vergelijkbaar ook :')

Beide zijn GOTY voor mij _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door BlackEyedAngel op 04-12-2015 10:24 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 11:02
Dennis...nieuws speciaal voor jou :)

http://www.psx-sense.nl/2...ion-plus-iets-uitgesteld/

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Ik ga met Kerst de PS4 halen. Mijn voorkeur gaat uit naar een bundel met óf twee controllers óf met FIFA 16. Zojuist opgezocht, FIFA 16 iis ~22 GB. Ik verwacht ieder jaar de FIFA te gaan kopen. Mijn vorige console was de PS2, dus het hele verhaal met een harde schijf weet ik niet. Mijn eerste ingeving zei dat ik altijd voor de 1 TB moet gaan. Maar ik lees nu veel over dat ik altijd nog een andere HDD kan kopen/vervangen of evt. extern kan toevoegen. Is het bijvoorbeeld nog oldskool a la PS2 mogelijk om gewoon vanaf de DVD te spelen? Of moet alles geïnstalleerd worden op de HDD?

Mijn vragen voor jullie met jullie ervaringen:
- 500 GB / 1TB, wat is jullie advies? Hoeveel games kun je krijgen op een 500GB, is FIFA16 een gemiddelde game, dus ong. 22 games op 500GB en 45 op 1 TB?

- Een extra controller kost al snel 52-55 euro volgens de Pricewatch. Ik zie hem op:
http://www.stanpharmacy.c...&cPath=22&products_id=962
voor €42,99. Is dit een bekende/betrouwbare website? Zijn er niet zoals bij de voorgaande PS versies, andere fabrikanten die ook controllers maken voor budgetprijzen? Op eBay of in China vind ik zelfs niet echt een goedkopere dan 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:11
advies nu: koop een ps4 met CUH-1200

uitleg:
http://zrzhub.com/ps/comp...00-cuh-1100-and-cuh-1200/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ik heb al een Email gehad van Sony met deze vertragende mededeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:22:
Lekker vergelijkbaar ook :')

Beide zijn GOTY voor mij _/-\o_
Beide RPG, of niet soms? Als je Bloodborne eerst kapot speelt en daarna Witcher, dan valt dat gewoon vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
Thanks dat was idd ook mijn doel. Die zag ik in de OP al staan. Alleen die CUH 1200 heb je toch zowel bij 500GB en 1TB he? Dus dat dillemma heb ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De-Hamster schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:16:
[...]

Thanks dat was idd ook mijn doel. Die zag ik in de OP al staan. Alleen die CUH 1200 heb je toch zowel bij 500GB en 1TB he? Dus dat dillemma heb ik nog.
Ik heb een 500GB CUH1200 gekocht een tijd geleden en heb niet de indruk dat ik te weinig ruimte heb. Tegen de tijd dat de schijf vol raakt zet ik er gelijk een 2TB in, die zijn steeds betaalbaarder.

Ik zou zeggen, niet te lang over nadenken, snel beslissen. Hoe eerder de PS4 in huis is hoe beter toch ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:23:
[...]

Ik heb een 500GB CUH1200 gekocht een tijd geleden en heb niet de indruk dat ik te weinig ruimte heb. Tegen de tijd dat de schijf vol raakt zet ik er gelijk een 2TB in, die zijn steeds betaalbaarder.

Ik zou zeggen, niet te lang over nadenken, snel beslissen. Hoe eerder de PS4 in huis is hoe beter toch ;-).
Het wordt een Kerstcadeau. En ik moet zeggen, een bundel met FIFA 16 of een bundel met twee controllers is er nog niet. Dus daar hoef ik niet zo snel voor te zijn ;)

Bedankt voor je ervaring, ik verwacht ook niet dat ik binnen een/twee jaar al 20 spellen zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Ik heb net nog wat video's zitten kijken van de Uncharted 4 Beta en vind er eigenlijk weinig aan. Net als de vorige MPs weer typische cover-gameplay waarbij het even gaat om wie het meeste raak kan schieten vanuit cover of het laatst geflanked wordt.
Hoe zijn de reacties zoal?

Gezien ik de Uncharted reeks al op de PS3 gedaan heb, had ik weinig zin om de nieuwe collectie te gaan halen voor alleen een beta en wat opgepoetste graphics

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 04-12-2015 11:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SC4RF4C3
World of Tanks beta vandaag beschikbaar op de PS4 (voor iedereen beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Vet! Ben ooit eens met War Thunder begonnen, maar kon me er niet echt toe zetten te gaan lvlen.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:26
Martinspire schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:30:
Ik heb net nog wat video's zitten kijken van de Uncharted 4 Beta en vind er eigenlijk weinig aan. Net als de vorige MPs weer typische cover-gameplay waarbij het even gaat om wie het meeste raak kan schieten vanuit cover of het laatst geflanked wordt.

Gezien ik de Uncharted reeks al op de PS3 gedaan heb, had ik weinig zin om de nieuwe collectie te gaan halen voor alleen een beta en wat opgepoetste graphics
Uncharted doe je toch ook niet voor de MP lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC4RF4C3 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:42:
World of Tanks beta vandaag beschikbaar op de PS4 (voor iedereen beschikbaar)
Bedankt, ik ben em nu aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
SavageBrother schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:44:
Vet! Ben ooit eens met War Thunder begonnen, maar kon me er niet echt toe zetten te gaan lvlen.
Heb op de xbox360 een lange tijd World of Tanks gespeeld veel betere gameplay dan Warthunder, terwijl Warthunder veel uitgebreider is speelt WoT veel beter en makkelijker, je hebt ermeer plezier aan. Jammer dat beta alleen weekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
Vervelend, via de pricewatch verschillende PS4 voordeelbundels, en losse bundels, Weinig webshops maken bekend of ze CUH1200, CUH1100 of CUH1000 variant hebben. Bol.com geeft doodleuk aan dat ze het niet kunnen vinden en wensen me nog veel succes.

Sommige webshops gaven in de chat aan een 1000 en 1100 variant te hebben. Zou in dit geval eigenlijk een optie binnen de pricewatch moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
De-Hamster schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:24:
Vervelend, via de pricewatch verschillende PS4 voordeelbundels, en losse bundels, Weinig webshops maken bekend of ze CUH1200, CUH1100 of CUH1000 variant hebben. Bol.com geeft doodleuk aan dat ze het niet kunnen vinden en wensen me nog veel succes.

Sommige webshops gaven in de chat aan een 1000 en 1100 variant te hebben. Zou in dit geval eigenlijk een optie binnen de pricewatch moeten zijn.
Als bedrijven het zelf niet eens weten, hoe moet Pricewatch het dan weten? Ruiken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:46

beetje lastig om dit in de pricewatch toe te voegen als zelfs het bedrijf die ze verkoopt niet eens weet of het de 1000 of 1100 variant is. voorals nu is het echt op de gok welke je krijgt en als je de verkeerde krijgt gewoon retour sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:33

Gewoon ergens kopen waar je een snelle doorlooptijd van de voorraad verwacht en waar je gratis kan retourneren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bundels met de nieuwste spellen zoals Star Wars Battlefront, Assassins Creed Syndicate
en Call of Duty Black Ops III zijn zeker de cuh 1200 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
Jumpman schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:29:
[...]

Gewoon ergens kopen waar je een snelle doorlooptijd van de voorraad verwacht en waar je gratis kan retourneren.
Ga ik denk ik ook doen. Het vergelijkingslijstje wat ik nu gemaakt, laat mij toch meer neigen naar de 1TB variant. Scheelt vaak maar 30/40 euro.
syntesia schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:28:
[...]

beetje lastig om dit in de pricewatch toe te voegen als zelfs het bedrijf die ze verkoopt niet eens weet of het de 1000 of 1100 variant is. voorals nu is het echt op de gok welke je krijgt en als je de verkeerde krijgt gewoon retour sturen.
Ja, ik denk dat gewoon laksigheid is. En als Tweakers aangeeft dat het verplicht te vermelden is, dan gaan ze vast wel erachter aan. Retour opties zijn zeker te overwegen waard, ik wil alleen het liefst in één keer goed!

[b]
corset schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:28:
[...]

Als bedrijven het zelf niet eens weten, hoe moet Pricewatch het dan weten? Ruiken? :+
Zie reactie hierboven.
[b]

Dennis585 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:31:

[...]

De bundels met de nieuwste spellen zoals Star Wars Battlefront, Assassins Creed Syndicate
en Call of Duty Black Ops III zijn zeker de cuh 1200 versie.
Klopt, maar ik ben alleen naar bundels met extra controller aan het zoeken. Maar tot op heden blijkt dat dit je 2 tot 5 euro korting oplevert ipv het gewoon loskopen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
De-Hamster schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:38:

Klopt, maar ik ben alleen naar bundels met extra controller aan het zoeken. Maar tot op heden blijkt dat dit je 2 tot 5 euro korting oplevert ipv het gewoon loskopen. :X
Je bent net een week te laat.
Uncharted bundel met 2 controllers was tm afgelopen weekend 389
Momenteel zijn er geen denderende aanbiedingen. Zou even geduld hebben, misschien voor de kerst oid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
bram1984 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:56:
[...]

Beide RPG, of niet soms? Als je Bloodborne eerst kapot speelt en daarna Witcher, dan valt dat gewoon vies tegen.
Wanneer houden we eens op met het verkondigen van meningen alsof het feiten zijn? Ik zelf heb Bloodborne bijvoorbeeld op vraag & aanbod gezet omdat het niet mijn type game is. Ik ga hem ruilen met iemand die The Witcher 3 in de verkoop heeft staan omdat ik me met The Witcher 2 op de pc uitstekend vermaakt heb. De beleving van een game is voor iedereen totaal anders en er is zeker geen goed of fout op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:21:
Wat een praise voor Witcher 3 zeg. Beste RPG ook, wat een lachertje. Die game komt niet eens bij Bloodborne in de buurt qua gameplay, art direction en graphics.
Sorry hoor, maar wat je nu zegt is echt bullshit. .
Hoe lang heb jij the witcher geprobeerd? , volgens mij kwam je niet eens voorbij de proloog.
En toen ging je puur niet verder omdat het niet lukte...

Ik vind bloodborne ook een vet spel.
maar bloodborne valt in het niets als je het vergelijkt met the witcher.
Alleen gwent is al beter dan bloodborne :P.

The witcher een lachertje noemen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:53:
[...]

Sorry hoor, maar wat je nu zegt is echt bullshit. .
Hoe lang heb jij the witcher geprobeerd? , volgens mij kwam je niet eens voorbij de proloog.
En toen ging je puur niet verder omdat het niet lukte...

Ik vind bloodborne ook een vet spel.
maar bloodborne valt in het niets als je het vergelijkt met the witcher.
Alleen gwent is al beter dan bloodborne :P.

The witcher een lachertje noemen......
Opinions are like assholes, everybody has one.

Ik vind zelf ook, Bloodborne > Witcher. Grotendeels vanwege de buggy state waarin ik Witcher speelde :) Vond het spel zelf wel gaaf, maar het mist voor mij net de drive om te blijven spelen, iets wat BB wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KanARIEpietjes
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-10 18:04
Iemand de Doom Alpha al kunnen spelen op de ps4?

Volgens de mail zouden de server sinds 04:00 online moeten zijn.
Maar ik blijf heel eenzaam in de lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:58

The_Worst

Unox

Schijnt niet helemaal lekker te lopen. Iemand anders moest 35 minuten wachten en ik kreeg na 10 minuten de foutmelding: lobby full.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World of Tanks ziet er veelbelovend uit op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-10 19:46
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:17:
[video]

World of Tanks ziet er veelbelovend uit op de PS4.
Gameplay trailer? Dit is gewoon een trailer maar weinig gameplay vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Martinspire schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:30:

Uncharted sowieso nooit in Multiplayer gespeeld. Vind het fantastische games voor de SP.. maar de MP heeft me nooit kunnen boeien.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
Ik dacht even grappig te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/P4QLg5p.jpg
Beste Klantenservice,
Ik was eens aan het zoeken naar de Playstion 4, ik kwam hem bij jullie tegen voor fl.338,00. Kan ik hem krijgen door 160 euro te betalen ;)?
Geachte heer De-Hamster,

Bedankt voor uw mail.

Zoals u in uw eigen email aangeeft, verkopen wij de Playstation 4 voor 338 euro, en dus niet voor 160 euro. Het antwoord is dus nee, u kunt hem niet voor 160 euro kopen. 338 euro is onze laagste prijs momenteel.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken via onderstaande gegevens.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Beetje jammer dat de beste man de grap niet ziet.
cypher21 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:40:
[...]

Je bent net een week te laat.
Uncharted bundel met 2 controllers was tm afgelopen weekend 389
Momenteel zijn er geen denderende aanbiedingen. Zou even geduld hebben, misschien voor de kerst oid
Bedankt, maar ik ben eigenlijk niet geïnteresseerd in Uncharted. Ik ga waarschijnlijk de eerste weken toch FIFA platspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

De-Hamster schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:34:
Ik dacht even grappig te zijn.

[afbeelding]

Beetje jammer dat de beste man de grap niet ziet.

[...]

Bedankt, maar ik ben eigenlijk niet geïnteresseerd in Uncharted. Ik ga waarschijnlijk de eerste weken toch FIFA platspelen.
Wel bijzonder dat die site nog guldens kan tonen uberhaupt :P
corset schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:55:
[...]

Opinions are like assholes, everybody has one.

Ik vind zelf ook, Bloodborne > Witcher. Grotendeels vanwege de buggy state waarin ik Witcher speelde :) Vond het spel zelf wel gaaf, maar het mist voor mij net de drive om te blijven spelen, iets wat BB wel heeft.
Veel mensen zijn pas hooked na de 2e baas bij BB, omdat het spel een (zeer) hoge instap heeft gooien veel mensen hem daarvoor al op Marktplaats (ik heb ook 100 keer over het eerste stuk gedaan geloof ik ;) )

The Witcher heb ik (nog) niet gespeeld dus daar heb ik geen mening over. :9

[ Voor 41% gewijzigd door Afvalzak op 04-12-2015 13:40 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:51
Uncharted 1, 2 en 3 net uitgespeeld. Persoonlijk heb ik het meest genoten van de laatste. Leuke serie en deel 4 zal ik eveneens kopen. Nu wachten tot maandag, dan ontvang ik normaal Mad Max. Spel dat ik hier niet vaak zie voorbijkomen maar men toch lovend over was in de reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebbelx schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:56:
Uncharted 1, 2 en 3 net uitgespeeld. Persoonlijk heb ik het meest genoten van de laatste. Leuke serie en deel 4 zal ik eveneens kopen. Nu wachten tot maandag, dan ontvang ik normaal Mad Max. Spel dat ik hier niet vaak zie voorbijkomen maar men toch lovend over was in de reviews
Mad max is nu -50% in de store he... Mss goedkoper dan retail kopen via een disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:51
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:04:
[...]

Mad max is nu -50% in de store he... Mss goedkoper dan retail kopen via een disk?
Koop liever hard copy...Heb het gekocht op amazon voor 38 euro incl levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:51
The Witcher 3 is nu voor 23 euro te koop (45 euro MET expansion pass) in de US store...... ga nu wel heel hard twijfelen...... voor wat het waard is , de twijfel is net zo groot over Bloodborne

Niet mijn type spel (denk ik) en toch spreken ze me heel erg aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Rebbelx schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:56:
Uncharted collection meot er hier nog komen. Binnenkort maar eens een tweedehandsje opsnorren. Ben benieuwd naar de ervaringen met Mad Max. Die heb ik ook nog op m'n radar staan.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

Ik vind Bloodborne en The Witcher vergelijken niet helemaal eerlijk, het is een beetje als Diablo 3 vergelijken met Divinity Original Sin?

Actie-RPG vs ''echte'' RPG?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardwizard schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:12:
The Witcher 3 is nu voor 23 euro te koop (45 euro MET expansion pass) in de US store...... ga nu wel heel hard twijfelen...... voor wat het waard is , de twijfel is net zo groot over Bloodborne

Als je de tijd ervoor heb zou ik hem zeker kopen.
Als je er maar een heel klein aantal uurtjes per week in kan steken dan zou ik hem links laten liggen.

The witcher 3 is echt zo'n game waar je 100 tot 150 uur in steekt(per playtrough), en het beste tot zijn recht komt als je telkens een paar uur in de wereld kan verdwalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cardwizard schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:12:

Haal dan gewoon lekker een tweedehandsje op Marktplaats. Die kun je nog doorverkopen.

Ik heb mazzel gehad met Bloodborne. Die heb ik sinds de release en ik heb op het begin echt meerdere malen gedacht: "fuck, waarom heb ik dit digitaal gekocht, zonde van mijn geld". Maar even doorgezet en een van de vetste ervaringen ooit.

Witcher 3 heb ik via Marktplaats gekocht en gelukkig maar. Na een uur of 6 weer doorverkocht voor dezelfde prijs.

Als je voornemens bent ze sowieso beide ooit te gaan spelen: haal eerst Witcher 3. Bloodborne zal die game voor je verpesten denk ik, zoals bij mij is gebeurd.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 04-12-2015 14:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Witcher 3 en Bloodborne zijn beide vette spellen. Case closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
De-Hamster schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:34:

Ik vraag me af of er überhaupt nog een bundel komt met FIFA 16, aangezien deze al is geweest tijdens de release van dit spel. Overigens wat FIFA 15 vorig jaar rond kerst enorm afgeprijsd in de store met de kerst deals, je zou ook daar op kunnen wachten en hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:58:
[...]

Haal dan gewoon lekker een tweedehandsje op Marktplaats. Die kun je nog doorverkopen.

Ik heb mazzel gehad met Bloodborne. Die heb ik sinds de release en ik heb op het begin echt meerdere malen gedacht: "fuck, waarom heb ik dit digitaal gekocht, zonde van mijn geld". Maar even doorgezet en een van de vetste ervaringen ooit.

Witcher 3 heb ik via Marktplaats gekocht en gelukkig maar. Na een uur of 6 weer doorverkocht voor dezelfde prijs.

Als je voornemens bent ze sowieso beide ooit te gaan spelen: haal eerst Witcher 3. Bloodborne zal die game voor je verpesten denk ik, zoals bij mij is gebeurd.
Ik snap wel wat je bedoelt, en dan is het vooral de mechanics. Ik kan me helemaal vinden in het feit dat na Bloodborne Geralt erg clunky aanvoelt...

Ik ben destijds begonnen met The Witcher, later toch een keer mezelf overgehaald Bloodborne te kopen en daaraan begonnen. na veel gevloek heb je de flow en was ik 1,5 maand en 70 uur gamen verder. Toen dacht ik en nu The Witcher afmaken... Ik kwam er gewoon niet meer in, en baalde er best wel van. The Witcher toen ook maar verkocht :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

The Witcher 3 speelde ik niet voor de combat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:45:
[...]
Je gevoel is goed ;) Ondanks dat WRC 5 de beste uit de serie is gaat Dirt Rally er aan alle kanten voorbij. Wel moet ik er bij zeggen dat Dirt 2 ook niet op Dirt Rally lijkt. Dirt Rally is veel minder arcade en je wordt echt afgestraft voor fouten. Track leren is dan ook een must om redelijke tijden neer te zetten.

Het is zoals het nu is ook zo goed als onspeelbaar zonder stuur naar mijn mening dus daar mogen ze dan nog wel wat aan doen voor ze het spel op de console uitbrengen.
De leercurve zal allicht steiler zijn, maar dat geduld wil ik wel opbrengen. Ik wacht wel het oordeel (recensies / ervaringen) af voor wat betreft de controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:03:
The Witcher 3 speelde ik niet voor de combat. ;)
Het bewegen an sich voelt en oogt gewoon ontzettend houterig. Je moet exact goed staan om dingen op te pakken. Je blijft vaak (met en zonder paard) achter lullige dingetjes hangen. Er zit een groot verschil tussen de 2 op het gebied van movement en combat. Vind ik althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:25:
[...]

Het bewegen an sich voelt en oogt gewoon ontzettend houterig. Je moet exact goed staan om dingen op te pakken. Je blijft vaak (met en zonder paard) achter lullige dingetjes hangen. Er zit een groot verschil tussen de 2 op het gebied van movement en combat. Vind ik althans.
Ik vond dat allemaal wel meevallen eigenlijk maar ik zal mij er gewoon minder aan storen dan.

Divinity Original Sin vind ik overigens in vrijwel elk opzicht de betere RPG.

Bloodborne niet gespeeld, ik heb ooit Demon's Souls geprobeerd maar vond daar niet veel aan dus daarna eigenlijk geen FROM Software games meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The witcher 3 en bloodborne zijn totaal andere games, de een draait om het verhaal, de wereld, de characters en de perfect geschreven dialogen. De ander om z'n waanzinnig intense combat en boss battles. Zat eerst helemaal in bloodborne maar toen the witcher uitkwam ( was wel ff wennen de niet al te soepele besturing) heb ik daar nog meer van genoten. The witcher 3 is de beste game die ik ooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Dark Souls 3 gameplay beelden anyone? (PSX Experience 2015)

YouTube: DARK SOULS Ⅲ GamePlay Footage 【PSX 2015】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:02

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hebbeuh!

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:27:
[...]

Ik vond dat allemaal wel meevallen eigenlijk maar ik zal mij er gewoon minder aan storen dan.

Divinity Original Sin vind ik overigens in vrijwel elk opzicht de betere RPG.

Bloodborne niet gespeeld, ik heb ooit Demon's Souls geprobeerd maar vond daar niet veel aan dus daarna eigenlijk geen FROM Software games meer gedaan.
Ik moet zeggen dat ik DS2 ook niet veel aan vind. Hopelijk vind ik 3 leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dark Souls is vele malen trager dan Bloodborne. Ja, het is van dezelfde makers en er zijn wat overeenkomsten maar nee, het zijn niet dezelfde soort games.
Wat bij de Bloodborne release veelvuldig werd genoemd in reviews was dat Bloodborne meer aanvalsgerichte combat vanuit de speler verwacht, omdat je geen schild hebt zoals in DS.
Aanval is de beste verdediging, dat is in Bloodborne de bottomline.

Dark Souls 3 ga ik zeker wel spelen, ik ben heel benieuwd!
Na Bloodborne nog even zitten twijfelen om DS2 te halen, maar voornamelijk de verouderde graphics hielden me tegen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Die boss! die arm! die throw! daaamn >< IK WIL HEM SPELEN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:08
Hallo Tweakers,

Ik heb gisteren mijn PS4 van een nieuwe 2tb harde schijf voorzien http://www.bol.com/nl/p/s...f-zwart/9200000042865289/

deze was geschikt voor de PS4 en doet het ook wel. PS4 software op geinstalleerd alleen nu komt het probleem.

Bij elk spel wat ik op CD heb krijg ik na ongeveer 5 minuten de melding : kan niet doorgaan met gebruik van applicatie en dan heb ik als enige optie om de disc uit te werpen( PS4 draait ook als een malle met cd nu).

Nu heb ik net de optie geselecteerd om de ps4 opnieuw te initialiseren dit duurt 4 uur ongeveer :(.

Weet iemand nog een andere oplossing?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die gameplay van ds3 ziet er heel ziek uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sten123 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:39:
Hallo Tweakers,

Ik heb gisteren mijn PS4 van een nieuwe 2tb harde schijf voorzien http://www.bol.com/nl/p/s...f-zwart/9200000042865289/

deze was geschikt voor de PS4 en doet het ook wel. PS4 software op geinstalleerd alleen nu komt het probleem.

Bij elk spel wat ik op CD heb krijg ik na ongeveer 5 minuten de melding : kan niet doorgaan met gebruik van applicatie en dan heb ik als enige optie om de disc uit te werpen( PS4 draait ook als een malle met cd nu).

Nu heb ik net de optie geselecteerd om de ps4 opnieuw te initialiseren dit duurt 4 uur ongeveer :(.

Probeer eens een game op Blu-ray. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:08
bram1984 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:14:
[...]

Probeer eens een game op Blu-ray. :+
Heb het natuurlijk ook over Blu-ray, zoals destiny fifa Black ops 3 8)7

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sten123 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:39:
Hallo Tweakers,

Al geprobeerd om je games te verwijderen en opnieuw te installeren? Dus niet enkel de disc eruit, maar alle gamedata compleet te wissen. Je kan via de systeeminstellingen alle games in een overzicht krijgen en direct games wissen. Daarna de disc weer erin en de game installeren.

Als dat niet werkt verder kijken.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de Doom Alpha al kunnen spelen?

Bij mij kan het spel geen tegenspelers vinden
en heb ik dus nog helemaal niet kunnen spelen.

Ik probeer het al sinds gisteren.
Pagina: 1 ... 38 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link