"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
DvdoutletYucko schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:12:
dvdkiwi, bij welke verkoper op Bol.com was dit? DVD outlet of die STR?
Hier is die van dvdoutlet ook geannuleerd
Maar bedankt voor het aanbod
PSN: Oldzkoel
ik krijg 1x een notificatie als ik de ps4 opstart... maar er worden ook niet echt veel berichten gepost in die clubpower_user schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:25:
Wat is de toegevoegde waarde van het joinen Dennis? HEEEEL VEEL notificaties in beeld tijdens t gamen of valt dan mee? Kun je aansluiten bij al gamende tweakers oid?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Mede daarom ben ik er nog niet helemaal uit wat de toegevoegde waarde is van die groep. Met 500 leden nodig je ook niet zo snel een random iemand uit voor een potje. Of mis ik iets?DigitalError schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:30:
[...]
ik krijg 1x een notificatie als ik de ps4 opstart... maar er worden ook niet echt veel berichten gepost in die club
Edit: wat Jumpman zegt dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2015 18:38 ]
Verwijderd
Weinig notificaties en je kunt parties starten en die van anderen joinen.power_user schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:25:
Wat is de toegevoegde waarde van het joinen Dennis? HEEEEL VEEL notificaties in beeld tijdens t gamen of valt dan mee? Kun je aansluiten bij al gamende tweakers oid?
Vrienden maken kan natuurlijk ook.
Dat heeft geen toegevoegde waarde imo, gezien je dat met het party-menu ook kan.Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:40:
[...]
Weinig notificaties en je kunt parties starten en die van anderen joinen.
Ik zie het een beetje als dat je bv een Alfa Romeo hebt en je je aanmeldt op het Alfa Romeo forum waar al 500 andere Alfa rijders aangemeld zijn.
Niet met de intentie om dingen samen gaat doen, maar puur omdat je een Alfa hebt.
Oke, je zal misschien eens met een handjevol mensen een meeting houden maar dat is het dan ook.
Net alles gekocht en gepushed naar mijn PS4. Geen enkel probleem.WeAreLegion schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:13:
En het is weer zo ver kan die gratis games van plus niet "kopen"omdat er een probleem is opgetreden het is wel vaak raak de laatste tijd.
Zit er nog steeds niet in. Maarja voor het leuke gevoel dan ook maar joinen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:20:
[afbeelding]
Kom op mensen en join op de PS4.
We zitten al over de 500 leden.
Volgensmij moest ik dan eerst iemand van de community in mn vriend list hebben eh?
Verwijderd
Hoeft niet. Iemand opzoeken en via zijn / haar profiel naar de community browsen is genoeg.LunaTempesta schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:48:
[...]
Zit er nog steeds niet in. Maarja voor het leuke gevoel dan ook maar joinen.
Volgensmij moest ik dan eerst iemand van de community in mn vriend list hebben eh?
[ Voor 102% gewijzigd door tjaeuhm op 01-12-2015 21:48 ]
Verwijderd
Na 3 weken nauwelijks te hebben gegamed, eindelijk weer een avondje los kunnen gaan.
Vermaak me weer prima met Metal Gear...
Heb ook nog niks gehoord maar verwacht niet dat ze leveren.
Neemt niet weg dat ik vandaag in spanning de bestelstatus afwacht
uhm...
misschien krijgen de mensen die 1 exemplaar hebben besteld de game wel, die 10 exemplaren hebben besteld niets uitgeleverd.... karma is a b*tchSmoonshine schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:16:
Ik verwacht ook niet dat ze hem gaan versturen. Waarschijnlijk hebben ze ontzettend veel bestellingen gehad en ook van mensen die er niet keurig 1, maar er meteen 10 hebben besteld. Bij kleine aantallen heb je nog wel kans dat ze hun verlies nemen, maar in dit geval verwacht ik het niet.
Neemt niet weg dat ik vandaag in spanning de bestelstatus afwacht
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
of kan je dat ook ergens uitzetten?
nothing stops this train
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

nothing stops this train
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ben zelf nog geen community tegen gekomen die ook daadwerkelijk nut had, ja 1 die beetje okay was is die van bloodborne als je dat speelt kan het handig zijn omdat mensen dingen posten zoals glyps voor chalice dungeons maar dat is het ook wel. Denk dat ik de meeste ook gewoon leave beetje nutteloos is het.Jumpman schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:52:
Ik ga ook leaven, wordt gek van die berichten telkens als ik de PS4 aanzet. De meeste berichten in de Communities voegen ook niets toe: Deze week komt game X uit, post je meest actievolle screenshot etc. Allemaal onnodige balast, ik heb al weinig tijd om te gamen.
edit gevonden:
http://community.us.plays...4-community/td-p/45470049
[ Voor 66% gewijzigd door Kol Nedra op 02-12-2015 11:06 ]
nothing stops this train
[ Voor 91% gewijzigd door Brad Pitt op 02-12-2015 11:09 ]
Nickname does not reflect reality
Zo'n grote community met honderden veelal wildvreemden is gewoon kansloos en voegt helemaal niks toe.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Thanks, zie het nu pas.. ik ga het even bekijken.martincm schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:06:
[...]
Ben je er naar op zoek? Valt LittleBigPlanet onder platformers? Dan is ie zeker aan te raden. Waar ik me eerder ook goed mee had vermaakt: Gianna Sisters Twisted Dreams en Rayman
Edit: ja dat zoek ik! Tof
[ Voor 4% gewijzigd door tjaeuhm op 02-12-2015 11:20 ]
Leek me wel geinig soms een potje COD of SWBF te spelen met anderen, maar wil niet ondergespammed worden met notificaties.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dat ondergespammed worden valt reuze mee. Per community krijg je een (1) melding als er nieuwe berichten zijn geplaatst. Als je die melding gewoon ongelezen laat staan, dan krijg je niet keer op keer de melding opnieuw (en dus geen nieuwe pop-up melding als je de PS aanzet).cypher21 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:18:
Ah... heb gister gejoined maar als ik deze berichten zo lees gok ik dat ik ook niet lang blijf
Leek me wel geinig soms een potje COD of SWBF te spelen met anderen, maar wil niet ondergespammed worden met notificaties.
Ahh ok, ga het wel ff aankijkenralph075 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:23:
[...]
Dat ondergespammed worden valt reuze mee. Per community krijg je een (1) melding als er nieuwe berichten zijn geplaatst. Als je die melding gewoon ongelezen laat staan, dan krijg je niet keer op keer de melding opnieuw (en dus geen nieuwe pop-up melding als je de PS aanzet).
Dan heb je toch niet eens een community nodig lijkt me. Dan voldoet je vriendenlijst.Voxalizer schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:11:
Een kleine community met een specifiek doel (clan, vriendengroep, etc) zie ik nog wel als iets dat kan werken. Maar zelfs daar zijn dingen buiten de game om (fora, social media, real life) beter te managen.
Zo'n grote community met honderden veelal wildvreemden is gewoon kansloos en voegt helemaal niks toe.
Was te proberen
Om welke gaat dit bij jou? STR of DvdOutlet?Mezzid schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:47:
Zojuist heeft bol.com mij per facebook bericht laten weten dat het 'inderdaad om een foutje ging en ze het geld terugstorten op mijn rekening'.
Was te proberen
OddWorld is ook zeker een topper. Heb ik me zwaar mee vermaakt.tjaeuhm schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:18:
[...]
Thanks, zie het nu pas.. ik ga het even bekijken.
Edit: ja dat zoek ik! Tof
PSN ID Binloading_nl
STR voor 10,40Griffin schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:53:
[...]
Om welke gaat dit bij jou? STR of DvdOutlet?
Waarom via FB?Mezzid schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:47:
Zojuist heeft bol.com mij per facebook bericht laten weten dat het 'inderdaad om een foutje ging en ze het geld terugstorten op mijn rekening'.
Was te proberen
In hoeverre is dit eigenlijk wettelijk vastgelegd? Zij bieden iets aan voor bepaald bedrag, jij gaat de overeenkomst aan en betaalt. Die is dan toch sluitend, lijkt me? Of mag je gewoon eenzijdig annuleren als verkopende partij?
Ze mogen eenzijdig annuleren bij prijsfouten, enz. Staat ook vast in alg. voorwaarden.bram1984 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:09:
[...]
Waarom via FB?
In hoeverre is dit eigenlijk wettelijk vastgelegd? Zij bieden iets aan voor bepaald bedrag, jij gaat de overeenkomst aan en betaalt. Die is dan toch sluitend, lijkt me? Of mag je gewoon eenzijdig annuleren als verkopende partij?
Daar heb ik nog geen reactie van, maar die gaat vast niet lang op zich wachten (ik heb wel achteraf betalen gekozen).
Verwijderd
Wil (het doorverkopen van een product en daar zelf nog wat aan over houden) en verklaring (dat product voor veel te weinig geld aanbieden) van de verkopende partij komen niet overeen. In dat geval is er sprake van dwaling, en kan er nooit een overeenkomst tot stand komen. Uitzondering is gerechtvaardigd vertrouwen: als jij er als koper op kon vertrouwen dat die aanbieding daadwerkelijk zo bedoeld was komt er wél een overeenkomst tot stand. Gezien het aantal reacties in dit topic en bestellingen van tien exemplaren moet je van goede huize komen om dat vol te houden.bram1984 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:09:
[...]
Waarom via FB?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2015 12:46 ]
Ik heb er 1 besteld.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:42:
[...]
Wil (het doorverkopen van een product en daar zelf nog wat aan over houden) en verklaring (dat product voor veel te weinig geld aanbieden) van de verkopende partij komen niet overeen. In dat geval is er sprake van dwaling, en kan er nooit een overeenkomst tot stand komen. Uitzondering is gerechtvaardigd vertrouwen: als jij er als koper op kon vertrouwen dat die aanbieding daadwerkelijk zo bedoeld was komt er wél een overeenkomst tot stand. Gezien het aantal reacties in dit topic en bestellingen van tien exemplaren moet je van goede huize komen om dat vol te houden.
Leek me al het meest plausibel, maar waarom zou je dat doen? Iets met slapende honden wakker maken. Als er al een minimale kans was dat je bestelling er doorheen zou glippen, heb je die nu om zeep geholpen.
Verwijderd
Of je er nu één bestelt of duizend, zo lang jij aannemelijk kan maken dat je ervan uit mocht gaan dat dit een bedoelde aanbieding was heb je recht op levering. Het aantal exemplaren in je order is slechts een indicatie.

Dat dus.Jero_B schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:02:
[...]
Wanneer leren mensen dat ze bij dit soort "foutjes" nooit moeten navragen bij de partij. Vaak zijn er orderpickers bij dit soort bedrijven aan de gang die een bon krijgen en verder nooit een bedrag zien, gewoon hun werk uitvoeren. Nu maak je inderdaad de slapende honden wakker
Lees overigens op de Twitter van bol.com dat ze geen invloed hebben op de prijzen van externe verkopers, ze melden daarbij zelfs dat de goedkoopste versie (toen nog) €16 was. Lijkt er dus op dat we gewoon moeten wachten op de eerste reactie van SRT.
[ Voor 43% gewijzigd door Niku op 02-12-2015 13:48 ]

Lekker boeiend.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:36:
Wat vinden jullie hiervan?
https://www.playstation.c...sories/custom-faceplates/
Lekker duidelijk.
Ik vind het wel een grappige toevoeging. Ook de speciale uitgaves van de PS4 vallen hier meestal wel in de smaak. Bijvoorbeeld die van Batman en Destiny.
ik vind het lelijkLekkerboeie86 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:36:
Je had in het verleden ook zo'n actie van - ik geloof - Wehkamp: een flatscreen voor 100 euro. Werd massaal besteld. Rechtszaak, advocaat, maar Wehkamp hoefde niet te leveren, omdat het geen realistisch bedrag was. 16 euro is niet heel onrealistisch toch?
Na ja, er zal wel iets staan in de AV die ik aangevinkt heb of zo...
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Die dvdoutlet(?) heeft m nu maar expres op 105 euro gezet, als 1 iemand m dus nu even besteld voor die prijs kunnen ze de andere orders van gisteren ook uitleveren.Niku schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:39:
[...]
Lees overigens op de Twitter van bol.com dat ze geen invloed hebben op de prijzen van externe verkopers, ze melden daarbij zelfs dat de goedkoopste versie (toen nog) €16 was. Lijkt er dus op dat we gewoon moeten wachten op de eerste reactie van SRT.
Het is gewoon afwachten, maar ik verwacht morgen niets in de bus.
Dus dan moet ik mn kast opendoen om naar de PS4 te gaan kijken.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:36:
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Heel duidelijk als je naar je forumnaam kijkt, en ik ben het met hem eens, totaal niet boeiend.
Ik tuur ook niet naar mijn PS4, maar als dat ding een prominent plekje heeft in de huiskamer, kan het in de smaak vallen.power_user schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:44:
Ik heb dr ook niks mee. Alsof ik naar m'n PS4 ga turen terwijl ik game....
Het is toch net als met de special editions? Net even wat anders dan anders.
* SindaPaus is de trotse bezitter van een Darth Vader-editie, maar dat terzijde.
Nice, hier ookSindaPaus schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:51:
[...]
Ik tuur ook niet naar mijn PS4, maar als dat ding een prominent plekje heeft in de huiskamer, kan het in de smaak vallen.
Het is toch net als met de special editions? Net even wat anders dan anders.
* SindaPaus is de trotse bezitter van een Darth Vader-editie, maar dat terzijde.
De meeste limited editions zijn nogal subtiel vind ik. Die faceplates zijn nogal scheeuwerig. Ik vind ze persoonlijk echt lelijk en afbreuk doen aan het design.
Tja wat is het nut ervan? Het ziet er anders (wil niet beter zeggen) uit en daar geef je geld aan uit. Zelfde geld voor de DS4 anniversary edition te halen, kost meer en dan heb je een grijze controller. Speelt er niet lekkerder van oid.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:36:
Het heeft ook allemaal weinig nut. Maar sommige accessoires kunnen wel het systeem mooier maken.Griffin schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:05:
[...]
Tja wat is het nut ervan? Het ziet er anders (wil niet beter zeggen) uit en daar geef je geld aan uit. Zelfde geld voor de DS4 anniversary edition te halen, kost meer en dan heb je een grijze controller. Speelt er niet lekkerder van oid.
Toen het uiterlijk van de PS4 bekend was, vond ik het gelijk een mooi ontwerp. Niet belangrijk. Maar als zoiets zichtbaar in je meubel staat, wilt het oog ook wat.
Gelukkig zijn alle accessoires optioneel. Blijkbaar op Tweakers weinig interesse voor speciale uitvoeringen enz.
Verwijderd
HEADS UP: Uncharted 4 multiplayer beta starts tomorrow at 1700 GMT, exclusively for Uncharted Collection owners
YouTube Video
Mijn Bol Syndicate order wordt ook nog steeds verwerkt overigens.
[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 02-12-2015 15:39 ]
Een beetje tweaker zet de dremel er in en gaat aan de slag met lampjes voor zo'n mooie unieke biohazard casemodLekkerboeie86 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:36:
Of een draak ofzo.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
O, ik kijk nu even goed in mijn e-mails en zie dat Bol gisteren mijn 16-euro AC:S al heeft geannuleerd:bram1984 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:39:Mijn Bol Syndicate order wordt ook nog steeds verwerkt overigens.
De verkoper heeft onderstaand(e) artikel(en) uit je bestelling met bestelnummer 999999999 helaas geannuleerd. De verkoper kan dit artikel niet meer leveren. Onze excuses hiervoor.
Die had ik gekregen, maar de bestelling van 10 euro wordt nog steeds verwerkt.SindaPaus schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:53:
[...]
O, ik kijk nu even goed in mijn e-mails en zie dat Bol gisteren mijn 16-euro AC:S al heeft geannuleerd:
De verkoper heeft onderstaand(e) artikel(en) uit je bestelling met bestelnummer 999999999 helaas geannuleerd. De verkoper kan dit artikel niet meer leveren. Onze excuses hiervoor.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Het is niet zozeer moeilijker..LunaTempesta schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:33:
Is it just me of is Zombies een stuk moeilijker geworden? De laatste zombies die ik heb gespeeld was in Black Ops 1. Dus er zit heel wat tijd tussen. Maar er is ineens zoveel meer te doen en te activeren. Raak er de weg van kwijt :-D
De zombies hebben nog steeds evenveel health per ronde en je kan nog steeds heel makkelijk treintjes maken.
Maar het is wel veel uitgebreider geworden(te uitgebreid vind ik).
Alleen om de Pack & Punch aan te krijgen ben je al 20 minuten bezig, daar heb ik niet altijd zin in waardoor ik helaas de zombies maar links laat liggen.
Ik wil gewoon zombies zoals
Ascension, Town, Farm, Kino.
Lekker rondjes rennen, treintjes maken en meteen Pack&Punch.
Zombies duurt al lang genoeg, waarom dan nog langer maken met andere ongein
Verwijderd
Nee,bram1984 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:14:
@Jan: Battlefront al geprobeerd? Moeten ff gaan co-oppen in die game. Zit echter weer helemaal in Bloodborne ineens.
Ik wou hem graag proberen toen die uitkwam, maar een goede longontsteking bracht daar eventjes verandering in..
Ik ga hem nog wel een keer halen, zal waarschijnlijk volgende week zijn, zal je dan wel even een berichtje sturen
Ik heb wel €5,- korting gehad, echter alleen geldig op Assassins Creed Syndicate PS4. Maw 38,99 ipv 43,99. Alleen geen idee of ik die nog ga inwisselen. AC is natuurlijk echt een SP game dus die staan zat vaak op V&A.
Misschien is dit iets voor jeGriffin schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:40:
Mail van Bol.com dat er iets fout is gegaan en dat de aanbieder de order nog gaat annuleren, maar de bestelling word niet uitgeleverd.
Ik heb wel €5,- korting gehad, echter alleen geldig op Assassins Creed Syndicate PS4. Maw 38,99 ipv 43,99. Alleen geen idee of ik die nog ga inwisselen. AC is natuurlijk echt een SP game dus die staan zat vaak op V&A.
https://nl.pepper.com/aan...de-xbox-one-en-ps4s-15319
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Nee,
Maar dat is een kwestie van PS Store openen en betalen
Nu druk bezig met Metal Gear, maar daar ben ik volgende week denk ik wel klaar mee
Same here. Jammer dan meer dan €15 ga ik niet betalen voor die gameGriffin schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:40:
Mail van Bol.com dat er iets fout is gegaan en dat de aanbieder de order nog gaat annuleren, maar de bestelling word niet uitgeleverd.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Dito. Code staat al in het kortingcode topicScrisissszzz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:57:
[...]
Same here. Jammer dan meer dan €15 ga ik niet betalen voor die game
Heb ik ook gekregen helaas. Kinderachtig trouwens dat die korting alleen op die game geldt, maar goed.Griffin schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:40:
Ik heb nog niets gehad, zal nog wel komen dan. Was te verwachten.bram1984 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:40:
[...]
Heb ik ook gekregen helaas. Kinderachtig trouwens dat die korting alleen op die game geldt, maar goed.
Snap niet wat daar kinderachtig aan is. Je wilt dat spel kopen, dus dan lijkt het mij logisch dat je daar ook een kortingsbon voor krijgt en niet voor een Senseo apparaat. Daarnaast is bol.com je niet eens verplicht korting te gevenbram1984 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:40:
[...]
Heb ik ook gekregen helaas. Kinderachtig trouwens dat die korting alleen op die game geldt, maar goed.
Omdat alle easter egg ongein uit de hand begint te lopen, dat ze nu zelfs hele maps eromheen bouwen.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:23:
[...]
Het is niet zozeer moeilijker..
De zombies hebben nog steeds evenveel health per ronde en je kan nog steeds heel makkelijk treintjes maken.
Maar het is wel veel uitgebreider geworden(te uitgebreid vind ik).
Alleen om de Pack & Punch aan te krijgen ben je al 20 minuten bezig, daar heb ik niet altijd zin in waardoor ik helaas de zombies maar links laat liggen.
Ik wil gewoon zombies zoals
Ascension, Town, Farm, Kino.
Lekker rondjes rennen, treintjes maken en meteen Pack&Punch.
Zombies duurt al lang genoeg, waarom dan nog langer maken met andere ongein
Nee. Ik heb de game puur gekocht omdat hij een tientje was, en velen waarschijnlijk met mij. Dan geef je die korting gewoon op je gehele assortiment vanaf pak 'm beet € 30,-. Dan verkoop je wellicht in ieder geval nog iets in plaats van niets. Dus naast kinderachtig is het ook niet erg slim.Caparone schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:53:
[...]
Snap niet wat daar kinderachtig aan is. Je wilt dat spel kopen, dus dan lijkt het mij logisch dat je daar ook een kortingsbon voor krijgt en niet voor een Senseo apparaat. Daarnaast is bol.com je niet eens verplicht korting te geven
Ik maak er in ieder geval geen gebruik van nu.
Prachtige theorie. Nog ff en voelt je tekort gedaan omdat je iets besteld heb wat nooit kon kloppen en de "schade vergoeding " is niet helemaal naar wensbram1984 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:14:
[...]
Nee. Ik heb de game puur gekocht omdat hij een tientje was, en velen waarschijnlijk met mij. Dan geef je die korting gewoon op je gehele assortiment vanaf pak 'm beet € 30,-. Dan verkoop je wellicht in ieder geval nog iets in plaats van niets. Dus naast kinderachtig is het ook niet erg slim.
Ik maak er in ieder geval geen gebruik van nu.
Hou me ten goede, want ik probeer mee te profiteren als ik de kans krijg. Luk het niet dan is dat part of the game. Simpelweg annuleren zonder excuses had al genoeg moeite geweest.

[ Voor 50% gewijzigd door Cardwizard op 03-12-2015 02:16 ]
Ik verwacht helemaal geen vergoeding, mocht dat niet duidelijk zijn. Dus in die zin zitten we op één lijn. Maar aangezien ze die toch aanbieden, komt het inderdaad kinderachtig op mij over om die alleen voor het desbetreffende artikel aan te bieden. Natuurlijk weet Bol dat veel mensen de game hebben gekocht terwijl ze eigenlijk weinig of geen interesse hadden. De game is dik 4x zo duur, laten we ze € 5,- korting geven. Wat denken ze nu, dat iedereen massaal gaat bestellen? Geef je die op alle artikelen, dan vermenigvuldig je de kans dat deze mensen iets bestellen. Het feit dat Bol dus liever niets verkoopt, maakt het in mijn ogen kinderachtig ja.Beakzz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:29:
[...]
Prachtige theorie. Nog ff en voelt je tekort gedaan omdat je iets besteld heb wat nooit kon kloppen en de "schade vergoeding " is niet helemaal naar wensKassa al gemaild? Door te bestellen heb je aangegeven interesse te hebben in de game dus vriendelijk van ze om je daar korting op te geven. En lekker makkelijk aangezien deze AC in verhouding voor geen meter verkoopt
Hou me ten goede, want ik probeer mee te profiteren als ik de kans krijg. Luk het niet dan is dat part of the game. Simpelweg annuleren zonder excuses had al genoeg moeite geweest.
Stel een flatscreen van € 1000,- staat per ongeluk voor € 300,- te koop. Dan zeggen ze sorry, je krijgt € 150,- korting op die € 1000,-.

Dan heb ik inderdaad zoiets van: geef dan niks (jullie zijn me niks verschuldigd) of stel je niet zo aan.
Ik snap ook niet wat er kinderachtig aan is. Het feit dat ze spullen willen verkopen, betekent toch niet dat ze kortingscodes moeten weggeven? Dan kan je net zo goed standaard al je klanten een kortingscode geven die altijd werkt, of al je artikelen €5 afprijzen. En ja, bij een prijsfout bij een tv van €1000 voor €300 die niet doorgaat, zullen er genoeg zijn die die €150 korting aangrijpen!bram1984 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 06:39:
[...]
Ik verwacht helemaal geen vergoeding, mocht dat niet duidelijk zijn. Dus in die zin zitten we op één lijn. Maar aangezien ze die toch aanbieden, komt het inderdaad kinderachtig op mij over om die alleen voor het desbetreffende artikel aan te bieden. Natuurlijk weet Bol dat veel mensen de game hebben gekocht terwijl ze eigenlijk weinig of geen interesse hadden. De game is dik 4x zo duur, laten we ze € 5,- korting geven. Wat denken ze nu, dat iedereen massaal gaat bestellen? Geef je die op alle artikelen, dan vermenigvuldig je de kans dat deze mensen iets bestellen. Het feit dat Bol dus liever niets verkoopt, maakt het in mijn ogen kinderachtig ja.
Stel een flatscreen van € 1000,- staat per ongeluk voor € 300,- te koop. Dan zeggen ze sorry, je krijgt € 150,- korting op die € 1000,-.![]()
![]()
![]()
Dan heb ik inderdaad zoiets van: geef dan niks (jullie zijn me niks verschuldigd) of stel je niet zo aan.
Dat is ook zo natuurlijk. Ik als Bol had het echter wel gedaan. Perfecte kans om goodwill bij je klanten te kweken, ook al is het niet je fout. Maar nogmaals: ze zijn me niks verschuldigd. Ging me meer om het principe.Niku schreef op donderdag 03 december 2015 @ 06:56:
Zoals ik het begrijp (heb zelf nog geen annulering gehad), geldt die €5 voor Syndicate van de externe verkoper. Zou vreemd zijn als bol.com de €5 korting op haar eigen assortiment geeft wanneer de fout gemaakt is door een externe verkoper.
@Hierboven: sorry dat ik niet op je reageer, maar je leest duidelijk niet wat ik schrijf.
[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 03-12-2015 07:24 ]
ben benieuwd wat er nog meer gaat volgen, de eerste 2 deals zijn niks voor mij wie weet, er komen er nog meer.cardwizard schreef op donderdag 03 december 2015 @ 01:27:
Tweede kerst "deal" is ook live , Mad Max voor €34,99
PSN ID: Svennie-NL
Dit topic is gesloten.
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link