• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/UxWv7ixF/nl_NL2.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hUqxHwE.pngWelkom!

In dit topic kun je het hebben over de levertijden voor de PlayStation 4, PS4 games en accessoires. Als je het niet over de winkeliers en/of levertijden van de PlayStation 4 wilt hebben, dan kun je naar:

- [NextGen] Het PlayStation 4 Discussie-topic

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hUqxHwE.pngBundels

LET OP! Nog niet alle retailers zijn geïnformeerd over de PS4 bundels - dit gebeurt als het goed is deze week!

Bundels
Sony heeft aangekondigd dat er drie bundels aanwezig zijn bij de lancering van de PlayStation 4 op 29 november 2013. Deze bundels zijn op dit moment enkel en alleen aangekondigd voor Europa.

Als je al een PlayStation 4 hebt besteld, voordat de bundels werden aangekondigd, dan zal de retailer waarschijnlijk contact met je opnemen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je ze altijd even een mailtje sturen.

BUNDEL 1, €399, PlayStation 4 + DualShock 4 (standaard)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CnHzuOK.pngDe eerste bundel is in principe het standaard model.

Voor €399 krijg je...
- PlayStation 4-systeem met 500 GB harde schijf
- DualShock 4 draadloze controller
- Mono headset
- Netsnoer (elektriciteitskabel)
- HDMI-kabel
- USB-kabel
- Digitale game: The PlayRoom
- PlayStation Plus, 14 dagen, gratis

BUNDEL 2, €439, PlayStation 4 + DualShock 4 + Killzone: Shadow Fall
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xlynt1R.pngBovenop bundel 1 krijg je hierbij de game Killzone: Shadow Fall. De adviesprijs van Killzone: Shadow Fall is op dit moment €69.99.
Besparing: €30.99

Killzone: Shadow Fall is gemaakt door de Nederlandse ontwikkelaar Guerilla Games. Killzone: Shadow Fall komt exclusief voor de PlayStation 4 uit en speelt zich af in de toekomst. Multiplayer Trailer (via YouTube).

Voor €439 krijg je...
- DualShock 4 draadloze controller
- Mono headset
- HDMI-kabel
- USB-kabel
- Game: Killzone: Shadow Fall (let op: fysiek, niet digitaal)

BUNDEL 3, €499, PlayStation 4 + 2x DualShock 4 + PS4 Camera + Killzone: Shadow Fall
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DtJ91Uj.pngBovenop bundel 1 krijg je hierbij de game Killzone: Shadow Fall, een extra DualShock 4 controller en de PlayStation 4 Camera. Los zouden deze producten €189.97 (adviesprijzen).
Besparing: €90.97.

Killzone: Shadow Fall is gemaakt door de Nederlandse ontwikkelaar Guerilla Games. Killzone: Shadow Fall komt exclusief voor de PlayStation 4 uit en speelt zich af in de toekomst. Multiplayer Trailer (via YouTube).

De PlayStation Camera is een extra accessoire voor je PlayStation 4. Je kunt de camera gebruiken om jezelf, picture-in-picture, te tonen als je bijvoorbeeld een game livestreamt. Of je kunt je eigen 'walkthrough' videos maken, waarbij je zelf commentaar geeft. Je kunt daarnaast met andere gamers praten dankzij vier ingebouwde microfoons die al het omgevingsgeluid wegfilteren, waardoor jij kraakhelder te horen bent.
Tot slot kan de camera ook je DualShock 4 controller volgen, je kunt inloggen door middel van gezichtsherkenning en navigeren door het PS4 menu met handgebaren. Daarnaast kunnen ontwikkelaars ook van de camera gebruikmaken voor extra functionaliteiten.

De digitale game The PlayRoom staat standaard geïnstalleerd op elke PlayStation 4. Deze game maakt gebruik van de PlayStation Camera en bevat allerlei mini games die je, soms los (dus alleen met je lichaam) en soms in combinatie met de controller (dus: lichaam + controller) kan doen.

Voor €499 krijg je...
- 2x DualShock 4 draadloze controller
- Mono headset
- HDMI-kabel
- USB-kabel
- Game: Killzone: Shadow Fall
- PS4 Camera

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hUqxHwE.pngOfficiële retailers

Officiële retailers volgens de PlayStation 4 website
- Sony Store, online
- Foregames
- Toys XL
- Wehkamp.nl
- Bart Smit
- Intertoys
- Bol.com
- Game Mania

Help, MediaMarkt wordt niet vermeld!
MediaMarkt koopt de PlayStation 4 waarschijnlijk via de Duitse tak in. MediaMarkt wordt op de Duitse PlayStation 4 website dan ook als partner vermeld, maar niet op de Nederlandse website.
Aangezien MediaMarkt een grote retailer is en in heel Europa aanwezig is, kun je er vanuit gaan dat je de PS4 veilig bij MediaMarkt kunt bestellen.

- MediaMarkt

Het is aangeraden om bij de officiële retailers te bestellen, aangezien zij de meeste voorraad krijgen.
Koop daarnaast NIET bij onbetrouwbare of onbekende webshops, want al heb je dan misschien €20 korting... de kans dat je wordt opgelicht is groter.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Welkom in deel 2 van het levertijden topic.

Ik wil iedereen er nog even aan herinneren dat Vraag & Aanbod (handel) ongewenst is in dit topic. Daarnaast zouden we graag íetsjes minder slowchat willen zien.

Er is nu een "[PS4]Het grote kroeg / slowchat topic!"! Gebruikt dit topic voor de slowchat / offtopic

[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 31-12-2013 08:42 ]

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-03 20:12
Het wordt steeds spannender bij Wehkamp. Mensen die een mail gehad hebben dat ze niets krijgen nu wel iets krijgen. De verzending lijkt zo ongeveer random te gaan.

Van enige volgorde lijkt dus niets te zien.

[ Voor 17% gewijzigd door johoo op 12-12-2013 19:12 ]

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-05 16:56
De personen die eerst een afwijzing hadden bij de wehkamp wat is jullie beginletter van jullie achternaam? En of hij natuurlijk op 2 december is besteld

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• johoo
En welke versie. Er zijn er zelfs die op 3 december nog besteld hebben en iets krijgen. :(

Op twitter zijn er meerdere die daar over klagen, maar Wehkamp vraagt dan naar klantno van verschillende partijen om te vergelijken maar geeft meteen aan dat ze toch niets kunnen veranderen.

[ Voor 51% gewijzigd door johoo op 12-12-2013 19:17 ]

Anoniem: 558842

Mijn bestelling van de wehkamp is toch verzonden na het slechte bericht.. van nog iemand hier trouwens.

Al zal dit niet random zijn of op achternaam.. die ander had 29-8 besteld en ik 30-8.
Wij zaten er dus eigenlijk net naast, omdat er tot de 26e geleverd was..
Misschien iets meer binnengekregen als verwacht?

edit: de kale versie trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 558842 op 12-12-2013 19:27 ]

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Gamediscounter heeft mij bevestigd dat ze ALLE preorders hebben geannuleerd. Ze krijgen geen PS4's van hun leverancier. Komen dus een zooi nieuwe preorders bij andere winkels bij (voor zover mensen die nog niet hadden :))

[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 12-12-2013 20:58 ]

Anoniem: 8733

De Dixons is inderdaad een BALLEN tent

"Je ontvangt deze e-mail met betrekking tot de door jou gereserveerde Playstation 4. Zoals wij op onze website al hadden aangegeven en we jou ook hebben laten weten per e-mail, is de levertijd lange tijd onduidelijk geweest. We hebben nu van Sony te horen gekregen dat wij dit jaar geen extra shipment zullen ontvangen. Dit betekent voor jou helaas dat je in 2013 geen Playstation 4 zult ontvangen. Zodra wij meer informatie hebben over de levering van meer consoles, zullen wij je op de hoogte brengen.

Onze excuses voor het ongemak, maar wij hebben alles in het werk gesteld om meer voorraad te krijgen van Sony. Dat is helaas niet gelukt. "

In Augustus besteld (!!)

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 22:39
Krijg net mail van Dixons.
Je ontvangt deze e-mail met betrekking tot de door jou gereserveerde Playstation 4. Zoals wij op onze website al hadden aangegeven en we jou ook hebben laten weten per e-mail, is de levertijd lange tijd onduidelijk geweest. We hebben nu van Sony te horen gekregen dat wij dit jaar geen extra shipment zullen ontvangen. Dit betekent voor jou helaas dat je in 2013 geen Playstation 4 zult ontvangen. Zodra wij meer informatie hebben over de levering van meer consoles, zullen wij je op de hoogte brengen.

Onze excuses voor het ongemak, maar wij hebben alles in het werk gesteld om meer voorraad te krijgen van Sony. Dat is helaas niet gelukt.
Ging bij mij om een Killzone bundel met controler en camera.
Maakt mij verder niets uit want wilde toch al annuleren als ie beschikbaar komt ivm met de aankoop van een snowboard set :) PS4 komt wel een keer, had liever nieuwe gear voor de aankomende wintersport :D

Maar goed, dacht meld het toch even hier.

Youtube

• Perremans
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-02-2024
Vandaag PS4 opgehaald bij BS. Order bij Wehkamp geannuleerd. Hopen dat iedereen 'm snel heeft.

Anoniem: 299672

YES Killzone Megabundel van de Wehkamp is verzonden! 11 uur sochtends op 2 december besteld. Achternaam begint met de W. Had eerst een mail gehad dat ik er niet bij zou zitten, dus dit is een heerlijke meevaller! Morgen ook nog eens kerstvakantie voor mij, dus kom maar op :D

• Basob
  • Laatst online: 01-09-2021
Net bericht dat Wehkamp mijn mega Killzone bundel op heeft gestuurd :D . Heb hem 1 december rond 23.00 uur besteld.

Heb er nog 1 (standaard bundel) in de pre-order staan van 18 september, maar die staat nog op 5 weken :/.

[ Voor 31% gewijzigd door Basob op 12-12-2013 20:08 ]

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:06
Ghehe. Ik lees hier dat mensen die een mail kregen dat hij niet geleverd zou worden (wehkamp) hem toch verzonden krijgen. Zelf ook besteld, wel een mail gehad dat ik hem zou krijgen, maar tot op heden geen verzendsbevestiging. Ik zie het allemaal wel :p

2 dec besteld rond 11en 's ochtends, achternaam beginnend met een F. (Megabundel)

bij mij ging het om de kale versie he, niet de bundel die ze wel genoeg geleverd kregen ;)

• johoo
Wehkamp heeft niet voldoende bundels gekregen hebben ze mij verteld. Ik grijp dan ook mis.

Terwijl ze eerder op twitter aangegeven hadden dat ze gekregen hadden wat was besteld.

• medal
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-05 12:20
Ik heb dan toch eindelijk vandaag een ps4 ontvangen van de Dixons!
Wel vreemd dat deze in een hele witte doos zit :S

• johoo
Of zou er nu toch strenger op volgorde van bestelling geselecteerd worden na de kritiek van afgelopen dagen?

We gaan het zien, ik de bundel 2-12 om 5 uur besteld. Email gehad dat ik er niet bij zou zijn.

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Vanmiddag bij de Mediamarkt een KZ bundel gekocht uit de losse verkoop. :9~ Toevallig vandaag ook eindelijk m'n 365 dagen PS+ Abbo van bol.com gekregen.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
ryderb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:49:
Vanmiddag bij de Mediamarkt een KZ bundel gekocht uit de losse verkoop. :9~ Toevallig vandaag ook eindelijk m'n 365 dagen PS+ Abbo van bol.com gekregen.
Welke MM?

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• ryderb
  • Laatst online: 08-02 12:47
Groningen, maar 3 kwart was instant verkocht dus ze zijn nu al lang weg. Ze nemen daar geen reserveringen aan, dus als je in de buurt woont van Groningen goed in de gaten houden wanneer hun de 3e levering krijgen.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
ryderb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:52:
[...]

Groningen, maar 3 kwart was instant verkocht dus ze zijn nu al lang weg. Ze nemen daar geen reserveringen aan, dus als je in de buurt woont van Groningen goed in de gaten houden wanneer hun de 3e levering krijgen.
Ah oke. Ik dacht dat er MM vestigingen waren met een overschot en daarom losse verkoop hadden. Zelf wacht ik op exemplaar van de MM in Almere, maar niets gehoord vandaag. Zal dus wel pech gehad hebben.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Anoniem: 113227

Ik heb vanmiddag ook mijn kz bundel van BS binnen gekregen, opgehaald bij filiaal hier in de buurt en meteen 365 ps+ voor 37,50 in de winkel gehaald daar! :)

• rigi2
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-05 20:40
Voor het eerst sinds lange tijd een update van mijn bestelling op amazon.de (PS4, 2x controller, Killzone, camera).

25 september besteld, levering 24 of 27 december.

Anoniem: 554269

ryderb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:49:
mm breda toch/

niet gelezen groningen :P in breda was t ook ff mogelijk

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 554269 op 12-12-2013 21:18 ]

Anoniem: 544423

Iemand die alsnog geen Verzending van Wehkamp heeft?....

• RenaldoN
  • Laatst online: 15:26
Anoniem: 544423 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:22:
bij mij staat alleen op de website verzonden.
geen mail of dergelijke binnen als je dat bedoeld

• TFDev
Jup.Staat hier nog gewoon op levertijd meer dan 5 weken.

[ Voor 86% gewijzigd door TFDev op 12-12-2013 21:23 ]

Had een tweet van dat het op kan lopen tot 12 uur...

Lijkt me vrij sterk :(

• TFDev
Achja, in de mail van maandag stond dat hij deze week, of begin volgende week binnen zou moeten komen. Ik zie het wel.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Anoniem: 544423 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:24:
Had een tweet van dat het op kan lopen tot 12 uur...

Lijkt me vrij sterk :(
Klopt wel, is ook zo bij Wehkamp kleding ook zo. Ik heb bij Wehkamp zelfs nog nooit een track & trace gekregen. Ze bezorgen trouwens via DHL / Selektvracht

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:22
Anoniem: 544423 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:22:
Ik nog niet, de megabundel die ik besteld had op 2 dec om 2 uur smiddags ongeveer. Welke en wanneer had jij hem besteld?

Anoniem: 170423

Nog niks op mijnpakket en bol.com over de ps4.

:(

Anoniem: 563003

Ik heb de megabundel bij wehkamp op 2 december om 7 uur besteld, mail ontvangen dat ik niet bij de tweede levering zou zitten.

Ik hoop dat ik er wel gewoon bij zit, achternaam begint trouwens met de letter S.

iemand hier die hem morgen bij gm kan ophalen maakt niet uti welke ?

Anoniem: 560158

Anoniem: 563003 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:31:
Ik heb de megabundel bij wehkamp op 2 december om 7 uur besteld, mail ontvangen dat ik niet bij de tweede levering zou zitten.

Ik hoop dat ik er wel gewoon bij zit, achternaam begint trouwens met de letter S.
Je hebt een mail ontvangen dat je er niet bij zit, maar hoopt dat je er bij zit..??
Hahaha! Je zit er niet bij.. Ga daar maar vanuit.
Niet dat ik het je niet gun ofzo, maar het gaat niet gebeuren.
Ff wachten nog...

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:51
Anoniem: 563003 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:31:

Begin ook met letter S,had ook op 2 december besteld om 11 uur sochtends,en krijg hem morgen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Amaze86 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:36:
[...]

Begin ook met letter S,had ook op 2 december besteld om 11 uur sochtends,en krijg hem morgen.
Zelfde hier, alleen met de letter W. Dus niks is onmogelijk ;)

Anoniem: 560158 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:34:
[...]

Je hebt een mail ontvangen dat je er niet bij zit, maar hoopt dat je er bij zit..??
Hahaha! Je zit er niet bij.. Ga daar maar vanuit.
Niet dat ik het je niet gun ofzo, maar het gaat niet gebeuren.
Ff wachten nog...
Er zijn mensen die hebben ook een mail gekregen dat ze niet bij de levering zaten, EN toch is zijn of haar PS4 verzonden. :?

Anoniem: 299672 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:37:
[...]

Zelfde hier, alleen met de letter W. Dus niks is onmogelijk ;)
En rond welk tijdstip heb je besteld?

iemand hier die hem morgen bij gm kan ophalen ?

Anoniem: 563003 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:38:
[...]

Er zijn mensen die hebben ook een mail gekregen dat ze niet bij de levering zaten, EN toch is zijn of haar PS4 verzonden. :?
En besteld in augustus :)

Anoniem: 563003 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:38:
[...]

En rond welk tijdstip heb je besteld?
Ook 11 uur sochtends

Nee, lees is goed man.
Megabundel kon je niet in augustus bestellen, stond er pas 29 november op.

• Henri_G
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:59
Ik heb hem op 2 december rond 9 uur sóchtends besteld.
Een mail ontvangen dat ik hem niet zou ontvangen, echter staat hij nu op verzonden.
Gelukje dus.

FFXIV: Zodiark, Teddy Beer

Anoniem: 399467

misschien dat Wehkamp een extra levering binnen heeft gekregen want ze versturen nu naar mensen die buiten de boot vielen.

Misschien dat de 2e levering in 2 gedeeltes binnenkomt want de aantallen vielen behoorlijk tegen van de levering afgelopen week.

Want ook coolblue verwacht morgen nog waarschijnlijk een levering.
Bron Twitter CB.

Anoniem: 197980

Oja, of iedereen die een ps4 heeft ontvangen zn overige preorders ff wil cancellen.

Wellicht dat ik dan 2000 plaatsen kan zakken op de lijst :+

Anoniem: 399467 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:43:
misschien dat Wehkamp een extra levering binnen heeft gekregen want ze versturen nu naar mensen die buiten de boot vielen.

Misschien dat de 2e levering in 2 gedeeltes binnenkomt want de aantallen vielen behoorlijk tegen van de levering afgelopen week.

Want ook coolblue verwacht morgen nog waarschijnlijk een levering.
Bron Twitter CB.
Bij mij staat ie nog niet op verzonden.
Hopelijk gaat dat morgen nog gebeuren, anders heb ik pech :+ .

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-05 12:21
Gisteren heb ik bij de Saturn Zaandam een reservering geplaatst voor de KZ pack 499,-, sta 13de op de lijst.

Echter tegelijkertijd had een vriend 4 stuks gereserveerd bij de BS. Door een gelukje mocht hij ze alle 4 meenemen vandaag. Ben nu dus in het bezit van een kale PS4 en een reservering bij Saturn. Daar is 25,- op aanbetaald.

Mocht iemand mijn plek willen overnemen PM me maar, ik ga morgen langs om te informeren hoeveel er vandaag precies zijn uitgeleverd en anders cancel ik mijn reservering als ik die aanbetaling terug kan krijgen.

flam schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:45:
Gisteren heb ik bij de Saturn Zaandam een reservering geplaatst voor de KZ pack 499,-, sta 13de op de lijst.

Echter tegelijkertijd had een vriend 4 stuks gereserveerd bij de BS. Door een gelukje mocht hij ze alle 4 meenemen vandaag. Ben nu dus in het bezit van een kale PS4 en een reservering bij Saturn. Daar is 25,- op aanbetaald.

Mocht iemand mijn plek willen overnemen PM me maar, ik ga morgen langs om te informeren hoeveel er vandaag precies zijn uitgeleverd en anders cancel ik mijn reservering als ik die aanbetaling terug kan krijgen.
Ik heb je een DM gestuurd ^^.

• dogan2010
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Hoe zit dat met Toys XL ik hoor er niemand over
Ik sta wel op nummer 2 :)
Alleen moeten ze het wel binnen krijgen en daar hebben ze in den haag geen info over

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 14:18
Mijn megabundel van Wehkamp (besteld 29-11-2013) staat ook op verzonden zie ik! Ben benieuwd :-)

• Jakehh
Sanny_83 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:10:
Mijn megabundel van Wehkamp (besteld 29-11-2013) staat ook op verzonden zie ik! Ben benieuwd :-)
Al lang of pas sinds net? Ik heb hem op 2 december besteld maar wacht nog steeds tot status verandering naar verzonden..

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 14:18
Jakehh schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:12:
[...]

Al lang of pas sinds net? Ik heb hem op 2 december besteld maar wacht nog steeds tot status verandering naar verzonden..
Ik weet eigenlijk niet hoe lang. Had een kerstborrel en kwam net thuis. Dus ik dacht eens even kijken en tot mijn verbazing was de "meer dan 5 weken" opeens veranderd in "verzonden"

• Jakehh
Sanny_83 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:13:
[...]

Ik weet eigenlijk niet hoe lang. Had een kerstborrel en kwam net thuis. Dus ik dacht eens even kijken en tot mijn verbazing was de "meer dan 5 weken" opeens veranderd in "verzonden"
Ah ok, denk dat er nu niets meer zal veranderen aangezien het al behoorlijk laat is. Mocht iemand alsnog merken dat zijn status veranderd is naar verzonden graag hier even melden haha ;)

Anoniem: 57275

De reacties van mensen die een "helaas" mailtje van Wehkamp hebben gekregen en hem alsnog krijgen, geven de man weer een beetje hoop.

Heb zelf de kale versie begin september besteld en de killzone megabundel op 2 december om 11:29. Achternaam begint met een J.

Mhh, wehkamp lijkt mij te gaan vergeten :(

Anoniem: 544423 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:51:
Je had m gisteren tog al gekregen

• JWR007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-12-2024
Aaah damn, komt wel goed joh.

Bij Bol.com is het tot op heden nog erg stilletjes ! :X

Anoniem: 207106

Coolblue heeft een nieuwe status aangeboord....
Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden bij voldoende voorraad

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:21
Ik heb vandaag mijn ps4 opgehaald. Ik had een kale bundel gereserveerd bij de game mania. Toen ik de PS4 ging ophalen vroeg ik of ik die nog kon omruilen voor een killzone bundel. Dat was geen probleem en hij is weer naar achter gegaan om een KZ bundel voor mij te pakken.

Wat ik nou dus niet snap, als alles dus is gereserveerd, ge-preorderd en uitverkocht hoe kan dan iedereen zijn bundel omruilen zonder ten koste van iemand anders te gaan.

• Jakehh
Mij ook helaas...

• Fraze
  • Laatst online: 09-08-2022
Net verzendbevestiging van Coolblue :)

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:37
Helaas mij ook, status nog steeds meer dan 5 weken :'(

Iemand die me trouwens wil toevoegen op PSN; Iron_pino is de nick. Overgestapt naar playstation, dus nog weinig vrienden in mijjn lijst. Ik kan wel wat meer mensen gebruiken in mijn lijst.

[ Voor 32% gewijzigd door KookSpook op 12-12-2013 23:22 ]

• Jakehh
KookSpook schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:20:
[...]

Helaas mij ook, status nog steeds meer dan 5 weken :'(
Wanneer had jij hem besteld en ook de megabundel?

• supermario1231
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-04 16:08
PS4 is IN STOCK OP AMAZON.COM !!

• KookSpook
Jakehh schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:21:
[...]

Wanneer had jij hem besteld en ook de megabundel?
Yip killzone megabundel. 2 december, dus ook wel erg laat.
Had hem ook gereserveerd staan bij Bart Smit en ook een kale versie, echter nooit meer wat van Bart Smit gehoord.

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:55
Dan krijg je wel een amerikaans model

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• Jakehh
KookSpook schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:25:
[...]

Yip killzone megabundel. 2 december, dus ook wel erg laat.
Had hem ook gereserveerd staan bij Bart Smit en ook een kale versie, echter nooit meer wat van Bart Smit gehoord.
Ik ook op 2 december de megabundel, om 2 uur smiddags ongeveer.. jij ook rond die tijd of niet?

• champion16
  • Laatst online: 11:05
Marcievg schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:26:
[...]

Dan krijg je wel een amerikaans model
En leuke invoerbelasting ;)

• KookSpook
Jakehh schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:27:
[...]

Ik ook op 2 december de megabundel, om 2 uur smiddags ongeveer.. jij ook rond die tijd of niet?
Nee rond een uur of 21.00. Moest eerst nog bij de AH wat bonnen scoren _/-\o_

• Giga_
Precies, betaal je zo 100 EU extra als ze je snappen

• supermario1231
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-04 16:08
Niet als je familie in Amerika hebt wonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
supermario1231 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:30:
Niet als je familie in Amerika hebt wonen
Ohja, dan hoeft het niet door de douane. Klopt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-05 17:09
Giga_ schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 01:07:
[...]

Ohja, dan hoeft het niet door de douane. Klopt xD
Jawel maar als het een cadeau is wat een vriend of familie uit de USA naar je toe stuurt komt er geen heffing overheen.

Ik heb al tig keer uit de USA besteld, alles onder gift, nooit iets hoeven te betalen. 1x wel uit moeten leggen wat het product was en de waarde. :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog helemaal niks gehad van Bol.com.

Begin van de week een Email van Bol gehad dat ik mijn ps4 deze week zou krijgen.

Op Bol.com staat mijn ps4 nog steeds op wordt verwerkt ,
geen Email van dat het verzonden is ,
op mijnpakket.nl staat ook niks van verzending.

Ik begin me nu toch redelijk kwaad te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-12-2024
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 04:45:

Begin van de week een Email van Bol gehad dat ik mijn ps4 deze week zou krijgen.

Bij mij is de status ook nog steeds niet veranderd, ook nog geen mail mogen ontvangen met een verzendbevestiging of track&trace code. Wel begin van de week de mail dat ik niet in (dual)shock moet raken.
Ach ja, nog even geduld maar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Vandaag mijn PS4 ophalen 8) . Kreeg dinsdag een berichtje van Bart Smit dat ze een nieuwe batch hadden binnengekregen. Tijdens launch maar 2 stuks, nu nog een batch van 3x Console en 3x Killzone pakket.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1980Wouter schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 07:23:
[...]

Bij mij is de status ook nog steeds niet veranderd, ook nog geen mail mogen ontvangen met een verzendbevestiging of track&trace code. Wel begin van de week de mail dat ik niet in (dual)shock moet raken.
Ach ja, nog even geduld maar. :/
Hou ons op de hoogte AUB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Begin van de week een email van bol.com gehad dat ik helaas nog niet aan de beurt was en hem bij de derde levering hopelijk krijg (besteld eind oktober). Vannacht opeens een track en trace code en de melding dat de ps4 is verstuurd. Ik hoop dat het geen fout mailtje is, maar wel apart!

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562921

bop schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:13:
Begin van de week een email van bol.com gehad dat ik helaas nog niet aan de beurt was en hem bij de derde levering hopelijk krijg (besteld eind oktober). Vannacht opeens een track en trace code en de melding dat de ps4 is verstuurd. Ik hoop dat het geen fout mailtje is, maar wel apart!
Weet je nog welke dag je hem heb besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Anoniem: 562921 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:18:
[...]
Weet je nog welke dag je hem heb besteld?
30 oktober

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook bol.com maakt er een zooitje van, ik heb hem op 29 september besteld en ik zit niet bij de 2de levering.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 562921 op 13-12-2013 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:22
Tip:
Reserveer gewoon in een (meerdere) winkel(s)! En dan bedoel ik dus fysieke winkels en geen webshop.

Ik had vorige week bij Gamemania in Oosterhout (NB) gereserveerd, de bundel van €500,- en kon hem gisteren ophalen :). De levering die ze kregen bestond voor 80% uit €500,- bundels vandaar dat ik aan de beurt was!

Voor de gene die nog even moeten wachten: het is het waard :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 557923

Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 04:45:

Grrrrrr :( , Ik wordt net wakker. Eerste wat ik doe is mijn mail checken… Helemaal niks!

ik ga er vanuit dat ik zometeen nog een mailtje zal ontvangen omdat ze me deze week nog hadden verteld in hun mail dat ik uiterlijk vrijdagochtend een e-mail zal ontvangen als mijn ps4 is overgedragen aan PostNL.

Helaas gebruiken ze ''als'' te veel in hun mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 557923 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:29:
[...]

Grrrrrr :( , Ik wordt net wakker. Eerste wat ik doe is mijn mail checken… Helemaal niks!

ik ga er vanuit dat ik zometeen nog een mailtje zal ontvangen omdat ze me deze week nog hadden verteld in hun mail dat ik uiterlijk vrijdagochtend een e-mail zal ontvangen als mijn ps4 is overgedragen aan PostNL.

Helaas gebruiken ze ''als'' te veel in hun mail.
Ja het is erg vervelend.

Grrrr ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Anoniem: 562921 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:27:
[...]

Ook bol.com maakt er een zooitje van, ik heb hem op 29 september besteld en ik zit niet bij de 2de levering.
Nee jij maakt er een zooitje van. Eind september bestellen en boos worden als je hem wat later krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Marcievg schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:31:
[...]

Nee jij maakt er een zooitje van. Eind september bestellen en boos worden als je hem wat later krijgt.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niika
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb overal een Pre order staan, maar nog steeds niets geleverd gekregen.

Toevallig was ik gisteren in de MM te Breda waar een pallet vol PS4's naar binnen werd gereden,

Wat een geluk !!! Gewoon standaard ED genomen, maar er waren ook bundels !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marcievg schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:31:
[...]

Boos worden, wie zegt dat ik boos ben. Ik snap alleen niet dat iemand die hem in oktober besteld hem eerder dan mij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Voor degene die niet langer kunnen wachten: Amazon.es heeft de KZ bundel op voorraad.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 09:05
Anoniem: 562921 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:42:
[...]

Boos worden, wie zegt dat ik boos ben. Ik snap alleen niet dat iemand die hem in oktober besteld hem eerder dan mij krijgt.
Tja dit topic heeft toch vol gestaan met links om er 1 te bestellen een paar dagen voor de launch nog :)

Lullig als je dan niet heb gekeken, maar mazzel voor diegene die dat wel deden.

[ Voor 10% gewijzigd door HertogJack op 13-12-2013 08:48 ]

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Anoniem: 562921 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:42:
[...]

Als je laat hebt besteld moet je gewoon geluk hebben.
En soms wil het zijn dat een winkel waarvan ik geen naam zal noemen (want is niet netjes naar bart smit)
Een late bestelling eerder gaat leveren en daardoor zijn er mensen die eerder bestellen en onnodig lang moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Netjes geleverd gisteren door Bart Smit. Gelijk maar even naar de Gamemania gegaan en daar FIFA 14 PS geruild tegen PS4 versie. Killzone maar in de verkoop gooien, niet mijn ding.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2h37viu.jpg

:*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
pelidee schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:51:
Netjes geleverd gisteren door Bart Smit. Gelijk maar even naar de Gamemania gegaan en daar FIFA 14 PS geruild tegen PS4 versie. Killzone maar in de verkoop gooien, niet mijn ding.

[afbeelding]

:*) :*)
Nu weten het wel, die 'lucky bastards' die hun PS4 via de Bart Smit link hebben besteld ;). Dinsdag besteld, gisteren/vandaag in huis.
Dat Sony snel een hele lading PS4's mag droppen in Nederland! En toch heb ik het idee dat ze dit expres doen, om de hype te vergroten. Concurrentie van Xbox is er niet, althans, niet in Nederland (wel over de grens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Wehkamp is gisteren lekker bezig geweest met een welles–nietes spel over levering.
Gisteravond nog goed nieuws gehad en bestelling (Sony - Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + 2 DS4 controllers + Eye cam) op verzonden gegaan.

2013-12-13 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-12-13 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2013-12-13 * Aflevering met handtekening en niet bij buren

Helemaal happy en nu afwachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57275

Supremedch schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:45:
Voor degene die niet langer kunnen wachten: Amazon.es heeft de KZ bundel op voorraad.... ;)
Kan niet naar NL verzonden worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Anoniem: 57275 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:00:
[...]

Afhalen op het postkantoor kan daar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Anoniem: 57275 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:00:
[...]

Sorry, had ik niet gezien. (delete post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
Anoniem: 562921 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:27:
[...]

Heb jr al betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113227

Ik heb gister mijn BS bundel binnengekregen, wou vanmorgen mijn bestelling bij bol.com annuleren (26 oktober besteld) Is hij al verzonden! 8)7
Pagina: 1 2 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.