Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vanochtend op sony.nl besteld want ze hadden in stock. Ik heb wel geluk gehad want ik zie dat sommige hebben gekregen we leveren indien mogelijk. Bij mij staat overgeleverd aan verzendpartner. Dus ik denk morgen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iisschots schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:42:
[modbreak]We hebben niet voor niks een slowchat topic gemaakt!! Graag alle slowchat daar nu naar toe!![/]
ik heb op honderden site's gezeten met forums etc.. maar zo een onzin heb ik nog nooit gezien, die regels slaan nergens op. Laat ons gewoon op 1 topic blijven als er iets moet worden opgeruimd ruim jij het toch gewoon netjes op? heb je ook wat werk te doen, in plaats van dat je lekker met je chips achter je computer zit.

First rules - no rules!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:44:
[...]

ik heb op honderden site's gezeten met forums etc.. maar zo een onzin heb ik nog nooit gezien, die regels slaan nergens op. Laat ons gewoon op 1 topic blijven als er iets moet worden opgeruimd ruim jij het toch gewoon netjes op? heb je ook wat werk te doen, in plaats van dat je lekker met je chips achter je computer zit.

First rules - no rules!
wtf 8)7
Geen mods = totale anarchie, sturing is blijkbaar nodig. Anders flamed en spamt iedereen alles vol.
Misschien moet je even on-topic gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-11-2020
Beste jeroen,

Uw bestelling met bestelnummer ############### wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending naar de door u gekozen Intertoys winkel. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:

>:) >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 15:49
Ik heb inmiddels een T&T nummer van intertoys ontvangen in mijn mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail van Intertoys ontvangen zonet over de Playstation 4

Order: **************

Beste ,

Uw bestelling met bestelnummer ************* wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:

U ontvangt een barcode per pakket, bij grote zendingen kunt u dus meerdere barcodes ontvangen.

Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-08 15:10
Ook ik heb de Track and trace binnen. besteld om 14.50 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flbderks
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 11:03
Ik gun het iedereen enorm maar wat een systeem van intertoys, ik heb zojuist 2 winkels gebeld waar ik gereserveerd heb en daar krijgen ze nog steeds niets binnen en degene die vandaag in het geluk zijn om hem online te bestellen krijgen hem morgen wel binnen hoe vreemd ik dacht altijd FIFO maar blijkbaar hier niet bij intertoys.

Veel game plezier voor iedereen die alles morgen ontvangt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:45
Update Wehkamp, zojuist email dat ze nog steeds te weinig PS4's binnen krijgen om mijne te leveren. Besteld begin December.

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.. Het leven is oneerlijk. Leversystemen zijn oneerlijk. En als jij al vanaf augustus zit te wachten en deze succesverhalen leest dan vliegt je PC echt door de woonkamer hoor. Als ik ZO lang al zat te wachten had ik de hele boel opgedoekt en mijn zuurverdiende centjes lekker bij me gehouden.

Mijn waardeloze scores tot nu toe:
Intertoys: Nummer 28
Bart Smit: Nummer 42
Mycom: Onbekend > Levering van 3000 consoles rond de 22e als ik the interwebz moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonerhead
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-01-2024
Vissa66 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:52:
Update Wehkamp, zojuist email dat ze nog steeds te weinig PS4's binnen krijgen om mijne te leveren. Besteld begin December.
Ik heb een andere mail gekregen zojuist:

Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Wij hebben weer nieuwe informatie van Sony ontvangen met betrekking tot het leveren van een volgende zending. Jammer genoeg geven zij aan dat ook deze keer de levering niet voldoende zal zijn om alle openstaande bestellingen in januari te kunnen bezorgen. Sony heeft ons wel gegarandeerd dat alle bestelde PS4's uiteindelijk geleverd kunnen worden. Helaas kunnen ze niet aangeven wanneer.

Wij leveren uit in chronologische volgorde: wie het eerste bestelt, krijgt de PS4 als eerste toegezonden. Zodra wij weten hoeveel we er toegezonden krijgen, laten we je weten of we jou blij kunnen maken of nog niet.

Wij hebben regelmatig contact met Sony over de nalevering. Zodra er dus nieuws te melden is, zullen we je weer informeren. Op de artikelpagina van de PS4 op onze site plaatsen we ook de laatste informatie, zodat je altijd op de hoogte bent en blijft.

Met vriendelijke groet,

wehkamp.nl klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05:51
Bonerhead schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:54:
[...]

Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Wij hebben weer nieuwe informatie van Sony ontvangen met betrekking tot het leveren van een volgende zending. Jammer genoeg geven zij aan dat ook deze keer de levering niet voldoende zal zijn om alle openstaande bestellingen in januari te kunnen bezorgen. Sony heeft ons wel gegarandeerd dat alle bestelde PS4's uiteindelijk geleverd kunnen worden. Helaas kunnen ze niet aangeven wanneer.

Wij leveren uit in chronologische volgorde: wie het eerste bestelt, krijgt de PS4 als eerste toegezonden. Zodra wij weten hoeveel we er toegezonden krijgen, laten we je weten of we jou blij kunnen maken of nog niet.

Wij hebben regelmatig contact met Sony over de nalevering. Zodra er dus nieuws te melden is, zullen we je weer informeren. Op de artikelpagina van de PS4 op onze site plaatsen we ook de laatste informatie, zodat je altijd op de hoogte bent en blijft.

Met vriendelijke groet,

Ik heb exact hetzelfde mailtje ontvangen.
Dus wat erin staat: We weten nu dat we niet genoeg hebben voor alle orders, maar nog niet hoeveel we krijgen en dus of jouw order binnen de levering valt..?

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Ja die mail bedoelde ik! De wehkamp PS4 ga ik gebruiken uiteindelijk. Die van Sony die morgen of overmorgen komt ga ik een goed baasje geven!

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:45:
[...]

wtf 8)7
Geen mods = totale anarchie, sturing is blijkbaar nodig. Anders flamed en spamt iedereen alles vol.
Misschien moet je even on-topic gaan
noooo dat bedoel ik niet die regels zijn wel overdreven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Ik volg dit topic sinds gisteren, maar is het altijd zo dat er zoveel sites zijn waar je een ps4 gewoon kan kopen dat ze volgende dag in huis zijn of is het vandaag toevallig heel veel? Heb bij bol besteld en moed is me in de schoenen gezakt.

Bram

Ps heb al een heel eind teruggelezen maar wordt er niet veel wijzer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonerhead
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-01-2024
Beerkeeper schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:56:
[...]

Ik heb exact hetzelfde mailtje ontvangen.
Dus wat erin staat: We weten nu dat we niet genoeg hebben voor alle orders, maar nog niet hoeveel we krijgen en dus of jouw order binnen de levering valt..?
Ja, last van dyslectie ofzo?
Vissa66 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:58:
Ja die mail bedoelde ik! De wehkamp PS4 ga ik gebruiken uiteindelijk. Die van Sony die morgen of overmorgen komt ga ik een goed baasje geven!
Je verkoop hem zeker door met een flinke winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louser
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-11-2021
De mail van Wehkamp is gewoon om je op de hoogte te houden met wat zij nu weten - maar je kan er geen informatie uit afleiden. Waarschijnlijk krijgen we binnen een paar dagen een e-mail of je erbij zit bij deze levering of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissa66 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:58:
Ik bied 399 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Bonerhead schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:54:
[...]

Met vriendelijke groet,

Ze geven hier gewoon aan dat je niet bij de levering zit hoor, ze maken er alleen een mooi praatje van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Bonerhead schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:00:

Je verkoop hem zeker door met een flinke winst?
Nee hoor! Als hij echt komt wil ik iemand die al maanden zit te wachten deze gunnen. Dus iemand die hem netjes op tijd heeft besteld in september/oktober maar hem nog steeds niet heeft!

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Topic is voor de zoveelste keer hopeloos ontspoort, voorlopig een slotje er op

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Hierbij de mededeling: dit topic blijft gesloten en zal dus ook niet meer open gaan.

Voor al uw off-topic posts, kunt u terecht in de 'PS4 kroeg'.

[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic!
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.