• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter

http://i.imgur.com/hUqxHwE.pngWelkom!

In dit topic kun je het hebben over de levertijden voor de PlayStation 4, PS4 games en accessoires. Als je het niet over de winkeliers en/of levertijden van de PlayStation 4 wilt hebben, dan kun je naar:

- [NextGen] Het PlayStation 4 Discussie-topic

http://i.imgur.com/hUqxHwE.pngBundels

LET OP! Nog niet alle retailers zijn geïnformeerd over de PS4 bundels - dit gebeurt als het goed is deze week!

Bundels
Sony heeft aangekondigd dat er drie bundels aanwezig zijn bij de lancering van de PlayStation 4 op 29 november 2013. Deze bundels zijn op dit moment enkel en alleen aangekondigd voor Europa.

Als je al een PlayStation 4 hebt besteld, voordat de bundels werden aangekondigd, dan zal de retailer waarschijnlijk contact met je opnemen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je ze altijd even een mailtje sturen.

BUNDEL 1, €399, PlayStation 4 + DualShock 4 (standaard)
De eerste bundel is in principe het standaard model.

Voor €399 krijg je...
- PlayStation 4-systeem met 500 GB harde schijf
- DualShock 4 draadloze controller
- Mono headset
- Netsnoer (elektriciteitskabel)
- HDMI-kabel
- USB-kabel
- Digitale game: The PlayRoom
- PlayStation Plus, 14 dagen, gratis

BUNDEL 2, €439, PlayStation 4 + DualShock 4 + Killzone: Shadow Fall
Bovenop bundel 1 krijg je hierbij de game Killzone: Shadow Fall. De adviesprijs van Killzone: Shadow Fall is op dit moment €69.99.
Besparing: €30.99

Killzone: Shadow Fall is gemaakt door de Nederlandse ontwikkelaar Guerilla Games. Killzone: Shadow Fall komt exclusief voor de PlayStation 4 uit en speelt zich af in de toekomst. Multiplayer Trailer (via YouTube).

Voor €439 krijg je...
- DualShock 4 draadloze controller
- Mono headset
- HDMI-kabel
- USB-kabel
- Game: Killzone: Shadow Fall (let op: fysiek, niet digitaal)

BUNDEL 3, €499, PlayStation 4 + 2x DualShock 4 + PS4 Camera + Killzone: Shadow Fall
Bovenop bundel 1 krijg je hierbij de game Killzone: Shadow Fall, een extra DualShock 4 controller en de PlayStation 4 Camera. Los zouden deze producten €189.97 (adviesprijzen).
Besparing: €90.97.

Killzone: Shadow Fall is gemaakt door de Nederlandse ontwikkelaar Guerilla Games. Killzone: Shadow Fall komt exclusief voor de PlayStation 4 uit en speelt zich af in de toekomst. Multiplayer Trailer (via YouTube).

De PlayStation Camera is een extra accessoire voor je PlayStation 4. Je kunt de camera gebruiken om jezelf, picture-in-picture, te tonen als je bijvoorbeeld een game livestreamt. Of je kunt je eigen 'walkthrough' videos maken, waarbij je zelf commentaar geeft. Je kunt daarnaast met andere gamers praten dankzij vier ingebouwde microfoons die al het omgevingsgeluid wegfilteren, waardoor jij kraakhelder te horen bent.
Tot slot kan de camera ook je DualShock 4 controller volgen, je kunt inloggen door middel van gezichtsherkenning en navigeren door het PS4 menu met handgebaren. Daarnaast kunnen ontwikkelaars ook van de camera gebruikmaken voor extra functionaliteiten.

De digitale game The PlayRoom staat standaard geïnstalleerd op elke PlayStation 4. Deze game maakt gebruik van de PlayStation Camera en bevat allerlei mini games die je, soms los (dus alleen met je lichaam) en soms in combinatie met de controller (dus: lichaam + controller) kan doen.

Voor €499 krijg je...
- 2x DualShock 4 draadloze controller
- Mono headset
- HDMI-kabel
- USB-kabel
- Game: Killzone: Shadow Fall
- PS4 Camera

http://i.imgur.com/hUqxHwE.pngOfficiële retailers

Officiële retailers volgens de PlayStation 4 website
- Sony Store, online
- Foregames
- Toys XL
- Wehkamp.nl
- Bart Smit
- Intertoys
- Bol.com
- Game Mania

Help, MediaMarkt wordt niet vermeld!
MediaMarkt koopt de PlayStation 4 waarschijnlijk via de Duitse tak in. MediaMarkt wordt op de Duitse PlayStation 4 website dan ook als partner vermeld, maar niet op de Nederlandse website.
Aangezien MediaMarkt een grote retailer is en in heel Europa aanwezig is, kun je er vanuit gaan dat je de PS4 veilig bij MediaMarkt kunt bestellen.

- MediaMarkt

http://i.imgur.com/hUqxHwE.pngExtra leveringsinformatie

In dit gedeelte vind je extra leveringsinformatie die de winkeliers hebben vrijgegeven. Als je al hebt besteld dan kun je hieronder vinden wanneer je je levering mag verwachten.

Sony Store, Online
De Sony Store geeft aan dat de lanceerdatum nog bevestigd dient te worden, maar dat je console wel op de lanceerdatum wordt geleverd. Let op! Alle bestellingen geplaatst vanaf 19-08-2013 (maar mogelijk al iets eerder) worden niet gegarandeerd geleverd op de lanceerdatum.

ForeGames
ForeGames geeft een verwachte lanceerdatum van 13 november 2013 aan. Er is geen extra informatie bekend.

ToysXL
ToysXL geeft aan dat in verband met schaarste, de levering op release dag niet wordt gegarandeerd.

Wehkamp.nl
Wehkamp.nl geeft aan dat in verband met de schaarste, de levering op release dag niet wordt gegarandeerd.

Bart Smit
Bart Smit staat nog geen voorbestellingen van de PlayStation 4 toe. Dit zal vermoedelijk pas gebeuren nadat Sony de lanceerdatum van de PS4 heeft aangekondigd.
Je kunt je al wel aanmelden voor een e-mail waarschuwing zodat jij straks als eerste de PS4 bij Bart Smit kan bestellen.

Intertoys
Intertoys geeft aan dat de releasedatum nog onbekend is, maar dat reserveringen op de dag van release worden geleverd. Sinds 19-08-2013 kunnen er geen nieuwe reserveringen meer worden geplaatst.

Bol.com
Bol.com geeft aan dat alle bestellingen na 31 juli 2013 mogelijk niet meer op dag van release worden geleverd.

Game Mania
Game Mania geeft het volgende aan:

- Alle bestellingen geplaatst voor 24 juni 2013 zijn gegarandeerd van een levering op de dag van release.
- Alle bestellingen gedaan tussen 24 juni 2013 en 7 augustus 2013 worden ten laatste geleverd in december 2013.
- Alle bestellingen gedaan na 7 augustus 2013 kunnen niet gegarandeerd in 2013 worden geleverd en zullen mogelijk pas in 2014 worden geleverd.

Daarnaast zal Game Mania een brief sturen naar iedereen die een PlayStation 4 heeft besteld, waarin staat wanneer jij de PS4 hebt besteld en wanneer jij het product in huis mag verwachten. :)

MediaMarkt
Alle bestellingen geplaatst tot en met 15 augustus 2013 worden gegarandeerd geleverd op de dag van release. Alle bestellingen geplaatst ná 15 augustus 2013 hebben een voorlopig onbekende levertijd.

[Voor 31% gewijzigd door Uniciteit op 08-10-2013 18:11]

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:21
Toppie :D

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Mooie TS!

Bevestigt moet alleen met een D en binnen hebt zijn 2 losse woorden, onder Sony Store O-)

[Voor 28% gewijzigd door bram1984 op 17-08-2013 16:01]

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
bram1984 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:59:
Mooie TS!

Bevestigt moet alleen met een D en binnen hebt zijn 2 losse woorden, onder Sony Store O-)
Je hebt helemaal gelijk!
:$

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Mooi, kunnen we hier verder met de release posts! :)

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 09:39
Kunnen ook een contest beginnen raad de releasedatum :D

• bermuda1980
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:46
MediaMarkt doet vermoedelijke grote aantallen van de PlayStation 4 inkopen via de Duitse tak.
Mooie TS, maar dat zinnetje stak even ;)
MediaMarkt koopt vermoedelijk grote aantallen van de PlayStation 4 in via de Duitse tak.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:03
bermuda1980 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:34:
[...]

Mooie TS, maar dat zinnetje stak even ;)

[...]
Daarnaast is het linkje naar MediaMarkt stuk...

Dus, gaan we nog bijhouden wie, wat, waar en wanneer heeft besteld?

-

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:06
Volgens mij klopt de toelichting bij bartsmit niet. Je kunt weldegelijk reserveren. Je krijgt een mail zodra je daadwerkelijk kunt bestellen.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-03 13:41
Ps3-Opt1fl3x schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:27:
Kunnen ook een contest beginnen raad de releasedatum :D
In dat geval ga ik voor 24 oktober!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-03 18:49
Ik gok 10 december voor Benelux

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:51
22 oktober zeg ik!

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:27
Edd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:48:
[...]

Daarnaast is het linkje naar MediaMarkt stuk...

Dus, gaan we nog bijhouden wie, wat, waar en wanneer heeft besteld?
Bij Mediamarkt Leeuwarden (maand juni) besteld plus 10% aanbetaling.
Ik was nummer 6 op de lijst.
Als release datum gok ik op eind november. :)

[Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 17-08-2013 18:39]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 21:34
Wat is, volgens jullie, de veiligste winkel om te bestellen? Zodat ik de console bij launch in huis heb.
Of is dat gewoon niet meer mogelijk?

Steam/XBL: Avioto

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:16
Brief die je krijgt van de gamemania

Binnenkort maar eens een aanbetaling doen.

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 09:10
Als ik die brief zie vind ik hem wel vreemd lijkt wel plakwerk.

Anoniem: 230001

Net een PS4 besteld bij Sony. Krijg ik een mail met U zult deze ontvangen tussen 30.12.2013 en 31.12.2013

Benieuwd hoe ze dat gaan doen :+

Heb toch maar voor de PS4 gekozen nu de X1 verlaat is. Maakt de keuze een stuk makkelijker, sammen met de F2P games en het kunnen gebruiken van mijn GT5 stuurtje.

Zou leuk zijn als ik de PS4 via Sony inderdaad op de releasedag krijg zoals ze zeggen. En dat terwijl de retail is uitverkocht.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Bovenstaande brief van GM met de melding dat ik een "day one" PS4 kan krijgen heb ik ook gehad. Ben vandaag gelijk naar mijn GM vestiging geweest om de aanbetaling te doen, ze hadden daar echt heel veel reserveringen maar ze wouden geen aantallen geven. Verder wisten ze niets van de release datum maar daar geloof ik niets van :P. Ben vergeten te vragen of ze een nachtlaunch gaan doen maar dat zal wel niet aangezien de eerste 2 leveringen alleen uit reserveringen bestaan maar het zou wel een hele toffe actie van GM zijn.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Blaaschkaak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-10-2019
Ik heb mijn aanbetaling in Den Haag Fred gedaan en daar zou een nachtlaunch zijn.

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-05 21:22
Ik wou een ps4 bij mediamarkt pre orderen, alleen ik zie nu dat hij daar nu ook is uitverkocht voor de release date.
Waar heb ik de meeste kans om hem nog een beetje op tijd te krijgen als ik nu order?
Hoef hem niet special op de release date te hebben namelijk, maar het liefst nog wel voor de kerst.

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-05 13:47

TheFruitNerd

iets met fruit

xminator schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:51:
Brief die je krijgt van de gamemania

[afbeelding]

Binnenkort maar eens een aanbetaling doen.
Vandaag ook brief gekregen, reservering helaas op 28 juni geplaatst.
Daarom afgelopen week voor de zekerheid ook maar bij MM gereserveerd.
Day one is dus toch gelukt, maar ik houd de GM reservering wel aan.
Voor het geval een maat er ook een wil hebben 8)

DonnyR schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:27:
Ik wou een ps4 bij mediamarkt pre orderen, alleen ik zie nu dat hij daar nu ook is uitverkocht voor de release date.
Waar heb ik de meeste kans om hem nog een beetje op tijd te krijgen als ik nu order?
Hoef hem niet special op de release date te hebben namelijk, maar het liefst nog wel voor de kerst.
http://gathering.tweakers...message/40721162#40721162
Check het kopje "Extra Leveringsinformatie".

[Voor 32% gewijzigd door TheFruitNerd op 17-08-2013 21:35]

- B.L.A.A.T. -

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Blaaschkaak schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:47:
Ik heb mijn aanbetaling in Den Haag Fred gedaan en daar zou een nachtlaunch zijn.
Kewl dan hoop ik dat dat voor elke Gamemania geld!

• EpicPuma
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik ben van plan om op de launchdag ,of die week erna, met mijn pa gewoon een beetje te toeren om een ps4 te kunnen bemachtigen. hoe groot schatten jullie de kans dat ik er gewoon 1 uit een winkel kan krijgen?

• Stormstar3
  • Laatst online: 03-06 19:57
DonnyR schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:27:
Toch even naar een mediamarkt in de buurt gaan. Ik las gisteren ergens dat ze nog wel pre orders aannamen (voor die eerste release) in de winkel, dus je kan het altijd even navragen. (weet het dus echt niet zeker!)

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 31-05 19:29
EpicPuma schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:44:
Ik ben van plan om op de launchdag ,of die week erna, met mijn pa gewoon een beetje te toeren om een ps4 te kunnen bemachtigen. hoe groot schatten jullie de kans dat ik er gewoon 1 uit een winkel kan krijgen?
week erna is kansloos (omdat de tweede levering langer op zich zal laten wachten). launch dag kun je hem vast nog wel ergens krijgen met een beetje geluk. Maar waarom gewoon geen pre order zetten dan?

Ps4/switch gamer

• EpicPuma
NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 00:17:
[...]

week erna is kansloos (omdat de tweede levering langer op zich zal laten wachten). launch dag kun je hem vast nog wel ergens krijgen met een beetje geluk. Maar waarom gewoon geen pre order zetten dan?
omdat mn ouders het "raar" vinden om iets te bestellen wat er nog niet is...

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
EpicPuma schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 00:22:
[...]

omdat mn ouders het "raar" vinden om iets te bestellen wat er nog niet is...
Hoe gaan jullie op vakantie dan :P Dan bestel je toch ook iets waar je nog weken (maanden?) op moet wachten.

• EpicPuma
Ik ben dit jaar niet op vakantie geweest :'(. Ik vind het ook stom maarja :P

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Metalkai schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 00:23:
[...]

Hoe gaan jullie op vakantie dan :P Dan bestel je toch ook iets waar je nog weken (maanden?) op moet wachten.
Ik snap die ouders wel , vakantie weet je zeker dat je het krijgt en de PS4 is maar een apparaat voor hun :P

Anoniem: 534361

Het valt me op dat de prijs relatief laag is vergelijken bij vorige releases. Interessant!

• NinTeNdO_FrEaK
Anoniem: 534361 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 01:52:
Het valt me op dat de prijs relatief laag is vergelijken bij vorige releases. Interessant!
Rijke student toch?

Ps4/switch gamer

• Jackal131
EpicPuma schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:44:
Ik denk dat je het meeste kans maakt als je op launchdag gaat en dan in de kleinere plaatsen een speelgoed winkel (BS of Intertoys) of een gamezaak bezoekt. Als je een week later gaat, dan moet je wel heel veel geluk hebben verwacht ik.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Anoniem: 209666

Ik ben van september tot half november op reis. Is het dan slimmer om te pre-orderen of kan ik dan beter wachten op de 2e levering? Wanneer wordt de 2e levering verwacht?

Als ik pre-order waarmee ik de PS4 op de launchdag krijg kan ik zelf namelijk niet betalen. Is dat nog een probleem?

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 22:59
Zie startpost: nu pre-order = tweede levering :)
Betaling gewoon via acceptgiro doen dan heb je nog een paar weken speling.

• AtlAntA
Ik heb op 5 augustus mijn pre order gedaan bij wehkamp. Ik heb hen gemailed met de vraag of ik het apparaat op release dag zou krijgen. Ik kreeg zo'n standaard mail terug waarin stond dat ze nog geen release datum wisten en dus niks konden beloven. Heeft iemand van jullie een idee hoe groot mijn kansen zijn op een release levering?

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-05-2020
AtlAntA schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:01:
Ik heb op 5 augustus mijn pre order gedaan bij wehkamp. Ik heb hen gemailed met de vraag of ik het apparaat op release dag zou krijgen. Ik kreeg zo'n standaard mail terug waarin stond dat ze nog geen release datum wisten en dus niks konden beloven. Heeft iemand van jullie een idee hoe groot mijn kansen zijn op een release levering?
Ik heb zelf op 17 juni besteld bij Wehkamp en inmiddels ookal 3x gemailt.
Ook naar aanleiding dat er nu bij Wehkamp ook een melding staat dat je niet gegarandeerd bent van de console op de dag van de release als je nu preorderd.

Kreeg ook een standaard mail terug naar aanleiding van me laatste mail, die 2 daarvoor kreeg ik reactie dat ze het gingen navragen maar kwam uiteindelijk ook neer op het standaard mailtje..

Steam: matsFR

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Matss schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:20:
[...]

Ook naar aanleiding dat er nu bij Wehkamp ook een melding staat dat je niet gegarandeerd bent van de console op de dag van de release als je nu preorderd.

Kreeg ook een standaard mail terug naar aanleiding van me laatste mail, die 2 daarvoor kreeg ik reactie dat ze het gingen navragen maar kwam uiteindelijk ook neer op het standaard mailtje..
Je zult op 17 juni nog wel op tijd zijn... je kon de PS4 bij Sony zelfs pas vanaf 1 juli pre-orderen... ;)

• AtlAntA
Matss schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:20:
[...]

Ja klopt maar die melding op de website kwam er 10 augustus op te staan. Dus ik hoop dat ik nog op tijd was. Daarintegen kwam game mania er ook pas begin augustus achter dat ze in Julie al door hun pre orders heen waren.

Moet toch de release dag maar vrij nemen en me voorbereiden op een strooptocht langs vele speelgoed winkels. 8)

• RDMA
Uniciteit schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:22:
[...]

Je zult op 17 juni nog wel op tijd zijn... je kon de PS4 bij Sony zelfs pas vanaf 1 juli pre-orderen... ;)
Klopt, heb zelf meteen op 1 juli bij Sony zelf een pre-order geplaatst. Ga er vanuit dat ik bij de eerste batch zit. :)

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-05-2020
[...]

Ja maar toch wil je die zekerheid hebben he. :P

Steam: matsFR

• Jackal131
[...]

Daarom heb ik mijn pre-order geplaatst bij de lokale gameshop. Mijn pre-order staat al vanaf begin februari, nog voor de officiele aankondiging. De geruchten waren zo hardnekkig dat ik (en de gameshop) een pre-order wel aandurfden. Ook geen enkele aanbetaling hoeven doen.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 22:59
Ben trouwens wel benieuwd naar de "doubles" tussen de verschillende kanalen. Vrijwel iedereen heeft hier namelijk wel meer dan 1 reservering gemaakt om zo op verschillende paarden te wedden.

Dit gaat natuurlijk ook nog gevolgen hebben in de aantallen bij daadwerkelijke uitlevering.

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Katseviool schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 16:01:
Ben trouwens wel benieuwd naar de "doubles" tussen de verschillende kanalen. Vrijwel iedereen heeft hier namelijk wel meer dan 1 reservering gemaakt om zo op verschillende paarden te wedden.

Dit gaat natuurlijk ook nog gevolgen hebben in de aantallen bij daadwerkelijke uitlevering.
Nja ik verwacht dat er op verschillende verkoopsites (onder andere hier) day one PS4's zullen verschijnen op releasedag tegen zwaar hogere prijzen.
Kopen voor 400, verkopen voor 550-600 zal wel lukken waarschijnlijk.
Worst case scenario eindig je met een splinternieuwe ps4 sealed in box die een paar dagen op een plank ligt.
Heb zelf helaas geen 1 preorder maar mocht ik de beschikking hebben over meerdere day one versies wist ik het wel iig :9

Hate us when you see us, fear us when you dont.

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:35
Toch ook maar een pre-order geplaatst vandaag in de lokale Saturn. Normaal gezien heb ik er nog 1 op launchday maar een 100% garantie heb ik niet. Afwachten >:)

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 00:18
De Saturn in Amersfoort heeft nog steeds genoeg ruimte voor day one reserveringen. Volgens de medewerker die mij hielp kan je er deze week nog terecht voor day one reserveringen. Ik heb er net mijn reservering geplaatst. Nu hopen op een vroege release datum!

[Voor 22% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 18-08-2013 16:57]

• AtlAntA

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Had mijn pre-order 2 maanden geleden geplaats bij Nedgame.. Echter nu heb ik een email gehad dat ik binnen 2 weken 50,- moet aanbetalen om een garantie te krijgen dat ik hem bij release ga krijgen.

Het liefst betaal ik niets maar zeker weten doe je het dan ook niet, wat is jullie ervaring bij Nedgame?

• JunkieVirus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:36
Cevel schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:19:
Had mijn pre-order 2 maanden geleden geplaats bij Nedgame.. Echter nu heb ik een email gehad dat ik binnen 2 weken 50,- moet aanbetalen om een garantie te krijgen dat ik hem bij release ga krijgen.

Het liefst betaal ik niets maar zeker weten doe je het dan ook niet, wat is jullie ervaring bij Nedgame?
prima! eerlijke toko

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Die aanbetalingen sluiten mooi aan bij het verhaal over dubbele reserveringen hierboven. Dat is dus de reden waarom Nedgame en Gamemania nu een aanbetaling vragen, er zullen nu ongetwijfeld reseveringen "ongeclaimed" blijven waardoor die dan weer doorschuiven naar mensen die eerst in de 2de ronde zaten.

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat betreft reserveringen bij de MediaMarkt: Als je hem in de webshop besteld, klopt inderdaad wat in de TS staat.. Echter, als je hem bij de lokale MM reserveert, verschilt het per filiaal of je nog bij de eerste batch zit ja of te nee. Ik was Vrijdag 16-8 nummer 32 bij de MM in Eindhoven en ze krijgen er 40 als eerste batch is mij verteld.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Jism
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Cevel schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:19:

Is een schappelijke voorwaarde. Zij reserveren immers de console voor jou. Als je niet bij levering het product betaald zitten zij wel met extra administratie om een console weer opnieuw beschikbaar te stellen aan een ander.

M'n magische bol werken.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ach geloof nou niet dat winkels met consoles bljven zitten die ze niet kwijt kunnen, en de eerst volgende op de lijst opzoeken kost ook geen 50 euro.

Maar het is vooral om het kaf van het koren te scheiden, zou hou je alleen serieuze reserveringen over en kun je mooi de juiste mensen van tevoren op de hoogte stellen dat ze hun console kunnen ophalen.

Normaal gesproken ben ik ook niet zo van het vooruit betalen, maar in dit geval snap ik de situatie wel, het is ook niet echt dat ik een keuze heb, bijna overal moet je een aanbetaling van 25-50 euro doen. Misschien is dit ook wel vanuit Sony aan de retailers gevraagd zodat ze nauwkeurig weten hoeveel reserveringen er zijn.

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 09:39
Ik heb ook nog bij intertoys gepreorderd maar heb hier helemaal niks over gehoord....

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

zijn ze vast je pre-order kwijt geraakt :D

• zwembroek
  • Laatst online: 22:27
Ik snap sowieso het bezwaar niet om 50 euro vooruit te betalen. Je koopt dat ding immers toch gelijk bij release. Ik heb wel eens (Playstation 2) gelijk alles vooruit betaald om dan op nummer 1 van de lijst te komen bij de intertoys. Heb ik hem ook nog (stiekem) voor de release meegekregen. Dat is me overigens niet weer gelukt met de PS3 bij dezelfde intertoys. En 50 euro vooruitbetalen om zeker te zijn van een PS4 bij de release? Ik wist het wel, ik heb nu ook 10% aanbetaald, en ook al ben ik nummer 6 op de lijst, ze hebben mij die garantie niet gegeven. (Mediamarkt)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nouhja met nr 6 zit je veilig lijkt me, kan me niet voorstellen dat die MM maar 5 dozen binnen gaat krijgen :+

maar goed het bezwaar kan eventueel zijn dat een winkel failliet gaat en dan ben jij je 50 euro kwijt. Voor de rest maakt hij mij ook weinig uit mijn PS3 is tzt 50 euro goedkoper :P

• godfella
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 14:43
trythfact3+
Late October Launch is set for PS4. Sony's SDK is fully ready, and you can basically "master2 final right now. Today." Not sure what that means, but sounds like the console is basically ready.

Bron

• Johan tb
  • Laatst online: 17-05 09:10
Eind oktober als release duikt nu wel heel vaak op ...

• AtlAntA
Gaan er ook eerder review exemplaren naar reviewers toe? Zodat zij hun review op release dag klaar hebben? Tweakers?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Beetje vage bron :P

magoed eind oktober lijkt me ook wel realistisch... tenminste niet een datum waar ik van op zou kijken.

• NinTeNdO_FrEaK
AtlAntA schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:26:
Gaan er ook eerder review exemplaren naar reviewers toe? Zodat zij hun review op release dag klaar hebben? Tweakers?
Bij de bekende sites zeker weten. Die krijgen ook vaak nog een DEBUG console.

Ps4/switch gamer

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:45
Dit knaagt........ Ja ik wil er één maar kwa games is er nog niks wat mij trekt. Misschien driveclub, maar ten eerste maar één game, en tussen door komen er nog een paar leuke Ps3 games uit (Arkham Origins, Puppeteer, Beyond 2 Souls en misschien the last guardian......nah.)

Zelfs PC heeft kwa grote titels niks wat mij trekt :(

• NinTeNdO_FrEaK
Tja, ik haal de ps4 nu, zodat ik watch dogs, bf4 en ACIV met mooie graphics kan spelen. Daarnaast lijkt killzone me heel erg tof. En als binnen enkele maanden ook nog een topper als infamous 3 komt, dan is de keuze snel gemaakt.

Sowieso, de prijs gaat voorlopig toch niet dalen, dus of je hem nou nu of over een jaar haalt maakt ook niks uit (behalve dat je langer kunt sparen) en wellicht wat launch games goedkoper kan kopen.

Wel ben ik het met je eens, de ps3 heeft nog een zeer groot aantal toppers dit najaar (vergeet GTA ook niet).

Ps4/switch gamer

• EricNL
  • Laatst online: 16-05 16:37
Ik heb een brief ontvangen van de Gamemania dat ik verzekerd ben van een day-one PS4. Echter had ik ook al een PS4 bij de lokale MediaMarkt gepre-ordered, en daar ben ik #5 op de lijst, en dus ook verzekerd van een day-one PS4.

Ik heb besloten dat ik voor de MediaMarkt ga. Nu ben ik echter benieuwd of dat er iemand hier al heeft gevraagd bij de Gamemania of je jouw eigen pre-order over kan/mag zetten naar iemand anders. Als dat zo is, ben ik best bereid mijn day-one pre-order van de Gamemania af te staan aan iemand hier die hem nog "nodig" heeft.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:45
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 02:20:
Tja, ik haal de ps4 nu, zodat ik watch dogs, bf4 en ACIV met mooie graphics kan spelen. Daarnaast lijkt killzone me heel erg tof. En als binnen enkele maanden ook nog een topper als infamous 3 komt, dan is de keuze snel gemaakt.

Sowieso, de prijs gaat voorlopig toch niet dalen, dus of je hem nou nu of over een jaar haalt maakt ook niks uit (behalve dat je langer kunt sparen) en wellicht wat launch games goedkoper kan kopen.

Wel ben ik het met je eens, de ps3 heeft nog een zeer groot aantal toppers dit najaar (vergeet GTA ook niet).
Watch Dogs en ACIV komen ook naar PC maar die trekken mijn niet echt GTA heeft ook niet echt een prioriteit. Wacht betreft dat wel op Steam Sales. Het ziet er verdomd mooi uit, alleen GTA verveeld me sinds Vice City heel snel, teveel been there done that gevoel. RDR zou een uitzondering zijn als daar een nieuwe van komt, BF4 is uiteindelijk ook op PC maar speel eigenlijks geen FPS.

En de Infamous series moet ik nog steeds aan beginnen, maar net als GTA grote steden games trekken me niet. Denk dat ik Naughty Dog afwacht met hun eerste PS4 titel en LBP. Of toch uiteindelijk een Valkyria Chronicles met Online Multiplayer ( gezien dat nog mist) zijn de games/dev voor me die me over de streep trekken.

• Blaaschkaak
  • Laatst online: 28-10-2019
EricNL schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 06:48:
Ik heb een brief ontvangen van de Gamemania dat ik verzekerd ben van een day-one PS4. Echter had ik ook al een PS4 bij de lokale MediaMarkt gepre-ordered, en daar ben ik #5 op de lijst, en dus ook verzekerd van een day-one PS4.

Ik heb besloten dat ik voor de MediaMarkt ga. Nu ben ik echter benieuwd of dat er iemand hier al heeft gevraagd bij de Gamemania of je jouw eigen pre-order over kan/mag zetten naar iemand anders. Als dat zo is, ben ik best bereid mijn day-one pre-order van de Gamemania af te staan aan iemand hier die hem nog "nodig" heeft.
Als je iemand anders de aanbetaling laat doen op jouw Gamemania pas moet dat niet zo moeilijk zijn. Bij mij checkte ze alleen mijn NAW omdat ik die pas kwijt ben. Vervolgens krijg je een aanbetalingsbon die je meeneemt bij afhalen.

• EricNL
  • Laatst online: 16-05 16:37
Blaaschkaak schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:04:
[...]

Als je iemand anders de aanbetaling laat doen op jouw Gamemania pas moet dat niet zo moeilijk zijn. Bij mij checkte ze alleen mijn NAW omdat ik die pas kwijt ben. Vervolgens krijg je een aanbetalingsbon die je meeneemt bij afhalen.
Ik snap natuurlijk dat dat mogelijk is, maar aangezien ik geen zin heb om als aanspreekpunt o.i.d. te fungeren voor iemand die ik niet ken, is dat dus geen optie. Ik was alleen benieuwd of iemand al had geprobeerd om zijn pre-order over te geven aan iemand anders.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:03
EricNL schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:06:
[...]

Ik snap natuurlijk dat dat mogelijk is, maar aangezien ik geen zin heb om als aanspreekpunt o.i.d. te fungeren voor iemand die ik niet ken, is dat dus geen optie. Ik was alleen benieuwd of iemand al had geprobeerd om zijn pre-order over te geven aan iemand anders.
Ik denk dat je dan gewoon het beste je pre-order kan annuleren, dan maak je vast en zeker wel iemand blij ;)

-

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-06 16:45
Edd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:08:
[...]

Ik denk dat je dan gewoon het beste je pre-order kan annuleren, dan maak je vast en zeker wel iemand blij ;)
Hij kan toch net zo goed iemand uit deze topic blij proberen te maken.. Er zijn veel mensen die nog een pre-order zoeken namelijk.

• RDMA
Op de Sony Online store staat nu het volgende:

"Gezien de enorm grote aanvragen, kunnen we levering bij lanceringsdatum helaas niet garanderen."

Lijkt erop dat ook daar de eerste batch uitverkocht is.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
RDMA schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:38:

"Gezien de enorm grote aanvragen, kunnen we levering bij lanceringsdatum helaas niet garanderen."

OP meteen aangepast ;)

• xminator
  • Laatst online: 19:16
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met garantie via de sony online store? Nergens staat de wettelijke garantie van 2 jaar vermeld.

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:07
Intertoys zit ook al aan zijn limiet zo te zien:

http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html

"max aantal reserveringen bereikt"

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:48

pino85

Im just a Bird in the Sky

Na een goed gesprek via de email (MM Eindhoven gekozen via de website van de MM) werd me toegezegd dat ik alsnog bij de eerste batch zou zitten bij een pre order, dus zogezegd zo gedaan vandaag even geplaatst, moet er wel bij melden dat dit voortkomt omdat men me was vergeten een update te geven als er meer exemplaren binnen kwamen zodat ik kon pre-orderen dus ik denk wel dat het nu echt vol zit aangezien er tegen de 50 pre-orders waren geplaatst.
Toch weet ik ook wel dat ondanks toezeggingen en beloftes het kan voorkomen dat je buiten de boot vist dus voor de zekerheid heb ik nog een reservering bij de bart smit geplaatst al vond ik hun proces wel wat onduidelijk maar na wat te hebben doorgevraagd kwam er op neer dat iedereen die een reservering plaatst paar dagen voor de launch een email krijgt en dan pas kan bestellen, op=op dus wie het eerst komt het eerst maalt en zekerheid nadat je hebt betaald(besteld) heb je helaas niet, want je kan niet zien of je bij de eerste batch zit ja of te nee.

Ach we zullen het wel zien, als alles mee zit heb ik minimaal 2 exemplaren en als het tegenzit vis ik of bij Bart Smit mis en anders bij de MM of beiden al hoop ik dat dan weer niet.
Meer mensen die hier hun * kansen * wat hebben gespreid?

[Voor 14% gewijzigd door pino85 op 19-08-2013 16:09]

Liefhebber van Tweakers

• AtlAntA
pino85 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:03:
Na een goed gesprek via de email (MM Eindhoven) werd me toegezegd dat ik alsnog bij de eerste batch zou zitten bij een pre order, dus zogezegd zo gedaan vandaag even geplaatst.
Toch weet ik ook wel dat ondanks toezeggingen en beloftes het kan voorkomen dat je buiten de boot vist dus voor de zekerheid heb ik nog een reservering bij de bart smit geplaatst al vond ik hun proces wel wat onduidelijk maar na wat te hebben doorgevraagd kwam er op neer dat iedereen die een reservering plaatst paar dagen voor de launch een email krijgt en dan pas kan bestellen, op=op dus wie het eerst komt het eerst maalt en zekerheid nadat je hebt betaald(besteld) heb je helaas niet, want je kan niet zien of je bij de eerste batch zit ja of te nee maar hebt dan wel het volledige bedrag betaald.

Ach we zullen het wel zien, als alles mee zit heb ik minimaal 2 exemplaren en als het tegenzit vis ik of bij Bart Smit mis en anders bij de MM of beiden al hoop ik dat dan weer niet.
Meer mensen die hier hun * kansen * wat hebben gespreid?
Ik heb mijn kansen niet gespreid om 2 redenen. Ik was/ben er van overtuigd dat ik wel bij de eerste batch zal zitten. Besteld op 05-08 bij wehkamp. Ten tweede heb ik maar 1 besteld omdat ik maar 1 nodig heb. 8)7

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:48

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik hoop het voor je en anders wie weet valt het wachten ook wel mee, zullen we hoop ik morgen van Sony meer over te weten komen.
Ik spreid altijd liever en 2 of 3 consoles hebben is geen probleem, als je bv een vriend/familie of wie dan ook kent die er nog 1 wil hebben maar die buiten de boot vist is dat meteen opgelost, sowieso denk ik dat aangezien de vraag groot is de consoles kwijt raken mocht je er enkele hebben niet zo'n probleem zal zijn :)

[Voor 16% gewijzigd door pino85 op 19-08-2013 16:14]

Liefhebber van Tweakers

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb mijn exemplaar begin maart gereserveerd bij de GameMania, denk niet dat ik hoef te spreiden over meerdere winkels :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:34
Ik heb die van mij bij Bol.com besteld op acceptgiro 6 juni. Ga er vanuit dat ik er ook wel 1 op Day 1 krijg :)
xminator schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:50:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met garantie via de sony online store? Nergens staat de wettelijke garantie van 2 jaar vermeld.
Gewoon 2 jaar kun je vanuit gaan. Dat is Europees zo bepaald.

Anoniem: 230001

RDMA schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:38:

Dan heb ik afgelopen zaterdag mazzel gehad.

Wat dat aanbetalen betreft, bij Sony heb ik al de volle mep moeten betalen dus 5 tientjes valt dan nog wel mee :)

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-06 13:59
Anoniem: 230001 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:13:
[...]

Dan heb ik afgelopen zaterdag mazzel gehad.

Wat dat aanbetalen betreft, bij Sony heb ik al de volle mep moeten betalen dus 5 tientjes valt dan nog wel mee :)
Hier donderdag gepreordered op de site. Was een gokje, maar lijkt dus een goede beslissing geweest te zijn. Vooral een gokje omdat je meteen het hele bedrag moest inleggen en ergens anders preorderen dus niet meer kan (tenzij je nog 400 euro over hebt :+).

• AtlAntA
Baat het niet dan schaadt het niet.
http://psplus.eu.playstation.com/quiz/

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-06 16:13
Gewoon lekker ophalen bij de nachtopening.

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-04 00:30
Bij Dixons staat dat voor elke bestelling na 15 augustus de levertijd onbekend is. Weet iemand wat dit betekend? alles voor 15 day 1, of alles voor 2014?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

lijkt me dat alles daarvoor voor de 1e OF 2e batch is.

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-04 00:30
Chaoss schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:13:
lijkt me dat alles daarvoor voor de 1e OF 2e batch is.
Dat dacht ik ook, maar omdat er staat NA de 15e onbekend is alles daarvoor dus bekend. Helaas staat er geen datum op mijn bestelformulier.. Ook niet voor GTA V trouwens..

• RDMA
Van twitter:

Boris Gamekings @GKBoris
"Gerucht uit de pre-gamescom wandelgangen. PlayStation 4 ligt eind oktober in de Nederlandse winkels... Geloofwaardigheid: 8/10"

Zou het dan toch oktober worden? Zou erg mooi zijn!

• AtlAntA
RDMA schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:13:
Van twitter:

Boris Gamekings @GKBoris
"Gerucht uit de pre-gamescom wandelgangen. PlayStation 4 ligt eind oktober in de Nederlandse winkels... Geloofwaardigheid: 8/10"

Zou het dan toch oktober worden? Zou erg mooi zijn!
Ik zou nu zelfs al verrast zijn als het iets anders wordt dan de laatste week van oktober.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

precies stiekem ga ik ook al een tijdje van eind Oktober uit, later zou al een tegenvaller zijn en eind september of begin oktober een meevaller.

• Donstil
  • Niet online
Ik denk dat er binnenkort nog wel wat reserveringen bij de GameMania beschikbaar komen.
Ik had tijdens de E3 een XboxOne en Ps4 gereserveerd.

De PS4 inmiddels geannuleerd (maandje terug oid) omdat ik voor een (duitse) One ga.

Kreeg echter vandaag wel post van de GameMania dat ik er vroeg bij was en verzekerd van een Console als ik 50,- kwam aanbetalen.

Is dus niet helemaal op orde daar ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ze willen je gewoon behoeden voor een slechte keuze... :+

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:34
Net terug gekomen van vakantie en bevestiging van Gamemania en Nedgame gekregen dat ik bij de eerste levering zit :) Moet helemaal goedkomen dus. Ga ze allebei aanbetalen aangezien een maatje er ook graag 1 wilt en heb ik iig nog een dubbele kans.

Bij bol.com heb ik ook een reservering sinds dag 1 staan maar daar heb ik nog geen bericht van dus kijk nog wel ff wat ik daar mee doe. Het ziet er iig naar uit dat ik voor het eerst in mijn leven een console op day 1 ga krijgen.

Nu nog ff een preciese dag en dan snel vrij nemen :)

• RDMA
Donstil schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:06:
Ik denk dat er binnenkort nog wel wat reserveringen bij de GameMania beschikbaar komen.
Ik had tijdens de E3 een XboxOne en Ps4 gereserveerd.

De PS4 inmiddels geannuleerd (maandje terug oid) omdat ik voor een (duitse) One ga.

Kreeg echter vandaag wel post van de GameMania dat ik er vroeg bij was en verzekerd van een Console als ik 50,- kwam aanbetalen.

Is dus niet helemaal op orde daar ;)
Je weet dat je een Duitse internetverbinding nodig hebt om je Xbox One bij het opstarten te activeren?

• AtlAntA
RDMA schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:00:
[...]

Je weet dat je een Duitse internetverbinding nodig hebt om je Xbox One bij het opstarten te activeren?
Ik geloof dat ik gelezen heb dat je dat kan omzeilen via een proxy of via een DE live account?

• Rivanov
  • Laatst online: 21:09

Rivanov

Apple freak

RDMA schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:00:
[...]

Je weet dat je nu onzin uitkraamt? Day One activation kan vanuit ieder land.

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• RDMA
Rivanov schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:39:
[...]

Je weet dat je nu onzin uitkraamt? Day One activation kan vanuit ieder land.
Er zijn bronnen die het tegendeel beweren:

Boris Gamekings ‏@GKBoris 14 augustus
"Dat kan niet omdat je de console moet activeren met day 1 patch in land van aankoop."

We zullen het zien. En nu weer verder over de PS4! O+

• AtlAntA
RDMA schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:47:
[...]

Er zijn bronnen die het tegendeel beweren:

Boris Gamekings ‏@GKBoris 14 augustus
"Dat kan niet omdat je de console moet activeren met day 1 patch in land van aankoop."

We zullen het zien. En nu weer verder over de PS4! O+
Als dat echt zo is en als ik het xboxone topic zo wat doorlees dan blijven er straks veel mensen met een redelijk nutteloze box zitten? Of zie ik dat verkeerd?

• RDMA
AtlAntA schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:54:
[...]

Als dat echt zo is en als ik het xboxone topic zo wat doorlees dan blijven er straks veel mensen met een redelijk nutteloze box zitten? Of zie ik dat verkeerd?
Dat zou zomaar kunnen, Gamekings en Power Unlimited beweren het allebei het in hun videoitems in ieder geval.

[Voor 7% gewijzigd door RDMA op 20-08-2013 00:18]

• AtlAntA
Zou Sony nu ook geen datum geven nu microsoft dat ook niet gedaan heeft?

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:23
AtlAntA schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:20:
Zou Sony nu ook geen datum geven nu microsoft dat ook niet gedaan heeft?
Ik denk wel dat ze met een datum komen. Xbox staat sowieso voor november, als ze ervoor zitten ( en oktober waar is) kan Microsoft dat toch niet meer rechttrekken.
Pagina: 1 2 3 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee