Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
RDMA schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:10:
[...]

Dat zou zomaar kunnen, Gamekings en Power Unlimited beweren het allebei het in hun videoitems in ieder geval.
Microsoft had dat al ontkracht voor de Items van Gamekings werden opgenomen.
Toch roept Boris het graag.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-08 09:55
http://ps4.4gamers.be/nieuws/29176/1/PS4-lanceert-eind-november

Edit: ben al aan de late kant zie ik in het andere ps4 topic :P

[ Voor 19% gewijzigd door germanaaizer op 20-08-2013 20:54 ]

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-08 13:42

pino85

Im just a Bird in the Sky

Donstil schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:13:
[...]

Microsoft had dat al ontkracht voor de Items van Gamekings werden opgenomen.
Toch roept Boris het graag.
offtopic:
Jij weet wanneer hun video items worden opgenomen dan? :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Zelf bij bigu besteld een paar weken geleden.
Daar staat nu dit
Let op: De 'Day One' versie van de PlayStation 4 is uitverkocht. Wanneer er weer meer beschikbaar komen is niet bekend. Natuurlijk doen wij er alles aan om zo snel mogelijk te leveren.

Plaats nu alvast jouw pre-order en je ontvangt 'm zo snel mogelijk met de nieuwe lading.

Kreeg er trouwens wel 4000 Bigu credits bij. Dat is toch mooi ff 20 euro korting :*)

[ Voor 11% gewijzigd door EnzymeNL op 20-08-2013 23:02 ]

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als 29 november de 1e batch komt dan mag je al blij zijn dat je hem voor kerst hebt als je bij de 2e batch zit?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

pino85 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:03:
Na een goed gesprek via de email (MM Eindhoven gekozen via de website van de MM) werd me toegezegd dat ik alsnog bij de eerste batch zou zitten bij een pre order, dus zogezegd zo gedaan vandaag even geplaatst, moet er wel bij melden dat dit voortkomt omdat men me was vergeten een update te geven als er meer exemplaren binnen kwamen zodat ik kon pre-orderen dus ik denk wel dat het nu echt vol zit aangezien er tegen de 50 pre-orders waren geplaatst.
[...}
Ach we zullen het wel zien, als alles mee zit heb ik minimaal 2 exemplaren en als het tegenzit vis ik of bij Bart Smit mis en anders bij de MM of beiden al hoop ik dat dan weer niet.
Meer mensen die hier hun * kansen * wat hebben gespreid?
Interessant. Ik ben nummer 32 van die krappe 50. Welk nummer ben jij als ik vragen mag?
Ook mij werd toen gegarandeerd dat ik bij de eerste batch zat, omdat ze er "minimaal 40" geleverd kregen.

Ik ga nog reserveren bij de Bart Smit wanneer dat mogelijk is en dan vind ik het wel welles. Als 2 shops het niet voor elkaar krijgen om hun beloftes na te komen, dan weet ik het ook niet meer ;)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Geen idee welk nummer op de lijst ik ben, ik heb een toezegging gekregen via de mail en in de winkel dat ik hoe dan ook bij de eerste batch zit dus ik hoop dan dat men gewoon woord houd maar je weet maar nooit.
Daarom heb ik ook bij de bart smit een reservering lopen.De kans dat je dan bij beiden buiten de boot zit is denk ik toch niet zo groot, zou wel zuur zijn als dat wel zo mocht zijn. :P

[ Voor 24% gewijzigd door pino85 op 21-08-2013 00:08 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

pino85 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:07:
Daarom heb ik ook bij de bart smit een reservering lopen
Op dit moment is reserveren bij de Bart Smit nog niet mogelijk. Je kunt je inschrijven om een mail te ontvangen wanneer het reserveren mogelijk is:
U heeft zich zojuist ingeschreven voor PlayStation 4 bij http://www.bartsmit.com. Zodra dit artikel op voorraad is gekomen, ontvangt u een e-mail en/of een gratis sms (indien een mobiel nummer is ingevuld). U heeft dan de mogelijkheid een bestelling te plaatsen via onze website.

Let op: een inschrijving is dus nog geen bestelling!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02:36

Bullet NL

Eigen Wijs

Het schijnt (via distributeur gehoord) dat de 2e serie PS4's pas in 2014 geleverd gaan worden. Wanneer het bericht op nu.nl klopt hebben de mensen die nu nog een PS4 willen bestellen de pech dat ze hem dus ruim in 2014 gaan krijgen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff ik had toch echt gehoopt op oktober! Misschien ben ik eind november of zelfs begin 2014 al vergeten dat het ding besteld heb.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Bullet NL schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:37:
Het schijnt (via distributeur gehoord) dat de 2e serie PS4's pas in 2014 geleverd gaan worden. Wanneer het bericht op nu.nl klopt hebben de mensen die nu nog een PS4 willen bestellen de pech dat ze hem dus ruim in 2014 gaan krijgen.
Dat is de derde batch al :9 De eerste batch zijn alle pre-orders die worden geleverd op de lanceerdatum, de tweede batch tussen de lanceerdatum en Oudejaarsavond. Alles wat in de derde batch valt komt in 2014 terecht.
Sommige retailers zitten al in die derde batch, bij andere retailers kan je nog in de tweede batch terechtkomen (maar dat staat, natuurlijk, nergens duidelijk aangegeven :9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:59:
[...]

Dat is de derde batch al :9 De eerste batch zijn alle pre-orders die worden geleverd op de lanceerdatum, de tweede batch tussen de lanceerdatum en Oudejaarsavond. Alles wat in de derde batch valt komt in 2014 terecht.
Sommige retailers zitten al in die derde batch, bij andere retailers kan je nog in de tweede batch terechtkomen (maar dat staat, natuurlijk, nergens duidelijk aangegeven :9).
Ik lees her en der dat 1e batch voor de US is (15nov) en de 2e batch voor EU (29nov). Dat zou voor beide continenten geen goed nieuws zijn lijkt me,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik denk dat het er gewoon op neer komt dat wanneer je nu geen pre-order hebt je gewoon tot in januari moet wachten.... En ik gok er maar zo op, gezien de feestdagen dat dit niet voor halve wege januari 2014 zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Zou een playstation 4 dan meer waard worden na de launch.. Laten we zeggen ik koop er 3 en verkoop er 1. Kan ik dan boven de verkoopprijs vragen? 420 bijv. =Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 12:22

Oxigeon

En zo is dat!

Ps3-Opt1fl3x schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:03:
Zou een playstation 4 dan meer waard worden na de launch.. Laten we zeggen ik koop er 3 en verkoop er 1. Kan ik dan boven de verkoopprijs vragen? 420 bijv. =Z
Mij lijkt van wel ja. En niet €420. Maar rond de €500-€550 kun je er wel voor vragen denk ik. Als er echt een tekort is denk ik. Dit was de vorige keer ook het geval. Je ziet ook bij Iphones dat deze in het begin duurder verkocht worden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrannieJ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07 15:29
Zijn er mensen die een Ps4 hebben gepreordered bij Consoleshop.nl? Of heeft iemand info over deze shop? Ik heb mijn Ps4 daar op 27/6 gepreordered en ik hoop dat ik zeker ben van een exemplaar op de launch datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-07 10:39
Verwachten jullie dat als je vandaag een PS4 koopt via sony.nl je hem ook 29-11 binnen krijgt?
Of zitten hun al vol?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Ik gok van niet:

"Gezien de enorm grote aanvragen, kunnen we levering bij lanceringsdatum helaas niet garanderen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Consoleshop.nl nog wel! teminste dat staat op hun site
EDIT: bedoel voor de 2e leverin

[ Voor 23% gewijzigd door OptiBenz1 op 21-08-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Ps3-Opt1fl3x schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:49:
Consoleshop.nl nog wel! teminste dat staat op hun site
EDIT: bedoel voor de 2e leverin
Dan lees je toch niet goed:

"Helaas, de eerste lading PlayStation 4's is al op. Wil je jouw console alsnog reserveren? Pre-order dan alvast een exemplaar van de eerstvolgende lading PS4's. Let wel: het is nog onbekend wanneer we deze kunnen uitleveren. Hecht dus niet veel waarde aan de op deze pagina vermelde releasedatum."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
Is er eigenlijk nog een winkel waar je hem toch nog op release kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

SAWYER schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:02:
Wachten totdat je bij Bart Smit kunt preorderen of probeer de lokale MediaMarkt/Saturn aangezien die per filiaal leveringen krijgen (en dus los staan van de webshop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Nee, aangezien steeds meer info door komt dat Nederland de tweede lading PS4's pas in januari krijgt zal je dus even geduld moeten hebben. Ook omdat de tot dan toe niet uitgeleverde back-orders natuurlijk eerst gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
SAWYER schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:02:
Het kan lonen om contact op te nemen met enkele Media Markten in je omgeving. Zo heb ik er eergisteren drie gebeld en heb ik er bij één nog een exemplaar kunnen reserveren met garantie op levering bij launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
RDMA schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:11:
[...]

Het kan lonen om contact op te nemen met enkele Media Markten in je omgeving. Zo heb ik er eergisteren drie gebeld en heb ik er bij één nog een exemplaar kunnen reserveren met garantie op levering bij launch.
Freekers schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:09:
[...]

Wachten totdat je bij Bart Smit kunt preorderen of probeer de lokale MediaMarkt/Saturn aangezien die per filiaal leveringen krijgen (en dus los staan van de webshop).
Bedankt voor deze tips, ik ga ff bellen met mediamarkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
pino85 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:07:
Geen idee welk nummer op de lijst ik ben, ik heb een toezegging gekregen via de mail en in de winkel dat ik hoe dan ook bij de eerste batch zit dus ik hoop dan dat men gewoon woord houd maar je weet maar nooit.
Daarom heb ik ook bij de bart smit een reservering lopen.De kans dat je dan bij beiden buiten de boot zit is denk ik toch niet zo groot, zou wel zuur zijn als dat wel zo mocht zijn. :P
Welke winkel heb je 'm gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

De plaatselijke mediamarkt een pre order, en via bart smit ingeschreven waarna je een email krijgt paar dagen voor launch waarna je snel moet bestellen als je er 1 wilt hebben.

[ Voor 73% gewijzigd door pino85 op 21-08-2013 09:27 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:27
Zou wel eens handig zijn als de verkopers en Sony nu met wat meer uitspraken komen over aantallen en data tweede en derde batch. Die onduidelijkheid vind ik redelijk irritant moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:12
Hopelijk hebben de eerste batches niet dezelfde issues als de eerste batches van de Xbox 360 en ps3... Voor mij iig genoeg reden om niet day 1 de nieuwe consoles te kopen... Ben ik de enige die er zo over denkt? Of pas dat niet in dit topic:)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:30

PBP

sbmuc schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:23:
Hopelijk hebben de eerste batches niet dezelfde issues als de eerste batches van de Xbox 360 en ps3... Voor mij iig genoeg reden om niet day 1 de nieuwe consoles te kopen... Ben ik de enige die er zo over denkt? Of pas dat niet in dit topic:)?
Risico loop je altijd. Maar aan de andere kant, als je hem over een half jaar koopt zal hij waarschijnlijk niet veel anders zijn. Ik heb ook na een jaar een ps3 40gb gekocht en die ging ook kapot. Later een slim en ook die ging kapot. Zegt dus ook niet alles. Wel allemaal onder garantie vervangen trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Waarom zou het niet in dit topic passen? Het is namelijk een gegeven dat de vorige consoles (eerste versies) eigenlijk veel te vroeg op de markt gedumpt zijn.... Waarom zou dat nu niet weer kunnen gebeuren met de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:12
Bullet NL schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:28:
[...]

Waarom zou het niet in dit topic passen? Het is namelijk een gegeven dat de vorige consoles (eerste versies) eigenlijk veel te vroeg op de markt gedumpt zijn.... Waarom zou dat nu niet weer kunnen gebeuren met de PS4?
idd! Ik persoonlijk wacht wel een half jaar, dan ga ik wel zoeken of er al problemen zijn geconstateerd bij een aantal mensen, met name hitte/lawaai issues. Er zijn altijd mensen die dat ding 24/7 aan laten staan en 10 uur per dag gamen, die zullen als eerst tegen dit soort problemen aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:42
Net plaatselijke bart smit gebeld.. En gevraagd of ik hem bij hun kan pre orderen en dit was geen probleem .. En heb hem dan zeker op de dag van de release zei de beste man. moet alleen even persoonlijk naar de winkel komen om gegevens door te geven..

Dus dit kan je nog altijd proberen mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
k1978 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:51:
Net plaatselijke bart smit gebeld.. En gevraagd of ik hem bij hun kan pre orderen en dit was geen probleem .. En heb hem dan zeker op de dag van de release zei de beste man. moet alleen even persoonlijk naar de winkel komen om gegevens door te geven..

Dus dit kan je nog altijd proberen mensen
Ga ik ook proberen, maar volgens mij heeft die man er totaal geen zicht op.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:59
Er zijn echt wel winkels waar je nog succes kan hebben hoor. Alleen de meeste willen niet verder kijken dan hun laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Mijn launch PS3 leeft ook nog...dus...gewoon pre orderen. ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

zwembroek schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:02:
Mijn launch PS3 leeft ook nog...dus...gewoon pre orderen. ;)
Mijn launch PS3 geimporteerd vanuit Amerika werkt ook nog steeds naar behoren dus ;)
Fans maken alleen wat meer herrie dan eerst heb ik het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Sowieso zit er garantie op ^_^ En ook na een half jaar, jaar of twee jaar kunnen ze ineens kapot gaan. Zo kan je wel blijven wachten.

Ik heb mijn PS4 pre-order bij amazon.de gedaan in juni en ze hadden een aantal weken geleden een code gestuurd waarmee Driveclub met korting gekocht kon worden. Ik heb hem net maar even verzilverd en heb Driveclub nu voor €21,18 gekocht :D Mooie deal, zeker aangezien er volgens de PS EU blog een code bij zit die 50% korting op een jaar abonnement PS+ geeft (http://blog.eu.playstatio...s-and-cover-art-revealed/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:42
Mars18 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:34:
[...]

Ga ik ook proberen, maar volgens mij heeft die man er totaal geen zicht op.
Heb wel vertrouwen in me plaatselijke bart smit.. Volgens de medewerker vielen de reserveringen wel mee bij deze vestiging.. We gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Ahh net een brief gehad van gamemania België ... day one delivery. Ik zit dus goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Benieuwd wanneer de releasedatum op de Sony Online store wordt aangepast (evenals de datum bij mijn bestelling :P).

[ Voor 14% gewijzigd door RDMA op 21-08-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasje12
  • Laatst online: 17-02 19:43
Kom ik net terug van een vakantie in de US, kan ik de PS4 nergens meer pre-orderen.
Vrijnemen om langs de lokale mediamarkt te gaan zit er voorlopig niet in....wel ingeschreven bij Bart Smit. Niemand kan 29/11 nog garanderen....misschien wordt het een kerst kado... <+:)

sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
k1978 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:25:
[...]

Heb wel vertrouwen in me plaatselijke bart smit.. Volgens de medewerker vielen de reserveringen wel mee bij deze vestiging.. We gaan het zien
Net ook de plaatselijke gebeld. Je kan nog reserveren en krijgen op de 1e dag. Ze weten niet hoeveel ze er krijgen, maar er is nog niet gezegd door het hoofdkantoor dat ze geen reserveringen meer mogen hebben.

Dus volgens haar zou je er altijd 1 op de 1e dag krijgen. Zo niet waar volgens mij. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik vraag me af hoeveel exemplaren ze kunnen produceren voor de launch. Andrew House noemde tijdens de presentatie dat ze op ruim 1 miljoen pre-orders zaten. Zullen ze er dan ook ruim een miljoen produceren voor de eerste batch? Ik weet niet hoeveel PS3's er waren bij launch maar iets zegt me dat de winkel voorraad toch best snel aangevuld moet kunnen worden na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasje12
Nasje12 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:51:
Kom ik net terug van een vakantie in de US, kan ik de PS4 nergens meer pre-orderen.
Vrijnemen om langs de lokale mediamarkt te gaan zit er voorlopig niet in....wel ingeschreven bij Bart Smit. Niemand kan 29/11 nog garanderen....misschien wordt het een kerst kado... <+:)
Ik heb hem via de sony site besteld:

De reservering geeft aan:

Hierbij bevestigen wij dat we uw bestelling hebben ontvangen.
U zult deze ontvangen tussen 02.12.2013 en 03.12.2013.

Wie weet toch nog een sinterklaas kado...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Nasje12 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:57:
[...]

Ik heb hem via de sony site besteld:

De reservering geeft aan:

Hierbij bevestigen wij dat we uw bestelling hebben ontvangen.
U zult deze ontvangen tussen 02.12.2013 en 03.12.2013.

Wie weet toch nog een sinterklaas kado...
Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasje12
Tien minuten geleden...

Maar eerst zien dan geloven....

[ Voor 9% gewijzigd door Nasje12 op 21-08-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ik op 1 juli en bij mij staat-ie nog op 02/01 en 03/01 :9 Maar daar staat hij al sinds het begin op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Uniciteit schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:03:
[...]

Ik op 1 juli en bij mij staat-ie nog op 02/01 en 03/01 :9 Maar daar staat hij al sinds het begin op.
Hier ook 1 juli besteld (eerste dag dat hij op Sony.nl beschikbaar was). Geeft hier aan:

"Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn.

Levering: tussen 30/12 en 31/12"

Zie dat de productcode in de tussentijd ook gewijzigd is trouwens. Bij mij staat er nog PLAYSTATION4.EU, terwijl als je nu besteld is het PLAYSTATION4NL.

Is dat bij jou ook zo?

[ Voor 18% gewijzigd door RDMA op 21-08-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Op de Twitter geeft Sony echter wel aan dat ze geen garantie voor 2-3 dec. kunnen geven:
https://twitter.com/Vanspijk/status/370154675762262018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasje12
RDMA schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:05:
[...]

Hier ook 1 juli besteld (eerste dag dat hij op Sony.nl beschikbaar was). Geeft hier aan:

"Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn.

Zie dat de productcode in de tussentijd ook gewijzigd is trouwens. Bij mij staat er nog PLAYSTATION4.EU, terwijl als je nu besteld is het PLAYSTATION4NL.

Is dat bij jou ook zo?
Dit staat er....

PlayStation 4
PLAYSTATION4NL 1 x 399,99 € incl. BTW

Levering door TNT thuis of op het werk
Verwachte levering: 02.12.2013 - 03.12.2013

Er staat wel duidelijk:

Dus ik merk het wel...

[ Voor 11% gewijzigd door Nasje12 op 21-08-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Die datums die je nu krijgt zijn waarschijnlijk gewoon allemaal placeholders. Ze stellen dat nog wel bij naarmate de launch dichterbij komt en ze een betere indicatie kunnen geven lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik ben zojuist even naar de MM geweest en een meneer wist mij te vertellen dat na de bekendmaking van de launch date het chaos is geweest dus er is nergens meer in de MM filialen een PS4 te krijgen. Daarna ff naar de GameMania geweest om te kijken of het misschien dan toch nog mogenlijk is, maar nee. Toen toch maar even naar de BartSmit geweest en daar konden ze mij garanderen van een PS4 op launch misschien zelfs eerder als ze hem eerder krijgen. Mevrouw heeft daar tegen mij gezegt dat zij een bepaalde tijd pre-orders aannemen en dat aantal aan sony doorgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
EpicPuma schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:02:
Ik ben zojuist even naar de MM geweest en een meneer wist mij te vertellen dat na de bekendmaking van de launch date het chaos is geweest dus er is nergens meer in de MM filialen een PS4 te krijgen. Daarna ff naar de GameMania geweest om te kijken of het misschien dan toch nog mogenlijk is, maar nee. Toen toch maar even naar de BartSmit geweest en daar konden ze mij garanderen van een PS4 op launch misschien zelfs eerder als ze hem eerder krijgen. Mevrouw heeft daar tegen mij gezegt dat zij een bepaalde tijd pre-orders aannemen en dat aantal aan sony doorgeeft.
En dan horen dat ze er maar2 per bart smit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
RDMA schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:05:
[...]

Is dat bij jou ook zo?
Yep, bij mij ook zo. Dat is het enige waar ik bezorgd om ben, dat ze het verpesten met PLAYSTATION4.EU en PLAYSTATION4.NL :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:52
Zojuist gereserveerd bij de plaatselijke intertoys, heb hem als het goed gewoon op launch d:)b

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-08 08:02
Mail van Amazon.de:

"PlayStation 4 - Konsole"
Voraussichtliches Lieferdatum: 30. November 2013 - 02. Dezember 2013

Gaat goed komen ;-)

Lijkt er op Killzone ook eind November, begin December gereleased wordt.. volgens een andere mail.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Killzone is een release titel dus die komt gelijk met de PS4 uit.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:56
Zojuist bij de Mediamarkt in Rotterdam tegenover mijn huis naar binnengelopen.
Had er al geen vertrouwen meer, omdat alles 'schijnt' uitverkocht (lees: preordered) te zijn.
En ik niet bepaald de moeite had genomen om afgelopen maanden iets vast te leggen :P

Beste man vertelde me dat ze te laat waren begonnen (o.i.d...) en dat ze nog wat preorders hadden liggen.
Uiteraard meteen gedaan en hopen op 29 november! Hij gaf aan dat ze er ongeveer 90 verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Wanneer hype je een product? door hem nog voor dat hij überhaupt ooit geleverd is als schaars te bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:25
Bullet NL schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:52:
Wanneer hype je een product? door hem nog voor dat hij überhaupt ooit geleverd is als schaars te bestempelen.
Of je kan het als onderschatting zien van wat Sony verwacht te verkopen? Dat ze daarom minder leveren?

(hypothese on)

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ps3gamer91 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:53:
[...]

Of je kan het als onderschatting zien van wat Sony verwacht te verkopen? Dat ze daarom minder leveren?

(hypothese on)
Schaarste voorkomen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Uniciteit schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:42:
[...]

Yep, bij mij ook zo. Dat is het enige waar ik bezorgd om ben, dat ze het verpesten met PLAYSTATION4.EU en PLAYSTATION4.NL :9
Precies. "Geen productbeschrijving beschikbaar" staat er ook zo mooi bij. }:|

We zitten waarschijnlijk in dezelfde batch, gaat goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
loekf2 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:53:
Mail van Amazon.de:

"PlayStation 4 - Konsole"
Voraussichtliches Lieferdatum: 30. November 2013 - 02. Dezember 2013

Gaat goed komen ;-)

Lijkt er op Killzone ook eind November, begin December gereleased wordt.. volgens een andere mail.
Nice, wanneer had je de order gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-08 08:02
Katseviool schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:43:
[...]

Nice, wanneer had je de order gedaan?
Zodra ie aangekondigd werd, midden juni ofzo.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain-Cr
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-03-2022
Ik heb de PS4 vandaag bij Saturn in Zaadam pre-ordered. Ze konden mij niet vertellen hoeveel ze er binnen zouden krijgen op launchday. Wel ben ik nr. 9 op de lijst, niet slecht denk ik! Ik kan mij niet voorstellen dat de grote steden er 50 of meer krijgen en Zaandam niet meer dan 10.

Wellicht dus een tip om het bij de wat 'kleinere' fililialen van Saturn en Mediamarkt te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Net ingelogd bij Sony, daar mijn pre-order op 15 juli gedaan en volledig betaald. Leverdatum staat nog steeds op tussen 30/12 en 31/12

Iemand ook daar besteld en contact gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Cai schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:22:
Net ingelogd bij Sony, daar mijn pre-order op 15 juli gedaan en volledig betaald. Leverdatum staat nog steeds op tussen 30/12 en 31/12

Pre-order van 1 juli en ook hier (nog) die leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-08 16:42
gereseveerd in mei, gegarandeerd op dag van release bij Game Mania.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-07 21:57
Ik had begrepen dat mensen die bij Gamemania gereserveerd hadden een brief zouden krijgen. Ik dus niet. Gisteren even gebeld met Gamemania hier in Vlissingen. Ik had 4-07-2013 gereserveerd, dus in principe is dat volgens website van GM geen launchday maar wel december. Ook die 2de groep zou een brief krijgen en een aanbetaling moeten doen. Medewerker wist mij te vertellen dat ik geen aanbetaling zou hoeven doen etc.

Ik begin een beetje nattigheid te voelen dat mijn reservering misschien niet goed gedaan is. In dat geval kunnen ze GM Vlissingen wel sluiten voor tijdelijke wederopbouwing :+ Nee serieus, dan zou ik echt heel pissig worden.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-08 16:15

Pykow

Angelo OTR

Ik haal de console een half jaar later wel, wanneer meren deel de console al heeft staan.
Volgend jaar zomer is voor mij ook goed.
in de tussentijd heb ik nog genoeg games voor op de PC te spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• BrannieJ
  • Laatst online: 17-07 15:29
Voor de mensen die bij Consoleshop.nl hebben gepreordered. Ikzelf heb daar op 27/6 een Ps4 besteld en heb zojuist een mailtje gehad dat ik een day-one editie krijg.

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:54
Cai schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:22:

Ik heb gister een mailtje naar Sony gestuurd, deze zin stond o.a. in hun antwoord:
U kunt er van uit gaan dat u de Playstation4 op releasedatum zal ontvangen.
Zelf heb ik op 6 augustus besteld, dus dat is goed nieuws voor jou.
Verder gaven ze aan dat ze nog niet wisten of ze een dag voor de releasedatum konden verzenden, dat zou pas duidelijk worden als ze de PlayStation 4 echt op voorraad hebben.

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Muffinn schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:42:
[...]

Ik heb gister een mailtje naar Sony gestuurd, deze zin stond o.a. in hun antwoord:

[...]

Zelf heb ik op 6 augustus besteld, dus dat is goed nieuws voor jou.
Verder gaven ze aan dat ze nog niet wisten of ze een dag voor de releasedatum konden verzenden, dat zou pas duidelijk worden als ze de PlayStation 4 echt op voorraad hebben.
Je bericht net te laat gelezen en dus net zelf gebeld naar de Sony outlet die de bestellingen verzorgt.

Customer service medewerker gaf aan dat de verwachte schifting ligt van de eerste batch zo rond begin augustus geplaatst. Toen is er namelijk de melding op de website gezet.

Productcodes zijn ook bij mij gewijzigd.
PLAYSTATION4.EU Geen productbeschrijving beschikbaar
Productcode: PLAYSTATION4.EU 1 x 399,99 € Incl. BTW

PS4DUALSHOCK.EU DUALSHOCK®4
Productcode: PS4DUALSHOCK.EU 1 x 59,99 € Incl. BTW

PS4CAMERA.EU PlayStation®Camera
Productcode: PS4CAMERA.EU 1 x 59,99 € Incl. BTW

Ordernummer is 3029289XX

• RDMA
Cai schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:40:
[...]

Je bericht net te laat gelezen en dus net zelf gebeld naar de Sony outlet die de bestellingen verzorgt.

Customer service medewerker gaf aan dat de verwachte schifting ligt van de eerste batch zo rond begin augustus geplaatst. Toen is er namelijk de melding op de website gezet.

Productcodes zijn ook bij mij gewijzigd.
PLAYSTATION4.EU Geen productbeschrijving beschikbaar
Productcode: PLAYSTATION4.EU 1 x 399,99 € Incl. BTW

PS4DUALSHOCK.EU DUALSHOCK®4
Productcode: PS4DUALSHOCK.EU 1 x 59,99 € Incl. BTW

PS4CAMERA.EU PlayStation®Camera
Productcode: PS4CAMERA.EU 1 x 59,99 € Incl. BTW

Ordernummer is 3029289XX
Goed mogelijk ja, op Sony.co.uk staat namelijk:

"Please note: Due to high demand, orders placed for this PlayStation 4 console from August 6 may be received after release date."

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:08
Zonet besteld en aanbetaald bij Mediamarkt Leeuwarden. Ik ben nr. 27 op de lijst en denk dat ik daarmee nog wel een aardige kans heb op een PS4 op dag 1. En anders maar niet :)

Verwijderd

Ik ga hem gewoon bij Sony kopen. Dat ik hem op de release heb maakt me weinig uit.
Kan GTA5 ook op de ps3 doen. En COD: Ghosts kan ik upgraden naar ps4.

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ach, de pagina voor de PS4 geeft nu aan eind november. Denk dat het wel losloopt. Neem aan dat iedereen die ruim voor het wijzigen van de tekst iets besteld heeft het gewoon krijgt. En anders loop je een bartsmit/dixons binnen want er zijn vast mensen die hun bestelling niet oppikken.

Verwijderd

Afgelopen zaterdag gepre-orderd bij de Intertoys. De eigenaar kon mij garanderen dat ik hem op de dag van release binnen krijg. Zo niet, dan krijg ik mijn aanbetaling eventueel terug. Hij zei dat het bij hem echt niet storm liep, ik sprak hem eerst telefonisch en toen gaf hij ook aan dat ik in de loop van de week kon komen ipv op de zaterdag.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah het is wel duidelijk als je nu nog wilt reserveren moet je bij een lokale Intertoys/BS oid zijn.

grote retailers als GameMania/Nedgame/Bol/Wehkamp zijn uitverkocht niet zo vreemd met meer dan 1 miljoen reserveringen wereldwijd.

Chaoss schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:14:
jah het is wel duidelijk als je nu nog wilt reserveren moet je bij een lokale Intertoys/BS oid zijn.

grote retailers als GameMania/Nedgame/Bol/Wehkamp zijn uitverkocht niet zo vreemd met meer dan 1 miljoen reserveringen wereldwijd.
Bartsmit heeft op de website ook nog geen bestellingen aangenomen, alleen reserveringen waarbij je een email/sms krijgt zodra je kunt bestellen..
Er is dus nog hoop op een ps4 op de releasedag ;)

• Katseviool
Brain-Cr schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:12:
Ik heb de PS4 vandaag bij Saturn in Zaadam pre-ordered. Ze konden mij niet vertellen hoeveel ze er binnen zouden krijgen op launchday. Wel ben ik nr. 9 op de lijst, niet slecht denk ik! Ik kan mij niet voorstellen dat de grote steden er 50 of meer krijgen en Zaandam niet meer dan 10.

Wellicht dus een tip om het bij de wat 'kleinere' fililialen van Saturn en Mediamarkt te proberen.
Thx voor de tip :) Ik ben heb er een gereserveerd bij Saturn Amsterdam Oosterdokseiland. Ze gaven in het filiaal aan dat het een launch exemplaar is maar ik zie verder niks op de bon staan. Staat er bij jou nog iets bijzonders op de bon? Ik heb hier enkel artikel 'Sony PS4 set A' staan.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Katseviool schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:28:
Ik heb hier enkel artikel 'Sony PS4 set A' staan.
Dit staat ook op de bon die ik heb van de MediaMarkt. Ze hebben drie sets zag ik in hun systeem: A,B,C. Of dat aangeeft in welke batch je zit, ik weet het niet, maar het zou natuurlijk kunnen.

Is er iemand die al iets van wehkamp heeft vernomen of je een day one krijgt? Op de website staat nog steeds dat de release datum onbekend is. 8)7

Zelf heb ik 7 augustus besteld en op de mails die ik heb gestuurd met de vraag of ik een exemplaar op launchdag zou krijgen krijg ik van die standaard "we weten niks. we hebben geen release datum" antwoorden terug.

• PBP

PBP

Freekers schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:32:
[...]

Dit staat ook op de bon die ik heb van de MediaMarkt. Ze hebben drie sets zag ik in hun systeem: A,B,C. Of dat aangeeft in welke batch je zit, ik weet het niet, maar het zou natuurlijk kunnen.
Bij mij garandeerde ze ook een launch exemplaar en er staat ook Set A op de bon.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:18

Edd

AtlAntA schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:33:
Is er iemand die al iets van wehkamp heeft vernomen of je een day one krijgt? Op de website staat nog steeds dat de release datum onbekend is. 8)7

Zelf heb ik 7 augustus besteld en op de mails die ik heb gestuurd met de vraag of ik een exemplaar op launchdag zou krijgen krijg ik van die standaard "we weten niks. we hebben geen release datum" antwoorden terug.
Nee, ik heb er ook nog niets van vernomen en ben er verder eigenlijk ook nog niet achteraan gegaan.
Zelf heb ik de pre-order op 13 juni geplaatst. Maar toen stond dit er ook nog niet:
Let op! Bij aankoop van dit artikel ben je niet verzekerd van een exemplaar op release, dit vanwege de beperkte beschikbaarheid. Het artikel wordt zo snel mogelijk na release geleverd.
Dus ik neem aan dat ik hem gewoon op launch-dag kan verwachten.

-

Edd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:40:
[...]

Nee, ik heb er ook nog niets van vernomen en ben er verder eigenlijk ook nog niet achteraan gegaan.
Zelf heb ik de pre-order op 13 juni geplaatst. Maar toen stond dit er ook nog niet:

[...]

Dus ik neem aan dat ik hem gewoon op launch-dag kan verwachten.
Nee klopt dat bericht is er op 10 augustus bij gezet. Dus an sich zou ik dan veilig zitten. Maar bij bol.com en gamemania kwam een dergelijk bericht ook pas om die datum op hun website terwijl ze halverwege juli al door hun pre orders heen waren.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:23:
[...]

Bartsmit heeft op de website ook nog geen bestellingen aangenomen, alleen reserveringen waarbij je een email/sms krijgt zodra je kunt bestellen..
Er is dus nog hoop op een ps4 op de releasedag ;)
Ik maak me ook geen zorgen, 11 juni al gereserveerd.

Maargoed als je helemaal niet reserveert wordt de kans wel klein dat je er bij de release op kunt pikken. Nu de release datum bekend is en de consoles weer in het nieuws komen zullen er ook weer mensen gaan reserveren.

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
Met de 2 medewerkers waar ik mee gesproken heb van de MM en de GM hebben mij vertelt dat er bij launch geen consoles in de winkel zullen liggen en als je niet pre-ordered de kans bestaat dat je pas een console in 2015 fysiek kan kopen in winkels. Dit kan natuurlijk ook gewoon een verkooppraatje zijn.

Verwijderd

RDMA schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:43:
[...]

Goed mogelijk ja, op Sony.co.uk staat namelijk:

"Please note: Due to high demand, orders placed for this PlayStation 4 console from August 6 may be received after release date."
Ik ga er vanuit dat ik hem op launchday ga krijgen. Heb 'm op 17 augustus besteld en toen stond er nog niets over dat ze door de voorraad heen zijn. Sowieso vind ik het niet netjes dat ze je dan op voorhand de volle mep laten betalen als ze niets kunnen garanderen.
EpicPuma schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:54:
Met de 2 medewerkers waar ik mee gesproken heb van de MM en de GM hebben mij vertelt dat er bij launch geen consoles in de winkel zullen liggen en als je niet pre-ordered de kans bestaat dat je pas een console in 2015 fysiek kan kopen in winkels. Dit kan natuurlijk ook gewoon een verkooppraatje zijn.
2015. En hij was zeker de leukste thuis? :+

• pino85

pino85

Denk dat hij 2014 bedoeld :P verder lijkt het wel te kloppen dat meer winkels de pre-orders voorrang geven boven de klanten die bij launch naar de winkel komen om er 1 in de shop zelf te halen, sterker nog ik heb ook gehoord dat er weinig tot geen exemplaren in de winkel(plaatselijke MM) komen te liggen.
Wat hier nu echt van waar is? geen idee maar dit is wel wat je her en der hoort, we zullen het gaan zien :)

[ Voor 87% gewijzigd door pino85 op 22-08-2013 22:07 ]

Liefhebber van Tweakers

• Katseviool
Freekers schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:32:
[...]

PBP schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:38:
[...]

Bij mij garandeerde ze ook een launch exemplaar en er staat ook Set A op de bon.
Bedankt beide voor de confirmatie :)

• PBP

PBP

Katseviool schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:23:
[...]

[...]

Bedankt beide voor de confirmatie :)
Volgens mij zegt het niks. Vriend van mij konden ze niet garanderen van een day1 en heeft ook Set A.

• Katseviool
PBP schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:25:
[...]

Volgens mij zegt het niks. Vriend van mij konden ze niet garanderen van een day1 en heeft ook Set A.
Nee klopt, bedoelde meer dat we iig dezelfde product code hebben. Maar we wachten het wel gewoon even 3 maanden af :)

[ Voor 7% gewijzigd door Katseviool op 22-08-2013 22:29 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

pino85 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:05:
Denk dat hij 2014 bedoeld :P verder lijkt het wel te kloppen dat meer winkels de pre-orders voorrang geven boven de klanten die bij launch naar de winkel komen om er 1 in de shop zelf te halen, sterker nog ik heb ook gehoord dat er weinig tot geen exemplaren in de winkel(plaatselijke MM) komen te liggen.
Wat hier nu echt van waar is? geen idee maar dit is wel wat je her en der hoort, we zullen het gaan zien :)
Euh dat is het hele idee van preorderen... natuurlijk krijgen de preorders voorang op winkel verkopen. Het is heel simpel als er in een MM 60 preorders zijn en er worden met de eerste batch 45 PS4's geleverd dan komen er idd geen consoles op de plank te liggen.

• pino85

pino85

Euh dat snap ik maar het is nooit zo extreem( in mijn ogen) geweest dat er daadwerkelijk in dit soort grote ketens enkele of geen enkele console komt te liggen in de winkels zelf, dat bedoelde ik meer te zeggen wellicht was ik wat onduidelijk.

[ Voor 55% gewijzigd door pino85 op 22-08-2013 23:06 ]

Liefhebber van Tweakers

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nouhja was destijds met de Wii ook zo, die kon je in het begin ook amper op de gewone manier in de winkels krijgen.

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:25
Was bij een winkel waar men mij vertelde dat ze 200 ps4 hadden besteld en ze er uiteindelijk maar 20 konden krijgen van de groothandel. Ze denken dat men dat express doet om de hype levende te houden zoals bij de wii

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Pagina: 1 2 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot