Mycom en Dixons (Bas group) hebben het meest dramatische voorraadsysteem van Nederland. Ga hier dus geen aandacht aan besteden. Dit is allemaal verspilde moeite!
Dat is wel weer echt des Dixons dus. Wat een faal winkel.RudyBre schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:41:
zojuist bij dixons besteld in weert. kreeg helaas 1 min later een telefoontje dat hij niet op voorraad was.
Anoniem: 526078
Heb er net al heen gebeld en hij zegt er liggen er alleen nog die gereserveerd zijn, niets in vrije verkoop. Lijkt een fout op de website en hij heeft het doorgegeven aan het hoofdkantoor.Anoniem: 562921 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:37:
In Maastricht liggen er nog drie bij myCom
Mail gekregen mycom maastricht.
Ook niet op voorraad.
Ook niet op voorraad.
@Brainanalyser1st
Zelfde hier 5 aug besteld bij Bigu.nl, dit kreeg ik gister als antwoord:
Helaas is op dit moment nog niet precies te zeggen wanneer we jouw PS4 kunnen versturen. Jammer genoeg is er landelijk een enorme vraag naar de nieuwe console van Sony en is er niet genoeg aanbod. We verwachten deze maand een nieuwe levering consoles. Hoeveel er dit echter gaan zijn en wanneer deze precies gaan komen weten we nog niet. Afhankelijk van deze informatie kunnen we je melden of je wel of niet bij de gelukkigen gaat behoren die een PS4 gaat ontvangen. We willen je niet blij maken met loze beloften. Voor nu vragen we dus nog heel even om je geduld.
Een wijze les voor ons bij de volgende console's
, besteld altijd bij een grote retailer, ook al ben je super vroeg.
Ik ben ook aan het kijken voor een andere ps4, die andere kan je toch nog altijd kwijt mocht die volgende week komen o.i.d.
Helaas is op dit moment nog niet precies te zeggen wanneer we jouw PS4 kunnen versturen. Jammer genoeg is er landelijk een enorme vraag naar de nieuwe console van Sony en is er niet genoeg aanbod. We verwachten deze maand een nieuwe levering consoles. Hoeveel er dit echter gaan zijn en wanneer deze precies gaan komen weten we nog niet. Afhankelijk van deze informatie kunnen we je melden of je wel of niet bij de gelukkigen gaat behoren die een PS4 gaat ontvangen. We willen je niet blij maken met loze beloften. Voor nu vragen we dus nog heel even om je geduld.
Een wijze les voor ons bij de volgende console's
Ik ben ook aan het kijken voor een andere ps4, die andere kan je toch nog altijd kwijt mocht die volgende week komen o.i.d.
Kreeg eerst een bevestigins email dat het product vandaag kon worden opgehaald, en 4 minuten later onderstaand bericht.
Bij het verwerken van uw bestelling 11xxxxx in de winkel is het helaas niet mogelijk geweest om alles voor u te reserveren waarvan we verwacht hadden dat het gereserveerd kon worden. Om u alsnog zo snel mogelijk aan de ontbrekende producten te helpen is er voor u vanuit de winkel MyCom Maastricht een nieuwe order aangemaakt.
Bij het verwerken van uw bestelling 11xxxxx in de winkel is het helaas niet mogelijk geweest om alles voor u te reserveren waarvan we verwacht hadden dat het gereserveerd kon worden. Om u alsnog zo snel mogelijk aan de ontbrekende producten te helpen is er voor u vanuit de winkel MyCom Maastricht een nieuwe order aangemaakt.
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
Anoniem: 562634
Bol.com is ook geen goede, hele kleine 2e levering.TD91 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:44:
@Brainanalyser1st
Een wijze les voor ons bij de volgende console's, besteld altijd bij een grote retailer, ook al ben je super vroeg.
Coolblue zelfde verhaal.Anoniem: 562634 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:45:
[...]
Bol.com is ook geen goede, hele kleine 2e levering.
Idd Mediamarkt lijkt de beste keus, ik zie daar veel goeie berichten van, ook mensen die laat besteld hebben (okt/nov soms zelfs dec?)
Ik heb 28 nov besteld en nog niks gehoord dus het kan ook tegen vallenTD91 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:47:
Idd Mediamarkt lijkt de beste keus, ik zie daar veel goeie berichten van, ook mensen die laat besteld hebben (okt/nov soms zelfs dec?)
Besteld bij Dixons Harderwijk... Tot nu toe gaat het goed;oooo
Intressing..
Mycom zaandam kan je vergeten jongens. Die is niet op voorrad. Vriend van me staat in de winkel, ze weten niks van een voorraad. Ook al een fout. Wat een baggesysteem .
Mycom helmond staat er nnu ook
Intressing..
Mycom zaandam kan je vergeten jongens. Die is niet op voorrad. Vriend van me staat in de winkel, ze weten niks van een voorraad. Ook al een fout. Wat een baggesysteem .
[ Voor 6% gewijzigd door Giga_ op 12-12-2013 16:50 ]
Hier heb ik hem ook besteld 10 minuten terug, Harderwijk.. haha, ben benieuwd, maar zal wel niet wat worden ben ik bangGiga_ schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:49:
Besteld bij Dixons Harderwijk... Tot nu toe gaat het goed;oooo
Intressing..
Al meer nieuws van Wehkamp?
Had 2 emails, mail 1 dat ik bij de 2de levering zit en mail 2 dat ik niet bij de 2de levering zit.
Had 2 emails, mail 1 dat ik bij de 2de levering zit en mail 2 dat ik niet bij de 2de levering zit.
Dixons liep langsaam terug in aantallen en staat nu vrolijk weer op 21 stuks.. (diverse verstigingen).
Kan bijna geen foutje zijn, maar gewoon een poging weer klanten te trekken op een verkeerde manier.
Kan bijna geen foutje zijn, maar gewoon een poging weer klanten te trekken op een verkeerde manier.
Signature
Als ze hem annuleren gaan we samen ff langs hahahah,. Even ons voorraan de lijst krijgen ^^ Me tante gaat er nu langs. Woont in Harderwijk. Ben benieuwdrvthul84 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:51:
[...]
Hier heb ik hem ook besteld 10 minuten terug, Harderwijk.. haha, ben benieuwd, maar zal wel niet wat worden ben ik bang
Ja annuleer hem gewoon bij mycom zaandam, weten zelf van niks.
Zoek even op dixons ipad op het forum en je weet genoeg over het voorraadsysteem, niet bestellen dus!!!
Net gebeld naar Dixons, maar er klopt niks van die voorraadstatus blijkbaar. Ze hebben er wel wat gekregen maar deze worden gebruikt voor pre-orders. Was een fout in hun systeem.
Sterkte met annuleren. Dat kennen ze nietDani197 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:53:
Ja annuleer hem gewoon bij mycom zaandam, weten zelf van niks.
Haal je hem toch gewoon niet op. Je bent niks verplicht af te nemen.Giga_ schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:54:
[...]
Sterkte met annuleren. Dat kennen ze niet
M3P 24'
Anoniem: 562930
Kreeg net mailtje van Intertoys,sta op plaats 2316 voor reservering....volgend jaar kerst heb ik hem hahaha
Anoniem: 562897
himouzetc schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:52:
Dixons liep langsaam terug in aantallen en staat nu vrolijk weer op 21 stuks.. (diverse verstigingen).
dit is een soort fout. net gebeld, er is geen voorraad. hun hoofdkantoor boekt een aantal op een filiaal X.
die geeft dan voorraad aan, maar daar moeten de pre orders nog vanaf

ze hadden er 4 binnen waar van de orders van juni waren......nu nr 11......we wachten ongeduldig af
Zonet mijn order geannuleerd. Kreeg binnen 10 minuten antwoord, alleen kon ik nog geen statusverandering vinden. Order van 22 november XL bundel.Giga_ schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:54:
[...]
Sterkte met annuleren. Dat kennen ze niet
Je moet MyCom contacteren, heb gewoon een mailtje gestuurd.Dani197 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:57:
Blackthunder hoe?
Op overige vragen reageren ze volgens mij wat langzamer, heb ik het idee.
Nog geen reactie, ik wil geen gedoe met mycom
Anoniem: 561077
Tja, dat krijg je wel hoor.Dani197 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:09:
Nog geen reactie, ik wil geen gedoe met mycom
Besteld is besteld.
Zaandam?Anoniem: 146055 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:09:
Playstation 4 opgehaald bij de Saturn.
Niet als je hem ophaald in de winkel.Anoniem: 561077 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:10:
[...]
Tja, dat krijg je wel hoor.
Besteld is besteld.
Haha, Mycom kan je gewoon bestellen hoor. Allemaal vrijblijvendAnoniem: 561077 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:10:
[...]
Tja, dat krijg je wel hoor.
Besteld is besteld.
Op dit moment is niks meer logisch ;-)Anoniem: 146055 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:15:
[...]
Je moet daar inderdaad een pre-order hebben, maar dat lijkt mij logisch.
Anoniem: 207106
CoolBlue heeft tot halverwege Oktober geleverd... Bron: Twitter CB reply
@patrickhopman Zoals het nu lijkt tot begin oktober.
Anoniem: 146055
Niet als je niet tijdig besteld neeAnoniem: 561077 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:16:
[...]
Op dit moment is niks meer logisch ;-)
Net gebeld door dixons iemand was 1 minuut sneller dan mij. HAAT ME LEVEN
31-08 besteld, bij Wehkamp.Anoniem: 146055 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:17:
[...]
Niet als je niet tijdig besteld nee. Sowieso bij dergelijke dingen altijd voor de Media Markt of de Saturn gaan, die kunnen tenminste leveren.
Anoniem: 560916
Dit maakt mij echt depri :l. Ik heb pas in november besteld bij Wehkamp dat wordt dus waarschijnlijk in 2014. Denk dat ik het best kan annuleren en opzoek kan gaan naar een PS4 in de losse verkoop. Woon in Zwolle dus genoeg winkels om langs te gaan.
Ik krijg vanavond mijn 2e. Klopt het dat ik hem via hier wellicht kwijt kan? Ik verkoop hem in principe via marktplaats, maar wellicht is iemand hier geïnteresseerd.
JAAAAA.FerdiV schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:22:
Ik krijg vanavond mijn 2e. Klopt het dat ik hem via hier wellicht kwijt kan? Ik verkoop hem in principe via marktplaats, maar wellicht is iemand hier geïnteresseerd.
PM.
Ligt eraan voor welke prijs! DM mij!FerdiV schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:22:
M3P 24'
Mag ik dat hier onderhandelen? Lijkt mij ver standig via PM. Ik ga even kijken hoe dat werkt, haha.
Ik woon ook in Zwolle, heb bij de Bart Smit besteld op 19 oktober.Anoniem: 560916 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:19:
[...]
Dit maakt mij echt depri :l. Ik heb pas in november besteld bij Wehkamp dat wordt dus waarschijnlijk in 2014. Denk dat ik het best kan annuleren en opzoek kan gaan naar een PS4 in de losse verkoop. Woon in Zwolle dus genoeg winkels om langs te gaan.
Heb alleen nog maar te horen gekregen dat ik niet bij de eerste levering zit

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3
Anoniem: 560916
Waarschijnlijk ook niet 2e levering aangezien een heleboel hier een PS4 hebben gekregen door zo'n link van BS. Daar ben jij wss ten dupe van geworden.DannyvdHof schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:25:
[...]
Ik woon ook in Zwolle, heb bij de Bart Smit besteld op 19 oktober.
Heb alleen nog maar te horen gekregen dat ik niet bij de eerste levering zit
Wow, dat waren er precies 9 voor heel Nederland. Ja, het was een blunder, ja dat had niet gemogen maar 9 is niet het einde van de wereldAnoniem: 560916 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:27:
[...]
Waarschijnlijk ook niet 2e levering aangezien een heleboel hier een PS4 hebben gekregen door zo'n link van BS. Daar ben jij wss ten dupe van geworden.
Anoniem: 562634
Retweet als je hoopt dat je een PS4 hebt voor de kerstvakantie, anders erg hard gaat vervelen.
Ja beetje jammer dit, maarja ik wacht wel af.Anoniem: 560916 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:27:
[...]
Waarschijnlijk ook niet 2e levering aangezien een heleboel hier een PS4 hebben gekregen door zo'n link van BS. Daar ben jij wss ten dupe van geworden.
AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3
Anoniem: 554269
Net gebeld met retailer die zeiden dat ze tog morgen binnekomen pffff weer een dacht wachten
Anoniem: 544423
Zojuist ook me killzone klein bundel binnengekregen...
Morgen hoogstwaarschijnlijk de Megabundel van Wehkamp.
mijn dag kan niet meer stuk! al heb ik er nu wel 1 extra
Morgen hoogstwaarschijnlijk de Megabundel van Wehkamp.
mijn dag kan niet meer stuk! al heb ik er nu wel 1 extra
Boehoeeee, had ik hem nu ook maar wat eerder besteld.
M3P 24'
MM gaf aan met 3 verschillende leveranciers te werken, dus hoop dat MM Utrecht dan zo ook aan de beurt is! Ze hadden in eerste instantie meer vracht dan pre-orders.. dus wie weet! Ik heb momenteel alleen het geld niet om er 2 te halen helaas..Anoniem: 561977 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:33:
Net gebeld door MM Rotterdam Alexandrium, kan hem nu op komen halen!!!
Signature
Vriend van me had ook geluk zeg. Kent iemand bij Bart Smit en die heeft hem, nadat hij gisteren bestelde, bovenaan de lijst gezet gisteren waardoor hij vandaag een telefoontje kreeg om direct zijn PS4 op te komen halen.
Anoniem: 526078
Dat is geen geluk, dat is gewoon enorm triest.Aghanim schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:36:
Vriend van me had ook geluk zeg. Kent iemand bij Bart Smit en die heeft hem, nadat hij gisteren bestelde, bovenaan de lijst gezet gisteren waardoor hij vandaag een telefoontje kreeg om direct zijn PS4 op te komen halen.
V/A en marktplaats worden nu overspoeld met mensen die hun pre-order binnen hebben gehad. Zal de prijs binnenkort wel drukken.
M3P 24'
Noem eens een reden waarom dat voor hem triest uitpakt dan?Anoniem: 526078 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:37:
[...]
Dat is geen geluk, dat is gewoon enorm triest.
29 nov besteld bij mm webshop, vanmiddag opgehaald
Maat van me was 30min later en die zit bij de volgende levering.. dus als iemand nog een PS4 (retailprijs) over heeft
True, maar niet minder triest dan iedereen die de BS link gebruikt heeft.Anoniem: 526078 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:37:
[...]
Dat is geen geluk, dat is gewoon enorm triest.
In beide gevallen pak je een PS4 af van iemand die wel eerder gereserveerd had.
Die vriend van U mogen ze voor mij meteen ontslaan ik bedoel er zitten mensen maanden te wachten en zo'n gast doet zoiets waarbij de laatste op de lijst nog kan wachten triest, maar 1 ding is zeker bestel zoiets op tijd en nooit bij BS, want je hebt geen garantie dat je hem op tijd krijgt.
[ Voor 24% gewijzigd door Johan tb op 12-12-2013 17:43 ]
die zijn 5 minuten geleden begonnen met uitlevering: https://twitter.com/wehkamp/status/411172533627781121RbL93 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:40:
Waar blijft wehkamp??
Anoniem: 207106
Pakt niet triest uit, alleen de bedoeling van een reserveringslijst is het eerlijk verdelen van de producten op basis van reservering.
Toevallig was 'deze gast' bij de eerste levering genaaid en viel hij onterecht buiten de boot dus zo compenseert het dan ook wel weer. Maar het is inderdaad zuur als je de laatste pre order bent en nu dus nog wat langer kan wachten. Maar goed, dat is dan niet anders.Johan tb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:41:
Die vriend van U mogen ze voor mij meteen ontslaan ik bedoel er zitten mensen maanden te wachten en zo'n gast doet zoiets waarbij de laatste op de lijst nog kan wachten triest.
En dat is meteen een reden om een ander maar daarvan de dupe te laten worden ....Aghanim schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:43:
[...]
Toevallig was 'deze gast' bij de eerste levering genaaid en viel hij onterecht buiten de boot dus zo compenseert het dan ook wel weer. Maar het is inderdaad zuur als je de laatste pre order bent en nu dus nog wat langer kan wachten. Maar goed, dat is dan niet anders.
Anoniem: 170423
Nog niks op Mijnpakket.nl van Bol.com.
Begin van de week mail gehad dat ik em deze week zou krijgen (ps4)
Please mensen, dit topic hoort oorspronkelijk over de levertijden, verkooppunten en winkelprijzen te gaan. Dit is geen marktplaats en verder ook geen topic om je verhaal kwijt te kunnen hoe je aan een PS4 bent gekomen. Daar hebben we een IRC voor 
/gaatmaarsnelweg
/gaatmaarsnelweg
Het leven is nu eenmaal niet altijd eerlijk en het is heel simpel want het is in NL sowieso altijd ikke, ikke, ikke. Als jij de kans had gehad om sneller een PS4 te kunnen bemachtigen ten koste van iemand anders geloof ik niet dat je gepast zou hebben. Ik zeg niet dat het een nette actie is en vanuit BS zou het niet moeten kunnen maar dat die vriend van me nu sneller een PS4 heeft is voor hem natuurlijk alleen maar mooi.Johan tb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:44:
[...]
En dat is meteen een reden om een ander maar daarvan de dupe te laten worden ....
Net terug van media markt breda waar vandaag een aantal exemplaren in losse verkoop waren
Allemaal op natuurlijk. Aan de balie gevraagd of ik er alsnog 1 kon reserveren. Medewerker die in de buurt stond snouwde licht schreeuwend dat ik maar op tijd had moeten zijn en dat er geen reserveringen meer worden aangenomen.
Dat ik sochtend maar voor de deur moet gaan staan wachten... prachtig. Het was simpel maar een vraag
Allemaal op natuurlijk. Aan de balie gevraagd of ik er alsnog 1 kon reserveren. Medewerker die in de buurt stond snouwde licht schreeuwend dat ik maar op tijd had moeten zijn en dat er geen reserveringen meer worden aangenomen.
Dat ik sochtend maar voor de deur moet gaan staan wachten... prachtig. Het was simpel maar een vraag
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
Dixons Harderwijk (verrassend)
Helaas heeft ons systeem vertraging opgelopen waardoor pre-orders van andere klanten als voorraad zichtbaar waren.
Wij hebben dus geen losse voorraad ontvangen, uw bestelling kunnen wij wel laten staan tot Sony de productie op gang heeft.
Dit word ongeveer in Januari verwacht.
Onze excuses voor het misverstand.
Met vriendelijke groet,
Jon Brouwer
Dixons Harderwijk
Helaas heeft ons systeem vertraging opgelopen waardoor pre-orders van andere klanten als voorraad zichtbaar waren.
Wij hebben dus geen losse voorraad ontvangen, uw bestelling kunnen wij wel laten staan tot Sony de productie op gang heeft.
Dit word ongeveer in Januari verwacht.
Onze excuses voor het misverstand.
Met vriendelijke groet,
Jon Brouwer
Dixons Harderwijk
Anoniem: 560158
Hallo meneer de moraalridder...M a r c o schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:41:
[...]
True, maar niet minder triest dan iedereen die de BS link gebruikt heeft.
In beide gevallen pak je een PS4 af van iemand die wel eerder gereserveerd had.
Als u de kans had gehad om via een link van Bart Smit kunnen te bestellen, had u het ook gedaan.
Nou niet huilie, huilie gaan doen...
Houdt hoop!!! Doe ik ook.Anoniem: 170423 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:45:
Nog niks op Mijnpakket.nl van Bol.com.
De mail zal vannacht om een uur of 1 komen zoals altijd, en dan morgen eind van de dag is ie er
Anoniem: 559334
Vandaag mijn PS4 binnen gehad dankzij de gene die de link van BS plaatste, Mocht hij/zij dit lezen; Je bent een held!
Anoniem: 197980
Vanmiddag direct vriendin op pad gestuurd. Was in 20 min uitverkocht en mn vriendin over de zeik omdat ik haar heb heen gestuurd.BinaryRun schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:28:
Is er hier toevallig iemand die bij Assen woont en tegen een kleine vergoeding een PS4 voor mij kan halen? Ik heb ze net namelijk gebeld, maar ze nemen geen reserveringen aan. Je moet zelf komen en die gok kan ik uit Arnhem niet maken. Mocht je er 1tje kunnen bemachtigen, dan kan ik hem natuurlijk wel met de trein komen halen.
Personeel wist niet eens dat het binnen kwam en geld ook voor een eventuele nieuwe levering.
Zuur trouwens gisteren nog gebeld om te preorderen of een eventuele nieuwe levering.... niet mogelijk.
http://gyazo.com/e415d6422b885f9a98908095f12332be
Deze Wehkamp tweet ziet er enorm goed uit (voor mij in ieder geval), morgen of zaterdag de ps4 binnen
Edit: zie dat plaatje niet werkt, maar heb maar de link naar de screenshot geplaatst
Deze Wehkamp tweet ziet er enorm goed uit (voor mij in ieder geval), morgen of zaterdag de ps4 binnen
Edit: zie dat plaatje niet werkt, maar heb maar de link naar de screenshot geplaatst
[ Voor 31% gewijzigd door Jakehh op 12-12-2013 18:22 ]
Kijk dat is pas nieuws!!! Nu heb ik er 2 bestelt en maar 1 mail gekregen maar heb dit in 1 bestelling gedaan. Kan ik er vanuit gaan dat ze beide geleverd worden?Jakehh schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:21:
http://gyazo.com/e415d6422b885f9a98908095f12332be
chill dude, ik gaf alleen aan dat de situatie met voorspringen op de wachtlijst niet anders was dan de BS link.Anoniem: 560158 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:08:
[...]
Hallo meneer de moraalridder...
Als u de kans had gehad om via een link van Bart Smit kunnen te bestellen, had u het ook gedaan.
Nou niet huilie, huilie gaan doen...
En ik heb gewoon bij de eerste mogelijkheid op 13 juni al mijn PS4 besteld.
Dat zou ik niet weten, alleen weet Wehkamp dat zelf ook niet volgens mij want dat de mensen die je aan de telefoon krijgt als je ze belt niet zien. Die zien namelijk ook dezelfde status als je bij mijn bestellingen ziet, waarschijnlijk 5 weken ofzoRbL93 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:24:
[...]
Kijk dat is pas nieuws!!! Nu heb ik er 2 bestelt en maar 1 mail gekregen maar heb dit in 1 bestelling gedaan. Kan ik er vanuit gaan dat ze beide geleverd worden?
Anoniem: 399467
Lijkt me toch ook wel anders was je bestelling wel gesplitst lijkt meRbL93 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:24:
[...]
Kijk dat is pas nieuws!!! Nu heb ik er 2 bestelt en maar 1 mail gekregen maar heb dit in 1 bestelling gedaan. Kan ik er vanuit gaan dat ze beide geleverd worden?
Anoniem: 558864
Wehkamp levert morgen of zaterdag uit. Desnoods maandag maar iedereen die een positieve mail heeft ontvangen hoeft zich geen zorgen te maken.
Naja we zien het wel! Weet iemand of dit om de bundel of losse ps4 gaat? Heb er beide besteltAnoniem: 399467 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:28:
[...]
Lijkt me toch ook wel anders was je bestelling wel gesplitst lijkt me
414524
Zal idd samen als 1 levering aankomen.Anoniem: 399467 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:28:
[...]
Lijkt me toch ook wel anders was je bestelling wel gesplitst lijkt me
@ iedereen die hem morgen/ zaterdag krijgt: leuk!
Hit me up @PSN als je bf4/kzsf/nfs:r actief online gaat spelen.
Meld iemand het even zodra die een status update krijgt bij ''mijn bestellingen'' van leverdatum...
want iedereen staat in zovere ik weet nu op 5 weken of meer
want iedereen staat in zovere ik weet nu op 5 weken of meer
Wel heel vreemd... welke? bundel?Anoniem: 561077 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:43:
VERZONDEN WEHKAMP!!!!!!!!!!!!
EN MAIL GEHAD DAT IK ER NIET BIJ ZOU ZITTEN!!!!
Nope, de gewone. Wel al vanaf 31-08 in de pre-order.Anoniem: 544423 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:44:
[...]
Wel heel vreemd... welke? bundel?
Ahh, ik had het goede nieuws al binnen gekregen...Anoniem: 561077 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:45:
[...]
Nope, de gewone. Wel al vanaf 31-08 in de pre-order.
zit nu wel te wachten totdat ze verzenden, kan de spanning al niet meer aan
mijn bestelde kleine killzone bundel van wehkamp staat op verzonden.
Besteld op 2/12 om 22.00 uur.
Geheletijd op f5 gedruktsupercop7373 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:50:
mijn bestelde kleine killzone bundel van wehkamp staat op verzonden.![]()
ach, nu maar hopen of ik volg !
Snap niet waar jullie druk om maken, jullie hebben al mail gehad. Ik miet helaas nog wachten
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Anoniem: 299672
Als ik zowel de kale PS4 als de megabundel heb besteld bij Wehkamp, kan ik die dan nog annuleren stel dat ze ineens allebei op verzonden staan? Of zou ik dan nu 1 van de 2 moeten annuleren?
Edit: heb beide met acceptgiro besteld
Edit: heb beide met acceptgiro besteld
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 299672 op 12-12-2013 18:58 ]
Anoniem: 554269
hier hopen dat mn retailer ze mrogen binnekrijgt en ik hem morgen kan ophalen gepore orderd 10 agustust pffff kan enit meer wachten
Maar dan nog is het geen zekerheid,ze kunnen zomaar een mail sturen of bellen dat ze alleen een kleine bundel hebben,net als bsken schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:52:
Snap niet waar jullie druk om maken, jullie hebben al mail gehad. Ik miet helaas nog wachten
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
[ Voor 61% gewijzigd door Gropah op 19-01-2014 16:45 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot