Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de mededeling van Intertoys, net kunnen bestellen voor 15:00 dus als alles goed gaat morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Ik heb hem ook besteld staat in mijn mail dat ik hem morgen heb heb het bedrag op 15.00 overgemaakt dus is echt net op tijd haha ben echt erg blij als hij er morgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-07 10:26
ook net besteld, hopen dat het echt waar is. Zal wel balen zijn als het fout is weergegeven. kan me best voorstellen dat als iedereen er tegelijkertijd op duikt dat de info mogelijk foutief is..

edit: in de bevestigingsmail staat ook dat hij morgen wordt geleverd. dat is al wat geruststelling :)

[ Voor 21% gewijzigd door koeninho op 08-01-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Als je de kale koopt is het geen bundel.... Bundel is met spel

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
nevermind, besteld en hopelijk morgen binnen :D

[ Voor 66% gewijzigd door DeKoetsier op 08-01-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld, Mevrouw verzekerde mij als ik via de juiste link had besteld (die van hierboven) en was voor 3 uur dan hebben we hem morgen. Ik heb mevrouw maar even heel vriendelijk bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
DeKoetsier schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:04:
nevermind, besteld en hopelijk morgen binnen :D
onderaan de mail, in het gele vak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste heer Kreulen,

Bedankt voor uw bestelling bij Intertoys.nl.

Uw ordernummer is: ***********

We adviseren om uw ordernummer zorgvuldig te bewaren. Deze bevestiging is tevens uw factuur.

Uw Order

artikel prijs aantal totaal
PlayStation 4 Killzone Shadow Cam/DS4 594430 € 499.99 1 € 499.99

subtotaal € 499.99
verzendkosten € 1.99
totaal € 501.98
btw € 86,78

(Was iets eerder, had hem al 14:33 besteld :D)

Ik heb echter nog geen bevestiging in me mail gekregen :( Meerdere wel?...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 15:49
Ik heb even intertoys winkel gebeld (Amsterdam, mercatorplein) en die geven aan dat de ps4 nog steeds is uitverkocht. Maar we wachten het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt de hele tijd naar intertoys.de doorgelinkt. Zit in een trein dichtbij de grens, iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik het goed als je per se vooraf moet betalen? Bedragen boven de 400E kunnen niet met acceptgiro worden betaald en blijkbaar moet je €0,50 betalen als je wilt afhalen waardoor je boven de 400E komt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 16:21
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:08:
Begrijp ik het goed als je per se vooraf moet betalen? Bedragen boven de 400E kunnen niet met acceptgiro worden betaald en blijkbaar moet je €0,50 betalen als je wilt afhalen waardoor je boven de 400E komt. |:(
Klopt inderdaad. Ik heb het via Creditcard gedaan, zodat het niet direct van mijn rekening af gaat. Dat een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-08 15:10
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:08:
Wordt de hele tijd naar intertoys.de doorgelinkt. Zit in een trein dichtbij de grens, iemand misschien een oplossing?
Niet op te lossen. NS maakt gebruik van de Duitste T-mobile. Is een fout in de website ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-11-2020
Heb ook een Intertoys bestelling gedaan voor 15.00 uur. Hoe zeker worden deze geleverd als ik vragen mag? Er heeft iemand gebeld met ze?

Met wie is er gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volkano schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Klopt inderdaad. Ik heb het via Creditcard gedaan, zodat het niet direct van mijn rekening af gaat. Dat een oplossing?
Heb ik niet maar toch bedankt voor de suggestie. :) Intertoys zit er blijkbaar niet op te wachten dat we achteraf gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snitser
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
jeroen150586 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:10:
Heb ook een Intertoys bestelling gedaan voor 15.00 uur. Hoe zeker worden deze geleverd als ik vragen mag? Er heeft iemand gebeld met ze?

Met wie is er gebeld?
Ik heb net gebeld met intertoys, en wanneer je een bevestiging mail hebt gehad kun je er 100% vanuit gaan dat hij morgen bezorgt wordt. Dit vertelde de beste meneer aan de telefoon aan mij.

Helaas, ik was 15:03 dus heb hem pas vrijdag in huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
weet iemand toevallig of ik mijn geld terug krijg als ik bij intertoys annuleer (wat ik ga doen als hij morgen niet geleverd wordt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:05:
Beste heer Kreulen,

Uw ordernummer is: ***********

We adviseren om uw ordernummer zorgvuldig te bewaren. Deze bevestiging is tevens uw factuur.

Uw Order

PlayStation 4 Killzone Shadow Cam/DS4 594430 € 499.99 1 € 499.99

subtotaal € 499.99
verzendkosten € 1.99
totaal € 501.98
btw € 86,78

(Was iets eerder, had hem al 14:33 besteld :D)

Ik heb echter nog geen bevestiging in me mail gekregen :( Meerdere wel?...
Ik heb wel een bevestiging mail gekregen daar staat in dat ik hem morgen geleverd krijg maar ik ben bang dat dat vrijdag word omdat ik hem precies op 15.00 betaald heb wel al voor 15.00 besteld. Hopelijk klopt die indicatie voor mij zal over een uurtje nog een keer bellen of hij goed is doorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de gouden tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longfaye86
  • Laatst online: 06-07 14:42

Longfaye86

PSN; Longfaye

Ik heb ook nog geen mail gehad.....*knaagt aan nagels*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga mijne voor 399,99 gewoon netjes aan iemand verkopen :)

krijg er morgen toch 2 binnen en vindt het maar zielig dat sommige mensen achter het net blijven vissen met bol.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
Snitser schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:11:
[...]

Ik heb net gebeld met intertoys, en wanneer je een bevestiging mail hebt gehad kun je er 100% vanuit gaan dat hij morgen bezorgt wordt. Dit vertelde de beste meneer aan de telefoon aan mij.

Helaas, ik was 15:03 dus heb hem pas vrijdag in huis..
Thanks voor de tip! Ben pas zeker als ik daadwerkelijk verzendgegevens heb... het vertrouwen in de levering van de PS4 is wel iets wat ... verdwenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrNickert schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Niet op te lossen. NS maakt gebruik van de Duitste T-mobile. Is een fout in de website ;)
Gvd loop ik em weer mis:( ook geen 4G hier in de middle of nowhere :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:13:
Ik ga mijne voor 399,99 gewoon netjes aan iemand verkopen :)

krijg er morgen toch 2 binnen en vindt het maar zielig dat sommige mensen achter het net blijven vissen met bol.com!
En waar woon je :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de link. Net een paar minuten na 3 maar wel bevestiging dat hij vrijdag afgeleverd wordt. Dank je wel!

Even naar intertoys gebeld en die bevestigen dat ze een extra levering voor de vrije verkoop over hadden. Zie wel dat er nu een hoop besteld hebben. laten we hopen dat de site goed aan het voorraad systeem gekoppeld is!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeuwarden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyBre
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 22:07
Waarom moet je alsnog betalen via internet als je hem wilt ophalen in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Beetje ver fietsen uit Brabant haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djen12345
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05-2024
Hebbes! Heb bevestiging per mail dat ie afgeleverd gaat worden maar eerst zien en dan geloven....

Bedankt voor de link in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarz schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:17:
[...]

Beetje ver fietsen uit Brabant haha
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh oh oh wat laat Bol het afweten als zelfs Intertoys de hoeveelheden heeft om vrij te verkopen..... 22 Januari daar pas de 4e levering en daar zit ik toch niet bij.... Heb nu net bij Intertoys ook besteld, zou 10-1 binnen moeten komen, als alles goed gaat. Maar ik durf nergens meer op te hopen. Ik zie wel.

Hoeveel klanten zou Bol nu hebben verloren door dit PS4-debacle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Laatst online: 13:21
Heb hem ook besteld en bevestiging gehad.
Gekozen voor zaterdag bezorgen, maar dat zou geen probleem moeten zijn.
Ik ben heel benieuwd. Besteld rond 15:10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
  • Laatst online: 16-07-2021
Net intertoys gebeld...
Is alleen voor pre-orders zeggen ze. Die krijgen een persoonlijke link en die moeten ze gebruiken. Als je dus niet heb gepre-orderd dan kom je alsnog weer terecht op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Erg vreemd trouwens, zowel bij Bart Smit als Intertoys had ik via de site een reservering geplaatst, en ik weet heel heel zeker dat ik geen mailtje van ze gemist heb, maar ik heb nooit een link gekregen om te kunnen bestellen zodra er voorraad was... raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
sorry voor de spam, maar weet iemand die bij intertoys heeft besteld of we ons geld kunnen terug krijgen als blijkt dat de ps4 niet meer op voorraad is en dus niet morgen geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw_
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-08 19:52
Net ook nog maar even snel besteld bij Intertoys. Weliswaar na 15:00 uur, maar kreeg wel direct deze bevestiging in de mail (kennelijk levert intertoys toch weer?) :

Beste heer *******,

Uw ordernummer is: **************

Uw Order

PlayStation 4 594428 € 399.99 1 € 399.99

subtotaal € 399.99
verzendkosten € 1.99
totaal € 401.98

Uw bestelling wordt op 10-01 bij u afgeleverd door de pakketdienst van PostNL Artikelen met een afwijkende levertermijn worden apart conform de bij het artikel vermelde bezorgtermijn afgeleverd. Wanneer wij uw pakket(ten) overdragen aan PostNL krijgt u hiervan een bericht met daarin het track & trace nummer van uw zending Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Webshop Intertoys

Ik ben (erg) benieuwd! Mocht ik hem vrijdag binnenkrijgen, dan kan ik mijn reserveringen bij de lokale Bart Smit en sony webshop annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Del_Pello schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:19:
Net intertoys gebeld...
Is alleen voor pre-orders zeggen ze. Die krijgen een persoonlijke link en die moeten ze gebruiken. Als je dus niet heb gepre-orderd dan kom je alsnog weer terecht op de lijst.
Hoe bedoel je precies? Voor mij geld inderdaad ook maar eerst zien en dan pas geloven, maar in de bevestigingsemail van Intertoys staat gewoon een leverdatum van 10-1 via PostNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:21:
[...]

Hoe bedoel je precies? Voor mij geld inderdaad ook maar eerst zien en dan pas geloven, maar in de bevestigingsemail van Intertoys staat gewoon een leverdatum van 10-1 via PostNL
Ik ben bang dat dus weer een gevalletje bart smit word hopelijk heb ik hem morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net besteld bij intertoys en ook bevestiging gekregen! Daarna gebeld en mevrouw vertelde me dat ik hem de 10e in huis kreeg.

Wel nog even afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Snel leeg gekocht die winkel want nu staat dat het artikel niet meer leverbaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BOL geannuleerd en bij Intertoys besteld en bevestigd.
Wordt vrijdag geleverd....(volgens de mail, heb ik ook om gevraagd). Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:21:
[...]

Ze zeiden dat alle pre-orders een persoonlijke link hebben ontvangen om de PS4 te bestellen en dat die hem dan als je besteld voor 15.00 uur morgen in huis hebt. Deze link hebben ze dus gestuurd naar de mensen die een pre-order hadden en naar het aantal dat ze konden leveren. Iemand heeft zijn persoonlijke link dus gedeeld en daardoor zijn er dus waarschijnlijk weer meer besteld dan dat ze kunnen leveren.

Ik heb hem daarom niet besteld en wacht dus maar weer op bol.com of mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoUseWhatsoever schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:22:
Snel leeg gekocht die winkel want nu staat dat het artikel niet meer leverbaar is :P
Pfft. Hoop dat ik optijd was en dat Intertoys zich niet verkeken heeft op het aantal bestellingen dat ze aan zouden kunnen nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Haha wauw precies 1 voor 3 de bevestingsmail gekregen van intertoys krijg hem morgen geleverd ben toch wel erg benieuwd nu.. iedereen zegt dat ze contact hadden met intertoys en hem geleverd gaat krijgem op 1 na erg vreemd dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoUseWhatsoever schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:22:
ik zie hem er nog tussen staan hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
Del_Pello schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:23:
[...]

Ze zeiden dat alle pre-orders een persoonlijke link hebben ontvangen om de PS4 te bestellen en dat die hem dan als je besteld voor 15.00 uur morgen in huis hebt. Deze link hebben ze dus gestuurd naar de mensen die een pre-order hadden en naar het aantal dat ze konden leveren. Iemand heeft zijn persoonlijke link dus gedeeld en daardoor zijn er dus waarschijnlijk weer meer besteld dan dat ze kunnen leveren.

Nou ik heb gewoon gezocht op de website van Intertoys op PS4 en toen kwam het product naar boven! Laten we dus hopen dat ik hem krijg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
jeroen150586 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:24:
[...]

Nou ik heb gewoon gezocht op de website van Intertoys op PS4 en toen kwam het product naar boven! Laten we dus hopen dat ik hem krijg! :)
Dit inderdaad :). Niks persoonlijke link. Nu vanavond afwachten op de T&T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Del_Pello schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:23:
[...]

Toch wel erg raar dat jij met dit verhaal komt terwijl 4 man zeggen hem te krijgen morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
  • Laatst online: 13-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:24:
[...]

ik zie hem er nog tussen staan hoor..
Wordt aangegeven dat de voorraad op is zodra je hem wilt bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een track en trace code gekregen, die vanmorgen besteld hebben bij sony.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04 17:09
Willen die gene die zijn PS4 bij intertoys hebben besteld graag willen mededelen als zij hem binnen krijgen?

Groet

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
jurgenb1990 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:03:
[...]

Als je de kale koopt is het geen bundel.... Bundel is met spel
Sorry typo ik zie het, ik ben vergeten bundel link erbij te zetten.

Bij deze,
Kale: http://www.zavvi.nl/ps4-h...aystation-4/10765997.html €436,19
Killzone bundel: http://www.zavvi.nl/ps4-h...shadow-fall/10857755.html €493,75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickDB3 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:26:
[...]

Wordt aangegeven dat de voorraad op is zodra je hem wilt bestellen
aaah ok, klinkt logisch, heb dan ook niet verder gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Beste heer Kramer,

Uw ordernummer is: -----------------

Uw Order

PlayStation 4 594428 € 399.99 1 € 399.99

subtotaal € 399.99
verzendkosten € 1.99
totaal € 401.98
btw € 69.77
betaalwijze: iDEAL

Uw bestelling wordt op 09-01 bij u afgeleverd door de pakketdienst van PostNL Artikelen met een afwijkende levertermijn worden apart conform de bij het artikel vermelde bezorgtermijn afgeleverd. Wanneer wij uw pakket(ten) overdragen aan PostNL krijgt u hiervan een bericht met daarin het track & trace nummer van uw zending Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Webshop Intertoys

Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag
van 9:00 to 17:00 uur via 0180-330770 (normaal tarief).

Hopelijk klopt de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
Shadow343 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Toch wel erg raar dat jij met dit verhaal komt terwijl 4 man zeggen hem te krijgen morgen..
Ik weet het maar dat is wat mij is verteld. Ik hoop het voor ze dat ze hem morgen krijgen maar dit werd mij verteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net te laat is alweer uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strepsils schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:26:
Willen die gene die zijn PS4 bij intertoys hebben besteld graag willen mededelen als zij hem binnen krijgen?

Groet
ik was net na 3 uur en bevestigd voor levering op vrijdag. dus ik zie morgen bij degene die voor 3 uur hadden besteld het ook echt geleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dit is wel extreem kut. Krijg ik eindelijk 3G. Half uur zitten kutten, viel elke keer precies weg als ik op bestellen druk. Werkt ie eindelijk is ie met 1 of 2 minuten uitverkocht. Dank je wel NS voor Duitse WiFi:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Wanneer verwachten jullie de track and trace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Laatst online: 13-09 02:46
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:26:
Heeft er iemand al een track en trace code gekregen, die vanmorgen besteld hebben bij sony.nl ?
Ik heb net bij Intertoys een PS4 besteld, wilde even zeggen dat Track en Trace codes meestal pas rond de avond of de dag erop ( 's ochtends vroeg ) pas actief worden. Dus heb geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow343 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:30:
Wanneer verwachten jullie de track and trace?
meestal in de loop van de dag of anders morgenochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer uitverkocht bij Intertoys.. Gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
ik krijg hem morgen, volgens de mail. was precies op 15:00 :D.
Heb hem bij Bol geannuleerd. zal zodra ik meer info krijg hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
Op Sony.nl is die weer leverbaar zie ik.

http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
Een pagina verder krijg je de melding dat hij niet op voorraad is. Leverdatum eind januari. Is hele middag al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonkar
  • Laatst online: 28-09-2022
Wel ernstig eigenlijk, veel klagende mensen hier die geuit hebben hoe oneerlijk het in sommige gevallen is dat anderen eerder hun PS4 krijgen door fouten van een bedrijf (Kan mij bol.com en bart smit herrineren), gebruiken nu de pre-order link van intertoys die bedoeld was voor enkel mensen die in aanmerking kwamen. Ofwel je doet hun nu hetzelfde aan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klik je erop, en dan is de leverdatum 30 a 31 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2023
Leugens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
Jonkar schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:39:
Wel ernstig eigenlijk, veel klagende mensen hier die geuit hebben hoe oneerlijk het in sommige gevallen is dat anderen eerder hun PS4 krijgen door fouten van een bedrijf (Kan mij bol.com en bart smit herrineren), gebruiken nu de pre-order link van intertoys die bedoeld was voor enkel mensen die in aanmerking kwamen. Ofwel je doet hun nu hetzelfde aan haha.
Niks geen link, stond gewoon in de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij niet, kan gewoon naar het betaalscherm!

Maar heb er zelf al eentje staan van 17 december

*Probeer je cache geheugen te verwijderen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch nog bij intertoys kunnen bestellen minuutje gelede. Misschien bij iemand fout gegaan bij betalen. Dank je wel voor de tip, 10-1 heb ik em binnen als t goed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:41:
Ik heb toch nog bij intertoys kunnen bestellen minuutje gelede. Misschien bij iemand fout gegaan bij betalen. Dank je wel voor de tip, 10-1 heb ik em binnen als t goed is :D
Ik had per ongeluk nog eentje in mn winkelmand staan die ik 5 min geleden er uit heb gegooit, misschien was dat het? :) In iedergeval gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base the ruler
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 03:33
Heb de ps4 net op tijd besteld bij intertoys zie ik (vanmorgen net te laat bij Sony). Had wel even gebeld met intertoys van te voren of deze echt op voorraad was en dat was zo. Meteen besteld en afgerekend en bevestigingsmail gekregen. Door het bellen wel net na 15.00 uur (word 10-01 geleverd) maar goed van het weekend hopelijk gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:02
Ik heb er ook nog een in mijn winkelmandje staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets over media markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:41:
Ik heb net 30 sec geleden 1 uit mijn winkelmand verwiijderd, good luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:43:
Weet iemand al iets over media markt?
Als het goed is komt vrijdag in MM Arena een lading (45-60 stuks)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:44:
[...]

als het goed is komt vrijdag in MM Arena een lading (45-60 stuks)
Weet je ook iets over mm alkmaar? Ik dta daar 18e op de lijst dus ik neem aan bij de volgende lebering te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak is het zo dat ze een order tot 15:00 laten bestellen deze dezelfde dag nog ingepakt en opgestuurd kan worden. De Post (heb er zelf gewerkt) komt met busjes/vrachtwagens) na sluitingstijd langs om de zakken/containers met goederen op te halen. Het kan best zo zijn dat als je hem besteld hebt na 15:00 (Zoals ik ook het geval ben) je heb nog morgen in huis krijgt.

Dit doet een winkel puur om niet op de vingers getikt te worden door de klanten maar vaak is het ook zo dat hij nog mee kan (vooral met een lading PS4 consoles).

Ik ben benieuwd! Ik heb hem in ieder geval op mijn werk laten bezorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
Iemand enige idee over de levertijd van Saturn Tilburg?

Ik wacht al een tijdje op de Killzone Megabundel (€500)..

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
op verzoek weer weggehaald.

[ Voor 83% gewijzigd door DarkElement op 08-01-2014 15:50 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via sony.be lukt het niet om te bestellen:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/rlfknm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Laatst online: 16-12-2024
Neee! Hele ochtend op het forum opgelet, ga ik even met de hond lopen, mis ik de twee beschikbare leveringen van Intertoys en Sony.nl :(:(:(

Toch kudos naar de mensen die deze tips met ons delen! Ga zo door O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mycom/Dixons update: Het lijkt op de wandelgangen erop dat zij 22 januari een levering van 3000 consoles binnen krijgen. Volgens de twitter zou dat meteen korte metten maken met hun pre-order lijst. Ik geloof er geen drol van; Maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Strepsils schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:46:
Iemand enige idee over de levertijd van Saturn Tilburg?

Ik wacht al een tijdje op de Killzone Megabundel (€500)..
51 wachtende, levertijd eind januari zoals bij alle shops wordt aangegeven.
Verwachte levertijd bij de winkels is 30 / 31 januari.

Geruchten gaan dat ze 25 tot 40 binnen gaan krijgen.
Zit je er deze levering niet bij, dan zit je gegarandeerd in de volgende, dat durfde een medewerker mij te vertellen via de telefoon. maar over de 5e levering is totaal niks bekend.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:46:
http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1

Ik heb al een ps4 maar misschien is deze link handig voor wat mensen hier
Ik heb 15 oktober gereserveerd, denk na die mail eindelijk de PS4 te krijgen, maar eenmaal in de winkelwagen is hij uitverkocht. Hij is dan wel uitverkocht maar verspreid a.u.b ook die link niet. En ik heb Intertoys gebeld, je krijgt met een reservering bij de volgende levering gewoon een mail weer, en wanneer de volgende levering is is niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
Pff echt balen..
Pykow schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:48:
[...]

Zit je er deze levering niet bij, dan zit je gegarandeerd in de volgende, dat durfde een medewerker mij te vertellen via de telefoon. maar over de 5e levering is totaal niks bekend.

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe het zit met coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:49:
[...]

Ik heb 15 oktober gereserveerd, denk na die mail eindelijk de PS4 te krijgen, maar eenmaal in de winkelwagen is hij uitverkocht. Hij is dan wel uitverkocht maar verspreid a.u.b ook die link niet. En ik heb Intertoys gebeld, je krijgt met een reservering bij de volgende levering gewoon een mail weer, en wanneer de volgende levering is is niet bekend.
Dit was gewoon vindbaar onder 'Playstation 4' in de zoekfunctie @ webshop.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees toch echt dit vriend: Dit artikel is tijdelijk niet via onze webshop te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook nu, maar dat betekent niet dat er weer 1 bestelbaar was op het moment dat ik het poste, iemand was je blijkbaar voor, zie het slowchat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inloggen bij intertoys en vervolgens deze link https://www.intertoys.nl/shop/Customer/Order/Now gebruiken succes jongens/meiden ;) je omzeilt dan stap 3 en kan je je bank gewoon kiezen en betalen. of bij ps4 op bestel drukken en achter customer zet je Order/Now.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:57:
weet iemand hoe het zit met coolblue?
Coolblue weet nog van niks. Maar zodra Intertoys mij een T&T heeft gegeven annuleer ik die van mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:01:
inloggen bij intertoys en vervolgens deze link https://www.intertoys.nl/shop/Customer/Order/Now gebruiken succes jongens/meiden ;) je omzeilt dan stap 3 en kan je je bank gewoon kiezen en betalen. of bij ps4 op bestel drukken en achter customer zet je Order/Now.
Beste bezoeker,

Helaas is het momenteel erg druk in de webshop. De pagina waar je naar op zoek bent doet het hierdoor niet. Probeer het later nog eens!
Onze excuses voor het ongemak.
Dear visitor,

Our website currently experiences heavy visitor load. Please try again in a few minutes.

Our apologies for the inconvenience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

BPP

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:01:
Heel fijn, maar als ze hem niet hebben dan houdt het op. Ze halen hem niet voor niets weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonerhead
  • Laatst online: 23-01-2024
Pykow schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:48:
[...]

Volg dit topic al een tijdje. Heb zelf een reservering staan bij Wehkamp, lokale Intertoys en bij Saturn Tilburg. Heb zelf meeste hoop bij Saturn Tilburg. Nu maar een account aangemaakt om deze info te delen met jullie.

Vraag aan Saturn:

Hallo,

Ik heb gehoord dat er diverse MM en Saturn vestigingen een nieuwe levering Playstation 4 hebben gekregen.

Wanneer verwachten jullie een nieuwe levering?

Bedankt.

Antwoord:

Geachte meneer ******,

Onder voorbehoud komt er volgende week een grote zending ps4's binnen.
Reserveren kan ik de winkel met €50 aanbetaling.

Met vriendelijke groet,
Team entertainment

Dit antwoord heb ik gister gekregen.
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.