Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 19d december besteld op sony.nl

Mijn bestelling staat nu op verzonden... maar nog geen T&T code of iets, ook nog geen e-mail ontvangen.

Ben ik de enigste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:29
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:11:

Mijn bestelling staat nu op verzonden... maar nog geen T&T code of iets, ook nog geen e-mail ontvangen.

Ben ik de enigste?
Zie het kroeg topic.. En nee je bent niet de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn! Wat een zooitje als zelfs Sony nederland al loopt te klooien. In firefox werkt het niet op mijn XP machine maar op een windows 7 wel. Echter weer te laat. Dat er dus vanochtend vroeg mensen zo bestel dhebben en hem meteen de volgende dag krijgen betekent weel dat mensen die al heel lang geleden een pre-order hebben geplaatst weer de sjaak zijn en nog langer moeten wachten. Hoe kan het zijn dat zelfs de Sony webshop dit niet beter regelt. Het i sallemaal willekeur, vriendjes politiek en daarnaast veel geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022

Ben ik de enigste?
bij mij ook verzonden!!! :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlito
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 12:07

Ben ik de enigste?
Ik heb de 18e besteld, maar uiteraard nog niks vernomen. Heb afgelopen weken al 2x contract gehad met sony, want mijn account werkt ook niet goed bij het openen van de bestel status krijg ik een foutmelding.

Mijn laatste status was de levering op 30-01-2014.

Hebben meer mensen problemen met het inloggen op hun sony account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bevestiging code ontvangen?

Ik wacht echt af tot ik me T&T krijg! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:33:
[...]

Bevestiging code ontvangen?

Ik wacht echt af tot ik me T&T krijg! :(
nope nog niet

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we hem allemaal pas morgen ontvangen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:38:
"pas" morgen.... |:(

:+ ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Tarz op 08-01-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:38:
ik moet blij zijn dat ik hem in juni heb denk ik.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Hallo allemaal.

Ik heb gebeld met sony en de beste meneer kon mij vertellen dat het inderdaad klopt dat zij PS4 op voorraad hebben en dat de website dat ook goed weergeeft.

Alleen het bestellen lukt niet, omdat deze ps4's nog vrijgegeven moeten worden. Volgens hem zou het in de loop van de dag en anders morgen vroeg opgelost moeten zijn en dan kan je wel weer bestellen.

Zijn advies was dat ik de site goed in de gaten moest houden.

DUS IK ZOU ZEGGEN PROBEER GEDURENDE DE DAG BIJ SONY TE Bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 18:56
Vanmorgen besteld via Sony. leverdatum tussen 10 en 13 januari.
Uurtje later stond er dit "Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn"
En nu staat er dat hij verzonden is. Kan dus elk uur veranderen bij Sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Noisemaker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-06 11:46
Bij mij het zelfde. Ik heb gebeld en alles was in orde. Ik heb nog geen T&T van TNT ontvangen, die volgt vandaag wel denk ik en morgen kunnen we hem verwachten gok ik.

Besteld op 08.01.2014 08:46

Hou dus je mail in de gaten voor de T&T.

Moooooiiii

Als ik hem ontvang ga ik mijn Pre Orders annuleren. Mits er mensen omgeving Barendrecht willen dat we het samen regelen.

Mark.

[ Voor 5% gewijzigd door The Noisemaker op 08-01-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 09:04
Dat ga ik inderdaad ook doen. Zoals het nu is ontvang ik hem ook morgen

Iemand omgeving Geleen? Ik heb wel nog een pre-order lopen bij Bart Smit daar, en sta daar nu als nummer 5 op de lijst (toevallig zaterdag gaan vragen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supperbas
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 17:32
http://www.playnation.de/...raete-europa-id50845.html

"According to Sony enters a new shipment in Europe, delivering the waiting customers. First, however, has been supplying the UK, so we have to wait a little longer. Whether this makes the supply shortages of the console ineffective but is not unique, one expects to bottlenecks at the dealership."

(Origineel duits)
"Laut Sony tritt eine neue Lieferung in Europa ein und versorgt die wartende Kundschaft. Vorerst wurde aber Großbritannien beliefert, wir müssen also noch ein wenig warten. Ob diese Lieferung die Knappheit der Konsole unwirksam macht ist allerdings nicht eindeutig, man rechnet weiterhin mit Engpässen bei den Händlern."
Lijkt te kloppen gezien de eerdere berichtgeving over amazon.co.uk

Supperbas.com The site of power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobi123
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-03 18:11

Ben ik de enigste?
Nope je bent niet de enigste. Ik heb ook op 19 december besteld en de mijne wordt nu ook verzonden. :9~
Maar ook hier nog geen Track and Trace of iets dergelijks helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen mensen heb toch eens geduld, het duurt vaak even nadat het pakket op de post is gedaan voordat de t&t beschikbaar is.
Wees blij dat hij inmiddels verzonden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naar aanleiding van diverse berichtgeving, MediaMarkt Roeselare (Belgie, bijna Frankrijk):
Beste Martijn,

voorlopig heb ik nog geen PS 4 die ik los in de handel kan steken.
ik verwacht deze maand wel nog een behoorlijke levering.
Hopend je heirmee van dienst te zijn.
Het ziet er naar uit dat MediaMarkt Belgie wel op de hoogte is dat er blijkbaar grotere shipments aan gaan komen. Dit zou tevens de berichtgeving van PlayNation.de bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:47:
Hallo allemaal.

Ik heb gebeld met sony en de beste meneer kon mij vertellen dat het inderdaad klopt dat zij PS4 op voorraad hebben en dat de website dat ook goed weergeeft.

Alleen het bestellen lukt niet, omdat deze ps4's nog vrijgegeven moeten worden. Volgens hem zou het in de loop van de dag en anders morgen vroeg opgelost moeten zijn en dan kan je wel weer bestellen.

Volgens mij is het bij elke retailer en zelfs Sony een chaos wat betreft de playstation ik heb net ook gebeld met Sony en er werd mij verteld dat er geen enkele playstation meer op voorraad is en dat er een nieuwe levering aan het einde van de maand verwacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:31
Vriend van me kreeg deze link van Bart smit:
http://www.bartsmit.com/s...32298488be8a3086d6410976b

Ik heb hier echter al mee proberen te bestellen. werkt niet, mijn maatje kon er ook maar 1 bestellen, ze hebben het deze keer dus beter dicht getimmerd bij Bart smit

Hoor graag als ie bij iemand anders wel werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snitser
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Hopelijk geven ze bij Sony.nl de playstations snel vrij. Ik kan er nu wel één aan mijn winkelmandje toevoegen, maar wanneer ik wil afrekenen krijg ik deze melding:

"Dit product is momenteel niet beschikbaar. Om de aankoop van andere beschikbare producten te kunnen voltooien dient u dit product uit uw winkelwagen te verwijderen"

Dit zal vast wel in de loop van de ochtend opgelost worden, hoop ik.

edit 11:29:
Heb net gebeld Sony, en de mevrouw van Sony kon mij vertellen dat de playstation vanmorgen even op voorraad was, en hij nu weer uitverkocht is. De website moest nog aangepast worden, dat er geen voorraad meer is.

Net te laat dus :'(

[ Voor 24% gewijzigd door Snitser op 08-01-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
He kak, net te laat voor de levering van Sony zelf. Aan de ene kant wel positief dat ze nu zelf ineens bestellingen aannemen, van vandaag, en die dus ook al meteen kunnen verzenden. Komt wel goed :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter_Aragorn schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:39:
He kak, net te laat voor de levering van Sony zelf. Aan de ene kant wel positief dat ze nu zelf ineens bestellingen aannemen, van vandaag, en die dus ook al meteen kunnen verzenden. Komt wel goed :)
Hebben ze in december ook al een keer gedaan. Er zijn waarschijnlijk niet zoveel preorders bij Sony zelf en wat er over blijft stoppen ze in de vrije verkoop.

M'n hele bestelling bij bol.com is verdwenen. Hoop maar dat dat een storing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:41:
[...]

Hebben ze in december ook al een keer gedaan. Er zijn waarschijnlijk niet zoveel preorders bij Sony zelf en wat er over blijft stoppen ze in de vrije verkoop.

M'n hele bestelling bij bol.com is verdwenen. Hoop maar dat dat een storing is.
Alsnog. Ik vind het wel een goed teken :) Jammer dat ik zelf weer net te laat ben alleen :+

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
HaskoF schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:47:
Hallo allemaal.

had jij niet je ps4 al via amazon.fr binnen?

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net dit ontvangen. Echter heb ik niks aan die bundel dus wacht ik wel.
Beste gamer, Vrijdag 10-1 wordt de PS4 met Knack voor €449 geleverd. Bij geen reactie blijft uw reservering voor de PS4 van €399 staan.Met vriendelijke groet,Media Markt Arena

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had nog een bestelling staan bij Bol.com en die is opeens verdwenen als ik inlog? hoop toch dat dit een storing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:16:
Net dit ontvangen. Echter heb ik niks aan die bundel dus wacht ik wel.

[...]
Zelfde berichtje gehad. Wat doe jij, wachten of deze bundel nemen??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:19:
[...]

Zelfde berichtje gehad. Wat doe jij, wachten of deze bundel nemen??????
Bij mijn reactie staat al wat ik besloten heb ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap nog niet hoe sony er "te veel " kan hebben als ze zelf nog aan hun klanten (retailers) moeten leveren die allen grote orders bu sony uit hebben staan.

net gebeld met MM, BS en game mania. Maar in my regio (brabant) geen enkel nieuws. allen vermelden vandaag nog steeds Eind januari begin Februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
  • Laatst online: 13-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:25:
snap nog niet hoe sony er "te veel " kan hebben als ze zelf nog aan hun klanten (retailers) moeten leveren die allen grote orders bu sony uit hebben staan.

net gebeld met MM, BS en game mania. Maar in my regio (brabant) geen enkel nieuws. allen vermelden vandaag nog steeds Eind januari begin Februari
Omdat de sony webshop dezelfde behandeling krijgt als bijvoorbeeld een Mediamarkt webshop. Het is niet zo dat alle exemplaren eerst bij hun binnen komen en dan verspreid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach. Als ze daadwerkelijk een maand wachten met een grote levering dan mogen we logischerwijs aannemen dat ze wereldwijd op dat tijdstip 2.1 miljoen consoles gaan wegzetten. Net zoals in december dus. Dan mag je toch ergens wel hopen dat je pre-order lijsten wel slinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benmoei
  • Laatst online: 08-09 19:14
Bij de MM arena zijn vrijdag eveneens de kanckbundels binnen.. Net een sms gekregen of ik om wilde ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dat ook gelden voor Saturn? Daar hebben ze namelijk een lijst voor kale, kleine kz bundel en grote kz bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Laatst online: 13-09 12:45
Mijn vanochtend bestelde PS4 staat ook op verzending! Wordt dus aangeboden bij hun verzendpartner, morgen/overmorgen in huis! :9

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlaxor
  • Laatst online: 24-12-2020
Hoelaat heb je besteld vissa66?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Even gekeken, rond 07:30. :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 15:49
benmoei schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:31:
Bij de MM arena zijn vrijdag eveneens de kanckbundels binnen.. Net een sms gekregen of ik om wilde ruilen...
Wanneer had jij gereserveerd bij MM arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat ik nog geen SMS gekregen heb van MM Arena. Sta toch redelijk hoog op de lijst en wil juist de Knack bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlaxor
  • Laatst online: 24-12-2020
Iemand bij sony besteld na 8 uur die ook verzonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er echt met mijn pet niet bij hoe mensen die eind december besteld hebben nu al hun PS4 hebben, of bijna hebben, terwijl mensen die al vanaf september wachten via Bol hem nog niet hebben. Je zou toch zeggen dat als Bol bijvoorbeeld 50% van alle pre-orders heeft, dat ze dan ook 50% van alle PS4's geleverd krijgen en dat naar verhouding iedereen eerlijk beleverd wordt... Blijkbaar niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:07:
Ik kan er echt met mijn pet niet bij hoe mensen die eind december besteld hebben nu al hun PS4 hebben, of bijna hebben, terwijl mensen die al vanaf september wachten via Bol hem nog niet hebben. Je zou toch zeggen dat als Bol bijvoorbeeld 50% van alle pre-orders heeft, dat ze dan ook 50% van alle PS4's geleverd krijgen en dat naar verhouding iedereen eerlijk beleverd wordt... Blijkbaar niet dus
Mycom heeft ook nog pre-orders van 14 september die nog steeds aan het wachten zijn. De PS4's zijn echt ontzettend oneerlijk verdeeld. Tis maar te hopen dat Sony als een malle PS4's gaat leveren om de achterstand die ze hebben tegenover de bestelde exemplaren weg te werken. Of dat de Xbox One hier snel uit komt. Dan moeten ze namelijk wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog: Vanochtend besteld en waarschijnlijk morgen/overmorgen in huis via sony.nl. Ik heb mede door de levering van "giganten" besloten hier te annuleren en de site's scherp in de gaten te houden.

Al met al, wel zuur voor de mensen die vroeger besteld hebben hem nog niet hebben,m aar zoals iemand al aangaf, hou de site van sony (en misschien amazon.fr en amazon.co.uk op 10 en 15 januari) in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benmoei
  • Laatst online: 08-09 19:14
Ik heb vrijdag 27 december te 12.00 uur gepreordert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Laatst online: 12-09 18:15
Op voorraad bij Amazon UK (nog 10 stuks). Wel omgerekend € 528.- Kale bundel.

http://www.amazon.co.uk/S...-1&keywords=playstation+4

[ Voor 46% gewijzigd door Morpheus2003 op 08-01-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Morpheus2003 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:13:
Op voorraad bij Amazon UK (nog 10 stuks). Wel omgerekend € 528.- Kale bundel.

http://www.amazon.co.uk/S...-1&keywords=playstation+4
Dan ken je net zo goed een PS4 op marktplaats kopen. Daar hebben ze het ook op voorraad. :D

en dan heb je wel een bundel voor de prijs van 530. :D ipv een kale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Als jij straks naar de albert heijn gaat en de calve pindakaas met nootjes is op, maar die hebben ze nog wel bij de jumbo.. Ga je dan ook zo lopen huilen???

Als je laatste weken hier t forum heb gevolgd had je kunnen weten waar je t best kon bestellen, of anders meerdere pre-orders had kunnen plaatsen.

Bol is in deze (ik ben er voor t overige tevreden klant) gewoon slecht bezig geweest, en heeft veels te veel orders aangenomen. Heel veel MM's nemen toch ook niet voor niks geen pre-orders meer aan???

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04 17:09
Op Amazon UK hebben ze ook een nog een Megabundel 10.000 pond..

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauzer schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:15:
[...]

Als jij straks naar de albert heijn gaat en de calve pindakaas met nootjes is op, maar die hebben ze nog wel bij de jumbo.. Ga je dan ook zo lopen huilen???

Als je laatste weken hier t forum heb gevolgd had je kunnen weten waar je t best kon bestellen, of anders meerdere pre-orders had kunnen plaatsen.

Bol is in deze (ik ben er voor t overige tevreden klant) gewoon slecht bezig geweest, en heeft veels te veel orders aangenomen. Heel veel MM's nemen toch ook niet voor niks geen pre-orders meer aan???
Dat is niet the point... Ik weet ook wel dat als ik écht snel een PS4 had gewild dat ik meer moeite had moeten doen bij bij de lokale Bart Smit/MM of bij Amazon/Sony i.p.v. maar af te wachten bij Bol en daar over te zeuren. Het gaat mij er om dat de pindakaas met nootjes zowel bij de enorme AH XL is uitverkocht als bij het piepkleine dorpswinkeltje op het Friese platteland, en dat ze allebei beleverd worden met 20 nieuwe potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Niet online
Vissa66 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:55:
Mijn vanochtend bestelde PS4 staat ook op verzending! Wordt dus aangeboden bij hun verzendpartner, morgen/overmorgen in huis! :9
Waar heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:24:
[...]

Dat is niet the point... Ik weet ook wel dat als ik écht snel een PS4 had gewild dat ik meer moeite had moeten doen bij bij de lokale Bart Smit/MM of bij Amazon/Sony i.p.v. maar af te wachten bij Bol en daar over te zeuren. Het gaat mij er om dat de pindakaas met nootjes zowel bij de enorme AH XL is uitverkocht als bij het piepkleine dorpswinkeltje op het Friese platteland, en dat ze allebei beleverd worden met 20 nieuwe potjes.
en ze worden dus niet allebei beleverd met 20 nieuwe potjes.... kleine dorpswinkels zoals een bartsmit of intertoys krijgen er ook maar stuk of 5 per levering en Mediamarkt wel 50-70

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Laatst online: 12-09 18:15
Leverbaar bij Amazon Italie. € 467,- incl. verzendkosten, kale bundel.

http://www.amazon.it/Sony...-1&keywords=playstation+4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:24:
[...]

Haha mooi antwoord ;-)
Voor zover ik weet krijgen al die kleine winkeltjes maar een paar ps's geleverd, en de media markt veel meer. Je kan je alleen afvragen hoe groot/klein de webshop van sony zelf is qua afzet. maar hallo, wat zou jij zelf doen als baas van sony NL. Ik heb voor t eerst wat besteld bij die webshop en door mn goede ervaring nu zou ik er opzich best nog eens kunnen kijken. Boeit hun niet zoveel hoe wij over bol of wehkamp denken, hun houden toch wel dezelfde afzet.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ze niet allemaal met 20 stuks "beleverd" wordenis niet het punt, maar wel dat ze op de juiste volgorde (bestel datum) gelevert worden. En dat is nu net waar de willekeur zit en er onvrede door oontstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

zlaxor schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:07:
Ja bij mij het geval...8:26u de bevestigingsmail ontvangen van Sony. Op de order page van Sony.nl staat "Besteld op 08.01.2014 08:46" dat is denk ik het moment waarop betaling (Credit Card) akkoord is bevonden.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achillias. Heeft MM Arena verteld dat ze zoveel bundels binnen krijgen en de kale PS4 eind januari? Volgens de meeste bronnen hoor ik nu kale PS4s volgende week vrijdag. En wanneer heb jij besteld? Ik heb de 31ste besteld maar nog geen SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Laatst online: 20-01 05:12
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:09:
[...]

Mycom heeft ook nog pre-orders van 14 september die nog steeds aan het wachten zijn. De PS4's zijn echt ontzettend oneerlijk verdeeld. Tis maar te hopen dat Sony als een malle PS4's gaat leveren om de achterstand die ze hebben tegenover de bestelde exemplaren weg te werken. Of dat de Xbox One hier snel uit komt. Dan moeten ze namelijk wel :-)
Wat is dat voor iets stoms. Jij denkt dat mensen die nu een preorder hebben staan dat gedaan hebben omdat ze toch liever een Xbox One hebben als ie uitkomt. LOGICA?

Mycom heeft zelfs nog preorders staan vanaf eind augustus die niet uitgeleverd zijn... Dat is nog erger:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com: Vierde levering PS4 rond 22 januari verwacht

Vandaag heeft de online retailer meer informatie toegevoegd aan de productpagina van de PlayStation 4. Het gaat namelijk over de vierde levering van de PS4

bron: http://www.techmania.nl/4...rond-22-januari-verwacht/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Noisemaker
zlaxor schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:07:
YES! 8:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giga_ schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:37:
[...]

Wat is dat voor iets stoms. Jij denkt dat mensen die nu een preorder hebben staan dat gedaan hebben omdat ze toch liever een Xbox One hebben als ie uitkomt. LOGICA?

Mycom heeft zelfs nog preorders staan vanaf eind augustus die niet uitgeleverd zijn... Dat is nog erger:O
De logica is dat er nu geen concurrentie op de next gen markt is voor Sony in Nederland. Dus haasten ze zich niet zo erg met het bevoorraden van ons landje. Kijk maar is hoeveel leveringen Engeland krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Laatst online: 16-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:17:
Had nog een bestelling staan bij Bol.com en die is opeens verdwenen als ik inlog? hoop toch dat dit een storing is.
Ik heb ook zoiets: Bij mijn bestellingen pagina op bol.com staat: "Op dit moment kunnen wij uw eerder geplaatste bestellingen helaas niet achterhalen. Probeer het alstublieft later nog een keer."

Lekker dan.

Overigens staat er nu bij de PS4 op bol.com in het vakje "Extra informaktie mbt 4de levering" dat ze rond 22 januari een nieuwe levering verwachten, maar dat ze (natuurlijk) niet weten hoeveel dat er zijn.

Iemand hier die bij bol.com had besteld en 'm inmiddels binnen heeft? En zoja, wanneer had je m besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeoWoody schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:43:
[...]

Ik heb ook zoiets: Bij mijn bestellingen pagina op bol.com staat: "Op dit moment kunnen wij uw eerder geplaatste bestellingen helaas niet achterhalen. Probeer het alstublieft later nog een keer."

Lekker dan.

Overigens staat er nu bij de PS4 op bol.com in het vakje "Extra informaktie mbt 4de levering" dat ze rond 22 januari een nieuwe levering verwachten, maar dat ze (natuurlijk) niet weten hoeveel dat er zijn.

Iemand hier die bij bol.com had besteld en 'm inmiddels binnen heeft? En zoja, wanneer had je m besteld?
7 december besteld en toen was het 7 weken levertijd. er stond bij verwacht eind Januari. dat gaan ze nooit redden aangezien er mensen zijn van september, oktober, Nov, die hem niet eens hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het allemaal met lede ogen aan. Zelf heb ik een pre-order van 28 augustus bij de Saturn Webshop waar niks mee is gedaan. Tot nu toe heeft hun helpdesk ook geen bijzonder talent om hun klanten op de hoogte te houden :) Net gebeld, maar ze weten niks. Op zoek gaan naar andere oplossingen lijkt voor mij nu de beste keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abeltje130
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-03-2024
21 september ge pre-orderd en nog geen ps4 ontvangen bij bol. Als ik niet bij de 4e levering zit annuleer ik mijn bestelling wel, verschillende collega's hadden hem later als ik besteld bij de media markt en hebben hem ondertussen allemaal in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordox
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-04 09:18
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:08:
Ik zie het allemaal met lede ogen aan. Zelf heb ik een pre-order van 28 augustus bij de Saturn Webshop waar niks mee is gedaan. Tot nu toe heeft hun helpdesk ook geen bijzonder talent om hun klanten op de hoogte te houden :) Net gebeld, maar ze weten niks. Op zoek gaan naar andere oplossingen lijkt voor mij nu de beste keuze!
Probeer een kleinere Mediamarkt in de buurt! Mijne vorige week besteld en kan hem vrijdag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Noisemaker
Net TNT gesproken en de ervaring van de klantenservice medewerker is dat Sony vanmiddag/einde middag een grote lijst naar TNT toe stuurt, TNT maakt dan de T&T aan en worden dan de dag erna, morgen dus, in de middag tussen 12 en 17 uur geleverd.

Nogmaals zijn ervaring geen bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
  • Laatst online: 16-07-2021
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:04:
[...]

7 december besteld en toen was het 7 weken levertijd. er stond bij verwacht eind Januari. dat gaan ze nooit redden aangezien er mensen zijn van september, oktober, Nov, die hem niet eens hebben.
Heb zelf 6 November besteld bij Bol.com. Zit er waarschijnlijk bij de volgende 2/3 levering niet bij als ik het zo allemaal zie. Tot nu toe is bijna iedereen die tot en met 10 September heeft besteld voorzien van een Playstation 4. De rest moet dus nog komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:05:
Vreemd dat ik nog geen SMS gekregen heb van MM Arena. Sta toch redelijk hoog op de lijst en wil juist de Knack bundel
Ik heb ook bericht gekregen dat ik de Knackbundel kan afhalen. Besteld op 28 december om 10:00 AM.
Voor € 30 kan je knack game overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
BIj Zavvi 436,19 kale bundel, release 31 jan.

http://www.zavvi.nl/ps4-h...aystation-4/10765997.html

Good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Sony.nl, vanochtend hadden deze weer een voorraadje PS4's. Was er net op tijd bij!

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook sony.nl vannochtend ook vroeg besteld met heel veel geluk dat ik het zag... verder nog niet achter aan geweest ben benieuwd of die morgen in de bus ligt. Wou hem eerlijk gezegt nog niet omdat mijn inziens de spellen nog niet super zijn. mja altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alo70
  • Laatst online: 30-09-2022
pm terug gestuurd voor degene die het eerste was
sorry voor die anderen

[ Voor 68% gewijzigd door alo70 op 08-01-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
alo70 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:29:
Ik heb zojuist een bestel link van intertoys gekregen voor een kale ps4
ik ben al voorzien dus wie hem wil hebben pm me maar en weg is weg
Graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 16:21
PM :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:19
DM sended! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/28m2s0j.png

Yeah, sure! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
Haha ben benieuwd wie als eerste was! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Laatst online: 21:10
Te laat gezien.... zucht :p Wel netjes, dit zouden meer mensen kunnen doen lijkt me!

Hulde voor je medelevendheid _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:19
volkano schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:32:
Haha ben benieuwd wie als eerste was! :9
Dat was ik! :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Hier was hij zojuist te bestellen:
http://www.intertoys.nl/g...-4-na-release-597871.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top ik zie het! Gelijk maar bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me dikke vette onzin. Als ze pre-orders van augustus nog moeten uitleveren is er no way in hell dat ze alle pre-orders wegkrijgen met een enkele levering. Hopelijk stoppen ze na het uitleveren meteen met hun hele gaming-afdeling. Die lui zullen honderden pre-orders hebben staan. Ik heb een Killzone-pakket van 499 besteld bij hun. Als zij deze niet kunnen leveren ga ik keihard lobbyen dat ze die onderdelen maar los aanleveren. k*tbedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:36:
[...]

Top ik zie het! Gelijk maar bestellen ;)
Is al niet meer beschikbaar en wat ben jij een zielig figuur zeg.. je loopt overal ps4's te bestellen om hem vervolgens te kunnen verkopen. Kerel alsjeblieft eh wees blij met je sony bestelling van vanochtend en wacht gewoon af en gun een ander ook is wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow343 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:39:
[...]

Is al niet meer beschikbaar en wat ben jij een zielig figuur zeg.. je loopt overal ps4's te bestellen om hem vervolgens te kunnen verkopen. Kerel alsjeblieft eh wees blij met je sony bestelling van vanochtend en wacht gewoon af en gun een ander ook is wat.
Ik had hem niet vanochtend besteld, ik had dit al op 19 december gedaan...

Echter ik heb nog niks in huis staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Modbreak:We hebben niet voor niks een slowchat topic gemaakt!! Graag alle slowchat daar nu naar toe!!

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
Bij intertoys zie ik dat ze hem wel weer op voorraad hebben:

"Op werkdagen voor 15:00u besteldmorgen in huis"

Net besteld, hopelijk komt ie morgen binnen. Ben wel een beetje skeptisch eigenlijk, maar we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:41:
[...]

Ik had hem niet vanochtend besteld, ik had dit al op 19 december gedaan...

Echter ik heb nog niks in huis staan 8)7
Ja dus? Je bestelling is verzonden dus je krijgt hem... man man man eh dood irriteren aan zulk volk.

MM Hengelo krijgt er volgende week overigens een hele lading stuk op 80 (allemaal pre order)

En bs Enschede krijgt er 2 (Knack bundels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volkano schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:42:
Bij intertoys zie ik dat ze hem wel weer op voorraad hebben:

"Op werkdagen voor 15:00u besteldmorgen in huis"

Net besteld, hopelijk komt ie morgen binnen. Ben wel een beetje skeptisch eigenlijk, maar we zullen het zien.
hmm 1 minuut later en ik zie hem niet op de intertoys site. Geloof er niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:46:
[...]

hmm 1 minuut later en ik zie hem niet op de intertoys site. Geloof er niets van
Ik zie hem nog steeds staan:
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-08 15:10
Besteld, bedankt! Nu afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook besteld, ook maar afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:11
Ik heb net effe contact opgenomen met intertoys en hij wordt morgen geleverd(hopelijk is het ook zo;d)! Thanks voor het melden!

[ Voor 11% gewijzigd door weebeast op 08-01-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
weebeast schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:54:
Ik heb net effe contact opgenomen met intertoys en hij wordt morgen geleverd(hopelijk is het ook zo;d)! Thanks voor het melden!
Top, dat wilde ik nog doen! Thanks voor de bevestiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk dank voor uw bestelling.

We hopen dat u een prettige shop ervaring heeft gehad. Uw order nr is: 140108-1421xxx

U krijgt binnenkort een mail waarin uw bestelling wordt bevestigd. bezorging Uw bestelling wordt op Donderdag 9 Januari 2014 bij u afgeleverd door de pakketdienst van PostNL Artikelen met een afwijkende levertermijn worden apart conform de bij het artikel vermelde bezorgtermijn afgeleverd. Wanneer wij uw pakket(ten) overdragen aan PostNL krijgt u hiervan een bericht met daarin het track & trace nummer van uw zending. vragen Voor al uw vragen zijn wij bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur op 0180-330770 (normaal tarief).
Daarnaast kunt u altijd uw vraag kwijt via ons contactformulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:47

aex351

I am the one

Dat is mooi dat Intertoys de PS4 op voorraad heeft. Alleen jammer dat het niet de bundel betreft.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:11
volkano schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:56:
[...]

Top, dat wilde ik nog doen! Thanks voor de bevestiging!
Graag gedaan! Jij ook bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 15:49
Heb net bij intertoys besteld en inderdaad even gebeld om te verifieren of de ps4 ook morgen wordt geleverd. Volgens medewerker van intertoys was dit het geval en zou ik zo een T&T nummer moeten ontvangen

[ Voor 12% gewijzigd door poestoe op 08-01-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bundel KZ wel beschikbaar amazon.co.uk (inclusief 1 day shipping 10 januari) 514 euro. Had ik net besteld totdat ik intertoys zag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Intertoys kreeg een wat grotere levering dan verwacht. Belde met Intertoys Haaksbergen waar ik op de wachtlijst stond en hun dropte mij in het algemene systeem in de hoop ik de console eerder zou krijgen. (stond 3e bij haaksbergen :/ ) Maar ik kreeg zo voorrang bij het algemen systeem aangezien de levering in Haaksbergen nogal...zeer beperkt was steeds. Dus net een mailtje ontvangen en meteen betaald! Hopelijk morgen binnen! :o

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Net ook besteld ook morgen bezorgd ben zwaar benieuwd!!
Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.