Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys,

Volg al weken dit forum en heb nu speciaal een account aan gemaakt voor het volgende:

Ik ben zojuist gebeld door MediaMarkt Bergen op Zoom met de vraag of ik mijn kale ps4 om wilde zetten in de Knack bundel voor 40 euro meer.

Deze bundels komen vrijdag binnen en de gewone kale versies ongeveer de 17e. Ik heb voor de Knack bundel gekozen en heb nu garantie dat ik hem vrijdag binnen heb. (stond overigens 15e op de orginele reserveringslijst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update over mijn bestelling van de Bundel. Ook bij Bart Smit word je per filiaal op 1 grote hoop gegooid. Ik ben van plek 1 gezakt naar plek 42. Overigens zonder enig overleg of iets! Let er dus even op dat de meeste winkels gewoon één grote hoop hebben en gewoon bellen of je er een game bij wil hebben ja of nee. Het kan dus zijn dat als degene voor jou geen game wilt hebben dat je dan zomaar opschuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
MM Eindhoven meldt me dat er nu nog steeds mensen gebeld worden. Wordt je vandaag niet gebeld zit je bij de volgende levering welke ze binnen een paar weken verwachten. Sowieso nog een nieuwe levering in januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geheel in lijn met de berichten van andere MM vestigingen krijgt MM Arena vrijdag as een levering binnen. Men weet niet hoeveel er binnen komen maar in elk geval verwachten ze uiterlijk derde week januari iedereen die nu op de lijst staat een PS4 te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert2012
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-09-2023
ToysXL hoofddorp heeft vandaag een levering van 2 stuks gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Mannen, denk eraan hier is het slow-chat topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd net gebeld door MM deventer. Ze zeiden dat ze vrijdag bundels kregen en de vrijdag daarna weer normale. Ze vroegen of ik wilde overstappen naar knack (niet gedaan) ander kreeg ik hem 17 Januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritta
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 08:24
Vanochtend MM Amsterdam Noord gebeld, toen zei de dame aan de telefoon dat ze deze week een levering verwachten.. Net hoorde ik dat ze volgende week ook bundels krijgen, geen reserveringen of wat dan ook. Wie het eerst komt wie het eerst maalt! Zal miss al vrijdag zijn als ik hier zo rond lees! Duimen maar...

Nog iets anders, als je een ps4 vanuit Amerika of UK bestelt, komen er dan nog extra belastingen op bij de douane in NL of betaal je echt alleen het geen wat je aan amazon (bijvoorbeeld) betaald.. Het voltage schijnt niet uit te maken op de doos staat 110-240 volt. Het ligt alleen aan de kabel die je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Alweer een hele serie slowchat/offtopic verplaatst naar het daarvoor bestemde topic: [PS4] Het grote kroeg / slowchat topic!
Nogmaals post hier alleen als je CONCREET iets te melden hebt over een winkel.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn PS4 pre ordered bij Gamestart, ik weet niet of dit filiaal bij velen bekend is, maar het zit denk ik alleen omstreeks Rotterdam. Ik sprak vandaag de bedrijfsleider (ben ik goed bevriend mee) en die vertelde me dat de Knack bundel voor volgende week genoeg binnen zal komen. Alleen de bundel met een PS4 console komt pas Februari binnen. Mensen die interesse hebben in de Knack bundel en deze zo snel mogelijk willen hebben, kunnen hem het beste hier bestellen. Ze doen helaas niet aan afleveren dat is wel een nadeel voor de mensen die ver van Rotterdam af wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist ook gebeld door Media Markt Bergen op Zoom, krijg de 17e mijn kale bundel binnen! Ik blijf nog een beetje sceptisch qua levertijden bij de PS4, maar heb er wel goede hoop in dat hij dit keer dan toch echt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM ede heeft vandaag geen levering gehad.

Ben nummer 2 op de lijst en denk bel ze even.
De wachtrij is momenteel in ede boven de 30 personen dus niet de moeite waard om te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:13:
MM ede heeft vandaag geen levering gehad.

Ben nummer 2 op de lijst en denk bel ze even.
De wachtrij is momenteel in ede boven de 30 personen dus niet de moeite waard om te reserveren.
Dat is jammer.

Ik sta daar namelijk op 20, en had toch gehoopt op een levering zodat ik in ieder geval wat zou opschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS4 vandaag opgehaald bij Bart Smit leiden, had begin december gepre-orderd. (was een Killzone bundel (450))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42
Ik werd net tijdens het hardlopen gebeld dus na het hardlopen ff gekeken: onbekend nummer en zeer onwaarschijnlijk dat het de Saturn (Amersfoort) was geweest over mijn PS4 (kale) bestelling, maar ik vond het een mooi moment eens te informeren :P

Ze waren het idd niet geweest en hebben vandaag nog niks binnen gehad, de vriendelijke dame aan de andere kant verwachtte halverwege januari / eind januari een levering maar dat was een wilde gok :+

Ik heb nog de stille hoop op deze week maar ga inmiddels minimaal uit van volgende week...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke datum heb je gereserveerd bij Bart Smit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een kale ps4 opgehaald.
Vriend van me is assistent bedrijfsleider en had nog een console over na de levering, dus ik heb niet lang moeten nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:24:
Vandaag een kale ps4 opgehaald.
Vriend van me is assistent bedrijfsleider en had nog een console over na de levering, dus ik heb niet lang moeten nadenken.
Welke winkel? Lijkt me sterk dat een winkel op dit moment een console over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:29:
[...]

Welke winkel? Lijkt me sterk dat een winkel op dit moment een console over heeft.
Toys XL.

Had hem gevraagd of hij aan me kon denken als er weer een levering was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YESH YESH YESH!!! Sony.nl ( Klaarzetten van uw bestelling )

Zo Happy op dit moment! eindelijk!

Mensen die via sony.nl besteld hebben check snel! :D

Morgen als het goed is me Playstation 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denvin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-03-2024
Vandaag weer gebeld naar game mania landgraaf.
Waarschijnlijk krijgen ze weer wat na de 15de binnen alleen wisten ze niet hoeveel en wat...
Ook kunnen ze me niet zeggen hoeveelste ik op de lijst sta zucht...
Heb begin december besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:53:

Wanneer heb je hem besteld?

Ik merk nu toch echt dat alleen Bartsmit, Saturn, MM en Sony.nl met nieuws naar buiten komt, maar Bol en Wehkamp blijven maar stil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:01:
[...]

Wanneer heb je hem besteld?

Ik merk nu toch echt dat alleen Bartsmit, Saturn, MM en Sony.nl met nieuws naar buiten komt, maar Bol en Wehkamp blijven maar stil!
19 December...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanavond in de MM in Breda geweest. Ik wilde daar een ps4 reserveren aangezien ik het wachten op info vanuit Wehkamp moe ben. Volgens de verkoper kon dat echter niet en "is het momenteel niet mogelijk je op de wachtlijst te laten zetten."
Jammergenoeg verder geen informatie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 15:29

Ik heb nu dezelfde status op Sony.nl. Ook op de 19e besteld. Voor de mensen die er nog geen hebben houdt sony.nl in de gaten. Wellicht is het snel weer mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen.. Bij mij is de levertijd dus 3 weken geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilex schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:21:
[...]

Ik heb nu dezelfde status op Sony.nl. Ook op de 19e besteld. Voor de mensen die er nog geen hebben houdt sony.nl in de gaten. Wellicht is het snel weer mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen.. Bij mij is de levertijd dus 3 weken geweest.
Ik neem aan dat ze vanavond niet meer online zullen verschijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilex schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:21:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk worden ze nu naar het disctibutiecentrum gebracht... Dit zou inhouden dat ze vanavond weer een status verandering zullen krijgen of morgen, kans is er zelfs dat die morgen gewoon zelf geleverd kan gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

wat Bol.com mij zojuist via Facebook laat weten:
Hallo,
Ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat je je PS4 nog niet ontvangen hebt en dat je hierover weinig informatie ontvangt.
Helaas horen wij per levering pas hoeveel PS4's wij krijgen, en wanneer we deze levering kunnen verwachten. Er worden op dat moment ook geen verdere aantallen/datums bekend gemaakt, waardoor informatie hierover geven erg moeilijk is.
Zodra wij een nieuw bericht ontvangen over een levering van de PS4, en de grootte van de levering, ontvang je weer een e-mail van ons. In deze e-mail staat dan ook of je je PS4 in de volgende levering kunt verwachten of niet. Helaas kan ik je op dit moment geen verdere informatie verstrekken, zodra er meer informatie is hoor je van ons.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Groetjes, Jill

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook, besteld op 19 december op Sony.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas33
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 09:50
nvm offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Tomas33 op 07-01-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Mediamarkt Enschede,

Ben er vanavond geweest rond 8u stond dus ergens in de 50-60 dus ben lichtelijk voorgelogen aangezien de medewerker dit keer me alles liet zien en aangaf er volgende week 50 te krijgen. Wel krijgen ze vrijdag 10 knackbundels en die worden verdeeld over te eerste op de lijst van de kale pre orders (Dus ze bellen of er geïnteresseerden zijn)

Het rare wat ik vond is dat hij zei je valt er buiten en bij de volgende lichting wel erbij zat terwijl ik ergens tussen de 50-60 zit nu is een simpele rekensom, 50 volgende week + 10 knackbundels=60 ps4's totaal.. dan lijkt het me toch dat ik er tussenzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:56

BPP

Shadow343 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:44:
Mediamarkt Enschede,

Het rare wat ik vond is dat hij zei je valt er buiten en bij de volgende lichting wel erbij zat terwijl ik ergens tussen de 50-60 zit nu is een simpele rekensom, 50 volgende week + 10 knackbundels=60 ps4's totaal.. dan lijkt het me toch dat ik er tussenzit?
Heb je deze vraag ook aan hem gesteld, want hier kunnen wij natuurlijk weinig mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
BPP schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:04:
[...]

Heb je deze vraag ook aan hem gesteld, want hier kunnen wij natuurlijk weinig mee. :+
Nee dacht er pas aan toen ik thuis was.. misschien een miscalculatie van hem.. ach ik verwacht hem volgende week niet dan valt het altijd mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees hier in het topic dat veel mensen hun ps4 al binnen hebben ondanks dat ze hem pas in december hebben besteld.

Nu wacht ik 3 maanden (2 oktober besteld) op mijn bestelling van dixons. Ben vandaag langs geweest om te vragen hoe het zat met de levering aangezien ik mid december was geweest en ze zeiden begin / mid januari. Nu blijken ze dus ineens niks te weten over de levering (kreeg een heel lul verhaal over dat sony niks levert)
Dan maar ergens anders bestellen, kut dixons!
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:29:
Ik heb vandaag mijn PS4 pre ordered bij Gamestart, ik weet niet of dit filiaal bij velen bekend is, maar het zit denk ik alleen omstreeks Rotterdam. Ik sprak vandaag de bedrijfsleider (ben ik goed bevriend mee) en die vertelde me dat de Knack bundel voor volgende week genoeg binnen zal komen. Alleen de bundel met een PS4 console komt pas Februari binnen. Mensen die interesse hebben in de Knack bundel en deze zo snel mogelijk willen hebben, kunnen hem het beste hier bestellen. Ze doen helaas niet aan afleveren dat is wel een nadeel voor de mensen die ver van Rotterdam af wonen.
Ga morgen maar gamestart bellen om een knack bundel te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-08 11:35
http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4

levering

09 januari - 10 januari

zou snel zijn als ik jullie was ;)

direct bij de bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darksoul1 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 06:39:
http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4

levering

09 januari - 10 januari

zou snel zijn als ik jullie was ;)

direct bij de bron
Als je bedoelt dat je hem kan bestellen, bij mij staat gewoon niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-08 11:35
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 06:57:
[...]
Als je bedoelt dat je hem kan bestellen, bij mij staat gewoon niet leverbaar.
vreemd,bij mij om 6:35 stond "Nu verkrijgbaar" en nu nog,in winkelwagen gedaan (online kopen)
daarna naar afrekenen,en daar stond bij levertijden 9 a 10 januarie

edit: 7:05 nog maar een keer in winkelwagen gedaan,en levertijd staat als nog/nog steeds op 9 a10 januarie

[ Voor 15% gewijzigd door darksoul1 op 08-01-2014 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38
Ik heb er nu bij Sony ook één in mijn mandje zitten, terwijl mijn collega naast me de melding krijgt 'niet leverbaar'... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polyphemus schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 07:06:
Ik heb er nu bij Sony ook één in mijn mandje zitten, terwijl mijn collega naast me de melding krijgt 'niet leverbaar'... :?
-,- Dat is raar, foutje van de site of gewoon geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
t zullen de laatste zijn, zo was t 3 weken terug ook.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij gelukt om een bestelling te plaatsen om 7:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist verzendbevestiging ontvangen van sony.nl

Ziet er naaruit dat ik hem vandaag nog krijg! :)

BTW: soms duikt er nog op de website van sony op dat je hem kunt kopen, levering zal dan plaatsvinden op morgen! Of overmorgen!
Gewoon F5 soms is indrukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een PS4 besteld, met leverdatum 9 of 10 januari _/-\o_

Ben benieuwd....

edit: Besteld om 7:25

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 07:28:

BTW: soms duikt er nog op de website van sony op dat je hem kunt kopen, levering zal dan plaatsvinden op morgen! Of overmorgen!
al en tijdje f5 aan het doen maar wil niet lukken 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:45
Ook besteld! 9/10 Januari levertijd!

Tip: Internet Explorer gaf geen voorraad. Google chrome wel. Raar maar waar!

Bedankt Dhr,

Hierbij bevestigen wij dat we uw bestelling hebben ontvangen.

U zult deze ontvangen tussen 09.01.2014 en 10.01.2014.

[ Voor 37% gewijzigd door Vissa66 op 08-01-2014 07:40 ]

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 07:28:

Dit heb ik ook!! Er staat dat je hem kan volgen via de verzendpartner? , krijg je die T&T nog via de mail off???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 09:04
Ik heb hem zojuist ook nog besteld met Google Chrome, IE gaf aan dat het niet meer leverbaar was. Heel vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Hehe heel vreemd idd. Dat was meteen het eerste wat ik probeerde, verschillende browsers.

Blijkt maar weer eens, IE is troep! :D

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Nu hopen dat hij ook daadwerkelijk geleverd wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Goede kans denk ik. Is wel in lijn met de nieuwe levering en Sony.nl is tot nu toe betrouwbaar geweest. We gaan het zien!

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem zojuist om 07:55 besteld bij sony.nl
Ook bij mij is 9-10 januari de verwachte leverdatum!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
Hier ook besteld. Ben benieuwd in ieder geval bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 18:56
Net ook besteld bij Sony. Bestelling gedaan via de Surface. Als ik dan met de desktop browser kijk, dan staat er momenteel niet leverbaar.

U zult deze ontvangen tussen 10.01.2014 en 13.01.2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Zojuist via Sony ook besteld.

'Hierbij bevestigen wij dat we uw bestelling hebben ontvangen.

U zult deze ontvangen tussen 09.01.2014 en 10.01.2014.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Ik heb die melding wel alleen gelezen op de website wanneer deze geleverd wordt, nog niet per email...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Vreemd...ben al 20 minuten aan het F5en (Chrome en IE) en nog steeds geen mogelijkheid om te bestellen bij Sony :( Ook niet op iPhone.

[ Voor 15% gewijzigd door robbydw op 08-01-2014 08:20 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Laatst online: 20-08 19:04
Door die bestellingen kan ik zien hoeveel er nog over zijn. Nu nog op 19 stuks als het goed is ;). Als je telkens het totaal aantal stuks aanpast, krijg je de melding of het nog lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

robbydw schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:19:
Vreemd...ben al 20 minuten aan het F5en en nog steeds geen mogelijkheid om te bestellen bij Sony :(
Bij mij was er via Chrome geen voorraad, via Internet Explorer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
robbydw schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:19:
Vreemd...ben al 20 minuten aan het F5en (Chrome en IE) en nog steeds geen mogelijkheid om te bestellen bij Sony :( Ook niet op iPhone.
Was bij mij ook zo, je moet via firefox bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Hopelijk klopt het ook, niet dat je nu een bestelling plaatst, betaald en wederom aan het lijntje wordt gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonkar
  • Laatst online: 28-09-2022
Dammit, heb er één in mijn winkelwagen maar zit op mijn werk kan nog niet betalen (Heb geen random reader). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Jonkar schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:24:
Dammit, heb er één in mijn winkelwagen maar zit op mijn werk kan nog niet betalen (Heb geen random reader). :(
Daarom heb ik mijn PayPal account gekoppeld aan mijn bankrekeningnummer. Dat ik altijd kan betalen als het moet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Gaat echt hard joh, nog 13 stuks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

AlexMar schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:20:
[...]

Bij mij was er via Chrome geen voorraad, via Internet Explorer wel.
YES!!!! inmiddels gelukt. Vanaf de zaak ingelogd op Mac thuis en daar via Chrome wel kunnen bestellen. Is een omweg maar dan heb je ook wat. Hoe zeker is het nu dat ze ook geleverd worden morgen / overmorgen?
Tannay60 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:28:
Gaat echt hard joh, nog 13 stuks over.
Waar zie je dat?

[ Voor 17% gewijzigd door robbydw op 08-01-2014 08:28 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlaxor
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik heb nu via bankoverschrijving besteld houden ze dan een playstation achter totdat ik betaald heb of moet ik gewoon heel snel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Meer mensen die met Credit Card hebben betaald? Heb nu de status staan:
Uw betaling met creditcard wordt verwerkt
U heeft gekozen om met een creditcard te betalen.

Betekent dit wel dat de order vandaag verder wordt geprocessed? Is normaal wel het geval bij CC betaling volgens mij.

Al afgeboekt van Credit Card dus zal wel goed gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door robbydw op 08-01-2014 08:37 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
hoezo nog 13 over? staat geen voorraad meer:( ik weer te laat wakker:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Bekside: Andere browsers proberen!

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonkar
  • Laatst online: 28-09-2022
Vraag me af of als je een PS4 in je winkelwagen heb staan, deze dan ook echt gereserveerd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Vissa66 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:35:
Bekside: Andere browsers proberen!
Volgens mij is die op nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Ik zie het, als een speer gegaan. Uitverkocht!

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Jonkar schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:36:
Vraag me af of als je een PS4 in je winkelwagen heb staan, deze dan ook echt gereserveerd is..
Nee, niet voordat je de bestelling ook daadwerkelijk hebt geplaatst.

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlaxor
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik heb me bestelling geplaatst alleen nog niet betaald hij is dan wel gereserveerd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luthiengr
  • Laatst online: 29-08 22:33
Ik heb het gereserveerd! Dankjewel!!! Via iPad Chrome, F5 for the win.

[ Voor 30% gewijzigd door luthiengr op 08-01-2014 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
luthiengr schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:04:
En gelijk voor 580 euro in V&A gegooid... Goed bezig. :F

[ Voor 12% gewijzigd door ilhanko op 08-01-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilhanko schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:14:
[...]

Lekker ook. Ik was net te laat en dit soort grappenmakers moeten gewoon geweerd worden van welke site ook :) Hij is nu inderdaad helemaal opperdepop bij Sony. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
ilhanko schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:14:
[...]

Tja, sommige mensen.....

Ik kreeg zojuist al deze email van mijn bestelling van vanmorgen:

Bedankt Dhr. .......
,
U zult deze ontvangen tussen 09.01.2014 en 10.01.2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Laatst online: 13-09 21:10
luthiengr schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:04:
Kunnen ze dit soort mensen die hier alleen het topic lurken voor doorverkoop niet bannen? Die voegen nog minder toe dan de offtopic reacties... sorry maar kan hier een beetje slecht tegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luthiengr
Tarz schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:21:
[...]

Kunnen ze dit soort mensen die hier alleen het topic lurken voor doorverkoop niet bannen? Die voegen nog minder toe dan de offtopic reacties... sorry maar kan hier een beetje slecht tegen :X
En waaroom zijn jullie op deze price comparison website dan? Ik hou van handelen en kopen/verkopen van dingen. We call that hypocrisy.

[ Voor 3% gewijzigd door luthiengr op 08-01-2014 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luthiengr schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:28:
[...]

En waaroom zijn jullie op deze price comparison website dan? Ik hou van handelen en kopen/verkopen van dingen.

Some people...
Dit is gewoon oplichterij and you know it :) Terug on-topic people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Laatst online: 13-09 21:10
[...]

En waaroom zijn jullie op deze price comparison website dan? Ik hou van handelen en kopen/verkopen van dingen.

Some people...
Deze price comparison website? Volgens mij zit je in een levertijden topic van tweakers.net en niet op marktplaats... Als je houdt van kopen/verkopen van dingen kan je beter op een marktkraam of in een winkel gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
Met beetje handel is niks mis, dit oplichting noemen is natuurlijk onzin iedereen weet war hij/zij koopt en niemand dwingt diegene om er 180€ meer voor te betalen.

Dat dit niet de juiste plaats is om de PlayStation aan te bieden is natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Bart smit gooit dus wel alle reserveringen op één hoop van alle filialen. Heel leuk dat je op een bepaalde plek bij jouw filiaal staat, want het maakt dus geen flikker uit :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luthiengr
Sony zegt, na de bestelling, "Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn."
Wah wah waaaah :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-07 10:26
Oplichterij is misschien niet het juiste woord, maar het is wel echt heel achterbaks. Op een community website waar iedereen samenwerkt om zo snel mogelijk zo'n ding te bemachtigen voor zichzelf spieken en dan snel wegkapen en het voor 180 euro meer proberen te slijten. Heel flauw, en al helemaal triest het bij de V&A te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 15:29
[...]

En waaroom zijn jullie op deze price comparison website dan? Ik hou van handelen en kopen/verkopen van dingen. We call that hypocrisy.
Omdat het jou alleen maar om de knaken gaat en je de game liefhebbers hier voor de voeten loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Bart smit over alle reserveringen:

"@Rene2870 Valt mee. Eind februari schieten we aardig op is de verwachting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo079
  • Laatst online: 29-07 13:05
luthiengr schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:35:
Sony zegt, na de bestelling, "Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn."
Wah wah waaaah :'(
Dit noemen ze tegenwoordig karma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
  • Laatst online: 18-07 10:26
haha, da's ook lekker vaag. ALs ik Media Markt zo'n beetje hoor moet eind januari wel in de losse verkoop zijn. Ik heb zelf rond 3 januari bij MM utrecht gereserveerd, en hij garandeerde mij eind januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luthiengr
Angelo079 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:37:
[...]

I guess so.. Lesson learned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angelo079 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:37:
[...]

Karma is a bitch, And then you die! Net goed Sony. Schrap dit hypocriete exemplaar maar meteen helemaal van de bestellijst. Maar zelfs bij Sony zelf hebben ze dus dit soort overlap? Zou anno 2014 toch niet meer moeten kunnen zou je denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:29
Gisteren wat winkels een bezoekje gebracht in Groningen omdat ik verwacht dat mijn bestelling bij Wehkamp nog lang gaat duren. Mediamarkt, Toys XL en Intertoys namen geen reserveringen aan. Bij Nedgame hadden ze een reserveringslijst tot sowieso Maart :/ . Alleen Bart Smit nam een reservering aan en ze hadden ongeveer 10 reserveringen. Ik ben benieuwd.

offtopic:
Ik denk dat straks de man met de banhamer langs komt in dit topic :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Sony.nl heb ik net gebeld om telefonisch na te vragen of je een pre-order kan plaatsen en hoe het komt dat zij 'overschot' hebben nu al twee keer. Hij gaf aan dat ze niet weten wat ze binnen krijgen en de rest dus automatisch in de vrije verkoop gaat. Volgende levering zal eind van de maand zijn, 30-31 januari zoals ook mijn winkelmandje liet zien.

Een bestelling doen via de telefoon voor een ps4 is niet mogelijk (omdat: niet op voorraad, reserveringen nemen ze niet aan).
LuPo schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:42:
Alleen Bart Smit nam een reservering aan en ze hadden ongeveer 10 reserveringen. Ik ben benieuwd.
Net mijn reactie gelezen dat bart smit het op één hoop gooit?

[ Voor 23% gewijzigd door René90 op 08-01-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Dit staat nu bij "Mijn account" bij Sony:

Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al wat van Bol.com gehoord? Zelf als ik kijk bij bestelstatus krijg ik dit,

Op dit moment kunnen wij uw eerder geplaatste bestellingen helaas niet achterhalen. Probeer het alstublieft later nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de website van bol.com staat dit:

Rond 22 januari 2014 verwachten wij een vierde levering PlayStation 4 consoles. Helaas weten wij op dit moment nog niet hoeveel PS4’s wij gaan ontvangen en wanneer deze exact worden uitgeleverd. Zodra de informatie rondom de vierde levering bekend is brengen wij iedereen per email op de hoogte. Ook de klanten die buiten de vierde levering vallen worden per email op de hoogte gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Raikkonen_WC schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:44:
Dit staat nu bij "Mijn account" bij Sony:

Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn
Zojuist met Sony gebeld, website geeft bij mij de verkeerde status. Ze gaf me aan dat als de bestelling voor 8 uur gedaan was, dat je dan bij de huidige levering moest zitten. Na controle gaf ze me al aan dat mijn pakket zelfs al afgegeven was bij de koerier.... ME HAPPY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Na mijn bestelling bij Sony deze morgen staat er nu:

Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
robbydw schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:57:
Na mijn bestelling bij Sony deze morgen staat er nu:

Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner
Ja maar nog geen track and trace code helaas. Weet dus niet of ie vandaag of morgen binnenkomt.. Hij is voor mn broertje, en om die nou een dag voor jan l*l bij mij thuis te laten wachten....

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:55:
Op de website van bol.com staat dit:

Rond 22 januari 2014 verwachten wij een vierde levering PlayStation 4 consoles. Helaas weten wij op dit moment nog niet hoeveel PS4’s wij gaan ontvangen en wanneer deze exact worden uitgeleverd. Zodra de informatie rondom de vierde levering bekend is brengen wij iedereen per email op de hoogte. Ook de klanten die buiten de vierde levering vallen worden per email op de hoogte gebracht.
Krijgen ze niet eens iets. Lijkt wel of Sony iets tegen bol.com heeft. Kom op Amazon.nl, zorg dat we een webshop hebben met wat meer invloed bij leveranciers.
Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.