Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:19:
[...]

Wellicht waard om af te wachten tot de volgende levering van retailers hier in Nederland :)
Dat doe ik zeker. Ik heb een Intertoys in het kleinste dorp bij mij in de buurt gebeld en een vrijblijvende reservering geplaatst. Volgens hem krijgt de Intertoys elke 2 weken een levering van controllers of PS4 consoles. Volgende week zou er een levering moeten zijn waar ik dan bij zou horen :D .
Ik weet natuurlijk niet of dit voor alle Intertoys vestigingen geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braaaii
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-12-2024
Shadow343 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:46:
[...]

Wat ik hier rondlees Alexandrium!
Nee, momenteel 50. ben er net geweest.
Eerste levering waren 80 stuks, 2e 40 en derde 50. 4e misschien ook 50??

[ Voor 15% gewijzigd door Braaaii op 02-01-2014 15:01 ]

EV rijder, Home automation, verduurzamen en Gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:21:
Iemand een idee hoelang de reserveringslijst bij MM in Heerlen is?
Ben er vandaag geweest, ze zeiden dat ze veel pre orders hadden en het zeker meer dan een maand ging duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik had hem gereserveerd in oktober en sta nr16 bij de bart smit in Den Helder. Volgens de verkoper kan het zo zijn dat wanneer de eerst volgende levering komt (hij kon niet vertellen wanneer dat kwam maar zijn vermoedens eind januari) zal ik bij de levering komen. Hij had er 24 bestelt.

Dus hopelijk eind deze maand een PS4 in mijn woonkamer _/-\o_

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmelade
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-12-2020
Vanmiddag langs MM Den Haag langsgeweest en mezelf op de lijst gezet.

Volgens medewerker zit ik zo goed als zeker bij de volgende levering in de 3e of 4e week van Januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:21:
Iemand een idee hoelang de reserveringslijst bij MM in Heerlen is?
heb 28 december daar bestelt. Ik was nummer 71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MM in eindhoven is het ondertussen al wat drukker, zie hier het antwoord op mijn mail,

Geachte meneer Kuijer,

Er zijn op dit moment nog ongeveer 60 wachtenden voor u, ik verwacht dat u over 4 à 6 weken aan de beurt bent.

Met viendelijke groet,
Hans van den Berg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-07-2021
Shadow343 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 18:14:
[...]

Ik zou gaan voor ac (eigen smaak) , Fifa (sports keuze) en als een shoot battlefield in dit geval.. ik heb ipv battefield voor cod gekozen en had ze via saturn met die actie van 40e per game..

Overigens gaat mm maandag een levering krijgen of woendag weer pas?
Ze hadden geen idee wanneer de volgende levering komt. Ik sta bij MM Rotterdam Centrum als 42ste op de lijst en hij zij dat ze bij elke levering de pre-order list konden afwerken.

Ik twijfel over Battlefield omdat ik toch COD al heb en die voornamelijk speel met vrienden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:45
Was alweer vergeten dat ik bij Mycom ook een order had geplaatst. Ik kreeg zojuist een email dat hij de 12e af te halen is. Eerst zien, dan geloven! :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Nu ik het hoor allemaal kan ik toch wel een klein conclusie trekken wat betreft de levering:

Mycom krijgt volgende week ps4's tenminste verschillende mensen hebben een mail met de 12de, Amazon heeft 10jan weer voorraad, mm verwacht volgende week een bult te krijgen dus ik denk dat we geluk gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlaxor
  • Laatst online: 24-12-2020
Hoe komen mensen erbij dat MM pas 20 januari weer een levering krijgt?? Ze krijgen gewoon elke 2 weken een levering dus dat is gewoon vanaf 7 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op de 30e naar de MM Arnhem geweest voor mijn preorder. De verkoper gaf aan dat ze alle reserveringen voor de 30e op de 30e gebeld hebben dat ze hun ps4 op konden halen. Ik was op de nieuwe lijst de 6e. Of dit waar is weet ik niet maar dan zou ik bij de volgende levering moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn ps4 vandaag besteld op Amazon.co.uk, er staat dat ik hem 13 januari zal ontvangen aangezien zij de 10e een levering krijgen. Ik ben benieuwd, het betreft hier de Killzone bundel. De Knack bundel hebben ze vanaf 15 januari op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gambal
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-02-2021
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:56:
Weet iemand misschien wanneer game mania weer eens een levering heeft? (Game mania Venlo om precies te zijn)
2 weken geleden bij GM Venlo geweest. Moest 50 euro aanbetalen met verwachte levering in Feb/Maart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
  • Laatst online: 13-08-2021
Verspreekt Bart Smit zich hier door een mogelijke levering van volgende week te bevestigen?

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2cqfslv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 00:05
Pykow schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:37:
[...]

Jij hebt je bestelling geannuleerd, natuurlijk leveren ze dan niet.
Probleem is als ik ergens opnieuw moet bestellen gaat het heel erg lang duren.

Weet iemand wat de wachtrij is bij de Saturn in Tilburg misschien ?
Toen ik er een week geleden was rond de 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Indy
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:36
Vandaag gebeld met de Saturn in Hoofddorp.

Gesproken met de verkoper van de afdeling Media & Entertainment.

Hij heeft aangegeven dat zij op 7 Januari een nieuwe levering PS4's binnenkrijgen.
Zijn verwachting is dat het voornamelijk 'kale' PS4's zullen betreffen. Geen Killzone pakketten.

[ Voor 6% gewijzigd door -Indy op 03-01-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Mediamarkt in Amsterdam gebeld ze verwachten volgende week een nieuwe levering PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Kale bundel op voorraad en direct leverbaar bij Amazon.co.uk. Kost je wel 437 GBP dus ongeveer 500 euro :/
http://www.amazon.co.uk/S...74166&sr=8-1&keywords=PS4

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:54:
Net de Mediamarkt in Amsterdam gebeld ze verwachten volgende week een nieuwe levering PS4.
Amsterdam als in MM Arena? Ben daar vanmiddag geweest om 3 PS4 games te halen. Uiteraard ook gevraagd om er meteen een PS4 bij te doen met uiteraard een glimlach van de verkoper. :)

Hij wist me te vertellen dat als ik nu op de wachtlijst geplaatst zou worden, ik bij de volgende levering zou zitten die volgens hem "onder voorbehoud" over twee weken te verwachten valt.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag zelf bij de mediamarkt geweest.
Volgens de mm ede komt er volgende week een lading.
Volgens hun levert momenteel sony om de 2 weken en aangezien het begin volgende week 2 weken geleden is kwam er dan weer een levering,.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Net mail gekregen van Wehkamp. Zij weten nog niks over een levering van playstation's 4 volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjlinden
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-02-2022
Ik ben eergisteren gebeld door mediamarkt arena dat er een aantal over waren waardoor ik mijn ps4 kon ophalen. Ik had 23-12 pas mijn reservering gemaakt, dus ik gok dat ze vrij bij zijn met alle preorders :-)

Overigens heb ik nog gevraagd of ze er meer hadden voor een vriend maar dat was niet het geval :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostb11
  • Laatst online: 02-02-2021
Volgens geruchten is de vierde lading van ps4's veel groter is dat ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Beste mensen, zojuist heb ik weer een groot aantal offtopic/slowchat/vragen over eigen levering etc verplaats naar het [PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! topic, daar kunnen jullie naar hartelust babbelen over alle pericelen rond de levering. :)

Ik begrijp dat de regels misschien wat vaag zijn maar in principe heb je hier alleen iets te melden als je CONCREET iets te melden hebt over een bepaalde winkel qua levertijd/lengte wachtlijst/verwachte leveringen. Speculaties hebben we niets aan dus dit moet info zijn die rechtstreeks van de winkel komt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog bij twee plaatselijke Intertoys gereserveerd uit wanhoops poging, bij de ene sta ik 12de en andere 15de. Vandaag alleen nog maar ff MM Bergen op Zoom bellen en dan gewoon afwachten. Moet je trouwens bij MM aanbetaling doen en hoeveel is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:08:
Net nog bij twee plaatselijke Intertoys gereserveerd uit wanhoops poging, bij de ene sta ik 12de en andere 15de. Vandaag alleen nog maar ff MM Bergen op Zoom bellen en dan gewoon afwachten. Moet je trouwens bij MM aanbetaling doen en hoeveel is dat dan?
10% van het totaalbedrag was het bij mij in Leeuwarden. € 40,- dus in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MM Bergen op Zoom 20-25 personen op de wachtrij, k wacht wel gewoon op Intertoys of Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Itt tot eerdere berichten levert de wehkamp wel gewoon de megabundel uit. Ik ken iemand die hem vandaag heeft binnengekregen. En dat terwijl ze hem juist gebeld hebben dat hij niet meer kwam, en ik niet gebeld ben, maar ook nog geen ps4 binnen heb. Ballentent :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:38
TFDev schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:31:
Itt tot eerdere berichten levert de wehkamp wel gewoon de megabundel uit. Ik ken iemand die hem vandaag heeft binnengekregen. En dat terwijl ze hem juist gebeld hebben dat hij niet meer kwam, en ik niet gebeld ben, maar ook nog geen ps4 binnen heb. Ballentent :')
Bij mij staat in mijn account bij 2 dec. geannuleerd (mega bundel) en bij 23 dec opeens weer een nieuwe bestelling. Ze zijn dus lekker aan het kloten in het systeem. :S

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Vandaag bij de MM Rijswijk ook een reservering geplaatst. Was 31 op de lijst. Verkoper liet niet los wanneer en eventueel hoeveel PS4 er binnen zouden komen.

Gister ook nog antwoord van bol.com
Lijkt wel een gestandaardiseerd antwoord ;

'Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat er zoveel onduidelijkheid is rondom de PS4. Helaas hebben wij zelf ook niet meer informatie hierover. Wij zijn hiervoor volledig afhankelijk van onze leverancier.

Zodra de informatie rondom de vierde levering bekend is brengen wij iedereen per email op de hoogte. Wij verwachten begin 2014 een vierde levering PS4 binnen te krijgen. Ook de klanten die buiten de vierde levering vallen worden per email op de hoogte gebracht.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Vandaag bij de bart smit op plein 40-45 geweest (jan van weezelhof). Ik was nu nummer 19 in de rij voor een ps4, en ze dacht zelf ook dat ze volgende week waarschijnlijk een lading zouden krijgen omdat ze om de 2 weken wat hadden gehad.
Geen aanbetaling hoeven doen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 januari nieuwe levering (bron: technieuws)

http://technieuws.com/296...utm_campaign=Headliner.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt Zoetermeer verwacht deze week weer voorraad te ontvangen, maar weet niet of het genoeg is voor losse voorraad. Ze hebben op het moment 40 pre orders en weten ook niet zeker of deze allemaal wel uit te leveren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat het een mooie week gaat worden! Eindelijk die nieuwe TV inwijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik vind dat artikel echt amateuristisch in elkaar gezet. Het lijkt wel of ze van deze forums de informatie hebben kijk maar eens naar de laatste alinea. En er hebben 2 mm laten weten dat er een levering komt dat is natuurlijk te weinig info om te zeggen dat er wat komt voor de anderen mm's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Een stagair bij ons op de zaak heeft een klasgenoot die een PS4 besteld heeft bij Gamemania in den bosch, maar hij heeft hem nog niet opgehaald en ook niet geannuleerd, hij krijgt steeds een telefoontje dat hij hem kan ophalen. Nu is hij aan het kijken of ik hem kan ophalen of kan overnemen, dat zou mooi zijn.

Ik laat mijn pre-order van MyCom lekker staan, hoewel ik weet dat het nog erg lang gaat duren.
ik ben momenteel de regio's om tilburg aan het bekijken, waar de kortste wachtrij is, zodra ik jullie hier over kan informeren, dan laat ik het gelijk weten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:18:
Een stagair bij ons op de zaak heeft een klasgenoot die een PS4 besteld heeft bij Gamemania in den bosch, maar hij heeft hem nog niet opgehaald en ook niet geannuleerd, hij krijgt steeds een telefoontje dat hij hem kan ophalen. Nu is hij aan het kijken of ik hem kan ophalen of kan overnemen, dat zou mooi zijn.

Ik laat mijn pre-order van MyCom lekker staan, hoewel ik weet dat het nog erg lang gaat duren.
ik ben momenteel de regio's om tilburg aan het bekijken, waar de kortste wachtrij is, zodra ik jullie hier over kan informeren, dan laat ik het gelijk weten.
Intertoys Goirle heeft er 12 op wachtlijst, Intertoys Baarle Nassau 15, Mediamarkt Bergen op Zoom 20-25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:18:
[...]

Saturn Tilburg had afgelopen donderdag 51 reserveringen. (ik was nummer 51 :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Email van Mycom.

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Allereerst onze excuses voor het ongemak.
De nieuwe verwachtte leverdatum staat op dit moment op 31-01-2014. Er is op dit moment geen uitspraak te doen of u daadwerkelijk bij deze levering zit. Indien er genoeg voorraad binnen is gekomen kunt u het product de volgende werkdag verwachten op het afleveradres. Het is niet bekend hoeveel stuks wij binnen gaan krijgen. Wij vragen u om nog even geduld te hebben. Alvast bedankt voor uw medewerking. Onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jennifer
MyCom Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:29:
[...]

Intertoys Goirle heeft er 12 op wachtlijst, Intertoys Baarle Nassau 15, Mediamarkt Bergen op Zoom 20-25.
Intertoys krijgt er niet zoveel. mijn vriendin werkt bij een intertoys (ik krijg geen voorrang van haar baas :( )
in Tilburg noord hebben ze 8 reserveringen staan en ze nemen niks meer aan, omdat ze anders mensen moeten teleurstellen, ze krijgen echt weinig consoles binnen. misschien 5 per levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mail naar bol.com gestuurd over mijn ps4. Gewoon om te testen wat ze antwoorden heb ik dit gestuurd:
"Ik wil graag informatie over de levering van mijn Playstation 4. Bij verwachte leverdatum staat 06-02-2014. Is het dan ook 99% zeker dat ik hem dan krijg? Ik hoor namelijk vele slechte verhalen over de ps4 levering van bol.com en overweeg hem dan ook om hem te annuleren als ik niet de garantie krijg dat ik hem op die datum krijg.
Graag spoedig antwoord.
Gr Jasper"
Dit kreeg ik als antwoord:
"Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 4 januari 2014.

Wij kunnen deze garantie inderdaad helaas niet geven. Hij heeft deze leverdatum gekregen omdat destijds een levertijd van 7 weken geschat werd. Inmiddels is duidelijk dat wij te weinig PS4 systemen per levering krijgen van Sony om de geschatte levertijden te halen.

Als u besluit de bestelling te annuleren dan hebben wij daar alle begrip voor.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Wil

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht."
Vertaald: "U krijgt de garantie van ons dat u de ps4 NIET op de geschatte leverdatum krijgt en u zal daarom ook wel minstens een maand moeten wachten."
Nou ja, ik weet genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een faal van Bol.com gelukkig daar niet besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:14:
Wat een faal van Bol.com gelukkig daar niet besteld.
Het is overal hetzelfde jongens, Sony moet veel meer consoles uitbregen in nederland, het is niet de fout van de shops.

Ik begrijp Sony niet, want als het zo door gaat met de levering, komen de Xbox One en PS4 wel gelijktijdig uit in 2014. De levering van sony is om te janken.

Hoe zit het trouwens met de levering in belgië, bijvoorbeeld in Antwerpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:59:
[...]

Het is overal hetzelfde jongens, Sony moet veel meer consoles uitbregen in nederland, het is niet de fout van de shops.

Ik begrijp Sony niet, want als het zo door gaat met de levering, komen de Xbox One en PS4 wel gelijktijdig uit in 2014. De levering van sony is om te janken.

Die XDoos 1 komt pas laat in Nederland dus ja, SONY maakt daar gebruik van door meer prioriteit te geven aan andere landen waar die doos wel al beschikbaar is. Pure logica lijkt mij. Geduld is een schone zaak mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:59:
[...]

Het is niet overal het zelfde. Er zijn mensen die al vanaf september op een PS4 aan het wachten zijn bij Bol.com terwijl de Mediamarkt en de Saturn ( de fysieke winkels) hun pre-orders lijsten zo goed als bijna voldaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:02:
[...]

Die XDoos 1 komt pas laat in Nederland dus ja, SONY maakt daar gebruik van door meer prioriteit te geven aan andere landen waar die doos wel al beschikbaar is. Pure logica lijkt mij. Geduld is een schone zaak mensen!
Maar ook in het buitenland is de PS4 mondjesmaat te krijgen en in een mum van tijd uitverkocht. De leverproblemen gelden wereldwijd. Het kan zelfs nog erger worden als het gerucht klopt dat Sony voor de drukke decembermaand de PS4s met vrachtvliegtuigen heeft vervoerd ipv met schepen. Wanneer ze weer overschakelen op het veel langzamere (maar ook veel goedkopere) scheepsvervoer valt er een gat van een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:01:
[...]

Maar ook in het buitenland is de PS4 mondjesmaat te krijgen en in een mum van tijd uitverkocht. De leverproblemen gelden wereldwijd. Het kan zelfs nog erger worden als het gerucht klopt dat Sony voor de drukke decembermaand de PS4s met vrachtvliegtuigen heeft vervoerd ipv met schepen. Wanneer ze weer overschakelen op het veel langzamere (maar ook veel goedkopere) scheepsvervoer valt er een gat van een maand.
En die staking dan? Heeft ook invloed gehad. Ik denk zelf dat ze de release ook beter later hadden kunnen doen. Ze zijn gewoon verrast door het hoge aantal preorders. Hoe was dit destijds met de PS3? Ik heb die destijds niet gereserveerd dus weet daar niets van. Ging het toen ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:12
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:06:
[...]

En die staking dan? Heeft ook invloed gehad. Ik denk zelf dat ze de release ook beter later hadden kunnen doen. Ze zijn gewoon verrast door het hoge aantal preorders. Hoe was dit destijds met de PS3? Ik heb die destijds niet gereserveerd dus weet daar niets van. Ging het toen ook zo?
PS3 was toen duur 600 euro,en de meeste hadden toen een x360 gehaald.Had me ps3 op de release bij intertoys gekocht die was overal op voorraad.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn preorder dan bij bol.com staan en twee bij Intertoys, bij bol.com gok ik er ook gewoon op dat veel mensen op bol annuleren en zo de wachtlijst verkort. Ik denk dat deze maand de wachtlijsten snel aflopen. Heel veel mensen hebben dubbele preorders en als ze hun ps4 hebben annuleren ze bij de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caner416
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-12-2021
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:29:
Ik heb mijn preorder dan bij bol.com staan en twee bij Intertoys, bij bol.com gok ik er ook gewoon op dat veel mensen op bol annuleren en zo de wachtlijst verkort. Ik denk dat deze maand de wachtlijsten snel aflopen. Heel veel mensen hebben dubbele preorders en als ze hun ps4 hebben annuleren ze bij de andere.
Wanneer heb jij gepreordered bij bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:29:
Veel mensen annuleren niet om wat te verdienen op marktplaats bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
  • Laatst online: 16-07-2021
Net langs MM Rotterdam Alexandrium geweest. Ze zeiden daar dat als je hem nu reserveert waarschijnlijk pas eind februari krijgt omdat ze nu pre-orders tot eind februari hebben staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij MediaMarkt Arena geweest. Rond de 30 preorders en deze worden over 2 a 3 weken geleverd. Als je daar nog preordered (50 euro aanbetaling) zit je er waarsschijnlijk nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Lijkt mij een beetje te mooi om waard te zijn. Bijna elke winkel waar de playstation nog leverbaar is vragen meer als 400 en zeker niet minder als 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Dat is inderdaad een dikke scam, van wegblijven dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien oplichting

zie: http://www.opgeletopinter....msg173435.html#msg173435

ze gebruiken een adres van een ander bedrijf en tevens het rekeningnr wordt in verband gebracht met meerdere oplichtingszaken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikkert278
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-06-2024
reinierkramer schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:31:
[...]

Lijkt mij een beetje te mooi om waard te zijn. Bijna elke winkel waar de playstation nog leverbaar is vragen meer als 400 en zeker niet minder als 400.
De site voert een thuiswinkel waarborg maar ze staan niet in hun register. (klik) Tevens is het zegel van thuiswinkel waarborg op deze site niet klikbaar (zoals wel zou moeten). Ook is de naam "Phone-Easy" niet ingeschreven in het handelsregister. (klik) Ook klopt de website niet met de in het certificaat afgegeven KvK nummer. (link)

Dit zaakje stinkt. :F Niet kopen hier!

[ Voor 34% gewijzigd door rikkert278 op 05-01-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Schravendeel schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:33:
[...]

De site voert een thuiswinkel waarborg maar ze staan niet in hun register. (klik) Tevens is het zegel van thuiswinkel waarborg op deze site niet klikbaar (zoals wel zou moeten). Ook is de naam "Phone-Easy" niet ingeschreven in het handelsregister. (klik) Ook klopt de website niet met de in het certificaat afgegeven KvK nummer. (link)

Dit zaakje stinkt. :F Niet kopen hier!
bedankt, hopelijk doet Tweakers BV daar wat aan (sluiten van de advertentie)
Want zo misleid je mensen om je heen gewoon... Bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
theduke1989 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:59:
[...]

bedankt, hopelijk doet Tweakers BV daar wat aan (sluiten van de advertentie)
Want zo misleid je mensen om je heen gewoon... Bedankt voor de informatie.
Gewoon ook even misbruik melden bij die advertentie(Op die link klikken daar "meld misbruik")

Heb ik net ook gedaan.

edit: Net mailtje gekregen van Tweakers dat de advertentie is verwijderd :)

[ Voor 10% gewijzigd door falcon123 op 05-01-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt Hoorn geeft op Twitter aan dat er tussen 15 en 31 januari een nieuwe levering aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:42
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:46:
Mediamarkt Hoorn geeft op Twitter aan dat er tussen 15 en 31 januari een nieuwe levering aankomt.
Mjah 15 januari komt nu volgens mij wel steeds meer naar voren helaas. Toevallig zie ik op de Twitter van Saturn Amersfoort staan dat als je nu pre-ordered je 'm eind januari in huis hebt. Ik heb daar 30 december gepre-ordered en had eigenlijk de stille hoop dat ik 'm heel misschien deze week nog zou hebben. Maar als ze al een uitlevering krijgen deze week sta ik er met nr. 22 op de wachtlijst ook al niet te best voor :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Heeft iemand een idee wat een mediamarkt per filiaal ongeveer binnenkrijgt? en denk dan aan een stad als Heerlen.

Ik hoef natuurlijk geen precieze getallen te weten, maar een schatting is wel handig. Ben zelf nr 70 op de achtlijst, dus snap dat ik nu niet bij de levering zit. Maar als ze 35+ krijgen per levering dan zit ik de keer erna wel erbij! :*)

Verder hoor ik hier HELEMAAL NIKS meer over Wehkamp?? Zie alleen maar updates van bol.com en mediamarkt/saturn. Heb zelf namelijk daar gereserveerd op 21 oktober. Ben tot nu toe geen eerdere pre-order datum tegengekomen dan de mijne op deze en andere fora dus volgens mij heb ik best een grote kans dat er ik nu wel bij zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:25

BPP

Wehkamp is echt een probleem inderdaad, heb hem daar de 22e besteld, maar alleen vanwege die waardebonnen. Overigens heb ik vaker artikelen besteld bij Wehkamp en dat ging altijd goed en snel, alleen de PS4 is een probleem daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
BPP schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:34:
Wehkamp is echt een probleem inderdaad, heb hem daar de 22e besteld, maar alleen vanwege die waardebonnen. Overigens heb ik vaker artikelen besteld bij Wehkamp en dat ging altijd goed en snel, alleen de PS4 is een probleem daar.
niet alleen bij Wehkamp maar overal is de PS4 een drama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:51:
Kwam net iets tegen op marktplaats..
De PS4 lijkt wel heel erg veel op het ontwerp van deze Bang&Olufsen flatpanels..

http://link.marktplaats.nl/756377087

Manufactured: 1988 - 1991!
http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=448

Toeval? Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
N.Uckerman schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:31:
Heeft iemand een idee wat een mediamarkt per filiaal ongeveer binnenkrijgt? en denk dan aan een stad als Heerlen.

Ik hoef natuurlijk geen precieze getallen te weten, maar een schatting is wel handig. Ben zelf nr 70 op de achtlijst, dus snap dat ik nu niet bij de levering zit. Maar als ze 35+ krijgen per levering dan zit ik de keer erna wel erbij! :*)

Verder hoor ik hier HELEMAAL NIKS meer over Wehkamp?? Zie alleen maar updates van bol.com en mediamarkt/saturn. Heb zelf namelijk daar gereserveerd op 21 oktober. Ben tot nu toe geen eerdere pre-order datum tegengekomen dan de mijne op deze en andere fora dus volgens mij heb ik best een grote kans dat er ik nu wel bij zit!
Ik ook bij Wehkamp besteld op 06-10, nog geen levering of info gehad......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
BekSide schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:53:
[...]

Ik ook bij Wehkamp besteld op 06-10, nog geen levering of info gehad......
Oh ja dan loop je nog een behoorlijk aantal dagjes voor mij! Ochja we hebben wel het geluk dat de volgende levering vooral 'kale playstations' betreft dus misschien komen er daar nu meer van binnen! Laten we hopen op het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:46:
Dat zal dan gaan om de levering na komende week neem ik aan? Is de levering komende week nu bevestigd of niet? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:20:
[...]

Dat zal dan gaan om de levering na komende week neem ik aan? Is de levering komende week nu bevestigd of niet? Iemand?
Deze is niet bevestigd. Iedereen ging ervan uit dat komende week een levering kwam, omdat er om de 2 weken tot nu toe ps'4 binnen kwamen. Best een grote kans nu mm de 15e aankondigt dat we komende week dus alsnog geen levering gaan ontvangen, maar een weekje later.

Sony heeft trouwens nu in eigen land de ps4's gereleased. Aangezien de exemplaren van Europa ook uit Japan komen hoop ik niet, nu de ook fabriek voor eigen land moet gaan produceren, dat er minder ps'4 naar Europa gaan komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Misschien dat onze goede vriend Sinner nog informatie te bieden heeft? Je wist altijd alles zo lekker vroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik heb hem bij Amazon besteld. Aankomende vrijdag moet hij verstuurd worden. Ik hoop dat het goed gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen maar bedankt. Zou Sony daar niet al op ingespeeld hebben? In eigen land op je muil gaan is wel erg zuur, helemaal voor trotse Japanners...

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.Uckerman schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:32:
Misschien dat onze goede vriend Sinner nog informatie te bieden heeft? Je wist altijd alles zo lekker vroeg :P
Ik hoopte ook al op wat info van zijn kant. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Net met MM Eindhoven gebeld, volgens de dame aan de telefoon waren er "behoorlijk wat binnen gekomen" haar verwachting was dat ze de hele dag wel bezig waren om mensen te bellen, er gingen geen PS4's in de losse verkoop.

Als ik niet bij deze levering zou zitten, dan was de kans groot dat de volgende levering positiever was. Deze zou in de 3e of 4e week van januari binnenkomen. (ze zei "sowieso deze maand")

Aangezien ik 94e op de lijst sta/stond bij de MM in Eindhoven verwacht ik niet bij deze levering te zitten. Dan maar over 2 of 3 weken ;)

[ Voor 17% gewijzigd door the-edge op 06-01-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

MM Breda gebeld ivm met mijn bestelling daar. Geven aan niks binnen te hebben gekregen en ook niet bekend wanneer dat weer het geval zal zijn.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:39:
Ik heb zeker een aanbetaling gedaan.
Heren, houd er rekening mee dit is geen slowchat.

Al goed, vandaag heeft mijn oom mij laten weten dat hij door MM Eindhoven ook al gebeld is. Ik zelf heb pre-order geplaatst bij MM Akerpoort. Ik verwacht morgen een belletje. Hopelijk hebben ze een grote lading binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

zojuist MM Arena en Akerpoort gebeld, bij beide heb ik samen met vrienden reserveringen staan.
MM Arena gaf aan vandaag NIETS binnen te hebben gekregen. Ook wist de mevrouw aan de telefoon niet te vertellen wanneer dat wel het geval zal zijn.

MM Akerpoort kreeg ik tot 2 maal toe niet te pakken (verbinden na enige tijd verbroken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net naar Media Markt Akerpoort gebeld en de verkoper geeft aan dat de informatie van een nieuwe levering PS4 niet klopt. Apart, weet je zeker dat ze vandaag wat hadden binnengekregen?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luc-010
  • Laatst online: 12-04-2021
RickDB3 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:13:
[...]

Geloofde er ook weinig van. Komt ook uit de mond van iemand die hier speciaal voor een account heeft aangemaakt. Jij bedankt voor het controleren _/-\o_
Ik heb vanmiddag met MM Arnhem gebeld. Zij weten ook nog niks over een nieuwe levering.
Ik neem aan dat zij dit wel een paar dagen van tevoren weten.
Staan er trouwens 40 op de pre-orderlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
  • Laatst online: 13-08-2021
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/zn8oih.png

Geduld jongens. Deze week zal er niks komen denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

MyCom krijgt eind januari een nieuwe lading, ze hebben aangegeven dat de eerste uitlevering dus niet voor februari zal plaatst vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
RickDB3 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:52:
[afbeelding]

Geduld jongens. Deze week zal er niks komen denk
Volgens Twitter van Mediamarkt Eindhoven zijn ze al mensen aan het bellen om de PS4 op te halen

http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 12-09 23:35
Onlangs weer gekeken naar de Playstation4club website, schijnt dat MM Eindhoven vandaag mensen gaan opbellen. Dus er is degelijk wel een nieuwe levering.

Ene Marc is ook al opgebeld door MM Rotterdam Centrum, 26ste op reserveringslijst. Meer dan 30 + exemplaren dus.

Ik heb zelf bij MM in Akerpoort gereserveerd. Ik laat jullie direct horen of ik gebeld word of niet.

Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/777/6255/original.jpg?w=600&h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM EHV zegt wel wordt je niet gebeld, dan zit je bij de volgende levering deze maand. Maar als er elke keer pakweg 30 PS4's geleverd worden (ik was volgens de verkoper ongeveer 150ste op de lijst) dan zal dat nog wel een tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Mediamarkt Leeuwardne is er nog niks bekend over een levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Laatst online: 09-05 12:35
In MM Breda schijnt er volgende week een levering te komen.. of dit waar is moet natuurlijk nog blijken. - Inside source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inside source MM (volgens mij werkt hij in Hengelo, maar kan ook Enschede zijn), komt vandaag een levering was er gisterenavond nog niet. Komt niet voor de losse verkoop, pre-orders zullen weggewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mij MM Assen geweest en daar nemen ze geen pre-orders meer aan indien er een levering komt zetten ze dit direct in de winkel, zojuist nog met hun gebeld maar zij hebben volgens de dame aan de telefoon nog geen levering gehad en wist ook niet wanneer wel.
Ze wist wel te vertellen dat sommige andere MM wel al leveringen hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even aan de hand van de Intertoys-tip meteen even gebeld. Zij hebben alle pre-orders in het dichtsbijzijnde filiaal in ieder geval op één hoop gegooid en bellen iedereen met de keus welk pakket ze willen hebben. In Wijchen ben ik nummer 28. Ze krijgen twee consoles per levering ongeveer. Dus das lang wachten maar mocht niemand dat pakket willen dan ben ik met mijn nummertje 28 wel eerder aan de beurt dan de rest... We wachten rustig af :)

Net even uitgerekend. Op het tempo wat Intertoys mij kon vertellen is mijn console in week 16 beschikbaar... Gelukkig nog net voor f*cking koningsdag... WTF Sony... WTF?!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bij intertoys geweest, blijkt dat ze deze week wat binnen krijgen, het gaat om de Knack bundel..

Niet bepaald het allerleukste setje dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met Bigu contact gehad. Zij verwachten een nieuwe levering binnen nu en anderhalve week. Nog meer mensen die bij Bigu hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv2000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-04-2024
Mediamarkt deventer heeft blijkbaar nog niets ontvangen.
Vanmorgen stond dit op twitter :
Media Markt Deventer‏@MediaMarktDev4u
Iedereen die PS4 gereserveerd heeft krijgt van ons bericht zodra meer bekend is over de leveringen. Op dit moment is er geen datum bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
  • Laatst online: 27-04-2021
Als je niet te lang wil wachten op een ps4 bel dan je dichtstbijzijnde bart smit filiaal en reserveer een Knack bundel.! Komt volgende week uit ik heb net gereserveerd en sta op plaats 1. Dus volgende week zowiezo een playstation 4. Wel met waardeloos spel maar ja het is niet anders. Sommige bart smit filialen gaan gewoon de reserveringlijst af en nemen geen reservering aan voor aparte bundel. Ik zou zeggen bel een beetje rond ik heb gereserveerd bij bart smit Nijmegen Dukenburg. Heel veel succes en laat even weten of dit bij andere filialen ook zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 21:49
Saturn Utrecht zegt de 10e weer een lading binnen te krijgen. Toch apart al die tegenstrijdige berichten.

https://twitter.com/Saturn_Utrecht/status/419085005936414720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Laatst online: 16-12-2024
RiekieMeijer schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:35:
Als je niet te lang wil wachten op een ps4 bel dan je dichtstbijzijnde bart smit filiaal en reserveer een Knack bundel.! Komt volgende week uit ik heb net gereserveerd en sta op plaats 1. Dus volgende week zowiezo een playstation 4. Wel met waardeloos spel maar ja het is niet anders. Sommige bart smit filialen gaan gewoon de reserveringlijst af en nemen geen reservering aan voor aparte bundel. Ik zou zeggen bel een beetje rond ik heb gereserveerd bij bart smit Nijmegen Dukenburg. Heel veel succes en laat even weten of dit bij andere filialen ook zo is
Ik heb gebeld naar Bart Smit op Hoog Catherijne, Houten en Kanaleneiland en alle drie weten ze niet of ze de bundel volgende week binnenkrijgen :( Ik denk dat ik maar gewoon mijn bestelling bij bol.com (24-12-13) afwacht, dat duurt dan nog een paar weken maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RiekieMeijer schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:35:
Ik zou zeggen bel een beetje rond ik heb gereserveerd bij bart smit Nijmegen Dukenburg. Heel veel succes en laat even weten of dit bij andere filialen ook zo is.
Heb daar ook gereserveerd nu. Het grote killzone pakket stond nieuw in hun systeem en ik ben daarvoor de eerste. Nummer 2 voor het Knack pakket. JEUJ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Net met Sony gebeld, hun eigen webshop heeft ook een nieuwe levering en gaat ze morgen versturen. Ik krijg mn 2e (voor mn broertje) dus donderdag of vrijdag binnen.

Overigens, bij de laatste levering die hun zelf in de webshop hadden hadden ze de ps's die ze over hadden na de pre-orders gewoon weer op de site gezet. Iemand hier die m snachts had besteld had m 2dgn later binnen, was een paar weken terug.
Dus mocht je ergens laat in de rij staan adviseer ik je er nu 1 bij hun te bestellen. Is wel het bedrag gelijk volledig betalen.

[ Voor 53% gewijzigd door wauzer op 07-01-2014 14:19 ]

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Bartsmit heeft dus wel iets binnen gekregen vandaag (geen idee hoe je het in zo'n mooi schema zet zoals sommige hier doen)

Dennis kamps ‏@dennis_kamps 30m
@bartsmitcom lees overal berichten over ps4 levering
Krijgen jullie nog wat binnen deze week?
Beantwoorden Retweeten Favoriet Meer Openen
Bart Smit ‏@bartsmitcom 28m
@dennis_kamps Februari pas een grote levering. Nu enkele.

[ Voor 16% gewijzigd door René90 op 07-01-2014 15:24 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.