Als je komende week je PS4 bij Mediamarkt gaat ophalen kun je ook meteen goedkoop een paar games meenemen. Ze hebben namelijk 3 halen 2 betalen actie vanaf morgen.
Verwijderd
Say WHOAATReiben schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:41:
Als je komende week je PS4 bij Mediamarkt gaat ophalen kun je ook meteen goedkoop een paar games meenemen. Ze hebben namelijk 3 halen 2 betalen actie vanaf morgen.
Verwijderd
Waar zie jij dit staan dan?Reiben schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:41:
Is het eigenlijk niet mogelijk om bij de Saturn via een mail te bestellen?
Verwijderd
Als er nou even weer de fout wordt gemaakt net als bij saturn dat je games voor 42,65 kunt krijgen koop ik gelijk Battlefield 4 aan
Was geen fout hoor was gewoon een prima actie alleen wel iets te enthousiast over nagedacht. En hoe weet je dat MM morgen een lading krijgt? Ik heb vandaag gepre-ordered en ze zeiden dat ze niks kregen morgen..Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:07:
Als er nou even weer de fout wordt gemaakt net als bij saturn dat je games voor 42,65 kunt krijgen koop ik gelijk Battlefield 4 aan
Hoe weet je dat MM deze actie heeft komende week?Reiben schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:41:
Als dit klopt, dan ga ik zeker voor FIFA 14 ghosts en BF4! NICE
Er zit telkens twee weken tussen leveringen.. aangezien MM afgelopen dinsdag had wordt t de 7e op zn vroegst.. al heb ik liever ook morgen
Verwijderd
Ik hoor het van mensen hier in de forum... Plus Er was iets op een bepaalde website waar in verteld werd dat de 3/4de lading wel sneller zal aankomen dan verwacht..Shadow343 schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:08:
[...]
Was geen fout hoor was gewoon een prima actie alleen wel iets te enthousiast over nagedacht. En hoe weet je dat MM morgen een lading krijgt? Ik heb vandaag gepre-ordered en ze zeiden dat ze niks kregen morgen..
----Oud Nieuws?----
http://www.techmania.nl/4...-levering-ps4-begin-2014/
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 23:15 ]
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:04:
[...]
Waar zie jij dit staan dan?
Is het eigenlijk niet mogelijk om bij de Saturn via een mail te bestellen?
siemo in "Console Budget Gaming topic"HaskoF schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:11:
[...]
Hoe weet je dat MM deze actie heeft komende week?
Als dit klopt, dan ga ik zeker voor FIFA 14 ghosts en BF4! NICE
De spellen voor ps4 zijn inderdaad per direct te bestellen met 3 halen=2 betalen
Geldt niet voor pre-orders.
Bij mij werkt het nog niet. Als ik 3 spellen in de winkelwagen leg moet ik nog gewoon 180 euro aftikken ipv 120 euro.HaskoF schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:48:
[...]
De spellen voor ps4 zijn inderdaad per direct te bestellen met 3 halen=2 betalen
Geldt niet voor pre-orders.
Als je goed leest dan moet je in stap 3 of 4 een promotiecode intikken: "3is2"Reiben schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:59:
[...]
Bij mij werkt het nog niet. Als ik 3 spellen in de winkelwagen leg moet ik nog gewoon 180 euro aftikken ipv 120 euro.
Nadat je de promotiecode hebt ingewisseld zie je het bedrag veranderen.
Ik las het net ja. Echter zie ik nergens de mogelijkheid om die code in te vullen.HaskoF schreef op maandag 30 december 2013 @ 01:03:
[...]
Als je goed leest dan moet je in stap 3 of 4 een promotiecode intikken: "3is2"
Nadat je de promotiecode hebt ingewisseld zie je het bedrag veranderen.
nadat je betalingsoptie hebt geselecteerd (CC of ideal etc) krijg je een scherm met het totaalbedrag.Reiben schreef op maandag 30 december 2013 @ 01:06:
[...]
Ik las het net ja. Echter zie ik nergens de mogelijkheid om die code in te vullen.
In dit scherm heb je ergens halverwege aan de linkerkant een knop met promotiecode inwisselen...
Ah, dan komt die dus na de knop 'bevestigen'. Ik durfde daar nog niet op te klikkenHaskoF schreef op maandag 30 december 2013 @ 01:08:
[...]
nadat je betalingsoptie hebt geselecteerd (CC of ideal etc) krijg je een scherm met het totaalbedrag.
In dit scherm heb je ergens halverwege aan de linkerkant een knop met promotiecode inwisselen...
Verwijderd
ik heb mijn ps4 op 19 okt besteld nij coolblue. coolblue had geen derde levering en mijn theorie hier over is; ze krijgen dus maandag nog meer ps4's binnen en dan hebben ze 1 grote lading. klinkt dit logisch?
nope je bent alsnog afhankelijk van de levering die sony geeft.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 01:17:
ik heb mijn ps4 op 19 okt besteld nij coolblue. coolblue had geen derde levering en mijn theorie hier over is; ze krijgen dus maandag nog meer ps4's binnen en dan hebben ze 1 grote lading. klinkt dit logisch?
Dus ja bv ze kunnen maar 500 ps4's leveren in NLD dan kan je er al vanuit gaan is een kleine lading
Al ben je een batch ervoor niet benaderd door de retailer.
Verwijderd
En?
Zijn er al updates van mensen die hun PS4 vandaag geleverd krijgen? Zo ja, van welk bedrijf?
Zijn er al updates van mensen die hun PS4 vandaag geleverd krijgen? Zo ja, van welk bedrijf?
Verwijderd
Echt verandering zal je pas merken rond 12 uur wanneer de twitter dienst en winkels daadwerkelijk lading gaan verzenden....
(Meestal is het wel zo dat je in de ochtend al een T&T Krijgt, maar waarschijnlijk ontvangen vandaag pas retailers hun voorraad, en kunnen dit dan morgen aan de klanten leveren... in het ergste geval kan het zijn dat ze pas na oud en nieuw gaan leveren dus rond de 7de
(Meestal is het wel zo dat je in de ochtend al een T&T Krijgt, maar waarschijnlijk ontvangen vandaag pas retailers hun voorraad, en kunnen dit dan morgen aan de klanten leveren... in het ergste geval kan het zijn dat ze pas na oud en nieuw gaan leveren dus rond de 7de
[ Voor 5% gewijzigd door iisschots op 30-12-2013 11:25 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Op voorraad in de Duitse MM store? http://www.mediamarkt.de/...353,464534.html?langId=-3
Ben langs Saturn, Mediamarkt Arena en Akerpoort, Dixons en Mycom geweest. Nergens meer wat te verkrijgen. Later vandaag bij de Intertoys en Bartsmit proberen.
Verwijderd
Je dacht even zonder reservering er een mee te kunnen nemen? Dan kon je er inderdaad er vanuit gaan dat ze je niks meegeven aangezien alles al naar de pre-orders gaat. Overigens komt de vracht van de meeste winkels pas in de middag binnen. Hopelijk komt er daadwerkelijk vandaag een levering binnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 11:19 ]
Verwijderd
Weet iemand hoe groot de kans is dat ToysXL vandaag ook een levering krijgt? Zit er namelijk al een tijdje op te wachten maar ze zijn al een aantal keer overgeslagen...
MM Duitsland verzend niet naar Nederland. Helaas maar je hoeft dus niet te proberen om daar te bestellen.
Tenzij iemand een workaround heeft. MM Nordhorn heeft in ieder geval niks liggen, ik heb net gebeld.
Tenzij iemand een workaround heeft. MM Nordhorn heeft in ieder geval niks liggen, ik heb net gebeld.
[ Voor 49% gewijzigd door Lomp op 30-12-2013 11:36 ]
Klopt. Je kunt niet naar Nederland laten verzenden.Lomp schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:32:
MM Duitsland verzend niet naar Nederland? Ik kan namelijk niet mijn postcode invullen en land weizigen helaas.
Wat je wel kunt doen is even bellen met de MM die dicht in de beurt ligt om te overleggen of je hun adres mag gebruiken. Dat heb ik al eens gedaan bij het bestellen van een Nexus 4. Dan bellen ze als het er is en kun je het afhalen.
Let op dat de MM een franchise is en het dus per filiaal anders kan zijn.
Verwijderd
Zojuist bij de Saturn in Tilburg geweest. Hier was nog geen duidelijkheid wanneer ze de volgende levering verwachten.
Ik hoop dat je gelijk hebt! heb 30 okt besteld bij CB.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 01:17:
Verwijderd
Net met Mediamarkt net over de grens in Duitsland gebeld. Volgens hun klopt de site niet en wordt de Playstation pas volgend jaar geleverd...Lomp schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:32:
MM Duitsland verzend niet naar Nederland. Helaas maar je hoeft dus niet te proberen om daar te bestellen.
Al dagen aan het bellen, zonder resultaat.impy101 schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:12:
Bij Easy-4u is de PS4 zogenaamd op voorraad. Weet iemand wat meer over deze onbekende webshop?
http://easy-4u.nl/index.p...uct/product&product_id=58
Verwijderd
Geachte heer,
Bedankt voor uw email naar Sony Store Online.
We hadden enkel een kleine voorraad beschikbaar en deze is zeer snel uitvekocht geraakt.
Levering zal plaatsvinden binnen 2-3 weken en zal hoogstwaarschijnlijk de eerste week van januari zijn.
U zal hierover per email van op de hoogte worden gehouden.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
Melvin Schroen
Customer Care and Sales Advisor
Sony Store Online
Dit stond op een ander forum er staat wel eerste week januari
Bedankt voor uw email naar Sony Store Online.
We hadden enkel een kleine voorraad beschikbaar en deze is zeer snel uitvekocht geraakt.
Levering zal plaatsvinden binnen 2-3 weken en zal hoogstwaarschijnlijk de eerste week van januari zijn.
U zal hierover per email van op de hoogte worden gehouden.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
Melvin Schroen
Customer Care and Sales Advisor
Sony Store Online
Dit stond op een ander forum er staat wel eerste week januari
Bart Smit meldt mij via facebook het volgende:
Beste ..., zo ver wij weten niet. De meesten zouden afgelopen vrijdag/zaterdag worden geleverd. Nieuwe levering wordt pas begin januari weer.
__
Ik had gevraagd of ze iets af wisten van een levering die vandaag binnen zou komen.
Beste ..., zo ver wij weten niet. De meesten zouden afgelopen vrijdag/zaterdag worden geleverd. Nieuwe levering wordt pas begin januari weer.
__
Ik had gevraagd of ze iets af wisten van een levering die vandaag binnen zou komen.
Vandaag een kale PS4 gereserveerd bij de lokale intertoys. Ik ben de 7de in de rij. Medewerker kon niets kwijt over wanneer ik 'm kon verwachten.
Geen levering! Mischien in de middag.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:36:
[...]
*knip* Maak hiervoor een TR aan - Uniciteit
[ Voor 18% gewijzigd door Uniciteit op 30-12-2013 19:26 ]
Verwijderd
Tot nu toe nog niks vernomen van retailers die weer voorraad hebben. Hou twitteraccounts van bijv. mediamarkten in de gaten in de loop van de dag, dan kan pas blijken of er ook echt een levering vandaag is. Misschien krijgen ze het vandaag wel binnen, en komt het pas morgen in de winkels te liggen.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:36:
[...]
*knip* Maak hiervoor een TR aan - Uniciteit
[ Voor 8% gewijzigd door Uniciteit op 30-12-2013 19:27 ]
Grappig eigenlijk deze tijden. Ik heb me maandenlang niet druk gemaakt over de PS4 en steeds maar gezegd dat ik 'm toch pas in 2014 ga halen ivm het game aanbod bij de launch.
Nu hij een tijdje uit is wordt het (ook voor mij) een soort sport om 'm toch maar zo snel mogelijk in huis te hebben. Het is een soort onbedwingbaar iets
Ik had 'm met cadeaukaarten al bijna bij Bol.com besteld maar daar op het laatste moment toch vanaf gezien. Ik ga zo de stad in met m'n vriendin om nieuwe hardloopkleding te halen enzo, maar ga tegen beter weten in toch eens informeren bij de plaatselijke Saturn en Nedgame
Nu hij een tijdje uit is wordt het (ook voor mij) een soort sport om 'm toch maar zo snel mogelijk in huis te hebben. Het is een soort onbedwingbaar iets
Zojuist ook even bij Bart Smit aangegaan. Ben nu gezakt naar plekje 5 op de pre-order lijst. Dus hopelijk de eerst volgende lichting....
Om de vraag te antwoorden of er nog leveringen zijn geweest. Ik ben net gebeld door Saturn Zuidplein dat ik mijn ps4 (kaal) kan ophalen. Ik heb hem begin december met de cadeaubonnen actie gereserveerd.
Verwijderd
Ik heb hem zojuist gereserveerd bij de Intertoys in een klein dorp. Vandaag kreeg hij een nieuwe lading controllers binnen en volgende week weer enkele PS4s. Elke 2 weken komt er een nieuwe lading consoles binnen. Hij kon mij zo goed als zeker vertellen dat ik hem binnen 2 tot 3 weken heb. Aanbetaling was niet nodig en hij adviseerde me zelfs om bij zoveel mogelijk winkels te reserveren!
Bij bol.com reserveren had volgens hem echter geen enkel nut omdat er nog mensen op een ps4 zouden wachten die hem voor de release hadden gereserveerd.
Bij bol.com reserveren had volgens hem echter geen enkel nut omdat er nog mensen op een ps4 zouden wachten die hem voor de release hadden gereserveerd.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 13:13 ]
Heb net een reservering bij MM Roermond geplaatst. Sta op plaats ~50. Ze hebben tot nog toe 120 stuks uitgeleverd en verwachten iedere 2 wkn een flinke levering.
We gaan vannavond wanneer we terug zijn van het werk even opruimen. Tot dit tijd gaat dit topic op slot.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
[ Voor 11% gewijzigd door Uniciteit op 30-12-2013 19:50 ]
Vandaag gelezen bij Playstation4club dat er iemand zijn PS4 exemplaar mocht ophalen bij MM in Arnhem. Hij werd gebeld rond 11:30. Zeker kans dat we dus morgen of ergens deze week een belletje van MM mogen verwachten voor diegene die gereserveerd heeft. We zullen zien.
Overigens wilt Bol.com niks zeggen over de levering. Al goed, vele mensen hebben de hoop al opgegeven daar. Reserveringen bij Mediamarkt en Saturn zijn nu massaal aan het groeien.
Overigens wilt Bol.com niks zeggen over de levering. Al goed, vele mensen hebben de hoop al opgegeven daar. Reserveringen bij Mediamarkt en Saturn zijn nu massaal aan het groeien.
Verwijderd
Update die weer open is..
N.a.v. De berichten ben ik vandaag bij MM Akerpoort en Arena geweest. Tevens om van de actie 3 halen 2 betalen gebruik te maken op ps4 games (ter info).
Bij beide MM hadden zij naar eigen zeggen GEEN nieuwe levering gekregen. Ik heb het in totaal aan 4 medewerkers gevraagd om er zeker van te zijn. Misschien dat ze niet zeggen, ik weet het niet...
N.a.v. De berichten ben ik vandaag bij MM Akerpoort en Arena geweest. Tevens om van de actie 3 halen 2 betalen gebruik te maken op ps4 games (ter info).
Bij beide MM hadden zij naar eigen zeggen GEEN nieuwe levering gekregen. Ik heb het in totaal aan 4 medewerkers gevraagd om er zeker van te zijn. Misschien dat ze niet zeggen, ik weet het niet...
Oke... Vandaag zowel Bartsmit en Intertoys aan de lijn gehad; beide verkopen alleen nog maar PS4's aan de mensen die hebben besteld. Eerstvolgende levering verwachten ze pas in Januari.
Ben bij ToysXL, Mediamarkt Akerpoort en Arena, Dixons, Saturn en Mycom geweest. Allen zeggen hetzelfde; geen vrije verkoop voorlopig en alleen maar aan diegene die hebben besteld, en zelfs dan komt het pas in eind Januari á begin Februari.
Ben bij ToysXL, Mediamarkt Akerpoort en Arena, Dixons, Saturn en Mycom geweest. Allen zeggen hetzelfde; geen vrije verkoop voorlopig en alleen maar aan diegene die hebben besteld, en zelfs dan komt het pas in eind Januari á begin Februari.
Verwijderd
Bij MM Assen zag ik vandaag en iemand een ps4 afrekenen.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:28:
Update die weer open is..
Verwijderd
Ik ging vandaag naar media markt alkmaar. Ik betaalde 10€ aan. De werkneemster vertelde me dat ik 18e op de lijst stond voor de volgende levering en dat deze media markt nog niet minder dan 20 ps4's had binnen gekregen. Ze verwachtte de volgende leveringen binnen 2 weken!
MM bij Kuip in Rotterdam 25 wachtende en R'dam Centrum iets meer
Lucky Goldstar
Laat je niet misleiden door wat de medewerkers van Mediamarkt zeggen. Vorige week had mijn neef ook een pre-order geplaatst bij de Mediamarkt in Akerpoort. Daarbij vermelde hij dat de levering pas eind januari/begin februari zal plaatsvinden. Tot zijn verbazing werd hij de volgende dag gebeld, hij mocht zijn PS4 ophalen. En er waren 24 reserveringen voor hem.
Medewerkers zeggen het, om er zeker van te zijn dat klanten niet teleurgesteld worden.
Al goed, we zullen het morgen wel merken. Sinner heeft al twee keer raak geschoten met zijn beweringen. Hopelijk zal dit de derde zijn. Sony heeft in ieder geval beloofd alle pre-orders voor nieuwjaar af te handelen. Het lijkt er wel zo op, maar er blijven nieuwe klanten komen.
Medewerkers zeggen het, om er zeker van te zijn dat klanten niet teleurgesteld worden.
Al goed, we zullen het morgen wel merken. Sinner heeft al twee keer raak geschoten met zijn beweringen. Hopelijk zal dit de derde zijn. Sony heeft in ieder geval beloofd alle pre-orders voor nieuwjaar af te handelen. Het lijkt er wel zo op, maar er blijven nieuwe klanten komen.
Vanmiddag een aantal winkels af gebeld .
Intertoys Emmeloord 25 reserveringen
Intertoys Dronten 3 reserveringen
Bart Smit Emmeloord 15 reserveringen
Intertoys Urk 15 reserveringen
Ik heb hem dus nu gepreorderd bij de Intertoys Dronten. De medewerker kon mij niet echt duidelijkheid geven wanneer er geleverd werd , maar aangezien er meestal 2 per keer geleverd worden bij de intertoys heb ik hem hopelijk snel thuis.
Intertoys Emmeloord 25 reserveringen
Intertoys Dronten 3 reserveringen
Bart Smit Emmeloord 15 reserveringen
Intertoys Urk 15 reserveringen
Ik heb hem dus nu gepreorderd bij de Intertoys Dronten. De medewerker kon mij niet echt duidelijkheid geven wanneer er geleverd werd , maar aangezien er meestal 2 per keer geleverd worden bij de intertoys heb ik hem hopelijk snel thuis.
Ik ben vanavond naar de plaatselijke Saturn gereden en heb 'm daar gereserveerd. Ik vroeg wat de verwachting was, de verkoper gaf aan dat ik 'm begin februari mag verwachten. Zoals Lashrom al vermeldde hecht ik nog niet te veel waarde aan die voorspelling aangezien ze op "safe" zullen spelen. Maar mocht het toch begin februari worden dan is er nog geen man overboord 
Ik ben benieuwd wanneer ik gebeld word!
Overigens, ik zag 22 reserveringen in zijn scherm staan...
Ik ben benieuwd wanneer ik gebeld word!
Overigens, ik zag 22 reserveringen in zijn scherm staan...
[ Voor 6% gewijzigd door Denman op 30-12-2013 22:00 ]
Verwijderd
heey hallo ik ben nieuw hier ik was altijd actief of psx-sense nu wil ik wel eens hier proberen
ik heb vandaag me laten inschrijven bij m'n plaatselijke Media markt, ze hebben op het lijst precies 50 gasten staan en 1 van hun had net geannuleerd ik sta nu precies 50ste ze zeggen tegen mij dat er een lading is opgestuurd door Sony vanuit China/Japan en die is nu al onderweg tevens hadden zij ook een kleine lading ingekocht vanuit Amerika dat was namelijk de 3de levering die was ook behoorlijk klein, nu verwachten ze binnen 1-2 weken een grote lading, die bestemd is voor Europa dit zegt namelijk de manager van daar tegen mij. daarna vroeg ik hoeveel nou die lading is hij zij tegen mij dat kan heel verschillend zijn want er draaien nu op dit moment 2 fabrieken 1tje in Japan en 1tje in China die in China draait 24/7 maar die van Japan draait heel weinig en een hoop ps4's die komen naar Europa die is ook namelijk uit Japan daarom krijgt Europa ook altijd kleine ladingen want die van China produceert in 1 week ongeveer 200.000/300.000 en die van Japan 20.000/50.000 nu de consoles onderweg zijn heeft Sony al veel retailers al veel info gegeven maar die wordt niet verteld aan de klanten om teleurstelling te voorkomen en dat ze dan massaal gaan annuleren, kortom de volgende levering wordt een groot verassing en Sony heeft al meerdere malen bevestigd dat ze rond eind januari alle bestellingen afgecheckt wordt.
!!!! dit heb ik niet zelf verzonnen ik heb een lang gesprek gehad met de manager dit is geen grap elk filiaal weet genoeg info en weten al weken voor de levering hoeveel ze zullen ontvangen maar dit wordt altijd 1-2 dagen voor de levering per mail/telefoontje verzonden. Meer info heb ik namelijk niet ik weet ook niet of dit off-topic is als dit zo blijkt te zijn mijn excuses ervoor. Nogmaals dit is geen grap of een verkeerd info!
ik heb vandaag me laten inschrijven bij m'n plaatselijke Media markt, ze hebben op het lijst precies 50 gasten staan en 1 van hun had net geannuleerd ik sta nu precies 50ste ze zeggen tegen mij dat er een lading is opgestuurd door Sony vanuit China/Japan en die is nu al onderweg tevens hadden zij ook een kleine lading ingekocht vanuit Amerika dat was namelijk de 3de levering die was ook behoorlijk klein, nu verwachten ze binnen 1-2 weken een grote lading, die bestemd is voor Europa dit zegt namelijk de manager van daar tegen mij. daarna vroeg ik hoeveel nou die lading is hij zij tegen mij dat kan heel verschillend zijn want er draaien nu op dit moment 2 fabrieken 1tje in Japan en 1tje in China die in China draait 24/7 maar die van Japan draait heel weinig en een hoop ps4's die komen naar Europa die is ook namelijk uit Japan daarom krijgt Europa ook altijd kleine ladingen want die van China produceert in 1 week ongeveer 200.000/300.000 en die van Japan 20.000/50.000 nu de consoles onderweg zijn heeft Sony al veel retailers al veel info gegeven maar die wordt niet verteld aan de klanten om teleurstelling te voorkomen en dat ze dan massaal gaan annuleren, kortom de volgende levering wordt een groot verassing en Sony heeft al meerdere malen bevestigd dat ze rond eind januari alle bestellingen afgecheckt wordt.
!!!! dit heb ik niet zelf verzonnen ik heb een lang gesprek gehad met de manager dit is geen grap elk filiaal weet genoeg info en weten al weken voor de levering hoeveel ze zullen ontvangen maar dit wordt altijd 1-2 dagen voor de levering per mail/telefoontje verzonden. Meer info heb ik namelijk niet ik weet ook niet of dit off-topic is als dit zo blijkt te zijn mijn excuses ervoor. Nogmaals dit is geen grap of een verkeerd info!
klopt over levering, alle Media Markt hebben kleine warehouse daarom moet je ook vantevoren een afspraak maken. Sony levert niet alleen PS4 maar ook TV, laptops, Audio setjes enzovoort dus in principe moet MM al weten of ze morgen een lading van PS4 verwachten of niet. Want met pre-alert van leveringen door Sony, LG, Samsung moeten ze altijd packing list vermelden wat zij gaan leveren en MM reageert met tijdstip namelijkVerwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:33:
heey hallo ik ben nieuw hier ik was altijd actief of psx-sense nu wil ik wel eens hier proberen
Lucky Goldstar
Ik heb de PS4 een week geleden besteld bij Bol.com, maar begin daar nu twijfels bij te krijgen. Aan de ene kant is mijn reservering vrij laat, maar aan de andere kant is Bol.com wel een van de grootste aanbieders in NL. Ik hoop dat ik bij de 4de levering zit, anders denk ik dat ik naar een andere leverancier ga. Hopen maar! Nog meer mensen die m laat hebben gereserveerd bij Bol.com?

Kon je daar ook de megabundel bestellen, of verkoopt de mediamarkt alleen de kale versie?Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:01:
Ik ging vandaag naar media markt alkmaar. Ik betaalde 10€ aan. De werkneemster vertelde me dat ik 18e op de lijst stond voor de volgende levering en dat deze media markt nog niet minder dan 20 ps4's had binnen gekregen. Ze verwachtte de volgende leveringen binnen 2 weken!
Ik had 19 December bij bol besteld. Na de 3e levering bleken ze tot 3 september dacht ik uitgeleverd te hebben. Dit gaat naar mijn idee met zo'n traag tempo (vast veel orders bij bol) dat ik hem geannuleerd heb, sta nu 7e bij intertoys. Begrijp wel dat er steeds meer geannuleerd word bij bol, dus worden de kansen misschien weer groter.LeoWoody schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:21:
Ik heb de PS4 een week geleden besteld bij Bol.com, maar begin daar nu twijfels bij te krijgen. Aan de ene kant is mijn reservering vrij laat, maar aan de andere kant is Bol.com wel een van de grootste aanbieders in NL. Ik hoop dat ik bij de 4de levering zit, anders denk ik dat ik naar een andere leverancier ga. Hopen maar! Nog meer mensen die m laat hebben gereserveerd bij Bol.com?
Hmm, dat gaat idd wel erg traag jaFiguur84 schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:43:
[...]
Ik had 19 December bij bol besteld. Na de 3e levering bleken ze tot 3 september dacht ik uitgeleverd te hebben. Dit gaat naar mijn idee met zo'n traag tempo (vast veel orders bij bol) dat ik hem geannuleerd heb, sta nu 7e bij intertoys. Begrijp wel dat er steeds meer geannuleerd word bij bol, dus worden de kansen misschien weer groter.

simplgames.com heeft weer een nieuwe lading.
Bestel je morgen vroeg, heb je hem 2 werkdagen erna in huis (letterlijk)
Bestel je morgen vroeg, heb je hem 2 werkdagen erna in huis (letterlijk)
Dit kan ook nog van de 3e levering zijn. Iemand die z'n reservering niet kwam ophalen en dat hij als 1e op de lijst stond.Lashrom schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:15:
Vandaag gelezen bij Playstation4club dat er iemand zijn PS4 exemplaar mocht ophalen bij MM in Arnhem. Hij werd gebeld rond 11:30. Zeker kans dat we dus morgen of ergens deze week een belletje van MM mogen verwachten voor diegene die gereserveerd heeft. We zullen zien.
...
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
Vraag mij niet hoe, maar bol.com meldt 3-5 werkdagen
http://www.bol.com/nl/p/s...troller/1004004013539792/
//Edit: Via Twitter de vraag gesteld en ze gaan het nakijken, ik houd jullie op de hoogte
http://www.bol.com/nl/p/s...troller/1004004013539792/
//Edit: Via Twitter de vraag gesteld en ze gaan het nakijken, ik houd jullie op de hoogte
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 08:57 ]
Verwijderd
De leveringen volgen tot nu toe een duidelijk patroon, namelijk Sony levert iedere 2 weken aan de verschillende leveranciers. De volgende levering komt dus in de week van 7 januari en alle verdere geruchten over een extra grote levering zijn meestal uit iemands wens gedachte ontsproten. Beste kans is de winkels die in het verleden een redelijke hoeveelheid kregen en dat dan ook in de toekomst weer krijgen.
Ik zou zeggen een prettige jaarwisseling en wacht verder rustig af.
Ik zou zeggen een prettige jaarwisseling en wacht verder rustig af.
Ik ben gisteren in MM Maastricht geweest, mij werd verteld dat ze geen bestellingen meer aannemen. Ze willen de lijst nu afhandelen en dan komt hij in de winkel te liggen niet te reserveren. Ze schatten dit half jan danwel eind januari te kunnen doen.
Iemand meer informatie over de bundels? Ik zou graag de Kilzone + DS4 + Cam bundel ergens halen maar dat wordt dus wachten tot hij weer voldoende leverbaar is?
Iemand meer informatie over de bundels? Ik zou graag de Kilzone + DS4 + Cam bundel ergens halen maar dat wordt dus wachten tot hij weer voldoende leverbaar is?
Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W
Hallo, na heel wat dagen lezen toch maar een account aangemaakt. Ik heb vanmorgen een pre-order geplaatst bij MM Arnhem. Gisteren zijn alle pre-orders uitgeleverd. Ik weet niet hoelang de lijst nu is want dat werd niet verteld. De verkoper verwacht wel dat ik bij de volgende levering zit. Deze komt begin januari. Pre-orderen bij de MM lijkt dus het snelst. Wel even opletten want bij sommige nemen ze geen pre-orders meer aan of sta je nr 150. Groeten
Verwijderd
Informatie over de bundels: 500 pakket met Killzone komt niet meer, misschien nog hele kleine aantallen maar meer niet. Nu en rond half januari komen Knack bundels, waarschijnlijk omdat ze grote aantallen van knack nog hebben liggen en zo komen ze er makkelijk van af.Razor109 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:56:
Ik ben gisteren in MM Maastricht geweest, mij werd verteld dat ze geen bestellingen meer aannemen. Ze willen de lijst nu afhandelen en dan komt hij in de winkel te liggen niet te reserveren. Ze schatten dit half jan danwel eind januari te kunnen doen.
Ik ga er vanuit dat mijn levering (zoals de verkoper van Saturn zei) begin februari is. Kan het ook niet tegenvallen en alle weken/dagen dat het eerder is is dan meegenomenVerwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:35:
Ga er maar vanuit dat de nieuwe levering pas op zijn vroegst volgende week is.
Ik hou jullie op de hoogte
Gister bij de Intertoys Almere Stad een reservering geplaatst, moest wel 25 euro aanbetalen maar sta als eerste op de lijst. Hij had alleen geen idee wanneer er weer een levering kwam. Zal wel net zoals de rest rond 7 januari zijn.Flghter1982 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:44:
Zojuist Bij de bartsmit gameshop in almere geweest om te vragen waar ik sta met op de reserveringlijst.
19e plek besteld op 30 november.
verwachte levering voordat ik aan de beurt ben. Feb/maart.
Media Markt Almere zei: we nemen geen reserveringen meer aan, we kunnen nu gewoon uitleveren als er binnen komt. Vond ik zelf erg vaag.
[ Voor 11% gewijzigd door SpeedfreakR op 31-12-2013 14:03 ]
Zojuist terug van de MediaMarkt Rotterdam (Alexandrium). Ze zijn pre orders aan het uitleveren, maar hebben ze nog steeds niet voor de losse verkoop. Toevallig werd er net eentje afgeleverd aan iemand die hem besteld had.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Update op het Coolblue blog:
PS4-levering *UPDATE 31/12*
Er is nieuws op het PlayStation 4-front. Vandaag krijgen we een verse lading exemplaren binnen (tweede levering). Deze zijn uiteraard bestemd voor onze vroegste pre-orderaars. Ben jij één van de gelukkigen? Dan ontvang je vandaag een verzendbevestiging in je mailbox en mag je binnen enkele dagen de postbode verwachten met jouw eigen PlayStation 4.
Ontvang je geen mailtje van ons? Dan ben je – helaas – nog niet aan de beurt. Blijf in dat geval dit blogbericht in de gaten houden voor het laatste nieuws over de PlayStation 4. Zodra we een nieuwe lading verwachten, laten we dit hier direct weten.
Ik heb besteld op 29/11 en heb tot nu toe nog geen mail ontvangen. Iemand anders die bij CB besteld heeft wellicht wel?
Er is nieuws op het PlayStation 4-front. Vandaag krijgen we een verse lading exemplaren binnen (tweede levering). Deze zijn uiteraard bestemd voor onze vroegste pre-orderaars. Ben jij één van de gelukkigen? Dan ontvang je vandaag een verzendbevestiging in je mailbox en mag je binnen enkele dagen de postbode verwachten met jouw eigen PlayStation 4.
Ontvang je geen mailtje van ons? Dan ben je – helaas – nog niet aan de beurt. Blijf in dat geval dit blogbericht in de gaten houden voor het laatste nieuws over de PlayStation 4. Zodra we een nieuwe lading verwachten, laten we dit hier direct weten.
Ik heb besteld op 29/11 en heb tot nu toe nog geen mail ontvangen. Iemand anders die bij CB besteld heeft wellicht wel?
Dat klinkt als goed nieuws, maar dat is het niet. Want je qoute hier het oude bericht en niet het ge-update stuk:Conundrum51 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:11:
Update op het Coolblue blog:
*UPDATE 31/12/2013*
Op dit moment zijn er nog geen ontwikkelingen omtrent een nieuwe levering van de Playstation 4. We staan nog steeds in direct contact met Sony en hopen binnenkort meer duidelijkheid te kunnen geven over de volgende levering. Volgende week zullen we een algemene nieuwsbrief versturen naar iedereen die Playstation 4 heeft gepre-orderd met daarin hopelijk meer informatie.
Verwijderd
Dus toch nog een nieuwe levering vandaag of betreft het uitleveren van de Mediamarkt in Rotterdam oude pre-orders.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 15:25 ]
Nee, niet! Zie: http://blog.coolblue.nl/2013/12/12/ps4-levering/Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:24:
Dus toch nog een nieuwe levering vandaag of betreft het uitleveren van de Mediamarkt in Rotterdam oude pre-orders.
(Ah, nice stealth edit, MM stuk miste eerst, ik dacht dat je het over CB had)
[ Voor 12% gewijzigd door Timen op 31-12-2013 15:27 ]
Verwijderd
Ik heb niks bij Coolblue gereserveerd en zal dat ook niet doen, en het bericht was inderdaad bedoelt als reactie op de bovenstaande foto. Vandaar ook die aanpassing.Timen schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:26:
[...]
Nee, niet! Zie: http://blog.coolblue.nl/2013/12/12/ps4-levering/
(Ah, nice stealth edit, MM stuk miste eerst, ik dacht dat je het over CB had)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 15:54 ]
Excuus, bericht verkeerd gelezen. Ik zag update en 31/12 en blijkbaar door mijn enthousiaste niet goed gelezen...
Verwijderd
beste mede tweakers!
Zojuist bij de Mediamarkt geweest om na te vragen hoe en wat, het blijkt dus nu zo te zijn dat volgende week de 4de levering zal zijn. hij wist me ook te vertellen dat ik er zeker weten bij zit!
In zovere ik weer betekend dit dus ook voor andere retailers dat er volgende week een nieuwe levering zal plaatsvinden! alleen maar mooi dus
Zojuist bij de Mediamarkt geweest om na te vragen hoe en wat, het blijkt dus nu zo te zijn dat volgende week de 4de levering zal zijn. hij wist me ook te vertellen dat ik er zeker weten bij zit!
In zovere ik weer betekend dit dus ook voor andere retailers dat er volgende week een nieuwe levering zal plaatsvinden! alleen maar mooi dus
heb bij Dixons op 29 11 2013 Kilzone + DS4 + Cam bundel besteld
nu lees ik steeds vaker dat ze niet meer geleverd worden.
krijg bij Dixons geen antwoord iemand idee hoe en wat
heb alles gelezen zie geen echt antwoord bedankt alvast
Verwijderd
Bron (Zelf stage loper bij Mycom)loonstar schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:19:
heb bij Dixons op 29 11 2013 Kilzone + DS4 + Cam bundel besteld
Mycom en dixons zullen deze bundel niet ontvangen! Geen een bundel...
alle Killzone bundels worden in het distributie centrum omgetoverd tot een kale Playstation 4 met de beruchte witte doos...
Dit geld dus ook voor de Mega bundels, hier heeft BAS Groep winst op
Je ontvangt begin februari een mail waarin Mycom/Dixons je zal vertellen dat je een kale ps4 bij hun kunt halen en helaas geen bundel in ontvangst zal kunnen nemen,,,
dat ze bundel versies van kilzon los verkochten wist ik wel
maar zie de cam nergens moet ik toch nog maar mailtje sturen
bedankt snel antwoord
maar zie de cam nergens moet ik toch nog maar mailtje sturen
bedankt snel antwoord
Het spijt me zeer maar geloof hier dus geen fluit van.. Buiten dat je er met die levering van maandag ook finaal naast hebt gezeten hebben retailers aardig aangegeven dat ze januari leveringen gaan krijgen. MM Enschede/Hengelo zouden volgende week krijgen en meerdere ervan. Killzone bundels gaan niet worden omgetoverd want dan zouden ze een product gaan leveren die ze niet kunnen leveren dus verkopen ze iets wat ze niet hebben. En Februari dat mailtje versturen is wel erg laat vind je niet?Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:23:
[...]
Bron (Zelf stage loper bij Mycom)
alle Killzone bundels worden in het distributie centrum omgetoverd tot een kale Playstation 4 met de beruchte witte doos...
Je ontvangt begin februari een mail waarin Mycom/Dixons je zal vertellen dat je een kale ps4 bij hun kunt halen en helaas geen bundel in ontvangst zal kunnen nemen,,,
Verwijderd
Ik ben zeer benieuwd, mocht dit daardwerkelijk het geval zijn dan weet ik wel dat ze niet makkelijk van mij af komen. Ik heb veel geduld en doe niet gauw moeilijk zolang er eerlijk, duidelijk en op tijd gecommuniceerd word, maar als dit waar is dan ga ik serieus actie ondernemen.Shadow343 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:34:
[...]
Het spijt me zeer maar geloof hier dus geen fluit van.. Buiten dat je er met die levering van maandag ook finaal naast hebt gezeten hebben retailers aardig aangegeven dat ze januari leveringen gaan krijgen. MM Enschede/Hengelo zouden volgende week krijgen en meerdere ervan. Killzone bundels gaan niet worden omgetoverd want dan zouden ze een product gaan leveren die ze niet kunnen leveren dus verkopen ze iets wat ze niet hebben. En Februari dat mailtje versturen is wel erg laat vind je niet?
Verwijderd
Haha, niet geloven joh. Clown hijShadow343 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:34:
[...]
Het spijt me zeer maar geloof hier dus geen fluit van.. Buiten dat je er met die levering van maandag ook finaal naast hebt gezeten hebben retailers aardig aangegeven dat ze januari leveringen gaan krijgen. MM Enschede/Hengelo zouden volgende week krijgen en meerdere ervan. Killzone bundels gaan niet worden omgetoverd want dan zouden ze een product gaan leveren die ze niet kunnen leveren dus verkopen ze iets wat ze niet hebben. En Februari dat mailtje versturen is wel erg laat vind je niet?
dit staat bij Dixons mogen toch niet los verkocht worden daar om twijfel ik steeds
maar de losse cam zie ik nergens durven ze die er niet op te zetten
het is bijna oplichting
Sony Killzone S Fall bundle only
794550
Laat je meeslepen in de bloedstollende gevechten om de waarheid aan het licht te brengen in de PS4-versie van Killzone.
39.99
maar de losse cam zie ik nergens durven ze die er niet op te zetten
het is bijna oplichting
794550
Laat je meeslepen in de bloedstollende gevechten om de waarheid aan het licht te brengen in de PS4-versie van Killzone.
39.99
[ Voor 13% gewijzigd door loonstar op 31-12-2013 17:50 ]
Verwijderd
Zoals ik al eerder stelde is er een vast patroon dat er elke 2 weken een levering is, dus nu dus weer volgende week.Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:46:
[...]
Volgende week zal er 100% een levering zijn, en dat geld zowel voor Mediamarkt als alle andere retailers.
Doe dus verder niet interessant alsof je inside informatie hebt en kom alleen met echte nieuwe informatie.
Ben vanmiddag gebeld of ik mijn PS4 Killzone bundel wilde ophalen bij Bart Smit, gelijk gedaan natuurlijk. Dus Sinner zat heel goed met zijn 'voorspelling' 
Goeie jaarwisseling iedereen, en hoop dat jullie ook snel jullie ps4 mogen ontvangen!!
Goeie jaarwisseling iedereen, en hoop dat jullie ook snel jullie ps4 mogen ontvangen!!
Waarom bieden ze deze dan nog steeds aan? Als jij het wel weet, waarom zegt mycom dan niet gewoon deze komen niet meer binnen. ipv onderstaande mailsVerwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:23:
[...]
Bron (Zelf stage loper bij Mycom)
20-12-2013
20-12-2013Geachte heer, mevrouw,
Helaas krijgen wij in december geen bundels van Sony geleverd.
Wij verwachten de door u gekozen bundel in de eerste helft van januari te kunnen leveren.
Ik heb nog geen exacte datum doorgekregen van Sony.
Excuus voor het ongemak.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rob
31-12-2013Geachte heer de Killg0re,
Wij verwachten de volgende levering van de PS4 op 24-1-2014 binnen te krijgen. Echter blijft dit een VERWACHTE datum en kan ik u niet garanderen dat uw bestelling daar bij zit.
Op dit moment staan er 1477 bestellingen in backorder die nog geleverd moeten worden.
Excuus voor het ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sharon
Mycom Nederland
Geen idee hoe het normaal bij Mycom gaat maar het loopt lekker langs elkaar heen.Geachte heer de Killg0re,
Bedankt voor uw e-mail.
Helaas, kunnen wij niet inzien wat uw plaats is in de wachtrij voor de Playstation 4.
De verwachtte leverdatum van de Playstation 4 Killzone Bundel is helaas nog onbekend. De exacte levertijd kunnen wij u op dit moment nog niet toezeggen. Wij vragen u om nog even geduld te hebben. Alvast bedankt voor uw medewerking.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jennifer
MyCom Nederland
Ik ik heb iig een bestelling bij de MM gedaan, en ik laat deze bestelling wel staan om te zien wat er gebeurt.
Verwijderd
Beste Klant,
U ontvangt deze e-mail met betrekking tot de door u gereserveerde Playstation 4. Zoals wij op onze website al hadden aangegeven en we u ook hebben laten weten per e-mail, is de levertijd lange tijd onduidelijk geweest. We hebben nu van Sony te horen gekregen dat wij dit jaar geen extra shipment zullen ontvangen. Dit betekent voor u helaas dat u in 2013 geen Playstation 4 zult ontvangen. Zodra wij meer informatie hebben over de levering van meer consoles, zullen wij u op de hoogte brengen.
Onze excuses voor het ongemak, maar wij hebben alles in het werk gesteld om meer voorraad te krijgen van Sony. Dat is helaas niet gelukt.
De verwachting is dan ook dat begin februari een levering zal plaatsvinden,
Met vriendelijke groet,
info@mycom.nl
U ontvangt deze e-mail met betrekking tot de door u gereserveerde Playstation 4. Zoals wij op onze website al hadden aangegeven en we u ook hebben laten weten per e-mail, is de levertijd lange tijd onduidelijk geweest. We hebben nu van Sony te horen gekregen dat wij dit jaar geen extra shipment zullen ontvangen. Dit betekent voor u helaas dat u in 2013 geen Playstation 4 zult ontvangen. Zodra wij meer informatie hebben over de levering van meer consoles, zullen wij u op de hoogte brengen.
Onze excuses voor het ongemak, maar wij hebben alles in het werk gesteld om meer voorraad te krijgen van Sony. Dat is helaas niet gelukt.
De verwachting is dan ook dat begin februari een levering zal plaatsvinden,
Met vriendelijke groet,
info@mycom.nl
kreeg dit binnen net mailtje heeft vertragingen gehad was al veel eerder verstuurt
Dank voor uw mail.
Helaas hebben wij van Sony nog geen concrete leverdatum door gekregen, wel hebben ze aangegeven dat ze in januari weer verwachten te gaan leveren echter nog geen concrete datum. Dus het is voor als nog onbekend.
Ons excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Maxime
Dixons Nederland B.V.

Dank voor uw mail.
Helaas hebben wij van Sony nog geen concrete leverdatum door gekregen, wel hebben ze aangegeven dat ze in januari weer verwachten te gaan leveren echter nog geen concrete datum. Dus het is voor als nog onbekend.
Ons excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Maxime
Dixons Nederland B.V.
Dit is wat dixons mij mailde vandaag....
Geachte heer, mevrouw,
Helaas krijgen wij in december (no shit) geen bundels van Sony geleverd.
Wij verwachten de door u gekozen bundel eind januari te kunnen leveren.
Excuus voor het ongemak.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
¡¡
Met vriendelijke groet,
Rob
Geachte heer, mevrouw,
Helaas krijgen wij in december (no shit) geen bundels van Sony geleverd.
Wij verwachten de door u gekozen bundel eind januari te kunnen leveren.
Excuus voor het ongemak.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
¡¡
Met vriendelijke groet,
Rob
Mijn ps4 die ik op 14 december heb besteld bij Mediamarkt Deventer heb ik een dag voor kerst kunnen ophalen. Volgens mij hadden ze meer ps4's dan bestellingen en hebben ze er ook nog een paar in de losse verkoop gedaan. Een vriend van me heeft na kerst gebeld met de vraag of hij een ps4 kon bestellen maar daar waren ze mee gestopt na de laatste levering (wat ik wel raar vind). Toen ik de zondag voor kerst vroeg wanneer de levering binnen kwam kon een medewerker mij 2 mogelijke data geven, de eerste was de volgende week (wat het dus werd) en de tweede was 7 januari. Ik dacht op dat moment dat hij bedoelde dat op een van die 2 data de volgende levering zou komen maar zoals het er nu naar uitziet krijgen ze dan gewoon weer een nieuwe levering.
Misschien dat je met wat zeuren of geluk met een medewerker nog wel een ps4 kunt bestellen bij Mediamarkt Deventer, heb je hem waarschijnlijk volgende week binnen. Een stuk beter dan bij de meeste retailers als ik hoor dat een kennis die hem eind september bij bol.com heeft besteld hem waarschijnlijk niet voor eind januari krijgt.
Misschien dat je met wat zeuren of geluk met een medewerker nog wel een ps4 kunt bestellen bij Mediamarkt Deventer, heb je hem waarschijnlijk volgende week binnen. Een stuk beter dan bij de meeste retailers als ik hoor dat een kennis die hem eind september bij bol.com heeft besteld hem waarschijnlijk niet voor eind januari krijgt.
Indien van toepassing, goed lezen.Shadow343 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:41:
Oke zojuist bij bol.com mijn bestelling geannuleerd ik wacht nu op mediamarkt Enschede
Heb hem 14 November besteld en vandaag dus geannuleerd ik krijg de volgende melding:
We hebben uw verzoek tot annulering van dit artikel ontvangen. Indien van toepassing, zullen wij de door u gebruikte cadeaubon(nen) tijdens de verwerking van uw annulering opwaarderen. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw annulering en de eventuele opwaardering van uw cadeaubon(nen).
Ik hoop toch dat ik gewoon mijn geld terug krijg ipv cadeaubonnen?
Als je cadeaubonnen hebt gebruikt, dan worden deze weer teruggegeven.Shadow343 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:41:
Oke zojuist bij bol.com mijn bestelling geannuleerd ik wacht nu op mediamarkt Enschede
Heb hem 14 November besteld en vandaag dus geannuleerd ik krijg de volgende melding:
We hebben uw verzoek tot annulering van dit artikel ontvangen. Indien van toepassing, zullen wij de door u gebruikte cadeaubon(nen) tijdens de verwerking van uw annulering opwaarderen. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw annulering en de eventuele opwaardering van uw cadeaubon(nen).
Ik hoop toch dat ik gewoon mijn geld terug krijg ipv cadeaubonnen?
Zojuist naar de Bart Smit geweest in Almere Stad en daar ook een reservering geplaatst. Hij ''mocht'' niet vertellen hoeveel mensen mij voor waren.. terwijl MM en IT dat wel deden.
Ze verwachten een levering in januari.
Ze verwachten een levering in januari.
Excuus ben net wakker en was op een bol.com rage haha bedankt!
Hopelijk komt er volgende week een lading binnen bij MM Enschede dan krijg ik hem sta 11de daar. Ben benieuwd of er deze week nog ergens wat binnenkomt. Hoop stiekem op een telefoontje vandaag of morgen
Ja graag. Heb alleen geen Credit Card
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.