*knip* zie topic waarschuwing!
[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:44 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:44 ]
Verwijderd
Toch is het raar dat blijkbaar elke MM vestiging haar eigen beleid heeft. Ik heb zelf een pre order bij de MM Akerpoort staan en daar zijn ze erg terughoudend qua informatie. Je moet volgens mij erg veel mazzel hebben dat je de juiste medewerker te pakken krijgt, die je echt kan verder helpen. Als je belt met een mediamarkt merk je ook vaak dat er heel snel wordt gezegd dat ze geen units hebben (losse verkoop) of dat de pre order periode tijdelijk gestaakt is. Kom je vervolgens in de winkel, ligt dit net ff anders.Shadow343 schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:40:
UPDATE MM ENSCHEDE:
Ik liep nog in de stad en op 1 of andere manier geloofde ik die vent niet,
Ik dus terug en vroeg naar iemand van de gameafdeling en ja hoor ik zou ergens tussen de 10 en 20 staan en zou hem de volgende levering hebben.. deze man liet het me netjes zien en hij verwachtte tussen nu en 15jan de volgende levering. Enschede loopt voor met hun batch en de batch die ze afgelopen Vrijdag kregen was voor 7 januari gepland. Hun hebben bij de eerste levering 60ps4's gekregen terwijl ze er 30 zouden krijgen eerste instantie dus dat loopt wel. Overigens hoefde geen aanbetaling te doen hun vonden dat onzin omdat hij zegt als ze hem willen halen ze hem wel op en anders raken we hem toch wel kwijt. Hengelo doet overigens wel aan 50e aanbetaling. Dus ik ben blij
Bol.com/MM Enschede pre order, let the race begin.
[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:45 ]
Verwijderd
Is helemaal niet raar aangezien de vestigingen allemaal op zichzelf staande franchisehouders zijn dus ze dragen de naam MediaMarkt maar daar is ook alles mee gezegd.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:44:
[...]
Toch is het raar dat blijkbaar elke MM vestiging haar eigen beleid heeft. Ik heb zelf een pre order bij de MM Akerpoort staan en daar zijn ze erg terughoudend qua informatie. Je moet volgens mij erg veel mazzel hebben dat je de juiste medewerker te pakken krijgt, die je echt kan verder helpen. Als je belt met een mediamarkt merk je ook vaak dat er heel snel wordt gezegd dat ze geen units hebben (losse verkoop) of dat de pre order periode tijdelijk gestaakt is. Kom je vervolgens in de winkel, ligt dit net ff anders.
Ik vind het wel raar. Ook al ben je franchise je hebt wel service richtlijnen en de 1 kan het wel en de ander niet? Deze jongen die wist waar hij het over had en belde nog speciaal met een collega wanneer de volgende batch kwam. Hun kregen morgen ook een kleine maar die was dan ook echt klein(2/3) en hij geeft me in 10minuten meer info dat bol.com in 3 maand heeft gedaan(oncorrecte info niet meegerekend)Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:45:
[...]
Is helemaal niet raar aangezien de vestigingen allemaal op zichzelf staande franchisehouders zijn dus ze dragen de naam MediaMarkt maar daar is ook alles mee gezegd.
Accountgevaar! Dit topic is diverse keren ontspoord. Elke post die door de crew wordt aangemerkt als offtopic, troll of flame levert zonder uitzondering een driedaagse ban op. De banlengte wordt bij iedere herhaling verdubbeld.
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Op de man spelen/flamen/bashen.
- Vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Er is een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
Last but not least: Gebruik de search en/of lees minimaal 250 posts terug voordat je iets post/vraagt! Er komen hier teveel onnodige vragen voorbij. Heb je een vraag/info over een bepaalde winkel zoek dan eerst even op de naam van de winkel.
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
mediamarkt Maastricht morgen? denk je dat je meteen 1 kan ophalen of om te reserveren?MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:51:
Ik heb gezegd dat ik vandaag nog naar de MM ga maar ik kan helaas niet meer, morgen ga ik even bij de MM Maastricht kijken.
Ik ga vragen of ik iets kan reserveren maar als ze er eentje op voorraad hebben neem ik hem meteen mee!Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:24:
[...]
mediamarkt Maastricht morgen? denk je dat je meteen 1 kan ophalen of om te reserveren?
Ik kan via de MM site niks reserveren moet je dit in de winkel zelf doen?
Verwijderd
Morgen komt waarschijnlijk een nieuwe lading aan vandaar.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:26:
mijn ouders waren er gister, ze hebben al gevraagd of ze er toevallig 1 hadden staan met cancelling preoder oid...maar niks op voorraad
Verwijderd
Ik doe mijn best!Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:33:
ow echt! super....
Nu woon ik zelf in Roermond weet je toevallig of dat enkel in Maastricht is of ook landelijk/Roermond.
Zou je misschien, mocht je er 1 kunnen bemachtingen, even vragen hoeveel er nog los te koop zijn en dit meteen willen posten![]()
[ Voor 8% gewijzigd door MiguelDaniels op 29-12-2013 14:38 ]
@ Chaoss hou je zelf dan ook aan de regels en ban ze danChaoss schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:48:
[color=#b9133c]Ik begrijp niet waarom er de laatste pagina's weer zoveel slowchat, semi-offtopic, vragen/opmerking over eigen bestellingen etc worden gepost.
Je hebt hier alleen wat te posten als je iets nuttigs te melden hebt over een status van een winkel of Sony zelf, zie de topic waarschuwing, deze is toch duidelijk genoeg?:[/color]
[...]
Verwijderd
Nederlandse spellen draaien ook op de PS4, voor online te spelen heb je wel een playstation + abbonoment nodignickdew schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:38:
Morgen ga ik naar Essen kijk ik gelijk of de ps4 daar ergens in de winkel ligt. Draaien Nederlandse spellen dus gewoon en online werkt ook alles hetzelfde? Hoor verschillende verhalen..
We zeggen niks verkeerd!darksoul1 schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:39:
[...]
@ Chaoss hou je zelf dan ook aan de regels en ban ze dan
ze gaan gewoon door alsof je niks gepost heb,deze is ook offtopic,maar MiguelDaniels en jappiededeur bliiven gewoon doorratelen
Ik ben net ook naar MM Enschede geweest en heb de Playstation 4 ook besteld. De verkoper zei dat hij medio Januari binnen is. Ik heb mijn verhaal gedaan aan de verkoper over bol.com, deze gaf dan ook aan dat sommige mensen die in september besteld hadden bij bol.com nog niets binnen hadden.Shadow343 schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:40:
UPDATE MM ENSCHEDE:
Ik liep nog in de stad en op 1 of andere manier geloofde ik die vent niet,
Ik dus terug en vroeg naar iemand van de gameafdeling en ja hoor ik zou ergens tussen de 10 en 20 staan en zou hem de volgende levering hebben.. deze man liet het me netjes zien en hij verwachtte tussen nu en 15jan de volgende levering. Enschede loopt voor met hun batch en de batch die ze afgelopen Vrijdag kregen was voor 7 januari gepland. Hun hebben bij de eerste levering 60ps4's gekregen terwijl ze er 30 zouden krijgen eerste instantie dus dat loopt wel. Overigens hoefde geen aanbetaling te doen hun vonden dat onzin omdat hij zegt als ze hem willen halen ze hem wel op en anders raken we hem toch wel kwijt. Hengelo doet overigens wel aan 50e aanbetaling. Dus ik ben blij
Bol.com/MM Enschede pre order, let the race begin.
Ja oke maar kan je wel gewoon nl plus account maken of moet ik dat ook via Duitsland doen?MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:44:
[...]
Nederlandse spellen draaien ook op de PS4, voor online te spelen heb je wel een playstation + abbonoment nodig
Je kunt een Nederlandse Playstation + kaart kopen via een webshop bv. of via de Playstation store op je computer.nickdew schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:46:
[...]
Ja oke maar kan je wel gewoon nl plus account maken of moet ik dat ook via Duitsland doen?
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 14:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
waarom? eigenlijk geniaal. Je licht niemand op. Mensen hebben het er blijkbaar voor over en je maakt diegene nog blij ook. Dat jij er flink aan verdiend is mooi bedacht. Voorspellen van te voren dat het nergens te koop zal zijn en flink inslaan...investeren en rendement!TheWitcher schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:07:
Ik stoor me ontzettend aan die mensen die expres (meerdere) PS4's kopen om ze door te verkopen op marktplaats voor een belachelijk bedrag.
Hoe zit dat trouwens, mensen plaatsen preorders bij meerdere winkels tegelijk, wordt de vraag daarmee niet virtueel heel erg opgeblazen en overschat?
Overigens gister nog naar de MM Arena geweest, daar zei de verkoper dat ergens midden januari waarschijnlijk de losse verkoop start.
Verwijderd
Weet jij of dit voor alle Intertoys winkels geldt? Zoals ik eerder al aangaf had mijn vestiging geen idee wanneer ze er binnen kregen. Het lijkt mij logisch dat er exemplaren naar alle vestigingen gaan?Killg0re schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:18:
Intertoys zwolle, geen wachtlijst
Mm zwolle, wachtlijst van 20, (kz pakketten levering ; kans nihil)
BS zwolle, wachtlijst van 40 (helft d88 ze dat af zou vallen) en simpele kz pakket was nog wel te bestellen.
Mycom zwolle, beide kz pakketten verwachten ze 1 februari (bron hun internet site. Maar die datums geloof ik niet meer want is al paar keer naar achteren verschoven)
Man gaf wel aan dat als ze te bestellen waren, ze ook uitgeleverd zouden worden.
Ik wacht nog even tot volgende week icm reactie mycom en sony aangaande levering kz pakketten, en anders gaan we naar een intertoysmoid. (Kan hem dan wel in losse verkoop krijgen denk ik)
Indirect natuurlijk wel. Doordat jij die 2e PS4 weggapt kan iemand anders deze niet meer in de winkel voor 400 euro kopen. En omdat ze niet meer in de winkels liggen hebben ze het er voor over, maar dat komt dus mede door dit soort figuren.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:13:
[...]
waarom? eigenlijk geniaal. Je licht niemand op. Mensen hebben het er blijkbaar voor over en je maakt diegene nog blij ook.
Verwijderd
Verwijderd
Dit zou wellicht kunnen betekenen dat in ieder geval in deze MM de verwachting hebben dat ze dusdanige aantallen krijgen dat ze aan de verwachte vraag kunnen voldoen zonder dat een pre order benodigd isVerwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:38:
MM Amsterdam-Noord doet niet meer aan bestellingen nu, ze geven de lading nu aan pre-orders en van die lading gaat een deel naar de vrije verkoop.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 15:56 ]
Verwijderd
Er werd verteld dat ze met de lijst nog in september zaten en dat er een paar per keer naar vrije verkoop gaan.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:53:
[...]
Dit zou wellicht kunnen betekenen dat in ieder geval in deze MM de verwachting hebben dat ze dusdanige aantallen krijgen dat ze aan de verwachte vraag kunnen voldoen zonder dat een pre order benodigd is
Verwijderd
Ga uit van 25 per filiaal werd mij toen ool verteld. Stond zelf ook 12e en geniet al een paar dagen van de ps4 Goodluck !zlaxor schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:03:
Vanochtend besteld bij MM Rotterdam Centrum, ik sta 12de op de lijst maar de verkoper kon mij niet zeggen hoeveel ze binnen kregen, maar ik mag toch aannemen dat ik nu wel bij de volgende levering zit?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Haha ja! Ook E. Bies. Nette kerel ,een vriend van me heeft hem ook besteld net daar.. ik zou bol btw niet zo snel opgeven ik annuleer hem pas zodra ik hem mm ook daadwerkelijk binnen heb.. stel bol krijgt er een 100 morgen dan heb ik kans dat ik hem krijg en heeft mm pech dus zou zeggen laat ze staan het kan geen kwaad je hebt alleen maar meer zekerheid toch!BerryGosie schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:46:
[...]
Ik ben net ook naar MM Enschede geweest en heb de Playstation 4 ook besteld. De verkoper zei dat hij medio Januari binnen is. Ik heb mijn verhaal gedaan aan de verkoper over bol.com, deze gaf dan ook aan dat sommige mensen die in september besteld hadden bij bol.com nog niets binnen hadden.
Welke verkoper had jij Shadow? (E.Bies?)
En heel netjes ook want je hoeft geen aanbetaling te doen zoals al eerder aangegeven.
Dus voor de mensen die snel een Playstation 4 willen hebben raad ik dit dus aan.
Even de bestelling bij bol.com annuleren.
Als iemand er twee wil kopen en de winkel staat dat toe dan moet iemand dat zelf weten, waar mensen zich tegenwoordig druk om maken, het is een console, geen levensbehoefte. Sony mag blij zijn dat consumenten een PlayStation kopen, maar tegenwoordig lijkt het eerder andersom te zijn.Reiben schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:35:
[...]
Indirect natuurlijk wel. Doordat jij die 2e PS4 weggapt kan iemand anders deze niet meer in de winkel voor 400 euro kopen. En omdat ze niet meer in de winkels liggen hebben ze het er voor over, maar dat komt dus mede door dit soort figuren.
Verwijderd
Ik heb verschillende medewerkers gesproken en gister nog gebeld om mijn plek te controleren. En laatste keer kregen ze er 80 binnen is mij verteld:)Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:58:
MM ArenA medewerker zegt toch heel wat anders dan hier rondgaat. Ze krijgen per keer 50-60 binnen en op de lijst staan momenteel 100+ mensen, weet ook niet of dat klopt maarja.
Bij MM ArenA moet je trouwens 50 euro aanbetalen?
Heb hem al geannuleerd, heb toch geen vertouwen in bol.comShadow343 schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:58:
[...]
Haha ja! Ook E. Bies. Nette kerel ,een vriend van me heeft hem ook besteld net daar.. ik zou bol btw niet zo snel opgeven ik annuleer hem pas zodra ik hem mm ook daadwerkelijk binnen heb.. stel bol krijgt er een 100 morgen dan heb ik kans dat ik hem krijg en heeft mm pech dus zou zeggen laat ze staan het kan geen kwaad je hebt alleen maar meer zekerheid toch!
Verwijderd
Verwijderd
Hoeveel moet je aanbetalen bij de ArenA?Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:11:
[...]
Ik heb verschillende medewerkers gesproken en gister nog gebeld om mijn plek te controleren. En laatste keer kregen ze er 80 binnen is mij verteld:)
Verwijderd
50 euro, bij Akerpoort 25 zit vlakbij elkaar ook daar zou je nog bij de volgende levering kunnen zitten, hoewel ik Arena meer kans geefVerwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:14:
[...]
Hoeveel moet je aanbetalen bij de ArenA?
Ik maak me er niet druk om, maar ik praat het ook niet goed. Als jij naar een concert wil gaan en iemand heeft alle kaartjes in de 1e minuut na verkoop opgekocht dan ben je er toch ook niet blij mee dat je dat kaartje nu voor het dubbele bedrag van marktplaats moet gaan halen?NotSoSteady schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:02:
[...]
Als iemand er twee wil kopen en de winkel staat dat toe dan moet iemand dat zelf weten, waar mensen zich tegenwoordig druk om maken, het is een console, geen levensbehoefte. Sony mag blij zijn dat consumenten een PlayStation kopen, maar tegenwoordig lijkt het eerder andersom te zijn.
Ik was afgelopen vrijdag in Essen, in de Saturn hadden ze geen PS4 exemplaren meer alleen een hele hoop Xbox One's. Misschien is dat nu anders.nickdew schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:38:
Morgen ga ik naar Essen kijk ik gelijk of de ps4 daar ergens in de winkel ligt. Draaien Nederlandse spellen dus gewoon en online werkt ook alles hetzelfde? Hoor verschillende verhalen..
Verwijderd
Niet alle medewerkers weten er even veel vanaf veel zeggen maar wat. De pre-orderlijst is juist zeer beperkt nu bijna alle pre-orders verwerkt zijn. En het kost €50 euro inderdaad. Maar als je nu nog moet pre-orderen dan zou het inderdaad kunnen dat je het pas midden januari krijgt.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:58:
MM ArenA medewerker zegt toch heel wat anders dan hier rondgaat. Ze krijgen per keer 50-60 binnen en op de lijst staan momenteel 100+ mensen, weet ook niet of dat klopt maarja.
Bij MM ArenA moet je trouwens 50 euro aanbetalen?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 18:27 ]
Dan was jij net na mijn broertje. Die heeft hem voor mij gereserveerd in Breda en kreeg te horen dat er op dat moment zo'n 10 op de lijst stonden. Valt mee bij deze MM als ik het vergelijk met menig andere MM vestiging, wat ik hier zo lees. Morgen hopelijk meer duidelijkheid.Bakk3 schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:56:
Net bij mediamarkt Breda een reservering gemaakt. Sinds kort nemen ze weer reserveringen aan. Sta hier 11e op de lijst.
Niemand is verplicht ze bij dat soort figuren met idiote prijzen af te nemen. Blijkbaar is er een markt voor (ik snap het nietReiben schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:05:
[...]
Ik maak me er niet druk om, maar ik praat het ook niet goed. Als jij naar een concert wil gaan en iemand heeft alle kaartjes in de 1e minuut na verkoop opgekocht dan ben je er toch ook niet blij mee dat je dat kaartje nu voor het dubbele bedrag van marktplaats moet gaan halen?
[ Voor 38% gewijzigd door robbydw op 29-12-2013 19:08 ]
Geen commentaar
Verwijderd
Verwijderd
Zoals het er nu naar uitziet met de wachtlijst wel ja.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:06:
Is er kans dat als er daadwerkelijk een levering komt morgen, dat MM ArenA er ook PS4's in de losse verkoop gooit?
Ik heb mijn PS4 een dag voor kerst opgehaald bij de MM arena, in de sms die ik daarvoor kreeg stond dat de PS4's t/m 30-12 vastgehouden zouden worden. Oftewel als iemand zijn PS4 niet voor die tijd heeft opgehaald dan zullen ze deze de 31ste(overmorgen) in de losse verkoop gooien. Maar je kan het wellicht morgen al proberen, bel ze dan wel eerst even als je niet om de hoek woont, want grote kans dat ze wel allemaal zijn opgehaald.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:06:
Is er kans dat als er daadwerkelijk een levering komt morgen, dat MM ArenA er ook PS4's in de losse verkoop gooit?
Verwijderd
De reden dat je geen antwoord hebt gehad is het feit dat niemand je dat kunt vertellen, afwachten dus.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:35:
Niet dat ik opdringerig wil zijn,
maar ik heb vanochtend heel vroeg een post gedaan en gevraagd hoe ik zat met de levertijden van BS:
Namelijk bij BS Oss sta ik tussen de 20 en 25 en BS Uden op 21 Hoe sta je er dan ongeveer voor ?
Daarnaast heb ik ook nog een reservering staan bij bol maar mijn vertrouwen daar in is echt nihil.
maar daar in tegen hoop ik toch dat het allemaal rap gaat
Ik heb zonder wachttijd een PS4 geregeld door gewoon wat mycom filialen te bellen en te vragen of ze nog reservingen hadden staan die al lang niet zijn opgehaald.. Paar minuten later kreeg ik een belletje dat ik 'm kon komen ophalen omdat de andere al voorzien wasVerwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:35:
Niet dat ik opdringerig wil zijn,
maar ik heb vanochtend heel vroeg een post gedaan en gevraagd hoe ik zat met de levertijden van BS:
Namelijk bij BS Oss sta ik tussen de 20 en 25 en BS Uden op 21 Hoe sta je er dan ongeveer voor ?
Daarnaast heb ik ook nog een reservering staan bij bol maar mijn vertrouwen daar in is echt nihil.
maar daar in tegen hoop ik toch dat het allemaal rap gaat
[ Voor 34% gewijzigd door 0xrubennft op 29-12-2013 19:37 ]
Verwijderd
Ook dat beschouw ik als een antwoord bedankt!gnauw schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:36:
[...]
De reden dat je geen antwoord hebt gehad is het feit dat niemand je dat kunt vertellen, afwachten dus.
Verwijderd
Gaan deze dan niet naar de reserveringen die er nog staan?Brainalyser1st schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:20:
[...]
Ik heb mijn PS4 een dag voor kerst opgehaald bij de MM arena, in de sms die ik daarvoor kreeg stond dat de PS4's t/m 30-12 vastgehouden zouden worden. Oftewel als iemand zijn PS4 niet voor die tijd heeft opgehaald dan zullen ze deze de 31ste(overmorgen) in de losse verkoop gooien. Maar je kan het wellicht morgen al proberen, bel ze dan wel eerst even als je niet om de hoek woont, want grote kans dat ze wel allemaal zijn opgehaald.
Als er morgen zoals verwacht een nieuwe levering komt hoeft dit niet, dan kan die lading naar Pre-Orders gaan.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:45:
[...]
Gaan deze dan niet naar de reserveringen die er nog staan?
Verwijderd
dat is klinkt voor mij best logies, ik bedoel als ze voor de pre orders een levering krijgen. Dat ze er dan ook een paar verdelen over de mensen die niet gepre-orderd hebben. Hoewel het ook tegenstrijdig is omdat sommige van ons hier al zo lang wachten. Maar ik denk dat bv: een BS of een IT dat zelf mogen bepalen of die wel of niet in de schappen gezet worden....MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:48:
[...]
Als er morgen zoals verwacht een nieuwe levering komt hoeft dit niet, dan kan die lading naar Pre-Orders gaan.
Ik ga morgen naar de MM in Maastricht, weet iemand hoeveel personen daar op de wachtlijst staan?HaskoF schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:06:
Als we de feiten op een rij zetten:
Bol en wehkamp=> geen hoop
Bs en it=> de gemiddelde winkel heeft gemiddeld 20 reserveringen en ze krijgen per keer 2 a3 stuks binnen.
MM en saturn=> deze krijgen per keer een pallet met daarin varierend van 30 tot 60 stuks per levering.
Mycom en dixons => deze zitten helemaal tot februari
Snelste manier om te beschikken over een ps4=> Ga naar dde dichtsbijzijnde mm of saturn en reserveer een ps4.
Het reserveringsbedrav verschilt (25 if 50) per vestiging.
Ik heb er van de week telefonisch 1 gereserveerd bij de saturn in Dordt. Je hoeft daar geen aanbetaling te doen.HaskoF schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:06:
Bs en it=> de gemiddelde winkel heeft gemiddeld 20 reserveringen en ze krijgen per keer 2 a3 stuks binnen.
MM en saturn=> deze krijgen per keer een pallet met daarin varierend van 30 tot 60 stuks per levering.
Snelste manier om te beschikken over een ps4=> Ga naar dde dichtsbijzijnde mm of saturn en reserveer een ps4.
Verwijderd
En is er ook informatie over de leveringen van de webshop van Intertoys? Heb ook nog niks vernomen na mijn reservering op 15 oktober.HaskoF schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:06:
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 20:25 ]
Verwijderd
Haha op het postkantoor wat bedoel je daar mee? En plaats graag.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:19:
Ik heb nog een PS4 liggen op het postkantoor die opgehaald kan worden. Als iemand interesse heeft dan hoor ik het wel.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Voor welke prijs doe je hem weg? Oprechte interesseVerwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:23:
Leiden. Ik haal hem niet op aangezien er voorlopig toch geen interessante games zijn. Argument "dan heb je hem alvast" ga ik niet in mee. Dan kan ik ook net zo goed alvast een rollator kopen voor als ik straks 80 ben
Verwijderd
Kom even op het IRC kanaal, kan ik je pm sturen.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:26:
Voor 500 mag ie weg. Kale bundel.
Als het goed is krijgen alle Media Markten een nieuwe lading.RiekieMeijer schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:30:
Weet er iemand hoe veel reserveringen mm Spijkenisse heeft en of dat die ook morge levering krijgen.
Oke super😄 bel ik er morge even heen als ik ze aan de lijn krijg. Had vandaag mm Arnhem gebeld, gewoon 15 min gebeld en nog niemand gesproken.MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:31:
[...]
Als het goed is krijgen alle Media Markten een nieuwe lading.
jongens voor slowchat kom hier,zie deze thread zo weer dichtgeslingerd wordenRiekieMeijer schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:41:
Weet er toevallig iemand hoe het zit met de makro? Ik las in dit forum dat iemand hem besteld had bij de makro, maar als je er heen belt zegge ze dat hun hem niet hebben en voorlopig niet krijgen?
Verwijderd
Ben toevallig bij de Makro in Amsterdam geweest vandaag. Ze hebben volgens de dame van de balie nog geen 1 PS4 binnen gekregen. Ik had de mogelijkheid om mijn naam "ergens" op te laten schrijven, maar gezien ik al een pre order heb, dit niet gedaan. Ik denk dat de Makro ze pas echt beschikbaar heeft op het moment dat alle grote retailers ze in de schappen hebben. Tot dan zal het op "bestelling zijn". Ik heb echter geen idee hoe lang je dan zal moeten wachtenRiekieMeijer schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:41:
Weet er toevallig iemand hoe het zit met de makro? Ik las in dit forum dat iemand hem besteld had bij de makro, maar als je er heen belt zegge ze dat hun hem niet hebben en voorlopig niet krijgen?
Verwijderd
Makro neemt geen bestellingen aan en ik kan je melden dat er intotaal 10 ps4's binnen zijn gekomen over alle filialen, van deze 10 zijn er 5 gegaan naar Amsterdam en 5 naar een ander filiaal. Voorlopig komen er ook geen consoles binnen!Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:43:
[...]
Ben toevallig bij de Makro in Amsterdam geweest vandaag. Ze hebben volgens de dame van de balie nog geen 1 PS4 binnen gekregen. Ik had de mogelijkheid om mijn naam "ergens" op te laten schrijven, maar gezien ik al een pre order heb, dit niet gedaan. Ik denk dat de Makro ze pas echt beschikbaar heeft op het moment dat alle grote retailers ze in de schappen hebben. Tot dan zal het op "bestelling zijn". Ik heb echter geen idee hoe lang je dan zal moeten wachten
Hoe kom je aan deze info? Weet je alleen wat over de Makro? Of meerdere retailers?Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:20:
[...]
Makro neemt geen bestellingen aan en ik kan je melden dat er intotaal 10 ps4's binnen zijn gekomen over alle filialen, van deze 10 zijn er 5 gegaan naar Amsterdam en 5 naar een ander filiaal. Voorlopig komen er ook geen consoles binnen!
Verwijderd
M'n vader is werknemer op het hoofdkantoor en die kon dit zo zien in de computer.the-edge schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:22:
[...]
Hoe kom je aan deze info? Weet je alleen wat over de Makro? Of meerdere retailers?
Wat is je bron?
Verwijderd
ik was precies de laatste 50 dus.. en onder mijn naam stond dik gedrukt (GEEN RESERVERING MEER AANNEMEN)MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:16:
[...]
Ik ga morgen naar de MM in Maastricht, weet iemand hoeveel personen daar op de wachtlijst staan?
Verwijderd
Heb je hem wel al binnen dan?Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:27:
[...]
ik was precies de laatste 50 dus.. en onder mijn naam stond dik gedrukt (GEEN RESERVERING MEER AANNEMEN)ga alsnog langs misschien heeft er iemand geannuleerd
![]()
Verwijderd
nope maar ze zijn wel zeker dat ze 60-65 stuks binnen gaan krijgen en paar in de losse verkoop ik weet ook niet hoe ze zo zeker zijn maar dat zullen we wel zien
In zwolle was een Ps4 geannuleerd, daar zijn ze het archief ingedoken om te zien wie de volgende was die hem zou moeten krijgen. Dus stinkende mazzel, of broodje aap.0xrubennft schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:37:
[...]
Ik heb zonder wachttijd een PS4 geregeld door gewoon wat mycom filialen te bellen en te vragen of ze nog reservingen hadden staan die al lang niet zijn opgehaald.. Paar minuten later kreeg ik een belletje dat ik 'm kon komen ophalen omdat de andere al voorzien was
Klinkt als wat Sinner zegt:Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:30:
[...]
nope maar ze zijn wel zeker dat ze 60-65 stuks binnen gaan krijgen en paar in de losse verkoop ik weet ook niet hoe ze zo zeker zijn maar dat zullen we wel zienen anders geef je die gast gewoon paar tientjes.. in maastricht zijn ze niet zo gierig.
Retailers weten blijkbaar dondersgoed wat er aan komt en een keten als MM lijkt hierop dan ook de reserveringen af te stemmen. Geen gegeven, maar wel een in mijn ogen logische verklaring van de streep onder 50 reserveringen.Sinner schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:54:
[...]
Excuse me?
Elke retailer (élke, ook b.v. Bol.com) in NL krijgt ruim van tevoren te horen wat ze binnenkrijgen en hoevéél
van elk ze binnenkrijgen. Volgens mij houden ze jullie gewoon aan het lijntje zodat jullie je order niet cancellen.
Het is echt niet zo dat ze niks weten totdat er ineens een vrachtwagen met PS4's voor hun deur staat ofzo.
Denk eens na.. Dit is het bedrijfsleven, niet één of ander leveranciertje van de zwarte markt in beverwijk.
[ Voor 4% gewijzigd door robbydw op 29-12-2013 22:20 ]
Geen commentaar
Ookal heb ik mijn ps4 al. Ik volg nog af en toe het forum en ik voel jullie pijn.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:12:
Als je dit allemaal leest mag je blij zijn dat je al een PS4 bezit..
Verwijderd
Verwijderd
Ik hoop ook dat er morgen weer een levering komt sta 11e op de lijst bij MMVerwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:33:
Morgen is het dan eindelijk zo ver!
Hopelijk gaat alles kloppen en krijgen retailers nog een lading![]()
Gelijk maar in de ochtend me Sony.nl Bestelling checken... Denk dat dat momenteel wel de beste eerste levering zou kunnen zijn voor mij.
Daarna na stage maar even navragen bij de Mediamarkt of ze iets binnen krijgen of al hebben!
Leuk zulke tijden
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq