Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-03-2024
*knip* zie topic waarschuwing!

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
UPDATE MM ENSCHEDE:

Ik liep nog in de stad en op 1 of andere manier geloofde ik die vent niet,

Ik dus terug en vroeg naar iemand van de gameafdeling en ja hoor ik zou ergens tussen de 10 en 20 staan en zou hem de volgende levering hebben.. deze man liet het me netjes zien en hij verwachtte tussen nu en 15jan de volgende levering. Enschede loopt voor met hun batch en de batch die ze afgelopen Vrijdag kregen was voor 7 januari gepland. Hun hebben bij de eerste levering 60ps4's gekregen terwijl ze er 30 zouden krijgen eerste instantie dus dat loopt wel. Overigens hoefde geen aanbetaling te doen hun vonden dat onzin omdat hij zegt als ze hem willen halen ze hem wel op en anders raken we hem toch wel kwijt. Hengelo doet overigens wel aan 50e aanbetaling. Dus ik ben blij

Bol.com/MM Enschede pre order, let the race begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow343 schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:40:
UPDATE MM ENSCHEDE:

Ik dus terug en vroeg naar iemand van de gameafdeling en ja hoor ik zou ergens tussen de 10 en 20 staan en zou hem de volgende levering hebben.. deze man liet het me netjes zien en hij verwachtte tussen nu en 15jan de volgende levering. Enschede loopt voor met hun batch en de batch die ze afgelopen Vrijdag kregen was voor 7 januari gepland. Hun hebben bij de eerste levering 60ps4's gekregen terwijl ze er 30 zouden krijgen eerste instantie dus dat loopt wel. Overigens hoefde geen aanbetaling te doen hun vonden dat onzin omdat hij zegt als ze hem willen halen ze hem wel op en anders raken we hem toch wel kwijt. Hengelo doet overigens wel aan 50e aanbetaling. Dus ik ben blij

Toch is het raar dat blijkbaar elke MM vestiging haar eigen beleid heeft. Ik heb zelf een pre order bij de MM Akerpoort staan en daar zijn ze erg terughoudend qua informatie. Je moet volgens mij erg veel mazzel hebben dat je de juiste medewerker te pakken krijgt, die je echt kan verder helpen. Als je belt met een mediamarkt merk je ook vaak dat er heel snel wordt gezegd dat ze geen units hebben (losse verkoop) of dat de pre order periode tijdelijk gestaakt is. Kom je vervolgens in de winkel, ligt dit net ff anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:44:
[...]

Toch is het raar dat blijkbaar elke MM vestiging haar eigen beleid heeft. Ik heb zelf een pre order bij de MM Akerpoort staan en daar zijn ze erg terughoudend qua informatie. Je moet volgens mij erg veel mazzel hebben dat je de juiste medewerker te pakken krijgt, die je echt kan verder helpen. Als je belt met een mediamarkt merk je ook vaak dat er heel snel wordt gezegd dat ze geen units hebben (losse verkoop) of dat de pre order periode tijdelijk gestaakt is. Kom je vervolgens in de winkel, ligt dit net ff anders.
Is helemaal niet raar aangezien de vestigingen allemaal op zichzelf staande franchisehouders zijn dus ze dragen de naam MediaMarkt maar daar is ook alles mee gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenkm
  • Laatst online: 07-12-2020
Net m'n bestelling bij coolblue geannuleerd, bij welke MM in de randstad heb ik de beste kans om bij de volgende levering te zitten volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:45:
[...]

Is helemaal niet raar aangezien de vestigingen allemaal op zichzelf staande franchisehouders zijn dus ze dragen de naam MediaMarkt maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik vind het wel raar. Ook al ben je franchise je hebt wel service richtlijnen en de 1 kan het wel en de ander niet? Deze jongen die wist waar hij het over had en belde nog speciaal met een collega wanneer de volgende batch kwam. Hun kregen morgen ook een kleine maar die was dan ook echt klein(2/3) en hij geeft me in 10minuten meer info dat bol.com in 3 maand heeft gedaan(oncorrecte info niet meegerekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik begrijp niet waarom er de laatste pagina's weer zoveel slowchat, semi-offtopic, vragen/opmerking over eigen bestellingen etc worden gepost.

Je hebt hier alleen wat te posten als je iets nuttigs te melden hebt over een status van een winkel of Sony zelf, zie de topic waarschuwing, deze is toch duidelijk genoeg?:
Accountgevaar! Dit topic is diverse keren ontspoord. Elke post die door de crew wordt aangemerkt als offtopic, troll of flame levert zonder uitzondering een driedaagse ban op. De banlengte wordt bij iedere herhaling verdubbeld.
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Op de man spelen/flamen/bashen.
- Vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Er is een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.

Last but not least: Gebruik de search en/of lees minimaal 250 posts terug voordat je iets post/vraagt! Er komen hier teveel onnodige vragen voorbij. Heb je een vraag/info over een bepaalde winkel zoek dan eerst even op de naam van de winkel.
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
Ik heb gezegd dat ik vandaag nog naar de MM ga maar ik kan helaas niet meer, morgen ga ik even bij de MM Maastricht kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:51:
Ik heb gezegd dat ik vandaag nog naar de MM ga maar ik kan helaas niet meer, morgen ga ik even bij de MM Maastricht kijken.
mediamarkt Maastricht morgen? denk je dat je meteen 1 kan ophalen of om te reserveren?
Ik kan via de MM site niks reserveren moet je dit in de winkel zelf doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:24:
[...]

mediamarkt Maastricht morgen? denk je dat je meteen 1 kan ophalen of om te reserveren?
Ik kan via de MM site niks reserveren moet je dit in de winkel zelf doen?
Ik ga vragen of ik iets kan reserveren maar als ze er eentje op voorraad hebben neem ik hem meteen mee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ouders waren er gister, ze hebben al gevraagd of ze er toevallig 1 hadden staan met cancelling preoder oid...maar niks op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:26:
mijn ouders waren er gister, ze hebben al gevraagd of ze er toevallig 1 hadden staan met cancelling preoder oid...maar niks op voorraad :)
Morgen komt waarschijnlijk een nieuwe lading aan vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow echt! super....
Nu woon ik zelf in Roermond weet je toevallig of dat enkel in Maastricht is of ook landelijk/Roermond.
Zou je misschien, mocht je er 1 kunnen bemachtingen, even vragen hoeveel er nog los te koop zijn en dit meteen willen posten >:) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:33:
ow echt! super....
Nu woon ik zelf in Roermond weet je toevallig of dat enkel in Maastricht is of ook landelijk/Roermond.
Zou je misschien, mocht je er 1 kunnen bemachtingen, even vragen hoeveel er nog los te koop zijn en dit meteen willen posten >:) O-)
Ik doe mijn best! ;)

Je kunt bij elke MM reserveren/kopen als ze nog reserveringen accepteren.

[ Voor 8% gewijzigd door MiguelDaniels op 29-12-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:11
Morgen ga ik naar Essen kijk ik gelijk of de ps4 daar ergens in de winkel ligt. Draaien Nederlandse spellen dus gewoon en online werkt ook alles hetzelfde? Hoor verschillende verhalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-08 11:35
Chaoss schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:48:
[color=#b9133c]Ik begrijp niet waarom er de laatste pagina's weer zoveel slowchat, semi-offtopic, vragen/opmerking over eigen bestellingen etc worden gepost.

Je hebt hier alleen wat te posten als je iets nuttigs te melden hebt over een status van een winkel of Sony zelf, zie de topic waarschuwing, deze is toch duidelijk genoeg?:[/color]

[...]
@ Chaoss hou je zelf dan ook aan de regels en ban ze dan :D
ze gaan gewoon door alsof je niks gepost heb,deze is ook offtopic,maar MiguelDaniels en jappiededeur bliiven gewoon doorratelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darksoul stel je niet zo aan.
Dit gaat\ over verkoop en waar ze verwacht worden.
zo. :z

migueldaniels, graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
nickdew schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:38:
Morgen ga ik naar Essen kijk ik gelijk of de ps4 daar ergens in de winkel ligt. Draaien Nederlandse spellen dus gewoon en online werkt ook alles hetzelfde? Hoor verschillende verhalen..
Nederlandse spellen draaien ook op de PS4, voor online te spelen heb je wel een playstation + abbonoment nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
darksoul1 schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:39:
[...]

@ Chaoss hou je zelf dan ook aan de regels en ban ze dan :D
ze gaan gewoon door alsof je niks gepost heb,deze is ook offtopic,maar MiguelDaniels en jappiededeur bliiven gewoon doorratelen
We zeggen niks verkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 13:00
Shadow343 schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:40:
UPDATE MM ENSCHEDE:

Ik ben net ook naar MM Enschede geweest en heb de Playstation 4 ook besteld. De verkoper zei dat hij medio Januari binnen is. Ik heb mijn verhaal gedaan aan de verkoper over bol.com, deze gaf dan ook aan dat sommige mensen die in september besteld hadden bij bol.com nog niets binnen hadden.
Welke verkoper had jij Shadow? (E.Bies?)
En heel netjes ook want je hoeft geen aanbetaling te doen zoals al eerder aangegeven.

Dus voor de mensen die snel een Playstation 4 willen hebben raad ik dit dus aan.
Even de bestelling bij bol.com annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:11
MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:44:
[...]

Nederlandse spellen draaien ook op de PS4, voor online te spelen heb je wel een playstation + abbonoment nodig
Ja oke maar kan je wel gewoon nl plus account maken of moet ik dat ook via Duitsland doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
nickdew schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:46:
[...]

Ja oke maar kan je wel gewoon nl plus account maken of moet ik dat ook via Duitsland doen?
Je kunt een Nederlandse Playstation + kaart kopen via een webshop bv. of via de Playstation store op je computer.

https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intertoys heeft bij mij geen idee wanneer ze weer binnen komen. Medewerker durfde zelfs niet binnen 2 maanden te beloven. Iemand een idee of bol.com op dit moment een verstandige keus is? Ik lees namelijk dat veel mensen hem daar nu annuleren.

Op marktplaats neemt het aantal aangeboden ps4s overigens ook toe, al lijkt de prijs daardoor zeker niet te dalen. Prijzen variëren tussen de 450 en 950 (!) euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWitcher
  • Laatst online: 11-08 13:10
Ik stoor me ontzettend aan die mensen die expres (meerdere) PS4's kopen om ze door te verkopen op marktplaats voor een belachelijk bedrag.

Hoe zit dat trouwens, mensen plaatsen preorders bij meerdere winkels tegelijk, wordt de vraag daarmee niet virtueel heel erg opgeblazen en overschat?

Overigens gister nog naar de MM Arena geweest, daar zei de verkoper dat ergens midden januari waarschijnlijk de losse verkoop start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist Mediamarkt Roermond gebeld.

Ze zeggen dat binnenlopen en hopen op een exemplaar 0 kans is.
Het gaat volgens de eerst volgende op de lijst principe als er bv 1 gecannceld wordt. Zo zullen er geen exemplaren in de winkel liggen.
Ze verwachten pas eind feb/ maart te leveren als je nu besteld..zo zou het ook zijn bij de andere mm aldus de verkoopster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheWitcher schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:07:
Ik stoor me ontzettend aan die mensen die expres (meerdere) PS4's kopen om ze door te verkopen op marktplaats voor een belachelijk bedrag.

Hoe zit dat trouwens, mensen plaatsen preorders bij meerdere winkels tegelijk, wordt de vraag daarmee niet virtueel heel erg opgeblazen en overschat?

Overigens gister nog naar de MM Arena geweest, daar zei de verkoper dat ergens midden januari waarschijnlijk de losse verkoop start.
waarom? eigenlijk geniaal. Je licht niemand op. Mensen hebben het er blijkbaar voor over en je maakt diegene nog blij ook. Dat jij er flink aan verdiend is mooi bedacht. Voorspellen van te voren dat het nergens te koop zal zijn en flink inslaan...investeren en rendement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2024
Intertoys zwolle, geen wachtlijst
Mm zwolle, wachtlijst van 20, (kz pakketten levering ; kans nihil)
BS zwolle, wachtlijst van 40 (helft d88 ze dat af zou vallen) en simpele kz pakket was nog wel te bestellen.

Mycom zwolle, beide kz pakketten verwachten ze 1 februari (bron hun internet site. Maar die datums geloof ik niet meer want is al paar keer naar achteren verschoven)

Man gaf wel aan dat als ze te bestellen waren, ze ook uitgeleverd zouden worden.

Ik wacht nog even tot volgende week icm reactie mycom en sony aangaande levering kz pakketten, en anders gaan we naar een intertoysmoid. (Kan hem dan wel in losse verkoop krijgen denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killg0re schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:18:
Intertoys zwolle, geen wachtlijst
Mm zwolle, wachtlijst van 20, (kz pakketten levering ; kans nihil)
BS zwolle, wachtlijst van 40 (helft d88 ze dat af zou vallen) en simpele kz pakket was nog wel te bestellen.

Mycom zwolle, beide kz pakketten verwachten ze 1 februari (bron hun internet site. Maar die datums geloof ik niet meer want is al paar keer naar achteren verschoven)

Man gaf wel aan dat als ze te bestellen waren, ze ook uitgeleverd zouden worden.

Ik wacht nog even tot volgende week icm reactie mycom en sony aangaande levering kz pakketten, en anders gaan we naar een intertoysmoid. (Kan hem dan wel in losse verkoop krijgen denk ik)
Weet jij of dit voor alle Intertoys winkels geldt? Zoals ik eerder al aangaf had mijn vestiging geen idee wanneer ze er binnen kregen. Het lijkt mij logisch dat er exemplaren naar alle vestigingen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:13:
[...]

waarom? eigenlijk geniaal. Je licht niemand op. Mensen hebben het er blijkbaar voor over en je maakt diegene nog blij ook.
Indirect natuurlijk wel. Doordat jij die 2e PS4 weggapt kan iemand anders deze niet meer in de winkel voor 400 euro kopen. En omdat ze niet meer in de winkels liggen hebben ze het er voor over, maar dat komt dus mede door dit soort figuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
Het beeld wat ik totaal had was dat in zwolle in de tweede week de losse verkoop gewoon los ging.
Mm kreeg meer dan er nu pre orders waren. Intertoys zal er ook wel wat krijgen maar die hadden geen lijst meer.

Zal er aan liggen of jouw intertoy's nog veel reserveringen heeft staan.
Maar ik neem aan dat firma's als eerste versturen naar filialen met pre orders en dan filialen aanvullen met wat er 'over' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Amsterdam-Noord doet niet meer aan bestellingen nu, ze geven de lading nu aan pre-orders en van die lading gaat een deel naar de vrije verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:38:
MM Amsterdam-Noord doet niet meer aan bestellingen nu, ze geven de lading nu aan pre-orders en van die lading gaat een deel naar de vrije verkoop.
Dit zou wellicht kunnen betekenen dat in ieder geval in deze MM de verwachting hebben dat ze dusdanige aantallen krijgen dat ze aan de verwachte vraag kunnen voldoen zonder dat een pre order benodigd is :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:53:
[...]

Dit zou wellicht kunnen betekenen dat in ieder geval in deze MM de verwachting hebben dat ze dusdanige aantallen krijgen dat ze aan de verwachte vraag kunnen voldoen zonder dat een pre order benodigd is :P
Er werd verteld dat ze met de lijst nog in september zaten en dat er een paar per keer naar vrije verkoop gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlaxor
  • Laatst online: 24-12-2020
Vanochtend besteld bij MM Rotterdam Centrum, ik sta 12de op de lijst maar de verkoper kon mij niet zeggen hoeveel ze binnen kregen, maar ik mag toch aannemen dat ik nu wel bij de volgende levering zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist 4 reserveringen gedaan allemaal vrijblijvend bij locale speelgoedwinkels.

1 daarvan had al 3 leveringen en ik ben 3de op de lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

zlaxor schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:03:
Vanochtend besteld bij MM Rotterdam Centrum, ik sta 12de op de lijst maar de verkoper kon mij niet zeggen hoeveel ze binnen kregen, maar ik mag toch aannemen dat ik nu wel bij de volgende levering zit?
Ga uit van 25 per filiaal werd mij toen ool verteld. Stond zelf ook 12e en geniet al een paar dagen van de ps4 Goodluck ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij MediaMarkt Middelburg een PS4 gereserveerd, volgens de medewerker daar krijg ik mijne begin februari. Mijn pre-order (3 december geplaatst) bij Coolblue heb ik geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Akerpoort kreeg afgelopen keer 30 stuks binnen bij de levering.
MM Arena kreeg bij dezelfde levering 80 stuks binnen.

Arena heb je nog grote kans om bij de volgende levering te zitten, gister waren er 35 orders. Ik sta zelf 20e daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM ArenA medewerker zegt toch heel wat anders dan hier rondgaat. Ze krijgen per keer 50-60 binnen en op de lijst staan momenteel 100+ mensen, weet ook niet of dat klopt maarja.

Bij MM ArenA moet je trouwens 50 euro aanbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
BerryGosie schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:46:
[...]

Ik ben net ook naar MM Enschede geweest en heb de Playstation 4 ook besteld. De verkoper zei dat hij medio Januari binnen is. Ik heb mijn verhaal gedaan aan de verkoper over bol.com, deze gaf dan ook aan dat sommige mensen die in september besteld hadden bij bol.com nog niets binnen hadden.
Welke verkoper had jij Shadow? (E.Bies?)
En heel netjes ook want je hoeft geen aanbetaling te doen zoals al eerder aangegeven.

Dus voor de mensen die snel een Playstation 4 willen hebben raad ik dit dus aan.
Even de bestelling bij bol.com annuleren.
Haha ja! Ook E. Bies. Nette kerel ,een vriend van me heeft hem ook besteld net daar.. ik zou bol btw niet zo snel opgeven ik annuleer hem pas zodra ik hem mm ook daadwerkelijk binnen heb.. stel bol krijgt er een 100 morgen dan heb ik kans dat ik hem krijg en heeft mm pech dus zou zeggen laat ze staan het kan geen kwaad je hebt alleen maar meer zekerheid toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Reiben schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:35:
[...]

Indirect natuurlijk wel. Doordat jij die 2e PS4 weggapt kan iemand anders deze niet meer in de winkel voor 400 euro kopen. En omdat ze niet meer in de winkels liggen hebben ze het er voor over, maar dat komt dus mede door dit soort figuren.
Als iemand er twee wil kopen en de winkel staat dat toe dan moet iemand dat zelf weten, waar mensen zich tegenwoordig druk om maken, het is een console, geen levensbehoefte. Sony mag blij zijn dat consumenten een PlayStation kopen, maar tegenwoordig lijkt het eerder andersom te zijn. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:58:
MM ArenA medewerker zegt toch heel wat anders dan hier rondgaat. Ze krijgen per keer 50-60 binnen en op de lijst staan momenteel 100+ mensen, weet ook niet of dat klopt maarja.

Ik heb verschillende medewerkers gesproken en gister nog gebeld om mijn plek te controleren. En laatste keer kregen ze er 80 binnen is mij verteld:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 13:00
Shadow343 schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:58:
[...]

Haha ja! Ook E. Bies. Nette kerel ,een vriend van me heeft hem ook besteld net daar.. ik zou bol btw niet zo snel opgeven ik annuleer hem pas zodra ik hem mm ook daadwerkelijk binnen heb.. stel bol krijgt er een 100 morgen dan heb ik kans dat ik hem krijg en heeft mm pech dus zou zeggen laat ze staan het kan geen kwaad je hebt alleen maar meer zekerheid toch!
Heb hem al geannuleerd, heb toch geen vertouwen in bol.com :P. Had trouwens ook laat besteld bij bol.com. (22-12-13)
We houden elkaar op de hoogte! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat al eerder is aangeraden zou ik bij de locale speelgoedwinkel bestellen ergens in een weiland, Texel of het dorp in jou buurt.
Vrijwel geen wachtlijst je bent meteen aan de beurt, en de winkels die ik heb gebeld hadden net zoveel leveringen gehad als bv bol.com....4de komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:11:
[...]

Ik heb verschillende medewerkers gesproken en gister nog gebeld om mijn plek te controleren. En laatste keer kregen ze er 80 binnen is mij verteld:)
Hoeveel moet je aanbetalen bij de ArenA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb vandaav ook besteld bij MM Rdam centrum. Ik ben nmr 20. Hij wist niet wanneer de eerstvolgende levering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:14:
[...]

Hoeveel moet je aanbetalen bij de ArenA?
50 euro, bij Akerpoort 25 zit vlakbij elkaar ook daar zou je nog bij de volgende levering kunnen zitten, hoewel ik Arena meer kans geef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Dan is MM Eindhoven met 95 wachtende op de lijst wel 1 van de langste qua wachtlijst !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Media Markt Deventer had ze vanochtend maar 16 pre-orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlaxor
  • Laatst online: 24-12-2020
Het volgende bericht heb ik even gekopiëerd van ps4club, als dit waar is is de levering van morgen dus nog niet voor de vierde levering?

Ik heb tweede kerstdag bij MM Rdam een PS4 besteld en ben vandaag even teruggegaan om te vragen wat de stand van zaken was.

Ik sta nog steeds op de lijst van de 3e levering. Dus mijn vraag was: is die derde levering niet al geweest afgelopen week? Nu blijkt dat de derde levering beetje bij beetje binnenkomt. Afgelopen dinsdag kwamen er een stuk of 20 binnen, afgelopen vrijdag nog zoiets en de verwachting is dat komende week het laatste restantje van de derde levering binnenkomt waar o.a. De mijne bijzit.
Inmiddels worden reserveringen aangenomen voor de 4e levering die ze eind januari verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

NotSoSteady schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:02:
[...]

Als iemand er twee wil kopen en de winkel staat dat toe dan moet iemand dat zelf weten, waar mensen zich tegenwoordig druk om maken, het is een console, geen levensbehoefte. Sony mag blij zijn dat consumenten een PlayStation kopen, maar tegenwoordig lijkt het eerder andersom te zijn. :'(
Ik maak me er niet druk om, maar ik praat het ook niet goed. Als jij naar een concert wil gaan en iemand heeft alle kaartjes in de 1e minuut na verkoop opgekocht dan ben je er toch ook niet blij mee dat je dat kaartje nu voor het dubbele bedrag van marktplaats moet gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
  • Laatst online: 10-01-2022
nickdew schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:38:
Ik was afgelopen vrijdag in Essen, in de Saturn hadden ze geen PS4 exemplaren meer alleen een hele hoop Xbox One's. Misschien is dat nu anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:58:

Niet alle medewerkers weten er even veel vanaf veel zeggen maar wat. De pre-orderlijst is juist zeer beperkt nu bijna alle pre-orders verwerkt zijn. En het kost €50 euro inderdaad. Maar als je nu nog moet pre-orderen dan zou het inderdaad kunnen dat je het pas midden januari krijgt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Bakk3 schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:56:
Net bij mediamarkt Breda een reservering gemaakt. Sinds kort nemen ze weer reserveringen aan. Sta hier 11e op de lijst.
Dan was jij net na mijn broertje. Die heeft hem voor mij gereserveerd in Breda en kreeg te horen dat er op dat moment zo'n 10 op de lijst stonden. Valt mee bij deze MM als ik het vergelijk met menig andere MM vestiging, wat ik hier zo lees. Morgen hopelijk meer duidelijkheid.
Reiben schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:05:
[...]

Ik maak me er niet druk om, maar ik praat het ook niet goed. Als jij naar een concert wil gaan en iemand heeft alle kaartjes in de 1e minuut na verkoop opgekocht dan ben je er toch ook niet blij mee dat je dat kaartje nu voor het dubbele bedrag van marktplaats moet gaan halen?
Niemand is verplicht ze bij dat soort figuren met idiote prijzen af te nemen. Blijkbaar is er een markt voor (ik snap het niet 8)7 ) en waar vraag is is aanbod. Oftewel...laat dit soort "aanbiedingen" links liggen.

[ Voor 38% gewijzigd door robbydw op 29-12-2013 19:08 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er kans dat als er daadwerkelijk een levering komt morgen, dat MM ArenA er ook PS4's in de losse verkoop gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:06:
Is er kans dat als er daadwerkelijk een levering komt morgen, dat MM ArenA er ook PS4's in de losse verkoop gooit?
Zoals het er nu naar uitziet met de wachtlijst wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 16:12
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:06:
Ik heb mijn PS4 een dag voor kerst opgehaald bij de MM arena, in de sms die ik daarvoor kreeg stond dat de PS4's t/m 30-12 vastgehouden zouden worden. Oftewel als iemand zijn PS4 niet voor die tijd heeft opgehaald dan zullen ze deze de 31ste(overmorgen) in de losse verkoop gooien. Maar je kan het wellicht morgen al proberen, bel ze dan wel eerst even als je niet om de hoek woont, want grote kans dat ze wel allemaal zijn opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat ik opdringerig wil zijn,
maar ik heb vanochtend heel vroeg een post gedaan en gevraagd hoe ik zat met de levertijden van BS:
Namelijk bij BS Oss sta ik tussen de 20 en 25 en BS Uden op 21 Hoe sta je er dan ongeveer voor ?
Daarnaast heb ik ook nog een reservering staan bij bol maar mijn vertrouwen daar in is echt nihil.
maar daar in tegen hoop ik toch dat het allemaal rap gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:35:
maar ik heb vanochtend heel vroeg een post gedaan en gevraagd hoe ik zat met de levertijden van BS:
Namelijk bij BS Oss sta ik tussen de 20 en 25 en BS Uden op 21 Hoe sta je er dan ongeveer voor ?
Daarnaast heb ik ook nog een reservering staan bij bol maar mijn vertrouwen daar in is echt nihil.
De reden dat je geen antwoord hebt gehad is het feit dat niemand je dat kunt vertellen, afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:35:
Ik heb zonder wachttijd een PS4 geregeld door gewoon wat mycom filialen te bellen en te vragen of ze nog reservingen hadden staan die al lang niet zijn opgehaald.. Paar minuten later kreeg ik een belletje dat ik 'm kon komen ophalen omdat de andere al voorzien was :)

[ Voor 34% gewijzigd door 0xrubennft op 29-12-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnauw schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:36:
[...]

De reden dat je geen antwoord hebt gehad is het feit dat niemand je dat kunt vertellen, afwachten dus.
Ook dat beschouw ik als een antwoord bedankt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainalyser1st schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:20:
[...]

Ik heb mijn PS4 een dag voor kerst opgehaald bij de MM arena, in de sms die ik daarvoor kreeg stond dat de PS4's t/m 30-12 vastgehouden zouden worden. Oftewel als iemand zijn PS4 niet voor die tijd heeft opgehaald dan zullen ze deze de 31ste(overmorgen) in de losse verkoop gooien. Maar je kan het wellicht morgen al proberen, bel ze dan wel eerst even als je niet om de hoek woont, want grote kans dat ze wel allemaal zijn opgehaald.
Gaan deze dan niet naar de reserveringen die er nog staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:45:
[...]

Gaan deze dan niet naar de reserveringen die er nog staan?
Als er morgen zoals verwacht een nieuwe levering komt hoeft dit niet, dan kan die lading naar Pre-Orders gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:48:
[...]

Als er morgen zoals verwacht een nieuwe levering komt hoeft dit niet, dan kan die lading naar Pre-Orders gaan.
dat is klinkt voor mij best logies, ik bedoel als ze voor de pre orders een levering krijgen. Dat ze er dan ook een paar verdelen over de mensen die niet gepre-orderd hebben. Hoewel het ook tegenstrijdig is omdat sommige van ons hier al zo lang wachten. Maar ik denk dat bv: een BS of een IT dat zelf mogen bepalen of die wel of niet in de schappen gezet worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Als we de feiten op een rij zetten:
Bol en wehkamp=> geen hoop
Bs en it=> de gemiddelde winkel heeft gemiddeld 20 reserveringen en ze krijgen per keer 2 a3 stuks binnen.
MM en saturn=> deze krijgen per keer een pallet met daarin varierend van 30 tot 60 stuks per levering.
Mycom en dixons => deze zitten helemaal tot februari

Snelste manier om te beschikken over een ps4=> Ga naar dde dichtsbijzijnde mm of saturn en reserveer een ps4.
Het reserveringsbedrav verschilt (25 if 50) per vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
HaskoF schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:06:
Bs en it=> de gemiddelde winkel heeft gemiddeld 20 reserveringen en ze krijgen per keer 2 a3 stuks binnen.
MM en saturn=> deze krijgen per keer een pallet met daarin varierend van 30 tot 60 stuks per levering.

Snelste manier om te beschikken over een ps4=> Ga naar dde dichtsbijzijnde mm of saturn en reserveer een ps4.
Ik ga morgen naar de MM in Maastricht, weet iemand hoeveel personen daar op de wachtlijst staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWitcher
  • Laatst online: 11-08 13:10

Ik heb er van de week telefonisch 1 gereserveerd bij de saturn in Dordt. Je hoeft daar geen aanbetaling te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En is er ook informatie over de leveringen van de webshop van Intertoys? Heb ook nog niks vernomen na mijn reservering op 15 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een PS4 liggen op het postkantoor die opgehaald kan worden. Als iemand interesse heeft dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dinsdag langs bij MM ArenA, ik laat wel horen als er eventueel losse verkoop is uit de verwachte levering.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:19:
Ik heb nog een PS4 liggen op het postkantoor die opgehaald kan worden. Als iemand interesse heeft dan hoor ik het wel.
Haha op het postkantoor wat bedoel je daar mee? En plaats graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wel interesse om hem op te halen op het postkantoor. Graag meer informatie over de plaats etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leiden. Ik haal hem niet op aangezien er voorlopig toch geen interessante games zijn. Argument "dan heb je hem alvast" ga ik niet in mee. Dan kan ik ook net zo goed alvast een rollator kopen voor als ik straks 80 ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:23:
Leiden. Ik haal hem niet op aangezien er voorlopig toch geen interessante games zijn. Argument "dan heb je hem alvast" ga ik niet in mee. Dan kan ik ook net zo goed alvast een rollator kopen voor als ik straks 80 ben :+
Voor welke prijs doe je hem weg? Oprechte interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 500 mag ie weg. Kale bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom even op het IRC kanaal, kan ik je pm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
  • Laatst online: 27-04-2021
Weet er iemand hoe veel reserveringen mm Spijkenisse heeft en of dat die ook morge levering krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
RiekieMeijer schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:30:
Weet er iemand hoe veel reserveringen mm Spijkenisse heeft en of dat die ook morge levering krijgen.
Als het goed is krijgen alle Media Markten een nieuwe lading. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:31:
[...]

Als het goed is krijgen alle Media Markten een nieuwe lading. ;)
Oke super😄 bel ik er morge even heen als ik ze aan de lijn krijg. Had vandaag mm Arnhem gebeld, gewoon 15 min gebeld en nog niemand gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrDs
Weet er toevallig iemand hoe het zit met de makro? Ik las in dit forum dat iemand hem besteld had bij de makro, maar als je er heen belt zegge ze dat hun hem niet hebben en voorlopig niet krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-08 11:35
RiekieMeijer schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:41:
Weet er toevallig iemand hoe het zit met de makro? Ik las in dit forum dat iemand hem besteld had bij de makro, maar als je er heen belt zegge ze dat hun hem niet hebben en voorlopig niet krijgen?
jongens voor slowchat kom hier,zie deze thread zo weer dichtgeslingerd worden

http://irc.tweakers.net/ps4levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RiekieMeijer schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:41:
Ben toevallig bij de Makro in Amsterdam geweest vandaag. Ze hebben volgens de dame van de balie nog geen 1 PS4 binnen gekregen. Ik had de mogelijkheid om mijn naam "ergens" op te laten schrijven, maar gezien ik al een pre order heb, dit niet gedaan. Ik denk dat de Makro ze pas echt beschikbaar heeft op het moment dat alle grote retailers ze in de schappen hebben. Tot dan zal het op "bestelling zijn". Ik heb echter geen idee hoe lang je dan zal moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:43:
[...]

Ben toevallig bij de Makro in Amsterdam geweest vandaag. Ze hebben volgens de dame van de balie nog geen 1 PS4 binnen gekregen. Ik had de mogelijkheid om mijn naam "ergens" op te laten schrijven, maar gezien ik al een pre order heb, dit niet gedaan. Ik denk dat de Makro ze pas echt beschikbaar heeft op het moment dat alle grote retailers ze in de schappen hebben. Tot dan zal het op "bestelling zijn". Ik heb echter geen idee hoe lang je dan zal moeten wachten
Makro neemt geen bestellingen aan en ik kan je melden dat er intotaal 10 ps4's binnen zijn gekomen over alle filialen, van deze 10 zijn er 5 gegaan naar Amsterdam en 5 naar een ander filiaal. Voorlopig komen er ook geen consoles binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:20:
[...]

Makro neemt geen bestellingen aan en ik kan je melden dat er intotaal 10 ps4's binnen zijn gekomen over alle filialen, van deze 10 zijn er 5 gegaan naar Amsterdam en 5 naar een ander filiaal. Voorlopig komen er ook geen consoles binnen!
Hoe kom je aan deze info? Weet je alleen wat over de Makro? Of meerdere retailers?
Wat is je bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:22:
[...]

Hoe kom je aan deze info? Weet je alleen wat over de Makro? Of meerdere retailers?
Wat is je bron?
M'n vader is werknemer op het hoofdkantoor en die kon dit zo zien in de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:53
Het lijkt wel een grote chat hier met vooral non info en persoonlijke info. Tussendoor nog wat verkoopjes. Ik vind dat we de waarschuwing niet serieus nemen die tweakers heeft afgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:16:
[...]

Ik ga morgen naar de MM in Maastricht, weet iemand hoeveel personen daar op de wachtlijst staan?
ik was precies de laatste 50 dus.. en onder mijn naam stond dik gedrukt (GEEN RESERVERING MEER AANNEMEN) :( ga alsnog langs misschien heeft er iemand geannuleerd ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:27:
[...]

ik was precies de laatste 50 dus.. en onder mijn naam stond dik gedrukt (GEEN RESERVERING MEER AANNEMEN) :( ga alsnog langs misschien heeft er iemand geannuleerd ;w ;w
Heb je hem wel al binnen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:29:
[...]

Heb je hem wel al binnen dan?
nope maar ze zijn wel zeker dat ze 60-65 stuks binnen gaan krijgen en paar in de losse verkoop ik weet ook niet hoe ze zo zeker zijn maar dat zullen we wel zien :) en anders geef je die gast gewoon paar tientjes.. in maastricht zijn ze niet zo gierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:53
Ja jongens lekker doorgaan gewoon. Ga alsjeblieft naar de chat toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
0xrubennft schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:37:
[...]
Ik heb zonder wachttijd een PS4 geregeld door gewoon wat mycom filialen te bellen en te vragen of ze nog reservingen hadden staan die al lang niet zijn opgehaald.. Paar minuten later kreeg ik een belletje dat ik 'm kon komen ophalen omdat de andere al voorzien was :)
In zwolle was een Ps4 geannuleerd, daar zijn ze het archief ingedoken om te zien wie de volgende was die hem zou moeten krijgen. Dus stinkende mazzel, of broodje aap. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:30:
[...]

nope maar ze zijn wel zeker dat ze 60-65 stuks binnen gaan krijgen en paar in de losse verkoop ik weet ook niet hoe ze zo zeker zijn maar dat zullen we wel zien :) en anders geef je die gast gewoon paar tientjes.. in maastricht zijn ze niet zo gierig.
Klinkt als wat Sinner zegt:
Sinner schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:54:
[...]

Excuse me? :?
Elke retailer (élke, ook b.v. Bol.com) in NL krijgt ruim van tevoren te horen wat ze binnenkrijgen en hoevéél
van elk ze binnenkrijgen. Volgens mij houden ze jullie gewoon aan het lijntje zodat jullie je order niet cancellen.
Het is echt niet zo dat ze niks weten totdat er ineens een vrachtwagen met PS4's voor hun deur staat ofzo.
Denk eens na.. Dit is het bedrijfsleven, niet één of ander leveranciertje van de zwarte markt in beverwijk. :')
Retailers weten blijkbaar dondersgoed wat er aan komt en een keten als MM lijkt hierop dan ook de reserveringen af te stemmen. Geen gegeven, maar wel een in mijn ogen logische verklaring van de streep onder 50 reserveringen.

Edit:
Al lijkt bol de weg volledig kwijt te zijn:

Afbeeldingslocatie: http://img560.imageshack.us/img560/2783/7so5.png

[ Voor 4% gewijzigd door robbydw op 29-12-2013 22:20 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet of de wachtlijst in Rijswijk en Zoetermeer lang zijn. Van de Media Markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dit allemaal leest mag je blij zijn dat je al een PS4 bezit.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:12:
Als je dit allemaal leest mag je blij zijn dat je al een PS4 bezit.. ;)
Ookal heb ik mijn ps4 al. Ik volg nog af en toe het forum en ik voel jullie pijn.
Zelf bij mediamarkt gerserveerd raad jullie dit ook aan.

Succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen is het dan eindelijk zo ver!

Hopelijk gaat alles kloppen en krijgen retailers nog een lading :9~

Gelijk maar in de ochtend me Sony.nl Bestelling checken... Denk dat dat momenteel wel de beste eerste levering zou kunnen zijn voor mij.

Daarna na stage maar even navragen bij de Mediamarkt of ze iets binnen krijgen of al hebben!

Leuk zulke tijden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:33:
Morgen is het dan eindelijk zo ver!

Hopelijk gaat alles kloppen en krijgen retailers nog een lading :9~

Gelijk maar in de ochtend me Sony.nl Bestelling checken... Denk dat dat momenteel wel de beste eerste levering zou kunnen zijn voor mij.

Daarna na stage maar even navragen bij de Mediamarkt of ze iets binnen krijgen of al hebben!

Leuk zulke tijden :*)
Ik hoop ook dat er morgen weer een levering komt sta 11e op de lijst bij MM
Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.