Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er toevallig nog iemand bij Bart Smit een reservering gedaan? Ik kan hem pas bestellen zodra de PS4 op voorraad is staat er in de mail. Maar zelfs een bestelling plaatsen kan dus al een hele tijd duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-05-2022
MM Breda neemt sinds vandaag weer reserveringen aan. Heb er net 1 gereserveerd (rond 18.30) ze hadden nog geen 10 reserveringen staan!

Zag op het scherm dat het Killzone pakket zelfs maar 1 reservering had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 november een reservering gedaan bij de Bart Smit in Leiden, kon hem beter ergens online halen .. Als je ziet dat mensen hem bijv. vorige week hebben betaald en hem al snel kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:50:
30 november een reservering gedaan bij de Bart Smit in Leiden, kon hem beter ergens online halen .. Als je ziet dat mensen hem bijv. vorige week hebben betaald en hem al snel kregen.
Bedoel je hier dus ook puur de reservering en heb je tot op heden nog geen bestelling kunnen plaatsen, of dat inmiddels wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinh0 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:47:
MM Breda neemt sinds vandaag weer reserveringen aan. Heb er net 1 gereserveerd (rond 18.30) ze hadden nog geen 10 reserveringen staan!

Tja is wel nice dat je dan bij de eerste 10 zit, morgen ga ik ff langs bij de MM in Amsterdam-Noord om te bestellen en dan ook maar ff vragen op welke plek ik sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het waar dat maandag (30-12) nog een kleine levering komt naar de winkels van uit sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:00:
Is het waar dat maandag (30-12) nog een kleine levering komt naar de winkels van uit sony?
Nope, inmiddels hebben alle grote partijen de 3de lading al ontvangen en het is nu alweer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:00:
Dat gaat inmiddels wel rond dus daar is kans op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

robinh0 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:47:

Morgen ook maar eens op de lijst laten zetten daar. € 25,- aanbetaling toch die je terugkrijgt als je er van af ziet?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Sinner schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:43:
Vind het altijd wel grappig als mensen enorme afstanden afleggen door een tip op het forum
om dan ter plekke te zien dat er niks ligt. Alsof ze daar in die zaken geen telefoon hebben
en je niet even kunt bellen om te vragen of er überhaubt nog PS4's op voorraad liggen ofzo. :')
Je mag best mijn nick noemen hoor, buiten dat je verder niks van de situatie weet is het makkelijk oordelen. Ik ging er heen omdat ik ja de ps4 wou en duitsland het proberen waard zou zijn aangezien ik ook voor andere redenen daarheen ging. Helaas mocht het niet zo zijn en wacht ik bol af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag MM Arena en Akerpoort gesproken.
Bij beide heb ik reserveringen staan (voor vrienden ook).
Ik sta ongeveer 20-25e op de lijst en bij beide MM vertelden ze mij dat ik bij de volgende levering een PS4 kan ophalen. Deze levering verwachten zij in de tweede week van januari. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-05-2022
robbydw schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:17:
[...]

Morgen ook maar eens op de lijst laten zetten daar. € 25,- aanbetaling toch die je terugkrijgt als je er van af ziet?
Geen idee, niet nagevraagd. Maar ik denk dat MM breda voor mij de snelste weg is om er 1 aan te schaffen. Aangezien er nog steeds geen losse verkopen zijn.... althans niet bij MM Eindhoven en MM roermond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Shadow343 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:18:
[...]

Je mag best mijn nick noemen hoor, buiten dat je verder niks van de situatie weet is het makkelijk oordelen.
Ik oordeel niks en heb het ook niet alleen over jou. Er zijn ook anderen op dit forum welke dit gedaan
hebben, maar je mag die schoen best aantrekken als je dat graag wil hoor. Zal mij verder een zorg zijn,
ik blijf het grappig vinden. :') Mijn advies is gewoon dat men even moet bellen voor vertrek, da's alles.

[ Voor 7% gewijzigd door Sinner op 28-12-2013 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
@ Sinner

we mogen deze week toch een grote lading verwachten, of is dit niet meer het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow343 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:18:
[...]

Je mag best mijn nick noemen hoor, buiten dat je verder niks van de situatie weet is het makkelijk oordelen. Ik ging er heen omdat ik ja de ps4 wou en duitsland het proberen waard zou zijn aangezien ik ook voor andere redenen daarheen ging. Helaas mocht het niet zo zijn en wacht ik bol af.
In dat geval zou ik een dorp uitzoeken waar een intertoys is gevestigd, wellicht icm een marskramer, ter grote van een woonkamer. Order hem daar via telefoon en 99% kans dat je eerste op lijst komt te staan en jij eerst volgende levering gegarandeerd bent van een ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

moca schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:59:
@ Sinner

we mogen deze week toch een grote lading verwachten, of is dit niet meer het geval?
Als alles volgens planning verloopt, a.s. maandag.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:06:
[...]

In dat geval zou ik een dorp uitzoeken waar een intertoys is gevestigd, wellicht icm een marskramer, ter grote van een woonkamer. Order hem daar via telefoon en 99% kans dat je eerste op lijst komt te staan en jij eerst volgende levering gegarandeerd bent van een ps4.
Die tip geef ik mensen ook al een tijdje en toch blijven ze naar de grote steden gaan. :P

[ Voor 48% gewijzigd door Sinner op 28-12-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
Sinner schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:07:
[...]

[...]

Die tip geef ik mensen ook al een tijdje en toch blijven ze naar de grote steden gaan. :P
En ik ontweek de stad, vind ik juist daar vanochtend een intertoys met 6 in de wachtlijst. Hebben afgelopen keren steeds per levering 8 binnengekregen. Bol.com geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlasHie_FlaSh schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:10:
[...]

Nope, inmiddels hebben alle grote partijen de 3de lading al ontvangen en het is nu alweer op
Klopt niet de Mediamarkt Amsterdam krijgt aankomende week nog een nieuwe levering (de Arena althans). Hetgeen wat Sinner aangeeft zou best kunnen kloppen. Maar ook zij zijn afhankelijk van hun leverancier. Maar Sony heeft wel aangegeven dat wanneer alles volgens planning loopt er voor hun een nieuwe levering zal zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als maandag die nieuwe levering komt bij bijvoorbeeld de Media Markt, zouden ze dan maandag of dinsdag bij de filialen aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:49:
Als maandag die nieuwe levering komt bij bijvoorbeeld de Media Markt, zouden ze dan maandag of dinsdag bij de filialen aankomen?
Als ze maandag bij Sony zijn kan je denk ik niet verwachten dat de MM hem al maandag heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:56:
[...]

Als ze maandag bij Sony zijn kan je denk ik niet verwachten dat de MM hem al maandag heeft.
Jawel, de info was dat vrijdag een nieuwe (grote) levering binnen kwam en dat deze maandag bij de retailers zou zijn.

Bron: Insider Sinner >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
@Teddek

Klopt, dat is zeker waar maar ik geef de hoop op dat ik er dit jaar nog 1 krijg heb onderand al zoveel moeite gedaan ik wacht wel op bol.com

@Sinner

Mag ik vragen waar je werkt of is dat een geheim haha? want je zit continue goed daar niet van maar ben nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
Shadow343 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:03:
@Teddek

Klopt, dat is zeker waar maar ik geef de hoop op dat ik er dit jaar nog 1 krijg heb onderand al zoveel moeite gedaan ik wacht wel op bol.com

@Sinner

Mag ik vragen waar je werkt of is dat een geheim haha? want je zit continue goed daar niet van maar ben nieuwsgierig.
Bij Sony, maar andere department. (Als ik even mag antwoorden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
DeKoetsier schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:06:
[...]

Bij Sony, maar andere department. (Als ik even mag antwoorden :P)
Dat noem je nou fraai, maar maandag hoogstwaarsschijnelijk dus een kleine levering? Trouwens over het kleine dorpen verhaal.. Vriend van me is naar Losser geweest (Ja die van die Johma reclame) en daar kregen ze er 1 per week en stonden er 20 in de wachtlijst. Dat was een BS en ligt vlakbij Enschede waar verschillende grote mediagiganten zitten dus moet je nagaan hoe schaars het hier in het oosten is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow343 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:13:
[...]

Dat noem je nou fraai, maar maandag hoogstwaarsschijnelijk dus een kleine levering? Trouwens over het kleine dorpen verhaal.. Vriend van me is naar Losser geweest (Ja die van die Johma reclame) en daar kregen ze er 1 per week en stonden er 20 in de wachtlijst. Dat was een BS en ligt vlakbij Enschede waar verschillende grote mediagiganten zitten dus moet je nagaan hoe schaars het hier in het oosten is
Als ik een aanbetaling doe bij MM, kan ik naderhand die 25,- terugvragen? (stel ik heb de ps4 wel eerder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:24:
[...]

Als ik een aanbetaling doe bij MM, kan ik naderhand die 25,- terugvragen? (stel ik heb de ps4 wel eerder)
Dat weet ik niet, heb er geen ervaring mee en heb mijn bestelling bij bol.com, mensen die dat hebben gedaan hebben gewoon hun ps4 opgehaald dus geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

[...]

[...]

Nu je toch zo lekker hoopgevend bezig bent ;) (bedoel ik positief)... krijgt bol.com een aanzienlijke hoeveelheid van deze gigantische batch of is deze info bij jou niet bekend?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Mochten er maandag bij een Media Markt aankomen, hoe laat zouden de vrachtwagens aankomen? ochtend of middag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

robbydw schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:26:
[...]

Nu je toch zo lekker hoopgevend bezig bent ;) (bedoel ik positief)... krijgt bol.com een aanzienlijke hoeveelheid van deze gigantische batch of is deze info bij jou niet bekend?
Bij mij écht niet bekend, sorry.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:28:
[...]
Mochten er maandag bij een Media Markt aankomen, hoe laat zouden de vrachtwagens aankomen? ochtend of middag?
Ook jou moet ik helaas zeggen dat ik dat niet weet. Ik ga niet over de distributie..

[ Voor 32% gewijzigd door Sinner op 28-12-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 23:53
Ja bij de Mediamarkt en Saturn kun je de reservering ongedaan maken en krijg je je aanbetaling terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:28:
[...]

Middag, dat is de verwachting altijd hier in Amsterdam.

MM krijg je je aanbetaling terug ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Ik had op de maandag een reservering geplaatst bij Mediamarkt Amsterdam, daarbij zeiden ze ook dat ik het pas eind januari mag verwachten en dat er al 23 reserveringen zijn geplaatst. Maar wat blijkt? De volgende dag hadden ze mij opgebeld en mocht ik ' em meteen ophalen. Ik heb het gevoel dat Mediamarkt een heel groot aantal kale PS4 exemplaren hebben binnen gekregen, maar doen alsof ze heel weinig binnen hebben gekregen.

Gister ook al een reservering gedaan en dezelfde persoon die mij de PS4 gaf zei precies hetzelfde: ''Volgende levering wordt pas eind januari verwacht''. Haha, nou daar trap ik mooi niet in. Wedden dat ik deze maandag of dinsdag weer gebeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Lashrom schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:32:
Ik had op de maandag een reservering geplaatst bij Mediamarkt Amsterdam, daarbij zeiden ze ook dat ik het pas eind januari mag verwachten en dat er al 23 reserveringen zijn geplaatst. Maar wat blijkt? De volgende dag hadden ze mij opgebeld en mocht ik ' em meteen ophalen. Ik heb het gevoel dat Mediamarkt een heel groot aantal kale PS4 exemplaren hebben binnen gekregen, maar doen alsof ze heel weinig binnen hebben gekregen.

Gister ook al een reservering gedaan en dezelfde persoon die mij de PS4 gaf zei precies hetzelfde: ''Volgende levering wordt pas eind januari verwacht''. Haha, nou daar trap ik mooi niet in. Wedden dat ik deze maandag of dinsdag weer gebeld wordt?
Is niet logisch. Een zaak wil zoveel mogelijk verkopen. Waarom zouden ze zo negatief de leveringen inschatten. Ze weten het gewoon niet en willen klanten niet teleur stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gepreordert bij MM omdat bij bol.com het voor mij te lang duurt de MM zei dat ze de 2e week van januari weer een levering verwachten en dat ik daar gewoon bij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mbb15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:35:
Vandaag gepreordert bij MM omdat bij bol.com het voor mij te lang duurt de MM zei dat ze de 2e week van januari weer een levering verwachten en dat ik daar gewoon bij zit :)
Bij welke MM precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Ik heb gewoon erg stom gedaan en me laten leiden door de website ps4club. Die zegt al weken dat je het beste kunt bestellen via Bol.com.
Dit blijkt nu 1 van de slechtste keuzes te zijn. De site lijkt niet helemaal onpartijdig te zijn. Na alle geluiden hier ben ik naar de Saturn gestapt en hoop er nu snel een te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Media Markt Deventer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
*knip* zie topic waarschuwing!

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 76% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 81% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:07:
Dus zo te zien aan de reactie's komt er maandag een kleine ( of grote) levering binnen.
Als alles goed gaat wel idd.. kijk even op de disclaimer hier beneden anders krijg je gelijk een ban voor slowchat etc

Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lashrom schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:32:

Dat vind ik wel raar, bij de MM in Amsterdam-Noord geeft die man altijd gewoon netjes een schatting en zegt of je er wss bijzit, zit je bij de eerste 20 dan zit je er zoiezo bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:18:
[...]

Dat vind ik wel raar, bij de MM in Amsterdam-Noord geeft die man altijd gewoon netjes een schatting en zegt of je er wss bijzit, zit je bij de eerste 20 dan zit je er zoiezo bij :)
Maar ik kan het misschien ook wel verkeerd hebben. Kan zijn dat iemand zijn pre-order heeft geannuleerd en ik daardoor aan de beurt was, maar dat is dus echt niet het geval. Want er stond ook nog is een A4 geplakt aan de PS4 met mijn achternaam erbij en ''voicemail'' erop. Al goed, time will tell. Wel hoop ik het deze week te verwachten.

Sony probeert in ieder geval zijn best om zoveel mogelijk te leveren zo te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 28-12-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:49
P. vd Loo schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:37:
Ik heb gewoon erg stom gedaan en me laten leiden door de website ps4club. Die zegt al weken dat je het beste kunt bestellen via Bol.com.
Dit blijkt nu 1 van de slechtste keuzes te zijn. De site lijkt niet helemaal onpartijdig te zijn. Na alle geluiden hier ben ik naar de Saturn gestapt en hoop er nu snel een te hebben.
De Saturn zou voor mij ook interessanter zijn dan de MM omdat deze in mijn woonplaats gevestigd is. Is er enig zicht op wanneer de Saturn zou kunnen leveren in Nederland?

Ik ben overigens blij dat ik dit topic even heb geraadpleegd. Ik dacht ook dat Bol.com het snelst zou kunnen leveren en aangezien ik daar voor 100 Euro aan cadeaukaarten voor heb dacht ik daar te gaan bestellen. Maar ik denk dat ik dan alleen spellen/extra controller bestel en de console zelf ergens anders vandaan trek. Hopelijk Saturn :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 73% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:39:
Iemand die weet wanneer er weer een levering komt bij Media Markt?
Wat dacht je, ik maak een nieuw account aan met bijna dezelfde naam en vraag het gewoon nog een keer? :')

Lees dit even: Sinner in "[PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:32:
[...]

De Saturn zou voor mij ook interessanter zijn dan de MM omdat deze in mijn woonplaats gevestigd is. Is er enig zicht op wanneer de Saturn zou kunnen leveren in Nederland?

Ik ben overigens blij dat ik dit topic even heb geraadpleegd. Ik dacht ook dat Bol.com het snelst zou kunnen leveren en aangezien ik daar voor 100 Euro aan cadeaukaarten voor heb dacht ik daar te gaan bestellen. Maar ik denk dat ik dan alleen spellen/extra controller bestel en de console zelf ergens anders vandaan trek. Hopelijk Saturn :P
Ik neem aan dat Saturn en MM ongeveer gelijke aantallen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:04
Weet iemand toevallig nog een webwinkel waar de PS4 camera (op vooraad) te bestellen is?

[ Voor 7% gewijzigd door skdevil op 28-12-2013 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenkm
  • Laatst online: 07-12-2020
Coolblue is ook een officiële retailers, zie -> http://nl.playstation.com/ps4/buy/

[ Voor 49% gewijzigd door Jeroenkm op 29-12-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Waarom krijgen ze daar dan zo weinig binnen elke keer?
mijn bestelling is van 30 okt en heb nog niets.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
skdevil schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:51:
Weet iemand toevallig nog een webwinkel waar de PS4 camera (op vooraad) te bestellen is?
Mijne op 24e besteld bij redcoon was toen op voorraad (dagen ervoor niet) en vandaag geleverd! Was nergens te verkrijgen verder, mm Saturn Dixons hebben amper nog camera's binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hurp01 schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:15:
[...]

Waarom krijgen ze daar dan zo weinig binnen elke keer?
mijn bestelling is van 30 okt en heb nog niets.
Iedereen krijgt weinig binnen, alleen grote winkels in een grote stad krijgen meer. Het is niet zo dat ze alleen maar Nederland moeten leveren, de PS4 is in 51 landen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
  • Laatst online: 16-03-2024

[ Voor 101% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

waarom heb je bij Wehkamp besteld en niet bij SONY? Bij Wehkamp moet je nog verzendkosten betalen en bij SONY is gratis
MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 01:46:
[...]

Ja, ik weet het maar ik hoop op een fout bij Wehkamp waardoor ik natuurlijk vooraan kom te staan ;) Ik kon eigenlijk ook niet anders want ik moest eerst 400 bij elkaar sparen, naar debank brengen die maar 2 dagen per week open is, natuurlijk als ik niet kan gaan storten en dan pas bestellen, ik hoop gewoon dat ik hem snel heb. Meer kan ik toch niet doen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en heren een goeie avond!

ik lees al ik weet niet hoelang mee met dit topic en heb eigenlijk nog nooit wat gepost, maar nu had ik toch een brandende vraag over de ps4, m.b.t. de levertijden ofc...
Ik heb bij de BS in uden gereseveerd vandaag opgebeld en het vriendelijke meisje zei me dat ik 21e stond.
Toen belde ik naar BS Oss die vertelde me dat ik tussen 20 en 25 stond.

Maar Ik heb ook op 6-12-13 een resevering bij bol gedaan, maar zoals het er nu uit ziet en toch de levering meegeteld van maandag. denk ik dat het met bol nog eeuwen gaat duren }:|

Op de hoop op een gigantische levering maandag O-)

puntje bij paaltje, hoe zit het met de leveringen van BS ATM?

Ik ben wel een actief in het zoeken van Ps4's stel ik vindt een winkel met losse verkoop laat ik het meteen weten ;)
Have a good night! :z

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 02:42 . Reden: item vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:36 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Sinner schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:12:
Ben geen vaste poster hier, maar heb (denk ik) wel leuk nieuws voor jullie allemaal;
Als alles loopt zoals het zou moeten lopen, komt er de 27e een gigantische lading PS4's binnen. d:)b
Uitlevering aan retail zal dan a.s. maandag zijn. ;)
Weet je eigenlijk al of het eerste deel is verlopen zoals het zou moeten lopen, oftewel is de gigantische lading de 27e in ieder geval binnen gekomen? :). Dat zou namelijk al een goede stap in de richting zijn,

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
DJkim schreef op zondag 29 december 2013 @ 01:54:
waarom heb je bij Wehkamp besteld en niet bij SONY? Bij Wehkamp moet je nog verzendkosten betalen en bij SONY is gratis

[...]
Omdat ik daar al best veel heb gekocht en bekend ben met hun service en het bedrijf zelf. Bij Sony kan ik niet reserveren of kopen op het moment.

[ Voor 28% gewijzigd door MiguelDaniels op 29-12-2013 10:34 . Reden: bericht was off topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog even naar de mediamarkt geweest, nagevraagd over de playstation 4 en er bleek een man te zijn.
Hij leek wel de officiële playstation vragen kom hier vent die er liep. Had mediamarkt/Sony playstation kleding aan en wist mij te vertellen hoeveel er precies geleverd werden.
Dat niet alles klopte van wat sony zelf aangeeft (voorbeeld)

MM besteld er 80 en doet dit per filiaal en sony levert er 50 en dan een week later weer 30... ze lopen achter met leveren om het zo maar te zeggen!

Iniedergeval, die dude wist mij te vertellen dat de losse verkoop rond februari/maart zal zijn. En zeker weten niet rond januari, want er zouden nog 2 leveringen komen in januari en daarna houd het op! (PS: Tenminste voor de reserveringen)

(Informatie van iemand vanuit mediamarkt/Sony)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56

[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56

[ Voor 101% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenkm

[ Voor 89% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenkm

[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:28
Shadow343 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:39:
[...]

Precies hetzelfde voor mij! ik ga wss morgen even naar mm hier in Enschede en dan kijken wat ze kunnen bieden
Shadow kun je me op de hoogte brengen als je er bent geweest? Ben namelijk ook nieuwsgierig of er nog wat te halen valt in Enschede :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over de volgende levering voor ToysXL?
Heel leuk dat Bart Smit en alle grotere retailers wat krijgen, maar ToysXL kreeg de laatste keer niks? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31

[ Voor 77% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 27-10-2013 bij bolcom besteld, maar heb er geen vertrouwen meer in dat die spoedig komt. Dus gisteren bij de MM arena gereserveerd met een aanbetaling van 50 euro. Verwachting is dat ze half januari leveren , sta 25 op lijst en ze krijgen er 50 per keer. Wacht nu af wie de eerste is en annuleer pas als de levering definitief is. bij beiden kan je je geld terugkrijegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, Blijkbaar na wat zoeken op twitter voor informatie rondom Playstation 4 ook weer nieuwe informatie kunnen vinden.. Tenminste het is meer dan niks :*)

Als je Sony vraagt over de levering van 30-12-2013 zeggen ze dat ze er nog niks kwijt over kunnen, ze zeggen echter niet dat het niet klopt. Dus ene "Sinner" had blijkbaar wel gelijk :D

Tenminste laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
BerryGosie schreef op zondag 29 december 2013 @ 11:32:
[...]

Shadow kun je me op de hoogte brengen als je er bent geweest? Ben namelijk ook nieuwsgierig of er nog wat te halen valt in Enschede :D
Ben er heen geweest en zou dan 86ste op de lijst komen te staan niet echt veel nut dus.. ik wacht dan wel lekker op bol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow343 schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:11:
[...]

Ben er heen geweest en zou dan 86ste op de lijst komen te staan niet echt veel nut dus.. ik wacht dan wel lekker op bol 8)7
Misschien als je een stukje wilt rijden. Ik heb gister bij Media Markt Deventer bestelt en die zeiden tegen mij dat ik de volgende levering er gewoon bij zit. Dus als je naar Deventer wilt rijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels

[ Voor 72% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott_NL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 12:18
Ik heb ook gisteren een pre-order geplaatst bij MM Arena en sta ook ergens in de 20+, verwachting inderdaad half Januari. Maakt niet uit of je een bundel of kale PS4 hebt besteld, je mag kiezen uit de voorraad die ze binnen hebben gekregen. De medewerker vertelde me ook nog dat er wellicht wat Knack bundels bijzitten volgende levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:18:
Ik ga dalijk eens bij MM Maastricht kijken!
Zou je hier kunnen laten weten hoe het daar is qua reserveringen?
Dan weet ik het of het de moeite is om hier morgen 1 uur hiervoor te reizen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:21:
[...]

Zou je hier kunnen laten weten hoe het daar is qua reserveringen?
Dan weet ik het of het de moeite is om hier morgen 1 uur hiervoor te reizen ;)
Ja, ik zal kijken wat ik te weten kom, dan laat ik het even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:17:
[...]

Misschien als je een stukje wilt rijden. Ik heb gister bij Media Markt Deventer bestelt en die zeiden tegen mij dat ik de volgende levering er gewoon bij zit. Dus als je naar Deventer wilt rijden. :)
Haha bedankt maar het het wel even gehad met het jagen op dat ding dus wacht maar rustig af.. hoe zit het trouwens met bol als ik hem nu annuleer(14 nov) met die bedenktijd krijg ik me geld terug of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow343 schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:26:
[...]

Haha bedankt maar het het wel even gehad met het jagen op dat ding dus wacht maar rustig af.. hoe zit het trouwens met bol als ik hem nu annuleer(14 nov) met die bedenktijd krijg ik me geld terug of?
Ik had ook eerst bij bol.com besteld als je annulleert dan staat er bij bestelstatus verzoek tot annuleren en dan (bij mij) binnen 2 uur krijg je een email dat het binnen 3 dagen op je rekening staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakk3
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Net bij mediamarkt Breda een reservering gemaakt. Sinds kort nemen ze weer reserveringen aan. Sta hier 11e op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:03:
Zo, Blijkbaar na wat zoeken op twitter voor informatie rondom Playstation 4 ook weer nieuwe informatie kunnen vinden.. Tenminste het is meer dan niks :*)

Als je Sony vraagt over de levering van 30-12-2013 zeggen ze dat ze er nog niks kwijt over kunnen, ze zeggen echter niet dat het niet klopt. Dus ene "Sinner" had blijkbaar wel gelijk :D

Tenminste laten we het hopen!
Als er daadwerkelijk dan een levering is komen de PS4's bij retailers weer op voorraad op maandag of op dinsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
10 minuten geleden!

Playstation Nederland heeft aangekondigd dat deze week een nieuwe levering ontvangt. :)

http://www.nujij.nl/tech-...vering-ps4.26474180.lynkx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenT
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 13:48
MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:11:
10 minuten geleden!

Playstation Nederland heeft aangekondigd dat deze week een nieuwe levering ontvangt. :)

http://www.nujij.nl/tech-...vering-ps4.26474180.lynkx
Het originele nieuwsbericht is van 24 december. Waarin staat dat bol.com mogelijk een grote(re) voorraad ontvangt.

Don't force or hold back anything that is meant to come natural

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is volgens mij nog bijbehorend aan de levering van afgelopen dinsdag bij de retailers. ;)
GreenT schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:20:
[...]

Het originele nieuwsbericht is van 24 december. Waarin staat dat bol.com mogelijk een grote(re) voorraad ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:10:
[...]

Als er daadwerkelijk dan een levering is komen de PS4's bij retailers weer op voorraad op maandag of op dinsdag?
Laten we uitgaan van Maandag bij distributiecentrum, Dinsdag Ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:24:
Dit is volgens mij nog bijbehorend aan de levering van afgelopen dinsdag bij de retailers. ;)

[...]
Het grappige is dat Technieuws.com het zo net op Nujij.nl heeft gepost en niet op de afgelopen week. Waarschijnlijk zal dit dat om de vierde levering gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:24:

[...]
Als het toch 10 minuten geleden is gepost op die website dan is het toch nieuw? Ik heb zelf van Sony via Twitter vernomen dat er deze week nog een lading zou komen dus het kan misschien wel kloppen, er is natuurlijk wel een kans dat het niet al te veel consoles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat bol.com nu wel veel pre-orders uitlevert, omdat ze misschien derde en vierde levering samen nemen. Want ik vind het raar dat alleen de mensen die eigenlijk in de tweede levering hoorde te zitten de PS4 hebben gekregen. Just Hope.
MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:29:
[...]

Als het toch 10 minuten geleden is gepost op die website dan is het toch nieuw? Ik heb zelf van Sony via Twitter vernomen dat er deze week nog een lading zou komen dus het kan misschien wel kloppen, er is natuurlijk wel een kans dat het niet al te veel consoles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 01:12:
iedereen zit massaal te annuleren bij Bol/Wehkamp en zitten een aanbetaling te doen bij hun plaatselijke MM altijd op zo een moment gaat het net verkeerd en komt opeens een BOOM lading bij bol/wehkamp ik heb t gevoel maar wie weet xD >:)
Daarom niet annuleren, maar wel bij MM aanbetalen. geld kan je later altijd terug krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiguelDaniels schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:29:
[...]

Ik begin toch wel erg geïnteresseerd te raken in het aantal units dat er op dit moment geleverd is en nog geleverd moet worden. Ik hoor bij diverse retailers de opmerking dat ze niet hadden verwacht dat er zoveel vraag naar de PS4 zou zijn. Aan de ene kant denk ik dat het komt omdat MS zijn console nog niet in NL heeft uitgebracht, want Sony zal ongetwijfeld willen zorgen dat ze in de landen waar beide consoles uitgekomen zijn er voldoende PS4 units zijn. Wellicht dat we op het punt zijn dat Sony ook de landen waar de Xbox one nog niet uit is van extra voorraad te voorzien. Het schijnt ook zo te zijn dat ze in Amerika nu alles op orde hebben (bron heb ik hier niet van, gelezen in een ander PS4 forum in Amerika)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenkm
Tot welke datum heeft wehkamp uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 13:45 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.