Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:40:
[...]

Het gerucht van de 4de levering ging al rond, nu wordt het gerucht alleen maar sterker _/-\o_
over een maandje zitten we weer hier over de 6de levering te praten… xD 8)7 als ze met de 4de levering het maand oktober af kunnen checken dan pas kunnen we zeggen dat de voorraad in orde komt….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:42:
[...]

over een maandje zitten we weer hier over de 6de levering te praten… xD 8)7 als ze met de 4de levering het maand oktober af kunnen checken dan pas kunnen we zeggen dat de voorraad in orde komt….
Bol en Wehkamp moet je skippen, gewoon naar je lokale MediaMarkt gaan en je hebt hem binnekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:43:
[...]

Bol en Wehkamp moet je skippen, gewoon naar je lokale MediaMarkt gaan en je hebt hem binnekort.
heb ik vandaag al gedaan ik heb het hele lijst gezien van de reserveringen er waren precies 49 en ik heb me vandaag ingeschreven precies 50. En die medewerker had zelf geen ps4 en zit zelf ook op het lijst op nummer 39 hij zij tegen mij dat elk mediamarkt 1 pallet krijgt 50-60 exemplaren en 10 in de vrije verkoop dus ik kan denk ik begin januari mijn ps4 verwachten als ik het nou eerder gedaan had dan was ik nu met ghost al prestige 10 O-)

btw: Mediamarkt Maastricht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou je mail in de gaten! kreeg vandaag bericht van bol.com dat mijn PS4 is verzonden :)
Augustus besteld.
Laat hem echter bezorgen bij een afhaalpunt, nog niet bekend wanneer hij daar aankomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelDaniels
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik heb vandaag (27-12-13) een Playstation 4 besteld bij Wehkamp en via Twitter gevraagd of ze enig idee hebben of ik bij de 3e of 4e levering zit en ze zeggen dat ik in mijn account naar de levertijd moet kijken, maar daar staat alleen 'Levertijd >5 weken!'. Nu heb ik het nog eens gevraagd en uitgelegd dat ik dat daar niet kan zien maar nu krijg ik geen antwoord. Weet iemand of ik bij de 3e of 4e levering zit?

Graag antwoord.

Miguel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:24:
Weet iemand of het handig is om naar Duitsland te gaan en daar de ps4 te halen en hoe?
Als grenswerker wonende in Duitsland is dit ook iets wat ik me laatst afvroeg.
Is het aanbod in DE bijvoorbeeld hoger dan in NL of is dit gelijk met de NL winkels?

Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixeldude schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:36:
[...]

Als grenswerker wonende in Duitsland is dit ook iets wat ik me laatst afvroeg.
Is het aanbod in DE bijvoorbeeld hoger dan in NL of is dit gelijk met de NL winkels?

Iemand ervaring?
Ik neem aan dat de lading in Duitsland groter is aangezien daar de XboxOne uit is en dat het daar dus gaat om concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:49:
[...]

Ik neem aan dat de lading in Duitsland groter is aangezien daar de XboxOne uit is en dat het daar dus gaat om concurrentie.
Kwam net van duitsland vandaan om te kijken of er PS4 was. Helaas geen PS4 tot midden januari zei de verkoper. Wel stonden er in de schappen een stuk of 25 Xbox one's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiguelDaniels schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:29:
Ik heb vandaag (27-12-13) een Playstation 4 besteld bij Wehkamp en via Twitter gevraagd of ze enig idee hebben of ik bij de 3e of 4e levering zit en ze zeggen dat ik in mijn account naar de levertijd moet kijken, maar daar staat alleen 'Levertijd >5 weken!'. Nu heb ik het nog eens gevraagd en uitgelegd dat ik dat daar niet kan zien maar nu krijg ik geen antwoord. Weet iemand of ik bij de 3e of 4e levering zit?

Graag antwoord.

Miguel
Ik neem aan dat je bij Wehkamp lang kan gaan wachten, loop gewoon naar je lokale MediaMarkt en vraag hoelang de lijst is en wat ze per keer binnenkrijgen. Hier in A'dam kan ik hem binnen 2 weken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Graag antwoord.

Miguel
No way José. Tig mensen hebben onlangs met 15% korting bij Wehkamp besteld dus die hebben een shitload aan PS4 bestellingen staan.

Ik denk dat als je vandaag hebt besteld eerder moet denken aan februari/maart. Dus die >5 weken is vrij realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reiben schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:18:
[...]

No way José. Tig mensen hebben onlangs met 15% korting bij Wehkamp besteld dus die hebben een shitload aan PS4 bestellingen staan.

Ik denk dat als je vandaag hebt besteld eerder moet denken aan februari/maart. Dus die >5 weken is vrij realistisch.
Hij heet Miguel joh hihihi

OT: Ik denk eerlijk gezegd ook dat die pas over 5 weken bij je komt. Je kon hem beter bij de Mediamarkt pre-orderen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mbb15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:52:
[...]

Kwam net van duitsland vandaan om te kijken of er PS4 was. Helaas geen PS4 tot midden januari zei de verkoper. Wel stonden er in de schappen een stuk of 25 Xbox one's.
Zelfde verhaal, was bij de mediamarkt in nordhorn maar de xbox one's stonden er, maar die hoef ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:02
Mbb15 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:50:
[...]

Zelfde verhaal, was bij de mediamarkt in nordhorn maar de xbox one's stonden er, maar die hoef ik niet.
Anders moest je naar oberhausen Saturn, daar hadden ze een pallet vol met PS4's .. dit weet ik omdat een vriend van me toen met de kerstmarkt daar was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoneB
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-01-2014
29-11 bij media markt besteld. vandaag track and tracé gekregen 20.50. Zou morgen geleverd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Laatst online: 04-07 17:30
KZ bundel binnen van Amazon FR. Keurig geleverd, goed verpakt. Geen probleem met stekker, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mbb15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
matthijsg schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 22:28:
KZ bundel binnen van Amazon FR. Keurig geleverd, goed verpakt. Geen probleem met stekker, succes!
Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Was afgelopen zaterdag daar (21 dec), niks nada, wanneer was die vriend van je er dan?
theduke1989 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 22:21:
[...]

Anders moest je naar oberhausen Saturn, daar hadden ze een pallet vol met PS4's .. dit weet ik omdat een vriend van me toen met de kerstmarkt daar was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Laatst online: 04-07 17:30
Uhh, vrijdag middag. Zag het berichtje in dit topic verschijnen dat Amazon FR voorraad had. Vijf minuten na plaatsen bericht had ik hem besteld. Door mijn slechte Frans zag ik niet dat er een 'betaal ff vijf euro meer en we verzenden hem iets sneller' service was. (Vanwege de kerstdagen vrijdag pas, dinsdag was ie al in Nederland, woensdag was dus in een normale week zonder feestdagen mogelijk geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had op 7 dec een reservering bij de Mediamarkt(centrum) in Rotterdam en ik stond op #16 voor de 3de levering. Ik kreeg vandaag een telefoontje dat ik het op kon halen. :*)

Misschien de moeite waard om daar even te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
Dan rij ik morgen even naar oberhausen. Is ps4 uit Duitsland precies hetzelfde en werkt alles online enz ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Graag antwoord.

Miguel
Dus je denkt dat wij het hier weten terwijl Wehkamp het zelf niet weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:32
nickdew schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 23:42:
Dan rij ik morgen even naar oberhausen. Is ps4 uit Duitsland precies hetzelfde en werkt alles online enz ook?
Ja, exact hetzelfde.

Maatje van mij heeft zijn One bij MM Oberhausen gehaald en daar lagen nog genoeg PS4's in de winkel. Was wel vorige week. Maar als ze nog zulke voorraden over hebben zal de PS4 blijkbaar niet zo erg gewild zijn daar of de meeste zijn al voorzien?

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jou was zou ik naar Duisburg gaan, hebben ze genoeg PS4's en Xbox'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Mensen die alsnog naar Duitsland gaan voor een PS4 exemplaar.
Als ik jullie was, zou ik wel van te voren even bellen navraag doen, en als ze hebben een exemplaar apart kunnen houden voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Morgen ook maar naar duitsland denk ik.
Als er geen PS4 te krijgen is neem ik misschien wel een Xbox One mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
moca schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 00:07:
Morgen ook maar naar duitsland denk ik.
Als er geen PS4 te krijgen is neem ik misschien wel een Xbox One mee.
Ik hoop dat je sarcastisch bent :P echter zie PM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik heb Bol gemaild, het laatste dat ik van ze gehoord heb was van 9 december. Nu heb ik de volgende mail teruggekregen:
Beste klant,

Je PlayStation 4 is een level later

[bla bla]

Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben.
Deze week is de derde levering van de PlayStation 4 verstuurd. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten begin 2014 een vierde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.

[bla bla]

Met vriendelijke groet,

bol.com
Ik heb hem besteld op 10 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
simplygames heeft er weer een aantal op voorraad, zit nu alleen nog te twijfelen tussen de bundels. Wil graag killzone en bf4, nu is de keuze tussen AC4 en GHOSTS

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

ik had mijne op 18 Nov bij Wehkamp besteld en bij mij staat ook "meer dan 5 weken" als status dus het zegt eigenlijk niets

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
DJkim schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 00:37:
ik had mijne op 18 Nov bij Wehkamp besteld en bij mij staat ook "meer dan 5 weken" als status dus het zegt eigenlijk niets
Klopt, sinds die is uitverkocht staat er meer dan 5 weken op Wehkamp. Ik heb nog een goedkope PS4 daar besteld die ik lekker laat staan. Zie wel wanneer die binnen komt! :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

yep 10% korting is niet niets :) ik heb ook extra controller besteld en die is wel binnen haha

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Murcielago schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 00:34:
simplygames heeft er weer een aantal op voorraad, zit nu alleen nog te twijfelen tussen de bundels. Wil graag killzone en bf4, nu is de keuze tussen AC4 en GHOSTS
Ik zou sowieso doen, bestel je nu, dan heb je hem over 2 dagen in huis vanaf morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
15% zelfs met de cadeaubonnen actie. :) Haha inderdaad mijn extra controller is ook al binnen. :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
theduke1989 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 00:45:
[...]

Ik zou sowieso doen, bestel je nu, dan heb je hem over 2 dagen in huis vanaf morgen..
Als je het extra bedrag neer wilt leggen moet je het zeker doen. Pond naar euro's + verzenden is het nog minimaal een euro'tje of 520. :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Vissa66 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 00:46:
15% zelfs met de cadeaubonnen actie. :) Haha inderdaad mijn extra controller is ook al binnen. :P
Vandaar dat er zoveel mensen PS4 hebben besteld haha

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel erg te twijfelen over simply games, ass creed bundle is alsnog zon 550 euro zonder verzendkosten dus zeg maar 575 euro. twijfel twijfel

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 01:33:
heel erg te twijfelen over simply games, ass creed bundle is alsnog zon 550 euro zonder verzendkosten dus zeg maar 575 euro. twijfel twijfel
Waarom zou je hem uit het buiteland halen? Wacht max 2 weken bij MM en je hebt hem, de launchgames zijn het toch nog niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de MM in de regio heeft de 3e levering al gehad (Den Haag), dus ze weten nog niets wanneer er weer wat komt. Sta (betaald) op de lijst van coolblue, maar daar krijg ik een steeds harder hoofd in (las hier 700 back-orders, dat zijn 14 pallets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RMp6eL46Ag3kDgWltYmiwVT8/full.jpg?nohitcount=1

1 smiley : _/-\o_

Beste wensen voor 2014 mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat het niet al te veel offtopic is, maar zijn er ook mensen die problemen met Amazon.co.uk hebben? En dan heb ik het over de levering vanuit Amazon zelf, en geen third party verkoper.

Ik had mijn PS4 vorige week zaterdag moeten ontvangen, echter lijkt het erop dat het pakket met de verkeerde carrier is meegegeven (woorden vanuit Amazon). Als ik al het mail verkeer naast elkaar leg lijkt het er verdacht veel op dat iemand alsnog een leuk kerstcadeau heeft gekregen.

Resumé: Nog meer mensen die bij Amazon.co.uk hebben besteld? Zo ja, wat was de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkln
  • Laatst online: 08:10
Ik heb ook via amazon.co.uk besteld. Geen problemen mee gehad. Afgelopen maandag besteld en dinsdag in huis (premium levering). De levering was goed (alleen de PS4 zelf is stuk... maar dat is weer een ander verhaal ;)).

Ga anders even naar help en zoek contact (via de chatfunctie) met een support medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dkln schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 09:15:
Ik heb ook via amazon.co.uk besteld. Geen problemen mee gehad. Afgelopen maandag besteld en dinsdag in huis (premium levering). De levering was goed (alleen de PS4 zelf is stuk... maar dat is weer een ander verhaal ;)).

Ga anders even naar help en zoek contact (via de chatfunctie) met een support medewerker.
Ik heb regelmatig contact met ze gehad, maar altijd de standaard antwoorden :).

Dus levering is over het algemeen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je dan nu ook je pakketje kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 09:20:
Ben je dan nu ook je pakketje kwijt?
Laatste off-topic melding....ja, die is kwijt...ben nu aan de chat met een amazon medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 09:26:
[...]

Laatste off-topic melding....ja, die is kwijt...ben nu aan de chat met een amazon medewerker.
--Oftopic--

Slaat nergens op, jij kunt nog niet gamen, en iemand anders geniet vast nu van jouwn betaalde Playstation 4.

Ik zit momenteel nu maar te wachten op, Sony.nl, Wehkamp, Mediamarkt,Intertoys/bartsmit, Mycom/dixons en nog niks vernomen van geen een van hun :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Je zou natuurlijk ook zelf wat kunnen zoeken en lezen? Of schiet ik nou totaal mis?
Zoals ook al aangeven is in dit topic was Oberhausen ook zo leeg als den mandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus jongens, nog even en de spontane verkoop wave zal weer aanbreken op marktplaats!

Houd allemaal jullie 500 euro vast en zeg hallo tegen een overpriced Playstation 4 _/-\o_ en dag dag tegen je geld ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3rioN
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-03 17:57
Begin december heb ik de killzone bundel (€500)besteld bij Wehkamp. Dit heb ik gedaan met de cadeaubonactie via de AH met een leuke korting dus!
Inmiddels , bijna een maand later heb ik in de tussentijd 2 berichten gehad dat het langer duurt voor de PS4 binnen is en tot slot een telefoontje dat deze bundel niet meer te krijgen is.
Het verbaast mij dat Wehkamp in elke mail die ze mij sturen of mij antwoorden, er nergens gesproken is over het niet meer beschikbaar zijn van de bundel die ik besteld heb. Ja, als je de kleine letters moet geloven is er altijd een risico, maar stuur dan geen mail of een die realistischer is!

Hoe dan ook, nu heb ik bij elke andere bundel die ik zie het gevoel dat ik "genaaid" word.
Er zit maar 1 controller bij en geen camera. Het spel maak me nog niet zo veel uit. Ik krijg steeds meer het gevoel om maar een half jaar te wachten op nieuwe "voordelige" bundels van de PS4. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amazon.co.uk zal pas na 15 januari weer voorraad PS4's hebben. Ik zal er echter niets meer bestellen met het feit dat je aan het lijntje word gehouden wanneer er iets mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th3rioN schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:11:
Begin december heb ik de killzone bundel (€500)besteld bij Wehkamp. Dit heb ik gedaan met de cadeaubonactie via de AH met een leuke korting dus!
Inmiddels , bijna een maand later heb ik in de tussentijd 2 berichten gehad dat het langer duurt voor de PS4 binnen is en tot slot een telefoontje dat deze bundel niet meer te krijgen is.
Het verbaast mij dat Wehkamp in elke mail die ze mij sturen of mij antwoorden, er nergens gesproken is over het niet meer beschikbaar zijn van de bundel die ik besteld heb. Ja, als je de kleine letters moet geloven is er altijd een risico, maar stuur dan geen mail of een die realistischer is!

Hoe dan ook, nu heb ik bij elke andere bundel die ik zie het gevoel dat ik "genaaid" word.
Er zit maar 1 controller bij en geen camera. Het spel maak me nog niet zo veel uit. Ik krijg steeds meer het gevoel om maar een half jaar te wachten op nieuwe "voordelige" bundels van de PS4. :'(
Zelfde verhaaltje had ik ook bij Wehkamp, netjes besteld op 2december voor de mega bundel... ik dacht voor 500 euro is het nog wel te doen :9~

Vervolgens kreeg ik een mailtje met daarin, jah je kunt hem deze week ontvangen! ik helemaal blij _/-\o_

Vervolgens springt de dag aan dat ik hem hoor te ontvangen, ontvang niks.... bel ze, mail ze, twitter ze.
na dat gedonder wordt ik opgebeld door hun met de vraag of ik ook de kleine killzone bundel zou willen en dan ter compensatie het resterende bedrag terug op mijn bank kreeg en de verzendkosten vergoed kreeg.

Maar goed, ik ging akkoord. volgende dag had ik al me playstation 4 binnen met 80 euro terug van wehkamp, en de grap erachter was. Ik had maar 420 betaald en kreeg 80 terug... plus nog is een killzone bundel terwaarde van 440 ;-) 100 euro voordeel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Ter informatie voor de Duitsland gangers. MM filiaal Duisburg (beide) en Oberhausen hebben geen PS4's meer voorlopig. Even contact opgenomen!

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Vissa66 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:03:
Ter informatie voor de Duitsland gangers. MM filiaal Duisburg (beide) en Oberhausen hebben geen PS4's meer voorlopig. Even contact opgenomen!
Dank voor de info, konden ze zeggen wanneer ze weer wel kregen? (waarschijnlijk niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixeldude schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:12:
[...]

Dank voor de info, konden ze zeggen wanneer ze weer wel kregen? (waarschijnlijk niet)
ik hoor steeds vaker het "gerucht'' van dat er maandag een extra lading zal komen.
In hoeverre ik dit zelf vertrouw weet ik ook niet, maar het zal alleen maar mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:16:
[...]

ik hoor steeds vaker het "gerucht'' van dat er maandag een extra lading zal komen.
In hoeverre ik dit zelf vertrouw weet ik ook niet, maar het zal alleen maar mooi zijn!
Bol ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het alleen gehoord, welke retailers ben ik niet zeker van!
Ik heb zelf zoon gevoel dat Sony.nl de levering zal ontvangen om zodanig al hun Orders te kunnen voorzien.

Maar het zal zomaar kunnen dat we hier spreken over een mega lading die bedoeld is voor een afsluiter van 2013 om veel van de reseveringlijst af te kunnen krijgen en te voorzien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:23:
[...]

Ik heb het alleen gehoord, welke retailers ben ik niet zeker van!
Ik heb zelf zoon gevoel dat Sony.nl de levering zal ontvangen om zodanig al hun Orders te kunnen voorzien.

Maar het zal zomaar kunnen dat we hier spreken over een mega lading die bedoeld is voor een afsluiter van 2013 om veel van de reseveringlijst af te kunnen krijgen en te voorzien :D
haha laten we hopen! maar ik ga er verder niet van uit. Ik ben bij bol ookal 2 levels later... misschien liggen ze maandag wel in de schappen. wie weet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
  • Laatst online: 16-07-2021
Weet iemand of er ergens in Duitsland of België de PS4 in winkel verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die levering maandag zal gewoon weer verspreid worden over de bekende retailers, alleen zal bol wel weer lopen klooien waardoor het toch nog een eeuwigheid duurt en ik durf wel te zeggen dat hij in de winkel te koop is bij die levering als hij dan wel komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:30:
[...]

Die levering maandag zal gewoon weer verspreid worden over de bekende retailers, alleen zal bol wel weer lopen klooien waardoor het toch nog een eeuwigheid duurt en ik durf wel te zeggen dat hij in de winkel te koop is bij die levering als hij dan wel komt.
Dus heel misschien is de kans er toch dat we hem uit de losse schappen bij MM kunnen halen ofz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:56:
[...]

Dus heel misschien is de kans er toch dat we hem uit de losse schappen bij MM kunnen halen ofz.
Ligt gewoon aan waar je zit, bij de MediaMarkt Emmen stonden er 24 december een stuk of 25-30 voor de losse verkoop, een uur later nog 2. Ik heb er toen 1 meegenomen en een uur later voor een hoop meer verkocht, ik haal er wel 1 tegen de tijd dat ze gewoon uit voorraad zijn te bestellen, tot die tijd blijf ik dit nog even doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:56:
[...]

Ja die kans is er zeker maar zoals hiervoor wordt aangegeven ligt aan welke MM. Hier in Amsterdam zal hij gewoon in de schappen liggen aangezien de lijst heel klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:05:
[...]

Ja die kans is er zeker maar zoals hiervoor wordt aangegeven ligt aan welke MM. Hier in Amsterdam zal hij gewoon in de schappen liggen aangezien de lijst heel klein is.
Ben benieuwd, ik laat me order bij bol wel gewoon staan. Ik hoop gewoon dat ik de ps4 deze vakantie nog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:13
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:16:
[...]

Zelfde verhaaltje had ik ook bij Wehkamp, netjes besteld op 2december voor de mega bundel... ik dacht voor 500 euro is het nog wel te doen :9~

Vervolgens kreeg ik een mailtje met daarin, jah je kunt hem deze week ontvangen! ik helemaal blij _/-\o_

Vervolgens springt de dag aan dat ik hem hoor te ontvangen, ontvang niks.... bel ze, mail ze, twitter ze.
na dat gedonder wordt ik opgebeld door hun met de vraag of ik ook de kleine killzone bundel zou willen en dan ter compensatie het resterende bedrag terug op mijn bank kreeg en de verzendkosten vergoed kreeg.

Maar goed, ik ging akkoord. volgende dag had ik al me playstation 4 binnen met 80 euro terug van wehkamp, en de grap erachter was. Ik had maar 420 betaald en kreeg 80 terug... plus nog is een killzone bundel terwaarde van 440 ;-) 100 euro voordeel dus :)
Van de week Wehkamp hierover nog gebeld. Volgens hun klanten service wordt mijn mega pack nog gewoon geleverd. Ook 2 december besteld om 11:40. Hoe laat is jullie bestelling geplaatst?

Ik ben benieuwd of ik hem ooit nog krijg. Even wachten vindt ik niet heel erg. Toch weinig tijd nu maar hij moet natuurlijk wel een keer geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TLer schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:19:
[...]

Van de week Wehkamp hierover nog gebeld. Volgens hun klanten service wordt mijn mega pack nog gewoon geleverd. Ook 2 december besteld om 11:40. Hoe laat is jullie bestelling geplaatst?

Ik ben benieuwd of ik hem ooit nog krijg. Even wachten vindt ik niet heel erg. Toch weinig tijd nu maar hij moet natuurlijk wel een keer geleverd worden.
Ik had vernomen dat ze niet meer de Mega bundel zouden leveren...
Maar ik zeg dit maar niet te snel aangezien Mediamarkt, Mycom/dixons nogsteeds hem hanteren in hun verkoopsysteem.

Ik zou gewoon bellen of vragen aan de twitter dienst of ze je bestelling ook kunnen veranderen voor een killzone bundel of een kale, heb je hem eerder in huis! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Vreemd dat Wehkamp inderdaad een hele berg mensen heeft gebeld over die megapack, en vervolgens nu weer steeds vaker zegt dat hij uiteindelijk toch wél wordt geleverd.

Ik vind wachten ook niet erg, en ik hoop dat ik alsnog die megapack krijg, maar die informatievoorziening is toch wel zo belabberd overal. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Laatst online: 14-09 19:18

FZ6

Yeah....zojuist terug van Saturn Spijkenisse.

Ging er heen om een reservering te maken, maar er bleken een aantal preorders geannuleerd.

Hij had er nog 2, waarvan 1 voor mij :+

Was 'n half uur geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja je moet geluk hebben. Alleen jammer dat er waarschijnlijk ook nog reserveringen staan die nu weer achteraan moeten sluiten. Ik heb inmiddels tientallen winkels gebeld en langs geweest maar allemaal een lange wachtlijst. Dat er dan in sommige winkels iemand zomaar er een mee krijgt is heel leuk voor diegene maar zuur voor de rest. Jammer dat het niet helemaal eerlijk kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:52:
Tja je moet geluk hebben. Alleen jammer dat er waarschijnlijk ook nog reserveringen staan die nu weer achteraan moeten sluiten. Ik heb inmiddels tientallen winkels gebeld en langs geweest maar allemaal een lange wachtlijst. Dat er dan in sommige winkels iemand zomaar er een mee krijgt is heel leuk voor diegene maar zuur voor de rest. Jammer dat het niet helemaal eerlijk kan
Tja, sommige winkels zijn door hun bestellingen heen en dan kunnen ze die ook gewoon zo verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat vraag ik me echt af of ze daar doorheen zijn. die winkels die ik bel hebben allemaal nog lange lijsten. Wel raar dat aan de andere kant van het land of regio niet zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Antwoord van bol gekregen over de beschikbaarheid en prijs van de Knack-bundel, de prijs van 539 was zoals ik al vermoedde niet juist (zal wel 439 moeten zijn, maar hebben ze niets over gezegd) en hij is voorlopig niet leverbaar ivm schaarste:

https://twitter.com/bol_com/status/416578279202893824

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 16:02:
Antwoord van bol gekregen over de beschikbaarheid en prijs van de Knack-bundel, de prijs van 539 was zoals ik al vermoedde niet juist (zal wel 439 moeten zijn, maar hebben ze niets over gezegd) en hij is voorlopig niet leverbaar ivm schaarste:

https://twitter.com/bol_com/status/416578279202893824
Kan niet wachten tot ze een Mega bundel gaan pushen, zoon eentje die 2 toffe games en extra controller voor 500 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:58:
dat vraag ik me echt af of ze daar doorheen zijn. die winkels die ik bel hebben allemaal nog lange lijsten. Wel raar dat aan de andere kant van het land of regio niet zo is
Tja, hier in de hoofdstad krijgen ze gewoon meer binnen dan die kleinere dorpen enz. vandaar dat hier ook de lijst korter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende lijstje met bestellingen:

Sony.nl (Verwacht maandag iets te krijgen)
Mediamarkt (In de loop van volgende week)
Bartsmit (Eind Januari)
Intertoys (begin februari)
Mycom/Dixons (Begin Eind Januari)

Erg jammer om te zien dat sommige nog zo lang zouden kunnen duren!

Ben ik momenteel btw de enige met zoon waslijst aan orders bij winkels? of is dit zeer herkenbaar? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dane87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-06 20:58
Was vanmiddag naar MM Alexander (Rotterdam) geweest om 1tje te reserveren, en die gast zei dat de ps4 eind januari/ begin februari te verwachten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dane87 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 16:34:
Was vanmiddag naar MM Alexander (Rotterdam) geweest om 1tje te reserveren, en die gast zei dat de ps4 eind januari/ begin februari te verwachten is.
Niet teveel waarde aan hun informatie hechten...

De eerstvolgende echte levering zal plaatsvinden in het 2de kwartaal van januari.

Er word gesproken over een levering maandag, maar dit zal waarschijnlijk nog een kleine levering zijn verdeeld over retailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB3
  • Laatst online: 13-08-2021
Gister de MM in Alphen aan den Rijn binnengelopen. Sta daar nu als 18e op de lijst. Voor de kerst kregen ze daar een levering van 31 Playstation 4's. De man kon mij natuurlijk niet precies vertellen wanneer de volgende levering zou zijn, maar dat het zomaar is volgende week zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ervaring met Bigu.nl?? Ik wil hier eigenlijk vandaag mijn bestelling plaatsen vanwege de €17,50 aan credits die je gratis bij de PS4 krijgt. Hiermee heb je toch weer wat korting op je eerste game.
Als het gewoon een betrouwbare webshop is lijkt dit mij best een goede deal namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:15:
Iemand hier ervaring met Bigu.nl?? Ik wil hier eigenlijk vandaag mijn bestelling plaatsen vanwege de €17,50 aan credits die je gratis bij de PS4 krijgt. Hiermee heb je toch weer wat korting op je eerste game.
Als het gewoon een betrouwbare webshop is lijkt dit mij best een goede deal namelijk.
Best wel bekend, vooral Gamekings sponsort hun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Pre-order gedaan bij MM in Eindhoven. 95e op de lijst :| .. Hopelijk krijgen ze een fijne pallet binnenkort, met zo'n 100 stuks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:16:
[...]

Best wel bekend, vooral Gamekings sponsort hun :D
Nee zei sponsoren Gk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar in ieder geval gewoon betrouwbaar en bekend dus :) . Dan nog hopen dat ik hem medio / eind januari binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:26:
Maar in ieder geval gewoon betrouwbaar en bekend dus :) . Dan nog hopen dat ik hem medio / eind januari binnen heb.
Ik heb toevallig mijn order bij Bigu.nl geannuleerd. Omdat ze geen officiële reseller zijn van Sony. De MediaMarkt daarentegen wel, echter daar 95e op de lijst (Eindhoven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat over de leveringen voor de webshop van Intertoys? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:27:
[...]

Ik heb toevallig mijn order bij Bigu.nl geannuleerd. Omdat ze geen officiële reseller zijn van Sony. De MediaMarkt daarentegen wel, echter daar 95e op de lijst (Eindhoven).
Wat is de reden daarachter geweest dan, puur omdat ze geen officiële reseller zijn en je het niet helemaal vertrouwt? En maakt het nog uit dat de MediaMarkt via de duitse tak PS4's inkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Om 10uur stond ik bij Saturn Oberhausen mede door tips vanuit dit forum.. helaas was er helemaal niks ik denk trouwens dat die ps4's wat in de schappen zouden liggen verward werden met ps3's.. helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:40:
[...]

Wat is de reden daarachter geweest dan, puur omdat ze geen officiële reseller zijn en je het niet helemaal vertrouwt? En maakt het nog uit dat de MediaMarkt via de duitse tak PS4's inkoopt?
Ligt niet aan vertrouwen. De reden waarop ik het baseer is dat ik denk dat de MediaMarkt meer PS4's "verdeeld" krijgt. Dus mijn verwachting is dat ik bij de MM eerder een PS4 heb dan dat Bigu.nl mij die kan leveren.

Ik las op Twitter deze tweet. Daar ga ik niet achteraan sluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook bij mm in Emmen geweest, was helemaal geen lossee verkoop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Vraag & Aanbod
PS4 + KZ: SF €600,- profiteer er nu nog van :D €170,- over je budget misschien maar dan heb je hem dit jaar nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-09 20:50
Shadow343 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:48:
Om 10uur stond ik bij Saturn Oberhausen mede door tips vanuit dit forum.. helaas was er helemaal niks ik denk trouwens dat die ps4's wat in de schappen zouden liggen verward werden met ps3's.. helaas
Ik zie zelf ook geen aanleiding om dat hele stuk te rijden terwijl de voorraad indicator op saturn.de gewoon aangeeft dat de levertermijn onbekend is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:10:
Vraag & Aanbod
PS4 + KZ: SF €600,- profiteer er nu nog van :D €170,- over je budget misschien maar dan heb je hem dit jaar nog.
Voor vraag/aanbod is een ander topic geschikter lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Vind het altijd wel grappig als mensen enorme afstanden afleggen door een tip op het forum
om dan ter plekke te zien dat er niks ligt. Alsof ze daar in die zaken geen telefoon hebben
en je niet even kunt bellen om te vragen of er überhaubt nog PS4's op voorraad liggen ofzo. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Sinner schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:43:
Vind het altijd wel grappig als mensen enorme afstanden afleggen door een tip op het forum
om dan ter plekke te zien dat er niks ligt. Alsof ze daar in die zaken geen telefoon hebben
en je niet even kunt bellen om te vragen of er überhaubt nog PS4's op voorraad liggen ofzo. :')
Behalve dat.. Mensen die intrappen bij eerst volgende levering is op... Als je dit topic vanaf begin al bijhoudt mag je concluderen dat 4de levering pas eind januari is. En dat na de 6e levering pas vrije verkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Laatst online: 01-02 13:23
@sinner Had je het er niet over dat er maandag nog een levering zou komen bij retailers? Of was dat de afgelopen 3e levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Laat simplygames, mensen willen op tijd een PS4 (dit jaar nog) maar willen niet 100+ voor extra betalen :)
Echter als ik lees wat hier gebeurt, begin volgend jaar 1ste/2de week van januari er gewoon losse in de schappen zitten i.p.v. bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

"In over 95% of cases, our customers are playing their game the NEXT DAY..."

Na bestellen/betalen;

"We are sorry to inform you that bladiebla 5% bladiebla..."

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
theduke1989 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:14:
[...]

Laat simplygames, mensen willen op tijd een PS4 (dit jaar nog) maar willen niet 100+ voor extra betalen :)
Echter als ik lees wat hier gebeurt, begin volgend jaar 1ste/2de week van januari er gewoon losse in de schappen zitten i.p.v. bestellen.
Kunnen ze beter niet hier komen zeuren over de levertijden, dit jaar krijgt echt niemand een console meer hoor xD.. Dat ding is niet aan te slepen, en dat kennen wij niet meer in deze tijd. Lastig, ja, maar bij veel ook echt eigen schuld. Mogelijkheden om zo'n ding nu al te hebben te over:) Zoals wij:)

Ja of je moet hem op oudjaarsdag op gaan halen ALS ze al een levering krijgen maadag.

BTW, zoveel meer is deze niet:D

Nog 14 op voorraad zelfs:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Sinner schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:17:
"In over 95% of cases, our customers are playing their game the NEXT DAY..."

Na bestellen/betalen;

"We are sorry to inform you that bladiebla 5% bladiebla..."

;)
Kan wel kloppen, het duurt maar 2 dagen totdat je het in huis hebt (in Nederland)
Dus ja,,,
Kunnen ze beter niet hier komen zeuren over de levertijden, dit jaar krijgt echt niemand een console meer hoor xD.. Dat ding is niet aan te slepen, en dat kennen wij niet meer in deze tijd. Lastig, ja, maar bij veel ook echt eigen schuld. Mogelijkheden om zo'n ding nu al te hebben te over:) Zoals wij:)

Ja of je moet hem op oudjaarsdag op gaan halen ALS ze al een levering krijgen maadag.

BTW, zoveel meer is deze niet:D

Nog 14 op voorraad zelfs:)
Ach ja , geduld is een schone zaak natuurlijk ..
Ik denk dat BOL.COM/IT/BART/MM nu wel vrij veel zullen uitleveren dit jaar nog en anders gewoon 2/3 weken na 31ste 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

theduke1989 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:22:
[...]

Kan wel kloppen, het duurt maar 2 dagen totdat je het in huis hebt (in Nederland)
Dus ja,,,
Was maar een grapje hoor, ik ken die zaak verder niet. Het zou me echter niks verbazen. :P
Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.