Coolblue heeft in ieder geval nog totaal geen nieuwe informatie melden ze zojuist via twitter.
Heel raar! als zelfs Bol met nieuws komtConundrum51 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:26:
Coolblue heeft in ieder geval nog totaal geen nieuwe informatie melden ze zojuist via twitter.
Verwijderd
heb de mediamarkt eindhoven gebeld, hebben mij kunnen vertellen dat ze in de begin 2e week januari de 4de levering krijgen,
@ Sinner:
Kan jij misschien vertellen waarom de retailers het hebben over eventuele leveringen pas in midden/eind januari terwijl de 'grote' batch a.s. maandag aan zou komen bij de retailers? Of gaat het hierbij nog om de 'derde' levering (en is deze dus blijkbaar opgedeeld in kleinere+grote leveringen)?
Kan jij misschien vertellen waarom de retailers het hebben over eventuele leveringen pas in midden/eind januari terwijl de 'grote' batch a.s. maandag aan zou komen bij de retailers? Of gaat het hierbij nog om de 'derde' levering (en is deze dus blijkbaar opgedeeld in kleinere+grote leveringen)?
Verwijderd
@kevinkuijer
Ben vanochtend bij mm eindhoven geweest en mij vertellen ze dat de volgende levering niet bekent is. Nog 80 wachtende pre orders!,
Ben vanochtend bij mm eindhoven geweest en mij vertellen ze dat de volgende levering niet bekent is. Nog 80 wachtende pre orders!,
@gs66, kevinkuijer;
Lijkt wel alsof ze iedereen wat anders vertellen.. Afgelopen Maandag konden ze mij vertellen dat ze volgende week aantallen verwachten en daarmee alle pre-orders kunnen leveren..
Lijkt wel alsof ze iedereen wat anders vertellen.. Afgelopen Maandag konden ze mij vertellen dat ze volgende week aantallen verwachten en daarmee alle pre-orders kunnen leveren..

Ik heb de ps4 2 dagen geleden online bij Bart Smit België besteld, vandaag kreeg ik al melding dat hij morgen geleverd wordt.
Bah bij mycom staat mijn kz mega bundel nog steeds op 17-12-2013, maar in de mail werd het midden januari.
En er waren maar 1487 pre orders.... (neem aan landelijk)
Bestelling was 14 nov.
Op marktplaats en tweedehands.nl twee keer een deal, puntje bij paaltje reageren ze niet meer.
En er waren maar 1487 pre orders.... (neem aan landelijk)
Bestelling was 14 nov.
Op marktplaats en tweedehands.nl twee keer een deal, puntje bij paaltje reageren ze niet meer.
[ Voor 4% gewijzigd door Killg0re op 27-12-2013 14:57 ]
Levert BS wel naar NL ?pachacuti schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:56:
Ik heb de ps4 2 dagen geleden online bij Bart Smit België besteld, vandaag kreeg ik al melding dat hij morgen geleverd wordt.
Ik woon in BE.
Maar het pakket wordt vanuit Volendam verzonden dus logischerwijs zou Bart Smit NL ook wel een lading binnen moeten hebben.
Verwijderd
Denk dat BS belgie niet naar NL stuurt want ook ik heb 2 dagen geleden een reservering bij BS belgioe geplaatst maar niets gehoord.
Wat een kutbedrijf is het ook!!!
Geachte heer/mevrouw,
Op 13 december 2013 hebben wij je per e-mail laten weten dat jouw Playstation 4 zo snel mogelijk verstuurd wordt zodra er nieuwe consoles beschikbaar zijn. Helaas moeten we je wederom vragen om je geduld.
Deze week hebben we weer een beperkt aantal nieuwe consoles ontvangen. Deze derde levering wordt uiterlijk vandaag nog verstuurd. Tot onze spijt zit jouw bestelling hier niet bij.
Jouw Playstation 4 wordt direct verstuurd zodra wij nieuwe consoles van onze leverancier ontvangen.
We houden je per e-mail op de hoogte zodra we van onze leverancier vernemen wanneer dit het geval is.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Geachte heer/mevrouw,
Op 13 december 2013 hebben wij je per e-mail laten weten dat jouw Playstation 4 zo snel mogelijk verstuurd wordt zodra er nieuwe consoles beschikbaar zijn. Helaas moeten we je wederom vragen om je geduld.
Deze week hebben we weer een beperkt aantal nieuwe consoles ontvangen. Deze derde levering wordt uiterlijk vandaag nog verstuurd. Tot onze spijt zit jouw bestelling hier niet bij.
Jouw Playstation 4 wordt direct verstuurd zodra wij nieuwe consoles van onze leverancier ontvangen.
We houden je per e-mail op de hoogte zodra we van onze leverancier vernemen wanneer dit het geval is.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Verwijderd
Heb je deze net gehad?JWR007 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:36:
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Ach, bol.com stuurt tenminste nog informatie, Coolblue laat gewoon niets weten. En dat voor een wiinkel die zo prat gaat op zijn service.JWR007 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:36:
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Misschien dat je je woede beter tot Sony kan richten, uiteindelijk zijn zij verantwoordelijk voor de hele ellende. Maar ja, volgens mij weten ze bij Sony NL zelf ook niet wat ze krijgen. Geduld is een schone zaak, helaas.JWR007 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:36:
5 september?
Bij de vorige mail stond dat iedereen tot 10 september voorzien zou worden van de ps4
Verwijderd
Zojuist dit maar even op Twitter geplaats:
@Coolblue_NL staat bekend om zijn services volgens vele artikelen. Normaal ben ik tevreden, maar info voorziening PS4 verdient #koudedouche
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2013 15:42 ]
Mail van Bigu!
Men weet net zoveel dan eldersBedankt voor je mailtje.
Helaas is de levertijd van de PlayStation 4 nog onbekend. De laatste geruchten wijzen erop dat we binnekort nieuwe voorraad krijgen, maar dit is nog niet met zekerheid te zeggen.
De aantallen zijn ook nog onduidelijk, daarom kunnen we geen uitspraak doen of je hier bij zit.
Wanneer we meer weten over een nieuwe zending PS4's koppelen we dit naar jou terug.
Tot ziens!
Groet,
Bigu
Zojuist sony gevraagd of er uberhaupt nog killzone bundels komen.
Van mm en bs gehoord dat die niks krijgen, mycom weet nl niks.
Anders hoeft daar (mycom) geen killzone bundel besteld te worden.
Verwijderd
5 september en niet bij derde levering is wel aardig bizar.
Verwijderd
Die bundel krijgt MM waarschijnlijk ook niet meer als ik een medewerker van MM ArenA mag geloven.Killg0re schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:46:
Sony bundels komen niet meer.Killg0re schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:46:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik snap het echt niet.Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:46:
[...]
5 september en niet bij derde levering is wel aardig bizar.Ik zal wel in de 4de levering zitten met mijn 30 oktober
Het lijkt zo makkelijk maar volgens mij heef bol.com iets van 9999 personen op de 3e levering.
Iemand die in oktober heeft besteld zit nog steeds op zijn ps4 te wachten dat terwijl andere heel leuk 2 weke geleden elders hebben besteld en nu al een ps4 hebben....
Ach geduld is zeker een goede zaak...

Is bol.com dan toch nog steeds de snelste? Ik zit eraan te denken om mijn pre-order bij bigu.nl te annuleren. Aangezien daar mensen die in oktober hebben besteld nog altijd niets hebben.
Maar waar maak ik dan de meeste kans?
Straks bij de lokale Intertoys geweest, krijgen er elke keer maar 4 stuks geleverd. En er stonden 25 man op de lijst.
Maar waar maak ik dan de meeste kans?
Straks bij de lokale Intertoys geweest, krijgen er elke keer maar 4 stuks geleverd. En er stonden 25 man op de lijst.
Klopt er kom geen Killzone bundel meer, dit heeft Sony al bijna 2 weken terug bevestigd.Killg0re schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:46:
Dus waarom Mycom van niks af weet verbaasd me wel............incompetent???

Dinsdag hadden ze bij de Bart Smit in Zwolle alleen maar Killzone bundels binnen gekregen alleen weer geen losse.Jay47 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:53:
[...]
Klopt er kom geen Killzone bundel meer, dit heeft Sony al bijna 2 weken terug bevestigd.
AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3
Verwijderd
Zelf heb ik nog niks binnen van bol dus vind het wel raar dat mensen een mail krijgen, misschien vanavond.
Anders maar bij de MediaMarkt een bestelling plaatsen aangezien zij er steeds een heleboel binnenkrijgen.
Anders maar bij de MediaMarkt een bestelling plaatsen aangezien zij er steeds een heleboel binnenkrijgen.
Verwijderd
Ik heb ook nog steeds geen mail gehad, vind dat sowieso een vrij vreemde zaak. Hebben ze zo weinig zicht op welke mensen er binnen bepaalde leveringen vallen ? Volgens mij weten ze al lang wie er ook nu weer buiten de boot vallen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:57:
Zelf heb ik nog niks binnen van bol dus vind het wel raar dat mensen een mail krijgen, misschien vanavond.
Blijkbaar erkent bol.com nu ook dat er mails worden verstuurd. Zelf nog niks ontvangen 

Geen commentaar
Zojuist ook de bekende mail ontvangen van bol.com dat ik uiterlijk vandaag per mail te horen krijg dat ze mijn ps4 hebben overgedragen aan postnl. Ook niet in dualshock raken als hij niet gelijk wordt afgeleverd.
wanneer besteld ??1980Wouter schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:12:
Zojuist ook de bekende mail ontvangen van bol.com dat ik uiterlijk vandaag per mail te horen krijg dat ze mijn ps4 hebben overgedragen aan postnl. Ook niet in dualshock raken als hij niet gelijk wordt afgeleverd.
Verwijderd
Is het nu dan zeker dat je er 1 krijgt of krijg je dat uiterlijk dan vandaag te horen?1980Wouter schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:12:
29 augustus, ook de tweede levering fout mee mogen maken, nu eindelijk dat ik hem mag verwachten. Mailtje met tracking nummer vanmorgen al gekregen, alleen is de zending nog niet traceerbaar.
aha okee, ik zit nu weer met hetzelfde gvd. Ik had em ook met de 2e levering moeten ontvangen (5 sept besteld) Als ik het allemaal zo hoor, dan hebben ze de grens bij 3 sept. getrokken, daar boven val je buiten de boot...1980Wouter schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:19:
[...]
29 augustus, ook de tweede levering fout mee mogen maken, nu eindelijk dat ik hem mag verwachten. Mailtje met tracking nummer vanmorgen al gekregen, alleen is de zending nog niet traceerbaar.
Ook niet bepaald hoopgevend.

Geen commentaar
Verwijderd
En ze zeggen nog iedereen krijgt informatie als we nieuwe informatie hebben , die hebben ze dus waarom sturen ze in godsnaam niets

Kunnen we concluderen dat, ondanks de toezegging van bol.com, alleen de "gelukkigen" een mail hebben ontvangen?
Geen commentaar
Verwijderd
Het moet ook al op mijnpakket.nl en bestelstatus op Bol.com staan als ie is verstuurd.robbydw schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:12:
Kunnen we concluderen dat, ondanks de toezegging van bol.com, alleen de "gelukkigen" een mail hebben ontvangen?
Rechtsonder zie je of postnl je pakke heeft ontvangen. Zoja ontvangt je morgen je ps4. Zoniet dan moet wachten tot na het weekend.Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:13:
[...]
Het moet ook al op mijnpakket.nl en bestelstatus op Bol.com staan als ie is verstuurd.
Mvg Tan
Verwijderd
Denk het wel las net in een tweet dat ze iedereen gemaild hebben die bij de 3de levering zit en wanneer je geen mail hebt ontvangen je bij 1 van de 1/2 zit zou dat beteken dat er binnenkort nog een levering is dat deze uit 2 bestond?robbydw schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:12:
update: net te horen gekregen ze hebben mensen die net besteld hadden de zending gestuurd van mensen die eerder hadden besteld, alweer. verklaard ook waarom veel geen mail krijgen je had er dus oorspronkelijk gewoon bij moeten zitten.
Verwijderd
Alleen mensen die er één gaan krijgen gaan een mail ontvangen of hebben die al gehad, eerst wordt de status veranderd en daarna krijg je een mailrobbydw schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:12:
Klopt niet, want ik heb em 5 september besteld en zou em nu ook wel een keer mogen ontvangen. En ik heb een mail gehad dat ik er niet bij zit. (zie een aantal posts terug)Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:25:
[...]
Alleen mensen die er één gaan krijgen gaan een mail ontvangen of hebben die al gehad, eerst wordt de status veranderd en daarna krijg je een mail
Maar bij Bol klopt het allemaal van geen kanten.

Bol.com....
Wie gooit er een bom op.
Dit is toch ongelofelijk? 28 oktober besteld en hij is verstuurd!
https://twitter.com/tinne...16544137903878144/photo/1
Wie gooit er een bom op.
Verwijderd
is bewerkt bol.com gaat toch niet werken op 25 december?!Del_Pello schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:31:
Bol.com....
Wie gooit er een bom op.

Verwijderd
wanneer besteld ?Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:05:
Yes de mijne van Bol.com wordt morgen afgeleverd staat op mijnpakket.nl.
Is absoluut niet besteld.. iets verder kijken dan je neus lang is kijk maar naar zijn reacties en die van bol.com dat zegt genoeg.Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:34:
[...]
is bewerkt bol.com gaat toch niet werken op 25 december?!
Verwijderd
ik heb mijne bij wehkamp staan 24 oktober en in MM maastricht 50ste in de lijst en nog bij bol.com intertoys bartsmit sony store kijken welke als 1ste aankomt haha

En ja hoor ook ik heb een mail ontvangen,
Mijn playstation is op dit moment op level 2 met hun level later, rot toch op man met die standaard mails. Dit valt me toch wel vies tegen en ja ik weet bol.com kan er niks aandoen het ligt aan Sony maar het probleem is dat ik er heb besteld omdat bol.com zo mooi zei dat ik bij de 2de levering zou zitten als ik nu zou bestellen(14nov)
Mijn playstation is op dit moment op level 2 met hun level later, rot toch op man met die standaard mails. Dit valt me toch wel vies tegen en ja ik weet bol.com kan er niks aandoen het ligt aan Sony maar het probleem is dat ik er heb besteld omdat bol.com zo mooi zei dat ik bij de 2de levering zou zitten als ik nu zou bestellen(14nov)
Verwijderd
Ik heb ook wederom de level-later-mail gekregen. Word er doodziek van. Ik had op 4 november besteld.
Verwijderd
Mensen als Nederland de batch zou krijgen wat Amerika op dit moment krijgt zou zelfs elk filiaal zo veel hebben dat het zelfs niet in de vrije verkoop past in de winkel. Het ligt gewoon namelijk aan Amerika ze willen eerst alles daar in orde krijgen met de orders dan pas kunnen we grote leveringen verwachten. Maar het lijkt al erop dat bijna Amerika al hun orders al behandel hebben, ik DENK zelf dat rond eind januari iedereen hier in Nederland in bezit zal zijn van hun bestelde console zo niet, dan kan Sony een hoop fans heel erg teleurstellen. Ik heb het vermoeden dat Wehkamp en Bol.com in januari grote leveringen zal krijgen dat ze elk week een hoop kunnen afhandelen.
Ik heb ook net een mail gehad van bol.com dat ik er niet bij zit 24 november besteld in mail staat dat ze begin 2014 weer een levering verwachten
Maar dat denken we elke keer, dat ze een mega grote levering krijgen en dan valt het vies tegen net zoals nu. Ik ben bang dat het heel lang gaat duren, ik ga morgen duitsland in proberen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:00:
Mensen als Nederland de batch zou krijgen wat Amerika op dit moment krijgt zou zelfs elk filiaal zo veel hebben dat het zelfs niet in de vrije verkoop past in de winkel. Het ligt gewoon namelijk aan Amerika ze willen eerst alles daar in orde krijgen met de orders dan pas kunnen we grote leveringen verwachten. Maar het lijkt al erop dat bijna Amerika al hun orders al behandel hebben, ik DENK zelf dat rond eind januari iedereen hier in Nederland in bezit zal zijn van hun bestelde console zo niet, dan kan Sony een hoop fans heel erg teleurstellen. Ik heb het vermoeden dat Wehkamp en Bol.com in januari grote leveringen zal krijgen dat ze elk week een hoop kunnen afhandelen.
Ik heb een vermoeden dat iedereen hun bestelde console zal hebben aan het eind van 2014.Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:00:
Verwijderd
het ligt puur aan Amerika het loopt nu al lekker daar met de voorraad dus we kunnen alles verwachten…Shadow343 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:02:
[...]
Maar dat denken we elke keer, dat ze een mega grote levering krijgen en dan valt het vies tegen net zoals nu. Ik ben bang dat het heel lang gaat duren, ik ga morgen duitsland in proberen.
maar we hebben ons lesje geleerd de volgende next - gen z.s.m bestellen.!!
ik heb sinds 13 november een reserving bij wehkamp uitstaan; gaat in dit tempo tot februari duren; bij de plaatselijke bart smit ben ik 8e maar deze krijgen er 2 per levering binnen.. schiet ook niet echt op. Vandaag een rondje gedaan en bij Mediamarkt crucqius uitgekomen. Deze doen geen reserveringen, alleen losse verkoop (afgelopen dinsdag 30 en weg in een ochtend). Toen naar MM arena welke er afgelopen dinsdag 60 hadden ontvangen en alle preorders hadden afgehandeld. Nu heb ik daar gepreordert en zit zeker bij de volgende levering wanneer die dan ook mag zijn
... Doe er je voordeel mee..

Verwijderd
Raar dame aan de telefoon vertelde me iets anders...Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:43:
@kevinkuijer
Ik was vanmiddag ook bij MM Cruqius. Verkoper aldaar verwachtte de eerst volgende levering in de tweede week van januari.
Bol.com heeft de derde levering deze week ook mogen ontvangen & verstuurd volgens hun-mail.
Beste klant,
Je PlayStation 4 is een level later
Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.
Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben.
Deze week is de derde levering van de PlayStation 4 verstuurd. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten begin 2014 een vierde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.
Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!
Met vriendelijke groet,
bol.com
PS4 Besteld op 14-06-2013 (netjes geleverd op dag van release)
PS4 Besteld op 04-12-2013 (Huidige status bol.com 25 januari)
Beste klant,
Je PlayStation 4 is een level later
Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.
Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben.
Deze week is de derde levering van de PlayStation 4 verstuurd. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten begin 2014 een vierde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.
Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!
Met vriendelijke groet,
bol.com
PS4 Besteld op 14-06-2013 (netjes geleverd op dag van release)
PS4 Besteld op 04-12-2013 (Huidige status bol.com 25 januari)
[ Voor 7% gewijzigd door HKLM_ op 27-12-2013 18:25 . Reden: PS4 orders toegevoegd ]
Cloud ☁️
Heb net gesproken met Bol, ze hebben weer dezelfde fout gemaakt bij enkele. Na wat doorvragen, ben ik er achtergekomen, dat er weer mensen die achter mij in de rij staan, een ps4 gaan ontvangen.
Ik had echt gehoopt niet weer in dezelfde situatie te komen, maar helaas
Ik had echt gehoopt niet weer in dezelfde situatie te komen, maar helaas

Verwijderd
Ik heb ook de mail van bol ontvangen, level later.
Ik cancel hem en ga morgen even langs MM Amsterdam-Noord.
Ik cancel hem en ga morgen even langs MM Amsterdam-Noord.
Mensen die de mail hebben ontvangen of ze WEL of NIET ontvangen, wanneer hebben jullie besteld? kunnen jullie dat ook even melden, is wel handig. Ik heb 21 oktober besteld en krijg hem weer niet.
Verwijderd
Ik had hem begin deze maand besteld, ik had ook wel verwacht dat ik niet in deze levering zat maar de manier waarop het gaat bij bol vind ik echt belachelijk en daarom ga ik hem cancellen.Caner416 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:22:
Mensen die de mail hebben ontvangen of ze WEL of NIET ontvangen, wanneer hebben jullie besteld? kunnen jullie dat ook even melden, is wel handig. Ik heb 21 oktober besteld en krijg hem weer niet.
MediaMarkt is daarin stukken beter, je vraagt wanneer krijgen jullie hem en je krijgt gewoon heel netjes antwoord en als ik hem daar nu bestel heb ik hem bij de volgende levering.
Is het niet handig om een excel bestand te maken waar iedereen even aangeeft van bol.com wanneer besteld wel of niet ontvangen en welke levering etc..? Het is maar een suggestieCaner416 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:22:
Verwijderd
Ook de mail binnen stond in de spam box. Heb hem zelf besteld op 8 oktober eerst in september, maar je moet bij bol helaas je bestelling annuleren als je je adress wilt wijzigen.
Kun je een link aanleveren, wat ik ook google, kom niet op een bericht van Sony uit.Jay47 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:53:
[...]
Klopt er kom geen Killzone bundel meer, dit heeft Sony al bijna 2 weken terug bevestigd.
ga je hem met de derde levering ontvangenVerwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:38:
Ook de mail binnen stond in de spam box. Heb hem zelf besteld op 8 oktober eerst in september, maar je moet bij bol helaas je bestelling annuleren als je je adress wilt wijzigen.
Mail ontvangen dat ik er niet bij zit. 14 oktober besteld.Caner416 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:22:
Geen commentaar
Ook ik heb een mail ontvangen, 10 september besteld, buiten de derde levering gevallen... erg jammer bol.com
huh bij de tweede levering kreeg ik een mail dat tot 10 sept geleverd werd.. waarom zit jij er niet tussen?Nilsepils schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:43:
Ook ik heb een mail ontvangen, 10 september besteld, buiten de derde levering gevallen... erg jammer bol.com
Niet nodig, de lijn is getrokken op 3 september (dat is wat ik er van terug lees op de sites). Het tempo waarmee men levert gok ik dat september afgerond wordt in 2 leveringen. Tegen die tijd zal de productie dermate groot zijn dat alles wel uitgeleverd kan worden. Maar goed lijkt me wel een forse koffie-dik.Shadow343 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:25:
[...]
Is het niet handig om een excel bestand te maken waar iedereen even aangeeft van bol.com wanneer besteld wel of niet ontvangen en welke levering etc..? Het is maar een suggestie
Moraal van dit verhaal, giganten als BOL is geen garantie op "eerlijke" levering, MM heeft mij meer overtuigd, maarja om daar nu te preorderen...
Ik wacht wel geduldig af, de line-up is ook nu nog niet je-van-het dus het is persoonlijk niet zo erg om te wachten.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Volgens mij heb ik op 11 september besteld, ik viel namelijk precies 1 dag buiten de tweede levering, maar ik had echt wel verwacht bij de derde levering te zitten...Caner416 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:44:
[...]
huh bij de tweede levering kreeg ik een mail dat tot 10 sept geleverd werd.. waarom zit jij er niet tussen?

Ga je geen verhaal halen bij ze? misschien hebben ze een fout gemaakt..Nilsepils schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:51:
[...]
Volgens mij heb ik op 11 september besteld, ik viel namelijk precies 1 dag buiten de tweede levering, maar ik had echt wel verwacht bij de derde levering te zitten...Dus, erg jammer...
Excuse me?Shadow343 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:53:
en ja ik weet bol.com kan er niks aandoen het ligt aan Sony
Elke retailer (élke, ook b.v. Bol.com) in NL krijgt ruim van tevoren te horen wat ze binnenkrijgen en hoevéél
van elk ze binnenkrijgen. Volgens mij houden ze jullie gewoon aan het lijntje zodat jullie je order niet cancellen.
Het is echt niet zo dat ze niks weten totdat er ineens een vrachtwagen met PS4's voor hun deur staat ofzo.
Denk eens na.. Dit is het bedrijfsleven, niet één of ander leveranciertje van de zwarte markt in beverwijk.
Verwijderd
Dit dus...Sinner schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:54:
[...]
Excuse me?
Elke retailer (élke, ook b.v. Bol.com) in NL krijgt ruim van tevoren te horen wat ze binnenkrijgen en hoevéél
van elk ze binnenkrijgen. Volgens mij houden ze jullie gewoon aan het lijntje zodat jullie je order niet cancellen.
Het is echt niet zo dat ze niks weten totdat er ineens een vrachtwagen met PS4's voor hun deur staat ofzo.
Denk eens na.. Dit is het bedrijfsleven, niet één of ander leveranciertje van de zwarte markt in beverwijk.
Kunnen mensen die kregen te horen wel in de lading te zitten en weer niet krijgen dit niet even melden bij de Consumentenbond want het is gewoon belachelijk hoe Bol met de klanten omgaat.
Na aanleiding van een link van iemand (geplaatst op 24 december) heb ik in Belgie bij Bart Smit een PS4 besteld, killzone bundel (alleen game).
Vandaag kreeg ik mail dat ik hem morgen op kan halen. De "voor 21:00u besteld, morgen in huis" geldt dus niet (vandaag is eigenlijk die "morgen") maar dat had ik natuurlijk ook niet verwacht met kerst.
Hoe dan ook, zulk soort voorraden bij BS zijn dus blijkbaar legitiem, misschien handig om te weten...
Edit: Deze post:
Vandaag kreeg ik mail dat ik hem morgen op kan halen. De "voor 21:00u besteld, morgen in huis" geldt dus niet (vandaag is eigenlijk die "morgen") maar dat had ik natuurlijk ook niet verwacht met kerst.
Hoe dan ook, zulk soort voorraden bij BS zijn dus blijkbaar legitiem, misschien handig om te weten...
Giga_ bedankt dus, ik verwacht morgen lid te zijn van de ps4 club.Giga_ schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:23:
There we go, failt Bart Smit weer ?
http://www.bartsmit.be/sh...plus-killzone-2e-levering
[ Voor 25% gewijzigd door vaagisdenaam op 27-12-2013 19:04 ]
Ja, ga ik zeker doen, alleen hoe ik het het beste aan kan pakken weet ik nog niet, Twitter is het snelst maar ik heb het gevoel dat er dan toch minder serieus naar je opmerking gekeken wordt...Caner416 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:52:
[...]
Ga je geen verhaal halen bij ze? misschien hebben ze een fout gemaakt..
Dus een E-Mail of een tweetje, misschien wel allebei?
Ik weet dat Intertoys in ieder geval werkt met leveringsschema's een week van te voren waar precies op staat hoeveel ze krijgen van wat. (Backorders etc) Ik werk bij een bedrijf wat levert aan Intertoys, dus ik neem aan dat de grotere (zoals Bol.com) ook soortgelijke systemen gebruiken. Maar het is niet zo dat ze TIJDEN van te voren weten wat ze krijgen. Ze krijgen het ook maar gemeld van Sony dat nieuwe (back)orders eraan komen.Sinner schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:54:
[...]
Excuse me?
Ja ik zal eerst even bellen, vervolgens mailen.. Tweeten zal ik persoonlijk niet doenNilsepils schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:01:
[...]
Ja, ga ik zeker doen, alleen hoe ik het het beste aan kan pakken weet ik nog niet, Twitter is het snelst maar ik heb het gevoel dat er dan toch minder serieus naar je opmerking gekeken wordt...
Dus een E-Mail of een tweetje, misschien wel allebei?
Wij versturen elke 10 werkdagen een status naar ze, 10 dagen in deze hectische periode is "tijden".DeKoetsier schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:02:
[...]
Ik weet dat Intertoys in ieder geval werkt met leveringsschema's een week van te voren waar precies op staat hoeveel ze krijgen van wat. (Backorders etc) Ik werk bij een bedrijf wat levert aan Intertoys, dus ik neem aan dat de grotere (zoals Bol.com) ook soortgelijke systemen gebruiken. Maar het is niet zo dat ze TIJDEN van te voren weten wat ze krijgen. Ze krijgen het ook maar gemeld van Sony dat nieuwe (back)orders eraan komen.
/edit
Maar, omwille van het topic en de policy zal ik hier niet over doorzagen.
[ Voor 6% gewijzigd door Sinner op 27-12-2013 19:08 ]
Alsjeblieft. Overigens kan je er nog steeds bestellen zo te zien.. Alleen een ritje naar België en je hebt er een. Niks niet in de rij bij Bol.com, Sony, MM, BS etc etcvaagisdenaam schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:01:
Na aanleiding van een link van iemand (geplaatst op 24 december) heb ik in Belgie bij Bart Smit een PS4 besteld, killzone bundel (alleen game).
[...]
Giga_ bedankt dus, ik verwacht morgen lid te zijn van de ps4 club.
@Sinner
Mijn neef werkt bij Sony Nederland (heeft alleen niks te maken met de consoles en dergelijke) en die is 2 weken vrij, daar komt het vandaan
Waar in belgie hebben ze het bijvoorbeeld op voorraad?Giga_ schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:14:
[...]
Alsjeblieft. Overigens kan je er nog steeds bestellen zo te zien.. Alleen een ritje naar België en je hebt er een. Niks niet in de rij bij Bol.com, Sony, MM, BS etc etc
@Sinner
Mijn neef werkt bij Sony Nederland (heeft alleen niks te maken met de consoles en dergelijke) en die is 2 weken vrij, daar komt het vandaan
Misschien zit de site bij jou of mij in de cache, maar bij mij staat er niet leverbaar..Giga_ schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:14:
[...]
Alsjeblieft. Overigens kan je er nog steeds bestellen zo te zien.. Alleen een ritje naar België en je hebt er een. Niks niet in de rij bij Bol.com, Sony, MM, BS etc etc
Ja verrot, nu is hij ook weer weg. Vergeef mevaagisdenaam schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:18:
[...]
Misschien zit de site bij jou of mij in de cache, maar bij mij staat er niet leverbaar..
GEEN voorraad bij BS Belgie dus..
Verwijderd
@Giga,
Ik weet niet hoe jullie dit allemaal voor elkaar krijgen maar ik heb dinsdag ook bij BS Belgie een bestelling geplaatst. Maar waarom hoor ik niks dan? Leg dat een suit. Wat klopt er hier niet
Ik weet niet hoe jullie dit allemaal voor elkaar krijgen maar ik heb dinsdag ook bij BS Belgie een bestelling geplaatst. Maar waarom hoor ik niks dan? Leg dat een suit. Wat klopt er hier niet
Verwijderd
Nee ook ik val er buiten ben bang dat ik hem de 5de levering pas krijg als er elke keer zo wijnig binnen komt. Iemand die mensen kent die hem wel krijgen van bol die na 3 september hebben bestelt?Caner416 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:39:
[...]
ga je hem met de derde levering ontvangen
Verwijderd
Ik had al lang de order bij Bol.com geannuleerd wat een wachttijden. Ga naar een grote Mediamarkt en je hebt dat ding binnen 14 dagen over het algemeen. Ik krijg mijn nieuwe PS4 volgende week binnen gisteren gereserveerd bij de Mediamarkt Arena. De verkoper die ik sprak gaf aan dat ze nog een levering in december krijgen.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2013 19:35 ]
Verwijderd
Wehkamp krijgt evenveel als bol.com binnen zo te zien, ze hebben 't maand september nog niet af.
Schandalig van Sony zielige mensen altijd die dikke Amerikanen voorrang, laat ze maar hier eens over de zebrapad ik rij ze zo om!
Schandalig van Sony zielige mensen altijd die dikke Amerikanen voorrang, laat ze maar hier eens over de zebrapad ik rij ze zo om!

Verwijderd
Het gerucht van de 4de levering ging al rond, nu wordt het gerucht alleen maar sterkerVerwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:33:
Ik had al lang de order bij Bol.com geannuleerd wat een wachttijden. Ga naar een grote Mediamarkt en je hebt dat ding binnen 14 dagen over het algemeen. Ik krijg mijn nieuwe PS4 volgende week binnen gisteren gereserveerd bij de Mediamarkt Arena. De verkoper die ik sprak gaf aan dat ze nog een levering in december krijgen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.