• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:27
Sinner schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:57:
[...]

Morgen komt het spul binnen, dan moet het nog verwerkt worden en gaat het (als dat gedaan is)
aanstaande maandag (30 dec) naar de retail. Over uitleveringen aan de klant kan/mag ik geen
uitspraken doen. (wat ik jullie nu vertel is eigenlijk al niet helemaal de bedoeling, maarja..)
Eergisteren is er trouwens ook al een kleine batch naar retail gegaan,
dus sommigen van jullie hebben met een beetje geluk morgen al een PS4. ;)
ok bedankt voor je antwoord sinner,maar ze weten toch niet dat je hier post ofwel soms lol jk
thanks anyway voor de info ;)

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

darksoul1 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:02:
[...]

ok bedankt voor je antwoord sinner,maar ze weten toch niet dat je hier post ofwel soms lol jk
thanks anyway voor de info ;)
Alles weten ze.. ALLES! >:)

Zonder dollen, heb een paar jaar geleden een berg posts van me moeten laten verwijderen door de
GoT admin/mods omdat ik te ver doorschoot in het geven van informatie. Vonden ze niet zo leuk @ HQ.
Maar ach, ik heb wat mensen blij kunnen maken met bepaalde info en flink wat goodies toentertijd
en daar gaat het (imho) allemaal wel een beetje om. d:)b Daarnaast kan ik nog wel een potje breken
hier, dus er waren geen vervelende gevolgen. Mocht er nog wat insider info zijn welke ik 'mag' doorspelen,
horen jullie het van me. Anyway, fijne 2e kerstdag gewenst en ik hoop dat jullie zsm jullie PS4 hebben. :w

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
De PLaystation 4 is nu te pre orderen op amazon.co.uk voor de levering van 10 jan.

Verwijderd

HaskoF schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:41:
De PLaystation 4 is nu te pre orderen op amazon.co.uk voor de levering van 10 jan.
Ye, denk dat meeste mensen dan beter hier in nederland kunnen orderen...

Hier en haar gaat zelf het gerucht dat er voor 2014 nog een levering komt!

en daarna een levering voor begin januari tot eind.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:46:
[...]

Ye, denk dat meeste mensen dan beter hier in nederland kunnen orderen...

Hier en haar gaat zelf het gerucht dat er voor 2014 nog een levering komt!

en daarna een levering voor begin januari tot eind.
Morgen levert Bart Smit de laatste pre-orders af. Retailers hebben bij de derde levering zoveel exemplaren gekregen dat ze het zelfs al voor de losse verkoop hebben gedaan. Ik denk dat de volgende levering een kleine wordt, maar dat je het overal al in de winkelschappen kan halen.

Het is alleen heel jammer van Bol.com en Wehkamp dat ze nog niks hebben vernomen. Terwijl ze daar echt ziek veel reserveringen hebben. Als de klanten verstandig zijn, kunnen ze het liever nu annuleren en bij de plaatselijke speelgoedwinkel of Mediamarkt reserveren. Veel betere kans. Of je wacht tot volgende week. Sony doet uitermate zijn best om iedereen voor 2014 een PS4 te laten bemachtigen.

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Mensen al iets vernomen van Intertoys kwa leveringen? Lokaal hier sta ik twaalfde op de lijst, maar als er 4/5 per week krijgen kan ik nog even wachten :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:04
Zojuist even naar de MM Rotterdam geweest (Alexandrium) maar nog geen losse verkoop.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• HaskoF
A3-D schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:59:
Zojuist even naar de MM Rotterdam geweest (Alexandrium) maar nog geen losse verkoop.
hebben ze kunnen vertellen wanneer ze wel losse verkoop verwachten?

Verwijderd

Lashrom schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:00:
[...]

Morgen levert Bart Smit de laatste pre-orders af. Retailers hebben bij de derde levering zoveel exemplaren gekregen dat ze het zelfs al voor de losse verkoop hebben gedaan. Ik denk dat de volgende levering een kleine wordt, maar dat je het overal al in de winkelschappen kan halen.
Beter hou je het bij feiten ipv fabeltjes rond te vertellen.

Verwijderd

Hallo allemaal,

Nieuw op dit forum maar toch even een berichtje, kan handig zijn.
Zojuist 2 bestellingen gedaan bij MM Akerpoort, zij zijn vandaag bezig met de levering van pre orders. De mijne verwachten ze over 3 weken ongeveer (25 aanbetaling).

Hierna doorgereden naar MM Arena, hier heb ik er ook 1 besteld (50 aanbetaling) ook zij verwachten hem met ongeveer 3 weken (20 wachtenden voor mij).

Ik heb er meerdere besteld voor vrienden, dus niet om leuk door te verkopen.

Groetjes, fijne feestdagen!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:02
Lashrom schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:00:
[...]

Het is alleen heel jammer van Bol.com en Wehkamp dat ze nog niks hebben vernomen. Terwijl ze daar echt ziek veel reserveringen hebben. Als de klanten verstandig zijn, kunnen ze het liever nu annuleren en bij de plaatselijke speelgoedwinkel of Mediamarkt reserveren. Veel betere kans. Of je wacht tot volgende week. Sony doet uitermate zijn best om iedereen voor 2014 een PS4 te laten bemachtigen.
geloof hier dus niks van :) ....

• A3-D
HaskoF schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:01:
[...]

hebben ze kunnen vertellen wanneer ze wel losse verkoop verwachten?
Daar wilde de jongedame in kwestie geen uitspraken over doen (verstandig imho). Heb voor de zekerheid maar een reservering gemaakt.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• HaskoF
http://www.amazon.fr/gp/o...mbc?ie=UTF8&condition=new

Weer een paar op voorraad bij amazon.fr voor de snelle kopers. Levering binnen 1 week.

[ Voor 12% gewijzigd door HaskoF op 26-12-2013 17:00 ]

• HaskoF
HaskoF schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:55:
http://www.amazon.fr/gp/o...mbc?ie=UTF8&condition=new

Weer een paar op voorraad bij amazon.fr voor de snelle kopers. Levering binnen 1 week.
Update: Ze zijn weer uitverkocht.

Verwijderd

Zo, ook maar bij de Mediamarkt een aanbetaling gedaan (Leeuwarden)

aandachtig met meneer de verkoper meegekeken naar het bestel scherm, en ik zag iets genaamd ''Resv'' en er stond 14, dus hoogstwaarschijnlijk 15de in de lijst ;)

ook nog een bestelling bij Sony.nl staan maar die geven iets aan via de site van eind januari.... (al geloof ik daar niet 100% in)

Intertoys/bartsmit lokale winkels ook nog 8)7 ,het is was. iniedergeval, die lijken wel eeuwen te duren! :(

Mycom/dixons wordt pas super laat -.-

Ziet er naaruit dat ik me ps4 wel kan verwachten in de loop van 2 weken :*)

Verwijderd

Morgen maar even langs de MediaMarkt hier in Amsterdam, verschillende winkels zouden hem weer binnen krijgen dus dan ook maar even langs de Bart Smit en als ze hem niet hebben wordt het een bestelling plaatsen bij MM.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:44:
Morgen maar even langs de MediaMarkt hier in Amsterdam, verschillende winkels zouden hem weer binnen krijgen dus dan ook maar even langs de Bart Smit en als ze hem niet hebben wordt het een bestelling plaatsen bij MM.
BS had dinsdag hun levering al gekregen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:46:
[...]

BS had dinsdag hun levering al gekregen
Dat was niet alles, ze krijgen morgen nog meer.

• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:27
nieuws van technieuws mbt leveringen

http://technieuws.com/294...utm_campaign=Headliner.nl

quote "Vooral bij de kleine intertoys en Bartsmit filialen heb je de kans dat je direct een console kan meenemen"

Verwijderd

darksoul1 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:52:
nieuws van technieuws mbt leveringen

http://technieuws.com/294...utm_campaign=Headliner.nl

quote "Vooral bij de kleine intertoys en Bartsmit filialen heb je de kans dat je direct een console kan meenemen"
Technieuws quote uit een eigen bericht van 24 december waarin een quote van sony van 23 december staat...

Vrij hoog "Wij van wc-eend, adviseren wc-eend" gehalte.

Verwijderd

Amazon.uk heeft aswespeak 2 op voorraad.

Zit al de hele dag f5 te bashen, maar zodra voorradig komt er 100 pond bovenop. ;w

• theduke1989
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:05:

Zit al de hele dag f5 te bashen, maar zodra voorradig komt er 100 pond bovenop. ;w
was te verwachten vind je ook niet?
Het is tenslotte al de 26ste, en je wilt nog dit jaar maybe begin volgend jaar een nieuwe console.
Dan profiteren ze daarvan natuurlijk..

Echter anders moet je even maandje(2) wachten en dan kan je ze gewoon denk ik in de winkels los kopen voor de standaard prijs..

• HaskoF
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:05:

De voorraad op amazon.co.uk is niet van amazon zelf. Die 100 pond meer komt omdat 3e partijen een playstation aanbieden voor dat prijs.
"£434.99 + FREE UK delivery
In stock. Sold by eoutlet-uk"
Sold by eoutlet-uk <<

En waarom levert eigenlijk amazon.es niet naar nederland? Daar hebben ze nog genoeg op voorraad.....

[ Voor 8% gewijzigd door HaskoF op 26-12-2013 20:28 ]

• HaskoF
Als iemand echt niet kan wachten... 8)7 8)7 |:( |:(
.
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

• theduke1989
HaskoF schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:26:
[...]

De voorraad op amazon.co.uk is niet van amazon zelf. Die 100 pond meer komt omdat 3e partijen een playstation aanbieden voor dat prijs.
"£434.99 + FREE UK delivery
In stock. Sold by eoutlet-uk"
Sold by eoutlet-uk <<

En waarom levert eigenlijk amazon.es niet naar nederland? Daar hebben ze nog genoeg op voorraad.....
Niemand heeft gezegd dat ze niet leveren, ik kan gewoon als ik wil via amazon.es bestellen naar Nederland....

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:54
theduke1989 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:36:
[...]

Niemand heeft gezegd dat ze niet leveren, ik kan gewoon als ik wil via amazon.es bestellen naar Nederland....
Hoe dan? Ik krijg elke keer de melding dat ze niet naar mijn adres versturen. :?

M3P 24'

• HaskoF
Vissa66 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:37:
[...]

Hoe dan? Ik krijg elke keer de melding dat ze niet naar mijn adres versturen. :?
Je kunt bestellen, maar zodra je adres gegevens invoert en op doorgaan klikt krijg je de melding dat ze niet kunnen leveren naar mijn adres????

Verwijderd

Voorwaarden van levering bij .es (naar nerderlands vertaald):
Producten en in aanmerking komende locaties
Om te achterhalen of het product dat u geïnteresseerd bent kunt u een bepaalde bestemming kunnen sturen zijn, zie onze verzendkosten en opties .

Opmerking:
Het verzenden consoles kunnen in bepaalde landen worden beperkt.
Voor sommige boeken verzonden naar de Verenigde Staten en Canada kunt u een beperking van een exemplaar per boek toepassen. Levering van meerdere exemplaren kan het auteursrecht schenden.
De DVD en Blu-ray kan alleen gezien worden in spelers met dezelfde regiocode. Voor meer informatie, klik hier .

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:59:
Voorwaarden van levering bij .es (naar nerderlands vertaald):
Producten en in aanmerking komende locaties
Om te achterhalen of het product dat u geïnteresseerd bent kunt u een bepaalde bestemming kunnen sturen zijn, zie onze verzendkosten en opties .

Opmerking:
Het verzenden consoles kunnen in bepaalde landen worden beperkt.
Voor sommige boeken verzonden naar de Verenigde Staten en Canada kunt u een beperking van een exemplaar per boek toepassen. Levering van meerdere exemplaren kan het auteursrecht schenden.
De DVD en Blu-ray kan alleen gezien worden in spelers met dezelfde regiocode. Voor meer informatie, klik hier .
Door enorme toestroom van internationale kopers naar .es hebben ze al enkele weken restricties op ps4 naar buitenland.. Mijne komt ook van .es maar kan ook al tijden niet meer bestellen

Verwijderd

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:29:
Zo, ook maar bij de Mediamarkt een aanbetaling gedaan (Leeuwarden)

aandachtig met meneer de verkoper meegekeken naar het bestel scherm, en ik zag iets genaamd ''Resv'' en er stond 14, dus hoogstwaarschijnlijk 15de in de lijst ;)

ook nog een bestelling bij Sony.nl staan maar die geven iets aan via de site van eind januari.... (al geloof ik daar niet 100% in)

Intertoys/bartsmit lokale winkels ook nog 8)7 ,het is was. iniedergeval, die lijken wel eeuwen te duren! :(

Mycom/dixons wordt pas super laat -.-

Ziet er naaruit dat ik me ps4 wel kan verwachten in de loop van 2 weken :*)
Ah dat klinkt goed, wou morgen na werktijd toch nog langs de MM gaan voor een late kerst kado, maar nu ga ik ook even rondvragen hoe het zit met de lijst en of ik er achter kan komen wanneer ze de volgende levering krijgen :)

PSN: Europhea

• theduke1989
http://www.gameseek.co.uk/Consoles/PS4/
voor de mensen die hem nog willen bestellen 9 op voorraad...

Verwijderd

Ziet er netjes uit!

Prijs is ook zeer redelijk en goed... Enige nadeel is weer verzenden waar een aantal dagen omheen gaan.

Verwijderd

There is an item in your basket that can't be shipped outside the UK Mainland, these are generally consoles and large bits of hardware. Please edit your order to remove the item in question as we can only ship light weighted items (eg. Games and DVD's) to Netherlands!
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend van me was in het Franse Orleans, en daar in de winkel kon hij er gewoon eentje voor me meenemen, er lagen er genoeg. jammer dat het hier niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Omdat ik aangegeven heb alleen akkoord te gaan met omzetting naar de kale ps4 als het restantbedrag teruggestort zou worden op mijn rekening.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld door IT. Hij is binnen!!
Gezien de lange wachttijd en onzekerheid ook van IT lijkt mij dit in het algemeen goed nieuws.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een hoop onwaarheden op dit forum. Mm eindhoven zou er afgelopen dinsdag 35 in losse verkoop gehad hebben. Net in de mm geweest. Is dus niet waar. Sterker nog de wachtlijst telt nog 80 namen. Ze verwachten pas in februari losse verkoop.
Ook mm brdea geen losse verkoop.bart smit geen losse verkoop. Enz enz. Er zitten hier mensen vreselijke onzin te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:32:
Wat een hoop onwaarheden op dit forum. Mm eindhoven zou er afgelopen dinsdag 35 in losse verkoop gehad hebben. Net in de mm geweest. Is dus niet waar. Sterker nog de wachtlijst telt nog 80 namen. Ze verwachten pas in februari losse verkoop.
Ook mm brdea geen losse verkoop.bart smit geen losse verkoop. Enz enz. Er zitten hier mensen vreselijke onzin te plaatsen
Helemaal mee eens!
Net gebeld met de MMs in Rdam en die bevestigen ook het bericht dat zij geen losse verkopen hebben en tot eind januari vol met reserveringen.

Heb daarnaast bijna alle ITs gebeld in de randstad en die hebben allemaal gemiddeld een wachtlijst van 16 tot 20 mensen. Per keer krijgen ze 1 of 2 stuks binnen.

Als je een beetje kan rekenen dan ben je pas weer na 2 maanden aan de beurt :D zij hebben ook allemaal geen losse verkopen. Als ze iets binnenkrijgen gaat het gelijk door naar de reserveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:32:
No shit Sherlock :). Laten we er dus met z'n allen vanuit gaan dat er nergens losse verkoop is, kan het alleen maar meevallen. Nog steeds mijn hoop maar gevestigd op BOL. Want ook Intertoys (30e op wachtlijst) en Bart Smit (5e op wachtlijst) leveren ook geen grote aantallen uit.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Er is geen losse verkoop, niet bij elke MM, maar wel bij genoeg, dus om iedereen hier als leugenaar neer te zetten gaat mij wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Toppers!

*knip* linkje naar spam site.

:*)

[ Voor 76% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:47:
De Toppers!

*knip* linkje naar spam site

FAKEeeeeeeeeee!!!! NIET DOEN

[ Voor 35% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:50:
[...]

FAKEeeeeeeeeee!!!! NIET DOEN
Ik denk zelf ook dat het Fake is, Staat alleen zo mooi op marktplaats....

''Wij hebben hem op voorraad bestel nu''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:03

Melkaz

Melkazar

Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:47:
De Toppers!

*knip* linkje naar spam site

asy4u Electronics
Postadres: Hyacinthstraat 20 6982DH
Doesburg
Opslag adres: Ivm veiligheidsredenen niet openbaar
btw-nummer: NL075173116B01
Kvk nummer: 59391197
+31848735979
info@easy-4u.nl

|:( :D :D :D

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 00:06 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
Ter informatie omtrent de Dixons in Lelystad:

Ik heb hier gesproken met een personeelslid afgelopen dinsdag toen ik PSN ging kopen. Hij kon mij vertellen dat ze er slechts 3 hadden binnen gekregen, waarvan hij er zelf 1 gereserveerd had. Dus eigenlijk maar 2.

Bij de MM in Almere mocht ik vorige week niet eens meer een reservering plaatsen ( fysiek in de winkel ).

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:17
bryanvan schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:26:

Ik heb hier gesproken met een personeelslid afgelopen dinsdag toen ik PSN ging kopen. Hij kon mij vertellen dat ze er slechts 3 hadden binnen gekregen, waarvan hij er zelf 1 gereserveerd had. Dus eigenlijk maar 2.

Bij de MM in Almere mocht ik vorige week niet eens meer een reservering plaatsen ( fysiek in de winkel ).
Ik was ook bij de MM in Almere geweest vorige week en kon toen ook al geen bestelling meer plaatsen.
De verkoper gaf aan dat ze ook niets binnen hadden gehad..

Ik heb zo'n gevoel dat de MM in Almere overgeslagen is/wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Zojuist bij de MM in Enschede geweest. Ze hadden maandag voor de 3e keer wat gekregen(22 stuks). Hij hoopt begin januari op een wat grotere levering. De eerste 2 leveringen waren tussen de 55 en de 60 stuks zij hij. Ik vind het maar bar weinig als je het mij vraagt.
Ik heb mij maar op de lijst laten zetten ben Nr.49. Het was wel vrijblijvend zonder aanbetaling, dat scheelt weer.
Bart Smit had ook nog 40+ reserveringen en verwacht niet voor februari losse verkoop te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:17
bryanvan schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:26:

??

Ik heb er daar vorige week een opgehaald (reservering) en ze hadden er toen nog 5 voor losse verkoop staan op een pallet in de winkel.

Ik gok dat ze verplicht geweest zijn om een aantal in de losse verkoop te gooien i.v.m. aanloop van mensen voor de feestdagen.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Nu alles op een rij die geen losse verkoop hebben in de winkel van de ps4:
27-12-12 (Kan zijn dat sommige winkels dan toch wat binnenkrijgen)
Deze heb ik gewoon van de reacties genomen en internet genomen
MM Bergen op zoom
MM Groningen
MM Middelburg
MM Roermond
MM Breda
MM Ede
MM Enschede
MM Apeldoorn
MM Arnhem
MM Rotterdam
BS Berkel en Rodenrijs
BS Hoogvliet
BS Schiedam
BS Rdam Centrum
BS Delft
BS Enschede
BS Sneek
BS Apeldoorn
BS Arnhem
IT Rhoon
IT Delft
IT Enschede
IT Steenwijk
IT Wolvega
IT Oosterwolde

Lijst aanvullen als jullie meer info hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Is het niet beter om een lijst op te stellen met winkels die losse verkoop wel doen? Lijkt me ook een korter lijstje :)

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Cassiuskleij schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:48:
Is het niet beter om een lijst op te stellen met winkels die losse verkoop wel doen? Lijkt me ook een korter lijstje :)
dan heb je een lege lijst:D hahaha

en zo kunnen medetweakers zien welk winkels al wel gebeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Laatst online: 29-05 11:06
Dat is ook weer zo. Mooi stukje huisvlijt iig! Bedankt voor het goede initiatief!

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:04
Haal die zooi weg dan, zijn mensen dom genoeg om als nog te bestellen en later pas de replies erna lezen.
Zijn al genoeg mensen opgelicht door dit soort grapjes.

[ Voor 8% gewijzigd door skdevil op 27-12-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant om te zien dat 80% van alle tweets van @Bol_com deze ochtend in de trant zijn van: ''Sorry, wij vinden het ook vervelend. We weten nog niets en als we iets weten, laten we het zo snel mogelijk weten.''

Dat WebCare-team moet helemaal gek worden van al die vragen. Bol kiest duidelijk voor de strategie om helemaal niets aan informatie vrij te geven om eventuele miscommunicatie te voorkomen. Wanneer je meer informatie gaat geven, worden de vragen van de consumenten ook meer inhoudelijk en heb je kans dat er valse beloftes worden gemaakt.

Ik ben zelf werkzaam in de retail en weet dat productmanagers donders goed weten wanneer er nieuwe voorraad binnenkomt.
Persoonlijk had ik toch strategie gevolgd die iets meer informatie geeft. Wanneer men bij het webcare-team iets zegt als: ''Over 3 dagen krijgen wij waarschijnlijk een nieuwe lading binnen. Over 3 dagen kan je dus meer informatie verwachten.'' Dat scheelt een hoop werk want zodoende hoef je niet iedere dag opnieuw dezelfde vraag van dezelfde personen te beantwoorden.

Eerder ging hier het gerucht dat Bol.com helemaal niets meer binnen zou krijgen dit jaar maar zij dit verzwegen omdat men bang was voor een massale order annulerings-golf. Wanneer zij vandaag geen nieuwe informatie verschaffen, begint het hier toch wel verdacht veel op te lijken. Persoonlijk denk ik dat we vandaag meer informatie krijgen en hoop ik stiekem toch dat ik morgen mijn exemplaar thuisgestuurd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik las deze comment op playstation4club.nl en vond hier toch wel wat inzitten..

Het is een suggestie dus niet op feiten gebasseerd voordat we gaan roepen onzin etc,

PS NL • 27 minuten geleden
Ik verwacht persoonlijk dat de shipping vanochtend aankomt zoals altijd(bol.com), Vanmiddag worden ze ingescand en wordt de voorraad opgemaakt. Waarschijnlijk rond 17:00 weer een mail alleen helaas denk ik dat je ze maandag pas ontvangt.. Maar dat is nog altijd beter dan eind januari (Dit is gewoon een verwachting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons Lelystad heeft 1 in de winkel op voorraad

http://www.dixons.nl/game...ony-ps4.html#.Ur1iYPTuKkF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
HaskoF schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:45:
MM Bergen op zoom
MM Groningen
MM Middelburg
MM Roermond
MM Breda
MM Ede
MM Enschede
MM Apeldoorn
MM Arnhem
MM Rotterdam
BS Berkel en Rodenrijs
BS Hoogvliet
BS Almelo
BS Schiedam
BS Rdam Centrum
BS Delft
BS Enschede
BS Sneek
BS Apeldoorn
BS Arnhem
IT Rhoon
IT Delft
IT Enschede
IT Steenwijk
IT Wolvega
IT Oosterwolde
Gameshoptwente Enschede
Gameshoptwente Hengelo

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartsmit Leeuwarden
Intertoys Leeuwarden
Mediamarkt Leeuwarden
ToysXL Leeuwarden
Mycom/Dixons Leeuwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze wil ik alle gedupeerden van Bol.com vragen om ze te nomineren voor een terechte 'Koude douche'

Dat kun je hier doen :

http://www.trosradar.nl/douche/

Dan komen we misschien in de nieuwe uitzending van 2014.

Sorry mods dat dit een beetje offtopic lijkt , maar voor de gedupeerden zoals mij en andere is dit helaas de harde waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
CoolBlue reageert al niet meer op vragen over de ps4 via twitter

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
MM Zwolle had ze niet meer op voorraad. Dus kan toegevoegd worden aan het lijstje.

Wel moet ik zeggen dat er soms blijkbaar meerdere mini batches geleverd worden dus dat die lijst eigenlijk binnen enkele dagen (gedeeltelijk) achterhaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In duitsland zal de playstation 4 weer verkrijgbaar zijn over 4-7 in hun mediamarkt vestiging...

Ziet er naar uit dat daar geen levering problemen zijn :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ja hoor bol.com heeft em eindelijk verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:49

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, mijn bestelling bij BOL van 1 September is ook eindelijk verzonden! :D

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:37:
Ja ja hoor bol.com heeft em eindelijk verzonden!
Goed nieuws, welke dag besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:37:
[...]

Goed nieuws, welke dag besteld?
3 september, had em eigenlijk dus eerder moeten krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Valt me op allemaal hele vroege bestellingen.. hebben ze er zo weinig binnengekregen? Playstation4club wederom ook in september etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ironie is super vandaag , net minuten geleden heb ik hier een post gemaakt om ze te nomineren voor een koude douche.

En nu zie ik net ook zoals anderen dat mijn ps4 eindelijk is verzonden door Bol.com.

Ik ben pas blij als ik em morgen heb trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:40:
De ironie is super vandaag , net minuten geleden heb ik hier een post gemaakt om ze te nomineren voor een koude douche.

En nu zie ik net ook zoals anderen dat mijn ps4 eindelijk is verzonden door Bol.com.

Mensen ik snap dat jullie blij zijn maar het gaat een beetje offtopic nu, is vaak vermeld dat je geen persoonlijke bestelupdates mag plaatsen, hoe dan ook veel plezier allemaal morgen ermee maar doe dit aub in IRC :-)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 11:38
Hier de bestelling van Bol van 31 aug ook verzonden!

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Amsterdam-Noord
MM Arena
GM Zaandam
BS Zaandam
Saturn Zaandam
Dixons Zaandam

kan er ook allemaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonkar
  • Laatst online: 28-09-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:40:

Ik vind het nog steeds vrij terecht zo'n koude douche. 5 minuten voor die mails eruit gingen, wordt er nog op twitter verkondigd dat de derde levering niet binnen is en er geen nieuwe informative is. Ronduit schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:06
Ook hier is de PS4 verzonden bij bol.com.
10 minuten geleden een mail ontvangen dat hij vandaag verzonden is.
eindelijk, pre-order van 29 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 12:44
Nu net een mail van Bol.com! Mijn PS4 is verzonden! Zat oorspronkelijk in de 2e levering, maar door een fout werd deze toen niet geleverd! Heb ik toch nog dit jaar mijn PS4! Hopelijk krijgen meer mensen verzend mail vandaag van Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mbb15
  • Laatst online: 26-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:36:
In duitsland zal de playstation 4 weer verkrijgbaar zijn over 4-7 in hun mediamarkt vestiging...

Ziet er naar uit dat daar geen levering problemen zijn :s
Dat zeiden ze dinsdag ook al, je zou toch denken dat het dat ondertussen wel een dag minder was geworden. Ga maar weer eens kijken in Nordhorn vandaag of morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:28
HaskoF schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:45:
MM Bergen op zoom
MM Groningen
MM Middelburg
MM Roermond
MM Breda
MM Ede
MM Enschede
MM Apeldoorn
MM Arnhem
MM Rotterdam
BS Berkel en Rodenrijs
BS Hoogvliet
BS Schiedam
BS Rdam Centrum
BS Delft
BS Enschede
BS Sneek
BS Apeldoorn
BS Arnhem
IT Rhoon
IT Delft
IT Enschede
IT Steenwijk
IT Wolvega
IT Oosterwolde

Bedankt voor het kopiëren van mijn (Dennis) lijst xD (van mijn reactie op playstation4club gehaald)
Bij de datum had ik een fout gemaakt, dit moet natuurlijk 27-12-13 zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
  • Laatst online: 16-07-2021
Degene die voor 10 September hebben besteld en zeggen dat de PS4 voor hun nu verstuurd is moeten de PS4 al 2 weken hebben.

Dit is uit een mail van bol.com

Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben. Deze week versturen wij de tweede levering van de PlayStation 4 naar mensen die hem voor 10 september hebben besteld. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten eind 2013 of begin 2014 een derde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.

Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!

Onze excuses voor het ongemak.
bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Del_Pello schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:57:
Degene die voor 10 September hebben besteld en zeggen dat de PS4 voor hun nu verstuurd is moeten de PS4 al 2 weken hebben.

Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben. Deze week versturen wij de tweede levering van de PlayStation 4 naar mensen die hem voor 10 september hebben besteld. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten eind 2013 of begin 2014 een derde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.

Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!

bol.com
Er was een fout gemaakt bij die mensen en zogenaamd naar iemand achter hun in de rij gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Del_Pello schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:57:

bol.com
Is er eigenlijk ook al een mail van de derde levering verstuurd aangezien sommige zeggen dat hij verstuurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD91
  • Laatst online: 02-06 22:03
Intertoys Zandvoorts heeft een levering gehad, ik mag mijn ps4 nu ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:00:
[...]

Is er eigenlijk ook al een mail van de derde levering verstuurd aangezien sommige zeggen dat hij verstuurd is?
Nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus raar, mensen roepen hier dat hij verzonden is maar er moet dan ook informatie worden verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:16:
[...]

Dat is dus raar, mensen roepen hier dat hij verzonden is maar er moet dan ook informatie worden verzonden.
Klopt, wordt ook door verschillende mensen gezegd dat hij bij Saturn in Duitsland en Bart Smit in België te koop is maar heb net gebeld en dat is ook onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Bij deze de bevestiging dat de Saturn in Spijkenisse ze vandaag heeft ontvangen.

Ik was er iets voor 12.00 uur en heb er eentje mee kunnen nemen en was volgens de verkoper in kwestie precies die ene die buiten de pre orders viel (zelf dus geen pre order geplaatst).

Omdat er dus is aangegeven dat dit de laatste was, ben ik er voor 99,9% van overtuigd dat iedereen die een pre order heeft staan bij de Saturn in Spijkenisse benaderd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:16:
[...]

Er is wel een mail gestuurd met het tracking nummer, maar geen mail zoals bij de vorige twee leveringen dat we niet in dualshock moeten raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er ging in dit topic toch ook ergens het gerucht, dat alle winkels er nu genoeg binnen zouden krijgen voor alle pre-orders? Is daar al meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:20:
Er ging in dit topic toch ook ergens het gerucht, dat alle winkels er nu genoeg binnen zouden krijgen voor alle pre-orders? Is daar al meer over bekend?
Zie mijn bericht over de Saturn in Spijkenisse, ik kan dit met redelijke zekerheid bevestigen m.b.t. dit filiaal in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier enig idee waar rode ps4 controllers te krijgen zijn? Heb veel winkels afgebeld maar volgens mij zijn er nu alleen nog zwarte te krijgen. Iemand die hier iets over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:26:
Iemand hier enig idee waar rode ps4 controllers te krijgen zijn? Heb veel winkels afgebeld maar volgens mij zijn er nu alleen nog zwarte te krijgen. Iemand die hier iets over kan zeggen?
Niet direct leverbaar maar wel binnen 2 á 3 weken binnen op bol.com
http://www.bol.com/nl/p/s...GSA0020129200000020109719

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
BerryGosie schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:29:
[...]

Nu te krijgen @ bartsmitOh rode 8)7

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
BerryGosie schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:29:
[...]

Mediamarkt Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD91 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:05:
Intertoys Zandvoorts heeft een levering gehad, ik mag mijn ps4 nu ophalen :)
Pre-order van wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie
Nu alles op een rij die op dit moment GEEN losse verkoop hebben in de winkel.
27-12-13 (Kan zijn dat sommige winkels dan toch wat binnenkrijgen)
Deze heb ik gewoon van de reacties genomen.
---------------------- (laatste update: 13:42 27-12-13)-------------------------
MM Bergen op zoom
MM Groningen
MM Middelburg
MM Amsterdam-Noord (van Tweakers.net)
MM Arena (van Tweakers.net)
MM Leeuwarden (van Tweakers.net)
MM Roermond
MM Breda
MM Eindhoven
MM Hengelo
MM Ede
MM Enschede
MM Apeldoorn
MM Arnhem
BS Delft
BS Enschede
BS Sneek
BS Apeldoorn
BS Arnhem
BS Zaandam (van Tweakers.net)
BS Leeuwarden (van Tweakers.net)
IT Delft
IT Enschede
IT Steenwijk
IT Wolvega
IT Oosterwolde
IT Leeuwarden (van Tweakers.net)
GM Zaandam (van Tweakers.net)
Saturn Zaandam (van Tweakers.net)
Dixons Zaandam (van Tweakers.net)
Dixons Leeuwarden (van Tweakers.net)
ToysXL Leeuwarden (van Tweakers.net)
Mycom Leeuwarden (van Tweakers.net)
Gameshoptwente Enschede (van Tweakers.net)
Gameshoptwente Hengelo (van Tweakers.net)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Het kan dus zijn dat bepaalde winkels vandaag dan toch een kleine levering krijgen waardoor deze lijst niet actueel meer is. Als dit zo is hoor ik het graag.
Mocht je ook contact hebben gehad met één van de winkels en hier informatie van gekregen hebt, graag een reactie achterlaten.
Heb mijn lijst geupdate. (Komt van website playstation4club)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 weken geleden bij IT in de winkel besteld en zojuist mijn kz bundel opgehaald.
https://twitter.com/Peter_Ruiter/status/416545200396570625

Ze hadden maar 1kz bundel binnen gekregen. De kale ps4 is helemaal niet leverbaar.

Bij de webshop van de IT sta ik al ruim 6 weken op nr 2334 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twitter heeft bevestigd,geen voorraad bij:

MediaMarkt Den Haag (alle pre-orders uitgeleverd)
MediaMarkt Zoetermeer (nog pre orders staan)
MediaMarkt Rijswijk (geen info over orders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BerryGosie schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:54:
[...]

Heb mijn lijst geupdate. (Komt van website playstation4club)
MM Amsterdam Akerpoort mag erbij, heb er een pre-order staan, zij verwachten de mijne over 2-3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
DeKoetsier schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:19:
[...]

Hij is niet langer meer beschikbaar
Damn dat is snel vanmorgen nog wel 8)7
Pagina: 1 ... 14 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.