Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

899,- , dit geld krijgen ze nooit van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn PS4 opgehaald bij MM Zwolle. Had 2 weken terug gepreorderd, maar was niet eens nodig geweest aangezien ze nog een stuk of 10 in de losse verkoop hadden. Dus een tip ga naar je lokale MM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex92
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-05 10:02
Bij zavvi.nl staat de Killzone bundel als "Beschikbaar | klaar om verzonden te worden". Zoals het er staat zou je denken dat er geen wachtlijst is. Helemaal omdat de mega bundel is uitverkocht en je geen bestelling kan plaatsen.

Iemand ervaring met een PS4 bestelling bij zavvi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:02
Lex92 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 13:28:
Bij zavvi.nl staat de Killzone bundel als "Beschikbaar | klaar om verzonden te worden". Zoals het er staat zou je denken dat er geen wachtlijst is. Helemaal omdat de mega bundel is uitverkocht en je geen bestelling kan plaatsen.

Iemand ervaring met een PS4 bestelling bij zavvi?
Niet perse van PS4, maar andere producten zoals dvds/blurays heb ik gewoon netjes altijd goed ontvangen.
Weliswaar vaak 1/2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:10:
[...]

Niet perse van PS4, maar andere producten zoals dvds/blurays heb ik gewoon netjes altijd goed ontvangen.
Weliswaar vaak 1/2 weken...
Helaas bezorgen ze niet in nederland, wat ik vreemd vind maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Iemand die via Zavvi.com wilt bestellen.
Ik kan namelijk wel gewoon bestellen en naar Nederland versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:23:
Iemand die via Zavvi.com wilt bestellen.
Ik kan namelijk wel gewoon bestellen en naar Nederland versturen...
Heel raar als ik de ps4 bestel bij hun die niet op voorraad is dan kan ie wel naar nederland verzonden worden maar als ik de bundel doe die op voorraad is dan kan het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:42:
[...]

Heel raar als ik de ps4 bestel bij hun die niet op voorraad is dan kan ie wel naar nederland verzonden worden maar als ik de bundel doe die op voorraad is dan kan het niet...
Welke heb je geprobeerd? Er zijn er maar 2 die in stock zijn. Ik had die van 649 euro geprobeerd.
En die werkt gewoon wel netjes ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Nog meer mensen die bij Bigu! een PS4 hebben pre-ordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:11:
Nog meer mensen die bij Bigu! een PS4 hebben pre-ordered?
Denk niet dat veel mensen bij Bigu hebben besteld, het voordeel is dan wel voor jou dat je weinig concurrentie hebt....

Ach, ik vindt het allemaal maar krom, mensen die 1-2 weken geleden bij MM hadden besteld konden hem gisteren al ophalen...
Ik denk dat ik morgen maar even een aanbetaling ga doen bij mediamarkt, volgende levering is toch ergens midden januari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
vind ik ook.

Aan de andere kant als zij het voor 400 verkopen dan verschijnen ze nog dezelfde dag op marktplaats voor 500-600 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:26:
[...]

vind ik ook.

Aan de andere kant als zij het voor 400 verkopen dan verschijnen ze nog dezelfde dag op marktplaats voor 500-600 euro
Ja, daar heb je gelijk in...

Al is het nu echt een stuk rustiger op marktplaats dan eerst! 1ste levering zag je mensen naar de 600-700 gaan voor een kale, 2de levering 500-600...

3rde levering zie je nogsteeds de 500-600 maar gaat veel moeilijker.

Zelf heb ik er nog geen een, zou er wel zo 450 voor geven om hem nog thuis te hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:28:
[...]

Ja, daar heb je gelijk in...

Al is het nu echt een stuk rustiger op marktplaats dan eerst! 1ste levering zag je mensen naar de 600-700 gaan voor een kale, 2de levering 500-600...

3rde levering zie je nogsteeds de 500-600 maar gaat veel moeilijker.

Zelf heb ik er nog geen een, zou er wel zo 450 voor geven om hem nog thuis te hebben :p
Ik had er een en die heb ik berkocht voor 470. Ik kon er op dat moment 2 bestellen en heb nu spijt dat ik dat niet heb heb gedaan.. :D ik zit nu zonder ps4 forums af te gaan om te checke waar ze het op voorraad hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:29:
[...]

Ik had er een en die heb ik berkocht voor 470. Ik kon er op dat moment 2 bestellen en heb nu spijt dat ik dat niet heb heb gedaan.. :D ik zit nu zonder ps4 forums af te gaan om te checke waar ze het op voorraad hebben :D
Sony.nl lijkt begin januari te leveren! al is het nog maar een klein weekje tot 2014 dus ik kan wel wachten.

Heb altijd nog de kerstdagen om samen met me familie te zitten, al vindt ik het soms wel saai zonder een console :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Het erge van alles is, ze hebben het niet eens op voorraad . Als ze het op voorraad hadden was het een andere verhaal. Ik heb de mijne voor 600'- aangezien de megabundel helaas pas volgend jaar uitkomt . Ik er geen problemen mee hebt dat ik extra moest betalen om hem alsnog dit jaar te krijgen .

Kijk amazon.de /.es etc voor nog een paar exemplaren voor dit jaar te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:38:
[...]

Het erge van alles is, ze hebben het niet eens op voorraad . Als ze het op voorraad hadden was het een andere verhaal. Ik heb de mijne voor 600'- aangezien de megabundel helaas pas volgend jaar uitkomt . Ik er geen problemen mee hebt dat ik extra moest betalen om hem alsnog dit jaar te krijgen .

Kijk amazon.de /.es etc voor nog een paar exemplaren voor dit jaar te krijgen
Amazon levert inderdaad wel goed, al is het daar om het uur weer voorraad en weer voorraad weg :p

ik had zonet een grote blunder dacht een mooie bundel te bemachtigen met extra controller en fifa voor 525 euro!, helaas de persoon woont op Terschelling. ik ga geen bood tochtje doen daarvoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:41:
[...]

Amazon levert inderdaad wel goed, al is het daar om het uur weer voorraad en weer voorraad weg :p

ik had zonet een grote blunder dacht een mooie bundel te bemachtigen met extra controller en fifa voor 525 euro!, helaas de persoon woont op Terschelling. ik ga geen bood tochtje doen daarvoor :p
Je kunt het beste morgen alle winkels in de buurt langsgaan of anders vrijdag. Dat is wat een medewerker in bart smit heeft gezegd. Ze krijgen los een aantal exemplaren. Je moet net geluk hebben dat jij op dat moment binnen loopt. Op dit moment ziet het er naar uit dat de ps4 dit jaar niet meer verkrijgbaar zijn voor een normale prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je bij amazon alleen met creditcard kan betalen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:49:
Das inderdaad jammer! ik beschik alleen over de mogelijkheid, iDeal betaling...
en met meastro kaart kom je tegenwoordig ook niet ver!

Tip: Gewoon naar je plaatselijke Mediamarkt gaan, reseveren en wacht 2 weekjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:49:
Heeft amazon het dan op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:52:
[...]

Amazon.Uk had laatst 4 Killzone bundels op voorraad, helaas alweer uitverkocht...

Het beste wat je kunt doen is elke 15min op F5 drukken en kijken of er weer eentje of meerdere beschikbaar zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:52:
[...]

Dat is verschillend, vandaag waren ze paar keer op voorraad maar je zult snel moeten zijn anders zijn ze zo weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Als er mensen zijn die een ps4 ergens te koop zien, maar niet beschikken over de betaalmogelijkheid.
Stuur me een bericht en ik doe het wel voor je :D no problem at all.

Just send me a message...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer 4 op voorraad voor de liefhebbers

http://www.amazon.co.uk/S...-2&keywords=playstation+4

helaas voor mij niet ivm creditcard ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hoelang is de verzendtijd vanuit amazan uk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps dit gaan ze niet leuk vinden haha,
ik had nog zo'n prepaid creditcard van de primera, dacht kijk ff of hij hem pakt, want dan zet ik daar mijn geld op en order ik hem zo op amazon, maar op dit moment staat er maar 40 cent op en de kaart is niet verbonden aan adres gegevens
dus ik vul die prepaid code in en kijk
Thank you, your order has been placed.
We've sent you an e-mail confirmation.
Order Number: ****
1 item will be delivered to kevin from eoutlet-uk. Estimated delivery: 31 Dec 2013 - 8 Jan 2014

heb even snel geannuleerd haha ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:18:
weer 4 op voorraad voor de liefhebbers

http://www.amazon.co.uk/S...-2&keywords=playstation+4

helaas voor mij niet ivm creditcard ;(
Pff veels te duur. Bestel hem voor dan in de winkel en heb ff geduld tegen flinke minder prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die de ps4 bij Bol.com heeft besteld kan em pas zaterdag verwachten :

Vandaag besteld, zaterdag in huis staat er bij de producten op voorraad.

Wat is geduld hebben toch lastig.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:39:

Ik heb 2 weken geledenbesteld en bij mij staat gplande levrdatum 2 februari ..?

Hoe kan het bij jou zo zijn dat als jij vandaag besteld dat de leverdatum a.s. zaterdag is ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 19december bij sony besteld en ik heb 24 oktober bij wehkamp besteld welke komt nou eerder aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:39:

Heb een hardhoofd in BOL.COM ;) is meer kom bij ons kopen actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FullRampix
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-07 06:53
Heeft er iemand een idee wanneer er geleverd wordt bij Game Mania?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Vandaag stond er weer een paar in de losse verkoop bij de Bart Smit. Morgen of vrijdag komt er nog een levering zei de plaatselijke Bart Smit bij mij in de buurt. Het is aangeraden om dan langs te komen, want ze zetten weer een paar in de losse verkoop. Dit kan dus ook gelden voor alle andere Bart Smit winkels en hopelijk ook andere retailers.

Mijn advies is gewoon om morgen of vrijdag langs alle speelgoedwinkels in de buurt langs te gaan.
Ik had eergister een aanbetaling gedaan bij de Mediamarkt Akerpoort, gister werd ik gebeld rond 18:00 en mocht ik ' em ophalen.

Voor mensen die bij Bol.com hebben gereserveerd weet ik alleen dat ze zaterdag worden opgestuurd, dit geldt voor de derde levering. Neef had een e-mail daarvan gekregen.

Probeer hier en daar ook eens Amazon.co.uk of Amazon.fr te kijken. Om de paar uurtjes hebben ze een paar in de voorraad. Bezorging is ook best snel volgens andere tweakers!

Ik heb het gevoel dat Sony toch zijn best probeert te doen om iedereen voor nieuwjaar een PS4 te laten krijgen. Waarom Bol.com zo moeilijk doet snap ik niet. Waarschijnlijk een communicatiefout?

[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 25-12-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lashrom schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:01:
Vandaag stond er weer een paar in de losse verkoop bij de Bart Smit. Morgen of vrijdag komt er nog een levering zei de plaatselijke Bart Smit bij mij in de buurt. Het is aangeraden om dan langs te komen, want ze zetten weer een paar in de losse verkoop. Dit kan dus ook gelden voor alle andere Bart Smit winkels en hopelijk ook andere retailers.

Mijn advies is gewoon om morgen of vrijdag langs alle speelgoedwinkels in de buurt langs te gaan.
Ik had eergister een aanbetaling gedaan bij de Mediamarkt Akerpoort, gister werd ik gebeld rond 18:00 en mocht ik ' em ophalen.

Voor mensen die bij Bol.com hebben gereserveerd weet ik alleen dat ze zaterdag worden opgestuurd, dit geldt voor de derde levering. Neef had een e-mail daarvan gekregen.

Probeer hier en daar ook eens Amazon.co.uk of Amazon.fr te kijken. Om de paar uurtjes hebben ze een paar in de voorraad. Bezorging is ook best snel volgens andere tweakers!

Ik heb het gevoel dat Sony toch zijn best probeert te doen om iedereen voor nieuwjaar een PS4 te laten krijgen. Waarom Bol.com zo moeilijk doet snap ik niet. Waarschijnlijk een communicatiefout?
Zijn de winkels open dan bij kerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:40:
[...]

Ik heb 2 weken geledenbesteld en bij mij staat gplande levrdatum 2 februari ..?

Hoe kan het bij jou zo zijn dat als jij vandaag besteld dat de leverdatum a.s. zaterdag is ????
Nee , ik heb 28 augustus bij Bol de ps4 besteld.

Ik bedoelde meer dat wij die op Bol besteld hebben em op zijn vroegst zaterdag hebben.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:09:
[...]

[...]

Zijn de winkels open dan bij kerst?
Per winkel verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lashrom schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:01:

Bart Smit bij jou in de buurt? Waar woon je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:27:
[...]

Bart Smit bij jou in de buurt? Waar woon je.
Je kunt het beste vroeg opstaan en een voor een winkels bellen om te vragen of ze nog wat hebben staan in de losse verkoop.

Ik heb zelf 3 bestellingen staan bij Bol, BS en Dixons.
Ik ga zelf is ook buiten de deur op zoek en ga winkels langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumacher94
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-03-2023
Mensen die hun pre-order willen plaatsen bij Bigu.nl kunnen dat beter niet doen denk ik.
Waarschijnlijk wel weinig mensen met een pre-order, maar ze krijgen erg weinig ps4's aangeleverd. Ik heb de mijne namelijk op 29 juli besteld en ik heb nog steeds niets ontvangen. :'( Ik ga ervan uit dat ik nu bij de derde levering zit terwijl ik hem ruim van te voren heb besteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Laatst online: 09-09 16:12
Schumacher94 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:57:
Mensen die hun pre-order willen plaatsen bij Bigu.nl kunnen dat beter niet doen denk ik.
Waarschijnlijk wel weinig mensen met een pre-order, maar ze krijgen erg weinig ps4's aangeleverd. Ik heb de mijne namelijk op 29 juli besteld en ik heb nog steeds niets ontvangen. :'( Ik ga ervan uit dat ik nu bij de derde levering zit terwijl ik hem ruim van te voren heb besteld....
Ik heb hem ook op de 29ste besteld en ik heb hem inderdaad ook nog niet binnen, ze zouden deze week een levering krijgen maar ze hebben nog niets van hun leverancier vernomen :S Ik had het geluk dat ik hem vorige week toch ook maar bij de media markt arena had besteld. Zij hebben gister een grote levering(minimaal 40 exemplaren want dat was ik op de wachtlijst) binnen gekregen en daar zat de mijne dus ook bij. En dat terwijl ik hem dus al maanden eerder bij bigu besteld heb, echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was net eentje beschikaar op amazon de kale versie,
was net optijd :)

Your estimated delivery date is:
Monday, January 2, 2014

Your delivery option:
One-Day Delivery to the Netherlands
Your Orders

zodra er meer komen post ik het meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:19:
was net eentje beschikaar op amazon de kale versie,
was net optijd :)

Your estimated delivery date is:
Monday, January 2, 2014

Your delivery option:
One-Day Delivery to the Netherlands
Your Orders

zodra er meer komen post ik het meteen!
haha op welke amazon? PFf

Ik f5 al 3 uur lang en ik zie niks ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Weet iemand hoe de situatie in Duitsland is? Net zo uitverkocht als hier in Nederland? Anders zit ik erover te denken om voor het einde van het jaar daar nog ff naar toe te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Op volgende webshops in Duitsland beschikbaar, betaling per Paypal: (ik ken de shops verder niet)

http://www.gamingoase.de/...hp?page=product&info=1116
https://www.lapado.de/hom...z/a-142065/?ReferrerID=13

[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 25-12-2013 20:57 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Een handige website gevonden die de voorraad aan het tracken is.
alleen de webshops in UK...
Amazon en zavvi

misschien het checken waard???

http://www.nowinstock.net/uk/videogaming/consoles/ps4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
HaskoF schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:59:
Een handige website gevonden die de voorraad aan het tracken is.
alleen de webshops in UK...
Amazon en zavvi

misschien het checken waard???

http://www.nowinstock.net/uk/videogaming/consoles/ps4/
http://stockinformer.co.uk/checker-ps4-playstation-4 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 25-12-2013 21:01 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Oke,

Ik zie nu dat verschillende mensen een mail hebben gehad van bol.com en wederom veel niet,

Houdt dit in dat je bestelling niet in de 3de levering zit of je krijg je nog een mail? Ik heb hem 14nov besteld en lees op playstation4club en hier dat mensen mail's hebben ontvangen van bijv in de maand oktober maar mensen die in de maand september hebben besteld hebben bijvoorbeeld nog niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:24:
[...]

haha op welke amazon? PFf

Ik f5 al 3 uur lang en ik zie niks ..
op co.uk was steed aan het refreshen en opeens stond er 2 op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 21:08:
[...]

op co.uk was steed aan het refreshen en opeens stond er 2 op voorraad
Voor hoeveel heb je hem gekocht omgerekend in euros?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 25 december 2013 @ 21:09:
[...]

Voor hoeveel heb je hem gekocht omgerekend in euros?
In totaal heb ik er 502 euro voor betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 21:13:
[...]

In totaal heb ik er 502 euro voor betaald
Vind ik persoonlijk toch best duur voor een kale versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 25 december 2013 @ 21:14:
[...]

Vind ik persoonlijk toch best duur voor een kale versie...
is het ook maarja goedkoper vind je ze toch niet deze tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de Mediamarkt Amsterdam al mensen voor de derde levering opgebeld?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 21:16:
[...]

Fijn dat jullie beiden lekker lopen te slowchatten... ga naar het IRC aub als je dat wil bespreken.. er wordt geen relevante info verder namelijk uitgewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
[...]

VIA zavvi is het mogelijk om de Killzone bundel te krijgen voor €493.75 Excl. verzendkosten en op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow343 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 21:05:
Oke,

Ik zie nu dat verschillende mensen een mail hebben gehad van bol.com en wederom veel niet,

Houdt dit in dat je bestelling niet in de 3de levering zit of je krijg je nog een mail? Ik heb hem 14nov besteld en lees op playstation4club en hier dat mensen mail's hebben ontvangen van bijv in de maand oktober maar mensen die in de maand september hebben besteld hebben bijvoorbeeld nog niks?
Zijn mensen die graag willen trollen.. Ze maken fake mailtjes na etc. Niemand heeft nog mail gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 25 december 2013 @ 21:17:
[...]

VIA zavvi is het mogelijk om de Killzone bundel te krijgen voor €493.75 Excl. verzendkosten en op voorraad
Deze wordt niet verzonden naar nederland helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
http://www.gameseek.co.uk/Consoles/PS4/
Hebben ongeveer max 15 bundels nog beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behoort niet tot vaste retailer van sony.uk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Mediamarkt Akerpoort hadden mensen gebeld gister. Mediamarkt Arena weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD91
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-06 22:03
the-edge schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:11:
[...]

Ahh, daar moet ik dus rekening mee houden :(
Bigu.nl verwacht 'januari 2014'.
Ik raad je sterk af daar te pre-orderen, Ik pre-orderde bij Bigu.nl op 5 augustus en heb nog niets ontvangen, Je bent beter af bij een BS, Intertorys, Sony zelf of MM.

Ik krijg mijn Intertoys exemplaar waarschijnlijk vrijdag (zou iig dinsdag binnenkomen niet gebeurd), dan cancel ik mijn bigu pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Verwachten jullie dat de ps4 in maart al los verkocht worden of moet hem pre-orderen Want ik wil evt de infamous bundel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
jayesh schreef op woensdag 25 december 2013 @ 22:34:
Verwachten jullie dat de ps4 in maart al los verkocht worden of moet hem pre-orderen Want ik wil evt de infamous bundel hebben
Ik denk dat midden of eind januari alle pre-orders al zijn behandeld en ze voldoende exemplaren hebben voor de losse verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
jayesh schreef op woensdag 25 december 2013 @ 22:34:
In maart moeten ze de voorraad wel op orde hebben denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amsterdam-Noord konden mensen hem al ophalen ja.

Ik heb nog niks van Bol ontvangen, meestal krijg je ook een mail als je er niet bijzit?

En volgende levering heeft MediaMarkt Amsterdam-Noord al waarschijnlijk vrije verkoop want ze hebben nog maar een paar man op de lijst.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Bij verschillende MediaMarkt(en), waaronder die in Emmen, kun je gewoon geluk hebben zonder reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD91 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 22:27:
[...]

Ik krijg mijn Intertoys exemplaar waarschijnlijk vrijdag (zou iig dinsdag binnenkomen niet gebeurd), dan cancel ik mijn bigu pre-order.
Wat hebben ze tegen jou gezegt?

Ik heb vorige week een zelfde soort toezegging gehad van IT. Maar maandag en dinsdag niks gehoord en dus ff bellen.
Ze gingen er nu vanuit dat het pas ergens volgende week zou worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol laat het volgende weten:

Geachte klanten,

I.v.m. kerst zijn wij vandaag gesloten.
Morgen zullen wij alle klanten op de hoogte stellen wat betreft de derde levering van de playstation 4.

Met vriendelijke groet,
Jeroen van Zaanden
Communicatie & klantcontact
www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 22:55:
Bol laat het volgende weten:

Geachte klanten,

I.v.m. kerst zijn wij vandaag gesloten.
Morgen zullen wij alle klanten op de hoogte stellen wat betreft de derde levering van de playstation 4.

Met vriendelijke groet,
Jeroen van Zaanden
Communicatie & klantcontact
www.bol.com
Hoe kom je daaraan? heeft iedereen die gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 22:56:
[...]

Hoe kom je daaraan? heeft iedereen die gekregen?
Nope, stond op Playstation4club en ik dacht laat hem hier maar ff rondgaan.
Niet iedereen heeft een mail gehad, het gaat heel raar bij bol maar wss dan morgen een mail.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 22:59:
[...]

Nope, stond op Playstation4club en ik dacht laat hem hier maar ff rondgaan.
Niet alles op Playstationclub is waar :P er zijn vet veel reacties waar mensen zijn aan t trollen. Zou wel eens tijd worden als ze morgen met info komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:00:
[...]

Niet alles op Playstationclub is waar :P er zijn vet veel reacties waar mensen zijn aan t trollen. Zou wel eens tijd worden als ze morgen met info komen! :)
Inderdaad en anders een order plaatsen bij MM die veel beter communiceert met de mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:02:
[...]

Inderdaad en anders een order plaatsen bij MM die veel beter communiceert met de mensen.
ik heb 11 nov besteld zou best zonde zijn denk ik dan. kans dat ik erbij zit :+ Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:07:
[...]

ik heb 11 nov besteld zou best zonde zijn denk ik dan. kans dat ik erbij zit :+ Wanneer heb jij besteld?
Ik heb pas begin deze maand besteld omdat ik eigenlijk eerst een One zou halen maar ben toch op het laatste moment voor een PS4 gegaan.

Een vriend heeft hem vorige week nog besteld bij de MM en had hem dinsdag al binnen :? dus ik denk dat ik daar ook maar een bestelling ga plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:09:
[...]

Ik heb pas begin deze maand besteld omdat ik eigenlijk eerst een One zou halen maar ben toch op het laatste moment voor een PS4 gegaan.

Een vriend heeft hem vorige week nog besteld bij de MM en had hem dinsdag al binnen :? dus ik denk dat ik daar ook maar een bestelling ga plaatsen.
Ja dat is dan wel handig, Als ik niet bij de 3de levering van bol zit ga ik ook een bestelling bij MM plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen even naar de MM Arena om snel een te preorderen, grote kans dat ik het meteen een meekrijg of anders begin januari. Ik ben echter al voorzien van de PS4 maar de huidige die ik in bezit heb heeft last van te luidruchtige fans, ten opzichte van mijn oude (die ik omgeruild heb voor een afwijking in de behuizing). En dat stoort mij, nu ik nog de PS4 met winst kan verkopen ga ik dat maar eens doen. Eerst maar een tweede bestellen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:39:
Morgen even naar de MM Arena om snel een te preorderen, grote kans dat ik het meteen een meekrijg of anders begin januari. Ik ben echter al voorzien van de PS4 maar de huidige die ik in bezit heb heeft last van te luidruchtige fans, ten opzichte van mijn oude (die ik omgeruild heb voor een afwijking in de behuizing). En dat stoort mij, nu ik nog de PS4 met winst kan verkopen ga ik dat maar eens doen.
Hoezo zou je een grote kans hebben om hem bij MM ArenA meteen mee te krijgen?
Iemand die daar werkt vertelde mij dat de lijst daar vol is en dat je bij volgende levering komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:43:
[...]

Hoezo zou je een grote kans hebben om hem bij MM ArenA meteen mee te krijgen?
Iemand die daar werkt vertelde mij dat de lijst daar vol is en dat je bij volgende levering komt.
Probeer het eens zou ik zeggen, het ''horen van bronnen'' heb je vrij weinig aan. In mijn ervaring duurt het reserveren bij de Mediamarkt niet lang. Mijn eerste had ik op 20 november gereserveerd en mocht het op de launch datum ophalen! De tweede heb ik gisteren meegekregen nadat ik de dag ervoor bij de winkel aangaf dat de behuizing afweek. Je wacht hoogstens twee weken bij een grote Mediamarkt en dat is te overzien. Kan er ook aan liggen dat de winkel in Amsterdam een stuk meer krijgt gemiddeld dan anderen ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 23:51 ]

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Sinds gisteren ook in bezit van ps4 via MM Leeuwarden. Stond 44ste op de lijst.

Verwijderd

Hoeveel moet je bij de MM als aanbetaling doen?

Verwijderd

Komen er bij Amazon.fr/ de/es/uk nog dagelijks nieuwe ps4's zodat je die gelijk kan pre orderen? Of was de laatste keer een paar dagen geleden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 01:04:
Komen er bij Amazon.fr/ de/es/uk nog dagelijks nieuwe ps4's zodat je die gelijk kan pre orderen? Of was de laatste keer een paar dagen geleden?
Vandaag nog wel maar je zult moeten blijven refreshen en gewoon geluk hebben, amazon.es bezorgd niet in nederland

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 22:59
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:53:
Hoeveel moet je bij de MM als aanbetaling doen?
Ik heb bij Saturn gereserveerd en moest 40E aanbetalen. Dit zal bij de MM ook wel zo zijn.
Als je ergens anders een PS4 hebt kunnen kopen kan je dat geld gewoon weer terugkrijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Heisenbug op 26-12-2013 01:38 ]

Verwijderd

Heisenbug schreef op donderdag 26 december 2013 @ 01:37:
[...]

Ik heb bij Saturn gereserveerd en moest 40E aanbetalen. Dit zal bij de MM ook wel zo zijn.
Als je ergens anders een PS4 hebt kunnen kopen kan je dat geld gewoon weer terugkrijgen.
40 euro is wel erg overdreven, hoor bij verschillende mensen dat het 25 was.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 02:04:
[...]

40 euro is wel erg overdreven, hoor bij verschillende mensen dat het 25 was.
ik vind 40 euro nog meevallen bij de game mania vroegen ze 50 euro

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Luister niet naar deze man. Zit er sinds deel 1 van dit topic al naast. Zou ook 2 consoles hebben op release die hij niet kreeg.

Sony medewerkers zijn zeer beperkt aan het werm begin januari, lijkt me erg onlogisch dat jij dan een levering krijgt terwijl ze al aangeven dat het midden wordt.

Source or it didnt happen!!! Niet zo zuigen uit je duim graag, geeft anderen hoop

Verwijderd

Lees de Topic Warning, dan wist je dat dit niet mag

[ Voor 79% gewijzigd door Gropah op 26-12-2013 10:35 ]

Verwijderd

Giga_ schreef op donderdag 26 december 2013 @ 06:43:
[...]

Luister niet naar deze man. Zit er sinds deel 1 van dit topic al naast. Zou ook 2 consoles hebben op release die hij niet kreeg.

Sony medewerkers zijn zeer beperkt aan het werm begin januari, lijkt me erg onlogisch dat jij dan een levering krijgt terwijl ze al aangeven dat het midden wordt.

Source or it didnt happen!!! Niet zo zuigen uit je duim graag, geeft anderen hoop
Hier is je source vriend ;)

Bij sony besteld (19 december, rond 11 uur)

Geachte heer *******,

Bedankt voor uw email naar Sony Store Online.

Normaliter zullen de bestelling binnen 2-3 weken geleverd worden. We hebben echter nog geen specifieke gegevens wanneer we de inkomende voorraad voor de Playstations mogen verwachten, dus een exacte leverdatum is nog niet bekend.

U mag er vanuit gaan dat hoogstens de Playstation in de eerste week van januari geleverd zal worden.

Mocht u de bestelling willen annuleren dan kan dit tot aan het moment van verzending. Het aankoopbedrag zal dan na 1 werkdag terug verschijnen op uw bankrekening.

Let wel op dat als een bestelling geannuleerd wordt, deze niet meer geactiveerd kan worden.

Met vriendelijke groeten / Kind regards,

Melvin Schroen
Customer Care and Sales Advisor
Sony Store Online

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:39:
Morgen even naar de MM Arena om snel een te preorderen, grote kans dat ik het meteen een meekrijg of anders begin januari. Ik ben echter al voorzien van de PS4 maar de huidige die ik in bezit heb heeft last van te luidruchtige fans, ten opzichte van mijn oude (die ik omgeruild heb voor een afwijking in de behuizing). En dat stoort mij, nu ik nog de PS4 met winst kan verkopen ga ik dat maar eens doen. Eerst maar een tweede bestellen.
Ik vind het behoorlijk asociaal om een ps4 met kuren te verkopen aan een niets vermoedende koper. En dat ook nog met winst. Meer had er niet hoeven staan

[ Voor 6% gewijzigd door Gropah op 26-12-2013 12:21 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• DannyvdHof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04-2021
Gister gebeld door Bart Smit in Zwolle of ik belangstelling had bij een killzone pakket (enige wat ze binnen hadden gekregen) in plaats van een losse PS4.
Nu wachten op de losse PS4 :P als die morgen of vrijdag niet komt word het volgend jaar zei de medewerker.

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Verwijderd

Dit is op de man spelen en dus niet toegestaan

[ Voor 88% gewijzigd door Gropah op 26-12-2013 11:43 ]

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Giga_ schreef op donderdag 26 december 2013 @ 06:43:

Over duimzuigen gesproken.. :') De laatste 3 weken van december en de eerste 3 weken van
januari worden hier de meeste overuren gemaakt, dus hoe jij erbij komt dat we begin januari zeer
beperkt aan het werk zijn is mij een groot raadsel. :? Zoals ik al eerder heb gezegd, morgen komt
er een zeer grote batch PS4's binnen welke (als alles goed verloopt) a.s. maandag naar de retail gaat.

• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:27
Sinner schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:43:
[...]

Over duimzuigen gesproken.. :') De laatste 3 weken van december en de eerste 3 weken van
januari worden hier de meeste overuren gemaakt, dus hoe jij erbij komt dat we begin januari zeer
beperkt aan het werk zijn is mij een groot raadsel. :? Zoals ik al eerder heb gezegd, morgen komt
er een zeer grote batch PS4's binnen welke (als alles goed verloopt) a.s. maandag naar de retail gaat.
Is dat puur voor de retail zelf?of gaat sony.online zelf dan ook weer uitleveren op vrijdag.
oftewel morgen.

Verwijderd

darksoul1 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:49:
[...]

Is dat puur voor de retail zelf?of gaat sony.online zelf dan ook weer uitleveren op vrijdag.
oftewel morgen.
Zou mooi zijn als sony.nl morgen gaat leveren of maandag! heb ik me playstation 4 nog dit jaar in huis :)

Verwijderd

zwembroek schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:22:
[...]

Ik vind het behoorlijk asociaal om een ps4 met kuren te verkopen aan een niets vermoedende koper. En dat ook nog met winst. Meer had er niet hoeven staan
Ten eerste bevat de PS4 geen kuren maar produceert het in mijn ogen net wat meer geluid dan de PS4 die ik hiervoor heb gehad. Hiervoor heb ik besloten dat ik voor een nieuwe PS4 ga. Niks mis mee. Als je niks met betrekking tot de leveringen van de PS4 te melden hebt zeg dan beter niets. Ik vind het asociaal dat jij je on gefuseerde mening hier geeft zonder de feiten te kennen en ook nog eens een off-topic bericht plaatst. Daarnaast zou ik je willen aanraden om de definitie van het woord egoïstisch op te zoeken aangezien je woorden gebruikt waarvan jezelf de betekenis niet van kent, dat komt behoorlijk onnozel over. Dit gezegd hebbende ik heb net bij de Mediamarkt Akerpoort een PS4 besteld en als het goed is mag ik er straks een ophalen. Ze hebben net een nieuwe levering PS4 ontvangen.

[ Voor 48% gewijzigd door Gropah op 26-12-2013 12:21 ]

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

darksoul1 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:49:
[...]

oftewel morgen.
Morgen komt het spul binnen, dan moet het nog verwerkt worden en gaat het (als dat gedaan is)
aanstaande maandag (30 dec) naar de retail. Over uitleveringen aan de klant kan/mag ik geen
uitspraken doen. (wat ik jullie nu vertel is eigenlijk al niet helemaal de bedoeling, maarja..)
Eergisteren is er trouwens ook al een kleine batch naar retail gegaan,
dus sommigen van jullie hebben met een beetje geluk morgen al een PS4. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Sinner op 26-12-2013 11:59 ]

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Als er niks mis mee is dan is er ook geen reden om deze te vervangen...

Straks even naar MM Roermond om te kijken of ze iets hebben liggen :)

[ Voor 33% gewijzigd door ken op 26-12-2013 12:03 ]

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Pagina: 1 ... 13 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.