Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:09
darksoul1 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:13:
[...]

welke saturn??.de is gelukkig niet zo heel groot
Saturn.de in oberhaussen, echter weet ik niet of er meerdere saturns in oberhuassen zijn.
Maar daar waren 1/2 pallets met kale versies PS4..

Was kerstmarkt, dus ze waren even langs de winkels ook geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door theduke1989 op 24-12-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
There we go, failt Bart Smit weer ?

http://www.bartsmit.be/sh...plus-killzone-2e-levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
wian schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:40:
[...]

Ik zou hem op dit moment niet meer in het buitenland bestellen ivm garantie. Sony doet daar moeilijk over (Microsoft niet als ie in EU is gekocht).
Zie inderdaad:https://twitter.com/PlayStationNL/status/413695177833086976

En: "PS4 Model mumbers ending in 2, 3, 4 and 8 are covered by the European warranty."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor belgien jah ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:55
Alleen mogelijk als je in België woont helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan 'm ophalen in Kapellen, 15 minuten rijden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al iets gehoord van Bartsmit? ze hoorde vandaag de 3rde levering te ontvangen (leveren)

Geen bartsmit heeft mij nog gebeld, en het lijkt ook zeer stil te zijn als ik kijk naar de mensen om me heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW, dit kreeg ik van Sony.nl

Ziet er naar uit dat de 2-3 weken geen grap waren :*)

Geachte heer ********,

Bedankt voor uw email naar Sony Store Online.

Normaliter zullen de bestelling binnen 2-3 weken geleverd worden. We hebben echter nog geen specifieke gegevens wanneer we de inkomende voorraad voor de Playstations mogen verwachten, dus een exacte leverdatum is nog niet bekend.

U mag er vanuit gaan dat hoogstens de Playstation in de eerste week van januari geleverd zal worden.

Mocht u de bestelling willen annuleren dan kan dit tot aan het moment van verzending. Het aankoopbedrag zal dan na 1 werkdag terug verschijnen op uw bankrekening.

Let wel op dat als een bestelling geannuleerd wordt, deze niet meer geactiveerd kan worden.

Met vriendelijke groeten / Kind regards,

Melvin Schroen
Customer Care and Sales Advisor
Sony Store Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
Nou, de lokale bartsmit had hier maar liefst 2 pakketten binnen gekregen van die dikke vette levering :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:56:
Heeft iemand al iets gehoord van Bartsmit? ze hoorde vandaag de 3rde levering te ontvangen (leveren)

Geen bartsmit heeft mij nog gebeld, en het lijkt ook zeer stil te zijn als ik kijk naar de mensen om me heen.
Die van Leiden had er 2 binnengekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeKoetsier schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:59:
Nou, de lokale bartsmit had hier maar liefst 2 pakketten binnen gekregen van die dikke vette levering :F
Ik zal zo de Bartsmit nog even bellen denk ik, stond 5de in de lijst. al heb ik zoon gevoel dat meerdere filialen maarliefst alleen 2 geleverd hebben gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:51
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:56:

Ik heb vandaag van Bart Smit (28 augustus ingeschreven) een linkje en smsje gekregen om de killzone bundel te bestellen, dit heb ik dus ook meteen gedaan.

ik stond op de lijst voor een gewone PS4 maar blijkbaar zetten ze iedereen om naar bundels aangezien die pas in 2014 pas weer leverbaar is, als ik geen bundel wilde moest ik mailen zodat ik weer op de wachtlijst kom te staan.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:49:
[...]

Ik kan 'm ophalen in Kapellen, 15 minuten rijden voor mij.
Ik heb ze gebeld, hebben geen PS4's meer liggen, alleen voor mensen die al een bestelling hadden geplaatst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:27:
[...]

Ik heb ze gebeld, hebben geen PS4's meer liggen, alleen voor mensen die al een bestelling hadden geplaatst :(
Je moet m eerst bestellen via bartsmit.be en dan voor de optie afhalen kiezen. Zo kan je m halen in kapellen.

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassiuskleij schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:39:
[...]

Je moet m eerst bestellen via bartsmit.be en dan voor de optie afhalen kiezen. Zo kan je m halen in kapellen.
Maar als ze aan de telefoon ook al aangeven dat ze alleen leveren aan mensen met een pre-order van voor september, heeft dat toch geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Zeiden ze op de NL webshop ook en daar ging het ook fout.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Laatst online: 29-05 11:06
DarkElement schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:41:
Zeiden ze op de NL webshop ook en daar ging het ook fout.
Zo heeft Motorola het ook een uur geleden gedaan. Foutje van de Belgische bartsmit neem ik aan.

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Nederland heeft bevestigd dat er deze week nieuwe PS4's worden geleverd, zie: http://www.techmania.nl/4544/derde-levering-ps4-deze-week/

Bart Smit levert derde levering PS4's vandaag en vrijdag, zie: http://www.techmania.nl/4...g-ps4-vandaag-en-vrijdag/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bij sony store besteld 19 december maar nog niet overgeboekt zal ik die van wehkamp 24 oktober houden of die van sony ? en wanneer zal wehkamp nou leveren?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernessi
  • Laatst online: 14:24
Weet er iemand iets meer over de 3de levering van Coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:43:
PlayStation Nederland heeft bevestigd dat er deze week nieuwe PS4's worden geleverd, zie: http://www.techmania.nl/4544/derde-levering-ps4-deze-week/

Bart Smit levert derde levering PS4's vandaag en vrijdag, zie: http://www.techmania.nl/4...g-ps4-vandaag-en-vrijdag/
ja, en die gaan naar iedereen die weer weken op de lijst staan bij die filialen...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Brasschaat staat er ook nog 1 die al besteld is. Denk persoonlijk niet dat het gaat werken, omdat ze in Kapelle ook al aangaven dat er geen zijn voor nieuwe pre-orders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:54:
In Brasschaat staat er ook nog 1 die al besteld is. Denk persoonlijk niet dat het gaat werken, omdat ze in Kapelle ook al aangaven dat er geen zijn voor nieuwe pre-orders..
Dan doe je het toch niet en geef je de anderen een kans die wel geloven dat het gaat werken....

Je BESTELT een PS4 en kiest als ophaalpunt een winkel. Je reserveert geen PS4 in een winkel. Dus je betaalt al, en de winkel krijgt de volgende dag de PS4 in de winkel op jou naam, vervolgens haal jij em op.

Hou alleen wel rekening met het feit dat zowel winkels als postbedrijven gesloten zijn tijdens de kerstdagen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Alle ps4's die in de Europese unie zijn gekocht hebben gewoon garantie bij SonyNL .
Dus geen nood als je dacht je hebt geen garantie in Nederland als je ps4 koopt in UK of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:43:

Eindstand je kan alsnog misschien maar 3/4 consoles per retailer gaan verwachten.
Heb je nier zoveel aan he. Het is leuk dat ze krijgen maar veel zullen het er waarschijnlijk niet zijn per verkoop punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 07:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:13
ASNNetworks schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:58:
[...]

Dan doe je het toch niet en geef je de anderen een kans die wel geloven dat het gaat werken....

Je BESTELT een PS4 en kiest als ophaalpunt een winkel. Je reserveert geen PS4 in een winkel. Dus je betaalt al, en de winkel krijgt de volgende dag de PS4 in de winkel op jou naam, vervolgens haal jij em op.

Hou alleen wel rekening met het feit dat zowel winkels als postbedrijven gesloten zijn tijdens de kerstdagen.
Ik zou dat ook graag gedaan hebben omdat ik zelf zowat tegen de belgische grens woon.
Alleen wordt het betalen wat lastiger omdat ze alleen aan belgische betaalmiddelen doen, en ik heb geen creditkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMOpera
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-04-2023
Net gebeld door Saturn groningen dat mijn kale playstation 4 binnen is :D Ik had besteld op 24 november in de winkel zelf. Maar de Saturn heeft ze dus binnen i.e.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:28
Ik zie dat er op bartsmit.com ook een aantal ps4 systemen staan. Alleen die kunnen met een reserveringslink worden gekocht. Mocht er iemand zijn met een link :) ( tweede levering)

Er komt dus wel wat binnen bij bartsmit( be / nl)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Mijn ps4 zit in de tas.(mediamarkt)

Het was gezellig mannen.

Succes verder! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:00
theduke1989 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:14:
[...]

Saturn.de in oberhaussen, echter weet ik niet of er meerdere saturns in oberhuassen zijn.
Maar daar waren 1/2 pallets met kale versies PS4..

Was kerstmarkt, dus ze waren even langs de winkels ook geweest.
Saturn in Düsseldorf had gisteren in ieder geval niets beschikbaar tot februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er 2 gekregen via bart smit belgie (kz bundel), twijfel alleen heel erg of ik ze ga verkopen of ga houden.... Extra zakcentje en zelf wachten, of direct spelen.. hm...

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 24-12-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

1 verkopen en 1 zelf houden.

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja de ene is voor iemand anders, anders was het wel een makkelijk keus haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:16
Ik was vorige week gebeld dat de mega bundel niet geleverd kan worden door Wehkamp. Nu krijg ik zojuist een mailtje dat mijn tegoed is teruggestort op mijn rekening. Ik heb alles teruggekregen (incl. 15%).

Mocht er bij BS dus nog een nieuwe levering online komen dan hoef ik niet meer te wachten op mijn Wehkamp bestelling. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:13:
Ik was vorige week gebeld dat de mega bundel niet geleverd kan worden door Wehkamp. Nu krijg ik zojuist een mailtje dat mijn tegoed is teruggestort op mijn rekening. Ik heb alles teruggekregen (incl. 15%).

Mocht er bij BS dus nog een nieuwe levering online komen dan hoef ik niet meer te wachten op mijn Wehkamp bestelling. :P
Ik heb hem bij Sony.nl besteld, ze geven aan ergens begin januari weer te gaan leveren...

afwachten dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Na al die berichten dat de Megabundel niet meer leverbaar zou zijn, had ik mij al op het ergste voorbereid (slechts een kale bundel :P). Maar kreeg net een telefoontje van de Intertoys (randstad) waar ik op 10 december een preorder had geplaatst voor een megabundel: ik kan em ophalen! :D
Helaas nu bij m'n ouders aan de andere kant van het land :|

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Yellowneck schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:30:
Na al die berichten dat de Megabundel niet meer leverbaar zou zijn, had ik mij al op het ergste voorbereid (slechts een kale bundel :P). Maar kreeg net een telefoontje van de Intertoys (randstad) waar ik op 10 december een preorder had geplaatst voor een megabundel: ik kan em ophalen! :D
Helaas nu bij m'n ouders aan de andere kant van het land :|
:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen gebeld met IT.

Ps4 leveringen vinden plaats via post of vracht wagen. Er worden dit jaar geen leveringen meer middels vrachtwagen verwacht. Post is overigens zonder TT.

Of te wel heeft u een order uitstaan bij een winkel en heeft u geen bericht ontvangen dan vindt de levering pas begin januari plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Gisteren bij de Mm in ehv gevraagd wanneer ze weer een levering verwachten, de medewerker gaf aan volgende week.. (exact wanneer wist hij niet) Hij denkt alle reserveringen te kunnen leveren, we shall see! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Ben geen vaste poster hier, maar heb (denk ik) wel leuk nieuws voor jullie allemaal;
Als alles loopt zoals het zou moeten lopen, komt er de 27e een gigantische lading PS4's binnen. d:)b
Uitlevering aan retail zal dan a.s. maandag zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinner schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:12:
Ben geen vaste poster hier, maar heb (denk ik) wel leuk nieuws voor jullie allemaal;
Als alles loopt zoals het zou moeten lopen, komt er de 27e een gigantische lading PS4's binnen. d:)b
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Bron ben ik zelf. En ja, ik zit érg dicht (midden in) het vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:27
kaal of bundels,of durf je je handen er niet voor te branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Dat zal een leuk begin van het nieuwe jaar zijn :) (of wellicht nog afsluiter :*))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

darksoul1 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:20:
[...]

kaal of bundels,of durf je je handen er niet voor te branden
Durf ik je niet te zeggen. Het is niet mijn department dus ik heb er niet over doorgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Sinner schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:26:
[...]

Durf ik je niet te zeggen. Het is niet mijn department dus ik heb er niet over doorgevraagd.
En weetje of 'binnen' betekent, bootje komt aan in Rotterdam, levering bij distributie Sony of leveringen bij de retailers?

EDIT: Ik zie dat er staat, retail maandag erna. Bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door DeKoetsier op 24-12-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com is nog steeds niet met informatie gekomen over de 3rde levering.

Ik wacht nu al bijna 4 weken op mijn Playstation 4.

Ik zou bij de 2de levering zitten , maar daar zat ik door fouten bij hun toch niet bij.

Zijn er meer mensen die het wachten op Bol.com zat zijn?

Wat gaan we er aan doen?

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:36:
Bol.com is nog steeds niet met informatie gekomen over de 3rde levering.

Ik wacht nu al bijna 4 weken op mijn Playstation 4.

Ik zou bij de 2de levering zitten , maar daar zat ik door fouten bij hun toch niet bij.

Zijn er meer mensen die het wachten op Bol.com zat zijn?

Wat gaan we er aan doen?

Ga je niks aan doen. Hoop gewoon dat ze ze vrijdag uit gaan leveren. Het zijn gewoon bizar drukke dagen tijdens de feestdagen met verzending/post/etc. Alle retailers kregen een levering binnen deze week en hopelijk aanstaande maandag dus de motherload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PS4 is vandaag keurig netjes aangekomen via Amazon.fr.
Pre-order bij bol meteen gecancelled, dat bedrijf staat bij mij op de blacklist :-(
Muppet show daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 17:30
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:11:
Mijn PS4 is vandaag keurig netjes aangekomen via Amazon.fr.
Pre-order bij bol meteen gecancelled, dat bedrijf staat bij mij op de blacklist :-(
Muppet show daar.
Hoe zit het met de stekker, heb hem ook bij Amazon Fr besteld en krijg hem 27e binnen. Wil gelijk beginnen met gamen....

[ Voor 4% gewijzigd door matthijsg op 24-12-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Bernessi schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:46:
Weet er iemand iets meer over de 3de levering van Coolblue?
Heb ook nog niets gehoord. Mag hopen dat ze wel iets krijgen en ook gaan leveren.

30okt mn bestelling gedaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker dan zou al bij de 1ste levering zitten van bol.com door 2 keer een fout te hebben gemaakt nog steeds niks binnen en ook nog geen nieuws erover heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:48:
lekker dan zou al bij de 1ste levering zitten van bol.com door 2 keer een fout te hebben gemaakt nog steeds niks binnen en ook nog geen nieuws erover heel raar.
Zo , ik was ook de man met de korte achternaam bij Bol.com , maar dan pas vanaf de 2de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik vind het niet erg om te wachten maar bij de 1ste en 2 de levering kreeg ik een mail dat ik hem einde van de week(vrijdag) thuis kon verwachten en dan op zaterdag bij beide keren sturen dat het fout is gegaan en mensen die later besteld hebben hem eerder hebben gekregen stuur dan niks en pas als die echt verzonden is een mail eruit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:13
Kom net van mediamarkt eindhoven en mijn playstation 4 opgehaald.
Besteld op 2 december.
Verwachting was januari maar uiteindelijk toch eerder binnen gekregen.
Zo zie je maar weer dat je beter bij een groter filiaal kan bestellen en niet aftewachten op wat een webshop doet :)

[ Voor 14% gewijzigd door LordFather op 24-12-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn Amsterdam had vandaag zijn 3e levering binnengekregen. Of te wel binnen nu en januari ga ik er vanuit dat men overgaat tot vrije verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:13:

Hoezo jij wel en ik niet? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Wel sneu voor iedereen die in de wachtrij staat, ik was vanmiddag bij de MediaMarkt in Emmen en daar lagen ze gewoon allemaal. Eerste instantie geen 1 meegenomen, een uurtje later toch terug gekomen en toen waren er van de 35 nog 2 over. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijsg schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:12:
[...]

Hoe zit het met de stekker, heb hem ook bij Amazon Fr besteld en krijg hem 27e binnen. Wil gelijk beginnen met gamen....
Gewoon eurostekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht te lang ik ga vrijdag eff naar Duitsland Xbox one kopen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 21:05:
ik wacht te lang ik ga vrijdag eff naar Duitsland Xbox one kopen
Succes met je X1. Daar ga je spijt van krijgen. ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Mediamarkt en Saturn hebben vandaag hun 3e levering gehad. Betreft alleen kale ps4 en geen bundels.

Ondanks dat ik een megabundel heb besteld, werd mij dus een kale ps4 aangeboden.

Wat betreft 4e levering, eind januari/begin februari, restant pre orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Laatst online: 03-12-2020
Vandaag men Ps4 Killzone Bundel via Amazon.fr ontvangen. bol.com geanulleerd. Bestel er nooit meer iets. Weet dat hun ook vrij weinig aan de levering vanuit sony kunnen veranderen, maar communicatief is het dikke drama daar. Tevens is de klantenservice zo onbetrouwbaar als de pest.

Heb helaas nog niet kunnen spelen, kan vrijdag pas =(

Voor de rest: Succes met wachten en/of je zoektocht naar de PS4. Hoop serieus dat jullie hem snel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

heeft iemand van Wehkamp iets binnen? :) ik heb wel blauwe controller binnen maar nog geen PS4

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was bij de media markt in Maastricht verzekerd van een ps4 met de derde levering, maar ik heb nog geen bericht gehad! kan het zijn dat niet alle media markten vandaag hun playstations hadden? ze zijn met de kerst gesloten dus kan niet bellen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

DJkim schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:45:
heeft iemand van Wehkamp iets binnen? :) ik heb wel blauwe controller binnen maar nog geen PS4
Ik vraag me af hoeveel backorders Wehkamp zal hebben. Enkele duizenden? Zal nog wel even duren voordat iedereen voorzien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Reiben schreef op woensdag 25 december 2013 @ 00:10:
[...]

Ik vraag me af hoeveel backorders Wehkamp zal hebben. Enkele duizenden? Zal nog wel even duren voordat iedereen voorzien is.
Je kan wel gelijk hebben denk ik .. toch is Wehkamp een van belangrijkste klant van Sony .. hopelijk krijgt ze grote hoeveelheid van Sony

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoorde vandaag bij de bart smit dat Sony tot 6 december dicht gaat hier in Nederland en dat er daardoor het het hele leverproces even stil komt te liggen. Hij verwachte wel na half januari (dus niet eind januari) weer een nieuwe levering, dat zou dan wel kunnen aangezien er nu ook telkens 2 weken tussen de leveringen zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
http://www.amazon.es/gp/p...43121_42706941_em_1p_2_ti

wees er snel bij wil je deze bundel nog ontvangen voor dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Laatst online: 03-12-2020
levert niet in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QqEsAj626bGu0yAfa39dNqpY/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind november bij een lokale bart smit een order geplaatst.
Op 24-12-13 netjes een belletje gekregen van deze lokale bart smit dat de bestelling binnen is.
Tevens een pre order uit staan in de webshop van bart smit........daar nog niks van vernomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling van amazon.fr is gisteren binnen gekomen (20ste besteld). Kleine KZ bundel. Alles werkt naar behoren, Nog een gouden tipje: Intertoys Barneveld heeft een hele korte wachtlijst....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Ik meng me ook in dit topic. Ik wil de PS4 aanschaffen, het mooiste zou zijn om deze binnen 3 weken te hebben.

Hoor weinig positiefs over Bol.com. Wat zijn de go's en no-go's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:30:
Ik meng me ook in dit topic. Ik wil de PS4 aanschaffen, het mooiste zou zijn om deze binnen 3 weken te hebben.

Lokale shops...

sony.nl (begin januari tot eind)

wehkamp niet, zowel bol.com ook niet.

bigu.nl goede keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:30:

Sony.nl heb je hem voor 399,99 geen verzendkosten, en je hebt meteen van de bron zelf. Betekend dus dat garantie makkelijker zou moeten verlopen. voorbeeld (Mediamarkt brengen, mediamarkt sorteert, mediamarkt verstuurd, ontvangen bij sony, sony repareert, terug gestuurd, mediamarkt ontvangt en je kunt hem ophalen) 1-2 weken.

Ik heb hem momenteel zelf bij Sony.nl besteld, ergens voelt dit het meest vertrouwd aan. Bijvoorbeeld : Sony kreeg hun 3rde levering 19 december, bartsmit kreeg dit 24 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:39:
[...]

Sony.nl heb je hem voor 399,99 geen verzendkosten, en je hebt meteen van de bron zelf. Betekend dus dat garantie makkelijker zou moeten verlopen. voorbeeld (Mediamarkt brengen, mediamarkt sorteert, mediamarkt verstuurd, ontvangen bij sony, sony repareert, terug gestuurd, mediamarkt ontvangt en je kunt hem ophalen) 1-2 weken.

Ik heb hem momenteel zelf bij Sony.nl besteld, ergens voelt dit het meest vertrouwd aan. Bijvoorbeeld : Sony kreeg hun 3rde levering 19 december, bartsmit kreeg dit 24 december.
Thanks! Logische keuze inderdaad. Echter kan ik hem daar niet pre-orderen? Dus ik moet wachten totdat de "koop nu" knopt in beeld komt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:47:
[...]

Thanks! Logische keuze inderdaad. Echter kan ik hem daar niet pre-orderen? Dus ik moet wachten totdat de "koop nu" knopt in beeld komt? :?
Aww damn, ik zie het inderdaad...

Hoogstwaarschijnlijk doen ze dat zodat ze niet zoals winkels als wehkamp en bol.com een mega lange wachtrij aanmaken.

http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4 werkt inderdaad niet (momenteel niet op voorraad)

Misschien is Bigu.nl wel iets voor je? vrij bekende webshop die over het algemeen niet super veel orders heeft en goed geleverd krijgt van Sony. Voordeel is ook dat je er kunt sparen voor credits die later ingezet kunnen worden voor korting op games (iets waar veel webshops van kunnen leren)
je krijgt rond de 3500 credits als je hem daar besteld en daarmee heb je ongeveer een korting van 15 euro op je volgende aankoop :)

Voorderest, zavvi.nl had ik goede dingen over gehoord, ook een snelle levering van 5-7 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ik heb hem bij Bigu.nl ge-preorderd.
Zavvi.nl heeft alleen bundles, terwijl ik op zoek was naar een kale PS4.

Ben benieuwd hoe lang het duurt, het wachten is begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:08:
Ik heb hem bij Bigu.nl ge-preorderd.
Zavvi.nl heeft alleen bundles, terwijl ik op zoek was naar een kale PS4.

Ben benieuwd hoe lang het duurt, het wachten is begonnen :)
ik zit al een aantal maanden te wachten, dus sluit je maar leuk aan! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:09:
[...]

ik zit al een aantal maanden te wachten, dus sluit je maar leuk aan! :p
Ahh, daar moet ik dus rekening mee houden :(
Bigu.nl verwacht 'januari 2014'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
matthijsg schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:12:
[...]

C7, 2-polig. (zo'n acht vorm) die passen allemaal :-)

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_9-tAxsAo8qE7dZ3oH6ugBcDeReKfHfklz3wQtrgdsWQfsQJxdA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:22:
[...]

duur! 540? opgerot met bol.com
Wow idd, en dan is het nog niet eens aangeboden door een partner. Rare prijs met alleen een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:29:
[...]

Wow idd, en dan is het nog niet eens aangeboden door een partner. Rare prijs met alleen een game.
Ja, misschien is het wel een fout van bol.com Dat is meer een 3 games inbegrepen prijs voor een bundel

Op amazon enzovoort staat wel een bundel met killzone knak en driveclub voor de prijs van 540 euro...
ziet er naar uit dat bol.com dat vergeten te vermelden is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:32:
[...]

Ja, misschien is het wel een fout van bol.com Dat is meer een 3 games inbegrepen prijs voor een bundel

Op amazon enzovoort staat wel een bundel met killzone knak en driveclub voor de prijs van 540 euro...
ziet er naar uit dat bol.com dat vergeten te vermelden is :p
Ik heb het EAN nummer eens gegoogled, en er kwam 1 resultaat uit, zelfde bundel bij Centralpoint, voor 439 euro, dus denk dat ze zich een getalletje hebben vergist ;)

http://www.centralpoint.b...-art-9298687-num-1828874/

Foutje, btw was excl :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
hmmm,wel beschikbaar op 15-1 lol,of bedoelen ze beschikbaar vanaf?
zou je dan sneller zijn dan de 3e levering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
darksoul1 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:45:
[...]

Ergens wel logisch, gloednieuwe bundel, wie het eerst komt..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darksoul1 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:45:
[...]

Volgens sony.nl gaan ze begin januari (ergens de eerste week van januari) weer leveren voor de mensen die bij sony.nl hebben besteld. momenteel zijn dat er niet veel aangezien ze een stop hebben gezet op orders voor de ps4 bij hun online.

Andere winkels geven aan ergens midden januari nog een 4de levering te ontvangen... ziet er naar uit dat je het beste nu maar kunt wachten tot eind januari om je ps4 te halen, zullen er vast ook een hoop leuke bundels zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:48:
[...]

Volgens sony.nl gaan ze begin januari (ergens de eerste week van januari) weer leveren voor de mensen die bij sony.nl hebben besteld. momenteel zijn dat er niet veel aangezien ze een stop hebben gezet op orders voor de ps4 bij hun online.

Andere winkels geven aan ergens midden januari nog een 4de levering te ontvangen... ziet er naar uit dat je het beste nu maar kunt wachten tot eind januari om je ps4 te halen, zullen er vast ook een hoop leuke bundels zijn :)
naar mij weten krijgen ze pas half a eind januarie weer,heb ook bij sonyonline besteld 19 dec,en kreeg een mail terug,dat ze pas weer half a eind januarie kunnen leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darksoul1 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:51:
[...]

naar mij weten krijgen ze pas half a eind januarie weer,heb ook bij sonyonline besteld 19 dec,en kreeg een mail terug,dat ze pas weer half a eind januarie kunnen leveren
ik kreeg mail van sony.nl dat ik hem begin januari kan verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:52:
[...]

ik kreeg mail van sony.nl dat ik hem begin januari kan verwachten
wanneer besteld en hoelaat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darksoul1 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:53:
[...]

wanneer besteld en hoelaat dan?
19 december, laaaaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
ik 19 dec 23:17 om precies te zijn

dit was mn mail
Geachte,

Hartelijk dank voor uw email.

Donderdag en vrijdag kon de Playstation besteld worden, wat u dan ook hebt gedaan.
Reeds vrijdagmiddag hebben we de reservatiemogelijkheid weer moeten stopzetten, omdat er ondertussen weer teveel reservaties binnen zijn.

De allereersten die vorige week bestelden zijn reeds verzonden, maar voor al de rest gaat het om reservaties. De eerste inkomende levering staat gepland voor midden à eind januari, dus dat wil zeggen dat alle gedane reservaties dan afgewerkt zullen worden.
Daar hoort uw bestelling ook bij.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Sarah Koekelberg
Country Specialist Belgium and the Netherlands
Sony Store Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
vergeet deze actie van bol.com niet:

http://www.bol.com/nl/p/p...021281719%26itm_role%3din

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 12 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.