Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
Domih schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:59:
[...]

Er staat als je bestelt ook aan de rechterkant "verawachte leverdatum 29 januari"

Stel dat ik m bestel, en op een manier er eerder aan een kan komen, kan ik dan vrijblijvend mijn bestelling annuleren?
Ja, bij internetbestellingen heb je altijd het recht om je bestelling te annuleren. Zelfs tot een week na ontvangst van de goederen als ik mij niet vergis.

Edit: Bij deze bevestigd. Tot 7 dagen na ontvangst van de goederen kun je nog annuleren. Bij webwinkels die zijn aangesloten bij thuiswinkel.org is dat zelfs tot 14 dagen.

[ Voor 15% gewijzigd door KlaasjeNL op 18-12-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 11:17
Avioto schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:00:
Kreeg net een mail van de Media Markt

[...]
Wanneer besteld?

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Op de
Site van MM staan zelfs geen PS4s meer

Op de
Site van Sony zijn ook geen
Bundels te bestellen?

[ Voor 40% gewijzigd door RedHat op 18-12-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09 17:25

Domih

Domih.

heb een email van mijn bestelling:
"Bedankt Dhr. de Hoon,
Hierbij bevestigen wij dat we uw bestelling hebben ontvangen.
U zult deze ontvangen tussen 30.01.2014 en 31.01.2014."

even een mail sturen dat de website zegt binnen 2-3 weken :P

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 18:47

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:54:
Ik heb hem besteld bij Sony.
Ze geven aan levertijd 2-3 weken.
Daar ga ik vanuit.
Plus de extra paar dagen van het leveren vanuit Tsjechië. (Vanuit daar levert Sony namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joshoon schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:26:
[...]

Plus de extra paar dagen van het leveren vanuit Tsjechië. (Vanuit daar levert Sony namelijk)
Volgens mij word de ps4 vanuit nederland geleverd.

De spullen komen namelijk of in engeland of in rotterdam binnen en worden van daaruit verder vervoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:43:
[...]

Volgens mij word de ps4 vanuit nederland geleverd.

De spullen komen namelijk of in engeland of in rotterdam binnen en worden van daaruit verder vervoerd.
Ik weet niet of het via het zelfde gaat allemaal, maar ik heb mijn Sony Smartwatch 2 ook via de Sony site besteld, en dat werd vanuit Tsjechië naar me toe verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joshoon schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:51:
[...]

Ik weet niet of het via het zelfde gaat allemaal, maar ik heb mijn Sony Smartwatch 2 ook via de Sony site besteld, en dat werd vanuit Tsjechië naar me toe verzonden.
Gaan niet allemaal hetzelfde. Tsjechië is namelijk niet handig voor grote vrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Jay47 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:51:
[...]

Jaja ik werk bij het koningsplein, collega ging gelijk heen en ze hadden niks liggen. Miss had je mazzel of je lult uit je nek!
Ga morgen terug en vraagt o ze verkocht hebben. Weet je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lerosa
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Dit kom ik op een Duitse site net tegen, misschien is het wat..

http://www.mediamarkt.de/...errueckte-adventskalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
Update simplygames Mega bundel bestelling:

Status sinds vanochtend:
Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands, estimated delivery date: 19 Dec 2013 -- 18 Dec 2013 06:15

Besteld op 17-dec-2013 om 12:02
Bevesting op 17-dec-2013 om 12:04
Bevestiging van overdragen aan verzender(DPD): 12:55
Starten van volgen in tracktrace van DPD: 16:36 (17 dec)
Aangekomen in centraal depot: 19:54 (17 dec)
En dan nu de huidige status zoals hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:09
Ik sta bij mycom/intertoys en krijg van simplygames binnenkort mijn console.
Dus als mensen er eentje willen als ik aan de buurt ben, dan hoor ik het wel via PM...... .
Als je echt niet kan wachten mij simplygames versie komt waarschijnlijk morgen in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
theduke1989 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:39:
Ik sta bij mycom/intertoys en krijg van simplygames binnenkort mijn console.
Dus als mensen er eentje willen als ik aan de buurt ben, dan hoor ik het wel via PM...... .
Als je echt niet kan wachten mij simplygames versie komt waarschijnlijk morgen in huis
Same here!!

Status sinds vanochtend:
Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands, estimated delivery date: 19 Dec 2013 -- 18 Dec 2013 06:15

Besteld op 17-dec-2013 om 12:02
Bevesting op 17-dec-2013 om 12:04
Bevestiging van overdragen aan verzender(DPD): 12:55
Starten van volgen in tracktrace van DPD: 16:36 (17 dec)
Aangekomen in centraal depot: 19:54 (17 dec)
En dan nu de huidige status zoals hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Zojuist bevestiging gehad van Saturn geen levering dit jaar meer. Pas 2e a 3e week januari 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filosooff
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-04 11:00
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:03:
zo voor de grap bij Wehkamp weer een ps4 besteld via acceptgiro, is zien of ze hun zo goed aan de ''volgende'' chronische levering gaan houden!

:*)
Had jij niet laatst een ps4 te koop staan?

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Normaliter weet Sony wanneer een schip binnen kom ... kan +- 3 dagen verschillen daarna wordt het met trucking naar SONY DC in Tilburg binnengehaald en volgende dag worden orders gepicked en geleverd aan retailers. Dus de eerste volgende lading zal rond 27ste binnengehaald worden

Lucky Goldstar

• Karbas
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:10
Bij sony.nl geeft ie nu 20-23 December aan als levertijd!!

Verwijderd

Wat sony.nl te zeggen heeft over de garantie op de ps4 aankopen in het buitenland. Geen garantie....

https://twitter.com/PlayStationNL/status/412936581969117184

Zou kinderachtig zijn, ms doet met de xbone niet moeilijk met buitenlandse aankopen.

Verwijderd

Mijne staat klaar voor verzending maar nog geen track en trace ontvangen :D
Zal dus nog even moeten wachten.
Had op 25 september bestelt.

Anyway wie hem voor 10 okt bestelt heeft krijgt hem volgens mij voor 23 dec.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 09:09 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:05:
Mijne staat klaar voor verzending maar nog geen track en trace ontvangen :D
Zal dus nog even moeten wachten.
Had op 25 september bestelt.

Anyway wie hem voor 10 okt bestelt heeft krijgt hem volgens mij voor 23 dec.
Waar heb je hem besteld?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 06:03:
Voor de meeste die uit de Nederlandse online shops hebben besteld wordt er niks meer geleverd voor de kerst.
Ik denk vanochtend ik check mijn Sony.nl accountje maar eens even...
En wat staat er?
"Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner"
Ik ben blij :)
Nog geen Track&Trace of een leveringsdatum, maar dat komt wel ;)

Om de vraag voor te zijn: Besteld 2 okt

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 19-12-2013 09:13 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Reem0nN
  • Laatst online: 23:35
Ik kan ook zeggen dat ik na veel moeite met de Wehkamp betreft valse beloftes die gedaan werden, en slechte telefonisch klantenservice toch een PS4 Killzone bundel vanavond binnen heb :).

Ter informatie : Ik had op 28-11 een kale PS4 versie 399,- besteld, en werd gebeld door een vriendelijke medewerker van de Backoffice dat ie met veel moeite toch een Killzone bundel PS4 heb kunnen bemachtigen, en ik die gewoon voor de prijs van 399,- krijg.. Vanwege alle order problemen en toezeggingen die gedaan werden.

Ik wil toch even laten weten op dit forum, dat Wehkamp niet de moeilijkste is, en er ook nog mensen werken die wel moeite doen voor de klant om toch top service te verlenen . _/-\o_

2013-12-19 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-12-19 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2013-12-19 * Aflevering met handtekening en niet bij buren 8)

• theduke1989
PS4 tot februari niet meer te verkrijgen in Australië

19 december 2013 in PS4 Reageren

De PlayStation 4 is ongelofelijk populair, en de schaarse voorraad geldt dan ook voor alle 48 landen waar de PS4 verkrijgbaar is. Dit geldt zeker voor Nederland, maar ook in bijvoorbeeld Australië. Het gaat in Australië zelfs zo hard, dat Sony géén voorraad meer heeft tot februari, zo meldt News.com.au. Tenzij je in het bezit bent van een pre-order die maanden geleden is geplaatst, kun je tot de maand februari geen PS4-console meer vinden in geheel Australië, schrijft de website.

De hele voorraad voor de maand januari is inmiddels als gereserveerd voor de mensen die een pre order plaatsten in de maand juni, juli of augustus. “Sony today confirmed it had already sold all of its January stock, leaving Australian PlayStation 4 buyers little chance of seeing the next-generation console on store shelves until February at the earliest.”

Hoe het met de Nederlandse voorraden er voor staat, blijft onduidelijk. Bol.com zou volgens geruchten met Sony in onderhandeling zijn over een grote, extra derde levering. Bol.com schrijft op hun website ook dat men verwacht in 2013 nog een extra derde levering te ontvangen. Wij houden jullie uiteraard op de hoogte!
bron:: http://www.playstation4cl...-te-verkrijgen-australie/

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
ik hoorde via een ander forum dat er vandaag een vrachtship zou aankomen met heel veel PS4 consoles.... Schijnbaar iemand zijn pa werkte daar in de haven.... Of het bullshit is?!? Who knows...

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
http://www.zavvi.nl/ps4-h...aystation-4/10765997.html

Bij Zavvi.nl €436,19 en word 31 dec uitgeleverd. Maar duurt ong een paar dagen voordat je het hebt. Komt uit Engeland!

• rms90
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-11-2021
Net Sony gebeld.
Gisteravond rond etenstijd de PS4 bij hun besteld.
Kunnen niet zeggen wanneer die geleverd gaat worden :-(

Op mijn account van Sony staat ook: uw bestelling staat klaar, we hebben het overgedragen aan onze verzendpartner, uw bestelling wordt verzonden, u kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner. Maar er staat ook elders in het scherm nog steeds levering tussen 30-1 en 31-1

[ Voor 55% gewijzigd door rms90 op 19-12-2013 11:17 ]

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:16
Ik heb na een order bij de lokale BS ook een order met aanbetaling bij de Saturn in Tilburg gedaan. Nadeel van de preorder in de winkel (maar online is al bijna hetzelfde) is dat je totaal niet op de hoogte gehouden wordt. Komt misschien omdat winkels niet weten wanneer exact hoeveel binnen komt, maar men moet hier toch een planning op kunnen maken qua lossen enzo, dus ze moeten toch iets weten zou je denken...

Zowel van BS als van Saturn dus nog niets vernomen.... en GTA V is ook bijna uitgespeeld op mijn xdoos360 :'(

• sp3c0ps
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10-2021
Hier ook net een mail binnen van sony.nl

"Hartelijk dank voor uw email.

Alle gereserveerde playstations zijn gisteren verzonden, waaronder dus ook uw bestelling.
U zal vandaag of morgen een email krijgen hierover van TNT, met een traceernummer, zodat u de levering kan volgen.

Ten laatste begin volgende week kan u de levering verwachten.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,"

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 09:57
Voor mensen:

PlayStation 4 Console - Knack Bundle - PS4
http://www.gameseek.co.uk...n-4-Console--Knack-Bundle

£399.99 = € 496.02

PlayStation 4 Console & Call of Duty Ghosts & Knack & Additional Sony DualShock 4 Wireless Controller
http://www.gameseek.co.uk...ock-4-Wireless-Controller

£489.99 = € 607.62

Trust gedoe is goed bij hun zo te zien:
http://www.trustpilot.nl/review/www.gameseek.co.uk

[ Voor 15% gewijzigd door DeEindbaas op 19-12-2013 15:27 ]

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:13
Net maar even AC geannuleerd bij Saturn voor die 43 euro. Ze hadden nog steeds niet geleverd.

Heb nu AC gekocht voor de PS3 (26 euro) en de upgrade van 10 euro in de PSN Store.

Toch weer wat euro's bespaard :P

Kerst deal 10 rocks! http://blog.eu.playstatio...als-of-christmas-deal-10/

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

rms90 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:39:
Ik had hem 9 december besteld bij bol. Gisteren een mail gehad van ze dat het rond de 20e nu gaat worden.
Ook nogmaals Sony gebeld, Gevraagd over mijn bestelling gezien die op overdraging staat via verzendpartner. Ze hadden een kleine voorraad, moet dus waarschijnlijk inhouden dat ik erbij zit en vandaag nog een track en trace ontvang. iemand anders al een track en trace van Sony ontvangen wie daar besteld heeft gister of eerder?
[...]
Ik heb nog helemaal geen mail van Bol.com, en heb heb 3 september besteld, en ben dus 1 van de gedupeerde van die fout die ze hadden gemaakt.
Ze gaan nu toch niet weer mensen voortrekken? :?

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:32
Joshoon schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:34:
[...]

Ik heb nog helemaal geen mail van Bol.com, en heb heb 3 september besteld, en ben dus 1 van de gedupeerde van die fout die ze hadden gemaakt.
Ze gaan nu toch niet weer mensen voortrekken? :?
Zoals ik al eerder zei, ze zullen nu zeker de dualshock mail gestuurd hebben naar de mensen van de 3de of de 4de levering en wij krijgen daarna de consoles (29 augustus) :)

Ik hoop dat het nu wel goed gaat want 2x zo'n fout maken dat kan gewoon niet...

[ Voor 7% gewijzigd door 1980Wouter op 19-12-2013 16:39 ]

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
jacob • 16 minuten geleden
mensen die bij bol hebben besteld voor 28 november zitten WAARSCHIJNLIJK bij de derde levering want als je bij je bestelstatus kijkt dan staat er op verschijningsdatum dat is dan de derde leverling heb ik gehoord en anders staat er al een datum bijv 25-01-14

Wat zal hier waar van zijn? Dit is een reactie op playstation4club.nl, ik wantrouw dit want dit staat er namelijk al bij mij vanaf het moment dat ik hem heb gepreorderen en op dat moment zou dat de 2de levering zijn

• Jay47
Ok nieuwe informatie, Killzone megabundel word niet meer geleverd door Wehkamp.
Dit omdat Sony deze pakket niet meer zal leveren.
Klote zooi had maar 425 betaald ipv van 500 euro, krijg dus nu een kale PS4 eind dec van Wehkamp en 100 euro retour. Kan ik alsnog camera en ds4 los erbij kopen :F
Ben teleurgesteld man wat was dat een goede deal :(

[ Voor 8% gewijzigd door Jay47 op 19-12-2013 18:36 ]

• Giga_
Toplevering van simplygames.com!! Werkelijk waar. Gewoon binnen in 2 dagen, niks geen gezeur of bagger communicatie zoals in dit land.

Bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WwrqNKy.jpg

Over de garantie belangrijke informatie. Vooral voor import consoles. Zojuist ook bevestigd over Tiwtter:

PlayStation NL
@Giga_ Deze kunnen inderdaad naar Sony NL, excuses voor de verwarring.
Bron

Have fun all :)

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Ook gebeld door Wehkamp, de bundel van €500,- krijgen ze dus inderdaad niet meer. Ook ik heb 'm maar omgezet in een kale PS4, wat nogal zuur is omdat ik ook €430,- voor de Killzone-bundel had betaald.

Overigens werd er tegen mij wel gezegd dat als ik voor de kale versie zou gaan ik NIET achteraan in de rij zou komen.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Jay47 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:33:
Ok nieuwe informatie, Killzone megabundel word niet meer geleverd door Wehkamp.
Dit omdat Sony deze pakket niet meer zal leveren.
Klote zooi had maar 425 betaald ipv van 500 euro, krijg dus nu een kale PS4 eind dec van Wehkamp en 100 euro retour. Kan ik alsnog camera en ds4 los erbij kopen :F
Ben teleurgesteld man wat was dat een goede deal :(
Hier zelfde verhaal. :( Ze hadden dinsdag al geprobeerd te bellen, maar het was een privé nummer dus ik kon niet terugbellen. Bij de Mega bundels was ik bijna aan de beurt (vroeg op de middag 02-12 besteld). Nu kom je een heel stuk lager omdat de lijst van kale PS4's al vanaf Juli loopt. We worden niet op de plek gezet waar we anders geleverd hadden gekregen. :(

Het stomme is dat ze via de e-mail hebben gegarandeerd dat alle orders geleverd zouden worden. Tevens mocht ik ze via Twitter eraan houden dat ze zouden leveren. Dat wordt nu gewoon compleet genegeerd. Ze hadden zich prima aan hun woord kunnen houden door alle Killzone mega bundels los te leveren. Dus PS4+KZ+DS4+Camera.

Waar ik ook nog wel akkoord mee wil gaan is de kale bundel leveren wanneer we anders ook de grote bundel hadden gehad. Dus als ik bijv. eind december de grote bundel had gekregen dan ook eind december de kale PS4 leveren aan deze groep mensen. Maar dat gaat dus niet gebeuren. -O-

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Heb vanavond weer gebeld met Bol.com omdat het nu inmiddels z'n beetje alweer een week is geleden sinds die fout van hun.

Die mevrouw vertelde mij dat er mogelijk in december nog een levering komt, en de volgende levering pas weer in februari.

Ik weet niet wat ik daar allemaal van moet geloven ondanks die mevrouw erg onduidelijk was, en vorige keer ook al dingen vertelde wat niet klopte.

Ze zei dat verdere informatie nog volgt via de mail.

Verwijderd

Joshoon schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:22:
Heb vanavond weer gebeld met Bol.com omdat het nu inmiddels z'n beetje alweer een week is geleden sinds die fout van hun.

Die mevrouw vertelde mij dat er mogelijk in december nog een levering komt, en de volgende levering pas weer in februari.

Ik weet niet wat ik daar allemaal van moet geloven ondanks die mevrouw erg onduidelijk was, en vorige keer ook al dingen vertelde wat niet klopte.

Ze zei dat verdere informatie nog volgt via de mail.
Callcenters hebben er geen weet van en dat geld ook voor medewerkers in winkels. Die zeggen wat op het bordje staat of ze verteld word. Dus 19 Dec. + 7 weken is februari.

Is mij ook overkomen en de volgende dag lagen er 20 in de MM. En zie nu ook de sony shop.

Iedereen weet dat batch 3 veel eerder komt, wanneer is alleen de vraag. Ook Sony doet er alles aan, maar garanderen dat iemand die nu besteld een ps4 krijgt kunnen ze niet hard maken omdat er constant fouten worden gemaakt en er veel mensen in afwachting zijn of nog preorders hebben lopen sinds juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
Snap ook werkelijk niet na alle succesverhalen van het bestellen bij amazon.co.uk en simplygames.com en amazone.de dat jullie allemaal als makke schapen achter de voorraad in Nederland aan gaan. Er stond 3 dagen lang een voorraad bundel klaar bij simplygames.com en jullie blijven hier zuren over slechte levering. Het is ook een beetje zeiken om te zeiken merk ik al. Ik snap heus wel dat Sony, Bol.com, BS en al die anderen gewoon niks meer zeggen omdat als het niet zo is ze keihard worden afgerekend. Dat is het effect van constant zuren.... Tuurlijk zijn we hier allemaal genaaid door die bedrijven met vreemd leveringsmethodes, maar daar leren ze ook weer van.

PS. Als je werkelijk de intentie hebt om bij Sony te bestellen omdat op de gehele website een speciale verzendactie loopt waarmee je hem op 24 december in huis hebt, dan heb je de afgelopen 40000 posts echt een plaat voor je kop gehad. Sony had idd een kleine losse levering vandaag (zie hun twitter timeline) maar niet voor 300 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Voor de mensen die een PS Vita willen....sla je slag nu 109 euro bij Dixons!

http://www.dixons.nl/game...fi-1004.html#.UrQJ-YWFcik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Mensen heb nog 1 tip.
Sites al bol.com, intertoys, bart smit enzovoorts noem ze maar op, hebben geen voorraad indicaties op hun site.

Mycom en Dixons hebben dat wel, zelfs op filiaal niveau.

http://www.mycom.nl/gamin...les/72083/sony-ps4?var0=2

Gewoon paar keer blijven F5-en tot er een direct is af te halen. Gelijk bellen dan naar filiaal en hem vast laten leggen. Zo heb ik er vandaag een weten te bemachtigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoord van Bol.com :

bol.com ‏

@Dennis We verwachten nog een levering dit jaar. Zodra we meer weten over een exacte leverdatum laten we je dit per e-mail weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:00
Berichtje via coolblue op twitter zojuist dat ze niks zeggen omdat ze geen valse hoop willen geven. Hopelijk krijgen ze net als bol nog voor het einde van het jaar een levering.

Zou erg mooi zijn als er maandag of dinsdag nog iets binnen komt maar ik ben bang van niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
  • Laatst online: 27-12-2024
wh00pz schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:13:
Iemand al wat gehoord van Bol.com?
Heb de mijne op 12 oktober preorderd, en laatste mail wat ik kreeg is dat ik in de volgende levering zit (kreeg dat mailtje toen de 2e levering er was)..
Hoop dit jaar nog :(
Haal ik net van playstation4club.nl. En dit is wat ik al verwachte...

GebeldmetBol • 17 uur geleden −
Gasten, ik ben net gebeld door de klantenservice van bol.com (na aanleiding van een mail), en mij werd het volgende gezegt: Er is nog helemaal geen duidelijkheid over de derde levering, over wanneer die nou precies komt en de hoeveelheid. Daarom kunnen ze nog niemand een mailtje sturen. Best wel duidelijk dit, maar ik vroeg haar toen het volgende: Er staat op jullie site dat er eind deze maand nog wel een levering zal plaats vinden. Hierop antwoorde ze dat ze daar nog helemaal niet zeker van zijn, en dat ze het alleen 'verwachten'. Dit betekend dus helemaal niks. Ze had gezegt dat ik er niet van uit moest gaan dat ik hem dit jaar nog kreeg, als ik al bij de derde levering zit (omdat het aantal dat ze krijgen steeds zo weinig is).

[ Voor 6% gewijzigd door JWR007 op 20-12-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net redcoon gebeld. het blijkt dat de Playstation 4 nog niet bij hun binnen is. ze krijgen wel steeds ''kleine'' leveringen binnen maar dit is niet genoeg voor de vraag die ze krijgen.

Dat houd in, bestel je nu heb je eigenlijks hetzelfde verhaaltje als bij alle andere retailers....
Beste waar je nu kunt bestellen is echt bij sony.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Jemig mijn twitter correspondentie met Wehkamp

Ik:

@wehkamp Lees dat de ps4 bundel niet meer geleverd wordt door jullie? Krijg ik een refund op mijn cadeaubonnen waarmee ik hem heb gekocht?

Wehkamp:

@Mindgem1982 Heb je daar een bevestiging van gekregen? Kun je mij dat eventueel sturen via DM, dan zoek ik dit uit. ^BE

Ik:

@wehkamp Nee lees het in onderstaande tweets van andere klanten. Ik heb na het 'geduld & chronologische volgorde' 13/12 mail niks gehoord

Wehkamp:

@Mindgem1982 Ik heb daar niets van vernomen, iedereen wordt nog geinformeerd via e-mail zoals de e-mail van 13-12. Hou het in de gaten!^BE

We worden gewoon gek gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Voor de geïnteresseerden, dit kwam net langs op IRC:

https://twitter.com/bartsmitcom/status/413983678612516864

BS krijgt maandag nieuwe levering.

[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 20-12-2013 11:57 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knack bundel voor omgerekend 460,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook net een telefoontje van Wehkamp gekregen met bericht dat de mega bundels niet meer geleverd worden. Omgezet naar een kale bundel, plus netjes in de rij geplaatst op 2 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
rickjehh schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:31:
[...]

Dan moet je denk nog maar eens opnieuw beginnen met rekenen. 499 pond kostte de grote bundel bij simplygames, omgerekend is dat 597 euro, plus 6 pond verzendkosten kom je boven de 100 euro uit dat je meer betaald voor de bundel bij simplygames, aangezien de mega bundel bij de Nederlandse retailers 500 euro kost. Niet meer en niet minder. Al die gekunstelde berekeningen interesseren me niets, ze verkopen de bundel en met die prijs moet je dan ook rekenen.

Hoezo begin je nu trouwens over boos worden op mensen die er niks aan kunnen doen? Ik zie mezelf nergens boos worden. Ik vind het alleen irritant dat er zo makkelijk wordt gezegd, ja dan moet je hem maar bij simplygames bestellen, totale onzin want de Nederlandse retailers hebben er gewoon een potje van gemaakt. Punt.
Ik zit zelf ook te wachten op een PS4 maar ik ben het niet helemaal met jou eens dat de NLse retailers er een potje van hebben gemaakt. Enkele tientallen PS4's zijn bij verkeerde mensen terecht gekomen maar dat houdt niet in dat de rest het niet gewoon goed doet.

Er is gewoon schaarste en Sony is op dit moment niet bij machten om de schaarste binnen een maand of 2 op te lossen. Dat is een feit waar wij mee moeten handelen en ook iets waar de NLse retailers weinig aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lerosa
  • Registratie: Oktober 2012
Voor de Zuid-Limburgers onder ons.

Vandaag een belronde gedaan naar Dixons, MyCom, Bart Smit, Intertoys en MM in Zuid Limburg. Het blijkt dat Intertoys volgende week zeker de Killzone Pack binnen krijgt. Op basis van de grootte van de winkel krijgt men 1 of 2 stuk(s) binnen. Vanmorgen waren er in Roermond, Brunssum en Geleen geen reserveringen meer. Ik heb net nog een reservering in Roermond gedaan. Wees er dus snel bij. Ook Dixons Roermond geeft aan geen reserveringen meer te hebben, maar hebben geen indicatie van levering.

Alle andere winkels deden nogal vaag. Ik hoop de mijne dus volgende te krijgen. Succes!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op voorraad bij Amazon.fr:

http://www.amazon.fr/gp/p...MF7W/ref=ox_ya_os_product

Sla je slag zou ik zeggen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Noisemaker
  • Laatst online: 17-06 11:46
Net gebeld met Wehkamp. 8 november besteld. Kaal. Zit niet in de komende levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Zojuist een mail van Wehkamp dat ik bij de volgende zending zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
joffrey19 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:01:
Zojuist een mail van Wehkamp dat ik bij de volgende zending zit.
Ik ook en dat ik niet bij die levering zit. Kale besteld op 2 dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Krijg net ook mail,

Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld.

Zoals je weet krijgen we vanuit de leverancier (door de grote vraag) per keer slechts een beperkt aantal consoles toegezonden. Ook met de zending van eind december zijn we helaas nog niet in staat om jouw PS4 bij je af te leveren.

Op dit moment weten wij ook nog niet wanneer de volgende zending verwacht wordt. Wij zijn daarvoor afhankelijk van Sony. Het is niet nodig om contact met ons op te nemen, want zodra wij weer nieuwe informatie krijgen, zullen we dat direct doorgeven aan je.

We begrijpen dat het erg vervelend is, en hopen hierbij op je begrip.

Eerst mijn megabundel cancelen en nu dit |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Jay47 op 20-12-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart Smit ‏@bartsmitcom 2u
@Jdreamer1982 Jawel, ik hoor net dat we maandag een nieuwe levering krijgen.

Tada dat is bron 2, heb ik even geluk dat ik als 5de op de lijst sta bij Bartsmit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
technoaddict schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:12:
Heb ook bij Amazon FR besteld. Toch wel een klein beetje zweet in mn handen. Fingers crossed.
Wees gerust, de datum die bij Amazon.fr staat klopt (in mijn ervaring) altijd. Ik heb er al twee bundels besteld. Keurig netjes afgeleverd in een verpakte doos.

[ Voor 0% gewijzigd door Gropah op 21-12-2013 11:39 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
Belangrijke informatie voor bestellingen uit het buitenland. Garantie en stekker informatie

Garantie
Je hebt als je hem in het buitenland besteld alleen garantie in europa als deze is bedoeld voor deze markt. De garantie van de PS4 is niet per land maar per markt ( vaak een werelddeel) geregeld. Je kan controleren na ontvangst of jij erbij hoort door dit te controleren.

"PS4 Model mumbers ending in 2, 3, 4 and 8 are covered by the European warranty."

Stekkers
Mijn aanraden is om geen omvormer te kopen maar een eurostekker (zoals al wat vaak aangegeven hier). Ga langs bij de Karwei, Gamma, Praxis of andere elektronica winkel en vraag om een eurostekker of 8-vorm stroomkabel. Dan kom je er wel uit. Omvormers zijn toch vaak wat instabiel (vooral goedkope merken). Je wilt geen kortsluiting terwijl de kabel net 2.50 kost :)

Ik heb zojuist ook een eurostekker gekocht omdat ik nu de eurostekker van me laptop in mn ps4 heb gestopt:)

Succes allen met de buitenlandse bestellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Psst.. poepies:

http://www.amazon.es/Play...-1&keywords=playstation+4

Precio: EUR 393,02
En stock.
Vendido y enviado por Amazon. Se puede envolver para regalo.

[ Voor 26% gewijzigd door ProfoundValue op 20-12-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
ProfoundValue schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:43:
Psst.. poepies:

Precio: EUR 393,02
En stock.
Vendido y enviado por Amazon. Se puede envolver para regalo.
Amazon.es levert niet meer naar Nederland, sinds een korte tijd. Althans niet met PS4's.
Giga_ schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:40:
Belangrijke informatie voor bestellingen uit het buitenland. Garantie en stekker informatie

Garantie
Je hebt als je hem in het buitenland besteld alleen garantie in europa als deze is bedoeld voor deze markt. De garantie van de PS4 is niet per land maar per markt ( vaak een werelddeel) geregeld. Je kan controleren na ontvangst of jij erbij hoort door dit te controleren.

"PS4 Model mumbers ending in 2, 3, 4 and 8 are covered by the European warranty."

Stekkers
Mijn aanraden is om geen omvormer te kopen maar een eurostekker (zoals al wat vaak aangegeven hier). Ga langs bij de Karwei, Gamma, Praxis of andere elektronica winkel en vraag om een eurostekker of 8-vorm stroomkabel. Dan kom je er wel uit. Omvormers zijn toch vaak wat instabiel (vooral goedkope merken). Je wilt geen kortsluiting terwijl de kabel net 2.50 kost :)

Ik heb zojuist ook een eurostekker gekocht omdat ik nu de eurostekker van me laptop in mn ps4 heb gestopt:)

Succes allen met de buitenlandse bestellingen :)
Zoals gezegd; je hebt geen omvormer nodig voor de Franse PS4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Voor de mensen die nog niet hebben besteld, of wanneer hier weer een update komt over PS4's bij Amazon; ik kan het je van harte aanraden. Service is goed, levertijden en voorraadindicaties zijn actueel (op = echt op bij Amazon), in tegenstelling tot bijv. Dixons die altijd vrolijk reclame maakt (zelfs per nieuwsbrief) met voorraden die al dagen lang op zijn.

Nadelen zijn dat je alleen met CC kan betalen (die prepaid credit cards kunnen vaak maar tot max 150 worden opgeladen (en aangezien je maar 1 CC kan gebruiken per transactie, heb je daar niets aan).
Let ook wel op dat je echt bij Amazon besteld; niet via een tussenleverancier zoals de link die jij geeft. Dat gaat via Game Trade Online in dit specifieke geval, en dat is een verkoper die via Amazon een product te koop aanbiedt. Veelal zijn die veel duurder dan de normale prijzen, omdat ze er een slaatje uit proberen te slaan. Ook kan die levertijd afwijken.

[ Voor 36% gewijzigd door Royeboi op 20-12-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart Smit krijgt maandag een ''vet grote'' levering :P

Bart Smit ‏@bartsmitcom 6m
@RandomzEdits Een vet grote! Maar het is bij lange na niet genoeg om alle reserveringen weg te werken

Hopen dat bol ook zo een grote levering krijgt zodat mijn bestelling van 14 november er nog bij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostb11
  • Laatst online: 02-02-2021
Jongens bij nedgame komt de nieuwe lading begin 2014 die kun je daar nu bestellen!!
Link: http://www.nedgame.nl/pla...g-begin-2014-/1408125706/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostb11 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:49:
Jongens bij nedgame komt de nieuwe lading begin 2014 die kun je daar nu bestellen!!
Link: http://www.nedgame.nl/pla...g-begin-2014-/1408125706/
Releasedata is nog niet exact bekend en deze is dus indicatief.

staat op de website erbij, oftewel, zij weten net zo veel/weinig als de rest waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rrt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:07
De kale playstation 4 is te bestellen op Amazon.es (Spanje) alleen pakt hij mijn adres in NL niet... weet iemand nog een manier om die Playstation 4 toch hier te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amazon.FR heeft de kleine bundel weer in stock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmeh22
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07-2022

jimmeh22

HALLO?!

Ik heb mij vandaag bij de MM laten vertellen dat de eerstvolgende grote levering pas rond 7 januari 2014 komt, omdat er een schip met een big ass lading is vertraagd. Deze zou eigenlijk tussen 27-29 december komen, maar dat wordt 'm dus niet meer.

PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimmeh22 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:22:
Ik heb mij vandaag bij de MM laten vertellen dat de eerstvolgende grote levering pas rond 7 januari 2014 komt, omdat er een schip met een big ass lading is vertraagd. Deze zou eigenlijk tussen 27-29 december komen, maar dat wordt 'm dus niet meer.
Ik zou niet teveel waarde hechten aan wat je bij MM hoort. Heb bij 4 verschillende, 4 verschillende leverdata gehoord :P (Voor Kerst, tussen kerst en nieuwjaar, begin januari en februari)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puttermansz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-04-2021
Zo rap als ik kon de PS4+Killzone bundle besteld bij Amazon.fr

Voor de rappe, er zijn er nog enkele in stock:

http://www.amazon.fr/Cons...-2&keywords=playstation+4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puttermansz
Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puttermansz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakk3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:17
Amazon.co.uk heeft er blijkbaar nog een paar in stock (?):

http://www.amazon.co.uk/S...psc=1&smid=A3GR8C98Y39NOH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen, het ziet er naar uit dat de meeste mensen voor kerst nog hun Playstation 4 krijgen...

Wehkamp gaat leveren, dit hoogstwaarschijnlijk vanaf maandag.
Bartsmit geeft aan maandag een lading te ontvangen. ''een vet grote'' volgens hunzelf via twitter..

Bol.com heeft nog niks gezegd maar verzend hoogstwaarschijnlijk maandag ook wat of 27 december...

De rest laat zich nog stil, hoogstwaarschijnlijk krijgen grote winkels zoals Mediamarkt, Saturn de grootste levering pas in januari, wat zou inhouden dat ze deze skippen om zodoende een extra grote te kunnen krijgen voor de volgende lading om de vraag te kunnen dempen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karbas
  • Laatst online: 15:10
Ik word helemaal gestoord! Ik had echt gehoopt mn PS4 nu dit weekend eindelijk eens binnen te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:04
Heb de mijne bij amazon besteld, heb echter nog wel een pre-order staat bij BS in Den bosch (plek 21)
Ze gaven aan bij de 2e levering 50 stuks ontvangen te hebben.
Mocht ik maandag gebeld worden mag iemand hem wel gaan halen die daar in de buurt woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Coolblue gaat ook verzenden, krijg net bevestiging. Besteld in September.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ok, mensen, ik ga het topic weer op slot gooien voor schoonmaak ivm offtopic reactie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ok, het topic zou weer schoon genoemd kunnen worden. We overleggen op dit moment intern hoe we hier mee omgaan, want zoals het topic nu loopt sinds de release van de PS4 is gewoonweg niet goed te noemen. Tot die tijd laat ik het topic op slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Goed, met alle moderators van SGC hebben we besloten dat we jullie de kans tot verrijking van levertijden informatie omtrent de Playstation 4 niet onthouden dus bij deze gaat het topic weer open.

Wel wil ik even jullie aandacht om het volgende, het topic is nu al meerdere malen gesloten geweest door grote troep en met de grote hoeveelheid aan nieuwe berichten elke dag kost het ons erg veel tijd dat bij te houden. Wij gaan daarom extra streng optreden tegen de users die echt alle waarschuwingen negeren of hier komen om met modder te gooien. Daarbij moet je denken aan bijv. op de man spelen, flamen, bashen. De eerste keer mag je voor 3 dagen op vakantie en met elke keer dat het weer gebeurd wordt de lengte van de ban verdubbeld.

Laten we dus vooral met elkaar hopen en samenwerken dat we tijdens deze feestdagen goed met elkaar kunnen omgaan. Vooral topicreports aanmaken wanneer je ziet dat er iets niet door de beugel kan daarmee houd je dit topic open en schoon!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Super, that's the (christmas)spirit!

http://www.zavvi.com/ps4-...utm_campaign=AffiliateWin
http://www.zavvi.nl/ps4-h...shadow-fall/10857755.html

Bundels op voorraad @ Zavvi.

De nederlandse verloopkabels kan je gewoon heir of bij je onderdelenhuis bestellen!
http://www.allekabels.nl/...646/apparaatsnoer-c7.html

[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 24-12-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gebeld door Wehkamp i.v.m. de megabundel die ik had besteld. Ze leveren eerst de kale uit en dan pas de megabundels, dus de bundel komt er zeker wel (volgend jaar pas).

Ook blijf je op je plek staan, dus je hoeft niet helemaal achteraan de rij te sluiten.

Het bedrag, wanneer je je bundel annuleert, wordt niet teruggestort naar je rekening maar naar je Wehkamp account, als tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Laatst online: 14-09 21:55
Top!

Zaterdag 14 december besteld bij de MM te ede, kreeg net een belletje dat ik em kan komen ophalen.
Weet alleen nog niet welke versie, had deze optie open gelaten, maar dat maakt me verder niet veel uit! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zou hem op dit moment niet meer in het buitenland bestellen ivm garantie. Sony doet daar moeilijk over (Microsoft niet als ie in EU is gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
wian schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:40:
[...]

Ik zou hem op dit moment niet meer in het buitenland bestellen ivm garantie. Sony doet daar moeilijk over (Microsoft niet als ie in EU is gekocht).
Ze hebben zelf op twitter bevestigd dat dit geen probleem is.

https://twitter.com/PlayStationNL/status/415147623071637504
https://twitter.com/PlayStationNL/status/413691083881979905

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:35:
Super, that's the (christmas)spirit!

http://www.zavvi.com/ps4-...utm_campaign=AffiliateWin
http://www.zavvi.nl/ps4-h...shadow-fall/10857755.html

Bundels op voorraad @ Zavvi.

De nederlandse verloopkabels kan je gewoon heir of bij je onderdelenhuis bestellen!
http://www.allekabels.nl/...646/apparaatsnoer-c7.html
Niet beschikbaar op het aflever adres, Nederland dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:41:
[...]

Niet beschikbaar op het aflever adres, Nederland dus...
Nederlandse link ook geprobeert? zou geen probleem moeten zijn namelijk, zoveel Tweakers hebben daar een PS4 besteld. Even beide links proberen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 24-12-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:42:
[...]

Nederlandse link ook geprobeert? zou geen probleem moeten zijn namelijk, zoveel Tweakers hebben daar een PS4 besteld. Even beide links proberen ;)
Er staat gratis levering in Nederland.
Bezorging in 5-8 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Laatst online: 17:27
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:44:
[...]

Er staat gratis levering in Nederland.
Bezorging in 5-8 dagen.
ik zie allen 10-15 werkdagen waar zie je dat staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Mijn ervaring met dingen bij Zavi bestellen in nl (films en games) is dat het niet normaal lang duurt altijd.
films en games waar ik dus gewoon standaard 3/4 weken op moet wachten, soms nog wel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 22:59
Is er deze week nog een 3e levering gekomen bij alle retailers? Ik begreep dat Bart Smit wel iets had gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heisenbug schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:56:
Is er deze week nog een 3e levering gekomen bij alle retailers? Ik begreep dat Bart Smit wel iets had gekregen.
Playstation Nederland :

Deze week voorzien wij verschillende retailers weer van nieuwe leveringen, aantallen & inhoud kan verschillen per retailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Laatst online: 14-09 21:55
Ja. Bij MM. In ieder geval die in ede.. ik stond 25e op de lijst en ik mag er vandaag 1 ophalen. Dus een behoorlijk aantal gekregen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Mnup_1 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:59:
[...]

Ja. Bij MM. In ieder geval die in ede.. ik stond 25e op de lijst en ik mag er vandaag 1 ophalen. Dus een behoorlijk aantal gekregen lijkt me.
Alle mediamarkts een levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
heb bij sonyonline besteld,op 19 dec en kreeg het volgende mailtje
Geachte,

Hartelijk dank voor uw email.

Donderdag en vrijdag kon de Playstation besteld worden, wat u dan ook hebt gedaan.
Reeds vrijdagmiddag hebben we de reservatiemogelijkheid weer moeten stopzetten, omdat er ondertussen weer teveel reservaties binnen zijn.

De allereersten die vorige week bestelden zijn reeds verzonden, maar voor al de rest gaat het om reservaties. De eerste inkomende levering staat gepland voor midden à eind januari, dus dat wil zeggen dat alle gedane reservaties dan afgewerkt zullen worden.
Daar hoort uw bestelling ook bij.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
dus bij sony zelf iig midden a eind januarie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Zijn mensen al voorzien van een PS4?
Want zo niet, bel Saturn.de op, zij hebben namelijk nog een 1/2 pallets staan met PS4's.
Dit weet ik omdat een vriend van me vorig weekend is geweest. xbon-one hebben ze ook, maar met meer pallets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
theduke1989 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:12:
Want zo niet, bel Saturn.de op, zij hebben namelijk nog een 1/2 pallets staan met PS4's.
Dit weet ik omdat een vriend van me vorig weekend is geweest. xbon-one hebben ze ook, maar met meer pallets...
welke saturn??.de is gelukkig niet zo heel groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

theduke1989 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:12:
Welk filiaal??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.