Wauw...Geelco schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:30:
Mijn glazen bol meld dat maandag 23 dec de dag is.![]()
Bron!
Je glazen bol.com??Geelco schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:30:
Mijn glazen bol meld dat maandag 23 dec de dag is.![]()
Bron!
Verwijderd
Ik heb hem eergister bij awcenter.nl besteld, zou hem vandaag binnen moeten krijgen.
Sinds gister ineens allemaal slechte reviews over die site.. dus word hopen. Maar levertijd was volgens hun binnen 3 werkdagen.
Sinds gister ineens allemaal slechte reviews over die site.. dus word hopen. Maar levertijd was volgens hun binnen 3 werkdagen.
BS en IT zijn van de zelfde eigenaar!Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:30:
[...]
Hij zegt dat BS geen levering verwacht bij hem, en jij begint over Intertoys? Wat is lezen toch lastig soms...
Verwijderd
Jammer, je bent opgelicht.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:34:
Ik heb hem eergister bij awcenter.nl besteld, zou hem vandaag binnen moeten krijgen.
Er zijn meerdere fake webshops actief in Nederland die dit doen, ook op marktplaats zitten ze.
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:35:
[...]
weet je dat zeker?
want dan is het aangifte doen..
Oei, ik hoop dat je hem krijgt maar ik vrees het ergste.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:34:
word weer een zomertje werken
Heb er ervaring mee in de familie.
Dat is zeker ja, ga maar eens googlen op die site. Jongens, hoe vaak moeten we het nog zeggen dat je niet zo naïef moet zijn om op vage webshops te bestellen die zeggen de PS4 op voorraad te hebben. Nergens is de PS4 op voorraad bij de webwinkels, alleen via amazon of simplygames (als je bereid bent 100 euro bovenop de retailprijs te leggen). Als je via een Nederlandse winkel wil bestellen, ga dan of langs de lokale Bart Smit, Intertoys of Mediamarkt, en anders bestel online bij 1 van de Nederlandse retailers.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:35:
[...]
weet je dat zeker?
Te mooi om waar te zijn vanwege de voorradigheid en bedrag.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:34:
Site ziet er zeer slecht uit en typisch een scam site. Jammer dat er nog steeds mensen intrappen. Je kan aangifte doen etc. maar zeg maar dag tegen het geld. Niemand heeft rond deze tijd PS4's op voorraad en zeker niet voor de lage prijs van 379,-. Had toch een belletje moeten rinkelen ?Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:35:
[...]
weet je dat zeker?
Verwijderd
gelukkig werk ik fulltime dus word geen zomertje.Gambal schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:36:
[...]
Oei, ik heb dat je hem krijgt maar ik vrees het ergste.
word weer een zomertje werken![]()
Heb er ervaring mee in de familie.
maar bel nu en er zijn nog 6 gesprekken voor mij..
kosten om te bellen ook nog een torenhoog..
maar heb het adres dus als ik hem niet geleverd krijg dan ga ik gewoon langs
http://www.awcenter.nl/in...rmation&information_id=19
Druk maar eens op het ''Shops keurmerk''
Druk maar eens op het ''Shops keurmerk''
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:34:
Bellen en adres gaan je niet helpen, beiden fake. Waarschijnlijk ben je ze nu rijker aan het maken.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:38:
[...]
gelukkig werk ik fulltime dus word geen zomertje.
staan wel ingeschreven bij kvk.. Dus dan hebben ze daar toch moeten legitimeren?
https://www.kvk.nl/handel...SWS001@?BUTT=580394060000
PSN: Wauzer010
Verwijderd
dat adres is ook bij het kvk bekend..FlyEragon schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:40:
[...]
Bellen en adres gaan je niet helpen, beiden fake. Waarschijnlijk ben je ze nu rijker aan het maken.
maar dat zegt natuurlijk niks...
zie nu dat daar een ander adres staat...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 15:43 ]
Dude check Google Maps man, het is een flat.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:38:
[...]
Wehkamp medewerkers zijn geïnstrueerd om te ontkennen. Ze ontkennen dat er fouten gemaakt zijn met het eerder uitleveren van de KZ bundels. Klantenservice medewerker versprak zich.
Tja maar dat stelt niks voor, ze kunnen na x aantal bestellingen de boel failliet laten gaan b.vwauzer schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:41:
staan wel ingeschreven bij kvk.. Dus dan hebben ze daar toch moeten legitimeren?
edit: Kan ook zijn dat ze een willekeurige bedrijf als dekmantel gebruiken. Dus dat ze meeliften op een ander bedrijf zijn gegevens.
[ Voor 13% gewijzigd door FlyEragon op 18-12-2013 15:44 ]
https://maps.google.nl/ma...AWCg4DoDw&ved=0CC8Q8gEwAAThe Noisemaker schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:43:
[...]
Dude check Google Street man, het is een flat. Check Google Maps.
Wehkamp medewerkers zijn geïnstrueerd om te ontkennen. Ze ontkennen dat er fouten gemaakt zijn met het eerder uitleveren van de KZ bundels. Klantenservice medewerker versprak zich.
Verwijderd
Bij het KVK staat het adres vijverlaan 434..
maar heb verder gezocht en blijkt dat diegene ook een klusbedrijf onder zijn naam heeft..
Ben dus opgelicht..
Dagdag 379,00
Maar deze meneer is nog niet van mij af.
Klopt ik zou mijn Mega Killzone bundel vorige week krijgen via Wehkamp maar ze hebben een fout gemaakt en aan iemand anders gegeven. Ik mocht kiezen tot eind dec wachten of kale PS4 met Killzone gratis erbij en deze zou ik dan afgelopen maandag krijgen. Maar ik wacht tot eind dec, want heb maar 425 betaald en krijg nu ook bezorgkosten vergoed wegens fouten van hun kant!The Noisemaker schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:43:
[...]
Dude check Google Maps man, het is een flat.
Dit was adres van zijn site.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:47:
[...]
maar heb verder gezocht en blijkt dat diegene ook een klusbedrijf onder zijn naam heeft..
Ben dus opgelicht..
Dagdag 379,00![]()
Maar shit man, succes ermee
Dude dat is naar maar koop iets voortaan bij bekende bedrijven, of een bedrijf waarvan je 100% zkr weet dat het goed zit.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:47:
[...]
Ben dus opgelicht..
Dagdag 379,00![]()
Snap niet dat mensen er nog steeds intuinen. Koop NOOIT bij onbekende bedrijven!
Succes, als veel mensen door hem opgelicht zijn kan het nog tot een zaak komen.
Succes, als veel mensen door hem opgelicht zijn kan het nog tot een zaak komen.
M3P 24'
Verwijderd
Ja ik kreeg hem van mijn moeder.. nog geen eens zelf besteld.Jay47 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:49:
[...]
Dude dat is naar maar koop iets voortaan bij bekende bedrijven, of een bedrijf waarvan je 100% zkr weet dat het goed zit.
Dus eigenlijk is het niet mijn geld.
Maar het is fucked up..
Precies dit. Sowieso is een prijs van 379,- al te mooi om waar te zijn in deze tijd van schaarste en die site ziet er echt niet uit.Jay47 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:49:
[...]
Dude dat is naar maar koop iets voortaan bij bekende bedrijven, of een bedrijf waarvan je 100% zkr weet dat het goed zit.
Sony PlayStation 4 and Killzone Shadow Fall (PS4)
£384.99 - In stock on December 21, 2013
AMAZON.CO.UK! Meer zekerheid dan bij Bol.com, Wehkamp, Bart Smit, Intertoys en Mediamarkt bij elkaar. Je moet wel paar dagen wachten...
£384.99 - In stock on December 21, 2013
AMAZON.CO.UK! Meer zekerheid dan bij Bol.com, Wehkamp, Bart Smit, Intertoys en Mediamarkt bij elkaar. Je moet wel paar dagen wachten...
Wanneer heb je hem besteld?? Want anders ga ik de klantenservice bellen en een eisen. Wij hebben 8 november besteld een kale. Dus ze zijn wel klanten aan het informeren over eventuele opties. Mij konden ze niet upgraden.Jay47 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:48:
[...]
Klopt ik zou mijn Mega Killzone bundel vorige week krijgen via Wehkamp maar ze hebben een fout gemaakt en aan iemand anders gegeven. Ik mocht kiezen tot eind dec wachten of kale PS4 met Killzone gratis erbij en deze zou ik dan afgelopen maandag krijgen. Maar ik wacht tot eind dec, want heb maar 425 betaald en krijg nu ook bezorgkosten vergoed wegens fouten van hun kant!
Ik heb 2 dec besteld.The Noisemaker schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:52:
[...]
Wanneer heb je hem besteld?? Want anders ga ik de klantenservice bellen en een eisen. Wij hebben 8 november besteld een kale. Dus ze zijn wel klanten aan het informeren over eventuele opties. Mij konden ze niet upgraden.
Wel grappig ik kon dus een kale nemen met gratis Killzone dat is dus bijna 60 euro goedkoper. En bij de bundel krijg ik alleen bezorgkosten vergoed.
[ Voor 16% gewijzigd door Jay47 op 18-12-2013 15:55 ]
Wat moeten we hiermee? Troll actie? Niet echt nuttig he
http://direct.asda.com/Pl...S4121213A,default,pd.html
In Stock.
Ik haal hem niet uit het buitenland maar misschien een ander wel.
In Stock.
Ik heb ook een leuke computer..
Kan je mij het ordernummer sturen via PM? aub.
Het schrale hiervan vind ik dat ze hem wel boven de retailprijs aanbieden, erg zonde.Tranzy schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:54:
http://direct.asda.com/Pl...S4121213A,default,pd.html
In Stock.
Nope zo meteen raak ik mijn order kwijt ofzo, sorryThe Noisemaker schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:55:
[...]
Kan je mij het ordernummer sturen via PM? aub.
Is de release tijd wel te vertrouwen? Dan zou je der van kunnen uit gaan dat de andere shops hem ook dan leveren
Net dan maar even de Killzone bundel besteld bij amazon.co.uk. 505 euries, en waarschijnlijk de dag na kerst pas binnen.... Maar wel nog dit jaar!
Ik kom op circa 462 euroBartje_K schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:05:
Net dan maar even de Killzone bundel besteld bij amazon.co.uk. 505 euries, en waarschijnlijk de dag na kerst pas binnen.... Maar wel nog dit jaar!
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Want? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk...
xe.com - 388 pond ~ 462 euro.Bartje_K schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:18:
[...]
Want? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk...
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Item Subtotal: £320.83
Delivery & Handling: £19.41
Total Before VAT: £340.24
VAT: £71.44
Order Total: £411.68
EUR 505,55*
Wat gaat hier mis?
Verwijderd
BTWBartje_K schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:20:
[...]
EUR 505,55*
Wat gaat hier mis?
Dat is hem inderdaad. Maar ik ben geen bedrijf ofzo, kan ik nog onder die BTW/VAT uit komen dan?
Nope iedereen betaald VAT/BTW!Bartje_K schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:38:
[...]
Dat is hem inderdaad. Maar ik ben geen bedrijf ofzo, kan ik nog onder die BTW/VAT uit komen dan?
Net weer eens de GM in delft binnen gelopen. daar konden ze me vertellen dat ze gisteren van Sony te horen hebben gekregen dat de volgende levering pas half januari komt...
NopeBartje_K schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:38:
[...]
PSN & XBL: Denkoyugo
Is niet waar, zijn ze al op teruggekomen. Ik ben Giga_ Op twitterVerwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:12:
[...]
Dat is onzin, als je het escaleert krijg je 100% zeker je garantie.
Verse informatie!!
Ik zie 3 killzone bundels in de BS op de Kalverstraat staan. Ze zijn van preorders die niet zijn opgehaald. REN!
[ Voor 20% gewijzigd door Giga_ op 18-12-2013 16:44 ]
Ik denk 2 dingen: je hebt niet gekozen voor 'Free Delivery' en standaard betalen in euro's aan laten staan (de ingebouwde convertor van Amazon.co.uk is niet altijd even gunstig). Scheelt helaas aanzienlijk.Bartje_K schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:20:
[...]
EUR 505,55*
Wat gaat hier mis?
Zojuist de Mediamarkt opgebeld omdat ik ook de dupe ben van de fout van Bol.com.
Deze aardige mevrouw vertelde mij dat de boot met de PS4's vertraging heeft!
Dit houdt in dat de nieuwe levering pas rond de jaarwisseling of heel vroeg in januari aankomt.
Hij had dus eerder moeten komen.
Zullen wel woeste zeeën zijn.
Dit houdt in dat de nieuwe levering pas rond de jaarwisseling of heel vroeg in januari aankomt.
[ Voor 5% gewijzigd door Joshoon op 18-12-2013 16:53 ]
Nou ja origineel is het welJoshoon schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:53:
Zojuist de Mediamarkt opgebeld omdat ik ook de dupe ben van de fout van Bol.com.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
@joshoon Dit sluit aan op het verhaal wat ik gisteren hoorde van een vriend van mij die bij MM werkt
Verwijderd
Laatste klopt niet, had ze gebeld en ze hebben nog 40 preorders staan. Misshcien alleen dozen ?Giga_ schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:40:
[...]
Is niet waar, zijn ze al op teruggekomen. Ik ben Giga_ Op twitter
Verse informatie!!
Ik zie 3 killzone bundels in de BS op de Kalverstraat staan. Ze zijn van preorders die niet zijn opgehaald. REN!
Haha prachtig ditJoshoon schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:53:
Leuk dat ze steeds weer op nieuwe redenen komen. Ik zit erover te denken om gewoon een gokje te doen en af en toe langs te gaan bij een lokale Intertoys of iets dergelijks...
Werk 2 min van de BS kalverstraat net is een collega van me er naar toe gerend! We shall seeVerwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:54:
[...]
Laatste klopt niet, had ze gebeld en ze hebben nog 40 preorders staan. Misshcien alleen dozen ?
Ben benieuwd hahaJay47 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:57:
[...]
Werk 2 min van de BS kalverstraat net is een collega van me er naar toe gerend! We shall see
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Zit er nu wel of geen garantie op de geïmporteerde Playstations? En zijn deze ook gewoon in het Nederlands in te stellen?Giga_ schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:40:
[...]
Naja vracht kan best vertraagd worden, vooral met die flinke lage drukgebieden die momenteel actief zijn, zorgen voor veel lastig weer.Magistraal91 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:56:
[...]
Haha prachtig dit![]()
Leuk dat ze steeds weer op nieuwe redenen komen. Ik zit erover te denken om gewoon een gokje te doen en af en toe langs te gaan bij een lokale Intertoys of iets dergelijks...
Maja, mogen we hopen dat hij met de kerststorm niet weer vertraagd word
Het leuke is dat als de boot in NL aankomt hij ook zo nog eens twee weken kan blijven staan vanwege douane controle. Is maar net hoe snel ze het afhandelenMagistraal91 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:56:
[...]
Haha prachtig dit![]()
PSN ID Binloading_nl
Collega net terug, ze hadden niks liggen, dus was gewoon een bullshit verhaal!
Maar gisteren kwamen ze nog met het vliegtuig volgens iemand met connecties op Schipholsteefje schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:58:
[...]
Het leuke is dat als de boot in NL aankomt hij ook zo nog eens twee weken kan blijven staan vanwege douane controle. Is maar net hoe snel ze het afhandelen
Collega net terug, ze hadden niks liggen, dus was gewoon een bullshit verhaal!Giga_ schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:40:
[...]
Verse informatie!!
Ik heb er al 1 maar heb me aangemeld!
Gratis een 2e is nooit erg
Weet jij heel toevallig:
- Wanneer er een trekking is?
- Of dit ook op die veilingen zelf komt te staan?
- Hebben ze deze op voorraad?
- Vriend van mij wil er 1 kopen, kan dit ook?
Alvast bedankt voor de tip
[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 20-12-2013 20:12 ]
Ik zou er niet zo zeker van zijn:Ralphoman schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:07:
[...]
Gratis een 2e is nooit erg![]()
Weet jij heel toevallig:
Alvast bedankt voor de tip, nu maar duimen op winst!
http://kassa.vara.nl/vraa...g/vadetail/wow-veilingen/
Verwijderd
ik lees dit net op ps4club:
010rfc • een paar seconden geleden −
M'n Ouwe werkt in de rotterdamse haven, en die heeft op de lijst van morgen zien staan dat ze een vracht vol verwachten. VERWACHTEN, want het gebeurd er geregeld dat er om welke reden dan ook vertraging plaats vind.
M'n Ouwe werkt in de rotterdamse haven, en die heeft op de lijst van morgen zien staan dat ze een vracht vol verwachten. VERWACHTEN, want het gebeurd er geregeld dat er om welke reden dan ook vertraging plaats vind.
Yeah, shure.. Het is nooit bekend wat er in die containers zit...Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:15:
Verwijderd
cokeFlorissant schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:20:
[...]
Yeah, shure.. Het is nooit bekend wat er in die containers zit...
Als je er de pakjesboot bij denkt en je voorstelt dat Sinterklaas de PS4 komt brengen, maakt dat het wachten al een stuk draaglijker.Joshoon schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:53:
Klopt allebei. Ik wilde wel de snellere levering maar dat van die converter wist ik niet. Goeie tip voor de volgende keer. Dank je wel!C0nscious schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:51:
[...]
Ik denk 2 dingen: je hebt niet gekozen voor 'Free Delivery' en standaard betalen in euro's aan laten staan (de ingebouwde convertor van Amazon.co.uk is niet altijd even gunstig). Scheelt helaas aanzienlijk.
Weet jij hoe groot de havens van rotterdam zijn, ik kom er namelijk ook vaak voor mijn werk.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:15:
Dat is het zelfde als zeggen mijn vader werkt in amsterdam dus hij weet alles van heineken.
Je weet niet welke boot je weet niet welke rederij

Sinterklaas komt pas weer eind 2014. Of dat draaglijk is valt te betwijfelen.KlaasjeNL schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:26:
[...]
Als je er de pakjesboot bij denkt en je voorstelt dat Sinterklaas de PS4 komt brengen, maakt dat het wachten al een stuk draaglijker.
Hier heb ik besteld. Tot nu toe alles soepel maar heb hem nog niet binnenJackL89 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:11:
[...]
Hmm, dat is niet erg positief. En hier is de PS4 ook nog op voorraad! Is dit een betere shop? http://www.simplygames.co...roller-and-PS4-Camera-PS4
Ik ben er juist zekerder van!MissileHugger schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:11:
Triffids_ok schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:54:
Dit is spam/werving
Ralphoman schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:07:
Gratis een 2e is nooit erg![]()
Weet jij heel toevallig:
Alvast bedankt voor de tip, nu maar duimen op winst!
MissileHugger schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:11
Ik zou er niet zo zeker van zijn:
http://kassa.vara.nl/vraa...g/vadetail/wow-veilingen/
Zeker niet naar pagina 2 gekeken??
En ik vind het best, als m'n cooldown rond is en ik kan inloggen dan maak ik gratis kans op een 2e PS4, daar waar een groot deel z'n eerste nog niet heeft
Ik gok dus maar op m'n eigen instinct!

Triffords! Hoor graag of ik/iemand anders 'm los ook kan kopen. (Zie eerdere bijgevoegde vragen)
Thanks!
[ Voor 14% gewijzigd door Gropah op 20-12-2013 20:13 ]
Ik heb op marktplaats een AD staan dat ik een PS4 zoek, PM'de mailde een "webshop" me dat ze voorraad hebben en voor 500 incl verzending een KZ bundle voor me hebben, en onder rembours voor me verzenden (dat ik dus betaal aan de postbode aan de deur) Hij was 1 dag actief op marktplaats en ik kan de PS4 niet ophalen..... Is er een manier om met hem tot een deal te komen en pas betaal als ik zie dat er daadwerkelijk een PS4 in de doos zit?
Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl
Doos open maken aan de deur?Domih schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:41:
Ik heb op marktplaats een AD staan dat ik een PS4 zoek, PM'de een "webshop" me dat ze voorraad hebben en voor 500 incl verzending een KZ bundle voor me hebben, en onder rembours voor me verzenden (dat ik dus betaal aan de postbode aan de deur) Hij was 1 dag actief op marktplaats en ik kan de PS4 niet ophalen..... Is er een manier om met hem tot een deal te komen en pas betaal als ik zie dat er daadwerkelijk een PS4 in de doos zit?
Geen probleem. Overigens maakt het meestal niet veel uit of je voor snellere bezorging kiest bij amazon.co.uk, die is meestal 2-3 dagen. Maar het zou best een dagje kunnen schelen uiteindelijkBartje_K schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:28:
[...]
Klopt allebei. Ik wilde wel de snellere levering maar dat van die converter wist ik niet. Goeie tip voor de volgende keer. Dank je wel!

Mag dit? Of moet ik eerst betalen?
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:38:
[...]
Wtf? Je werkt fulltime en laat je moeder je consoles betalen? Hier zit een luchtje aan..Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:51:
[...]
Ja ik kreeg hem van mijn moeder.. nog geen eens zelf besteld.
Dus eigenlijk is het niet mijn geld.
Maar het is fucked up..

Het mag wel.C0nscious schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:44:
[...]
Alsof je pakketbezorger daarop wacht, volgens mij mag je je pakket helemaal nog niet openmaken voordat je de 'rechten' hebt betaald. 1 dag actief op marktplaats, komop..
En het ligt aan de postbode of hij meegaand is. Des noods bied je hem ff een kop koffie/colatje aan. Weigert de beste man dan zeg je dat hij het weer terug mag nemen....
[ Voor 6% gewijzigd door DeEindbaas op 18-12-2013 17:48 ]
Toch denk ik dat Sony er alles aan zal doen om zoveel mogelijk consoles te verschepen. Ik zou het niet gek vinden als er over een paar dagen weer een hoeveelheid klaar staan. Of dat net
Voor de kerst is of na, dat zal even afwachten zijn. Maar in dit jaar komt er echt wel een batch, want dat is bij elk gehypt ding wat ik ben tegengekomen altijd al zo geweest.
Bij de 2e lading riep iedereen ook begin januari, ik was gek met mijn paar dagen. En na een paar dagen: de 2e lading. Waarom?
Sony vind de schaarste niet erg. Hierdoor gaan mensen erover praten en willen ze het nog liever in huis halen. Maar als de bevoorrading te lang stagneert heeft dat averechts effect: de mensen die hem dan zouden willen kopen kunnen ook op een gegeven moment afhaken.
Sony zal daarom liever vaker kleine batches leveren zodat iedereen het gevoel heeft dat er wel beweging in zit. Sony heeft genoeg competente marketingjongens om dat in te zien.
Net voor de kerst of erna komt er gegarandeerd nog een batch, Mark my words.
Voor de kerst is of na, dat zal even afwachten zijn. Maar in dit jaar komt er echt wel een batch, want dat is bij elk gehypt ding wat ik ben tegengekomen altijd al zo geweest.
Bij de 2e lading riep iedereen ook begin januari, ik was gek met mijn paar dagen. En na een paar dagen: de 2e lading. Waarom?
Sony vind de schaarste niet erg. Hierdoor gaan mensen erover praten en willen ze het nog liever in huis halen. Maar als de bevoorrading te lang stagneert heeft dat averechts effect: de mensen die hem dan zouden willen kopen kunnen ook op een gegeven moment afhaken.
Sony zal daarom liever vaker kleine batches leveren zodat iedereen het gevoel heeft dat er wel beweging in zit. Sony heeft genoeg competente marketingjongens om dat in te zien.
Net voor de kerst of erna komt er gegarandeerd nog een batch, Mark my words.
Nog steeds 2/3 weken levertijd toch?Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:48:
Bestel op sony.nl ze zijn daar op voorraad?
wees snel..
Dus ik mag mijn pakketje aan de deur weigeren en zeggen "zoek het maar uit"?Dreamwire schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:47:
[...]
[...]
Het mag wel.
En het ligt aan de postbode of hij meegaand is. Des noods bied je hem ff een kop koffie/colatje aan. Weigert de beste man dan zeg je dat hij het weer terug mag nemen....
Nee, want je moet eerst tekenen voor ontvangst dus dan is die al van jou. Wat je daarna met die doos stenen doet moet je helemaal zelf wetenDomih schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:50:
[...]
Dus ik mag mijn pakketje aan de deur weigeren en zeggen "zoek het maar uit"?
PSN Headless_Pumpkin
Tuurlijk mag jij een pakket weigeren. Je moet vaak ook tekenen voor je pakket of hij niet beschadigd is etc...Domih schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:50:
[...]
Dus ik mag mijn pakketje aan de deur weigeren en zeggen "zoek het maar uit"?
Hoe kan jij zien of iets beschadigd is als iets ingepakt zit?
- Postbode komt langs
- Meneer er is een pakket voor u.
- Oke dank u maar ik wil eerst even de inhoud controleren vind u dat oke?
- Postbode: Nee.
- Dan accepteer je het pakket niet. OF misschien vraagt hij waarom? Nou dan leg je het uit en dat je wil kijken op beschadigingen etc.
Zegt hij dan al meteen ja naja dan kan je los gaan
Mocht de PS4 erin zitten dan kan je betalen/tekenen
[ Voor 40% gewijzigd door DeEindbaas op 18-12-2013 17:53 ]
Verzending
GRATIS
Levering door TNT thuis of op het werk Verwachte levering:
30 januari - 31 januari
Via de officiele Sony website, vind ik toch nog te lang duren..
Verwijderd
Als ik bij sony.nl nu een ps4 in mijn winkelmandje doe en naar afrekenen gaat, staat er dat hij op VOORRAAD is
Jou verhaal was bullshit. Heb er zelf 1 gekocht man. Nu weten we dus ook waar jou leveringsverhalen vandaan komen. Uit je dikke duimJay47 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:59:
[...]
Collega net terug, ze hadden niks liggen, dus was gewoon een bullshit verhaal!
Klopt boven de afbeelding staat op voorraad. Echter rechts staat levering eind januari.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:53:
Als ik bij sony.nl nu een ps4 in mijn winkelmandje doe en naar afrekenen gaat, staat er dat hij op VOORRAAD is
moet je meteen volle pond betalen?Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:54:
Ik heb hem besteld bij Sony.
Ze geven aan levertijd 2-3 weken.
Daar ga ik vanuit.
Er staat als je bestelt ook aan de rechterkant "verawachte leverdatum 29 januari"Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:54:
Ik heb hem besteld bij Sony.
Ze geven aan levertijd 2-3 weken.
Daar ga ik vanuit.
Stel dat ik m bestel, en op een manier er eerder aan een kan komen, kan ik dan vrijblijvend mijn bestelling annuleren?
Kreeg net een mail van de Media Markt
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw geduld.
Helaas moeten wij u meedelen dat de leverancier het door u bestelde product nog niet heeft kunnen leveren. Wij hebben inmiddels navraag gedaan bij de leverancier.
Hier is uitgekomen dat wij verwachten het product uiterlijk 24 december geleverd te krijgen. Uiteraard zullen wij onmiddellijk overgaan tot uitleveren.
Ook heeft u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren. Restitutie zal dan binnen 7 werkdagen plaatsvinden. Mocht u voor deze optie kiezen, dan zouden wij u willen verzoeken dat middels een antwoord op de mail te communiceren of middels onderstaand telefoonnummer.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u vragen hebben dan verzoeken wij u contact op te nemen met ons via 0900-MEDIAMARKT.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
Steam/XBL: Avioto
Verwijderd
Jup, de volle pond betalen.
Ik heb hem hier gewoon besteld vanwege de twijfelachtigheid over de leverdatum.
Hopen op een eerdere levering?
Ik heb hem hier gewoon besteld vanwege de twijfelachtigheid over de leverdatum.
Hopen op een eerdere levering?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.