Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Nee hier ook niks van Bol.com op Mijnpakket.nl over de PS4.

Ik heb de hoop opgegeven.

Stelletje k***tzakken bij Bol.com.

En dan in de Email zeggen :

Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562634

Anoniem: 113227 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:11:
Ik heb gister mijn BS bundel binnengekregen, wou vanmorgen mijn bestelling bij bol.com annuleren (26 oktober besteld) Is hij al verzonden! 8)7
Kale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:06
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:12:

Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL.

Heb je ze al gebeld? Misschien is er een goede verklaring voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296375

Op Twitter reageren ze ook nog niet... Als ik dit had geweten, had ik gisteren nog niet al mijn PS3 games ingeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562921

Ja heb al betaald! Wacht het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Ik heb gister mijn BS bundel binnengekregen, wou vanmorgen mijn bestelling bij bol.com annuleren (26 oktober besteld) Is hij al verzonden! 8)7
DM me even haha, neem graag over

Ontopic;

BS gaat niks doen met de klachten van preordeerers op die fout :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-06 09:34

Pykow

Angelo OTR

In de eerste twee weken van januari krijg ik waarschijnlijk pas de bundel, ze kregen geen nieuwe levering dit jaar nog.

Echt vervelend dat sites beloven te leveren voor de kerst en daarna toch weer een mail sturen met een slecht excuus.

Echt dom dat ik een mail krijg, maar ondertussen staat er nog steeds 21 december als afleverdatum !

[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 13-12-2013 09:21 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544423

Nog niks gekregen van wehkamp, staat momenteel nogsteeds op meer dan 5 weken...

ziet ernaaruit dat wehkamp mij nu gaat vertellen dat ze helaas niet genoeg hadden en er dus niet verzonden gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-06 09:05

Bel ze dan gewoon in plaats van hier je gal te spuwen. Confronteer ze dan met die mail en vraag waar het fout gegaan is, dan heb je je antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57275

Wil hem ook wel overnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113227

Van bol.com idd een kale versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57275

DM me even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
HansAnders07 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:23:
[...]

Bel ze dan gewoon in plaats van hier je gal te spuwen. Confronteer ze dan met die mail en vraag waar het fout gegaan is, dan heb je je antwoord..
Zojuist bol.com maar even gebeld. Mijn order (29 augustus besteld en begin van de week een mail ontvangen dat ik gisteren of vandaag mijn PS4 zou ontvangen) zou nog bij de leverancier liggen. Ze kon me niets zeggen wanneer ik mijn ps4 kon verwachten. Kon in de loop van de dag nog een mail krijgen met een track & trace nummer maar dat kon ze niet garanderen?
We wachten nog maar even af want het is tenslotte nog steeds ochtend... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem aan een maatje van me beloofd, die had een pre order bij bol.com ook open staan.. en die zit er ook niet bij.. sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562634

Dat is raar, ik ken veel mensen die hem in september hebben besteld en deze niet de 2e levering krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:00

Tis nu half 10 he? Ze hebben nog een paar uur om jou de beloofde e mail te sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562634 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:28:
[...]

Dat is raar, ik ken veel mensen die hem in september hebben besteld en deze niet de 2e levering krijgen.
Ja ik snap er ook niks van, ik heb ook een mailtje gehad maandag dat ik er deze keer niet bij zou zitten.. daarom ook via BS besteld.. en vanmorgen ineens een mailtje dat hij is verstuurd TT alles erbij.. dus zou eens navragen of hun hem niet ook alsnog krijgen??

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 113227 op 13-12-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

michaeltjeh1 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:28:
[...]

Tis nu half 10 he? Ze hebben nog een paar uur om jou de beloofde e mail te sturen :)
Maar als de mail nu nog komt, dan krijgen we hem niet vandaag maar maandag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:46
Anoniem: 296375 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:43:
[...]

Maar als de mail nu nog komt, dan krijgen we hem niet vandaag maar maandag denk ik.
Op zaterdag worden ook pakketjes bezorgd

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
Anoniem: 296375 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:43:
[...]

Ik heb ook wel eens pakketjes gehad op Zaterdag ze komen dan wel best vroeg zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:32
Zaterdag worden er altijd pakketjes geleverd! Alleen niet bij alle bedrijven.

Gisteravond toch stiekem mijn PS4 op kunnen halen bij Mediamarkt Utrecht. Vandaag wordt iedereen gebeld als ie dat nog niet is! Tot ziens en succes nog allemaal!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 12:42

C0nscious

Mysteryman.

Anoniem: 57275 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:00:
[...]

Kan niet naar NL verzonden worden.....
Zo ja, hoe zou het dan met de garantie zitten? Europese garantie direct bij Sony?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tweet van bol.com nav mijn vraag of ik al in dualshock moet raken aangezien ik nog geen track and trace heb ontvangen:

Als je per e-mail een bericht ontvangen hebt dat je de levering mag verwachten, dan mag je de datum in de e-mail aanhouden. ^JW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Anoniem: 544423 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:23:
Nog niks gekregen van wehkamp, staat momenteel nogsteeds op meer dan 5 weken...

ziet ernaaruit dat wehkamp mij nu gaat vertellen dat ze helaas niet genoeg hadden en er dus niet verzonden gaat worden!
Hier hetzelfde gevoel over vergeten en wehkamp (PS4 Killzone Mega Bundel). Omdat je hier leest dat mensen die 02-12-13 later dan mij hebben besteld 'em wel krijgen. Ik las hier al dat een aantal mensen die om 19:00, 20:00 en 21:00 uur hebben besteld wel bij deze batch zitten.

Ik heb om 15:00 uur besteld en bij mij staat ook nog steeds meer dan 5 weken.. :(
Daarnaast ook de mail gehad dat ik er niet bij zit..

Life is hard. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 15:28
LuPo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:00:
[...]

Hier hetzelfde gevoel over vergeten en wehkamp (PS4 Killzone Mega Bundel). Omdat je hier leest dat mensen die 02-12-13 later dan mij hebben besteld 'em wel krijgen. Ik las hier al dat een aantal mensen die om 19:00, 20:00 en 21:00 uur hebben besteld wel bij deze batch zitten.

Ik heb om 15:00 uur besteld en bij mij staat ook nog steeds meer dan 5 weken.. :(

Hebben ze misschien verschil gemaakt tussen orders die al betaald zijn en orders die op acceptgiro besteld zijn? Of had je ook al gelijk betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
[...]

Heb je wel gekeken of hij nog bij je openstaande bestellingen staat. Want ik heb geen track en trace oid, maar hij is daar wel weg. Wehkamp is niet heel inzichtelijk in het leveringsproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366020

joffrey19 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:04:
[...]

Heb je wel gekeken of hij nog bij je openstaande bestellingen staat. Want ik heb geen track en trace oid, maar hij is daar wel weg. Wehkamp is niet heel inzichtelijk in het leveringsproces.
Zodra er een streepje onder de datum staat, is er activiteit en kan je het volgen. ;) Via Selektvracht krijg je geen T&T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 554269

Hopelijk word
Ik straks gebeld door foregmes breda die zouden m
Vandaag binnenkrijgen al vind ik dat raar aangezien andere winkels
M
Gisteren al hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262732

Net even ToysXl Breda gebeld, helaas 34 op de wachtlijst. Hier is volgens de medewerkster nog geen 2e levering binnengekomen.

Succes en veel speelplezier iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05 16:11
Anoniem: 554269 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:08:
Hopelijk word
Ik straks gebeld door foregmes breda die zouden m
Vandaag binnenkrijgen al vind ik dat raar aangezien andere winkels
M
Gisteren al hadden
Ik krijg langzaam het idee dat die tweede levering in stukjes binnen komt, om zo sneller de eerste af te kunnen leveren. Iedereen krijgt hem op andere dagen, of meerdere kleine leveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrNickert schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:12:
[...]

Ik krijg langzaam het idee dat die tweede levering in stukjes binnen komt, om zo sneller de eerste af te kunnen leveren. Iedereen krijgt hem op andere dagen, of meerdere kleine leveringen.
Hoop dat je gelijk hebt man want volgens hun moest toe gisteren of vandaag binnenkomen dusja verwacht zwaar een belletje haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-06 07:35
[...]

Ik heb hetzelfde probleem en er waren meerdere op twitter die klaagden.

Ik heb via mail op opheldering gevraag maar dan krijg je de melding dat ze niet meer gekregen hebben. met geen woord word gerept over waarom latere bestellers wel.

Via twitter word er gevraagd naar het klantennummer van de mensen die dan later dan jij besteld hebben, dan willen ze het nakijken maar kunnen toch niets voor je betekenen.
Ja, alsof iemand die later besteld heeft en eerder krijgt zijn klantnummer aan je door wil geven.

Ik heb het idee dat er misschien een verschil wordt gemaakt met mensen die betaald hebben met geld en mensen die met cadeaubonnen betaald hebben.

Als je annuleert vanuit een geld betaling moet Wehkamp het terug betalen en kunnen ze een klant kwijt raken. Bij cadeaubonnen word het terug gestort in je tegoed. Die mensen "hebben" dus al geld uitgegeven bij Wehkamp en is voor Wehkamp geen nieuwe klant meer.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:15
op twitter van wehkamp is nu een discussie gaande van iemand die mail heeft gehad en waar ze van zeggen dat hij niets gaat krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-06 20:28
Net even gebeld met Bol.com, wat ik van de medewerker begreep moesten ze zoveel mailtjes versturen dat ze nu de informatie krijgen om tegen klanten te zeggen, wacht nog even af tot eind van de ochtend. Dus misschien ontvang je alsnog een mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 11:15
bouwe272 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:03:
Net even gebeld met Bol.com, wat ik van de medewerker begreep moesten ze zoveel mailtjes versturen dat ze nu de informatie krijgen om tegen klanten te zeggen, wacht nog even af tot eind van de ochtend. Dus misschien ontvang je alsnog een mail?
Haha, lachwekkend dit van bol. Net alsof het zo lang duurt om mailtjes te versturen? Dat gaat allemaal automatisch en je gaat me niet vertellen dat er uren overheen gaan om een x aantal duizend? mailtjes te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kans van 2% dat je alsnog Email krijgt dus.

Maar dan zou het pakket ook in de info op Mijnpakket.nl moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-12-2024
Nog 2 weken wachten |:( LOL Maar ik hoop zo van niet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
Ik heb Bol al enkele keren zien falen mbt releasen op release datums oa met FM2013, Nu met de PS4 weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494354

Net PS4 opgehaald bij mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449193

Welke MM? en waren er ook kale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494354

MM Den Haag, Alles lag in magazijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bol.*** gemailed over de PS4 :

Hartelijk dank voor uw e-mail van 13 december 2013.

U geeft aan dat u nog geen mail heeft gehad over de PS4. Op het moment dat u nog geen mail heeft gehad betekent dat dat wij u bestelling nog niet hebben ontvangen van onze leverancier. Wij zouden u willen vragen om nog even geduld te hebben.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:05:
[...]

Kans van 2% dat je alsnog Email krijgt dus.

Maar dan zou het pakket ook in de info op Mijnpakket.nl moeten staan.
Inderdaad zou het dan ook via mijnpakket te zien meoten zijn. Lijkt wel alsof bol.com nog helemaal niets heeft ontvangen. Toen ik vanmorgen belde kreeg ik te horen dat mijn order bij de leverancier lag en dat ze verder nog geen enkele informatie hadden of en wanneer deze verzonden zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik las op Playstation4club.n een reactie van een jongen die aangaf contact te hebben gehad met bol.com en dat ze tegen hem zeiden dat hoe het er nu uitzag qua aantallen dat ze mensen die t/m 1 december hebben gepreorderd in de 3de levering vallen( van 20 december dus hoogstwaarschijnlijk)

Hopelijk is dit zo want dan zit ik erbij (14nov)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wehkamp, megabundel, besteld 2 dec 18:40, eerste letter achternaam K. Mail gehad dat ik niet bij de tweede levering zat, bestelstatus geeft nog steeds "meer dan 5 weken aan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-04-2024
Is dit de moeite?
Ps3 versie aanschaffen en omzetten naar PS4 versie of zitten daar nadelen aan?

http://www.bartsmit.com/ps3-battlefield-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 12-06 09:05
niels1 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:50:
Is dit de moeite?

Kost je een tientje, als die voucher om hem om te zetten er in zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
niels1 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:50:
Is dit de moeite?

Je krijgt niet het fysieke exemplaar.. je krijgt een code en die vul je in op psn op je ps4.. dat is de enige nadeel eigenlijk.. groot genoeg voor mij om het niet te doen helemaal omdat saturn heb aanbood voor 44e daar heb ik ze alle 3 in bestelling alleen moet ze nog binnenkrijgen omdat hun website niet in orde was maargoed ik wacht toch nog op mijn console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-04-2024
Shadow343 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:52:
[...]

Je krijgt niet het fysieke exemplaar.. je krijgt een code en die vul je in op psn op je ps4.. dat is de enige nadeel eigenlijk.. groot genoeg voor mij om het niet te doen helemaal omdat saturn heb aanbood voor 44e daar heb ik ze alle 3 in bestelling alleen moet ze nog binnenkrijgen omdat hun website niet in orde was maargoed ik wacht toch nog op mijn console
Tja ook al maakt het eigenlijk weinig uit wil ik toch wel de hardcopy van PS4 :)
Thanx voor reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-06 21:50
Ja mail van Bol.com...

...Alleen vandaag: Chopard Casmir - 100 ml - Eau de Parfum‏

Dat was mijn ochtend :P

Nog 4 minuten...

[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 13-12-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
niels1 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:54:
[...]

Tja ook al maakt het eigenlijk weinig uit wil ik toch wel de hardcopy van PS4 :)
Thanx voor reply
Haha precies same for me.. Het enige nadeel maar wel meteen een nadeel wat beslissend is hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nogsteeds niks van wehkamp, hoorde erbij te zitten... ik merk het, Gebeld met wehkamp geven aan niks meer te hebben in het magezijn! >:(

Getwitterd, geven aan dat ik me mail moet sturen en me klantennaam, Prima gedaan... zeggen ze nu opeens dat ze zullen kijken en ik nog mail krijg. Dikke vinger! let maar op dat ik nu opeens in de 3rde levering zit omdat wehkamp een fout heeft gemaakt en wel naar de verkeerde mensen heeft verzonden maar voor de helft naar de goeie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Wilt iemand een PS4 kaal pakket?

Ik had er al een op Amazon besteld, maar nu sta ik blijkbaar op de bellijst van Bart Smit, of ik er één kan op komen halen nu in Hoofddorp. Ik woon zelf in die omgeving. DM maar als er interesse voor is.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gambal
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-02-2021
Anoniem: 544423 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:59:
Nogsteeds niks van wehkamp, hoorde erbij te zitten... ik merk het, Gebeld met wehkamp geven aan niks meer te hebben in het magezijn! >:(

Getwitterd, geven aan dat ik me mail moet sturen en me klantennaam, Prima gedaan... zeggen ze nu opeens dat ze zullen kijken en ik nog mail krijg. Dikke vinger! let maar op dat ik nu opeens in de 3rde levering zit omdat wehkamp een fout heeft gemaakt en wel naar de verkeerde mensen heeft verzonden maar voor de helft naar de goeie....
Je hebt toch al 2 ps4s ofzo las ik in dit topic?

Losse verkoop in omgeving noord limburg zit er niet in , alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562897

Royeboi schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:03:
Wilt iemand een PS4 kaal pakket?

Ik had er al een op Amazon besteld, maar nu sta ik blijkbaar op de bellijst van Bart Smit, of ik er één kan op komen halen nu in Hoofddorp. Ik woon zelf in die omgeving. DM maar als er interesse voor is.
hi je bedoelt overname van amazon? of hoofddorp? ik stem voor hoofddorp :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gambal schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:04:
[...]

Je hebt toch al 2 ps4s ofzo las ik in dit topic?

Losse verkoop in omgeving noord limburg zit er niet in , alles weg.
2de moet weg, ik kan hem niet open maken want die van wehkamp is van mij, die andere is van me zus en die wil er liever geld voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Whaa stop aub!!!!! Ik dacht ik ontvang drie DM's en hij gaat naar de eerste, maar er zijn er inmiddels al 10 verzoeken in m'n inbox!!!! Ik bedoel idd de kale versie van Hoofddorp, die van Amazon is hier al in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 07:12
Ik was de eerste! :P
Royeboi schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:07:
Whaa stop aub!!!!! Ik dacht ik ontvang drie DM's en hij gaat naar de eerste, maar er zijn er inmiddels al 10 verzoeken in m'n inbox!!!! Ik bedoel idd de kale versie van Hoofddorp, die van Amazon is hier al in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:40
Royeboi schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:07:
Op mp is het nog gekker :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562897

en wie was er het eerste? haal ons uit de spanning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ik ga hem eerst even ophalen, anders moet ik straks iemand teleur gaan stellen omdat het sms + telefoontje toch niet klopte. De eerste heeft bericht gehad.

Sorry voor dit off-topic geklets, was niet m'n bedoeling om direct zoveel reacties te ontvangen hierop.

[ Voor 28% gewijzigd door Royeboi op 13-12-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207106

CoolBlue: weer nieuwe status: Je bestelling is in goede orde ontvangen... *ZUCHT*
30-11 besteld.

Toen van "stond klaar om ingepakt te worden"
Daarna "Klaar om in te pakken bij voldoende voorraad"
Nu "Bestelling is in goede orde ontvangen"...

Gaan we nu achteruit of vooruit, zucht...

------------

bestelling is ontvangen, maar verder nog niets mee is gedaan. Dit om de status 'wordt ingepakt' te verduidelijken

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 207106 op 13-12-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor Bol.com is de ochtend nu officieel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Anoniem: 207106 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:10:
CoolBlue: weer nieuwe status: Je bestelling is in goede orde ontvangen... *ZUCHT*
30-11 besteld.

Toen van "stond klaar om ingepakt te worden"
Daarna "Klaar om in te pakken bij voldoende voorraad"
Nu "Bestelling is in goede orde ontvangen"...

Gaan we nu achteruit of vooruit, zucht...
bij mij precies tzelfde. schiet niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:12:
Voor Bol.com is de ochtend nu officieel voorbij.

Ik heb ze net weer een mail gestuurd, wanneer we de code kunnen ontvangen, gezien de ochtend voorbij is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Anoniem: 544423 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:59:

Laat me raden, jij hebt ook betaald met de kortingsbonnen via AH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johoo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:17:
[...]

Laat me raden, jij hebt ook betaald met de kortingsbonnen via AH?
Yup, maar daar mogen ze niet moeilijk over gaan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk ook dat Wehkamp eerder levert aan mensen die betaald hebben met ideal. Acceptgiro laten ze lekker links liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-06 17:41
Ook net gebeld naar de Wehkamp, verteld dat ik die positieve mail heb ontvangen maar alsnog zeggen ze dat het niet waarschijnlijk is dat ik hem nog voor volgende week ontvang.. heel slecht dit van wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Laatst online: 15:38
Bij mij staat dat de chauffeur onderweg was, maar dat er onverwachts een sorteerfout is, en dat ik m iets later krijg. Meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 449193 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:19:
Denk ook dat Wehkamp eerder levert aan mensen die betaald hebben met ideal. Acceptgiro laten ze lekker links liggen denk ik.
Denk het niet. Ik heb vooruitbetaald met cadeaukaarten en ontvang nog helemaal niets voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Anoniem: 449193 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:19:
Mijn is onderweg met acceptgiro besteld op 2 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan heb ik verkeerd gedacht heren. Alvast veel game plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Mijn vermoeden word steeds meer bevestigd. De cadeaubonnen zijn al uitgegeven binnen Wehkamp. Die klant kunnen ze niet meer verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
joffrey19 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:25:
[...]

Mijn is onderweg met acceptgiro besteld op 2 december.
Ik ook met acceptgiro besteld,krijg hem straks na 3.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er nog meer gedupeerde mensen van Bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:29:
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-06 21:50
Ja ik. Geen mail. Op Bol.com nog steeds de status 'wordt verwerkt'. Belachelijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:29:
Dennis, doe er anders nog even een tweet uit naar ze, waar de mails blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

snap dat dit klote is voor jullie.
maar bol is volgens mij de enige die een 3de lading binnenkrijgt (gerucht)

Als dit zo is dan heb je voor de jaarwisseling alsnog je PS4. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
Supremedch schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:36:
snap dat dit klote is voor jullie.
maar bol is volgens mij de enige die een 3de lading binnenkrijgt (gerucht)

Als dit zo is dan heb je voor de jaarwisseling alsnog je PS4. ;)
Volgens mij snap jij er niets van ! Bol beloofd en beloofd maar, maar leveren of enige vorm van informatie, ho maar. Want wij hebben allen een mail ontvangen van wij em uiterlijk vandaag ontvangen! Geen speld tussen te krijgen!

Ik denk dat ik even in een hoekje ga zitten huilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

JWR007 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:38:
[...]

Volgens mij snap jij er niets van ! Bol beloofd en beloofd maar, maar leveren of enige vorm van informatie, ho maar. Want wij hebben allen een mail ontvangen van wij em uiterlijk vandaag ontvangen! Geen speld tussen te krijgen!

Ik denk dat ik even in een hoekje ga zitten huilen ;)
Don´t be mad @ me. I´m just the messenger!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
Supremedch schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:40:
[...]

Don´t be mad @ me. I´m just the messenger!!!!!
Ben ik ook niet, of iig niet op jou. Ik begrijp dat het goed bedoeld is :)
Thx daarvoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarnovWezel
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Coolblue verwacht deze week nog een levering.. (Zie ik net staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:51
Coolblue zorgt weer voor onduidelijkheid op hun site.

PLAYSTATION 4 500 GB

Actuele status: tijdelijk uitverkocht (mail me bij voorraad)
Verwacht: deze week

Jaja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:51
JarnovWezel schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:05:
Coolblue verwacht deze week nog een levering.. (Zie ik net staan)
Ik vraag me sterk af of het echt waar is. En zo ja hoeveel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarnovWezel
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Conundrum51 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:06:
[...]

Ik vraag me sterk af of het echt waar is. En zo ja hoeveel dan.
Beter genoeg, gok dat ik hem niet meer heb voor t einde van het jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05 16:11
JarnovWezel schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:08:
[...]

Beter genoeg, gok dat ik hem niet meer heb voor t einde van het jaar..
Denk dat dit genoeg zegt :)
https://twitter.com/Coolblue_NL/status/411465592588484608

Mijn order van 6-10 heb ik nog steeds niet.Heb je iets van een indicatie waar ze kunnen zijn met uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yo guys het was gezzelig de afgelopen dagen meer ook ik mag eraan geloven eindelijkkk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Anoniem: 494354 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:39:
[...]

MM Den Haag, Alles lag in magazijn
Betreft dit vrije voorraad of zijn het allemaal al gepreorderde exemplaren?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165408

Ik heb bij Wehkamp besteld met cadeaukaarten en heb mail ontvangen dat ik hem (nog) niet zou ontvangen. Toch staat er nu bij mijn status dat de bezorger onderweg is. Wehkamp levert dus ook onverwacht uit aan mensen die met cadeaukaarten besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthBlade
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:25
Ik zit in dezelfde situatie als @LwDx en @Jakehh, hier ook een mail ontvangen dat ik deze week een ps4 mega bundel zou ontvangen maar de levertijd staat nog steeds op >5 weken en zal wss niet op korte termijn uitgeleverd kunnen worden volgens wehkamp :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damiaen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-01-2014
Yellowneck schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:18:
[...]

Betreft dit vrije voorraad of zijn het allemaal al gepreorderde exemplaren?
MM Den Haag net gebeld:

Dit is alleen voor reserveringen.
De mevrouw aan de lijn vertelde me dat de losse verkoop pas eind januari begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is wel zuur. Ik heb ook de megabundel besteld. Vreemde gang van zaken van Wehkamp.

(ben er natuurlijk stiekem wel blij mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyromaniac82
  • Laatst online: 18-12-2024
@Marijnvanooijen

Is de status pas veranderd of heb je sinds gisteravond niet meer gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Status is volgens mij rond 12 uur veranderd in: "Bezorger is met pakket onderweg.". Gisteravond stond er ineens "verzonden". Dus was wel al sinds gisteravond op de hoogte dat hij verzonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Mail gaf ook aan eind deze/begin volgende week kan ps4 bundel verwachten.Denk dat ze volgende week weer een lading krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192266

Heeft iemand enig idee wanneer de PS4 gewoon in de schappen ligt bij een MediaMarkt of andere grote retailer (indicatie)? Ik wil er graag een, maar twijfel om online te bestellen of te wachten tot de PS4 gewoon verkrijgbaar is. Zal het nu nog veel uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Anoniem: 192266 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:37:
Heeft iemand enig idee wanneer de PS4 gewoon in de schappen ligt bij een MediaMarkt of andere grote retailer (indicatie)? Ik wil er graag een, maar twijfel om online te bestellen of te wachten tot de PS4 gewoon verkrijgbaar is. Zal het nu nog veel uitmaken?
Tell us! Jij bent de marketeer! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 563003

Klanten van de wehkamp die de megabundel hebben besteld met cadeaubonnen en een positief mailtje hebben ontvangen, maar de status van het pakket is nog steeds ''meer dan 5 weken''.
Jullie kunnen ervan uitgaan dat jullie bij de derde levering zitten, ik ook namelijk.

Bron: zojuist met de klantenservice gesproken.
Pagina: 1 2 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.