LuPo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:00:
[...]
Hier hetzelfde gevoel over vergeten en wehkamp (PS4 Killzone Mega Bundel). Omdat je hier leest dat mensen die 02-12-13 later dan mij hebben besteld 'em wel krijgen. Ik las hier al dat een aantal mensen die om 19:00, 20:00 en 21:00 uur hebben besteld wel bij deze batch zitten.
Ik heb om 15:00 uur besteld en bij mij staat ook nog steeds meer dan 5 weken..
Daarnaast ook de mail gehad dat ik er niet bij zit..
Life is hard.

Ik heb hetzelfde probleem en er waren meerdere op twitter die klaagden.
Ik heb via mail op opheldering gevraag maar dan krijg je de melding dat ze niet meer gekregen hebben. met geen woord word gerept over waarom latere bestellers wel.
Via twitter word er gevraagd naar het klantennummer van de mensen die dan later dan jij besteld hebben, dan willen ze het nakijken maar kunnen toch niets voor je betekenen.
Ja, alsof iemand die later besteld heeft en eerder krijgt zijn klantnummer aan je door wil geven.
Ik heb het idee dat er misschien een verschil wordt gemaakt met mensen die betaald hebben met geld en mensen die met cadeaubonnen betaald hebben.
Als je annuleert vanuit een geld betaling moet Wehkamp het terug betalen en kunnen ze een klant kwijt raken. Bij cadeaubonnen word het terug gestort in je tegoed. Die mensen "hebben" dus al geld uitgegeven bij Wehkamp en is voor Wehkamp geen nieuwe klant meer.