It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Even voor de duidelijkheid: 02-12-13 besteld omstreeks 15:00 met AH cadeaubonnen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
De persoon die belde zij dat het niet klopte dat er nog geen mail naar me was gestuurd. Er zou melding van gedaan worden en ik zou alsnog een mail krijgen.
Of dat nu betekent dat mijn PS4 al is opgestuurd en dat er iets fouts is gegaan, of dat ze de PS4 alsnog moeten opsturen en ik dan de mail krijg, is me niet duidelijk. Maar er gebeurt in iedergeval iets.
2 december besteld? Dan ben je ook wel érg laat! Er zijn mensen die dat ding al een half jaar geleden hebben besteld en hem nog niet binnen hebben. Ik neem aan dat de eerste en tweede levering gewoon al vol zitten. Beetje naief.LuPo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:47:
Wat een farce van Wehkamp. Mensen die met cadeaubonnen betalen gewoon even doorschuiven naar de derde levering..![]()
Even voor de duidelijkheid: 02-12-13 besteld omstreeks 15:00 met AH cadeaubonnen.
Verwijderd
Je leest ook gewoon niet mee he.sebasmeer schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:49:
[...]
2 december besteld? Dan ben je ook wel érg laat! Er zijn mensen die dat ding al een half jaar geleden hebben besteld en hem nog niet binnen hebben. Ik neem aan dat de eerste en tweede levering gewoon al vol zitten. Beetje naief.
Dit gaat om de megabundels, niet om de gewone.

Wat is de status van je order dan op de website? Ben wel benieuwd dan wat je voor mail krijgt.Fleximex schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:49:
(Misschien) Goed nieuws. Ik heb Bol.com gemaild en ben net door ze gebeld.
De persoon die belde zij dat het niet klopte dat er nog geen mail naar me was gestuurd. Er zou melding van gedaan worden en ik zou alsnog een mail krijgen.
Of dat nu betekent dat mijn PS4 al is opgestuurd en dat er iets fouts is gegaan, of dat ze de PS4 alsnog moeten opsturen en ik dan de mail krijg, is me niet duidelijk. Maar er gebeurt in iedergeval iets.
Verwijderd
Ik heb een Track&Trace code ontvangen, morgen tussen 10:30 en 14:30 heb ik ze!
Top, gelukkig komt Saturn haar afspraken bij mij wel na.
Verwijderd
De status op de website is nog steeds wordt verwerkt en geleverd op verschijningsdatum.1980Wouter schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:51:
[...]
Wat is de status van je order dan op de website? Ben wel benieuwd dan wat je voor mail krijgt.
Nog steeds 'Wordt verwerkt'.1980Wouter schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:51:
[...]
Wat is de status van je order dan op de website? Ben wel benieuwd dan wat je voor mail krijgt.
Verwijderd
Ik heb vandaag al een klachtmail gestuurd.
Verwijderd
Erg spijtig...Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:46:
Klanten van de wehkamp die de megabundel hebben besteld met cadeaubonnen en een positief mailtje hebben ontvangen, maar de status van het pakket is nog steeds ''meer dan 5 weken''.
Jullie kunnen ervan uitgaan dat jullie bij de derde levering zitten, ik ook namelijk.
Bron: zojuist met de klantenservice gesproken.
Hebben ze toevallig ook iets verteld over wanneer (of een indicatie van) de derde levering gaat zijn?
Bij Gamemania kan je ook verschillende PS3 versies omruilen voor de PS4 versie voor €20,-Shadow343 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:52:
[...]
Je krijgt niet het fysieke exemplaar.. je krijgt een code en die vul je in op psn op je ps4.. dat is de enige nadeel eigenlijk.. groot genoeg voor mij om het niet te doen helemaal omdat saturn heb aanbood voor 44e daar heb ik ze alle 3 in bestelling alleen moet ze nog binnenkrijgen omdat hun website niet in orde was maargoed ik wacht toch nog op mijn console
Verwijderd
Niet naar gevraagd, me sorry brah.Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:58:
[...]
Erg spijtig...
Hebben ze toevallig ook iets verteld over wanneer (of een indicatie van) de derde levering gaat zijn?
Verwijderd
Ik heb daar zelfs een X360 versie van Bf4 omgeruildZymotic2007 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:00:
[...]
Bij Gamemania kan je ook verschillende PS3 versies omruilen voor de PS4 versie voor €20,-
Verwijderd
Ziet er naaruit dat we als eerste in de 3rde levering gaan zitten!
Beter gaan ze leuk Verzendkosten van 9,95 vergoeden als tegemoedkost
Verwijderd
Jawel, ondergetekende.gaat zo ook een mailtje sturen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:57:
Kunnen er meer mensen klagende mails sturen naar Bol.com?
Zit nu al heel de morgen achter m'n pc, heb twee keer de klantenservice gebeld en daar wordt je echt niet wijzer van.
Kreeg afgelopen maandag een mailtje van Bol.com dat de PS4 UITERLIJK vrijdag bezorgd zal worden en sprong een gat in de lucht. Ben nu in staat om ergen anders een gat in te slaan wat het is duidelijk dat Bol een automatisch mailtje gestuurd heeft zonder dat ze ook maar enige zekerheid hadden dat de levering op tijd binnen zou zijn voor bezorging op vrijdag.
Zal nu waarschijnlijk zaterdag of maandag worden, op zich geen probleem maar stuur dan geen mail dat ie vrijdag bezorgd word, er zijn genoeg mensen die voor zoiets vrij nemen.
Schandalig.
Verwijderd
Zodra ik achter mijn laptop zit zal ik er ook eentje sturen. Ik koop daar niks meer in iedere geval.Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:57:
Kunnen er meer mensen klagende mails sturen naar Bol.com?
Verwijderd
€9,95 tegemoetkoming voor een levering na de kerst klinkt niet als een vergoeding die voldoet.Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:05:
Wehkamp zoekt uit hoe het zit met mensen die hem vandaag horen te ontvangen maar nog niks op verzenden hebben staan..
Ziet er naaruit dat we als eerste in de 3rde levering gaan zitten!
Beter gaan ze leuk Verzendkosten van 9,95 vergoeden als tegemoedkost

Het is nog steeds vrijdag he. Hij kan ook nog later op de dag bezorgd worden. Je hebt pas recht van spreken als je PS4 vandaag niet geleverd wordt, als Bol heeft beloofd dat hij vandaag wel geleverd zou worden.
Verwijderd
Heb 15 jaar bij Post NL gewerkt en ik kan je zeggen dat het me zeeeeer sterk lijkt dat een pakket wat in de middag nog verstuurd moet worden nog diezelfde dag wordt afgeleverd.Zoufiax schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:15:
[...]
Het is nog steeds vrijdag he. Hij kan ook nog later op de dag bezorgd worden. Je hebt pas recht van spreken als je PS4 vandaag niet geleverd wordt, als Bol heeft beloofd dat hij vandaag wel geleverd zou worden.
Maar ik hoop dat je gelijk hebt.
Geachte heer xxx,
Om u van de juiste informatie te voorzien, hebben wij uw vraag doorgestuurd naar een andere afdeling. Zodra wij een antwoord ontvangen, brengen wij u hiervan op de hoogte. Wij verwachten u uiterlijk binnen een week van antwoord te voorzien.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
xxx
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.
Verwijderd
Om u van de juiste informatie te voorzien, hebben wij uw vraag doorgestuurd naar een andere afdeling. Zodra wij een antwoord ontvangen, brengen wij u hiervan op de hoogte. Wij verwachten u zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.JWR007 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:26:
EEN WEEK!!! DAMN!!
Geachte heer xxx,
Om u van de juiste informatie te voorzien, hebben wij uw vraag doorgestuurd naar een andere afdeling. Zodra wij een antwoord ontvangen, brengen wij u hiervan op de hoogte. Wij verwachten u uiterlijk binnen een week van antwoord te voorzien.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
xxx
bol.com Klantenservice
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
xxx
bol.com Klantenservice
Een voorgaande mail geeft aan dat een reactie binnen 24 uur wordt verzonden. Dit is een gewoon een standaard antwoord maar een week wordt niet genoemd.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 14:36 ]
Assassin's Creed IV Black Flag - € 9,99
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition - € 9,99
Battlefield 4 - € 9,99
NBA 2K14 - € 14,99
Call of Duty: Ghosts - € 9,99
Verwijderd
De mevrouw van de klantenservice gaf aan dat er steeds kleine leveringen komen vanuit Sony. Vandaag worden er vanuit Wehkamp nog playstations verstuurd, aankomst morgen. Maar er komen ook nog vandaag ps4 binnen en deze worden zaterdag verstuurd, aankomst dinsdag. Ze kon niet met zekerheid zeggen of wij erbij waren.
Wehkamp/klantenservice zou gaan uitzoeken hoe het nu zit met de verstuurde mail of de mensen hem dan ook daadwerkelijk krijgen deze week. Ik wasn ervan uitgegaan dat hij pas in januari geleverd zou worden. Door mail blij gemaakt. Wehkamp gaarne alleen mail sturen als je het zeker weet! Trouwens nog steeds blij met de kortingsbonnen van AH.
Besteld mega bundel 27 november (geannulleerd 2 dec 17:25)
Besteld mega bundel met kortingsbonnen 2 dec 17:24 uur
Achternaam begint met G.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Mensen. Laat het nou eens tot jullie doordringen: ALLEEN SONY WEET HOEVEEL EN WAAR ER GELEVERD WORDT!!!LuPo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:47:
Wat een farce van Wehkamp. Mensen die met cadeaubonnen betalen gewoon even doorschuiven naar de derde levering..![]()
De hele tijd retailers de schuld geven.
En de andere optie is geen preorder? Elkaar de hersens inslaan in de winkel?
Accepteer de schaarste en wees geduldig.
(Ik sta 500ste bij Mycom, hahaha)
Verwijderd
Kan me voorstellen dat je boos bent als je (veel) eerder hebt besteld.
Oh ja, PS4 met cadeaubonnen betaald. Achternaam begint met een D, en vaker besteld bij Wehkamp.
[ Voor 35% gewijzigd door supercop7373 op 13-12-2013 15:08 ]
Veel plezier ermee! En hopelijk worden er vandaag of morgen nog wat meer uitgeleverd.supercop7373 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:01:
Om 12.00 uur stond Selektvracht aan de deur met een pakketje van de Wehkamp. Ik besef dat ik wel veel geluk heb gehad met mijn PS4 Killzone bundel, besteld op 02/12 om 22.00 uur.
Beste heer/mevrouw
Afgelopen maandag heb je een e-mail van ons ontvangen waarin we je laten weten dat jouw PlayStation 4 uiterlijk vandaag geleverd wordt.
Helaas moeten we je teleurstellen. Wij hebben namelijk een fout gemaakt die tot gevolg heeft dat jouw PlayStation 4 vandaag niet geleverd zal worden. We vinden dit heel erg vervelend en begrijpen goed dat jij je waarschijnlijk net zo voelt.
De extra PlayStations die wij hebben ontvangen van onze leverancier, zijn gestuurd naar een groep klanten die eigenlijk achter jou in de ‘rij’ stond. We kunnen deze fout niet terugdraaien en doen daarom een beroep op je geduld. We horen spoedig van de leverancier wanneer er nieuwe consoles beschikbaar zijn. Zodra we dit weten, sturen we je direct een e-mail en zorgen ervoor dat jij je PlayStation zo snel mogelijk in huis hebt.
Als dank voor je geduld en om het wachten te verzachten, bieden we je een cadeaubon aan ter waarde van 25 euro.
Jouw cadeauboncode:
Waarde: € 25,-
Geldig tot: 14 december 2014
De instructies voor het inwisselen van een cadeaubon vind je via onderstaande link:
Nogmaals, we vinden het heel erg vervelend en willen je alvast bedanken voor je geduld. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Verwijderd
Er wordt geen datum genoemd wanneer ik hem wel zal krijgen.
Echt heel bedroevend om te zien hoe slecht al die retailers de zaakjes op orde hebben. Bart Smit heeft ook al hard gefaald met die "persoonlijke" bestellink waarvan iedereen gebruik kon maken.Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:26:
Excuus mail van Bol.com ontvangen. Door een fout zijn de playstations verzonden naar mensen die achter mij in de rij stonden. Ter compensatie heb ik een cadeaubon van 25 euro gekregen.
Er wordt geen datum genoemd wanneer ik hem wel zal krijgen.
[ Voor 125% gewijzigd door Uniciteit op 13-12-2013 22:50 ]
Same...JWR007 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:25:
HOMO'SSSS
Beste heer/mevrouw
Afgelopen maandag heb je een e-mail van ons ontvangen waarin we je laten weten dat jouw PlayStation 4 uiterlijk vandaag geleverd wordt.
Helaas moeten we je teleurstellen. Wij hebben namelijk een fout gemaakt die tot gevolg heeft dat jouw PlayStation 4 vandaag niet geleverd zal worden. We vinden dit heel erg vervelend en begrijpen goed dat jij je waarschijnlijk net zo voelt.
De extra PlayStations die wij hebben ontvangen van onze leverancier, zijn gestuurd naar een groep klanten die eigenlijk achter jou in de ‘rij’ stond. We kunnen deze fout niet terugdraaien en doen daarom een beroep op je geduld. We horen spoedig van de leverancier wanneer er nieuwe consoles beschikbaar zijn. Zodra we dit weten, sturen we je direct een e-mail en zorgen ervoor dat jij je PlayStation zo snel mogelijk in huis hebt.
Als dank voor je geduld en om het wachten te verzachten, bieden we je een cadeaubon aan ter waarde van 25 euro.
Jouw cadeauboncode:
De instructies voor het inwisselen van een cadeaubon vind je via onderstaande link:
Nogmaals, we vinden het heel erg vervelend en willen je alvast bedanken voor je geduld. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice

magoed nu wordt de 360 euro kostende PS4 nog voordeliger met 25 euro waardebon XD
PSN/XBL: DarkTaufu
Verwijderd
Ik wil eigenlijk weten wanneer we de ps4 dan wel krijgen.
Als je zo je geld wil verdienen ga je maar werken. Mag je hem zelf ophalen en in de doos laten staan
Ontopic:
Vind ik persoonlijk wel een keertje EERLIJK van bol.com. Snap ook wel dat ze even hun mond houden om dit goed uit te zoeken. Desalniettemin lijkt het me echt gruwelijk *** als je dit overkomt. Succes jongens
Ik geloof dat er een paar reacties hierboven al wat genoemd is...Uniciteit schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:05:
[modbreak]Het te kopen aanbieden van je PS4 of vragen of iemand z'n PS4 wilt verkopen is in dit topic verboden.[/modbreak]
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Verwijderd
Hier nog 1.JWR007 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:25:
HOMO'SSSS
Beste heer/mevrouw
Jouw cadeauboncode:
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Probleem is nu wat te doen. Wie zegt nu dat ze diezelfde fout niet herhalen met de eerst volgende levering ? Kan verder geen woorden vinden om de reactie na het lezen van het bericht weer te geven.

Verwijderd
Waardebon van 25 euro klinkt voor mij wel eerlijk, zou mij een weekje stil houden..
Of natuurlijk morgen een geleverd krijgen
Ik koop voorlopig echt even niets bij BOL.
Verwijderd
Ik spreek over wehkampJWR007 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:46:
[...]
Ik koop voorlopig echt even niets bij BOL.
Ja sorry , het ging over die 25 euro
Beste Lorenzo
, Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Op dit moment kunnen we je helaas nog niet vertellen wanneer je ‘m kan verwachten. Om misverstanden te voorkomen, willen we even uitleggen waarom we dat nog niet kunnen zeggen. Wij hebben regelmatig contact met Sony over de nalevering. Zij geven aan dat wij door de grote vraag per keer slechts een beperkt aantal consoles toegezonden krijgen. Jammer genoeg is dat elke keer niet voldoende om alle openstaande bestellingen in één keer te kunnen bezorgen. Sony heeft ons wel gegarandeerd dat alle bestellingen uiteindelijk geleverd kunnen worden. Helaas kunnen ze niet aangeven wanneer. Wij leveren uit in chronologische volgorde: wie het eerst bestelt, krijgt de PS4 als eerste toegezonden. We verwachten eind december de volgende zending te ontvangen. Zodra wij weten hoeveel we er toegezonden krijgen, laten we je weten of we jou blij kunnen maken of (nog) niet. We begrijpen dat het erg vervelend is om zo lang te moeten wachten, maar hopen op je begrip. Met vriendelijke groet, wehkamp.nl klantenservice
Verwijderd
Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Op dit moment kunnen we je helaas nog niet vertellen wanneer je ‘m kan verwachten. Om misverstanden te voorkomen, willen we even uitleggen waarom we dat nog niet kunnen zeggen.
Wij hebben regelmatig contact met Sony over de nalevering. Zij geven aan dat wij door de grote vraag per keer slechts een beperkt aantal consoles toegezonden krijgen. Jammer genoeg is dat elke keer niet voldoende om alle openstaande bestellingen in één keer te kunnen bezorgen. Sony heeft ons wel gegarandeerd dat alle bestellingen uiteindelijk geleverd kunnen worden. Helaas kunnen ze niet aangeven wanneer.
Wij leveren uit in chronologische volgorde: wie het eerst bestelt, krijgt de PS4 als eerste toegezonden. We verwachten eind december de volgende zending te ontvangen. Zodra wij weten hoeveel we er toegezonden krijgen, laten we je weten of we jou blij kunnen maken of (nog) niet.
We begrijpen dat het erg vervelend is om zo lang te moeten wachten, maar hopen op je begrip.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl klantenservice
Ik denk ook wel 2x na voortaan daar. Zo'n grote zaak en dan de zaakjes zo slecht op orde. Zal ze redelijk wat klanten kosten zo.JWR007 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:49:
[...]
Ja sorry , het ging over die 25 euroEn die staat in de mail bij Bol.com.
HahahahahahaVerwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:50:
blah blah blah
.....Wij leveren uit in chronologische volgorde: wie het eerst bestelt, krijgt de PS4 als eerste toegezonden. ....
blah blah blah
wehkamp.nl klantenservice
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Die mail heb ik net ook gehad. Ik ga een pittige mail terugsturen. Ze beweren dat ze in chronologische volgorde uitleveren. Nou, dan mogen ze mij eens uitleggen waarom mensen die enkele uren na mij een bundel bestelden hem wel krijgen en ik nog niet..Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:50:
Beste *****,
Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Op dit moment kunnen we je helaas nog niet vertellen wanneer je ‘m kan verwachten. Om misverstanden te voorkomen, willen we even uitleggen waarom we dat nog niet kunnen zeggen.
[...]

Verwijderd
Ik heb het ook door ja, heb zelf om 17 uur besteld en zit er niet bij, achternaam begint met de letter S.BamSlam_ schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:55:
[...]
Die mail heb ik net ook gehad. Ik ga een pittige mail terugsturen. Ze beweren dat ze in chronologische volgorde uitleveren. Nou, dan mogen ze mij eens uitleggen waarom mensen die enkele uren na mij een bundel bestelden hem wel krijgen en ik nog niet..
Sommige hebben de letter A t/m E ofzo en hebben om 22 uur besteld en krijgen de PS4 wel.
Maar om heel eerlijk te zijn, je kunt ze mailen wat je maar wilt, het gaat toch niet helpen
Wacht gewoon af, ik hoop eind december te kunnen gamen.
Dus... Ik heb maar een digitale Cadeaubon van 25 euro van gekocht Kan ik wat meer tijd voor nemen:p
PSN/XBL: DarkTaufu
Verwijderd
1 dag beslissen? Het is geldig t/m 14 december 2014..Tjiwa schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:04:
Hmm geen idee wat ik moet kopen met de 25 euro cadeaubon, en moet binnen 1 dag beslissen.
Dus... Ik heb maar een digitale Cadeaubon van 25 euro van gekocht Kan ik wat meer tijd voor nemen:p
2014....Tjiwa schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:04:
Hmm geen idee wat ik moet kopen met de 25 euro cadeaubon, en moet binnen 1 dag beslissen.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
[ Voor 94% gewijzigd door Uniciteit op 13-12-2013 22:51 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Uniciteit op 13-12-2013 22:51 ]
Verwijderd
Ikke!m3power schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:17:
Zijn er ook mensen die de megabundel net als ik op 2-12 via shopkorting oid hebben besteld bij wehkamp? Misschien maakt dat ook nog uit...
Verwijderd
Mag ik vragen wat er voor een datum staat bij je bestelling op de site van Wehkamp? Ik had namelijk ook op 2 december besteld 's avonds, maar op de site van wehkamp staat bij mijn bestelling 3 december.supercop7373 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:01:
Om 12.00 uur stond Selektvracht aan de deur met een pakketje van de Wehkamp. Ik besef dat ik wel veel geluk heb gehad met mijn PS4 Killzone bundel, besteld op 02/12 om 22.00 uur.
Oh ja, PS4 met cadeaubonnen betaald. Achternaam begint met een D, en vaker besteld bij Wehkamp.
Verwijderd
Haha je ging ervoor hem3power schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:17:
Zijn er ook mensen die de megabundel net als ik op 2-12 via shopkorting oid hebben besteld bij wehkamp? Misschien maakt dat ook nog uit...
Nee dat maakt denk niets uit hoor.
Verwijderd
Anna AsVerwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:21:
Voortaan bij Pre-orders maar mijn achternaam veranderen naar Adeeerste...
ze krijgen bij na geen 1 van sony
Das altijd nog sneller dan de rest op dit moment. Hahahahaloonstar schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:24:
Dixons levert pas weer in 2014 wanneer weten ze niet net mailtje gekregen
ze krijgen bij na geen 1 van sony
Bron: https://twitter.com/wehkamp/status/411520215454068736
Dus er zit zelfs een kans in dat ze me helemaal nooit blij kunnen maken?
Echt een hart onder de riem mailtje Wehkamp. not.
En ik zal beloven dat ik niet boos wordt op de diegene, maar meer voor mijzelf en meer bewijs tegen Bol.com.
Ik heb er eentje ontvangen, via z'n link van de 2e levering. Samen met nog een paar andere van tweakers.JWR007 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:50:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, of dat er mensen zijn die er wel eentje hebben ontvangen en daar geen recht op hebben gehad... Wie o wie ??
En ik zal beloven dat ik niet boos wordt op de diegene, maar meer voor mijzelf en meer bewijs tegen Bol.com.
Bart Smit e.d. was al bekent
Verwijderd
Ik. Maar hoezo heb ik er geen recht op? Als ik er geen recht op had zouden ze het wel geannuleerd hebben..JWR007 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:50:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, of dat er mensen zijn die er wel eentje hebben ontvangen en daar geen recht op hebben gehad... Wie o wie ??
Je had bol toch gebeld en gezegd dat je niet akkoord ging he?JWR007 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:50:
Een vriend van mij krijgt er morgen een binnen van Bol.com hij heeft de TT code al binnen via de mail. Eergister besteld.JWR007 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:53:
Sorry, even voor de duidelijkheid. Ik bedoel eigenlijk Bol.com.
Bart Smit e.d. was al bekent
Ja klopt, maar ben nu benieuwd. Welke mensen em dan wel krijgen, en wanneer zij die besteld hebben.1980Wouter schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:54:
[...]
Je had bol toch gebeld en gezegd dat je niet akkoord ging he?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Hallo ,
Begin van de week mail van jullie gehad dat ik mijn PS4 vandaag zou krijgen ,
dat bleek niet zo te zijn door fouten aan jullie kant. 25 Euro tegoed bon gehad van jullie.
Mijn vraag is eigenlijk wanneer krijg ik de beloofde PS4 nu wel?
En maken jullie niet weer dezelfde fout door mensen die achter mij stonden voor te laten gaan?
Graag wil ik hier wat meer duidelijkheid over.
Met veel dank en groeten Dennis.
Haha vreselijkmprkooij schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:54:
[...]
Een vriend van mij krijgt er morgen een binnen van Bol.com hij heeft de TT code al binnen via de mail. Eergister besteld.
Daar staat nu 12 december. Maar gisteren stond er 02 december.Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:18:
[...]
Mag ik vragen wat er voor een datum staat bij je bestelling op de site van Wehkamp? Ik had namelijk ook op 2 december besteld 's avonds, maar op de site van wehkamp staat bij mijn bestelling 3 december.
Op de afleverbon staat zelfs 13/12
[ Voor 4% gewijzigd door supercop7373 op 13-12-2013 17:00 ]
Ben daar ook wel benieuwd naar. Plaats je het antwoord ook hier? ben daar ook zeer benieuwd naar.JWR007 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:55:
[...]
Ja klopt, maar ben nu benieuwd. Welke mensen em dan wel krijgen, en wanneer zij die besteld hebben.
Zodra ik iets van Bol.com heb vernomen, laat ik dat uiteraard weten hier1980Wouter schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:59:
[...]
Ben daar ook wel benieuwd naar. Plaats je het antwoord ook hier? ben daar ook zeer benieuwd naar.
Verwijderd
Besteld 30-11 bij CoolBlueHartelijk dank voor het pre-orderen van de Sony Playstation 4 bij Coolblue. We brengen u graag op de hoogte van de laatste stand van zaken rondom één van de populairste console-releases ooit.
Minder dan verwacht
Want u hebt het inmiddels vast vernomen: de PlayStation 4 is slecht beschikbaar. Wij wachten momenteel - net als andere winkeliers - met smart op nieuwe voorraad. Echter, onze partner Sony PlayStation kan door de enorme vraag niet garanderen wanneer we hoeveel consoles binnenkrijgen. Dus ook niet de uwe.
De status van uw pre-order
Dat vinden we uiteraard bijzonder vervelend. We willen echter geen valse verwachtingen scheppen. Veel liever doen we u een duidelijke belofte. Dat kunnen we op dit moment niet. Maar u kunt er op vertrouwen: we doen er hier bij Coolblue alles aan om u zo snel mogelijk van een PS4 te voorzien.
Op volgorde uitgeleverd
Wij zullen binnengekomen voorraad eerlijk op volgorde van bestelling uitleveren. Omdat u een pre-order hebt geplaatst, hebt u bovendien voorrang op normale bestellingen. Wanneer uw console beschikbaar is, ontvangt u van ons direct een verzendbevestiging per e-mail.
Als u niet kunt wachten
Kunt u zo lang niet wachten? Dat snappen we. Stuur ons dan een e-mail met uw contactgegevens en bestelnummer. Dan annuleren wij de pre-order direct en storten we het aankoopbedrag terug op uw bankrekening.
Het laatste PlayStation 4-nieuws
Op Consoleshop.nl houden we u op de hoogte van het laatste nieuws rondom de PlayStation 4. Hier vindt u ook de meest actuele leverdatum en antwoorden op de meest gestelde vragen.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Verwijderd
Ik heb daar nu maar geserveerd en sta 1e op de lijst.
Toch soort van goed nieuws!
Verwijderd
Verwijderd
Denk post het hier maar.
KZ bundel is met één controller en zonder camera?Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:07:
Ik ben gebeld door Wehkamp! Ik had een mail gehad dat ik hem deze week zou krijgen. Mega bundel is eind van de maand mogelijk weer beschikbaar. Wehkamp heeft aangeboden om wel de Killzone bundel te leveren. Deze wordt dan a.s. dinsdag geleverd.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.