Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:44
Uhmm ik heb net van de dixons een PS4 opgehaald, alleen het is een witte doos?! Zonder enig logo of ontwerp, alleen aan de achterkant wat tekst over "PlayStation 4 and the Environment"

Hoe kan dat eigenlijk?!

Het posnr is 711719282365
Modelnr: CUH-1004A

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Tjiwa schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:33:
Uhmm ik heb net van de dixons een PS4 opgehaald, alleen het is een witte doos?! Zonder enig logo of ontwerp, alleen aan de achterkant wat tekst over "PlayStation 4 and the Environment"

Hoe kan dat eigenlijk?!

Er hoort eigenlijk nog een kartonnen verpakking eromheen, blijkbaar hebben zij die eraf gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjiwa schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:33:

Hoe kan dat eigenlijk?!

Als hij t gewoon doet enningepakt was in folie prima tog hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tannay60 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:34:
[...]

Er hoort eigenlijk nog een kartonnen verpakking eromheen, blijkbaar hebben zij die eraf gehaald
Idd dat witte doos trek je er als t ware eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Wat ik al weken terug zei, Bol.com hanteert altijd hun Last in First out principe. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:34:
Als hij t gewoon doet enningepakt was in folie prima tog hahah
:F
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:35:
8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Hokkie op 13-12-2013 18:36 ]

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:07:
Ik ben gebeld door Wehkamp! Ik had een mail gehad dat ik hem deze week zou krijgen. Mega bundel is eind van de maand mogelijk weer beschikbaar. Wehkamp heeft aangeboden om wel de Killzone bundel te leveren. Deze wordt dan a.s. dinsdag geleverd.
Dus als ik het goed begrijp hadden ze nog wat killzone bundels over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mijne vandaag opgehaald alles in een normale doos dus jij kan :F hoeveel je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:35:
[...]

Nou, als ik iets koop wil ik wel de hele verpakking,

Deze gaat morgen terug dan...

Tenzij iemand het wilt?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:37:
Heb de mijne vandaag opgehaald alles in een normale doos dus jij kan :F hoeveel je wilt
Daar gaat het niet om...

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dnap heus wle dat je gewoon een normaal doos hoort te krijgen maar ik bedoel als die ps4 er van binnenuit ingeopend uitziet met folie en zonder vingerafdrukndan lijkt mij prima of je brengt m odd terug en wacht nog een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Tjiwa schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:37:
[...]

Ik zou ook gewoon terug gaan en een complete doos eisen. Lijkt net of ze in de fabriek geen tijd meer hebben om dat kartonnen doos nog om te doen, wegens tijd gebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD91
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-06 22:03
Update van Bigu gehad vanmiddag:

"Beste Bigu klant,

Met deze mail willen wij je op de hoogte houden over de vorderingen omtrent het leveren van jouw console.
Vandaag zijn er weer een hoop mensen gelukkig gemaakt met de nieuwe Sony PlayStation 4 die verstuurd zijn vanuit Bigu. We blijven hierbij onze lijst met bestellingen afwerken op volgende van de datum waarop wij de pre-order hebben ontvangen. We doen ons uiterste best om ook jouw PS4 zo snel mogelijk te versturen. De verwachting is dat er voor de kerst nog een aantal consoles onze kant op komt, en dat we in januari 2014 al onze klanten blij kunnen maken met hun eigen PS4 en eventueel extra bestelde Dualshock 4 controllers. Zodra wij duidelijkheid hebben over de omvang van de volgende batch, laten wij weer van ons horen. Maar je kan in de tussentijd natuurlijk altijd bij ons terecht via mail, telefoon en social media met jouw vragen of opmerkingen."

Zucht, 5 augustus besteld (kale editie), beetje deprimerend om mensen met ps4 te zien die 2 dec enz besteld hebben.. >.> ah well, blijven hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
Tjiwa schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:37:
[...]

lol voor 400 neem ik hem van je over. wat kan mij die fucking doos schelen!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha je kunt ook wel overdrijven zeg. Er zijn niet eens refurbished modellen beschikbaar bij Sony alles wat verkocht wordt is splinter nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Tannay60 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:40:
[...]

Ik zou ook gewoon terug gaan en een complete doos eisen. Lijkt net of ze in de fabriek geen tijd meer hebben om dat kartonnen doos nog om te doen, wegens tijd gebrek.
Dat is gewoon een mega bundle uit elkaar getrokken....
Maken ze er meer winst op.... Al mag killzone niet los verkocht worden.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
Wat smerig. Degene die dus een megabundel in preorder hebben staan hebben dus dikke pech omdat de dixons/mycom meer winst wil maken. Hoe gaan ze die losse controllers en cam dan verkopen? Zit geen blister omheen mag ik aannemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-08 15:10
TFDev schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:08:
Wat smerig. Degene die dus een megabundel in preorder hebben staan hebben dus dikke pech omdat de dixons/mycom meer winst wil maken. Hoe gaan ze die losse controllers en cam dan verkopen? Zit geen blister omheen mag ik aannemen...
Of ze hadden een foutje gemaakt en zich verrekend en het op deze manier opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:43
Mijn vrijdag de 13de is geweldig geweest. Beide van de wehkamp besteld op 1 december 2de ps4 is al opgehaald

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/772IMAG0164_1_tn.jpg

Niet verwacht ze zo snel binnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Leermomentje voor volgende keer:
Bij een van de grotere concerns (Bart Smit of Mediamarkt) bestellen.
Ik heb op 2 oktober bij Sony.nl besteld, waar de leverdatum bleef staan op 2 of 3 december.
Een dag voor de Europese release (28 november) kreeg ik een mail dat ze de levering niet konden waarmaken vanwege de grote vraag (wat ook wel logisch is gezien de belachelijk grote belangstelling).
In de mail stond dat ik mijn bestelling uiterlijk 8 januari ga ontvangen.
Deze week, de week van de 2e levering, zijn er enkele Tweakers geweest die hun bestelling van Sony verzonden hebben gekregen.
Gistermiddag heb ik zedaarom een mail gestuurd met de vraag hoe het zit met de 2e levering maar nog steeds geen antwoord.
Dat wordt dus even de 3e, of misschien zelfs 4e, levering afwachten.

Wat ik dan wel weer erg coulant van ze vind is dat ik bij de eerste mail de melding kreeg dat ik 3 maanden PS+ gratis krijg.

En tot overmaat van ramp zijn ook nog eens de blauwe controllers uitverkocht bij de Mediamarkt hier (Bergen op Zoom) :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 16:12
TD91 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:47:
Update van Bigu gehad vanmiddag:

"Beste Bigu klant,

Met deze mail willen wij je op de hoogte houden over de vorderingen omtrent het leveren van jouw console.
Vandaag zijn er weer een hoop mensen gelukkig gemaakt met de nieuwe Sony PlayStation 4 die verstuurd zijn vanuit Bigu. We blijven hierbij onze lijst met bestellingen afwerken op volgende van de datum waarop wij de pre-order hebben ontvangen. We doen ons uiterste best om ook jouw PS4 zo snel mogelijk te versturen. De verwachting is dat er voor de kerst nog een aantal consoles onze kant op komt, en dat we in januari 2014 al onze klanten blij kunnen maken met hun eigen PS4 en eventueel extra bestelde Dualshock 4 controllers. Zodra wij duidelijkheid hebben over de omvang van de volgende batch, laten wij weer van ons horen. Maar je kan in de tussentijd natuurlijk altijd bij ons terecht via mail, telefoon en social media met jouw vragen of opmerkingen."

Zucht, 5 augustus besteld (kale editie), beetje deprimerend om mensen met ps4 te zien die 2 dec enz besteld hebben.. >.> ah well, blijven hopen.
Heb de zelfde mail gehad, heb hem op 29/30 juli besteld, heb een beetje het idee dat ze ons aan het lijntje houden maar we zullen zien. Iemand hier die hem bij bigu besteld heeft en wel geleverd heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD91
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-06 22:03
Brainalyser1st schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:50:
[...]

Heb de zelfde mail gehad, heb hem op 29/30 juli besteld, heb een beetje het idee dat ze ons aan het lijntje houden maar we zullen zien. Iemand hier die hem bij bigu besteld heeft en wel geleverd heeft gekregen?
Kheb nog een preorder ernaast maar gedaan, denk dat bigu te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik mijn pre order ga annuleren 15 augustus besteld en nog niks binnen Sony en de Retailers maken er 1 grote puinhoop van rondom de leveringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Ik ga is kijken of Bol.com echt Last in First out hanteert :p

Heb een nieuwe bestelling geplaatst voor een PS4 met de cadeabon die ze eerder deze dag hebben gestuurd vanwege de vertraagde levering.

En even kijken welke eerder komt:

Bestelling van 31 augustus, of de bestelling van 13 december.

[ Voor 20% gewijzigd door Tjiwa op 13-12-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
Tjiwa schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:46:
Ik ga is kijken of Bol.com echt Last in First out hanteert :p

Heb een nieuwe bestelling geplaatst voor een PS4 met de cadeabon die ze eerder deze dag hebben gestuurd vanwege de vertraagde levering.

En even kijken welke eerder komt:

Bestelling van 31 augustus, of de bestelling van 13 december.
Zou er bijna nog geld op zetten dat je die van vandaag eerder in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen was iedereen voorzien van een Playstation 4 lijkt het wel! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:35
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:37:
En toen was iedereen voorzien van een Playstation 4 lijkt het wel! ;-)
Nee hoor, ik wacht er ook nog steeds op! :(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
Kol Nedra schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:39:
[...]

Nee hoor, ik wacht er ook nog steeds op! :(
Wacht maar weer tot er geruchten komen van een volgende levering. Dan komt er weer genoeg langs hier.

Ben wel benieuwd als dat wat Wehkamp zegt ook bij de overige shops zo is, dat ze af en toe kleine leveringen gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:42:
ik denk dat ik mijn pre order ga annuleren 15 augustus besteld en nog niks binnen Sony en de Retailers maken er 1 grote puinhoop van rondom de leveringen
Gewoon in een winkel reserveren. Daar sta je in een lijst van hooguit 50. Online in en rij van een 3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrNickert schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:40:
[...]

Wacht maar weer tot er geruchten komen van een volgende levering. Dan komt er weer genoeg langs hier.

Ben wel benieuwd als dat wat Wehkamp zegt ook bij de overige shops zo is, dat ze af en toe kleine leveringen gaan krijgen.
Ik houd elke dag de Twitter van wehkamp in de gaten, heb ze een aantal keer gebeld en ik ga er bijna 100% zeker vanuit dat ze voor kerst nog een huge levering ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:58:
[...]

Ik houd elke dag de Twitter van wehkamp in de gaten, heb ze een aantal keer gebeld en ik ga er bijna 100% zeker vanuit dat ze voor kerst nog een huge levering ontvangen.
Komt wel overeen met de woorden van Sony dat iedereen voor kerst een ps4 in huis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrNickert schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:02:
[...]

Komt wel overeen met de woorden van Sony dat iedereen voor kerst een ps4 in huis heeft.
I HOPE SO!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 18:00

aex351

I am the one

Zijn de PS4 bundels nog te koop of bestelbaar? Op websites als Gamemania zie ik ze wel staan, maar de bestel- of reserveerknop ontbreekt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Wehkamp wil graag de klantnummers van mensen die in de avond op 02-12-13 een Killzone Mega Bundel hebben besteld en deze nu al geleverd krijgen/hebben gekregen.

Ze geven ook aan dat het verder geen effect heeft op hoe snel de ander dan zijn order krijgt. Maar ik ben wel benieuwd of het echt klopt. Als het klopt heeft Wehkamp namelijk mooi wat uit te leggen (na al hun twitter berichtjes en e-mails over FIFO).

Kunnen die paar gasten hun klantnummer DM'en? Er zijn dus geen consequenties aan verbonden! Per slot van rekening is je PS4 al geleverd.. Er wordt alleen lering uit getrokken voor de volgende keer. En misschien wordt het systeem geoptimaliseerd.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 06:49:
Wehkamp wil graag de klantnummers van mensen die in de avond op 02-12-13 een Killzone Mega Bundel hebben besteld en deze nu al geleverd krijgen/hebben gekregen.

Ze geven ook aan dat het verder geen effect heeft op hoe snel de ander dan zijn order krijgt. Maar ik ben wel benieuwd of het echt klopt. Als het klopt heeft Wehkamp namelijk mooi wat uit te leggen (na al hun twitter berichtjes en e-mails over FIFO).

Kunnen die paar gasten hun klantnummer DM'en? Er zijn dus geen consequenties aan verbonden! Per slot van rekening is je PS4 al geleverd.. Er wordt alleen lering uit getrokken voor de volgende keer. En misschien wordt het systeem geoptimaliseerd.
Als Wehkamp die informatie niet zelf kan ophoesten, hebben ze een groot probleem. Je hebt je met een kluitje het riet in laten sturen. Sorry voor de oud Hollandse uitdrukking :)

[ Voor 3% gewijzigd door wian op 14-12-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Kunnen die paar gasten hun klantnummer DM'en?
Een bedrijf als Wehkamp kan dit niet boven water toveren?! En dan via jou? Raar verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Almere, y u no have ps4s?!

Schiet niet op hier :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damiaen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-01-2014
Sony - Playstation 4 console
Bestelnr. 867-03-304
Besteld: 15 nov 2013
Aantal: 1
Prijs: 399.00
Levertijd: meer dan 5 weken
Betaalwijze: Acceptgiro

Al in huis: DS4 magma red
Killzone SF

And now we wait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wehkamp maakt er een potje van. De steeds veranderende levertijden op de site, 2 dagen, 5weken. De blij makende email die verstuurd is. Het telefonisch aanbieden van een andere bundel waardoor je je voordeel van de eyecamera verdwijnt. Voorraad beheer/inkoop is dus slecht. Slecht bereik, twitter en facebook lijkt leuk maar zorgt juist voor verwarring waardoor Wehkamp krampachtig reageert zegt maar slecht. Ga je bellen kost het je 0,35 cent per minuut. Van Sanne wordt je ook niet veel wijzer kan nergens mijn klacht kwijt Enige die normaal communiceert is de ouderwetse telefoonmedewerker. Nu maar hoop hebben op het ouderwetse pen, papier, postzegel en brief naar directie.
Wehkamp had netjes moeten zeggen wij leveren u de kleine bundel + losse ds4 en de eyecamera wordt u nagezonden. Wat wij u toezeggen doen wij u ook nakomen.

Het gekke is dat ik aan deze hetze niet mee wilde doen en het prima vond dat hij in januari geleverd zou worden. Maar door de email toezegging ging het dak eraf thuis. Ik ben vaste klant bij Wehkamp. Koop al vanaf het begin 1994 via internet bij diverse winkels. Maar als dit de webwinkel/service van de toekomst is hoeft het niet meer. Wehkamp hoort nu voor mij bij de ellende van telefoonmaatschappijen, digid en overheidsondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Bol.com preorder klanten is het afwachten wanneer de volgende levering is.

Post de info hierover zodra die bekend is AUB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023

Zouden mensen hun klantnummer ook hier kunnen posten die aan dit criterium voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Niet om vervelend te doen, maar het lijkt me niet de bedoeling om dergelijke persoonsgebonden op internet te gooien, en ik eerlijk gezegd denk ik ook niet dat iemand hier zijn of haar klantnummer gaat delen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royeboi schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:29:
Niet om vervelend te doen, maar het lijkt me niet de bedoeling om dergelijke persoonsgebonden op internet te gooien, en ik eerlijk gezegd denk ik ook niet dat iemand hier zijn of haar klantnummer gaat delen.
Precies , zo denk ik er ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of er bij de duitse mediamarkt nog wat te krijgen is?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
mindgem schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:19:
[...]

Zouden mensen hun klantnummer ook hier kunnen posten die aan dit criterium voldoen?
1dec beide budels besteld en gisteren allebei geleverd. Mijn gewone ps4 van 29nov staat nog op 5 weken

@nick duitsland zal ook wel niet genoeg geleverd hebben dus denk het niet.

[ Voor 11% gewijzigd door RenaldoN op 14-12-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Om moedeloos van te worden. Ik heb op 24 november besteld bij Mycom, de PS4 Killzone bundel. Ik heb meerdere berichten gelezen dat jullie zeiden dat de datum van Mycom elke dag met 1 dag opschuift, maar bij mij stond vanaf dag één dat ik besteld heb de bezorgdatum op 26-12-2013 (2e kerstdag). Deze bezorgdatum staat er tot de dag van vandaag nog steeds in. Maargoed volgens mij is Mycom/dixons wel zo'n beetje de slechtste keten waar je hebt kunnen bestellen omdat zij zelfs helemaal nog geen leveringen hebben gehad. Echt heel erg slecht!
Maarja het is overal drama.
Bart Smit, Intertoys, Saturn, MM, GameMania, bol.com, Coolblue en ga zo maar door.
Mensen die hun order eigenlijk al te vroeg hebben gehad zijn er natuurlijk lovend over maar feit blijft dat het bij elke retailer gewoon 1 grote puinhoop is en er honderden verschillende vragen met honderden verschillende antwoorden gegeven worden zonder concrete en juiste informatievoorziening.

Ik zie hem vanzelf wel een keer in januari 2014. Voorlopig een veel te drukke maand nog waarin ik toch weinig tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koffieboontje schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:58:
Om moedeloos van te worden. Ik heb op 24 november besteld bij Mycom, de PS4 Killzone bundel. Ik heb meerdere berichten gelezen dat jullie zeiden dat de datum van Mycom elke dag met 1 dag opschuift, maar bij mij stond vanaf dag één dat ik besteld heb de bezorgdatum op 26-12-2013 (2e kerstdag). Deze bezorgdatum staat er tot de dag van vandaag nog steeds in. Maargoed volgens mij is Mycom/dixons wel zo'n beetje de slechtste keten waar je hebt kunnen bestellen omdat zij zelfs helemaal nog geen leveringen hebben gehad. Echt heel erg slecht!
Bart Smit, Intertoys, Saturn, MM, GameMania, bol.com, Coolblue en ga zo maar door.
Mensen die hun order eigenlijk al te vroeg hebben gehad zijn er natuurlijk lovend over maar feit blijft dat het bij elke retailer gewoon 1 grote puinhoop is en er honderden verschillende vragen met honderden verschillende antwoorden gegeven worden zonder concrete en juiste informatievoorziening.

Ik zie hem vanzelf wel een keer in januari 2014. Voorlopig een veel te drukke maand nog waarin ik toch weinig tijd heb.
Denk niet dat er op 2e kerstdag bezorgd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:18
mindgem schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:19:
[...]

Denk je nou echt dat mensen hun klantgegevens naar je sturen,ik ieder geval niet.Wehkamp heeft zelf een selectie gemaakt dat weten ze donders goed.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04

Heb je geen email van ze gehad? Ik wel en daarin staat dat ze niet meer in 2013 gaan leveren. De leverdata die jij dus ziet is fictief.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Royeboi schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:38:
[...]

Heb je geen email van ze gehad? Ik wel en daarin staat dat ze niet meer in 2013 gaan leveren. De leverdata die jij dus ziet is fictief.
Ik heb geen mail van ze gehad. Waardeloos.
Kun je dus ook nagaan dat ze verschillende klanten op verschillende manieren behandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MM Heerlen geen reserveringen meer mogelijk,alleen losse verkoop vanaf Januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis hier wachten op nieuws / mail van Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:47:
Tis hier wachten op nieuws / mail van Bol.com.
Same here. Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Royeboi schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:38:
[...]

Ik heb 5 preorders bij MyCom en geen mail dat ze niet meer leveren in 2013. Persoonlijk dus, niks algemeens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook nog wachten op bol.com (10-11 besteld en betaald) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

28 augustus besteld bij Bol , maar ik zou bij de 2de levering zitten , maar dat bleek bedrog te zijn van Bol.

Nu is het wachten op de 3rde levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Egt triest wat er is gebeurd bij bol.com!! 8)7 Zelf niet een van de ongelukkige maar als dit je overkomt , zelf op 10-11 besteld en betaald
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:08:
[...]

28 augustus besteld bij Bol , maar ik zou bij de 2de levering zitten , maar dat bleek bedrog te zijn van Bol.

Nu is het wachten op de 3rde levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:11:
Egt triest wat er is gebeurd bij bol.com!! 8)7 Zelf niet een van de ongelukkige maar als dit je overkomt , zelf op 10-11 besteld en betaald
[...]
Klopt , het is even flink balen en ik hoop em alsnog in 2013 te krijgen.

Nu ben ik weer bezig met 1 van mijn vele andere hobby's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 23:35
Ik snap niet hoe de webshops zulke grote fouten kunnen maken. Klanten die later hebben besteld krijgen gewoon eerder hun bestelling binnen dan mensen die vier maanden van te voren hebben gereserveerd. Dan is er iets groots mis. Alhoewel, het zal wel voor de kerst opgelost worden voor de meeste. Want er komt nog een derde levering aan deze kerst, heeft Sony vastgesteld. Wat een chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond ook weer een mail van Wehkamp gekregen. Hierin probeerde ze duidelijk te maken waarom ik nog langer moest wachten en om begrip te vragen. Dit had namelijk te maken met de chronologische volgorde die ze hanteren :')
Toch grappig om te zien dat er mensen zijn die (veel) later besteld hebben de PS4 al thuis hebben staan.

Ik heb ze dan ook weer een mail terug gestuurd en aangegeven dat ze niet op begrip hoeven te rekenen.

OT: Wehkamp levert dus gewoon random hun PS4's uit en weten totaal niet waar ze mee bezig zijn. Misschien als je nu besteld (mocht de link weer online komen) dat je morgen je PS4 hebt!! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:40:

OT: Wehkamp levert dus gewoon random hun PS4's uit en weten totaal niet waar ze mee bezig zijn. Misschien als je nu besteld (mocht de link weer online komen) dat je morgen je PS4 hebt!! :Y
Onzin, de kale ps4 word op volgorde van bestelling geleverd en de bundels ook.
Ze zien dit als 2 aparte producten, en hebben de mensen die laat een bundel besteld hebben gewoon het geluk dat de Wehkamp de laatste levering meer bundels dat losse ps4s hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lashrom schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:36:
Ik snap niet hoe de webshops zulke grote fouten kunnen maken. Klanten die later hebben besteld krijgen gewoon eerder hun bestelling binnen dan mensen die vier maanden van te voren hebben gereserveerd. Dan is er iets groots mis. Alhoewel, het zal wel voor de kerst opgelost worden voor de meeste. Want er komt nog een derde levering aan deze kerst, heeft Sony vastgesteld. Wat een chaos.
Het is een rommel bij de meeste webshops , dat kan vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
wian schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 08:56:
[...]

Als Wehkamp die informatie niet zelf kan ophoesten, hebben ze een groot probleem. Je hebt je met een kluitje het riet in laten sturen. Sorry voor de oud Hollandse uitdrukking :)
Hokkie schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 09:20:
[...]

Een bedrijf als Wehkamp kan dit niet boven water toveren?! En dan via jou? Raar verhaal...
Ik heb me helemaal niets laten opdringen. Wehkamp geeft aan dat zij FIFO leveren. Als 'wij' iets anders roepen moeten wij zelf maar met bewijs komen. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Dat probeer ik dus eigenhandig te verzamelen. Internet is heel anoniem dus iets roepen is 1, bewijzen is 2. Een berichtje hier op het forum is zo geschreven.

Van de 3 mensen die riepen dat ze 's avonds besteld hadden en geleverd kregen heeft 1 nu al teruggekrabbeld. En verder heb ik helemaal geen reacties gekregen tot nu toe. Ik wacht in spanning af. :)

[ Voor 11% gewijzigd door LuPo op 14-12-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Je hebt 24 november besteld, leverdatum (rond) een maand vooruit, die laten zo ook zo staan. Op de site elke dag 1 dag verder. Ga er maar vanuit dat het half januari wordt, op zijn vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:56:
[...]

Ze zien dit als 2 aparte producten, en hebben de mensen die laat een bundel besteld hebben gewoon het geluk dat de Wehkamp de laatste levering meer bundels dat losse ps4s hebben gehad.
Iets verteld mij dat jij bij de Wehkamp werkt of in ieder geval iemand kent die er werkt.

Als het namelijk op volgorde van bestelling zou zijn, dan zou ik nu een bundel in mijn bezit hebben, en de personen die in de middag na mij kwamen nog niet. Mochten ze toch echt op volgorde van bestelling leveren, dan mag je mij dit aantonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

sanderander schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:45:
[...]
Je hebt 24 november besteld, leverdatum (rond) een maand vooruit, die laten zo ook zo staan. Op de site elke dag 1 dag verder. Ga er maar vanuit dat het half januari wordt, op zijn vroegst.
Nu is 24 november ook wel erg laat geweest om te bestellen natuurlijk, 5 dagen voor de release.
Ik ben zelfs met mijn 2 oktober aan de late kant geweest.
Echter, ik had goede hoop omdat de leverdatum op 2-3 dec stond. Niet dus.
Extra zuur dat dan bestellingen van 28 november wel de 29e geleverd worden (BS).

Now we wait... :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gambal
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-02-2021
Haha grapjassen bij de game mania. Wilde een ps4 reserveren zegt die gozer doodleuk je kan hem pas februarie maart verwachten plus 50 euro aanbetaling ...koekoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gambal schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:38:
Haha grapjassen bij de game mania. Wilde een ps4 reserveren zegt die gozer doodleuk je kan hem pas februarie maart verwachten plus 50 euro aanbetaling ...koekoek
Nu nog aanbetalen is onzinnig. Dat geld normaliter enkel voor de day one preorder. Ga naar een intertoys of bs, die vragen nu ook geen aanbetaling meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:57:
[...]

Nu nog aanbetalen is onzinnig. Dat geld normaliter enkel voor de day one preorder. Ga naar een intertoys of bs, die vragen nu ook geen aanbetaling meer.
De 2 intertoys die ik ben langs geweest afgelopen Donderdag moest ik toch echt wel 25 euro aanbetalen om op de lijst te belanden. Echt dikke koekoek voor ze.

Wat mij die dezelfde dag bij intertoys gebeurde... Ik wou net aansluiten aan de rij toen er een gast achter de boekenkast blijkbaar net eerder dan mij in de rij stond. Vraagt die gozer doodleuk of ze nog een ps4 hebben. Ja hoor nog 1 exemplaar....

Dus ik vraag om te pre orderen... maar dat kon niet, dat moest ik boven doen bij de game afdeling. Dus ik naar boven maar bij de trap laat ik een klein indo vrouwtje voor gaan. Loopt ze ook naar de kassa... vraagt ze om een ps4.....hadden ze er nog 1 liggen..

Al mijn klompen zijn afgelopen Donderdag gebroken....... Als ik het niet zelf had mee gemaakt had ik het niet eens gelooft.... 2 keer achter elkaar net mis gegrepen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Laatst online: 09-09 16:12
innerchild schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:46:
[...]

De 2 intertoys die ik ben langs geweest afgelopen Donderdag moest ik toch echt wel 25 euro aanbetalen om op de lijst te belanden. Echt dikke koekoek voor ze.

Wat mij die dezelfde dag bij intertoys gebeurde... Ik wou net aansluiten aan de rij toen er een gast achter de boekenkast blijkbaar net eerder dan mij in de rij stond. Vraagt die gozer doodleuk of ze nog een ps4 hebben. Ja hoor nog 1 exemplaar....

Dus ik vraag om te pre orderen... maar dat kon niet, dat moest ik boven doen bij de game afdeling. Dus ik naar boven maar bij de trap laat ik een klein indo vrouwtje voor gaan. Loopt ze ook naar de kassa... vraagt ze om een ps4.....hadden ze er nog 1 liggen..

Al mijn klompen zijn afgelopen Donderdag gebroken....... Als ik het niet zelf had mee gemaakt had ik het niet eens gelooft.... 2 keer achter elkaar net mis gegrepen....
Lekker onkundig personeel dan dat daar rondloopt, de Intertoys waar ik was geweest had er ook één liggen maar die was gewoon bestemd voor degene die hem besteld hadden. Zelfde geld voor de andere winkels waar ik lang was geweest, of ze hadden niets liggen of ze hadden wat liggen voor degene die besteld hadden. Lijkt me sterk dat die Intertoys waar jij bent geweest geen bestellingen had staan. Of woon je ver buiten de randstad? Dan zou het misschien nog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gister een preorder geplaatst in een dorp nabij. Sta er 1e op de lijst en geen aanbetaling nodig. Was in Assen oid ws niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
[...]

In welke plaats is dat??

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Ik ben die dag met trein langs verschillende steden heen gereist en deze was in Almere stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Ik kijk nog eens in dit topic, het was gezellig hier de week voor 29 november 2013. Blijkbaar heeft zo'n beetje elke gerenommeerde webshop nu fouten gemaakt (Bart Smit, Intertoys, Bol.com), dat gaat niet best.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 14-12-2013 20:14 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
Jumpman schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:13:
Ik kijk nog eens in dit topic, het was gezellig hier de week voor 29 november 2013. Blijkbaar heeft zo'n beetje elke gerenommeerde webshop nu fouten gemaakt (Bart Smit, Intertoys, Bol.com), dat gaat niet best.
Tja dat is het probleem, ze zijn er snel bij met die pre-orders terwijl ze geen idee hebben hoeveel PS4's ze ontvangen, maar de inkomsten zijn wel leuk. Zo gaat het nou eenmaal met webwinkels tegenwoordig, veel beloven weinig waarmaken, daarom doe ik ooit nooit mee aan pre-orders. Bestel hem wel gewoon wanneer hij uit voorraad leverbaar is, in plaats van elkaar de hersenen in te slaan, zoals ik pasgeleden op het web zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:50:
[...]

Iets verteld mij dat jij bij de Wehkamp werkt of in ieder geval iemand kent die er werkt.

Als het namelijk op volgorde van bestelling zou zijn, dan zou ik nu een bundel in mijn bezit hebben, en de personen die in de middag na mij kwamen nog niet. Mochten ze toch echt op volgorde van bestelling leveren, dan mag je mij dit aantonen.
Op welke feiten baseer jij je? De enkele mededeling van een persoon is natuurlijk niet genoeg. Wehkamp levert FIFO. Als jij vindt dat het anders is toon je dat maar aan met feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ben zelf geen gamer en heb er dan ook totaal geen verstand van.
Mijn broertje is binnenkort jarig en heeft de afgelopen jaren veel te verduren gehad ivm zijn gezondheid en ik wil hem graag de ps4 cadeau doen inclusief alle accessoires dus het pakket van 499,-

Heeft iemand enig idee waar ik deze kan bestellen of reserveren? Er zijn tig topics en overal staat wat anders? Zou je mij en m'n broertje enorme plezier mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:32:
Beste mensen,

Heeft iemand enig idee waar ik deze kan bestellen of reserveren? Er zijn tig topics en overal staat wat anders? Zou je mij en m'n broertje enorme plezier mee doen!
Er zijn geen tig topics, maar zie begin post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:56:
[...]

Als ze de bundels ook chronologisch lever hebben ze niet veel vraag gehad want ik kreeg beide bundels vrijdag binnen. Maar blijft krom dat mensen die er als eerste erbij waren gewoon moeten wachten net zoals de links van de bartsmits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
RenaldoN schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:52:
[...]

Als ze de bundels ook chronologisch lever hebben ze niet veel vraag gehad want ik kreeg beide bundels vrijdag binnen. Maar blijft krom dat mensen die er als eerste erbij waren gewoon moeten wachten net zoals de links van de bartsmits
Kreeg ook een mail van Wehkamp, afgelopen week dat ik de PS4 deze week uiterlijk volgend week kant ontvangen. Maar status staat nog steeds op leverbaar meer dan 5 weken.
Mail gestuurd naar Wehkamp om te vragen hoe en wat. Krijg 2 emails terug van 2 verschillende medewerkers!
Mail 1:

Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Op dit moment kunnen we je helaas nog niet vertellen wanneer je ‘m kan verwachten. Om misverstanden te voorkomen, willen we even uitleggen waarom we dat nog niet kunnen zeggen.

Wij hebben regelmatig contact met Sony over de nalevering. Zij geven aan dat wij door de grote vraag per keer slechts een beperkt aantal consoles toegezonden krijgen. Jammer genoeg is dat elke keer niet voldoende om alle openstaande bestellingen in één keer te kunnen bezorgen. Sony heeft ons wel gegarandeerd dat alle bestellingen uiteindelijk geleverd kunnen worden. Helaas kunnen ze niet aangeven wanneer.

Wij leveren uit in chronologische volgorde: wie het eerst bestelt, krijgt de PS4 als eerste toegezonden. We verwachten eind december de volgende zending te ontvangen. Zodra wij weten hoeveel we er toegezonden krijgen, laten we je weten of we jou blij kunnen maken of (nog) niet.

We begrijpen dat het erg vervelend is om zo lang te moeten wachten, maar hopen op je begrip.

Met vriendelijke groet,

wehkamp.nl klantenservice

Mail 2:

Helaas kan ik u niet exact aangeven welk van de artikelen geleverd zal worden. Omdat de bezorgdatum nog niet is gewijzigd in het systeem.

Zodra uw bestelling gereed wordt gemaakt voor verzending zult u bericht ontvangen. Vriendelijk vraag ik u af te wachten.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice wehkamp.nl

Stelletje prutsers 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Jay47 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 22:03:
[...]

Kreeg ook een mail van Wehkamp, afgelopen week dat ik de PS4 deze week uiterlijk volgend week kant ontvangen. Maar status staat nog steeds op leverbaar meer dan 5 weken.
Mail gestuurd naar Wehkamp om te vragen hoe en wat. Krijg 2 emails terug van 2 verschillende medewerkers!
Mail 1:

Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Op dit moment kunnen we je helaas nog niet vertellen wanneer je ‘m kan verwachten. Om misverstanden te voorkomen, willen we even uitleggen waarom we dat nog niet kunnen zeggen.

Wij hebben regelmatig contact met Sony over de nalevering. Zij geven aan dat wij door de grote vraag per keer slechts een beperkt aantal consoles toegezonden krijgen. Jammer genoeg is dat elke keer niet voldoende om alle openstaande bestellingen in één keer te kunnen bezorgen. Sony heeft ons wel gegarandeerd dat alle bestellingen uiteindelijk geleverd kunnen worden. Helaas kunnen ze niet aangeven wanneer.

Wij leveren uit in chronologische volgorde: wie het eerst bestelt, krijgt de PS4 als eerste toegezonden. We verwachten eind december de volgende zending te ontvangen. Zodra wij weten hoeveel we er toegezonden krijgen, laten we je weten of we jou blij kunnen maken of (nog) niet.

We begrijpen dat het erg vervelend is om zo lang te moeten wachten, maar hopen op je begrip.

Met vriendelijke groet,

wehkamp.nl klantenservice

Mail 2:

Helaas kan ik u niet exact aangeven welk van de artikelen geleverd zal worden. Omdat de bezorgdatum nog niet is gewijzigd in het systeem.

Zodra uw bestelling gereed wordt gemaakt voor verzending zult u bericht ontvangen. Vriendelijk vraag ik u af te wachten.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice wehkamp.nl

Stelletje prutsers 8)7 |:(
Die bovenste mail heb ik gekregen en de 2 mails van je zit erbij en je zit er niet bij.
Maarja je kan er nu niks meer aandoen gewoon wachten en hopen dat ze snel geleverd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Jammer dat Amazon.es niet meer naar Nederland shipped, althans met de PS4 niet. Af en toe weer op voorraad, vooral de bundels.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
LuPo schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:26:
[...]

Op welke feiten baseer jij je? De enkele mededeling van een persoon is natuurlijk niet genoeg. Wehkamp levert FIFO. Als jij vindt dat het anders is toon je dat maar aan met feiten.
Jonge jonge jonge. Toon jij eerst maar is aan dat ze FIFO leverden... En volgens mij is dat puur en alleen een supermarkt winkel termpje. Although. Dat gaat om producten. Niet on leveringen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al nieuws over de volgende levering? (derde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 09:59:
Al nieuws over de volgende levering? (derde)
En bulk levering niet, maar ik verwacht dat retailers gestaag enkele consoles in de winkels krijgen. Zullen voor preorders zijn of even snel weer weg zijn.

Dit omdat alle winkels waar ik contact me heb gehad geen id hadden over de 2e levering, zo ook niet over de 3e levering, maar als je twitter leest ze elke dag mensen bellen dat ze hun console mogen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:15:
[...]

En bulk levering niet, maar ik verwacht dat retailers gestaag enkele consoles in de winkels krijgen. Zullen voor preorders zijn of even snel weer weg zijn.

Dit omdat alle winkels waar ik contact me heb gehad geen id hadden over de 2e levering, zo ook niet over de 3e levering, maar als je twitter leest ze elke dag mensen bellen dat ze hun console mogen ophalen.
Blijven hopen dan maar , ik hoop mijn PS4 nog voor de kerst te ontvangen van Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:31:
[...]

Blijven hopen dan maar , ik hoop mijn PS4 nog voor de kerst te ontvangen van Bol.com.
Https://twitter.com/oGenesissFans/status/411873051005820928

Zat je bij deze groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gister nog ff in de IT Nieuw Vennep , sta daar op een lijst ook (overigens laatste :o ) die mevrouw wist mij te zeggen dat ze er af en toe maar 3!! binnen kreeg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zou er afgelopen donderdag / vrijdag 1 ontvangen , maar niks dus.
Alleen een tegoed bon van 25 Euro. Wachten op de volgende levering dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel mensen zullen er een PS4 hebben ontvangen die na die datum zaten?? Dan ken het nog wel ff duren voordat ze alle pre orders gaan vervullen!! |:(
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:38:
[...]

Ja ik zou er afgelopen donderdag / vrijdag 1 ontvangen , maar niks dus.
Alleen een tegoed bon van 25 Euro. Wachten op de volgende levering dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Giga_ schreef op zondag 15 december 2013 @ 09:03:
[...]

Jonge jonge jonge. Toon jij eerst maar is aan dat ze FIFO leverden... En volgens mij is dat puur en alleen een supermarkt winkel termpje. Although. Dat gaat om producten. Niet on leveringen :D
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rigi2
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:46
rigi2 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:12:
Voor het eerst sinds lange tijd een update van mijn bestelling op amazon.de (PS4, 2x controller, Killzone, camera).

25 september besteld, levering 24 of 27 december.
Verwachte levering nu 20 of 21 december! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In NL dan?? geld dat overal? bol.com :O
rigi2 schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:51:
[...]

Verwachte levering nu 20 of 21 december! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk / hoop dat deze week de info van Bol.com komt over de volgende levering.

Als ze me dan nog geen ps4 leveren wil ik een 50 euro tegoedbon van ze.

Ik denk dat anderen dat dan ook willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het hopen op info deze week! :P bon boeit me eigenlijk weinig , wil me PS4 gewoon :O
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:57:
Ik denk / hoop dat deze week de info van Bol.com komt over de volgende levering.

Als ze me dan nog geen ps4 leveren wil ik een 50 euro tegoedbon van ze.

Ik denk dat anderen dat dan ook willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:00:
Laten we het hopen op info deze week! :P bon boeit me eigenlijk weinig , wil me PS4 gewoon :O
[...]
Zo'n bon is natuurlijk mooi meegenomen en beter dan niks AKA Geen PS4 en geen tegoedbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wat bol.com op twitter meldt…

Het spijt me enorm dat je nu zonder PS4 zit. We doen er echt alles aan om de PS4 spoedig bij je te leveren.

Nou ook echt hopen dat ze er ook echt alles aan gaan doen en niet weer mensen achterin de lijst voor laten.
Mijn vraag is nu nog wat is nou spoedig bij bol.com, toch niet +/- 7 weken :P
Wat ik vooral vindt is dat Sony de oorzaak is van al deze sheizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Wehkamp heeft die 10% korting op ALLES. dus de PS4 is 359,10. Scheelt toch weer 40 euro! Ondanks de beroerde levertijd.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:12:
Dit is wat bol.com op twitter meldt…

Het spijt me enorm dat je nu zonder PS4 zit. We doen er echt alles aan om de PS4 spoedig bij je te leveren.

Nou ook echt hopen dat ze er ook echt alles aan gaan doen en niet weer mensen achterin de lijst voor laten.
Mijn vraag is nu nog wat is nou spoedig bij bol.com, toch niet +/- 7 weken :P
Wat ik vooral vindt is dat Sony de oorzaak is van al deze sheizen.
Die +/- 7 weken is voor als je nu besteld en dat stond er al sinds de 29ste november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:01
weszz schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:26:
Wehkamp heeft die 10% korting op ALLES. dus de PS4 is 359,10. Scheelt toch weer 40 euro! Ondanks de beroerde levertijd.
Ik zit eens te kijken op de Wehkamp site maar ik kan nergens wat van 10% terugvinden, kan je me op weg helpen?
Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is gesloten en zal niet meer opengaan.