RenaldoN schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:52:
[...]
Als ze de bundels ook chronologisch lever hebben ze niet veel vraag gehad want ik kreeg beide bundels vrijdag binnen. Maar blijft krom dat mensen die er als eerste erbij waren gewoon moeten wachten net zoals de links van de bartsmits
Kreeg ook een mail van Wehkamp, afgelopen week dat ik de PS4 deze week uiterlijk volgend week kant ontvangen. Maar status staat nog steeds op leverbaar meer dan 5 weken.
Mail gestuurd naar Wehkamp om te vragen hoe en wat. Krijg 2 emails terug van 2 verschillende medewerkers!
Mail 1:
Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Op dit moment kunnen we je helaas nog niet vertellen wanneer je ‘m kan verwachten. Om misverstanden te voorkomen, willen we even uitleggen waarom we dat nog niet kunnen zeggen.
Wij hebben regelmatig contact met Sony over de nalevering. Zij geven aan dat wij door de grote vraag per keer slechts een beperkt aantal consoles toegezonden krijgen. Jammer genoeg is dat elke keer niet voldoende om alle openstaande bestellingen in één keer te kunnen bezorgen. Sony heeft ons wel gegarandeerd dat alle bestellingen uiteindelijk geleverd kunnen worden. Helaas kunnen ze niet aangeven wanneer.
Wij leveren uit in chronologische volgorde: wie het eerst bestelt, krijgt de PS4 als eerste toegezonden. We verwachten eind december de volgende zending te ontvangen. Zodra wij weten hoeveel we er toegezonden krijgen, laten we je weten of we jou blij kunnen maken of (nog) niet.
We begrijpen dat het erg vervelend is om zo lang te moeten wachten, maar hopen op je begrip.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl klantenservice
Mail 2:
Helaas kan ik u niet exact aangeven welk van de artikelen geleverd zal worden. Omdat de bezorgdatum nog niet is gewijzigd in het systeem.
Zodra uw bestelling gereed wordt gemaakt voor verzending zult u bericht ontvangen. Vriendelijk vraag ik u af te wachten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice wehkamp.nl
Stelletje prutsers